Maar even voor dit topic een account aangemaakt.
Al een langere tijd naar een ultrabook aan het zoeken. Dell XPS 13 valt op (ondanks de ghosting problemen bij sommigen). Had op 6 juni al een mail gestuurd naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com, met de bijbehorende gegevens.
Zojuist (10:00) in de chatsessie gekomen met Dell, blijkbaar werkt dit sporadisch, dus @not2secure4u er kan bevestigd worden dat dit nog werkt, met de nadruk op soms.
In de chatsessie kreeg ik echter de mededeling: 06/09/2016 09:12:58AM Agent (Mohammed_Haddad): "Momenteel heb ik geen VIP codes beschikbaar helaas".
Waarop volgend: "uw school-emailadres, uw professional emailadres, een scan van uw studenten-kaart"
Dus ik nogmaals maar een mail gestuurd naar het adres Dell_EMEA_VIP@Dell.com. Dit keer in het Nederlands gecorrespondeerd.
Rare gang van zaken dat de een (zoals @Mudil & @Jynthe1) wel via de chat een code krijgt, en de ander het nakijken heeft. Komt weer neer op geluk hebben met wie je in de chatsessie belandt, gok ik.
Nu even wachten of ik via de mail de aankomende dagen wat ontvang, anders wijk ik mooi uit naar een andere laptop. Ga niet in zee met een bedrijf dat zo'n rare gang van zakendoen erop nahoudt.
[
Voor 0% gewijzigd door
Opgeschort op 09-06-2016 10:40
. Reden: Typo's ]