[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 53 Laatste
Acties:
  • 632.586 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-02 09:15
Ik heb woensdagmiddag via e-mail een VIP code aangevraagd, maar nog geen reactie...
Ben geen student, dus heb een e-mail via mijn werkmail gestuurd.

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpjjansen
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-06 19:08
ik ben inmiddels in het bezit van 2 kortingscodes door inderdaad een mail te sturen.
Het bedrijf waar ik werk had een afspraak met dell om systemen met korting te kopen en daar een generieke code voor. Deze code is nu vervangen voor unieke codes.

maar ze zijn niet stapelbaar en werken ook niet met de premsale korting van 70 euro die nu loopt.
toch weer jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 13:53
Ik vraag me af wat de regels nu zijn voor een VIP-code. Ons bedrijf heeft circa 30 medewerkers en is een IT-bedrijf. Op een aanvraag vanaf m'n werkmail kreeg ik dit antwoord:
"Onze excuses voor de late reactie maar uw bedrijf komt helaas niet in aanmerking voor VIP korting.
Momenteel lopen verschillende acties op de webshop die u mischien aangenaam zult vinden.
Met vriendelijke groeten.
*knip* geen namen noemen

[ Voor 4% gewijzigd door gambieter op 10-04-2016 12:53 ]

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baZzz.com
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-03 09:30
Ik snap niets van die VIP codes... :? Op advies van andere tweakers in dit topic heb ik al 2 keer een Engelstalige e-mail gestuurd naar Dell_EMEA_VIP@dell.com, afkomstig van mijn werk adres. (Op 21 en 29 maart.) Beide keren heb ik echter niet eens een antwoord gekregen... :/
Gebruik ik wel het juiste adres en mailen jullie in het Nederlands of het Engels?

-vliegen is jezelf op de grond werpen en missen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-02 09:15
*knip* lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 11-04-2016 11:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulhekje
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 13:53
ik heb in het Nederlands en Engels gemaild. Negatief antwoord op mijn Nederlandse mail.

|=|=|=||=|=|=||=|=|=| http://www.vanwijck.com |=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=||=|=|=|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baZzz.com
  • Laatst online: 01-03 09:30
Update t.a.v. mijn eerdere bericht van 10 april. Ik heb via de chat M.H. gesproken en hem verteld dat ik al 2 keer gemaild had zonder bericht terug te krijgen. Tevens uitgelegd dat ik dacht dat dat de procedure was voor het aanvragen van een kortingscoupon. (Ik vroeg 'm aan op basis van korting via mijn werkgever.) Hij vroeg alleen of ik particulier was of zakelijk gebruiker waarop ik antwoordde dat ik zelf particulier ben en dat de PC voor privé gebruik is en toen kreeg ik na een paar minuten wachten direct een kortingscoupon van hem! Hulde aan de medewerker! _/-\o_

[ Voor 2% gewijzigd door baZzz.com op 13-04-2016 17:46 . Reden: naam van chat medewerker veranderd in initialen ]

-vliegen is jezelf op de grond werpen en missen-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

paulhekje schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:40:
ik heb in het Nederlands en Engels gemaild. Negatief antwoord op mijn Nederlandse mail.
Ik heb er woensdag een aangevraagd in het Nederlands, mijn collega donderdag ochtend Engels. We hebben beide gisteren rond 17.00 een code ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeku13
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-09-2023
Is de VIP korting te stapelen met de studentenkorting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:15
jeku13 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:17:
Is de VIP korting te stapelen met de studentenkorting?
Dat is toch hetzelfde? Die code die ie krijgt als student is vip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeku13
Wouter lucassen schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:58:
[...]

Dat is toch hetzelfde? Die code die ie krijgt als student is vip.
Dat wist ik niet, maar toch bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kris_112
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-06-2024
levitaah schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:18:
Ik heb geprobeerd om een 10% kortingscode te bemachtigen. Het enige wat ik krijg is een offerte met 10% korting. Zijn er meer mensen die geen code meer krijgen maar een offerte?
Ik heb ook zojuist een offerte gekregen met 10% korting ipv een kortingscode. Maar dit was wel een iets andere situatie:
Nieuwe laptop is met tijdelijke 10% kortingsactie gekocht, maar na 1 dag al defect. Het laten repareren van mijn 1 dag oude alienware laptop zie ik niet zitten dus ik wil hem retour sturen en opnieuw bestellen, maar de kortingsactie is inmiddels voorbij. Na lang aandringen bij de chat-helpdesk medewerker en het verhaal ook nog eens per mail uitleggen heb ik nu net een offerte ontvangen met 10% korting.

Lang aandringen was in dit geval: 3x doorvragen bij een "ik kan u niet helpen" waarna ik uiteindelijk het mail adres van de helpdeskmedewerker kreeg om mijn situatie nog een keer voor te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:06
Ik heb zojuist een werkende kortingscode gekregen voor mijn bestelling. De korting bedraagt 10% op de samenstelling van de laptop incl extra garantie (4 jaar voor mij, wil mijn studie en scriptie helemaal af kunnen maken met deze laptop, zonder dat ie het 2 maanden na de 2 jaar begeeft zoals mijn Lenovo), niet op accessoires zoals een rugzak. Korting op verzending blijft geldig.

Eerst had ik mijn studentenkaart gemaild naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com, Engelstalig en Nederlandstalig nadat ik het emailadres via de chat had gekregen. Vandaag nogmaals in de chat gevraagd hoe lang het ongeveer duurt om een reactie te krijgen aangezien ik gewoon wil bestellen. Toen vroeg de medewerker (toevallig dezelfde als gisteren) om een foto van studentenkaart/bewijs van inschrijving en kreeg ik even later de code via de chat toegestuurd. Superservice! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Martijn-HK schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:15:
Ik heb zojuist een werkende kortingscode gekregen voor mijn bestelling. De korting bedraagt 10% op de samenstelling van de laptop incl extra garantie (4 jaar voor mij, wil mijn studie en scriptie helemaal af kunnen maken met deze laptop, zonder dat ie het 2 maanden na de 2 jaar begeeft zoals mijn Lenovo), niet op accessoires zoals een rugzak. Korting op verzending blijft geldig.

Eerst had ik mijn studentenkaart gemaild naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com, Engelstalig en Nederlandstalig nadat ik het emailadres via de chat had gekregen. Vandaag nogmaals in de chat gevraagd hoe lang het ongeveer duurt om een reactie te krijgen aangezien ik gewoon wil bestellen. Toen vroeg de medewerker (toevallig dezelfde als gisteren) om een foto van studentenkaart/bewijs van inschrijving en kreeg ik even later de code via de chat toegestuurd. Superservice! _/-\o_
Haha, ik weet niet of dat 'toevallig dezelfde als gisteren' sarcastisch was, maar het is altijd dezelfde medewerker, of in ieder geval wordt dezelfde naam gebruikt en dezelfde spelfouten. Ik snap niet hoe die man het volhoudt dag in dag uit.
kris_112 schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:35:
[...]

Ik heb ook zojuist een offerte gekregen met 10% korting ipv een kortingscode. Maar dit was wel een iets andere situatie:
Nieuwe laptop is met tijdelijke 10% kortingsactie gekocht, maar na 1 dag al defect. Het laten repareren van mijn 1 dag oude alienware laptop zie ik niet zitten dus ik wil hem retour sturen en opnieuw bestellen, maar de kortingsactie is inmiddels voorbij. Na lang aandringen bij de chat-helpdesk medewerker en het verhaal ook nog eens per mail uitleggen heb ik nu net een offerte ontvangen met 10% korting.

Lang aandringen was in dit geval: 3x doorvragen bij een "ik kan u niet helpen" waarna ik uiteindelijk het mail adres van de helpdeskmedewerker kreeg om mijn situatie nog een keer voor te leggen.
Ik wil het niet verpesten maar helaas had je die 10% ook al op die eerste korting kunnen stapelen, maar goed gelukkig heb je nog wel 10% kunnen regelen in ieder geval.

Ik begrijp ook niet dat het toch weer iedere dag verschilt of je een kortingscode krijgt of niet en hoe snel dit gaat. Misschien zit er dan toch elke dag een andere medewerker achter, maar gebruiken ze één account. Het raadsel van de Dell (chat) support afdeling..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn-HK
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:06
Majesty schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:46:
[...]

Haha, ik weet niet of dat 'toevallig dezelfde als gisteren' sarcastisch was, maar het is altijd dezelfde medewerker, of in ieder geval wordt dezelfde naam gebruikt en dezelfde spelfouten. Ik snap niet hoe die man het volhoudt dag in dag uit.

Ik begrijp ook niet dat het toch weer iedere dag verschilt of je een kortingscode krijgt of niet en hoe snel dit gaat. Misschien zit er dan toch elke dag een andere medewerker achter, maar gebruiken ze één account. Het raadsel van de Dell (chat) support afdeling..
Haha, in eerste instantie niet ;) Ik heb zelf een tijdje (voor mijn studie) bij de technische klantenservice van Ziggo/UPC gewerkt, en daar kwam het ook wel is voor dat je op dezelfde dag of de volgende dag dezelfde klant aan de telefoon kreeg, ondanks dat je vaak met tientallen mensen over het hele land zat te bellen. Dus ik dacht aan toeval, maar als iedereen ene Mohammed Haddad krijgt in de chat, zal dat wel een of ander algemeen account zijn voor Nederland.

Ja, wellicht dat het ook nog uitmaakt of je student bent of via de werkgever korting wil krijgen. Ik heb overigens ook geen, tot nu toe, (negatieve) reactie meer gekregen op de mails met de mededeling dat er al een bestelling met korting loopt oid. Ik ben in ieder geval tevreden over de afhandeling. Ondanks dat mijn laptop over 3 weken wordt geleverd, maar dat is iets voor een ander topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chipzakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Als je een dell code ontvangt, binnen hoeveel dagen dien je de code te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Martijn-HK schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:52:
[...]

Haha, in eerste instantie niet ;) Ik heb zelf een tijdje (voor mijn studie) bij de technische klantenservice van Ziggo/UPC gewerkt, en daar kwam het ook wel is voor dat je op dezelfde dag of de volgende dag dezelfde klant aan de telefoon kreeg, ondanks dat je vaak met tientallen mensen over het hele land zat te bellen. Dus ik dacht aan toeval, maar als iedereen ene Mohammed Haddad krijgt in de chat, zal dat wel een of ander algemeen account zijn voor Nederland.

Ja, wellicht dat het ook nog uitmaakt of je student bent of via de werkgever korting wil krijgen. Ik heb overigens ook geen, tot nu toe, (negatieve) reactie meer gekregen op de mails met de mededeling dat er al een bestelling met korting loopt oid. Ik ben in ieder geval tevreden over de afhandeling. Ondanks dat mijn laptop over 3 weken wordt geleverd, maar dat is iets voor een ander topic.
Hah ja, ik denk toch dat meneer H. daar in zijn eentje werkt iedere dag, heb al vaak met de beste man gesproken en zijn typstijl is altijd hetzelfde.
chipzakje schreef op donderdag 21 april 2016 @ 11:55:
Als je een dell code ontvangt, binnen hoeveel dagen dien je de code te gebruiken?
Volgens mij zijn ze vaak een jaar geldig (of tot het einde van het jaar), maar pin me er niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Majesty schreef op donderdag 21 april 2016 @ 13:17:
[...]

Hah ja, ik denk toch dat meneer H. daar in zijn eentje werkt iedere dag, heb al vaak met de beste man gesproken en zijn typstijl is altijd hetzelfde.

[...]

Volgens mij zijn ze vaak een jaar geldig (of tot het einde van het jaar), maar pin me er niet op vast.
Tot het einde van het jaar inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PnD
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:52

PnD

like in Pinda ^_^

*knip* lees de topicwaarschuwing.

[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 22-04-2016 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin71
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06-10-2022
Volgens mij willen ze bij Dell geen computers verkopen :-(
De chat werkt niet, op mail wordt niet geantwoord, en de telefonische helpdesk voor thuisbestellen werkt ook niet. En dat al een paar dagen....

Of is De Medewerker op vakantie? ;)
Iemand deze week nog contact gehad met de Dell kortingscode-uitdeler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Retep2124
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 09:46
De Inspiron is in de aanbieding (-100 euro) en weer te combineren met de VIP code (-90 euro)! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tzeunis
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:43
Toch n lenovo gekozen. Hierbij mijn kortingcodes. Veel plezier ermee.

Bedankt voor uw email,

U kunt de volgende waardebonnen online toepassen.

10% off voor laptops en desktops BC7G0$JS7?G3?Z

20% off voor accesoires

WXFGJ$BVDL9QJ4

[ Voor 17% gewijzigd door tzeunis op 06-05-2016 11:30 ]

| Losing my religion |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
tzeunis schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:29:
Toch n lenovo gekozen. Hierbij mijn kortingcodes. Veel plezier ermee.

Bedankt voor uw email,

U kunt de volgende waardebonnen online toepassen.
Met dank van mijn nichtje! Zojuist hiermee haar nieuwe laptop & tas besteld.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Ik kan die code ook gewoon opgeven en dan werkt hij? Gaat dit goed als ik nu ook bestel?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
6K schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:31:
Ik kan die code ook gewoon opgeven en dan werkt hij? Gaat dit goed als ik nu ook bestel?
Al gebruikt, je kan wel contact opnemen met Dell voor aanvraag van kortingscodes, via Dell_EMEA_VIP@Dell.com.

Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Virtuozzo schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Al gebruikt, je kan wel contact opnemen met Dell voor aanvraag van kortingscodes, via Dell_EMEA_VIP@Dell.com.
Ik zag inderdaad dat je hem gebruikt hebt, maar als ik hem invoer werkt hij wel. Ik wil het wel riskeren, maar weet niet of jij daar last van krijgt?

[ Voor 39% gewijzigd door 6K op 06-05-2016 14:47 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
6K schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:47:
[...]

Ik zag inderdaad dat je hem gebruikt hebt, maar als ik hem invoer werkt hij wel. Ik wil het wel riskeren, maar weet niet of jij daar last van krijgt?
Dat hoop ik niet :-) Ik leg het af tegen dat nichtje, mocht dat zo zijn :P

Ik zou zeggen, vraag het even via Dell's chat, maar ik krijg de mededeling te zien dat die niet actief is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K

6K

is ook zo...

Virtuozzo schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 14:57:
[...]

Dat hoop ik niet :-) Ik leg het af tegen dat nichtje, mocht dat zo zijn :P

Ik zou zeggen, vraag het even via Dell's chat, maar ik krijg de mededeling te zien dat die niet actief is.
Volgens mij valt het wel mee, er is nergens meer te zien welke code gebruikt is, enkel dat je VIPClub hebt gebruikt en welk bedrag korting je hebt.

die chat werkt inderdaad al de hele week niet, telefonisch kom ik nergens en op de mail wordt niet gereageerd... Helaas wil ik perse Dell...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:09

Koppensneller

winterrrrrr

6K schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:02:
[...]

Volgens mij valt het wel mee, er is nergens meer te zien welke code gebruikt is, enkel dat je VIPClub hebt gebruikt en welk bedrag korting je hebt.

die chat werkt inderdaad al de hele week niet, telefonisch kom ik nergens en op de mail wordt niet gereageerd... Helaas wil ik perse Dell...
https://twitter.com/nbmcnabb/status/728462599029805056

De Medewerker zal wel een weekje op vakantie zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
Mijn ervaring is dat je de DELL codes vaak twee keer kon gebruiken. Zou het gewoon proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 766813

*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 95% gewijzigd door gambieter op 07-05-2016 03:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtuozzo
  • Niet online
6K schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:02:
[...]

Oops. Krijg zojuist telefoon dat haar order geannuleerd is vanwege een ongeldige code. Waarschijnlijk haar betalingswijze (overschrijving) zal het nog niet toegepast hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09-06 14:59
Is het ondertussen nog mogelijk voor Belgische klanten om vip korting te krijgen?
Ben geen student meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack
  • Laatst online: 24-05 13:31

Jack

MHz Matters

Goed nieuws voor mij. Vandaag om 18 uur een VIP code binnen gekregen.

Op mijn eerste mail, vanaf mijn studenten email account, geen reactie. Paar dagen later nog eens geprobeerd vanaf mijn Gmail account en vanavond dus toch een code gemaild gekregen. :)
(Vanmiddag ook de chat geprobeerd om daar wat los te krijgen, maar 2x no go).

Gelukkig net op tijd aangezien de aanbiedingen vandaag aflopen...
Aan de mensen hier: bedankt voor de VIP Club discount 10% tip! d:)b

[Specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 09-06 22:17
Jack schreef op maandag 09 mei 2016 @ 19:33:
Goed nieuws voor mij. Vandaag om 18 uur een VIP code binnen gekregen.

Op mijn eerste mail, vanaf mijn studenten email account, geen reactie. Paar dagen later nog eens geprobeerd vanaf mijn Gmail account en vanavond dus toch een code gemaild gekregen. :)
(Vanmiddag ook de chat geprobeerd om daar wat los te krijgen, maar 2x no go).

Gelukkig net op tijd aangezien de aanbiedingen vandaag aflopen...
Aan de mensen hier: bedankt voor de VIP Club discount 10% tip! d:)b
Heb hem vandaag om 18:14 ook gekregen ;)
Had het ookal met een studenten Mail geprobeerd en met mijn oude middelbareschool Mail en ook geen reactie met Gmail Mail gelukkig wel. Ook net op tijd om eventjes te genieten van dubbele korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Ik heb mijn VIP code ook ontvangen op het laatste moment :). had niet verwacht dat ik nog om 18:37 een mailtje met de code zou krijgen. Had vanmiddag een chat met de medewerker maar die zei dat ik bij de verkeerde afdeling zat en ik een mailtje moet sturen. Toen maar een mailtje gestuurd en snel een reactie gekregen.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin71
Hmmmm, ik kreeg via de chat (De Medewerker is er weer!) te horen dat mijn bedrijf, dat toch uitsluitend Dell compu's heeft, niet op de VIP lijst staat :-( Bedrijf heeft toch enkele duizenden werknemers.... Hoeveel compu's moet je afnemen om op de VIPlijst te komen staan?

Op mijn mailtjes nog steeds geen reactie gehad.

Als jullie via Gmail aanvragen, doen jullie dat dan als student? Of als privépersoon? Of als bedrijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
robin71 schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:19:
Hmmmm, ik kreeg via de chat (De Medewerker is er weer!) te horen dat mijn bedrijf, dat toch uitsluitend Dell compu's heeft, niet op de VIP lijst staat :-( Bedrijf heeft toch enkele duizenden werknemers.... Hoeveel compu's moet je afnemen om op de VIPlijst te komen staan?

Op mijn mailtjes nog steeds geen reactie gehad.

Als jullie via Gmail aanvragen, doen jullie dat dan als student? Of als privépersoon? Of als bedrijf?
Ik heb dat gedaan als student. De meeste hier zijn dat volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin71
Dank voor je reactie, CCJJVV. Helaas ben ik geen student meer :'(
Dan toch maar de volle mep gaan betalen voor de xps13 i7 16gb 512gb K4...zie pb >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 00:22
Goedemorgen Tweakers,

Ik zit erover te denken om een Dell aan te schaffen, lijkt me een erg mooie laptop maar het zou nog leuker zijn als er 10% van de prijs af kon :-)

Nu zie ik dat je een mail kan sturen naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com.

Wat moet je dan precies doen? Ik werk bij een werkgever die denk ik wel op die VIP lijst staat van Dell.
Wat moet ik precies mailen, en hoe? Met mijn werk e-mailadres? En zo ja, zou ik daar niet eventueel problemen mee kunnen krijgen met mijn werkgever? (geen idee wat zij terugkoppelen aan de werkgever..)

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

[ Voor 1% gewijzigd door gambieter op 13-05-2016 10:30 ]

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeku13
martin484 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:43:
Goedemorgen Tweakers,

Knip
Nu zie ik dat je een mail kan sturen naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com.

Wat moet je dan precies doen? Ik werk bij een werkgever die denk ik wel op die VIP lijst staat van Dell.
Wat moet ik precies mailen, en hoe? Met mijn werk e-mailadres? En zo ja, zou ik daar niet eventueel problemen mee kunnen krijgen met mijn werkgever? (geen idee wat zij terugkoppelen aan de werkgever..)

Alvast bedankt voor jullie antwoord.
*knip* Maar weet helaas niet of deze korting stapelbaar is. Ben ik zelf ook wel benieuwd naar want dan ga ik hem ook bestellen!

[ Voor 13% gewijzigd door gambieter op 13-05-2016 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin484
  • Laatst online: 00:22
jeku13 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:52:
Maar weet helaas niet of deze korting stapelbaar is. Ben ik zelf ook wel benieuwd naar want dan ga ik hem ook bestellen!
Ik heb in het verleden wel eens gelezen dat het stapelbaar is maar pin me daar niet op vast.
*knip*

Jij weet niet hoe dat in zijn werk gaat met die VIP code?

[ Voor 15% gewijzigd door gambieter op 15-05-2016 13:00 ]

Systeem : I7-12700K, 32GB, RTX 3080

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Mensen, voor de zoveelste keer: wat je gaat bestellen is niet van belang, en er zijn dan weer mensen die daar denken op te moeten reageren. Lees de topicwaarschuwing.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
[b][message=46826363,noline]
Wat moet ik precies mailen, en hoe? Met mijn werk e-mailadres?
Gewoon een e-mail waarin je vraagt voor een epp/vip kortingscode.
Je moet dit inderdaad doen via werk e-mail....(met google account lukt het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japps
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-06 12:24
Ik wil nu ook een mail schrijven met de vraag om een vip code maar moet deze in het engels of nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
japps schreef op zondag 15 mei 2016 @ 12:37:
Ik wil nu ook een mail schrijven met de vraag om een vip code maar moet deze in het engels of nederlands?
Ik heb in zowel Engels als Nederlands een Mail gestuurd op beide antwoord dus maakt het volgens mij niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• discovisi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-06 09:57
Dankje voor deze informatie!

*knip* goed bedoeld maar we willen dus niet dat de bestellingen hier worden besproken. Zie de topicwaarschuwing.

[ Voor 72% gewijzigd door gambieter op 16-05-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tym
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Tym

discovisi schreef op maandag 16 mei 2016 @ 15:06:
Dankje voor deze informatie!

knip
*knip*

Wat heb je eigenlijk in de chat gevraagd om een kortingscode te krijgen? Heb je gewoon recht toe recht aan voor een code gevraagd, of moet je nog enigszins beargumenteren om korting te kunnen krijgen?

[ Voor 36% gewijzigd door gambieter op 16-05-2016 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeku13
Tym schreef op maandag 16 mei 2016 @ 19:37:
[...]

[mbr]*knip*[/]

Wat heb je eigenlijk in de chat gevraagd om een kortingscode te krijgen? Heb je gewoon recht toe recht aan voor een code gevraagd, of moet je nog enigszins beargumenteren om korting te kunnen krijgen?
Ik heb er vandaag ook eentje via de chat gekregen. Ik heb gevraagd waar ik de studentenkorting/ VIP korting kon aanvragen en toen moest ik wat dingen aanleveren ( studentenpas) etc. Was binnen een kwartier (max) geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 21-05 07:33

Bananenspin

Omdat het kan

Gisteren een mail in het Engels gestuurd vanaf mijn studentenmail en vandaag een antwoord in het Nederlands gekregen. Grappig omdat het natuurlijk wel pinksteren is en ze ook blijkbaar door de mail hebben gezien dat ik Nederlands ben/moet zijn.

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japps
Hoer ook gister een engelse mail vanaf mijn studentenadres geschreven. Helaas geen reactie. Dan maar wachten op de volgende aanbieding 😋

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the ult
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-01-2023
Zowel via de mail als chat wat pogingen gedaan.
Maar via de chat kom ik helaas nergens.

Werkt dit alleen maar als je student bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japps
Heb net via de chat een code gekregen! Moest hiervoor wel mijn studentenpas uploaden maar dan kon gewoon via de chat zelf. Ook nog een 20% kortingscode op assocoires gekregen. De codes zijn geldig tot 30 december 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DorkoTheBeast
Wel spijtig dat die codes niet werken voor de "zakelijke" toestellen zoals Precision e.d....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
Tot en met 24 mei 7% korting op alle dell xps en inspiron producten vanaf 599,-

Kortingscode: HAPPYBDAY

Helaas niet stapelbaar in combinatie met de 10% vipcode!

[ Voor 22% gewijzigd door CCJJVV op 18-05-2016 13:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 552015

Heb hier nog een VIP (studenten) code: B1FQ?$6S$F5G?B

Heb hem niet nodig gehad omdat ik uiteindelijk toch een ander merk heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mckvrmnd
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 27-10-2024
Anoniem: 552015 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:20:
Heb hier nog een VIP (studenten) code: B1FQ?$6S$F5G?B

Heb hem niet nodig gehad omdat ik uiteindelijk toch een ander merk heb gekocht.
Dank je wel! Gebruikt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Veel plezier er mee! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exaltion
  • Laatst online: 24-12-2024
Als ik het goed heb begrepen kan je dus een korting krijgen als je student bent. Klopt dit? Wat moet ik daarvoor doen? Ik vind het een beetje onduidelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

exaltion schreef op zondag 22 mei 2016 @ 17:09:
Als ik het goed heb begrepen kan je dus een korting krijgen als je student bent. Klopt dit? Wat moet ik daarvoor doen? Ik vind het een beetje onduidelijk.
Ja, dit kan! Stuur even een mailtje naar: Dell_EMEA_VIP@dell.com
Ik heb gewoon via een gmail verstuurd met aantal gegevens om te bewijzen dat ik student ben (screenshotje duo en studentnummer eas al genoeg) en paar dagen later krijg je een 10% kortingscode als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
*knip* lees de topicwaarschuwing

[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 23-05-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• exaltion
  • Laatst online: 24-12-2024
Anoniem: 552015 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:02:
[...]

Ja, dit kan! Stuur even een mailtje naar: Dell_EMEA_VIP@dell.com
Ik heb gewoon via een gmail verstuurd met aantal gegevens om te bewijzen dat ik student ben (screenshotje duo en studentnummer eas al genoeg) en paar dagen later krijg je een 10% kortingscode als het goed is.
Bedankt voor je reactie! Heb intussen al gebruik gemaakt van de gratis leveringskosten en de code HAPPYBDAY haalt 7% van de aankoop van je producten eraf, dus ik heb alsnog 100 euro bespaard :) Nu nog even wachten tot het bezorgd wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TVL
  • Laatst online: 09:01

TVL

Ik probeer een Inspiron 15 5000 te bestellen voor 599 maar dan werkt schijnbaar de actie code HAPPYBD niet. Op de site stond dat de kortingscode gold vanaf een prijs van 599. Heb al een chat sessie gehad met een medewerker van DELL maar die zei dat het probleem bekend was en verder niets. Einde sessie. Vreemde gang van zaken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGoesGrr
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 28-05-2020
Ik heb inmiddels een student code bemachtigd, maar ik lees in de oudere posts dat deze ook te combineren is met een oudere code voor extra korting. Geldt dit nog steeds? Het gaat hier om een XPS 15, dus die kortingen kunnen best hoog oplopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 10:03
Wordt er bij een aanvraag voor een VIP code door Dell in alle gevallen gevraagd om een afleveradres? Mijn broertje studeert en ik zou dus via zijn studentenmail en studentennummer een kortingscode kunnen aanvragen. Hij woont echter wel op een ander adres dan ik. Het is dan dus de vraag of ze het afleveradres van de gebruikte kortingscode vergelijken met het afleveradres van de uiteindelijke bestelling...

[ Voor 7% gewijzigd door boer op 30-05-2016 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeku13
boer schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:06:
Wordt er bij een aanvraag voor een VIP code door Dell in alle gevallen gevraagd om een afleveradres? Mijn broertje studeert en ik zou dus via zijn studentenmail en studentennummer een kortingscode kunnen aanvragen. Hij woont echter wel op een ander adres dan ik. Het is dan dus de vraag of ze het afleveradres van de gebruikte kortingscode vergelijken met het afleveradres van de uiteindelijke bestelling...
Nee, kijken ze niet naar, je krijgt gewoon een code die je kan inwisselen. Deze code is niet persoonsgebonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeku13
BenGoesGrr schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:02:
Ik heb inmiddels een student code bemachtigd, maar ik lees in de oudere posts dat deze ook te combineren is met een oudere code voor extra korting. Geldt dit nog steeds? Het gaat hier om een XPS 15, dus die kortingen kunnen best hoog oplopen!
Soms stapelt de VIP korting met andere kortingen. Hangt helemaal af van de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Zijn de kortingen momenteel zo slecht? Enkel gratis verzending.

Ben van plan de XPS15 te kopen, enkel zeer vreemd, maar voor thuis is hij voor exact hetzelfde model een eur 200 goedkoper dan de zakelijke versie (beiden excl btw).

Kan je als vennootschap een product van de thuis webshop kopen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGoesGrr
DaRuDa schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:28:
Zijn de kortingen momenteel zo slecht? Enkel gratis verzending.

Ben van plan de XPS15 te kopen, enkel zeer vreemd, maar voor thuis is hij voor exact hetzelfde model een eur 200 goedkoper dan de zakelijke versie (beiden excl btw).

Kan je als vennootschap een product van de thuis webshop kopen ?
Naast de VIP korting (10%) lijkt het inderdaad dat ze geen verzendkosten in rekening brengen (dat is die €30,-).

Ik weet overigens niet of die kortingacties maandelijks wijzigen. Misschien, nu het juni is, staat er binnekort een nieuwe korting op de website? Weet iemand hier meer van? Indien dit zo is, dan wacht ik de aankoop van mijn XPS15 ook nog even af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 777759

BenGoesGrr schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 06:59:
[...]

Naast de VIP korting (10%) lijkt het inderdaad dat ze geen verzendkosten in rekening brengen (dat is die €30,-).

Ik weet overigens niet of die kortingacties maandelijks wijzigen. Misschien, nu het juni is, staat er binnekort een nieuwe korting op de website? Weet iemand hier meer van? Indien dit zo is, dan wacht ik de aankoop van mijn XPS15 ook nog even af...
De acties lijken eerder wekelijks of zelf dagelijks te zijn. Elke dag wanneer ik even kijk is er een ander aanbod. De ene week alleen een 256gb model, de andere week 512gb.

Even mijn ervaring:
Met mijn student e-mail de live chat aangesproken voor een kortingscode
Moest mijn studenten ID uploaden, dat ging direct in de chat, 30 seconde later had ik mijn code. (10% korting)
Lijkt me de beste manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2024
Kan je die 10% vip ook verkrijgen als vennootschap of enkel voor studenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BenGoesGrr
Wellicht handig te melden: Dell Klantenservice (pre-sale) is vanaf heden niet meer telefonisch bereikbaar omdat ze, volgens hun zakelijke reseller Centralpoint, deze service hebben opgezegd. Dell Chat lijkt ook sinds een aantal dagen niet meer bereikbaar... (hebben meer Tweakers hier last van?)

Mensen die nog een kortingscode willen aanvragen moeten dit via mail doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chalkboardje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-05 18:12
*knip* offtopic, zie topicwaarschuwing.

[ Voor 80% gewijzigd door gambieter op 06-06-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BenGoesGrr schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:21:
Wellicht handig te melden: Dell Klantenservice (pre-sale) is vanaf heden niet meer telefonisch bereikbaar omdat ze, volgens hun zakelijke reseller Centralpoint, deze service hebben opgezegd. Dell Chat lijkt ook sinds een aantal dagen niet meer bereikbaar... (hebben meer Tweakers hier last van?)

Mensen die nog een kortingscode willen aanvragen moeten dit via mail doen.
Ik heb ook moeite te chat te bereiken, soms lukt het wel soms niet.
Er is nu €100 korting op de Dell XPS 13 (Helaas alleen op een i5 model dus ik moet nog even wachten)
De 10% kortingscode lijkt hiervoor te stacken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 02-06 15:23
Ik vind dus helemaal niet het e-mail adres waar ik (voor BE) de vraag kan stellen naar studentenkorting. De chat is afgesloten en als ik tracht een e-mailadres te bemachtigen zit ik gewoon in een loop van pagina's die naar hetzelfde verwijzen. Kan iemand mij hierbij helpen naar e-mailadres ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-06 22:04
Nu 7% korting op Inspiron 7000 Series en Inspiron Gaming met couponcode SAVE7. Geldig t/m 10 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Inmiddels iemand van Dell kunnen te pakken krijgen. VIP club is niet meer dus studentenkortingen ook niet ? Iemand die dat kan bevestigen of ontkrachten ?

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

not2secure4u schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 10:38:
Inmiddels iemand van Dell kunnen te pakken krijgen. VIP club is niet meer dus studentenkortingen ook niet ? Iemand die dat kan bevestigen of ontkrachten ?
VIP bestaat geloof ik al langer niet meer
Ik heb afgelopen week een code gekregen via de chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 764757

Zojuist ook een kortingscode gekregen via de chat. Alleen studentenkaart (van iemand anders) vereist. Stackt helaas niet met de 7% korting op Inspiron producten :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Systemadmin
  • Laatst online: 12-05 14:38
Zojuist heb ik ook een kortingscode gekregen omdat ik student ben, maar je kan het dus niet compineren met andere codes? Ik wil graag een XPS 15..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:33
Mij lukt het ook niet om een (student)korting aan te vragen. Al meerdere keren de chat geprobeerd, maar die ligt eruit. En op de mail (adres hier uit topic gebruikt) antwoorden ze niet. En ik wilde zo graag een Inspiron 13 5000 aanschaffen. Die hebben een mooie update gekregen eerder deze maand. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Systemadmin schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:54:
Zojuist heb ik ook een kortingscode gekregen omdat ik student ben, maar je kan het dus niet compineren met andere codes? Ik wil graag een XPS 15..
Bij mij werkte het iig niet om de Inspiron korting van 7% te combineren met de Studentenkorting van 10%. De ene korting verdween als ik de andere korting toevoegde.
theonlymarco83 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:29:
Mij lukt het ook niet om een (student)korting aan te vragen. Al meerdere keren de chat geprobeerd, maar die ligt eruit. En op de mail (adres hier uit topic gebruikt) antwoorden ze niet. En ik wilde zo graag een Inspiron 13 5000 aanschaffen. Die hebben een mooie update gekregen eerder deze maand. Iemand nog tips?
De chat ligt er inderdaad vrijwel de hele tijd uit. Probeer het al twee dagen regelmatig. Maar vanochtend, +- 11 uur, deed hij het wel en toen was die korting binnen 10 minuten geregeld met een studentenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 764757 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:32:
Zojuist ook een kortingscode gekregen via de chat. Alleen studentenkaart (van iemand anders) vereist. Stackt helaas niet met de 7% korting op Inspiron producten :'(
2 Code's werkt inderdaad niet. Waar je op moet hopen is dat het model wat je wilt gewoon in de aanbieding gaat. Zoals de XPS 13 i5 op dit moment. Normaal 1249, nu 1149 + je kunt nog een kortingscode gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223288

Vragen ze voor de studentenkorting trouwens ook een bewijs van inschrijving of iets met een datum? Ben net afgestudeerd dus anders moet ik m'n vriendin het laten aanvragen (als die Chat het ooit weer doet...warrige boel daar bij Dell op dit moment)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223288 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 23:41:
Vragen ze voor de studentenkorting trouwens ook een bewijs van inschrijving of iets met een datum? Ben net afgestudeerd dus anders moet ik m'n vriendin het laten aanvragen (als die Chat het ooit weer doet...warrige boel daar bij Dell op dit moment)
Bij mij niet. Studentenkaart uploaden en kreeg daarna de code direct in de chat. Had wel een e-mailadres van de universiteit ingevuld, ik weet niet of ze daarnaar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeschort
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-07-2021
Maar even voor dit topic een account aangemaakt.
Al een langere tijd naar een ultrabook aan het zoeken. Dell XPS 13 valt op (ondanks de ghosting problemen bij sommigen). Had op 6 juni al een mail gestuurd naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com, met de bijbehorende gegevens.

Zojuist (10:00) in de chatsessie gekomen met Dell, blijkbaar werkt dit sporadisch, dus @not2secure4u er kan bevestigd worden dat dit nog werkt, met de nadruk op soms.

In de chatsessie kreeg ik echter de mededeling: 06/09/2016 09:12:58AM Agent (Mohammed_Haddad): "Momenteel heb ik geen VIP codes beschikbaar helaas".
Waarop volgend: "uw school-emailadres, uw professional emailadres, een scan van uw studenten-kaart"

Dus ik nogmaals maar een mail gestuurd naar het adres Dell_EMEA_VIP@Dell.com. Dit keer in het Nederlands gecorrespondeerd.

Rare gang van zaken dat de een (zoals @Mudil & @Jynthe1) wel via de chat een code krijgt, en de ander het nakijken heeft. Komt weer neer op geluk hebben met wie je in de chatsessie belandt, gok ik.
Nu even wachten of ik via de mail de aankomende dagen wat ontvang, anders wijk ik mooi uit naar een andere laptop. Ga niet in zee met een bedrijf dat zo'n rare gang van zakendoen erop nahoudt.

[ Voor 0% gewijzigd door Opgeschort op 09-06-2016 10:40 . Reden: Typo's ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-05 10:03
Opgeschort schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:38:
In de chatsessie kreeg ik echter de mededeling: 06/09/2016 09:12:58AM Agent (Mohammed_Haddad): "Momenteel heb ik geen VIP codes beschikbaar helaas".
Waarop volgend: "uw school-emailadres, uw professional emailadres, een scan van uw studenten-kaart"

Dus ik nogmaals maar een mail gestuurd naar het adres Dell_EMEA_VIP@Dell.com. Dit keer in het Nederlands gecorrespondeerd.

Rare gang van zaken dat de een (zoals @Mudil & @Jynthe1) wel via de chat een code krijgt, en de ander het nakijken heeft. Komt weer neer op geluk hebben met wie je in de chatsessie belandt, gok ik.
Nu even wachten of ik via de mail de aankomende dagen wat ontvang, anders wijk ik mooi uit naar een andere laptop. Ga niet in zee met een bedrijf dat zo'n rare gang van zakendoen erop nahoudt.
Ik heb zojuist in de chat van dezelfde medewerker ook geen code gekregen. Nadat de chat na dagenlang proberen eindelijk een keer werkte en ik alle benodigde studentengegevens klaar had liggen :/

Volgens de medewerker "heeft hij gehoord dat er momenteel geen waardebonnen beschikbaar zijn, maar wordt er gewerkt aan nieuwe vouchers".

Overigens 10 dagen geleden al een mail in het Nederlands verstuurd naar Dell_EMEA_VIP@Dell.com, maar nog geen reactie. Misschien eens in het Engels proberen :+

Weten @Mudil & @Jynthe1 wellicht nog welke medewerker zij via de chat spraken?

[ Voor 5% gewijzigd door boer op 09-06-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
Ik had daarnet ook Mohammed in de chat. Hij stuurde me ook alleen het e-mailadres door en zei dat hij op dit moment geen bonnen had. Lekker is dat. En op de mail reageert niemand zo lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is altijd Mohammed_haddad kennelijk, dat heb ik eerder in dit topic ook al gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Net van Mohammed na mijn student email te geven een code gekregen ! Paar dagen geduurd maar toch gekregen !

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meeloow
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-01-2022
not2secure4u schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:36:
Net van Mohammed na mijn student email te geven een code gekregen ! Paar dagen geduurd maar toch gekregen !
Met of zonder studentenpas? Ik heb ook getracht een code aan te vragen met mijn schooladres maar ik heb geen studentenpas.
Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ik heb dat gewoon via de chat verkregen (enkel DELL XPS 15). Hij vroeg mijn studentenmailadres en ik had hem.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theonlymarco83
Snap daar dus niks van. Mij wimpelt hij weer af "er zijn geen bonnen meer" en "geen idee wanneer ze komen", "stuur maar een mail" :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
Ik heb er ook enkele dagen achter moeten vragen. Altijd zeer vriendelijk zijn en bij voornaam aanspreken helpt. Beetje slow chat ook!

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
Profiteer van 7% korting op alle Inspiron, XPS & Alienware met couponcode SUMMERSALE7. Aanbieding loopt tot 22 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
DoDo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:56:
Profiteer van 7% korting op alle Inspiron, XPS & Alienware met couponcode SUMMERSALE7. Aanbieding loopt tot 22 juni.
VIP club korting stackt met deze korting op Belgische site ! 17% korting

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoDo
not2secure4u schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:24:
[...]

Helemaal mooi, nu hopen dat ik nog de studentenkorting code ontvang voordat dit afloopt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CCJJVV
not2secure4u schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:24:
[...]

Ook op de Nederlandse site!
DoDo schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 11:45:
[...]

Helemaal mooi, nu hopen dat ik nog de studentenkorting code ontvang voordat dit afloopt!
Duurt tot 29 juni genoeg tijd lijkt me *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opgeschort
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 13-07-2021
CCJJVV schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:00:

Vandaag geprobeerd bij de chat, gezien de aanbieding met stacken heel interessant klinkt. Echter; helaas zijn de waardebonnen op. Volgende week verschijnen er nieuwe (alsof ze besteld moeten worden 8)7 )... Natuurlijk geen garantie gekregen dat ze er dan ook daadwerkelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CCJJVV schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:00:
[...]

Ook op de Nederlandse site!
[...]

Let wel op: Dell heeft zijn zaakjes weer lekker op orde. Op de rode banner bovenin je scherm staat namelijk dat de aanbieding tot 22 juni loopt. Bij de Inspirons zelf staat tot 29 juni. Zou er dan ook niet op rekenen dat je na 22 juni nog goed zit..
Pagina: 1 ... 49 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.