Aan het begin van dit topic (openingspost) wordt het een en ander uitgelegd waarom je die foutmelding krijgt en hoe je het wel voor elkaar krijgt.geldermalsen schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 19:33:
Ik wil graag mijn vip code gebruiken alleen op het moment dat ik de code invoer krijg ik dit.
Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
Op het moment dat ik op detail klik zie ik niks..
Zit je in het consumenten mandje? Dan kan het kloppen, er moet Nlepp1 in je url staan.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Na een paar keer proberen is het dan toch gelukt XD ben benieuwd hoelang het duurt!
Hier een van mijn oude (volgens mij) vip codes, van 21 december
Laat even weten als je hem gebruikt hebt en of ie werkt
Mailtje had wel een verwijzing naar de UK erin, wilde toen de goedkope 15" kopen, maar uiteindelijk niet gedaan.
Mailtje had wel een verwijzing naar de UK erin, wilde toen de goedkope 15" kopen, maar uiteindelijk niet gedaan.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Net geprobeerd voor een XPS 13 (2015) en code doet het niet meer. Of het komt door de UK verwijzing.badnews.nl schreef op zondag 22 februari 2015 @ 09:19:
Hier een van mijn oude (volgens mij) vip codes, van 21 december
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Probeer anders eens deze
Met die andere ben ik destijds tot de kassa gekomen, dus mogelijk als gebruikt aangemerkt. Weet alleen niet meer of ik in de nl of uk shop zat, omdat dat voor mij weinig verschil maakt
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Met die andere ben ik destijds tot de kassa gekomen, dus mogelijk als gebruikt aangemerkt. Weet alleen niet meer of ik in de nl of uk shop zat, omdat dat voor mij weinig verschil maakt
Helaas ook niet.badnews.nl schreef op zondag 22 februari 2015 @ 17:14:
Probeer anders eens dezeMembers only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Dan maar gewoon één code gebruiken ipv meerdere.
Met creditcard is het mij niet gelukt, alle links vanaf de cashback sites naar Dell werkten bij mij niet meer. Ik heb mijn alienware laptop dus maar gewoon met een 10% code besteldgeldermalsen schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:16:
Klopt het dat cashback op alienware producten alleen nog mogelijk is met een creditcard?
Heeft iemand een idee of er binnenkort nieuwe aanbiedingen komen met betrekking tot alienware met bijvoorbeeld pasen?
[ Voor 85% gewijzigd door Sajuuk op 23-02-2015 08:30 ]
Let op, VIP-codes opstapelen lukt alleen met recente 'oude' codes. Twee oude codes van mij uit mei 2014 blijken dus niet te werken. Of is hier ook een truc voor om het toch te laten werken?
1 code aan mij geven voor de tip die ik je nu geefMaster1234 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 15:58:
Let op, VIP-codes opstapelen lukt alleen met recente 'oude' codes. Twee oude codes van mij uit mei 2014 blijken dus niet te werken. Of is hier ook een truc voor om het toch te laten werken?
gewoon een nieuwe code aanvragen bij dell en je oude plus nieuwe code combineren
Haha, mij bestRenaldoN schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:00:
[...]
1 code aan mij geven voor de tip die ik je nu geef![]()
gewoon een nieuwe code aanvragen bij dell en je oude plus nieuwe code combineren
is een oude code uit mei 2014 nog wel geldig ?Master1234 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:03:
[...]
Haha, mij bestIk wil een Dell Inspiron 15 7000 halen, dus voor mij gaat het om best wat geld, die 9% extra.
Als jij ervoor zorgt dat het werkt, dan krijg je van mij een korting code. De nieuwe code's lijken wel te werken, de oude pakt hij gewoonweg niet. En ik weet zeker dat ze nooit gebruikt zijn.
Dat begrijp ik dus niet. Blijkbaar kun je oude code's combineren met nieuwe code's, maar hoe kan dat als de oude code's al verlopen zijn?RenaldoN schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:04:
[...]
is een oude code uit mei 2014 nog wel geldig ?
oude code's hebben net zoals de nieuwe een houdbaarheids datum. codes van bijv augistus zijn geldig tot maart dit jaar. kan zijn dat een code van mei geldig was tot bijv december 2014 en is die op dit moment niet meer geldig.Master1234 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:05:
[...]
Dat begrijp ik dus niet. Blijkbaar kun je oude code's combineren met nieuwe code's, maar hoe kan dat als de oude code's al verlopen zijn?
Ah oké, duidelijk. Dan maar even paar dagen afwachten, misschien dat er nog een leuke actie komt. Zo niet, dan maar met 'slechts' 10% korting kopen.RenaldoN schreef op maandag 23 februari 2015 @ 16:06:
[...]
oude code's hebben net zoals de nieuwe een houdbaarheids datum. codes van bijv augistus zijn geldig tot maart dit jaar. kan zijn dat een code van mei geldig was tot bijv december 2014 en is die op dit moment niet meer geldig.
Ligt het een beetje stil bij Dell. Heb gisteren een Dell VIP account proberen aan te maken en heb nog (steeds ) geen mailtje...
Hier idem, al 3 dagen geleden aangemeld.Xantis schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:06:
Ligt het een beetje stil bij Dell. Heb gisteren een Dell VIP account proberen aan te maken en heb nog (steeds ) geen mailtje...
same here! inmiddels 3 geprobeerd aan te maken en nog geen mail gekregen van Dell 
Misschien hierom stil? (link)
Update, donderdag 26-2, 13.13: Dell Nederland laat weten dat de goedkopere versies met full-hd-scherm, lagere configuratie en non-touch-paneel eind volgende week in Nederland en België verschijnen.
Verwijderd
*knip* lees de topicwaarschuwing, geen gebedel
[ Voor 83% gewijzigd door gambieter op 28-02-2015 00:24 ]
Verwijderd
*knip* lees de topicwaarschuwing, geen gebedel om codes
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 28-02-2015 13:45 ]
Verwijderd
Geven ze op de webshop van Dell nog regelmatig kortingen? De laatste 7% korting die er werd gegeven was 14 februari, ik was toen helaas te laat om te combineren met de vip code. Dus zou ik best nog even wachten tot maart in de hoop eventueel nog een extra korting te kunnen krijgen? Het is gokken uiteraard, maar ik zou balen, moest ik vandaag een laptop bestellen en ze bijvoorbeeld begin maart afkomen met een nieuwe korting.
Nee he, dit menen ze niet.
Alles klaar voor de XPS 13 die komende week uit komt; twee VIP-codes in de aanslag ... kom ik er net achter dat mijn oude VIP-code verlopen is.
Balen dit.
Alles klaar voor de XPS 13 die komende week uit komt; twee VIP-codes in de aanslag ... kom ik er net achter dat mijn oude VIP-code verlopen is.
Balen dit.
Uhhhm de xps13 is al te koop hoor.Mad Maniak schreef op zondag 01 maart 2015 @ 00:09:
Nee he, dit menen ze niet.
Balen dit.
Verwijderd
Ik heb nog paar VIP Codes van Februari , wanneer worder ze " Oude Vip Codes " ?
Meot ik wachten met stapelen to ze al verlopen zijn ?
Meot ik wachten met stapelen to ze al verlopen zijn ?
Komende week komt de FHD versie van de XPS 13. Tot nu toe was alleen de variant met de Infinity Display te bestellen.
Svp geen posts over wat je gaat bestellen, wilt bestellen of waar je op wacht. Lees de topicwaarschuwing.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Klopt het dat het op het moment niet mogelijk is om een kortingscode aan te vragen? Ik zie namelijk op de dell website dat er op dit moment geen nieuwe vip leden worden toegelaten.
Ik heb 2 jaar geleden ook een dell laptop gekocht met kortingscode, is het mogelijk om met dat account nog een kortingscode aan te vragen?
Ik heb 2 jaar geleden ook een dell laptop gekocht met kortingscode, is het mogelijk om met dat account nog een kortingscode aan te vragen?
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
Verwijderd
Ik wil een laptop kopen met korting, maar waar en hoe schrijf ik me in als VIP? Ik kan nergens iets vinden.
DELL meldt het volgende
"Op dit ogenblik kunnen we helaas geen nieuwe leden geaccepteerd, tot nader bericht adviseren wij u later terug te komen voor meer informatie.
Ondertussen, is uw 10% voucher korting nog wel geldig per de datum zoals aangeven bij onvangst van de vouchers."
Gisteren was het nog gewoon mogelijk om je aan te melden. Helaas had ik toen nog geen account/code aangemaakt.
"Op dit ogenblik kunnen we helaas geen nieuwe leden geaccepteerd, tot nader bericht adviseren wij u later terug te komen voor meer informatie.
Ondertussen, is uw 10% voucher korting nog wel geldig per de datum zoals aangeven bij onvangst van de vouchers."
Gisteren was het nog gewoon mogelijk om je aan te melden. Helaas had ik toen nog geen account/code aangemaakt.
[ Voor 16% gewijzigd door Beatman op 02-03-2015 12:44 ]
www.energiepionier.nl Energiebesparing, duurzaamheid en domotica
Ook problemen gehad met aanvragen kortingscode, uiteindelijk via medewerker dit mail adres gekregen. Gemaild dat het niet lukte en pats boem direct mail terug met codes
Dell_EMEA_VIP@Dell.com
succes!
Dell_EMEA_VIP@Dell.com
succes!
Dit werkt inderdaad. Ook zonder dat je eerder een code hebt proberen aan te vragen. ThanksBoonZ_ schreef op maandag 02 maart 2015 @ 14:27:
Ook problemen gehad met aanvragen kortingscode, uiteindelijk via medewerker dit mail adres gekregen. Gemaild dat het niet lukte en pats boem direct mail terug met codes![]()
Dell_EMEA_VIP@Dell.com
succes!
in de winkelwagen bij: Kortingen en waardebonnenVerwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 18:40:
Waar moet je de kortingscode precies invoeren? In het vakje waardebon of ergens anders?
Kan gewoon in het Nederlands 
Verwijderd schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:19:
moet je ze dan mailen in het NL of Engels?
Ik heb ook een code binnen nadat ik een mailtje heb verstuurd!
Als je een laptop koopt door gebruik te maken van de VIP code heb je dan nog steeds normale garanties en recht op retourzenden?
Als je een laptop koopt door gebruik te maken van de VIP code heb je dan nog steeds normale garanties en recht op retourzenden?
als je op dit moment via de mail dell een nieuwe code laat opsturen is deze te combineren met de codes van afgelopen maanden. dus weer 10 + 10 procent korting
Dell_EMEA_VIP@Dell.com
Dell_EMEA_VIP@Dell.com
[ Voor 7% gewijzigd door RenaldoN op 03-03-2015 15:04 ]
Waar hebben jullie dan naartoe gemaild? In het Nederlands?RenaldoN schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:06:
als je op dit moment via de mail dell een nieuwe code laat opsturen is deze te combineren met de codes van afgelopen maanden. dus weer 10 + 10 procent korting
Ik moet beter lezen en dat heb ik dan ook gedaan. Niet meer van toepassing.
[ Voor 11% gewijzigd door EEE-lover op 03-03-2015 17:09 ]
Ja, je hebt recht op normale garanties. Sterker heb dit zelf al getest
. Ik heb ooit een laptop geretourneerd die ik met diversen kortingscodes had aangeschaft.
MiliaanR schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 13:37:
Ik heb ook twee codes binnen nadat ik een mailtje heb verstuurd!![]()
Bedankt voor de tip! Heb zojuist even een mailtje gestuurd voor de codes, had me namelijk op 23 maart al aangemeld voor VIP (zonder succes). Nu nog ergens een oude code zien te verkrijgen en dan ga ik ook voor de FHD i5!RenaldoN schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 14:06:
Dell_EMEA_VIP@Dell.com
Verwijderd
Heb inmiddels ook al een mailtje gestuurd. Dus hopelijk kan ik die 2 codes ook stapelen op de Belgische website van Dell.Antifon schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:09:
[...]
Bedankt voor de tip! Heb zojuist even een mailtje gestuurd voor de codes, had me namelijk op 23 maart al aangemeld voor VIP (zonder succes). Nu nog ergens een oude code zien te verkrijgen en dan ga ik ook voor de FHD i5!
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2015 18:42 ]
Verwijderd
*knip* dat is dus niet de bedoeling hier
[ Voor 75% gewijzigd door gambieter op 03-03-2015 21:30 ]
*knip* spam
[ Voor 93% gewijzigd door gambieter op 03-03-2015 21:29 ]
Verwijderd
Hebben jullie al iets terug gekregen? Ik heb tot twee keer toe een mail gestuurd, maar er zijn al 2 dagen overheen en ze zeggen dat je binnen 48 uur antwoord moet krijgenAntifon schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:09:
[...]
Bedankt voor de tip! Heb zojuist even een mailtje gestuurd voor de codes, had me namelijk op 23 maart al aangemeld voor VIP (zonder succes). Nu nog ergens een oude code zien te verkrijgen en dan ga ik ook voor de FHD i5!
Nog niet.. Ik heb gisterochtend gemaild.Verwijderd schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 12:50:
[...]
Hebben jullie al iets terug gekregen? Ik heb tot twee keer toe een mail gestuurd, maar er zijn al 2 dagen overheen en ze zeggen dat je binnen 48 uur antwoord moet krijgen
ik heb het hier nogmaals geprobeerd met een ander mailadres. ook daar tot op heden geen reactie gekregen. ik gok dat ik de eerste keer dus geluk heb gehad.
Haha het is ook altijd lastig, ik probeer juist de codes te verkrijgen via de mail. Die oude heb ik nog.Antifon schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 17:09:
[...]
PSN: MV_Tato
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als het topic op slot is kan je niet reageren, hoe kom je er bij dat het topic op slot zou zijn.Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:37:
Vraagje.....is dit topic op slot?
What you see is always what you get.
Heeft iemand al antwoord gekregen over die VIP-club? Ik wou me ook een xps13 bestellen, maar ik weet dus niet of het nog lukt voor een mail te sturen naar dat e-mailadres voor de korting.
Welkom bij de club!
Op dit ogenblik kunnen we helaas geen nieuwe leden accepteren, Tot nader bericht adviseren wij u later terug te komen voor meer informatie.
Ondertussen, is uw 10% voucher korting nog wel geldig per datum zoals aangeven bij onvangst van de vouchers.
Hoogachtend
M......... H.........
Op dit ogenblik kunnen we helaas geen nieuwe leden accepteren, Tot nader bericht adviseren wij u later terug te komen voor meer informatie.
Ondertussen, is uw 10% voucher korting nog wel geldig per datum zoals aangeven bij onvangst van de vouchers.
Hoogachtend
M......... H.........
Verwijderd
Hallo allemaal, ik heb gelezen dat Dell in het verleden studentenkorting verzorgde middels kortingcoupons die volgens gelijk waren aan de VIP-club coupons. Ik kan er nu op de website niets meer over vinden, weet een van jullie misschien iets meer over hoe ze studentenkorting (if at all) momenteel in stand houden? Heb ze drie dagen geleden al gemailed, maar een reactie blijft vooralsnog uit. Ben overigens geen lid van de VIP-club, en de aanmeldingen zijn zoals jullie weten op het moment niet mogelijk.
Vind het hele 10% kortingsystem eigenlijk maar onhandig. Nu is het voor consumenten zoals mijzelf niet echt een optie om een laptop zónder coupons te kopen, wetende dat er met gemak honderd(en) euro's bespaard kunnen worden.
Vind het hele 10% kortingsystem eigenlijk maar onhandig. Nu is het voor consumenten zoals mijzelf niet echt een optie om een laptop zónder coupons te kopen, wetende dat er met gemak honderd(en) euro's bespaard kunnen worden.
Het lijkt er wel op, Dit Topic gaat over Dell Kortingscode en als men het daarover hebt worden ze teruggefloten..... Om On-topic te blijven. Gisteren geprobeerd met een geldige kortingscode de XP13 te bestellen, na 1,5 uur heb ik het opgegeven. Zo paste ik voor de kassa de URL aan (epp1) en die werd meteen weer teruggezet.De instructies uit de Topicstart kloppen niet meer, uit de tread zelf wel wat tips gehaald die me niet verder brachten. kortom, Het is tijd voor een Deel drie met de meest recente informatie. Als ik me mentaal heb voorbereid zal ik een nieuwe poging wagen.Verwijderd schreef op zondag 08 maart 2015 @ 10:37:
Vraagje.....is dit topic op slot?
Verwijderd
Het is mij toch nog gelukt via mail aan Dell_EMEA_VIP@dell.com om de twee kortingscodes alsnog te krijgen. :-))
*knip*
*knip*
[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 09-03-2015 18:17 . Reden: dat is dus NIET de bedoeling hier ]
Verwijderd
Hoe lang heb je moeten wacht op een reactie van Dell? Uit de vorige reacties in deze thread lijkt het er op dat je of bijna meteen een reactie krijgt, of helemaal geen reactie.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:11:
Het is mij toch nog gelukt via mail aan Dell_EMEA_VIP@dell.com om de twee kortingscodes alsnog te krijgen. :-))
[mbr]*knip*[/]
Verwijderd
Kreeg op mijn eerste mail ook geen reactie. Daarna weer een mail gestuurd dat ik contact heb gehad met de helpdesk en dat ik op hun aanraden maar beter weer een mail kon sturen, en toen heb ik snel een mail gehad met de codes.
Ik heb het eerder geprobeerd, kreeg binnen een uur of 2 een reactie dat ze iets konden als ik details (naam, adres, winkelmandje) kon doorgeven zodat zij korting konden toepassen ipv. dat ik gewoonweg een code kreeg om zelf in te kloppen.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 18:48:
Hoe lang heb je moeten wacht op een reactie van Dell? Uit de vorige reacties in deze thread lijkt het er op dat je of bijna meteen een reactie krijgt, of helemaal geen reactie.

Was dat een antwoord op je mail? Nou, diezelfde persoon dus.Ikpakacties schreef op maandag 09 maart 2015 @ 12:18:
Welkom bij de club!
Hoogachtend
M......... H.........
Ja, dat is nogal krom. Inmiddels een oude code weggeven, maar de 'nieuwe' die ik ervoor terugkreeg werkt niet. 100,- laten liggen is ook zoiets, dan maar wachten op eoa. 10%-voorjaarsactie (zit die kans er nog in?) als Dell zelf niet meewerkt.Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 15:56:
Vind het hele 10% kortingsystem eigenlijk maar onhandig. Nu is het voor consumenten zoals mijzelf niet echt geen optie om een laptop zónder coupons te kopen, wetende dat er met gemak honderd(en) euro's bespaard kunnen worden.
Verwijderd
Aha! Ik heb in navolging van deze thread met meerdere mail-adressen gemailed naar Dell, en mijn @students.uu.nl adres kreeg snel antwoord. Ook bij mij vroegen ze naar die gegevens. Ik vind het ook maar raar, en vraag me af of ze ook daadwerkelijk korting geven wanneer ik ze de gegevens plus een link naar mijn mandje stuur.Thralas schreef op maandag 09 maart 2015 @ 21:32:
Ik heb het eerder geprobeerd, kreeg binnen een uur of 2 een reactie dat ze iets konden als ik details (naam, adres, winkelmandje) kon doorgeven zodat zij korting konden toepassen ipv. dat ik gewoonweg een code kreeg om zelf in te kloppen.
Werkte het bij jou uiteindelijk wel?
Ik heb geen idee, ben ook benieuwd naar het antwoord. Iemand die het aandurft?Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 23:32:
Werkte het bij jou uiteindelijk wel?
Had die vraag ook al hier gesteld: Thralas in "Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Levertijden"
Ik heb gereageerd met mijn naam, universiteit en studie en benoemd dat ik die al bij registratie had opgegeven. Verder heb ik gemeld dat ik nog geen order had om VIP-korting op toe te passen en dat ik daarom vanuit ging dat ik codes zou ontvangen die ik zelf zou kunnen toepassen. Nu, een dag later, heb ik twee codes voor 10% korting ontvangen.Thralas schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 00:26:
[...]
Ik heb geen idee, ben ook benieuwd naar het antwoord. Iemand die het aandurft?
Had die vraag ook al hier gesteld: Thralas in "Dell XPS 13 / XPS 15 (Broadwell): Levertijden"
Het kost dus wat tijd en moeite, maar uiteindelijk zijn ze nog wel te krijgen.
Playstation 4 | ZTE Blade S6 | Onda v975m v1 | Dell XPS 13 (2015)
Ik heb contact gehad via het in deze thread genoemde email adres, en er wordt knip aangegeven dat het op het moment niet mogelijk is codes aan te vragen via de site (dat wisten we al) EN ook niet te verrekenen is in een winkelmandje.
Er wordt aan gewerkt volgens Dell. Zucht
.
Er wordt aan gewerkt volgens Dell. Zucht

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 10-03-2015 09:52 . Reden: geen namen noemen ]
Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!
Is het zo dat je als je eerder een xps (17") hebt gekocht, je in aanmerking kunt komen voor korting? (En hoe?)
Verwijderd
Nieuws!
Gister een reactie van Dell gekregen op mijn (schaamteloze) verzoek op studentenkorting. Ik was geen lid van de VIP-club. Kreeg toen snel een mailtje terug met de vraag of ik factuuradres/woonadres/telefoon/mandje/universiteitsgegevens etcetera kon toesturen.
Heb dat vanmiddag gedaan, en kreeg weer binnen een uur reactie. Een heuse offerte! Alles staat er; naam, product en last but not least...10% korting! Da's mooi meegenomen
.
Dus ja, als je het geluk hebt dat ze reageren (mijn andere twee adressen hebben nooit een reactie gehad), bestaat er de kans dat je korting krijgt.
Hoezee! Hartelijk dank, Dell!
Gister een reactie van Dell gekregen op mijn (schaamteloze) verzoek op studentenkorting. Ik was geen lid van de VIP-club. Kreeg toen snel een mailtje terug met de vraag of ik factuuradres/woonadres/telefoon/mandje/universiteitsgegevens etcetera kon toesturen.
Heb dat vanmiddag gedaan, en kreeg weer binnen een uur reactie. Een heuse offerte! Alles staat er; naam, product en last but not least...10% korting! Da's mooi meegenomen
Dus ja, als je het geluk hebt dat ze reageren (mijn andere twee adressen hebben nooit een reactie gehad), bestaat er de kans dat je korting krijgt.
Hoezee! Hartelijk dank, Dell!
Na drie dagen elke dag een mail te hebben gestuurd kreeg ik uiteindelijk ook de reactie dat ik mijn naam, adres, bedrijfsnaam emailadres van het winkelmandje door moest sturen om de korting te verrekenen. In reactie daarop kreeg ik twee VIP codes die ik zelf nog kan inwiisselen.
Samen met onderstaande toch een mooie korting:
70€ korting op Inspiron 7000-Series met couponcode X7?T4363STM8DQ. Geldig t/m 16 mrt. 2015
Samen met onderstaande toch een mooie korting:
70€ korting op Inspiron 7000-Series met couponcode X7?T4363STM8DQ. Geldig t/m 16 mrt. 2015
Uiteindelijk ook twee codes ontvangen. Dacht deze te combineren met mijn code van oktober, maar dat gaat dus helaas niet
Ik kan mij vip-korting nog steeds niet ingeven. Ookal ga ik via de vip-link. Vanaf ik hem wel ingeven als ik in het winkelmandje ben, geeft hij een fout.
Ik ga hem denk ik zo bestellen en de nummer van mijn mandje doorgeven aan Dell zoals in de e-mail die ik kreeg werd gevraagd.
De nummer van uw winkelmandje krijg je trouwens toch pas als je echt besteld hebt of kijk ik ergens over?
Ik ga hem denk ik zo bestellen en de nummer van mijn mandje doorgeven aan Dell zoals in de e-mail die ik kreeg werd gevraagd.
De nummer van uw winkelmandje krijg je trouwens toch pas als je echt besteld hebt of kijk ik ergens over?
*knip* geen gehandel of geruil
[ Voor 88% gewijzigd door gambieter op 11-03-2015 17:11 ]
*knip* dat is niet de bedoeling
[ Voor 90% gewijzigd door gambieter op 11-03-2015 17:12 ]
Welke foutmelding kreeg je?hammy87 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 11:23:
Uiteindelijk ook twee codes ontvangen. Dacht deze te combineren met mijn code van oktober, maar dat gaat dus helaas niet
Ik dacht zelf in eerste instantie ook dat het combineren niet lukte, maar het effect van 2 codes is dat je er sowieso maar 1 toegepast ziet, terwijl helemaal onderaan het totaalbedrag toch 'klopt'.
Allereerst excuses voor mijn vorige post. Ik had de disclaimer niet goed gelezen en had dan ook niet gezien dat ruilen niet toegestaan was.HenkPatat schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:27:
[mbr]*knip* geen gehandel of geruil[/]
Wat betreft de ontvangen codes ben ik inmiddels toch iets minder positief dan eerder. Van de vier codes die ik heb ontvangen, krijg ik bij drie codes de melding dat ze al eerder zijn gebruikt!
Ik raad iedereen dan ook aan om de codes te testen nadat je ze ontvangt, voordat je jezelf of iemand anders blij maakt met een dode mus.
Ik heb Dell hier inmiddels over gemaild.

Vraagje: is het jou gelukt om de coupon van -10% te combineren met de huidige -70 euro coupon (zie boven) voor de 7000 series?HenkPatat schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:12:
[...]
Wat betreft de ontvangen codes ben ik inmiddels toch iets minder positief dan eerder. Van de vier codes die ik heb ontvangen, krijg ik bij drie codes de melding dat ze al eerder zijn gebruikt!
Ik raad iedereen dan ook aan om de codes te testen nadat je ze ontvangt, voordat je jezelf of iemand anders blij maakt met een dode mus.
[afbeelding]
jups, hier wel.antonyms schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:13:
[...]
Vraagje: is het jou gelukt om de coupon van -10% te combineren met de huidige -70 euro coupon (zie boven) voor de 7000 series?
gewoon eerst de 70 euro korting, daarna de 10% van VIP.
[ Voor 11% gewijzigd door Gratje op 12-03-2015 18:19 ]
Hij pakt beide codes wel, als ik een waardebon verwijder blijft er ook één staan. Maar eindbedrag onderaan blijft hetzelfde (-10%)Thralas schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 23:58:
[...]
Welke foutmelding kreeg je?
Ik dacht zelf in eerste instantie ook dat het combineren niet lukte, maar het effect van 2 codes is dat je er sowieso maar 1 toegepast ziet, terwijl helemaal onderaan het totaalbedrag toch 'klopt'.
Is het niet meer mogelijk om een oude en nieuwe waardebon in te voeren?
Ik krijg exact hetzelfde en echt reageren doen ze niet op mijn mails. Enkel dat ik de nummer van mijn winkelmandje moet doorsturen.HenkPatat schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:12:
[...]
Allereerst excuses voor mijn vorige post. Ik had de disclaimer niet goed gelezen en had dan ook niet gezien dat ruilen niet toegestaan was.
[afbeelding]
*knip* nee, dat mag niet.
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 15-03-2015 14:11 ]
Hebben jullie ook allemaal zoveel moeite om in contact te komen met de VIP service van Dell? Ik heb me enige tijd geleden voor het programma aangemeld maar na geen reactie te hebben gekregen ben ik maar gaan mailen. Eindelijk na de 3e mail kwam er een korte reactie, waar je eigenlijk nog weinig mee kan. Daarna via de chat geprobeerd, maar helaas worden die sessies steeds opgeschort of word je naar het registratieformulier geleid. Ook bij het bellen naar Dell word je door nogal wat menu's heen gepraat voordat je uiteindelijk te horen krijgt dat de dienst niet meer beschikbaar is
Hebben jullie hier ook last van? Of iemand toevallig tips?
Het zou namelijk nog wel leuk zijn om een laptop te kunnen bestellen met de VIP korting + de extra 70 euro korting.
Hebben jullie hier ook last van? Of iemand toevallig tips?
Het zou namelijk nog wel leuk zijn om een laptop te kunnen bestellen met de VIP korting + de extra 70 euro korting.
Same here, zojuist maar besteld omdat de kortingscode voor € 70 vandaag afloopt.
Daar zit ik ook maar aan te denken, zou wel zonde zijn, 100 euro korting is toch leukBeatman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:02:
Same here, zojuist maar besteld omdat de kortingscode voor € 70 vandaag afloopt.

Ik ben relatief nieuw in het Dell wereldje met kortingscodes en heb me ruim 1 maand geleden aangemeld voor de VIP club, In de welkoms mail ontving ik 2 codes die tot Mei geldig zijn. In de mail stond ook:
• Maandelijkse aanbiedingen en unieke VIP-kortingen die niet beschikbaar zijn voor het grote publiek
Tot nu toe niets ontvangen. Is het momenteel stil rond aanbiedingen of heb ik wat gemist?
en verder is de topicstart tekst nogal outdated. Ik zou het op prijs stellen wanneer er een deel 3 komt met een update naar de huidige situatie.
Ik hoop stilletjes nog op een 7% lente korting o.i.d
Groeten Pandit
• Maandelijkse aanbiedingen en unieke VIP-kortingen die niet beschikbaar zijn voor het grote publiek
Tot nu toe niets ontvangen. Is het momenteel stil rond aanbiedingen of heb ik wat gemist?
en verder is de topicstart tekst nogal outdated. Ik zou het op prijs stellen wanneer er een deel 3 komt met een update naar de huidige situatie.
Ik hoop stilletjes nog op een 7% lente korting o.i.d

Groeten Pandit
Mijn VIP code deed het niet, hij was al gebruikt zei Dell. Ik had hem niet gebruikt dus bied Dell mij nu een handmatig geboekte bestelling aan maar ik heb ook nog een oude code. Als ik dit doe kan ik hem dan later nog toevoegen? Iemand ervaring hiermee?
Ik heb ook een handmatige offerte gekregen met 10 % korting als zijnde VIP korting. Daar mocht echter de coupon voor € 70 korting niet mee gecombineerd worden.
Vreemd, ik heb zojuist een Inspiron 7000 besteld met een 10% vip code én de t/m vandaag geldige 70 euro korting. Dat stackte prima.....!Beatman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:22:
Ik heb ook een handmatige offerte gekregen met 10 % korting als zijnde VIP korting. Daar mocht echter de coupon voor € 70 korting niet mee gecombineerd worden.
Weet iemand trouwens hoe het zit met die €70 korting, in de balk bovenin het scherm staat dat de actie t/m 16 mrt 2015 is. Maar als je vervolgens kijkt bij je winkelmandje staat dat de code geldig is t/m de 18e. Iemand enig idee?
Hoe heb jij m dan besteld? Via de website of een adviseur? Ik via een adviseur en toen ik vroeg of de coupon nog kon worden toegevoegd zei hij dat het niet mogelijk was.majic schreef op maandag 16 maart 2015 @ 19:27:
[...]
Vreemd, ik heb zojuist een Inspiron 7000 besteld met een 10% vip code én de t/m vandaag geldige 70 euro korting. Dat stackte prima.....!
Gewoon online! via dell vip, op product categorie klikken onderin, eerst 70 euro code toevoegen, dan VIP code.Beatman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:22:
[...]
Hoe heb jij m dan besteld? Via de website of een adviseur? Ik via een adviseur en toen ik vroeg of de coupon nog kon worden toegevoegd zei hij dat het niet mogelijk was.
Aangezien ik handmatig moest orderen, heb ik het ook via een adviseur moeten doen. Ook ik kreeg het antwoord dat korting op korting niet toegestaan is. Ik heb ze gevraagd waar staat dat dit niet mag, en dit blijkt in de veelgestelde vragen te staan:Beatman schreef op maandag 16 maart 2015 @ 20:22:
[...]
Hoe heb jij m dan besteld? Via de website of een adviseur? Ik via een adviseur en toen ik vroeg of de coupon nog kon worden toegevoegd zei hij dat het niet mogelijk was.
Op de vraag waarom het dan wel mogelijk was via de site om zo online te bestellen kreeg ik de volgende terugkoppeling:V: Er staat een andere geldige kortingscoupon op de website van Dell. Kan ik deze in combinatie met de VIP-korting gebruiken?
A: Nee, deze kunnen niet worden gebruikt in combinatie met andere coupons.
In mijn ogen een beetje kort door de bocht, maargoed er was geen doorkomen aan.Dat klopt,Het is niet toegestaan.
Uiteindelijk dus de laptop maar besteld met alleen 10% korting
Ik ben voornemens op korte termijn een dell te kopen.
Welke lopende acties of trucks kan ik momenteel toepassen.
Heb bijvoorbeeld geen kortingcodes uit het verleden.
Wel heb ik een mail gestuurd naar Dell_EMEA_VIP@dell.com in de hoop een kortingscode te kunnen regelen.
Zijn er nog meer alternatieven?
Wel heb ik een mail gestuurd naar Dell_EMEA_VIP@dell.com in de hoop een kortingscode te kunnen regelen.
deze misschien, bij mij werkt het helaas niet; https://www.haalmeeruitje...-pagina.jsp?id_part=30107ob3lix schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 21:26:
Ik ben voornemens op korte termijn een dell te kopen.
Nou, na wat heen en weer mailen met het genoemde emailadres 2 nieuwe codes gekregen na het doorgeven van mijn telefoonnummer en school, die werken inderdaad icm. de codes die ik in januari had gekregen. Dus 19% korting gekregen op de XPS 13 8GB/ 256 GB met mat scherm
Gelijk ook een Power Companion besteld. Nogal duur ding maar lijkt me wel handig. Gek genoeg werden de verzendkosten toen 12 euro ipv. gratis, wat er wel bij stond. Daar zal ik ze nog maar even over mailen.
[ Voor 5% gewijzigd door Azrael op 18-03-2015 18:54 ]
Verzendkosten korting geldt vrijwel nooit voor accessoires, en deze worden vaak apart verzonden, niet in 1 doos iig.Azrael schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 18:52:
Gek genoeg werden de verzendkosten toen 12 euro ipv. gratis, wat er wel bij stond. Daar zal ik ze nog maar even over mailen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Geldig tot 5 mei, heb er eventueel nog meer.
-edit- gone
-edit- gone
[ Voor 87% gewijzigd door T homass op 21-03-2015 18:11 ]
Mijn dank is groot. Eindelijk een XPS 13 kunnen bestellen met 10 + 10 % korting.T homass schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:37:
Geldig tot 5 mei, heb er eventueel nog meer.
Ik heb net de codes geprobeerd, hij geeft mij echter een waardebon fout? Wat doe ik verkeerd?
Verwijderd
KQZ34SC8QWXHC8 deze code heb ik inmiddels gebruikt... Ik heb ook nog een nieuwe code over mocht iemand geïnteresseerd zijn... Nu dus niet meer want net aan iemand weggegeven
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2015 11:42 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.