[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.717 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bhai
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 19:24
Dat is wel erg snel.. ik heb vandaag voor 14:00 uur besteld met creditcard, maar ik zie de bestelling nog niet eens in mijn orderstatus terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Bhai schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:06:
Dat is wel erg snel.. ik heb vandaag voor 14:00 uur besteld met creditcard, maar ik zie de bestelling nog niet eens in mijn orderstatus terug...
Ik zie geen koopknop meer, is de goedkope laptop uitverkocht??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beekjo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-04 23:29
4 besteld van 5131 voor verkoop1
samen 536 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
Weet iemand hoe ik hem onder de 149 krijg?
Met waardebon blijft hij op 149

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VAnTurenhout
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-02-2024
Ik zit ook te azen op de extra korting zodat de 3542 op 266 uitkomt....denk niet dat het gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pashtun
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18-09 17:35
hij haalt de korting er bij mij niet af, weet iemand misschien waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Pashtun schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:42:
hij haalt de korting er bij mij niet af, weet iemand misschien waarom?
registreren en inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Mensen, het worden wel erg helpdeskvraagjes en "ik ook" oneliners. Svp eerst zelf op zoek gaan en de mededelinkjes achterwege laten :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:53
VAnTurenhout schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:28:
Ik zit ook te azen op de extra korting zodat de 3542 op 266 uitkomt....denk niet dat het gaat lukken.
Hier heb ik ook nog even over zitten twijfelen.

Maar het verschil was dan € 142,49, dit was het niet waard in mijn ogen (ik heb al een Core i5, dus ook minder nodig).

Ik heb deze website geraadpleegd voor wat het waard is: http://cpuboss.com/cpus/I...5U-vs-Intel-Celeron-N2830.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasabi!
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-09 13:30
Hij staat hier gewoon zonder constructie.....

http://www.dell.com/nl/p/deals#!dlpgid=clearance-deals
Je krijgt de dual core, niet de i3.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Wasabi! schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:52:
Hij staat hier gewoon zonder constructie.....

http://www.dell.com/nl/p/deals#!dlpgid=clearance-deals
Je krijgt de dual core, niet de i3.....
Dat klopt, maar je kan hem niet kopen. :)

Je krijgt de N2830, maar één duurder is de i3-4005, daar hadden we het over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
@adebruin: jouw code is reeds door iemand gebruikt, niet door mij.

Ik kan er niet bij wat een rot site Dell heeft om te bestellen. Keer op keer kreeg ik foutmeldingen bij betalingen waarbij ik PayPal selecteer. Met 3 browsers geprobeerd (FF, Chrome, Safari) en iedere keer wordt de postcode niet correct overgenomen. Ik krijg dan een melding dat ik m'n adres of contactgegevens moet controleren. De laatste letter van de postcode wordt keer op keer niet overgenomen.

Uiteindelijk heb ik het als volgt opgelost: veilig betalen geselecteerd (niet de button van PayPal) alle velden ingevuld. Site geeft aan dat postcode in 7 tekens aangegeven moet worden (dus 4 cijfers SPATIE twee letters). Nadat de bestelling geplaatst was, zag ik dat er helemaal geen letters stonden achter de postcode. In m'n profiel staan deze letters er wel, maar in de bestelbevestiging of PayPalreceipt staan de letters er niet bij. Het zal mij echt benieuwen... Meerdere mensen hier last van gehad?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:34
wilmundo schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:54:

Ik kan er niet bij wat een rot site Dell heeft om te bestellen. Keer op keer kreeg ik foutmeldingen bij betalingen waarbij ik PayPal selecteer. Met 3 browsers geprobeerd (FF, Chrome, Safari) en iedere keer wordt de postcode niet correct overgenomen. Ik krijg dan een melding dat ik m'n adres of contactgegevens moet controleren. De laatste letter van de postcode wordt keer op keer niet overgenomen.

Uiteindelijk heb ik het als volgt opgelost: veilig betalen geselecteerd (niet de button van PayPal) alle velden ingevuld. Site geeft aan dat postcode in 7 tekens aangegeven moet worden (dus 4 cijfers SPATIE twee letters). Nadat de bestelling geplaatst was, zag ik dat er helemaal geen letters stonden achter de postcode. In m'n profiel staan deze letters er wel, maar in de bestelbevestiging of PayPalreceipt staan de letters er niet bij. Het zal mij echt benieuwen... Meerdere mensen hier last van gehad?
Ja, ik had precies hetzelfde ;) Ook geprobeerd met de veilig betalen optie. Bij de betalingsgegevens staat het dan wel weer goed. Ik gok dat het wel goed komt maar misschien dat ik morgen nog even bel voor de zekerheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superbaddd
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09-01-2024

Hier ook te maken met hetzelfde probleem.
Heb jij wel een orderbevestiging ontvangen en is het geld al via PayPal afgeschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
@Frozen-Bullit en Superbaddd: dank voor jullie reacties. Ik heb direct na het bestellen 2 mailtjes gehad:
-Mail van PayPal waarin wordt aangegeven dat ik een bestelling heb geplaatst bij Dell B.V. (bij mijn verzendadres staan geen letters van de postcode) &
-Mail van Dell Inc. betreffende mijn ontvangstbevestiging van mijn bestelling.

Een orderbevestiging heb ik nog niet gehad. Ik vermoed dat ik deze morgen krijg, voordat de bestelling wordt verstuurd. Mijn PayPalrekening is gekoppeld aan m'n ABN betaalrekening. Er is nog niets van m'n ABN afgeschreven. Mijn meest recente ervaringen met PayPal zijn dat de afschrijving van ABN aan het eind van de week dan wel volgende week zal plaatsvinden.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Nu online
Frozen-Bullet schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 22:59:
[...]

Ja, ik had precies hetzelfde ;) Ook geprobeerd met de veilig betalen optie. Bij de betalingsgegevens staat het dan wel weer goed. Ik gok dat het wel goed komt maar misschien dat ik morgen nog even bel voor de zekerheid..
Alleen geen slapende honden wakker maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miorob
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07-2020
wilmundo schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 00:14:
....... Ik heb direct na het bestellen 2 mailtjes gehad:
-Mail van PayPal waarin wordt aangegeven dat ik een bestelling heb geplaatst bij Dell B.V. (bij mijn verzendadres staan geen letters van de postcode) &
-Mail van Dell Inc. betreffende mijn ontvangstbevestiging van mijn bestelling.
Dit heb ik de eerste keer ook gehad, 2 mailtjes, 1 van paypal ( in paypal zie je dat er een betaling wordt gedaan aan dell)

mail van Dell ontvangstbevestiging van bestelling had ik ook gehad maar na bellen met Dell kwam ik erachter dat er een error op de bestelling zat waardoor deze niet doorgezet werd.

Ik hoop voor je dat het wel goed gaat bij jullie.

uiteindelijk had ik paypal gebeld om de betaling te annuleren en had de 2 laptops opnieuw besteld ( reeds binnen)

Good Luck guys

asus p5kc - Q6600@3,25 Ghz - corsair 1066Mhz - 2X Jetway HD3870 - zm600hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18-09 17:13
Vreemd, ik heb nog 1 VIP code van januari 2014 maar als ik deze wil stapelen met een nieuwe code van 2015 krijg ik toch een error. Het rare is dat er nergens bij staat dat de bon van 2014 op een datum zou verlopen. Nou ja, dan maar voor 134 euro bestellen.

Dell Dell raadt Windows aan. WAARDEBON FOUT

Helaas is de gebruiksduur van de opgegeven waardebon verstreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miorob
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-07-2020
8)7 8)7 8)7

In Duitsland nog te bestellen ....... €349,- 8)7 8)7 8)7

asus p5kc - Q6600@3,25 Ghz - corsair 1066Mhz - 2X Jetway HD3870 - zm600hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06:10
miorob schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 10:01:
8)7 8)7 8)7

In Duitsland nog te bestellen ....... €349,- 8)7 8)7 8)7
die hebben daar ook nog een Venue 7 voor €99 te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Wat betreft de Dell Inspiron 15 3531, ik lees net op een ander forum dat iemand gebeld heeft. De voorraad lijkt op -94 te staan en het is nog maar de vraag of ze deze orders gaan leveren.

Degene die ik gisteravond voor € 120,69 besteld hebt, is inmiddels verzonden. Ik had ook heel snel een orderbevestiging. Vanmorgen heb ik er nog één besteld voor iemand anders, hier kreeg ik al geen orderbevestiging van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gsus86
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-09 13:12
Dit vrees ik al, gistermiddag was het waarschijnlijk al uitverkocht. Door deze truc benadeel je de mensen (waaronder ik) die al besteld hadden voordat het uitverkocht was en nu mogelijk niet meer krijgen, omdat hun orders nog niet verwerkt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik las net pas over de actie en had een VIP account aangemaakt,maar dit nu lezende ga ik geen bestelling plaatsen. Ik wacht wel op een volgende actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Socket 1337
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 11:24
Jumpman schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 11:06:
Wat betreft de Dell Inspiron 15 3531, ik lees net op een ander forum dat iemand gebeld heeft. De voorraad lijkt op -94 te staan en het is nog maar de vraag of ze deze orders gaan leveren.

Degene die ik gisteravond voor € 120,69 besteld hebt, is inmiddels verzonden. Ik had ook heel snel een orderbevestiging. Vanmorgen heb ik er nog één besteld voor iemand anders, hier kreeg ik al geen orderbevestiging van.
Hoe laat had jij besteld, ik om 21:19, en hij staat nog op verwerken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S95Sedan
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-08 17:10
De 7% kortingscode werkt tot vrijdag trouwens;

8K0F2ZFLCW0NSF

Op 124,73 komt het dan uit ipv 134,xx

[ Voor 20% gewijzigd door S95Sedan op 22-01-2015 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:08

robhof

Lembongan view

S95Sedan schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:19:
De 7% kortingscode werkt tot vrijdag trouwens;

8K0F2ZFLCW0NSF

Op 124,73 komt het dan uit ipv 134,xx
De 7% werkt zelfs tot volgende week vrijdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:32
Net getest en inderdaad de Inspiron 3531 ( N2830 ) nu € 124,73 incl. btw en incl. verzenden :?

Verleidelijk om er nog een paar te kopen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Ik heb een stapel posts naar Dell levertijden topic verplaatst. Daar zou wel eens wat "collateral damage" bij kunnen zijn, so be it.

Dit topics is voor het melden van kortingcodes, niet voor het bestellen, niet voor vragen daarover, en al helemaal niet voor die zinloze statusupdates en "ik heb ook besteld" posts.

[ Voor 68% gewijzigd door gambieter op 22-01-2015 14:57 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:11
robhof schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 14:34:
[...]
De 7% werkt zelfs tot volgende week vrijdag!
Volgens mij nog tot vandaag (22 januari). Dat zie ik iig nadat ik deze code heb toegevoegd in mijn account onder waardebonnen.

Drone Insight - De plek waar jouw drone avontuur een vlucht krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zing
  • Niet online
Hier staat:
7% korting op alle Inspiron en XPS platforms
Vervalt vrijdag 23 januari 2015

Misschien passen ze het op elke dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
zing schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:28:
Here staat:
Vervalt vrijdag 23 januari 2015

Misschien passen ze het op elke dag?
In mijn Dell account staat 22 januari en tijdens het bestelproces weer 23 januari. In ieder geval moet je snel zijn :+

Ik heb zojuist een Dell XPS 13 besteld met 10% VIP en 7% extra korting. In totaal €244,- korting.

[ Voor 12% gewijzigd door SpeedingWilly op 22-01-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel1891
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-03-2022
Lukt het mensen om met IDEAL te betalen als ze 7% èn VIP hebben toegepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:08

robhof

Lembongan view

SpeedingWilly schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 17:29:
[...]

In mijn Dell account staat 22 januari en tijdens het bestelproces weer 23 januari. In ieder geval moet je snel zijn :+

Ik heb zojuist een Dell XPS 13 besteld met 10% VIP en 7% extra korting. In totaal €244,- korting.
Het is idd weer aangepast naar 23 jan. Volgende keer maak ik een screenshot als het weer anders is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdoens
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 15-09 22:53

cdoens

Peugeot-gek

Was bij mij ook het geval en de laptop is uiteindelijk gewoon afgeleverd op de afgesproken levertijd.
Er zit dus iemand op te letten bij het versturen of je accountgegevens hebben de doorslag.
Heb de Celeron besteld voor 149 euro (na aftrek kortingcodes) en was toch wel verbaasd dat deze daarna voor hetzelfde bedrag al aangeboden werd.
Maar uiteindelijk nog steeds een goedkoop ding wat ik net nodig had. Prestaties zijn overeenkomstig de prijs zeker niet verkeerd.

Ford Focus SW, Peugeot 106 Rallye (work-in-progress)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user-100
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-02 16:33
Blijkbaar ben ik de enige waar het stapelen niet lukt :(

Via dell.nl/vip de winkelwagen gevuld, de VIP code en de 7% code werken beide, maar niet gelijktijdig.
Indien de volgorde 7% code en daarna VIP code wordt gebruikt wordt de korting onder aan de streep 10% ipv 7% en in de andere volgorde blijft de code 10% en komt de 7% kortingscode wel in beeld maar onder aan de streep gaat de extra korting er niet af.

De tekst die verschijnt:
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
Vervalt vrijdag 23 januari 2015 Details bekijken Waardebon verwijderen

Ik zal best iets fout doen, maar begrijp nog niet wat.
Kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
7% Kortingscode werkt inderdaad niet meer. Stapelen met een oude 10% VIP code en nieuwe 10% VIP Code lukt nog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
ludipudi schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:05:
7% Kortingscode werkt inderdaad niet meer. Stapelen met een oude 10% VIP code en nieuwe 10% VIP Code lukt nog wel.
Helaas had ik geen oude VIP code meer. Dus 10% + 7% was voor mij het hoogst haalbare (ipv 10% + 10%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekkie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:36

Wekkie

Yeah

melk0r schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 13:37:
[...]

Ik heb net gebeld met Dell maar de 3531 is niet meer leverbaar en alle (nieuwe) bestellingen worden geannuleerd..ze zijn druk doende de koop knop weg te halen. Waarom deze knop eerst wel tijdelijk weg is geweest en nu weer terug is en waarom het vervolgens kennelijk weer zo lang duurt voordat ze hem weer weghalen, geen idee maar dat was het verhaal telefonisch.
De 3531 is nu inderdaad niet meer te benaderen via het overzicht van modellen (je kunt nu alleen nog kiezen uit 14" en 15" DVD). De pagina is nog wel (inclusief koopknop) rechtstreeks te openen.

I've got a feeling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melk0r
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 19:34
Wekkie schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 14:41:
[...]

De 3531 is nu inderdaad niet meer te benaderen via het overzicht van modellen (je kunt nu alleen nog kiezen uit 14" en 15" DVD). De pagina is nog wel (inclusief koopknop) rechtstreeks te openen.
Ook bestellingen van gisteren en eerder vandaag worden niet uitgeleverd...mijn bestelling van gisteren is al officieel geannuleerd inmiddels.

Laat maar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik hang hier voorlopig even een slotje aan, net weer een vrachtje posts over bestellingen, aankoopadvies e.d. verwijderd. Suggesties hoe er voor kan worden gezorgd dat mensen dit topic niet gebruiken voor dergelijke posts helpen om het weer heropend te krijgen.

En weer open, kijken of het nu beter gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door gambieter op 23-01-2015 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
Ik zal de discussie weer openen.

Het gaat hier over Dell kortingcodes.

Zoals jullie gelezen hebben heb ik gisteren de nieuwe XPS 13 besteld met een 10% VIP code (de 'nieuwe', die iedereen kan aanvragen) en gestapeld de 7% VIP code die gisteren blijkbaar geldig was.

Natuurlijk voelt het goed dat ik 2 codes heb kunnen stapelen en zo €244,- heb bespaard op een totaalbedrag van €1529,-. Van de andere kant voelt het niet goed. De maximale korting is 2x 10% als je een oude code hebt. En maar 10% als je alleen een nieuwe code hebt of zelff niets als je het bestaan van VIP codes niet kent. Verder past Dell de prijs zomaar aan en hebben de de prijs van €1504,- naar €1499,- aangepast een paar dagen geleden voor de XPS 13. het zijn peanuts, maar het voelt niet goed. Het is willekeur.

Waarom hanteren ze niet 1 (scherpe) prijs die voor iedereen gelijk is. Volgens mij levert ze het ook nog een boel werk op met belletjes en chats naar helpdesks, zoals hier te lezen is geweest omdat mensen gezeik en problemen ervaren met VIP codes. Zoals gezegd, ik ben blij met mijn korting, maar waarom?

Vorig jaar wilde ik ook al een XPS 13 kopen (het 2014 model), maar toen ben ik afgehaakt vanwege het gedoe. Nu dus de knoop doorgehakt omdat ik uiteindelijk vond dat het bedrag wat ik moest betalen een faire prijs was.

Ik raad iedereen aan die een Dell product wil kopen, dit VIP kortingscodegedoe maar op de koop toe moet nemen en om de paar maanden (met een ander email adres) zich registreert als VIP lid en de codes goed bewaart. Dit ga ik doen voor toekomstige (eventuele) aankopen en hopelijk levert dit mij een hoop korting op.

Bedelen voor oude codes is dan niet meer nodig en het topic blijft schoon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Q-bone
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 13:01

Q-bone

Dusss...

*knip* dat noemen we nou spam. Honderd strafregels

[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 24-01-2015 15:55 ]

bla?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Well, that escalated quickly. Het advies van Speedingwilly lijkt me voorlopig een goed einde, dat er dan toch iemand gewoon spam gaan plaatsen en mensen gaan handelen (die posts zijn weg) is gewoon jammer.

We proberen het binnenkort wel weer een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Modbreak:Goed, we geven het nog een kans. Maar dan hopen we nu echt dat er geen ^*&%% zijn die hier het voor anderen verpesten door productvraagjes, bestelervaringen, technische vragen, garantievragen of boodschappenlijstjes etc hier te dumpen. Dit topic is er puur voor kortingscodes, niet voor om het even welke andere onderwerpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim DSLR
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 16-02-2024
Oke. Hebben er mensen ervaring met het stapelen van de VIP kortingen? Of komen er binnenkort nog codes aan? En kun je je nog aanmelden voor de nieuwsbrief? Kan het namelijk nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 10:24

TRaSH

koffie ?

zou eens beginnen met het terug lezen van wat posts,
het stapelen van Vip korting schijnt te werken met oude Vip codes.
en de start topic heeft veel info hoe je aan een Vip code kan komen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim DSLR
TRaSH schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:30:
zou eens beginnen met het terug lezen van wat posts,
het stapelen van Vip korting schijnt te werken met oude Vip codes.
en de start topic heeft veel info hoe je aan een Vip code kan komen.
Oke bedankt, ja heb al een VIP code, moet dus wachten totdat hij verloopt. Maar kan je je ergens aanmelden voor de nieuws brief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18-09 10:24

TRaSH

koffie ?

als je een Dell account hebt aangemaakt kan je daar volgens mij aan melden voor een nieuwsbrief,
als ze dat nog doen.

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Pim DSLR schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:31:
Oke. Hebben er mensen ervaring met het stapelen van de VIP kortingen? Of komen er binnenkort nog codes aan? En kun je je nog aanmelden voor de nieuwsbrief? Kan het namelijk nergens vinden.
Het is de bedoeling dat je eerst zelf de startpost leest, niet alleen maar een vraag neerzet zonder eigen inzet. Svp dus eerst zelf moeite doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim DSLR
*knip* nee, natuurlijk is dat niet de bedoeling.

[ Voor 68% gewijzigd door gambieter op 02-02-2015 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Laatst online: 21:10
Ik had een oude code ingezet om een Dell laptop te kopen voor 120 euro, maar de voorraad was op en de bestelling is geannuleerd door Dell. Nu heb ik de code teruggevraagd, maar daar doen ze niet aan. Is dat jullie ervaring ook? Krijg je oude codes niet terug als zij een bestelling annuleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim DSLR
Werkt de code ook niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cht
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-03-2024

cht

EEE-lover schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:14:
Ik had een oude code ingezet om een Dell laptop te kopen voor 120 euro, maar de voorraad was op en de bestelling is geannuleerd door Dell. Nu heb ik de code teruggevraagd, maar daar doen ze niet aan. Is dat jullie ervaring ook? Krijg je oude codes niet terug als zij een bestelling annuleren?
Had je ook met iDeal betaald? Ik heb tot op heden mijn aankoopbedrag nog niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Nee, dan krijg je de melding dat de code niet meer geldig is of al gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
cht schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:18:
[...]

Had je ook met iDeal betaald? Ik heb tot op heden mijn aankoopbedrag nog niet ontvangen.
Ik heb betaald met mijn Credit Card en ze hadden het geld 'gereserveerd', er is dus niks afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen dat de code niet meer werkzaam is zeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:01

FZ6

Voor diegene die nog een VIP code nodig hebben, ik heb er nu een paar over:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Allemaal tot 5 mei geldig, en 10%.

Waarschijnlijk heeft iedereen deze codes met die datum; maar ik heb er ook niet veel meer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim DSLR
*knip* Ook dit is niet de bedoeling.

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 05-02-2015 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb me dus geregistreerd voor vip kreeg 2vip codes.
Maar kan er maar 1 ingeven.

en ik zie iedereen hier zeggen dat je er 2 kan invoeren dat je dus in totaal 19 a 20% korting krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tonger
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 16:44
Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:50:
ik heb me dus geregistreerd voor vip kreeg 2vip codes.
Maar kan er maar 1 ingeven.

en ik zie iedereen hier zeggen dat je er 2 kan invoeren dat je dus in totaal 19 a 20% korting krijgt
Kan alleen met een combinatie van een oude code en een nieuwe. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Accez
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-12-2021
*knip*

Mijn excuses, ik heb over het 'vraag geen codes' gelezen.
Is er een locatie op tweakers/elders waar dit wel kan?

Modbreak:Dat kan misschien in http://tweakers.net/aanbod/, maar lees eerst de regels voor je het daar probeert. De vorige post is weg.

[ Voor 56% gewijzigd door gambieter op 06-02-2015 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anakin239
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50
Er staat weer een Dell Kortingscode van 100 euro voor XPS systemen op de site
73VKXX755JC9VG

Deze is geldig tot 10 februari op XPS systemen. De vorige keer is op de laatste dag van de kortingscode de prijs van dit systeem spectaculair omlaag gegaan naar 929 euro waardoor hij met kortingscode nog maar 829 werd. Geen idee of dit weer gaat gebeuren, maar wie weet willen ze de omzet zo nog even opschroeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGangstaQ
  • Laatst online: 02-05-2024
Ik heb een Dell Vip code maar ik krijg de fout: Waardebon Fout en een leeg scherm. Ik voer de code in op www.dell.nl/vip. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reneover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-08 21:24
*knip*

[ Voor 93% gewijzigd door Perkouw op 08-02-2015 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedingWilly
*hier hebben we een TR-knop voor*

[ Voor 84% gewijzigd door Perkouw op 08-02-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 12:37
Ik heb mij als student aangemeld voor vip codes en ik heb er 2 gekregen maar als ik er eentje probeer in te vullen krijg ik de volgende melding:

Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

VIP Club discount
Vervalt dinsdag 5 mei 2015

En als ik dan op details klik krijg ik een popup zonder informatie.

Is er nog iets dat ik verkeerd doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
Sajuuk schreef op zondag 08 februari 2015 @ 14:31:
Ik heb mij als student aangemeld voor vip codes en ik heb er 2 gekregen maar als ik er eentje probeer in te vullen krijg ik de volgende melding:

Ingevoerde waardebonnen

VIP Club discount
Vervalt dinsdag 5 mei 2015

En als ik dan op details klik krijg ik een popup zonder informatie.

Is er nog iets dat ik verkeerd doe?
Ik zou helemaal naar het begin van dit topic gaan. Daar wordt het één en ander uitgelegd wanneer een code wel en niet 'gepakt' wordt. Daarna zal het wel lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sajuuk
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 18-09 12:37
Na een half uurtje puzzellen is het me eindelijk gelijk om mijn laptop in het goede winkelmandje te krijgen ( ik kwam er na een tijdje pas achter dat er een apart vip mandje was.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-09 15:28
Sale voor Valentijnsdag : 7% korting op Inspiron met couponcode 223VMSQ64HH8BF. Geldig t/m 16 feb. 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:20
Hmm das interessant want die kun je dus ook stapelen met de VIP korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJack41
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-08 14:53
Mag ik nog een (misschien) stomme vraag stellen?
Hoe werken de vip code's precies, ik snap het nog niet geheel en maakt het wat uit of ik opgeef dat ik bij een bedrijf werk of als student? (Of militair ftm ;) )
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
MisterJack41 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 21:08:
Mag ik nog een (misschien) stomme vraag stellen?
Hoe werken de vip code's precies, ik snap het nog niet geheel en maakt het wat uit of ik opgeef dat ik bij een bedrijf werk of als student? (Of militair ftm ;) )
Alvast bedankt!
Ik heb gewoon 'particulier' ingevuld en mijn werkgever bij bedrijf, maar volgens mij maakt het niks uit. Na je registratie krijg je twee codes (paar maanden houdbaar). Als je iets van Dell in je mandje stopt, kun je bij het afrekenen één code gebruiken (en eventueel een oudere code, maar die worden steeds schaarser). Heel soms worden die hier gedeeld. Dat is dan korting op korting (en dus erg interessant). Ik zou ook de beginpost lezen van dit topic, dan word je ook al erg veel duidelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shier50
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 30-03-2021
Resinman schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 11:27:
Sale voor Valentijnsdag : 7% korting op Inspiron met couponcode 223VMSQ64HH8BF. Geldig t/m 16 feb. 2015.
Valt die 7% code op een of andere manier te combineren met de 10% VIP code?
Ik krijg enkel de 10% code geactiveerd, en als ik dan de 7% code ingeef krijg ik dit: "De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderBeerts
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 31-08 19:42
Via de nederlandse website blijkt dit te werken, via de belgische niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
De valentijn en VIP codes zijn te combineren: ik heb vanmiddag een Inspiron besteld met een VIP code:

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/dtqw6hqxqjlvs3z/Inspiron%2015R.png?raw=1

Via dell.nl/vip onderaan op nu kopen, toen naar de inspirons en de laptop in mijn mandje gedaan. Eerste de valentijnscode gedaan, toen de VIP code.

EDIT: Verzenddatum staat op gister gek genoeg.

[ Voor 6% gewijzigd door Biobakker op 14-02-2015 20:07 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biobakker schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:04:
De valentijn en VIP codes zijn te combineren: ik heb vanmiddag een Inspiron besteld met een VIP code:

[afbeelding]

Via dell.nl/vip onderaan op nu kopen, toen naar de inspirons en de laptop in mijn mandje gedaan. Eerste de valentijnscode gedaan, toen de VIP code.

EDIT: Verzenddatum staat op gister gek genoeg.
Is dit slechts in combinatie met 1 vip korting van 10% en de valentijnskorting? Want de korting is wel flink voor slechts een combinatie van deze twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 02:22:
[...]

Is dit slechts in combinatie met 1 vip korting van 10% en de valentijnskorting? Want de korting is wel flink voor slechts een combinatie van deze twee.
Deze zat tussen de opruimingsmodellen: link, met €100,- korting. Daarna de valentijnscode en de vip code (en gratis verzendkosten, maar ik heb geen idee hoe dat kwam)

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fiepfiep
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-11-2023
iemand die de valentijn en vip code kan combineren in Belgie? Ik probeer het met de inspiron 15 7000 maar ik kan maar 1 van beide coupons gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Alleman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12-09 22:17
Kan iemand mij helpen met iets duidelijk te maken? Als ik een laptop wil kopen met de vip codes via dell.nl/vip, dan moet ik ook een bedrijf toevoegen. Als ik geen vip code toepas hoeft dit niet. Ik heb geen bedrijf, dus hoe moet ik dit doen als ik wel de code toe wil voegen? Of moet het dan zonder code?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Exoticly schreef op maandag 16 februari 2015 @ 11:03:
Kan iemand mij helpen met iets duidelijk te maken? Als ik een laptop wil kopen met de vip codes via dell.nl/vip, dan moet ik ook een bedrijf toevoegen. Als ik geen vip code toepas hoeft dit niet. Ik heb geen bedrijf, dus hoe moet ik dit doen als ik wel de code toe wil voegen? Of moet het dan zonder code?
Als je een code hebt dan hoef je nergens een bedrijf in te voegen.
Als je een code aanvraagt, dan vul je gewoon het bedrijf in waar je werkt (of ben je werkeloos?). Uiteindelijk maakt het niet uit wat je daar invult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Ik vul daar Student in als bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Iemand enig idee hoe je aan kortingscodes geraakt als je 'zakelijk' wil bestellen (als freelancer/zzp'er dus) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PleB
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 30-08 07:13
Ook ik probeer de valentijnscode te stapelen met een net aangevraagde VIP-code maar dat lukt niet. Ik krijg ook de melding op het scherm na het invoeren van de VIP-code: "De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."

Het schermpje na het klikken op 'detail bekijken' blijft leeg, dus daar heb ik ook niks aan. :(

Zelfs het verwijderen van de valentijnscode en het alleen toevoegen van de VIP-code zorgt voor bovenstaande melding.

Meer mensen met hetzelfde probleem?

EDIT:
ik was weer te snel, een kwestie van het topic doorlezen.... |:(
TommyboyNL schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 21:24:
Als je de "De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen" melding krijgt, betekent dat dat je de laptop via de consumentensite in je mandje hebt gegooid. Je moet op www.dell.nl/vip onderinnaar de laptops klikken, en via die route de laptop in je mandje doen.
Als je dit volgt dan lukt het wel.

[ Voor 32% gewijzigd door PleB op 16-02-2015 22:41 ]

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 09:05
"Bespaar 30€ korting extra op Inspiron 15 3000 (E-Value-code CN54245) met couponcode ?QCT5Z7CBFF3VX Geldig t/m 26 feb. 2015."

Dat is lekker, gisteravond laptop besteld en dit nu lezen 8)7

[ Voor 17% gewijzigd door balarina op 19-02-2015 11:03 ]

• ludipudi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
balarina schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:57:
"Bespaar 30€ korting extra op Inspiron 15 3000 (E-Value-code CN54245) met couponcode ?QCT5Z7CBFF3VX Geldig t/m 26 feb. 2015."

Dat is lekker, gisteravond laptop besteld en dit nu lezen 8)7
Annuleren en opnieuw bestellen.

• balarina
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 09:05
ludipudi schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:06:
[...]

Annuleren en opnieuw bestellen.
Is al verzonden <.<

• scorpio81
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 06-08 19:51
Biobakker schreef op zondag 15 februari 2015 @ 08:40:
[...]

Deze zat tussen de opruimingsmodellen: link, met €100,- korting. Daarna de valentijnscode en de vip code (en gratis verzendkosten, maar ik heb geen idee hoe dat kwam)
Zou deze ook graag willen bestellen. Neem aan dat de valentijn korting voorbij is?!?

Als ik de link aanklik kan ik hem op één of andere manier ook niet meer bestellen.

• Biobakker
  • Niet online
scorpio81 schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:32:
[...]

Zou deze ook graag willen bestellen. Neem aan dat de valentijn korting voorbij is?!?

Als ik de link aanklik kan ik hem op één of andere manier ook niet meer bestellen.
Ik zie hem er ook niet meer tussenstaan, ook niet meer tussen de aanbiedingen helaas.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:10
Klopt het dat cashback op alienware producten alleen nog mogelijk is met een creditcard?

Heeft iemand een idee of er binnenkort nieuwe aanbiedingen komen met betrekking tot alienware met bijvoorbeeld pasen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-08 14:34
Biobakker schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 12:41:
[...]

Ik zie hem er ook niet meer tussenstaan, ook niet meer tussen de aanbiedingen helaas.
Ik had hem nog in mijn karretje zitten, zojuist besteld met 2x VIP (oud en nieuw) voor 469 inc btw. Straks nog even een ssd zoeken die ik er in ga zetten, en dan heb ik als t goed is een aardig systeempje :)

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
falex schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 13:00:
[...]

Ik had hem nog in mijn karretje zitten, zojuist besteld met 2x VIP (oud en nieuw) voor 469 inc btw. Straks nog even een ssd zoeken die ik er in ga zetten, en dan heb ik als t goed is een aardig systeempje :)
Tip: Je moet wel de touchpad driver even van de website van synaptics halen (ipv de servicesite van dell zelf) anders doen de gestures het niet om de een of andere reden.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
Ik zie dat ik er nog een in mn (15R 5547) mandje heb zitten.. Anyone? :P
Vermoed alleen dat er wel eens wat leveringsproblemen zullen ontstaan als je vanuit een mandje bestelt terwijl ze op de website er niet meer zijn..

Canon 700d | EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS STM | Tamron AF 70-300mm f/4.0-5.6 Di LD Macro | Samyang 14mm f/2.8 ED AS IF UMC | Samyang 24mm f/1.4 ED AS UMC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saffi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-04-2024
Werkt dat dan, uit een mandje van iemand anders bestellen? Heb nog een dubbele VIP liggen en dit is best een mooie aanbieding. Ik merk echter dat de 30 extra kroting niet werkt i.c.m. de VIP codes. Klopt dat? Kan wel extra 10 euro korting samen met dubbele VIP combineren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

De bestellingen horen hier niet thuis, dit gaat puur om kortingcodes. Terug on topic svp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saffi
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-04-2024
excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
is het dan weer mogelijk om met dubbele vip te bestellen? Sta namelijk op het punt om een nieuwe laptop te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falex
geldermalsen schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:25:
is het dan weer mogelijk om met dubbele vip te bestellen? Sta namelijk op het punt om een nieuwe laptop te bestellen.
ja het is mogelijk om te stapelen, maar dat moet je een "oude" en "nieuwe" VIP code hebben.

Tip: ik had dell gemaild dat een oude kortingscode van mij het niet meer deed omdat ze een bestelling van mij geannuleerd hadden. Kreeg ik een oude vip code van ze. Die kon ik stapelen met mijn nieuwe, 20% korting.

Ik heb nog codes maar durf eerlijk gezegd niet te zeggen of ze t nog doen. Bij deze te claimen voor de degene die ze kan gebruiken.

Members only:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
falex schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:49:
[...]

ja het is mogelijk om te stapelen, maar dat moet je een "oude" en "nieuwe" VIP code hebben.

Tip: ik had dell gemaild dat een oude kortingscode van mij het niet meer deed omdat ze een bestelling van mij geannuleerd hadden. Kreeg ik een oude vip code van ze. Die kon ik stapelen met mijn nieuwe, 20% korting.

Ik heb nog codes maar durf eerlijk gezegd niet te zeggen of ze t nog doen. Bij deze te claimen voor de degene die ze kan gebruiken.

Members only:
Huh? Ik heb ze dus ook gemaild, maar ze vertelden mij dat ik dan maar nieuwe codes moest aanvragen. Ze gingen niet meewerken aan een dubbele korting. Ik had precies dezelfde situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Helaas werken de codes niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
Ik wil graag mijn vip code gebruiken alleen op het moment dat ik de code invoer krijg ik dit.

Ingevoerde waardebonnen

Op het moment dat ik op detail klik zie ik niks..
Pagina: 1 ... 42 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.