T homass schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:37:
Geldig tot 5 mei, heb er eventueel nog meer.
En allemaal gebruikt.
[ Voor 54% gewijzigd door T homass op 21-03-2015 17:57 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
T homass schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 17:37:
Geldig tot 5 mei, heb er eventueel nog meer.
En allemaal gebruikt.
[ Voor 54% gewijzigd door T homass op 21-03-2015 17:57 ]
Verdorie! Zou het kunnen dat dit niet de combineren valt met de acties die ze al doen? Ik selecteer een dell Inspiron 15 (3542) voor 379 euro. En als ik dan beneden bij de kasse een code ingeef komt er een popup met in het groot WAARDEBON FOUT.T homass schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:15:
[...]
Jammer dat van de 6 gebruikte codes, er maar 1 iemand heeft aangegeven welke hij gebruikt heeft.
De bovenste 4 moeten het atm nog gewoon doen, net allemaal getest.
De JKH code gebruikt, bedankt!T homass schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:15:
[...]
Jammer dat van de 6 gebruikte codes, er maar 1 iemand heeft aangegeven welke hij gebruikt heeft.
De bovenste 3 moeten het atm nog gewoon doen, net allemaal getest.
[ Voor 40% gewijzigd door gambieter op 21-03-2015 17:20 ]
[ Voor 18% gewijzigd door T homass op 22-03-2015 11:55 ]
T homass schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:11:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Geldig tot mei 2015!
Svp aangeven welke code je gebruikt hebt!!
Wil nietIngevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
VIP Club discount
Zojuist bovenstaande code opgevoerd en krijg dan de melding "VIP Club discount", de prijs wordt alleen niet aangepast. Bij details staat ook niks.T homass schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:11:
Members only:
Geldig tot mei 2015!
Svp aangeven welke code je gebruikt hebt!!
[ Voor 29% gewijzigd door Tweade op 21-03-2015 19:56 ]
Had ik ook, opgelost door ghostery (of andere ad\popup blocker uit te zetten, en eerst in te loggen met je VIP account op www.dell.com/vip en de bestelling plaatsenTweade schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 19:48:
[...]
Zojuist bovenstaande code opgevoerd en krijg dan de melding "VIP Club discount", de prijs wordt alleen niet aangepast. Bij details staat ook niks.
Edit: Bij m'n mandje zie ik de volgende tekst: "De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."
Ook bij de andere codes krijg ik deze melding.
Bedankt. Ik heb geen VIP account, dus dan kan ik er kennelijk geen gebruik van maken. Ik heb nog een poging gedaan zonder ghostery en ABP, maar dat had geen zin.pandit schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:00:
[...]
Had ik ook, opgelost door ghostery (of andere ad\popup blocker uit te zetten, en eerst in te loggen met je VIP account op www.dell.com/vip en de bestelling plaatsen
Niet zo snel opgeven..Tweade schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:26:
[...]
Bedankt. Ik heb geen VIP account, dus dan kan ik er kennelijk geen gebruik van maken. Ik heb nog een poging gedaan zonder ghostery en ABP, maar dat had geen zin.
You sir, are a life saver!T homass schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:53:
[...]
Niet zo snel opgeven..
Verwijder eerst die waardebonnen en zorg dat niks meer in je mandje zit.
1. Ga naar http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-page
2. Klink dan onderin op: Inspiron laptops of XPS laptops (of welk product type je wilt)
3. Kies je product uit en volg de stappen tot de kassa
4. Vul in vip code
[ Voor 35% gewijzigd door gambieter op 21-03-2015 22:13 ]
Top! Het is gelukt, ik heb de vierde code gebruikt. Mooie korting!T homass schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:53:
[...]
Niet zo snel opgeven..
2. Klink dan onderin op: Inspiron laptops of XPS laptops (of welk product type je wilt)
4. Vul in vip code
Dit is inderdaad een andere methode van bestellen. Bedankt! Maar alle codes zijn inderdaad alweer gebruikt.T homass schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 20:53:
[...]
Niet zo snel opgeven..
4. Vul in vip code
Deze doen het echt nog steeds. Ze zijn alleen gebruikt als je een pop up krijgt met: Helaas is de opgegeven waardebon eerder al ingewisseld.T homass schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:11:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Geldig tot mei 2015!
[ Voor 7% gewijzigd door T homass op 22-03-2015 23:43 ]
[ Voor 55% gewijzigd door thijssie op 22-03-2015 12:12 ]
Intel 6600K @ 3,9 GHz | Asus MAXIMUS VIII RANGER | 16GB G.skill Ripjaws @3000MHz CL15 | AMD Radeon 290x @ 1050MHz | Fractal Design Refine R3 | Coolermaster V650 [img]http://valid.x86.fr/cache/banner/8lauyp.png[/img]
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2015 12:50 ]
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door gambieter op 22-03-2015 14:08 ]
Net alle 4 geprobeerd, en bij alle 4 krijg ik de melding dat ze al gebruikt zijn. Helaasch, maar evengoed bedankt!T homass schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:57:
[...]
Deze doen het echt nog steeds. Ze zijn alleen gebruikt als je een pop up krijgt met: Helaas is de opgegeven waardebon eerder al ingewisseld.
[ Voor 3% gewijzigd door derx666 op 22-03-2015 15:13 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
[ Voor 98% gewijzigd door T homass op 23-03-2015 12:15 ]
Bovenstaande gebruikt, bedankt!T homass schreef op zondag 22 maart 2015 @ 23:48:
Members only:
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Deze codes lijken niet te werken op de Belgische Dell VIP site.T homass schreef op zondag 22 maart 2015 @ 23:48:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Nieuwe codes geldig tot mei 2015!
Aangeven welke je gebruikt hebt (ook voor de gieren)
[ Voor 12% gewijzigd door Skottelbraai op 23-03-2015 11:53 ]
Dat probleem had ik ook alSkottelbraai schreef op maandag 23 maart 2015 @ 11:36:
Bij mij werken de codes ook helaas niet op de Nederlandse site, pop-up dat ze al gebruikt zijn, helaas!
[ Voor 97% gewijzigd door Perkouw op 23-03-2015 19:05 ]
[ Voor 108% gewijzigd door T homass op 23-03-2015 22:56 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Errieseeka op 23-03-2015 20:14 ]
Ga ik proberen. Heb echter firefox voor het eerst op deze computer geinstalleerd en bij de installatie helemaal niks ingeladen etc etc. incognitomodus aan en toch geen succes.Kanivan schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:29:
Ik had dezelfde issue. Wat bij mij hielp is mn history te verwijderen.
[ Voor 3% gewijzigd door Errieseeka op 23-03-2015 20:35 ]
Een dag niet geprutst is een dag niet geleefd.
Alle codes reeds gebruiktT homass schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:20:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Weer een aantal codes. Geldig tot mei 2015!
Aangeven welke je gebruikt hebt! Wel zo sociaal.
[ Voor 97% gewijzigd door T homass op 24-03-2015 13:36 ]
Verwijderd
Gebruikt, super bedankt!TG$3DSZCWFBT3X
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2015 09:48 ]
Verwijderd
[ Voor 48% gewijzigd door T homass op 24-03-2015 23:58 ]
Je bent een held! Ik heb de bovenstaande code gebruikt.T homass schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:40:
Nieuwe ronde codes:
Members only:
[
[ Voor 77% gewijzigd door Errieseeka op 24-03-2015 16:39 ]
Die zijn al gebruikt blijkbaar..sahi schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:24:
Ik heb de laatste 2 bovenstaande codes geprobeerd, maar er gebeurd niks met mijn totaalprijs.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Je codes moeten voor 2 verschillende periodes bestemd zijn. Bij mij werkte code 1 (tot 5 mei 2015, van T homass) + code 2 (tot 1 augustus 2015, in mijn mail) om 10% + 10% te krijgen. Die twee codes van jou kun je niet stapelen aangezien ze voor dezelfde periode bestemd zijn.Miss_80 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 21:20:
Misschien een domme vraag, maar waarom krijg ik van Dell 2 VIP Codes als ik er maar 1 kan gebruiken pr keer? En dan ben ik toch benieuwd hoe sommige hier 10+10% voor elkaar hebben gekregen.
[ Voor 69% gewijzigd door gambieter op 26-03-2015 18:43 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Ja, gewoon tussen [ mo ] tags zetten
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 106% gewijzigd door T homass op 27-03-2015 01:19 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Bedankt voor de snelle reactie. Ik zelf heb een mooie XPS 15 met ruim 185 euro korting gekocht dus doe je voordeel ermee!
Ze geven bij mij allemaal aan dat er extra actie vereist nodig is en als dan op details klikt krijg ik een lege pagina met alleen een sluit knop.T homass schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 20:17:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Aangeven welke je gebruikt hebt svp.
Via dell.nl/vip bestellen.joelluijmes schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:21:
[...]
Ze geven bij mij allemaal aan dat er extra actie vereist nodig is en als dan op details klikt krijg ik een lege pagina met alleen een sluit knop.
[ Voor 3% gewijzigd door remcoboy1479 op 27-03-2015 08:10 ]
Ahh dankje wel, moest inderdaad eerst via de /vip voordat de code werkte. Mijn eigen codes deden het wel direct.remcoboy1479 schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:22:
[...]
Via dell.nl/vip bestellen.
Ik heb 2SMHFR4H17PT2W genomen, bedankt.
[ Voor 5% gewijzigd door joelluijmes op 26-03-2015 21:38 ]
En helaas al gebruikt.joelluijmes schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:37:
Een nog bruikbare code: (1 Augustus)
Members only:
Kijk mijn bericht niet al te lang geleden hoe je dit kunt voorkomen. Zat zelf ook met dit probleem.joelluijmes schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 21:21:
[...]
Ze geven bij mij allemaal aan dat er extra actie vereist nodig is en als dan op details klikt krijg ik een lege pagina met alleen een sluit knop.
Ja, net geprobeerd.Themodder schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:22:
Is de 10% korting waardebon ook te gebruiken in combinatie met de tijdelijke actie van -100 euro op sommige modellen van de XPS 13?
Ik zou nog een keer mailen, dan heb je kans dat je alsnog twee codes krijgt. Bij mij werkte dat wel namelijk.DJXFMA schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 11:28:
Had zelf ook even een mail gestuurd naar het Dell VIP mail adres wat genoemd is. Kreeg ik een offerte aangeboden xD maar niet een coupon code. Maar met de 10% er al in verwerkt zo ver ik kan narekeken.
Toch maar kijken of ik een grc(?)oupon code kan krijgen. Hopelijk dan ook 10% staggen dat scheelt nogal.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen als ik vragen mag? Bij pakt hij hem niet. Wel de 10% op de docking, maar niet op de XPS
[ Voor 36% gewijzigd door Miss_80 op 27-03-2015 13:39 ]
[ Voor 105% gewijzigd door T homass op 27-03-2015 23:34 ]
GebruiktT homass schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:38:
Members only:
i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512
Hoe kan ik dit oplossen?T homass schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:38:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Members only:
Nieuwe ronde, nieuwe kansen..
Geldig tot mei 2015!
Svp aangeven welke je gebruikt hebt.
Voortaan zoeken dooie! Jij mag vanaf bolletje 3 het stappenplan volgen. Succescankush schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:56:
[...]
Hoe kan ik dit oplossen?
"De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."
unquote
Errieseeka schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:08:
Iemand die 10% + 10% besteld heeft en waarvan de bestelling is geannuleerd? Helpdesk zegt dat alle bestellingen die hier gebruik van gemaakt hebben geannuleerd zijn.
Het is me nu dan toch gelukt om 10% + 10% te fixen. Ik heb codeMembers only:gebruikt, thanks.
Ik had het volgende probleem: De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.. Dat kreeg ik bij elke bon te zien die ik invoerde.
Het stappenplan die steeds verteld werd en alle mogelijke oplossingen werkten niet voor mij. Ik heb het volgende gedaan:
- Via Dell_EMEA_VIP@Dell.com een verhaaltje opgehangen dat ik een student ben en dat ik zo graag via deze manier wat extra korting wilde hebben.
- 2 codes kreeg ik binnen (bij de 2e poging), werkte beide niet (al gebruikt pop-up), nogmaals gevraagd en 1 van de 2 werkte wel.
- incognito modus aan (Chrome)
- www.dell.nl/vip
- Klik op [winkelen] en dan [XPS deals]
- Klik op [Koop nu] onder de gewenste configuratie
- Klik op [Verder naar kassa]
- Code van dit forum ingevoerd, werkende code van mijn mail ingevoerd.
- Betalen met paypal en voila
Dank u wel voor de hulp!Errieseeka schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:57:
[...]
Voortaan zoeken dooie! Jij mag vanaf bolletje 3 het stappenplan volgen. Succes
[...]
Dan zit je niet in het VIP gedeelte. Ga naar dell.nl/vip en klik daar in het rijtje je product aan. In de URL moet NLEPP staan, dan zit je in het VIP gedeelte.cankush schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 13:56:
[...]
Hoe kan ik dit oplossen?
"De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."
unquote
Ook al zit je in het vip gedeelte. De codes werken dan alsnog niet.Daan87423 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:13:
[...]
Dan zit je niet in het VIP gedeelte. Ga naar dell.nl/vip en klik daar in het rijtje je product aan. In de URL moet NLEPP staan, dan zit je in het VIP gedeelte.
[ Voor 6% gewijzigd door RenaldoN op 27-03-2015 15:11 ]
Mijn code t/m 5 mei werkt nog gewoon?RenaldoN schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:06:
[...]
Ook al zit je in het vip gedeelte. De codes werken dan alsnog niet.
Alleen de oude codes geldig tot maart werken.
Naar ik begrijp moet je dan ook zelf een code hebben (met een andere eind datum). Heb Dell ook al gemaild voor een VIP account/code want moet een laptop voor een vriendin hebben maar so far geen antwoord en dus ook geen 10+10 procent code. Een losse code van 10% invoeren lukt inderdaad wel.Binnetie schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:03:
Maar hoe kan je dan 10%+10% korting krijgen?
Nickname does not reflect reality
Op Inspiron's hopelijk ookTouchHD schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:09:
Volgens mij kan je door de €100,- euro extra korting op de Dell XPS 13 niet 2x de 10% korting pakken. Op een XPS zonder deze korting lukt het namelijk wel .
Moet die mail in het Engels of in het Nederlands? De Dell Chat kan je niet verder helpen? Ik zie dat die er ook is.Brad Pitt schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:06:
[...]
Naar ik begrijp moet je dan ook zelf een code hebben (met een andere eind datum). Heb Dell ook al gemaild voor een VIP account/code want moet een laptop voor een vriendin hebben maar so far geen antwoord en dus ook geen 10+10 procent code. Een losse code van 10% invoeren lukt inderdaad wel.
Geen idee hoe het trouwens verder zou gaan als je door zou willen gaan, zo ver nog niet gekomen, helaas.
Dell Chat niet geprobeerd (nog). Mail gewoon in het Nederlands gestuurd, niet eens aan gedachtBinnetie schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:12:
Moet die mail in het Engels of in het Nederlands? De Dell Chat kan je niet verder helpen? Ik zie dat die er ook is.
[ Voor 26% gewijzigd door Brad Pitt op 27-03-2015 16:20 ]
Gast, serieus, kijk 4 reacties boven jeMiliaanR schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:04:
Heeft iemand een idee waarom ik in eens deze fout krijg: De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
Heeft dit te maken met de extra 100 euro korting op de XPS 13?
Probeerde dit net ook op de XPS13 met standaard 100 euro korting, de nieuwe VIP code's pakt deze wel, maar een oude VIP code uit eind 2014 werkt niet. Bij een XPS 13 zonder de 100 euro korting werken beide VIP codes wel. De totale prijs blijft daardoor helaas op ongeveer 900 euro steken.TouchHD schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:09:
Volgens mij kan je door de €100,- euro extra korting op de Dell XPS 13 niet 2x de 10% korting pakken. Op een XPS zonder deze korting lukt het namelijk wel .
[ Voor 6% gewijzigd door Binnetie op 27-03-2015 16:21 ]
Chat deed hier ook niks nee. Wisten ook niet wanneer VIP accounts weer mogelijk zouden zijn. Keep us informed of er iets is gelukt via de mail alsjeblieft! Fijn dat Nederlands ook okay was, benieuwd nuBinnetie schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:20:
Ben nu met de chat bezig, maar die zijn lekker stug. Site is gesloten voor nieuwe vip-leden en daarom ook geen persoonlijke kortingscodes. Je moet dus een e-mail sturen naar dat adres (mag in het Nederlands).
Ik werk standaard met de incognito methode!Errieseeka schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:17:
[...]
Gast, serieus, kijk 4 reacties boven jeof beter nog, 8 reacties boven je
Komt goed, heb inmiddels een mail gestuurd. Ik bestel zakelijk toch wel zo'n 10 Latitude E-serie laptops per jaar, hopelijk helpt dat enigszinsBrad Pitt schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:24:
[...]
Chat deed hier ook niks nee. Wisten ook niet wanneer VIP accounts weer mogelijk zouden zijn. Keep us informed of er iets is gelukt via de mail alsjeblieft! Fijn dat Nederlands ook okay was, benieuwd nu
[ Voor 4% gewijzigd door Binnetie op 27-03-2015 16:27 ]
En je volgt deze stappen:?MiliaanR schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:24:
[...]
Ik werk standaard met de incognito methode!
Errieseeka schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:08:
- incognito modus aan (Chrome)
- www.dell.nl/vip
- Klik op [winkelen] en dan [XPS deals]
- Klik op [Koop nu] onder de gewenste configuratie
- Code's invoeren
- Betalen en voila
[ Voor 4% gewijzigd door Errieseeka op 27-03-2015 16:30 ]
Ah kijk aan... Ja ik heb daar pas 1x een laptop gekocht, ben niet zó een goede klant dusBinnetie schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:26:
Komt goed, heb inmiddels een mail gestuurd. Ik bestel zakelijk toch wel zo'n 10 Latitude E-serie laptops per jaar, hopelijk helpt dat enigszinsNaar welke Inspiron kijk je voor die vriendin?
Jap, het is me nu ook al een keer gelukt om te bestellen, maar deze code geeft problemen?
Dat is een mooie laptop, daar heb ik zakelijk 2 van besteld (maar dan via de particuliere verkoop).Ah kijk aan... Ja ik heb daar pas 1x een laptop gekocht, ben niet zó een goede klant dus![]()
Betreft de Inspiron 15 7000, van €749.
[ Voor 23% gewijzigd door Binnetie op 27-03-2015 16:34 ]
Hoe heb je zakelijk via particulier gekocht?Binnetie schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 16:33:
Dat is een mooie laptop, daar heb ik zakelijk 2 van besteld (maar dan via de particuliere verkoop).
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq