Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Met de Dell een prima Full HD scherm, snelle i7, een Intel WLAN kaart (toch het beste merk op het gebied van interne WLAN kaarten IMHO) en als bonus nog een bluray speler. 674 euro is inderdaad een koopje!
EDIT: net besteld & betaald met mastercard. Verwachtte verzenddatum is 15-08-2013.
[ Voor 8% gewijzigd door Hammetje op 13-08-2013 14:46 . Reden: Data toegevoegd ]
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
⏩ PVOutput☀️
Ik heb hier de afgelopen uren ook even rond zitten te neuzelen en moet zeggen dat het aanbod icm met de kortingen aanlokkelijk is. Voor iemand die de laptop hoofdzakelijk gebruikt voor zijn studie voldoet het i5 SE model meer dan prima toch?
⏩ PVOutput☀️
Bij mij lukt het in ieder geval ook. Twijfel om hem te bestellen, maar lijkt me wel de beste prijs/kwaliteit op dit moment.
Die ene, met die snor
Dank heren!
Die ene, met die snor
Overigens iets heel interessants dat in de factuur stond en ook in een eerdere bevestigingsmail:

Bij de laptop zit een 32GB mSATA3 SSD. Dat was bij bij het bestellen van de laptop niet opgevallen en de 5400rpm schijf was dan ook het enige wat me aan de laptop tegenstond. De laptop wordt steeds beter
De optische drive is overigens de middelste van de 3 drives op http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15r-se-7520/pd > de tab 'Technische specificaties' > het kopje 'Optisch station'.
Mooi!

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
⏩ PVOutput☀️
Tevens vraag ik me af wat de link is naar de i5 variant van de Inspiron 15r SE. Ook vraag ik me af of de i7 variant voor mij een meerwaarde heeft aangezien ik niet echt zit te wachten op een Bluray-station. Is het later gemakkelijk om een SSD schijf te plaatsen in een laptop? Als dat zo is, doe ik dat liever op een later tijdstip, zodat de i5 variant voor mij veel aantrekkelijker wordt dan de i7 variant. Kloppen mijn overwegingen een beetje?
Die VIP code's heb ik eergisteren aangevraagd en had direct een mail met de kortingcode's. Ik gebruik gmail en hij kwam gewoon in mijn postvak in. Check je SPAM?jewepe schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 18:21:
Ik ben toe aan een nieuwe laptop en kwam al vrij snel op het spoor van de Inspiron 15r SE laptops. Ik heb me gisteravond aangemeldt bij Dell, maar heb ondanks een email met het verzoek om de VIP-coupons toe te sturen nog steeds geen email ontvangen met de VIP-korting. Iemand ervaring met het wachten op deze coupons.
Tevens vraag ik me af wat de link is naar de i5 variant van de Inspiron 15r SE. Ook vraag ik me af of de i7 variant voor mij een meerwaarde heeft aangezien ik niet echt zit te wachten op een Bluray-station. Is het later gemakkelijk om een SSD schijf te plaatsen in een laptop? Als dat zo is, doe ik dat liever op een later tijdstip, zodat de i5 variant voor mij veel aantrekkelijker wordt dan de i7 variant. Kloppen mijn overwegingen een beetje?
De15RSE biedt middels 1 klep aan de onderkant toegang tot het RAM geheugen, de WLAN kaart en de HDD. Die is makkelijk te vervangen voor een ssd. Op youtube kan je eventueel tutorials vinden. Die i7 heeft meer voordelen dan alleen de BluRay speler. Ook wordt de i7 geleverd met een 32GB mSATA schijfje, naast de al aanwezige hardeschijf. Ook is de i7 een quadcore, de i5 is een dualcore (degene die Dell levert). Of dat voor jou kan schelen, hangt af wat je ermee gaat doen. Maar prijstechnisch is die i7 wel heeel aantrekkelijk op dit moment.
Het is een 15RSE met 7i processor geworden.
⏩ PVOutput☀️
Google maar op benchmarks en dan de processoren erbij naast houden.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Heb je dan wel volledige garantie?Quad schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:43:
Met VIP / EPP betaal je via bankoverschrijving.
⏩ PVOutput☀️
Als je problemen krijgt dat ze dan niet lastig gaan doen omdat je via het werknemerssysteem hebt besteld?
Gewoon bestellen en overschrijvingsinstructies staan in de bevestigingspagina en de e-mail.
⏩ PVOutput☀️
kan iedereen zich daar registreren? Of ijn er bepaalde eisen?
Meh
Done.
⏩ PVOutput☀️
Hoe lang moet de accu mee gaan?
⏩ PVOutput☀️
Volgens de reviews die ik heb gelezen houdt de laptop het ongeveer 3 uur uit bij het kijken van bijvoorbeeld een DVD. In mijn ogen lijkt mij dit weinig, vooral omdat de accuprestaties na verloop van tijd afnemen en ik deze laptop toch wel de gehele studie wil gaan gebruiken.Quad schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 23:37:
Wat noem je niet volhouden?
Hoe lang moet de accu mee gaan?
Als ik geen DVD zou kijken, maar bijvoorbeeld een document type en dingen op het internet opzoek, houdt de laptop het dan langer vol? Of korter? Ik weet het niet zeker omdat WiFi natuurlijk ook stroom gebruikt.
Thanks
Waarschijnlijk nog steeds 3 uur.
Iedereen op mijn school doet de laptop altijd aan het stroomnet (in elke ruimte zijn er genoeg stroom aansluitingen) en wordt dus meer gebruikt als desktop.
Als je een laptop voor 5/6 uur of meer zou willen gebruiken moet je simpelweg voor een ultrabook gaan. Maar ultrabooks leveren vaak veel aan kracht in op dit te bereiken. Wat is je studie?
Voor simpele word documenten kan het denk ik nog wel. En als je de brightness niet te hoog zet zal je met Word misschien wel 4 uur uithouden. Maar dat is ook wel echt de max.
[ Voor 42% gewijzigd door Fleximex op 14-08-2013 00:13 ]
Dat betekend een laagste prijs voor de 15R SE i7 voor €674,11 excl. shopkorting oid. Of zie ik nog een korting over het hoofd?
Nee, dat bedrag is momenteel het juiste bedrag na alle kortingen via Dell zelf.ChillPascal schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 09:12:
De VIP korting werkt niet i.c.m. de EPP-korting, correct?
Dat betekend een laagste prijs voor de 15R SE i7 voor €674,11 excl. shopkorting oid. Of zie ik nog een korting over het hoofd?
Even wat anders, kregen jullie ook een mail van een medewerker van Dell waarbij je je werk/studenten emailadres moet verifiëren? Ik vond het nogal vreemd dat die mail nu pas komt en dat mijn laptop op de website al staat aangemerkt als in productie (laatste stap voor verzenden). Bovendien vond ik al die namen in de mail vreemd, niet racistisch bedoeld, maar het waren allemaal niet-westrse namen. Hebben jullie dit ook gehad?
Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.
Als ik vervolgens op details klik, krijg ik alleen te zien geldig tot 1 juli 2014. Hebben meer mensen hier last van?
Meh
Hier hetzelfde probleem. Vind de dell laptops echt prachtig met krachtige hardware maar de accuduur is voor mij ook te weinig. Tijdens mijn colleges heb ik geen mogelijkheid om hem op te laden. Ben daarom voor een ultrabook gegaan die het wel 6 uur volhoud.Fleximex schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 00:08:
http://www.notebookcheck....ion-Notebook.78323.0.html
Waarschijnlijk nog steeds 3 uur.
Iedereen op mijn school doet de laptop altijd aan het stroomnet (in elke ruimte zijn er genoeg stroom aansluitingen) en wordt dus meer gebruikt als desktop.
Als je een laptop voor 5/6 uur of meer zou willen gebruiken moet je simpelweg voor een ultrabook gaan. Maar ultrabooks leveren vaak veel aan kracht in op dit te bereiken. Wat is je studie?
Voor simpele word documenten kan het denk ik nog wel. En als je de brightness niet te hoog zet zal je met Word misschien wel 4 uur uithouden. Maar dat is ook wel echt de max.
Ik heb precies hetzelfde meegemaakt bij het verzenden, maar doet die link om je pakket bij jou te volgen het bij jou wel? Ik word dan doorgestuurd naar de UPS site, maar ze geven nergens een nummer wat je in kan voeren om je bestellen te tracenFleximex schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 17:59:
Toen ik de i7 variant van de Dell 15R SE bestelde stond er dat deze 13 augustus (vandaag) verzonden zou worden. Bij bestelstatus stond echter 26 augustus en ik krijg net een mail met uitgebreide factuur waarin ook staat dat de laptop 26 augustus verzonden wordt. Nu kijk ik na het lezen van de mail bij bestelstatus en daar staat dat de laptop verzonden is. Dus als je de laptop besteld kun je er vanuit gaan dat deze binnen 3 werkdagen verzonden wordt.
Overigens iets heel interessants dat in de factuur stond en ook in een eerdere bevestigingsmail:
[afbeelding]
Bij de laptop zit een 32GB mSATA3 SSD. Dat was bij bij het bestellen van de laptop niet opgevallen en de 5400rpm schijf was dan ook het enige wat me aan de laptop tegenstond. De laptop wordt steeds beter
De optische drive is overigens de middelste van de 3 drives op http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15r-se-7520/pd > de tab 'Technische specificaties' > het kopje 'Optisch station'.
Mooi!
EDIT: Ok, negeer alles wat ik heb gezegd, net een mailtje binnengekregen met een link naar de track&trace site, laptop zit in het voertuig om vandaag geleverd te worden!
EDIT2: Hij is binnen! 12 augustus besteld, en 14 augustus dus binnen, snelle service!
[ Voor 7% gewijzigd door kwtje92 op 14-08-2013 13:19 ]
Ik ga Technische Informatica aan de TU Delft studeren. Grafisch hoef ik dus niet veel power te hebben maar een vlotte processor is wel prettig. Ik denk dat ik 'm toch maar ga bestellen, mede omdat de laptops aangeboden via het laptopproject niet veel langer meegaan.
Dankjewel!
Bij mij deed de Track&Trace code van UPS het vannacht om 1 uur nog niet, want de code was nog niet binnen. Ik de heb code blijkbaar via mail pas om 8:35 's ochtends gekregen. Het pakket was hier rond 12 uur (3,5 uur later) al. Niet echt nuttig zo'n code dan.
Zerfox, ik zou sowieso voor de i7 gaan omdat die ook met een 32GB mSATA als caching werkende SSD komt die zorgt dat de trage 5400RPM 1TB schijf sneller werkt. Bij de i5 is dit niet.
Ik denk dat wij de laptop na een aantal jaar wel zullen upgraden door de 32GB mSATA SSD te vervangen door bijvoorbeeld een 250GB mSATA SSD en daar dan Windows op te installeren.
Ik kon gewoon betalen met creditcard?Quad schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:43:
Met VIP / EPP betaal je via bankoverschrijving.
Dat kan ook.Martinho25 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 13:44:
[...]
Ik kon gewoon betalen met creditcard?
⏩ PVOutput☀️
Denk het niet. Heb dat ook gedaan en mijn diploma-uitreiking datum lag in het verleden tijdens het aanmelden.dano_nl schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 10:31:
uhm maar ik ben al een tijdje geen student meer, maakt dat uit? (maw hoe streng is het?)
[...]
Een uitstekende eerste indruk dus. De bloatware lijkt trouwens mee te vallen en de laptop is na opstarten en de Dell instellen te doorlopen vrij clean.
Bij de Dell VIP club wordt er niet gecontroleerd wat je bij school invuld, want je krijgt meteen de codes. Ook bij het afrekenen moet je een bedrijf invullen. Gewoon mijn school gedaan en ik heb het idee dat dat ook niet echt gecontroleerd wordt.
[ Voor 17% gewijzigd door Fleximex op 14-08-2013 16:05 ]
Met creditcard werkt ook feilloosQuad schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 22:50:
Er zijn jou duizenden voor gegaan, en allen gelukt, dus waarom jij niet?
Gewoon bestellen en overschrijvingsinstructies staan in de bevestigingspagina en de e-mail.
Ben benieuwd 13 augustus besteld volgens dell komt ie de 20ste binnen hier :-)Fleximex schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 12:58:
Ik heb net de laptop (Dell 15R SE i7) binnengekregen. Op 11 augustus besteld en vandaag, 14 augustus, is ie er al (en dat na bankoverdracht dat langzamer is dan bijvoorbeeld iDeal).....
Bij mij deed de Track&Trace code van UPS het vannacht om 1 uur nog niet, want de code was nog niet binnen. Ik de heb code blijkbaar via mail pas om 8:35 's ochtends gekregen. Het pakket was hier rond 12 uur (3,5 uur later) al. Niet echt nuttig zo'n code dan.
[ Voor 50% gewijzigd door jdwrist op 14-08-2013 17:08 ]
Live youre Life and Enjoy every Day
Ik heb bankoverschrijving gekozen met de ING. Vandaag rond 2 uur betaald maar nog geen betaalbevestiging gekregen, wel een ontvangstbevestiging. Geen idee hoe lang het duurt voordat ik een betaalbevestiging binnenkrijg.MrGangstaQ schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:08:
Heb gekozen voor bankoverschrijving:) In de mail staat dat je het naar de Postbank en Citybank kan overmaken.. Welke hebben jullie gedaan? Postbank bestaat niet meer??? Heb zelf ING?
Echt waar? Ik heb hem ook gister 13 augustus besteld en volgens dell komt ie de 27e pas binnenBen benieuwd 13 augustus besteld volgens dell komt ie de 20ste binnen hier :-)
Dat kun je dus met een korreltje zout nemen. Ga er maar vanuit dat je de laptop 3 werkdagen na bestelling in huis hebt (ik had dat zelfs toen ik met een bankoverdracht betaalde, wat niet direct is).
Heb 2 dagen geleden met ING naar Postbank overgemaakt. Duurde welgeteld 24 uur voordat ik de orderbevestiging binnen hadZerfox schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 19:18:
[...]
Ik heb bankoverschrijving gekozen met de ING. Vandaag rond 2 uur betaald maar nog geen betaalbevestiging gekregen, wel een ontvangstbevestiging. Geen idee hoe lang het duurt voordat ik een betaalbevestiging binnenkrijg.
............................
12:00 precies en hij is binnen
[ Voor 31% gewijzigd door jdwrist op 15-08-2013 12:36 ]
Grappig dat de 15R SE er daar nog wel bij staat als kortingscode.
Alleen heb ik problemen met de wifi n-2230. Het detecteert mijn router wel maar het kan geen verbinding maken met de Huawei router. Alleen via mijn wireless usb lukt het wel. Heeft iemand ook daar last van?
even offtopic antwoord.navi24 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 14:50:
Even off topic, mijn 15R SE i5 is gister pas aangekomen. Het ging best vlot met de bestelling enzovoort, echt super.
Alleen heb ik problemen met de wifi n-2230. Het detecteert mijn router wel maar het kan geen verbinding maken met de Huawei router. Alleen via mijn wireless usb lukt het wel. Heeft iemand ook daar last van?
Ik heb ook even moeten klootjavanen om te kunnen connecten maar uiteindelijk is het wel gelukt.
En nu we toch offtopic bezig zijn......
Heeft iemand enig idee wat voor teken dat is naast de 4 (en voor de bijdehandjes nee ik bedoel niet de 5
Mijn vrouw had deze vraag heel netjes bij Dell neergelegd en krijgt als antwoord..... Als de laptop u niet bevalt dan kunt u hem terugsturen

[ Voor 21% gewijzigd door jdwrist op 15-08-2013 18:06 ]
Vandaag monteur gekomen om mijn moederbord te vervangen, blijkt dat de moederbord die ze hadden besteld ook kapot is, dus tot morgen wachten
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Is hij geregistreerd? De korting?Ambianz schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:27:
Nog steeds geen akkoord bij shopkorting.nl .. Dus m'n cashback na 2 weken nog altijd niet terug helaas
Hij het geven van akkoord kan tot maximaal 3 maanden duren.
⏩ PVOutput☀️
Ik ben 5 dagen te laat zo te zienQuad schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:15:
De laatste 15R SE van €749,- is op te pikken voor een eindbedrag van €584,- excl. spaarwinkelen/shopkorting. (doorhalen wat van toepassing is).
Standaardkorting, €50,- korting via kortingscoupon en VIP 10% korting.
Verwijderd
Je bent 1 dag telaat. Gisteren waren ze gewoon nog te bestellen.Hertog_Martin schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:29:
[...]
Ik ben 5 dagen te laat zo te zienIs niet meer te bestellen.
Die korting geld toch alleen voor de Alienware producten ?Quad schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:36:
[...]
Is hij geregistreerd? De korting?
Hij het geven van akkoord kan tot maximaal 3 maanden duren.
Verwijderd
Dat is inderdaad zo bijna 1 week ofzo.jokapo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 07:15:
[...]
Die korting geld toch alleen voor de Alienware producten ?
Iemand?Martinho25 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 13:32:
Klopt het dat je enkele uren na je bestelling te hebben geplaatst een mail krijgt met daarin het verzoek om je bezorgadres te bevestigen?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
En nu krijg ik een fishy(?) email:amsterdammertje schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:31:
vorige week besteld ( binnen 3 dagen binnen) geen adres hoeven bevestigen.
[...]
This is a communication from the Dell Order Verification Team. Please send us a landline # for the home/company.
Please confirm the delivery address and the card registered address so that we can proceed with your order.
Please confirm the university /work email address for the card holder and mail us from that email address to validate and approve the order.
Please reply from you work email address.
Die heb ik ook gekregen. Komt (denk ik) als je redelijk 'onbekende' bedrijfsnamen/ instellingen gebruikt, ter fraude preventie. Ik heb daarvoor gebeld met Dell Nederland, zij bevestigen deze procedure.Martinho25 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:34:
[...]
En nu krijg ik een fishy(?) email:
[...]
Op die manier. Maar ik kan dit gewoon negeren dus?grannymark schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:40:
[...]
Die heb ik ook gekregen. Komt (denk ik) als je redelijk 'onbekende' bedrijfsnamen/ instellingen gebruikt, ter fraude preventie. Ik heb daarvoor gebeld met Dell Nederland, zij bevestigen deze procedure.
Wel erg amateuristisch, als je eigen medewerker Dell op 3 manieren spelt in 1 mailtje - DELL, Dell en dell... Haha, maarja, het is maar voor een goed doel zullen we zeggen.
Mail van shopkorting.nl hieronder:
---------------------
Wij hebben een terugkoppeling ontvangen van onze tussenpersoon omtrent uw niet-geregistreerde korting van Dell.
U gaf eerder aan gebruik te hebben gemaakt van een EPP korting. Deze korting is alleen bedoeld voor werknemers van Dell. Wij ontvangen, indien er gebruik is gemaakt van de EPP korting, geen commissie over uw bestelling.
Tevens is uw korting niet geregistreerd, omdat er een verandering in onze link heeft plaatsgevonden, omdat deze is gewijzigd om de EPP korting te kunnen ontvangen.
Helaas ontvangen wij nu geen commissie over uw aankoop en kunnen wij de korting niet toevoegen aan uw account.
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Customer Relations
www.shopkorting.nl
----------------------------------
Naar mijn weten kon ik de link veranderen en de EPP korting gebruiken, kan dus blijkbaar niet? Of wordt er gecontroleerd aan de hand van steekproeven?
Je kan ook prima epp gebruiken zonder URL modificaties.
Ik weet niet wat je niet uitbetaalt krijgt, maar eerst krijg je dat het geregistreerd is, en daarna moet het akkoord gegeven worden, wat tot 3 maanden kan duren.Nejra schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:10:
Het lijkt mij dat het niet uitbetalen van Shopkorting vooral door Dell komt. Dell heeft waarschijnlijk de vergoeding naar Shopkorting geannuleerd omdat EPP is gebruikt. Ik kan me voorstellen dat Shopkorting dan vervolgens niet naar je uitbetaald...
⏩ PVOutput☀️
https://www.youtube.com/@droommotor
Is de korting geregistreerd?SX-Superfly schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 09:43:
Wat kan ik er nu nog aan doen om mijn korting alsnog te krijgen? Ik heb de stappen gevolgd die in dit topic worden aangegeven maar krijg de korting door shopkorting dus niet uitbetaald.
Nee, blijft gissen wat Dell gaat doen met de 15R SE en de 17R SE modellen.Denzis schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 10:47:
Is er al wat meer bekend over de terugkeer van de 15r Se in de winkel? Of zijn ze er helemaal klaar mee?
⏩ PVOutput☀️
Ja de korting is geregistreerd volgens shopkorting (email), maar Dell zegt dat ik EPP heb gebruikt en de link heb aangepast en dus geen recht heb op korting. Dus ik krijg van shopkorting geen geld.Quad schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 11:07:
[...]
Is de korting geregistreerd?
[...]
Nee, blijft gissen wat Dell gaat doen met de 15R SE en de 17R SE modellen.
Het is een beetje onduidelijk, hoe kom je erbij dat je geen geld krijgt van shopkorting? Welke link is aangepast? De unieke link verdwijnt direct weer nadat je op de Dell site navigeert. Als het geregistreerd is kan het tot maximaal 3 maanden duren voordat het akkoord gegeven wordt.SX-Superfly schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 14:31:
[...]
Ja de korting is geregistreerd volgens shopkorting (email), maar Dell zegt dat ik EPP heb gebruikt en de link heb aangepast en dus geen recht heb op korting. Dus ik krijg van shopkorting geen geld.
⏩ PVOutput☀️
En de link die aangepast is, is de link op de dell site waarneer je de laptop bestelt, zoals ook uitgelegd staat aan het begin van dit topic.
------------------
Wij hebben een terugkoppeling ontvangen van onze tussenpersoon omtrent uw niet-geregistreerde korting van Dell.
U gaf eerder aan gebruik te hebben gemaakt van een EPP korting. Deze korting is alleen bedoeld voor werknemers van Dell. Wij ontvangen, indien er gebruik is gemaakt van de EPP korting, geen commissie over uw bestelling.
Tevens is uw korting niet geregistreerd, omdat er een verandering in onze link heeft plaatsgevonden, omdat deze is gewijzigd om de EPP korting te kunnen ontvangen.
Helaas ontvangen wij nu geen commissie over uw aankoop en kunnen wij de korting niet toevoegen aan uw account.
Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Customer Relations
www.shopkorting.nl
[ Voor 15% gewijzigd door SX-Superfly op 18-08-2013 22:39 ]
Topic waar je naar vraagt is
[Ervaringen] Dell Inspiron 15R Special Edition
Verwijderd
Ze zeggen als er een opvolger uitkomt wordt die meteen op de website geplaatst.
De dell site wordt elke donderdagochtend vernieuwd. Meestal houd dat in dat alleen de datum voor de aanbiedingen wat opschuift. Nieuwe modellen verschijnen meestal op willekeurige momenten.DaydreamBelieve schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:55:
Op mijn vraag of de 15RSE weer beschikbaar kwam kreeg ik als antwoord tussen de 22ste en 29ste wordt de site bijgewerkt. Rekbaar begrip maar toch
Dit topic is gesloten.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.