[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.650 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dagizmo
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20-08 08:26
Oke. Die 50 euro korting via shopkorting geldt alleen dus voor de edities met 1TB HD?

Dus de goedkoopst mogelijke versie is door naar dell.nl te gaan, dan de laptop samenstellen.
Bij de eerste pagina van het samenstellen verander je de url naar de epp, daarna doorloop je het bestelproces tot aan je winkelwagen. Dan voer je je VIP kortingscode van 10% in.

Dan je browser afsluiten, naar shopkorting gaan, via shopkorting je dell winkelmandje weer openen en afrekenen?

Doe ik het dan goed? Dan ziet de goedkoopste op € 539 en nog 3% korting via shopkorting?

Edit: als ik het dan uitvoer krijg je geen epp korting meer. Alleen de VIP korting wordt berekend.
Zijn er mensen die zowel nog iets van de epp krijgen en de VIP?

[ Voor 12% gewijzigd door dagizmo op 28-07-2013 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Vip is de nieuwe epp, daarom kan je ze niet combineren.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapot
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 18:51
dagizmo schreef op zondag 28 juli 2013 @ 13:31:
Oke. Die 50 euro korting via shopkorting geldt alleen dus voor de edities met 1TB HD?

Dus de goedkoopst mogelijke versie is door naar dell.nl te gaan, dan de laptop samenstellen.
Bij de eerste pagina van het samenstellen verander je de url naar de epp, daarna doorloop je het bestelproces tot aan je winkelwagen. Dan voer je je VIP kortingscode van 10% in.

Dan je browser afsluiten, naar shopkorting gaan, via shopkorting je dell winkelmandje weer openen en afrekenen?

Doe ik het dan goed? Dan ziet de goedkoopste op € 539 en nog 3% korting via shopkorting?

Edit: als ik het dan uitvoer krijg je geen epp korting meer. Alleen de VIP korting wordt berekend.
Zijn er mensen die zowel nog iets van de epp krijgen en de VIP?
Spaarwinkelen.nl geeft 5% korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:40
De XPS 13 komt na alle kortingen (VIP, €50 en spaarwinkelen) op €820,- best een goeie deal of hebben jullie het idee dat haswell straks ook in deze prijsrange op te pikken valt?

Een vergelijkbare ultrabook met 1920x1080, 8GB, 256GB ssd is bij de concurrentie niet eens te vinden in de buurt van deze prijs...

*Edit heb hem besteld, ik weet dat haswell eraan komt. Denk alleen dat dat nog wel even kan duren en qua prijs kwam deze nu wel erg gunstig uit. Nu wachten op UPS :+

[ Voor 47% gewijzigd door Mvdbeld op 29-07-2013 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wilde de inspiron 17R SE(1TB) van 799,0 kopen. Maar ik krijg de kortingscode van 50 euro niet aan de praat. Iemand ideeën? De epp korting vervalt ook met de VIP korting, maar volgens mij is dat standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 13:40:
Ik wilde de inspiron 17R SE van 799,0 kopen. Maar ik krijg de kortingscode van 50 euro niet aan de praat. Iemand ideeën? De epp korting vervalt ook met de VIP korting, maar volgens mij is dat standaard?
Volgens mij is de kortingsbon voor de normale inspiron en niet de SE veries?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal het wel zijn dan. Wacht wel even tot woensdag misschien heb ik mazzel met de nieuwe kortingscodes. Of kan het ook zijn dat deze laptop dan niet meer beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 21:16
100 € korting
Aanbieding geldig voor XPS 12 en XPS 13 ter waarde van €1.000 of meer.
Aanbieding eindigt op 30.07.2013. Aanbieding alleen online beschikbaar.

spoiler:
PF4JDHM3F87?CK

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsSkoe
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09 20:53
Na weken dit forum te hebben gevolgd heb ik het idee dat de grootste stunts (omtrent de Inspirion 15R SE) een beetje verleden tijd zijn. Overtuigd door de Haswell processor, gewicht en BackToSchool uiteindelijk gekozen voor de nieuwe MacBook Air 13". Succes met het koopjesjagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-02 12:28
Zaterdag XPS one 27 met kortingsbon, VIP en haalmeeruitjekaart besteld. Daarna niets meer vernomen van Dell alleen een internetbevestiging. Gaat dat altijd zo traag? Inmiddels is de pc niet meer leverbaar op de site. Op de website is onder mijn account (nog) niets terug te vinden over de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Mr.SiniSter schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:38:
Zaterdag XPS one 27 met kortingsbon, VIP en haalmeeruitjekaart besteld. Daarna niets meer vernomen van Dell alleen een internetbevestiging. Gaat dat altijd zo traag? Inmiddels is de pc niet meer leverbaar op de site. Op de website is onder mijn account (nog) niets terug te vinden over de order.
Ik heb gister besteld en inmiddels een bevestiging en daarnaast een Engelse mail (beetje vreemd waar ik iets bestel in een Nederlandse webshop...) over mijn adres/creditcard adres of ik deze wil bevestigen.

*update, Ik kijk zojuist naar mijn ordervoortgang en deze staat op verzonden!

[ Voor 6% gewijzigd door Mvdbeld op 30-07-2013 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruurd v.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:57
Mr.SiniSter schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 15:38:
Is bij mij ook eens gebeurd, een belletje met de klantenservice leerde me dat mijn order wel was aangekomen maar automatisch was gecancelled vanwege de overschrijding van mijn CC limiet. Ik heb daar echter nooit meer een mailtje oid van gehad, dus dat is erg slordig. Verder moet ik wel zeggen dat ik erg te spreken ben over de telefonische klantenservice.

Ik zou dus even bellen, maar ik vrees dat er iets is misgegaan in het proces. Normaal gesproken kun je je orderstatus al binnen een dag volgen via je account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
ruurd v. schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:20:
[...]

Is bij mij ook eens gebeurd, een belletje met de klantenservice leerde me dat mijn order wel was aangekomen maar automatisch was gecancelled vanwege de overschrijding van mijn CC limiet. Ik heb daar echter nooit meer een mailtje oid van gehad, dus dat is erg slordig. Verder moet ik wel zeggen dat ik erg te spreken ben over de telefonische klantenservice.

Ik zou dus even bellen, maar ik vrees dat er iets is misgegaan in het proces. Normaal gesproken kun je je orderstatus al binnen een dag volgen via je account.
Mmm lekker zou dat zijn. Aan de CC kan het niet liggen, net nog even gecheckt. Zal wel iets anders zijn dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-06 19:15

Rordarok

De enige echte

Oké....ik probeer nu dus de XPS 13 te bestellen.

Hoe heb ik het gedaan:

Shopkorting --> XPS 13 --> VIP Korting..(Ik geloof niet dat je de VIP korting en die 50/100 euro coupons met elkaar kan combineren..kan dit wel laat het graag! even horen).

Dan krijg ik de volgende foutmelding bij het invoeren van de VIP korting:

De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Is dit een persoonlijk probleem of heeft dit gewoon met het bestellen te maken, dat het bijvoorbeeld niet kan i.c.m met de XPS 13? Of ligt het gewoon aan mij? Of moet je eerst het winkelwagentje compleet maken en DAN via shopkorting?

Hellup

[ Voor 62% gewijzigd door Rordarok op 30-07-2013 22:03 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
Rordarok schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 21:02:
Oké....ik probeer nu dus de XPS 13 te bestellen.

Hoe heb ik het gedaan:

Shopkorting --> XPS 13 --> VIP Korting..(Ik geloof niet dat je de VIP korting en die 50/100 euro coupons met elkaar kan combineren..kan dit wel laat het graag! even horen).

Dan krijg ik de volgende foutmelding bij het invoeren van de VIP korting:

De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Is dit een persoonlijk probleem of heeft dit gewoon met het bestellen te maken, dat het bijvoorbeeld niet kan i.c.m met de XPS 13? Of ligt het gewoon aan mij? Of moet je eerst het winkelwagentje compleet maken en DAN via shopkorting?

Hellup
Je moet de epp truuk eerst in de url zetten voor je de vip invoert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Helaas lukt het nu nog steeds niet. Ik ben naar de Dell site gegaan, XPS 13 ingevoerd, configuratie gekozen, dan ben ik op de plek van het invoeren van de coupons, verander in de URL alvast de epp (dan al enter en dan de coupon EN nog niet enter doen, dan de coupon en dan enter)..alle twee geprobeerd, alle twee nog steeds hetzelfde probleem. Nu komt overigens bij de 100 euro extra korting (wederom weet ik niet of dat in combinatie met VIP kan) ook de foutmelding te staan.

Ik weet dat de EPP code eigenlijk al veranderd moet worden tijdens de configuratie, maar daar is geen enkele keer de mogelijkheid voor geweest.

EDIT1: Ook na het weghalen van de Nylon Sleeve lukt het niet..

EDIT2: Iemand een stappenplan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sirhc_95
  • Laatst online: 14-09 22:38
Rordarok schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 22:04:
Helaas lukt het nu nog steeds niet. Ik ben naar de Dell site gegaan, XPS 13 ingevoerd, configuratie gekozen, dan ben ik op de plek van het invoeren van de coupons, verander in de URL alvast de epp (dan al enter en dan de coupon EN nog niet enter doen, dan de coupon en dan enter)..alle twee geprobeerd, alle twee nog steeds hetzelfde probleem. Nu komt overigens bij de 100 euro extra korting (wederom weet ik niet of dat in combinatie met VIP kan) ook de foutmelding te staan.

Ik weet dat de EPP code eigenlijk al veranderd moet worden tijdens de configuratie, maar daar is geen enkele keer de mogelijkheid voor geweest.

EDIT1: Ook na het weghalen van de Nylon Sleeve lukt het niet..

EDIT2: Iemand een stappenplan?
Bij mij werkte de kortingsbon van €50,- gisteravond wel i.c.m. de VIP-korting. Ik dacht dat ik natuurlijk net weer te vroeg besteld had voor €100,- korting, maar achteraf bleek dit niet zo te zijn. Het minimum bedrag van deze kortingsbon is €1000,- de XPS 13 is dan weer net €998,99 :( (Het kan zijn dat ik iets verkeerd deed en dat deze code wel werkt).

Het stappenplan

1. Doe via deze link de producten die je wilt hebben in je mandje http://www.dell.com/nl/p/...=nlepp1&l=nl&s=dhs&~ck=mn

2. Sla je mandje op via je Dell account (Of maak er een aan als je er nog geen hebt)

3. Wis je cookies. Ga daarna via shopkorting / haalmeeruitjecard (alleen i.c.m. Mastercard) naar de Dell site en haal je mandje weer op.

4. Voer de kortingscodes in

5. Bestellen maar :)

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rordarok

Rordarok

De enige echte

Het is gelukt! Enorm bedankt!

Darkstone ook jij bedankt voor dit geweldige topic + de DM hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Sirhc_95 schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 22:19:
[...]

Bij mij werkte de kortingsbon van €50,- gisteravond wel i.c.m. de VIP-korting. Ik dacht dat ik natuurlijk net weer te vroeg besteld had voor €100,- korting, maar achteraf bleek dit niet zo te zijn. Het minimum bedrag van deze kortingsbon is €1000,- de XPS 13 is dan weer net €998,99 :( (Het kan zijn dat ik iets verkeerd deed en dat deze code wel werkt).
Voor mij gold hetzelfde ook de XPS 13 van de week besteld (met 50e korting) dus gelijk gaan kijken maar kreeg de 100e ook niet aan de praat. Dus die werkt niet voor de goedkoopste XPS 13!

*Update: Mijn order is nu ook bij spaarwinkelen geregistreerd (€35,29).

Totaal = 1199 - 200 (zomerweken) - 50 (XPS kortingscode) - 10% (VIP) - 5% (ex btw, spaarwinkelen) - 2,5 (aanmelden spaarwinkelen) = €816,3 8)7

Laptop wordt hopelijk vandaag geleverd dus levertijd zit ook wel snor!

[ Voor 18% gewijzigd door Mvdbeld op 31-07-2013 10:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.SiniSter
Mr.SiniSter schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 20:09:
[...]

Mmm lekker zou dat zijn. Aan de CC kan het niet liggen, net nog even gecheckt. Zal wel iets anders zijn dan.
Lag inderdaad aan mijn CC. Waarom konden ze niet vertellen, waarschijnlijk door Mastercard geannuleerd omdat ze fraude vermoeden. Wel balen want inmiddels is de pc uitverkocht. Ook fijn dat Dell dan niet even een berichtje doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibidem
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 14:55
Wil die XPS 13 deal ook bestellen met een i5 CPU, echter twijfel ik alleen nog even over de garantie. Dit wordt de nieuwe notebook van mijn schoonmoeder welke ze als ZZP'er voornamelijk zakelijk gaat gebruiken. In hoeverre is dan 1 jaar garantie voldoende? Eventueel uitbreiden naar 2/3 jr en of Accidental garantie erbij nemen? Niet helemaal het juiste topic, maar wel allemaal Dell kenners hier.

..::System Specs::..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het systeem dat ik wilde kopen is niet meer te vinden op de site(de goedkopere 17R SE variant van 800 euro)
Maar hij staat nog steeds wel in mijn opgeslagen winkelmandje. Kan ik deze dan gewoon kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:35

Quad

Doof

Dell is bezig met de 15R SE en de 17R SE op te ruimen. Vermoedelijk komt er een nieuw multimedia laptop ervoor in de plaats, alleen durf niet te zeggen of het ook een 15R SE / 17R SE variant worden.

Opvolger specificaties? Haswell Core i5 en Core i7 CPU iig, en GPU zal ongeveer GT750M worden en/of de HD8730M vermoed ik.

@Hierboven, je kan het proberen maar ik ben bang dat je te laat bent :).

[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 01-08-2013 13:04 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 13:03:
Dell is bezig met de 15R SE en de 17R SE op te ruimen. Vermoedelijk komt er een nieuw multimedia laptop ervoor in de plaats, alleen durf niet te zeggen of het ook een 15R SE / 17R SE variant worden.

Opvolger specificaties? Haswell Core i5 en Core i7 CPU iig, en GPU zal ongeveer GT750M worden en/of de HD8730M vermoed ik.

@Hierboven, je kan het proberen maar ik ben bang dat je te laat bent :).
Enig idee wanneer deze opvolger komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nee, maar ik hoop voor Dell dat ze het in augustus het nog kunnen lanceren, ivm back-to-school acties etc.

In september zijn ze te laat en hebben de meeste studenten al een nieuwe notebook.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:34:
Nee, maar ik hoop voor Dell dat ze het in augustus het nog kunnen lanceren, ivm back-to-school acties etc.

In september zijn ze te laat en hebben de meeste studenten al een nieuwe notebook.
Dat zou zeker handig zijn als beginnend student...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:32:
[...]

Meer dan een maand terug. Maar ik zat er flink naast met die voorspelling :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opper!
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:15
Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:32:
[...]

Net nog even gechat met de verkoopafdeling van Dell en die wilden alleen loslaten dat er morgen en in de loop van volgende week updates op de website zijn te verwachten. Om wat voor type(s) het gaat konden ze niet zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

opper! schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:39:
[...]

Net nog even gechat met de verkoopafdeling van Dell en die wilden alleen loslaten dat er morgen en in de loop van volgende week updates op de website zijn te verwachten. Om wat voor type(s) het gaat konden ze niet zeggen...
Heel erg bedankt! Dan ga ik toch nog even wachten :) De laptop is overigens ook uit mijn mandje verdwenen dus die is niet meer te krijgen denk ik.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2013 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Ik ben erg benieuwd naar wat voor nieuwe laptops ze gaan tonen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Verwijderd schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 14:35:
[...]

Meer dan een maand terug. Maar ik zat er flink naast met die voorspelling :X
Ja inderdaad.. En deze modellen mogen nodig geupgraded worden.. Bestaan al meer dan een jaar in deze samenstelling.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rzn
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-08 11:46

rzn

Mvdbeld schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 01:07:
[...]

Voor mij gold hetzelfde ook de XPS 13 van de week besteld (met 50e korting) dus gelijk gaan kijken maar kreeg de 100e ook niet aan de praat. Dus die werkt niet voor de goedkoopste XPS 13!

*Update: Mijn order is nu ook bij spaarwinkelen geregistreerd (€35,29).

Totaal = 1199 - 200 (zomerweken) - 50 (XPS kortingscode) - 10% (VIP) - 5% (ex btw, spaarwinkelen) - 2,5 (aanmelden spaarwinkelen) = €816,3 8)7

Laptop wordt hopelijk vandaag geleverd dus levertijd zit ook wel snor!
Welke laptop heb je precies besteld? Ik zie dat je zo'n 30% korting in totaal hebt gekregen en ben dan ook wel geïnteresseerd omdat ik nog een laptop nodig heb voor mijn studie die volgende maand begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhmadevries
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 30-11-2022
rzn schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 16:39:
[...]

Welke laptop heb je precies besteld? Ik zie dat je zo'n 30% korting in totaal hebt gekregen en ben dan ook wel geïnteresseerd omdat ik nog een laptop nodig heb voor mijn studie die volgende maand begint.
+1

Ik zoek ook nog een nieuwe laptop, en zo is het ook nog betaalbaar :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvdbeld
Ik heb de goedkoopste XPS 13 besteld, deze is nu 1099 en tot gister 999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superhandig topic! Ik ben nu bezig met de Inspiron 15R Special Edition. Wat een specs voor zo'n prijs! Ik heb nu gratis verzendkosten en 10% korting --> €700,-.

Weet iemand of deze korting: "Nu op alle Inspiron 15R en 17R laptops met zeer grote 1TB harde schijf €50 korting" ook op de special editions werkt? Ik krijg hem niet aan de praat.

En ik wil graag wat meer dan de 1 jaar garantie, maar bij het bestellen kan ik alleen voor 24.7 support kiezen van meer dan €100,- is. Maar volgens mij kan ik de basis hardwaregarantie gewoon bij bestellen. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik ben er op zich vrijwel over uit dat ik deze ga nemen, maar ik lees hier ook dat er nieuwe multimedia laptops aankomen. Wat zijn de ervaringen met "back-to-school"-acties? Is de kans groot dat die er gaan komen? Ik neem eigenlijk aan dat ik voor deze prijs niet beter ga krijgen.

Ik heb nu: i7 quad core, 8GB ram, full HD 1080p anti-glare, 1TB 5400 rpm, 32 GB SSD, AMD Radeon 2GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 03:22
Het lijkt er op dat de 50 euro korting op de 15r met 1tb schijf niet werkt bij de SE versies. Bij de gewone versie krijg ik hem wel aan de praat. Ook is bij de gewone 15r de extra garantie ongeveer 40 euro goedkoper
Verwijderd schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 13:32:
Superhandig topic! Ik ben nu bezig met de Inspiron 15R Special Edition. Wat een specs voor zo'n prijs! Ik heb nu gratis verzendkosten en 10% korting --> €700,-.

Weet iemand of deze korting: "Nu op alle Inspiron 15R en 17R laptops met zeer grote 1TB harde schijf €50 korting" ook op de special editions werkt? Ik krijg hem niet aan de praat.

En ik wil graag wat meer dan de 1 jaar garantie, maar bij het bestellen kan ik alleen voor 24.7 support kiezen van meer dan €100,- is. Maar volgens mij kan ik de basis hardwaregarantie gewoon bij bestellen. Heeft iemand daar ervaring mee?

Ik ben er op zich vrijwel over uit dat ik deze ga nemen, maar ik lees hier ook dat er nieuwe multimedia laptops aankomen. Wat zijn de ervaringen met "back-to-school"-acties? Is de kans groot dat die er gaan komen? Ik neem eigenlijk aan dat ik voor deze prijs niet beter ga krijgen.

Ik heb nu: i7 quad core, 8GB ram, full HD 1080p anti-glare, 1TB 5400 rpm, 32 GB SSD, AMD Radeon 2GB.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goed nieuws: De inspiron 15R SE i5 is weer voor €599 te krijgen. ( €526 met VIP ).
slecht nieuws: de inspiron 15R SE i7 kost nu €899 in plaats van €769.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:18:
goed nieuws: De inspiron 15R SE i5 is weer voor €599 te krijgen. ( €526 met VIP ).
slecht nieuws: de inspiron 15R SE i7 kost nu €899 in plaats van €769.
De inspiron 15R SE i5 is weer voor €599 te krijgen. (kan ik niet selecteren) Out of stock zie ik nu
En verder zie ik de 15R SE helemaal niet met i7 configuratie

[ Voor 3% gewijzigd door Nixo op 06-08-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De i7 staat hier: http://configure.euro.del...hs1&oc=cn15s34&vw=classic.

De i5 lijkt inderdaad out of stock....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
was het hele weekend al out of stock. Ook de prijs van 899 helaas al sinds in ieder geval vrijdag. In sommige gevallen is het misschien nog beter de niet SE versie te nemen (bijvoorbeeld bij de 17R ) en dan de 50 euro extra korting icm 1tb disk te pakken. Deze geldt niet op de SE versies helaas...

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Hoe ben je bij dit scherm gekomen? Ik heb tegenwoordig alleen nog maar de keuze uit wat software en accessoires. Vroeger kon ik veel meer zelf configureren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Door &vw=blabla achter de URL te plakken. Geldige parameters zijn [mono]icon (standaardview), builder (nog ergere view) en een random string (welke ik de 'classic' weergave noem).

Edit: je hebt ook nog list, die is vergelijkbaar met icon.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver de godver, hij is inderdaad verhoogd en ik had hem nog niet besteld. Baleeeeen...
Hij stond zelfs als opgeslagen in mijn winkelmandje. Maarja, daar kan ik geen rechten aan ontlenen. Echt superkut dit. =(
17R wil ik niet, vind ik te groot en zwaar.

Toevoeging: Ik wil overigens de SE voor de hoge resolutie.
Ik vraag nog een keer om jullie hulp. Denken jullie dat in de komende weken de prijs weer omlaag zal gaan? Of kan ik maar beter nog snel de gratis verzendkosten mee pakken en niet straks nog 30 euro duurder uit zijn?
Ik snap het als jullie dat ook niet in kunnen schatten, maar ik kan er niet zo goed bij dat zomaar uit het niets de prijs zo veranderd is...

Om terug te komen op mijn vorige vraag over de garantie. Van de chat hulp heb ik dat je die gewoon via de technische dienst kunt upgraden (oftewel verlengen). En dat is dan basisgarantie, dus dat is goedkoper dan die premium support van 100 euro die ze je in het bestelproces aanbieden.

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2013 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De verzendkosten zijn altijd gratis geweest bij dit model, enkel bij accessoires wil je die wel eens betalen.

Garantie is eerste jaar on site, dus een monteur komt dan langs bij jou. Het tweede jaar is pick up and return, dus wordt hij opgehaald door een koerier en teruggebracht.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt? Want er staat in de winkelmand dat de de gratis verzendkosten vervallen op 8 augustus. En toen ik de chatmevrouw vroeg hoeveel het dan kostte zei ze niks over dat het standaard was.
Bedankt voor de toelichting op de garantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De verzendkosten zijn al minstens een half jaar gratis op deze notebook. En de gratis verzendkosten vervallen ook al minstens een half jaar elke week. Go figure.

Er staat overigens nergens beschreven dat je het 2e jaar pick-up-and-return garantie hebt. De AV heeft het over een termijn van 1 jaar, even verderop staat een termijn van 12 maanden. Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah! OK, dankjewel. =) Dan hoef ik me daarvoor dus niet te haasten. Hmm, dan wacht ik nog even, misschien komt er nog een vergelijkbare en ik mag toch hopen dat de prijs niet verder omhoog gaat, dus dat ik over een paar weken alsnog kan besluiten hiervoor te gaan. Ik vind het nog steeds een mooie prijs, voel me nu alleen een beetje genaaid. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister was de 15R SE out of stock, vandaag niet meer. Heb er net 1 besteld, geschatte leverdatum is 13-8.

Thanks voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
prijzen zijn zowiezo weer gedaald...de 17r die nu onderweg is naar mij (eergisteren besteld ) is vandaag 40 euro goedkoper. Nja risico van het vak! Sinds vandaag is er 30 euro korting op de office 2013 home licentie. De codes die aangeduid stonden tot 7 augustus werken vandaag nog viel mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De goedkope inspiron 15R SE met i5 is van de site verdwenen in nederland. Je kan de variant die €150 duurder is en 2GB meer RAM bevat nog wel kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-08 10:48
Ik kreeg dit in mijn mail van shopkorting
Dell 50 Euro kortingscode op Inspiron 15R en 17R laptops: 023HS?$SQKBP9Z
Dell 50 Euro kortingscode op Inspiron 15R SE en 17R SE Full HD laptops: 7V03HDX9WR8F40
Dell 50 Euro kortingscode op XPS 13 en 15 laptops en XPS 8700 desktop: G0PX3RL331F71C

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoera!! :D De 15R SE is sowieso weer 100 euro goedkoper geworden!! Ben ik even blij dat ik heb gewacht. _/-\o_ Heb 'm gelijk besteld. Jippieee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seltaeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-07 14:40
Ik kwam twee Insperon 17R SE tegen Klik

Het enige verschil is de een 3D en de ander niet? De duurdere versie heeft een "TrueLife" beeldscherm en de goedkopere niet. Is dat TrueLife noemenswaardig? Of maakt het weinig uit? Is het de 200 euro waard?

P.S: De goedkoopste versie is nu Out of Stock zie ik, hopelijk komt ie snel weer terug! En heb me aangemeld voor V.I.P, maar heb geen kortingscode gekregen, ook niet na nog een keer gemailt te hebben..

[ Voor 22% gewijzigd door Seltaeb op 10-08-2013 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
'truelife' is een luxe woord voor een glossy paneel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seltaeb
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-07 14:40
Niet veel boeiends dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De laatste 15R SE van €749,- is op te pikken voor een eindbedrag van €584,- excl. spaarwinkelen/shopkorting. (doorhalen wat van toepassing is).

Standaardkorting, €50,- korting via kortingscoupon en VIP 10% korting.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tagican
  • Laatst online: 13:26
Seltaeb schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:56:
P.S: De goedkoopste versie is nu Out of Stock zie ik, hopelijk komt ie snel weer terug! En heb me aangemeld voor V.I.P, maar heb geen kortingscode gekregen, ook niet na nog een keer gemailt te hebben..
Dit probleem heb ik ook, weet iemand hier toevallig meer vanaf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtje92
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-08-2024
Quad schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:15:
De laatste 15R SE van €749,- is op te pikken voor een eindbedrag van €584,- excl. spaarwinkelen/shopkorting. (doorhalen wat van toepassing is).

Mag ik vragen hoe jij die kortingen met elkaar hebt kunnen koppelen?

Ik heb de i7-versie gekozen die hier eerder in de topic werd genoemd, en ik krijg wel de standaardkorting en de korting van de coupon, maar als ik de VIP code probeer in te vullen krijg ik deze melding: De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen.

Het ziet er nu dus als volgt uit:

899-100-50=750.

Dat scheelt weer 75 euro aan VIP-korting :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je moet EPP truuc aanpassen in het adresbalk, dan kan je de VIP coupon toevoegen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtje92
Quad schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 11:41:
Je moet EPP truuc aanpassen in het adresbalk, dan kan je de VIP coupon toevoegen.
Hmm, meende dat ik dat al had gedaan, maar blijkbaar ergens een foutje gemaakt, maargoed, na nog een paar keer proberen is t eindelijk gelukt, dank je :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• navi24
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-09 17:48
Ook uiteindelijk een 15R SE besteld, het is tot nu toe het meest betaalbare laptop in de €600 prijsklasse. Er geldt natuurlijk met de tijdelijke korting en kortingsbonnen, maar goed. Full HD, 1TB HDD en een fatsoenlijke videokaart :) super!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:36
Ik heb de 15R SE (met i7) besteld voor mijn moeder voor 683,90 euro. Goede prijs lijkt mij. Laptop is standaard 800 euro (na de korting die er al op de 900 euro zou zijn als je dat moet geloven). Hier een kortingscode vandaan gehaald voor 50 euro korting: http://www1.euro.dell.com...er_lp?c=nl&l=nl&cs=nldhs1
En ook nog als vip geregistreerd en 75 euro korting (10%). Ik wil Darkstone bedanken voor de link naar de i7.
Door in de link 'cs=nldhs1' te veranderen naar 'cs=nlepp1' lukte het me om het product in de winkelmand voor werknemers te krijgen en dus die 10% korting te krijgen. Kon alleen bij betalen niet met iDeal betalen. Waarschijnlijk omdat de site me aanzag als bedrijf ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtje92
Fleximex schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:20:
Ik heb de 15R SE (met i7) besteld voor mijn moeder voor 683,90 euro. Goede prijs lijkt mij. Laptop is standaard 800 euro (na de korting die er al op de 900 euro zou zijn als je dat moet geloven). Hier een kortingscode vandaan gehaald voor 50 euro korting: http://www1.euro.dell.com...er_lp?c=nl&l=nl&cs=nldhs1
En ook nog als vip geregistreerd en 75 euro korting (10%). Ik wil Darkstone bedanken voor de link naar de i7.
Door in de link 'cs=nldhs1' te veranderen naar 'cs=nlepp1' lukte het me om het product in de winkelmand voor werknemers te krijgen en dus die 10% korting te krijgen. Kon alleen bij betalen niet met iDeal betalen. Waarschijnlijk omdat de site me aanzag als bedrijf ofzo.
Ja, ik was dus ook van plan deze aan te schaffen, maar Dell vraagt dus een bedrijvennaam maar ik ben maar een student ;( dus wat moet ik daar eigenlijk invullen?

Makkelijke optie zou zijn om mijn ouders het te laten bestellen maar ik doe het liever op mij eigen naam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davevogel0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:44
student XD dan zijn ze al akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtje92
davevogel0 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 20:48:
student XD dan zijn ze al akkoord.
Ja even serieus, wat moet ik daar nou invullen dan xD, ik heb ook geen flauw idee hoe ik naar het studentenmandje kan als dat al uberhaupt bestaat xD....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Laatst online: 11-09 00:06
Fleximex schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 18:20:
Kan je aangeven waar je de 15r SE met i7 vindt op de dell site?

Ik kan alleen maar de 15R SE met i5 vinden..

Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtje92
http://configure.euro.del...hs1&oc=cn15s34&vw=classic

Deze link komt van een post van de vorige bladzijde, dus credits gaan naar die persoon.

Dit is de versie met de i7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReinTheMan
  • Laatst online: 11-09 00:06
Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
kwtje92 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 21:32:
[...]
Ja even serieus, wat moet ik daar nou invullen dan xD, ik heb ook geen flauw idee hoe ik naar het studentenmandje kan als dat al uberhaupt bestaat xD....
Ik heb gewoon mijn schoolnaam ingevuld.

Je moet je inschrijven op dell.nl/vip als bijvoorbeeld een student en je hoeft alleen maar voor-, achternaam, E-mailadres en school in te vullen. Je krijgt dan een mail je met 2 kortingscodes voor 10% korting. Bij je Dell account (Dell.nl > mijn account) kan je de kortingcodes invullen.
Je volgt de link naar de i7. In de link moet je echter een deel aanpassen.
Dus niet:
*http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?l=nl&c=nl&s=dhs&cs=nldhs1&oc=cn15s34&vw=classic*
maar
*http://configure.euro.dell.com/dellstore/config.aspx?l=nl&c=nl&s=dhs&cs=nlepp1&oc=cn15s34&vw=classic*

Als je het product dan besteld komt ie in de winkelmand voor werknemers, ofziets, inplaats van de normale winkelmand.

Ik moet overigens ook nog maar even kijken of het goed gaat. Want na het bestellen (wat niet met iDeal kon...) kreeg ik een foutpagina van de Dell site. Aan de link in de adresbalk te zien was het een bedankt voor het bestellen pagina. Maar toch raar.
Na een paar minuten kreeg ik een mail dat de bestelling gelukt was en stond daar het rekeningnummer waar het geld naar overgeboekt moest worden.

[ Voor 71% gewijzigd door Fleximex op 11-08-2013 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtje92
Fleximex schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:29:
[...]

Ik heb gewoon mijn schoolnaam ingevuld.
Ow dan doe ik dat ook wel gewoon. Dank u wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pat42
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

pat42

» lurkt

Ik zie bij zowel Shopkorting als Spaarwinkelen "korting op Alienware" achter het percentage. Betekent dat dat die truct voor de meeste bestellingen komt te vervallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

pat42 schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 11:50:
Ik zie bij zowel Shopkorting als Spaarwinkelen "korting op Alienware" achter het percentage. Betekent dat dat die truct voor de meeste bestellingen komt te vervallen?
Dit is inderdaad sinds een dag zo denk ik. Gisteren zag ik nog 3% korting op alle Dell systemen staan. Nu is het 2,5% en staat er Alienware bij. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
Thermometer schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 12:34:
[...]

Dit is inderdaad sinds een dag zo denk ik. Gisteren zag ik nog 3% korting op alle Dell systemen staan. Nu is het 2,5% en staat er Alienware bij. :(
Is inderdaad sinds vandaag, gister nog een bestelling gedaan

Haalmeeruitjecard.nl is echter nog onveranderd (en met creditcard betalen moet toch)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:10
Ik zit echt zwaar te twijfelen momenteel tussen de Dell 15R SE en de Toshiba L50-A-UNL. De Toshiba kan ik krijgen voor ca. 700 euro, die Dell gaat met alle kortingen naar de 675.

Dell 15R SE:
+ Full HD scherm
+ BluRay station
- mindere videokaart

Toshiba:
+ Hashwell i7 4700mq
+ snellere videokaart GT740M
- 1366x 768 resolutie

Ik gebruik de laptop vaker dan mijn Desktop, ik werk er mijn administratie op bij en game regelmatig bij wat vrienden. Wat raden jullie aan, de Dell of de Toshiba?

[ Voor 0% gewijzigd door Hammetje op 12-08-2013 17:49 . Reden: typo ]

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

De Dell, alleen al vanwege de resolutie.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bijna iedereen hier raad standaard laptops af waar een 768 pixel hoog scherm in zit.

De i7-4500M (geen mq, die bestaat niet) is trouwens trager dan de i5-3230M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Hoo, excuses, je hebt gelijk. De Toshiba heeft een 4700MQ, geen 4500M.

Ik twijfel zelf ook enorm. Ik weet niet of ik BluRay ga gebruiken, denk zelf van niet, maar dat FULL-HD scherm lijkt me prettig werken, al heb ik nog nooit met een laptop die Full HD is gewerkt.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er bestaat ook nog een i5 variant zonder blu-ray hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Verwijderd schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:49:
Er bestaat ook nog een i5 variant zonder blu-ray hoor.
Dat weet ik, maar ik heb het over de 15R SE met de i7 configuratie. Een paar posts hierboven kon je middels een truc toch bij de configuratie met de i7 3612QM komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schoutse
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-08 22:15
op haalmeeruitjecard is de cashback nu ook veranderd naar 3% ipv 4% :0

Edit:
En nu ook alleen nog maar op alienware producten :( wilde net gaan bestellen, toch maar 25 euro meer betalen dan..

[ Voor 47% gewijzigd door Schoutse op 12-08-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
grannymark schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 17:51:
[...]

Dat weet ik, maar ik heb het over de 15R SE met de i7 configuratie. Een paar posts hierboven kon je middels een truc toch bij de configuratie met de i7 3612QM komen.
Ik ben de persoon die die truuk meer dan een jaar geleden gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Haha, kudo's gaan naar jou! Ik denk er nog even over na. Ik (persoonlijk) ben niet zo gecharmeerd door de looks van de dell, al heb ik wel erg goed ervaringen met Dell uit het verleden (lattitude d630, e5410).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
  • Laatst online: 13:23
kortingscode voor 30 procent korting op een dell all in one: 9TN9V55FNL5?9R

Geldt alleen op dell s2340T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ctrlaltdelbe
  • Laatst online: 14:27
niekgerfen schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 18:31:
kortingscode voor 30 procent korting op een dell all in one: 9TN9V55FNL5?9R

Geldt alleen op dell s2340T
De S2340T is een touchmonitor en als ik de bon toepas, dan is de enige korting die ik krijg kwijtschelding van de verzendkosten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niekgerfen
  • Laatst online: 13:23
ctrlaltdelbe schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 19:02:
[...]

De S2340T is een touchmonitor en als ik de bon toepas, dan is de enige korting die ik krijg kwijtschelding van de verzendkosten :)
Hij zou je 30 procent korting moeten geven. Je bent toch wel een Dell vip? Probeer het anders eens in het vip mandje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je komt op een prijs rond de €550,- uit, uit mijn hoofd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
pricewatch: Dell S2340T Zwart voor € 531,30 ex. cashback. (dat is de prijs die dell.nl/vip tabblad vip deals vermeld).

Voor die prijs heb je dus 3x pricewatch: Dell Ultrasharp U2312HM Zwart zonder touch :X. Lijkt mij een nogal overpriced product.. In tegenstelling tot veel andere aanbiedingen bij dell is het ding wel daadwerkelijk goedkoper dan normaal :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 12-08-2013 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
De i7 variant van de Dell 15R SE staat inmiddels gewoon op de Dell site, dus heb ook wel vertrouwen dan deze dan geleverd wordt.

Als je nu dus als vip aangemeld bent en de ontvangen codes aan je account linkt kan je dus gewoon naar de i7 variant navigeren in plaats van de link aan te passen.

Ik zie nu inderdaad dat de i7 variant ook een Blu-Ray drive heeft. Zat nog te twijfelen of die 100 euro extra het nu wel waard was t.o.v. van de i5. Toch ervoor gegaan omdat op de laptop ook video en foto bewerking zal worden gedaan. Met ook nog een Blu-Ray drive, ook al zal die waarschijnlijk niet gebruikt worden, is het die 100 euro toch wel zeker waard geweest.

[ Voor 38% gewijzigd door Fleximex op 12-08-2013 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NC83
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08 21:44
Ik vraag me af of we dit jaar nog een haswell variant van de 15R SE krijgen en of het wachten hierop het waard is?

Andere vraag is of dell.nl cc/debit cards uit andere landen accepteerd, ik woon namelijk in Zweden maar wil hier geen laptop bestellen omdat ik dan vast zit aan een SE keyboard helaas.

[small][small]hmmz NL typen is lastig :([/small][/small]

[ Voor 11% gewijzigd door NC83 op 12-08-2013 20:22 ]

ex-FE Programmer: CMR:DiRT2,DiRT 3, DiRT Showdown, GRID 2, Mad Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtje92
Heeft er iemand misschien meer ervaring met de levertijd van Dell in het algemeen?

Toen ik vanmiddag namelijk de i7 variant bestelde, stond dat de levertijd 13-8-2013 was in mijn winkelmandje. Paar uur later, toen de factuur werd ge-email'd, zag ik dat daarin stond dat de verzenddatum 19-8-2013 was geworden. Niet dat ik een probleem heb met een extra week wachten, maar dan wil ik toch wel eigenlijk weten dat ie dan wel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Toen ik bestelde stond er 13 augustus als verzenddatum en nu staat er bij bestelstatus op de Dell site ook 26 augustus. Bij die 13 augustus gaan ze ervan uit dat je met iDeal betaald en dat kon ik niet kiezen dus heb ik betaling via bankoverdracht gekozen. Dat duurt altijd 1-3 dagen, dus ik denk dat die 26 augustus bij mij meer een groffe schatting is en dat ze hem opsturen als de betaling binnen is. Dus dan zal het één week duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwtje92
Fleximex schreef op maandag 12 augustus 2013 @ 22:30:
Toen ik bestelde stond er 13 augustus als verzenddatum en nu staat er bij bestelstatus op de Dell site ook 26 augustus. Bij die 13 augustus gaan ze ervan uit dat je met iDeal betaald en dat kon ik niet kiezen dus heb ik betaling via bankoverdracht gekozen. Dat duurt altijd 1-3 dagen, dus ik denk dat die 26 augustus bij mij meer een groffe schatting is en dat ze hem opsturen als de betaling binnen is. Dus dan zal het één week duren?
Hmm, ja ik heb met de creditcard betaald, dus dat is zo'n beetje de snelste optie die erbij stond(bankoverschrijving duurt inderdaad langer). Maar ik neem dus aan dat hij waarschijnlijk nog wel komt dan, niet dat er opeens de voorraad van die betreffende laptop op is (omdat je er met zo'n speciale link op moet zegmaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Inspiron 15R SE op 9 augustus besteld en de geschatte leveringsdatum staat op 23 augustus. Ik heb betaald via overdracht, maar dat hadden ze maandag al gecheckt. Sinds gister staat hij op in productie. Ik neem aan dat zodra hij op verzonden springt het maar een kwestie van een paar dagen is.
Ik ging er alleen van uit dat de laptop al ergens klaar zou liggen, dus ik weet niet in hoeverre er nog aan geproduceerd moet worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Gisteren een Alienware 17 laptop besteld via shopkorting.nl . Netjes via hun 2.5procent korting winkel naar de laptop gegaan, samengesteld, epp truuk toegepast, vip korting toegepast. Daarna heb ik het besteld, gekozen via bankoverschrijving, geld overgemaakt.

Nu zie ik alleen nog steeds niks op mijn shopkorting.nl account staan bij saldo. Heeft dit (zoals de shop zelf zegt) echt 48 uur nodig om door te komen? Of is er nu al iets verkeerd gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
Thermometer schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:43:
Nu zie ik alleen nog steeds niks op mijn shopkorting.nl account staan bij saldo. Heeft dit (zoals de shop zelf zegt) echt 48 uur nodig om door te komen? Of is er nu al iets verkeerd gegaan?
Ja, het duurde bij mij ook exact 2 dagen. Vandaag (nog de 4%) ieder geval netjes binnen gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

NielsvBest schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 10:57:
[...]

Ja, het duurde bij mij ook exact 2 dagen. Vandaag (nog de 4%) ieder geval netjes binnen gekregen :)
Dankjewel! Dan wacht ik geduldig af :)
EDIT: Het is nu zichtbaar gelukkig

[ Voor 6% gewijzigd door Thermometer op 13-08-2013 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Quad schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:15:

Ik kom niet lager dan €674

Dat is met een €50 kortingscode en de 10% Vip korting.

Doe ik wat verkeerd of??

Ik heb de epp toegepast

Live youre Life and Enjoy every Day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Er was nog een extra €50,- korting van Dell afgeprijsd, die is nu weer weg geloof ik.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
De quote gaat volgens mij over de i5 variant. Jij hebt het hoogstwaarschijnlijk over de i7.
De i7 is standaard €899 en de i5 is €749.
Want:

€899
€100 - korting van Dell
€50 - kortingscode Dell (2FBNX9$8TZ2HC5) t/m 14 agustus geldig
--------------
€749
€74,9 - vip korting Dell (10% van €749)
--------------
~€674

Dus het klopt.

P.S. Die standaard €100 korting van Dell is echt onzin, want alle laptops van Dell hebben bijna altijd al zogenaamd standaard korting.
Overigens vind ik dat de laptop zelfs voor de prijs van €799 wel een goede kwaliteit- prijsverhouding heeft. Voor €674 is het bijna een droom :*).

[ Voor 44% gewijzigd door Fleximex op 13-08-2013 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdwrist
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-08 12:17

jdwrist

En het antwoord is koekje

Ik was inmiddels (helaas verplicht) toe aan wat nieuws

Mijn oude Asus x72v heeft het na ruim 5 jaar trouwe dienst vlak voor onze vakantie begeven.

Ik vond dit dus wel een mooie vervanger.

Live youre Life and Enjoy every Day

Pagina: 1 ... 23 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.