Kun je zelf instellen in het AMD's catalystic control center, of hoe dat ook heet. Schakelbare Graphics, daar staat het onder.
Ik ben aan het kijken naar de Dell 15 R SE voor mijn studie. Nu vroeg ik me af hoeveel deze laptop kost met die waardebonnen en cashbackvoordeel? (en tot wanneer gelden deze acties/dit voordeel)
Ja, dat zag ik inderdaad ook al op de Dell site iets nadat ik het poste.Quad schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 13:28:
Als je de laatste posts door had gelezen en op de Dell site had gekeken had je gezien dat de Inspiron 15R SE niet meer leverbaar is.
Edit: De Inspiron 17R SE is nu ook volledig weg.
Wat zijn goede alternatieven voor de 15R SE, of is het beter om nog even te wachten.
De 15R SE is er weer ja.
Bij de duurste variant staat een Blu-Ray speler, was dat eerst ook al zo of is dit nu aangepast??
Ik heb destijds volgens mij ook het duurste model besteld, maar heb er geen Blu-Ray in zitten.
Bij de duurste variant staat een Blu-Ray speler, was dat eerst ook al zo of is dit nu aangepast??
Ik heb destijds volgens mij ook het duurste model besteld, maar heb er geen Blu-Ray in zitten.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verdomme 6 minuten te laat met bestellen waardoor tijdens afronden kortingscode voor 50 euro verviel.
Gewoon morgen even afwachten, die pagina ververst wel weer.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Dat hoop ik dan maar. Gelukkig zag ik het nog voor dat bestelling in z'n geheel was afgerond. Had adresgegevens e.d. al ingevuld. Lekker handig systeem Dell

De 15r SE i7 staat er nu niet meer tussen. In de tekst staat nog wel dat er een optionele mSATA schijf bij zit maar ik kan hem nergens selecteren. Iemand anders enig idee of dit nog mogelijk is om de mSATA toe te voegen of om de 15r SE i7 te bestellen?
de dell kortingscodes zijn weer verlengd. 50 euro korting op diverse uitvoeringen van de inspiron t/m 28 augustus. Zie http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Wanneer komt dell met betaalbare volledige SSD laptops?
Ik verwacht morgen. Nee alle gekheid op een stokje denk dat niemand het weet.
Pingu007 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:07:
Wanneer komt dell met betaalbare volledige SSD laptops?
"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''
Je wil dat niet, Dell vraagt 200% voor een laptop met SSD.
⏩ PVOutput☀️
Ik wil het wel, maar niet voor 200%.. Dell zal binnenkort wel met scherper geprijsde opties komen..Quad schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:10:
Je wil dat niet, Dell vraagt 200% voor een laptop met SSD.
Ze zeggen dat de Inspiron 17R SE pas weer na 29 augustus binnenkomt. Iemand een alternatief in gedachten?
Misschien de gewone 17r? die is ook met full HD scherm te krijgen zo te zien.
Memocrat schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:03:
Ze zeggen dat de Inspiron 17R SE pas weer na 29 augustus binnenkomt. Iemand een alternatief in gedachten?
Ik hoor niemand hier over de 15z, is dat geen interessant model?
Momenteel is de AW 17 aantrekkelijker geprijsd dan voorheen. Alhowel de prijzen gelijk zijn gebleven is het 1080p scherm nu €150 in plaats van €199. De GTX 770m op het goedkoopste model is nu €50, down from €350.
In de praktijk betekent dat dat 1080p + GTX 770 = € 1,491.
In de praktijk betekent dat dat 1080p + GTX 770 = € 1,491.
Dit is in elk geval niet de plek waar je dat moet vragen.Pingu007 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:14:
Ik hoor niemand hier over de 15z, is dat geen interessant model?
Ik kan hem inmiddels wel selecteren. Was ook op zoek naar deze uitvoering. Hij kost 849 (korting gaat er nog af).TricTrac schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 09:06:
De 15r SE i7 staat er nu niet meer tussen. In de tekst staat nog wel dat er een optionele mSATA schijf bij zit maar ik kan hem nergens selecteren. Iemand anders enig idee of dit nog mogelijk is om de mSATA toe te voegen of om de 15r SE i7 te bestellen?
[Pingu007 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 16:14:
Ik hoor niemand hier over de 15z, is dat geen interessant model?]
Dit is in elk geval niet de plek waar je dat moet vragen.
[/quote]
Nou, op zich kan dat wel lijkt me... Waarom kiest iedereen hier voor de 15R SE en niet voor de 15z?
Ik hoor niemand hier over de 15z, is dat geen interessant model?]
Dit is in elk geval niet de plek waar je dat moet vragen.
[/quote]
Nou, op zich kan dat wel lijkt me... Waarom kiest iedereen hier voor de 15R SE en niet voor de 15z?
[ Voor 25% gewijzigd door Pingu007 op 23-08-2013 11:56 ]
FullHD, normale CPU ipv ULV, krachtigere GPU.
⏩ PVOutput☀️
Oef kun je 'normale CPU ipv ULV, krachtigere GPU'' toelichten?Quad schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:59:
FullHD, normale CPU ipv ULV, krachtigere GPU.
Vind het maar een onsamenhangde website. Nergens wordt iets verteld over de betalingsmogelijkheden. Er wordt verteld dat je de laptop kan aanpassen, maar wanneer je dan op de 'mogelijkheid' clickt dan krijg je een info pop-up met een 'koop knop' voor de oude configuratie. Daarnaast kan je een andere variant kiezen via een drop optie, ook via de info pop-up, maar als je dan op de 'koop knop' clickt dan krijg je weer de versie zonder blu-ray speler.
Ook vaag dat je de ene 'Special Edition' 17R niet kan kopen, terwijl je op de tweede pagina weer wel het systeem kan kopen, verder hetzelfde, maar dan met een Norton abonnement voor 12 maanden wat inbegrepen zit in de prijs. Misschien als goedmakertje voor de leveringsdatum van 29 augustus?
Ook vaag dat je de ene 'Special Edition' 17R niet kan kopen, terwijl je op de tweede pagina weer wel het systeem kan kopen, verder hetzelfde, maar dan met een Norton abonnement voor 12 maanden wat inbegrepen zit in de prijs. Misschien als goedmakertje voor de leveringsdatum van 29 augustus?
Lijkt me hier ook een prima plek om dat te vragen. Een noemenswaardig 15z topic is er niet echt, en ik vind de beide laptops toch wel redelijk aan elkaar gerelateerd!Nou, op zich kan dat wel lijkt me... Waarom kiest iedereen hier voor de 15R SE en niet voor de 15z?
Ik heb zelf voor de 15z gekozen in verband met mobiliteit, aanraakscherm vond ik een leuk snufje maar geen must. Maar dat zelfde geldt voor een full HD scherm, geen must voor mij.
Hierbij opgeteld dat de 15z goedkoper was heb ik zo de ( toch wel moeilijke ) keuze gemaakt voor de 15z te gaan!
EDIT: Zie net dat dit het kortingscodes topic is, dacht dat ik hier in het 15R SE ervaringentopic zat. In dat geval zoals Darkstone dat zegt, misschien beter om het niet hier te bespreken!
[ Voor 27% gewijzigd door Ambianz op 23-08-2013 14:41 ]
i5-3337U vs i5-3230MPingu007 schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 12:03:
[...]
Oef kun je 'normale CPU ipv ULV, krachtigere GPU'' toelichten?
HD4000 vs HD7730M.
De Inspiron 15z is veel minder krachtig, maar als je dat niet nodig hebt is het een prima keuze.
En verder is de Inspiron 15R SE prijs/kwaliteit gezien de beste keuze, voor het segment wat de Inspiron 15z moet serveren heb je allicht betere keuzes.
⏩ PVOutput☀️
Aha thanks, ik wil de laptop voor "niet superzware zakelijke programma's" gebruiken en voor internet gerelateerde zaken. Dan lijkt me de 15R idd wat verstandiger!Quad schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:44:
[...]
i5-3337U vs i5-3230M
HD4000 vs HD7730M.
De Inspiron 15z is veel minder krachtig, maar als je dat niet nodig hebt is het een prima keuze.
En verder is de Inspiron 15R SE prijs/kwaliteit gezien de beste keuze, voor het segment wat de Inspiron 15z moet serveren heb je allicht betere keuzes.
Hebben jullie dit ook gehad bij het handmatig overmaken van het bedrag naar Dell. Ik heb de dertiende de 15R SE besteld. Het bedrag heb ik dus gelijk handmatig overgemaakt, omdat ideal niet beschikbaar was.
Blijkbaar hebben ze de betaling niet binnen, ik heb al een aantal keer gebeld. Maar ze kunnen het niet vinden zeggen ze. Heb zelfs een screenshot gestuurd en alle gegevens kloppen gewoon. Dus ik heb mijn Dell nog steeds niet.
Blijkbaar hebben ze de betaling niet binnen, ik heb al een aantal keer gebeld. Maar ze kunnen het niet vinden zeggen ze. Heb zelfs een screenshot gestuurd en alle gegevens kloppen gewoon. Dus ik heb mijn Dell nog steeds niet.
Voor de duidelijkheid, die cashback sites geven nu nog alleen 'cash back' op Alienware systemen?
Was het daarvoor ook zo? Ik weet niet zeker of ik het met cashback gelukt is, ik heb met EPP korting gekocht en ik moest de link gaan veranderen om de kortingen toe te passen. Betekent dat ik dan geen cashback korting krijgt?
Dat lijkt er wel op. Shopkorting en Haalmeeruitjecard zeggen dit (nu) expliciet.Memocrat schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:45:
Voor de duidelijkheid, die cashback sites geven nu nog alleen 'cash back' op Alienware systemen?
Doet de EPP korting met de URL modificatie het nog wel, nu dat VIP programma er is? Of kun je ook van die laatste als simpele consument gebruik maken?
Vrees dat er weinig voordeel over blijft zo...
URL korting moet je toepassen om de VIP (10%) korting te krijgen. Dus uiteindelijk krijg je 10% korting op je laptop en via de kortingscodes afhankelijk van model nog 50 euro. Zo wordt bijv de 15rSE van 679 uiteindelijk 566.
Terpen Tijn schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 22:52:
[...]
Dat lijkt er wel op. Shopkorting en Haalmeeruitjecard zeggen dit (nu) expliciet.
Doet de EPP korting met de URL modificatie het nog wel, nu dat VIP programma er is? Of kun je ook van die laatste als simpele consument gebruik maken?
Vrees dat er weinig voordeel over blijft zo...
weet iemand eigenljk of je vanuit het VIP programma regelmtig nieuwe 10% kortingscodes toegestuurd krijgt? Ik kreeg er bij inschrijving 2 maar die heb ik nu reeds gebruikt. (dat krijg je als schoonvaders laptops laten stuiteren en computers crashen
) Heb ze momenteel ook niet meer nodig maar vroeg mij af hoe dat gewoonlijk gaat..
Ik heb hulp nodig bij het kopen van een DELL laptop,
Ik heb een 50 euro kortingsbon kunnen activeren op een DELL insprion 15R SE,
maar studentenkorting geldt voor mij ook. Ik weet alleen niet waar ik die EPP ergens kan activeren.
maar studentenkorting geldt voor mij ook. Ik weet alleen niet waar ik die EPP ergens kan activeren.
Aanmelden bij het VIP programma.Quint3n schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 15:55:
Ik heb hulp nodig bij het kopen van een DELL laptop,
Middels deze link de Dell Inspiron 15R SE in je winkelmandje plaatsen. (EPP truuc is dus al toegepast)
Dan voer je de €50,- kortingsbon en de 10% VIP kortingscode die je in je e-mailbox gekregen hebt in, en voila.
⏩ PVOutput☀️
Haha bedankt! Van 729 naar 611. Klinkt dat als volledig?
Jep, dat is zoals het klopt.
⏩ PVOutput☀️
Nu heb ik wel deze codes http://www1.euro.dell.com...8414&acd=2406178929117280
niet gebruikt.
Enkel de EPP van 2 procent en de VIP van 10 procent. Kan het nog lager?
niet gebruikt.
Enkel de EPP van 2 procent en de VIP van 10 procent. Kan het nog lager?
Heb je ze wel of niet gebruikt?
Als je ze gebruikt krijg je 50 euro korting.
Maar als ik die code invoer, gaat er verder niks af. Toen ik het eerst probeerde, zonder epp en VIP lukte het wel.Seltaeb schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 17:39:
Heb je ze wel of niet gebruikt?
Als je zowel de EPP korting d.m.v. de URL truc (met VIP dus 10%) en een kortings coupon hebt ingevoerd dan kom je op €611,10. Als je dat bedrag hebt dan is zowel de €50,- korting eraf als de 10% VIP.
[ Voor 5% gewijzigd door TricTrac op 25-08-2013 17:50 ]
Dat heb ik nu ook, maar ik snap nog niks van de ''cash back'' acties...
Die "cash back" acties lopen via shopkorting.nl of andere sites. (zie ook de first post van dit topic). Er is echter op dit moment geen cash back actie via deze sites bij dell behalve dan op Alienware producten. Deze korting geldt dus niet voor een 15R SE of andere 'reguliere' producten van Dell.
Verwijderd
Potverdorie...
Ik wou net de Inspiron 15R SE bestellen.
Ik doe de stappen die in de openingspost staan en inderdaad
Ik krijg € 50 korting + 5% korting maar die VIP code werkt niet. Ik heb via mijn mail een code toegestuurd gekregen en ik geef die in en ik duw op waardebon toepassen maar hij doet niks. Iemand weet wat ik fout doe?
Ik krijg € 50 korting + 5% korting maar die VIP code werkt niet. Ik heb via mijn mail een code toegestuurd gekregen en ik geef die in en ik duw op waardebon toepassen maar hij doet niks. Iemand weet wat ik fout doe?
Je kan bij je account ook waardebonnen linken aan je account. Heb je dat al geprobeerd? Bij 'mijn account' en dan 'mijn waardebonnen'.
Zorg ook dat er bij het bestellen in de link van de adresbalk 'cs=nlepp1' staat inplaats van 'cs=nldhs1'.
Zorg ook dat er bij het bestellen in de link van de adresbalk 'cs=nlepp1' staat inplaats van 'cs=nldhs1'.
Krijg mezelf niet aangemeld als VIP zowel als medewerker niet en ook niet als student.
Hoe oud mag je zijn als student ?
Heb je toevallig meerde systemen in je mandje staan? Kan zijn dat hij daardoor per abuis op je consumenten mandje staat ipv het epp mandje. DAt was bj mij het geval. Na verwijderen alle sytemen uit mandjes ging het wel in een keer goed.
Verwijderd schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 20:55:
Potverdorie...
Kan me niet herinneren dat ik een leeftijd moest invullen. Maar lijkt me sterk dat er een leeftijdsgrens op zit. Bij mij is het met 35
in iedergeval prima gelukt.

digishot schreef op zondag 25 augustus 2013 @ 22:18:
Krijg mezelf niet aangemeld als VIP zowel als medewerker niet en ook niet als student.
Had idd een systeem in mijn mandje. Dit verwijderd en opnieuw voor VIP aangemeld.
Hoe lang moesten jullie wachten op mail van Dell ?
Op 22-08-2013 werkte de epp truuk no, die heb ik toegepast en kreeg korting.
Dit was de eenvoudigste Inspirion 17 laptop voor mijn ouders.
Binnenkort wil ik voor mezelf de XPS 2720 bestellen en wil natuurlijk maximale korting.
Binnenkort wil ik voor mezelf de XPS 2720 bestellen en wil natuurlijk maximale korting.
epp truck werkt in die zin dat je die nodig hebt om de vip code toe te passen. Zodra je de vip code invult vervalt dan ook je epp. Momenteel is dus de maximaal haalbare korting de 10% vip en de 50 euro via de dell kortingscodes. Ik had het vip mailtje direct.
digishot schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 15:19:
Had idd een systeem in mijn mandje. Dit verwijderd en opnieuw voor VIP aangemeld.
Ik wil graag de 15R SE bestellen, de goedkopere variant van 6GB, maar wanneer ik de €50 kortingscode invoer gaat er niets vanaf.
De 10% VIP ding is er wel al af. Prijs staat momenteel op €611, precies 50 euro boven de €566 dat in dit topic vermeld staat.
Er staat geldig t/m 28-08-2013, dus het zou nog geldig moeten zijn. Kan iemand alsjeblieft verifiëren dat de kortingscode het niet meer doet?
Hm, ben net een andere link tegen gekomen met andere kortingscodes en die werken wél. Beide zijn nochtans geldig t/m 28 augustus. Frappant
De code die ik heb gebruikt, geldig t/m morgen dus: 2DB8G2QT7JTJ9X.
De 10% VIP ding is er wel al af. Prijs staat momenteel op €611, precies 50 euro boven de €566 dat in dit topic vermeld staat.
Er staat geldig t/m 28-08-2013, dus het zou nog geldig moeten zijn. Kan iemand alsjeblieft verifiëren dat de kortingscode het niet meer doet?
Hm, ben net een andere link tegen gekomen met andere kortingscodes en die werken wél. Beide zijn nochtans geldig t/m 28 augustus. Frappant
Excuus. Terechte opmerking.Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:09:
[...]
Misschien een idee om die code te delen? Wellicht zijn er nog anderen met hetzelfde idee
[ Voor 37% gewijzigd door Kroepoekoe op 27-08-2013 12:36 ]
Verwijderd
Misschien een idee om die code te delen? Wellicht zijn er nog anderen met hetzelfde ideeKroepoekoe schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 11:46:
Excuus. Terechte opmerking.Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:09:
[...]
Misschien een idee om die code te delen? Wellicht zijn er nog anderen met hetzelfde idee
Ik begrijp niet helemaal hoe het zit met de vip code. Kan iedereen, ook zonder eigen bedrijf, hier gebruik van maken? En moeten alle gegevens helemaal correct ingevuld worden of gaat het er vooral om dat het email adres klopt waarop je (direct na het aanmelden?) de kortingscode krijgt?
Intel i5 2500k, ADATA 8gb + Corsair 8gb 1333MHz, MSI R9 290x, ADATA HM 650
En hoeveel korting moet het opleveren?Kroepoekoe schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 12:36:
[...]
Excuus. Terechte opmerking.
De code die ik heb gebruikt, geldig t/m morgen dus:Members only:.
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ps: Graag ook even [mo] tags gebruiken
[ Voor 9% gewijzigd door Quad op 27-08-2013 13:08 ]
⏩ PVOutput☀️
"Dell kortingscode" zoeken op google. Tweede resultaat van Dell.nl zelf...
http://www1.euro.dell.com...er_lp?c=nl&l=nl&cs=nlepp1

http://www1.euro.dell.com...er_lp?c=nl&l=nl&cs=nlepp1
Zelf mijn Dell 15R SE nu een kleine week in bezit, tot nu toe tevreden (al moet ik zeggen dat ik die HDD met Windows 8 heb vervangen voor een SSD en windows 7).
Gisteren voor de buren uiteindelijk de dure i5 configuratie weten te krijgen naar 610,-. De buurman viel bijna van zijn stoel af, hij wilde hem gelijk bestellen! Haha.
Gisteren voor de buren uiteindelijk de dure i5 configuratie weten te krijgen naar 610,-. De buurman viel bijna van zijn stoel af, hij wilde hem gelijk bestellen! Haha.
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Verwijderd
Hmm merk nu pas dat als ik de BEEP1 code toepas er komt te staan dat ik in het 'Nederland aankoopprogramma voor WERKNEMERSMandje' zit. Ik ben Belg even terzijde.
Als ik op die link klik en ik kies voor Belgische consumenten moet ik de volle pot betalen? Is dit een fout van dell of moet ik toch de volle pot betalen? Want ik ben ook mijn korting op Accidental Damage kwijt als ik op Belgische consumenten klik.
Als ik op die link klik en ik kies voor Belgische consumenten moet ik de volle pot betalen? Is dit een fout van dell of moet ik toch de volle pot betalen? Want ik ben ook mijn korting op Accidental Damage kwijt als ik op Belgische consumenten klik.
Ik heb de laptop ( Inspiron 15R SE) op die moment voor €566,11 in mijn winkelmandje, dit is na aftrek van de 10% vip korting en de €50 korting coupon.
Nu bij het betalen heb niet de optie voor ideal? en ik moet ook bedrijfsnaam invullen? Iemand enig idee hoe dat zit? Of maakt het niet zoveel uit wat hier ingevuld word?
Nu bij het betalen heb niet de optie voor ideal? en ik moet ook bedrijfsnaam invullen? Iemand enig idee hoe dat zit? Of maakt het niet zoveel uit wat hier ingevuld word?
[ Voor 3% gewijzigd door tharonny op 27-08-2013 19:27 ]
Betalen met bankoverschrijving.. Bij bedrijfsnaam invoeren dat je student bent, tenminste neem ik aan dat je daarom de VIP korting hebt.
⏩ PVOutput☀️
Mijn dank is groot. Gaan we dat vanavond maar even regelen.Quad schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:38:
Betalen met bankoverschrijving.. Bij bedrijfsnaam invoeren dat je student bent, tenminste neem ik aan dat je daarom de VIP korting hebt.
Er staat €50 in mijn postQuad schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 13:08:
[...]
En hoeveel korting moet het opleveren?
Ps: Graag ook even [mo] tags gebruiken.
Ik heb ook gewoon "student" ingevuld.tharonny schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 19:26:
Ik heb de laptop ( Inspiron 15R SE) op die moment voor €566,11 in mijn winkelmandje, dit is na aftrek van de 10% vip korting en de €50 korting coupon.
En wat betreft iDeal: Dat had ik ook, dus ben ik gaan lopen zoeken op dit forum. Van wat ik begrepen heb vervalt de iDeal optie wanneer je met EPP-korting werkt. Maar je kunt inderdaad gewoon bankoverschrijving doen dus no problem
[ Voor 21% gewijzigd door Kroepoekoe op 27-08-2013 20:02 ]
Je ervaring word zeer op prijs gesteld! Stelt me weer gerust. De betalingsgegevens krijg ik gewoon wanneer ik op volgende klik neem ik aan?Kroepoekoe schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:01:
[...]
Er staat €50 in mijn postEn de link met de kortingscode is al meerdere malen gepost. Het ging mij er enkel om dat er verschillende codes gelinkt waren, waarvan sommige dus niet werken.
[...]
Ik heb ook gewoon "student" ingevuld.
En wat betreft iDeal: Dat had ik ook, dus ben ik gaan lopen zoeken op dit forum. Van wat ik begrepen heb vervalt de iDeal optie wanneer je met EPP-korting werkt. Maar je kunt inderdaad gewoon bankoverschrijving doen dus no problem
Die gegevens krijg je zodra je de order bevestigd in een laatste scherm en in je e-mail box.tharonny schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 20:17:
[...]
Je ervaring word zeer op prijs gesteld! Stelt me weer gerust. De betalingsgegevens krijg ik gewoon wanneer ik op volgende klik neem ik aan?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Mensen, en vooral Quad, bedankt voor dit topic!!
Heeft me toch op het laatste moment nog even 120 euro bespaard
Hier kan ik over meepraten! Ben benieuwd wanneer ik hem ontvang. Tijdens mijn bestelling stond er: Verwachte leverdatum(of verzenddatum?) 03-09-13, dus wie weet.Verwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:38:
Mensen, en vooral Quad, bedankt voor dit topic!!
Heeft iemand die hem een deze dagen heeft besteld al de status productie oid?
Verwijderd
Deze config zou ik graag willen bestellen, maar ik zie dat dit niet meer mogelijk is. Nu heb je alleen een Dell Inspiron 15r SE met twee i5 varianten terwijl ik graag de i7 variant van hierboven zou willen hebben. Is het mogelijk dat deze weer in de productie komt of dat er een nieuwe i7 variant met de haswell generatie wordt verkocht? Op dell.be zie ik dat ze al de nieuwe generatie intel processors hebben maar ze zijn een stuk duurder dan de bovenvstaande config en hebben ook mindere features zoals het ontbreken van een msata schijfFleximex schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 13:46:
De quote gaat volgens mij over de i5 variant. Jij hebt het hoogstwaarschijnlijk over de i7.
De i7 is standaard €899 en de i5 is €749.
Want:
€899
€100 - korting van Dell
€50 - kortingscode Dell (2FBNX9$8TZ2HC5) t/m 14 agustus geldig
--------------
€749
€74,9 - vip korting Dell (10% van €749)
--------------
~€674
Dus het klopt.
P.S. Die standaard €100 korting van Dell is echt onzin, want alle laptops van Dell hebben bijna altijd al zogenaamd standaard korting.
Overigens vind ik dat de laptop zelfs voor de prijs van €799 wel een goede kwaliteit- prijsverhouding heeft. Voor €674 is het bijna een droom.
Heb even een kijkje genomen op Dell.be, maar daar staan echt nog steeds Ivy bridge CPU's bij de 15R SE en de 17R SEVerwijderd schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:52:
[...]
Deze config zou ik graag willen bestellen, maar ik zie dat dit niet meer mogelijk is. Nu heb je alleen een Dell Inspiron 15r SE met twee i5 varianten terwijl ik graag de i7 variant van hierboven zou willen hebben. Is het mogelijk dat deze weer in de productie komt of dat er een nieuwe i7 variant met de haswell generatie wordt verkocht? Op dell.be zie ik dat ze al de nieuwe generatie intel processors hebben maar ze zijn een stuk duurder dan de bovenvstaande config en hebben ook mindere features zoals het ontbreken van een msata schijf
⏩ PVOutput☀️
Voor mij is dit de eerste keer dat ik bij Dell.com een laptop ga kopen, dus als jullie mij zouden willen helpen om de prijs zo laag mogelijk te krijgen dan zou dat natuurlijk erg fijn zijn. 
Graag zou ik voor http://www.dell.com/nl/p/...l_id=inspiron-15r-se-7520 gaan. (15R SE met de i7-3632QM), alleen moet hiervoor de prijs wel voldoende kunnen zakken. Wat is jullie advies?
Graag zou ik voor http://www.dell.com/nl/p/...l_id=inspiron-15r-se-7520 gaan. (15R SE met de i7-3632QM), alleen moet hiervoor de prijs wel voldoende kunnen zakken. Wat is jullie advies?
zelfde config zaterdag besteld. de i5 voor 566 en een beetje.Bij bestelling was leverdatum 30 augustus...Sinds maandag status productie en leverdatum 6 september. nu heb ik 3 weken geleden ook een dell laptop besteld welke in 1 dag van productie naar verzenden ging en 3 dagen voor de leverdatum binnenkwam. Er is dus nog hoop
net telefonisch contact gehad. smart deal blijkt niet zo smart te zijn dit keer. Niet op voorraad en moet uit fabriek komen. Hetgeen vreemd is daar ik enkel de laptop heb besteld zonder aanpassingen.
net telefonisch contact gehad. smart deal blijkt niet zo smart te zijn dit keer. Niet op voorraad en moet uit fabriek komen. Hetgeen vreemd is daar ik enkel de laptop heb besteld zonder aanpassingen.
tharonny schreef op dinsdag 27 augustus 2013 @ 22:52:
[...]
Hier kan ik over meepraten! Ben benieuwd wanneer ik hem ontvang. Tijdens mijn bestelling stond er: Verwachte leverdatum(of verzenddatum?) 03-09-13, dus wie weet.
Heeft iemand die hem een deze dagen heeft besteld al de status productie oid?
[ Voor 13% gewijzigd door amsterdammertje op 28-08-2013 10:55 . Reden: contact met klantenservices gehad ]
Inspiron 7720 - Geschatte leveringsdatum: 9/16/2013.
Schuift steeds verder op. Eerst 28 augustus, dan 30 augustus, nu 16 september.
Schuift steeds verder op. Eerst 28 augustus, dan 30 augustus, nu 16 september.
Hm, aangemeld voor de VIP als HBO'er. Dat gaat zeker niet?
In ieder geval, ik wil de Inspiron 15R SE vandaag bestellen en ik heb de 50 euro coupon al toegepast.
In ieder geval, ik wil de Inspiron 15R SE vandaag bestellen en ik heb de 50 euro coupon al toegepast.
To the dwarf, the cripple and the mother of madness!
Waarom zou dat niet gaan? Moet gewoon kunnen, geen probleem.maussie95 schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 11:12:
Hm, aangemeld voor de VIP als HBO'er. Dat gaat zeker niet?
"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)
Omdat je bij dat formulier je universiteit moet invullen. Maar daar wordt niet op gecontroleerd en je kan invullen wat je wilt. Dus ook je HBO school.
Verwijderd
Hier staat een code voor 50euro korting op deze laptop. Deze is tm vandaag geldig! http://www1.euro.dell.com...er_lp?c=nl&l=nl&cs=nldhs1BinaryRun schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:26:
Voor mij is dit de eerste keer dat ik bij Dell.com een laptop ga kopen, dus als jullie mij zouden willen helpen om de prijs zo laag mogelijk te krijgen dan zou dat natuurlijk erg fijn zijn.
En als je je aanmeldt voor het VIP programma krijg je een 10% kortingscode gemaild. Verder heb je nog een maand lang gratis verzendig (30 euro, was nog niet bij de prijs inbegrepen). Volgens mij is dit alle korting die je nu kunt krijgen.
Houd er wel rekening mee dat als je verzekering en/of extra garantie wilt, de prijs weer aardig omhoog gaat.
Verzendkosten is al tijden gratis, behalve op (de meeste) accessoires.
De code op die pagina is inderdaad tot vandaag, misschien wordt hij morgen weer verlengt of wordt hij weggehaald, het blijft een gok.
De code op die pagina is inderdaad tot vandaag, misschien wordt hij morgen weer verlengt of wordt hij weggehaald, het blijft een gok.
⏩ PVOutput☀️
Die lijkt mij ook wel wat.BinaryRun schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 10:26:
Alleen kan ik niet echt afleiden of er nou wel of niet een 32GB SSD in zit.
Er staat bij 'optioneel', maar je kan hem niet handmatig toevoegen.
Is zo'n kleine SSD trouwens handig? Hier staat Windows 8 dan op geïnstalleerd?
Heel chill dit, ook de duurste 15R SE met i5 besteld voor €612,-. Nog bedankt voor de duidelijke uitleg
. Klopt het trouwens dat de mail met de order bevestiging even kan duren? Heb hem nog niet binnen nl.
[ Voor 31% gewijzigd door pnanning op 28-08-2013 18:00 ]
Hoe kom je precies op die 612?
679- 50(code) *0.9(VIP) = 566
679- 50(code) *0.9(VIP) = 566
[ Voor 10% gewijzigd door Willie Billie op 28-08-2013 18:16 ]
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris
Ik heb de versie met de i5 processor besteld, die is 730,-Willie Billie schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 18:15:
Hoe kom je precies op die 612?
849- 50(code) *0.9(VIP) = 719,10
excuses, bericht aangepast
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris
Hoe kan je de bestelling configuren? Graag wil ik backlit & Windows 8 Pro i.p.v. normaal en Windows 8 pro staat ook tussen de opties, maar ik heb nog niet gevonden hoe ik dit kan selecteren.
Ook zou ik de laptop graag willen ontvangen voor mijn vakantie 7 September. Volgens de Dell site wordt hij geschat op een verzenddatum van 4 September. Kan ik hem dan nog daarvoor verwachten?
Sorry voor de crosspost, maar ik wil hem vandaag bestellen en het 15z Special Edition topic is niet zo actief.
Wat is trouwens jullie mening over de extra support optie?
Ook zou ik de laptop graag willen ontvangen voor mijn vakantie 7 September. Volgens de Dell site wordt hij geschat op een verzenddatum van 4 September. Kan ik hem dan nog daarvoor verwachten?
Sorry voor de crosspost, maar ik wil hem vandaag bestellen en het 15z Special Edition topic is niet zo actief.
Neeee
net de knoop doorgehakt voor de Inspiron 15R SE, is de actie net een half uur verlopen
Die ene, met die snor
Patience, met beetje mazzel worden de codes voor €50,- korting verlengd vandaag.Tjado schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 00:38:
Neeeenet de knoop doorgehakt voor de Inspiron 15R SE, is de actie net een half uur verlopen
Zie: Quad in "[Ervaringen] Dell Inspiron 15R Special Edition"BinaryRun schreef op woensdag 28 augustus 2013 @ 21:04:
Hoe kan je de bestelling configuren? Graag wil ik backlit & Windows 8 Pro i.p.v. normaal en Windows 8 pro staat ook tussen de opties, maar ik heb nog niet gevonden hoe ik dit kan selecteren.
Heb je het nodig? Wil je het geld er aan uitgeven om 3 jaar safe te zitten met een monteur op next day op bezoek?Sorry voor de crosspost, maar ik wil hem vandaag bestellen en het 15zR Special Edition topic is niet zo actief.
[ Voor 60% gewijzigd door Quad op 29-08-2013 00:43 ]
⏩ PVOutput☀️
Dell 7 voordeeldagen. Daarom 4 dagen lang (
) €50 korting op de XPS 13. Verder kost een vostro 3360 nu €380 met i5 en VIP: http://configure.euro.del...p1&oc=sbns3653&vw=classic
In BE zijn de prijzen van de M14 ~€100 gezakt.
In BE zijn de prijzen van de M14 ~€100 gezakt.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2013 13:15 ]
Verwijderd
Dinsdag een 15R SE besteld, De verwachte leveringsdatum was toen 03-09.
Nu is de geschatte leveringsdatum ineens 17-09!
Hebben anderen die hem afgelopen dagen besteld hebben dit ook?
Inderdaad, gisteravond tijdens het bestelproces een verwachte verzenddatum van 04 september. Vervolgens krijg ik bij de orderstatus een verwachte leveringsdatum van 17-09 te zien.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:29:
Ben benieuwd of dit nog versneld zal worden..
---
bij bestelling levertijd 30-08. Dat werd bij bevestiging 06-09. Inmiddels is de mijne verzonden. Al heb ik geen idee waar vandaan. ik vermoed Azie. Geen idee hoe snel dat normaal gesproken gaat en of dat eerder dan de 6e zal zijn kwa levering.
PhilipvD schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:49:
[...]
Inderdaad, gisteravond tijdens het bestelproces een verwachte verzenddatum van 04 september. Vervolgens krijg ik bij de orderstatus een verwachte leveringsdatum van 17-09 te zien.
Ben benieuwd of dit nog versneld zal worden..
Heb ik ook.Verwijderd schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 13:29:
Je kan hem verwachten op de leverdatum die er stond toen je de laptop bestelde. Als je laptop eenmaal in bestelling hebt staan, klopt de leverdatum niet meer.
Hoe weet je dat, als ik vragen mag?Fleximex schreef op donderdag 29 augustus 2013 @ 18:36:
Je kan hem verwachten op de leverdatum die er stond toen je de laptop bestelde. Als je laptop eenmaal in bestelling hebt staan, klopt de leverdatum niet meer.
---
Verwijderd
Die €50 kortings-code snap ik, maar hoe zit het met die VIP korting van 10%. Kan iemand mij dit in Jip & Janneke-taal uitleggen ajb? Is dit een een korting via een zg. cashback-, spaarwinkelen-, shopkorting-site? Of is dat via Tweakers? Waar wordt ik VIP en krijg ik de 10% korting?
http://www.dell.com/learn...paigns/dell-vip-home-page
Tabje inschrijven -> student en de gevraagde gegevens invoeren die verplicht zijn. Je krijgt daarna een e-mail met VIP kortingscode, deze kan je invoeren als je een aankoop doet via dat programma.
Makkelijkste is om vanaf Dell.nl/vip naar tabje 'Winkelen' gaat en daar het product uitkiest welke je wilt.
Tabje inschrijven -> student en de gevraagde gegevens invoeren die verplicht zijn. Je krijgt daarna een e-mail met VIP kortingscode, deze kan je invoeren als je een aankoop doet via dat programma.
Makkelijkste is om vanaf Dell.nl/vip naar tabje 'Winkelen' gaat en daar het product uitkiest welke je wilt.
⏩ PVOutput☀️
Hier ook (alsnog) een besteld! Bedankt voor de geruststellende woorden dat de code verlengd zou worden
Die ene, met die snor
Verwijderd
Hi Quad! Ik snap het, alleen komt de kortingscode niet binnen in m'n inbox. Die actie loopt t/m 4 september, geloof ik, dus ik gok het erop dat ik morgen ook nog de volle mep korting kan profiteren. Toch?
Ja zeker, de code die je krijgt is tot Juni 2014 geldig, tenminste die van mij.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja, maar die €50 korting bij Dell is t/m 4 september geloof ik. Oh well... We gaan het zien. Superbedankt voor je tips en trucs, Quad. Een jongen van (bijna) 13 gaat hier heel erg blij van worden.
Dit topic is gesloten.
Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.