[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.631 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Gewoon even je cookies verwijderen. Als het goed is kom je dan weer gewoon op de nederlandse site terecht.
En anders even Nederland kiezen links bovenin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ruudonline
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 13:04
Swift92 schreef op maandag 01 april 2013 @ 22:44:
Gewoon even je cookies verwijderen. Als het goed is kom je dan weer gewoon op de nederlandse site terecht.
En anders even Nederland kiezen links bovenin.
Ga ik proberen, dank! Op mijn pc werkte het overigens wel meteen maar niet op mijn surface tablet en iphone (beide via wifi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:34

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Chaoss schreef op maandag 01 april 2013 @ 10:09:
Ik zit al een tijdje te azen op een Dell XPS One 2710, en dan de de duurste uitvoering, daar zit nu (tot 4april) 10% korting op dus dan daalt de prijs al aardig:

€1749 - 175,- = €1574,-
De (5%) EPP truc werkt bij de One ook dus -78,70 = €1495,30
Als ik dan nog met mijn MasterCard zou betalen krijg ik nog eens 7% cashback dus dan komt het eind bedrag op €1390,63

Gaat de combinatie van EPP korting en betalen met Mastercard werken? en kan ik eventueel nog andere kortingen gebruiken? :P

edit: op hun site staat nog een 5% waardebon voor Xps One systemen :D dan komt het eindbedrag op €1420,53 - 7% cashback is €1321,09
Zo vandaag mijn bestelling via Dell geplaatst, de bestelling nog uitgebreid naar 2 jaar onsite garantie (was ook in de aanbieding :P) en toen zag ik dat ik net 4 euro onder de grens zat voor de 8% EPP korting (kwamop €1594), dus toen heb ik mijn bestelling uitgebreid met een Logitech headset waardoor het eindbedrag 10 euro lager werdt 8)7

Ik heb via shopkorting.nl besteld omdat je daar ook gebruik mag maken van andere kortingen (en bij mastercard niet), klopt het dat het cashback bedrag daar niet gelijk in je account zichtbaar is?

Iig flinke korting gekregen!, totaal bedrag van mijn bestelling was €1889, daar gaat €385,- korting af waardoor ik op 1504,- uitkom, en daar gaat in princiepe nog eens 7% vanaf van shopkorting.nl waardoor ik uiteindelijk op €1398,- uitkom 8)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens de website van Dell vervalt de 10% korting actie 4 april, de €50,- korting actie 3 april en vervallen de gratis verzendkosten 4 april.

Houdt Dell zich hier ook aan? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Even een titelchange zodat de titel aansluit bij de structuur die we bedacht hebben voor titels in het nieuwe Aanbiedingen en Kortingscodes forum :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• worldfastest
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-08 15:25
Afgelopen vrijdag de 15R besteld (goedkoopste versie). Met alle kortingen en cashbacks maar 535 betaald. Leuke prijs voor een i5 :)

Status staat nu op "Bestelling is verzonden". Iemand een idee hoe lang het dan gaat duren voordat ik hem thuis heb? Track & Trace werkt (nog) niet.

[ Voor 37% gewijzigd door worldfastest op 02-04-2013 18:56 . Reden: typo + extra vraag ]

You only live once, so enjoy the ride.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Ik betaalde er de week ervoor nog 550 euro voor, ook niet slecht maar toch... Heeft iemand wel eens succes bij Dell gehad om het verschil terug te krijgen bij een nieuwe aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Hoelang duurt het normaal gesproken voordat het bedrag in je shopkorting.nl account zichtbaar is?

kzit nu wat terug te lezen in dit topic en ik heb het misschien verkeerd gedaan. Ik lees hier dat de meesten eerst hun Dell product configureren en de EPP korting toepassen en het product opslaan in een mandje. vervolgens alles afsluiten inloggen via shopkroting.nl vanuit daar de Dell site openen en dan verder gaan met hun reeds opgeslagen item uit het mandje.

Ik heb gewoon ingelogt op shopkorting.nl daar op de juiste manier de Dell site geopend, mijn product opgezocht, configuratie gestart, EPP link ingevoerd, configuratie afgemaakt, waardebon ingevoerd, bestelling afgerond en betaald en toen mijn browser afgesloten.

Gaat het op deze manier wel goedkomen? zou anders flink zonde zijn van die 105 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:31:
Hoelang duurt het normaal gesproken voordat het bedrag in je shopkorting.nl account zichtbaar is?

kzit nu wat terug te lezen in dit topic en ik heb het misschien verkeerd gedaan. Ik lees hier dat de meesten eerst hun Dell product configureren en de EPP korting toepassen en het product opslaan in een mandje. vervolgens alles afsluiten inloggen via shopkroting.nl vanuit daar de Dell site openen en dan verder gaan met hun reeds opgeslagen item uit het mandje.

Ik heb gewoon ingelogt op shopkorting.nl daar op de juiste manier de Dell site geopend, mijn product opgezocht, configuratie gestart, EPP link ingevoerd, configuratie afgemaakt, waardebon ingevoerd, bestelling afgerond en betaald en toen mijn browser afgesloten.

Gaat het op deze manier wel goedkomen? zou anders flink zonde zijn van die 105 euro.
Ik heb het ook zo als jou gedaan, volgens mij kan het een paar dagen duren voordat de korting zichtbaar wordt. Het lijkt mij dat je EPP korting van te voren ook niet kan toepassen, je kan de link pas aanpassen nadat je op de site bent gekomen via Shopkorting.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Chaoss schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 22:31:

Je kunt het gewoon 48 uur afwachten. Bij mij stond het er na een dag op. Als het er na 48 uur nog niet op staat kun je gewoon je order annuleren en het opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
@Chaoss, Als het goed is moet het goed komen. Ik heb het ook zo gedaan zoals jij beschrijft. En zoals zynex al zegt binnen 48 uur staat het erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok dan wacht ik rustig 2 dagen af, kzat net nog wat op die site van shopkorting.nl te kijken als het er na 2 dagen nog niet opstaat kunje ook de orderbevestiging opsturen dan gaan ze het handmatig controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik houd het ook even in de gaten en laat het hier weten zodra het bij mij is verwerkt.

Vanmiddag (02-04) rond 17.30 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Orion84 schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:13:
Even een titelchange zodat de titel aansluit bij de structuur die we bedacht hebben voor titels in het nieuwe Aanbiedingen en Kortingscodes forum :)
Oké top! Ziet er wel goed uit zo.
Misschien toch binnenkort even een nieuw topic aanmaken (darkstone?)?

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Swift en Chaos, bedankt voor jullie antwoorden. Ik ga er meteen mee aan de slag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ongeduldig dat ik was had ik gistermiddag na mijn bestelling direct een e-mail gestuurd naar Shopkorting.nl, zojuist een reactie ontvangen;
Bedankt voor uw e-mail.

De korting van Dell is met 5 werkdagen zichtbaar in het account. Dit hebben wij ook gecommuniceerd op onze site.
 U dient deze week dus nog even af te wachten. Is het volgende week nog niet geregistreerd, neem dan weer contact met ons op.

Wij hopen u voldoende geïnformeerd te hebben.
Heb inmiddels ook de tweede bevestigingsmail van Dell ontvangen en status van bestelling staat al op 'Verzonden'. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatsSkoe
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-09 20:53
worldfastest schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:15:
Afgelopen vrijdag de 15R besteld (goedkoopste versie). Met alle kortingen en cashbacks maar 535 betaald. Leuke prijs voor een i5 :)

Status staat nu op "Bestelling is verzonden". Iemand een idee hoe lang het dan gaat duren voordat ik hem thuis heb? Track & Trace werkt (nog) niet.
Ligt het aan mij of is 535 euro een bizar goede prijs? Selecteer dezelfde processor, 750GB en HD-resolutie en de pricewatch geeft 4 laptops waarvan de goedkoopste 787 euro en gemiddeld boven de 800 euro. 8)7

http://tweakers.net/categ...yBQ0lHKTawAcg0NwECptrYWAA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

offtopic:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 03 april 2013 @ 09:05

Heb inmiddels ook de tweede bevestigingsmail van Dell ontvangen en status van bestelling staat al op 'Verzonden'. :9
[/quote]

Mazzelaar mijn XPS One duurt gewoon 10 dagen en dat terwijl het qua hardware gewoon een standaard apparaat is.

[ Voor 54% gewijzigd door Chaoss op 03-04-2013 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:19
Heb dus net een week te vroeg de laptop besteld, kostte me na cashback en na EPP + 50€ korting € 600.00

En hij is nu te krijgen voor € 547 na cashback :(

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ObiTewodros
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-04 22:22
EPP lijkt niet te werken voor de 15R SE? Ik doe precies wat er staat, maar krijg geen korting.

In de volgende link: http://ecomm.euro.dell.co...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1

Verander ik &cs=nldhs1 naar &cs=nlepp1, maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

dielinkwerkt hier niet,

Je moet de configuratie van je product starten, dan die url aanpassen op enter drukken, pagina wordt opnieuw geladen maar je ziet nog niets, vervolgens maak je de configuratie af en als je daarna het item in je winkelmandje hebt geplaatst zie je de EPP korting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
NeutraleGast schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:24:
EPP lijkt niet te werken voor de 15R SE? Ik doe precies wat er staat, maar krijg geen korting.

In de volgende link: http://ecomm.euro.dell.co...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1

Verander ik &cs=nldhs1 naar &cs=nlepp1, maar geen resultaat.
Een paar dagen terug heb ik in deze post op een rijtje gezet hoe je alle kortingen binnen kan halen. Voor de zekerheid is het misschien handig als je eerst een keer ccleaner draait om eventuele cookies te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

of even een alternatieve browser pakken, als je normaal altijd met Firefox browst gebruik je nu even IE etc.

Maar voor de EPP korting maakt de browser\cookies niets uit, cookies geven enkelt eens problemen bij shopkorting.nl of haalmeeruitjecard.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:00
S1NN3D schreef op woensdag 03 april 2013 @ 14:35:
[...]

Een paar dagen terug heb ik in deze post op een rijtje gezet hoe je alle kortingen binnen kan halen. Voor de zekerheid is het misschien handig als je eerst een keer ccleaner draait om eventuele cookies te verwijderen.
Klopt het dat de waardebon niet meer geldig is? Ik krijg in ieder geval de volgende melding:

De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
De kortingsbonnen van Dell zijn de vinden op deze pagina.

De code R5FZBJXXMG28BN zou € 50 korting moeten geven op alle Inspiron 15R SE en 17R SE Full HD laptops. Is geldig tot 3 april.

Edit:
Nog even getest: werkt echt wel. Geen typefout gemaakt? Of ander type product proberen te bestellen?

De code MK?CG6P9P41$ geeft € 50 korting op alle Inspiron 15z Ultrabook laptops.

[ Voor 23% gewijzigd door S1NN3D op 03-04-2013 17:26 . Reden: testen van voucher ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag een Inspiron 17R SE uitgezocht met een i7 zonder ssd en 3D scherm. Ik wil hem nu bestellen! Is hij nergens meer te vinden. Terwijl de aanbieding tot en met vandaag loopt! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunowe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 15:07:
Volgens de website van Dell vervalt de 10% korting actie 4 april, de €50,- korting actie 3 april en vervallen de gratis verzendkosten 4 april.

Houdt Dell zich hier ook aan? :)
Waar zie je de gratis verzendingskosten? Met welke code te activeren? Of geldt dit niet voor de Belgische site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die gratis verzendkosten werden bij automatisch berekend hoefde ik geen code/waardebon voor in te vullen. Scheelt toch weer 29 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunowe
Dank voor snelle antwoord Chaoss, ik krijgt dat niet, dus zal iets Nederlands zijn vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunowe
trouwens, belgische site is momenteel onwerkbaar traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunowe
Ok,

aardige schoonmoeder laptop gekocht:
462 euro voor Inspiron 17, met i3
Met een beetje geluk ook nog eens een goede 30 euro eraf via shopkorting.be (eerste maal dus ik hoop dat alles goed ging)
Hartelijk dank Tweakers (en dan vooral Darkstone) voor deze forum pagina, da's toch vlug 100 euro minder dan de eerste goedkope 17inch i3'er die ik vond (HP Pavilion vg7-2220sb om maar iets te zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De XPS en inspirons zijn wat duurder geworden vandaag. Inspiron R alles +3/4%, inspiron SE alles +11%. XPS wisselend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:11:
De XPS en inspirons zijn wat duurder geworden vandaag. Inspiron R alles +3/4%, inspiron SE alles +11%. XPS wisselend.
De '10% extra korting op alle consumenten laptops en desktops vanaf €499' actie is vandaag komen te vervallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:11:
Ik zat gister nog te twijfelen om een Inspiron R te kopen of te wachten op deze week en kijken wat de nieuwe acties waren, helaas is het er dus nog niet beter op geworden (even afwachten wat de nieuwe kortingscodes gaan doen).

Gelukkig geen haast met de aankoop van een laptop, binnen nu en 3 maanden wil ik het een keer aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

willyfreak schreef op donderdag 04 april 2013 @ 10:51:
[...]

Ik zat gister nog te twijfelen om een Inspiron R te kopen of te wachten op deze week en kijken wat de nieuwe acties waren, helaas is het er dus nog niet beter op geworden (even afwachten wat de nieuwe kortingscodes gaan doen).

Gelukkig geen haast met de aankoop van een laptop, binnen nu en 3 maanden wil ik het een keer aanschaffen.
Nieuwe kortingscode: PX7L24L$$7D5SZ (Geldig tot 10.04)

"Nu op alle Inspiron 15R en 17R laptops met zeer grote 1TB harde schijf 5% korting"

Zojuist mijn bestelde 17R SE ontvangen trouwens. Dinsdag omstreeks 18.00 uur besteld en nu dus al in huis _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:43:
Zojuist mijn bestelde 17R SE ontvangen trouwens. Dinsdag omstreeks 18.00 uur besteld en nu dus al in huis _/-\o_
Waarom gaat dat bij laptops zo snel en bij de XPS One zo traag? mijn bestelling staat nog op "Werk in uitvoering" en op de mail heb ik alleen een "ontangstbevestiging van uw bestelling" gehad. Ik heb dinsdag ochtend besteld.

T'is de eerste keer dat ik iets via Dell bestel, ben dan gelijk wantrouwend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 04 april 2013 @ 11:48:
[...]

Waarom gaat dat bij laptops zo snel en bij de XPS One zo traag? mijn bestelling staat nog op "Werk in uitvoering" en op de mail heb ik alleen een "ontangstbevestiging van uw bestelling" gehad. Ik heb dinsdag ochtend besteld.

T'is de eerste keer dat ik iets via Dell bestel, ben dan gelijk wantrouwend :P
Misschien de betalingsmethode? Ik heb betaald met CC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ik ook, omdat er bij stond dat dat het snelst gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ok dan zou ik het niet weten. Vreemd inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamone
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08 18:22
Gisteren (3-4-2013) een Inspiron 15SE gekocht voor €680~. Als de 7% cashback ook nog komt over enkele dagen dan heb ik een totale korting (gratis verzendkosten, 10% laptopkorting, epp korting, €50 kortingsbon en de cashback) van bijna €250!

Dit was zeker een goed moment om een nieuwe laptop te kopen. Alleen nog een SSD erin zetten en hij is compleet! Bedankt voor de informatie van deze thread. Het heeft allemaal geholpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 23:38
Ik krijg nog €32 van shopkorting.nl terug. Dat betekent dat ik mijn 15R SE (6GB, Core i5, 750GB HD, 7730M, full hd-scherm) voor €518 heb 8)7 . Best cheap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Ik wacht nog even met mijn bestelling, hoop dat het binnenkort weer zo goedkoop wordt, helaas is het nu allemaal iets duurder geworden. maar ag zo blijft het leuk om te azen naar een goedkope snelle laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
MarcoC schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:04:
Ik krijg nog €32 van shopkorting.nl terug. Dat betekent dat ik mijn 15R SE (6GB, Core i5, 750GB HD, 7730M, full hd-scherm) voor €518 heb 8)7 . Best cheap.
Heb je mooi voor elkaar :9 Voor dat bedrag wil ik er ook wel een, ook al heb ik er niet echt een nodig :P, helaas kan dat nu niet meer voor dat bedrag, eens afwachten of er nog kortingen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
EN-IS schreef op donderdag 04 april 2013 @ 22:12:
[...]

Heb je mooi voor elkaar :9 Voor dat bedrag wil ik er ook wel een, ook al heb ik er niet echt een nodig :P, helaas kan dat nu niet meer voor dat bedrag, eens afwachten of er nog kortingen komen.
Ik had wel 5% EPP-korting (ipv 2%) omdat ik twee dezelfde laptops bestelde, dat scheelt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Vandaag een mailtje van shopkorting.nl dat het bedrag van Dell aan mijn account toegevoegd was, het moet alleen nog door Dell goedgekeurd worden voordat ik het kan laten overmaken.

Snap alleen niet hoe ze aan het bedrag komen het ex-btw (las later pas dat de shopkorting alleen over het exbtw bedrag is) van mijn bestelling is 1243,- dan zou de 7% korting 87 euro moeten zijn en niet 85 magoed die paar euro ga ik geen werk van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
S1NN3D schreef op woensdag 03 april 2013 @ 17:21:
De kortingsbonnen van Dell zijn de vinden op deze pagina.

De code R5FZBJXXMG28BN zou € 50 korting moeten geven op alle Inspiron 15R SE en 17R SE Full HD laptops. Is geldig tot 3 april.

Edit:
Nog even getest: werkt echt wel. Geen typefout gemaakt? Of ander type product proberen te bestellen?

De code MK?CG6P9P41$ geeft € 50 korting op alle Inspiron 15z Ultrabook laptops.
Die pagina is niet compleet:
http://www.actiepagina.nl/actiecode_kortingscode/6/Dell Hier staan er veel meer. Sommige codes blijven langer geldig, want volgens mijn account waar ik een paar heb toegevoegd blijft de 23-24" code tot 31 mei geldig.

[ Voor 4% gewijzigd door Señor Sjon op 06-04-2013 17:34 ]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op vrijdag 05 april 2013 @ 20:56:
Vandaag een mailtje van shopkorting.nl dat het bedrag van Dell aan mijn account toegevoegd was, het moet alleen nog door Dell goedgekeurd worden voordat ik het kan laten overmaken.
Ik kreeg afgelopen vrijdag ook die e-mail, heeft bij mij drie werkdagen geduurd. Houdt er rekening mee dat het goedkeuren door Dell nog wel vier weken (en soms langer lees ik) kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MarcoC schreef op donderdag 04 april 2013 @ 19:04:
Leuke acties! Ik krijg € 44,18 terug van shopkorting. Ik heb dan totaal € 719,64 voor mijn 17R SE met 8GB, i7, 1TB en 650M betaald. Ook niet verkeerd dacht ik zo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verwijderd schreef op zondag 07 april 2013 @ 23:08:
[...]

Ik kreeg afgelopen vrijdag ook die e-mail, heeft bij mij drie werkdagen geduurd. Houdt er rekening mee dat het goedkeuren door Dell nog wel vier weken (en soms langer lees ik) kan duren.
Heb 3 ervaringen mee, 1 keer die in 3 weken goedgekeurd was, een na 3 maanden (wat het maximale is) en eentje relatief normaal rond de 5e week na goedkeuring.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Oh dat het goedkeuren nog zo lang moet duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 08 april 2013 @ 08:05:
Oh dat het goedkeuren nog zo lang moet duren...
http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell/reviews

Daar kun je nog wat informatie of ervaringen van anderen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PvT.Arj
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-06 14:55
?MWSSS9K260N9N

10% besparing als u online koopt (misschien alleen op zakelijke aankopen).

Ik heb het nog nooit gedaan, dus ik denk dat ik het wel kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PietervdLaak
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 24-01-2024
Gisteren mijn laptop ontvangen. Alle kortingen toegepast. Dank voor dit informatieve topic. Nu hopen dat de cashback snel wordt goedgekeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Ik hoorde vanochtend op de radio dat Dell € 150,00 teruggeeft op oude computer en laptop. Echter, op de website niets te vinden. Ik vermoed dat de commercial iets te vroeg is uitgezonden, maar mogelijk interessant om vast rekening mee te houden.

Er lopen vandaag en morgen wat van de huidige acties af, dus ik vermoed dat ze dit snel aan zullen kondigen op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Hoppa! schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:14:
Ik hoorde vanochtend op de radio dat Dell € 150,00 teruggeeft op oude computer en laptop. Echter, op de website niets te vinden. Ik vermoed dat de commercial iets te vroeg is uitgezonden, maar mogelijk interessant om vast rekening mee te houden.

Er lopen vandaag en morgen wat van de huidige acties af, dus ik vermoed dat ze dit snel aan zullen kondigen op de site.
Mooi om te horen!

Wacht even af, hopen dat deze actie geld op de InspironR SE, indien dat zo is ga ik hem direct bestellen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmr
  • Laatst online: 06-08 15:50

jmr

Hoppa! schreef op woensdag 10 april 2013 @ 09:14:

Dat is het Dell Trade to Save programma. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik zag al wel dat het alleen geldt op door hun gekwalificeerde systemen.
https://tradetosave.trade...nt/nl-NL/LandingPage.html

"640K ought to be enough for anybody." Bill Gates, 1981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
jmr schreef op woensdag 10 april 2013 @ 10:15:
[...]

Dat is het Dell Trade to Save programma. Ik heb er nog geen ervaring mee, maar ik zag al wel dat het alleen geldt op door hun gekwalificeerde systemen.
https://tradetosave.trade...nt/nl-NL/LandingPage.html
Ze linken ook door naar de Dell site voor bedrijven? Zou het niet voor particulieren gelden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Tot €150,-..
Vergeet niet dat je oude PC of laptop doorverkopen via Vraag&aanbod meestal meer oplevert.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
Quad schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:49:
Tot €150,-..
Vergeet niet dat je oude PC of laptop doorverkopen via Vraag&aanbod meestal meer oplevert.
In dit geval zeker niet. Je wilt niet weten hoe oud mijn laptop is.

Toch kom ik elke keer terecht in de webshop voor kleine bedrijven. Best wel irritant, kan ik daar wel gewoon bestellen of wordt er dan om KVK gegevens gevraagd?

[ Voor 22% gewijzigd door Hoppa! op 10-04-2013 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Hoppa! schreef op woensdag 10 april 2013 @ 13:58:
[...]

In dit geval zeker niet. Je wilt niet weten hoe oud mijn laptop is.

Toch kom ik elke keer terecht in de webshop voor kleine bedrijven. Best wel irritant, kan ik daar wel gewoon bestellen of wordt er dan om KVK gegevens gevraagd?
Er staat, tot €150,-, misschien krijg je maar €20,- terug van Dell.. In dat geval is verkopen op MP een iets betere keuze i guess. ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 11:54
Ik heb even contact gehad met de haalmeeruitjecard.nl klantenservice over de 9% en 10% cashback:
Op 05/04/2013 - 14:50:35, heeft onze Klantenservice u het volgende geantwoord:
Geachte heer,

Hartelijk bedankt voor uw bericht dat we op 05/04/2013 van u hebben ontvangen.

Naar aanleiding van uw vraag:

Bij dezen kunnen we u mededelen dat de Cashback ook geldt voor de Alienreeks.

Wij hopen hiermee uw vraag te hebben beantwoord en u van dienst te zijn geweest. Mocht u alsnog vragen hebben, dan horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

XXXXXXXX

Medewerker Klantenservice

Haalmeeruitjecard.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zessen
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
haalmeeruitjecard.nl is toch 7% (en 8% met premium cashback)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Let wel op dat bij haalmeeruitjecard niet geldig is icm andere aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Helaas zijn er een hoop uitsluitingen, vandaar dat ik bij shopkorting heb besteld.
Let op !
Let op! Cashback korting wordt alleen toegekend bij XPS-producten, Vostro-producten en NSPIRON-producten. Cashback verschijnt binnen 5 dagen na aankoop automatisch op uw account. Indien binnen 15 dagen na aankoop bij Dell de Cashback nog niet op uw account verschenen is, verzoeken we u ons zo spoedig mogelijk de orderbevestiging via het contactformulier toe te sturen. Klachten met betrekking tot Cashback worden door Dell alleen in behandeling genomen indien de aankoopdatum minder dan een maand in het verleden ligt.
Ik heb drie monitoren besteld, maar daar zit bij MasterCard dus geen korting op:
7-4 bestelling
8-4 verzonden
9-4 geleverd.
10-4 cashback zichtbaar op shopkorting, nu nog wachten op validatie

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5% korting (waarschijnlijk 1 keer te gebruiken, ik quote Dell: 'jouw persoonlijke kortingscode'):
code:
1
RCJ1FH4XQ7BW0C

[Voorwaarden]
Korting is geldig op alle Inspiron & XPS systemen. Alienware en bundels van ons Employee Purchase Program (EPP) zijn uitgesloten van deze actie. Korting wordt berekend op totale systeem prijs exclusief verzendkosten. Niet geldig i.c.m. andere couponcodes. Max. 1 systemen per klant. Geldig t/m 14.04.13. De extra kortingsvouchers zijn alleen geldig op online aankopen.
[/Voorwaarden]

Zie hieronder:
Meerdere mensen hebben deze code ontvangen, dus kan hij door iedereen gebruikt worden ;)
Als iemand nu de code krijgt die bij 25% korting hoort, vraag ik me af of die wel uniek is 8)

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2013 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trusten
  • Laatst online: 20-09-2022
[quote]Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:29:
5% korting (waarschijnlijk 1 keer te gebruiken, ik quote Dell: 'jouw persoonlijke kortingscode'):
code:
1
RCJ1FH4XQ7BW0C

Denk dat hij meerdere keren te gebruiken is, ik heb precies dezelfde ontvangen

[ Voor 39% gewijzigd door Trusten op 11-04-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Safihre
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-09 18:49
5% korting via Dell-mailing:
RCJ1FH4XQ7BW0C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5% , 10% of 25% korting bij dell eindigt op 14-04-2013

RCJ1FH4XQ7BW0C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Verwijderd schreef op donderdag 11 april 2013 @ 12:46:
5% , 10% of 25% korting bij dell eindigt op 14-04-2013

RCJ1FH4XQ7BW0C
Ik heb hier ook de zelfde code gekregen voor 5%, zal het dus zo zijn dat de 10% en eventueel de 25% ook een vaste code is? als we deze dan voor de 14e kunnen bemachtigen van een andere tweakers kan hier mooi gebruik gemaakt van worden.

Dus de vraag aan iedereen die de mailing krijgt is om te kijken wat zijn code is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozzle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 20:19
VT7QVVQM40?G00

€40 euro extra korting op een Inspiron 17 laptop van meer dan 499€
Geldig tot 16 april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke modellen hebben standaard een verlicht toetsenbord erin zitten? Ik heb net gechat met een dell medewerker maar daar word je ook niet echt veel wijzer van. Hij zegt dat ik een verlicht toetsenbord kan bestellen voor 40 euro meer prijs, maar dan moet ik het via de mail bestellen, waardoor ik dus die shopkorting niet krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
Ik weet dat er op de Express verzending modellen van 15R SE en 17R SE backlit keyboards inzitten. Bij de andere laptops weet ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Twee weken geleden waren alle modellen (van de 17R SE in ieder geval) behalve de goedkoopste voorzien van een verlicht toetsenbord.

Nu alleen het duurste model nog, dit kun je terug vinden door het systeem in de winkelmand te zetten en dan op 'Detailweergave' te zetten.

''Intern backlit toetsenbord met multitouch-touchpad – VS/Internationaal (QWERTY)"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perfect, bedankt voor de info. Ik heb mede dankzij deze info nog eens gevraagd aan een andere medewerker en die zijn dat de s30 en s38 voorzien zijn van een verlicht toetsenbord. Wellicht hebben de tweakers hier ook wat aan deze info. Wat een onduidelijk website qua specificaties.

Ik ga de s30 bestellen:) kom met alle kortingen uit op 700 euro. Vind ik wel netjes voor i5 3230m 2,6 ghz, 8gb , 1tb , nvidia 650m, verlicht toetsenbord, full hd scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
Ik heb de goedkoopste 15R SE, deze heeft een verlicht toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
Een ruime week geleden was de 15R SE ongeveer 10% goedkoper, echter heb ik gevonden waarom die nu dus 10% duurder is geworden.

Er zit nu een extra korting op de extra garantie die je af kan nemen. In mijn geval wilde ik sowieso al 3 jaar garantie + verzekering waarna je bij het totaal bedrag op een zelfde bedrag uit komt met de zelfde configuratie.

Ook nog de EPP toegepast (werk bij Rabobank :*)), 5% kortingscode en via Spaarwinkelen.nl besteld.

Alleen even wachten dat Spaarwinkelen.nl hem ook in zijn systeem heeft staan. Daarnaast dus best goedkoop een leuke laptop kunnen kopen op deze manier. :9~

(ik heb trouwens voor de i7 gekozen maar zonder Blu-ray)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 19:43
10% kortingsbon in de mail!
3VFW9BMQ1NJ%DF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
iglo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 18:27:
10% kortingsbon in de mail!
3VFW9BMQ1NJ%DF
Enig idee hoelang deze geldig is?

Edit: Ik krijg deze fout: Helaas is de opgegeven code van de waardebon ongeldig. Controleer de spelling van de code en de vervaldatum op de waardebon.

[ Voor 28% gewijzigd door wrstylo op 11-04-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Verlicht toetsenborden meestal alleen bij de express verzendingen.
Kijk in je mandje bij uitgebreide weergave of het aanwezig is of niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 19:43
wrstylo schreef op donderdag 11 april 2013 @ 19:06:
[...]

Enig idee hoelang deze geldig is?

Edit: Ik krijg deze fout: Helaas is de opgegeven code van de waardebon ongeldig. Controleer de spelling van de code en de vervaldatum op de waardebon.
Niet goed overgenomen?
Heb hem nu "geknipt&geplakt"

3VFW9BMQ1NJ$DF

De moet het wel gewoon doen! ;) dat "persoonlijk" in de Dell-mail is toch niet echt waar???

[ Voor 10% gewijzigd door iglo op 11-04-2013 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Lion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-08 18:45
Blijkbaar zijn die 10% codes dan weer niet generiek :( Toen ik hem net probeerde was die namelijk al ingevoerd volgens de pop-up.

"it's better to live one day as a lion, than a hundred years as a lamb."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrstylo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-09 12:51
Dutch Lion schreef op donderdag 11 april 2013 @ 20:45:
Blijkbaar zijn die 10% codes dan weer niet generiek :( Toen ik hem net probeerde was die namelijk al ingevoerd volgens de pop-up.
Idd hier hetzelfde verhaal |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
Voor welk abonnement moet je je aanmelden om een kortingscode te ontvangen? Ik heb alleen de eerste optie aanstaan in het Dell Abonnementencentrum. Promoties van Dell thuis & thuiskantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 15:13
Nogmaals hartelijk dank voor uw tijd! Als bewijs van onze waardering bieden wij u een besparing van € 100 op uw volgende Dell Vostro-bestelling van meer dan € 899.* Bezoek gewoon Dell.nl en voer de boncode 0J6TFNH27JDCDQ bij de kassa in. Deze aanbieding eindigt op 30/04/2013.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EN-IS
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:15
Swift92 schreef op donderdag 11 april 2013 @ 22:22:
Voor welk abonnement moet je je aanmelden om een kortingscode te ontvangen? Ik heb alleen de eerste optie aanstaan in het Dell Abonnementencentrum. Promoties van Dell thuis & thuiskantoor.
Wil ik ook wel weten, voor een vriend willen we een 15R SE bestellen, handig om zo'n code te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*, vragen om codes is niet de bedoeling!

[ Voor 81% gewijzigd door Perkouw op 12-04-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Wordt ik nou gek of heeft dell de 17R SE (zonder 3d) verwijderd van de site? Die van 900 nog wat, meen dat ik gisteren nog 4 modellen voorgeschoteld kreeg (i7 zonder 3d)

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-se-7720/fs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Klopt, doet Dell wel vaker.
Hij komt wel terug, maar wanneer..? Geen idee.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 14:48
Quad schreef op zaterdag 13 april 2013 @ 16:10:
Klopt, doet Dell wel vaker.
Hij komt wel terug, maar wanneer..? Geen idee.
Ah, wordt ik dus niet gek :P
Het is dat ik twijfel of ik hem nu (of moet wachten tot Haswell uit is) moet kopen, en hopen dat ze de SE's een upgrade geven. Gezien dit model al bijna een jaar 'uit' zal het nu toch wel mogelijk zijn? Of iemand iets weet is een tweede ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat nog steeds in de sheet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ribbekassie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 08:43
Kortingscode uit de mail van Dell.vervalt vandaag 14/4, namelijk nog even getwijfeld of ik het zelf zou gebruiken.
Gaf bij mij 25% korting in het mandje aan.
Vermoed dat de code eenmalig is dus laat even weten of je het hebt gebruikt.

63F1SHQFZ8?WCL

Korting is geldig op alle Inspiron & XPS systemen

zie onderstaand dat iemand het gebruikt heeft
Veel plezier ermee :)

[ Voor 20% gewijzigd door ribbekassie op 14-04-2013 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:39
ribbekassie schreef op zondag 14 april 2013 @ 10:05:
Kortingscode uit de mail van Dell.vervalt vandaag 14/4, namelijk nog even getwijfeld of ik het zelf zou gebruiken.
Gaf bij mij 25% korting in het mandje aan.
Vermoed dat de code eenmalig is dus laat even weten of je het hebt gebruikt.

63F1SHQFZ8?WCL

Korting is geldig op alle Inspiron & XPS systemen
Thnkx! Je hebt m'n ouders net erg blij gemaakt _/-\o_ Code gebruikt dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Laatst online: 13-09 21:20
Kan je meerdere cashbacks combineren?

Haalmeeruitjekaart + via shopkorting?

Met alle kortingen kan je dan toch voor een mooi prijsje de XPS 10 tablet aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nee, je kan enkel een cashback site gebruiken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
He jammer, haha

Nu kom je met cashback rond de 300 euro voor de XPS 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Die werkt niet, ik heb een andere kortingscode die wel werkt

M83N4729X7B101

kom met cashback uit op 309 euro ongeveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sontax
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Is de enige nog geldige kortingscode op dit moment voor de 15R SE de € 50 korting ?
Ik lees in dit topic mensen die het model voor zo'n 530 euro hebben gekocht. Ik kom niet lager dan 649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

sontax schreef op vrijdag 19 april 2013 @ 15:19:
Is de enige nog geldige kortingscode op dit moment voor de 15R SE de € 50 korting ?
Ik lees in dit topic mensen die het model voor zo'n 530 euro hebben gekocht. Ik kom niet lager dan 649
Als je goed hebt gelezen kon dat doordat er toen dubbele acties waren, korting van Dell (€50,-), kortingscode, een externe HDD die je uit je mandje kon halen (€80,-), shopkorting.nl en EPP.

Nu heb je enkel de €50,- korting, EPP korting (2%) en shopkorting.nl (7% achteraf terug over bedrag aanschaf excl. BTW).

De goedkoopste kan je nu krijgen voor €599,28 na cashback. Je betaald dan eerst wel €636,03 aan Dell.

Dat is momenteel het goedkoopst.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyms
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13:16
Erg mooi forum en topic dit moet ik zeggen, wel wat vragen/opmerkingen:

Gaat de laatste post over de 15R SE, voor +- 600e?

Ik ben afgelopen week bezig geweest naar het zoeken van een nieuwe laptop. Ik kwam hierbij uit op een Asus (545euro alles inclusief: 320 GB opslag, Intel i5 3210M, Nvdia GeForce 610M). Echter op basis van dit topic kom ik tot de conclusie dat een Dell notebook met de bovenstaande aanbiedingen altijd de beste optie zal zijn.

Vanaf 25 april zijn er waarschijnlijk weer nieuwe kortingen (?), nu vroeg ik me af aan de hand van jou/jullie ervaringen hoe vaak een koop mogelijk is rond de 550-600 of lager? Zowel voor de 15R als de 15R SE.

Denk dat ik maar op de juiste korting ga wachten en duimen ;), alvast ingeschreven bij Dell voor mogelijke kortingsbonnen. Kan ik nog meer doen?

[ Voor 9% gewijzigd door antonyms op 20-04-2013 22:02 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.