Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Echter staat dat het oa alleen geldt voor een NSPIRION product, is de Inspirion 15R SE dat? (Just to be sure)
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, of dit ook geldt voor de 15R (dus niet de SE). Die 11.5% procent is ook wat vaag, aangezien er staat 'tot' 11.5%. Die valt dus lager uit bij goedkopere modellen ofzo?antonyms schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:27:
Op dit moment geeft https://www.haalmeeruitjecard.nl/ het meeste voordeel toch (van alle mogelijke cashbackkortingen)? Met een percentage van 11.5%.
Echter staat dat het oa alleen geldt voor een NSPIRION product, is de Inspirion 15R SE dat? (Just to be sure)
Edit: verduidelijking in de verschillende percentages hier: https://www.haalmeeruitje...idPartenaire=30294&open=1
[ Voor 10% gewijzigd door Leauwie op 23-04-2013 08:21 ]
De allerbeste prijs die je had kunnen krijgen is al weer even achter ons, ik verwacht niet dat het binnenkort nog beter als nu wordt.
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 12% gewijzigd door Leauwie op 23-04-2013 14:29 ]
Een CB site plaatst een cookie, zodra je op de Dell site bezig gaat wordt de url weer normaal, dat is goed.
⏩ PVOutput☀️
Nu op alle Inspiron 15R en 17R laptops met zeer grote 1TB harde schijf 50 EUR korting
Code : XH4806TQDKLFWZ
Nu op alle Inspiron 15R SE et 17R SE computers 50 EUR korting
Code : HS4C3GR3G21BDT
50 EUR korting op XPS 13 en 15 laptops en XPS 8500
Code : 9CS7HSWVHR2ZBS
Meer op http://dell.relegem.com (2de tab staat spreadsheet met alle tradedoubler codes, probeer hem regelmatig te updaten, geen popups, geen verplichte links)
Inspiron 15R en 17R SE: RV54V0DKH6PLMX (50,-)
Inspiron 15Z: D42RNB?HDBLSV8 (50,-)
XPS 13 en 15 laptops en XPS 8500 desktop: PH032FMQDZ7T3J (50,-)
Alles geldig tot 1 mei 2013.
Nog na te kijken op:
http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560
[ Voor 34% gewijzigd door robenroute op 26-04-2013 12:54 ]
M14PSJ7K6QC5TV tot 28-05 en eenmalig geloof ik.
[ Voor 18% gewijzigd door guid0o op 01-05-2013 11:16 ]
Gaat Dell moeilijk doen wanneer er iets niet klopt of word hier over het algemeen niet naar gekeken?
[ Voor 44% gewijzigd door PeterPanda op 01-05-2013 16:23 ]
Mijn naam is niet Peter!
⏩ PVOutput☀️
€50,- korting, EPP korting en Shopkorting momenteel. Je krijgt er ook een backlit toetsenbord bij op de express verzending modellen.YinYang schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:12:
Ik wil de Dell 15R SE gaan kopen. Kan iemand mij vertellen of ik daar momenteel korting voor kan krijgen (NL)?

⏩ PVOutput☀️
Ok thnx! Dat Blacklite toetsenbord is normaal gesproken niet? Waar zie je dat ergens staan? Als ik op de link klik en dan op de bovenste link klik voor de 15R SE, dan zie ik de 15R SE er niet bij staan? Wel gewoon 15R zonder SE? En hoe krijg ik de EPP en shopkorting bovenop die €50?Quad schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:13:
[...]
€50,- korting, EPP korting en Shopkorting momenteel. Je krijgt er ook een backlit toetsenbord bij op de express verzending modellen.
[ Voor 6% gewijzigd door YinYang op 02-05-2013 21:38 ]
Dus: Moet via http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell de kortingscode Z567X4S61QGFFM kopiëren, zodat ik deze kan gebruiken bij het afrekenen en voor die 7% korting gebruik ik de link die daarbij staat? Dan kom ik dus op zo'n prijs uit van €650 toch???
Vergeet de epp korting niet (2% indien totaal bedrag max 700, 5% bij > 700, waardoor het dus gunstig kan zijn een goedkope accessoire toe te voegen. Verder geeft Shopkorting 7% retour over het betaalde bedrag excl. BTW.YinYang schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:55:
Ik zie ook 2 keer een Dell 15R SE. 1 met 750GB HD en 1 met 1TB HD. Als ik op http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell kijk, dan krijg je alleen €50 korting op de Dell met 1TB HD. Ik kan dus net zogoed die nemen, want dan kom je al op dezelfde prijs uit als die met 750GB? Over die €700 die over is krijg je dan dus ook nog 7% korting?
Dus: Moet via http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell de kortingscode Z567X4S61QGFFM kopiëren, zodat ik deze kan gebruiken bij het afrekenen en voor die 7% korting gebruik ik de link die daarbij staat? Dan kom ik dus op zo'n prijs uit van €650 toch???
Het is het gemakkelijkst om het product via de epp link in je winkelmandje te plaatsen, de kortingscoupon toe te passen, het mandje op te slaan in je account. Nu de browser afsluiten en via shopkorting naar Dell gaan om je mandje te openen en het product te bestellen.
[ Voor 12% gewijzigd door pleasure op 03-05-2013 08:28 ]
Ik wil de Inspiron 15R SE met 1TB gaan kopen, dus die is al boven de €700 (€750)
Verander &cs=nldhs1 naar &cs=nlepp1 in de URL van een configuratiepagina, en je krijgt een paar procent korting als je het systeem in je mandje stopt.
- Naar Dell site gaan en direct de URL veranderen
- Laptop in winkelmandje doen (nu heb je de EPP korting)
- De shopkorting link gebruiken voor de 7% korting
- De kortingscode invoeren voor de €50 korting
Zo klopt het toch? Weet alleen niet zeker wanneer ik precies de URL moet veranderen voor de EPP korting? En die korting wordt meteen van de prijs afgehaald?
⏩ PVOutput☀️
Over het bedrag ex btw kun je nog 7% terugkrijgen. Sla je mandje op in je account en open de site via Shopkorting.
Thnx!pleasure schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:54:
Ga anders via deze link naar Dell. Kies de voordeligste 15R SE (althans als je die wilt). Voeg de kortingscode toe: Z6?55?7NXH46F1. Ik kom nu op een totaal van € 636,03. De versie met 8GB en 1TB komt op € 685,03, maar mocht je hier iets bij doen om boven de 700 uit te komen voor epp dan ben je uiteindelijk goedkoper uitzijn.
Over het bedrag ex btw kun je nog 7% terugkrijgen. Sla je mandje op in je account en open de site via Shopkorting.
De EPP wordt pas later afgehouden? Ik dacht vanaf de standaard verkoopprijs (€700 en €750 voor de versie met 8GB en 1TB). Als de EPP pas later wordt afgehouden, dan pak ik inderdaad de voordeligste 15R SE.
Maar wanneer moet ik de URL veranderen dan voor de EPP korting? Dat is mij nu nog steeds niet duidelijk...
De link is daar al veranderd, de EPP wordt als laatste ingehouden (over het bedrag na kortingsbonnen), in je winkelmandje. Ik zou zeggen, voeg een configuratie toe en kijk even of je de EPP zichtbaar krijgt. Vergeet niet het mandje op te slaan in je account en later vanuit Shopkorting te benaderen. Met de voordeligste 15R SE zou je - na Shopkorting - op een totaal van 599,- uitkomen.YinYang schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:11:
[...]
Thnx!
De EPP wordt pas later afgehouden? Ik dacht vanaf de standaard verkoopprijs (€700 en €750 voor de versie met 8GB en 1TB). Als de EPP pas later wordt afgehouden, dan pak ik inderdaad de voordeligste 15R SE.
Maar wanneer moet ik de URL veranderen dan voor de EPP korting? Dat is mij nu nog steeds niet duidelijk...
[ Voor 5% gewijzigd door pleasure op 03-05-2013 11:50 ]
Oké, super bedankt! Ik ga het straks meteen even proberen als ik thuis ben!pleasure schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:22:
[...]
De link is daar al veranderd, de EPP wordt als laatste ingehouden (over het bedrag na kortingsbonnen), in je winkelmandje. Ik zou zeggen, voeg een configuratie toe en kijk even of je de EPP zichtbaar krijgt. Vergeet niet het mandje op te slaan in je account en later vanuit Shopkorting te benaderen. Met de voordeligste 15R SE zou je - na Shopkorting - op een totaal van 599,- uit komen.
Vriendelijk bedankt alvast.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb het tot hier gevolgd en kom dan op een totaalprijs van €649,01? Die link pakt dus toch niet de EPP korting. Weet jij hoe dit kan?pleasure schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:54:
Ga anders via deze link naar Dell. Kies de voordeligste 15R SE (althans als je die wilt). Voeg de kortingscode toe: Z6?55?7NXH46F1. Ik kom nu op een totaal van € 636,03.
Kan het trouwens kloppen dat ik ergens gelezen heb dat je met de EPP korting niet kunt betalen met iDeal? Als dat zo is, dan doe ik het wel gewoon zonder de EPP korting
Dan doe ik na bovenstaande stappen het dus in mn winkelmandje opslaan, dan via shopkorting link naar de Dell site gaan voor de 7% korting en dan de kortingscode invoeren toch?
[ Voor 24% gewijzigd door YinYang op 03-05-2013 17:04 ]
Kan ik die combineren met de €50 kortingscode?
Dit is wat ik heb gedaan.
1: Dell.be/epp
2: De Dell Insiron 17R SE in mijn mandje gestopt (prijs is dan 849.96 = epp korting)
3: Een waardebon gebruikt -50 euro (prijs in mandje 819.96 euro)
4: Venster gesloten , via shopkorting naar dell gegaan.
5: Proberen afrekenen... Prijs is 849.96
Het is een cashback site, dus achteraf geld terug. Je betaalt eerst de volle pond.
⏩ PVOutput☀️
Het feit is dat ik in mijn mandje zie staan dat het 819.96 euro zal kosten maar als ik via de dell site wil afrekenen staat er 'de totaalprijs van uw aankoop bedraagt 849.96 euro'.
⏩ PVOutput☀️
Mijn ervaring met het merk Dell is nihil.
Het nieuwe type Dell XPS 18 is een configuratie die is precies voldoet naar wat ik zoek.
Ik zie wel dat die in de US, Duitsland en Frankrijk wordt verkocht maar niet in Nederland.
Waarom wordt die nog niet in Nederland verkocht en heeft iemand al ervaring met de XPS 18 ?
Wim
[ Voor 38% gewijzigd door antonyms op 06-05-2013 13:13 ]
Als ik de kortingscode opnieuw toevoeg na het 'inloggen' met shopkorting.nl, geldt de korting van shopkorting.nl dan nog wel? Want zodra ik naar Dell ga via shopkorting.nl krijg ik de melding dat ik vooral 'geen codes mag opzoeken of andere sites mag bezoeken'.Quad schreef op zondag 05 mei 2013 @ 09:09:
Staat de kortingscode er nog bij in? Anders opnieuw toevoegen.
Straks krijg ik de 7% niet terug gestort omdat ze 'meten' dat ik een kortingscode heb toegevoegd terwijl dat niet mag.
Gaat dit op of kan ik de code gewoon toevoegen?
niets hierantonyms schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:13:
Weet iemand of de nieuwsbrief maandelijks is of is het toeval dat er nog geen geweest zijn sinds begin april?
Ik heb een paar keer besteld en ik heb altijd het volgende gedaan:SX-Superfly schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:13:
[...]
Als ik de kortingscode opnieuw toevoeg na het 'inloggen' met shopkorting.nl, geldt de korting van shopkorting.nl dan nog wel? Want zodra ik naar Dell ga via shopkorting.nl krijg ik de melding dat ik vooral 'geen codes mag opzoeken of andere sites mag bezoeken'.
Straks krijg ik de 7% niet terug gestort omdat ze 'meten' dat ik een kortingscode heb toegevoegd terwijl dat niet mag.
Gaat dit op of kan ik de code gewoon toevoegen?
- Kortingscode van deze pagina onder de CTRL+V knop.
- Via shopkorting.nl naar Dell site
- Link klikken op laptops en ultrabooks
- URL aanpassen naar EPP
- De gewenste laptop pakken
- In mandje plaatsen
- Code toevoegen
- Rabobank bij afrekenen aangeven (Als je student bent kan je ook 'Student' invoeren)
- Betalen
7% cashback gaat over bedrag excl. BTW wat je aan Dell betaald en dat krijg je dus terug.
Ze kunnen altijd zien dat je de link gebruikt hebben, mocht het binnen 5 werkdagen niet op jouw account staan dat het geregistreerd is dan een mailtje sturen met je ordernummer naar Shopkorting.nl
Het goedkeuren van dat bedrag kan maximaal 3 maanden na registratie van de order duren, daarna wordt het sowieso toegekend. Uitbetaling geschied de eerste dag van de daarop volgende maand.
In mandje opslaan heb ik zelf nooit gedaan, mijn manier werkt ook
⏩ PVOutput☀️
Tnx!
Volgens mij herbruikbaar!
Dell
Al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe laptop of desktop? Via Symbaloo kunnen wij tot 8 mei 50 euro korting bieden op een nieuwe laptop of desktop via Dell. Voeg Dell toe en gebruik de volgende kortingscode: CXQC8LCCRVQ7SC
Deze code staat ook bij shopkorting.Het beste kan je gewoon de Dell codes gebruiken.Tealiciouss schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:37:
Voor degene die nog 50 euro korting willen, via Symbaloo kreeg ik het volgende in de mail:
Volgens mij herbruikbaar!
Dell
Al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe laptop of desktop? Via Symbaloo kunnen wij tot 8 mei 50 euro korting bieden op een nieuwe laptop of desktop via Dell. Voeg Dell toe en gebruik de volgende kortingscode: CXQC8LCCRVQ7SC
Incl. de kortingscode voor de 15R en de EPP korting. Ik heb besteld via shopkorting.nl.
Wanneer is op shopkorting.nl zichtbaar dat ik een bestelling heb gedaan bij Dell?
Meestal binnen 1-2 dagen na betaling.SX-Superfly schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:57:
..
Wanneer is op shopkorting.nl zichtbaar dat ik een bestelling heb gedaan bij Dell?
Dit heb ik namelijk als orderbevestiging gekregen van Dell. En dat moet ik nu dus overmaken.
Terwijl hier iedereen zegt dat de €50 korting niet zichtbaar is op de Dell site, maar later wordt verrekend..
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
DX45K52L3B26V$
Nog wel wat duurder incl korting dan de goedkoopste uit de PW maar er kunnen genoeg redenen zijn om bij Dell zelf te bestellen.
Ook icm met EPP (2%)
Maar hoe zie je dan of je alles correct hebt gedaan met doorklikken in de browser e.d.?SX-Superfly schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:03:
De 50 euro korting en de EPP korting worden meteen meegenomen in de orderbevestiging. De shopkorting.nl korting niet want die moet je achteraf terug laten storten via je shopkorting.nl account.
Want je ziet dus niks terug van shopkorting, dus blijft het altijd gokken of alles is goed gegaan?
“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz
⏩ PVOutput☀️
Fingers crossed!
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Gezien het aantal mensen hier waarbij het wél goed is gegaan heb ik er alle vertrouwen in ;-)
De betaling is net binnen bij Dell, de status is nu dat de laptops worden 'geproduceerd'. Ik ga er vanuit dat ik de laptops volgende week binnen heb.
Op shopkorting.nl is nog niets te zien. Als er maandag nog niks te zien is in mijn account vul ik zo'n supporticket in.
Iets van indekken door Dell.
⏩ PVOutput☀️
ik wil hem bestellen met EPP korting, de 50 euro kortingsbon én de haalmeeruitjecard actie. Is dit mogelijk? Bij de voorwaarden bij de haalmeeruitjecard actie staat dat je verder géén gebruik mag maken van kortingen. Kan iemand bevestigen of dit zo is? Het scheelt toch zo'n 4% t.o.v. shopmetkorting.
Dit lijkt me toch al vrij duidelijk. Wil je nog meer bevestiging dan dat dan kunnen wij je dat niet geven, de helpdesk van Dell misschien wel.Knul schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:38:
Ik wil voor mijn broertje een Dell XPS 13 bestellen, maar nu heb ik een paar vraagjes:
ik wil hem bestellen met EPP korting, de 50 euro kortingsbon én de haalmeeruitjecard actie. Is dit mogelijk? Bij de voorwaarden bij de haalmeeruitjecard actie staat dat je verder géén gebruik mag maken van kortingen. Kan iemand bevestigen of dit zo is? Het scheelt toch zo'n 4% t.o.v. shopmetkorting.
Ohja, niet eens aan gedachtPerkouw schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:41:
[...]
Dit lijkt me toch al vrij duidelijk. Wil je nog meer bevestiging dan dat dan kunnen wij je dat niet geven, de helpdesk van Dell misschien wel.
Edit: De Dell medewerker kon mij verzekeren dat de kortingscode niet geldig is in combinatie met de haalmeeruitjecard actie. Jammer
[ Voor 17% gewijzigd door Knul op 10-05-2013 19:55 ]
Moet ik voor shopkorting dan mijn mandje opslaan incl. kortingscoupon en epp, en via de shopkorting website naar de dell webshop gaan, en daar mijn mandje terug laden om het geldig te maken? En geldt dit in combinatie met de EPP-korting? De volgorde waarin je wat moet doen is een beetje verwarrend
De huidige configuratie is er een met de i7, inclusief coupon (-50), epp(-7% is dus -40), btw en verzending komt dit op 760 euro. 7% op het nettobedrag zou nog een kleine 50 euro korting zijn, dus het totaalbedrag is dan een 720 euro, goeie deal lijkt me?
Daarnaast, enigzins off-topic, scheelt het 100 euro tussen de aangeboden i5 of i7. Nu gaat de voorkeur uiteraard naar de i7, maar vroeg ik mij af of dit het waard is. Hij zal echter gebruikt worden voor vrij intensief werk, en wat extra power is altijd mooi. En gezien het kortingssysteem met percentages, zal het verschil tussen de i5 en i7 ook iets minder groot zijn. Probleem is een beetje dat ik van een Dell met i7-720qm kom, die steeds uitviel wegens hittproblemen en hier wat wantrouwig over ben geworden.
edit: epp gevonden!
[ Voor 28% gewijzigd door Mathieu_Hinder op 12-05-2013 17:51 ]
Quad schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:30:
Geduld! Ik denk gewoon dat hij volgende week bij je aankomt.
Iets van indekken door Dell.
Laptop is inderdaad vandaag al binnen gekomen!SX-Superfly schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:55:
Volgens mij hanteert Dell flexibele levertijden ofzo... hoor hier verhalen dat de levertijd 2 weken was, maar dat de laptop binnen een week in huis was.
Is persoonlijke code, heb deze gekregen nadat ik mijn 15R SE besteld heb.
F13R?N90C6400J
bedankt, hij werkt!willyfreak schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:35:
10% korting op accesoires.
Is persoonlijke code, heb deze gekregen nadat ik mijn 15R SE besteld heb.
F13R?N90C6400J
Dat zijn lekkere kortingen
Als ik goed heb gerekend kom ik uit op +/- €850.-
Thanks everyone!
[ Voor 29% gewijzigd door antonyms op 14-05-2013 19:13 ]
*edit: volgens mij niet..
[ Voor 19% gewijzigd door dhelios op 16-05-2013 18:48 ]
Verwijderd
Ja, dat kan.Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:05:
kan je je epp truuk en een cashback actie tegelijk gebruiken? aangezien je wel rommelt met de link...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Verwijderd
Verwijderd
wat is eigenlijk hun verdienmodel? hoe kan je nou geld verdienen door mensen te betalen?svennd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:28:
Dell houdt gewoon je sessie bij van zodra je van shopkorting link komt; Die link zal vermoedelijk enkele uren geldig blijven zelfs al bezoek je andere websites; shopkorting heeft er gewoon alle nut bij dat je via "hun link" besteld, want daar verdienen zij natuurlijk ook op :-)
De enige manier die ik kan bedenken:Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:35:
wat is eigenlijk hun verdienmodel? hoe kan je nou geld verdienen door mensen te betalen?
1. Shopkorting stuurt jou naar de Dell website.
2. Jij bestelt wat bij Dell, terwijl Dell weet dat dat Shopkorting je doorgestuurd heeft.
3. Dell betaalt Shopkorting voor het doorsturen van een nieuwe klant.
4. Jij krijgt een deel van het geld dat Dell aan Shopkorting betaald heeft.
Verwijderd
Ik zit eraan te denken om een Inspiron 17R SE te bestellen. Worden er de komende dagen nog nieuwe coupons verwacht of werkt dat per maand?
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 13:51 . Reden: ik ben tyfus dom.. ]
Heb me ook maar ingeschreven voor de nieuwsbrief. Ik zag dat ik net een weekje te laat ben voor de XPS13. Dus dan wachten we nog maar eventjes..
M14x i5 768p = € 739
M14x i7 900p = € 780
M17x i7 GTX 660m = € 1,180
M17x i7 HD 7970m = € 1,333
Over prijsdoorbraken gesproken.. Of wachten op haswell?
De meeste vostro's zijn ook €70-200 in prijs gedaald, maar die zijn nog steeds niet zo interessant (
Verwijderd
als je m nu koop zit er ook nog tot donderdag 100 euro korting aanvast en de verzendkosten zijn ook nog eens gratis.. ik zou toch nog maar ff kijken ;Ptim301292 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 00:04:
Leuk, dit topic. Volgens mij begrijp ik alle stappen, behalve de URL-stap. Kan je echt zo bruut gewoon via Shopkorting naar Dell en dan de EPP link copypasta'en naar dat tabblad? Of bedoelen jullie dat je ergens de letters 'epp' tussen moet proppen?
Heb me ook maar ingeschreven voor de nieuwsbrief. Ik zag dat ik net een weekje te laat ben voor de XPS13. Dus dan wachten we nog maar eventjes..
De prijs is alweer terug naar het normale niveaudhelios schreef op maandag 20 mei 2013 @ 02:32:
Hoe kom je uit op € 1333? Lukt mij niet incl 1080 scherm.

Dat klopt je kan niet betalen met iDeal als je epp gebruikt.jeroenvervuren schreef op maandag 20 mei 2013 @ 10:14:
kan het kloppen dat je via epp niet met ideal kan betalen? of zie ik iets over het hoofd
Verwijderd
http://www.dell.com/nl/be...53-41ad-b8e0-f61f963bcccc
met deze link kan ik niet de epp truuk gebruiken.. weet iemand wat ik verkeerd doe? of kan je gewoon niet beide tegelijk gebruiken.. als ik via de sheet klik lukt het namelijk wel.. alleen dan heb ik dus niet de korting van spaarwinkelen.nl
wth? Dell is ons aan het mindfucken?Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:46:
[...]
De prijs is alweer terug naar het normale niveau
Al vond ik de prijs zo gek nog niet. Wie gaat er 2 weken voor haswell nog €1500 uitgeven aan een laptop?
Verwijderd
heeft iemand een idee? want of ik krijg dit of: &cs=nlbsdt1Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:09:
als ik via spaarwinkelen.nl naar de dell website ga dan krijg ik uiteindelijk deze link:
http://www.dell.com/nl/be...53-41ad-b8e0-f61f963bcccc
met deze link kan ik niet de epp truuk gebruiken.. weet iemand wat ik verkeerd doe? of kan je gewoon niet beide tegelijk gebruiken.. als ik via de sheet klik lukt het namelijk wel.. alleen dan heb ik dus niet de korting van spaarwinkelen.nl
hoe krijg ik dit anders?
Wil deze binnenkort gaan kopen, het liefst morgen al natuurlijk.. Maar ik wil hem niet bestellen en een dag later een kortingscode van €50,- tegenkomen die ik dan net ben misgelopen..
Als ik de link in de sheet volg en een basic M14x samenstel kom ik nogsteeds op 899 uit, wat een gedoe ;/Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 00:16:
Voor wie nog een M14x of M17x wil kopen:
M14x i5 768p = € 739
M14x i7 900p = € 780
M17x i7 GTX 660m = € 1,180
M17x i7 HD 7970m = € 1,333
Over prijsdoorbraken gesproken.. Of wachten op haswell?
De meeste vostro's zijn ook €70-200 in prijs gedaald, maar die zijn nog steeds niet zo interessant ()
Dit topic is gesloten.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.