[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.586 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

De aangegeven kortingspagina van Dell en het Kortingen topic in de gaten houden.
Voor dit prijs segment is de 15R SE de enige keuze, vanwege het 1080p scherm.
De 610m van nVidia is prut en elk 768p scherm ook.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyms
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17:05
Op dit moment geeft https://www.haalmeeruitjecard.nl/ het meeste voordeel toch (van alle mogelijke cashbackkortingen)? Met een percentage van 11.5%.

Echter staat dat het oa alleen geldt voor een NSPIRION product, is de Inspirion 15R SE dat? (Just to be sure)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leauwie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 22:50
antonyms schreef op zondag 21 april 2013 @ 18:27:
Op dit moment geeft https://www.haalmeeruitjecard.nl/ het meeste voordeel toch (van alle mogelijke cashbackkortingen)? Met een percentage van 11.5%.

Echter staat dat het oa alleen geldt voor een NSPIRION product, is de Inspirion 15R SE dat? (Just to be sure)
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, of dit ook geldt voor de 15R (dus niet de SE). Die 11.5% procent is ook wat vaag, aangezien er staat 'tot' 11.5%. Die valt dus lager uit bij goedkopere modellen ofzo?

Edit: verduidelijking in de verschillende percentages hier: https://www.haalmeeruitje...idPartenaire=30294&open=1

[ Voor 10% gewijzigd door Leauwie op 23-04-2013 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonn0
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 06-09 21:31
Ik ben van plan de Dell 15R SE te bestellen en ben benieuwd wat nu verstandig is. Momenteel kom ik op een prijs uit van €588,73. (EPP Korting 2%, €50 kortingsbon en 9% cashback via haalmeeruitjecard.nl). Ik snap dat in de toekomst kijken lastig is, maar is de kans groot dat deze prijs na de 24ste(vervalt de €50 korting) naar beneden gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Geen idee. Ik snap je vraag wel maar het is echt op moment dat je het wil bestellen de beste prijs.
De allerbeste prijs die je had kunnen krijgen is al weer even achter ons, ik verwacht niet dat het binnenkort nog beter als nu wordt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meeloow
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-01-2022
De kans dat de 50 euro korting vervalt na de 24e is niet zo groot, de kans dat je binnen een aantal maanden een grotere korting kan verwachten is echter relatief groot, als je echt voor de meeste korting wil gaan zou ik nog even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leauwie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 29-08 22:50
Klopt het dat een cashback site niet met een andere cashback kunt combineren, maar wel met een EPP korting? Dus shopkorting.nl en dan de URL aanpassen voor de EPP? Ik zie wat verwarrende voorbeelden namelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Leauwie op 23-04-2013 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je kan niet combineren, epp kan je wel doen.
Een CB site plaatst een cookie, zodra je op de Dell site bezig gaat wordt de url weer normaal, dat is goed.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JorisFRST
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-12-2024
Voor de Belgen :

Nu op alle Inspiron 15R en 17R laptops met zeer grote 1TB harde schijf 50 EUR korting
Code : XH4806TQDKLFWZ

Nu op alle Inspiron 15R SE et 17R SE computers 50 EUR korting
Code : HS4C3GR3G21BDT

50 EUR korting op XPS 13 en 15 laptops en XPS 8500
Code : 9CS7HSWVHR2ZBS

Meer op http://dell.relegem.com (2de tab staat spreadsheet met alle tradedoubler codes, probeer hem regelmatig te updaten, geen popups, geen verplichte links)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robenroute
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 21:24

robenroute

VuurDraad was fijn...

Voor NL:

Inspiron 15R en 17R SE: RV54V0DKH6PLMX (50,-)

Inspiron 15Z: D42RNB?HDBLSV8 (50,-)

XPS 13 en 15 laptops en XPS 8500 desktop: PH032FMQDZ7T3J (50,-)

Alles geldig tot 1 mei 2013.

Nog na te kijken op:
http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560

[ Voor 34% gewijzigd door robenroute op 26-04-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guid0o
  • Registratie: November 2008
  • Niet online

guid0o

Living life

100 euro korting op een vostro van meer dan 899 euro:

M14PSJ7K6QC5TV tot 28-05 en eenmalig geloof ik.

[ Voor 18% gewijzigd door guid0o op 01-05-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
Raden jullie aan de EPP truuk te gebruiken? Zoja met welk bedrijf?

Gaat Dell moeilijk doen wanneer er iets niet klopt of word hier over het algemeen niet naar gekeken?

[ Voor 44% gewijzigd door PeterPanda op 01-05-2013 16:23 ]

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik heb altijd Rabobank geadviseerd en gebruikt. Als je student bent kan je gerust Student opgeven.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 31-08 14:42
Ik wil de Dell 15R SE gaan kopen. Kan iemand mij vertellen of ik daar momenteel korting voor kan krijgen (NL)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

YinYang schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:12:
Ik wil de Dell 15R SE gaan kopen. Kan iemand mij vertellen of ik daar momenteel korting voor kan krijgen (NL)?
€50,- korting, EPP korting en Shopkorting momenteel. Je krijgt er ook een backlit toetsenbord bij op de express verzending modellen. *O*

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Quad schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 15:13:
[...]

€50,- korting, EPP korting en Shopkorting momenteel. Je krijgt er ook een backlit toetsenbord bij op de express verzending modellen. *O*
Ok thnx! Dat Blacklite toetsenbord is normaal gesproken niet? Waar zie je dat ergens staan? Als ik op de link klik en dan op de bovenste link klik voor de 15R SE, dan zie ik de 15R SE er niet bij staan? Wel gewoon 15R zonder SE? En hoe krijg ik de EPP en shopkorting bovenop die €50?

[ Voor 6% gewijzigd door YinYang op 02-05-2013 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Ik zie ook 2 keer een Dell 15R SE. 1 met 750GB HD en 1 met 1TB HD. Als ik op http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell kijk, dan krijg je alleen €50 korting op de Dell met 1TB HD. Ik kan dus net zogoed die nemen, want dan kom je al op dezelfde prijs uit als die met 750GB? Over die €700 die over is krijg je dan dus ook nog 7% korting?

Dus: Moet via http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell de kortingscode Z567X4S61QGFFM kopiëren, zodat ik deze kan gebruiken bij het afrekenen en voor die 7% korting gebruik ik de link die daarbij staat? Dan kom ik dus op zo'n prijs uit van €650 toch???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
YinYang schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 21:55:
Ik zie ook 2 keer een Dell 15R SE. 1 met 750GB HD en 1 met 1TB HD. Als ik op http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell kijk, dan krijg je alleen €50 korting op de Dell met 1TB HD. Ik kan dus net zogoed die nemen, want dan kom je al op dezelfde prijs uit als die met 750GB? Over die €700 die over is krijg je dan dus ook nog 7% korting?

Dus: Moet via http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell de kortingscode Z567X4S61QGFFM kopiëren, zodat ik deze kan gebruiken bij het afrekenen en voor die 7% korting gebruik ik de link die daarbij staat? Dan kom ik dus op zo'n prijs uit van €650 toch???
Vergeet de epp korting niet (2% indien totaal bedrag max 700, 5% bij > 700, waardoor het dus gunstig kan zijn een goedkope accessoire toe te voegen. Verder geeft Shopkorting 7% retour over het betaalde bedrag excl. BTW.

Het is het gemakkelijkst om het product via de epp link in je winkelmandje te plaatsen, de kortingscoupon toe te passen, het mandje op te slaan in je account. Nu de browser afsluiten en via shopkorting naar Dell gaan om je mandje te openen en het product te bestellen.

[ Voor 12% gewijzigd door pleasure op 03-05-2013 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Oké en hoe gebruik ik die EPP korting precies? Nar welke link moet ik gaan?

Ik wil de Inspiron 15R SE met 1TB gaan kopen, dus die is al boven de €700 (€750)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Niet online
Verander &cs=nldhs1 naar &cs=nlepp1 in de URL van een configuratiepagina, en je krijgt een paar procent korting als je het systeem in je mandje stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Dus:
- Naar Dell site gaan en direct de URL veranderen
- Laptop in winkelmandje doen (nu heb je de EPP korting)
- De shopkorting link gebruiken voor de 7% korting
- De kortingscode invoeren voor de €50 korting

Zo klopt het toch? Weet alleen niet zeker wanneer ik precies de URL moet veranderen voor de EPP korting? En die korting wordt meteen van de prijs afgehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Kortingscode moet je van de Dell site plukken, die van Shopkorting werkt niet met epp.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Heb jij de juiste volgorde van handelingen dan? Want weet nu niet hoe ik het goed moet doen om alle 3 de kortingen te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Niet online
Ga anders via deze link naar Dell. Kies de voordeligste 15R SE (althans als je die wilt). Voeg de kortingscode toe: Z6?55?7NXH46F1. Ik kom nu op een totaal van € 636,03. De versie met 8GB en 1TB komt op € 685,03, maar mocht je hier iets bij doen om boven de 700 uit te komen voor epp dan ben je uiteindelijk goedkoper uitzijn.

Over het bedrag ex btw kun je nog 7% terugkrijgen. Sla je mandje op in je account en open de site via Shopkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
pleasure schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:54:
Ga anders via deze link naar Dell. Kies de voordeligste 15R SE (althans als je die wilt). Voeg de kortingscode toe: Z6?55?7NXH46F1. Ik kom nu op een totaal van € 636,03. De versie met 8GB en 1TB komt op € 685,03, maar mocht je hier iets bij doen om boven de 700 uit te komen voor epp dan ben je uiteindelijk goedkoper uitzijn.

Over het bedrag ex btw kun je nog 7% terugkrijgen. Sla je mandje op in je account en open de site via Shopkorting.
Thnx!

De EPP wordt pas later afgehouden? Ik dacht vanaf de standaard verkoopprijs (€700 en €750 voor de versie met 8GB en 1TB). Als de EPP pas later wordt afgehouden, dan pak ik inderdaad de voordeligste 15R SE.

Maar wanneer moet ik de URL veranderen dan voor de EPP korting? Dat is mij nu nog steeds niet duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pleasure
  • Niet online
YinYang schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:11:
[...]

Thnx!

De EPP wordt pas later afgehouden? Ik dacht vanaf de standaard verkoopprijs (€700 en €750 voor de versie met 8GB en 1TB). Als de EPP pas later wordt afgehouden, dan pak ik inderdaad de voordeligste 15R SE.

Maar wanneer moet ik de URL veranderen dan voor de EPP korting? Dat is mij nu nog steeds niet duidelijk...
De link is daar al veranderd, de EPP wordt als laatste ingehouden (over het bedrag na kortingsbonnen), in je winkelmandje. Ik zou zeggen, voeg een configuratie toe en kijk even of je de EPP zichtbaar krijgt. Vergeet niet het mandje op te slaan in je account en later vanuit Shopkorting te benaderen. Met de voordeligste 15R SE zou je - na Shopkorting - op een totaal van 599,- uitkomen.

[ Voor 5% gewijzigd door pleasure op 03-05-2013 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
pleasure schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 11:22:
[...]

De link is daar al veranderd, de EPP wordt als laatste ingehouden (over het bedrag na kortingsbonnen), in je winkelmandje. Ik zou zeggen, voeg een configuratie toe en kijk even of je de EPP zichtbaar krijgt. Vergeet niet het mandje op te slaan in je account en later vanuit Shopkorting te benaderen. Met de voordeligste 15R SE zou je - na Shopkorting - op een totaal van 599,- uit komen.
Oké, super bedankt! Ik ga het straks meteen even proberen als ik thuis ben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greggel
  • Laatst online: 26-05 15:08
Welk bedrijf kan je als belg invoeren voor de EPP korting? Werkt Rabobank hier ook voor? En is dit zonder risico?

Vriendelijk bedankt alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Rabobank of student invullen wanneer je student bent.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
pleasure schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 10:54:
Ga anders via deze link naar Dell. Kies de voordeligste 15R SE (althans als je die wilt). Voeg de kortingscode toe: Z6?55?7NXH46F1. Ik kom nu op een totaal van € 636,03.
Ik heb het tot hier gevolgd en kom dan op een totaalprijs van €649,01? Die link pakt dus toch niet de EPP korting. Weet jij hoe dit kan?

Kan het trouwens kloppen dat ik ergens gelezen heb dat je met de EPP korting niet kunt betalen met iDeal? Als dat zo is, dan doe ik het wel gewoon zonder de EPP korting :)

Dan doe ik na bovenstaande stappen het dus in mn winkelmandje opslaan, dan via shopkorting link naar de Dell site gaan voor de 7% korting en dan de kortingscode invoeren toch?

[ Voor 24% gewijzigd door YinYang op 03-05-2013 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Hier trouwens 9% korting ipv 7%: https://www.haalmeeruitje...idPartenaire=30294&open=1

Kan ik die combineren met de €50 kortingscode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanisH
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-07-2024
Ik heb net geprobeerd de Dell Inspiron 17R SE te bestellen maar ik heb een probleem. Als ik kijk in mijn mandje staat er dat de prijs 819.96 euro is terwijl er bij het afrekenen staat: De totaalprijs van de aankoop is 849.49 euro (net de epp-korting).

Dit is wat ik heb gedaan.
1: Dell.be/epp
2: De Dell Insiron 17R SE in mijn mandje gestopt (prijs is dan 849.96 = epp korting)
3: Een waardebon gebruikt -50 euro (prijs in mandje 819.96 euro)
4: Venster gesloten , via shopkorting naar dell gegaan.
5: Proberen afrekenen... Prijs is 849.96

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Je hebt geen idee wat shopkorting doet he?
Het is een cashback site, dus achteraf geld terug. Je betaalt eerst de volle pond.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanisH
Waarom direct zo vijandig? Ik heb hier (bijna) alles doorgelezen en wist dus wel wat die shopkorting doet. Het gaat me dan ook over de DELL site.
Het feit is dat ik in mijn mandje zie staan dat het 819.96 euro zal kosten maar als ik via de dell site wil afrekenen staat er 'de totaalprijs van uw aankoop bedraagt 849.96 euro'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Staat de kortingscode er nog bij in? Anders opnieuw toevoegen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holthofw
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 27-12-2023
Hallo,
Mijn ervaring met het merk Dell is nihil.
Het nieuwe type Dell XPS 18 is een configuratie die is precies voldoet naar wat ik zoek.
Ik zie wel dat die in de US, Duitsland en Frankrijk wordt verkocht maar niet in Nederland.
Waarom wordt die nog niet in Nederland verkocht en heeft iemand al ervaring met de XPS 18 ?

Wim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyms
Weet iemand of de nieuwsbrief maandelijks is of is het toeval dat er nog geen geweest zijn sinds begin april?

[ Voor 38% gewijzigd door antonyms op 06-05-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18-08 11:26
Quad schreef op zondag 05 mei 2013 @ 09:09:
Staat de kortingscode er nog bij in? Anders opnieuw toevoegen.
Als ik de kortingscode opnieuw toevoeg na het 'inloggen' met shopkorting.nl, geldt de korting van shopkorting.nl dan nog wel? Want zodra ik naar Dell ga via shopkorting.nl krijg ik de melding dat ik vooral 'geen codes mag opzoeken of andere sites mag bezoeken'.

Straks krijg ik de 7% niet terug gestort omdat ze 'meten' dat ik een kortingscode heb toegevoegd terwijl dat niet mag.

Gaat dit op of kan ik de code gewoon toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iglo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-04 19:43
antonyms schreef op maandag 06 mei 2013 @ 13:13:
Weet iemand of de nieuwsbrief maandelijks is of is het toeval dat er nog geen geweest zijn sinds begin april?
niets hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

SX-Superfly schreef op maandag 06 mei 2013 @ 17:13:
[...]

Als ik de kortingscode opnieuw toevoeg na het 'inloggen' met shopkorting.nl, geldt de korting van shopkorting.nl dan nog wel? Want zodra ik naar Dell ga via shopkorting.nl krijg ik de melding dat ik vooral 'geen codes mag opzoeken of andere sites mag bezoeken'.

Straks krijg ik de 7% niet terug gestort omdat ze 'meten' dat ik een kortingscode heb toegevoegd terwijl dat niet mag.

Gaat dit op of kan ik de code gewoon toevoegen?
Ik heb een paar keer besteld en ik heb altijd het volgende gedaan:

- Kortingscode van deze pagina onder de CTRL+V knop.
- Via shopkorting.nl naar Dell site
- Link klikken op laptops en ultrabooks
- URL aanpassen naar EPP
- De gewenste laptop pakken
- In mandje plaatsen
- Code toevoegen
- Rabobank bij afrekenen aangeven (Als je student bent kan je ook 'Student' invoeren)
- Betalen

7% cashback gaat over bedrag excl. BTW wat je aan Dell betaald en dat krijg je dus terug.
Ze kunnen altijd zien dat je de link gebruikt hebben, mocht het binnen 5 werkdagen niet op jouw account staan dat het geregistreerd is dan een mailtje sturen met je ordernummer naar Shopkorting.nl

Het goedkeuren van dat bedrag kan maximaal 3 maanden na registratie van de order duren, daarna wordt het sowieso toegekend. Uitbetaling geschied de eerste dag van de daarop volgende maand.

In mandje opslaan heb ik zelf nooit gedaan, mijn manier werkt ook :Y)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanisH
Oke ik moet duidelijk verzendingskosten betalen daarom dat het toch wat duurder was.. Bedankt voor alle hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dan heb je er een accessoire erbij?

Edit: Ahh je bent van België :)

[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 06-05-2013 19:22 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 03-09 21:48
Ik wil garage een Alienware MX17 bestellen (eindelijk knoop doorgehakt!). Moet ik nou shopkorting.nl gebruiken of haalmeeruitjecard.nl? Er zijn geen specifieke kortingscodes die ook geldig zijn voor de Alienware reeks. Of werkt haalmeeruitjecard niet met EPP korting?

Tnx! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tealiciouss
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-09 14:17
Voor degene die nog 50 euro korting willen, via Symbaloo kreeg ik het volgende in de mail:

Volgens mij herbruikbaar!

Dell

Al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe laptop of desktop? Via Symbaloo kunnen wij tot 8 mei 50 euro korting bieden op een nieuwe laptop of desktop via Dell. Voeg Dell toe en gebruik de volgende kortingscode: CXQC8LCCRVQ7SC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-09 23:18
Tealiciouss schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 10:37:
Voor degene die nog 50 euro korting willen, via Symbaloo kreeg ik het volgende in de mail:

Volgens mij herbruikbaar!

Dell

Al een tijdje aan het kijken naar een nieuwe laptop of desktop? Via Symbaloo kunnen wij tot 8 mei 50 euro korting bieden op een nieuwe laptop of desktop via Dell. Voeg Dell toe en gebruik de volgende kortingscode: CXQC8LCCRVQ7SC
Deze code staat ook bij shopkorting.Het beste kan je gewoon de Dell codes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
De 15R SE van 699 euro en de Inspirion 15 van 399 euro zijn besteld.

Incl. de kortingscode voor de 15R en de EPP korting. Ik heb besteld via shopkorting.nl.

Wanneer is op shopkorting.nl zichtbaar dat ik een bestelling heb gedaan bij Dell?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De sheet is een beetje out of date. Volgens mij is mijn server na de laatste stroomuitval niet meer aan gegaan... Ik zal hem vanavond eens rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
SX-Superfly schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:57:
..
Wanneer is op shopkorting.nl zichtbaar dat ik een bestelling heb gedaan bij Dell?
Meestal binnen 1-2 dagen na betaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23-06-2022
Klopt het dat je voor het €849 model (dus i7, zonder Blu-Ray) uit komt op € 759.03 met alle kortingen?

Dit heb ik namelijk als orderbevestiging gekregen van Dell. En dat moet ik nu dus overmaken.
Terwijl hier iedereen zegt dat de €50 korting niet zichtbaar is op de Dell site, maar later wordt verrekend..

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
De 50 euro korting en de EPP korting worden meteen meegenomen in de orderbevestiging. De shopkorting.nl korting niet want die moet je achteraf terug laten storten via je shopkorting.nl account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:30

vhal

ಠ_ಠ

Mocht men nog in de race zijn voor een pricewatch: Dell Ultrasharp U2713HM Zilver, Zwart 27"monitor, deze code geeft je 30% korting. Geldig tot 15 mei 2013 afaik

DX45K52L3B26V$

Nog wel wat duurder incl korting dan de goedkoopste uit de PW maar er kunnen genoeg redenen zijn om bij Dell zelf te bestellen.

Ook icm met EPP (2%)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
SX-Superfly schreef op woensdag 08 mei 2013 @ 07:03:
De 50 euro korting en de EPP korting worden meteen meegenomen in de orderbevestiging. De shopkorting.nl korting niet want die moet je achteraf terug laten storten via je shopkorting.nl account.
Maar hoe zie je dan of je alles correct hebt gedaan met doorklikken in de browser e.d.?
Want je ziet dus niks terug van shopkorting, dus blijft het altijd gokken of alles is goed gegaan?

“Nothing changed since the 70s. Nothing. Except people train not that hard”. - Tom Platz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Als je de link hebt gebruikt gaat het meestal goed, heb je binnen 5 werkdagen geen bericht hebt dat de korting is geregistreerd moet je een supportticket openen en je ordernummer erbij zetten. Dat kunnen ze terugvinden.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Heb de link gebruikt ''naar shop met 7% shopkorting'', maar daar staat wel uitdrukkelijk bij dat je niet naar andere sites mag gaan tijdens het shoppen, terwijl ik wel de link naar EPP heb aangepast en ik zat ondertussen op GoT om de stappen te doorlopen.

Fingers crossed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06-09 21:25
Veiliger is het om tijdelijk even een andere browser te gebruiken. Bij mij is het goed gegaan, maar de validatie door Dell neemt wel zijn tijd...

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Oke, thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Tsja het is even afwachten inderdaad. Ik weet ook niet of het bij mij goed ging. Je krijgt inderdaad geen melding van shopkorting.nl dat de bestelling correct is verlopen...

Gezien het aantal mensen hier waarbij het wél goed is gegaan heb ik er alle vertrouwen in ;-)

De betaling is net binnen bij Dell, de status is nu dat de laptops worden 'geproduceerd'. Ik ga er vanuit dat ik de laptops volgende week binnen heb.

Op shopkorting.nl is nog niets te zien. Als er maandag nog niks te zien is in mijn account vul ik zo'n supporticket in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Ik heb afgelopen maandag de Inspiron 15R SE besteld en bij de verwachte leverdatum staat 24-05? Hoe kan dat nou 3 weken lang duren? Andere mensen die dit ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Geduld! Ik denk gewoon dat hij volgende week bij je aankomt ;).
Iets van indekken door Dell.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SX-Superfly
Volgens mij hanteert Dell flexibele levertijden ofzo... hoor hier verhalen dat de levertijd 2 weken was, maar dat de laptop binnen een week in huis was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Oké bedankt voor de reacties! Ik wacht het af.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10
Ik wil voor mijn broertje een Dell XPS 13 bestellen, maar nu heb ik een paar vraagjes:

ik wil hem bestellen met EPP korting, de 50 euro kortingsbon én de haalmeeruitjecard actie. Is dit mogelijk? Bij de voorwaarden bij de haalmeeruitjecard actie staat dat je verder géén gebruik mag maken van kortingen. Kan iemand bevestigen of dit zo is? Het scheelt toch zo'n 4% t.o.v. shopmetkorting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:54

Perkouw

Moderator General Chat
Knul schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:38:
Ik wil voor mijn broertje een Dell XPS 13 bestellen, maar nu heb ik een paar vraagjes:

ik wil hem bestellen met EPP korting, de 50 euro kortingsbon én de haalmeeruitjecard actie. Is dit mogelijk? Bij de voorwaarden bij de haalmeeruitjecard actie staat dat je verder géén gebruik mag maken van kortingen. Kan iemand bevestigen of dit zo is? Het scheelt toch zo'n 4% t.o.v. shopmetkorting.
Dit lijkt me toch al vrij duidelijk. Wil je nog meer bevestiging dan dat dan kunnen wij je dat niet geven, de helpdesk van Dell misschien wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:10
Perkouw schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 19:41:
[...]

Dit lijkt me toch al vrij duidelijk. Wil je nog meer bevestiging dan dat dan kunnen wij je dat niet geven, de helpdesk van Dell misschien wel.
Ohja, niet eens aan gedacht :'). Thanks, ga gelijk even bellen.

Edit: De Dell medewerker kon mij verzekeren dat de kortingscode niet geldig is in combinatie met de haalmeeruitjecard actie. Jammer :).

[ Voor 17% gewijzigd door Knul op 10-05-2013 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Ik ga waarschijnlijk voor mijn Alien die 17" tas van Alienware halen. Ga shopkorting en epp gebruiken. Nog iemand met een waardebon die hier voor werkt die over is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieu_Hinder
  • Laatst online: 03-03 12:59
Ik wil een Inspiron 15R SE bestellen vanuit België, en geraak er niet wijs uit wat ik precies moet doen in welke volgorde. Ik kan nog een paar dagen een 50 euro coupon gebruiken, en dan die 7% via shopkorting proberen. Epp-korting kan ik als student gebruiken? Of vul ik er iets 'random' in (misschien de universiteit die met Dell werkt)?

Moet ik voor shopkorting dan mijn mandje opslaan incl. kortingscoupon en epp, en via de shopkorting website naar de dell webshop gaan, en daar mijn mandje terug laden om het geldig te maken? En geldt dit in combinatie met de EPP-korting? De volgorde waarin je wat moet doen is een beetje verwarrend :p

De huidige configuratie is er een met de i7, inclusief coupon (-50), epp(-7% is dus -40), btw en verzending komt dit op 760 euro. 7% op het nettobedrag zou nog een kleine 50 euro korting zijn, dus het totaalbedrag is dan een 720 euro, goeie deal lijkt me?

Daarnaast, enigzins off-topic, scheelt het 100 euro tussen de aangeboden i5 of i7. Nu gaat de voorkeur uiteraard naar de i7, maar vroeg ik mij af of dit het waard is. Hij zal echter gebruikt worden voor vrij intensief werk, en wat extra power is altijd mooi. En gezien het kortingssysteem met percentages, zal het verschil tussen de i5 en i7 ook iets minder groot zijn. Probleem is een beetje dat ik van een Dell met i7-720qm kom, die steeds uitviel wegens hittproblemen en hier wat wantrouwig over ben geworden.

edit: epp gevonden!

[ Voor 28% gewijzigd door Mathieu_Hinder op 12-05-2013 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YinYang
Quad schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 11:30:
Geduld! Ik denk gewoon dat hij volgende week bij je aankomt ;).
Iets van indekken door Dell.
SX-Superfly schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 12:55:
Volgens mij hanteert Dell flexibele levertijden ofzo... hoor hier verhalen dat de levertijd 2 weken was, maar dat de laptop binnen een week in huis was.
Laptop is inderdaad vandaag al binnen gekomen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barry|IA
Dell is Snell :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
10% korting op accesoires.

Is persoonlijke code, heb deze gekregen nadat ik mijn 15R SE besteld heb.

F13R?N90C6400J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
willyfreak schreef op maandag 13 mei 2013 @ 17:35:
10% korting op accesoires.

Is persoonlijke code, heb deze gekregen nadat ik mijn 15R SE besteld heb.

F13R?N90C6400J
bedankt, hij werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FZ6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-07 22:56

FZ6

Net de XPS 13 besteld met Epp, €50.- korting en shopkorting.

Dat zijn lekkere kortingen :)

Als ik goed heb gerekend kom ik uit op +/- €850.-

Thanks everyone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieu_Hinder
  • Laatst online: 03-03 12:59
Net de Inspiron 15R SE besteld. Kwam origineel op 849 met verzending, met behulp van 5% epp en 50 euro kortingsbon 760 betaald, en normaal nog 7% terugbetaling via Shopkorting.be, dus finaal zou het een 720 euro moeten zijn. Voor die hardware nergens beter te vinden, me dunkt. Dank voor de besparing!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyms
Is het gebruikelijk bij Dell dat in deze 'Mei Mega Sale' hogere kortingen komen dan normaal? Iemand een idee 8-|? Aangezien de Mei Mega Sale misschien vergelijkbaar is met andere sale maanden in het verleden..

[ Voor 29% gewijzigd door antonyms op 14-05-2013 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
Hebben jullie ook die Alienware email gekregen? Is er korting of niet? :) (MX17)

*edit: volgens mij niet..

[ Voor 19% gewijzigd door dhelios op 16-05-2013 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je je epp truuk en een cashback actie tegelijk gebruiken? aangezien je wel rommelt met de link...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 12:05:
kan je je epp truuk en een cashback actie tegelijk gebruiken? aangezien je wel rommelt met de link...
Ja, dat kan.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 10:35
Dell houdt gewoon je sessie bij van zodra je van shopkorting link komt; Die link zal vermoedelijk enkele uren geldig blijven zelfs al bezoek je andere websites; shopkorting heeft er gewoon alle nut bij dat je via "hun link" besteld, want daar verdienen zij natuurlijk ook op :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ziek hoeveel korting je kan krijgen... zit nu op een bedrag rond de 600 euro als ik 2 xps 13's bestel (mn moeder wil er ook 1:P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

svennd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 14:28:
Dell houdt gewoon je sessie bij van zodra je van shopkorting link komt; Die link zal vermoedelijk enkele uren geldig blijven zelfs al bezoek je andere websites; shopkorting heeft er gewoon alle nut bij dat je via "hun link" besteld, want daar verdienen zij natuurlijk ook op :-)
wat is eigenlijk hun verdienmodel? hoe kan je nou geld verdienen door mensen te betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 03-09 14:06
Verwijderd schreef op vrijdag 17 mei 2013 @ 21:35:
wat is eigenlijk hun verdienmodel? hoe kan je nou geld verdienen door mensen te betalen?
De enige manier die ik kan bedenken:
1. Shopkorting stuurt jou naar de Dell website.
2. Jij bestelt wat bij Dell, terwijl Dell weet dat dat Shopkorting je doorgestuurd heeft.
3. Dell betaalt Shopkorting voor het doorsturen van een nieuwe klant.
4. Jij krijgt een deel van het geld dat Dell aan Shopkorting betaald heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de informatie iedereen!

Ik zit eraan te denken om een Inspiron 17R SE te bestellen. Worden er de komende dagen nog nieuwe coupons verwacht of werkt dat per maand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonyms
Iedere woensdag worden ze vervangen en dit is de eerste week zo ver ik heb gezien dat er geen is voor de xR SE (ter waarde van 50eu).. Dus ik zou even wachten ;). Maar dit is natuurlijk geen garantie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou iemand mij kunnen helpen.. ik ben aan het kijken of ik ook de epp truuk kan gebruiken bij de xps 12 maar het lukt mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog een vraag :p hoe kan het dat als ik via de website een xps 13 256 gig ssd bestel dat ik dan 1078 moet betalen.. met epptruuk etc..

en dat ik als ik via die sheet bestel ik zonder epptruuk etc 990 betaal.. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dan heb je niet exact dezelfde configuratie. De oc= parameter in de URL geeft aan welke configuratie je bekijkt. dat is ook die code die in de sheet staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laat maar.. zat op de amerikaanse -_-

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2013 13:51 . Reden: ik ben tyfus dom.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim301292
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 24-07-2024
Leuk, dit topic. Volgens mij begrijp ik alle stappen, behalve de URL-stap. Kan je echt zo bruut gewoon via Shopkorting naar Dell en dan de EPP link copypasta'en naar dat tabblad? Of bedoelen jullie dat je ergens de letters 'epp' tussen moet proppen?
Heb me ook maar ingeschreven voor de nieuwsbrief. Ik zag dat ik net een weekje te laat ben voor de XPS13. Dus dan wachten we nog maar eventjes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor wie nog een M14x of M17x wil kopen:

M14x i5 768p = € 739
M14x i7 900p = € 780
M17x i7 GTX 660m = € 1,180
M17x i7 HD 7970m = € 1,333

Over prijsdoorbraken gesproken.. Of wachten op haswell?

De meeste vostro's zijn ook €70-200 in prijs gedaald, maar die zijn nog steeds niet zo interessant ( :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
Hoe kom je uit op € 1333? Lukt mij niet incl 1080 scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simply_jeroen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 05-09 16:23
kan het kloppen dat je via epp niet met ideal kan betalen? of zie ik iets over het hoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tim301292 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 00:04:
Leuk, dit topic. Volgens mij begrijp ik alle stappen, behalve de URL-stap. Kan je echt zo bruut gewoon via Shopkorting naar Dell en dan de EPP link copypasta'en naar dat tabblad? Of bedoelen jullie dat je ergens de letters 'epp' tussen moet proppen?
Heb me ook maar ingeschreven voor de nieuwsbrief. Ik zag dat ik net een weekje te laat ben voor de XPS13. Dus dan wachten we nog maar eventjes..
als je m nu koop zit er ook nog tot donderdag 100 euro korting aanvast en de verzendkosten zijn ook nog eens gratis.. ik zou toch nog maar ff kijken ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dhelios schreef op maandag 20 mei 2013 @ 02:32:
Hoe kom je uit op € 1333? Lukt mij niet incl 1080 scherm.
De prijs is alweer terug naar het normale niveau :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
jeroenvervuren schreef op maandag 20 mei 2013 @ 10:14:
kan het kloppen dat je via epp niet met ideal kan betalen? of zie ik iets over het hoofd
Dat klopt je kan niet betalen met iDeal als je epp gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik via spaarwinkelen.nl naar de dell website ga dan krijg ik uiteindelijk deze link:

http://www.dell.com/nl/be...53-41ad-b8e0-f61f963bcccc

met deze link kan ik niet de epp truuk gebruiken.. weet iemand wat ik verkeerd doe? of kan je gewoon niet beide tegelijk gebruiken.. als ik via de sheet klik lukt het namelijk wel.. alleen dan heb ik dus niet de korting van spaarwinkelen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 11:46:
[...]

De prijs is alweer terug naar het normale niveau :/
wth? Dell is ons aan het mindfucken? :+ >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt wel eens dat de prijs een fuck-up krijgt. Zoals vorig jaar met een fully loaded M6700 voor <€1000.. maar meestal wordt dat vrij snel hersteld. Zo ook in dit geval.

Al vond ik de prijs zo gek nog niet. Wie gaat er 2 weken voor haswell nog €1500 uitgeven aan een laptop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dhelios
Ik wacht ook op Haswell. No rush :) nog een mooie korting erbij en ik ben blij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:09:
als ik via spaarwinkelen.nl naar de dell website ga dan krijg ik uiteindelijk deze link:

http://www.dell.com/nl/be...53-41ad-b8e0-f61f963bcccc

met deze link kan ik niet de epp truuk gebruiken.. weet iemand wat ik verkeerd doe? of kan je gewoon niet beide tegelijk gebruiken.. als ik via de sheet klik lukt het namelijk wel.. alleen dan heb ik dus niet de korting van spaarwinkelen.nl
heeft iemand een idee? want of ik krijg dit of: &cs=nlbsdt1

hoe krijg ik dit anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Laatst online: 10-08-2024
Misschien een rare vraag, maar heeft iemand misschien hoe groot de kans is dat de krotingscode op de dell inspiron 15r se binnenkort weer langs komt?

Wil deze binnenkort gaan kopen, het liefst morgen al natuurlijk.. Maar ik wil hem niet bestellen en een dag later een kortingscode van €50,- tegenkomen die ik dan net ben misgelopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxicunderGroov
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-09 00:33
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 00:16:
Voor wie nog een M14x of M17x wil kopen:

M14x i5 768p = € 739
M14x i7 900p = € 780
M17x i7 GTX 660m = € 1,180
M17x i7 HD 7970m = € 1,333

Over prijsdoorbraken gesproken.. Of wachten op haswell?

De meeste vostro's zijn ook €70-200 in prijs gedaald, maar die zijn nog steeds niet zo interessant ( :P )
Als ik de link in de sheet volg en een basic M14x samenstel kom ik nogsteeds op 899 uit, wat een gedoe ;/
Pagina: 1 ... 19 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.