Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Er staat gewoon dit:
Nu op alle Inspiron 15R en 17R laptops met zeer grote 1TB harde schijf 5% korting
Geldig t/m 20.03.13.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 4VFF?DL53P6N3?
Nu op alle Inspiron 15R SE en 17R SE Full HD laptops 5% korting
Geldig t/m 20.03.13.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : VZGLN5Z0L?G9V$
⏩ PVOutput☀️
Ik bedoel dat het is raar dat de code voor de 15R niet voor SE variant wel bij mij werkt voor 15R SE variant.Quad schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 18:43:
Nee, dat zijn verschillende Inspirons!
Die geldt alleen voor de 15R en de 17R, maar niet voor de SE variantien, daar dien je de 15R SE/ 17R SE code voor nodig te hebben.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb met Ideal betaald en de standaard verzending. Iemand enig idee hoe lang het gaat duren voordat ik hem ontvang?
Sup
De andere 2 hebben een verzenddatum van rond de 30 maart. en eentje van 23 maart.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Met 85 euro korting, 5% korting op alle Inspirion, 5% EPP en 7% shopkorting.
689,51 euro betaald, waarvan ik nog ongeveer 40 euro terugkrijg via shopkorting.
Quad, en alle andee, bedankt voor de herdere uitleg en tips!
Nu verder inlezen in hoe een SSD in te bouwen (mn het software gedeelte)
Vaak wordt de laptop eerder geleverd dan de verwachte leverdatum.Hak schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:30:
Verwachte leverdatum van m'n standaard 15R SE i5 is 8 april. Dat valt dus wel een beetje tegen eigenlijk.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
EPP is geen code, is een aanpassing in de URL van NLDHS1 naar NLEPP1. Voor ik weet is er geen EPP programma in België.Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:33:
Ik vind maar nergens de EPP kortingscode voor Belgie...
Kan iemand mij helpen?
⏩ PVOutput☀️
Vervalt ie dan over 1 uur en 38 minuten of over 25 uur en 38 minuten?Nu op alle Inspiron 15R SE en 17R SE Full HD laptops 5% korting
Vervalt woensdag 20 maart 2013
Over 25 uur dus.
⏩ PVOutput☀️
En hoe pas je EPP korting toe?
⏩ PVOutput☀️
VZGLN5Z0L?G9V$ is de goede!
⏩ PVOutput☀️
Edit: Al gedaan. Ze kunnen het niet aanpassen, maar wel doorgeven als de laptop bij UPS is. Nu maar hopen dat ik niet buiten de boot val en alles in de soep loopt...
[ Voor 34% gewijzigd door Joep op 20-03-2013 11:44 ]
Verwijderd schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 21:33:
Ik vind maar nergens de EPP kortingscode voor Belgie...
Kan iemand mij helpen?
Ik had de 15r se op het oog, met de kortingscodes en shopkorting.
Is het dan ook mogelijk om nog btw terug te vragen via mijn moeders bedrijf?
Thanks
⏩ PVOutput☀️
Dell waardebon: TGRQLC?MMV130W
Werkt in ieder geval voor de U2412M kost hierdoor bij Dell EUR 251,67 inclusief verzendkosten (nu gratis). Dat is EUR 9,- minder dan de laagste in de pricewatch.
Bij Dell inclusief 3 jaar Next Business Day Exchange Service met Premium Panel Guarantee. (Niet duidelijk kunnen krijgen of de resellers dat ook geven.)
levertijd lijkt wel lang te zijn (1 maand ?).
lijkt ook 10% korting te geven op kleinere monitoren.
Status: Verwerking van bestelling
Geschatte leveringsdatum: 8-4-2013
Verzendmethode: Standaardlevering
Datum van bestelling: 20-3-2013
Het was ook een express verzending, waarom dat deze nu op standaardlevering staat

[ Voor 49% gewijzigd door Joster op 20-03-2013 23:14 ]
⏩ PVOutput☀️
Ik stond gisterenavond op het punt de versie die normaal € 949 kost te bestellen maar dit was niet meer mogelijk. Met de 10% korting, 5% code, 5% EPP en 7% shopkorting was deze zo interssant geworden dat ik de knoop had doorgehakt. Maar helaas. Baal er wel van. De versie die normaal € 1.149 kost, is nog wel te bestellen.vinnie1 schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 09:31:
Zie ik het nou niet goed of zijn de Inspiron met i7 , 8GB en GT650m niet meer verkrijgbaar?
Wat betreft de 17R SE, geduld is een schone zaak, kan van het een op andere moment weer besteld worden meestal.
⏩ PVOutput☀️
⏩ PVOutput☀️
Beetje jammer dat die van € 949 niet te selecteren is, die wil ik nu juist graag bestellen.Quad schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 10:43:
Nieuwe kortingsacties vanaf vandaag![]()
Wat betreft de 17R SE, geduld is een schone zaak, kan van het een op andere moment weer besteld worden meestal.
Overigens is het ook wel interessant waarom je de i7 variant wilt hebben, voor normale gangbare zaken en gamen kan je gerust een i5 nemen hoor.
⏩ PVOutput☀️
Same here. Gisteravond kwam ik daar ook achter. Heb via de Dell chat geinformeerd wanneer ze weer bestelbaar zijn. Heb daar geen concreet antwoord op gekregen. Wordt dus gewoon af en toe kijken of het weer kan. En anders wachten op de volgende kortingsactie of een verlenging.Lagean schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 12:59:
[...]
Beetje jammer dat die van € 949 niet te selecteren is, die wil ik nu juist graag bestellen.
Nog even wachten dus. Status staat al wel op produceren.
Hoelang duurt het voordat shopkorting.nl het bedrag vrijgeeft?
Bij mijn zus duurde het 3 maanden, bij mijn kameraad was het binnen een maand klaar en uit betaald.
⏩ PVOutput☀️
Heb wel met creditcard betaald, las dat het bij betaling met iDeal een dag langer kon duren.
Shopkorting is gelukkig ook geregistreerd, lijkt mij een fijne laptop voor de prijs.
Verwijderd
Edit:
Heren (Dames), de 10% Kortingsactie van Dell is verlengt tot en met 28 maart. Dus de huidige kortingen zijn nog geldig tot 27 maart de 17R SE met i7 zal dan vast al wel een keer terug zijn!
[ Voor 53% gewijzigd door Quad op 22-03-2013 00:15 ]
⏩ PVOutput☀️
De 5% extra kortingscode is verlopen. Gebruik deze code: VV?RW6G$8C?T2D deze is voor 50 euro korting.
Voor epp kan je deze link gebruiken: http://www.dell.com/nl/p/...=nlepp1&l=nl&s=dhs&~ck=mn
Als je met shopkorting werkt blijft hij als het goed is epp onthouden en kun je bovenstaande link sluiten en de dell site opnieuw openen met shopkorting.
[ Voor 3% gewijzigd door Swift92 op 22-03-2013 12:33 ]
Verwijderd
Intern backlit toetsenbord met multitouch-touchpad – VS/Internationaal (QWERTY)
@thewongandonly
Nee dat zie je niet aan de link. Als je twijfelt of het wel gelukt is of niet kan je beter een paar dagen wachten met betalen (bankoverschrijving). Dan zie je vanzelf Dell in het kolom rechts staan op shopkorting.nl of je neemt contact op met shopkorting.
Daarna kan je gewoon een nieuwe order plaatsen.
Maandag komtie met de post. Helaas is er niemand thuis. Dus mss bij de buren.
Gebruik de couponcode 3PV$5R4ZJQBP3V
Ik maak geen fouten, ik creëer leer momenten.
Via de shopkorting link de bestelling afgemaakt, alleen staat er nu 0,36 cent op mijn shop korting account?
Iemand hier ervaring mee?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Nou, de aankoop staat bij Shopkorting vermeld bij "Openstaand". Er ervaringen bekend dat deze niet werden omgezet naar "akkoord"?Swift92 schreef op vrijdag 22 maart 2013 @ 14:46:
Als het niet gelukt is moet je eerst even je order annuleren (dus niet betalen inderdaad). Dat kan via http://support.euro.dell....c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs
Daarna kan je gewoon een nieuwe order plaatsen.
Dan is het even afwachten wanneer het wordt bijgesteld, staat volgens mij ook ergens op de shopkorting website.remondoo schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 20:20:
yup, 2 sleeves
Zie bijv. een reactie op de Dell pagina:
Dinsdag bij Dell besteld, binnen 48u zou de shopkorting zichtbaar zijn, er staat nu een korting van 0,6% ipv de beloofde 7% (en dus ook te laag uitbetaald te worden) Hoe kan dit ?
Ik heb alles precies volgens de aanwijzingen besteld
welu67 | Geplaatst op 09-11-2012 | Reageer op deze Dell review
Beste welu67,
De korting van Dell wordt achteraf automatisch aangepast in het juiste kortingsbedrag. Dit als u meer dan 1 artikel heeft besteld.
Wij zien dan ook dat de korting reeds is aangepast in uw account.
Shopkorting
jelle | Geplaatst op 09-11-2012 | Reageer op deze reactie
Crossposten is niet toegestaan. Verwijderd in "Laptop voor school"Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:04:
[...]
Nou, de aankoop staat bij Shopkorting vermeld bij "Openstaand". Er ervaringen bekend dat deze niet werden omgezet naar "akkoord"?
Maar het is geregistreerd dus en zal wel goedgekeurd worden.
[ Voor 33% gewijzigd door Quad op 24-03-2013 14:16 ]
⏩ PVOutput☀️
Ga ik even doenQuad schreef op zondag 24 maart 2013 @ 14:05:
[...]
Dan is het even afwachten wanneer het wordt bijgesteld, staat volgens mij ook ergens op de shopkorting website.
eerst Shanghai China, toen Koeln (zal keulen zijn), en nu issie in Dubai.
Ik ben benieuwd hoe ze die morgen hier krijgen. haha.
Dat fix ik wel een keer, maar dat kan nog wel enkele weken duren.
⏩ PVOutput☀️
Maargoed zo blijft het. Laptop is inmiddels nu echt in koln aangekomen.
Was zelf ook benieuwd of het allemaal goed zou lopen. Maar dankzij alle kortingen maar 720 euro voor dit model betaald. Niet slecht volgens mij voor die specs.Quad schreef op zondag 24 maart 2013 @ 17:20:
Have fun! Altijd leuk om te horen dat het goed gaat. Voor vragen over de laptop kan ik je verwijzen naar het 17R SE ervaringen topic.
Een akkoord krijg je ook pas als de retour termijn is verstreken, en voor Dell is dat +- 4 weken.
⏩ PVOutput☀️
Van de Dell site:
Dell belast uw creditcard op het moment dat uw product gereed is voor verzending.
⏩ PVOutput☀️
Ik wil genieten van al de kortingen.
Hoe pak ik dit aan?
Ik doe mijn bestelling via dell......
aan de kassa kortingcode ingeven,- 50 euro, tot daar gaat het goed.
Maar die epp-code lukt niet....
Kan iemand eens duidelijk omschrijven welke stappen je moet nemen voor die epp-code te valideren, eigenlijk wat je moet doen???
En wat moet je daarna doen?
die shopkorting???
Alvast hartelijk bedankt voor de moeite die jullie nemen om mijn handje vast te nemen en mij hier door te gidsen.
grtz
⏩ PVOutput☀️
Ik ga er even vanuit dat je al een account hebt aangemaakt op shopkorting.nl, zo niet meteen doen dus. Log in en ga via deze site naar Dell. Je komt binnen op http://www.dell.com/nl/p/...40557111117281&redirect=1
In deze link pas je het vette in
...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1&~ck=mn&dgc=AF&cid=5658&lid=136885&acd=240557111117281&redirect=1
aan naar nlepp1 en druk op enter. Selecteer de laptop die je wil hebben en zoals je zult zien, blijft het ingevoegde nlepp1 in de URL staan als je bij de kassa bent. Voeg hier de waardebon in en vergeet deze niet toe te passen en voilà. Je hebt nu een laptop besteld met alle kortingen.
De korting via shopkorting.nl wordt later bijgeschreven op je account daar en kun je dan aan jezelf laten uitbetalen.
goed is als mijn full HD scherm op mijn XPS17...want die is erg goed. Zal wel wat anders zijn, want de SE heeft een anti-glare screen. Enfin ...je moet wat korting bij elkaar schrapen, maar uiteindelijk heb je dan een mooie prijs.TOP !
[ Voor 3% gewijzigd door demonk op 27-03-2013 16:48 ]
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 34% gewijzigd door zynex op 27-03-2013 22:12 ]
Veel plezier er mee, en voor vragen.. [Ervaringen] Dell Inspiron 15R Special Edition
⏩ PVOutput☀️
Heb ook de EPP-truc toegepast en betaald met CC. Nog een optie om te proberen dus. Gaat ook nog eens lekker snel, aangezien mijn bestelling van zaterdag al op woensdag geleverd is.Quad schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 21:52:
Dan dien je geen EPP te gebruiken. Zonder EPP kan je met iDeal betalen, met EPP enkel bank overschrijving.
Nu op alle Inspiron 15R SE en 17R SE Full HD laptops €50 korting
Geldig t/m 03.04.13.
R5FZBJXXMG28BN
Nu op alle Inspiron 15z Ultrabook laptops €50 korting
Geldig t/m 03.04.13.
MK?CG6P9P41$DN
Nu op alle Inspiron en XPS All in One computers 5% korting
Geldig t/m 03.04.13.
W$2W8V8BS92DC8
35% korting op laserprinter 2155cdn
Geldig t/m 30.04.13.
LRMTKW6SWH4Q3N
⏩ PVOutput☀️
Is er nog een manier om die korting alsnog te krijgen via Dell ofzo?
Welk model heb je nu aangeschaft en hoeveel betaald? Dus spaarwinkelen niet meerekenen.Prijs € 799
Totale Besparing* € 80
Vanaf € 719
Want zoals het er naar uit ziet heb je enkel EPP gemist, is wel een bedrag van +- €40,- / €45,-
[ Voor 67% gewijzigd door Quad op 28-03-2013 10:44 ]
⏩ PVOutput☀️
De Inspiron 17R SE 7720 voor 917.51 EUR (zonder spaarwinkelen korting)Quad schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 10:42:
De 10% extra krijg je al van Dell.. Is standaard tot vandaag nog verwerkt in de prijs.
[...]
Welk model heb je nu aangeschaft en hoeveel betaald? Dus spaarwinkelen niet meerekenen.
Want zoals het er naar uit ziet heb je enkel EPP gemist, is wel een bedrag van +- €40,- / €45,-
⏩ PVOutput☀️
Zonder 3D scherm. De base versie met blu-ray en 8 GB geheugen.Quad schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:29:
De i7 variant met of zonder 3D scherm?
edit: nevermind. Ik kreeg letterlijk 10min later een bericht van shopkorting. De korting is geregistreerd. Bedankt allemaal. Nu nog maar hopen dat hij er iets sneller is dan de 16de...
[ Voor 23% gewijzigd door zynex op 28-03-2013 12:35 ]
De prijs die ik nu betaal met EPP, kortingscode en cashback is €639,85. In mijn ogen is dit echt geen geld voor een i7 met 8gb RAM, full HD scherm en 1TB HD, en kan in de pricewatch ook geen laptop vinden die hierbij maar enigszins in de buurt komt. Vanmorgen had ik nog bijna de Lenovo Y500 gekocht, was ik toch ruim €350 duurder uit geweest voor vergelijkbare prestaties.
Overigens heb ik betaald met creditcard, verloopt de casback via shopkorting.nl en gebruik ik de EPP als student.
Nu blijft er nog genoeg geld over voor een snelle SSD schijf, en dan heb ik weer een laptop waar ik mee vooruit kan. Mijn huidige Dell Latitude van 6 jaar oud doet het nog altijd prima, maar is uiteraard niet de snelste meer en wordt daarom dus ook vervangen.
De verwachte levertijd is 8-4, maar stiekem hoop ik 'm volgende week te krijgen
[ Voor 4% gewijzigd door ruben-m op 28-03-2013 12:32 ]
⏩ PVOutput☀️
Dat ga ik ook doen.Quad schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:00:
Hoe ga je de SSD erin zetten? Lekker de DVD drive vervangen?
[ Voor 72% gewijzigd door MarcoC op 28-03-2013 13:05 ]
Ja dat is wel het plan, ik gebruik eigenlijk al jaren geen schijfjes meer.. Als ik het goed heb begrepen dan is het beter om de SSD op de plaats van de HD te doen en de HD middels een hdd caddy naar de dvd bay te verhuizen he? (hoort eigenlijk niet hier thuisQuad schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 13:00:
Hoe ga je de SSD erin zetten? Lekker de DVD drive vervangen?

Maar inderdaad, is offtopic ^-^
⏩ PVOutput☀️
Die ene die in de sheet stond en niet op de site dus met blue ray en 32 SSD en 1TB schijfje erin.
680 voor betaald met alle kortingen en cashback.
Super topic dit! dank is groot!
Kreeg vandaag wel een mailtje btw of ik met mijn werk mail even kon reageren (heb rabobank opgegeven als bedrijf voor de EPP korting)
Iemand anders hetzelfde gehad al?
heb nu gereplyed alsof mijn neus bloed, staat wel op verzonden nu..
als je de 2 in een 4 (van het product nummer) verandert in de link in je bestelproces dan heb je weer die je in de sheet zietjosephusmarinus schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 11:36:
Ben ik nou gek of hebben ze op de Dell website de 32GB mSATA SSD uit de specificaties gehaald van de 15R SE ?
€1749 - 175,- = €1574,-
De (5%) EPP truc werkt bij de One ook dus -78,70 = €1495,30
Als ik dan nog met mijn MasterCard zou betalen krijg ik nog eens 7% cashback dus dan komt het eind bedrag op €1390,63
Gaat de combinatie van EPP korting en betalen met Mastercard werken? en kan ik eventueel nog andere kortingen gebruiken?
edit: op hun site staat nog een 5% waardebon voor Xps One systemen
[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 01-04-2013 10:22 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ik zou graag jullie hulp willen bij mijn bestelprocedure voor de Dell Inspiron 15R SE.
Ik probeer al een aantal dagen alle kortingen toe te passen, maar zonder succes. Ik ga hierbij als volgt te werk:
1. start op de pagina van 'Werknemers en studenten' op Dell.nl; EPP korting automatisch inbegrepen
2. selecteer de 15R SE met i7 en ga door naar mandje
3. voeg kortingsbon van 50 euro toe en pas dat ook toe
4. sla mandje op in mijn eigen account door in te loggen
5. meld mijzelf af en sluit Opera browser af
6. open nieuwe Opera browser en meld mij aan via shopkorting.nl
7. ga via 7% kortingslink naar dell website
8. log weer in mijn account op dell website
9. zie de 50 euro kortingsbon niet terug in mijn werknemersmandje
Kan iemand mij vertellen wat ik hier niet correct doe en wat ik wel zou moeten doen? Kan ik de 50 euro kortingscode ná mijn bezoek aan shopkorting verwerken zonder dat ik de shopkorting procedure frustreer?
Voor de duidelijkheid heb ik mijn bestelling ook al met Mozilla, Chrome en Explorer proberen uit te voeren én de originele EPP handleiding van de voorpagina toegepast. Allemaal met hetzelfde resultaat.
Groet,
O.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Dit topic is gesloten.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.