[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.645 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:54

GaMeOvEr

Is een hork.

Je wilt ook niets configureren, je wilt het model met de juiste processor en scherm, de rest van de opties (meer geheugen, SSD, eventueel 2e disk) koop je gewoon lekker zelf, want daar pakken ze bij Dell 200% marge op.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdeb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-03 23:54
Bij Shopkorting in de voorwaarden, ineens:

Let op, er geldt geen korting als er enig telefonisch contact met Dell is geweest ivm een wijziging/aanvulling of overige vragen over de bestaande bestelling.
Je mag dus geen contact hebben gehad met Dell??? Dit is me daar een rare voorwaarde. En via de chat??? Is ook een leuke.

Een soort anti-communicatie-beding. Eigenlijk staat er: Klik iets aan en neem het, anders niet.

Ben benieuwd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spirut
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-08 07:45
Mijn excuses als dit offtopic is, maar ik heb een probleempje bij het bestellen van de Inspirion 15R SE. Bij het invullen van mijn gegevens bij de kassa moet ik ook een Amerikaanse postal code invullen, en als ik deze leeg laat dan krijg ik deze melding: Postal Code must be 7 characters in the following format: 9999 ZZ. Kan ik hier gewoon iets randoms invullen of krijg ik dan problemen met de levering?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:40

Quad

Doof

Wdeb schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 13:56:
Bij Shopkorting in de voorwaarden, ineens:

Let op, er geldt geen korting als er enig telefonisch contact met Dell is geweest ivm een wijziging/aanvulling of overige vragen over de bestaande bestelling.
Je mag dus geen contact hebben gehad met Dell??? Dit is me daar een rare voorwaarde. En via de chat??? Is ook een leuke.

Een soort anti-communicatie-beding. Eigenlijk staat er: Klik iets aan en neem het, anders niet.

Ben benieuwd....
Dat is puur als je telefonisch of via de chat besteld, natuurlijk mag er contact zijn.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spirut schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:11:
Mijn excuses als dit offtopic is, maar ik heb een probleempje bij het bestellen van de Inspirion 15R SE. Bij het invullen van mijn gegevens bij de kassa moet ik ook een Amerikaanse postal code invullen, en als ik deze leeg laat dan krijg ik deze melding: Postal Code must be 7 characters in the following format: 9999 ZZ. Kan ik hier gewoon iets randoms invullen of krijg ik dan problemen met de levering?

Alvast bedankt.
Had ik ook... spatie wel ertussen gedaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy t
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 15:11
Joolee schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:17:
30% korting op batterijen en stroomadapters: C9CV$5FK13DXT?
Thx accu is besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Kreeg nu ineens een mail dat verwachte leverdatum voor mijn Inspiron 15R SE 21 maart is (besteld op 3 maart). Als je nu bestelt staat er op de site gewoon geschatte verzenddatum 11 maart, op 3 maart was dat 8 maart. Weet iemand hoe dat zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Contact opnemen met Dell, en anders gewoon afwachten, normaliter zal dat echt niet zo lang duren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spirut
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-08 07:45
Verwijderd schreef op donderdag 07 maart 2013 @ 16:49:
[...]

Had ik ook... spatie wel ertussen gedaan? ;)
Ja heb al met spatie ertussen geprobeerd, maar lukt ook niet :( Ik heb toen maar de chat geprobeerd en diegene zei dat ik het via dell.nl moest doen, maar alsnog moest ik die postal code invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De XPS 10 is momenteel aantrekkelijk geprijsd; voor minder dan €400 heb je hem al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18:39

Jheroen

Jheroen

Quad schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:38:
Damn it, ik ga een donatie rekening openen zo.
Al het geld wat ik jullie heb laten besparen maar op mijn rekening laten storten, beter idee! :+

@Jheroen, de gratis HD betaal je eigenlijk normale prijs voor, zonder de externe HDD is het aantrekkelijker natuurlijk! (want +- €70,- extra korting dan normaal!)
Voor de backlit moet je even het topic doorspitten, zoek functie -> backlit -> profit.
Zo!
Uiteindelijk de 17R SE zonder 3D want niet nodig, mét backlit zónder shopkorting (want telefonisch met dell geregeld) en sinds vandaag mét gratis externe HD die ik eerder in de order had weggehaald (1->0). Gebeld met klantenservice en die hebben hem netjes nagezonden :)
Ook nog een sneller wifikaartje én een samsung 840 pro 128 GB SSD besteld en alles voor minder dan de standaard prijs van de notebook zelf dankzij Quad _/-\o_ O-)
Morgen gaat de dell op de operatietafel en daarna hoop ik dat alles gaat werken :)

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predatherion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-06 08:46
Zie ik dat nu verkeerd, of is de m14x deal ineens 70-80 euro goedkoper geworden? Zo wordt het wel erg verleidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste 'dekundigen',
Ik wil graag de 15R SE aanschaffen met toestenbordverlichting. Volgens Dell alleen via telefonische bestelling mogelijk. Dan is er geen EPP mogelijk en geen kortingsbonnen, kortom volle mep betalen.
Weet iemand hiervoor een mogelijkheid om toch die aantrekkelijke kortingen te vangen??
Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Predatherion schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:20:
Zie ik dat nu verkeerd, of is de m14x deal ineens 70-80 euro goedkoper geworden? Zo wordt het wel erg verleidelijk...
Het ligt niet aan jou, alle configs zijn met €70 in prijs gedaald aldus mijn notificatiescripts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:41
EPP truuc lijkt bij mij niet te werken, zelfs zonder of met kortingsbon maakt het niet uit.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/763792/Capture.PNG

Goedkoopste configuratie incl kortingsbon van € 50 kom ik uit op 649,01..met cashback zou het dan op € 611,46 komen (geen epp truuc).

Of is het handig om voor die 2 GB geheugen + HDD upgrade 750MB naar 1TB net die 25 euro meer te betalen?

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ach, EPP is voor zo'n configuratie niet rendabel, je betaald 12 euro minder, je iDeal optie vervalt, waardoor een overboeking moet plaats vinden en die vertraagd het proces. En je hebt kans dat hij dus eruit gepikt en afgekeurd wordt.

Overigens wel even rekening houden met Shopkorting, dat is 7% over bedrag betaald excl. BTW. +- 35 euro.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:29
Shopkorting en Cashback? Hoe gaat dat in zijn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radeoxx
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:41
Kun je haalmeeruitjecard.nl en shopkorting combineren? Ik wil graag met creditcard betalen ook btw :)

En hoe denk je over upgrade naar 3 jaar garantie, kost € 110 incl BTW dus feitelijk +/- € 100 na kortingen

[ Voor 35% gewijzigd door radeoxx op 08-03-2013 13:08 ]

SUZ-SWM80VA2 + ERSD-VM2D + DJG 200 WPS - PM voor Tibber Refferal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Dat bedoel ik ook ja, hoe kan je ze combineren?
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:39:
Beste 'dekundigen',
Ik wil graag de 15R SE aanschaffen met toestenbordverlichting. Volgens Dell alleen via telefonische bestelling mogelijk. Dan is er geen EPP mogelijk en geen kortingsbonnen, kortom volle mep betalen.
Weet iemand hiervoor een mogelijkheid om toch die aantrekkelijke kortingen te vangen??
Mijn dank is groot!
Wat is de meerprijs voor toetsenbordverlichting? Was dat € 70,- ?

Dat EPP niet mogelijk is snap ik, hetzelfde geldt voor shopkorting.nl. Maar de MasterCard cashback en kortingsbonnen van € 50,- waar overal een code voor te vinden is ook niet?

[ Voor 88% gewijzigd door Joster op 08-03-2013 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predatherion
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:58:
[...]

Het ligt niet aan jou, alle configs zijn met €70 in prijs gedaald aldus mijn notificatiescripts.
Interessant, ik vraag me af of dat iets permanents is. Ik zie geen prijsveranderingen in de basisconfiguraties.

Begrijp ik overigens goed dat de meest voordelige manier van aanschaffen het combineren van een deal config met een kortingscode, epp korting en cashback is? In dat geval moet ik misschien nog even wachten tot er weer Alienware kortingscodes komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Er zijn niet zo vaak kortingsbonnen voor alienware, misschien eens per 2 maanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predatherion
Aha, oke, daar moet je dus geluk mee hebben. Is het wel aannemelijk dat de deal configs voorlopig zo blijven, of neem ik in die zin een risico door te wachten?

Bedankt voor de hulp dusver, trouwens ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03:28
Net de Dell Inspiron 17R SE besteld, i7 maar zonder het 3D scherm. Besteld met 50 euro kortingscode, EPP en shopkorting.
Nu maar hopen dat de EPP goed gaat.

pffff, leverdatum 2-4 :(

[ Voor 8% gewijzigd door Baumans op 10-03-2013 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemigidius
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20-11-2024
Baumans schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:47:
Net de Dell Inspiron 17R SE besteld, i7 maar zonder het 3D scherm. Besteld met 50 euro kortingscode, EPP en shopkorting.

Hoe heb je dat gedaan , via de link van shop naar dell gegaan, dan laptop geselecteerd. Epp veranderd in het adress dan laptop geselecteerd en dan in aan de kassa de bon toegevoegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
Ik heb eerst de laptop in mijn winkelmandje met epp opgeslagen.
Daarna vanuit shopkorting naar Dell gegaan bij de kassa de kortingscode toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Baumans schreef op zondag 10 maart 2013 @ 15:47:

Ik had dit ook, maar ze schatten gewoon super ruim. Later krijg je een mailtje met eerdere datum. Ga er maar vanuit dat ze de verzenddatum die op de site stond tijdens bestellen wel halen, heb je hem dus 1 à 2 dagen later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
Ilya schreef op zondag 10 maart 2013 @ 19:24:
[...]

Ik had dit ook, maar ze schatten gewoon super ruim. Later krijg je een mailtje met eerdere datum. Ga er maar vanuit dat ze de verzenddatum die op de site stond tijdens bestellen wel halen, heb je hem dus 1 à 2 dagen later.
Dat zou mooi zijn. Gelukkig sta ik niet direct om te springen. Lang leve de werk laptop :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-08 10:35
Verwijderd schreef op vrijdag 08 maart 2013 @ 11:39:
Beste 'dekundigen',
Mijn dank is groot!
Zowel EPP als kortingbonnen als kortingshops is mogelijk. Je moet gewoon contact opnemen met de chat nadat je order is gemaakt, voor je hebt betaald :)

Korting : restrictie
EPP : dit de werknemers korting, enkel voor werknemers dus (ook studenten) (maw voor iedereen, zolang je maar weet)
shopkorting : via hun link bestellen.
kortingbonnen : restrictie die wordt vermeld bij de kortingbonnen pagina

shopkorting gaat wat je in de sessie betaald hebt doorkrijgen als "gekocht via shopkorting". de extra 40 euro voor je backlid is dus niet verrekend er boven op. Overigens kun je enkel backlid met QWERTY layout krijgen, AZERY is niet beschikbaar. Sneu voor Belgen als mijzelf. :)

Happy shopping!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
En shopkorting + creditcardkorting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Joster schreef op maandag 11 maart 2013 @ 14:26:
En shopkorting + creditcardkorting?
Werkt niet.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emperorbone
  • Laatst online: 12-09 15:50
De kortingsbonnen die ik voor de Insprion 15R SE vind zijn geldig t/m 13 maart, maar ik heb hier ergens gelezen dat deze acties regelmatig verlengd worden.. Is het het risico waard om te wachten en dan de kans te hebben op a. meer korting, b. dezelfde korting, c minder/geen korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

emperorbone schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:52:
De kortingsbonnen die ik voor de Insprion 15R SE vind zijn geldig t/m 13 maart, maar ik heb hier ergens gelezen dat deze acties regelmatig verlengd worden.. Is het het risico waard om te wachten en dan de kans te hebben op a. meer korting, b. dezelfde korting, c minder/geen korting?
Ik acht de kans dat je meer korting krijgt groter is dan nu eerlijk gezegd, ze zijn de laatste weken wel duurder geworden namelijk, nog duurder worden lijkt mij sterk namelijk.
Elke week wordt het wel verlengd overigens.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
Mijn bestelling heeft nu de status "Werk in uitvoering".
Betekend dit dat de EPP goed gegaan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Baumans schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 11:53:
Mijn bestelling heeft nu de status "Werk in uitvoering".
Betekend dit dat de EPP goed gegaan is?
Waarschijnlijk wel, anders kreeg je wel een mailtje ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
Quad schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:01:
[...]

Waarschijnlijk wel, anders kreeg je wel een mailtje ;)
Mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zag dat je een leverdatum van 2 April had, je hebt de laptop volgende week sowieso al wel binnen ;)

Is de bestelling op shopkorting.nl al geregistreerd (dus niet geaccepteerd, kan tot 3 maanden duren :/ )

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
Quad schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:04:
Ik zag dat je een leverdatum van 2 April had, je hebt de laptop volgende week sowieso al wel binnen ;)

Is de bestelling op shopkorting.nl al geregistreerd (dus niet geaccepteerd, kan tot 3 maanden duren :/ )
Daat staat die nog niet bij Quad, maar ik had begrepen dat dat wel 48 uur kan duren. De laptop is zondag rond 16 uur besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Oh ik dacht vorige week ergens :+

Registratie kan tot 5 werkdagen duren, als het daarna nog niet bijgeschreven staat in jouw account moet je even contact opnemen met shopkorting.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
Quad schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 12:09:
Oh ik dacht vorige week ergens :+

Registratie kan tot 5 werkdagen duren, als het daarna nog niet bijgeschreven staat in jouw account moet je even contact opnemen met shopkorting.
Bij shopkorting.nl is de bestelling nu ook te zien: €49.41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Baumans schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:52:
[...]

Bij shopkorting.nl is de bestelling nu ook te zien: €49.41
Heel mooi! Nu wachten tot de laptop binnen is, en dan zien wij jou terug in het [Ervaringen] Dell Inspiron 17R Special Edition topic straks! d:)b

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
Quad schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 18:59:
[...]

Heel mooi! Nu wachten tot de laptop binnen is, en dan zien wij jou terug in het [Ervaringen] Dell Inspiron 17R Special Edition topic straks! d:)b
Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag gechat met Dell. verlicht toetsenbord alleen via telefoon of chat te bestellen, daarbij wel kortingsbon van Dell (tot 13 maart 50 euro korting) echter GEEN epp, GEEN shopkorting.
Bij online bestelling heb je alle 3, echter geen verlicht toetsenbord.
Ik denk erover om zonder verlichting te bestellen, scheelt mij 50 euro, 5% EPP en 7% over de netto pijs, bijna 140 euro.
(off topic -> wie weet of er na ontvangst een verlicht toetsenbord in te zetten is???)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
(off topic -> wie weet of er na ontvangst een verlicht toetsenbord in te zetten is???)
Als het goed is moet dat goed te doen zijn. Wat ik heb begrepen is een verlicht toetsenbord op eBay te krijgen voor 40-50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denzis
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-02 10:04
Ik ben aan het rond kijken voor een inspiron
14z.

Maar ik zie in de sheet dat hij te krijgen is voor 630. Mijn gewilde confi tenminste.

Alleen ik krijg het niet voor elkaar.

Is die 630 alleen inclusief shopkorting ofzo? is het raadzaam om te wachten op een kortingscode voor deze?

https://www.youtube.com/@droommotor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgjleclaire
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 10-07 16:41
emperorbone schreef op maandag 11 maart 2013 @ 15:52:
De kortingsbonnen die ik vind lijken niet te werken? Ik voeg ze toe in mijn mandje op de dell site (via de nlepp link) en er gebeurt niets... geen korting, geen bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat zijn codes via shopkorting, die werken niet incl. EPP.
Je moet ze via deze link pakken: http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560

Profit!
Denzis schreef op dinsdag 12 maart 2013 @ 22:49:
Ik ben aan het rond kijken voor een inspiron
14z.

Maar ik zie in de sheet dat hij te krijgen is voor 630. Mijn gewilde confi tenminste.

Alleen ik krijg het niet voor elkaar.

Is die 630 alleen inclusief shopkorting ofzo? is het raadzaam om te wachten op een kortingscode voor deze?
Om welke config gaat het? €699,- gok ik zo?

Ik kom met de bovenstaande link op €636,- uit, dat is €50,- korting en 2% EPP korting.
Shopkorting krijg je nog eens een euro of 36,75 van terug.

[ Voor 52% gewijzigd door Quad op 12-03-2013 23:08 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgjleclaire
Hmm maar daar staat er geen die werkt voor de 15R SE... dacht dat dat gezegd werd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nu op alle Inspiron en XPS All in One computers €50 korting

Geldig t/m 13.03.13.

GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : F?6WRBTBWLT?S5

Deze code (tweede in de link.... ) werkt tot zo ver wel.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgjleclaire
Oke. Als je klikt op de link van de korting kom je bij all in one's namelijk, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ja duh, je moet ook niet op die knop klikken maar gewoon de code kopieren en dan in jouw mandje toevoegen.
Nu op alle Inspiron...

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 12-03-2013 23:12 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:08
Mijn schoonzus heeft haar zinnen gezet op de http://www.dell.com/nl/p/...odel_id=inspiron-15r-5521 hoe configureer ik de maximale korting? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Staat vaak genoeg in dit topic, beetje zoeken kan geen kwaad.

Edit: Hmm, ik weet niet waar Dell mee bezig is, maar op dit moment kan ik niets meer in winkelmandje plaatsen.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/14y4ox4.jpg

@Zeef, gebruik deze link: http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15r-5521/fs?cs=nlepp1
En kortingscode F?6WRBTBWLT?S5

En configureer die in je winkelmand en sla die op, ga daarna naar shopkorting.nl -> Dell website en mandje ophalen en afronden.

Edit: Heuj hij doet het weer. @zeef, ik kom met jouw gewenste setup op €587,- uit exclusief shopkorting gerekend dan.
Dit is inclusief €12,- epp korting, maar gaat ten koste van iDeal betaling en express verzending.

[ Voor 95% gewijzigd door Quad op 13-03-2013 01:41 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:04
Na aanschaf van my precious 15r SE kreeg ik deze kortingscode:

15 % KORTING
Bespaar 15% extra op geselecteerde electronics en accessoires wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. 7J35XKPVLP8329 (vervalt op 15.05.13)

Kleine letters:

15% EXTRA KORTING geldt voor geselecteerde electronics en accessoires (deze aanbieding geldt niet voor tv’s, gps-systemen en gameconsoles). De korting is niet van toepassing op verzendkosten. Kan niet worden gecombineerd met andere kortingen. Geldig tot 15.05.13.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Geldt niet voor laptops denk ik :P

Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

15% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
  • Laatst online: 24-03-2022
Vervelend... Kon vorige week volgens mij nog de externe harde schijf verwijderen en dan kwam ik rond de 725e uit voor de Inspiron 7720 van 949,-(was volgens mij lager). Nu kom ik met EPP, kortingsbon EN shopkorting uit op 804,65. Nogal een verschil met een week geleden. Of doe ik iets verkeerd en kan ik nog die externe schijf er af knallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
TranQuilNL schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:44: Of doe ik iets verkeerd en kan ik nog die externe schijf er af knallen?
Volgens mij krijg je er geen externe harde schijf meer bij. Maarja ze zullen binnenkort wel weer met een andere actie komen neem ik aan (hoop ik :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

TranQuilNL schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 11:44:
Vervelend... Kon vorige week volgens mij nog de externe harde schijf verwijderen en dan kwam ik rond de 725e uit voor de Inspiron 7720 van 949,-(was volgens mij lager). Nu kom ik met EPP, kortingsbon EN shopkorting uit op 804,65. Nogal een verschil met een week geleden. Of doe ik iets verkeerd en kan ik nog die externe schijf er af knallen?
Je doet niets verkeerd, enkel dat je gewoon te laat bent :Y)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenoice
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-07 21:56
Ik zit er ook aan te denken een Dell laptop aan te schaffen. Ben er nog niet helemaal uit.
Qua prijs neig ik naar de 15se maar qua videokaart naar de 17se.
Nu heeft Dell nieuwe kortingen sinds vandaag 5%.
Hoe moet ik de kortingen nu zien (welke volgorde)
Shopkorting 7%
Dell korting 5%
epp korting ?? 2%

Op welk moment moet je die epp url nu aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UntamedNL
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-08 21:00

UntamedNL

Drumming

De M17X heeft de €100,- korting niet meer die er gister wel nog was. Ook staat het nog op de site, beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intronic
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-08 08:44
Inspirion 17R SE besteld, met shopkorting, EPP en 5% korting. Totale korting -€ 92,53
Hoop dat 'ie door komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranQuilNL
  • Laatst online: 24-03-2022
Meh... Had liever dan 50e korting gehad. Die 5% levert ongeveer 47e korting op bij de 949,-(I7/8gb) :P

Denk dat ik toch maar voor de i5/8gb ga. Die is rond de 720. Met een ssd erbij overschrijd ik dan mijn budget een klein beetje.

@thenoice bij het configuratiescherm. Dus wanneer je moet kiezen welke laptop je wil kopen. Dan kan je het al aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenoice
Op shopkorting staat dat je na dat je op de link maar dell hebt geklikt je niet meer naar een andere site mag. Maar de epp code en kortingcode moet je toch van een andere site halen. Hoe werkt dit nu precies en wanneer gaat die shopkorting over naar jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je kan rustig de URL aanpassen, enkel de eerste URL is een unieke die je niet kan aanpassen, als je dan de EPP edit, de kortingscode al onde CTRL + V hebt staan kan je rustig daarna afrekenen. Na een paar dagen zie je je tegoed in het shopkorting account en zodra het vrijgegeven is (kan lang duren tot maximaal 3 maanden!) wordt het naar jouw opgegeven bankaccount geboekt op de eerste van de maand.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenoice
Hmm maar je moet de epp edit en de kortingscode allebei apart ctrl+v-en toch? Of wijzig je de epp gewoon handmatig?
Hoe ziet shopkorting of je betaald hebt?
Als de laptop pas na de datum van de kortingscode wordt verstuurd, geld deze dan nog wel?
Over welk bedrag wordt de shopkorting gehaald? Het volle bedrag of het bedrag minus de epp en ahopkortingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predatherion
Zojuist de m14x r2 deal config (85 euro korting) met epp en shopkorting besteld. €1025,04 afgerekend. Uiteindelijke prijs als alles goed gaat: ~€965. Hoop dat bankoverschrijving geen roet in het shopkorting-eten gooit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toxic821
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10-09 04:25
Zou iemand voor mij de juiste link kunnen maken met het meeste korting voor een XPS one 27 in Belgie
Link:http://www.dell.com/be/p/xps-one-27-2710-aio/pd.aspx?c=be&cs=bedhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Nee sorry, je kan wel even aangeven wat je aan kortingen hebt gezien en welk model je komt maar helemaal voorkauwen is niet de bedoeling ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenoice
ik heb mijn bestelling met de epp code in een winkelmandje staan, maar die staat onder winkelmandje werknemer Dell. Werkt dit dan evengoed ondanks dat ik consument ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Klopt, vanwege EPP.
Bij het afronden ervan kan je bij bedrijf Rabobank of als je student bent kan je student invoeren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaaf
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:31
Weet iemand of het mogelijk is om een numpad toe te voegen op een insprion 15r SE?
Qua specificaties is deze laptop gewoon top, ik mis alleen de numpad, deze is wel nodig ivm invoerwerkzaamheden spss etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

http://www.onlinekabelsho...ad/p-1a/CMP-KEYPAD12.html :)

Voordeel is dat je deze ook bij kan draaien of hoe dan ook dat je wat flexibeler hebt met numpad.

[ Voor 31% gewijzigd door Quad op 17-03-2013 13:53 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaaf
Kijk daar had ik nog niet aan gedacht... Nu nog wachten op een mooie actie zoals laatst met die externe schijf. Maar later toevoegen als vaste numpad is niet mogelijk? aangezien bij normale 15R series een numpad wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Klopt, de 15R SE heeft geen numpad :)
Misschien tegen de zomermaanden wanneer de Hashwell processoren mainstream zijn en de SE series misschien een update krijgen.

Wordt wel een keer tijd, de Inspiron 15R ziet er qua uiterlijk veel mooier uit dan de 15R SE inmiddels.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaaf
Het gaat mij om functionaliteit, en een Full HD scherm is dan wel een vereiste plus numpad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenoice
op de site staat dat je kan betalen met ideal.
Alleen bij de kassa kan ik alleen kiezen uit creditcard, overboeking of bij aflevering.
Hoe kan je voor ideal kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Als je EPP laat vallen. Zonder EPP moet je overboeking gebruiken. Of te wel vooraf betalen via je bank ipv iDeal.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenoice
ok, naja vooraf betalen is geen probleem, scheelt wel weer 5% korting die je anders mis loopt.
Maar ik vul Rabobank in. Gaan zij dat niet checken oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kans is klein. ;) 99 vd 100 gevallen gaat het goed.
Als het maar €12,- is de epp korting zou ik gewoon die niet meenemen en met iDeal betalen, zorgt voor snellere verwerking van je order.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenoice
Er staat bij de betalingsmogelijkheden in de regelementen dat je bij de optie vooraf betalen de volgende dag een mail krijgt met een ideal link. Waarschijnlijk na checken van gegevens.
De epp korting is 39 euro. Wel de moeite waard dus.
Vraag me af of student niet de veiligere optie is om in te vullen dan. Ook al is dat al 15 jaar niet mee het geval :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thenoice
Ik heb hem besteld :).
De Inspiron 17R SE 7720 met i5 processor.
Ik heb de epp-korting 5%, de waardebonkorting 5% en de shopkorting.nl 7% gebruikt.
De eerste 2 kortingen zijn al doorgekomen natuurlijk in het mandje, maar de shopkorting nog niet. Ik ben benieuwd of die doorkomt :).
De Rabobank ingevuld als bedrijf. Heb familie daar werken, en dat schijnt ook te mogen las ik :).
De betaling meteen via internetbankieren afgerond dus nu afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M17x en M14x zijn weer in prijs 'gedaald'. Ofwel de gebruikelijke schommelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zie het, €150,- korting is een heel mooi bedrag!

Met HD7970M, FullHD en KillerWifi dus €1526,- en dan krijg je via shopkorting €88,- terug.
Geen KillerWifi nodig? Selecteer onder tabje accessoires wel even de HDMI kabels (onderaan) bij het configureren, zo krijg je veel korting en betaal je aan Dell slechts €1484,41.;
Als je totaal op telt met shopkorting krijg je een mooi bedrag van slechts €1400,-!

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-05 12:59
Nu op alle Inspiron 15R en 17R laptops met zeer grote 1TB harde schijf 5% korting

Geldig t/m 20.03.13.

GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 4VFF?DL53P6N3?

Nu op alle Inspiron 15R SE en 17R SE Full HD laptops 5% korting

Geldig t/m 20.03.13.

GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : VZGLN5Z0L?G9V$

Nu op alle XPS 13 en 15 laptops en XPS 8500 desktop 5% korting !

Geldig t/m 20.03.13.

GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : 0DX0H6P9WWVRCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemigidius
Quad schreef op maandag 18 maart 2013 @ 10:52:
Ik zie het, €150,- korting is een heel mooi bedrag!

Met HD7970M, FullHD en KillerWifi dus €1526,- en dan krijg je via shopkorting €88,- terug.
Geen KillerWifi nodig? Selecteer onder tabje accessoires wel even de HDMI kabels (onderaan) bij het configureren, zo krijg je veel korting en betaal je aan Dell slechts €1484,41.;
Als je totaal op telt met shopkorting krijg je een mooi bedrag van slechts €1400,-!
Sweet sweet! zojuist besteld. Spijtig genoeg was er geen HDMI kabel op de belgische site :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je weet dat België geen EPP heeft? Dus dan had het geen zin ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemigidius
waarom heeft belgie geen EPP? gewoon http://www.dell.be/ naar Werknemers & Studenten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Excuus, je hebt gelijk.
Ik houdt mij alleen met de Nederlandse bezig :)

Hm als ik BEEPP1 toe pas kom ik terecht in het Nederlands aankoop programma mandje.

[ Voor 37% gewijzigd door Quad op 18-03-2013 20:38 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie21
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-12-2024

Harrie21

Damn..

De 15R SE is nu ook weer extra voordelig (70 € korting + 5% actiecode + 7% shopkorting en eventueel nog epp). Deze ga ik vanavond gelijk bestellen :D

Sup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kost je nu weer bijna €560,-.
Prima deal dus weer.

Je krijgt bij zowel de 15R SE als bij de 17R SE dus 10% korting ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het complete XPS en inspiron (behalve de XPS 12) aanbod is inderdaad exact 10% goedkoper geworden.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2013 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Wel weer interessant met name voor de 17R SE met i7 CPU. Die kost dan weer ongeveer €725,- :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baumans
Heb ik de mijne dus toch een week te vroeg besteld... Geen Back lit keyboard en meer betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Vraag me toch af of dit wel van toepassing is op alle 15 R SE modellen:
Toetsenbord

Volledig chiclet-toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Joster schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 14:00:
Vraag me toch af of dit wel van toepassing is op alle 15 R SE modellen:

[...]
Alle expres shipping modellen hebben het volgende:
Internal US/International Qwerty Backlit Keyboard with Multi-touch Touchpad

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

Waar zie je dat van het backlit keyboard? Dat maakt het nl. helemaal erg aantrekkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Zodra hij in je winkelmand staat -> Detailweergave klikken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 20:04

Hak

De 15r SE besteld, met inderdaad een backlit keyboard in de details. Nu ook maar hopen dat het met Shopkorting goed gegaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hemigidius
enkel in nederland , niet voor belgie :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

hemigidius schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 17:49:
enkel in nederland , niet voor belgie :(
Bestel je hem via een NL'er? :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EpicRemy
  • Laatst online: 09-06-2024
Is het mogelijk om twee korting codes te combineren van dell (inspiron 15r se)? want bij mij lukt het niet :(
je hebt 5% korting op 1 tb harde schijf en 5% op inspiron 15r se full hd
maar kan dat? :)
Pagina: 1 ... 16 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.