Weet iemand toevallig hoe ik het Backlit toetsenbord kan meebestellen?
Kijk hier eens naar: Quad in "Dell Waardebonnen Topic - Deel 2" 
Zowat alles wat maar mogelijk is is al besproken in dit topic.
Zowat alles wat maar mogelijk is is al besproken in dit topic.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Als ik het dus goed begrijp ga je eerst via shopkorting voor de 7% korting op een inspiron 15R SE of 17R SE naar de site van dell.
http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell
Waarna je aan het einde van het betalingsproces ergens de dagelijkse kortingscode voor 5% gebruikt?
http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560
Dus stel ik zou via shopkorting.nl voor de 15R SE gaan (van 849,-), dan gaat daar 50 euro van dell zelf af, waarna ik aan het einde van het betalingsproces de code kan geven voor 5% extra korting, waarna ik over een tijdje 7% van de resterende prijs teruggestort krijg van shopkorting.nl? Of ben ik nou dingen dubbel aan het rekenen?
(Dit ook naar aanleiding van Laptop voor een student & gamer waar gezegd wordt dat je uiteindelijk 721 euro als prijs overhoudt, waarna je later nog eens 41 euro terug krijgt.)
http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell
Waarna je aan het einde van het betalingsproces ergens de dagelijkse kortingscode voor 5% gebruikt?
http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560
Dus stel ik zou via shopkorting.nl voor de 15R SE gaan (van 849,-), dan gaat daar 50 euro van dell zelf af, waarna ik aan het einde van het betalingsproces de code kan geven voor 5% extra korting, waarna ik over een tijdje 7% van de resterende prijs teruggestort krijg van shopkorting.nl? Of ben ik nou dingen dubbel aan het rekenen?
(Dit ook naar aanleiding van Laptop voor een student & gamer waar gezegd wordt dat je uiteindelijk 721 euro als prijs overhoudt, waarna je later nog eens 41 euro terug krijgt.)
Weet iemand toevallig hoeveel zn backlit tobo kost bij dell? Ik hoor verhalen van 50 en van 40 Euro...
Vergeet niet om de EPP toe te passen.
⏩ PVOutput☀️
Kwam na het toepassen van de EPP deze korting ook al naar voren voor het afrekenen of is dit eigenlijk niet te zien?
Note: Kortingscode werkt nu niet meer (geldig tot gisteren). Vandaag of morgen nieuwe codes te zien op de bekende pagina.
EPP zie je direct verwerkt in je winkelmand, bij afrekenen aangeven student of rabobank.
EPP zie je direct verwerkt in je winkelmand, bij afrekenen aangeven student of rabobank.
⏩ PVOutput☀️
Ik heb vanavond een e-mail van spaarwinkelen gehad dat er een transactie is toegevoegd aan het accountweerstand schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 17:03:
[...]
Spaarwinkelen is er (weer) gewoon.
M'n uitbetaling voor Dell laptop bestelling was na een paar dagen als bevestigd, nu nog wat weekjes wachtten tot bedrag beschikbaar komt voor uitbetaling.
van de aankoop van de laptop.
Ik kreeg een pagina te zien van Realhosting,heb nu de cache van firefox geleegd en nu kom ik wel weer op de site van spaarwinkelen
Ik ben net het proces doorgelopen waarna ik constant de EPP niet zag toegevoegd. Vervolgens heb ik een vriend lastig gevallen die het proces doorliep waarbij het in één keer goed ging. Ik ben het proces met behulp van screensharing even langsgelopen - Hieruit kwam naar voren dat bij mij bij het toevoegen automatisch de URL een reset kreeg naar 'dhs1' ipv 'epp1'. Nadat ik van hem de niet geresette URL van de pagina kreeg en verder ging kreeg ik wel de korting te zien. Ik neem aan dat dit iets is wat gerelateerd is aan mijn browser settings, maar dit is maar een theorie.
Grr.. Zie nu dat je een gratis harde schijf bij de Inspiron 15R SE of 17R SE krijgt. Even gechat met Dell maar kan hem niet krijgen bij mijn laptop die al in productie staat. Jammer
Maar kon het proberen.
Dusja nu krijg je een gratis harde schijf van 500GB bij de Inspiron 15R SE of 17R SE en de 5% kortingscode is verlengd naar 27/02.
Dusja nu krijg je een gratis harde schijf van 500GB bij de Inspiron 15R SE of 17R SE en de 5% kortingscode is verlengd naar 27/02.
NNV802W1X$Z1V7
Ik zie het inderdaad, prima optie 
Even kleine prijs totaal nu:
- Dell Inspiron 17R SE met i5 (€799,- €749) kost na kortingen *€640,- incl. een 500GB USB 3.0 externe HDD!
- Dell Inspiron 17R SE met i7 (€949,- €899,-) kost na kortingen *€768,- incl.....
- Dell Inspiron 15R SE met i5 (€749,- €699,-) kost na kortingen *€617,- incl.....
- Dell Inspiron 15R SE met i7 (€849,- €799,-) kost na kortingen *€683,- incl...
Gemiddeld genomen is de prijs wel met +- €3,- omhoog gegaan maar je krijgt er wel een 500GB externe HDD bij
.
* is prijs na EPP, kortingscode en cashback. Ik heb voor het gemak de goedkoopste varianten gekozen van elke CPU klasse.
- Dell Inspiron 17R SE met i5 (€799,- €749) kost na kortingen *€640,- incl. een 500GB USB 3.0 externe HDD!
- Dell Inspiron 17R SE met i7 (€949,- €899,-) kost na kortingen *€768,- incl.....
- Dell Inspiron 15R SE met i5 (€749,- €699,-) kost na kortingen *€617,- incl.....
Gemiddeld genomen is de prijs wel met +- €3,- omhoog gegaan maar je krijgt er wel een 500GB externe HDD bij
* is prijs na EPP, kortingscode en cashback. Ik heb voor het gemak de goedkoopste varianten gekozen van elke CPU klasse.
[ Voor 90% gewijzigd door Quad op 21-02-2013 12:04 ]
⏩ PVOutput☀️
@Quad:
Als je aan het eind die externe harde schijf eruit gooit dan betaal je netto 546 euro.
Ik kom uit op 609 euro inclusief EPP + 5% korting + 50 euro korting + cashback.Dell Inspiron 15R SE met i5 (€749,- €699,-) kost na kortingen *€617,- incl.....
Als je aan het eind die externe harde schijf eruit gooit dan betaal je netto 546 euro.
[ Voor 19% gewijzigd door GioStyle op 21-02-2013 12:45 ]
Bizar inderdaad, de 17R SE met i7 (goedkoopste variant) kost dan nog maar 700,- lol. Is niks!
Had het niet gezien dat je die externe HDD eruit kon halen, scheelt aardig wat!
De beste aanbieding van Dell EVER!
Had het niet gezien dat je die externe HDD eruit kon halen, scheelt aardig wat!
De beste aanbieding van Dell EVER!
Inderdaad, laagste prijs die ik ooit heb gezien momenteel. Wil je de normale prijs van gisteren betalen krijg je gratis een externe HDD inderdaad, anders gaat er nog bizar veel vanaf!Verwijderd schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:19:
Volgens mij wordt dit het moment om te bestellen....
[ Voor 80% gewijzigd door Quad op 21-02-2013 14:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Net de 15R SE met i7 gekocht.
Na aftrek van de kortingen en het het eruithalen van de externe harde schijf kom ik op een totaal van
'€ 682.83' wat ik zojuist heb moeten overmaken.
Dit is dus exclusief cashback van shopkorting.nl.
682,83 / 1,21 = 564,32
564,32 * 0,07 = 39,50
Over een tijdje zou ik dus nog 39,50 aan tegoed op mijn shopkorting.nl account moeten krijgen.
Een effectieve totaalprijs van €643,33 voor de onderstaande laptop:
http://www.dell.com/nl/p/...l_id=inspiron-15r-se-7520
Ben wel blij dat ik gisteravond laat had besloten niet 'nog even snel' te bestellen!
Erg bedankt voor dit handige topic en de hulp!
-edit: Had de korting ook over de btw gedaan, mijn excuses! Dankje Gio
-
Na aftrek van de kortingen en het het eruithalen van de externe harde schijf kom ik op een totaal van
'€ 682.83' wat ik zojuist heb moeten overmaken.
Dit is dus exclusief cashback van shopkorting.nl.
682,83 / 1,21 = 564,32
564,32 * 0,07 = 39,50
Over een tijdje zou ik dus nog 39,50 aan tegoed op mijn shopkorting.nl account moeten krijgen.
Een effectieve totaalprijs van €643,33 voor de onderstaande laptop:
http://www.dell.com/nl/p/...l_id=inspiron-15r-se-7520
Ben wel blij dat ik gisteravond laat had besloten niet 'nog even snel' te bestellen!
Erg bedankt voor dit handige topic en de hulp!
-edit: Had de korting ook over de btw gedaan, mijn excuses! Dankje Gio
[ Voor 9% gewijzigd door Forvaine op 21-02-2013 14:47 ]
Nee, je krijgt 7% van het bedrag dat je hebt betaald exclusief btw.
682,83 / 1,21 = 564,32
564,32 * 0,07 = 39,50
682,83 - 39,50 = 643,33
Dus je betaalt netto €643,33.
682,83 / 1,21 = 564,32
564,32 * 0,07 = 39,50
682,83 - 39,50 = 643,33
Dus je betaalt netto €643,33.
Verwijderd
Is het moment daar... kun je niet kiezen tussen 15 en 17 inch 
Ermee buitenshuis reizen: nee
Op bank hangen: ja
In bed liggen: ja
Ermee buitenshuis reizen: nee
Op bank hangen: ja
In bed liggen: ja
Ik zou voor de 17R SE gaan, bied gewoon meer prestatie op GPU gebied en eenvoudiger uitbreiden van opslag.
⏩ PVOutput☀️
Daarnaast is het scherm van de 17R SE ook iets beter, dus als je er niet mee gaat reizen zou ik ook voor de 17R SE gaan.Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 16:51:
Ik zou voor de 17R SE gaan, bied gewoon meer prestatie op GPU gebied en eenvoudiger uitbreiden van opslag.
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
En daarbij, hij is dan slechts €700,- met i7 en zo'n €600,- met i5. Voor die prijs vind je echt geen betere prijs/prestatie/kwaliteits verhouding.
De goedkoopste wat vergelijkbaar is met deze Dell begint vanaf €800,- en heeft dan ook nog eens touchpad issue's, dus eigenlijk vanaf €850,-.
Voor dat geld heb je een Inspiron 17R SE incl. een 250GB SSD, 1TB HDD 8GB Ram en Windows 8
De goedkoopste wat vergelijkbaar is met deze Dell begint vanaf €800,- en heeft dan ook nog eens touchpad issue's, dus eigenlijk vanaf €850,-.
Voor dat geld heb je een Inspiron 17R SE incl. een 250GB SSD, 1TB HDD 8GB Ram en Windows 8
[ Voor 45% gewijzigd door Quad op 21-02-2013 17:07 ]
⏩ PVOutput☀️
Heeft de 15r SE ook een ssd? heeft iemand een link naar de complete specificaties van de 15R SE en 17R SE?
Nee, geen SSD.
De SSD die er dan bij komt bij de duurste versie van de 17R SE is een caching variant.
De SSD die er dan bij komt bij de duurste versie van de 17R SE is een caching variant.
⏩ PVOutput☀️
http://dell.nlskaaf schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:34:
Heeft de 15r SE ook een ssd? heeft iemand een link naar de complete specificaties van de 15R SE en 17R SE?
Een 17.3" is mijn inziens net te groot om even op je schoot te doen. Heb zelf een 16.4" en dat vind ik toch wel echt maximaal. 15.6" lijkt me juist de ideale grootte. Maar ieder zijn eigen smaak.
@flipjevandejam:
Hier kan ik gewoon de externe hdd eruitgooien ondanks de EPP.
[ Voor 9% gewijzigd door GioStyle op 21-02-2013 19:53 ]
Klopt het dat je bij gebruik van EPP de 'gratis' externe HDD niet kan verwijderen?
Je kan de waarde 1 in 0 zetten en dan aanpassen.
⏩ PVOutput☀️
Klopt het dat je de externe harde schijf nu niet meer kunt verwijderen?
Ik kan de waarde van de HDD in ieder geval niet wijzigen... is gewoon tekst met een 1 in, geen formulier veld dus.
Wel jammer dat deze aanbieding nu komt, vorige week net mn bestelling geplaatst zeg
Ik kan de waarde van de HDD in ieder geval niet wijzigen... is gewoon tekst met een 1 in, geen formulier veld dus.
Wel jammer dat deze aanbieding nu komt, vorige week net mn bestelling geplaatst zeg
PSN: Carreon_TO
Ik heb het nu net even geprobeerd en ik kan in "mijn mandje" bij de harde schijf het aantal veranderen in 0.Carreon schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:10:
Klopt het dat je de externe harde schijf nu niet meer kunt verwijderen?
Als ik dan op bijwerken klik gaat de prijs van de harde schijf er gewoon af.
~edit: Draai je misschien een plugin in je browser die het een en ander blokkeert op de webpagina??
[ Voor 8% gewijzigd door AdmiralSnipe op 21-02-2013 20:27 ]
Kan iemand mij helpen met de EPP truc? Ik krijg alle kortingen voor elkaar incl. het verwijderen van de externe HDD. Ik zit nu op 780 euro voor de Inspiron 17R SE, maar daar kon ik nog meer uithalen heb ik begrepen?
Via shopkorting naar Dell -> 7% korting.. Waardebon toegevoegd ->
Alleen zie ik nergens de 7%korting tussen staan..
Via shopkorting naar Dell -> 7% korting.. Waardebon toegevoegd ->
Alleen zie ik nergens de 7%korting tussen staan..
Hmm, raar... dit is wat ik te zien krijg.AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:26:
[...]
Ik heb het nu net even geprobeerd en ik kan in "mijn mandje" bij de harde schijf het aantal veranderen in 0.
Als ik dan op bijwerken klik gaat de prijs van de harde schijf er gewoon af.
~edit: Draai je misschien een plugin in je browser die het een en ander blokkeert op de webpagina??
Gebruik wel de Belgische site, maar zou daar verschil op zitten?
edit: net getest en het lukt idd wel op de NL site... Strange
[ Voor 5% gewijzigd door Carreon op 21-02-2013 20:35 ]
België is sowieso anders
⏩ PVOutput☀️
Wat discrimineren ze de Belgen bij Dell zeg...
17R SE met Blu-ray speler en i7 cpu op de BE site: 940,03 EUR
Identiek dezelfde laptop kost op de NL site: 899 EUR
En dan krijgen de Nederlanders ook nog eens gratis verzendkosten (BE komt er dus nog eens 29,99 EUR bij).
Racisten
17R SE met Blu-ray speler en i7 cpu op de BE site: 940,03 EUR
Identiek dezelfde laptop kost op de NL site: 899 EUR
En dan krijgen de Nederlanders ook nog eens gratis verzendkosten (BE komt er dus nog eens 29,99 EUR bij).
Racisten
En inclusief de 7% van shopkorting.nl dan?Quad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:51:
Ik zie het inderdaad, prima optie
Gemiddeld genomen is de prijs wel met +- €3,- omhoog gegaan maar je krijgt er wel een 500GB externe HDD bij.
Kan er in de 17R SE nog een tweede harde schijf bij geplaatst worden? Dan kan ik mijn huidige ssd transplanteren
[ Voor 16% gewijzigd door D-Three op 21-02-2013 20:49 ]

Ik kan het nog wel.
⏩ PVOutput☀️
Hier kan het nog steeds.
Volgens mij maakt het op dit moment niet zoveel uit of je voor EPP gaat of de kortingscode van Shopkorting gebruikt. Dell kortingscode voor 5% korting op alle Inspiron en XPS All in One computers: 4?RQK$M81B8?4D
Beide geven 5% korting! Je kan bij de EPP korting niet nogmaals de kortingscode toevoegen. Als ik de EPP manier oversla, krijg ik nog wel de Inclusief 90 dagen Premium Software Phone Support erbij. Met de EPP manier niet. Ik kom nu uit op een bedrag van 780,90 voor het volgende systeem van 899,-
Processor: 3e generatie Intel® Core™ i7-3630QM processor (tot 3,40 GHz, 6 MB cache)
Besturingssysteem: Windows 8 64bit , Nederlands
Beeldscherm: 44 cm(17.3") witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met antireflectiecoating
Geheugen: 8GB1 DDR3 SDRAM at 1600MHz
Harde schijf: 1 TB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optisch station: Blu-Ray Disc-rom-station (cd/dvd lezen/schrijven en Blu-ray Disc lezen)
Videokaart: 2 GB nVidia GeForce GT 650M 130W
Daar heb ik uiteraard ook de externe HDD vanaf gehaald.
Dan moet daar achteraf nog de 7% cashback overheen = 780,90 - 45,17 = 735,73 incl. BTW voor het hele systeem.
Beide geven 5% korting! Je kan bij de EPP korting niet nogmaals de kortingscode toevoegen. Als ik de EPP manier oversla, krijg ik nog wel de Inclusief 90 dagen Premium Software Phone Support erbij. Met de EPP manier niet. Ik kom nu uit op een bedrag van 780,90 voor het volgende systeem van 899,-
Processor: 3e generatie Intel® Core™ i7-3630QM processor (tot 3,40 GHz, 6 MB cache)
Besturingssysteem: Windows 8 64bit , Nederlands
Beeldscherm: 44 cm(17.3") witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met antireflectiecoating
Geheugen: 8GB1 DDR3 SDRAM at 1600MHz
Harde schijf: 1 TB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Optisch station: Blu-Ray Disc-rom-station (cd/dvd lezen/schrijven en Blu-ray Disc lezen)
Videokaart: 2 GB nVidia GeForce GT 650M 130W
Daar heb ik uiteraard ook de externe HDD vanaf gehaald.
Dan moet daar achteraf nog de 7% cashback overheen = 780,90 - 45,17 = 735,73 incl. BTW voor het hele systeem.

[ Voor 35% gewijzigd door Rogues op 21-02-2013 21:15 ]
NNV802W1X$Z1V7Rogues schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:11:
Volgens mij maakt het op dit moment niet zoveel uit of je voor EPP gaat of de kortingscode van Shopkorting gebruikt. Dell kortingscode voor 5% korting op alle Inspiron en XPS All in One computers: 4?RQK$M81B8?4D
Beide geven 5% korting! Je kan bij de EPP korting niet nogmaals de kortingscode toevoegen. Als ik de EPP manier oversla, krijg ik nog wel de Inclusief 90 dagen Premium Software Phone Support erbij. Met de EPP manier niet. Ik kom nu uit op een bedrag van 780,90 voor het volgende systeem:
http://www.dell.com/api/C...color=gray&webMethod=POST
Dan moet daar achteraf nog de 7% cashback overheen = 780,90 - 45,17 = 735,73 voor het hele systeem.
Probeer deze code eens??
Als het goed is moet die wel werken in combinatie met EPP.
Kortingcode via shopkorting is andere code als op de actiepagina van Dell..
⏩ PVOutput☀️
AdmiralSnipe schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 21:15:
[...]
NNV802W1X$Z1V7
Probeer deze code eens??
Als het goed is moet die wel werken in combinatie met EPP.
Natuurlijk als je eerst via shopkorting op de link klikt en in de daarop volgende tablad alles doet.
⏩ PVOutput☀️
Als ik de EPP, kortingscode: NNV802W1X$Z1V7 toepas en de overige tijdelijke kortingen van Delll die erop zitten, kom ik inderdaad op € 741,85 uit incl. BTW uit. Als ik dan nog de 7% cashback berekening er overheen gooi, dan gaat er nog 42,917 vanaf -> 698,93 voor het systeem?! Dat is too good to be true!
Het enige waar ik nog niet zeker over ben is of de 'unieke link' van shopkorting nog wel gewaarborgd blijft als ik de EPP string aanpas en vervolgens refresh. Iemand daar ervaring mee?
Het enige waar ik nog niet zeker over ben is of de 'unieke link' van shopkorting nog wel gewaarborgd blijft als ik de EPP string aanpas en vervolgens refresh. Iemand daar ervaring mee?
Dat werkt hoor, vaak genoeg (4x) gedaan.
Shopkorting -> Dell site gaan -> Laptop soort kiezen -> NLDHS1 veranderen naar NLEPP1 -> Winkelmand plaatsen -> ext. HDD 1 aanpassen naar 0 -> Kortingscode toevoegen -> kassa!
Thats all folks!
Shopkorting -> Dell site gaan -> Laptop soort kiezen -> NLDHS1 veranderen naar NLEPP1 -> Winkelmand plaatsen -> ext. HDD 1 aanpassen naar 0 -> Kortingscode toevoegen -> kassa!
Thats all folks!
⏩ PVOutput☀️
wat is dat 'witte' hier? en wat is het verschil met de andere variant...
wat is dat 'witte' hier? en wat is het verschil met de andere variant...
[ Voor 15% gewijzigd door Jheroen op 21-02-2013 22:18 ]
Met vriendelijke groet,
Heb ik ook ontvangen idd.Joolee schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 12:17:
30% korting op batterijen en stroomadapters: C9CV$5FK13DXT?
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
- Delete -
[ Voor 150% gewijzigd door vinnie1 op 21-02-2013 22:55 ]
Ik moet leren begrijpend lezenQuad schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:48:
Staat er toch bij in mijn post?
Maar het lijkt er toch op dat shoppen in Nederland goedkoper is. As usual

Even wat hulp nodig... :-)
Ik heb dit dus bij del geconfigureert : https://www.box.com/s/clg992x04xq89lmiv8of .
Nu wil ik graag weten op welk bedrag ik uitkom als ik dat backlit tobo erbij neem... En dan die 8% spaarwinkelen eraf...
Ik kom er maar niet uit...
Edit : Iemand die mij daarmee kan helpen??
Ik heb dit dus bij del geconfigureert : https://www.box.com/s/clg992x04xq89lmiv8of .
Nu wil ik graag weten op welk bedrag ik uitkom als ik dat backlit tobo erbij neem... En dan die 8% spaarwinkelen eraf...
[ Voor 7% gewijzigd door vinnie1 op 21-02-2013 23:38 ]
Ik heb mijn Dell XPS 15 bijna 2 jaar geleden online besteld.vinnie1 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:53:
Toen kon je bij configuratie een keuzemenu doorlopen, waaronder dus de keuze voor het backlit tobo je en was ook meteen te zien wat de meerprijs was. Was geen enorme meerprijs. Heb je al onder "systeem wijzigen" of daar ergens die mogelijkheid zit?
En wat bedoel je met spaarwinkelen? Cashbackkorting door met CC te betalen? Dat moest destijds door via hmuhc door te klikken naar de Dell-webwinkel. Je kon dan je configuratie opstaal en deze na via doorklikken naar Dell vanuit hmujc weer ophalen.
Aan de data te zien heb je nog een paar dagen tijd om je bestelling af te ronden.
Misschien is er de afgelopen 2 jaar het e.e.a. veranderd bij Dell en ik heb geen epp-bestelling gedaan.
Mac Mini i5 Late 2012 / Dell XPS 15 i5 L502 FHD GTM525 / Dell U2711 /Nexus 6 64 GB White
Backlit keyboard is enkel achteraf telefonisch mogelijk en kost E40,- extra.
Let erop dat je dat regelt na het plaatsen van de order en voor de bank overschrijving.
Hoe het precies werkt staat allemaal beschreven enkele pagina's terug.
Let erop dat je dat regelt na het plaatsen van de order en voor de bank overschrijving.
Hoe het precies werkt staat allemaal beschreven enkele pagina's terug.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
De 17R SE is nu wel heel interessant. Misschien een stomme vraag, maar hoe werkt dat EPP nou? volgens de 1e post moet je iets aanpassen in de URL als je in een configuratiescherm zit, maar het enige configuratiescherm die ik kan oproepen is van het goedkoopste model. Als ik die van 899 selecteer kan ik hem of in mijn winkelwagen gooien, of ik krijg een soort pop-up achtig configuratie schermpje waar ik alleen software dingen kan aanpassen, maar dan veranderd de URL niet...
Ben ik tegenwoordig nou echt zo apathisch met computers, of is er iets aan de hand?
Ben ik tegenwoordig nou echt zo apathisch met computers, of is er iets aan de hand?
Ik zit toevallig voor een kennis te kijken voor de goedkoopste versie van de 15R SE, en kom na alle kortingen (exclusief cashback) op 590,91 uit. Ik krijg de EPP er niet meer tussen gek genoeg maar dat is nog niet zo'n drama. Dit komt waarschijnlijk door het verwijderen van de hdd?
Ik zie toevallig wel in het besteloverzicht staan dat het backlit toetsenbord er dan al in zit.
Weet iemand of dit kan kloppen? Of zal dit gewoon een slordigheidsfoutje zijn?
Als het klopt kan het natuurlijk helemaal interessant zijn. Geen gedoe met later aan de bestelling toevoegen en de prijs wordt er alleen maar mooier op.
Ik zie toevallig wel in het besteloverzicht staan dat het backlit toetsenbord er dan al in zit.
Weet iemand of dit kan kloppen? Of zal dit gewoon een slordigheidsfoutje zijn?
Als het klopt kan het natuurlijk helemaal interessant zijn. Geen gedoe met later aan de bestelling toevoegen en de prijs wordt er alleen maar mooier op.
[ Voor 4% gewijzigd door sprider op 22-02-2013 08:44 ]
Hier op inhakend.. ik ben zelf ook aan het kijken voor een XPS 13 en een hoop kortingen zijn natuurlijk altijd interessant
Ik ben alleen nog niet zo thuis in sytemen als shopkorting.nl etc. maar als ik goed begrijp krijg ik via hun een speciale link zodat zij weten dat je via hun wat gaan bestellen. Als ik daarna dan de link aanpas naar het EPP gebeuren zit ik niet meer via hun op de website en dus is het niet meer geldig.. of mis ik nu een belangrijke stap in het verhaal?
Het is inderdaad een klusje wat je precies volgens de volgorde moet doen alleen wat je niet meteen ziet is waar de kortingen zijn gebleven etc. Als ik de definitieve keuze heb gemaakt dan kom ik hier nog even vragen of iemand met ervaring dezelfde prijs uit het systeem krijgt als ik dan weet ik of alles klopt.
Dat backlit toetsenbord heb ik in het geval van de 17r se zonder 3D scherm nog nergens zien staan... mis ik iets?
Dat backlit toetsenbord heb ik in het geval van de 17r se zonder 3D scherm nog nergens zien staan... mis ik iets?
Met vriendelijke groet,
Wat ik bedoel is op welk eindbedrag ik precies uitkom... Na alle kortingen en het toevoegen van het backlit tobo... Ik zie door de bomen het bos niet meer...Louise525 schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 01:43:
[...]
Ik heb mijn Dell XPS 15 bijna 2 jaar geleden online besteld.
Toen kon je bij configuratie een keuzemenu doorlopen, waaronder dus de keuze voor het backlit tobo je en was ook meteen te zien wat de meerprijs was. Was geen enorme meerprijs. Heb je al onder "systeem wijzigen" of daar ergens die mogelijkheid zit?
En wat bedoel je met spaarwinkelen? Cashbackkorting door met CC te betalen? Dat moest destijds door via hmuhc door te klikken naar de Dell-webwinkel. Je kon dan je configuratie opstaal en deze na via doorklikken naar Dell vanuit hmujc weer ophalen.
Aan de data te zien heb je nog een paar dagen tijd om je bestelling af te ronden.![]()
Misschien is er de afgelopen 2 jaar het e.e.a. veranderd bij Dell en ik heb geen epp-bestelling gedaan.

Edit : Iemand die mij een eindje opweg kan helpen>
'Internal US/International Qwerty Backlit Keyboard with Multi-touch Touchpad' is wat er aangegeven wordt bij de goedkoopste 15r SE, wel helemaal aan het eind van bestellen in het overzicht. Zal bij de 17R dan wel niet zo zijn?Jheroen schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 08:50:
Ben erg benieuwd of er nog iets met die EPP kan, maar ik heb eigenlijk niets te zeuren over 2% als ik deze prijs al zie
Verwijderd
Uiteindelijk de 15R SE (i7) geworden, want de 17 heeft geen backlit keyboard (via website..).
Uiteindelijk 685e voor betaald.
Uiteindelijk 685e voor betaald.
Externe hdd eruit gehaald?
Edit: bij de 15R SE de goedkoopste variant is epp het eigenlijk niet waard. Gaat ten koste van ideal betaling en dus vervalt eigenlijk de express levering.
Die 2% is ongeveer €12,-
Edit: bij de 15R SE de goedkoopste variant is epp het eigenlijk niet waard. Gaat ten koste van ideal betaling en dus vervalt eigenlijk de express levering.
Die 2% is ongeveer €12,-
[ Voor 82% gewijzigd door Quad op 22-02-2013 10:56 ]
⏩ PVOutput☀️
Zo, ik heb ook maar eens de knoop doorgehakt en de 15r SE besteld voor 590 - shopkorting = 555 euro
[ Voor 12% gewijzigd door Ernemmer op 22-02-2013 11:44 ]
Heb je daarbij ook die externe HDD gekregen?Ernemmer schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:34:
Zo, ik heb ook maar eens de knoop doorgehakt en de 15r SE besteld voor 590 - shopkorting = 555 euro
Verwijderd
Ja? Normaal 850e, afgeprijsd naar 799e, -> hdd eraf -> 722 -> wat dell kortingen -> 685. Goed toch?Quad schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 10:54:
Externe hdd eruit gehaald?
Die 2% is ongeveer €12,-
Verwijderd
Nee (althans , lijkt me..)M.C. schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:55:
[...]
Heb je daarbij ook die externe HDD gekregen?
Verwijderd
+ krijg net melding van shopkorting dat ik 40e korting krijg dus: 645euro voor een i7 met fullhd lijkt me niet verkeerdVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:55:
[...]
Ja? Normaal 850e, afgeprijsd naar 799e, -> hdd eraf -> 722 -> wat dell kortingen -> 685. Goed toch?
Ik kom op €672,- omdat je de kortingscode vergeten EPP korting vergeten bent. Door die kortingcode krijg je 2% EPP korting. Totaal incl. cashback kom je op zo;n €634,- voor een i7Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:55:
[...]
Ja? Normaal 850e, afgeprijsd naar 799e, -> hdd eraf -> 722 -> wat dell kortingen -> 685. Goed toch?
@^^ Je hebt dus geen EPP korting verrekend, dus.
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 22-02-2013 12:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja inderdaad, na 100x configureren toch op het eind een url trucje vergeten blijkbaarQuad schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:25:
[...]
Ik kom op €672,- omdat je de kortingscode vergeten EPP korting vergeten bent. Door die kortingcode krijg je 2% EPP korting. Totaal incl. cashback kom je op zo;n €634,- voor een i7
@^^ Je hebt dus geen EPP korting verrekend, dus.Maar geen nood, EPP is in dit geval maar 13,72 die je mist.
Maargoed, moet maar even zien wat het wordt want na de betaling kreeg ik een error scherm op de dell site maar het geld is wel afgeboekt. Dell kon pas over aantal dagen hier iets over zeggen..
Afwachten dus.
Overigens nog een kleine toevoeging op mijn eerdere vraag vandaag.. gisteren kon ik de XPS 13 nog handmatig configureren en daarbij ook de url veranderen om de EPP toe te passen maar nu krijg ik een popup pagina en kan ik niet meer de link wijzigen naar de EPP url. Is dit door Dell wellicht gedaan om wat zaken af te vangen of mis een trucje?

Ik heb deze config verzameld, het is de 7720 17' , degene net onder de 3D variant mét 3 jaar garantie...
ik mis hier alleen de EPP doe ik iets fout?
[ Voor 8% gewijzigd door Jheroen op 22-02-2013 14:10 ]
Met vriendelijke groet,
Ik zie niets? 
@EPP aanpassen XPS 13: moet je vóór het kiezen van je model doen in dit scherm: http://www.dell.com/nl/p/...=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn pas hier de NLDHS1 naar NLEPP1 aan, kies je model doorloop de stappen en profit.
Voor de 17R SE: http://www.dell.com/nl/p/...=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn
@JHJeroen, het bedrag wat je aan Dell dan moet betalen is dan 899,- en dan krijg je als je het winkelmandje even opslaat en daarna via shopkorting naar Dell gaat, winkelmandje ophaalt en de order besteld nog eens 7% over bedrag €743,-.
@EPP aanpassen XPS 13: moet je vóór het kiezen van je model doen in dit scherm: http://www.dell.com/nl/p/...=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn pas hier de NLDHS1 naar NLEPP1 aan, kies je model doorloop de stappen en profit.
@JHJeroen, het bedrag wat je aan Dell dan moet betalen is dan 899,- en dan krijg je als je het winkelmandje even opslaat en daarna via shopkorting naar Dell gaat, winkelmandje ophaalt en de order besteld nog eens 7% over bedrag €743,-.
[ Voor 25% gewijzigd door Quad op 22-02-2013 14:15 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:24:
[...]
+ krijg net melding van shopkorting dat ik 40e korting krijg dus: 645euro voor een i7 met fullhd lijkt me niet verkeerd
Niemand die zo eentje richting België wil sturen?
is dit met 3 jaar garantie?@JHJeroen, het bedrag wat je aan Dell dan moet betalen is dan 899,- en dan krijg je als je het winkelmandje even opslaat en daarna via shopkorting naar Dell gaat, winkelmandje ophaalt en de order besteld nog eens 7% over bedrag €743,-.
Met vriendelijke groet,
Moet wel zeggen dat de 3 jaar garantie best prijzig is. 180 euro en dat is dan voor een jaar extra.. Je hebt al 2 jaar garantie (1 year in home, 1 year pick up).
Dus 180 euro voor het derde jaar? Meh.
Edit: Ja, dat is met 3 jaar garantie. Met 2 jaar zoals hierboven staat beschreven is het totaal bedrag aan Dell €741,- en dan heb je ook nog eens cashback van 7% erover heen (bedrag excl. BTW).
Toevallig is dat ook zo'n €40,- waardoor je gewoon €700,- betaald voor een 17R SE met GT650M en een i7 etc. Investeer het bespaarde geld in een leuke SSD á 150,- zou ik zeggen. Meer profit!
Edit: Ja, dat is met 3 jaar garantie. Met 2 jaar zoals hierboven staat beschreven is het totaal bedrag aan Dell €741,- en dan heb je ook nog eens cashback van 7% erover heen (bedrag excl. BTW).
Toevallig is dat ook zo'n €40,- waardoor je gewoon €700,- betaald voor een 17R SE met GT650M en een i7 etc. Investeer het bespaarde geld in een leuke SSD á 150,- zou ik zeggen. Meer profit!
[ Voor 51% gewijzigd door Quad op 22-02-2013 14:21 ]
⏩ PVOutput☀️
rightQuad schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:19:
Moet wel zeggen dat de 3 jaar garantie best prijzig is. 180 euro en dat is dan voor een jaar extra.. Je hebt al 2 jaar garantie (1 year in home, 1 year pick up).
weg ermee
Met vriendelijke groet,
55€ meer en je hebt de 17R SE met i7 en een snellere GPUVerwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:24:
[...]
+ krijg net melding van shopkorting dat ik 40e korting krijg dus: 645euro voor een i7 met fullhd lijkt me niet verkeerd
⏩ PVOutput☀️
Ik ga nog eens dezelfde config doen volgens de methode Quad 
Weet jij trouwens of je bij deze deals die gratis HD krijgt? Én is op de 17'backlit mogelijk met een trucje?
Weet jij trouwens of je bij deze deals die gratis HD krijgt? Én is op de 17'backlit mogelijk met een trucje?
Met vriendelijke groet,
Quad schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:09:
Ik zie niets?
Damn it, ik ga een donatie rekening openen zo.
Al het geld wat ik jullie heb laten besparen maar op mijn rekening laten storten, beter idee!
@Jheroen, de gratis HD betaal je eigenlijk normale prijs voor, zonder de externe HDD is het aantrekkelijker natuurlijk! (want +- €70,- extra korting dan normaal!)
Voor de backlit moet je even het topic doorspitten, zoek functie -> backlit -> profit.
Al het geld wat ik jullie heb laten besparen maar op mijn rekening laten storten, beter idee!
@Jheroen, de gratis HD betaal je eigenlijk normale prijs voor, zonder de externe HDD is het aantrekkelijker natuurlijk! (want +- €70,- extra korting dan normaal!)
Voor de backlit moet je even het topic doorspitten, zoek functie -> backlit -> profit.
⏩ PVOutput☀️
Zo ik heb net even het gehele traject doorlopen. Ik ben bijna met spullen gaan gooien, wat een ongeregeld zooitje daar zeg. Ik heb mijn mandje gereed staan om af te rekenen. Bedrag dat ik dien te betalen is 741,85 incl. BTW. Vervolgens heb ik Dell gebeld met de vraag of ik aan mijn huidige bestelling een Backlit tobo kan toevoegen en de Windows 8 DVD. Precies zoals hier beschreven: Verwijderd in "Dell Waardebonnen Topic - Deel 2"
Inderdaad van kastje naar de muur gestuurd, totdat ik bij de afdeling verkoop aankwam. Daar het hele proces uitgelegd en aangegeven van welke kortingscodes enz ik gebruik maak. Nou het toevoegen van een backlit en DVD was geen probleem, alleen de prijs kwamen we niet uit. Uiteindelijk komt het neer op 897,- incl BTW. Dus ik vraag aan de beste man, ik betaal op dit moment 741,85 excl backlit tobo op de website. Gooi daar 45 euro bovenop (tobo 40 euro en dvd 5 euro), dan kom ik toch echt op 786,41 incl. BTW. Dan scheelt het dus nog steeds meer dan 100 euro!
Dat zag ik dus verkeerd, want de kortingen van de website gelden niet per telefoon en daarnaast heb ik al een wereld aanbieding dus wat zeur ik nou? Ik heb hem uitgelegd dat het van de zotten is dat ik meer dan 100 euro ga neer leggen voor alleen een backlit. Dat snapte hij gelukkig ook nog net, dus ik heb het afgedaan met een 'bedankt voor de moeite'.
Inderdaad van kastje naar de muur gestuurd, totdat ik bij de afdeling verkoop aankwam. Daar het hele proces uitgelegd en aangegeven van welke kortingscodes enz ik gebruik maak. Nou het toevoegen van een backlit en DVD was geen probleem, alleen de prijs kwamen we niet uit. Uiteindelijk komt het neer op 897,- incl BTW. Dus ik vraag aan de beste man, ik betaal op dit moment 741,85 excl backlit tobo op de website. Gooi daar 45 euro bovenop (tobo 40 euro en dvd 5 euro), dan kom ik toch echt op 786,41 incl. BTW. Dan scheelt het dus nog steeds meer dan 100 euro!
Dat zag ik dus verkeerd, want de kortingen van de website gelden niet per telefoon en daarnaast heb ik al een wereld aanbieding dus wat zeur ik nou? Ik heb hem uitgelegd dat het van de zotten is dat ik meer dan 100 euro ga neer leggen voor alleen een backlit. Dat snapte hij gelukkig ook nog net, dus ik heb het afgedaan met een 'bedankt voor de moeite'.
Daar lijkt het dus wel op inderdaad. Tenzij ik weet wie de verkoper is van Ischot_3000 z'n systeem. Wellicht dat die wel alle kortingen van de site meeneemt.Jheroen schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 14:57:
dus geen backlit....
[ Voor 18% gewijzigd door Rogues op 22-02-2013 15:00 ]
Blijkbaar zijn ze wakker geworden dan
Naja er zijn in elk geval twee gevallen bekend dat het wel is gelukt.
⏩ PVOutput☀️
Nog even ter verheldering. De DVD van Windows 8 die je voor 5 euro extra kan bestellen, is een herstel DVD. Dus geen installatie DVD. Daar was die vent heel duidelijk in, dat ze geen installatie DVD's meer meesturen.
Ik heb hetzelfde traject ook per chat geprobeerd. Ik heb die man uitgelegd wat ik wil hebben en heb hem mijn winkelmandje toegestuurd. Hij kan dus zien welke kortingen ik allemaal heb staan. Hij gaf aan dat het 2 uur wachten is voor de offerte binnen is. Wellicht dat hij er wel intrapt en gewoon de tobo toevoegt voor 40 euro.
Anders knal ik de bestelling er gewoon uit en is het jammer van de backlit. Ben allang blij dat ik dit topic gevonden heb, want anders had ik ruim 100 euro meer uitgegeven
Ik heb hetzelfde traject ook per chat geprobeerd. Ik heb die man uitgelegd wat ik wil hebben en heb hem mijn winkelmandje toegestuurd. Hij kan dus zien welke kortingen ik allemaal heb staan. Hij gaf aan dat het 2 uur wachten is voor de offerte binnen is. Wellicht dat hij er wel intrapt en gewoon de tobo toevoegt voor 40 euro.
Anders knal ik de bestelling er gewoon uit en is het jammer van de backlit. Ben allang blij dat ik dit topic gevonden heb, want anders had ik ruim 100 euro meer uitgegeven
Ik zou deze ook willen kopen, maar hoe heb je hem voor die prijs gekregen?Ernemmer schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:34:
Lees het topic maar door, met name de laatste pagina's.
⏩ PVOutput☀️
Wellicht toch nog een lichtpuntje aan de horizon. Mijn chatsessie lijkt zijn vruchten af te gaan werpen. Zojuist gebeld door betrokkene en zij pakt wel de kortingen mee. Even werd het spannend toen ze vroeg waarom ik recht op EPP zou hebben, maar uiteraard ben ik nog student. Over een uur weet ik meer.
Dit is uiteraard zonder die externe hddM.C. schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 11:55:
[...]
Heb je daarbij ook die externe HDD gekregen?
Zo, mijn Dell Inspiron 17R SE zit in de pijpleiding. Verwachte leverdatum 7 maart 2013!
Mijn chatgesprek heeft inderdaad z'n vruchten afgeworpen. Via de website incl 5% EPP + 5% dell korting + 50 euro dell korting excl. backlit tobo & excl. externe HDD kwam ik vanochtend uit op 741,85. Vervolgens heb ik het stappenplan gevolgd om de backlit erbij te krijgen voor 40 euro -> 781,85.
Waar ik met bellen uitkwam op een bedrag van 870 euro incl backlit tobo en excl externe HDD
. Ben ik met de chatsessie op 781,85 uitgekomen incl backlit én incl. externe HDD. Ik had mijn accountmanager mijn mandje verstuurd en mijn wensen uitgelegd. Zij vroeg hoe ik aan die 5% Dell korting was gekomen, dus ik heb haar keurig de URL van de Dell site gegeven waar dat stond. Zij was hier zelf niet van op de hoogte. Vervolgens vroeg ze hoe ik aan de EPP korting was gekomen. Toen heb ik aangegeven dat ik student ben en vervolgens heeft zij mij 2 uur later terug gebeld en een offerte gestuurd.
Zo zie je maar wat een verschil het kan maken met wie je zaken doet. Zo zou het eigenlijk niet moeten zijn, maargoed ik heb dus behoorlijk geluk gehad. Ik heb de HDD dus echt gratis gehad. Ik weet niet of dit bewust was, of een kleine fout?! Zonder die HDD zou ik namelijk op 717,- incl BTW gekomen zijn. Ik heb er bewust voor gekozen om die HDD erbij te laten zitten, omdat er anders wellicht alarmbellen waren afgegaan dat het wel een heel goedkoop systeem is geworden. Nu kan ik ook nog de BTW aftrekken via een bedrijf van m'n ma -> 646,16 kwijt voor deze laptop. Nogal een verschil t.o.v. de 949,- waarvoor die op Dell te koop staat!
Helaas heb ik nu niet van de 7% shopkorting kunnen genieten, aangezien de bestelling per telefoon is afgedaan.
Bedankt voor alle reacties en hulp. Dit heeft mij ruim 168 euro bespaard en een backlit tobo & externe HDD opgeleverd.
Voor degene die graag willen weten met wie ik zaken heb gedaan:
Accountmanager: Mevr. H El Messoudi
Telefoon: 0206745493 toets 1 en vervolgens 3312872
Mijn chatgesprek heeft inderdaad z'n vruchten afgeworpen. Via de website incl 5% EPP + 5% dell korting + 50 euro dell korting excl. backlit tobo & excl. externe HDD kwam ik vanochtend uit op 741,85. Vervolgens heb ik het stappenplan gevolgd om de backlit erbij te krijgen voor 40 euro -> 781,85.
Waar ik met bellen uitkwam op een bedrag van 870 euro incl backlit tobo en excl externe HDD

Zo zie je maar wat een verschil het kan maken met wie je zaken doet. Zo zou het eigenlijk niet moeten zijn, maargoed ik heb dus behoorlijk geluk gehad. Ik heb de HDD dus echt gratis gehad. Ik weet niet of dit bewust was, of een kleine fout?! Zonder die HDD zou ik namelijk op 717,- incl BTW gekomen zijn. Ik heb er bewust voor gekozen om die HDD erbij te laten zitten, omdat er anders wellicht alarmbellen waren afgegaan dat het wel een heel goedkoop systeem is geworden. Nu kan ik ook nog de BTW aftrekken via een bedrijf van m'n ma -> 646,16 kwijt voor deze laptop. Nogal een verschil t.o.v. de 949,- waarvoor die op Dell te koop staat!
Bedankt voor alle reacties en hulp. Dit heeft mij ruim 168 euro bespaard en een backlit tobo & externe HDD opgeleverd.
Voor degene die graag willen weten met wie ik zaken heb gedaan:
Accountmanager: Mevr. H El Messoudi
Telefoon: 0206745493 toets 1 en vervolgens 3312872
Hoi,
Ik heb een paar dagen geleden een Inspiron 17R SE (7720) voor ongeveer €670 (incl 5% en shopkorting).
Ik dacht een aardige deal. Nu zie ik toevallig vandaag de nieuwe aandbieding. Zonder de "gratis" externe HDD en incl 5% korting komt dit zelfde systeem op 638,40. Eventuele shopkorting moet hier dan ook nog vanaf.
Ik had me dus flink wat kunnen besparen als ik een paar dagen langer had gewacht of een i7 kunnen kopen voor een paar centen meer.
De levering stond op 7-3 dus ik dacht hem nog te kunnen cancelen, blijkt hij vandaag ook nog eens verstuurd te zijn.
Weet iemand of hier achteraf nog iets te regelen is met Dell? Of is het helaas pindakaas. Ik kan hem uiteraard altijd nog terug sturen voor €29 en een nieuwe order inschieten. Ben ik nog steeds goedkoper uit.
Ik heb een paar dagen geleden een Inspiron 17R SE (7720) voor ongeveer €670 (incl 5% en shopkorting).
Ik dacht een aardige deal. Nu zie ik toevallig vandaag de nieuwe aandbieding. Zonder de "gratis" externe HDD en incl 5% korting komt dit zelfde systeem op 638,40. Eventuele shopkorting moet hier dan ook nog vanaf.
Ik had me dus flink wat kunnen besparen als ik een paar dagen langer had gewacht of een i7 kunnen kopen voor een paar centen meer.

De levering stond op 7-3 dus ik dacht hem nog te kunnen cancelen, blijkt hij vandaag ook nog eens verstuurd te zijn.
Weet iemand of hier achteraf nog iets te regelen is met Dell? Of is het helaas pindakaas. Ik kan hem uiteraard altijd nog terug sturen voor €29 en een nieuwe order inschieten. Ben ik nog steeds goedkoper uit.
Jawel, staat hier http://support.euro.dell....hs&~ck=mn&DoNotRedirect=y .Quad schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 18:57:
Het is inderdaad helaas pindakaas.
Je wordt er wel groot en sterk van
Overigens kost retourneren echt geen €29,- hoor..
Ik heb dus hetzelfde. Mijne is ook vandaag verstuurd. Maarja kan me er verder niet druk overmaken. Heb zelf 675E betaald (635 na shopkorting) is nog steeds een mooie prijs. Zometeen als ik hem terug stuur en die nieuwe bestel hebben ze daarna misschien weer een mooie aanbieding, zo blijft het.. Shit happens
Aha oké, wel extreem duur
Maar ja, is het niet handig om dan nu de nieuwe te bestellen voor Woensdag bijvoorbeeld, en dan gewoon de nieuwe direct betalen.
Maar goed, het totaal plaatje is dan wel weer 30,- duurder, plus langer wachten etc.
Maar ja, is het niet handig om dan nu de nieuwe te bestellen voor Woensdag bijvoorbeeld, en dan gewoon de nieuwe direct betalen.
Maar goed, het totaal plaatje is dan wel weer 30,- duurder, plus langer wachten etc.
⏩ PVOutput☀️
Die 29€ hoef je niet te betalen. Hoefde ik ook niet, heb hem namelijk ook terug gestuurd om daarna een andere versie te kunnen bestellen(overigens heb ik dat nog niet gedaan). Een medewerker van Dell zei aan de telefoon dat aan die 29€ veel haken en ogen zaten dus dat ze dat (nog) in rekening brengen.
hierboven meld rogues dat het soms zinvol kan zijn om toch te proberen de hdd en of het backlit toetsenbord bij je bestaande order te fietsen, is dat puur mazzel hebben?
Met vriendelijke groet,
werkt dit ook via de shop spaarwinkel, daar krijg je namelijk 8%
Ja dat klopt.
⏩ PVOutput☀️
Kan iemand mij daar eindelijk een keer verder mee helpen???????????????????vinnie1 schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 22:53:
Nogmaals, over het backlit keyboard, want mensen lijken eroverheen te lezen:
GaMeOvEr schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 17:22:
Voor iedereen die een Backlit tobo in zijn Inspiron 17R wil, maar niet het risico wil nemen zijn shopkorting en dergelijke te verliezen: (Of er al stomweg eentje hebben.)
http://www.ebay.de/itm/29..._trksid=p3984.m1423.l2649
Komt met shipping op 38 pond, wat zo'n 44 euro is. Bij Dell zelf zit je met shipping op 68 euro. (losse bestelling) Is overigens gewoon een origineel dell product, geen Chinese namaak. (Echt origineel chinees dus, geen chinese cloon.)
Het tobo van de Vostro 3750 is gelijk aan dat van de Inspiron's.Past overigens ook in de XPS 17 als ik zo op het internet snuffel.
Aannames zijn fataal.
Dit bedoel ik ook weer niet.... Ik bedoel wat het uiteindelijke bedrag wordt met het backlit toetsenbord erbij en de EPP , 8% Spaarwinkelen , 50 Euro Dell en 5% kortingscode eraf...GaMeOvEr schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 00:17:
Nogaals, over het backlit keyboard, want mensen lijken eroverheen te lezen:
[...]
Dit topic is gesloten.
Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.