[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 53 Laatste
Acties:
  • 632.744 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:46

GaMeOvEr

Is een hork.

Nee, ik bedoelde het meer voor mensen die het niet via Dell voor elkaar krijgen, bang zijn dat het mis gaat met EPP of cashback korting, of er stomweg al eentje hebben. :)

Als je het toetsenbord bij Dell zelf erbij geregeld krijgt, kost het 40 euro bij een bestaande bestelling. Kortom, deze variant is 4 euro duurder, maar je hoeft niet met Dell te bellen, je weet zeker dat je shopkorting en dergelijke gehandhaafd blijven, omdat je alles volledig online via de site af kunt handelen. :) (En je hebt een spare toetsenbord. :+ )

Bij Dell later los bestellen kost je met shipping 68 euro.

[ Voor 58% gewijzigd door GaMeOvEr op 23-02-2013 02:05 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Backlit kan je dan vergeten, het bedrag zonder kan je zelf zien en uitrekenen. In het topic staat enorm veel besproken. Ik kan alles wel herhalen maar dan heb ik een dagtaak eraan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Ik heb er overigens al succesvol eentje ingebouwd, dus het is daadwerkelijk origineel werkend Dell spul, juiste connectors, zelfde aanslag en je FN+ F6 werkt ook voor je 2 brightness levels of uit. :) Vervangen stelt ook niets voor, 4x een clipje indrukken en hij kan omhoog klappen, connector los, andere connector erop en led voeding aansluiten, terugclippen, klaar.

Hier trouwens een handige maintaince guide, hoe je allerlei shit kunt vervangen, waaronder ook het toetsenbord. :)

[ Voor 51% gewijzigd door GaMeOvEr op 23-02-2013 01:08 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187684

Heb rond een uur of 9 ook de knoop doorgehakt en de 17r se van 899 gekocht. Na alle kortingen enzo bleef er 741,85 over (daar gaatde 7% van shopkorting nog vanaf zelfs!) en meteen maar via de link van GaMeOvEr het backlit toetsenbord erbij gekocht. Scheelt een hoop geklooi met klantenservice en dergelijken (helemaal omdat het weekend is) en kost me maar 6 euro meer.

Nu nog even verzinnen wat voor upgrades ik er in wil gooien! Een 256GB normale SSD of een 128GB mSATA SSD voor OS met nog een extra normale HDD voor nog meer opslag! lekker veel filmpjes voor onderweg mee ^^

Weet iemand trouwens of er een zwaardere accu beschikbaar is? Heb een tijdje rondgezocht maar kon er niet echt 1 vinden. Zou wel lekker zijn om er wat langer mee te kunnen werken zonder stroom, aangezien ik meerdere keren een accuduur van 2 uur las wanneer er een full HD film word gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Anoniem: 187684 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 01:30:
Heb rond een uur of 9 ook de knoop doorgehakt en de 17r se van 899 gekocht. Na alle kortingen enzo bleef er 741,85 over (daar gaatde 7% van shopkorting nog vanaf zelfs!) en meteen maar via de link van GaMeOvEr het backlit toetsenbord erbij gekocht. Scheelt een hoop geklooi met klantenservice en dergelijken (helemaal omdat het weekend is) en kost me maar 6 euro meer.
Correct :)
Nu nog even verzinnen wat voor upgrades ik er in wil gooien! Een 256GB normale SSD of een 128GB mSATA SSD voor OS met nog een extra normale HDD voor nog meer opslag! lekker veel filmpjes voor onderweg mee ^^
De mSata waren problemen mee, maar precies weet ik ook niet. Ik zou gewoon voor een normale SSD gaan.
Weet iemand trouwens of er een zwaardere accu beschikbaar is? Heb een tijdje rondgezocht maar kon er niet echt 1 vinden. Zou wel lekker zijn om er wat langer mee te kunnen werken zonder stroom, aangezien ik meerdere keren een accuduur van 2 uur las wanneer er een full HD film word gekeken
Je kan in energiebeheer op minimum zetten en gerust een FullHD film kijken van zo'n 3 uur zonder dat je aan het infuus moet. Laatst getest bij een kameraad die de goedkoopste variant heeft. No problemo. Schermhelderheid wel op laagst zetten, vreet accu.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Anoniem: 187684 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 01:30:

Let wel dat je msata slot maar Sata2 is, je disk slots zijn sata 3. Ik heb zelf een Samsung 840 Pro in mijn primaire slot gestopt en de originele disk naar slot 2 verplaatst.

Super snel booten en 1 TB storage is voor mij wel zat, Ik heb liever hele snelle performance dan extra diskruimte. (In het geval van 1TB dan, als het nu 500GB zou zijn was het een ander verhaal.)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeeDeeZet
  • Laatst online: 10-11-2023
Hmmm.... Ik wil een Dell 17 Inspiron bestellen, maar als ik de EPP-truc gebruik, kan ik later geen gebruik meer maken van de kortingscode (Dell kortingscode voor 5% korting op alle Inspiron en XPS All in One computers: 4?RQK$M81B8?4D).

Klopt dit idd?

Edit:
Met de code NNV802W1X$Z1V7 lukt het idd wel...

[ Voor 10% gewijzigd door GeeDeeZet op 23-02-2013 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GaMeOvEr schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 01:44:
[...]

Let wel dat je msata slot maar Sata2 is, je disk slots zijn sata 3. Ik heb zelf een Samsung 840 Pro in mijn primaire slot gestopt en de originele disk naar slot 2 verplaatst.

Super snel booten en 1 TB storage is voor mij wel zat, Ik heb liever hele snelle performance dan extra diskruimte. (In het geval van 1TB dan, als het nu 500GB zou zijn was het een ander verhaal.)
Hmm als dit inderdaad zo is zal een normale SSD er inderdaad beter in staan. Hoe weet je trouwens dat het sata 2 is? kan echt nergens specs vinden hier over, en via de chipset is terug te vinden dat hij over 2 sata 3 poorten beschikt. Dan is het logischerwijs natuurlijk wel te verzinnen dat die allebei gebruikt worden voor de normale HDD ruimtes, maar word (volgens mij) nergens aangegeven.

De reden voor mijn twijfel zijn de meerdere filmpjes van mensen die een mSATA schijf er in hebben zitten die nog steeds gewoon een opstarttijd van een 10 seconde hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-05 15:18

Jheroen

Jheroen

Ik ga denk ik proberen of ik maandag nog de gratis externe hd en of het backlit tb erbij kan krijgen door met de juiste persoon van de servicedesk te bellen niet geschoten altijd mis Ik zou het zonde vinden om iets te slopen door zelf net niet handig genoeg de boel te vervangen :'(

[ Voor 21% gewijzigd door Jheroen op 23-02-2013 11:12 ]

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 321685

ook als je nooit wat via shopkorting hebt besteld. Krijg je dan ook gewoon die 7% cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Natuurlijk.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesley1980
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-06 09:06
Uiteindelijk ben ik er toch ook maar voor gegaan. Het is natuurlijk een topper voor het geld.
Vanochtend vroeg besteld, maar tot heden geen bevestigings mail gehad. Word er in het weekend niks verwerkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-06 21:10
Ik heb op donderdag 21/02 11:30u een mailtje gekregen van Dell met de melding dat mijn bestelling (17R SE i7) verzonden is via UPS.

In die mail staat er ook een trackingscode, maar ik kan tot vandaag nog steeds niets zien op de UPS site, daar staad sinds 21/02 tot nu nog steeds:
"Bestelling verwerkt: klaar voor UPS"

In het mailtje van Dell stond dat de levering zou plaats vinden dinsdag 26/02... Maar aangezien er nog steeds niets staat op de UPS site begin ik me toch wat zorgen te maken.

Kan ik er nu op rekenen dat de levering op 26/02 plaats vind of niet? :/ Ik moet die dag namelijk anders wel verlof nemen omdat er niemand is die hem kan aannemen.

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Carreon schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:26:
Ik heb op donderdag 21/02 11:30u een mailtje gekregen van Dell met de melding dat mijn bestelling (17R SE i7) verzonden is via UPS.

In die mail staat er ook een trackingscode, maar ik kan tot vandaag nog steeds niets zien op de UPS site, daar staad sinds 24/02 tot nu nog steeds:

In het mailtje van Dell stond dat de levering zou plaats vinden dinsdag 26/02... Maar aangezien er nog steeds niets staat op de UPS site begin ik me toch wat zorgen te maken.

Kan ik er nu op rekenen dat de levering op 26/02 plaats vind of niet? :/ Ik moet die dag namelijk anders wel verlof nemen omdat er niemand is die hem kan aannemen.
Het is pas de 23e dus er zit ergens iets fout met jouw data.

ninja editer hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
Ernemmer schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:28:
[...]

Het is pas de 23e dus er zit ergens iets fout met jouw data.
Idd, inmiddels aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Anoniem: 187684 schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 11:06:
[...]

Hmm als dit inderdaad zo is zal een normale SSD er inderdaad beter in staan. Hoe weet je trouwens dat het sata 2 is? kan echt nergens specs vinden hier over, en via de chipset is terug te vinden dat hij over 2 sata 3 poorten beschikt. Dan is het logischerwijs natuurlijk wel te verzinnen dat die allebei gebruikt worden voor de normale HDD ruimtes, maar word (volgens mij) nergens aangegeven.

De reden voor mijn twijfel zijn de meerdere filmpjes van mensen die een mSATA schijf er in hebben zitten die nog steeds gewoon een opstarttijd van een 10 seconde hebben.
Op diverse plekken gelezen, onder andere door mensen die een mSata SSD hebben geplaatst. Qua keiharde specs kan ik het ook niet vinden. Kortom, als je 2 normale disken wilt gebruiken voor storage, is het een goede oplossing, echter wat trager dan een normale SSD. Alsnog natuurlijk vele malen sneller dan een HDD.

Als je de HDD slots niet persee nodig hebt (lees, je hebt genoeg aan 1 disk) zou ik een normale SSD erin prikken.:)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Sata 2 of Sata 3 moet je niet over nadenken, je merkt er in de praktijk nul komma nul van. Boottijden zullen zelfs hetzelfde blijven.

Verschil is dat ik ergens las dat mSata SSDs problemen konden geven in deze notebook (volgens mij terug te vinden in het 17R SE topic), daarbij is de prijs van mSata relatief hoger als een normale 2,5" size SSD.

Ik zou zeggen kijk en vergelijk: http://tweakers.net/price...241;313035;322585;327105/

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rednas
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-06 20:42
Zijn er meer mensen die het duurdere model van de Inspiron 15R SE niet meer kunnen bestellen?

Bij mij staat er nu een icoontje langs de bestelknop met een doos en een geel uitroepteken, en het maakt geen verschil of ik de EPP-korting toepas of niet :/

The Dude abides!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303530

Topicstarter
Sinds wanneer is dit?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/OBGnMUVxnhfsBmvHkIcpftGt/thumb.png

Overigens ben ik er ook achter waarom ik de harde schijf niet kon verwijderen. Er staan 2 ideniteke configuraties in de sheet; n0015s11 en n0015s50. Maar alleen bij die laatste bestaat de mogelijkheid de schijf te verwijderen. Bij de eerste krijg je uberhaubt geen schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

@Darkstone, dat scherm krijg je sinds donderdag. Waarschijnlijk is Dell niet zo blij met ons :+

Edit: Bij de n0015s11 krijg je wel een schijf, maar kan je niet aanpassen. :)

[ Voor 29% gewijzigd door Quad op 24-02-2013 13:47 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Dat scherm kreeg ik ook vrijdag tijdens mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Registratie: December 2012
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Het lukt nu officieel niet meer om het goedkoop te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Wel hoor :) Ik kom hier nog steeds op de goede prijzen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris Smoove
  • Niet online

Chris Smoove

Are u for reals?

Ik krijg allemaal foutmeldingen en errors :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
Carreon schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 22:26:

In die mail staat er ook een trackingscode, maar ik kan tot vandaag nog steeds niets zien op de UPS site, daar staad sinds 21/02 tot nu nog steeds:

Iemand enige ervaring met hoe lang het duurt vooraleer de UPS site enige updates toont?
Is de leverdatum die Dell zelf geeft betrouwbaar of is dat enkel een indicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skaaf
  • Laatst online: 14:48
Anoniem: 303530 schreef op zondag 24 februari 2013 @ 13:08:
Sinds wanneer is dit?

[afbeelding]

Overigens ben ik er ook achter waarom ik de harde schijf niet kon verwijderen. Er staan 2 ideniteke configuraties in de sheet; n0015s11 en n0015s50. Maar alleen bij die laatste bestaat de mogelijkheid de schijf te verwijderen. Bij de eerste krijg je uberhaubt geen schijf.
Deze varianten zijn niet identiek qua processor en accessoires oa digital photography wel of niet, chiclet of backlit tobo, en widi. De n0015s50 is completer volgens mij. Alleen de processor is sneller bij de n0015s11

[ Voor 3% gewijzigd door skaaf op 24-02-2013 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Carreon schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:19:
[...]

Iemand enige ervaring met hoe lang het duurt vooraleer de UPS site enige updates toont?
2 werk(!)dagen nadat ik mijn trackingcode had gekregen is mijn laptop afgeleverd.

Aangezien jij donderdag de trackingcode hebt ontvangen, gok ik dat de laptops morgen, maximaal dinsdag afgeleverd worden. Dell zijn datum was bij mij aanzienlijk later dan dat ik daadwerkelijk de laptop kreeg.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Is het nog mogelijk om de externe HDD uit je winkelmandje te gooien? Ik krijg het niet voor elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ja hoor, geen probleem.. NL site of BE?

Ook niet als je de laptop via deze link in je winkelmand plaatst? http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-se-7720/fs?cs=nlepp1

Overigens prefereer ik bij slechts 2% EPP dat je gewoon zonder moet doen. Kan je met iDeal betalen en heb je de snelste levering.

[ Voor 76% gewijzigd door Quad op 25-02-2013 10:52 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Nu online
Thanks, met die link lukt het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skuumke
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16:37
Carreon schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:19:
[...]

Mijn Notebook levering stond gepland op 7 maart. Afgelopen vrijdag kreeg ik een tracking code en zaterdag is hij vanuit China verstuurd. Volgens UPS wordt hij vandaag geleverd. Zolang jij nog geen status update hebt gekregen, denk ik dat het nog niet is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meknoy1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-08-2020
Ik krijg het niet inorde, kan er mij iemand uitleggen hoe ik en de shopkorting, epp en kortingsbon kan samenkrijgen? Als ik dat uitreken komt het op de inspiron 17R SE, (1.149,04 - 17%) voor 953,70 euro uit.
Toch lukt het niet dit in het winkelmandje te krijgen.
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Shopkorting krijg je achteraf pas terug hè.. Je betaald eerst bedrag x aan Dell, vervolgens als je opde link het geklikt via shopkorting krijg je daar bedrag Y terug wat dus het totaal bedrag wordt wat je hier telkens voorbij ziet komen.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:47
Er staat nu een 15RSE met 6 GB geheugen en 750GB HD voor €649. Die komt dan uit op €533 na epp, kortingsbon en verwijderen van "gratis" externe HD. Shopkorting moet er dan nog af.
Maakt die 2GB zoveel uit in prestaties? Dat de HD 250 GB kleiner is boeit me niet.
Die met 8 GB en 1 TB valt op dit moment niet te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Nu online
Ik heb de versie met 6GB ram en 750GB HD besteld, komt met alle kortingen (verwijderen externe HD, spaarwinkelen en dell kortingscode, epp heb ik niet gedaan) uit op 508 euro.
Betere laptop voor die prijs vind je denk ik echt niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brab
  • Laatst online: 03-06 05:55
Mij lukt die epp truc in ieder geval niet. Ik heb het geprobeerd, maar nergens komt een bijkomende korting tevoorschijn.

(Bestelling in BE voor een XPS12)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Belgie werkt sowieso iets anders, ik vraag mij af of jullie de HDD wel kunnen verwijderen? In elk geval hebben jullie wel 7% shopkorting :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-05 12:59
Hi,

Ik dacht er aan om die nieuwe Inspiron 15r SE te bestellen.
N0015S10 versie. (i5-3230M - en 6GB - en dan 750GB)

Ik had gevraagd als deze toetsenbord verlichting heeft, maar dit was niet het geval.

En wanneer je een configuratie naar hun toe stuurt vervallen alle kortingen.
Misschien niet de kortingscode,maar de EPP en cashback van 7% wel...

Helaas :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
remondoo schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 15:57:
Hi,

Ik dacht er aan om die nieuwe Inspiron 15r SE te bestellen.
N0015S10 versie. (i5-3230M - en 6GB - en dan 750GB)

Ik had gevraagd als deze toetsenbord verlichting heeft, maar dit was niet het geval.

En wanneer je een configuratie naar hun toe stuurt vervallen alle kortingen.
Misschien niet de kortingscode,maar de EPP en cashback van 7% wel...

Helaas :-(
Mij is het wel gelukt met de 17R SE. Initieel zonder backlit, maar gewoon een backlit bijgeluld. Check mijn vorige bericht maar even. Rogues in "Dell Waardebonnen Topic - Deel 2" Staat een contactpersoon bij, misschien moet je haar proberen te benaderen ;) Succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hou zit dat nou met de garantie van dell?
1ste jaar is next day in home service en 2de jaar is collect en return wat ik begrepen heb.
Maar als je extra garantie wil bijv 2 jaar. Wordt het dan 4 jaar ofzo? of is dat gewoon voor 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Dat is dan gewoon twee jaar.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ok dan ga ik voor de standaard bij inbegrepen garantie.
Zit nog te twijfelen of ik z'n Dell 15r se ga bestellen.
Hij is erg goedkoop nu.

Wanneer worden de nieuwe modellen van dit jaar gereleasd?
Van de meeste merken.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 321685 op 26-02-2013 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Weet niemand. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpjjansen
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-06 20:26
M.C. schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 10:36:
Ik heb de versie met 6GB ram en 750GB HD besteld, komt met alle kortingen (verwijderen externe HD, spaarwinkelen en dell kortingscode, epp heb ik niet gedaan) uit op 508 euro.
Betere laptop voor die prijs vind je denk ik echt niet!
Erg netjes
Ik heb zojuist dezelfde configuratie besteld met epp en de kortingsbon ook zonder HDD maar ik kom uit op
498 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Benieuwd hoe je op 498,- komt na de cashback. Over welk bedrag reken je 7%?

Eindbedrag incl. EPP en 7% shopkorting cashback over €440,11

Afbeeldingslocatie: http://i55.tinypic.com/fmqruf.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Quad op 26-02-2013 19:04 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpjjansen
Quad schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:58:
Benieuwd hoe je op 498,- komt na de cashback. Over welk bedrag reken je 7%?
Ik heb de goedkoopste configuratie gepakt en kom je met kortingsbon en epp en zonder hdd op € 532.54 incl btw
exl btw is het dan €440.11 / 1.07(shopkorting) * 1.21 (btw) = € 497,67

@edit
mijn fout ik moet de shopkorting natuurlijk los bereken :P 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door mpjjansen op 26-02-2013 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Foutfoutfoutfoutfout

Je betaald aan Dell he, dat is dan €532,54!

Je krijgt achteraf €30,81 terug via shopkorting.nl Dan kun je daar geen BTW meer overheen rekenen, enkel een totaalbedrag maken door bedrag Y (shopkorting) van bedrag X (bedrag aan Dell) af te trekken. Krijg je dus €501,73 over als totaal eind bedrag.

Edit: Ninjaediter hierboven mij :+

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 26-02-2013 19:08 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpjjansen
Quad schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:08:
Foutfoutfoutfoutfout

Je betaald aan Dell he, dat is dan €532,54!

Je krijgt achteraf €30,81 terug via shopkorting.nl Dan kun je daar geen BTW meer overheen rekenen, enkel een totaalbedrag maken door bedrag Y (shopkorting) van bedrag X (bedrag aan Dell) af te trekken. Krijg je dus €501,73 over als totaal eind bedrag.

Edit: Ninjaediter hierboven mij :+
Zie reactie ik was er zelf al achter :*)
maar 501 Euro is nog steeds geen geld voor een laptop met deze specs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crijnders
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-01 21:16
€498,- is mogelijk met spaarwinkelen.nl waar je 8% korting krijgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinF
  • Laatst online: 30-11-2018
Volgens mij mis ik nu de 50 euro Dell korting... Net nu ik de 17r se wou bestellen.

Ik dacht dat dat tot morgen geldig zou zijn? "de 50 euro op geselecteerde laptops" bedoel ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo19
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-03 17:52
ik wou even kijken naar de prijs van de laptop om te zien of hij binnen mijn marge valt. nou valt mij op dat als ik de epp truc doe het niet werkt en dat hier mensen met kortingscode's komen die ik niet kan vinden en op een bedrag van 500 euro uit komen wat mij niet lukt nou vroeg ik mij af wat ik toch fout doe misschien dat iemand mij hier mee kan helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwinF
Nou, nou, zeg. Ik denk dat Dell niet zo blij is met de traffic van de laatste dagen ;-)

Kom net uit een chat met hen.
In eerste instantie zeiden ze dat de laptops waren uitverkocht, maar toen ik verder vroeg:
De laptops zijn er wel, alleen niet meer met die korting, die gisteren nog op de website stond met een geldigheidsdatum tot 28 februari......

[ Voor 68% gewijzigd door ErwinF op 27-02-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 222094

Ze zijn het volgens mij iets aan het inperken. De 15R SE met i7 en blueray is nu, zonder kortingen, 900 euro en dan ook nog eens zonder backlit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo19
Oké dus als ik het goed begrijp gaat het niet lukken om dat laptop voor 500 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nja, ligt eraan of je backlit wilt. Volgens mij is alleen de 50e korting van Dell weggehaald dus als je geen backlit wilt is in dat geval 550e haalbaar lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Correct, enkel €50,- duurder op alles!

Goedkoopste 15R SE komt uit op ongeveer €545,- en de goedkoopste 17R SE op ongeveer €645,-.

Overigens is dit nog steeds extreem goedkoop.. :+ Maar diegene die het met €50,- extra korting hebben bemachtigd: gefeliciteerd! :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo19
Oké dat is dan zwaar balen dit maar het is niet anders het zal vast wel weer duur tot zo'n actie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
NNV802W1X$Z1V7

Werkt ook niet meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Alle kortingen werken, dus ook externe HDD is te verwijderen, je betaald alleen €50,- meer dan gisteren.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remondoo
Oeps! zat niet goed te kijken! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo19
Oké ik dacht ook al nouja 50 euro maar is niet zo erg het blijft nog steeds een mooie prijs voor een laptop die zo goed is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualJac
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-06 10:36
Net een 15R besteld met Epp truc en kortingscode! Bedankt voor de tips en tricks in dit topic.

there's no tweak without the tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Jojo19 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:33:
Oké ik dacht ook al nouja 50 euro maar is niet zo erg het blijft nog steeds een mooie prijs voor een laptop die zo goed is
Klopt... ;)
virtualJac schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 12:43:
Net een 15R besteld met Epp truc en kortingscode! Bedankt voor de tips en tricks in dit topic.
Veel plezier! ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En hij is binnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rogues
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 08-10-2024
Chill! Wanneer heb je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rogues schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:54:
[...]

Chill! Wanneer heb je hem besteld?
21 maart rond middernacht.

En vanaf nu ben ik in het andere topic idd :P

ps: wel via dell express dus snellere levering meen ik.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 222094 op 27-02-2013 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Russian
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Dat is dan pas echt snel ;-)

Gisteren op de valreep nog de 17R SE (goedkoopste) besteld. EUR 50,00 korting, 5% coupon, 2% epp en verwijderen 'gratis' externe harde schijf => 625,63 Dan gaat daar nog de 8% cashback (EUR 41,36) van spaarwinkelen.nl vanaf, oftewel => EUR 584,27

Prima deal lijkt me zo (nu nog even bedenken of ik die 21% btw à EUR 108,58 via de zaak ga terugvorderen) => EUR 475,69 is natuurlijk helemaal oké ;-)

Leverdatum is trouwens 11-03, dat gaat normaal toch wel wat sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ja hoor, normaliter komt hij eerder aan :)
Overigens gisteren stond er verzenddatum 2 maart bij de 17R SE?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Russian
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Quad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 15:55:
Ja hoor, normaliter komt hij eerder aan :)
Overigens gisteren stond er verzenddatum 2 maart bij de 17R SE?
Ja, klopt inderdaad dat er 2 maart stond. Maar bij de online tracking staat nu 11 maart, vandaar...
Hoop natuurlijk alsnog op 2 maart :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik vermoed vanwege het EPP -> vooruitbetaling -> langzamere verwerking.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Quad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:06:
Ik vermoed vanwege het EPP -> vooruitbetaling -> langzamere verwerking.
Bij stond gepland ook 4 maart en kwam vandaag al. Als het eenmaal in de 'molen' zit gaat het erg snel.
PS: via ideal betaling geldt ook als "vooruit betaling" (en dit duurde 2 dagen + weekend, anders had ik 'm maandag al)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibrand
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:50
Anoniem: 222094 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:43:
[...]

Bij stond gepland ook 4 maart en kwam vandaag al. Als het eenmaal in de 'molen' zit gaat het erg snel.
PS: via ideal betaling geldt ook als "vooruit betaling" (en dit duurde 2 dagen + weekend, anders had ik 'm maandag al)
Mag ik vragen hoe lang het duurde van status verzonden tot de daadwerkelijke levering?

Mijn 15R SE is vannacht naar status verzonden gesprongen (22e besteld, die avond via overschrijving geld naar dell gestuurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Ik verwacht dat hij dan morgen aankomt.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo19
Quad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 11:16:
Correct, enkel €50,- duurder op alles!

Goedkoopste 15R SE komt uit op ongeveer €545,- en de goedkoopste 17R SE op ongeveer €645,-.

Overigens is dit nog steeds extreem goedkoop.. :+ Maar diegene die het met €50,- extra korting hebben bemachtigd: gefeliciteerd! :)
Hoe kom jij aan 545 ongeveer ik kom op 568 uit kan ook aan mij liggen hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494489

Is dat inclusief de shopkorting Quad? Dan heb ik alles goed gedaan namelijk en ga ik hem denk ik bestellen.. Is het morgen ook nog mogelijk? Zou me nog een dagje geven om het te overwegen. Slechte accuduur staat me een beetje tegen, is toch wel een belangrijk puntje voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Vandaag lopen de kortingscodes op zijn eind, wie weet wat Dell morgen in petto heeft :) Ik zou er niet op gokken.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:05

JME

zeg maar Jamie

Hmmm, kom terecht in dit draadje na een uitermate arrogante Dell-del aan de telefoon te hebben gehad. Ik probeerde mijn beklag te doen over het feit dat een aanbieding waarvan gisteren nog op hun site stond dat die vandaag ook nog geldig zou zijn (50 euro korting op een Inspiron SE) vandaag opeens toch niet meer bleek te bestaan. Snap nu ook waarom...
Was eerst van plan om hier een lekkere klaagzang te gaan zingen, maar zie nu dat er heel andere represailles mogelijk zijn, waarbij ik er zelf ook nog beter van word, hèhè. Durf alleen die EPP niet aan, ben geen student of Rabobanker en heb geen zin in nog meer gezeik met die tuthola... Maar dan nog! :-)
Dank jullie allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 494489

Ik heb op internet wat gezocht, maar ik vind erg uiteenlopende antwoorden. Wat voor een accuduur kan ik bij normaal gebruik ( zeg bijvoorbeeld google chrome met een aantal tabs open, plus skype aan en een paar office documentjes) ongeveer verwachten? Het zou gaan om de 15R SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo19
Quad over welke kortingscoupon heb je het want ik kan ze niet vinden die met de 15 r se te maken hebben of ik kijk er gewoon echt overheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560 op deze pagina vindt je hem. De tweede dus.

Mocht je hem vandaag niet bestellen, bookmark hem even zodat je het makkelijk terug vindt. Morgen weer nieuwe codes.

[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 27-02-2013 18:55 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Ik wilde graag nog even gebruik maken van de acties, momenteel kom ik op €788,-. Aangezien ik toch een Nederlander blijf, is er nog meer van af te snoepen? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://img811.imageshack.us/img811/7358/dellactie.jpg

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Als je cahsback van shopkorting.nl er in mee berekend heb je een goede prijs te pakken tot dus ver.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Dit was nog zonder een cashback. Ik heb me zojuist aangemeld maar hoe werkt dit dan precies? Lees alleen dat ik moet ingelogd zijn op shopkorting.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jojo19
Quad heel erg bedankt zal nog gooi even kijken wat ik doe en kijk even verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Famous schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:08:
Dit was nog zonder een cashback. Ik heb me zojuist aangemeld maar hoe werkt dit dan precies? Lees alleen dat ik moet ingelogd zijn op shopkorting.nl?
Klopt, je bent eerst ingelogd, vervolgens klik je op de link bij shopkorting.nl/winkel/dell en bestel je de configuratie. Na een paar dagen krijg je bericht dat er korting is geregistreerd en dat je xx euros terug krijgt.
Dus eerst betalen aan Dell en dan x terug krijgen via shopkorting.nl
Jojo19 schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:11:
Quad heel erg bedankt zal nog gooi even kijken wat ik doe en kijk even verder
Graag gedaan en succes!

[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 27-02-2013 19:14 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Quad schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 19:13:
[...]

Klopt, je bent eerst ingelogd, vervolgens klik je op de link bij shopkorting.nl/winkel/dell en bestel je de configuratie. Na een paar dagen krijg je bericht dat er korting is geregistreerd en dat je xx euros terug krijgt.
Dus eerst betalen aan Dell en dan x terug krijgen via shopkorting.nl
Dank!
Echter hoor ik net dat me baas in het buitenland zit en de laptop niet nu kan bestellen...
Toch bedankt voor de tips!

Nu maar opzoek naar een andere leuke laptop..

• ErwinF
Ik heb gisteren de 17R Se ook besteld via shopkorting.

Dus eerst de configuratie samengesteld op de dell site, kortingscodes erbij, en mandje opslagen.

Vervolgens via shopkorting naar de dell site, mandje opgehaald en direct betaald, met iDeal, zonder iets anders te doen.

Alleen staat er nu op shopkorting helemaal (nog) niets.
Hoe werkt dat precies? Duurt het een tijdje voordat dat zichtbaar is?
En hoe kan ik uberhaupt checken of het goed is gegaan?

Vandaag krijg ik via Dell.nl te zien dat mijn laptop verzonden is (17r se van 899,-) en dat tevens mijn backlit toetsenbord aangekomen is in nederland (die via ebay te kopen was). Alles lijkt precies op het goede moment aan te komen bij mij! Gisteren mijn 16gb corsair vengeance en 128gb 840 pro mogen ontvangen dus ik ben er helemaal klaar voor! Heb OEM versie van windows 8 ook al klaar staan op mijn pc via de links die een klein half jaar geleden in dit topic gepost zijn, dus moet allemaal goed komen om hem helemaal gebruiksklaar te maken!

Wil graag iedereen bedanken voor het posten van de kortingen, informatie, feedback op mijn vraag of mSata een optie was (niet echt), de ebay link naar een backlit toetsenbord en alle overige informatie die in alle 30+ pagina's die ik maar terug gelezen heb om helemaal voorbereid te zijn.

P.S. ik mag er toch wel vanuit gaan dat als Dell nu al verzonden status aangeeft dat ik hem voor het weekend wel binnen heb? zou zonde zijn als ik hem maandag pas krijg aangezien ik anders het weekend lekker had kunnen werken er aan.

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

ErwinF schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 10:37:
Ik heb gisteren de 17R Se ook besteld via shopkorting.

Dus eerst de configuratie samengesteld op de dell site, kortingscodes erbij, en mandje opslagen.

Vervolgens via shopkorting naar de dell site, mandje opgehaald en direct betaald, met iDeal, zonder iets anders te doen.

Alleen staat er nu op shopkorting helemaal (nog) niets.
Hoe werkt dat precies? Duurt het een tijdje voordat dat zichtbaar is?
En hoe kan ik uberhaupt checken of het goed is gegaan?
Het kan 2 tot uiterlijk 5 (werk)dagen duren, staat ook aangegeven op de shopkorting website. Is het na 5 werkdagen nog niet bijgeschreven in je shopkorting.account, neem dan even contact met hun op.

PVOutput☀️

• remondoo
Ben ook wel benieuwd naar de codes van deze week :)

Anoniem: 297908

Ik zit er eigenlijk ook even op te wachten.

• Jojo19
Wanneer worden die codes bekent dan deze dagen of zondag?

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Vandaag of morgen. Meestal is het verlenging van datum met een andere code. Deze actie liep ook al 14 dagen.

PVOutput☀️

• Jojo19
o oke ik hoop dat er een leuke actie voor terug komt wat de laptop nog aantrekelijker maakt

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Nog niet aantrekkelijk genoeg :? ;)

PVOutput☀️

• Jojo19
Ja maar blijf een Nederlander dus het kan altijd goedkoper

Jojo19 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:47:
die tijd dat je er aan kwijt bent om naar goedkopere dingen te zoeken worden dan zo wel erg duur.. kun je beter nu kopen ipv uren zoeken voor 2 euro extra korting

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Jojo19 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 14:47:
Tot dinsdag kon je hem voor het goedkoopste krijgen. Ik denk dat je het na vandaag of morgen nog steeds €50,- meer betaald.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 14 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.