[Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 53 Laatste
Acties:
  • 633.654 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-08-2021
Als je toch al voor een tas kiest kun je ook kiezen voor dat 3 jaar next day garantie programma... heb ik uiteindelijk wel gedaan. Ik bedoel, bij gemiddeld gebruik gaan ongeveer 10% van de laptops stuk in het tweede tot derde jaar

( geschat op basis van
Afbeeldingslocatie: http://img.bhs4.com/ed/d/edd4def29ba24447794caef1a28ce8a6b3440542_large.jpg )

wat dus een waarde heeft van rond de 50 euro (minder dan regelrecht 10% van de totale waarde, want sommige mankementen zijn goedkoop op te lossen... dus dat is een beetje en schatting...). Daarnaast geeft het je in het tweede jaar next day garantie wat de waarde ook nog wel wat ophoogt (dat je dus niet weken moet wachten meestal). Naja, basis kost het 110 euro en er gaat nog 5+8=13% korting van af wat dus neerkomt op een prijs van rond de 95 euro. Je komt daarnaast dus in die hogere epp zone uit, wat dus 3% korting op de rest oplevert wat nog eens rond de 25 euro is, dus als je dat van die 95 euro afhaalt krijg je 70 euro. Dus dan heb je nog een verschil van ongeveer 20 euro en de vraag is of dat de zekerheid waard is dat je dus een laptop voor 3 jaar hebt "zonder" problemen (geen weken/maanden wachten enzo) en de extra phone support (die waarschijnlijk nutteloos is).

Ach ja, wie weet of het het echt waard was om het er bij te nemen... maar op z'n minst mss handig voor anderen om m'n gedachtegang een beetje te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet dan alleen natuurlijk niet uitgaan van de totale waarde van de laptop, maar van de schade (dat is het deel wat die extra garantie dekt). Ik denk dat een gemiddelde schade tussen de 200 en 300 euro is ipv 500 euro in jouw voorbeeld. ;)

offtopic:
Jeetje, je gaat wel scheel zien als je naar de quickreply kijkt en daarboven dat grafiekje ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De garantie neem je naar mijn mening vooral omdat je je laptop niet kan missen. Als je garantie erbij koopt heb je grote kans dat je dat qua geld er niet uit haalt. Dell wil immers wel winst maken op die garantiepakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
Natuurlijk willen ze dat, maar aan de andere kant rekenen ze er niet mee dat je daardoor 3% meer korting krijgt op de rest en dat je ook nog eens 13% korting op het pakket zelf hebt. (Wat samen toch wel redelijk wat is). En m'n eigen conclusie is dus ook wel dat je waarschijnlijk er alsnog geen winst op maakt, maar je krijgt volgens mij wel flink wat service/zekerheid voor relatief weinig geld (zo'n 20 euro).

@Mig29: Ik rekende niet dat de schade 500 euro is, maar dat de laptop rond de 700 euro kost, in 6% van de gevallen gaat hij in het derde jaar stuk ongeveer in welk geval je hem waarschijnlijk al snel afschrijft als je dan nog 200 euro aan reparatie kosten moet betalen. Dus dat heeft een waarde van 42 euro, en dan nog eens 8 euro voor de extra garantie binnen het tweede jaar (ik rekende net iets anders, want kwam op net iets andere bedragen uit, maar zo iets was m'n gedachtengang tenminste). Dus wat dat betreft lijkt 50 euro best redelijk als concrete waarde voor de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Uiteraard bedoel ik daarmee dat dell winst wil maken op de gemiddelde prijs van de garantiepakketten, niet de prijs die jantje met 6 verschillende kortingsacties weet te bedingen. Ik had op m'n studio 1555 ook 4 jaar garantie in-home garantie voor de spectaculaire prijs van €20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacosjaco
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-11-2024

Bacosjaco

Under constuction

Ik probeer een laptop te bestellen van het type 17R en deze hebben nu een korting van 5% (zie kortingspagina)

Maar al ik de code intyp krijg ik te zien:

"De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."

Weet iemand hier misschien wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-10-2024

HellRaver

Da wask nie da was die neger!

Quad schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 01:43:
Ik denk dat hier iemand een kratje pils armer is :+
Hoezo? Ik heb nog steeds geen bewijs gezien hoor...

Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:39

Quad

Doof

Bacosjaco schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:13:
Ik probeer een laptop te bestellen van het type 17R en deze hebben nu een korting van 5% (zie kortingspagina)

Maar al ik de code intyp krijg ik te zien:

"De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie."

Weet iemand hier misschien wat ik fout doe?
Je moet de andere code pakken, de tweede dus.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacosjaco

Bacosjaco

Under constuction

Quad schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:33:
[...]

Je moet de andere code pakken, de tweede dus.
Sorry ik begrijp je niet helemaal, die code die op de kortingspagina staat moet toch gewoon werken? ik zie tweede code.

Heb de code in mn account toegevoegd bij mijn kortingen daar wordt hij keurig benoemd maar als ik hem wil gebruiken in mn winkelwagentje dan krijg ik weer die foutcode.

Snap er niets van geldig tot 13-02-2013 dus daar ligt het niet aan. |:( |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Gebruik je wel deze Q0CDVWHFW2RZCZ code?

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bacosjaco

Bacosjaco

Under constuction

Quad schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:09:
Gebruik je wel deze Q0CDVWHFW2RZCZ code?
Die had ik dus niet, en die werkt dus wel.

Bedankt hoor _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ begrijp alleen niet wat ik fout doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat is de tweede van de drie op deze pagina.. http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560 ;)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

David Mulder schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 14:41:

@Mig29: Ik rekende niet dat de schade 500 euro is, maar dat de laptop rond de 700 euro kost, in 6% van de gevallen gaat hij in het derde jaar stuk ongeveer in welk geval je hem waarschijnlijk al snel afschrijft als je dan nog 200 euro aan reparatie kosten moet betalen. Dus dat heeft een waarde van 42 euro, en dan nog eens 8 euro voor de extra garantie binnen het tweede jaar (ik rekende net iets anders, want kwam op net iets andere bedragen uit, maar zo iets was m'n gedachtengang tenminste). Dus wat dat betreft lijkt 50 euro best redelijk als concrete waarde voor de garantie.
Ik heb je reactie meerdere keren gelezen maar ik snap je nog steeds niet. Zou je eens een rekenvoorbeeldje willen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 18:44:
[...]

Ik heb je reactie meerdere keren gelezen maar ik snap je nog steeds niet. Zou je eens een rekenvoorbeeldje willen maken?
Ik noem alle berekeningen al en ga er hierbij van uit dat je hem altijd afschrijf op het moment dat hij in het derde jaar stuk gaat (omdat op dat moment de reperatie kosten het niet meer waard lijken), dus 6% van die 700 was die 42 euro die ik noemde. En de rest lijkt me wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar uur later opnieuw lezen doet wonderen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:05

GaMeOvEr

Is een hork.

HellRaver schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 17:20:
[...]

Hoezo? Ik heb nog steeds geen bewijs gezien hoor...
Hardnekkig mannetje. Wat wil je zien dan?

/edit

Hier, een printscreen van mijn PDF. Of ga je nu lopen roepen dat ik het heb lopen photoshoppen?

Let vooral op positie 583-16058...

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2cmmWvk0KBuAKxcwZsiUPdob/full.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door GaMeOvEr op 10-02-2013 14:03 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver

HellRaver

En waar is je EPP korting gebleven dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De toegepaste kortingsbonnen staan sowieso niet op het lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

HellRaver schreef op zondag 10 februari 2013 @ 17:14:
En waar is je EPP korting gebleven dan?
Reken het nu eens na... 739,- ex. Dat is met BTW 155,19 = € 894,19. Minus 4 tientjes voor het toetsenbord = 854,19. Kortom, 899,- minus de EPP. De cashback staat hier natuurlijk niet bij. En zoals ik al zei, ze hebben een nieuwe order aangemaakt met dezelfde gegevens en prijs als mijn originele. Hoe die kortingen allemaal berekend zijn, staat hier niet op, maar dat vind ik ook niet relevant aangezien de prijs klopt en daar gaat het om.

Mijn originele order:
Inspiron 17R SE
Inspiron 7720 Base, Windows 8 64bit , Nederlands € 705.83 1 € 705.83
Punt Beschrijving
Base Inspiron 7720 Base
Geheugen 6.144 MB 1.600 MHz Dual Channel DDR3 SDRAM [1 x 2.048 + 1 x 4.096]
Toetsenbord Intern chiclet-toetsenbord met multitouch-touchpad – VS/Internationaal (QWERTY)
Grafische kaart 2 GB nVidia GeForce GT 650M 130W
Driver Driver: 2230 draadloze kaart
Harde schijf 1 TB (5.400 rpm) Seriële ATA-harde schijf
Microsoft-operativsystem Windows 8 64bit , Nederlands
Optische stations 8X DVD+/-RW station
Draadloos netwerk Intel® Centrino® minikaart-N 2230,(802.11n + BT 4.0)— Europees
Kabel Stroomkabel van een meter — Europees
Verzendingsdocumenten Nederlandstalige documentatie
Gedis-pakketreferentie N1117S08
Hårddisk Niet inbegrepen
Services en Support 1 jaar Next Day In-Home Hardware Support service & 90 dagen Premium Software Phone Support
Widi Wireless Display toepassing
Documentatie Documentatie niet inbegrepen
Digital Photography Adobe Photoshop Elements 10 en Adobe Premiere Elements 10
Bestelgegevens Bestelling voor Inspiron 7720
Primaire Batterij 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (48 Wh)
Basis 3e generatie Intel® Core™ i7-3630QM processor (tot 3,40 GHz, 6 MB cache)
Kleuren SWITCH van Design Studio, Aluminium
Accidental Damage-bescherming Geen Accidental Damage-bescherming
Doosverpakking Verpakking: gekleurde verpakking
Online back-up Geen DataSafe online back-up van 2 GB (Direct)
FGA Module A7TRBO1305_026/BTO/C5
Säkerhetskopiering med DataSafe Online Online back-up niet inbegrepen
Optische software Cyberlink
Additional Hard Drive Niet inbegrepen
CFI inbegrepen (slimme keuze) CFI inbegrepen
Value Added Services 90 DAGEN Premium Phone Support voor software
Detailhandel - Markering Niet inbegrepen
Detailhandel - Financiële markering Niet inbegrepen
Detailhandel – ‘Drop in Box’-folder Niet inbegrepen
Registratie detailhandel Niet inbegrepen
Retail Information Informatie voor detailhandel niet inbegrepen
Detailhandel – Technische specificaties Technische specificaties voor detailhandel niet inbegrepen
LCD-scherm 44 cm(17.3") witte led Full HD-breedbeeldscherm (1.920 x 1.080) met antireflectiecoating
Microsoft-software Proefversie van Microsoft® Office
Niet-Microsoft toepassingssoftware Dvd met hulpbronnen: diagnosemiddelen en drivers voor Windows 8 voor Inspiron 7720
Bescherm uw nieuwe pc McAfee® SecurityCenter - abonnement van 15 maanden
Dell Services: Installations Geen Installation
Systeemherstel Besturingssysteem Windows®: herstelmedia niet inbegrepen

Totaal excl. btw Btw-tarief btw Totaal incl. Btw
Subtotaal/subtotalen: € 705.83 21.00% € 148.23 € 854.06
Leveringskosten: € 23.95 21.00% € 5.03 € 28.98
Delivery Discount: -€ 23.97 21.00% -€ 5.03 -€ 29.00
Totaalprijs: € 705.81 € 148.23 € 854.04
Ook hier staat de EPP niet bij, omdat die er meteen afgaat als je hem in het winkelmandje stopt.

[ Voor 149% gewijzigd door GaMeOvEr op 10-02-2013 17:39 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij spaarwinkelen.nl is m'n aankoop inmiddels bevestigd. 8% van de brutoprijs + 2,50 euro welkomcadeau :) Krijg straks dus 43,15 euro terug. Heb van Dell overigens nog geen orderbevestiging gehad, maar dat zal na het weekend wel komen.

Ik heb het idee dat ik wel aardig geluk heb gehad afgelopen vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07-09 23:54
Ik heb nog 2 vragen voor mensen die al een Dell laptop hebben besteld:

1. Wordt het pakket afgeleverd in een standaard doos of staat er "Dell" op vermeld (en staat er een tekening op van de laptop)? Dit wil ik toch graag weten aangezien ik liever een gewone doos laat afleveren zonder dat iedereen weet wat er in zit.

2. Stel dat ik nu een laptop bestel, maar ik wil graag het backlit keyboard.
Het is niet mogelijk om dit direct te bestellen via de site, dus ik zou gewoon de bestelling plaatsen zonder backlit keyboard en daarna contact opnemen met de klantendienst.
Maar verlies ik in dit geval mijn 7% shopkorting? Aangezien ze blijkbaar het bestaande order annuleren en een nieuw plaatsen...

Kan iemand hiermee helpen? :)

PSN: Carreon_TO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Carreon schreef op zondag 10 februari 2013 @ 18:10:
Ik heb nog 2 vragen voor mensen die al een Dell laptop hebben besteld:

1. Wordt het pakket afgeleverd in een standaard doos of staat er "Dell" op vermeld (en staat er een tekening op van de laptop)? Dit wil ik toch graag weten aangezien ik liever een gewone doos laat afleveren zonder dat iedereen weet wat er in zit.

2. Stel dat ik nu een laptop bestel, maar ik wil graag het backlit keyboard.
Het is niet mogelijk om dit direct te bestellen via de site, dus ik zou gewoon de bestelling plaatsen zonder backlit keyboard en daarna contact opnemen met de klantendienst.
Maar verlies ik in dit geval mijn 7% shopkorting? Aangezien ze blijkbaar het bestaande order annuleren en een nieuw plaatsen...

Kan iemand hiermee helpen? :)
1. Je krijgt hem in een doos waar het Dell logo opstaat, tevens staat er aan de andere kant vaak het logo van de serie (Latitude, XPS etc.)

2. Volgens mij wordt volgens de standaard procedure de oude bestelling geannuleerd en wordt er een nieuwe order aangemaakt (zonder de korting trucs). Zoals hier boven te lezen kan je geluk hebben en passen ze hem wel aan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver

HellRaver

Het blijft tricky... Als ze namelijk de order via de cashback site annuleren en een nieuwe order aanmaken (wat dus gebeurt als je Backlit wil) loop je de kans dat Dell de cashback weigert aangezien die order geannuleerd is. En de nieuwe order via een sales medewerker is gemaakt en niet via de cashback site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16:17

ZenTex

Doet maar wat.

Zo, eindelijk ook de 17 SE besteld. Maar wat een ramp is het toch weer.
Had min of meer kort na het verscijnen van de BBG besloten er 1 te bestellen.
En dan begint het gezeur, zoeken naar kortingen, allerhande trucjes om er meer korting uit te slepen, etc etc. En dan wachten op een goede kortingsdeal.

Maar goed, hij is eindlelijk besteld, maar je word bijna gillend gek als je er zoveel mogelijk uit wilt slepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rem
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:57

Rem

ZenTex schreef op zondag 10 februari 2013 @ 19:54:
Zo, eindelijk ook de 17 SE besteld. Maar wat een ramp is het toch weer.
Had min of meer kort na het verscijnen van de BBG besloten er 1 te bestellen.
En dan begint het gezeur, zoeken naar kortingen, allerhande trucjes om er meer korting uit te slepen, etc etc. En dan wachten op een goede kortingsdeal.

Maar goed, hij is eindlelijk besteld, maar je word bijna gillend gek als je er zoveel mogelijk uit wilt slepen.
Vreselijk he, als een bedrijf je allerhande kortingen geeft. . .
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
HellRaver schreef op zondag 10 februari 2013 @ 18:51:
Het blijft tricky... Als ze namelijk de order via de cashback site annuleren en een nieuwe order aanmaken (wat dus gebeurt als je Backlit wil) loop je de kans dat Dell de cashback weigert aangezien die order geannuleerd is. En de nieuwe order via een sales medewerker is gemaakt en niet via de cashback site.
Ja idd, ik denk er hetzelfde over. Ik twijfel dus tussen wel of geen backlit. Ik denk dat het wel handig is om te hebben, maar waarschijnlijk gaat het mij dan 90 EUR kosten (50 EUR cashback kwijt en 40 EUR extra kosten voor backlit)... Iemand advies? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topsie
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-03-2024
Carreon schreef op zondag 10 februari 2013 @ 20:45:
[...]

Ja idd, ik denk er hetzelfde over. Ik twijfel dus tussen wel of geen backlit. Ik denk dat het wel handig is om te hebben, maar waarschijnlijk gaat het mij dan 90 EUR kosten (50 EUR cashback kwijt en 40 EUR extra kosten voor backlit)... Iemand advies? :/
Even geduld hebben en kijken of er weer een dell express versie van de 17r SE komt. vorige week heb ik die ook besteld en daar zat standaard een backlit in. Met een beetje geluk worden de nieuwe dell express versies ook weer voorzien van een backlit.

Uiteindelijk was ik €740 kwijt aan Dell voor de i5 versie met 8gb RAM en een backlit. Daar gaat nog €48 vanaf door 8% shopkorting (moet nog worden vrijgegeven). Verder heb ik nog €100 euro uitgegeven aan een Crucial M4128Gb en €24 aan een Windows 8 DVD via Dell. Dus voor ongeveer €825 heb ik een complete laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
topsie schreef op zondag 10 februari 2013 @ 22:21:
[...]

Even geduld hebben en kijken of er weer een dell express versie van de 17r SE komt. vorige week heb ik die ook besteld en daar zat standaard een backlit in. Met een beetje geluk worden de nieuwe dell express versies ook weer voorzien van een backlit.

Uiteindelijk was ik €740 kwijt aan Dell voor de i5 versie met 8gb RAM en een backlit. Daar gaat nog €48 vanaf door 8% shopkorting (moet nog worden vrijgegeven). Verder heb ik nog €100 euro uitgegeven aan een Crucial M4128Gb en €24 aan een Windows 8 DVD via Dell. Dus voor ongeveer €825 heb ik een complete laptop.
Maar komen de duurdere versies van de 17R SE ook in zo'n dell express versie of is dat enkel voor de goedkopere versies? Ik zou de i7 versie willen kopen met 8GB RAM. Als die ook in dell express leverbaar komt dan zou dat wel een goede oplossing zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zojuist het "backlit-traject" doorlopen. Het is bij mij alsvolgt gegaan:

Zondag een 17R SE besteld via website met alle kortingen. De optie "betaling via bank" gekozen, maar nog niet betaald.

Maandag gebeld om de order te wijzigen. Dit blijkt niet te kunnen en ik word doorverbonden met afdeling verkoop. Deze maakt een nieuwe order aan met backlit toetsenbord, windows dvd (5 euro) en alle kortingen worden meegenomen (hoefde er zelfs niet om te vragen).

Vervolgens word ik weer doorverbonden naar een andere afdeling die de eerste order voor mij annuleert.

Nieuwe offerte ontvangen en deze kan ik via mail bevestigen en betalen met bank overschrijving.

Het kost je even een kwartiertje bellen, maar dan is ook alles netjes geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperkaas
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20-11-2020
Ik zojuist geprobeerd 17r se opok te bestellen

Kwam met alle kortingen maar op 711 toch 89 euries, maar heb gevoel dat er meer in zit

Denk dat www.shopkorting.nl de korting niet pakt

Iemand die weet of 711 klopt met alle kortingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Dat is een cashback en wordt niet meegerekend door dell!!

Je betaald eerst bedrag x aan Dell en vervolgens krijg je via shopkorting bedrag Y terug. Bedrag Z die vaak genoemd wordt is een combinatie van X - Y = Z.

Bedrag Y is overigens bedrag X excl. BTW :)

In geval van jou is dat €595 x 0.07 = +- €41,-

[ Voor 18% gewijzigd door Quad op 11-02-2013 13:48 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperkaas
Hoe werkt die cashback dan ? moet ik mijn offerte laten zien ? hoe weet ik zeker dat ie actief is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell

Dat staat hier uitgelegd.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb m'n orderbevestiging binnen.
De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2013-03-01 (yyyy-mm-dd).
Dat schiet lekker op :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17:44
heb ook mn orderbevestiging binnen!

De verwachte leverdatum voor deze order is op of voor 2013-02-27

geen idee of het vaker eerder dan later is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vaker eerder :p

Gemiddeld 5 tot 10 werkdagen. Mijn ervaring was dat het een week later al binnen is. Hou de UPS bevestiging in de gaten.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
nou klinkt goed :) ik zal hier wel even laten weten als hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opperkaas
Quad schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:45:
Dat is een cashback en wordt niet meegerekend door dell!!

Je betaald eerst bedrag x aan Dell en vervolgens krijg je via shopkorting bedrag Y terug. Bedrag Z die vaak genoemd wordt is een combinatie van X - Y = Z.

Bedrag Y is overigens bedrag X excl. BTW :)

In geval van jou is dat €595 x 0.07 = +- €41,-
Hoe kom jij op dat bedraag

Totaal excl. BTW btw-tarief Totaal incl. BTW
€ 588,05 21,00 % € 711,54
Totale leveringskosten € 23,97 21,00 % € 29,00
Korting leveringskosten € 23,97 21,00 % -€ 29,00

Totaalprijs € 588,05 € 711,54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter1337
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 15:23
Vorige week een Inspiron 15R SE besteld met alle kortingen er bij leek het me een goede deal

Echter nu zie ik dat de prijzen omlaag zijn gegaan.
Ik wil dus nu er nog 1 bestellen op basis van de nieuwe prijs en zodra ik die voor de oude binnen krijg deze retourneren.

Net gebeld en gevraagt bij de klantenservice of hier kosten aan verbonden zaten, toen zei ze nee, maar overal waar ik kijk zie ik dat je de transportkosten wel moet terugbetalen, kan ik er vanuitgaan dat ik dit dan niet hoef ?

Daarnaast, hoe werkt dat met shopkorting, hoe groot is de kans dat ik dubbele shopkorting krijg ? Want in principe wordt mn laptop geleverd en betaald etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carreon
Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:34:

Zondag een 17R SE besteld via website met alle kortingen. De optie "betaling via bank" gekozen, maar nog niet betaald.

Maandag gebeld om de order te wijzigen. Dit blijkt niet te kunnen en ik word doorverbonden met afdeling verkoop. Deze maakt een nieuwe order aan met backlit toetsenbord, windows dvd (5 euro) en alle kortingen worden meegenomen (hoefde er zelfs niet om te vragen).

Vervolgens word ik weer doorverbonden naar een andere afdeling die de eerste order voor mij annuleert.

Nieuwe offerte ontvangen en deze kan ik via mail bevestigen en betalen met bank overschrijving.

Bedankt om even jou "traject" te delen :). 1 ding zie ik niet vermeld worden, heb je nu recht op die 7% shopkorting of niet?

Verder hoop ik dat de Belgische klantendienst op dezelfde wijze werkt..

edit: nog een vraagje: voor EPP korting moet je een bedrijfsnaam opgeven die mee doet aan het EPP programma? Hebben jullie enkele namen die zeker werken? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Carreon op 11-02-2013 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-09 23:28
Carreon schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:29:
[...]

Bedankt om even jou "traject" te delen :). 1 ding zie ik niet vermeld worden, heb je nu recht op die 7% shopkorting of niet?

Verder hoop ik dat de Belgische klantendienst op dezelfde wijze werkt..

edit: nog een vraagje: voor EPP korting moet je een bedrijfsnaam opgeven die mee doet aan het EPP programma? Hebben jullie enkele namen die zeker werken? :)
In Nederland kan je dacht ik Student of rabobank invullen. Denk dus voor Belgie dat student wel mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• topsie
  • Laatst online: 06-03-2024
Carreon schreef op zondag 10 februari 2013 @ 23:44:
[...]

Maar komen de duurdere versies van de 17R SE ook in zo'n dell express versie of is dat enkel voor de goedkopere versies? Ik zou de i7 versie willen kopen met 8GB RAM. Als die ook in dell express leverbaar komt dan zou dat wel een goede oplossing zijn :)
Geen idee, de afgelopen weken stond enkel de 17r SE met i5 en 8GB als dell express versie op de site. Dit was overigens ook de enige inspiron special edition die standaard met backlit werd geleverd. Ik zie nu dat er op dit moment geen enkele 17r SE als dell express wordt aangeboden. Kan me haast niet voorstellen dat dit zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:12
Don Roberto schreef op maandag 11 februari 2013 @ 19:03:
[...]

In Nederland kan je dacht ik Student of rabobank invullen. Denk dus voor Belgie dat student wel mogelijk is.
Werkt epp voor België? Mij is het namelijk nog niet gelukt of ik doe wat verkeerd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2013 @ 13:34:

Goh, waar is meneer "dakannie en als het wel lukt krijg je een kratje bier!" nu. :P

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellRaver

HellRaver

Joh wat doe je nou allemaal tof!?

Het is nog steeds zoals ik zei... Ze kunnen je order niet wijzigen slechts annuleren en een nieuwe maken waardoor je recht op cashback vervalt...

Het kan zijn dat als je geluk hebt je hem toch krijgt maar dat blijft een gok!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Nee, jij bent diegene die loopt te roepen dat het op geen enkele manier mogelijk is en zelfs "grappig" loopt te beweren dat diegene die het wel voor elkaar krijgen dan aan het liegen zijn.
HellRaver schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:32:
Tja wie zegt niet dat hij liegt? ;)

Ik heb alle mogelijke ingangen geprobeerd maar het is echt onmogelijk, de eerste die het wel lukt krijgt van mij een krat bier! Uiteraard verwacht ik dan wel de manier waarop, de naam en bewijs.
Dus wie is er nu tof aan het doen? Het kan dus gewoon. Al is het niet met de originele order, dat boeit geen fuck, je kunt je kortingen krijgen en daarna het backlit toetsenbord erbij.

Geef maar liever je kratje bier aan iemand weg. (Nee, ik hoef hem niet.)

Je recht op cashback vervalt niet, want je kunt gewoon bij shopkorting je nieuwe ordernummer doorgeven.

En als je het niet aandurft ivm eventueel verliezen van kortingen, dan zit er niets anders op dan het losse tobo voor 6 tientjes te bestellen. Naja, dan heb je wel gelijk een spare. :+

[ Voor 43% gewijzigd door GaMeOvEr op 12-02-2013 00:22 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
GaMeOvEr schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 00:10:
Je recht op cashback vervalt niet, want je kunt gewoon bij shopkorting je nieuwe ordernummer doorgeven.
Dat betwijfel ik hoor. Je krijgt alleen cashback als de shopkorting wordt geregistreerd als referer voor de koop bij dell. Bij het aanmaken van een nieuwe order vervalt die koppeling vermoedelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

In dat geval heeft shopkorting mij daarover verkeerd geïnformeerd. :) (Die beweerden namelijk, geef het nieuwe ordernummer door en alles komt goed, zolang je initiële bestelling maar via onze referrer is gegaan.)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg de Dell Inspiron 15 R SE al ruime tijd op het forum en ben nu wel aan bestellen toe :)
Enkele dagen geleden las ik dat er ineens een msata SSD standaard bij zou zitten, maar als ik het goed begrijp, heeft Dell dit inmiddels weer ongedaan gemaakt?
Het zou jammer zijn, maar dat krijg je soms als je niet gelijk actie onderneemt 8)7

Ik zou dan gaan voor de N0015S11.
Deze is door Dell al verlaagd in prijs van € 749 naar € 699.
Dan gaat er nog 5% af van de waardebon, net zoals 2% EPP korting en na 7% shopkorting cashback kom ik dan onder de streep op € 613,12.
Klopt deze rekensom van mij?
Of is er wellicht nog een handig trucje, dat ik nu over het hoofd zie, waarbij ik nog voordeliger kan uitkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Helemaal correct.
Ik krijg hem in dit geval niet goedkoper ;) .

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi dan gooi ik nu de bestelling eruit.
Mijn waardering trouwens voor dit topic, levert toch weer aardig wat korting op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
  • Laatst online: 27-08 12:49
Ik heb gisteren de 15R SE besteld met de epp-truc. Vanochtend kreeg ik ineens deze mail van dell:

Dear XXXX

This is a communication from the Dell Order Verification Team.

Please confirm the delivery address and the card registered address so that we can proceed with your order.

Please confirm the university /work email address for the card holder and mail us from that email address to validate and approve the order.

Iemand die dit ook eerder heeft gekregen? :X Ik heb maar gewoon een replytje gestuurd met de mededeling dat ik mijn order wil bevestigen.

[ Voor 8% gewijzigd door Skywalker88 op 12-02-2013 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
eep is alleen voor sommige bedrijven en studenten. Dus nu willen ze dat wel even controleren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is dat geen creditcard verificatie mailtje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
Skywalker88 schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:40:
Ik heb gisteren de 15R SE besteld met de epp-truc. Vanochtend kreeg ik ineens deze mail van dell:

Dear XXXX

This is a communication from the Dell Order Verification Team.

Please confirm the delivery address and the card registered address so that we can proceed with your order.

Please confirm the university /work email address for the card holder and mail us from that email address to validate and approve the order.

Iemand die dit ook eerder heeft gekregen? :X Ik heb maar gewoon een replytje gestuurd met de mededeling dat ik mijn order wil bevestigen.
Als je dat mailtje hebt gestuurd vanaf een relevant bedrijf/universiteit adres dan zit je goed. Bijvoorbeeld in mijn geval zou ik een mailtje hebben gestuurd van @student.vu.nl ondanks dat m'n order @ymail.com was.

Hoe dan ook, er is nu een 15R SE met backlit keyboard weer, maja, heeft wel een ietsje slechter CPU en geen SSD. Trouwens, die SDD, voor de nieuwsgierigen heeft ie toch wel een waarde van rond de 70-80 dollar als je hem los koopt. En backlit keyboard los was volgens iemand 60 euro, dus wat dat betreft best vergelijkbaar eigenlijk. (Behalve dat ik die SSD echt 100x nuttiger vind dan een gimmick zoals een backlit toetsenbord, maar toch :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
  • Laatst online: 27-08 10:35
Ik zat aan de chat vandaag, en voor de belgen :
- backlit keyboard +40 euro (is ook QWERTY, belgen werken met AZERY, mogelijks was dit een foutje)
- de SSD (mSATA) is enkel beschikbaar in het "duurste" model van de SE 15 reeks het is ook mogelijk dat later een mSATA erin knallen niet mogelijk is, je moet een bord hebben met "N7JHH" item nummer.

epp + kortingbon + -50 euro
i5/6GB = 606,26
i5/8GB = 652,81
i7/8GB = 723,97
i7/8GB/BL = 769,10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Vergeet niet dat die mSata SSD als cache gebruikt wordt. de beste oplossing is eigenlijk nog altijd een de Optical vervangen door een HDD caddy. Kan je volledige SSD's benutten en te gelijk veel opslag hebben.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
David Mulder schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:12:
[...]

Als je dat mailtje hebt gestuurd vanaf een relevant bedrijf/universiteit adres dan zit je goed. Bijvoorbeeld in mijn geval zou ik een mailtje hebben gestuurd van @student.vu.nl ondanks dat m'n order @ymail.com was.
Ik ben al een tijdje afgestudeerd en heb volgens mij geen toegang meer tot mijn studentenmail. Dus ik heb maar even een mailtje gestuurd met mijn werk email, hopelijk is dat prima :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

David Mulder schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:12:
[...]

Hoe dan ook, er is nu een 15R SE met backlit keyboard weer, maja, heeft wel een ietsje slechter CPU en geen SSD.
Waar zie je dit precies staan op de Dell config site? :)
Want telefonisch backlit bij bestellen was al mogelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
De express editions zit ie gewoon in. (Tenminste in de goedkopere express toen ik gisteren keek) Als je er op klikt zie je backlit in de specs staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

David Mulder schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:40:
De express editions zit ie gewoon in. (Tenminste in de goedkopere express toen ik gisteren keek) Als je er op klikt zie je backlit in de specs staan.
Ok, gezien en voor de rest: het staat er nog steeds..
(je moet een halve studie hebben gedaan om het allemaal nog te volgen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• David Mulder
Ik begon een half jaar van te voren alle acties en kortingen enzo te volgen, zodat ik afgelopen vrijdag 1 van de betere acties te pakken kon krijgen :D . Dus ja, zit wat in dat het een halve studie kost voordat alles een beetje duidelijk word :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
Ik sta versteld hoe slecht die dell website eigenlijk wel niet is, de doorsnee Chinese scam website is beter en klantvriendelijker. En die "chat support" die ze aanraden, gosh, die begon mij bijna uit te schelden omdat ik geen nieuw office pakket wou kopen :P op random momenten begon die ook reclame te voeren voor een bekende anti-virus :D met als laatste zin "*denk aan uw kinderen*" . Ik zal blij zijn als mijn 15rSE geleverd wordt, want ik ben nog steeds niet overtuigt of dell wel een echt bedrijf is ... Maar voor de hardware die je krijgt kun je nergens goedkoper zijn lijkt me ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 07:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Zijn er nog waardebonnen in omloop die geldig zijn voor de XPS One 27? Ik kan iig bestellen via de mastercard site wat 7% cashback korting oplevert maar ik wil meerrrr :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skywalker88
David Mulder schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 10:40:
Op de express editions krijg je toch geen 50 euro korting? ten minste bij die andere twee staat het wel onder zeg maar

• Lekkerboeie86
mijn laptop status staat op "verzonden" dit alles binnen 7 dagen :)
zal hem waarschijnlijk morgen of maandag wel hebben. de track en trace code werkt nog niet helaas..

• Quad

Quad

Doof

Nieuwe codes tm 20 februari staan online: http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560

PVOutput☀️

• Lekkerboeie86
Weet niet of dit hier mag vragen, maar bij dit krijg in nu te zien:

Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast.

Dit zegt mij nagenoeg nix xD
hoe groot is de kans dat hij morgen geleverd gaat worden? Dan kan ik maatregelen nemen :)

alvast bedankt!

• Flying
Volgens mij is het pakket nu gewoon onderweg naar het sorteercentrum van UPS. Eens daar aangekomen en gesorteerd dan kan het gewoon zijn dat het pakket morgen bij jou wordt afgeleverd (als het ten minste al ergens in Europa is).

• Quad

Quad

Doof

Gemiddeld twee tot drie werkdagen na ontvangst verzendbericht.

PVOutput☀️

• Lekkerboeie86
okej nice! Naja dan zal het wel maandag worden. ik kijk het wel even aan. Kan ook niet zien waar hij op dit moment is (europa ofzo) bedankt voor de reacties weer :)

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Okee.. Zit dus nog steeds te twijfelen.. Ik wou eerst voor de 15R SE gaan (613E na cashback). Maar nu zag ik dat de basic 17R SE 22 euro duurder is (Na cashback 635E). Het verschil is dan 2GB ram minder, groter scherm, Numpad, andere videokaart (beter/slechter? volgens notebookcheck beter) voor de rest geen verschillen tegen gekomen. Wat is nu wijsheid? Ik ga de laptop voornamelijk voor games gebruiken. Ik hoef niet persé op de beste settings te spelen maar ik moet natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk beeld hebben dat niet hapert. Heb de hele middag al lopen zoeken op reviews enzo maar de meeste gaan over de i7 edities dus daar heb ik niet veel aan.. ;w
Dus wie o wie kan mij vertellen welke ik beter kan bestellen? Alvast bedankt.

http://www.notebookcheck....orce-GT-650M.71887.0.html
http://www.notebookcheck....eon-HD-7730M.72678.0.html

• Quad

Quad

Doof

GT650M is zo'n 30% sneller.
Je kan hem ook nog eens een leuke OC geven.

Ik zou dus voor de 17R SE gaan.

[ Voor 60% gewijzigd door Quad op 14-02-2013 17:54 ]

PVOutput☀️

• Flying
Swift92 schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 17:51:
Okee.. Zit dus nog steeds te twijfelen.. Ik wou eerst voor de 15R SE gaan (613E na cashback). Maar nu zag ik dat de basic 17R SE 22 euro duurder is (Na cashback 635E). Het verschil is dan 2GB ram minder, groter scherm, Numpad, andere videokaart (beter/slechter? volgens notebookcheck beter) voor de rest geen verschillen tegen gekomen. Wat is nu wijsheid? Ik ga de laptop voornamelijk voor games gebruiken. Ik hoef niet persé op de beste settings te spelen maar ik moet natuurlijk wel een beetje fatsoenlijk beeld hebben dat niet hapert. Heb de hele middag al lopen zoeken op reviews enzo maar de meeste gaan over de i7 edities dus daar heb ik niet veel aan.. ;w
Dus wie o wie kan mij vertellen welke ik beter kan bestellen? Alvast bedankt.

http://www.notebookcheck....orce-GT-650M.71887.0.html
http://www.notebookcheck....eon-HD-7730M.72678.0.html
Mooie deal! Enige dat die laptop mist is gigabit lan.

• Swift92
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-05-2023
Ok top! Dan ga ik toch maar de knoop doorhakken en bestellen :P En ja het is zonde van het gigabit lan. :-( Maar ik ga voornamelijk WiFi gebruiken op de laptop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
Ik vind 17inch wat groot, 15inch is nog net "portable" maar de grafische kaart is idd een stuk leuker ! Gek hoe ze laptops zo goedkoop kunnen bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flying
Ik ga akkoord, Sven. Als iemand die een paar jaar een 17" laptop iedere dag meesleurde naar het werk samen met nog een andere volle tas mis je toch wel die mobiliteit. De 15R SE biedt deze mobiliteit, maar mist dan een numpad. Goedkoop zijn ze zeker wel, maar beide missen ze net dat ene puntje voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Voor iedereen die een Backlit tobo in zijn Inspiron 17R wil, maar niet het risico wil nemen zijn shopkorting en dergelijke te verliezen: (Of er al stomweg eentje hebben. ;) )

http://www.ebay.de/itm/29..._trksid=p3984.m1423.l2649

Komt met shipping op 38 pond, wat zo'n 44 euro is. Bij Dell zelf zit je met shipping op 68 euro. (losse bestelling) Is overigens gewoon een origineel dell product, geen Chinese namaak. (Echt origineel chinees dus, geen chinese cloon. :+ )

Het tobo van de Vostro 3750 is gelijk aan dat van de Inspiron's. :) Past overigens ook in de XPS 17 als ik zo op het internet snuffel. :)

[ Voor 29% gewijzigd door GaMeOvEr op 15-02-2013 17:50 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al een idee wanneer de nieuwe xps 14 en xps 15 bekend gemaakt worden? De xps 13 is namelijk prettig vernieuwd. (voornamelijk scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort. De XPS 14 en 15 staan niet meer op de dell site (dat had ik even geleden al opgemerkt). Meestal brengt dell nieuwe modellen uit een maandje of 2 voor de launch van een nieuwe generatie chips.

Dat zal dus rond maart zijn. Maar dat is niet meer dan een gok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:50
Is er nog wat interessants om korting te krijgen op de XPS13? Hier in België is de enigste manier te kopen als student (wat ik ook ben) en dan komt ie op 1140+- voor het Full HD model.

Edit: de sheet is er ook voor BE nu, vet :). Darkstone is een held!

[ Voor 16% gewijzigd door Sakke1994 op 16-02-2013 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• teddebraak
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-01-2024
ik ben in de markt voor een snelle 17 inch laptop. gaat voornamelijk voor grafisch werk gebruikt worden (3d tekenen en renderen.) mijn oog is gevallen op de insiprion 17SE (n0017s17). Volgens mij wordt sneller sneller duurder dan sneller, oftewel, goede value for money.

Ik kan deze op de zaak kopen of particulier. volgens mijn eigen geklooi zou particulier kopen het goedkoopste zijn. met alle kortingen erbij (standaar 50euro korting, epp korting, 5 %inspirion korting) en mastercard cashback. kom ik op een prijs rind de 630euro ex btw. Is dit de optimale prijs voor mij of is er via zakelijk kopen meer mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik zou hem als consument kopen met EPP, heb je meer rechten en betere prijs incl. BTW

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sakke1994 schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 18:24:
Edit: de sheet is er ook voor BE nu, vet :). Darkstone is een held!
Al een jaar volgens mij. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen dinsdag de Inspiron 15 R SE besteld via shopkorting.
Er zijn nu een aantal dagen verstreken en ik keek zojuist even bij shopkorting of Dell hier het bedrag al had bijgeschreven.
Dit blijkt het geval maar dit is slechts € 1,46 terwijl dit € 37,65 zou moeten zijn.
Moet ik hier nu nog even geduld mee hebben, of is het beter nu gelijk (of waarschijnlijk morgen) hier contact over op te nemen met shopkorting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Heb je er een accessoires erbij besteld? Dan kan het zijn dat je geduld moet hebben. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sakke1994
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11:50
Oei :D, nja, ben hier niet zo vaak actief, maar hier kan je vaak wel terecht voor wat vragen.

Bedankt voor de sheet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Quad schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:45:
Heb je er een accessoires erbij besteld? Dan kan het zijn dat je geduld moet hebben. :)
Nee, zaten geen accessoires bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svennd
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 12:42:
Afgelopen dinsdag de Inspiron 15 R SE besteld via shopkorting.
Er zijn nu een aantal dagen verstreken en ik keek zojuist even bij shopkorting of Dell hier het bedrag al had bijgeschreven.
Dit blijkt het geval maar dit is slechts € 1,46 terwijl dit € 37,65 zou moeten zijn.
Moet ik hier nu nog even geduld mee hebben, of is het beter nu gelijk (of waarschijnlijk morgen) hier contact over op te nemen met shopkorting?
Hey, je moet even contact met hun nemen, aan mij vroegen ze een factuur. Ik krijg ~16€, maar moet ook rond de 35 € krijgen. maargoed, Alles was eraf gaat is leuk natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gelijk een mailtje aan shopkorting gestuurd, even afwachten nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze vroegen gisteren om een orderbevestiging van Dell.
Deze heb ik gelijk doorgemaild, maar bedrag is nog niet naar boven bijgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Het kan een paar dagen duren. gewoon afwachten tot je weer terugkoppeling krijgt van shopkorting.
Sowieso duurt goedkeuring van Dell wel tot 3 maanden..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard--
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb 12 Feb. de 17R SE besteld via spaarwinkelen.nl en zou 8% korting krijgen maar als ik nu op de site kijk is de hele site verdwenen :?
Gelukkig word de laptop morgen geleverd alleen beetje jammer van die 8%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weerstand
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 22:29
Richard-- schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 14:30:
Ik heb 12 Feb. de 17R SE besteld via spaarwinkelen.nl en zou 8% korting krijgen maar als ik nu op de site kijk is de hele site verdwenen :?
Gelukkig word de laptop morgen geleverd alleen beetje jammer van die 8%.
Spaarwinkelen is er (weer) gewoon.
M'n uitbetaling voor Dell laptop bestelling was na een paar dagen als bevestigd, nu nog wat weekjes wachtten tot bedrag beschikbaar komt voor uitbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2020
Heeft er iemand toevallig nog een mooie couponcode voor de inspiron 17r se?

bedankt alvast!

Edit : Klopt het dat de EPP korting niet meer werkt?

[ Voor 22% gewijzigd door vinnie1 op 20-02-2013 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Werkt wel hoor, http://www.dell.com/nl/p/...=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn hier kan je het prima aanpassen.

Edit: Deze link heb je hem dus direct.

Kortingscode -> http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560

[ Voor 60% gewijzigd door Quad op 20-02-2013 18:54 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1
Oke , Dan doe ik denk ik iets verkeerd met die EPP.... Iig bedankt voor de link!

Edit : Dit geeft hij aan als ik die kortingscode erbij wil voegen :

De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

Nu op alle Inspiron 15R en 17R laptops met zeer grote 1TB harde schijf 5% korting
Vervalt woensdag 20 februari 2013 Details bekijken Waardebon verwijderen

[ Voor 71% gewijzigd door vinnie1 op 20-02-2013 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je moet de tweede kortingscode pakken, voor alle Inspirons en XPS .. :)

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinnie1
Zou je mij misschien 1 keer kunnen uitleggen hoe ik die epp korting krijg? Bij welke stap ik die moet invoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Je moet in de link die ik aangegeven heb gewoon je laptop uitzoeken die je wilt, door de aanpassing in de link (NLDHS1 -> NLEPP1) is er al EPP korting gegeven. Dat zie je terug in je winkelmandje.

PVOutput☀️

Pagina: 1 ... 12 ... 53 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!

GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.

Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.

Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.