Aldus mijn sheet is er zojuist nog €50 van af gegaan.. Heeft iemand zin er 3 te bestellen? Dan krijg je ze voor €534 per stuk met i5 en msata.
Verwijderd
Maak je nou een grapje? Ik heb net besteld en betaald.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 12:43:
Aldus mijn sheet is er zojuist nog €50 van af gegaan.. Heeft iemand zin er 3 te bestellen? Dan krijg je ze voor €534 per stuk met i5 en msata.
Ik krijg het ook niet voor elkaar. Hoe doe je dat? Ik betaal uiteindelijk 614,88 aan Dell (inclusief hoesje) en krijg van spaarwinkel.nl 40,65 (508,16*0,08) + 2,5 (registratiebonus) = 43,15 terug. Komt totaal dus op 571,73. Zonder hoesje zou het 562 zijn. 534 haal ik niet.
Je krijgt vanaf 1600,- 8% EPP 
Edit@Lekkerboeie, de goedkoopste 17R SE met i7 kost met EPP en korting €765,-.
Backlit á €40,- kost deze notebook dan zo'n 800,-
Ik zou hem als het kan annuleren en zo nog 100,- verdienen = gratis SSD
Edit@Lekkerboeie, de goedkoopste 17R SE met i7 kost met EPP en korting €765,-.
Backlit á €40,- kost deze notebook dan zo'n 800,-
Ik zou hem als het kan annuleren en zo nog 100,- verdienen = gratis SSD
[ Voor 86% gewijzigd door Quad op 08-02-2013 13:03 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ah op die fiets.
Ja, dat is voor mij toch niet zo handig, want ik moet m al naar m'n ouders laten sturen. Dus het is al ingewikkeld genoeg.
Nou, ik wil jullie nogmaals bedanken voor alle hulp. Ik was nog nooit actief op Tweakers geweest, maar het is me erg goed bevallen. Ik heb veel van jullie geleerd én ik heb mijn doel bereikt: een laptop met goed scherm. Helaas geen numpad, maar daardoor ziet ie er wel mooier uit.
Ik ben er erg benieuwd naar, ik hoop dat ie op tijd bezorgd wordt. (Ik woon in het buitenland en m'n ouders komen op bezoek. Anders zie ik m pas als ik weer even terug ben in NL.)
Hallo, Nieuw hier.
Hoe kom ik nu op die 534 voor een 15R SE met i5 (en SSD, die had ik vanochtend ook gespot.) Ik weet van EPP maar welke code zou 5% extra korting geven en hoezo is ie weer 50 euro goedkoper.?
Hoe kom ik nu op die 534 voor een 15R SE met i5 (en SSD, die had ik vanochtend ook gespot.) Ik weet van EPP maar welke code zou 5% extra korting geven en hoezo is ie weer 50 euro goedkoper.?
Verwijderd
Kut, ik had al m'n cookies gewist (dat raadde spaarwinkelen.nl aan) en nu ben ik zonder in te loggen via hen naar de Dell site gegaan. Dat gaat me waarschijnlijk m'n cashback kosten...

Lees de laatste pagina's maar even terug 
De kortingen zijn:
- €50,- van Dell
- 5% kortingsscode
- 2% EPP (rabobank of indien student, student) (scheelt een tientje, maar gaat ten kosten van iDeal betaling = snellere afhandeling)
----------------------
Na dit betaal je dus een bepaald bedrag aan Dell.
Vervolgens krijg je over dat bedrag excl. BTW:
- 7% of 8% cashback via een shopkorting of spaarwinkelen.
terug.
@Darkstone, weet niet of je het gezien hebt, maar de CPU's in de i5 zijn ook verbeterd, de i5 3230M
De kortingen zijn:
- €50,- van Dell
- 5% kortingsscode
- 2% EPP (rabobank of indien student, student) (scheelt een tientje, maar gaat ten kosten van iDeal betaling = snellere afhandeling)
----------------------
Na dit betaal je dus een bepaald bedrag aan Dell.
Vervolgens krijg je over dat bedrag excl. BTW:
- 7% of 8% cashback via een shopkorting of spaarwinkelen.
terug.
@Darkstone, weet niet of je het gezien hebt, maar de CPU's in de i5 zijn ook verbeterd, de i5 3230M
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 08-02-2013 13:09 ]
⏩ PVOutput☀️
Welke 5% kortingscode? Bij mij werken ze niet. Het is geen 15R maar een 15R SE, en het is geen all in one Inspiron....
Verwijderd
Die tweede uit de lijst doet het.gosmallatlk schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:09:
Welke 5% kortingscode? Bij mij werken ze niet. Het is geen 15R maar een 15R SE, en het is geen all in one Inspiron....
Welke tweede code bedoel je?
Op de site van Dell? Kan je 'm hier plaatsen?
Verwijderd
http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620561gosmallatlk schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:13:
Welke tweede code bedoel je?
En dan de tweede: Q0CDVWHFW2RZCZ
OK, Bedankt: Op de site van shopkorting staat een andere code voor dat onderdeel en dat werkt niet.
De mijne is net vandaag binnen gekomen (standaard versie met alle kortingen en cashback via shopkorting totaal 599€). Ik begrijp nu uit de laatste reacties dat dit nog goedkoper kan en je dan ook een mstata schijf erbij krijgt?
Eigenlijk geen laptop nodig....
Maar voor dit geld is zo'n 1920x1080 scherm toch wel fijn.
Dus ipv van het Otto netbookje van 180 euro's nu iets meer uitgeven voor iets moois...
Bedankt!
Maar voor dit geld is zo'n 1920x1080 scherm toch wel fijn.
Dus ipv van het Otto netbookje van 180 euro's nu iets meer uitgeven voor iets moois...
Bedankt!
Verwijderd
Gaat wel goedkomen dusOp 8 februari 2013 13:21 schreef Spaarwinkelen.nl <ondersteuning@spaarwinkelen.nl> het volgende:
Hallo ErikT2,
Dat gebeurt wel vaker. Meestal maken we de koppeling alsnog achteraf via bijvoorbeeld het IP-adres. Het belangrijkste is dat u wel op onze link heeft geklikt, ingelogd of niet.
Met vriendelijke groeten,
M
From: ErikT2
Sent: 08 February 2013 12:09
To: ondersteuning@spaarwinkelen.nl
Subject: Re: dell
Beste M,
Bedankt voor de razendsnelle reactie. Ik heb inmiddels een laptop bij Dell besteld, via de knop op jullie website. Ik had echter daarvoor de cookies gewist, zoals jullie aanraden, maar ben vervolgens vergeten om weer in te loggen bij jullie voordat ik op de knop drukte. Ik vrees dat ik daarom de cashback niet kan krijgen. Klopt dit, of is er nog iets te doen?
Met vriendelijke groet,
ErikT2
Wat is dit een frustrerend topic. In België zijn de laptops allemaal een stuk duurder, is er geen shopkorting cashback en zijn er geen extra waardebonnen (en zelfs als die er zijn kun je steeds maar één gebruiken). Jammer dat het qwerty toetsenborden betreft.
Klopt het dat je voor 5 euro een dvd erbij kan kopen waar het besturingssysteem op staat? Zie het bij het afdruk overzicht staan
Dvd met hulpbronnen: media met besturingssysteem (MUI) Windows® 7 Home Premium (64-bits) [[meerprijs] € 5,00]
Dvd met hulpbronnen: media met besturingssysteem (MUI) Windows® 7 Home Premium (64-bits) [[meerprijs] € 5,00]
[ Voor 31% gewijzigd door M.C. op 08-02-2013 13:32 ]
Zeer interessant dit 
Misschien de mijne maar weer terug sturen (doos is nog niet geopend) en opnieuw bestellen. Is Windows 8 standaard geïnstalleerd op de Ssd schijf?
Misschien de mijne maar weer terug sturen (doos is nog niet geopend) en opnieuw bestellen. Is Windows 8 standaard geïnstalleerd op de Ssd schijf?
In belgie is de prijs vrijwel hetzelfde hoor, maar heb je geen mSata. Alsnog een 1080p scherm voor minder dan €600.Myri schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:27:
Grrrrr, waarom is dit altijd alleen in Nederland...![]()
Als je er drie besteld is het per stuk €534 ja
.
Een enkele 560,-
De goedkoopste 15R SE komt voor België op +- €585,- uit.
Kortingspagina vindt je hier
Dan heb je de volgende kortingen:
- €50,- van Bell.de
- 5% over Inspiron laptop
- 7% shopkorting.be cashback.
Een enkele 560,-
De goedkoopste 15R SE komt voor België op +- €585,- uit.
Kortingspagina vindt je hier
Dan heb je de volgende kortingen:
- €50,- van Bell.de
- 5% over Inspiron laptop
- 7% shopkorting.be cashback.
[ Voor 73% gewijzigd door Quad op 08-02-2013 13:48 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Maar hoe is het nu precies mogelijk om een backlight toetsenbord erbij te doen ipv de normale?
Is dit via een URL hack te doen?
Via dell chat is waarschijnlijk weer enorm onhandig / niet te doen.
Je besteld hem met alle kortingen, daarna bel je Dell op en zeg je dat je helemaal vergeten bent de backlit KB erbij te doen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:49:
Maar hoe is het nu precies mogelijk om een backlight toetsenbord erbij te doen ipv de normale?
Dan passen ze hem voor je aan, krijg je nieuwe bevestiging en betaal je dat bedrag via bank overschrijving.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
merci bien! (dus + 40e nog bij optellen als ik het goed begrijp)Quad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:50:
[...]
Je besteld hem met alle kortingen, daarna bel je Dell op en zeg je dat je helemaal vergeten bent de backlit KB erbij te doen.
Dan passen ze hem voor je aan, krijg je nieuwe bevestiging en betaal je dat bedrag via bank overschrijving.
+- inderdaad.
Hier staat het uitgelegd: Quad in "Dell Waardebonnen Topic - Deel 2"
Vergeet niet dat het alleen mogelijk is op de 17R SE.
[ Voor 20% gewijzigd door Quad op 08-02-2013 13:53 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Uhm, wat bedoel je met alleen mogelijk op de 17R SE? Een 15R SE met backlit is toch ook wel mogelijk?Quad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:52:
+- inderdaad.
(ik kijk naar de basis 15R SE alleen dan met backlit)
Verwijderd
Haha, same here, ook met Samir gechatQuad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:57:
Nee niet dat ik het weet.
Edit: Gesproken met Samir_hamsi @ Dell chat (again) en de 15R SE kan je ook met backlit bestellen. (achteraf)
Is idd mogelijk ook op de 15inch
Hij moet wel moe van mij worden denk ik.. Zoveelste keer laatste dagen dat hij mij krijgt 
@M.C.
Normaal heb je 1 jaar in home en daarna 1 jaar opsturen naar Dell.
met 3 jaar in home heb je dus 3 jaar lang garantie met de volgende werkdag een monteur in huis.
@M.C.
Normaal heb je 1 jaar in home en daarna 1 jaar opsturen naar Dell.
met 3 jaar in home heb je dus 3 jaar lang garantie met de volgende werkdag een monteur in huis.
[ Voor 48% gewijzigd door Quad op 08-02-2013 14:05 ]
⏩ PVOutput☀️
Graag gedaan.
@Eenieder die hier naar aan het kijken is. Lees de laatste +- 50 berichten na.. Staat alle informatie in (ook voor België) wat je kan gebruiken om zo goedkoop mogelijk te kunnen bestellen via Dell!
@Eenieder die hier naar aan het kijken is. Lees de laatste +- 50 berichten na.. Staat alle informatie in (ook voor België) wat je kan gebruiken om zo goedkoop mogelijk te kunnen bestellen via Dell!
⏩ PVOutput☀️
Ej Quad, Ik zou hem kunnen annuleren en opnieuw bestellen, maar heb alles al betaald via overschrijving.
en ik ga niet weken achter mn geld aan. Heb nu iets maar dan 900.- betaald. En zou nu wel wat goedkoper uitkomen, maar dat is alle rompslomp me waarschijnlijk niet waard..
wel jammer dat ik niet een dag kon wachten. Helaas pindakaas
en ik ga niet weken achter mn geld aan. Heb nu iets maar dan 900.- betaald. En zou nu wel wat goedkoper uitkomen, maar dat is alle rompslomp me waarschijnlijk niet waard..
wel jammer dat ik niet een dag kon wachten. Helaas pindakaas
Ja, je hebt de 5% kortingscode nog niet erbij afgehaald.M.C. schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:08:
Snap dr niks meer van, ik kom uit op een totaal van 636,02 ( goedkoopste versie)Klopt dat ?
Als je dat eraf haalt krijg je totaal van €604,22
Moet je zelf nog even de cashback berekenen over bedrag excl. BTW.
[ Voor 19% gewijzigd door Quad op 08-02-2013 15:26 ]
⏩ PVOutput☀️
Krijg je die 5% korting wel bij de goedkoopste versie? Ik zie namelijk staan dat je 5% korting krijgt op de 15r of 17r met 1TB schijf. Die versie die ik wil heeft 750GBQuad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:24:
[...]
Ja, je hebt de 5% kortingscode nog niet erbij afgehaald.
Als je dat eraf haalt krijg je totaal van €604,22
Moet je zelf nog even de cashback berekenen over bedrag excl. BTW.
Beetje opletten: Je moet die tweede hebben op de kortingspagina: http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620561
Dus:
Dus:
Nu op alle Inspiron en XPS All in One
computers 5% korting
Geldig t/m 13.02.13.
GEBRUIK DEZE CODE BIJ DE KASSA : Q0CDVWHFW2RZCZ
⏩ PVOutput☀️
ff in de chat gezeten. Of er nog een coulance regeling voor me in zit gezien de prijs
heeft verder iemand ervaring hoelang het duurt dat je betaling is goed gekeurd als je het overmaakt?
heeft verder iemand ervaring hoelang het duurt dat je betaling is goed gekeurd als je het overmaakt?
SorryQuad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 15:29:
Beetje opletten: Je moet die tweede hebben op de kortingspagina: http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620561
Dus:
[...]

Net telefonisch contact gehad met Dell. De laptop die ik vandaag gekregen heb, wordt gratis weer opgehaald. Heb hem nog niet uitgepakt. Kan dus nu de nieuwere versie bestellen met msata. Achteraf gezien wilde ik ook graag verlicht toetsenbord dus dat kan nu ook
Wow.. Had niet verwacht dat hij zo goedkoop zou worden. Dat is goed nieuws! Moet helaas nog tot 8 uur werken daarna maar eens kijken welke ik ga bestellen
Wie spreken jullie voor dat Backlit toetsenbord?
Ik krijg dat namelijk niet voor elkaar, bij zowel de Sales als de Klantenservice zeggen ze dat ik dan m'n order maar moet annuleren en opnieuw bestellen.
Ik krijg dat namelijk niet voor elkaar, bij zowel de Sales als de Klantenservice zeggen ze dat ik dan m'n order maar moet annuleren en opnieuw bestellen.
Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!
ik doe waarschijnlijk iets verkeerd, maar de mSata schijf kom ik alleen tegen bij de 17R SE 3D versie, niet bij de goedkopere. Of gaan bovenstaande items steeds over de 15R SE?
Je moet eerst verder klikken. Dan kom je bij het overzicht en dan kan je de laptop in het mandje stoppen. In dat overzicht staat dan dat een 32GB Msata in zit als additional hard drive.Norinco schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 16:57:
ik doe waarschijnlijk iets verkeerd, maar de mSata schijf kom ik alleen tegen bij de 17R SE 3D versie, niet bij de goedkopere. Of gaan bovenstaande items steeds over de 15R SE?
Maar kan ik deze ook kiezen voor een andere versie dan de 3d versie van de 17R SE?
Verder heb ik gekozen voor de 17R SE met 1 Tb, dan kom ik met de coupons tot een totaal bedrag van € 854,05.
Dan gaat daar nog de cashback van af. De epp korting kan ik niet gebruiken, aangezien deze op de saak wordt gezet.
Verder heb ik gekozen voor de 17R SE met 1 Tb, dan kom ik met de coupons tot een totaal bedrag van € 854,05.
Dan gaat daar nog de cashback van af. De epp korting kan ik niet gebruiken, aangezien deze op de saak wordt gezet.
[ Voor 58% gewijzigd door Norinco op 08-02-2013 17:15 ]
Verwijderd
Wat zat er eerst in?Quad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 13:08:
Ik meende de i5 3210M?
Indien ja: volgens mij is er qua performance geen verschil (ja 100mhz)?
http://ark.intel.com/products/72056
http://ark.intel.com/products/65708
Zal inderdaad iets hoger geklokt zijn, maar dan nog.. Een 32GB msata en een iets snellere cpu voor minder!
⏩ PVOutput☀️
Heb net Samir nog even gesproken en jullie hebben hem verkeerd begrepen...Quad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:29:
Zal inderdaad iets hoger geklokt zijn, maar dan nog.. Een 32GB msata en een iets snellere cpu voor minder!
Hij zegt zelf dat het ONMOGELIJK is een order achteraf aan te passen.
Het enige wat hij achteraf kan doen is de order annuleren en een nieuwe offerte maken waarin hij voor €40 een verlicht toetsenbord toevoegt.
En dan vervallen dus al je kortingen....
[ Voor 4% gewijzigd door HellRaver op 08-02-2013 19:24 ]
Deze meneer kreeg het wel voor elkaar:HellRaver schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 18:56:
[...]
Heb net Samir nog even gesproken en jullie hebben hem verkeerd begrepen...
Hij zegt zelf dat het ONMOGELIJK is een order achteraf aan te passen.
Het enige wat hij achteraf kan doen is de order annuleren en een nieuwe offerte maken waarin hij voor €40 een verlicht toetsenbord toevoegt.
En dan vervallen dus al je kortingen....
GaMeOvEr in "Multimedia/Game Laptop, oftewel, Desktop replacement."
Dus niet zeggen dat het niet kanGaMeOvEr schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:59:
Zo, de Inspiron 17R SE bestelt. Helaas was er deze week geen nieuwe kortingsbon voor de Inpiron serie.
Aangezien ik geen idee heb wanneer de gratis verzending daadwerkelijk vervalt (lees, misschien wordt die wel weer gelijk vernieuwd, misschien ook niet) en de extra 50,- korting die er nu op zit en ik het niet hebben van een laptop al best irritant vind, heb ik hem maar gewoon nu besteld.
De config zoals ik hem gekozen heb, kwam daarmee met EPP op € 854,06 uit, waar dan nog de Cashback afgaat van shopkorting.nl.
Vervolgens heb ik heel onnozel Dell gebeld "owh ja oeps vergeten het Backlit toetsenbord toe te voegen aan mijn bestelling" (Die kon alleen telefonisch namelijk en dan vervielen alle kortingen.) hebben ze nu mijn bestaande order ge-edit met behoud van alle kortingen en wel voor 4 tientjes het backlit toetsenbord erbij.
Kortom, mijn Inspiron 17R SE met core i7 3630, 650GT video, FullHD scherm, 1TB hdd en 6GB geheugen en backlit tobo komt nu op € 894,19 waar dan nog de shopkorting cashback afgaat = 894,19 - € 52,58 = 841,60.
Vervolgens nog 2x8 GB corsair mem (CMSX16GX3M2A1600C10, bewezen getest) en een Samsung 840 Pro 128GB besteld voor zo'n 200 euro, dan heb ik toch voor grofweg € 1050,- een erg net uitgeruste laptop.
Jammer dat ik niet een weekje eerder was, dan had ik nog die extra kortingsbon van 50,- gehad, maarja. de deal is zo op zich ook al best netjes.
En niet via de chat, en al helemaal niet bij Samir.
⏩ PVOutput☀️
Tja wie zegt niet dat hij liegt?
Ik heb alle mogelijke ingangen geprobeerd maar het is echt onmogelijk, de eerste die het wel lukt krijgt van mij een krat bier! Uiteraard verwacht ik dan wel de manier waarop, de naam en bewijs.
Ik heb alle mogelijke ingangen geprobeerd maar het is echt onmogelijk, de eerste die het wel lukt krijgt van mij een krat bier! Uiteraard verwacht ik dan wel de manier waarop, de naam en bewijs.
Wellicht dat het hem daar in zit...Quad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:36:
Had je al betaald? Zo ja kan dat niet natuurlijk.
Niet betaald zouden ze een order gewoon aan kunnen passen.
Heej, die 32GB ssd dat klopt echt? Want ik zie het wel leuk en wel bij de detailweergave staan, maar ik ben een beetje huiverig omdat het er niet bij staat bij de overzicht sheets bij de 15R en wel bij de 17R (en dan nog steeds alleen het top model).
Maar de enige bron is dus dat het in de detailweergave staat? Want het enige probleem wat Dell anders zou hebben is de verkoop ongedaan maken en het bedrag terugstorten... en als ze netjes zijn je nog een klein tegoedbonnetje geven als extra-tje om de klant tevreden te houden. Een SSD toevoegen is namelijk niet niks...
En klopt zeker, maar als die SSD er in zit dan zou ik wel eens deze week kunnen kopen en anders wacht ik misschien nog lekker rustig af over er weer net zo goeie acties komen als bij kerst
.
En klopt zeker, maar als die SSD er in zit dan zou ik wel eens deze week kunnen kopen en anders wacht ik misschien nog lekker rustig af over er weer net zo goeie acties komen als bij kerst
[ Voor 23% gewijzigd door David Mulder op 08-02-2013 19:48 ]
Dell zal dat nooit en te nimmer een verkoop zomaar ongedaan maken. Een jaar geleden hadden ze ook een fout met ssd's gemaakt en toen hebben ze toch alle laptops geleverd.David Mulder schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:48:
Maar de enige bron is dus dat het in de detailweergave staat? Want het enige probleem wat Dell anders zou hebben is de verkoop ongedaan maken en het bedrag terugstorten... en als ze netjes zijn je nog een klein tegoedbonnetje geven als extra-tje om de klant tevreden te houden. Een SSD toevoegen is namelijk niet niks...
En klopt zeker, maar als die SSD er in zit dan zou ik wel eens deze week kunnen kopen en anders wacht ik misschien nog lekker rustig af over er weer net zo goeie acties komen als bij kerst.
Nou dat is iets wat ik leuk vind om te horenDon Roberto schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:51:
[...]
Dell zal dat nooit en te nimmer doen. Een jaar geleden hadden ze ook een fout met ssd's gemaakt en toen hebben ze toch alle laptops geleverd.
3 maanden geleden hadden ze ook een fout met een laptop van €4000 voor €900, en die hebben ze gewoon geleverd
In het ongunstigste geval dat er geen msata SSD in zit, ga klagen, als er dan nog niets gebeurt kan je hem altijd nog zonder opgaaf van reden terugsturen onder de wet koop op afstand.

In het ongunstigste geval dat er geen msata SSD in zit, ga klagen, als er dan nog niets gebeurt kan je hem altijd nog zonder opgaaf van reden terugsturen onder de wet koop op afstand.
Klopt het dat op de Belgische site het 17R SE model met i7, zonder 3D nu uitkomt op een totaal van 894,48 EUR met alle kortingen behalve shopkorting?
Het duurste i7 model met 3D komt bij mij dan uit op 1.093,04 EUR (incl. alle Dell kortingen).
Maar in de non-3D i7 zit die SSD precies niet (ook niet in detail weergave)?
Het duurste i7 model met 3D komt bij mij dan uit op 1.093,04 EUR (incl. alle Dell kortingen).
[ Voor 4% gewijzigd door Carreon op 08-02-2013 19:59 ]
PSN: Carreon_TO
Wat de *beep*... hoezo kun je geen engelse windows kiezen plotseling
... dat kan toch meestal wel gewoon...?

Daar zit ook geen mSATA SSD op. Alleen op de duurste config en sinds vandaag ook op de goedkoopste 15R SE in nederland.Carreon schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:58:
Klopt het dat op de Belgische site het 17R SE model met i7, zonder 3D nu uitkomt op een totaal van 894,48 EUR met alle kortingen behalve shopkorting?
Zou die SSD veel verschil maken? Ik heb momenteel in mijn desktop een SSD, maar daar staat mijn OS op.
Als ik het goed begrijp staat bij de Dell laptops het OS niet op de SSD, maar is die enkel voor caching.
Is het bekend hoeveel prestatiewinst dit geeft?
De duurste 17R SE is toch 200 EUR meer dan de non-SSD versie...
Als ik het goed begrijp staat bij de Dell laptops het OS niet op de SSD, maar is die enkel voor caching.
Is het bekend hoeveel prestatiewinst dit geeft?
De duurste 17R SE is toch 200 EUR meer dan de non-SSD versie...
PSN: Carreon_TO
200 euro moet je er ook niet voor uitgeven, dat is een rip-off.
Een SSD, caching of niet, zie ik echter wel als een must. Als er standaard geen een op zit, koop er dan zelf een.
Een SSD, caching of niet, zie ik echter wel als een must. Als er standaard geen een op zit, koop er dan zelf een.
Een vriend van mij heeft gister de goedkoopste Dell 15r se besteld. Kan hij nog zijn bestelling annuleren en vervolgens een nieuwe bestellen aangezien er nu € 100 korting is ?
Het zal wel aan mij liggen maar ik kom overal de 1 Tb versie tegen en nergens de 750mb.
En de eSata schijf zie ik ook niet onder detailweergave. Dus ik weet niet of Dell het heeft aangepast?
En de eSata schijf zie ik ook niet onder detailweergave. Dus ik weet niet of Dell het heeft aangepast?
dell 15r se is opeens weer € 50 duurder en de 32GB mSATA SSD zie ik ook niet meer....
[ Voor 20% gewijzigd door Karakartal op 08-02-2013 22:07 ]
Ik heb letterlijk 5 seconden geleden mijn crawlscript gedraaid, en er is niets veranderd sinds 12:00 vanmiddag. In geen enkel land. Lees de laatste pagina van dit topic eens door. De mSATA SSD was nooit zichtbaar.
@Karakartal: Net gechecked en staat er gewoon nog bij in de detailweergave: "Additional Hard Drive 32GB mSATA SSD--harde schijf"
Half uur geleden kostte hij €649 nu opeens €699 en bij de detailweergave zie ik geen Additional Hard Drive 32GB mSATA SSD--harde schijf die ik half uur geleden wel zag staan.
[ Voor 12% gewijzigd door Karakartal op 08-02-2013 22:18 ]
@David Mulder: En ik ook diverse malen en ik kom niet de 750 mb tegen en ook niet de mSata.
En via de Dell site
....... ehhh ohja de sheet........... 
Dat zal het verschil zijn. Via de site kom ik nergens de 750mb tegen en ook niet de mSata. Via de sheet wel..........

Dat zal het verschil zijn. Via de site kom ik nergens de 750mb tegen en ook niet de mSata. Via de sheet wel..........

Als je hier zo lang zit als ik, dan weet je dat je die dell site beter zo veel mogelijk kan vermijden. De informatie is vaak onvolledig. Je zou zeggen dat hun eigen site wel correcte informatie biedt over het spul dat ze verkopen
Het is geen afdruk voorbeeld, het is de classic view. Tenzij je zelf de print view hebt ingesteld onder cel B22
hmmm raar, Ik klik gewoon op de link die jij hebt gepost op pagina 40 en ik krijg de printview.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:12:
Het is geen afdruk voorbeeld, het is de classic view. Tenzij je zelf de print view hebt ingesteld onder cel B22
Met een beetje moeite kan je het ook zelf voor elkaar krijgen.
⏩ PVOutput☀️
Hier staat de laptop wel nog tussen: http://www.dell.com/nl/p/...facets=40189~0~196670&p=1 die van 649.Karakartal schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 22:16:
Half uur geleden kostte hij €649 nu opeens €699 en bij de detailweergave zie ik geen Additional Hard Drive 32GB mSATA SSD--harde schijf die ik half uur geleden wel zag staan.
Kan je me vertellen hoe ik dat kan doen. Ik kan nergens vinden hoe je 6gb ram en750gb kan aanvinken want hij staat standaard op 8gb en 1tb.
Bedankt !Swift92 schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 23:50:
[...]
Hier staat de laptop wel nog tussen: http://www.dell.com/nl/p/...facets=40189~0~196670&p=1 die van 649.
Ik denk dat hij uit het globale overzicht weggehaald is omdat hij ineens vrij sterk verkocht werd 
Niet zo gek daar hij ook extreem goedkoop te krijgen is.
Niet zo gek daar hij ook extreem goedkoop te krijgen is.
⏩ PVOutput☀️
mijn vriend wil zijn bestelling annuleren dus nu is zijn vraag wanneer hij die betaalde 675 terug krijgt als hij het heeft geannuleerd ?
Dell vragen. 
Ik heb er geen ervaring mee met retour betalingen.
Ik heb er geen ervaring mee met retour betalingen.
⏩ PVOutput☀️
Ja, tuurlijk. Want wat bereik ik daarmee als ik lieg? Eeuwige roem?HellRaver schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 19:32:
Tja wie zegt niet dat hij liegt?![]()

Ik heb hem natuurlijk nog niet binnen, maar wel de bevestiging. Mijn order, zoals hij was met korting en EPP is inderdaad geannuleerd, vervolgens is er een nieuwe order aangemaakt op basis van de oude prijs zoals hij was (!) en de configuratie zoals hij was (!) waar vervolgens 4 tientjes bij kwam en het backlit toetsenbord.
Aannames zijn fataal.
Ik denk dat hier iemand een kratje pils armer is
⏩ PVOutput☀️
Dell heeft de voordelige inspiron ergens tussen 00:36 en 01:33 vanavond verwijderd. Je kan hem nog wel via de hacks op de zakelijke site bestellen, maar dan mis je je consumentenrechten. Wat inhoud dat je 1 jaar garantie krijgt in plaats van 1 jaar garantie + coulanceregeling. Op de zakelijke site kan je ook geen kortingsbonnen toepassen.
zouden ze hier mee lezen??
En dat kratje pils ben je kwijt, inderdaad.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2013 02:12 ]
Ik vraag me af wat ze nu met alle bestellingen toch gaan doen met die SSD erbij... ik bedoel, ze kunnen toch ook niet 1 2 3 speciaal voor die enkele tientallen mensen een aparte configuratie maken toch? Naja, in een desktop computer kan ik me dat nog wel goed voorstellen... maar bij een laptop gaat dat toch een stuk lastiger vermoed ik. Naja, we shall see.
hehe, ik dacht dat dat gewoon de nieuwe aanbieding was en wilde hem vandaag bestellen. Nu is ie weer 100 euro duurder
Op de Belgische site staat de goedkope versie nog gewoon, maar ik neem aan dat die voor "ons" zonder die mSATA SSD is?Verwijderd schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 02:07:
Dell heeft de voordelige inspiron ergens tussen 00:36 en 01:33 vanavond verwijderd. Je kan hem nog wel via de hacks op de zakelijke site bestellen, maar dan mis je je consumentenrechten. Wat inhoud dat je 1 jaar garantie krijgt in plaats van 1 jaar garantie + coulanceregeling. Op de zakelijke site kan je ook geen kortingsbonnen toepassen.
Natuurlijk gaat dell gewoon leveren. Dell heeft gewoon een batterij een geautomatiseerde chinezen die het spul in elkaar zetten.David Mulder schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 02:31:
Ik vraag me af wat ze nu met alle bestellingen toch gaan doen met die SSD erbij... ik bedoel, ze kunnen toch ook niet 1 2 3 speciaal voor die enkele tientallen mensen een aparte configuratie maken toch? Naja, in een desktop computer kan ik me dat nog wel goed voorstellen... maar bij een laptop gaat dat toch een stuk lastiger vermoed ik. Naja, we shall see.
Er is helemaal niets €100 duurder geworden. De voordeligste config is verdwenen, en de iets duurdere config staat er nog. Het prijsverschil in de praktijk? €34 met een sleeve naar keuze erbij en een grotere hdd zonder mSATA SSD.Ernemmer schreef op zaterdag 09 februari 2013 @ 09:15:
hehe, ik dacht dat dat gewoon de nieuwe aanbieding was en wilde hem vandaag bestellen. Nu is ie weer 100 euro duurder
Sleeve is niet voldoende, het moet een tas á €35,- erbij nemen.
⏩ PVOutput☀️
Ahh, inderdaad. Die sheet van mij berekent de minimale prijs voor 5% epp verkeerd. Ik pas het wel even aan vanmiddag, dat is niet zo lastig.
Dus met tas krijg je de onderstaande prijs:

⏩ PVOutput☀️
Dit topic is gesloten.
Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.