haha die waardebonnen mogen van mij ook wel voor donderdag 7 februari komen, want dan verloopt de 50 euro extra korting op oa de 15R SE
Die 1 à 2 weken later waarschijnlijk weer terug is.Skywalker88 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 21:33:
haha die waardebonnen mogen van mij ook wel voor donderdag 7 februari komen, want dan verloopt de 50 euro extra korting op oa de 15R SE
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ik kan me ook gewoon niet herinneren wanneer de laatste keer die waardebonnen zo op zich lieten wachten... ik vraag me af of het te maken heeft met de aankondiging met betrekking tot de overname van dell. Dat ze zo iets zeggen van: "Investerdeers verplichte ons om op korte termijn resultaten te boeken wat zich uitte in onze korting acties, nu we weer zelfstanding op pad kunnen gaan zonder aandeelhouders gaan we daar direct verandering in brengen" ofzo.
Nieuwe codes!!!
Helaas geen 15R SE meer
Helaas geen 15R SE meer
Ik zeg maar zo: Zeg maar niks!
Helaas.. Baal er echt van dat ik telaat was met die 100 euro kortingcodes. Wou de Dell 15R SE aanschaffen voor rond de 600
je zou uiterlijk kunnen wachten tot na donderdag.. Andere kant, 645 euro voor deze laptop is ook niet slecht..
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ach ja, de goeie acties zullen nog wel terugkomen ga ik vanuit, het lijkt bij dell altijd in cycli te gaan.
Verwijderd
Is er misschien iemand die een kortingscoupon via de nieuwsbrief van dell heeft gekregen die ik zou kunnen krijgen via de pm? Ik zou graag een 15r se bestellen!
Alvast heel erg bedankt!
Alvast heel erg bedankt!
Voor de moment via Shopkorting.be krijg je ook 7% korting
Hallo ,
Ik wil graag een Dell Inspiron 17R SE kopen als zakelijk.... Nu weet ik niet hoe ik dat precies moet doen met die EPP... Wat moet ik in de url zetten als iets als een zakelijk iemand wil bestellen?
Ook heb ik mij aangemeld op shopkorting .
Kan iemand mij dit in een kort stappenplan uitleggen?
Bedankt alvast!
Ik wil graag een Dell Inspiron 17R SE kopen als zakelijk.... Nu weet ik niet hoe ik dat precies moet doen met die EPP... Wat moet ik in de url zetten als iets als een zakelijk iemand wil bestellen?
Ook heb ik mij aangemeld op shopkorting .
Kan iemand mij dit in een kort stappenplan uitleggen?
Bedankt alvast!
Epp werkt alleen via het consumentenkanaal. Wat jij zegt kan dus niet. Je moet hem als consument bestellen. Volgens mij heeft dat verder ook alleen maar voordelen.
Oke... Bedankt voor je snelle reactie!
Edit : Heeft iemand nog een kortingscode die ik via PM kan krijgen voor de Inspiron 17R SE? Bedankt alvast!
Edit : Heeft iemand nog een kortingscode die ik via PM kan krijgen voor de Inspiron 17R SE? Bedankt alvast!
[ Voor 59% gewijzigd door vinnie1 op 05-02-2013 16:05 ]
Ik heb het gevonden :-) Bedankt iig :-)
Hartelijk dank voor uw aankoop bij Dell
Bespaar 15% extra op geselecteerde electronics en accessoires wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. ?B0MC3V9FC5JT4 (vervalt op 15.02.13)
Is waarschijnlijk i.c.m. overige kortingsbonnen geldig.
Staat in de lijst;
"
Laptops
Monitoren
XPS-systemen
Desktops
Printers & inkt
Electronics & accessoires
"
In principe mag je gewoon de coupon gebruiken en blij zijn.
Kan je toch bijna 100 euro besparen.
Mocht je net zoals ik in een gulle bui zijn mag je me natuurlijk ook een DM sturen met dat je me er een kleine vergoeding voor wilt geven! Haha.
Bon is waarschijnlijk maar eenmalig geldig. Dus sla je slag!
Bespaar 15% extra op geselecteerde electronics en accessoires wanneer u deze boncode bij de kassa gebruikt. ?B0MC3V9FC5JT4 (vervalt op 15.02.13)
Is waarschijnlijk i.c.m. overige kortingsbonnen geldig.
Staat in de lijst;
"
Laptops
Monitoren
XPS-systemen
Desktops
Printers & inkt
Electronics & accessoires
"
In principe mag je gewoon de coupon gebruiken en blij zijn.
Kan je toch bijna 100 euro besparen.
Mocht je net zoals ik in een gulle bui zijn mag je me natuurlijk ook een DM sturen met dat je me er een kleine vergoeding voor wilt geven! Haha.
Bon is waarschijnlijk maar eenmalig geldig. Dus sla je slag!
Geld alleen op de accessoires hè
⏩ PVOutput☀️
Oh, balen.
Najah, alsnog handig voor de gene die een monitor of 9 cell batterij er bij aanschaft, o.i.d.
Najah, alsnog handig voor de gene die een monitor of 9 cell batterij er bij aanschaft, o.i.d.
Ik wacht nog ff tot eind van de week.Hopelijk komt er na deze aktie een betere. Kom nu misschien op 819.- voor de 17R SE hoewel 80.- korting natuurlijk niet vervelend is..
Elke/om de zoveel dagen komen er wel weer nieuwe goed kortingen. Het beste moment om te bestellen is als de prijs van het item laag is en er goede EPP kortingen zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 06-02-2013 11:08 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Fout, elke 7 dagen heb je nieuwe acties, meestal wordt het verlengd maar deze keer helaas niet.
de ultieme korting is deze E50 van Dell plus 10% kortingscode
Ik raad je aan om deze pagina op te slaan als favorieten en er morgen een kijkje te nemen: http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560
Maar normaal krijgt de pagina vrijdag een refresh.
de ultieme korting is deze E50 van Dell plus 10% kortingscode
Ik raad je aan om deze pagina op te slaan als favorieten en er morgen een kijkje te nemen: http://www1.euro.dell.com...69596&acd=240515599820560
Maar normaal krijgt de pagina vrijdag een refresh.
⏩ PVOutput☀️
Mooi! Ga ik zeker in de gaten houden. Mocht ik hem voor 750.- kunnen krijgen is het DEAL
Kan ook, verschilt soms best wel.. De huidige actie staat sinds zondag erop volgens mij.Verwijderd schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 11:16:
Normaal krijgt de pagina donderdagachtend een refresh. Niet vrijdag.
⏩ PVOutput☀️
Ik probeer die 15R SE voor zo'n 600 euro die Quad had voorgesteld voorelkaar te krijgen, maar snap er niks meer van...iemand die mij stap voor stap kan / wil begeleiden?
Wat ik doe is:
1.naar www.dell.nl gaan
2.daar klik ik op Nieuw Notebooks en Ultrabooks
3.bovenin krijg ik een banner te zien dat er 50 euro korting is op alle inspiron r notebooks...daar
klik ik op "Meer informatie..."
4.op de 2de pagina zie ik de 15R SE staan en daar klik ik op
5.in de adresbalk maak ik van "nl&s=dhs&cs=nldhs1" "nl&s=epp&cs=nlepp1" ...alleen gaat hier wat mis denk ik...wat doe ik verkeerd? en wat zijn de vervolg stappen?
ik krijg dat ding maar niet goedkoper dan 738,50....dat is toch een stukje meer dan die 600
Wat ik doe is:
1.naar www.dell.nl gaan
3.bovenin krijg ik een banner te zien dat er 50 euro korting is op alle inspiron r notebooks...daar
5.in de adresbalk maak ik van "nl&s=dhs&cs=nldhs1" "nl&s=epp&cs=nlepp1" ...alleen gaat hier wat mis denk ik...wat doe ik verkeerd? en wat zijn de vervolg stappen?
ik krijg dat ding maar niet goedkoper dan 738,50....dat is toch een stukje meer dan die 600
Je pakt niet de goedkoopste Inspiron 15R SE.
Je moet dus deze hebben.
Overigens geen extra kortingscoupon nu. De goedkoopste is na cashback €646,-
Je kan wel iets meer krijgen door een tasje erbij te kopen á €10,-
Je krijgt dan namelijk 5% EPP ipv 2% EPP.

Dit is dus bij het maken van je systeem bij accessoires een tasje erbij pikken.
Edit: Overigens krijg je nog ietsje meer korting als je dit tasje erbij zet: http://accessories.euro.d...s&cs=nlepp1&sku=460-11710
Scheelt nog eens twee euro ofzo
Je moet dus deze hebben.
Overigens geen extra kortingscoupon nu. De goedkoopste is na cashback €646,-
Je kan wel iets meer krijgen door een tasje erbij te kopen á €10,-
Je krijgt dan namelijk 5% EPP ipv 2% EPP.

Dit is dus bij het maken van je systeem bij accessoires een tasje erbij pikken.
Edit: Overigens krijg je nog ietsje meer korting als je dit tasje erbij zet: http://accessories.euro.d...s&cs=nlepp1&sku=460-11710
Scheelt nog eens twee euro ofzo
[ Voor 16% gewijzigd door Quad op 06-02-2013 16:54 ]
⏩ PVOutput☀️
Je moet alleen nldhs veranderen naar nlepp. niet ook nog eens de dhs naar eppDaDolce schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 16:32:
Ik probeer die 15R SE voor zo'n 600 euro die Quad had voorgesteld voorelkaar te krijgen, maar snap er niks meer van...iemand die mij stap voor stap kan / wil begeleiden?
Wat ik doe is:
1.naar www.dell.nl gaan
ik zit ook ff te kijken. maar ik krijg die korting gewoon niet als ik die URL verander. Het enige wat in aanpas is die nldhs1 naar nlepp1. als ik dit gedaan heb kies ik "3 voeg toe aan mandje en koop direct.
je ziet zo'n balk vollopen. in het volgende scherm voeg toe aan mandje. prijs blijft 899.-
je ziet zo'n balk vollopen. in het volgende scherm voeg toe aan mandje. prijs blijft 899.-
Kan je een screenshot plaatsen?
Als je deze link gebruikt heb je direct EPP.
Kies daarna de juiste laptop die je wilt.
Welke pak je overigens? Start bedrag €949,- (na korting en cashback : €805,-) of €879,- (na korting en cashback : €742,-)?
Als je deze link gebruikt heb je direct EPP.
Kies daarna de juiste laptop die je wilt.
Welke pak je overigens? Start bedrag €949,- (na korting en cashback : €805,-) of €879,- (na korting en cashback : €742,-)?
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 06-02-2013 23:19 ]
⏩ PVOutput☀️
wil graag de 17r se van 949.- voor 899.-
heb al een shopkorting account aangemaakt. en link dan door naar dell.
vanaf dat moment volg ik alle stappen zoals hier in het topic staan..
heb besloten dat ik hem wil kopen btw
Die krijg je vandaag nog voor maximaal €805,-.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:19:
wil graag de 17r se van 949.- voor 899.-
Overigens weet je zeker dat je die wilt? Je betaald €40,- extra voor enkel een BR speler...

Ik zou zeggen, wacht een dagje (of twee) ivm kortingscode pagina.
[ Voor 21% gewijzigd door Quad op 06-02-2013 23:22 ]
⏩ PVOutput☀️
hmm ja die laptop die ik wil is van de Laptop Best Buy Guide: februari 2013
en dat is wel een goed verhaal allemaal. wil sowieso een 17 inch.
en een i7 vond ik die meerprijs wel waard..
maar als je verwacht dat er binnenkort nog kortingscodes komen dan is dat super natuurlijk
maar als je verwacht dat er binnenkort nog kortingscodes komen dan is dat super natuurlijk
Als je een 17" wilt.. Dell Inspiron 17R SE...Lekkerboeie86 schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 23:25:
hmm ja die laptop die ik wil is van de Laptop Best Buy Guide: februari 2013
De 15R SE is 15,6" ..
⏩ PVOutput☀️
Die EPP code werkt niet voor België? Ik gebruik nochtans "bedhs1" in de link, maar hij voegt de korting niet toe?!
Ik heb al via verschillende manieren geprobeerd maar het lijkt niet te lukken..
Ook geeft de Belgische site geen gratis verzendkosten zoals de NL site nu wel doet.
De prijzen zijn ook hoger, ik wacht voorlopig dus nog af met bestellen
Ik heb al via verschillende manieren geprobeerd maar het lijkt niet te lukken..
Ook geeft de Belgische site geen gratis verzendkosten zoals de NL site nu wel doet.
De prijzen zijn ook hoger, ik wacht voorlopig dus nog af met bestellen

PSN: Carreon_TO
Nja, ik heb geen vrienden of familie die in NL wonen dus is nogal moeilijkQuad schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 00:04:
Iemand in NL laten bestellen en naar jou doorsturen.
Ook twijfel ik wel of ik azerty zou nemen, en als ik dat wil dan moet ik wel op de BE site bestellen..
Het is handig omdat ik blind kan typen met een azerty toetsenbord
edit: volgens mij zijn de prijzen van de 15r en 17r op de NL site trouwens vandaag redelijk veel gezakt?
[ Voor 11% gewijzigd door Carreon op 07-02-2013 00:10 ]
Helemaal superQuad schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 00:00:
[...]
Als je een 17" wilt.. Dell Inspiron 17R SE...![]()
De 15R SE is 15,6" ..
Volgens mij niet hoor, ik zie niets veranderdCarreon schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 00:07:
[...]
edit: volgens mij zijn de prijzen van de 15r en 17r op de NL site trouwens vandaag redelijk veel gezakt?
Hou deze pagina in de gaten morgen of anders vrijdag. Misschien dat daar nog wat bij op komtLekkerboeie86 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 00:11:
[...]
Helemaal superdie wil ik graag bestellen! Lijkt me een mooie laptop. opzich icm. met de shopkorting.nl aktie is het al een mooie prijs. Laat ik morgen of vrijdag nog afwachten of er nog een kortingscode komt. En anders bestel ik hem gewoon. Dankje voor je hulp!
⏩ PVOutput☀️
Ik heb 4 fabruari de Nieuwe Dell Inspiron 17 met i5 besteld.
Heb hem besteld via shopkorting.nl, krijg je achteraf 7% van terug.
Kreeg netjes een berichtje vandaag dat ze de korting bijgeschreven hadden bij mijn account!
Werkt goed dus.
Met die korting eraf komt de laptop dus op ongeveer 511 euro.
Wel nette prijs dacht ik voor een 17" met i5-3317U 4GB ram, 500GB schijf, dacht ik
Relatief lage resolutie (1600x900), maar het is voor me moeder, die moet het ook nog kunnen lezen.
Heb hem besteld via shopkorting.nl, krijg je achteraf 7% van terug.
Kreeg netjes een berichtje vandaag dat ze de korting bijgeschreven hadden bij mijn account!
Werkt goed dus.
Met die korting eraf komt de laptop dus op ongeveer 511 euro.
Wel nette prijs dacht ik voor een 17" met i5-3317U 4GB ram, 500GB schijf, dacht ik
Relatief lage resolutie (1600x900), maar het is voor me moeder, die moet het ook nog kunnen lezen.
Krijg nu 5% korting op die laptop met nieuwe kortingscode. Maar hij is nu wel 100.- duurder.
naja ff kijken waar ik op uit kom. en dan toch maar bestellen denk.
er is nu ook keuze uit 1 i7. En gister nog uit 2.
naja ff kijken waar ik op uit kom. en dan toch maar bestellen denk.
er is nu ook keuze uit 1 i7. En gister nog uit 2.
[ Voor 14% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 07-02-2013 09:42 ]
Let op! Het betreft de 15R en 17R en dus niet de SE (Special Edition) modellen...
Dan ben ik helemaal zuur xD
via chat het 1 en ander nagevraagd. Incl. verlicht toetsenbord betaal ik nu 1039.-
dit was het beste aanbod wat ik kon krijgen. Voor mn gevoel veel meer dan wat ik gisteren kwijt was geweest.
met deze offerte zit je natuurlijk ook zonder shopkorting. en EPP.
via chat het 1 en ander nagevraagd. Incl. verlicht toetsenbord betaal ik nu 1039.-

dit was het beste aanbod wat ik kon krijgen. Voor mn gevoel veel meer dan wat ik gisteren kwijt was geweest.
met deze offerte zit je natuurlijk ook zonder shopkorting. en EPP.
[ Voor 83% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 07-02-2013 10:02 ]
Backlit keyboard moet je gewoon achteraf telefonisch toe laten voegen en dan betalen.
Wel leuk dat Dell de prijzen ineens verhogen en de korting weghalen waardoor deze laptop niet interessant is komende week.
De goedkoopste met i7 krijg ik op E895,- maar de aanbieding was gisteren toch ff wat mooier. Scheelt echt veel geld..
Ik kan je maar een ding aanraden en dat is wachten..
Sorry.
Wel leuk dat Dell de prijzen ineens verhogen en de korting weghalen waardoor deze laptop niet interessant is komende week.
De goedkoopste met i7 krijg ik op E895,- maar de aanbieding was gisteren toch ff wat mooier. Scheelt echt veel geld..
Ik kan je maar een ding aanraden en dat is wachten..
[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 07-02-2013 10:38 ]
⏩ PVOutput☀️
jaa kan je wel zeggen. die EPP korting is nu gelukt, maar die kortingscode werktdus niet voor de SE.
Op de website staat een banner
Tijdelijke aanbieding!
Deze week 50€ extra korting op alle Inspiron R en Inspiron R Special Edition systemen. Meer informatie >
maar die korting krijg je ook nergens.
heb nu een offertje met 5% op het totaal bedrag gekregen. dat betekent 987. incl Backlit keyboard.
kan ik dit dan nog met shopkorting regelen denk je? Aangezien ik dan koop zonder door te linken via hun website..
Op de website staat een banner
Tijdelijke aanbieding!
Deze week 50€ extra korting op alle Inspiron R en Inspiron R Special Edition systemen. Meer informatie >
maar die korting krijg je ook nergens.
heb nu een offertje met 5% op het totaal bedrag gekregen. dat betekent 987. incl Backlit keyboard.
kan ik dit dan nog met shopkorting regelen denk je? Aangezien ik dan koop zonder door te linken via hun website..
Nee, dan loop je shopkorting mis.
GaMeOvEr schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:59:
Zo, de Inspiron 17R SE bestelt. Helaas was er deze week geen nieuwe kortingsbon voor de Inpiron serie.
Aangezien ik geen idee heb wanneer de gratis verzending daadwerkelijk vervalt (lees, misschien wordt die wel weer gelijk vernieuwd, misschien ook niet) en de extra 50,- korting die er nu op zit en ik het niet hebben van een laptop al best irritant vind, heb ik hem maar gewoon nu besteld.
De config zoals ik hem gekozen heb, kwam daarmee met EPP op € 854,06 uit, waar dan nog de Cashback afgaat van shopkorting.nl.
Vervolgens heb ik heel onnozel Dell gebeld "owh ja oeps vergeten het Backlit toetsenbord toe te voegen aan mijn bestelling" (Die kon alleen telefonisch namelijk en dan vervielen alle kortingen.) hebben ze nu mijn bestaande order ge-edit met behoud van alle kortingen en wel voor 4 tientjes het backlit toetsenbord erbij.
Kortom, mijn Inspiron 17R SE met core i7 3630, 650GT video, FullHD scherm, 1TB hdd en 6GB geheugen en backlit tobo komt nu op € 894,19 waar dan nog de shopkorting cashback afgaat = 894,19 - € 52,58 = 841,60.
Jammer dat ik niet een weekje eerder was, dan had ik nog die extra kortingsbon van 50,- gehad, maarja. de deal is zo op zich ook al best netjes.
[ Voor 6% gewijzigd door Quad op 07-02-2013 10:47 ]
⏩ PVOutput☀️
Tja.. dan gaat het wel een hoop centen schelen..
gegokt en verloren zeg maar
gegokt en verloren zeg maar
Jup, een hele SSD van 128GB die je nu mis loopt.
Misschien een week wachten maar als er haast bij zit, zit er niets anders op.
Edit: Niet bestellen nu. Volgens mailing service en website moet je €50,- extra korting hebben..
Misschien een week wachten maar als er haast bij zit, zit er niets anders op.
Edit: Niet bestellen nu. Volgens mailing service en website moet je €50,- extra korting hebben..
[ Voor 27% gewijzigd door Quad op 07-02-2013 11:21 ]
⏩ PVOutput☀️
heb een mail gestuurd of er nog iets mogelijk is. De review op de hoofpagina genoemd zodat ze precies weten welk systeem ik bedoel. Ik wacht het wel af. Maar denk niet dat ik deze week de hoofdprijs ga betalen.
De helft van de dell producten zijn in prijs gestegen. Nu al de resultaten van de overname van dell????
Ik heb contact gehad met Dell.
Ik heb ze even gewezen op de mail banner:

En op de banner boven de systemen.

De prijzen komen totaal niet overeen met de gewenste €50,- korting en heb het volgende gevraagd:
Ik heb ze even gewezen op de mail banner:

En op de banner boven de systemen.

De prijzen komen totaal niet overeen met de gewenste €50,- korting en heb het volgende gevraagd:
Ik heb dus gezegd dat het misleiding is, en eigenlijk is dat ook.02/07/2013 10:28:49AM Agent (): "elke week wordt de website aangepast door de marketing afdeling meneer , hier hebben wij geen macht erover tot mijn spijt :("
02/07/2013 10:29:19AM Elbert : "Oké maar kan je dan even doorzetten dat ze hier naar gaan kijken?"
02/07/2013 10:29:52AM Elbert: "In mijn ogen is dit een misleiding, want mensen zien €50,- korting, mooi bestellen en kopen dat ding terwijl ze in feite GEEN €50,- korting krijgen."
02/07/2013 10:30:22AM Agent (): "ja dit ga ik aan mijn manager doorgeven zodat zij dit wel in rekening moeten houden."
02/07/2013 10:30:29AM Agent (): "nog andere vragen ?"
02/07/2013 10:31:16AM Elbert : "Nee hoor, alleen dat of die melding van €50,- korting wordt weggehaald of dat de prijzen worden verwerkt met de korting, want dit is niet netjes voor de mensen die nu bestellen
⏩ PVOutput☀️
mooi dat er wat aktie in de tent is
hoop dan alsnog een leuk aanbod te krijgen van Dell. Bovendien is vind het raar dat het systeem waar tweakers hun lof over uitspreken op de voorpagina niet meer te vinden is op de website
precies hahaha
edit: telefonisch contact gehad. En het lijkt nu geregeld. Krijg nu een betere prijs voor hetzelfde systeem.
bedankt voor je hulp nogmaals
kan niet wachten tot hij binnen is!
edit: telefonisch contact gehad. En het lijkt nu geregeld. Krijg nu een betere prijs voor hetzelfde systeem.
bedankt voor je hulp nogmaals
[ Voor 86% gewijzigd door Lekkerboeie86 op 07-02-2013 12:25 ]
Weet niet of het al eerder is gemeld maar nu hebben ze toch eindelijk de nieuwe 15R MET touch
Ik keek net en zat te kijken waarom de laatste kolom 50 euro duurder was en minder bood.. toen zag ik inclusief touchscreen staan
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15r-5521/fs
Alleen nu nog de 1080p schermen.. komop dell je kunt het.. (en uiteraard meer korting
) Of kan iemand die optie wel ontdekken in de configurator ofzo?
Alleen nu nog de 1080p schermen.. komop dell je kunt het.. (en uiteraard meer korting
[ Voor 7% gewijzigd door MusicAddict op 07-02-2013 12:29 ]
Inderdaad ik heb de normale Inspiron 17 besteld met i5-3317U.... 549 euro kost die normaal.HellRaver schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 09:47:
Let op! Het betreft de 15R en 17R en dus niet de SE (Special Edition) modellen...
En dan met korting eraf van 7% van shopkorting.nl kwam het da op 512 euro.
Wel balen dat ik nu dus deze laptop met een i5-3337U zie staan, voor dezelfde prijs.
Deze is dus 100mhz sneller, een nieuwere CPU dus (die is van 2013).
Kwa performance zal die wel niet veel sneller zijn, maarja toch vervelend als je ziet dat de leverdatum niet veel anders is (eerder later), en toch een iets minder nieuwe model is...
Ik ben benieuwd voor welke configuratie en voor welke prijs.Lekkerboeie86 schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 11:56:
precies hahaha
bedankt voor je hulp nogmaalskan niet wachten tot hij binnen is!
⏩ PVOutput☀️
Krijg zeg maar 10% korting op het totaal bedrag. Kom net boven de 900.- uit incl. backlitQuad schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:06:
[...]
Ik ben benieuwd voor welke configuratie en voor welke prijs.
en dan praten we over dat model wat nu voor 999.- op de website staat.
nogsteeds wel prijzig, Maar scheelt me toch 100.-
ben er tevreden over
Verwijderd
Hallo, ik volg dit topic sinds gisteren. Inmiddels al veel geleerd:
- epp truc
- dell kortingen
- cashback sites
waarvoor dank. Ik verbaas me vooral over het bestaan van de eerste en derde, maar goed.
Ik heb interesse in de Inspiron 15R SE, en heb daarop de kortingscode van 5% geprobeerd (de tweede [Nu op alle Inspiron en XPS All in One computers 5% korting]) en die doet het. Met de epp truc lukt nogmaals 5% korting. Met spaarwinkelen kan je nog een 8% korting krijgen op de exbtw prijs.
Al met al is dat gunstiger dan 10% korting... misschien kan je de bestelling nog annuleren en opnieuw op deze wijze bestellen?
- epp truc
- dell kortingen
- cashback sites
waarvoor dank. Ik verbaas me vooral over het bestaan van de eerste en derde, maar goed.
Ik heb interesse in de Inspiron 15R SE, en heb daarop de kortingscode van 5% geprobeerd (de tweede [Nu op alle Inspiron en XPS All in One computers 5% korting]) en die doet het. Met de epp truc lukt nogmaals 5% korting. Met spaarwinkelen kan je nog een 8% korting krijgen op de exbtw prijs.
Al met al is dat gunstiger dan 10% korting... misschien kan je de bestelling nog annuleren en opnieuw op deze wijze bestellen?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2013 13:54 ]
Dat is een nette prijs incl. back lit.
60,- meer als de oude prijs met 6GB geheugen, maar goed..
Laat maar weten wanneer je het binnen hebt.
Zien wij je in dit topic wel: [Ervaringen] Dell Inspiron 17R Special Edition
Edit: @^^ Totaal prijs komt dan inderdaad op 850.- uit.
Maar dan heb je zonder backlit KB.
60,- meer als de oude prijs met 6GB geheugen, maar goed..
Laat maar weten wanneer je het binnen hebt.
Zien wij je in dit topic wel: [Ervaringen] Dell Inspiron 17R Special Edition
Edit: @^^ Totaal prijs komt dan inderdaad op 850.- uit.
Maar dan heb je zonder backlit KB.
[ Voor 15% gewijzigd door Quad op 07-02-2013 13:55 ]
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Hoi jongens,
Ik wil graag een alienware kopen en heb 2 vragen :
1. Kun je als nederlander een bestelling plaatsen bij de Duitse Dell? Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar een mx18 met 2x 7970m.
2. Zo niet dan neem ik een m17x met 7970m, full hd scherm, killer netwerkkaart (1808,99 euro), komen jullie ook op een eindprijs (incl alle kortingsmethodes) van : +/- 1568 euro?
Alvast bedankt voor de reacties,
gr Maikel
1. Kun je als nederlander een bestelling plaatsen bij de Duitse Dell? Mijn voorkeur gaat namelijk uit naar een mx18 met 2x 7970m.
2. Zo niet dan neem ik een m17x met 7970m, full hd scherm, killer netwerkkaart (1808,99 euro), komen jullie ook op een eindprijs (incl alle kortingsmethodes) van : +/- 1568 euro?
gr Maikel
Klopt. 8% EPP en 7% shopkorting cashback komt op een totaal van zo'n 1568,-
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
zo jij reageert snel
Zijn er vaak kortingcodes voor alienware? Dan kan ik daar eventueel nog op wachten.
Als die er maar eens in de zoveel maanden zijn kan ik hem net zo goed nu kopen namelijk. . .
Zijn er vaak kortingcodes voor alienware? Dan kan ik daar eventueel nog op wachten.
Als die er maar eens in de zoveel maanden zijn kan ik hem net zo goed nu kopen namelijk. . .
De laatste keer met 150,- korting is al weer 3/4 weken geleden geloof ik. Toen had je een hele mooie prijs namelijk.
Ik durf niet te gokken wanneer een dergelijke korting beschikbaar komt.
Ik durf niet te gokken wanneer een dergelijke korting beschikbaar komt.
⏩ PVOutput☀️
Er zijn niet zo vaak kortingsbonnen voor alienware. Misschien elke 2 tot 4 maanden. Dan gaat er meestal €100-150 van de prijs af.
Verwijderd
ja ik had die van 150 euro idd gezien, heb er nog over gechat met een werknemer, maar was helaas niet meer geldig ondanks dat de aanbieding nog wel aangegeven word op de site. . .
Verwijderd
http://www.dell.com/nl/p/...=nldhs1&l=nl&s=dhs&~ck=mn
daar staat de link nog wel, maar deze werkt dus blijkbaar niet meer en kom je gewoon op de standaardconfiguratie terecht.
eigenlijk is dit een vorm van misleidende reclame. . .
daar staat de link nog wel, maar deze werkt dus blijkbaar niet meer en kom je gewoon op de standaardconfiguratie terecht.
eigenlijk is dit een vorm van misleidende reclame. . .
Er zijn altijd 'extra' kortingen bij dell. Dat hoort gewoon bij hun marketingstrategie. Schijnbaar zijn mensen sneller geneigd iets te kopen als er een korting wordt gegeven, ook al is die korting onzin.
Verwijderd
Nja dan bestel ik de m17x maar, ben ik weer voor 2 jaar gamen gedekt voor de volgende upgrade.
Bedankt voor de snelle reacties jongens!
Bedankt voor de snelle reacties jongens!
Wat raar zeg, gisteren stond er op de Dell site een model van de 17R SE die nu ineens verdwenen is
ook als ik op het modelnummer zoek vind ik niets terug.
Was nochtans voor mij een goede configuratie, er zat een 2TB HDD in en nu is alles max 1TB.
Gelukkig was ik al wat paranoide en heb ik gisteren de configuratie geprint naar een .pdf file zodat ik kan wachten op een vergelijkbaar model..
Was nochtans voor mij een goede configuratie, er zat een 2TB HDD in en nu is alles max 1TB.
Gelukkig was ik al wat paranoide en heb ik gisteren de configuratie geprint naar een .pdf file zodat ik kan wachten op een vergelijkbaar model..
Je hebt inderdaad gelijk.. lijkt er op dat ze de special editions ook aan het 'upgraden' zijn voor 2013, staat nu ook soms 'nieuw' bij de 17R SE, hoop persoonlijk dat de 15R SE dan ook maar even wordt nagekeken..Carreon schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:10:
Wat raar zeg, gisteren stond er op de Dell site een model van de 17R SE die nu ineens verdwenen isook als ik op het modelnummer zoek vind ik niets terug.
Wel schraal hoe dell schreeuwt met nieuw en dergelijke, haast bij 3/4 van het aanbod kan je dat zeggen ofzo en dan weet je nog niks,
Wat is er eigenlijk anders? (naast de HDD?) Ben er wel benieuwd naar gezien jij dat pdfje hebt
[ Voor 6% gewijzigd door MusicAddict op 07-02-2013 18:34 ]
Haha idd, er staat bijna bij alles van de Dell site "NIEUW" vermeldMusicAddict schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:29:
[...]
Je hebt inderdaad gelijk.. lijkt er op dat ze de special editions ook aan het 'upgraden' zijn voor 2013, staat nu ook soms 'nieuw' bij de 17R SE, hoop persoonlijk dat de 15R SE dan ook maar even wordt nagekeken..
Wel schraal hoe dell schreeuwt met nieuw en dergelijke, haast bij 3/4 van het aanbod kan je dat zeggen ofzo en dan weet je nog niks,Als ze nou maar gewoon dat duidelijk aangaven.
Wat is er eigenlijk anders? (naast de HDD?) Ben er wel benieuwd naar gezien jij dat pdfje hebt
Theoretisch klopt het ook, want soms zie ik op een dag verschil compleet andere modelnummers. Ze doen steeds lichte wijzigingen in de configuratie...
Als je de pdf graag eens nakijkt, ik heb hem op dropbox gezet
Het model nummer was N0017S16.
Op dit moment staat er een N0017S17 op de website (dus "nieuwer" model), maar deze heeft toch maar 1TB ipv 2TB...
Op de Duitse site hebben ze ook een foutje, er staan 2 opties voor de 7970 crossfire, beide met dezelfde prijs (500 euro extra dan standaard), maar er staan ook 2 opties voor 680 SLi, de Recommended by Dell voor 1180 extra, en een normale voor 450 extra (en dus 50 euro goedkoper dan 7970 Crossfire!!!)Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 13:58:
Hoi jongens,
gr Maikel
En EPP werkt ook in Duitsland
[ Voor 3% gewijzigd door mark-k op 07-02-2013 21:01 ]
Krijg je dan geen QWERTZ toetsenbord?
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Hey die fout was mij idd nog niet opgevallen! is er bij iemand van jullie bekend of het mogelijk is om als nederlander bij de duitse dell te bestellen?mark-k schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 20:58:
[...]
Op de Duitse site hebben ze ook een foutje, er staan 2 opties voor de 7970 crossfire, beide met dezelfde prijs (500 euro extra dan standaard), maar er staan ook 2 opties voor 680 SLi, de Recommended by Dell voor 1180 extra, en een normale voor 450 extra (en dus 50 euro goedkoper dan 7970 Crossfire!!!)
En EPP werkt ook in Duitsland
Ik heb via de chat contact gehad met de duitse dell en die vent zei dat ze alleen naar duitsland versturen. . .
Maar ik zit te twijfelen omdat dat mannetje behoorlijk kortaf deed, hij had er volgens mij geen zin in vandaag of mischien wel een hekel aan de Hollanders of iets dergelijks.
Als ik zie waar die pakketjes van dell allemaal langs gaan voordat ze op de eindbestemming zijn lijkt het mij toch geen problem om naar Nederland te verzenden?
Mocht iemand het weten hoor ik het graag, dan kan ik mooi gebruik maken van die gtx 680 x2 voor 450 euro
Verwijderd
heb even op ebay zitten kijken naar foto's van 2dehandse m18's en er zitten idd qwertz borden op.Quad schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 21:29:
Krijg je dan geen QWERTZ toetsenbord?
Maar dat houd toch alleen in dat de y en de z omgewisseld zijn?
Daar kan ik nog wel mee leven. . . gebruik hem toch puur en alleen om mee te gamen. . .
Onlangs contact gehad met een medewerker en die vertelde me toen dat het gewoon mogelijk is om overal te bestellen... zolang je het maar laat leveren in het land waar je de bestelling plaatst.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:13:
[...]
Hey die fout was mij idd nog niet opgevallen! is er bij iemand van jullie bekend of het mogelijk is om als nederlander bij de duitse dell te bestellen?
Ik heb via de chat contact gehad met de duitse dell en die vent zei dat ze alleen naar duitsland versturen. . .
Maar ik zit te twijfelen omdat dat mannetje behoorlijk kortaf deed, hij had er volgens mij geen zin in vandaag of mischien wel een hekel aan de Hollanders of iets dergelijks.
Als ik zie waar die pakketjes van dell allemaal langs gaan voordat ze op de eindbestemming zijn lijkt het mij toch geen problem om naar Nederland te verzenden?
Mocht iemand het weten hoor ik het graag, dan kan ik mooi gebruik maken van die gtx 680 x2 voor 450 euro
Verwijderd
Ja dat word dan een problem, ken niemand in duitsland. . .Flying schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:45:
[...]
Onlangs contact gehad met een medewerker en die vertelde me toen dat het gewoon mogelijk is om overal te bestellen... zolang je het maar laat leveren in het land waar je de bestelling plaatst.
Je hebt altijd nog die bedrijven die het doorsturen, maar weet niet of je dan nog veel voordeel hebt.Verwijderd schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 22:46:
[...]
Ja dat word dan een problem, ken niemand in duitsland. . .
De prijzen voor de inspirons zijn weer aangepast. Bij de 15R SE zijn:
Alle varianten behalve de duurste met €50 in prijs gedaald
De duurste met €100 in prijs gedaald.
De goedkoopste variant met i5 is nu uitgerust met een msata SSD
Als je de 5% kortingsbon kan toepassen (Verwijderd in "Dell Waardebonnen Topic - Deel 2") dan kom je uit op € 613 met i5 en msata SSD, of € 722 met i7, of € 764 met i7 en msata.
Bij de inspiron 17R SE is alles met €50 in prijs gedaald. Goedkoopste met i5 = € 679. i7 = € 807.
Kortom, je betaalt bijna hetzelfde als 2 weken terug, maar bij de 15" krijg je er een msata SSD bij.
Alle varianten behalve de duurste met €50 in prijs gedaald
De duurste met €100 in prijs gedaald.
De goedkoopste variant met i5 is nu uitgerust met een msata SSD

Als je de 5% kortingsbon kan toepassen (Verwijderd in "Dell Waardebonnen Topic - Deel 2") dan kom je uit op € 613 met i5 en msata SSD, of € 722 met i7, of € 764 met i7 en msata.
Bij de inspiron 17R SE is alles met €50 in prijs gedaald. Goedkoopste met i5 = € 679. i7 = € 807.
Kortom, je betaalt bijna hetzelfde als 2 weken terug, maar bij de 15" krijg je er een msata SSD bij.
Ik zie die SSD ook niet...
Verwijderd
Ik zit t net te bekijken, ik snap er niks van. Gisteren was de goedkoopste 15R SE 749, nu 649. De standaard prijs is 699 geworden, en er gaat 50 vanaf. Hoe kan dat nou? 
Met 2% epp korting en 5% kortingsbonkorting (Q0CDVWHFW2RZCZ) kom ik dan op 604,22.
Dan heb ik het nog niet via spaarwinkelen gedaan. Daamee gaat nog 8% van het brutobedrag af, ofwel: 0,08*499,35=39,948.
Totaal wordt ie dan: 604,22-39,95=564,27 euro. Nou, dat kan ik niet laten liggen denk ik. Ik wil vooral een 1080 scherm, verder interesseert het me allemaal niet zo erg. Maar ik ga ff kijken of ik met accesoires of misschien die van 699 + een hoesje en 5% epp korting (want boven de 700) niet gunstiger uitkom.
Wat is die msata SSD? Die zag ik niet. Is dat een poort? (Ik ben nogal een n00b
)
Het enige nadeel aan deze laptop: geen numpad. Maar die 17" past niet in m'n tas en vind ik ook te groot. Verder had ik alleen nog Lenovos op het oog (wel met numpad), maar dit is toch wel een betere deal denk ik.
Met 2% epp korting en 5% kortingsbonkorting (Q0CDVWHFW2RZCZ) kom ik dan op 604,22.
Dan heb ik het nog niet via spaarwinkelen gedaan. Daamee gaat nog 8% van het brutobedrag af, ofwel: 0,08*499,35=39,948.
Totaal wordt ie dan: 604,22-39,95=564,27 euro. Nou, dat kan ik niet laten liggen denk ik. Ik wil vooral een 1080 scherm, verder interesseert het me allemaal niet zo erg. Maar ik ga ff kijken of ik met accesoires of misschien die van 699 + een hoesje en 5% epp korting (want boven de 700) niet gunstiger uitkom.
Wat is die msata SSD? Die zag ik niet. Is dat een poort? (Ik ben nogal een n00b
Het enige nadeel aan deze laptop: geen numpad. Maar die 17" past niet in m'n tas en vind ik ook te groot. Verder had ik alleen nog Lenovos op het oog (wel met numpad), maar dit is toch wel een betere deal denk ik.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2013 11:30 ]
Daarom crawl ik dus van die achterlijke print view: http://configure.euro.del...s1&oc=n0015s10&vw=classicHellRaver schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:26:
Ik zie die SSD ook niet...
Daar staat altijd veel meer in.
Kijk in de sheet als je wilt weten welke configuratie wel of geen msata heeft, daar staat het duidelijk in.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2013 11:34 ]
Dus nu krijg je als extra hetvolgende:
Additional Hard Drive:
32GB mSATA SSD--harde schijf 643639 1 [401-13132] 637
Additional Hard Drive:
32GB mSATA SSD--harde schijf 643639 1 [401-13132] 637
Damn, dat is wel weer nice!
⏩ PVOutput☀️
Vaag nu werkt hier EPP niet meer!?
@ Darkstone, de goedkoopste 15R SE komt bij mij na cashback op €569
uit.
Zonder cashback €604,-

Zonder cashback €604,-
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Mmm, door die waardebonnen komt het subtotaal onder de 700, en daar gaat het om bij die epp-korting. Dus dit schiet niet op.Verwijderd schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:27:
Verwijderd
Ik heb iets lager, met 8% cashback via spaarwinkelen. Jij doet 7% met shopkorting? Zijn die betrouwbaarder, dat je dat doet?Quad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:36:
@ Darkstone, de goedkoopste 15R SE komt bij mij na cashback op €569uit.
Zonder cashback €604,-
De goedkoopste met i7 krijg ik op zo'n €680,-
De i5 van €699,- moet je een accessoire heben die het geheel incl. korting (totaal iets van 35,-) tot boven de €700 krijgt.
Dus ben je weer vrij duur uit, kan je direct voor de i7 gaan en heb je die voor een erg mooie prijs.
De i5 van €699,- moet je een accessoire heben die het geheel incl. korting (totaal iets van 35,-) tot boven de €700 krijgt.
Dus ben je weer vrij duur uit, kan je direct voor de i7 gaan en heb je die voor een erg mooie prijs.
⏩ PVOutput☀️
De tweede Dell (i5, 8GB 1TB €749,-) is het goedkoopst met de Urban toploader tas, die zie je bij het samenstellen onder accessoires. Maakt het totaal voor die laptop op €700,33
.
Incl. kortingen en cashback kom ik op €627,- uit. Heb je een stoere tas, 2GB RAM meer en 250GB opslag meer dan de goedkoopste optie voor €569,-
Incl. kortingen en cashback kom ik op €627,- uit. Heb je een stoere tas, 2GB RAM meer en 250GB opslag meer dan de goedkoopste optie voor €569,-
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ja ik heb alleen niet zo'n behoefte aan een i7Quad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:40:
De goedkoopste met i7 krijg ik op zo'n €680,-
Zijn er nog accesoires of updates waarvan jullie zeggen: daar heb je nou echt wat aan? Anders doe ik die simpelste versie gewoon.
Nee laat maar, al krijg ik het precies op 700, dan is het met 5% korting 665. En dan met 8% korting op exbtw prijs a 44 euro kom ik op 621. Dan liever 564 zonder extra dingen.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2013 11:50 ]
Ik zou eerlijk gezegd de goedkoopste nemen, of je moet €627 totaal willen betalen maar dan ben je wel compleet 
8GB, 1TB en een mooie tas!
8GB, 1TB en een mooie tas!

⏩ PVOutput☀️
De 1TB variant komt zonder mSATA. Die msata is juist zo belangrijk.Quad schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 11:46:
De tweede Dell (i5, 8GB 1TB €749,-) is het goedkoopst met de Urban toploader tas, die zie je bij het samenstellen onder accessoires. Maakt het totaal voor die laptop op €700,33.
En inderdaad, sneaky van Dell.
De goedkoopste is dan de beste optie voor een heerlijke prijs
De goedkoopste is dan de beste optie voor een heerlijke prijs

⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Hee superbedankt Quad en Darkstone, een aantal dagen geleden ben ik begonnen met een laptop zoeken (via de BBG topics) en door jullie hier uitgekomen en door dit topic alle foefjes geleerd en volgens mij kan ik vandaag een schitterende laptop kopen voor een heel erg mooie prijs.
Ik heb nog één vraagje aan Quad: je rekent steeds met 7% cashback (dat geeft shopkorting). Waarom niet met de 8% die spaarwinkelen geeft? Zijn die minder betrouwbaar?
Ik heb nog één vraagje aan Quad: je rekent steeds met 7% cashback (dat geeft shopkorting). Waarom niet met de 8% die spaarwinkelen geeft? Zijn die minder betrouwbaar?
Geen idee, ik ben bekend met shopkorting 
Als spaarwinkelen werkt, gebruik je die
Als spaarwinkelen werkt, gebruik je die
⏩ PVOutput☀️
Gelukkig heb ik gisteren besteld en betaald. Meh..

Dit topic is gesloten.
Let op:
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.
DIT TOPIC IS ALLEEN VOOR DELL KORTINGSCODES, NIET VOOR BEDELEN OM CODES, DISCUSSIE OVER AANBIEDINGEN, PRODUCTDISCUSSIES, BESTELERVARINGEN, RUILACTIES ETC!
GEBRUIK JE EEN CODE? PLAATS EEN BEDANKJE EN LAAT WETEN WELKE GEBRUIKT IS.
Dt betekent dus: Geen status-updates, of andere versies van "ik ook" posts. Lees eerst de startpost voor je vragen gaat stellen. Ook is het niet de bedoeling om om codes te vragen of te gaan ruilen. Praten over bestellen (procedure, voortgang enz) alleen in Dell levertijden topic, niet hier.
Ook geen aankoopadviesvragen of technische problemen.