Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:21:
[...]

zit wel een winters sfeertje aan :)

Trouwens weet iemand of het weer nog verandert zodra je hem hebt uitgespeeld? En wat voor weer is het zodra je hem hebt uigespeeld?
ondanks het winterse sfeertje wel goedgekeurd? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Weet iemand hoe je artisans kan omhoog levellen? Je vrienden in de homestead.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Stark schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:10:
Weet iemand hoe je artisans kan omhoog levellen? Je vrienden in de homestead.
Door missies voor ze te doen in je homestead kun je ze levellen.
Die missies speel je vrij naarmate je verder komt in het verhaal.

[ Voor 12% gewijzigd door bulletrene op 06-12-2012 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bulletrene schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:12:
[...]

Door missies voor ze te doen in je homestead kun je ze levellen.
Die missies speel je vrij naarmate je verder komt in het verhaal.
deze missie's zijn niet altijd in de homestead wat voor de nodige verwarring zaaide bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:03:
[...]

ja goed gekeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 15:05
Ik lees net dat de eerste DLC gaat bestaan uit alle Special Editions additional singleplayer content (in ieder geval de eerste 2 missies zaten volgens mij bij Freedom edition)

bron:
nieuws: Eerste Assassin's Creed III-dlc komt deze week beschikbaar

Was dit al bekend op voorhand of is dit gewoon een hele slechte zaak van Ubisoft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
hele slechte zaak. Je bent met een speciale editie nu al 20% van je seasonpass kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schway schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:06:
hele slechte zaak. Je bent met een speciale editie nu al 20% van je seasonpass kwijt.
33% zelfs, deze DLC zal ongeveer 10,- kosten en de pass is 30,-.

Alle DLC die vermeld word zit al in je special edition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:03:
[...]

Dat was een positieve opmerking, dus ja goedgekeurd ;)
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:14:
[...]

deze missie's zijn niet altijd in de homestead wat voor de nodige verwarring zaaide bij mij.
Als dat zo is staan ze in de lijst van challenges/side missies

[ Voor 37% gewijzigd door Ereaser op 06-12-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:09:
[...]

33% zelfs, deze DLC zal ongeveer 10,- kosten en de pass is 30,-.

Alle DLC die vermeld word zit al in je special edition.
Ik bedoelde eigenlijk qua in houd.
season pass zou 5 dlcs bevatten, Deze, nog een en 3 episodes van King George.
Dus als één van de vijf paketten wegvalt. ben je 20% kwijt. Qua prjizen valt neit te meten, de pass kan je soms al voor 25$ vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:14:
[...]

Dat klopt, er zijn er soms een aantal in de steden te vinden. Gewoon goed op je map kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 23:09
Ik ben nogal fan van de neven missie en vooral van homestead. Dit omdat het handelsmodel mij wel bevalt en met het jage op beren/elanden/wolven heel makkelijk snel geld te verdienen.

Maar waar vind ik alle missie om alle personages vrij te spelen voor de homestead. De eerste paar heb ik wel gevonden, maar de rest echt geen flauw idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Sommige krijg je enkel bij/na bepaalde sequences van het hoofd verhaal. Andere speel je weer vrij door missies van de personages die je al hebt te doen. Ik ben er ook een paar per ongeluk in the Frontier tegen gekomen moet ik eerlijk zeggen.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schway
  • Niet online
Komen vanazelf als je missies afrond. Ik heb mv een hele tijd geen home stead gedaan, dus waar in in het main verhaal
spoiler:
3 jaar verder was

Was in de homestead
spoiler:
de baby na 3 jaar nog neit geboren en moest miryam nog steeds op haar mesje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Schway schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:45:
Komen vanazelf als je missies afrond. Ik heb mv een hele tijd geen home stead gedaan, dus waar in in het main verhaal
spoiler:
3 jaar verder was

Was in de homestead
spoiler:
de baby na 3 jaar nog neit geboren en moest miryam nog steeds op haar mesje wachten.
lol, daar hadden ze waarschijnlijk niet over na gedacht :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froop1992
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16-09-2024
Zelfde fout zit in de naval missies. Zit je in 1777 in het verhaal, doe je een naval missie in 1774. Heel jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Froop1992 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 22:59:
Zelfde fout zit in de naval missies. Zit je in 1777 in het verhaal, doe je een naval missie in 1774. Heel jammer.
Ligt er aan natuurlijk, je kan met de Animus natuurlijk "terug in de tijd" en bepaalde memories opnieuw spelen he. En de Naval missies hebben totaal geen invloed op de rest van de speelwereld behalve veilige traderoutes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:23:
[...]

Ligt er aan natuurlijk, je kan met de Animus natuurlijk "terug in de tijd" en bepaalde memories opnieuw spelen he. En de Naval missies hebben totaal geen invloed op de rest van de speelwereld behalve veilige traderoutes.
En zelfs dat is bugged ;w

Alle missies gedaan, alle routes 'gecleared' en als ik ga traden via zee hebben 2 van de 4 routes nog steeds 80% risico.

Verder vind ik de missies wel tof, stuk leuker dan dat tower defense crap in AC Revelations.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XyritZz schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:37:
[...]

En zelfs dat is bugged ;w

Alle missies gedaan, alle routes 'gecleared' en als ik ga traden via zee hebben 2 van de 4 routes nog steeds 80% risico.

Verder vind ik de missies wel tof, stuk leuker dan dat tower defense crap in AC Revelations.
Ik ook, van mij mogen er veeeeeel meer van die naval missies komen, en dan ook iets uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:19:
[...]

Ik ook, van mij mogen er veeeeeel meer van die naval missies komen, en dan ook iets uitgebreider.
Free Roaming met je schip, sidequests op lastig te ontdekken kleine eilandjes, random fights met vijanden en de mogelijkheid tot het kapen van schepen lijkt me leuk.

Gekaapte schepen zou je moeten kunnen verkopen voor cash, en je zou een tweede schip moeten kunnen houden voor de fun :). Zo'n megaschip lijkt me wel leuk om te hebben naast de Aquila.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
XyritZz schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:38:
[...]

Free Roaming met je schip, sidequests op lastig te ontdekken kleine eilandjes, random fights met vijanden en de mogelijkheid tot het kapen van schepen lijkt me leuk.

Gekaapte schepen zou je moeten kunnen verkopen voor cash, en je zou een tweede schip moeten kunnen houden voor de fun :). Zo'n megaschip lijkt me wel leuk om te hebben naast de Aquila.
Gewoon een giga haven in homestead maken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ereaser schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:00:
[...]

Gewoon een giga haven in homestead maken :D
Soort van maasvlakte dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat je dan wat problemen hebt met de ruimte voor de containeroverslag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk Fiets
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-09 12:48
Ik kan zo snel niet mensen vinden die ook echt last hebben van lag in de grote steden. Gek genoeg is het verholpen als je naar beneden blijft kijken, dan draait alles vloeiend, maar dat is dan ook verre van ideaal. Hopelijk komt Ubisoft snel met een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Verhaal uitgespeeld. Nogal kort en het einde buiten de assassin wereld vond ik zwaar tegenvallen. Beetje ver out of de box en te lang. En dan de zieke aftiteling van 30 min :|

Terugkijkende top/tip

+ graphics
+ bomen
+ side quest
- vechten te simpel, beetje getrainde vechter wint elk gevecht
+/- hometown, leuk! maarcommercie stuk had meer betrokken mogen worden in het hoofd verhaal
- korte gameplay
- ik mis een map functie en marker set, waar je makkelijk overzicht kan krijgen waar wat is. Aardig lopen dwalen.

Ga de hometown missies nog wel uitspelen. Maar verder niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
SimpelenLeuk schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:32:

- ik mis een map functie en marker set, waar je makkelijk overzicht kan krijgen waar wat is. Aardig lopen dwalen.
Er is gewoon een map waarop je een custom marker kan zetten hoor ;) Ook kan je binnen de map op verschillende icoontjes filteren, dus snap dit min punt niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Ereaser schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:10:
[...]

Er is gewoon een map waarop je een custom marker kan zetten hoor ;) Ook kan je binnen de map op verschillende icoontjes filteren, dus snap dit min punt niet zo
Maar die kan je toch enkle benaderen op een aantal locatie in de wereld?
Of is er ook een optie dat ik die op elke random spot kan gebruiken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
SimpelenLeuk schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:13:
[...]

Maar die kan je toch enkle benaderen op een aantal locatie in de wereld?
Of is er ook een optie dat ik die op elke random spot kan gebruiken :F
Die kan je overal waar je wilt neerplanten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:20:
[...]

Die kan je overal waar je wilt neerplanten :P
Dat zeker, maar als je bijvoorbeeld in Boston bent kan je de map van New York of The Frontier niet in detail openen helaas. Ook zijn niet alle fast travel points in The Frontier benaderbaar vanuit de steden of je homestead, dat is ook wel raar, moet je er eerst heen om dan weer een andere fast travel te kunnen pakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Topicstarter
Vanmiddag en vanavond maar weer s rustig doorspelen. Hang ergens in sequentie 9. Geloof dat ik met Desmond 2 van die accu's heb geplant. De derde zie ik wel waar die moet maar hoe ik er kom weet ik niet, hehe.
Verhaal gaat mij eigenlijk wel wat snel. De sfeer in de vorige delen (vanaf II) vond ik ook een stuk beter, de muziek als je door Rome of Istanbul liep. Echt subliem gedaan. Ik kon daar wel een half uur rustig doorheen lopen en genieten. Dat heb ik met dit deel wat minder al is dit natuurlijk ook een pracht van een game!

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimpelenLeuk
Mu.siQ schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:54:
Vanmiddag en vanavond maar weer s rustig doorspelen. Hang ergens in sequentie 9. Geloof dat ik met Desmond 2 van die accu's heb geplant. De derde zie ik wel waar die moet maar hoe ik er kom weet ik niet, hehe.
Verhaal gaat mij eigenlijk wel wat snel. De sfeer in de vorige delen (vanaf II) vond ik ook een stuk beter, de muziek als je door Rome of Istanbul liep. Echt subliem gedaan. Ik kon daar wel een half uur rustig doorheen lopen en genieten. Dat heb ik met dit deel wat minder al is dit natuurlijk ook een pracht van een game!
als je vast zit of je weet niet hoe je nu wel door een bepaald punt kan komen, staan er al volledige youtubes guide van de game online.

Ik ga vanavond dan nog maar eens neuzen en kijken of ik de map systeem wel kan vinden nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Mu.siQ schreef op maandag 10 december 2012 @ 10:54:
Als je vanaf de Animus richting die poort kijkt is het naar rechts, de trappen op, slingeren, trap op. Dan moet je op wat blokken klimmen naar de linkerhoek achterin. Vanaf daar moet je weer wat slingeren en een muur op klimmen, daarna klim je naar rechts over de blokken, klim het bochtje om en dan ben je er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:09:
[...]

Als je vanaf de Animus richting die poort kijkt is het naar rechts, de trappen op, slingeren, trap op. Dan moet je op wat blokken klimmen naar de linkerhoek achterin. Vanaf daar moet je weer wat slingeren en een muur op klimmen, daarna klim je naar rechts over de blokken, klim het bochtje om en dan ben je er.
Dit alles doe je natuurlijk tijdens het eten van een whopper en een milkshake ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:12:
[...]

Dit alles doe je natuurlijk tijdens het eten van een whopper en een milkshake ;)
Uiteraard anders gaat alles fout :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:12:
[...]

:).

Het meest lastige hieraan is dat je de 'slinger'-stokken rechts van de trap slecht kunt zien. Ik liep gigantisch te klooien bij die trap omdat ik niet snapte hoe ik naar boven kon klimmen. Moest dus gewoon rechtsaf sprinten en dan doet Desmond de rest ... Verder is het eigenlijk een heel simpel stuk :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbak123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-06 13:34
Hee allemaal,

Heeft er iemand anders ook last van performance issues? Mijn 7850 komt icm een Q9550(op 3,2gHz) namelijk amper boven de 40% usage uit. Ik ben net voor het eerst het dorp uit en dit is gewoon dramatisch. Uiteraard nieuwste drivers en win7 64 bit.
Dit bedoel ik dus:
http://i46.tinypic.com/vglx93.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plantenbak123 schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:27:
Hee allemaal,

Heeft er iemand anders ook last van performance issues? Mijn 7850 komt icm een Q9550(op 3,2gHz) namelijk amper boven de 40% usage uit. Ik ben net voor het eerst het dorp uit en dit is gewoon dramatisch. Uiteraard nieuwste drivers en win7 64 bit.
Dit bedoel ik dus:
http://i46.tinypic.com/vglx93.jpg
Kan aan mij liggen maar heb je niet een beetje weinig geheugen? Dat is wat me opvalt, meer niet eigenlijk.

Bij mij staat mijn GraKa ook zowat Idle met AC3, vooral mijn CPU vind het leuk, en de SSD ook. Daar naast heb ik er wel 12GB in zitten dus wat betreft mem, zit ik wel wat ruim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbak123
Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:33:
[...]

Kan aan mij liggen maar heb je niet een beetje weinig geheugen? Dat is wat me opvalt, meer niet eigenlijk.

Bij mij staat mijn GraKa ook zowat Idle met AC3, vooral mijn CPU vind het leuk, en de SSD ook. Daar naast heb ik er wel 12GB in zitten dus wat betreft mem, zit ik wel wat ruim.
Er zit vier gig in, over het algemeen is dat toch wel genoeg. Als ik zo rondneus op het internet lees ik dat wel meer mensen het probleem hebben. Ik vroeg me eigenlijk dus of of het nou aan mijn kaart lag of dat het over het algemeen zo was. Een maat van me heb ik namelijk net mijn oude 5870 verkocht en die zegt dat alles perfect draait. Misschien dat het spel beter is geoptimaliseerd voor oude hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

plantenbak123 schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:40:
[...]

Er zit vier gig in, over het algemeen is dat toch wel genoeg. Als ik zo rondneus op het internet lees ik dat wel meer mensen het probleem hebben. Ik vroeg me eigenlijk dus of of het nou aan mijn kaart lag of dat het over het algemeen zo was. Een maat van me heb ik namelijk net mijn oude 5870 verkocht en die zegt dat alles perfect draait. Misschien dat het spel beter is geoptimaliseerd voor oude hardware?
Zou kunnen, maar mijn GTX 460 staat echt met 2 vingers en den nase. Dus echt zwaar is het niet op de kaart. Maar dat kan komen omdat de rest van mijn systeem het lekker vlot kan afhandelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plantenbak123
Het blijft raar. Nouja, wachten (of hopen) op een patch + drivers dan maar.
Het lelijke is natuurlijk gewoon dat de lage usage zich vertaalt in lage fps...

[ Voor 35% gewijzigd door plantenbak123 op 10-12-2012 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 16:42
Na flink wat uren spelen begin ik het steeds leuker te vinden.
Ga nu soms uren sidequest doen en bevrijdingsmissies doen.

Wat me alleen een beetje tegenvalt (of nog niet kunnen vinden)
is dat je je crew niet meer kan upgraden. Het is niet echt een gemis, maar
vond dat toch wel gaaf aan brotherhood.

En ik vind het jammer dat Conner niet echt meer armor heeft.
Je kan alleen wapens kopen.

Gebruikt iemand het handel systeem of maakt iemand gebruik van je inwoners
van je boerderij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubrillion schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 09:52:
Na flink wat uren spelen begin ik het steeds leuker te vinden.
Ga nu soms uren sidequest doen en bevrijdingsmissies doen.

Wat me alleen een beetje tegenvalt (of nog niet kunnen vinden)
is dat je je crew niet meer kan upgraden. Het is niet echt een gemis, maar
vond dat toch wel gaaf aan brotherhood.

En ik vind het jammer dat Conner niet echt meer armor heeft.
Je kan alleen wapens kopen.

Gebruikt iemand het handel systeem of maakt iemand gebruik van je inwoners
van je boerderij?
Crew upgraden: je kan niks aanpassen aan je assassins, maar je kan ze wel op missies sturen om ze te laten levelen. Op de PC, houd T ingedrukt en klik dan op het muis icoontje aan de linker kant.

Conner armor: klopt je kan geen armor kopen, je speelt alleen maar armor vrij door bepaalde acties te doen, en delen van het verhaal te halen. Er zal ook meer armor komen met de DLC. Voor zover men kan zien heeft alle armor dezelfde stats.

Handel systeem: je zal uiteindelijk je handelsysteem wel gebruiken, vooral bear pelts zijn veel waard. En voor bepaalde delivery missies heb je de crafting en trading nodig om de producten te leveren die gevraagd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Uhm, je kan je Assassins wel degelijk upgraden (of iig; levelen). Ik weet niet welk systeem je het op speelt maar in de algemene zin: Assassins Menu (op de Xbox; RB (shoulder) en dan op X. Dan kan je liberation missies doen die je Assassins upgraden.

en ja, de mensen in Homestead heb ik enkel gebruikt voor wat dingen te maken zoals dual pistols, extra wapens enz. Je kan daar upgrades kopen voor je schepen, convooien en dus je persoonlijke items.

Edit: Traag :(

[ Voor 12% gewijzigd door Notna op 11-12-2012 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 16:42
Verwijderd schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:03:
[...]

Crew upgraden: je kan niks aanpassen aan je assassins, maar je kan ze wel op missies sturen om ze te laten levelen. Op de PC, houd T ingedrukt en klik dan op het muis icoontje aan de linker kant.

Conner armor: klopt je kan geen armor kopen, je speelt alleen maar armor vrij door bepaalde acties te doen, en delen van het verhaal te halen. Er zal ook meer armor komen met de DLC. Voor zover men kan zien heeft alle armor dezelfde stats.

Handel systeem: je zal uiteindelijk je handelsysteem wel gebruiken, vooral bear pelts zijn veel waard. En voor bepaalde delivery missies heb je de crafting en trading nodig om de producten te leveren die gevraagd worden.
Notna schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:03:
Uhm, je kan je Assassins wel degelijk upgraden (of iig; levelen). Ik weet niet welk systeem je het op speelt maar in de algemene zin: Assassins Menu (op de Xbox; RB (shoulder) en dan op X. Dan kan je liberation missies doen die je Assassins upgraden.

en ja, de mensen in Homestead heb ik enkel gebruikt voor wat dingen te maken zoals dual pistols, extra wapens enz. Je kan daar upgrades kopen voor je schepen, convooien en dus je persoonlijke items.

Edit: Traag :(
Ik ben ze wel op missies aan het sturen en voordurend ''redcoats'' aan het afmaken voor de XP, maar ze zullen geen extra armor / wapens krijgen.

Ik heb wel gezien dat je andere outfits vrij kan spelen. Ik heb op YouTube een filmpje gezien als je alle story missions met volledige sync doet je Altair zijn outfit vrijspeelt.... en dat blijft nog steeds DE outfit voor mij.

Ik ga me dan maar eens in het handelsysteem verdiepen. Wil uiteindelijk me schip upgraden en alle naval missions doen. Ik ga proberen deze Assassins Creed enz volledig uit te spelen 8)

Dual pistols en wat extra wapens lijken me wel gaaf. Ik heb wel captain Kidd zijn zwaard uit de Mayan Ruins gevonden. Leuk stukje gameplay in die ruines O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Notna schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:03:
Uhm, je kan je Assassins wel degelijk upgraden (of iig; levelen). Ik weet niet welk systeem je het op speelt maar in de algemene zin: Assassins Menu (op de Xbox; LB (shoulder) en dan op X. Dan kan je liberation missies doen die je Assassins upgraden.
Fix'd ;)
Dubrillion schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:38:
Ik ben ze wel op missies aan het sturen en voordurend ''redcoats'' aan het afmaken voor de XP, maar ze zullen geen extra armor / wapens krijgen.

Ik heb wel gezien dat je andere outfits vrij kan spelen. Ik heb op YouTube een filmpje gezien als je alle story missions met volledige sync doet je Altair zijn outfit vrijspeelt.... en dat blijft nog steeds DE outfit voor mij.

Ik ga me dan maar eens in het handelsysteem verdiepen. Wil uiteindelijk me schip upgraden en alle naval missions doen. Ik ga proberen deze Assassins Creed enz volledig uit te spelen 8)

Dual pistols en wat extra wapens lijken me wel gaaf. Ik heb wel captain Kidd zijn zwaard uit de Mayan Ruins gevonden. Leuk stukje gameplay in die ruines O-)
Inderdaad, ze levelen alleen en daardoor krijgen ze meer health en kunnen ze moeilijkere missies doen.

Je kan ook makkelijk de naval missies doen met een standaard Aquila, dat heb ik ook gedaan :P Maar het is wel ontzettend handig om alle upgrades te hebben als je voor de volle 100% gaat.

Ik vond de missies van captain Kidd de leukste side quests samen met de homestead missies :) maar ik wist niet dat je een zwaard kreeg :o vanmiddag maar even kijken

[ Voor 63% gewijzigd door Ereaser op 11-12-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ereaser schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 10:46:
[...]

Fix'd ;)

[...]

Inderdaad, ze levelen alleen en daardoor krijgen ze meer health en kunnen ze moeilijkere missies doen.

Je kan ook makkelijk de naval missies doen met een standaard Aquila, dat heb ik ook gedaan :P Maar het is wel ontzettend handig om alle upgrades te hebben als je voor de volle 100% gaat.

Ik vond de missies van captain Kidd de leukste side quests samen met de homestead missies :) maar ik wist niet dat je een zwaard kreeg :o vanmiddag maar even kijken
Mayan Ruins is onderdeel van een DLC/Pre-order pakket. Zit er standaard niet in. Standaard krijg je alleen de outfit van Kid + z'n ring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 31-08-2023
Dit spel is bij mij vanwege de niet met een pen te beschrijven k.ut k.lote besturing bij deze in de prullenbak verhuist.
Wat een ongelooflijk gemiste kans van ubisoft om zo een bagger besturing voor pc op de markt te brengen.
Bij sequencie 10 met het achtervolgen van boodschappers of zoiets ben ik definitief afgehaakt.
De bedoeling is dat je dit voor je lol doet maar dit slaat echt werkelijk nergens op.
Heb ik eindelijk met veel gestuntel met hangen achter bomen en rotsen die laatste gast, moet je alsnog zien te ontkomen met dat baggerpaard.
Ik ben er klaar mee ook alsmede het eindeloze gelul (kan je wel overslaan mis je nl niks) en de volkomen niet te volgen verhaallijn.
Pretentieus geneuzel in een zgn mooi jasje.
Haalt het niet bij de eerdere delen.
Ze hebben dit 1 deel te ver uitgemolken en ook nog eens niet van hun fouten geleerd (besturing)

[ Voor 19% gewijzigd door MatMich op 14-12-2012 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MatMich schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 01:45:
Dit spel is bij mij vanwege de niet met een pen te beschrijven k.ut k.lote besturing bij deze in de prullenbak verhuist.
Wat een ongelooflijk gemiste kans van ubisoft om zo een bagger besturing voor pc op de markt te brengen.
Bij sequencie 10 met het achtervolgen van boodschappers of zoiets ben ik definitief afgehaakt.
De bedoeling is dat je dit voor je lol doet maar dit slaat echt werkelijk nergens op.
Heb ik eindelijk met veel gestuntel met hangen achter bomen en rotsen die laatste gast, moet je alsnog zien te ontkomen met dat baggerpaard.
Ik ben er klaar mee ook alsmede het eindeloze gelul (kan je wel overslaan mis je nl niks) en de volkomen niet te volgen verhaallijn.
Pretentieus geneuzel in een zgn mooi jasje.
Haalt het niet bij de eerdere delen.
Ze hebben dit 1 deel te ver uitgemolken en ook nog eens niet van hun fouten geleerd (besturing)
Kritiek is natuurlijk ieders recht, maar ik vind persoonlijk de besturing een stuk beter als alle voorgaande delen waar je 9 van de 10 keer juist niet de kant op gaat die je wilt. Of waar je eindeloos irritante camera repositioning hebt.

Ik heb deel 2 weer eens gedownload en ookal spelt het prima, ik moet wel weer enorm wennen aan het net mis springen en de flippende camera.

En wat betreft het verhaal, ja dat hadden ze wel iets beter uit kunnen werken, en ik mis nog steeds een heleboel bugfixes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Je spreekt je zelf in dezelfde zin nog tegen, als je dat "gelul" overslaat en vervolgens loopt te zeuren dat je de verhaallijn niet kan volgen is dat volgens mij niet de schuld van de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 15:48
Speel je met tobo + muis of met een controller?? Ik speel het met de XBOX controller op de pc en het speelt simpelweg heerlijk, heb absoluut geen problemen hiermee. Het speelt zelfs nog beter dan deel 2, en dat was al prima!

Speel je met tobo + muis dan heb ik niks gezegd, dat lijkt mij namelijk ook ruk. :+

[ Voor 6% gewijzigd door JunkO op 14-12-2012 12:07 ]

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Ereaser schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 09:48:
[...]

Je spreekt je zelf in dezelfde zin nog tegen, als je dat "gelul" overslaat en vervolgens loopt te zeuren dat je de verhaallijn niet kan volgen is dat volgens mij niet de schuld van de game ;)
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
JunkO schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 12:02:
[...]

Speel je met tobo + muis of met een controller?? Ik speel het met de XBOX controller op de pc en het speelt simpelweg heerlijk, heb absoluut geen problemen hiermee. Het speelt zelfs nog beter dan deel 2, en dat was al prima!

Speel je met tobo + muis dan heb ik niks gezegd, dat lijkt mij namelijk ook ruk. :+
kan het ook met een andere controller dan die xbox?
Of is het mogelijk om de muisbesturing aan te passen, dus minder gevoelig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Er zijn volgens mij wel emulators te downloaden waardoor je ook andere controllers kunt gebruiken (PS3 o.a.), maar ik ben daar niet zo in thuis. De gevoeligheid kun je gewoon aanpassen in de opties, dit heb ik ook gedaan voor de controller, deze stond standaard ook te gevoelig.

"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
http://hardocp.com/articl...d_3_performance_iq_review

Assassin's Creed 3 PC image quality getest. Eindoordeel bevat nogal wat (m.i. terechte) kritiek richting Ubisoft :). Misschien interessant om als link ook in de startpost op te nemen?

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MatMich
Probleem is dat als ik op q druk er niet geschoten wordt
Als ik van paard naar paard spring en een kill uitvoer ze dus niet dood zijn emn mijn verborgen mes de hele tijd ongevraagd verandert in een zwaard.
En voor de laatste,het paard is gvd! ondanks spatie niet snel genoeg ik blijf maar vlak achter hem
Dit is toch gewoon te gek voor woorden.

[ Voor 8% gewijzigd door MatMich op 14-12-2012 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkO
Ik heb gister Fraps geinstalleerd en mijn vermoeden bleek juist te zijn, ik zit vaak ruim onder de 30fps. (begin in Boston). Het schommelt meestal rond de 20fps, wat resulteert in een niet al te fijne game-beleving.

Ik heb wat lopen rommelen met de graphic settings, maar ik merk totaal geen verschil. :>

Doordat er geen verschil is met lagere settings, heb ik het vermoeden dat het een soort van bug is. Mijn systeem moet het spel in principe prima kunnen draaien namelijk. Ik heb de volgende hardware:

AMD Athlon II X4 620 @ 3100mhz
8 Gig geheugen
Sapphire HD 6870
Resolutie: 1920 x 1080 @ 60hz
Spelend op Windows 7 64bit

Meer mensen last van performance issues in Boston??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
MatMich schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:12:
Als ik van paard naar paard spring en een kill uitvoer ze dus niet dood zijn emn mijn verborgen mes de hele tijd ongevraagd verandert in een zwaard.
En voor de laatste,het paard is gvd! ondanks spatie niet snel genoeg ik blijf maar vlak achter hem
Het is me niet helemaal duidelijk welke missie je aan het doen bent... het lijkt op:

Sequence 10 ongeveer:
spoiler:
Dat je hoort dat Washington troepen naar je Indianen dorp heeft gestuurd, en je deze moet achterhalen.

Die was voor mij vrij simpel; zorg dat je dual guns hebt en selecteer een pistool dat 2 schoten kan vuren. In totaal kun je dan zonder reloaden 4x schieten.

- 1e mannetje, neerschieten en doorlopen; tijdens het paardrijden reloaden.
- Groepje van 4: 4x neerschieten en daarna reloaden
- Laatste mannetje op z'n paard: achteraan sprinten en zodra je in range bent neerschieten.
- Done.

Op die manier hoef je niet heen en weer te springen tussen paarden.

Mocht ik het mis hebben en je bedoelt een andere achtervolgingsmissie: Bij de meesten moet je eerst een stukje te voet achtervolgen waarna ze pas op een paard springen; tijdens dat stukje te voet kun je een gifpijl gooien. Hij zal z'n paard nooit bereiken ;).

Ik heb 'm nu uitgespeeld. Einde viel me lichtjes tegen; had het iets meer episch verwacht.

spoiler:
Je speelt al de gehele serie met in je achterhoofd dat je de wereld moet redden; en uiteindelijk doe je dat door met je hand een gloeiende bol aan te raken... zonder uitleg wat die bol nu exact doet en waarom juist die bol nu de wereld kan redden.... sorry dat was me iets te abstract.

In die gehele tempel krijg je bij elke kamer uitleg van Juno over wat ze in die kamer hebben geprobeerd te bouwen; en op welke manier dat de wereld zou kunnen redden. Waarom niet zo'n stuk uitleg over die laatste bol toevoegen?

Snap overigens geen snars van die pivot points, en het nut er van dus die laat ik maar gewoon doen. Brakke uitleg van spelelementen hoort wel een beetje bij AC3... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:13
plantenbak123 schreef op maandag 10 december 2012 @ 11:40:
Bij mij maakte een verdubbeling van het geheugen naar 8 GB een wereld van verschil. Daarvoor kon ik hem niet soepel draaien op de laagste settings, nu loopt hij als een zonnetje op de hoogste settings. Zie mijn klacht eerder in dit topic voor meer info.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
XyritZz schreef op maandag 17 december 2012 @ 09:32:
Snap overigens geen snars van die pivot points, en het nut er van dus die laat ik maar gewoon doen. Brakke uitleg van spelelementen hoort wel een beetje bij AC3... ;)
spoiler:
via die pivot points krijg je de 'cheats' zoals het veranderen van het weer, seizoen etc. Alleen weer en seizoen hebben geen gevolgen voor de voortgang van het spel, de andere zorgen ervoor dat je niet meer saved.

Daarnaast sorteren de stemmen die je aan het begin en het eind van het zoeken naar de pivot points voor op een volgende Assissin's Creed, waar de memories uit een soort van cloud komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
janvanmil schreef op maandag 17 december 2012 @ 11:59:
[...]

spoiler:
via die pivot points krijg je de 'cheats' zoals het veranderen van het weer, seizoen etc. Alleen weer en seizoen hebben geen gevolgen voor de voortgang van het spel, de andere zorgen ervoor dat je niet meer saved.

Daarnaast sorteren de stemmen die je aan het begin en het eind van het zoeken naar de pivot points voor op een volgende Assissin's Creed, waar de memories uit een soort van cloud komen.
En over de uitleg van hoe het werkt:
- Je gaat naar je menu kijkt in welke map het pivot point ligt.
- Dan ga je naar die map en plaatst een pivot point.
- De 1e zal de hele map kleuren
- Plaats je een 2e dan verbindt hij de punten met een doorlopende lijn en kleurt 1 kant. Aan die kan ligt het pivot point

En zo begin je met 3 pivot points om te plaatsen en wordt het zoek gebied steeds kleiner. De pivot points zijn trouwens random en om de zoveel tijd verversen ze en komt er een nieuwe beschikbaar. Deze tijd is ook te zien in het pivot point menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zit nu in sequence 10 van de 12 dus ben er wel bijna doorheen, maar wat is de beste manier om die mannetjes met rugzak te killen? Zeker als er meerdere zijn is het wel eens lastig. Die meppen (of doen iets) en je bent gelijk bijna dood. Ik ren nu maar wat rondjes om m'n health weer op te krikken en zo lukt het uiteindelijk wel, maar volgens mij is er een betere methode om ze om te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:37:
Zit nu in sequence 10 van de 12 dus ben er wel bijna doorheen, maar wat is de beste manier om die mannetjes met rugzak te killen? Zeker als er meerdere zijn is het wel eens lastig. Die meppen (of doen iets) en je bent gelijk bijna dood. Ik ren nu maar wat rondjes om m'n health weer op te krikken en zo lukt het uiteindelijk wel, maar volgens mij is er een betere methode om ze om te leggen.
Ik doe altijd break defense gevolgd door wat stevige klappen als het een op een is. Anders gewoon counter + disarm of counter + werp als je de andere kant op wil. Als het geel wordt boven hun hoofd is het ontwijk (y op Xbox). Allemaal geen instakill maar dat kan volgens mij ook niet op die gozers. Althans niet in een keer. Wel via een killchain of na een coole move.

Je moet in ieder geval nooit counter + attack doen. Worden ze boos en gaan ze zich als voetbal hooligans gedragen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2012 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zou ik deze game vloeiend kunnen draaien met een gtx 285 en een eerste generatie i7 processor? En 6 GB RAM. Twijfel namelijk erg omdat ik hoor dat ie op de xbox behoorlijk lelijk is. Niet dat ik verwacht 'm op high te kunnen draaien, maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTACrime
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Bij mij draait hij soepel op high (1920x1200) op een i7 950, HD5850 en 12GB RAM. Ziet er ook erg goed uit. Vreemd dat de performance zo uiteenloopt bij anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Il 2 schreef op maandag 17 december 2012 @ 22:10:
Zou ik deze game vloeiend kunnen draaien met een gtx 285 en een eerste generatie i7 processor? En 6 GB RAM. Twijfel namelijk erg omdat ik hoor dat ie op de xbox behoorlijk lelijk is. Niet dat ik verwacht 'm op high te kunnen draaien, maar toch.
Misschien heb je hier wat aan: http://www.notebookcheck....-Benchmarked.84628.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il 2
  • Niet online
Absoluut :) dank! Jammer dat ze altijd maar alleen de nieuwe generatie kaarten onder de loep nemen, zelfs de non-gaming kaarten (GT 640). Terwijl een GTX 285 in elk opzich superieur is, ik weet nu iig dat ik 'm prima op normal settings kan draaien. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Niet online

Tom

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2012 @ 21:49:
[...]

Ik doe altijd break defense gevolgd door wat stevige klappen als het een op een is. Anders gewoon counter + disarm of counter + werp als je de andere kant op wil. Als het geel wordt boven hun hoofd is het ontwijk (y op Xbox). Allemaal geen instakill maar dat kan volgens mij ook niet op die gozers. Althans niet in een keer. Wel via een killchain of na een coole move.

Je moet in ieder geval nooit counter + attack doen. Worden ze boos en gaan ze zich als voetbal hooligans gedragen.
Ah ja, dat is ook een beetje de methode die ik gebruik, maar dacht dat er misschien een beter alternatief is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tom schreef op woensdag 19 december 2012 @ 01:36:
[...]

Ah ja, dat is ook een beetje de methode die ik gebruik, maar dacht dat er misschien een beter alternatief is :)
Het beste is ze in een kill chain in 1 klap doden natuurlijk of als je beschoten wordt hun als meatshield gebruiken.

• Tom
  • Niet online

Tom

Zojuist uitgespeeld. Soort van conclusie, al zitten er wat spoilers in.

Eerste deel nooit gespeeld. Tweede deel heeft mij helemaal gepakt, lange speelduur, tof verhaal, prachtige steden met de nodige vrijheid, sidemissies en veel andere dingen die je kon doen. Voor mij een van de weinige spellen waar nog zoveel te doen was.
Brotherhood was wel aardig. Relevations heeft mij nooit kunnen boeien.

Maar over deel drie: de Amerika setting sprak wat minder tot de verbeelding. Boston als stad vond ik minder aanspreken dan het prachtige Italiē. Wat ik wel tof vond is de opbouw van het verhaal waarbij je meerdere omgevingen ziet (als Indiaan in je dorp met wat jagen, stukje in Homestead, dan Boston etc.). Concept zat ook in AC2 maar hier werd het allemaal wat leuker gebracht.

Grootste pluspunt vond ik de variëteit in de missies. In AC2 waren de missies soms wat veel van hetzelfde (binnensluipen en omleggen van iemand). Hier had je dat vechten met die schepen, stukje in de gevangenis, missies in buitengebied en in de stad, soms in de sneeuw etc. Staat tegenover dat ik in dit derde deel haast geen dingen buiten de main story heb gedaan. In het vorige deel heb ik mij uren vermaakt door al die uitkijktorens te krijgen, winkels te kopen, armour te upgraden en andere side missies te doen; hier had ik er niet zo'n zin in. Wellicht omdat die stad vrij boring was.

Verder begrijp ik nog altijd geen fuck van dat hele animusgebeuren. En ik hoef het ook niet te begrijpen. Ik vind het niets toevoegen (zelfs vervelend die shit in het heden of bij die animus, vooral in sequence 12). Van mij mag dat eruit gelaten worden.
Er zullen nog wel extensionpacks uitkomen zoals deel twee. Twijfel wel of ik die ga kopen. Vaak vragen ze daar de volle mep voor maar vond dat bij deel 2 niet waard. Denk dat ik die oversla en wacht op AC4... nu is het gissen waar zich dat gaat afspelen :)
MatMich schreef op vrijdag 14 december 2012 @ 17:12:
Dat is inderdaad de grootste kut missie die erin zit. Ook tig keer overnieuw moeten doen door dat klote paard en klote besturing (sowieso vind ik dat schieten kut, laat staan op een paard MET tijdslimiet)... paar keer de boel uitgezet uit irritatie.

Verwijderd

Tom schreef op donderdag 20 december 2012 @ 01:02:

[...]

Dat is inderdaad de grootste kut missie die erin zit. Ook tig keer overnieuw moeten doen door dat klote paard en klote besturing (sowieso vind ik dat schieten kut, laat staan op een paard MET tijdslimiet)... paar keer de boel uitgezet uit irritatie.
Ik heb voor die missie even mijn controls aangepast zodat schieten met de muisknop werd. Dat werkte prima bij mij.

[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2012 10:33 ]

• Kez
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Inmiddels ook uitgespeeld en samen met Revelations heb ik hier toch het minste spelplezier aan beleefd.

-De enorme hoeveelheid bugs
-De verhaallijn in tegenwoordige tijd met als dieptepunten
spoiler:
dat je uit de Animus komt en in 1x je vader ontvoerd is
en de geweldige anti-climax als einde.
-Verder werk je het hele spel toe naar het vermoorden van Lee als ultieme wraak
spoiler:
hebben ze dit in een stom filmpje gestopt en kun je alleen toekijken....

Leuk voor even,verder veel gemiste kansen.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:44

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dat vat het voor mij ook wel samen: ontzettend veel potentieel, maar te veel bugs en nog meer gemiste kansen.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmega
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik wacht nog op een patch die het spel speelbaar maakt.. Vreselijke performance. Idioot dat het zo lang moet duren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Kez schreef op donderdag 20 december 2012 @ 17:11:
Inmiddels ook uitgespeeld en samen met Revelations heb ik hier toch het minste spelplezier aan beleefd.

-De enorme hoeveelheid bugs
-De verhaallijn in tegenwoordige tijd met als dieptepunten
spoiler:
dat je uit de Animus komt en in 1x je vader ontvoerd is
en de geweldige anti-climax als einde.
-Verder werk je het hele spel toe naar het vermoorden van Lee als ultieme wraak
spoiler:
hebben ze dit in een stom filmpje gestopt en kun je alleen toekijken....

Leuk voor even,verder veel gemiste kansen.
Vind het een geweldig spel, maar mis echt het gevoel dat ik een assassin ben. Zo zijn de missies waar je eindelijk een belangrijk persoon moet vermoorden veels te liniair. Wat dat betreft doet AC1 het nog beter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*zucht*

Geeft Ubisoft al een tijd geleden aan wat de inhoud van de holiday-patch is, geven ze niet aan wanneer deze uitgerold word... Zo veel bugfixes die ik toejuig zitten daar in. Maar helaas is Ubisoft altijd erg moeilijk met duidelijk zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanvdVeer
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-07 19:32
Ik kan op geen enkele manier het Noorderlijk district van New York bevrijden? Hij blijft steken op 70%, wat ik ook probeer. Is dit een bekende bug?

Afbeeldingslocatie: http://f.cl.ly/items/3A051137011A2j2U1n0Y/Photo%2024-12-12%2015%2016%2013%20(HDR).jpg

[ Voor 13% gewijzigd door JanvdVeer op 24-12-2012 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Heb je wel alle missies gedaan voor je contact die je moest doen? Ik heb ook wel een tijdje over die gedaan omdat ik er steeds 1 miste :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Er zitten bij die in New York een paar in de nog onverkende gebieden die niet worden aangegeven. Heel erg hinderlijk om ze te vinden. Ze zitten tenminste wel in de bebouwde gebieden. Daar kwam ik achter nadat ik alles te paard had verkent. :/

Verder zit ik ook te wachten op die nieuwe patch voor de PC versie. Ik wil wel eens dat mijn pistoolkeuze word onthouden i.p.v een naar keuze en een pitcairn pistool.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-03 13:27
Vandaag ac3 gekregen en heb in 1 keer gespeelt tot seq4. Nu ook eens bij de multiplayer gekeken en die is ook wel leuk om in te spelen:).

Verwijderd

JanvdVeer schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:21:
Ik kan op geen enkele manier het Noorderlijk district van New York bevrijden? Hij blijft steken op 70%, wat ik ook probeer. Is dit een bekende bug?

[afbeelding]
Bekend probleem, word als het goed is wel opgelost met de volgende patch.

Maar om je nu te helpen raad ik aan om even te zoeken op google naar wat plaatjes van de maps met de missies er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02:43

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Sinds een aantal weken ben ik ook aan het genieten van AC3 op de Wii U, voor mij de eerste AC ooit. Als je merkt dat je van de ene kant van de kaart naar de andere bent gelopen en gewoon hebt genoten van de omgeving en een paar kills (soldaten of beesten) dan weet je dat ze iets goeds hebben gemaakt.

Ook de multiplayer is tof om te doen, als je eenmaal door de basis heen bent dan wil je alleen maar meer en beter sneaken om anderen af te troeven.

De laatste dagen heb ik alleen connectieproblemen, meestal sluit ik niet eens aan bij een sessie maar als het wel lukt dan disconnect ik bij het character selection scherm. "Eerst deed ie het wel, nu niet" heeft iemand hier ook ervaring mee en is er iets wat ik er aan kan doen? Heb al rondgekeken rondom NAT/poorten maar daar zie ik geen problemen.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Meer mensen dier die over d evormgeving van de Anthologybox zijn teleurgesteld? Ik wel dus. Enkel een kartonnen verpakking, geen mooie vorm.
Kijk de inhooud is natuurlijk wat anders, maar alles bij elkaar toch niet de 150 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Rense2002 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:32:
Hele spel uitgespeeld met alleen mijn hidden blade, tomahawk was ergens zomaar opeens verdwenen. Wapens kopen had ik geen geld voor want dat handelen vond ik de menu's dusdanig onlogisch van dat ik het telkens maar weer afsloot.
Ben de game ook aan het spelen en van dat hele handelen snap ik eerlijk gezegd ook de ballen van. Mijn god, nog nooit zoiets onlogisch en onsamenhangeds in een game gezien als dit systeem! Ik vraag me werkelijk af wat men zich hierbij gedacht heeft? Wordt ook totaal niet uitgelegt ofzo en vraag me af wat het nut ervan is en of het echt nodig is?

Sowieso vind ik ontzettend veel dingen erg onduidelijk in deze game. Bijvoorbeeld ook het recruteren snap ik ook niks van. Of ineens krijg je een bericht dat je konvooi in gevaar is en je het moet beschermen, maar hoe je dat in godsnaam moet doen??? Sidemissions vind ik ook nauwelijks of niet. Zit eigenlijk in hoofdlijnen alleen maar de mainquests te doen en zit nu in quest 6 maar heb het gevoel dat ik ontzettend veel mis en oversla omdat het gewoon niet duidelijk is allemaal. Erg jammer en een ook een gemiste kans want er had veel meer in gezeten want op zich vind ik het wel een mooie game maar het is helaas veel te ingewikkeld en ondoorzichtig. Heb het idee dat de game daarom ook niet zo populair is.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-09 07:14
The_Scratcher schreef op zondag 30 december 2012 @ 14:53:
[...]

Ben de game ook aan het spelen en van dat hele handelen snap ik eerlijk gezegd ook de ballen van. Mijn god, nog nooit zoiets onlogisch en onsamenhangeds in een game gezien als dit systeem! Ik vraag me werkelijk af wat men zich hierbij gedacht heeft? Wordt ook totaal niet uitgelegt ofzo en vraag me af wat het nut ervan is en of het echt nodig is?

Sowieso vind ik ontzettend veel dingen erg onduidelijk in deze game. Bijvoorbeeld ook het recruteren snap ik ook niks van. Of ineens krijg je een bericht dat je konvooi in gevaar is en je het moet beschermen, maar hoe je dat in godsnaam moet doen??? Sidemissions vind ik ook nauwelijks of niet. Zit eigenlijk in hoofdlijnen alleen maar de mainquests te doen en zit nu in quest 6 maar heb het gevoel dat ik ontzettend veel mis en oversla omdat het gewoon niet duidelijk is allemaal. Erg jammer en een ook een gemiste kans want er had veel meer in gezeten want op zich vind ik het wel een mooie game maar het is helaas veel te ingewikkeld en ondoorzichtig. Heb het idee dat de game daarom ook niet zo populair is.
Inderdaad. Het lijkt wel of sommige dingen er later in gestopt zijn. Vooral dat handelen. Ik vind ook dat bijna alle randzaken zeer summier of bijna niet uitgelegd worden. Verder begon het spel me steeds meer tegen te staan hoe verder ik kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ben je alle navy missies aan doen en maar denken dat die optionele punten onmogelijk zijn...kom je na een tijdje ze tig keer opnieuw te hebben gespeeld om het toch voor elkaar te krijgen erachter dat je je schip kan upgraden....*sign*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

ReQuiem83 schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 10:43:
Ben je alle navy missies aan doen en maar denken dat die optionele punten onmogelijk zijn...kom je na een tijdje ze tig keer opnieuw te hebben gespeeld om het toch voor elkaar te krijgen erachter dat je je schip kan upgraden....*sign*
Oh, weet ik dus ook niet! En hoe moet je dat dan doen als ik vragen mag?
Dat is dus wat ik bedoel met dat het zo onduidelijk is allemaal, zóóó ontzettend jammer want het had anders een top game kunnen zijn.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_Scratcher schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 15:56:
[...]

Oh, weet ik dus ook niet! En hoe moet je dat dan doen als ik vragen mag?
Dat is dus wat ik bedoel met dat het zo onduidelijk is allemaal, zóóó ontzettend jammer want het had anders een top game kunnen zijn.
Word anders behoorlijk duidelijk nog gezegd: "These guns are installed now but there's room for more should you feel the need to upgrade."

Daar naast zie je ook duidelijk naast die NPC een boek liggen met dezelfde mogelijkheid om er mee te interacten als al het andere in de hele spelwereld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:24:
[...]

Word anders behoorlijk duidelijk nog gezegd: "These guns are installed now but there's room for more should you feel the need to upgrade."

Daar naast zie je ook duidelijk naast die NPC een boek liggen met dezelfde mogelijkheid om er mee te interacten als al het andere in de hele spelwereld...
Zo onduidelijk vond ik het eigenlijk niet. Maar je moet wel even de tijd nemen om het een en ander te lezen, luisteren ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

Verwijderd schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:24:
[...]

Hmm, is me dan waarschijnlijk in "het heetst van de strijd" even ontgaan. Er komt soms zoveel info op je af dat ik niet alles tegelijk kan lezen en voor ik het weet is het weer weg en heb ik het dus gemist.
Welke NPC bedoel je dan precies waar dat boek met die info ligt? Op het schip zelf of iemand ergens aan wal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
The_Scratcher schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:50:
[...]

Hmm, is me dan waarschijnlijk in "het heetst van de strijd" even ontgaan. Er komt soms zoveel info op je af dat ik niet alles tegelijk kan lezen en voor ik het weet is het weer weg en heb ik het dus gemist.
Welke NPC bedoel je dan precies waar dat boek met die info ligt? Op het schip zelf of iemand ergens aan wal?
De NPC die voor het schip staat op het dok. En bij alle Harbormasters in de steden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

janvanmil schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 16:52:
[...]

De NPC die voor het schip staat op het dok. En bij alle Harbormasters in de steden..
Ok bedankt, zal er op letten de eerst volgende keer.
Eens kijken of ik die garnalenkotter kan omtoveren tot een heus warschip! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:39
JanvdVeer schreef op maandag 24 december 2012 @ 15:21:

[afbeelding]
Je hebt duidelijk nog niet de hele kaart ontdekt, niet alle missies kun je zo direct zien, je zult wat rondjes moeten lopen om ze te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stark
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 23:56
Ik snap niet hoe ik artisans omhoog level. Ik zit in sequence 9 en alles is nog lvl 1. Ook in de homestead zie ik geen icoontjes op de map om homestead missions te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stark schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 19:25:
Ik snap niet hoe ik artisans omhoog level. Ik zit in sequence 9 en alles is nog lvl 1. Ook in de homestead zie ik geen icoontjes op de map om homestead missions te doen.
Homestead missies krijg je bij bepaalde chapters pas. Zo kan je de meeste missies van de carpenter pas doen aan het einde van het hele verhaal. Je krijgt ze automatisch te zien op je kaart van je homestead, maar wel regelmatig daar kijken dus. (je moet wel in je homestead zijn om ze te kunnen zien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13-09 19:02
Verwijderd schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 09:22:
[...]

Homestead missies krijg je bij bepaalde chapters pas. Zo kan je de meeste missies van de carpenter pas doen aan het einde van het hele verhaal. Je krijgt ze automatisch te zien op je kaart van je homestead, maar wel regelmatig daar kijken dus. (je moet wel in je homestead zijn om ze te kunnen zien).
En sommige krijg je te zien in Boston, New York of de buitengebieden. Maar de meeste verschijnen inderdaad in je Homestead maar nooit meer dan een drietal tegelijk denk ik. Soms stond er maar eentje bij mij en de volgende verschenen dan pas nadat ik die had gespeeld of een stuk verder opgeschoten was in de hoofdverhaallijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 20:53
Bij m'n side missions/burgermissies blijf ik maar steken op 66% ... Alle delivery's gedaan, maar hij zegt dat ik nog 1'tje ergens heb staan. Als ik alle plekken af ga waar er eentje zou moeten staan is er niemand.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

Twee Dee schreef op zondag 30 december 2012 @ 00:54:
Sinds een aantal weken ben ik ook aan het genieten van AC3 op de Wii U, voor mij de eerste AC ooit.
Hoe speelt AC3 op de Wii U ?? Ik heb wel AC1 gespeeld op de PC (en ook veel shooters), maar op de Wii eigenlijk alleen de bekende Nintendo games (sportspelletjes, Mario, Zelda etc).
De bediening voor een game als AC zal dus wel even wennen zijn, maar hopelijk niet zo'n verschil als met een echte shooter als Black Ops of zo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-09 15:20

Dreanor

Joene

Goner schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 15:46:
[...]

Hoe speelt AC3 op de Wii U ?? Ik heb wel AC1 gespeeld op de PC (en ook veel shooters), maar op de Wii eigenlijk alleen de bekende Nintendo games (sportspelletjes, Mario, Zelda etc).
De bediening voor een game als AC zal dus wel even wennen zijn, maar hopelijk niet zo'n verschil als met een echte shooter als Black Ops of zo ??
Euh twee dingen, Black Ops een echte shooter? HAHA (kon het niet laten). En ten tweede, AC is een totaal ander type game dus waarom vergelijk je deze met BO?

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 10:46

Goner

What can I do you for ?

offtopic:
Nou ja, ik vind Battlefield ook beter, maar CoD/BO is wel een first person shooter ...

Ik vergelijk ze juist niet, ik vraag of het (aangezien het een heel ander soort game is) misschien makkelijker is (voor iemand die gewend is om te gamen op een PC) om AC te spelen met een gamepad ipv keyboard/muis dan een shooter.

[ Voor 3% gewijzigd door Goner op 03-01-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YoGi_Berra schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 14:18:
Bij m'n side missions/burgermissies blijf ik maar steken op 66% ... Alle delivery's gedaan, maar hij zegt dat ik nog 1'tje ergens heb staan. Als ik alle plekken af ga waar er eentje zou moeten staan is er niemand.

Tips?
Wachten op de nog komende patch (1e helft januari). Het is een bekend probleem.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste