Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Ik heb de verhaalmissies afgerond, en loop dus nu een beetje rond om veren te verzamelen, brieven weg te brengen, etc., maar moet ik nog echt grote dingen doen die ik gemist heb? Boston bevrijden of de frontier leegmaken van enemies of weetikwat?
Sommige menu's zijn trouwens wel gruwelijk irritant en buggy. Dan staat er dat je met '<-' terug kan, en dan zit ik op backspace of pijltje naar links te rammen, en gebeurt er niks... kan ook niet op dat pijltje klikken ofzo, de enige manier om er dan uit te komen is alt + f4 en volgende keer niet in dat menu komen.
[ Voor 35% gewijzigd door Lennardnl op 02-12-2012 22:55 ]
Verwijderd
Nu dus playthrough 2, waar ik heel erg op ga letten dat ik het dit keer wel goed doe. Ik had gelukkig wel alle chapters op 100% sync dus dat is prima te doen, alleen die faction troep wou niet werken...
Welk menu bedoel je? Ik heb wel buggy knopjes gezien die gewoon niks doen (zoals in het pivot menu), maar ik kan altijd met Esc er wel uit.Lennardnl schreef op zondag 02 december 2012 @ 16:10:
Wat is eigenlijk het doel van het spel?
Ik heb de verhaalmissies afgerond, en loop dus nu een beetje rond om veren te verzamelen, brieven weg te brengen, etc., maar moet ik nog echt grote dingen doen die ik gemist heb? Boston bevrijden of de frontier leegmaken van enemies of weetikwat?
Sommige menu's zijn trouwens wel gruwelijk irritant en buggy. Dan staat er dat je met '<-' terug kan, en dan zit ik op backspace of pijltje naar links te rammen, en gebeurt er niks... kan ook niet op dat pijltje klikken ofzo, de enige manier om er dan uit te komen is alt + f4 en volgende keer niet in dat menu komen.
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2012 09:08 ]
Wat betreft gameplay;
Ik zal nooit de keuze voor het automatisch springen begrijpen. Ik heb de besturing van de AC serie altijd al twitchy gevonden, maar het zelf kunnen kiezen wanneer je springt beperkte het enigszins. Sommige missies ergerde ik me kapot aan het feit dat Connor zomaar 45 graden opzij sprong omdat daar een trapleuning stond ipv gewoon rechtdoor te lopen. Het went op en duur wel, maar meer dan nodig had ik het gevoel dat ik tegen de besturing aan het vechten was dan tegen de redcoats (pc icm xbox controller)
Ook vind ik het jammer dat er geen grote kathedralen meer te verkennen zijn. Ik snap dat dit inherent aan de setting is, maar dat was wat mij betreft nou juist de charme van AC. De Captain Kidd missies maken dit enigszins goed, maar nooit bereikt het het niveau van AC 2.
Wat me aanbrengt op het laatste stuk wat Chef_v_leeuwen al goed heeft uitgelegd. Het gevoel dat bij mij na het uitspelen van AC 3 het meest blijft hangen:
Op dit gebied voelt de game gewoon heel erg aan als Revelations, en niet op een goede manier. Er zijn te weinig interessante sidequests die je op een toffe manier belonen. Iets wat AC2 (en ACB tot op zekere hoogte) erg goed deed.Te veel dingen worden totaal niet uitgelegd, het craften van allerlei items heb ik mij druk mee bezig gehouden, maar aan het einde blijkt dat je er niks mee gaat doen! het is puur voor de handel. Voor het geld hoef je het niet te doen, want als je puur beren/beverhuiden koopt/verkoopt ben je binnen no time rijk.
[...]
Ik vind gewoon dat er erg weinig is gedaan met een hoop onderdelen, en de uitleg veeels te summier is of soms totaal ontbreekt.
In andere delen waren er veel meer leuke sidemissions, hier is het puur de mainstory, de rest is totaal niet boeiend (behalve de zeemissies, die zijn wel erg goed gedaan) verder zijn er alleen de brieven, moordenaarscontracten etc.
Al met al hoop ik nog altijd op een Assassin's Creed in begin 20ste eeuw tijdens de februari revolutie in 1917 met als setting een Sint Petersburg en figuren als de Romanov's, Lenin en Raspoetin. Lijkt me een geweldig recept voor een toffe AC!
[ Voor 4% gewijzigd door zjeery op 03-12-2012 09:44 ]
gistern het spel uitgespeeld verhaal wise. Dus ik wilde nog een paar dingen doen voor achievements. Zo had ik ook wat recepten gevonden voor een grotere pouch foor Rope Darts enz. Maar daar heb je garen voor nodig.
Ik wachten en wachten tot het eind van het verhaal; nog niets. Ik all winkels af; nog niets. Wat blijft? Je moet maar voor jezelf verzinnen dat je wol als resource moet selecteren en dan even je 'naaister' van je homestead moet selecteren om zo garen te krijgen! Toen ik dat wist, kon ik ook eindelijk glass bottles maken enz. Enige wat ik niet weet hoe ik dat moet maken is Flintlock voor de paar pistolen die je kan maken.
Hadden ze dat niet wat eerder kunnen zeggen? Dan had ik niet het hele spel met maar 3 poison darts rondgelopen

Het craften is inderdaad pure bagger, slecht uitgelegd en ook het menu werkt totaal niet lekker. Je klikt op een uitvinding: Oh ik mis een grondstof. Vervolgens moet je helemaal terug naar het hoofdmenu van handel/inventory beheer. Moet je zelf onthouden welke grondstoffen je moet kopen, die aanschaffen, nogmaals terug naar dat hoofdmenu, weer die uitvinding selecteren. Oh ik heb 'm al gemaakt en dit kan maar 1 keer.......
Hoe moeilijk kan het zijn om de regels voor het craften aan te passen: Al gemaakt is een belangrijkere foutmelding dan missende grondstoffen. Daarnaast: Hoe moeilijk is het om bij items die je slechts 1 keer mag craften zoals geweren, zwaarden en pouches een simpel vinkje te tonen dat je 'm al gemaakt hebt. Hoe moeilijk is het om een knop toe te voegen: "Koop alle beschikbare ontbrekende grondstoffen"....
Handel is ook zo iets raars. Wil ik een boot met 10 berenvellen versturen, ik selecteer de grondstof, scroll helemaal naar onder in m'n lijst want daar staat Connor z'n inventory. Selecteer een berenvel. Selecteer de juiste buyer... en moet dat 10x achter elkaar doen
God really is in the details; en die details kloppen van geen kanten in deze game.
Gisteren Arnold Benedict PS3 exclusive missie gespeeld; zou een uur speeltijd zijn en had 'm ruim binnen een half uur uitgespeeld. Beloning: 0,0... niets... nada... Geen waardeloos geld; geen wapens; geen kostuum...
AC3 is een leuke game, maar het had toch zo ontzettend veel meer in gezeten. Leuk bijv. dat je jezelf 'gevangen' kunt laten nemen door je eigen Assassins om zo te infiltreren bij de vijand. Waarom mag dat niet bij een fort? Nu heb je een leuke feature die je welgeteld tijdens 1 missie nuttig kunt gebruiken en dat is de tutorial missie waarin je deze feature krijgt...
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
En een vinkje laten zien zou ook wel handig zijn idd. En dan voor de dingen die niet maar 1x kunnen het aantal wat je in bezit hebt.
Ze hebben ook geen toffe pakjes aan maar zien er eerder uit als de Expendables; bijelkaar geraapt zooitje prutsers die verder geen leven hebben ofzo, blegh.
Nee, ik had enorm veel zin in AC III en wilde daarom ook de Freedom Edition. Als ik dit had geweten had ik de game wel los besteld en de Figurine ook; had mij weer 30 euro gescheelt voor dit.
Het character is totaal niet boeiend, teveel bugs, teveel eigenaardigheden en omslachtige menus (lijkt de UPC Horizon wel ffs) en het einde is al helemaal een anti climax qua verhaal en dan eindigen met 25 minuten (heb de klok erbij gezet) met figuren die de koffie hebben rondgebracht. Bah, bah, bah
Ik ben maar weer begonnen met AC I en II, en ik voelde mij meteen weer thuis (itt AC III). Zelfs met het eindeloos herhalen van AC I vermaak ik mij meer dan met AC III
Zo zijn sommige characters in de verhaallijn die als NPC met je mee vechten wel goed..
De menu's en het traden zijn inderdaad erg slecht maar lukt het wel als je het een kans geeft. Nu erger ik mij bijvoorbeeld niet meer aan het assassins menu.. Het traden daarentegen blijft waardeloos door de waardeloze uitleg en het repetetive gebeuren..
In vergelijking tot vorige delen vind ik deze AC wel stukken minder repetatief, op de veren na. Waarschijnlijk komt dit omdat er gewoon zeer veel te doen is door de toevoeging van het jagen en de zee missies. Grootste minpunt vind ik het nutteloos worden van de daken, de enorme beperkingen, vaak crappy besturing (rennen en klimmen onder 1 toets verneukt aardig wat missies), het vastzetten van de camera bij sommige missies en klimtochten en de overall waardeloze uitleg. Het niet kunnen upgraden van je huis vind ik ook erg jammer en de optional objectives zorgen vaak meer voor frustratie dan voor een extra uitdaging.
Binnen no time had ik mijn schip geupgrade, alle pakjes en de maps gekocht. Nu heb ik 60k waar ik vrijwel niks mee kan..
[ Voor 39% gewijzigd door Bremg op 03-12-2012 11:13 ]
Idd, zolang je ze gaat sturen op missies ga je ook echt wat aan ze hebben. Heb nu 2 die volledig assassins zijn en die gaan amper dood.Bremg schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:08:
De assassins zijn inderdaad bagger in het begin, ik ben deze dan nu zo veel mogelijk op missies aan het sturen. Mijn hoogste assassin is nu level 8. Heb deze nog niet getest maar het lijkt mij dat die nu wel enigszins kan vechten.
Verder het enige waar ik me nog echt aan heb je irriteert is het craft menu, maar ik heb nu bijna alle upgrades dus dat maakt me ook niks meer uit en dat je wapen selectie menu zo langzaam laad, waardoor ik veel al gewoon de wapens gebruik die onder mijn quick select zitten.
Wat ik ook niet begrijp, die veertien boot missies zijn 'privateer' missies, waarom krijg je dan geen reward na het bevrijden een scheepsroute? Of is het allemaal in het kader van 'bevrijd de US'?
Die credits slaan echt helemaal nergens op, waarom 25 minuten allemaal niet interessante mensen tonen. Als ik wil zien wie er aan de game gewerkt hebben start ik de credits wel op. Kan me geen spel herrinneren waar ze zo nadrukkelijk door je strot worden geduwd.
Verder wel een heerlijke game, toch wel erg van genoten maar de bugs waren soms wel erg vervelend. Misschien alle veren etc maar verzamelen voor de achievements.
Ik verdien toch wel redelijk centen met het traden hoor. Al vrij snel heb je met traden over land ongeveer 10k met alle 3 de convoys.. Traden per boot moet nog meer opleveren maar hier ben ik nog niet aan begonnen (denk dat ik dat ook nog niet kan).steffeh schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:13:
Ben het helemaal met jullie eens dat het craften zéér slecht is uitgelegd. Het zit allemaal raar en niet logisch in elkaar, op deze manier laat je het ook sneller liggen dan wanneer het goed is uitgelegd. Echt geld verdienen doe je er ook niet mee.
Wat ik ook niet begrijp, die veertien boot missies zijn 'privateer' missies, waarom krijg je dan geen reward na het bevrijden een scheepsroute? Of is het allemaal in het kader van 'bevrijd de US'?
Die credits slaan echt helemaal nergens op, waarom 25 minuten allemaal niet interessante mensen tonen. Als ik wil zien wie er aan de game gewerkt hebben start ik de credits wel op. Kan me geen spel herrinneren waar ze zo nadrukkelijk door je strot worden geduwd.
Verder wel een heerlijke game, toch wel erg van genoten maar de bugs waren soms wel erg vervelend. Misschien alle veren etc maar verzamelen voor de achievements.
Daarbij is het volgens mij zo dat het overnemen van forten en de zee missies ervoor zorgen dat het risico van het traden verminderd.. De zee missies voor het traden per schip, de forten per land..
Het gekke is dat ik alle zeemissies voltooid heb (heb de schilderijen in het huis hangen, en in de kelder ligt het aandenken aan de Templar die ik heb vermoord), maar nog steeds 2 handelsroutes via zee een risico percentage van 80% hebben. Volgens mij gewoon een bug.Bremg schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:17:
[...]
Ik verdien toch wel redelijk centen met het traden hoor. Al vrij snel heb je met traden over land ongeveer 10k met alle 3 de convoys.. Traden per boot moet nog meer opleveren maar hier ben ik nog niet aan begonnen (denk dat ik dat ook nog niet kan).
Daarbij is het volgens mij zo dat het overnemen van forten en de zee missies ervoor zorgen dat het risico van het traden verminderd.. De zee missies voor het traden per schip, de forten per land..
Irriteer me ook mateloos aan de 'Revelations'-bug die er nog steeds in zit; inventory items die magisch verdwijnen. Begon in Revelations met de parachutes die soms ineens weg zijn; nu heb ik het met bait, traps, geweren en de bijl.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Jep die bug heb ik ook. Heel vaak ben ik mijn snares en bait kwijt. Weet dit zelf aan het sell all gebeuren bij de traders.. Maar heb dat nooit getest.XyritZz schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:20:
[...]
Het gekke is dat ik alle zeemissies voltooid heb (heb de schilderijen in het huis hangen, en in de kelder ligt het aandenken aan de Templar die ik heb vermoord), maar nog steeds 2 handelsroutes via zee een risico percentage van 80% hebben. Volgens mij gewoon een bug.
Irriteer me ook mateloos aan de 'Revelations'-bug die er nog steeds in zit; inventory items die magisch verdwijnen. Begon in Revelations met de parachutes die soms ineens weg zijn; nu heb ik het met bait, traps, geweren en de bijl.
Ik ben nu mijn assassins tomahawk kwijt en kan die niet meer terug krijgen. Nu loop in rond met een zwaard die ik opgepakt heb tijdens een missie en niet meer kan droppen. Stonetomahawk maar equipped maar zwaard blijft, de assassins tomahawk blijft pleite.. Stonetomahawk is nu in 1 hand en de andere is leeg!
Heel irritant..
Verwijderd
Daarom ben ik zo enorm blij met mijn sadlebags voor mien peerd!Bremg schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:27:
[...]
Jep die bug heb ik ook. Heel vaak ben ik mijn snares en bait kwijt. Weet dit zelf aan het sell all gebeuren bij de traders.. Maar heb dat nooit getest.
Ik ben nu mijn assassins tomahawk kwijt en kan die niet meer terug krijgen. Nu loop in rond met een zwaard die ik opgepakt heb tijdens een missie en niet meer kan droppen. Stonetomahawk maar equipped maar zwaard blijft, de assassins tomahawk blijft pleite.. Stonetomahawk is nu in 1 hand en de andere is leeg!
Heel irritant..
Heb ze gemaakt (de upgraded versie) en als ik nu mien peerd roep kan ik alles gewoon gratis restocken!
je moet alleen even de schematics zien te vinden
Die heb ik ook, maar eigenlijk nooit echt gebruiktVerwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:34:
[...]
Daarom ben ik zo enorm blij met mijn sadlebags voor mien peerd!
Heb ze gemaakt (de upgraded versie) en als ik nu mien peerd roep kan ik alles gewoon gratis restocken!
je moet alleen even de schematics zien te vinden
En je assassins tomahawk kan je gewoon terug equippen in je villa
Verwijderd
Inderdaad, das gewoon je small weapon, is nu waarschijnlijk een mes ofzo.Ereaser schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:47:
[...]
Die heb ik ook, maar eigenlijk nooit echt gebruikt
En je assassins tomahawk kan je gewoon terug equippen in je villa
Trouwens die dubbele gun holster is ook wel erg chill (en upgrades voor de hoeveelheid ammo en stuff die je kan hebben).
Wel gek dat je maar rond kan lopen met max zoveel zoveel kogels en andere dingen, maar ondertussen heb je wel 50 bear pelts en boomstammen in je backpack die je niet draagt
Ik kon deze alleen terug equippen in een store.. Huis is blijkbaar bugged. Helft van mijn pakjes verdwijnt daar ook.. Belts enzo kan ik niet craften omdat diegene die dat moet craften nog niet geleveld is.. Zit al op 90% en geen homestead missies.. Beetje pointless dus.Verwijderd schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:50:
[...]
Inderdaad, das gewoon je small weapon, is nu waarschijnlijk een mes ofzo.
Trouwens die dubbele gun holster is ook wel erg chill (en upgrades voor de hoeveelheid ammo en stuff die je kan hebben).
Wel gek dat je maar rond kan lopen met max zoveel zoveel kogels en andere dingen, maar ondertussen heb je wel 50 bear pelts en boomstammen in je backpack die je niet draagt
Overigens; double gun belts met double barrel pistol = fuck yeah. 4 keer schieten achter elkaar. en dan 10 minuten wachten op reloaden
[ Voor 37% gewijzigd door Notna op 03-12-2012 11:58 ]
Ja leuk, maar dan moeten ook die wel werken xD Heb nog steeds na 5 minuten spelen dat mijn 2e gun magisch verdwijntNotna schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:57:
Lol, mijn band van Assassins is allemaal lvl 11 en nog zuigen ze gewoon enorm. Maargoed; heb ze toch niet meer nodig
Overigens; double gun belts met double barrel pistol = fuck yeah. 4 keer schieten achter elkaar. en dan 10 minuten wachten op reloaden

Hoe kan ik handelen via schepen? Lijkt me dat ik dat op 90% synch toch wel is zou moeten kunnen..
Gewone handelsmenu heb ik ze nog niet, kan ook geen schepen craften..
Spel wordt met de minuut meer buggy, ongeveer 5/10 keer is de map bugged en moet ik eerst fasttravelen om uit te kunnen zoomen en te fasttravelen naar een andere map..
Edit: nu maar restarten, fasttravel kan helemaal niet meer..
Double pistols is inderdaad nutteloos, na elke fasttravel zijn ze unequipped. Wat een buggy game is dit toch..
Edit, ontdek net dat je de gunstock knuppel ook kunt werpen!
[ Voor 48% gewijzigd door Bremg op 03-12-2012 12:42 ]
Ben erg benieuwd.
Ik heb overigens nog maar 2 hulp assassins, wanneer kan ik er meer krijgen? Heb alle bevrijdingsdingetjes wel gedaan...?
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Als je alle viewpoints hebt gedaan zitten er nog verstopt. 1 in centraal-noord boston en de andere bovenin new york op het platteland.Mu.siQ schreef op maandag 03 december 2012 @ 21:10:
Ik doe alles echt heerlijk langzaam. Beetje kistjes verzamelen, beetje dit, beetje zus. Ik zit in Sequentie 8 inmiddels. Heb me eigenlijk nog niet aan schepen gewaagd, zo maar ééns doen.
Ik heb overigens nog maar 2 hulp assassins, wanneer kan ik er meer krijgen? Heb alle bevrijdingsdingetjes wel gedaan...?
Verwijderd
Die in New York was echt bijzonder irritant zeg.Ereaser schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 09:14:
[...]
Als je alle viewpoints hebt gedaan zitten er nog verstopt. 1 in centraal-noord boston en de andere bovenin new york op het platteland.
Maar gelukkig zijn er genoeg YTfilmpjes te vinden die alle bugs zo een beetje wel behandelen.
Ook leuk trouwens, ik kwam er pas na het eerste keer uitspelen achter dat er ook een thieves guild was... ik gebruikte nooit pickpocket...

Verwijderd
Ik heb al die challenges een beetje buggy gevonden,Notna schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:32:
Echt waar? Die heb ik dus ook gemist. Net zoeits als die Hunting lodges zoeken in the Frontier; WTF !
hunting lodges vinden -> werkte niet omdat ik ze allemaal al had en hij hem niet afvinkt.
alle gesprekken van george aanhoren -> vergeten, dus reloaden memory en dan pakt hij niet.
courier pakken voor de thieves -> kon niet meer omdat ze niet meer spawnen als je hem uitgespeeld hebt.
En zo zijn er nog wel meer van die buggy dingen. Wat mij trouwens opvalt is dat ik ook niet zie welke versie van de game ik nu eigenlijk aan het draaien ben op mijn PC. Ik dacht dat er al DLC en minimaal 2 grote updates waren voordat de PC versie er zou komen (vanuit de PS3/Xbox omgeving dus), maar ik heb er helemaal niks van gemerkt.
Gelukkig ben ik nu met mijn 2e playthrough al wel bedacht op alle dingen die eerst buggy waren dus kan ik er rekening mee houden.
Daarbij kan ik nu ook appeltje eitje alles op 100% krijgen wat betreft sequences, omdat ik nu ook begrijp wat ik moet doen
En ja, er was een patch op de release date en onlangs was er nog een die een hoop bugs fixte.
Hoe vind je die hunting lodges precies? Want ik moet ze nu ook zoeken, heb alleen geen idee hoe
Kijk hier eens:Ereaser schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:58:
Hoe vind je die hunting lodges precies? Want ik moet ze nu ook zoeken, heb alleen geen idee hoe
via IGN: http://www.ign.com/wikis/.../Hunting_Society_Missions
[ Voor 5% gewijzigd door janvanmil op 04-12-2012 11:12 ]
Ligt niet aan sell all, want die gebruik ik nooit. Moet die verzamelmissies nog doen, dus als ik alles verkoop ben ik m'n voortgang daarin kwijt...Bremg schreef op maandag 03 december 2012 @ 11:27:
[...]
Jep die bug heb ik ook. Heel vaak ben ik mijn snares en bait kwijt. Weet dit zelf aan het sell all gebeuren bij de traders.. Maar heb dat nooit getest.
Heel irritant..
Die schepen moet je toch wel craften; staan volgens mij tussen special items (waar je ook je upgrades kunt maken). Geen idee wanneer ik die recipe heb gekregen; zoek 'm anders even op via Google. Volgens mij kun je een recipe ook zelf 'ontdekken' door de juiste spullen aan de juiste dorpsgenoot te geven en hem zelf iets te laten verzinnen.Bremg schreef op maandag 03 december 2012 @ 12:04:
Nu ook 2 pistols.. Duurde even maar kan ze nu eindelijk craften.
Hoe kan ik handelen via schepen? Lijkt me dat ik dat op 90% synch toch wel is zou moeten kunnen..
Gewone handelsmenu heb ik ze nog niet, kan ook geen schepen craften..
Spel wordt met de minuut meer buggy, ongeveer 5/10 keer is de map bugged en moet ik eerst fasttravelen om uit te kunnen zoomen en te fasttravelen naar een andere map..
Edit: nu maar restarten, fasttravel kan helemaal niet meer..
Double pistols is inderdaad nutteloos, na elke fasttravel zijn ze unequipped. Wat een buggy game is dit toch..
Edit, ontdek net dat je de gunstock knuppel ook kunt werpen!
[ Voor 42% gewijzigd door XyritZz op 04-12-2012 11:29 ]
Oh, thanks vanmiddag even op zoek gaanjanvanmil schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 11:11:
[...]
Kijk hier eens:
video
via IGN: http://www.ign.com/wikis/.../Hunting_Society_Missions
Volge dat zijpad en je komt bij een hunting lodge uit. Als je die eenmaal hebt, volgt de locatie van de andere automagisch
Verwijderd
Verwijderd
Als we het einde dan gewoon even spoilen, kan je fulltime GW2 spelenVerwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 12:55:
Ik hoorde dat het einde van AC3 nogal tegenviel. Ik hoop dat dat niet zo is. Anders is dat erg jammer voor de hele serie. ben een groot fan van deze serie. Ik moet nu mijn tijd verdelen tussen AC3 en GW2.moeilijk moeilijk.
Verwijderd
Heb het nu al tig keer geprobeerd, maar het lukt me gewoon niet.
Ik zit nonstop te klikken met linkermuisknop, en als er een driehoekje boven z'n hoofd staat druk ik op de spatiebalk ("door verdediging breken") en/of op pijltje naar beneden ("tegenaanval"), maar ik ben gewoon elke keer dood.
Ik vind ook nergens een goede tutorial over hoe je moet vechten, en in de game zelf wordt het ook niet goed uitgelegd, of ik heb het gemist ofzo...
[ Voor 14% gewijzigd door Lennardnl op 04-12-2012 14:36 ]
Je moet hem een paar keer er tegen aan gooien alvorens hij knock out is
Verwijderd
Klopt, op de PC dus E, en dan als je de block animatie hebt (eventjes wat slowmo) dan weer E drukken. Wel met je rug tegen de tafel idd.Notna schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:40:
Ow ja, die kan je niet normaal dood krijgen. Ga in de buurt van een tafel, ropes of een ton staan en doen dan eens een block/counter
Je moet hem een paar keer er tegen aan gooien alvorens hij knock out isIs tevens de moeilijkste die je krijgt, hiernaa is het een stuk makkelijker
En ik hem steeds tegen dat houte blok aan schoppen (zorgen dat hij tussen jou en het blok in staat en dat los gaan op hem en dan schop je hem tegen dat blok aan)Notna schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 14:40:
Ow ja, die kan je niet normaal dood krijgen. Ga in de buurt van een tafel, ropes of een ton staan en doen dan eens een block/counter
Je moet hem een paar keer er tegen aan gooien alvorens hij knock out isIs tevens de moeilijkste die je krijgt, hiernaa is het een stuk makkelijker

Ik krijg die 1 seconde slomo niet eens als ik op spatiebalk druk als ze me aanvallen, ook niet als ik hem ingedrukt hou en ook niet als ik er 1 keer op druk en ook niet als ik hem bijna kapot ram.

Ik doe toch wat fout blijkbaar... er is geen missie toch waar aan noobs als ik gewoon duidelijk en uitgebreid wordt uitgelegd hoe je moet vechten?
Frustrerend dit

Verwijderd
Spatiebalk? Volgens mij had ik het over de E, maar het kan dat jij je E onder de spatiebalk hebt zitten, wel apart toetsenbord danLennardnl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:13:
Nou het lukt me gewoon écht niet![]()
Ik krijg die 1 seconde slomo niet eens als ik op spatiebalk druk als ze me aanvallen, ook niet als ik hem ingedrukt hou en ook niet als ik er 1 keer op druk en ook niet als ik hem bijna kapot ram.De klappen raken me dan ook gewoon, gaat nog steeds health van me af.
Ik doe toch wat fout blijkbaar... er is geen missie toch waar aan noobs als ik gewoon duidelijk en uitgebreid wordt uitgelegd hoe je moet vechten?
Frustrerend dit
Counter is bij mij pijltje naar beneden, en break defense is spatiebalk, dat is gewoon standaard toch?
Verwijderd
Standaard (als je niks aan de knoppen hebt gedaan) ga je met je rug tegen de tafel staan bij die vent. Hij valt je aan, dan block je hem met E, en krijg je de optie om aan te vallen (linker muisknop), te ontwapenen (spatiebalk) of te gooien (gooien zit onder E) en dan gooi je hem dus met zijn hasses tegen de tafel.Lennardnl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:21:
Met E exact hetzelfde, geen slomo en klappen blijven binnen komen...
Counter is bij mij pijltje naar beneden, en break defense is spatiebalk, dat is gewoon standaard toch?
ff aan het dak gaan hangen waar je onder aan het vechten bent om je health te laten regeneratenLennardnl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:13:
Ik krijg die 1 seconde slomo niet eens als ik op spatiebalk druk als ze me aanvallen, ook niet als ik hem ingedrukt hou en ook niet als ik er 1 keer op druk en ook niet als ik hem bijna kapot ram.De klappen raken me dan ook gewoon, gaat nog steeds health van me af.
Dat was de missie hiervoor, hier was geen dak.Ereaser schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:36:
[...]
ff aan het dak gaan hangen waar je onder aan het vechten bent om je health te laten regeneraten
Die op de boot?Lennardnl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:49:
[...]
Dat was de missie hiervoor, hier was geen dak.
Neeee, dat iedereen om je heen gaat staan ergens in een steegje, en dan moet je een paar mensen (en aan het einde vrouwen) verslaan, zonder wapens enzo.
Verwijderd
oooooh die! dies best easy als je alle voorgaande gehad hebt, en een beetje jammer dat je niet een of andere big ass dockworker voor je neus krijgt. Viel me een beetje tegen (ook geen fatsoenlijke reward).Lennardnl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:59:
[...]
Neeee, dat iedereen om je heen gaat staan ergens in een steegje, en dan moet je een paar mensen (en aan het einde vrouwen) verslaan, zonder wapens enzo.
Oooh, je bedoelt het tournooi? nadat je al die andere gasten bent wezen opzoeken?Lennardnl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 15:59:
[...]
Die inderdaad.Ereaser schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:14:
[...]
Oooh, je bedoelt het tournooi? nadat je al die andere gasten bent wezen opzoeken?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Aha! haha
De rewards voor dat waren iid matig
Verwijderd
40%?Quad schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:26:
Sequentie 12 voltooid, wordt je uit de Animus gehaald, maar wat moet je dan doen? Volgens mij is het klaar, maar heb nog maar 40% voltooid..
Nog geen enkele side mission gedaan ofzo?
Heb puur het verhaal gevolgd.Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:29:
[...]
40%?
Nog geen enkele side mission gedaan ofzo?

En bijna alle handelsroutes had ik weer veilig gesteld.
⏩ PVOutput☀️
De aftiteling afwachten en dan weer terug in de Animus en verder met de sidemissions en pivotpoints!Quad schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:26:
Sequentie 12 voltooid, wordt je uit de Animus gehaald, maar wat moet je dan doen? Volgens mij is het klaar, maar heb nog maar 40% voltooid..
Verwijderd
Zou ik niet doen, er is zo vreselijk veel gebugd als je probeert 100% te halen na de playthrough gedaan te hebben.janvanmil schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:37:
[...]
De aftiteling afwachten en dan weer terug in de Animus en verder met de sidemissions en pivotpoints!
Moet die aftiteling wel komen, enige wat ik nu kan doen is rondzwerven in die grot, geen idee wat ik daar moet doen. Kan rond lopen, praten maar heb inmiddels van die drie personen alles wel twee keer gehoord.janvanmil schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:37:
[...]
De aftiteling afwachten en dan weer terug in de Animus en verder met de sidemissions en pivotpoints!
⏩ PVOutput☀️
Quad schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 16:51:
[...]
Moet die aftiteling wel komen, enige wat ik nu kan doen is rondzwerven in die grot, geen idee wat ik daar moet doen. Kan rond lopen, praten maar heb inmiddels van die drie personen alles wel twee keer gehoord.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Also, zonde dat alleen het hoofdverhaal gedaan hebt

⏩ PVOutput☀️
Ubisoft Downloadmanager zijn zo slechte downloadplaform en ik heb nooit problemen met steam en origin: bij elke seriecodes verzilveren en dan automatisch downloaden en klaar kees.
Ik heb hele ACIII uitgespeeld maar er zijn wel veel bugs in dat games laatse patch heb ik ook gedaan.
Bugs lijkt niet te verholpen.
Ik kon niet verder Dorpmissie af te maken: laatste kon ik niet afmaken:
Het juiste gereedschap: zoek in New York naar beide onderdelen voor Daves nieuwe hamer. Ik ging naar New York en zie ik geen icon van Dorpmissie in New York.
- Boederij Davenport: ik zie geen iconen van dorpbewoners, dus zeker bugs.
- Frontiers allle uitkijkposten zijn gesyncrhoniseerd, maar hele map is niet 100% zichtbaar.
Maar ik kan niet spel 100% uit te spelen en die zaten veel te veel bugs.
Ik ben niet geheel zeker, met het oog op dat ik meerdere games besteld heb, en dat nooit zo er uit zag.
Als het echt niet anders kan.....
http://www.xbox360achieve...en-Secrets-DLC-Found.html
Ach wat geeft het, ik ga volgend jaar de nodige DLC en patches op een nieuwe PC toevoegen als die er wel zijn, heb inmiddels het opslagbestand gewist.
Ik weet nu wat en hoe ik dingen moet doen, zodra ik een nieuwe PC heb gaat hij er weer op en begin ik opnieuw en doe ik elke side mission erbij en ga ik voor de 100%.
Wel gaar dat je een spel uitgespeeld kan hebben terwijl het maar 40% voltooid is. Dat einde is wel erg lelijk.
[ Voor 46% gewijzigd door Quad op 04-12-2012 19:12 ]
⏩ PVOutput☀️
Quad schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:09:
Hmm, kan je na de aftiteling gewoon weer verder in Connors lijf en side missions doen? Denk het niet he.
spoiler:zou er na dat stukje van die geest (vind het erg raar maar goed) vlak voor de aftiteling nog een vervolg zijn in de vorm van AC4?
Heb de savegame verwijderd

Anyway, ik ga het volgend jaar weer doen, en dan goed

⏩ PVOutput☀️
Die moet je kopen in één van de General Stores in NY.girllover2008 schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 18:49:
Ik kon niet verder Dorpmissie af te maken: laatste kon ik niet afmaken:
Het juiste gereedschap: zoek in New York naar beide onderdelen voor Daves nieuwe hamer. Ik ging naar New York en zie ik geen icon van Dorpmissie in New York.
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

escape, pijltje links, op 'exit' klikken... niks werkt en ik moet er dan uit via Alt + F4.
Ik heb het ook wel weer gehad met dit spel. Het ziet er allemaal leuk uit en het is ook leuk maar die bugs verpesten het gewoon.
Heb ook al 2 keer gehad dat dode soldaten zo'n rood icoontje boven hun hoofd kregen, waardoor ik 1x een missie niet kon afmaken (want iedereen moest gedood worden, maar ik kon die soldaten niet doden want ze waren al dood) en een keer een fort niet kon veroveren (want kon de vlag niet hijsen als ik niet incognito was, en die soldaat kon me zien ofzo dus ik werd niet incognito).
Is in beide gevallen toch nog gelukt door heel ver van de soldaten weg te lopen en weer terug te komen, maar toch.
Oh, en er staan nog overal van die Liberation Contracts. Als ik er heen ga kan ik met iemand praten, en die vertelt dan een verhaaltje over z'n zoon met wie het allemaal best gaat ofzo, maar ik heb geen idee wat ik nog moet doen?

http://i.imgur.com/NecnZ.jpg
[ Voor 15% gewijzigd door Lennardnl op 04-12-2012 20:50 ]
Leuk voor mensen die de Freedom Edition hebben en de Season pass hebben aangeschaft... die zitten nu dus met 1 DLC waar je niets aan hebt.. want 2 van de 3 zitten bij de Freedom Edition.. beetje zondejanvanmil schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:04:
Het lijkt erop dat degene met het seasonspack vandaag de eerste DLC kunnen downloaden:
http://www.xbox360achieve...en-Secrets-DLC-Found.html
EDIT: Excuus ik zie nu dat er ook wat extra's voor de MP bij zitten en een aantal outfits voor de SP.
[ Voor 9% gewijzigd door bulletrene op 04-12-2012 21:03 ]
Eerste indruk. De totale verpakking valt tegen. ter breedte van 2,5 DVD-doosjes en ter dikte van 2 dvd-doosjes. Gewoon karton , een schuifdoos. Daarin karton aanvoelende dvd-inpakdoosjes.
Verder nog niet uit de seal gehaald omdat ik niet weet of ik hem wel de moeite waard vind.
Backspace misschien? Die wordt soms ook weergegeven met een pijl naar links...Lennardnl schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 20:43:
In dit menu zit ik telkens vast:
[afbeelding]
escape, pijltje links, op 'exit' klikken... niks werkt en ik moet er dan uit via Alt + F4.
Ik heb het ook wel weer gehad met dit spel. Het ziet er allemaal leuk uit en het is ook leuk maar die bugs verpesten het gewoon.
Heb ook al 2 keer gehad dat dode soldaten zo'n rood icoontje boven hun hoofd kregen, waardoor ik 1x een missie niet kon afmaken (want iedereen moest gedood worden, maar ik kon die soldaten niet doden want ze waren al dood) en een keer een fort niet kon veroveren (want kon de vlag niet hijsen als ik niet incognito was, en die soldaat kon me zien ofzo dus ik werd niet incognito).
Is in beide gevallen toch nog gelukt door heel ver van de soldaten weg te lopen en weer terug te komen, maar toch.
Oh, en er staan nog overal van die Liberation Contracts. Als ik er heen ga kan ik met iemand praten, en die vertelt dan een verhaaltje over z'n zoon met wie het allemaal best gaat ofzo, maar ik heb geen idee wat ik nog moet doen?
http://i.imgur.com/NecnZ.jpg
Dat zijn geen liberation contracts meer, maar de locaties waar je je assassins kunt vinden om een praatje met ze te maken. Veel meer dan een praatje maken is het dus ook niet.
De bug van dode soldaten die rood blijven heb ik ook gezien ja, erg raar. Het bevrijden van die Forten vind ik ook minder dan in AC Brotherhood met die Borgia towers en AC Revelations. Nu kun je geen hulp inroepen van recruits, die leaders van een fort maai je nu 9 van de 10x met 1 hit neer omdat ze je niet zien terwijl je in Brotherhood/Revelations voorzichtig te werk moest gaan want anders waren ze gevlogen.
Wat ik daarnaast erg irritant vind is dat wanneer je 1 stap uit het verboden gebied van het fort zet op magische wijze ineens de buskruit voorraad weer is gerepareerd en de leader ook weer uit de dood is opgestaan. Eén van die forten heb ik letterlijk 10x opnieuw moeten doen...
Verwijderd
de combo's van ac3 vind ik echt zo geweldig
Assassins creed wikia misschien?Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:51:
jongens, ik ben bezig voor een schoolopdracht en ik vroeg me af of er ergens een site is waar het hele verhaal achter de templars en assassins word uitgelegd. het ubi site zelf geeft mij vrij weinig info.
de combo's van ac3 vind ik echt zo geweldig
Wat is je opdracht?
Verwijderd
Verwijderd
Interessant:Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:00:
het is voor informatica. ik maak een site erover. en het is ook voor eigen amusement. maar ik wil op deze site het verhaal ook uitleggen. ik kan wel proberen om een screendump hier neer te gooien
Maar zoek eens op Assassin's Creed story. Dan krijg je onder andere het volgende:
- http://www.nowgamer.com/f...d_3_the_story_so_far.html
- http://www.gamespot.com/f...-assassins-creed-6397711/
- YouTube: Assassin's Creed: The Story So Far - Part 1 of 5
Mare nu ben ik jouw huiswerk aan het doen
Of je mailt gewoon naar Ubi met de vraag of je het eea kan krijgen aan informatie. Vaak hebben ze ook wel een press packet waar dit allemaal inzit (met visuals enz.)Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:00:
het is voor informatica. ik maak een site erover. en het is ook voor eigen amusement. maar ik wil op deze site het verhaal ook uitleggen. ik kan wel proberen om een screendump hier neer te gooien
http://store.ubiworkshop....cyclopedia-white-edition/
http://store.ubiworkshop....yclopedia-second-edition/
Misschien is het een beetje té op die te kopen voor een school opdracht, maar je weet nu in iedergeval dat ze bestaan
Ik heb de black edition al (alles tm revelations), maar die second edition lijkt me ook vet!Ereaser schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:59:
Idd, ik bedenk met opeens dat er ook 2 encyclopediën zijn van assassins creed:
http://store.ubiworkshop....cyclopedia-white-edition/
http://store.ubiworkshop....yclopedia-second-edition/
Misschien is het een beetje té op die te kopen voor een school opdracht, maar je weet nu in iedergeval dat ze bestaan
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 13:11 ]
zit wel een winters sfeertje aanVerwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:10:
bedankt gasten, ik ga dit allemaal nazoeken. en janvanmil. het is een website voor informatica en draait in feite totaal niet om de inhoud, ik wil dit alleen zelf er heel graag in hebben, maar alsnog bedankt allemaal ;)https://skydrive.live.com/redir?resid=D2E6AD0F2FC621E2!153
Trouwens weet iemand of het weer nog verandert zodra je hem hebt uitgespeeld? En wat voor weer is het zodra je hem hebt uigespeeld?
Dat kan je instellen via de dingen die je vrij speeld met de pivotpoints! soort van cheats, maar voor het weer geldt dat niet als een cheat.Ereaser schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:21:
[...]
zit wel een winters sfeertje aan
Trouwens weet iemand of het weer nog verandert zodra je hem hebt uitgespeeld? En wat voor weer is het zodra je hem hebt uigespeeld?
Verwijderd
Zijn er zelfs 2:janvanmil schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:24:
[...]
Dat kan je instellen via de dingen die je vrij speeld met de pivotpoints! soort van cheats, maar voor het weer geldt dat niet als een cheat.
Het weer veranderd wel degelijk, en er is een cheat voor die de progress niet tegenhoud.
De jaargetijden veranderen niet, maar daar is wel een cheat voor te gebruiken, en die houd de progress ook niet tegen.
Ben nu langzaam al mijn challenges aan het afwerken, om daarna de zee missies te doen en daarna het verhaal uit te spelen. Meestal als ik het verhaal heb uitgepeeld heb ik geen behoefte meer over verder te spelen, maar nu zal ik die pivot points nog wel gaan halen
Verwijderd
Pivot points zijn niet echt af te maken he, het is online dus als iemand jouw geplaatste pivot vind dan ben jij hem kwijt, en dan mag je die weer gaan zoeken.Ereaser schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:56:
Thanks![]()
Ben nu langzaam al mijn challenges aan het afwerken, om daarna de zee missies te doen en daarna het verhaal uit te spelen. Meestal als ik het verhaal heb uitgepeeld heb ik geen behoefte meer over verder te spelen, maar nu zal ik die pivot points nog wel gaan halen
Nee hoor. Je moet een stuk of 12 pivot points zoeken, daarmee is die challenge klaar. Je raakt je pivot points ook niet kwijt, je kan ze gebruiken om anderen te zoeken. De locaties zijn echter wel random gekoppeld aan locaties waar andere hun pivotpoints hebben geplaatst. (zie ook http://www.ign.com/wikis/assassins-creed-3/Pivot_Points)Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:49:
[...]
Pivot points zijn niet echt af te maken he, het is online dus als iemand jouw geplaatste pivot vind dan ben jij hem kwijt, en dan mag je die weer gaan zoeken.
[ Voor 5% gewijzigd door janvanmil op 05-12-2012 15:20 ]
Verwijderd
Ah ja doh. was dat even vergeten...janvanmil schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:15:
[...]
Nee hoor. Je moet een stuk of 12 pivot points zoeken, daarmee is die challenge klaar. Je raakt je pivot points ook niet kwijt, je kan ze gebruiken om anderen te zoeken. De locaties zijn echter wel random gekoppeld aan locaties waar andere hun pivotpoints hebben geplaatst. (zie ook http://www.ign.com/wikis/assassins-creed-3/Pivot_Points)
spoiler:Aan het einde krijg je dat te horen dat het memory is geupload naar een cloud. Daarmee sorteren ze voor op een volgende Assassin's Creed (ongeveer op eenzelfde wijze als brotherhood deed voor revelations)
Ook leuk trouwens dat je dus met je 2e playthrough meteen al de pivots kan gaan vinden...
Wel leuk verhaal.. in het begin had ik echt moeite met Connor in hoe die was en deed.. maar later kreeg ik weer wat meer zin om door te spelen.
En de zeeslagen zijn echt een hele leuke toevoeging, alles gedaan zonder upgrades.. want geen geld.. dat maakte het winnen alleen maar meer rewarding voor mijn ego. Ik ga maar is googlen naar een piratenboot simulatie ofzo, echt heel veel fun aan gehad!
Greetings from Earth
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ik vond hem juist wat tegenvallen. Niet de letterlijke inhoud, alle games en DLC en een seasonpas is leuk. Maar gewoon de hele aankleding.v8power67 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:14:
Net even mijn anthology bekeken. En alle ac games zitten erin incl dlc. Maar voor ac3 hebben ze de seasonpass erin gestopt. Erg mooi voor 35 eurohad hem alleen beter voor ps3 kunnen doen want heb alle ac games al op de xbox behalve deel 1, die had ik ooit verkocht. En had dan ac3 gehad op alle platformen behalve wii u. Maar verder heel blij mee en blij dat ubisoft hem verzonden nheeft voor 35 euro en niet ging vragen om resterende bedrag, was hun eigen fout dus netjes gehandeld.
Verwijderd
Dat wel, maar dan is de laatste toch wel een beetje nasty als je ook nog eens 100% sync wilt halen.Lennardnl schreef op woensdag 05 december 2012 @ 20:14:
Ik heb die zeemissies gedaan met alle unlocks, dan is het echt een fluitje van een cent en ben je binnen 4 minuten al met de volgende missie bezig.
Helemaal die missies waarbij het stormtVerwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:26:
[...]
Dat wel, maar dan is de laatste toch wel een beetje nasty als je ook nog eens 100% sync wilt halen.
Heb ze toevallig gister avond ook allemaal gehaald, nu alleen de templar missies op zee nog en dan verder met het verhaal.