Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Lennardnl schreef op maandag 26 november 2012 @ 18:43:
Pff ik ga steeds dood bij die wolven, druk gewoon te laat die toetsen in. ;(

heb ze maar gewoon neergeschoten nu :D
Als je de wolven in de Frontier lastig vind... succes met de wolven die je tegen komt bij het claimen van de schat van Captain Kidd :). Die kreeg ik echt niet dood door gebruik te maken van die toetsen, de tijd die je krijgt is echt nog een factor 3 korter dan bij 'gewone' wolven.

Ik erger me wel aan een aantal kleine bugs, vraag me af of meer mensen daar last van hebben:
- Bij opstarten spel snapt het spel 9 van de 10 keer niet dat ik 2 vuurwapens heb en spawn ik met 1 wapen. Dan moet ik een winkel opzoeken om m'n wapen opnieuw te selecteren.
- Na een desynchronisatie verliest Connor vaak z'n bijl. Ook dan moet ik terug naar een winkel om deze opnieuw te selecteren.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
XyritZz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:27:
[...]

Als je de wolven in de Frontier lastig vind... succes met de wolven die je tegen komt bij het claimen van de schat van Captain Kidd :). Die kreeg ik echt niet dood door gebruik te maken van die toetsen, de tijd die je krijgt is echt nog een factor 3 korter dan bij 'gewone' wolven.
Waarom kun je nergens een moeilijkheidsgraad instellen dan? Dan kunnen de ervaren spelers op hard of weetikwat spelen en kan ik als newbie gewoon easy doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domus von Dutch
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-09-2013
Misschien kan iemand mij helpen. Ik ben al een avond en ochtend van alles aan het uitproberen, maar mijn spel blijft freezen.

Na 5 minuten spelen stopt het beeld. Achtergrond geluiden spelen door en soms hoor je de actors nog een zin afmaken. Naar 30 seconde tot 1 minuut hervat het spel. Echter na tijd stopt het spel weer. Dit gebeurd tijdens vechten, lopen en de cinematics.

Ik heb een dual 2011 socket en 5970 (deze kaart vervangen voor een 5870 geen veranderingen) Asus ROG audio kaart
- Drivers update en degrade 12.06 / 12.11
- Norton uitgeschakeld
- hosts file aangepast (kan incorrect zijn geweest)
- Internet uit, offline en safe modus van het spel geprobeerd
- Laaste Direct X opnieuw geinstalleerd
- Audio drivers moederbord geinstalleerd (probleem lijkt nu iets minder vaak voor te komen, elke zes/zeven minuten)

Weet iemand ander nog een quick fix, dan wel oorzaak?

[ Voor 32% gewijzigd door Domus von Dutch op 27-11-2012 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:39
Ik heb het spel gisteren zelf ook ontvangen en even een halfuurtje gespeeld. Maar ik vind het erg tegenvallen. Ten eerste draait hij op de laagste settings brak op mijn i5 met 5870. Dat terwijl het grafisch nou niet zoveel beter is dan zn voorgangers, die met alles op high altijd prima draaiden. Daarnaast supporten de voorgangers wel mijn Logitech Rumblepad 2, en deze niet meer. Staat er telkens druk op B ipv 4. Heel lastig als de besturing weer net wat veranderd is en er niet beter op is geworden voor mijn gevoel.

Misschien moet ik even doorbijten, maar mn eerste ontmoeting met AC3 valt enorm tegen. Het hoofdkarakter is ook maar een kneus.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Lennardnl schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:56:
[...]

Waarom kun je nergens een moeilijkheidsgraad instellen dan? Dan kunnen de ervaren spelers op hard of weetikwat spelen en kan ik als newbie gewoon easy doen.
Assassins Creed is standaard easy :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
XyritZz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 09:27:
[...]

Ik erger me wel aan een aantal kleine bugs, vraag me af of meer mensen daar last van hebben:
- Bij opstarten spel snapt het spel 9 van de 10 keer niet dat ik 2 vuurwapens heb en spawn ik met 1 wapen. Dan moet ik een winkel opzoeken om m'n wapen opnieuw te selecteren.
- Na een desynchronisatie verliest Connor vaak z'n bijl. Ook dan moet ik terug naar een winkel om deze opnieuw te selecteren.
Easy peasy. Gewoon de boom opklimmen die er naast staat (de schuine). De wolven negeren je, je springt naar beneden, hidden blade kill, probleem opgelost.

En dat van die bijl had ik ook op de PS3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:14

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nog meer mensen last van de "rekruten bug"? Heb alle moordernaars/bevrijdingsmissies/contracten gedaan. 4 van de 6 rekruten kan ik inzetten. Eén deel in New York en in Boston blijven aangevallen door de britten.

En ik ben jammer genoeg niet de enige?

http://www.ign.com/wikis/...Assassin_Recruit_Missions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 04-06 06:30
Splinter Cell schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:47:
Nog meer mensen last van de "rekruten bug"? Heb alle moordernaars/bevrijdingsmissies/contracten gedaan. 4 van de 6 rekruten kan ik inzetten. Eén deel in New York en in Boston blijven aangevallen door de britten.

En ik ben jammer genoeg niet de enige?

http://www.ign.com/wikis/...Assassin_Recruit_Missions
Ik heb ook last van die bug in boston. Noordelijkste sector mist bij mij denk ik een assassin mission..
Overigens vind ik heel veel van de extra dingen heel slecht uitgelegt. Traden en assassins recruiten wordt echt matig uitgelegt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
ybastiaans schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:43:
[...]

Easy peasy. Gewoon de boom opklimmen die er naast staat (de schuine). De wolven negeren je, je springt naar beneden, hidden blade kill, probleem opgelost.

En dat van die bijl had ik ook op de PS3!
Zo heb ik het uiteindelijk ook opgelost, maar in gewone combat zijn die wolven niet normaal zo lastig.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:18

odan

The dark side is within all!

Bremg schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:00:
[...]

Ik heb ook last van die bug in boston. Noordelijkste sector mist bij mij denk ik een assassin mission..
Overigens vind ik heel veel van de extra dingen heel slecht uitgelegt. Traden en assassins recruiten wordt echt matig uitgelegt
loop even rond in de foggy secties van de map. dan vind je vaak de laatste nog wel.

lijk haast wel of ze een aantal viewpoints hebben vergeten.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

ph4ge schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:22:
Ik heb het spel gisteren zelf ook ontvangen en even een halfuurtje gespeeld. Maar ik vind het erg tegenvallen. Ten eerste draait hij op de laagste settings brak op mijn i5 met 5870. Dat terwijl het grafisch nou niet zoveel beter is dan zn voorgangers, die met alles op high altijd prima draaiden.
Raar als ik zo de problemen met de performance hoor. Ik speel hier op een i7-860 met GTX560 non Ti met de instellingen op hoog en het draait als een trein. Da's nou toch niet echt een high tech setup te noemen lijkt me. Misschien een verschil in opvatting wat we onder goed of slecht draaien verstaan.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
odan schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:11:
[...]

loop even rond in de foggy secties van de map. dan vind je vaak de laatste nog wel.

Meteen na mijn post nog een keer gaan kijken aan de hand van een post op een ander forum.
Blijkt idd in één van die foggy stukjes nog een missie te zitten, vond het al heel apart.
Ik heb ook vaak het idee dat er viewpoints missen.. Die bomen duurden trouwens ook wel een tijd voor ik die door had (de viewpoint bomen) en die gaan nog steeds niet vlekkeloos, beetje buggy..

Kwam er net ook achter dat je zelf trading caravans kunt craften, al brengt het traden vrijwel niks op..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
  • Laatst online: 03-06 14:53
Bremg schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:00:
[...]

Eens, vooral dat traden snap ik niet helemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
odan schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:11:
[...]

Inderdaad in Boston Noord moet je goed zoeken, op den duur kom je een 'verboden' stukje van de map tegen (met rood weergegeven) en daar kun je nog een missie doen. New York Noord is ook lekker buggy, als je alle missies hebt gedaan krijg je geen map icon naar de recruit. Je moet die dus zelf gaan zoeken (staat ergens North-West voor een huis).

Wat ik me nog afvraag: Is het verplicht die underground locaties te zoeken om een full sync te halen? Ik heb namelijk in Boston nooit iets met die underground gedaan maar heb wel de 'trophy' in m'n Homestead huis staan dat ik Boston volledig ontdekt heb...
Bremg schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:14:
[...]

Meteen na mijn post nog een keer gaan kijken aan de hand van een post op een ander forum.
Blijkt idd in één van die foggy stukjes nog een missie te zitten, vond het al heel apart.
Ik heb ook vaak het idee dat er viewpoints missen.. Die bomen duurden trouwens ook wel een tijd voor ik die door had (de viewpoint bomen) en die gaan nog steeds niet vlekkeloos, beetje buggy..

Kwam er net ook achter dat je zelf trading caravans kunt craften, al brengt het traden vrijwel niks op..
Ik vind ook dat het inzetten van Assassins in andere staten erg slecht wordt uitgelegd, evenals het handelen. Op den duur ben ik zelf maar wat gaan spelen en ben ik er zo achter gekomen dat je op die manier je eigen buidels kunt vergroten, en bakken met geld kunt verdienen door bevers/beren te farmen en die via een zeeroute te versturen.

Ik stuur dan 3 boten tegelijk weg vol met berenvellen, dat is 3x 12.000 dat binnen komt. Gaat hard met je upgrades voor de Aquila dan :). Let wel op dat je eerst die zeeroute moet clearen van vijanden, dan heb je maar een risico percentage van 5%.

[ Voor 25% gewijzigd door XyritZz op 27-11-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
XyritZz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:15:
[...]

Inderdaad in Boston Noord moet je goed zoeken, op den duur kom je een 'verboden' stukje van de map tegen (met rood weergegeven) en daar kun je nog een missie doen. New York Noord is ook lekker buggy, als je alle missies hebt gedaan krijg je geen map icon naar de recruit. Je moet die dus zelf gaan zoeken (staat ergens North-West voor een huis).

Wat ik me nog afvraag: Is het verplicht die underground locaties te zoeken om een full sync te halen? Ik heb namelijk in Boston nooit iets met die underground gedaan maar heb wel de 'trophy' in m'n Homestead huis staan dat ik Boston volledig ontdekt heb...

[...]

Ik vind ook dat het inzetten van Assassins in andere staten erg slecht wordt uitgelegd, evenals het handelen. Op den duur ben ik zelf maar wat gaan spelen en ben ik er zo achter gekomen dat je op die manier je eigen buidels kunt vergroten, en bakken met geld kunt verdienen door bevers/beren te farmen en die via een zeeroute te versturen.

Ik stuur dan 3 boten tegelijk weg vol met berenvellen, dat is 3x 12.000 dat binnen komt. Gaat hard met je upgrades voor de Aquila dan :). Let wel op dat je eerst die zeeroute moet clearen van vijanden, dan heb je maar een risico percentage van 5%.
Traden met boten? Dat ben ik nog net tegengekomen, net als dat ik maar niet kan uitvogelen hoe je je schip en homestead kunt upgraden. Zal ongetwijfeld bij de harbormaster ergens kunnen, misschien een apart boek ofzo?

Edit: Upgraden van het schip gevonden, nu de homestead nog..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Hoe kan je het snelst reizen? ALs ik van de boerderij (charles) naar Boston wil ben ik eerst een half uur aan het lopen voor ik bij Boston ben. Daar aangekomen moet ik dus wapens vinden, heb een boog, in filmpjes zie je pijlen maar die heb ik niet? :9

Waar kan je dierenhuiden etc verkopen? Heb nog maar relatief weinig geld 1k en ben bij sequence 6.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:51

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
Uhm, ga naar je map en selecteer de Quick travel points (iconen op de map)? Ben je er in 10 seconden ;) Maar niet alle plekken hebben fst travel; over het algemeen staan ze wel strategisch over de hele kaart.

WBT dierenhuiden verkopen; Zoek eens naar de Pond tekens op je map in Boston; dat zijn winkels waar je de boel kan verkopen.

Daar kan je overigens ook pijlen kopen voor je boog of kogels voor je pistool enz.

Heb je uberhaubt geluisterd tijdens de intro naar deze dingen of ook maar iets van moiete gestoken in het opzoeken hiervan? Dit is wel heel erg basic AC 1 on 1
Bremg schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 11:29:
[...]

Traden met boten? Dat ben ik nog net tegengekomen, net als dat ik maar niet kan uitvogelen hoe je je schip en homestead kunt upgraden. Zal ongetwijfeld bij de harbormaster ergens kunnen, misschien een apart boek ofzo?

Edit: Upgraden van het schip gevonden, nu de homestead nog..
Homestead kan je upgraden door homestead missies te doen. Hoe verder je in het verhaal zit, hoe meer je er kan doen. Tevens moet ja alle Homestead inwoners hebben om all Homestead missies te doen. Elke missie is weer een level voor die inwoner en vervolgens kan je weer andere dingen maken om te craften .

Boten om te traden kan je trouwens maken in hetzelfde menu waar je dingen kan craften; dus of in een winkel of in de ledger (boek) naast de capitain/harbor master of in je Homestead.

[ Voor 44% gewijzigd door Notna op 27-11-2012 12:03 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Notna schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:01:
Uhm, ga naar je map en selecteer de Quick travel points (iconen op de map)? Ben je er in 10 seconden ;) Maar niet alle plekken hebben fst travel; over het algemeen staan ze wel strategisch over de hele kaart.

WBT dierenhuiden verkopen; Zoek eens naar de Pond tekens op je map in Boston; dat zijn winkels waar je de boel kan verkopen.

Daar kan je overigens ook pijlen kopen voor je boog of kogels voor je pistool enz.

Heb je uberhaubt geluisterd tijdens de intro naar deze dingen of ook maar iets van moiete gestoken in het opzoeken hiervan? Dit is wel heel erg basic AC 1 on 1
Hmm thanks, ik ga te veel op in het verhaal ipv nuttige dingen uit te zoeken in de game :').
Nu blijkt ineens dat je een map overzicht kan krijgen 8)7 , al die tijd zonder gedaan dit helpt enorm _/-\o_ !

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Ik snap het vechten niet. :')

Ik loop altijd wat op de spatiebalk, E (of pijltje naar beneden) en muisknop te rammen en dan overleef ik meestal wel 4 vijanden, maar er zit vast wel een logica achter?
Wat ik ook doe, ik krijg enemies nooit snel dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik ben nu erg tevreden over bol.com. Had namelijk join or die besteld en kon dus niet geleverd worden. Daarna maar gecanceld en toen freedom editie er op stond toch die maar gekocht. Nu krijg ik als compensatie nog de join or die dlc codes + Season pass code toe gestuurd :D Gister de join or die code al ontvangen. Super vet, nu heb ik straks alle extra content voor mijn lievelings spel :) AC3 ftw!

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Lennardnl schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:23:
Ik snap het vechten niet. :')

Ik loop altijd wat op de spatiebalk, E (of pijltje naar beneden) en muisknop te rammen en dan overleef ik meestal wel 4 vijanden, maar er zit vast wel een logica achter?
Wat ik ook doe, ik krijg enemies nooit snel dood...
De kunst is om een kill-chain te maken. Als je een enemy killed en je doet daarna een attack op een volgende enemy dan zal Connor direct een kill-move maken. Als je je attacks goed timed kun je op die manier met gemak 10+ enemies achter elkaar neerhakken. Let er ook even op dat je het juiste wapen selecteert, in mijn ervaring gaan enemies 10x sneller dood als je je bijl gebruikt in plaats van de hidden blades.

Rood driehoekje bij een vijand boven z'n hoofd dan moet je block gebruiken. Sommige enemies kun je niet killen zonder dat je hun wapens afpakt of ze op de grond gooit, ook hiervoor heb je een aparte knop. Wapens afpakken doe je door te blocken en daarna in een slowmo de juiste toets te raken.

Wat de toetsen zijn weet ik niet, ik speel niet op pc. Op de console zijn het dus eigenlijk 3 toetsen die je moet gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
XyritZz schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:30:
[...]

De kunst is om een kill-chain te maken. Als je een enemy killed en je doet daarna een attack op een volgende enemy dan zal Connor direct een kill-move maken. Als je je attacks goed timed kun je op die manier met gemak 10+ enemies achter elkaar neerhakken. Let er ook even op dat je het juiste wapen selecteert, in mijn ervaring gaan enemies 10x sneller dood als je je bijl gebruikt in plaats van de hidden blades.

Rood driehoekje bij een vijand boven z'n hoofd dan moet je block gebruiken. Sommige enemies kun je niet killen zonder dat je hun wapens afpakt of ze op de grond gooit, ook hiervoor heb je een aparte knop. Wapens afpakken doe je door te blocken en daarna in een slowmo de juiste toets te raken.

Wat de toetsen zijn weet ik niet, ik speel niet op pc. Op de console zijn het dus eigenlijk 3 toetsen die je moet gebruiken.
Dit. zit er vanaf brotherhood in, maar wordt heel slecht uitgelecht in 3 vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
williewonka03 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 13:45:
[...]

Dit. zit er vanaf brotherhood in, maar wordt heel slecht uitgelecht in 3 vind ik
Het meeste wordt toch netjes uitgelegd in de eerste 5 sequences? Het vechtsysteem zelfs als als je op de boot stapt naar boston...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
janvanmil schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 07:26:
[...]

haha, zeker AC1, AC2, Brotherhood en Revelations niet gespeeld zeker :P
Haha toch wel, maar het verhaal heeft me nooit kunnen boeien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Okasha schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:20:
[...]

Haha toch wel, maar het verhaal heeft me nooit kunnen boeien..
Als je niks met het verhaal hebt, zijn het echt te lange tussenstukken jah. Gelukkig speel ik voor t verhaal, anders wordt het vrij snel eentonig denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Draait helaas voor geen meter op mijn oude 4200+ x2 en 4870 van Ati. Ging prima tot ik in de stad Boston kwam toen werd het einde "fatsoenlijke" fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Op mijn quad Q6600 met HD6870 moet je ook tegen schokkerig beeld kunnen, zeker als er wat mannetjes achter je aan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

janvanmil schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 14:17:
[...]

Het meeste wordt toch netjes uitgelegd in de eerste 5 sequences? Het vechtsysteem zelfs als als je op de boot stapt naar boston...
Het verschil zit hem erin dat je in de voorgaande games eigenlijk maar 2 knoppen nodig had voor het vechten, en daar vrijwel iedereen mee de baas kon. Nu heb je opeens 3 knoppen nodig (disarmen is nu ook vaak verplicht voor de leiders). Als je alle voorgaande games hebt gespeeld, dan geloof je de intro van dat vechten wel. Dan gaat het een tijdje goed, en opeens kom je vijanden tegen die je om onverklaarbare reden niet om zeep kunt helpen.

Daarnaast blijven ze altijd schuiven met de combinaties van functies die per knop zijn toegewezen. Ik zou zweren dat rennen (buiten een gevecht) en blocken (in een gevecht) in de voorgaande games de rechter muisknop was.* Dat is tenminste mijn automatische reactie als ik een mep dreig te krijgen.
Nu zit rennen wel nog steeds onder diezelfde knop, maar blocken is verschoven naar een andere knop. Niet alleen zijn de knoppen veranderd, de combinaties van functies die bij een knop horen zijn dus óók veranderd, en dát stoort me wel een beetje. Het is niet alsof er zoveel fundamentele wijzigingen zijn in de besturing dat ze daar allemaal andere knoppen voor moeten gaan verzinnen.

Natuurlijk, je kunt overal aan wennen, maar als je de delen eens achter elkaar zou willen spelen, moet je ieder spel opnieuw wennen aan de besturing. Dat kan toch niet helemaal de bedoeling zijn, lijkt me.

* Een en ander natuurlijk afhankelijk van persoonlijke settings en gebruikte hardware.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
DrivinUCrazy schreef op woensdag 28 november 2012 @ 07:57:
[...]

Het verschil zit hem erin dat je in de voorgaande games eigenlijk maar 2 knoppen nodig had voor het vechten, en daar vrijwel iedereen mee de baas kon. Nu heb je opeens 3 knoppen nodig (disarmen is nu ook vaak verplicht voor de leiders). Als je alle voorgaande games hebt gespeeld, dan geloof je de intro van dat vechten wel. Dan gaat het een tijdje goed, en opeens kom je vijanden tegen die je om onverklaarbare reden niet om zeep kunt helpen.

Daarnaast blijven ze altijd schuiven met de combinaties van functies die per knop zijn toegewezen. Ik zou zweren dat rennen (buiten een gevecht) en blocken (in een gevecht) in de voorgaande games de rechter muisknop was.* Dat is tenminste mijn automatische reactie als ik een mep dreig te krijgen.
Nu zit rennen wel nog steeds onder diezelfde knop, maar blocken is verschoven naar een andere knop. Niet alleen zijn de knoppen veranderd, de combinaties van functies die bij een knop horen zijn dus óók veranderd, en dát stoort me wel een beetje. Het is niet alsof er zoveel fundamentele wijzigingen zijn in de besturing dat ze daar allemaal andere knoppen voor moeten gaan verzinnen.

Natuurlijk, je kunt overal aan wennen, maar als je de delen eens achter elkaar zou willen spelen, moet je ieder spel opnieuw wennen aan de besturing. Dat kan toch niet helemaal de bedoeling zijn, lijkt me.

* Een en ander natuurlijk afhankelijk van persoonlijke settings en gebruikte hardware.
Ik vind vrijwel alles slecht en matig uitgelegd. Gelukkig gaat het spel goed om met alt+tab dus kan ik het dan even opzoeken. Dat van het ontwapenen wist ik bijvoorbeeld nog niet. Ik gebruik altijd de rope dart, loop een stukje achter uit, ropedart en dan kill ik die officers enzo..

Killchains werden ook nergens uitgelegd.. Voorheen had je nog die training waar je al je trucjes minimaal 1 keer zelf moest doen zodat je ze ook onthield en meteen zag waarom het nuttig was..

[ Voor 4% gewijzigd door Bremg op 28-11-2012 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Dat ben ik met je eens.

Goede tip trouwens van die ropedart! :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrivinUCrazy schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:44:
Dat ben ik met je eens.

Goede tip trouwens van die ropedart! :)
Disarmen vind ik nog nieteens zo een heel groot probleem. Wat mij meer irriteert is dat bodyblocken als er op je geschoten word. Ik heb 1 missie echt meer dan 10 keer herstart omdat het de bedoeling was om niet geraakt te worden door de kogels (en je daar dus een bodyblock voor moest gebruiken). Uiteindelijk heb ik het zonder gedaan maar wel met veel moeite en geluk :)

Ik vind eigenlijk ook wel dat er veelste veel opties zijn voor trading/crafting. ik ben nog niet zo heel ver in het spel denk ik, maar ik moet wel zeggen dat het me een beetje te veel verschillende items zijn. Daar zal dan vast ook het bulk van het geld mee te verdienen zijn, want ik heb chronisch geld tekort.

Gelukkig wel de vendor met de feather/chest/peg leg/almanak page maps gevonden, daar maar eerst allemaal achteraan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:56:
[...]

Disarmen vind ik nog nieteens zo een heel groot probleem. Wat mij meer irriteert is dat bodyblocken als er op je geschoten word. Ik heb 1 missie echt meer dan 10 keer herstart omdat het de bedoeling was om niet geraakt te worden door de kogels (en je daar dus een bodyblock voor moest gebruiken). Uiteindelijk heb ik het zonder gedaan maar wel met veel moeite en geluk :)

Ik vind eigenlijk ook wel dat er veelste veel opties zijn voor trading/crafting. ik ben nog niet zo heel ver in het spel denk ik, maar ik moet wel zeggen dat het me een beetje te veel verschillende items zijn. Daar zal dan vast ook het bulk van het geld mee te verdienen zijn, want ik heb chronisch geld tekort.

Gelukkig wel de vendor met de feather/chest/peg leg/almanak page maps gevonden, daar maar eerst allemaal achteraan :)
Het snelste om geld te verdienen is bear- of beaverskins te verhandelen. Daarbij levert de handel via boten nog het meeste op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanmil schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:06:
[...]

Het snelste om geld te verdienen is bear- of beaverskins te verhandelen. Daarbij levert de handel via boten nog het meeste op.
Hmmm... moet ik wel bootjes hebben ;) Ik heb nu 1 cartwagon, geeft wel aan hoe ver ik in het spel ben. Vooral bezig nu om de Frontier helemaal te cleanen van al het los liggend en lopend gespuis. Heb alle chests al binnen, nu nog 1 Peg Leg en 3 of 4 feathers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:11:
[...]

Hmmm... moet ik wel bootjes hebben ;) Ik heb nu 1 cartwagon, geeft wel aan hoe ver ik in het spel ben. Vooral bezig nu om de Frontier helemaal te cleanen van al het los liggend en lopend gespuis. Heb alle chests al binnen, nu nog 1 Peg Leg en 3 of 4 feathers :)
Die cartwagons zijn irritant, al een paar keer gehad dat ie wordt overvallen en dan krijg ik ineens een melding "You failed to protect your transport".... Zou leuk zijn als er dan ook een melding komt dat je wagentje wordt aangevallen zodat je nog tijd hebt om er op te reageren.

Vind het overigens jammer dat die captain kidd bonus maar af en toe werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
XyritZz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:44:
[...]

Die cartwagons zijn irritant, al een paar keer gehad dat ie wordt overvallen en dan krijg ik ineens een melding "You failed to protect your transport".... Zou leuk zijn als er dan ook een melding komt dat je wagentje wordt aangevallen zodat je nog tijd hebt om er op te reageren.

Het had idd leuker geweest als dat permanent was (zoals de legende ook doet vermoeden zeg maar). Ik zou ook niet weten waarom het een kans zou verhogen ipv gewoon zou werken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
XyritZz schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:44:
[...]

Dat heb ik dus ook. Die tutorial gevolgd en enige tijd later ineens die melding... Wist niet eens dat je die wagons kan beschermen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Heb idd ook nog nooit gezien dat je die wagens uberhaupt kan beschermen, maar wel iedere keer zo'n message geven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ereaser schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:53:
Heb idd ook nog nooit gezien dat je die wagens uberhaupt kan beschermen, maar wel iedere keer zo'n message geven :/
Je kan ze inderdaad beschermen, alleen die melding is maar heel even in beeld (rechts boven) en daar komt zoveel info voorbij dat ik daar de helft van de tijd niet naar kijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Waar stel je de taal in? :o
Ik heb gewoon de Nederlandse versie, maar Engels lijkt me wel relaxter, heb vaak het idee dat de vertalingen wat crappy zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lennardnl schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:56:
Waar stel je de taal in? :o
Ik heb gewoon de Nederlandse versie, maar Engels lijkt me wel relaxter, heb vaak het idee dat de vertalingen wat crappy zijn.
Gewoon in het options menu? Ik heb hem daar zien staan. Is wel een beetje naar de bekende weg vragen of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:03:
[...]

Gewoon in het options menu? Ik heb hem daar zien staan. Is wel een beetje naar de bekende weg vragen of niet ;)
Oh, had het niet gezien. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Topicstarter
janvanmil schreef op woensdag 28 november 2012 @ 11:56:
[...]
Je kan ze inderdaad beschermen, alleen die melding is maar heel even in beeld (rechts boven) en daar komt zoveel info voorbij dat ik daar de helft van de tijd niet naar kijk ;)
Ik ga hier helemaal in mee. Ik kijk er nu af en toe naar maar in de regel niet. Zie je opeens linksboven je scherm dat je gefaald hebt je konvooi te beschermen. Nou ja, kan d'r niet echt wakker om liggen. Wel jammer want had een hoop wolvenhuiden weggestuurd, toch een konvooi van 1200 pond.

Nu ongeveer een uurtje of 8 kunnen spelen. Sequintie 6 ben ik geloof ik. Heb nu ein-de-lijk als Connor m'n assassins uniform aan :) . Voelt toch weer een stuk vertrouwder moet ik bekennen.

Tot nu toe vind ik de game weer ontzettend leuk. Boston heeft me echt verbaasd. Eerste indruk was echt wel wow! :*) Het ziet er heerlijk uit (alles op hoogste, gtx670 8) ), loopt soepel. De daken zijn wel een stuk anders dan in voorgaande delen, dat vind ik wel jammer. Het loopt toch wat minder soepel en snel over de daken.

De bewegingen van Connor zijn trouwens wel subliem. Alles loopt echt als een trein. Het free runnen gaat heerlijk (met een gemiddelde misstap van 1 per uur, dat wel). In de stad is het weer vanouds rennen, geen problemen. De bomen daarentegen is wel even wennen, evenals de rotsen. Het is even zoeken waar je op kunt letten zodat je kunt klimmen maar als je dat eenmaal doorgaat loopt dat ook als een trein =) De frontier zelf is ook schitterend, maar dan wel met name in de lente!

Het jagen vind ik nog mwoah. Het is leuk maar jagen op dat kleine wild is niet echt de moeite eigenlijk. Doe mij maar meteen wat wolven, deers, beren e.d., lynx is ook prima. Gaat stuk sneller en levert veel meer op :+

Dan het nieuwe vechtsysteem! Ik was wat sceptisch maar het werkt echt heerlijk _/-\o_ Zonder al te veel moeite kun je door een grote groep heen slachten en de bewegingen zien er weer heerlijk uit. Dikke props voor Ubisoft! Je moet wel ff goed kijken welke mensen je direct dodelijk kunt counteren en welke je moet disarmen. Ik heb echter nog wel een klein probleempje met menselijk schild, dat lukt nog niet altijd helemaal. Dat reloaden duurt trouwens wel verschrikkelijk lang :'(

Enfin, speel lekker alles op m'n gemakje. Nu wat sidemissions aan het doen :) Lekker met een 360 controller op de bank voor m'n grote tv. Ik vermaak me nog wel eventjes! _/-\o_

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
Mu.siQ schreef op woensdag 28 november 2012 @ 13:33:
[...]
Dat reloaden duurt trouwens wel verschrikkelijk lang :'(
Dat is in het eggie ook met zo'n geweer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Nu online

Quad

Doof

Het reloaden verhaal, ik pak dan altijd weer een andere geweer :9
Ook leuk soms, gewoon in een boom klimmen ofzo en daarna er weer op duiken en dat paar keer doen :')
Dat body bescherming voor de kogels lukt mij niet, elke keer als ze schieten moe tje op spatie drukken, mja doe ik wel maar gebeurt niets :'(.

Soms is het even kijken wat je precies moet doen, veelal wordt je weer terug in de map gezet na een missie en is het onduidelijk wat je kan doen.
Ik ga vaak even jagen of gewoon wat roodrokken killen, is gewoon leuk :).
Ik ga wel telkens dood bij de beer, wolven schiet ik met pijl en boog dood.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:27
Quad schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:03:
..
Dat body bescherming voor de kogels lukt mij niet, elke keer als ze schieten moe tje op spatie drukken, mja doe ik wel maar gebeurt niets :'(.
..
Ik merk dat ik wel echt richting een vijand moet lopen, om dan op de betreffande actieknop (Xbox->a) te drukken.. als ik dichtbij genoeg ben, zal hij zelf tot actie overgaan en een menselijk schild pakken... Sta ik wat verder van een redcoat af en/of stil, dan gebeurd er niets....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ook leuk soms, gewoon in een boom klimmen ofzo en daarna er weer op duiken en dat paar keer doen :')
Dat moet je wel in de buurt van een 'slachtoffer' doen. Lukt mij negen van de tien keer wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms is het even kijken wat je precies moet doen, veelal wordt je weer terug in de map gezet na een missie en is het onduidelijk wat je kan doen.
Ik ga vaak even jagen of gewoon wat roodrokken killen, is gewoon leuk :).
Ik ga wel telkens dood bij de beer, wolven schiet ik met pijl en boog dood.
Beer is altijd dezelfde quicktime event, op pc is het altijd E+Q,E+SPACE,E+Linker Muiknop of in een andere volgorde...

Trouwens, als je beesten afmaakt met je blote handjes krijg je wel veel betere hides en meer extra's he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuddingNL
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:19:
[...]

Beer is altijd dezelfde quicktime event, op pc is het altijd E+Q,E+SPACE,E+Linker Muiknop of in een andere volgorde...

Trouwens, als je beesten afmaakt met je blote handjes krijg je wel veel betere hides en meer extra's he ;)
Weet jij hoe het zit met snares? is dat ook een "clean" kill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
PuddingNL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:37:
Ja en pijl en boog ook.
Bij een beer of eland kan je trouwens na het eerste quick time event meteen weer op aanvallen drukken, dan scheelt weer wat tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PuddingNL schreef op woensdag 28 november 2012 @ 15:37:
[...]

Yup, en als je dan bate en snares tegelijk gebruikt krijg je ook nog je huntsman kills (moet je 5 keer doen).

Als je iets afmaakt met een mes of pijl dan is het ruined pelt wat je krijgt, en meestal krijg je dan ook meteen zo een melding dat je het beter met je handen kan doen om betere rewards te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:00:
[...]

Yup, en als je dan bate en snares tegelijk gebruikt krijg je ook nog je huntsman kills (moet je 5 keer doen).

Als je iets afmaakt met een mes of pijl dan is het ruined pelt wat je krijgt, en meestal krijg je dan ook meteen zo een melding dat je het beter met je handen kan doen om betere rewards te krijgen.
Voor de goede orde; met handen neem ik aan dat je bedoelt hidden blade ;)

Ik moet de eerste man nog tegenkomen die een beer of een eland met zijn blote handen om zeep helpt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:01:
[...]

Voor de goede orde; met handen neem ik aan dat je bedoelt hidden blade ;)

Ik moet de eerste man nog tegenkomen die een beer of een eland met zijn blote handen om zeep helpt :+
Eland doe ik altijd met snares want er lopen er altijd veel rond.

beer is inderdaad een QTE die je doet met je hidden blade en dat kan ook niet anders.

Al het andere (dat geen QTE heeft) doe ik met snares of juist vanuit de bomen. Dat vind ik eigenlijk nog de snelste en makkelijkste manier, want dan lopen ze niet weg en je hebt redelijk goed overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Eland? Er zit helemaal geen eland in het spel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanmil schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:08:
Eland? Er zit helemaal geen eland in het spel ;)
Pfff zijkstraal :) een Elk dan maar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:09:
[...]

Pfff zijkstraal :) een Elk dan maar...
Hehe >:) (wapiti mag ook ;) )

[ Voor 5% gewijzigd door janvanmil op 28-11-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2012 @ 16:07:

Al het andere (dat geen QTE heeft) doe ik met snares of juist vanuit de bomen. Dat vind ik eigenlijk nog de snelste en makkelijkste manier, want dan lopen ze niet weg en je hebt redelijk goed overzicht.
Bomen of bait in de bosjes gooien en lekker tussen de dieren zitten :)

• janvanmil
Voor degene die meer willen weten over de benchmarks van ACIII op verschillende pc/notebook configuraties: http://www.notebookcheck....-Benchmarked.84628.0.html

Afbeeldingslocatie: http://www.notebookcheck.net/typo3temp/pics/122fb211dc.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door janvanmil op 29-11-2012 08:36 ]

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
29ste vandaag. Ben benieuwd of die grote doos vandaag wordt verzonden.
Alles staat nog steeds op pre-order en heb nog geen verzendbericht binnen.

• PuddingNL
Wat mij eigenlijk ook nog niet duidelijk is:

In de vorige delen (op deel 1 na), kon je armor kopen en upgraden/dyen. Dit ben ik nog niet tegengekomen. En het kopen van wapens zoals Tomahawks en Pistols, dit heb ik nog niet in die shop gezien. Momenteel in S5 of 6. Moet dit nog komen soms?

de Wikia van AC is helaas na Revelations niet meer geupdatet lijkt wel.

• janvanmil
PuddingNL schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:05:

In de vorige delen (op deel 1 na), kon je armor kopen en upgraden/dyen. Dit ben ik nog niet tegengekomen. En het kopen van wapens zoals Tomahawks en Pistols, dit heb ik nog niet in die shop gezien. Momenteel in S5 of 6. Moet dit nog komen soms?

Armor upgraden / kopen zit er niet in. Alleen de kleur van je outfit kan je aanpassen. Tomahawks en pistols kan je zelf maken via het crafting scherm. Pistols kan je later ook kopen geloof ik.

Verwijderd

PuddingNL schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:05:

Ik heb gisteren een paar nieuwe wapens gekocht in de shop in de frontier (het gebouwtje, niet die traveling merchant met zijn karretje). Ook 3 armor "dyes" zeg maar, er zit in ieder geval bij mij geheel geen verschil tussen de statistieken, die worden nieteens vermeld.

Nog even een vraagje hier: is het iemand al gelukt om alle chests te pakken n Boston? Ik heb de maps er voor gekocht, maar gek genoeg mis ik 1 chest in Boston Central, en ik kan hem nergens op mijn map vinden... Misschien valt die samen met een missie? Of heb ik hem misschien gebugd omdat ik hem met Haytham heb gepakt?

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:10:
[...]

Ik heb gisteren een paar nieuwe wapens gekocht in de shop in de frontier (het gebouwtje, niet die traveling merchant met zijn karretje). Ook 3 armor "dyes" zeg maar, er zit in ieder geval bij mij geheel geen verschil tussen de statistieken, die worden nieteens vermeld.

Nog even een vraagje hier: is het iemand al gelukt om alle chests te pakken n Boston? Ik heb de maps er voor gekocht, maar gek genoeg mis ik 1 chest in Boston Central, en ik kan hem nergens op mijn map vinden... Misschien valt die samen met een missie? Of heb ik hem misschien gebugd omdat ik hem met Haytham heb gepakt?
Ow, nee die kist die je mist is heel sneaky ergens verstopt in Boston. Namelijk in de tavern in Central Boston:

YouTube: Central Boston Missing/Hidden Chest - Assassin's Creed 3

• Bremg
Paar dingen die mij maar blijven buggen aan dit spel:

Side missions verpesten het vaak omdat ze je beperken en vaak compleet bullshit zijn. Zo heb ik net die missie gedaan met die twee boten die je in stealth moet doen. Na 10 keer te spelen had ik een strategie, 1 boot is heel makkelijk en 1 heel moeilijk. Eerst de moeilijke gedaan daarna de makkelijke, gaat het bij de makkelijke natuurlijk fout doordat die rot indiaan het klimmen niet begrijpt op 1 stukje, gespot door complete bullshit (hing aan de railing dus ze konden me niet echt zien) hopla 15 minuten verneukt.

Opnieuw spelen, zie ik tot mijn verbazing dat mijn poisondarts op zijn. Dus als je die gebruikt en opnieuw de missie laad ben je je gebruikte gear kwijt. FUCKING ongelofelijk!

Dit zijn van die momenten dat ik aan cheaten begin te denken.

Dat terwijl ik eerlijk gezegd niet eens weet waarom ik die domme extra objectives doe?

• Ereaser
Bremg schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:25:
Paar dingen die mij maar blijven buggen aan dit spel:

Side missions verpesten het vaak omdat ze je beperken en vaak compleet bullshit zijn. Zo heb ik net die missie gedaan met die twee boten die je in stealth moet doen. Na 10 keer te spelen had ik een strategie, 1 boot is heel makkelijk en 1 heel moeilijk. Eerst de moeilijke gedaan daarna de makkelijke, gaat het bij de makkelijke natuurlijk fout doordat die rot indiaan het klimmen niet begrijpt op 1 stukje, gespot door complete bullshit (hing aan de railing dus ze konden me niet echt zien) hopla 15 minuten verneukt.

Opnieuw spelen, zie ik tot mijn verbazing dat mijn poisondarts op zijn. Dus als je die gebruikt en opnieuw de missie laad ben je je gebruikte gear kwijt. FUCKING ongelofelijk!

Dit zijn van die momenten dat ik aan cheaten begin te denken.

Dat terwijl ik eerlijk gezegd niet eens weet waarom ik die domme extra objectives doe?
Ik dacht dat je helemaal voorop die boot nog wel veilig zou zijn voor die explosie, na iedereen stealth uit te hebben geschakeld 8)7
Kon dus ook overnieuw, maar toen ff mn woede geuit op die gasten en iedereen nadat ze dood waren over boord gegooit :*)

• PuddingNL
Gister trouwens gezien, zal wel een bug zijn (PC versie). Als ik sterren heb (niet meer incognito) dan verschijnen die omroepers welke ik kan briben.

Nu is het zo dat er twee naast elkaar staan. Haast in elkaar en synchroon bewegen en roepen. Eerder grappig dan irritant.

• Bremg
Dat heb ik ook gehad idd. Misschien dat dat komt omdat 1 mannetje maar 2 sterren ofzo kan weghalen? Dus als je er 3 hebt dat er dan 2 verschijnen? Gokje hoor..

• Lennardnl
Ik had gister dat m'n paard onder de grond spawnde :') alleen z'n hoofd stak nog boven de grond uit, kon er helaas niet op gaan zitten :+

• Bremg
Lennardnl schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:13:
Ik had gister dat m'n paard onder de grond spawnde :') alleen z'n hoofd stak nog boven de grond uit, kon er helaas niet op gaan zitten :+
Heb ik ook een paar keer gehad, game is soms wel een beetje buggy.. Vaak als je dan de map opent en weer sluit dan sta je weer ''op'' de map..

• Lennardnl
En ook wel eens dat m'n kaart helemaal leeg was en er ook geen nieuwe verhaalmissie verscheen (er kwam geen [!] op m'n kompas zegmaar), even opnieuw starten was dan ook de oplossing.

Ach, buggy vergeef ik ze wel, het spel zit verder prima in elkaar. :) De loopbewegingen zijn ook echt gewoon prachtig, overgangetje van rennen naar wandelen is ook super. _O_

• PuddingNL
Had ik ook eens. je hebt die missie in het begin met Haytem waar je moet infiltreren in een kamp waar je een map moet vinden. Om hier binnen te komen doe je dat middels een huifkar.

Op een gegeven moment wilde dat paard met die huifkar weg en kwam vast te zitten bij een muur waarna hij dwars door die muur vluchten..
Bremg schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:12:
Dat heb ik ook gehad idd. Misschien dat dat komt omdat 1 mannetje maar 2 sterren ofzo kan weghalen? Dus als je er 3 hebt dat er dan 2 verschijnen? Gokje hoor..
Denk ik niet, die poster zijn 1 ster, omroepers 2 en drukkers 3.

[ Voor 34% gewijzigd door PuddingNL op 29-11-2012 11:25 ]

• Ereaser
Bremg schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:12:
Komt waarschijnlijk omdat je gezocht werd. Toen incognito werd, niet door dat mannetje en nog wel in het zelfde "render" gebied was. En vervolgens weer gezocht word, zodat hij opnieuw spawnt.

• Bremg
Ereaser schreef op donderdag 29 november 2012 @ 11:30:
[...]

Komt waarschijnlijk omdat je gezocht werd. Toen incognito werd, niet door dat mannetje en nog wel in het zelfde "render" gebied was. En vervolgens weer gezocht word, zodat hij opnieuw spawnt.
Dat lijkt me logischer idd..

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Topicstarter
Wat ik overigens ook zeer brut vind is als er twee roodrokken tegelijk chargen en je ze dan tegelijk countert / afmaakt. Vooral de actie dat je Connor echt herhaaldelijk snel ze de borst volsteekt. Echt ontzettend lekker gevoel is dat, hehe

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=dnLOdWPKSQE]
Op 4:23

[ Voor 12% gewijzigd door Mu.siQ op 29-11-2012 12:22 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Verwijderd

Notna schreef op donderdag 29 november 2012 @ 09:43:
[...]

Ow, nee die kist die je mist is heel sneaky ergens verstopt in Boston. Namelijk in de tavern in Central Boston:

YouTube: Central Boston Missing/Hidden Chest - Assassin's Creed 3
Thanx, wat een stom ding zeg...

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
I know, kostte mij ook heel lang voordat ik het zag :X

• Ereaser
Ik had hem met puur geluk gevonden, toen ik alle kroegen aan het afgaan was om de laatste liberation missie te vinden (zat in een gedeelte undiscovered map -_-)

• Bremg
Begin me steeds meer te ergeren aan de non skippable bullshit in deze game.. Hoe verder je komt hoe erger dit lijkt te worden.. Net minimaal 10 minuten filmpjes en veredelde filmpjes (waar je helemaal zelf mag lopen, jeej!) moeten kijken. Gaat die optional objective fout, meteen non skippable filmpje en kan ik niet meteen dat stuk opnieuw doen. Weer filmpjes en bagger. Zeer slecht..

• Lennardnl
Bremg schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:42:
Begin me steeds meer te ergeren aan de non skippable bullshit in deze game.. Hoe verder je komt hoe erger dit lijkt te worden.. Net minimaal 10 minuten filmpjes en veredelde filmpjes (waar je helemaal zelf mag lopen, jeej!) moeten kijken. Gaat die optional objective fout, meteen non skippable filmpje en kan ik niet meteen dat stuk opnieuw doen. Weer filmpjes en bagger. Zeer slecht..
Ik vind het opzich niet zo irritant, maar die stukjes dat je zelf alleen maar kan lopen (en dan niet eens kan rennen ofzo) daar erger ik me wel aan. ;(

Als je op 100% zit zijn die filmpjes er niet meer lijkt me? Of iig niet van die lange?

Ik snap alleen niet helemaal wat nou de bedoeling is met het gebied waar je huis staat zegmaar (en dan die hele 'world' als het ware). Je hebt daar verschillende jachtgebieden, en af en toe lopen er ook enemies rond, en er zijn vestingen.
Kun je gewoon al die enemies dood maken en dan komen ze niet meer terug, of blijven ze respawnen omdat het jachtgebieden van anderen zijn?

• Bremg
Lennardnl schreef op donderdag 29 november 2012 @ 18:37:
[...]

Ik vind het opzich niet zo irritant, maar die stukjes dat je zelf alleen maar kan lopen (en dan niet eens kan rennen ofzo) daar erger ik me wel aan. ;(

Als je op 100% zit zijn die filmpjes er niet meer lijkt me? Of iig niet van die lange?

Ik snap alleen niet helemaal wat nou de bedoeling is met het gebied waar je huis staat zegmaar (en dan die hele 'world' als het ware). Je hebt daar verschillende jachtgebieden, en af en toe lopen er ook enemies rond, en er zijn vestingen.
Kun je gewoon al die enemies dood maken en dan komen ze niet meer terug, of blijven ze respawnen omdat het jachtgebieden van anderen zijn?
Dat gebied waar je huist staat kun je upgraden door die homestead missies te doen. Hierdoor krijg je meer mensen in je community met skills. Deze profiden je dan weer met resources die je vervolgens weer kunt traden. Ook kan je door te upgraden meer dingen craften zoals die tradewagons waardoor die meer resources aankunnen en je meer dan 1 tradewagon kan krijgen. Hierdoor kun je dus sneller meer verhandelen en meer geld verdienen.

Forten kun je uitmoorden -> opblazen -> flag omlaag halen en dan zijn die liberated. Je kunt daar dan vervolgens naar fasttravelen wat je in de toekomst een heel stuk lopen scheelt. Volgens mij gaat ook het risico van handelen omlaag als je dit doet, zelfde geld voor de zeemissies geloof ik.

Iemand die mij kan uitleggen hoe het ook weer zit met het snel uitschakelen van grote schepen door met die swivel guns de gunpowder voorraad op te blazen? We hebben het hier al over gehad maar kan het niet meer terug vinden.. Moet je op een bepaalde sectie van het schip schieten (voorkant)? Ik zit nu bij een missie waar je 3 schepen moet killen door dat trucje toe te passen maar krijg het niet voor elkaar..

Edit:

Hier gaat iets niet helemaal goed:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CxNPb.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Bremg op 29-11-2012 19:39 ]

Verwijderd

Voorkant kapot door te schieten of rammen en dan op de grote witte cirkel schieten. Het schip stil zetten met grapeshot of chainshot maakt het makkelijk om op de voorkant te raken.e

• Bremg
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2012 @ 19:50:
Voorkant kapot door te schieten of rammen en dan op de grote witte cirkel schieten. Het schip stil zetten met grapeshot of chainshot maakt het makkelijk om op de voorkant te raken.e
Daar was ik al bang voor.. Lukt me vaak niet doordat ik dat schip dan kapot schiet, zelfs met alleen cannonbals. Misschien makkelijker als ik mijn schip niet had geupgrade..

Moest net voor een missie een vrouw dragen van A naar B en lied die vrouw telkens vallen door die vervelende kinderen die je helaas niet kan vermoorden.. Zeer irritant.
Overigens moest ik die vrouw van A naar B verplaatsen omdat haar maandverbandje niet meer werkte:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YkTqj.jpg

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-09 19:21
Iemand al bericht dat zijn Anthology onderweg is?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

maartend schreef op donderdag 29 november 2012 @ 20:16:
Iemand al bericht dat zijn Anthology onderweg is?
Wou het ook net vragen, heb toen besteld voor 35 euro, maar nog geen bericht en order wordt niet aangepast.

Heb net maar een mail gestuurd over de anthology edition, release was gisteren :S

[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 30-11-2012 17:06 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
Eindelijk uitgevonden hoe je je reqruits op een missie kunt sturen.
Houdt T ingedrukt, druk 1 miljoen keer op de linkermuisknop (menu werkt heel ongemakkelijk) en dan krijg je het reqruit mission menu. Dit werkt ook weer zeer slecht maar uiteindelijk kreeg ik het door.

Wat een kut consoleport is het toch af en toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Nou, op de Xbox is het ook ronduit wazig te noemen om in dat menu te komen; Schouderknop ingedrukt houden en dan op X, dan kan je de schouderknop weer loslaten.

Het is allemaal nogal omslachtig, temeer omdat het in de andere delen gewoon goed werkte :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
Notna schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 18:17:
Nou, op de Xbox is het ook ronduit wazig te noemen om in dat menu te komen; Schouderknop ingedrukt houden en dan op X, dan kan je de schouderknop weer loslaten.

Het is allemaal nogal omslachtig, temeer omdat het in de andere delen gewoon goed werkte :P
Het lukt me nu zonder te schelden. Probleem is dat je opeens de muis nodig hebt in het menu en de button waar je op moet klikken heel klein is.. Aparte interface..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Wat is hier de bedoeling van? :o

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qJz8q.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Je hebt een of andere brief waar hints in staan. Er is vast iemand die kan zeggen op welke knop je moet drukken om deze brief te lezen; waarschijnlijk staat het ook al in ergens in je scherm. Deze hints geven weg waar je welk symbool moet zetten: boven, onder, links of rechts.

"laat de afbeeldingen op elkaar aansluiten" lijkt me gewoon een brakke vertaling. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
Er staat niet welke brief ik moet hebben ofzo, weet ook niet of ik die brief al ontdekt heb dan ofzo?

Ja ik heb hem het liefste in het Engels, maar ik krijg alleen de ondertitels/spraak Engelstalig, niet de hele game zegmaar. ;(

Q geeft de hint, thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door Lennardnl op 30-11-2012 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bremg
Iemand enig idee wat ik kan doen met mijn geld? Ik heb alle ship upgrades al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
Bremg schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 09:25:
Iemand enig idee wat ik kan doen met mijn geld? Ik heb alle ship upgrades al..
uhm outfits en wapens kopen of zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Is (ongeveer) iedereen hier ook echt voor 100% sync aan 't spelen trouwens?

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
Nope, omdat het vaak echt debiele kut randvoorwaarden zijn om dat te halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Zit nu in chapter 5 of 6... tot dusver bevalt het wel. Sfeer uit AC2 zit er nog niet in (ben nog weinig in de stad geweest) maar de afwisseling is wel erg cool, voelt tenminste als een nieuw spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
Ik had het mijzelf voorgenomen, maar er zitten zoveel voorwaarden in die alleen maar met puur geluk te halen zijn, ik heb het opgegeven ;)

ACII nu volledig uitgespeeld, moet wel zeggen dat hij vergelijken met andere delen tegenvalt,
spoiler: Spoler!
Het verhaal is erg mager, in verhouding tot andere delen, erg weinig samenzweringen, uiteindelijk zijn de tempeliers nou niet echt met diepgaande strategieën bezig, het ene moment zijn ze de grote vijand maar ze sturen vervolgens wel weer jouw leger aan, erg wazig allemaal.

Te veel dingen worden totaal niet uitgelegd, het craften van allerlei items heb ik mij druk mee bezig gehouden, maar aan het einde blijkt dat je er niks mee gaat doen! het is puur voor de handel. Voor het geld hoef je het niet te doen, want als je puur beren/beverhuiden koopt/verkoopt ben je binnen no time rijk.

De sluipmoordenaarsmissies ontdekte ik pas toen ik het spel al bijna had uitgespeeld,

Ik vind gewoon dat er erg weinig is gedaan met een hoop onderdelen, en de uitleg veeels te summier is of soms totaal ontbreekt.

In andere delen waren er veel meer leuke sidemissions, hier is het puur de mainstory, de rest is totaal niet boeiend (behalve de zeemissies, die zijn wel erg goed gedaan) verder zijn er alleen de brieven, moordenaarscontracten etc.

Al met al erg jammer, heb echt het idee dat deze game nog even snel op de markt is gezet om al het geweld van deze maand voor te zijn.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilraen
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 23:09

Gilraen

The audacity!

Over
Notna schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:32:
Nope, omdat het vaak echt debiele kut randvoorwaarden zijn om dat te halen :P
en
Chef_v_leeuwen schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:52:
Ik had het mijzelf voorgenomen, maar er zitten zoveel voorwaarden in die alleen maar met puur geluk te halen zijn, ik heb het opgegeven ;)
Tsja vond ik dus ook telkens... Dan gaf ik het, nadat het vijf keer op debiele wijze mislukt was, maar gewoon op. (Bijv blijf binnen 50 meter van bladiebla tijdens de chase... en dan loop je telkens tegen onzichtbare muren... *sigh* haha, of dat je dan niet mag 'shoven', en dat er opeens een burger in your face spawnt. Arg.)
Chef_v_leeuwen schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:52:

ACII nu volledig uitgespeeld, moet wel zeggen dat hij vergelijken met andere delen tegenvalt,
*** spoiler ****
Ik heb hem ook uitgespeeld en ben het wel met je eens (beware, lang verhaal :+ ):
spoiler:
Ik heb een beetje een 'leeg' gevoel eraan overgehouden.De frontier & de zeemissies vond ik ook erg mooi gemaakt, maar aan de steden & alle 'garnituur' qua randmissies ontbreekt gewoon iets. Sfeer. Diepgang. Geen adembenemende climbing sequences meer waren waarbij je tombes verkent, geen hoogbouw dus je voelt je nooit (op 1 toren geloof ik na) 'on top of the world'. Geen mooie 'speciale' armor meer (die van Capt. Kidd vond ik niet zo boeiend) dat je kunt najagen/verzamelen. Telkens dezelfde koppen qua npc's, en identieke bomen en torens als viewpoints. Beetje dumbed down ofzo, op het overdreven - en grotendeels nutteloos - economische systeem inderdaad na. Alleen bij de frontier had ik af en toe nog even een kippenvelmomentje als ik op een cliff om me heen stond te kijken, met zonsondergang. Geloof me, ik vond het geen rotspel ofzo hoor, verre van zelfs! Heb me er zeer goed mee vermaakt, maar toch ontbrak er iets. Waarschijnlijk omdat ik gewoon 'meer' verwacht van een serie als AC, inmiddels.

Vooral de personages vond ik tegenvallen, en daar valt en staat het verhaal toch wel mee. Er was zo gigantisch veel potentieel! En er is zo weinig uitgehaald.... Ik had eigenlijk maar weinig affiniteit met Connor (Altair was een koude, gefocuste badass, Ezio de aandoenlijke womanizer die door schade en schande de wijze Mentore wordt, en Connor is.... tsja. Een watje, meerendeels, vond ik. Een puppet die door anderen wordt gestuurd. En dat ondanks al zijn kill-skills en het enorm goede recept voor een interessante verhaallijn als gevolg van het begin van het spel (door de dood van zijn moeder & alle ellende met zijn dorp). Een van de weinige momenten dat ik Connor 'voelde', als echte Assassin zijnde, was toen hij de hand van zo'n Templar crushte in die pub zodat de beste man de locatie van Lee zou verklappen, tegen het einde vh spel. Daar werd eindelijk wat van z'n karakter getoond (als hij venijnig en sarcastisch 'thank you' zegt). Hetgeen ook in sommige scenes met Achilles en Haytham gebeurde - interessante personages die eveneens (te) onderbelicht zijn gebleven. Af en toe kwam er in de interactie van Connor met die twee even zo'n momentje van 'JA! nu zitten ze op het juiste spoor' maar dan werd dat weer niet uitgediept. Terwijl dit relationeel veel interessanter had kunenn zijn. VB: onwijze anticlimax dat als Haytham en Connor voor het eerst meeten, ze doodleuk elkaar gedag zeggen, terwijl ik nog in de veronderstelling was dat de aap van het vader-zoon-zijn nog niet uit de mouw was. En waarom the hell zeggen Sean en Rebecca Desmond trouwens niet eens gedag als hij zich gaat opofferen voor de wereld??? Na al die shit waar ze samen doorheen zijn gegaan kan er niet eens schouderklopje vanaf? *shrug* Dunno, but that just doesn't work for me. :F On the other hand, misschiein heb ik gewoon teveel Mass Effect gespeeld en verwacht ik daardoor oneerlijk veel diepgang bij personages. Could be. In that case, my bad. :)

Verder, plotwise, had ik eigenlijk wel wat spannendere desmond stukjes gewild...het is immers het einde van zijn verhaal! En waarom bevecht hij in Abstergo in vredesnaam eerst al die guards met z'n mes? Waarom pakt hij niet gewoon meteen die Apple zoals hij later doet...? Had hij niet zo moeilijk hoeven doen... wegkrupen in een hoekje enz. als Cross eraan komt. Beetje ongeloofwaardig dat soort scènes. Overigens vond ik wel boeiend hoe het einde speelt met het perspectief van Templar v.s. Assassin, hoe dat nu allemaal geblurred raakt door Desmonds keus. Komt 'nothing is true' weer mooi naar voren, ondanks het feit dat dat in dit spel geen 1x hardop werd uitgsproken.

Eigenlijk vind ik gewoon dat ze een hele hoop rotzooi 'er omheen' hadden moeten schrappen, en het dubbele aantal sequences aan échte verhaallijn-materie hadden moeten maken. Meer relevante plots en daardoor meer epicness, zegmaar, in plaats van weer de 1000e feather of chest zoeken. Verder ergerde ik me (zoals ik hierboven al liet doorschemeren) eraan hoe Connor de 'puppet' van de Patriots was. Vorige AC delen waren veel 'neutraler'; daar werd qua geschiedenis meer ingegaan op landmarks etc dan op oorlogsgebeurtenissen, Ezio bemoeide zich niet met politiek, tenzij dat met zijn eigen doelen strookte. Dat voelde voor Connor niet (constant) zo, waardoor ik dat deelnemen aan het revolutionaire gebeuren echt overdone vond. De helft van de tijd begreep ik eigenlijk niet wie ik nou weer waarom aan het vermoorden was - het voelde vaak meer als een opdracht, niet alsof het 'zin' had vanuit Assassin' viewpoint; om Templar complots tegen te gaan. Maar misschien komt dat ook gewoon doordat ik de antagonists niet echt sterke 'evil' personalities vond hebben (zoals de Borgia's), of doordat ik gewoon simpelweg niet zo geinteresseerd ben in de Amerikaanse Revolutie (in tegenstelling tot de historie van Italie en het Midden Oosten). We worden al zo vaak doodgegooid met de USA in spellen en films. De homestead missies vond ik overigens wel leuk, dat had voor je gevoel te minste nog 'zin' ofzo.

Misschien een chaotisch verhaal dit hierboven, maar m'n kijk op het spel is ook (nog) een beetje dubbel en onduidelijk momenteel, qua terugblik.

[ Voor 6% gewijzigd door Gilraen op 01-12-2012 22:46 ]

Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40

Brons

Fail!

Ik ben er ook maar aan begonnen. Moet wel zeggen dat ik het verhaal mij een stuk minder interesseert. De besturing is ook verschrikkelijk met keyboard en muis (waarom heb ik zo gigantisch veel knoppen op mijn keyboard als ik er maar 3 gebruik, btw mijn keyboard heeft getallen van 1 t/m 0, waarom kan ik dan alleen 1 t/m 4 gebruiken voor mijn items). En het lockpicken is verschrikkelijk irritant. Ik maak de kistjes gewoon helemaal niet meer open omdat ik geen idee heb wat ik moet doen (links<-> rechts en dan naar boven<->benden, wtf). Wel vind ik het geweldig om de missies te doen en de moorden te plegen. Een beetje achter bevers aanrennen en ze neersteken vind ik ook wel wat hebben, maar ze piepen wel heel zielig als je ze dood maakt.

De game is de moeite waard maar het is echt een stuk minder dan ik had verwacht.

[ Voor 6% gewijzigd door Brons op 02-12-2012 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Nu online

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Gewoon je muis links neerleggen en dan rustig naar rechts bewegen, of andersom. Niet allebei de kanten op omdat je de lockpick dan terugdraait! Dan hetzelfde van boven naar beneden zonder de muis nog naar links of naar rechts te bewegen. Als dat gelukt is, stilhouden en de linkermuisknop snel achter elkaar indrukken. Gewoon buttonbashen.

Wel de moeite waard vanwege het geld dat je ermee verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15-09 15:40

Brons

Fail!

Ja. Dat het zo moet had ik al verwacht. Maar ik heb geen idee wat ik nu precies aan het doen ben en wanneer ik het goed of fout doe. Het kost mij veel te veel tijd om elke kist open te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Speelde hem net zonder dat ik het doorhad uit, kwamen weer allemaal zzzz verhalen, en nu al meer dan een half uur aftiteling die niet te skippen is? What is wrong with these people? Ik wil gewoon potje vechten verdorie

[ Voor 4% gewijzigd door Okasha op 02-12-2012 16:58 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste