Ik ga hier helemaal in mee. Ik kijk er nu af en toe naar maar in de regel niet. Zie je opeens linksboven je scherm dat je gefaald hebt je konvooi te beschermen. Nou ja, kan d'r niet echt wakker om liggen. Wel jammer want had een hoop wolvenhuiden weggestuurd, toch een konvooi van 1200 pond.
Nu ongeveer een uurtje of 8 kunnen spelen. Sequintie 6 ben ik geloof ik. Heb nu ein-de-lijk als Connor m'n assassins uniform aan

. Voelt toch weer een stuk vertrouwder moet ik bekennen.
Tot nu toe vind ik de game weer ontzettend leuk. Boston heeft me echt verbaasd. Eerste indruk was echt wel wow!

Het ziet er heerlijk uit (alles op hoogste, gtx670

), loopt soepel. De daken zijn wel een stuk anders dan in voorgaande delen, dat vind ik wel jammer. Het loopt toch wat minder soepel en snel over de daken.
De bewegingen van Connor zijn trouwens wel subliem. Alles loopt echt als een trein. Het free runnen gaat heerlijk (met een gemiddelde misstap van 1 per uur, dat wel). In de stad is het weer vanouds rennen, geen problemen. De bomen daarentegen is wel even wennen, evenals de rotsen. Het is even zoeken waar je op kunt letten zodat je kunt klimmen maar als je dat eenmaal doorgaat loopt dat ook als een trein =) De frontier zelf is ook schitterend, maar dan wel met name in de lente!
Het jagen vind ik nog mwoah. Het is leuk maar jagen op dat kleine wild is niet echt de moeite eigenlijk. Doe mij maar meteen wat wolven, deers, beren e.d., lynx is ook prima. Gaat stuk sneller en levert veel meer op
Dan het nieuwe vechtsysteem! Ik was wat sceptisch maar het werkt echt heerlijk

Zonder al te veel moeite kun je door een grote groep heen slachten en de bewegingen zien er weer heerlijk uit. Dikke props voor Ubisoft! Je moet wel ff goed kijken welke mensen je direct dodelijk kunt counteren en welke je moet disarmen. Ik heb echter nog wel een klein probleempje met menselijk schild, dat lukt nog niet altijd helemaal. Dat reloaden duurt trouwens wel verschrikkelijk lang
Enfin, speel lekker alles op m'n gemakje. Nu wat sidemissions aan het doen

Lekker met een 360 controller op de bank voor m'n grote tv. Ik vermaak me nog wel eventjes!
Therefore I must know what I am doing. Maybe.