Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMD_Aero
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 17:48
spoiler: Hedendaags personage AC IV
Als het hoofdpersonage echt de overgrootvader van Connor is dan is diegene die in de Animus ligt waarschijnlijk ook familie van Desmond aangezien deze dood is. Misschien wel zijn vader...
Of iemand helemaal anders ik ben nu eigenlijk meer benieuwd naar het hedendaagse hoofdpersonage dan naar het hoofdpersonage van de game. Zolang het maar niet Connor is, ik moet hem niet :D

https://erazerbrecht.wordpress.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:03
:+ Hij heeft een Bow !! tis net crysis 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

The_Scratcher schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:25:
Heb iets heel doms gedaan! 8)7
Na de game bijna zo`n 1 1/2 maand niet meer gespeeld te hebben wilde ik vandaag de draad weer eens oppakken en ermee verder gedaan. Na het opstarten waren m`n saves echter pleite!
Geen idee hoe het kan maar heb in de tussentijd waarschijnlijk ergens iets weg gemieterd anders zou ik het niet weten.
Kan je ergens een save game downloaden zodat ik verder kan vanaf Sequence 7: Conflict Looms?
Dat ik m`n eigen dingetjes dan kwijt ben neem ik dan maar voor lief want heb niet veel zin om helemaal opnieuw te beginnen, had er tussen de 40 en 50 uur inmiddels in zitten.
Alvast bedankt.
Is dit niet iets? Neem aan dat je PC bedoelt Zitten allemaal saves tussen van sequences

http://www.savemygame.fr/...n-s-creed-3-savegame.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
AMD_Aero schreef op zondag 03 maart 2013 @ 17:44:
spoiler: Hedendaags personage AC IV
Als het hoofdpersonage echt de overgrootvader van Connor is dan is diegene die in de Animus ligt waarschijnlijk ook familie van Desmond aangezien deze dood is. Misschien wel zijn vader...
Of iemand helemaal anders ik ben nu eigenlijk meer benieuwd naar het hedendaagse hoofdpersonage dan naar het hoofdpersonage van de game. Zolang het maar niet Connor is, ik moet hem niet :D
spoiler:
Op het einde van ACIII worden er memories in een cloud geladen (pivotpoints). Misschien hebben ze daardoor geen familielid nodig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scratcher
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03-2024

The_Scratcher

Commodore 64 wanker

iPodKiller schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:06:
[...]

Is dit niet iets? Neem aan dat je PC bedoelt Zitten allemaal saves tussen van sequences

http://www.savemygame.fr/...n-s-creed-3-savegame.html
Ja pc inderdaad. 8)
Bedankt, zal eens kijken of ik er iets mee kan.

Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
janvanmil schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:27:
[...]

spoiler:
Op het einde van ACIII worden er memories in een cloud geladen (pivotpoints). Misschien hebben ze daardoor geen familielid nodig
spoiler:
ik las net ergens op internet dat het huidige tijd personage de speler zelf is. Verklaring van Ubisoft: De animus technologie is nu zover gevorderd dat je de herinneringen van elk willekeurig personage kan bezoeken, dus niet alleen je eigen DNA. vraag me af hoe ze dan de Juno verhaallijn uit gaan werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op maandag 04 maart 2013 @ 11:57:
[...]

spoiler:
ik las net ergens op internet dat het huidige tijd personage de speler zelf is. Verklaring van Ubisoft: De animus technologie is nu zover gevorderd dat je de herinneringen van elk willekeurig personage kan bezoeken, dus niet alleen je eigen DNA. vraag me af hoe ze dan de Juno verhaallijn uit gaan werken!
Daar ben ik dan erg benieuwd naar! Kan niet wachten tot eind oktober, maar gelukkig heb ik dan nog even de tijd om te kiezen voor de huidige of next gen consoles :).

Ondertussen is er ook een introfilmpje van edward kenway en enkele screens:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=kye7hJ3bHq4]

Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/screenshots/2614/med_AC4BF_SC_SP_01_IIconicPose_Edward.JPG.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/screenshots/2614/med_AC4BF_SC_SP_02_Whale.JPG.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/screenshots/2614/med_AC4BF_SC_SP_03_NavalWarfare.JPG.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/screenshots/2614/med_AC4BF_SC_SP_04_BoardingAssassination.JPG.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/screenshots/2614/med_AC4BF_SC_SP_05_UnderwaterTreasure.JPG.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/screenshots/2614/med_AC4BF_SC_SP_07_JungleFreeRunning.JPG.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.xbox360achievements.org/images/screenshots/2614/med_AC4BF_SC_SP_06_CityGunplay.JPG.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:38

Player1S

Probably out in the dark

nu.nl heeft al een preview: http://www.nu.nl/games/33...-slaat-nieuwe-weg-in.html

ondanks dat het weer lekker uitgemolken wordt, heb ik er wel weer zin in. De rode draad in het verhaal weet mij nog steeds te boeien. Hoewel ik nu wel benieuwt ben hoe nu verder gezien het einde van deeltje 3.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:42
Ik weet het niet....
Deeltje III was leuk.... maar meer dan dat niet.

Me zusje kwam vorige week uit Rome en ik wist van te voren een hoop te vertellen over Rome
door Brotherhood. Ze moest een foto maken van de HQ op Tiber Island en nog andere dingen.

Deel III totaal niet mee bezig geweest. Ik weet nog steeds niks van New York of Boston.
Het spreekt me ook niet aan.

Dit nieuwe deel gaat vooral over de zee. Ik ben gek op de zee.
Ben er zelf regelmatig te vinden en vond de missies in deel III ook erg leuk.

Maar ik had liever Japan, China, Londen of Parijs gezien.
En ik denk niet dat ik de enige ben.
Ben erg benieuwd ofz de tempelier / assassins conflict beter kunnen uitwerken.
Ik had echt gehoopt dat ze duidelijk hadden gemaakt hoe de tempeliers van Jeruzalem naar Rome en naar de USA kwamen.

Maarjaaaa allemaal speculeren en lekker klagen van te voren.
Ik koop hem toch wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

hellknight

Medieval Nerd

bulletrene schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 13:20:
De huidige geruchten zijn dat je met Edward Kenway speelt. De vader van Haythem Kenway. En dus de overgrootvader van Connor/rathonhakéton ( vast verkeerd geschreven :P )
...
Haythem is toch gewoon de vader van Connor?
Als je inderdaad Edward Kenway, vader van Haythem Kenway speelt, speel je toch echt de grootvader, en niet de overgrootvader, van Connor :)

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
hellknight schreef op maandag 04 maart 2013 @ 14:59:
[...]

Haythem is toch gewoon de vader van Connor?
Als je inderdaad Edward Kenway, vader van Haythem Kenway speelt, speel je toch echt de grootvader, en niet de overgrootvader, van Connor :)
Klopt typfoutje, aangepast :)

Las zojuist op een duitse site dat eind maart de collectors edition aangekondigd wordt.
Quote : "Eine Collector’s Edition zu Assassin’s Creed IV Black Flag wird in den europäischen Territorien zur Verfügung stehen. Weitere Einzelheiten dazu werden Ende März bekannt gegeben."
Bron: http://www.ps3-talk.de/as...fiziell-angekuendigt.html

Ook heb ik zojuist gevonden hoe het "modern-day" verhaal vorm zal krijgen:
spoiler: title
You now play as a researcher working within Abstergo Entertainment (a fictional front company of the evil Templars). It seems any direct continuation with Desmond's crew is unlikely, although the fallout of AC3's finale is certain to be addressed in some way.
Bron: http://www.eurogamer.net/...plans-to-hook-you-back-in

[ Voor 60% gewijzigd door bulletrene op 04-03-2013 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Leuk voor op dn slaapkamer : Lifesize statue van Connor :P
wel een klein beetje duur..

http://shop.ubi.com/store...tandbeeld_Van_Connor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 22:27
Niemand voorstander om een TS Assassins Creed IV aan te maken?

Dan kan hierin alle info gebundeld worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
EliHiel schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 10:58:
Niemand voorstander om een TS Assassins Creed IV aan te maken?

Dan kan hierin alle info gebundeld worden
Daar wil ik wel aan beginnen, misschien samen met iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
janvanmil schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 11:02:
[...]

Daar wil ik wel aan beginnen, misschien samen met iemand?
Ik heb vast een aanzet gemaakt; gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1539943

Meld effe wat je graag nog wil zien in een startpost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Interview met de creative director van het spel, Jean Guesdon:

http://www.gamer.nl/inter...n-frisse-ervaring-leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
janvanmil schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 19:18:
[...]

Ik heb vast een aanzet gemaakt; gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1539943

Meld effe wat je graag nog wil zien in een startpost
Misschien kun je deze screenshots/artworks er nog aan toevoegen?

Edward Kenway : http://cdn1.sbnation.com/...ez_SP_01_EdwardShadow.jpg
Edward Kenway artwork:
http://cdn0.sbnation.com/...F_MidRez_SP_01_Edward.jpg
Blackbeard artwork:
http://cdn2.sbnation.com/...dRez_SP_01_Blackbeard.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Thanks, ze zijn toegevoegd.

Vanaf nu dus alles over Assassin's Creed IV: Black Flag in een eigen topic: janvanmil in "[Multi] Assassin'Creed IV: Black Flag"

[ Voor 13% gewijzigd door janvanmil op 07-03-2013 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zijn de eerdere games nu nog de moeite waard om te spelen? Zelf heb ik bijvoorbeeld eerst Uncharted 2 en 3 gespeeld en nu denk ik erover om deel 1 ook aan te schaffen.

Nu heb ik nog geen enkele AC gespeeld, maar door de dingen die bekend zijn over AC4: Black Flag en de verschillende filmpjes van Rise, lijken me dit 2 hele interessante games. Wordt het verhaal beter/begrijpelijker als je alle delen speelt? (Ik heb een PS3.) Is Rise nu gewoon hetzelfde als AC3? Of is het een uitbreiding net als King Washington?

Dit ziet er bijvoorbeeld supergaaf uit en als ik het goed begrijp heb je dan de complete reeks tot nu toe.

[ Voor 34% gewijzigd door Jorgen op 09-03-2013 10:53 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Die vraag is al 100 keer gesteld in het topic en zelfs nog een 20 posts boven je beantwoord :F

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
De trailer voor het tweede deel van de tyranny of king washington:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die eerste Infamy DLC vind ik geen klap aan. Ik mag niet rennen, springen of klimmen van het spel in het eerste gedeelte. Voelt aan alsof je in stroop speelt. Ben gekapt toen ik guards moest omleggen zonder dat ik iets mocht of kon. Slimme strategie van Ubisoft om het aantal kopers van de volgende episode te minimaliseren. Anderzijds hebben ze van mij 7,50 euro gekregen voor nog geen tien minuten gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 12:20:
Die eerste Infamy DLC vind ik geen klap aan. Ik mag niet rennen, springen of klimmen van het spel in het eerste gedeelte. Voelt aan alsof je in stroop speelt. Ben gekapt toen ik guards moest omleggen zonder dat ik iets mocht of kon. Slimme strategie van Ubisoft om het aantal kopers van de volgende episode te minimaliseren. Anderzijds hebben ze van mij 7,50 euro gekregen voor nog geen tien minuten gameplay.
Hoezo mag je niet rennen, springen of klimmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
8)7

Misschien eens opnieuw beginnen, ik kan me niet herinneren dat je niet mag rennen, springen etc.

Kijk anders eens naar deze walkthrough....
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=jhlEf1aD59s]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Assassin's Creed is niet bepaald een moeilijk spel. Ik heb geen walkthrough nodig. Het gaat erom dat het saai speelt als ze je beperken in wat je kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:04:
Assassin's Creed is niet bepaald een moeilijk spel. Ik heb geen walkthrough nodig. Het gaat erom dat het saai speelt als ze je beperken in wat je kan.
Snap ik, maar waarin wordt je dan beperkt? Je enige antwoord: "weet ik niet" is nou niet bepaald nuttig.

Wat ik aan wil geven met de walkthrough is dat er in het eerste deel gewoon gerend, gesprongen etc kan worden. Ik snap dus niet waar je die beperkingen vandaan haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je doet net alsof ik om hulp vraag. Daarnaast zijn mijn antwoorden op jouw vragen vrij logisch als je weet hoe woorden werken.
Hoezo mag je niet rennen, springen of klimmen?
Betekent niet hetzelfde als bijvoorbeeld:
Wat bedoel je ermee dat je niet kunt rennen, springen of klimmen?
Op vraag 1 is mijn antwoord 'weet ik niet' omdat ik niet weet waarom Ubisoft het een goed idee vindt om mij als een gehandicapte struikrover door een veld te laten jassen. Op vraag 2 is mijn antwoord dat ik op A voor fastwalk kan duwen wat ik wil maar dat hij niet gaat fastwalken. Ook kan ik tegen bomen aanlopen met of zonder A en RT ingedrukt wat ik wil. Conner heeft geen zin om omhoog te gaan. Ook mag je weer eens achter een vrouw (je moeder?) aanwandelen op slakkentempo. Wat daar de lol van is, is mij ook een raadsel. Zie dit, net als eerdere posts, meer als indrukken van de DLC en minder als een navraag wat ik anders kan instellen. :)

Communicatie loopt wat soepeler als iedereen zich houdt aan de betekenis van woorden en zinnen. Anders zeg jij 'wat is de hoofdstad van Groningen' en zeg ik '2 peren'. Werkt niet echt he.

Bedankt voor je ongevraagde hulp en maak er een mooie dag van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 14:48:
Je doet net alsof ik om hulp vraag. Daarnaast zijn mijn antwoorden op jouw vragen vrij logisch als je weet hoe woorden werken.

[...]

Betekent niet hetzelfde als bijvoorbeeld:

[...]

Op vraag 1 is mijn antwoord 'weet ik niet' omdat ik niet weet waarom Ubisoft het een goed idee vindt om mij als een gehandicapte struikrover door een veld te laten jassen. Op vraag 2 is mijn antwoord dat ik op A voor fastwalk kan duwen wat ik wil maar dat hij niet gaat fastwalken. Ook kan ik tegen bomen aanlopen met of zonder A en RT ingedrukt wat ik wil. Conner heeft geen zin om omhoog te gaan. Ook mag je weer eens achter een vrouw (je moeder?) aanwandelen op slakkentempo. Wat daar de lol van is, is mij ook een raadsel. Zie dit, net als eerdere posts, meer als indrukken van de DLC en minder als een navraag wat ik anders kan instellen. :)

Communicatie loopt wat soepeler als iedereen zich houdt aan de betekenis van woorden en zinnen. Anders zeg jij 'wat is de hoofdstad van Groningen' en zeg ik '2 peren'. Werkt niet echt he.

Bedankt voor je ongevraagde hulp en maak er een mooie dag van. :P
Leuk, weer zo'n Nederlandse Taal goeroe :O. "Hoezo" is gewoon een open vraag hoor en heeft dezelfde strekking als vraag 2. Ik probeer alleen duidelijk te krijgen wat jij ervaart als stroperig en langzaam en dat te reflecteren aan de beelden uit de walkthrough. Dat jij er dan een taalspelletje van wil maken, als iemand vraagt waarom jij deze mening hebt .....ja jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gast zoek een hobby.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
laat maar. ik zal nog eens iemand proberen te helpen ...

Laat maar

[ Voor 22% gewijzigd door janvanmil op 20-03-2013 15:49 . Reden: het is de moeite niet.... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
@ exactor it : Volgens mij wilde janvanmil alleen maar proberen te helpen. Laten we wel gewoon aardig tegen elkaar blijven, en on-topic als het mogelijk is :)

Wat zijn de ervaringen met de Tyranny of king washington DLC tot op heden?
Ik heb het nog niet gespeeld, is het het geld waard of niet ?

[ Voor 14% gewijzigd door bulletrene op 21-03-2013 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
bulletrene schreef op donderdag 21 maart 2013 @ 11:54:
Wat zijn de ervaringen met de Tyranny of king washington DLC tot op heden?
Ik heb het nog niet gespeeld, is het het geld waard of niet ?
Ik vind het een leuk verhaaltje en de nieuwe abilities zijn leuk, maar gelukkig zaten die niet in het basis verhaal. Ook draagt het (tot nu toe) niet bij aan het basis verhaal. Doordat je het in episodes speelt mis je de vrijheid om tussen de frontier, boston en new york te reizen, maar het speelt natuurlijk gewoon als assassin's creed. Al met al een leuk verhaal, niet echt uitgebreid en achteraf voor mij geen must-have. Als ik geen seasonpass had aangeschaft zou ik wachten totdat ze in de aanbieding komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Bedankt voor de reactie! Dan wacht ik maar even met de aanschaf van deze DLC. Waarschijnlijk komt het nog wel een keer als totaal pakket in de aanbieding :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Gister de Washington editie gekocht. Geweldig pakket voor 39 euro :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
lanerios schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 10:33:
Gister de Washington editie gekocht. Geweldig pakket voor 39 euro :P
Wat zit er bij de Washington editie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Season Pass en alle Ce/Le dlc :P

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Nice, mooie editie, zeker voor die prijs en al zo snel na de release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
normaal 59 euro, maar kon leuke deal maken haha. Spel bevalt goed, heb net the burning village ding gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Kent iemand replay.nl? Daar staat de Anthology-versie voor € 67,50 namelijk.
Dat is een hele mooie prijs denk ik zo. Alleen de winkel zegt me helemaal niets.
Datzelfde geldt ook voor yourgamezone.nl. Ook hier is de verzameling AC spellen voor zo weinig geld tov de concurrentie te koop.

Hier ook de link naar de aanbieding op Replay: http://www.replay.nl/inde...&cPath=14&products_id=100
De link naar de games op Yourgamezone: http://www.yourgamezone.n...s/62060817/Products/13932

Zo te zien toch gewoon de Anthology incl alles. Ik zie alleen geen seasonpass genoemd worden. Het lijkt me dat Anthology = Anthology. Dus dit zou een goede aanbieding moeten zijn.

[ Voor 71% gewijzigd door Jorgen op 04-04-2013 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:09:
Dat is een hele mooie prijs denk ik zo. Alleen de winkel zegt me helemaal niets.
Datzelfde geldt ook voor yourgamezone.nl. Ook hier is de verzameling AC spellen voor zo weinig geld tov de concurrentie te koop.

Hier ook de link naar de aanbieding op Replay: http://www.replay.nl/inde...&cPath=14&products_id=100
De link naar de games op Yourgamezone: http://www.yourgamezone.n...s/62060817/Products/13932

Zo te zien toch gewoon de Anthology incl alles. Ik zie alleen geen seasonpass genoemd worden. Het lijkt me dat Anthology = Anthology. Dus dit zou een goede aanbieding moeten zijn.
Replay was voorheen een winkelketen die vooral in Noord-Brabant diverse vestigingen had. Het verbaast me eigenlijk dat ze nog bestaan. Ik dacht dat ze namelijk allang op de fles waren gegaan. Na even Googlen blijkt dat in het verleden inderdaad gebeurd te zijn, maar dat was alweer in 2008. Het lijkt me dus gewoon een nieuwe start onder de oude naam, maar dan als webshop.

Winkelervaringen via Budgetgaming: linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:28
Ehm ja, de link naar budgetgaming die jij neer zet is een totaal andere winkel en over replay.nl kan ik niets vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door Slaapje op 04-04-2013 08:24 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Jorgen schreef op woensdag 03 april 2013 @ 20:09:

Ga voor de versie bij yourgamezome. In de pricewacht staat ook de link naar Yourgamezone met enkele goede reviews. Replay komt er niet in voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slaapje schreef op donderdag 04 april 2013 @ 08:20:
Ehm ja, de link naar budgetgaming die jij neer zet is een totaal andere winkel en over replay.nl kan ik niets vinden.
Excuses. Ik kan niet direct doorlinken en daardoor had ik de bron niet kunnen checken. Ik heb via smartphone gezocht en ik kan ook geen verdere informatie vinden over de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

janvanmil schreef op donderdag 04 april 2013 @ 09:33:
[...]

Ga voor de versie bij yourgamezome. In de pricewacht staat ook de link naar Yourgamezone met enkele goede reviews. Replay komt er niet in voor.
Dat kan natuurlijk meerdere redenen hebben en incl. verzendkosten scheelt het dan ong. € 10,=
Op budgetgaming kan ik ook niet zoveel over de webshop vinden. Kent verder niemand deze winkel?

===

Ondertussen de box besteld bij yourgamezone. Toch maar voor het kleine beetje extra bekendheid gekozen.

[ Voor 9% gewijzigd door Jorgen op 06-04-2013 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Papzy
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-06 15:21
Misschien wat knulligheid van mij, maar in het eerste begin moet je wat tests doen waaronder 2 guards uitschakelen en dan via 2 balken over een gat springen - ik kan met geen mogelijkheid van die tweede balk springen en blijf gehurkt zitten of hangen en loslaten.......

aha...... 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Papzy op 13-04-2013 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, er is hier al meer dan 2 weken niemand geweest.
Maar dit was even het snelste wat ik me op kwam om een vraag te kunnen vragen over AC3

Elke keer als ik in een gevecht zit met wat guards. Ze willen op me schieten word ik altijd geraakt, tenzij ik optijd weg ren. Maar er moet toch ook een of andere manier zijn om dat te counteren of ontwijken i.v.m. weg te rennen?

Voor het geval iemand het kan beantwoorden, nadat dit topic lichtelijk dood is.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Goner

What can I do you for ?

Je kunt een wacht gebruiken als 'human shield' ... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat ik dat stukje uit me geheugen heb gewist dan :')
Maar dat zal ik vast in de tutorial terug kunnen vinden, iig bedankt Goner!
Ik zal dat morgen es uit vogelen (:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 22:59:
Oke, er is hier al meer dan 2 weken niemand geweest.
Maar dit was even het snelste wat ik me op kwam om een vraag te kunnen vragen over AC3

Elke keer als ik in een gevecht zit met wat guards. Ze willen op me schieten word ik altijd geraakt, tenzij ik optijd weg ren. Maar er moet toch ook een of andere manier zijn om dat te counteren of ontwijken i.v.m. weg te rennen?

Voor het geval iemand het kan beantwoorden, nadat dit topic lichtelijk dood is.
Alvast bedankt!
Guards als cover gebruiken zit ergens in de tutorial ja... Op het moment dat je een waarschuwing krijgt (geel uitroepteken boven een wachter die gaat schieten!?) kun je naar een vrijstaande wachter in de buurt lopen/rennen en op de actieknop drukken (welke knop is afhankelijk van je systeem).. als je dichtbij genoeg bent, zal de "human shield" actie vanzelf volgen..

Overigens:
Ik denk dat tussen nu en 1 november iedereen langzaam aan verhuisd naar de AC: Black Flag Conversatie dus mogelijk dat de rust in dit topic daar ook mee te maken heeft..

[ Voor 0% gewijzigd door RHE218 op 16-05-2013 09:29 . Reden: tiepvoutjuh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RHE218 schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:29:
[...]

Guards als cover gebruiken zit ergens in de tutorial ja... Op het moment dat je een waarschuwing krijgt (geel uitroepteken boven een wachter die gaat schieten!?) kun je naar een vrijstaande wachter in de buurt lopen/rennen en op de actieknop drukken (welke knop is afhankelijk van je systeem).. als je dichtbij genoeg bent, zal de "human shield" actie vanzelf volgen..

Overigens:
Ik denk dat tussen nu en 1 november iedereen langzaam aan verhuisd naar de AC: Black Flag Conversatie dus mogelijk dat de rust in dit topic daar ook mee te maken heeft..
Ja ps3 game ik mee. Maar had zoiets indd al in de tutorial vernomen, moet het alleen nog even onder de knie krijgen. Ben nog al beetje Rambo ermee :P

Ja, het het vermoede al. Maar ja, om daar gelijk binnen te vallen en offtopic te gaan vind ik ook weer zo raar. Dus dacht probeer het hier gewoon, nooit geschoten is altijd mis!

Anyways thanks for le reaction! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch vind ik het verhaallijn van de Assassins Creed series mij niet boeien en zo ook Assassins Creed 3 komen er scenes in die mij helemaal niet aanspreken en zo ongeloofwaardig overkomen .
Heb wel alle series toch gespeeld maar nooit echt helemaal uitgespeeld omdat het langdradig werd en daarom stop ik ook met het spelen van deze serie .
Vind het klimmen in gebouwen wel mooi en de animaties zien er ongelooflijk mooi uit maar toch kan mij deze laatste Assassins Creed mij niet overhalen om door te spelen .
Ik houd toch meer van realistische games zoals Far Cry series / Call of Duty series / GTA series spreken mij wel aan / SimCity series vind ik zeer leuk / SplinterCell vind ik fantastisch spelen .
Ik ga wel binnenkort beginnen aan Tom Raider ( 2013 ) en eens kijken of deze mij boeit .
Maar smaken verschillen nou eenmaal en een game moet je vanaf het begin dan ook echt fascineren .

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2013 22:37 . Reden: verkeerde tekst ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik vreemd vind aan Assassins Creed 3 is het vechten waarvan je maar twee knopen gebruikt namelijk afweren en aanvallen en de overige knopen van de gamepad niet gebruikt worden om bijvoorbeeld meer technieken uit te voeren .
Vinden jullie dat niet storend aan deze game ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
je kan gebruik maken van de knop voor je secondary weapon, zo krijg je wat meer variatie tijdens het vechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:42
Ik zit vast .. nou ja vast

het wil gewoon niet lukken ik moet die gangers afmaken ...
maar dan moet je op die tonnen schieten om die deur open te maken maar krijg die pistool niet te pakken ...
( PC versie Tobo en muis )

hoe kan ik dat geweer wel krijgen , ook selecteer ik hem wel maar dan nog krijg ik de messen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
Voor iedereen die nog op zoek is naar een 'koopje'. De AC 3 Freedom editie voor de Xbox 360 is in de ubi shop (klik) nu voor 39,99 EUR te verkrijgen. De PS3 versie is nog gewoon 99,99 EUR.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 13-09 13:57
-edit- Verkeerde plek, excuus.

[ Voor 94% gewijzigd door VulcanRaven op 11-06-2013 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Vraagje mensen, is het zo dat wanneer je in de steden (en mogelijk ook in de Frontier) de rode stippen (wachters en patrouilles) dood maakt, dat dit invloed heeft op de stad/dat deze wachters volledig verdwijnen uit de stad? Of worden de wachters gewoon opnieuw gespannen?
Want dan is het zinloos om die wachters als je gewoon door de stad heen loopt te doden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Mijn ervaring is dat ze gewoon opnieuw spawnen. Killen is niet echt aan te raden, meestal krijg je dan de halve stad achter je aan.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Niet online
peto84 schreef op zondag 07 juli 2013 @ 01:39:
Mijn ervaring is dat ze gewoon opnieuw spawnen. Killen is niet echt aan te raden, meestal krijg je dan de halve stad achter je aan.
Wil net zeggen haha, dan kill ik ze omdat ik denk dat dat helpt en vervolgens desynchroniseer ik als gevolg 3x achter elkaar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

De Season Pass van Assasins Creed 3 is momenteel 1600 MS Points (ipv 2400) op xbox.com. Is deze nog de moeite waard?

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Of deze de moeite waard is ligt vooral aan jezelf.
Als jij nog graag de DLC uitbreidingen wil spelen en gebruik maakt van de multiplayer van AC3, dan lijkt het mij dat dit het waard is.

Persoonlijk zou ik het wel doen, in ieder geval voor de DLC uitbreidingen van de SP. Nadat ik deze zelf gespeeld heb, ben ik er erg over te spreken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

bulletrene schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 09:53:
Of deze de moeite waard is ligt vooral aan jezelf.
Als jij nog graag de DLC uitbreidingen wil spelen en gebruik maakt van de multiplayer van AC3, dan lijkt het mij dat dit het waard is.

Persoonlijk zou ik het wel doen, in ieder geval voor de DLC uitbreidingen van de SP. Nadat ik deze zelf gespeeld heb, ben ik er erg over te spreken!
Ik speel Assassins Creed alleen SP eerlijk gezegd, hoeveel extra SP DLC zit er precies bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-09 17:20
http://assassinscreed.wik..._III_downloadable_content

Al met al ongeveer 6-8 uur extra speeltijd, afhankelijk van hoeveel schatten je loot en in hoeverre je de omgeving verkent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

Martell schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 10:47:
http://assassinscreed.wik..._III_downloadable_content

Al met al ongeveer 6-8 uur extra speeltijd, afhankelijk van hoeveel schatten je loot en in hoeverre je de omgeving verkent.
Ride on, dan laat ik m gaan ;) Door de aanbiedingen van de laatste tijd toch genoeg te spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Laatst online: 06-09 17:25
Speelt iemand multiplayer? Het lijkt me leuk om dit eens een keer samen te doen. Ik kom teveel pro's tegen die al een aantal keer prestige zijn. Ik heb het spel een paar uurtjes gespeeld en ik heb er lol mee :p

[ Voor 20% gewijzigd door Nfear op 28-08-2013 00:18 ]

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Op welk platform?

Ik speel PC of PS3, als je die ook hebt kunnen we wel een keer samen spelen.
Ik heb zelf op de PC de multiplayer nog niet aangeraakt, maar op de PS3 wel een uurtje of 2.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:48
Speelt iemand dit spel toevallig op de pc met een xbox360 controller? ik heb namelijk het gevoel dat er iets niet goed gaat met de default knoppen layout.

Ik ben aan het einde van sequence 2 en zit in het kamp waar ik een officier moet killen en daarna op het schip nog wat mensen moet killen en bevrijden.

Ik leun tegen objecten aan om een stealth assassinations from a corner spot uit te voeren maar heb hem de ene keer wel en de andere keer valt ie gewoon aan waardoor ik gelijk gezien wordt en af ben.

Ik snap even niet wanneer de stealth assassinations from a corner spot ingaat. Ik zie zodra een soldaat in de buurt komt mijn char wat teruggaan en het attack icoon licht dan op maar als ik dan druk dan doet ie een normale aanval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ik neem aan dat je de hidden blades ge-equipped hebt? Ik neem ook aan dat hij echt om het hoekje aan het kijken is en je dus niet tegen de hoek aanstaat? Anders doet hij geen stealth kill mar zal hij gewoon aanvallen idd.

Als je een conrer kill wilt doen moet je tegen de hoek aanlopen zodat hij er met zijn rug naar toe gaat staan en om de hoek kijkt. Alleen dan werkt het.

Zie ook:

YouTube: Assassin's Creed III - Corner Spot Assassination Tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Ik leun dan echt tegen een muurtje of iets. Je ziet dan ook dat als zo'n soldaat in de buurt komt mijn char wat terug gaat leunen.

Moet ik daarna met mijn linkerpook naar de vijand sturen of is het indrukken van de x (blauwe knop) voldoende?

En ik heb het gevoel dat dit alleen werkt als je fluit zodat de vijand echt naar je toe komt. Ik heb namelijk weleens gehad dat ie best dichtbij komt en dan ineens weer wegloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Alleen de knop indrukken moet afdoende zijn, geen richting aangeven want dan gaat hij 'out of hiding'

En fluiten is ook niet perse nodig alhoewel het wel een stuk makkelijker is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
hmm thanks. zal het vanavond eens proberen. Heb dit gisteravond iets van 15 keer opnieuw moeten doen en uiteindelijk maar uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Voor de geïnteresseerden:

Op de xbox is er nu een Ubisoft sale, waaronder ACIII en de Single player DLC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
Het was idd mijn eigen stomme fout. Ik stuurde de hele tijd nog een beetje bij met de linker pook maar het blijkt dat dat helemaal niet hoefde. Ik heb nu eindelijk sequence 2 af kunnen ronden. Thanks!
Notna schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 10:06:
Alleen de knop indrukken moet afdoende zijn, geen richting aangeven want dan gaat hij 'out of hiding'

En fluiten is ook niet perse nodig alhoewel het wel een stuk makkelijker is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:35
Je had het ook kunnen afronden zonder de 100% hoor :P

Ik heb sinds kort een PS3 gekocht (2e hands), met deze game erbij. Heerlijke serie is het toch ook :). Net de eerste ding van sequence 3 gedaan, maar wat ik wel jammer vind is dat er free roaming niet zoveel te doen is.
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste