Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280
Verwijderd
Ik heb mijn muis relatief gevoelig staan, en dan is het gewoon bijna niet te doen. Echt zo een ding in het spel waar ik een gruwelijke hekel aan heb gekregen.The_Scratcher schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 22:33:
[...]
Ik speel AC3 met een gamepad op de pc en vind dit erg prettig. Alleen bij het lock picken van die treasure chests schakel ik altijd tijdelijk even over naar tb en muis want met de pad lukt me dat voor geen meter. Met de muis heb ik het altijd zo gepiept!
Wat ik nu ook doe is gewoon alle zones liberaten en dan krijg je een sleutel waar je alle kistjes mee kan openen, scheelt een boel vloeken
Waar kan je dit zien in AC3? In het DNA overzicht staat alleen een percentage....
Found it

[ Voor 6% gewijzigd door bakkiepleur op 06-01-2013 22:58 ]
Als je ook nog verteld waar je het gevonden hebt dan hoeven anderen het ook niet te zoekenbakkiepleur schreef op zondag 06 januari 2013 @ 19:43:
In de vorige versies kon je zien wat je nog moest doen voor de verschillende "guilds".
Waar kan je dit zien in AC3? In het DNA overzicht staat alleen een percentage....
Found it
Ik heb vanaf begin af aan regelmatig crashes gehad. Maar na de laaste update van mijn nvidia kaarten nergens meer last van. Ik begin mij wel steeds meer te irriteren aan de bugs.
Ik kom nu pas een beetje achter het nut van het craften en hoe je dat moet doen. Voor sommige dingen moeten je Artisans dan weer levelen. Dus nu maar beetje door de Homestead missies aan het knallen. Met name om de woodworker op level 2 te krijgen zodat ik Naval Convoys kan maken. De Inn op de Homestead heeft trouwens wel een geinige naam: Mile's End
Ben er ook sinds kort achter hoe het werkt. Alleen het echte nut zie ik er niet van in, behalve geld mee verdienen met je convoys. Of kan je er ook nog iets anders mee?Maranello schreef op maandag 07 januari 2013 @ 09:26:
Ik kom nu pas een beetje achter het nut van het craften en hoe je dat moet doen.
Intel Core i7-7700K @stock | MSI Z270 Gaming M7 | MSI GTX1080 Gaming X 8G | Corsair DDR4 Vengeance LED 2x8GB 3200 Blue | Samsung 850 Evo 250GB SSD | Crucial MX300 525GB SSD | Corsair RMx Series RM750x | Cooler Master MasterLiquid Pro 280
Je kunt ook wapens en ammo craften. Maar ja: die kun je ook gewoon kopen natuurlijk.The_Scratcher schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:34:
[...]
Ben er ook sinds kort achter hoe het werkt. Alleen het echte nut zie ik er niet van in, behalve geld mee verdienen met je convoys. Of kan je er ook nog iets anders mee?
Voor het geld hoeft het ook niet, bear skins leveren in verhouding het meeste op.The_Scratcher schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:34:
[...]
Ben er ook sinds kort achter hoe het werkt. Alleen het echte nut zie ik er niet van in, behalve geld mee verdienen met je convoys. Of kan je er ook nog iets anders mee?
rclahsen schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:39:
[...]
Je kunt ook wapens en ammo craften. Maar ja: die kun je ook gewoon kopen natuurlijk.
Hmm, niet echt veel toegevoegde waarde dus...janvanmil schreef op maandag 07 januari 2013 @ 18:57:
[...]
Voor het geld hoeft het ook niet, bear skins leveren in verhouding het meeste op.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
- Geld verdienen met de convoys.
- Nieuwe wapens die niet in de winkel te koop zijn.
- Ammo, vrij nutteloos imo
- Pouch upgrades
- Saddle bags
- Dual pistols
- Franklin's uitvindingen die je in je huis terug kan vinden
Nu nog 100% sync proberen te halen
Dat idee had ik ook precies hetzelfde.Ereaser schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 14:17:
Idd, het einde is echt zo van: Oh en dit en dit en dat, tot de volgende!
In deel II zat je naar een cutscene te kijken van 15 minuten en nu doen ze even alle ''ophelderingen''
in diezelfde tijd.
Ik snap alsnog niks van dat hele verhaal nu

En vond het persoonlijk enigsinds tegenvallen..
De gameplay van AC is altijd fantastisch.... en had ook wel wat spectaculairders verwacht van
het einde.
Mee eens. Gisteren deel III uitgespeeld maar ik ben het 'heden'-verhaal echt volledig kwijt. Ik heb alle delen gespeeld en ik vond het in elk deel niet interessant maar ik had gisteren bij het uitspelen echt het idee dat ik het verhaal niet meer kon volgen. Is er ergens een overzichtje te vinden van de hele verhaallijn (liefst vanaf deel één)?Tom schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:40:
Dat hele animusgebeuren en 'heden' vind ik weinig toevoegen.
Maar ik denk dat dit een goed begin is: http://www.gamespot.com/f...-assassins-creed-6397711/
In deel 1 is het heden verhaal niet heel bijzonder, je ontmoet lucy en vidic, voor de rest ben je een gevangene die steeds de animus in en uit moet. Op het laatst krijg je eagle vision buiten de animus en zie je tekens in bloed op de muren en vloer wat van subject 16 is.IceStorm schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 10:32:
[...]
Mee eens. Gisteren deel III uitgespeeld maar ik ben het 'heden'-verhaal echt volledig kwijt. Ik heb alle delen gespeeld en ik vond het in elk deel niet interessant maar ik had gisteren bij het uitspelen echt het idee dat ik het verhaal niet meer kon volgen. Is er ergens een overzichtje te vinden van de hele verhaallijn (liefst vanaf deel één)?
Verwijderd
Had dat er niet in gezeten dan had de game waarschijnlijk nog nieteens uitgekomen. Het lijkt er dan ook sterk op dat ze heel laat pas dat einde gekozen hebben en het verhaal hebben omgebogen om dat dan zo te laten lijken.
- Panden in het dorpje (geven je geld)
- Schilderen (vergroten de waarde van je stad)
- Amour en wapens (word je iets sterker van en je krijgt meer HP)
- Veren (geen idee waarvoor die zijn)
- De zes "token" uit de kerken (om Altaïr Armor vrij te spelen)
- Codex pages (upgrade van je blades + leven + de puzzel)
- Glymps (verhaal van subject sixteen)
- Geldkistjes (voor het geld)
Is dat minder geworden in deel 3? En is voor deel 2 de moeite om alle veren te verzamelen of voegt dat niets toe?
AC3:Robkazoe schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:25:
Ik ben zelf nog bezig met ACII en heb ACIII al wel liggen hier. Maar hoe zit het met de verzameldrift in ACIII? In ACII had je:
- Panden in het dorpje (geven je geld)
- Schilderen (vergroten de waarde van je stad)
- Amour en wapens (word je iets sterker van en je krijgt meer HP)
- Veren (geen idee waarvoor die zijn)
- De zes "token" uit de kerken (om Altaïr Armor vrij te spelen)
- Codex pages (upgrade van je blades + leven + de puzzel)
- Glymps (verhaal van subject sixteen)
- Geldkistjes (voor het geld)
Is dat minder geworden in deel 3? En is voor deel 2 de moeite om alle veren te verzamelen of voegt dat niets toe?
- Compleet dorp bouwen ipv panden in de stad kopen. Geld heb je niet nodig; je bouwt het dorp d.m.v. simpele missies.
- Schilderijen zijn weg. Je kunt wel almanac pages verzamelen, deze unlocken uitvindingen welke je huis pimpen.
- Armor is er uit, geen vervanging voor. Wapens zitten er nog wel in maar zijn nutteloos; het verschil tussen de wapens waarmee je begint en de beste wapens is nihil.
- Veren kun je weer verzamelen, nut in AC3 weet ik niet. Ik begin daar niet aan
- Ipv het armor van Altair heb je nu een schat van een kapitein, daarvoor moet je wat spulletjes verzamelen en daarna missies doen. Erg leuk onderdeel van AC3.
- Kistjes zijn er een stuk minder, een stuk of 10 per stad?
In AC2 krijg je als ik me niet vergis een nieuwe cape als je alle veren hebt verzameld. Het effect van die cape ben ik kwijt; nooit meer berucht worden dacht ik...
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
In AC3 krijg je de indianen outfit.XyritZz schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:44:
- Veren kun je weer verzamelen, nut in AC3 weet ik niet. Ik begin daar niet aan.
In AC2 krijg je als ik me niet vergis een nieuwe cape als je alle veren hebt verzameld. Het effect van die cape ben ik kwijt; nooit meer berucht worden dacht ik...
En in AC2 was je continue gezocht (Omdat de cape het Auditore logo erp had staan)
ik kreeg onlangs wel een melding, iets als : a new picture has appeared in the mansionXyritZz schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:44:
- Schilderijen zijn weg.
nog niet gechecked.
Klopt, je hebt aandenkens in je huis aan de gebeurtenissen in de game. In de kelder heb je aandenkens aan jeGoner schreef op maandag 28 januari 2013 @ 16:20:
[...]
ik kreeg onlangs wel een melding, iets als : a new picture has appeared in the mansion
nog niet gechecked.
Blijft een boeiend spel, maar er zitten rare glitches in. Ik heb net de thee in de haven gekieperd en in m'n eentje fort Hill veroverd zodat de lokale militia het kan overnemen en als je dan de poort uitwandelt krijg je een musketkolf in je nek !? Heb die hufter gelijk een dreun verkocht en toen ging het pas goed mis ; militia en Britten achter me aan

PSN: Mondaatje
Volgens mij gebeurt dat als je alle homestead missies gedaan hebt of je hebt ergens een cut scene geskipped.Monda schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 02:31:
Misschien al hier besproken, maar kon het niet terugvinden. Heb de verhaallijn uitgespeeld en zag dat het huis van Achilles leeg was (vermoede dat hij dood was). Heb op YouTube ff gecheckt en zag het een en ander wat dit verduidelijkte. Maar moet ik nog losse missies spelen om dit alsnog te laten gebeuren?
Zijn er trouwens mensen die http://www.acinitiates.com/ in de gaten houden? Vraag me af wat we te zien krijgen bij 100%...
[ Voor 21% gewijzigd door bulletrene op 30-01-2013 10:46 ]
Achterop de box staat 'XBox 360 controller for Windows recommended' bij peripherals ... betekent dat dat je gewoon een XBox controller aan je PC kan hangen ?!
Anderen hier ervaring mee ? Voor een PC shooter zie ik me nog geen controller gebruiken, maar voor games als AC vind ik de controller wel lekker werken ...
Werkt alleen met draad controllers of je moet een reciever kopen.Goner schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:09:
Wij spelen AC3 thuis op de Wii U en dat bevalt zo goed, dat de kids ook de oudere AC's eens willen doen, ik heb ze allemaal voor Windows.
Achterop de box staat 'XBox 360 controller for Windows recommended' bij peripherals ... betekent dat dat je gewoon een XBox controller aan je PC kan hangen ?!
Anderen hier ervaring mee ? Voor een PC shooter zie ik me nog geen controller gebruiken, maar voor games als AC vind ik de controller wel lekker werken ...
Verder werkt het gewoon zoals je zou verwachten
Gebruik het zelf ook en vind het een MUST.
[ Voor 11% gewijzigd door JunkO op 30-01-2013 14:12 ]
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Ja, ik heb de bedrade versie genomen, ben niet zo van het draadloze besturen ...
Gelijk heb je, had ik ook moeten doen voor m'n 2e controller. Kost geen batterijen en er zit geen battery pack op de rug. Heb nu dan ook een battery pack die ik kan opladen door mn controller aan te sluiten op de USB poort van de xbox zodat ik in ieder geval niet teveel geld aan batterijen kwijt ben.Goner schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 14:54:
Bedankt !
Ja, ik heb de bedrade versie genomen, ben niet zo van het draadloze besturen ...
Eventueel mag je die munt wel van me overnemen.Yukidaruma schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 12:37:
Is er ooit nog wat gehoord van de Join or Die edition voor de PC? Had deze besteld speciaal voor de munt die je krijgt en had toch eigenlijk gehoopt dat ze een nieuwe serie zouden maken voor de gedupeerden.
Je weet dat normale oplaadbare batterijen bestaan, en dat die gewoon in een draadloze xbox-controller passen?Ereaser schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:01:
[...]
Gelijk heb je, had ik ook moeten doen voor m'n 2e controller. Kost geen batterijen en er zit geen battery pack op de rug. Heb nu dan ook een battery pack die ik kan opladen door mn controller aan te sluiten op de USB poort van de xbox zodat ik in ieder geval niet teveel geld aan batterijen kwijt ben.
Cunning linguist.
Kopen of niet?
denk ik dan...
2. Je kan met AC over het algemeen alle kanten op; je kan full frontal of stealth gaan. Echter zijn er een aantal missies waar je niet gedetecteerd mag worden en je dus aan stealth MOET houden om de missie te volbrengen.
Waarom heb je AC:B zo weinig gespeeld? Trok het je niet? Snapte je het verhaal niet?KennyPlox schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:22:
Is dit een leuk spel voor de PS3 als je de AC reeks niet gespeeld hebt? Heb wel AC:B gespeeld, maar om nou te zeggen dat ik dat enorm veel heb gespeeld, denk dat ik net op 30% was ofzo. En hoe zit het met het stealth doen? Snap dat je assassin bent, maar niet zo van 1000% ongezien ontzichtbaar geest op aarde ofzo, want ben zelf eigenlijk geen fan van stealth.
Kopen of niet?
Als je AC:B niks vind, is AC:3 ook niet je ding. In essentie hetzelfde spel. Als je bijvoorbeeld FIFA 12 niks vond omdat je voetbal ruk vind, is FIFA 13 ook niet je ding.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat levert wel 's koddige momenten op ... in principe ben je bijv. 'onzichtbaar' in struiken. Maar als je dus midden in de winter tussen de (kale) struikjes zit en er een Brit op 50cm zich af staat te vragen waar je zit, ziet dat er wel raar uit.KennyPlox schreef op woensdag 06 februari 2013 @ 17:22:
maar niet zo van 1000% ongezien ontzichtbaar geest op aarde ofzo,
Verder heb je je onzichtbaarheid helemaal zelf in de hand ; in dekking blijven, sprintje als iemand met z'n rug naar je toestaat, geen rare capriolen uithalen ...
Zit dat er nu weer in? Kan ze nog niet echt vinden namelijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Er zijn een aantal met de Houten Poot / Peg Leg missions. Helaas zijn ze vaak wel een stuk makkelijker imo vergeleken met de missies uit AC2.Donstil schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:55:
Ik ben de afgelopen dagen wat met AC3 bezig, ben nu inmiddels weer een volwassen meneer en heb dat Asassin pak aan. Buiten dat die boot missies me erg aanspreken zoek ik nog wat anders, in de afgelopen 2 delen had je van die kerkers die je moest doorspelen en aan het einde kreeg je een upgrade van je pak of een andere "schat".
Zit dat er nu weer in? Kan ze nog niet echt vinden namelijk.
Vonden jullie de extra missie met de Maya ruins trouwens ook niet veel te makkelijk? Ik had 't echt in een paar minuten gehaald en stelde niks voor...
Ik snap trouwens dat gedoe met die pivot points nog steeds niet

[ Voor 4% gewijzigd door Michelli op 07-02-2013 23:29 ]
http://www.gamer.nl/nieuw...setting-en-hoofdpersonage
ben er zelf nog niet tegenaan gelopen (zit pas in sequence 6 dacht ik), maar liep onlangs hier tegenaan :Michelli schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:28:
Ik snap trouwens dat gedoe met die pivot points nog steeds niet
http://www.ign.com/wikis/assassins-creed-3/Pivot_Points
Waarschijnlijk bekend, maar bij UPlay kun je ook een pak als 'reward' ophalen ...Donstil schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 18:55:
kreeg je een upgrade van je pak of een andere "schat".
[ Voor 27% gewijzigd door Goner op 08-02-2013 10:03 ]
1: Ik vind het verhaal wel degelijk belangrijk, ik wil niet na 1 uur voor mijn scherm zitten met 'Was dit?' Ik kan wel gewoon aanvallen uitvoeren, kan ik bij AC:B ook makkelijkNotna schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:03:
1. Die vraag is al zo vaak gesteld; ik zou zeggen zoek het even terug. Maar een kort antwoord; het ligt eraan hoeveel waarde je aan het verhaal hecht. Daarnaast vind ik persoonlijk dat je beter snapt hoe de main game elementen werken wat weer voordelen bied tijdens missies.
2. Je kan met AC over het algemeen alle kanten op; je kan full frontal of stealth gaan. Echter zijn er een aantal missies waar je niet gedetecteerd mag worden en je dus aan stealth MOET houden om de missie te volbrengen.
2: Dat snap ik, is niet ongelofelijk erg, kan ik mee leven
Nja, ik vond AC:B toen niet zo leuk, ik kwam net van MW/MW2 af en zat een beetje in de schooter 'mood'. Ik speel nu sinds 2 dagen AC:B weer en vind het wel leuk, het verhaal volg ik gewoonL1nt schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 12:07:
[...]
Waarom heb je AC:B zo weinig gespeeld? Trok het je niet? Snapte je het verhaal niet?
Als je AC:B niks vind, is AC:3 ook niet je ding. In essentie hetzelfde spel. Als je bijvoorbeeld FIFA 12 niks vond omdat je voetbal ruk vind, is FIFA 13 ook niet je ding.
denk ik dan...
Het ging met meer om de gameplay zelf van die kerkers, maar toch bedankt!Goner schreef op vrijdag 08 februari 2013 @ 09:57:
Waarschijnlijk bekend, maar bij UPlay kun je ook een pak als 'reward' ophalen ...
Ga ik even naar kijken , Thnx!Michelli schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 23:28:
[...]
Er zijn een aantal met de Houten Poot / Peg Leg missions. Helaas zijn ze vaak wel een stuk makkelijker imo vergeleken met de missies uit AC2.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Iemand een idee of ik hier iets aan kan doen, of dat er een kans is dat dit gefixt gaat worden in een driverupdate (van AMD)? Wat googlewerk leverde idiote resultaten op, waarbij een HD7970 gelijk scoorde met een GTX 560 Ti omdat de CPU bottleneckte...
Zoals je zelf al heb gezegt de CPU is de bottleneck, ik heb hier ook last van gehad. gemiddeld 25fps met een 6870+amd fx 6100 en toen overgegaan naar een i5 3470 en alles loopt primaMuFFIN 007 schreef op zondag 10 februari 2013 @ 00:11:
Speel sinds vandaag AC III, maar hebben de PC-gamers hier ook last van vreselijke optimalisaties? Met mijn nieuwe videokaart (HD7850) stabiel lopend op 1 GHz core clock haal op high settings en full hd gemiddeld maar 30 frames, soms valt het naar beneden tot 19, 20. Ik vond dit al vreemd, dus even wat gameplay gemonitord met taakbeheer en afternburner, blijkt dus dat op sommige momenten mijn CPU 100% loopt en mijn GPU maar 50%! Mijn CPU is niet de sterkste, een Pentium G860 (sandy-bridge dualcore @ 3.0 GHz) maar dit is natuurlijk gewoon zonde van de kracht die m'n videokaart heeft!
Iemand een idee of ik hier iets aan kan doen, of dat er een kans is dat dit gefixt gaat worden in een driverupdate (van AMD)? Wat googlewerk leverde idiote resultaten op, waarbij een HD7970 gelijk scoorde met een GTX 560 Ti omdat de CPU bottleneckte...
Gelukkig ben ik groot AC fan, dus wil wel 22 uur wachten op m'n game... XD
'I reject your reality and substitute my own'
Ik heb hetzelfde, ik speel met een Athlon II X4 620 @ 3.1 Ghz, een HD 6870 en 8 gig intern geheugen. De CPU is duidelijk de bottleneck en dat is goed merkbaar! Ik ben er inmiddels wel aan gewend moet ik zeggen, maar het blijft uiteindelijk een zwaktebod...MuFFIN 007 schreef op maandag 11 februari 2013 @ 12:11:
Precies, maar dat is dus vreemd. Een goed gemaakte game kan in principe gedraaid worden met een flutprocessor en een sterke videokaart, zie bijvoorbeeld Battlefield 3. Daarom test Tweakers altijd meerdere setups bij het benchmarken van een game, en meestal is het verschil (gelukkig) minimaal. Des te jammerder het is dat Ubisoft dit niet gedaan heeft en een slechte port neerzet die alleen fatsoenlijk gedraaid kan worden met een dure CPU, dat is niet zoals het 'hoort', en lullig voor degenen die ervan uit gaan dat een videokaart de klus wel kan klaren...
"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Wat is dat acinitiates eigenlijk?bulletrene schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 10:45:
Zijn er trouwens mensen die http://www.acinitiates.com/ in de gaten houden? Vraag me af wat we te zien krijgen bij 100%...
Inderdaad, en het kan gewoon niet anders of er is nog een hele lading meer mensen die er last van heeft.JunkO schreef op maandag 11 februari 2013 @ 18:43:
[...]
Ik heb hetzelfde, ik speel met een Athlon II X4 620 @ 3.1 Ghz, een HD 6870 en 8 gig intern geheugen. De CPU is duidelijk de bottleneck en dat is goed merkbaar! Ik ben er inmiddels wel aan gewend moet ik zeggen, maar het blijft uiteindelijk een zwaktebod...
Moeilijk in het kort uit te leggen.
Zo is er bijvoorbeeld een wereldkaart(googlemaps) waar alle belangrijke events uit desmond miles verhaal op te vinden zijn. Van zijn ontvoering tot het einde van AC3
Er is ook een forum waar je kan praten over alles wat met AC te maken heeft, dus het vervolg/de al bestaande games/complottheoriën etc etc. Wat leuk is is bijv. dat de laatste Desmond Miles herinneringen die er nu te vinden is een afbeelding erbij heeft staan van NA het einde van AC3. Zo krijg je dus net iets meer informatie over het verhaal
Ok cool, Meer over het verhaal is zeker niet verkeerd. Ik zal het eens checken!bulletrene schreef op maandag 11 februari 2013 @ 20:03:
[...]
Moeilijk in het kort uit te leggen.
Zo is er bijvoorbeeld een wereldkaart(googlemaps) waar alle belangrijke events uit desmond miles verhaal op te vinden zijn. Van zijn ontvoering tot het einde van AC3Maar nu zijn er sinds de site van beta naar alpha is gegaan nieuwe CTAG memories. Dat zijn verloren herinneringen, en de community die gebruik maakt van acinitates ( je kan gewoon een account aanmaken ) verwachten dat hier een hint wordt gegeven naar de nieuwe assassin.
Er is ook een forum waar je kan praten over alles wat met AC te maken heeft, dus het vervolg/de al bestaande games/complottheoriën etc etc. Wat leuk is is bijv. dat de laatste Desmond Miles herinneringen die er nu te vinden is een afbeelding erbij heeft staan van NA het einde van AC3. Zo krijg je dus net iets meer informatie over het verhaal
Waarom doe je dit zo? Ik heb heel bewust een versie van S(.....)w gedownload. Iso mounten, installen. Dan Uplay opstarten en hij pakt 'm gewoon als 100% origineel, wat je tenslotte ook hebt. Scheelt je ERG lang wachten. Had namelijk hetzelfde probleem en heb dus nu gewoon een gedownloade ISO om ACIII te installeren. Niets mis mee want je hebt 'm origineel en uplay ziet 'm ook gewoon als origineel als je 'm eenmaal geïnstalleerd en geactiveerd hebt de eerste keer.theburninglink schreef op maandag 11 februari 2013 @ 17:22:
Gelukkig hebben consolegamers een disk om AC vanaf te spelen. Heb tijdje geleden m'n windows opnieuw geinstalleerd en wilde AC3 graag weer installeren. Discs doen het om de een of andere manier niet (worden niet gelezen -_-) Dus, dan maar via Uplay downloaden he? Origin en Steam knallen hem altijd met 6mb/s, Uplay komt niet verder dan 200kb/s.
Gelukkig ben ik groot AC fan, dus wil wel 22 uur wachten op m'n game... XD
[ Voor 46% gewijzigd door Mu.siQ op 13-02-2013 13:16 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Verwijderd
De main story freewheel je ongeveer in 1,5 à 2 uur doorheen, ben daarna nog een tijdje bezig geweest met schatten zoeken en mannetjes omleggen (vind het eenmaal leuk om van die grote 1 vs 20 gevechten te houden). Je struint ook de hele tijd door de sneeuw, dus het gaat allemaal net iets langzamer. Wat wel beter was waren de bomen, of in elk geval de takken waarover je kan lopen. Deze sloten dit keer beter op elkaar aan voor honderden meters dan in AC 3 het geval was imo.
Vond het verhaal redelijk goed, dit is precies wat ik oorspronkelijk voor ogen had toen ik hoorde dat Assassin's Creed 3 een (half-) Indiaan als hoofdpersonage zou hebben. Het enige wat erg jammer is, zijn die superpowers. In het begin is het wel leuk als je in 5 seconden 5 man kan omleggen, maar na een tijdje verdwijnt de uitdaging en heb ik alles gedaan zoals ook in Assassin's Creed 3.
En over dat George Washington opeens King is - tja... Leuk bedacht, maar het haalt het niet bij eerdere delen of personages in het algemeen.
Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.
Zijn de graphics op de pc beter dan op de xbox?bulletrene schreef op maandag 25 februari 2013 @ 10:31:
Ook nog geen vastlopers gehad, zowel op xbox als PC niet
Overigens geen vastlopers hier op de Xbox, wel memory leaks
Vooral de shadows zijn veel beter, en het inladen van de objecten/gebouwen zie je op de xbox heel goed, en op de PC niet.
Persoonlijk vindt ik de graphics van de PC versie prachtig.
XBOX is ook mooi hoor, maar je ziet gewoon duidelijk dat een PC meer aan kan
Wat op zich niet vreemd is op een console van 7 jaar oudbulletrene schreef op maandag 25 februari 2013 @ 15:59:
De textures zijn ook van een hogere resolutie.
Persoonlijk vindt ik de graphics van de PC versie prachtig.
XBOX is ook mooi hoor, maar je ziet gewoon duidelijk dat een PC meer aan kan
http://kotaku.com/5987035...-according-to-this-poster
Interessant, Hopelijk wel als dlc want IV zou een nieuw hoofdpersoon hebben, en hier lijkt conner op te staan.bulletrene schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 20:41:
Leuk voor de speculaties, vond dit zojuist op internet
http://kotaku.com/5987035...-according-to-this-poster
Morgen zou er een evenement / persconferentie zijn
En als je de assassins wiki entry leest van Edward Kenway staat er dat deze in London woonde met zijn gezin ( Hij stierf daar op 1735, geboorte datum onbekend ).
Ik hoop persoonlijk dat dit inderdaad dlc is, tenzij het zo goed uitgewerkt wordt dat het een waardig deel "4" zou zijn. Het is natuurlijk ook mogelijk dat het een nieuwe comic is ( aan de stijl van de poster te zien ).
Wat ook nog zou kunnen is dat het voor de PS VITA is. Net zoals je AC3: Liberation had, dat dit dan AC4: Black Flag wordt. En dat er dus ook een AC4 voor consoles/PC uitkomt
[ Voor 22% gewijzigd door bulletrene op 04-03-2013 15:01 ]
http://media.gamerevoluti...eed-iv-black-flag-SML.jpg
Hopen dat dit beter is dan AC III opzichzelf. Vraag mij dan wel af wie dit dan is. Ik gok een Templar wellicht omdat Kenway wel als een Assassin speelde maar een Templar was uiteindelijk. Als dit idd de vader is van Kenway, kijkende naar het piraten thema en vlag is dit wellicht een rogue Assassin die Templar is geworden (wat weer strookt met het verhaal van AC III
Maar dat is nog wel gokken. Wachten op meer informatie
[ Voor 78% gewijzigd door Notna op 28-02-2013 12:29 ]
Het gerucht is : Dat deze assassins Edward Kenway is , hij is een Assassin.Notna schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:25:
Sweet! Die Piraten flag met het AC logo op de achtergrond
Hopen dat dit beter is dan AC III opzichzelf. Vraag mij dan wel af wie dit dan is. Ik gok een Templar wellicht omdat Kenway wel als een Assassin speelde maar een Templar was uiteindelijk. Als dit idd de vader is van Kenway, kijkende naar het piraten thema en vlag is dit wellicht een rogue Assassin die Templar is geworden (wat weer strookt met het verhaal van AC III
Maar dat is nog wel gokken. Wachten op meer informatie
Hij heeft zijn zoon Haythem Kenway getraind tijdens zijn jeugd en Haythem maakt iets mee in zijn leven ( zal geen spoilers uit het boek Forsaken van Oliver Bowden plaatsen ) waardoor hij een Templar wordt. Dit kun je lezen bij de Haythem Kenway bio op de AC WIKI. http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Haytham_Kenway
Wel leuk om deze bio even door te lezen, dan snap je ook hoe Haythem aan zn hidden blade kwam.
Als het gerucht klopt is Edward Kenway dus gewoon een Assassin.
[ Voor 7% gewijzigd door bulletrene op 28-02-2013 12:42 ]
Klinkt goed, maar het is afwachten totdat er meer bekend. Ik ben benieuwd!bulletrene schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 12:37:
[...]
Het gerucht is : Dat deze assassins Edward Kenway is , hij is een Assassin.
Hij heeft zijn zoon Haythem Kenway getraind tijdens zijn jeugd en Haythem maakt iets mee in zijn leven ( zal geen spoilers uit het boek Forsaken van Oliver Bowden plaatsen ) waardoor hij een Templar wordt. Dit kun je lezen bij de Haythem Kenway bio op de AC WIKI. http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Haytham_Kenway
Wel leuk om deze bio even door te lezen, dan snap je ook hoe Haythem aan zn hidden blade kwam.
Als het gerucht klopt is Edward Kenway dus gewoon een Assassin.
Zojuist bevestigd op de Facebook pagina van ubisoft
[ Voor 123% gewijzigd door bulletrene op 28-02-2013 14:15 ]
en Voxxel : Je krijgt aan het begin van AC3 een filmpje te zien waarin uitgelegd wordt wat het verhaal tot op heden is. Daarmee kun je een heel eind uit de voeten betreffende Desmond Miles zijn verhaal. Echter raad ik je wel aan om AC2 /brotherhood/revelations te spelen. Het verhaal van Ezio Auditore Da Firenze en de gameplay is (wat mij betreft) het beste in deze delen.
[ Voor 3% gewijzigd door bulletrene op 28-02-2013 14:28 ]
Die vraag is nu al zo vaak langs gekomen hier, had je niet even iets meer moeite er in kunnen steken om het zelf te vinden?
zoals het antwoord altijd is; het ligt er maar aan hoeveel je om vehaal geeft. Doe je dat wel; speel de andere delen. Kan je leven met een samenvatting in het begin van AC II of boeit het je uberhaubt niet; go for it
En eens met mijn bovenbuurman; De reeks van AC II was tot nu toe veruit het beste en het meest tot de verbeelding sprekend. De setting van AC III is door vele bestempeld als; boring. nu is de geschiedenis van de US ook gewoon boring imo temeer omdat het ook een enorm korte historie is tov bijv. Europa. Daar is veel meer uit te halen en veel meer tot de verbeelding sprekende omgevingen ook
Oe, vrijdagmaandag 4 maart weten we meer
[ Voor 33% gewijzigd door Notna op 28-02-2013 14:31 ]
Als je overigens goed naar de box art kijkt zie je dat de nieuwe Assassin 4 pistolen bij zich heeft ( 1 rechter hand, 2 voorop, 1 op zn rug ) misschien een beetje teveel van het goede
[ Voor 61% gewijzigd door bulletrene op 28-02-2013 14:48 ]
Ik begin ook te twijfelen of ze niet gewoon aan het proberen zijn de franchise uit te melken...
In het begin weet je inderdaad niet wat je ervan moet denken.. maar dan na een tijdje komt het: wat een slecht einde....Mu.siQ schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:35:
Geloof het of niet maar als topicstarter de game eergisteren pas uitgespeeld. Was qua verhaal niet het beste van alle AC maar wel vermakelijk. Wederom zo'n typisch WTF einde wat eigenlijk meer onduidelijkheid schept dan duidelijkheid. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er van moet denken...
Tenzij Ubisoft ons allemaal voor de gek houdt en we in AC4 Black Flag een enoooooorme plot twist krijgen
Plot twists a la het vermoorden van Lucy vind ik prima maar deze is inderdaad een beetje uit de lucht gegrepen.bulletrene schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:48:
[...]
In het begin weet je inderdaad niet wat je ervan moet denken.. maar dan na een tijdje komt het: wat een slecht einde....
Tenzij Ubisoft ons allemaal voor de gek houdt en we in AC4 Black Flag een enoooooorme plot twist krijgen
Jammer want verder qua game was die toch wel vermakelijk. Hij haalde alleen bij lange na niet de sfeer die Ezio had
Ik ben iig erg benieuwd naar ACIV
Volgens een nieuw gerucht komt Assassins Creed 4 : Black Flag uit op 29-10-2013. Ook is er een nieuwe screenshot/artwork uitgelekt van AC4.
Bron: http://www.sidequesting.c...ble-on-next-gen-consoles/
Zojusit is er een nieuwe "announce" pagina online gekomen voor AC4 : http://assassinscreed.nl.ubi.com/announce/
[ Voor 9% gewijzigd door bulletrene op 01-03-2013 10:04 ]
Ik heb in ACIII dan ook veel minder gebruik gemaakt van het klimmen (in bomen en huizen) dan in de eerdere delen. Via de grond was vaak sneller.bulletrene schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:02:
Ben het met je eens janvanmil, er zitten inderdaad fantastische details in de frontier. Moet wel toegeven dat ik het soms een beetje eentonig vond worden hoe de takken liepen, omdat dit toch vaak voelde als een voorgeprogrammeerd pad waar je langs moest ipv dat je elke boom kon beklimmen.
Volgens een nieuw gerucht komt Assassins Creed 4 : Black Flag uit op 29-10-2013. Ook is er een nieuwe screenshot/artwork uitgelekt van AC4.
Bron: http://www.sidequesting.c...ble-on-next-gen-consoles/
Zojusit is er een nieuwe "announce" pagina online gekomen voor AC4 : http://assassinscreed.nl.ubi.com/announce/
Het artwork/screenshot waar je naar verwijst is volgens mij artwork van de Tyranny of King Washington-DLC voor ACIII.

[ Voor 10% gewijzigd door janvanmil op 01-03-2013 11:03 ]
http://www.sidequesting.c...nt/uploads/ac4artwork.jpg
Als je op die eerste link klikt krijg je een engels verhaal over die website van AC4 en dan staat er onderaan een foto van een piraat met baard en hoed alles erop en eraan, als je het verhaal hebt gelezen staat daar in: "a piece of artwork(below) was viewable"janvanmil schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 10:55:
[...]
.
Het artwork/screenshot waar je naar verwijst is volgens mij artwork van de Tyranny of King Washington-DLC voor ACIII.
Wat ik overigens wel een beetje vreemd vind is dat de nieuwe assassin geen assassin embleem op zijn pak heeft. Als je naar de box-art kijkt zitten er hier en daar wat schedels, maar geen assassins emblemen..
Hier kun je het goed bekijken: http://images.vg247.com/current//2013/02/AC4BF_PS3_UK_2D.jpg
Ook kwam ik net tegen dat de engelse countdown pagina vermeld: New Era, new Assassin. Terwijl de Nederlandse pagina vermeld: Nieuw Tijdperk, Nieuwe assassin, nieuwe regels. Waarom dan ook niet bij de engelse : New Rules erbij zetten
[ Voor 36% gewijzigd door bulletrene op 01-03-2013 11:57 ]
F*ck, sorry niet vergenoeg gelezenbulletrene schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 11:11:
[...]
Als je op die eerste link klikt krijg je een engels verhaal over die website van AC4 en dan staat er onderaan een foto van een piraat met baard en hoed alles erop en eraan, als je het verhaal hebt gelezen staat daar in: "a piece of artwork(below) was viewable"
Wat ik overigens wel een beetje vreemd vind is dat de nieuwe assassin geen assassin embleem op zijn pak heeft. Als je naar de box-art kijkt zitten er hier en daar wat schedels, maar geen assassins emblemen..
Hier kun je het goed bekijken: http://images.vg247.com/current//2013/02/AC4BF_PS3_UK_2D.jpg
Ook kwam ik net tegen dat de engelse countdown pagina vermeld: New Era, new Assassin. Terwijl de Nederlandse pagina vermeld: Nieuw Tijdperk, Nieuwe assassin, nieuwe regels. Waarom dan ook niet bij de engelse : New Rules erbij zettenslordigheid van Ubisoft?

http://www.gamer.nl/video...lag-krijgt-eerste-trailer
Ben benieuwd welke kant dit op gaat. Maar 1 ding is zeker; seabattles gaaneen grote rol spelen.

Na de game bijna zo`n 1 1/2 maand niet meer gespeeld te hebben wilde ik vandaag de draad weer eens oppakken en ermee verder gedaan. Na het opstarten waren m`n saves echter pleite!
Geen idee hoe het kan maar heb in de tussentijd waarschijnlijk ergens iets weg gemieterd anders zou ik het niet weten.
Kan je ergens een save game downloaden zodat ik verder kan vanaf Sequence 7: Conflict Looms?
Dat ik m`n eigen dingetjes dan kwijt ben neem ik dan maar voor lief want heb niet veel zin om helemaal opnieuw te beginnen, had er tussen de 40 en 50 uur inmiddels in zitten.
Alvast bedankt.