Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-04 16:50

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Topicstarter
Bij deze wil ik graag een topic openen omtrent het komen van een nieuwe Assassin's Creed III. Het viel mij eigenlijk tegen dat er niet nog een topic over was! Ik weet niet of ik hier goed aan doe maar dat merk ik dan snel genoeg. O en ik heb geen idee wat een mooi indeling is en hoe alle tabelletjes worden gevormd. Dus excuses voor de eventuele rommeligheid. Ben er mee bezig!

Voor alle voorbeelden gebruik ik de PC, omdat ik deze zelf heb. Alle informatie zou cross platform moeten zijn!

Wat: Assassin's Creed III, officiële website
Platformen: PC, Xbox360, Playstation 3.
Wanneer: 31 Oktober 2012 voor Xbox360 + Playstation 3. 23 November 2012 voor PC

Assassin's Creed III is in drie uitvoeringen te pre-orderen. Deze uitvoeringen zijn uiteraard in de pricewatch al te vinden. Op de officiële website van Assassins Creed III zijn alle edities uitgelegd. Het gaat om de volgende edities:

pricewatch: Assassin's Creed III (Special Edition), PC
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/beioua.jpg
Een exclusieve verpakking met extra digitale content.
Bonuscontent:
  • Singleplayermissie: Het gevaarlijke geheim. Bestrijd een geheim dat de financiering van de revolutie kan ondermijnen. Bij succes word je beloond met een exclusief wapen: het piratenmusket.
pricewatch: Assassin's Creed III (Freedom Edition), PC
Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/35lvuxt.jpg
Alleen beschikbaar voor ervaren Assassins. Deze prestigieuze editie bevat alles wat je nodig hebt om een vrijheidsstrijder te worden. Een prachtig figurine van Connor, een stalen case ontwikkeld door de gerenommeerde Comics-artist Alex Ross en het notebook van George Washington zullen alle echte Assassin's Creed fans blij maken. Bovendien zal de extra content jouw Assassin's Creed vaardigheden verbeteren.
Deze Freedom editie bevat:
  • Een 24 cm hoog kwalitatief figurine van Connor.
  • Een stalen case met een ontwerp van de award winnende comic artiest Alex Ross.
  • George Washingtons notitieboek dat de waarheid en alle geheimen onthult over de Assassins en de Tempeliers tijdens de Amerikaanse Revolutie.
  • Exclusieve litho
Bonuscontent:
  • Oude Mayaruïne. Connors missie leidt hem naar een oude Mayapiramide vol raadsels en mysterie. Speel de legendarische kortelas van kapitein Kidd vrij, een even schitterend als dodelijk stukje staal.
  • Spookbeeld van de oorlog. Het tij van de revolutie keert in het voordeel van de Tempeliers. Versla je vijanden en speel een krachtig indianenwapen vrij: de strijdknots van Pontiac.
  • Schiet met scherp in de multiplayer met het personage de Scherpschutter, 1 relikwie, 1 embleem, 1 speciale afbeelding en de titel 'De nar'.
pricewatch: Assassin's Creed III (Join or Die Edition), PC
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/25qt2tt.jpg
Doe mee of sterf... een keuze die bepaalt of je klaar bent om te vechten voor de vrijheid of het opgeeft en sterft door een onrechtvaardige onderdrukking. Word lid en ontketen de Amerikaanse Revolutie! Je krijgt een authentiek Assassin's medaillon, het dagboek van George Washington en je krijgt toegang tot extra content dankzij extra missies, vaardigheden, outfits en meer...
De Join or Die editie bevat:
  • Het exclusieve medaillon van de Assassins. Het notitieboek van George Washington dat alle geheimen over de Assassins en Tempelieren onthult tijdens de Amerikaanse Revolutie.
Bonuscontent:
  • Spookbeeld van de oorlog. Het tij van de revolutie keert in het voordeel van de Tempeliers. Versla je vijanden en speel een krachtig indianenwapen vrij: de strijdknots van Pontiac.
Multiplayerpakket Scherpschutter :
  • Schiet met scherp in de multiplayer met het personage de Scherpschutter, 1 relikwie, 1 embleem, 1 speciale afbeelding en de titel 'De nar'.
Het verhaal (van Ubisoft site):
Beleef Assassin's Creed als nooit tevoren.
We schrijven het jaar 1775. De Amerikaanse kolonies staan op het punt in opstand te komen. Jij bent Connor Kenway, een sluipmoordenaar die gezworen heeft om zijn volk en zijn natie te bevrijden. Om daarin te slagen, achtervolg je je vijanden door een waanzinnig grote en realistische wereld. Gebruik al je dodelijke vaardigheden tijdens een gewelddadige zoektocht die je voert van de chaotische straten van de stad naar de met bloed doordrenkte slagvelden in de ruige Amerikaanse wildernis. Ontmoet de legendarische helden van de Amerikaanse geschiedenis en smeed een complot om alle vijanden van de vrijheid uit te schakelen.
Of je nu je instincten gebruikt om geruisloos te moorden of in het openbaar toeslaat met je angstaanjagende arsenaal, één ding is zeker: de wereld van de sluipmoordenaars is dodelijker dan voorheen. Net als jij.

Persoon:
Jij bent Connor Kenway, zoon van een Mohawk moeder en Britse vader. Als de bloederige revolutie dichterbij komt, word jouw clan bedreigd door een machtige groep die vastbesloten is om de Amerikaanse Revolutie neer te slaan en te heersen over de dertien kolonies. Na de afgrijselijke vernietiging van je dorp, wijd je de rest van je leven aan de vrijheid. Een missie die tientallen jaren in beslag zal nemen.
Je dierlijke instincten, opgedaan na jarenlang jagen in de ruige wildernis, stellen je in staat doelwitten in complete stilte te achtervolgen en uit te schakelen. En als je dan toch het gevecht aangaat, heb je een groot aantal wapens tot je beschikking, zoals tomahawks, een touwspeer en vuurwapens. Nog eeuwen voor de term 'black ops' werd bedacht, was jij al bekend met deze nieuwe manier van oorlog voeren.

Setting:
Je kent de Amerikaanse Revolutie misschien wel uit de geschiedenisboeken. Maar die verhalen verbleken bij de revolutie waarin je nu vecht, in een wereld die realistischer, duisterder en levendiger is dan welk geschiedenisboek dan ook.
Achtervolg je vijanden door een grote, dynamische wereld die continu verandert. Reis via de legendarische slagvelden van Lexington en Concord naar de drukke straten van Boston en New York of ontdek de wildernis van de besneeuwde Appalachen. Of je nu een bloedspoor door de verse sneeuw volgt, of gebruikmaakt van de huilende wind en dikke mist om je vijanden te verrassen, één ding is zeker: deze manier van vechten heb je nog nooit meegemaakt.

Personages:
Tijdens je zoektocht, ontmoet je de legendarische mensen die een jonge natie hebben begeleid in haar turbulente beginjaren. Ontmoet historische figuren zoals generaal George Washington, de vasthoudende opperbevelhebber van het Continentale Leger en de eerste president van de jonge Verenigde Staten. Of Benjamin Franklin, de beroemde uitvinder, wetenschapper, auteur en revolutionaire politicus. En Charles Lee, de gewetenloze generaal die een hoofdrol speelde in de meest bloederige gevechten van de oorlog. Je kunt de geschiedenis niet alleen van dichtbij meemaken, je kunt haar zelfs schrijven.

FILMPJES

Gameplay filmpjes:
YouTube: Gameplay Trailer - Assassin's Creed III
YouTube: Assassin's Creed 3 E3 Frontier Gameplay Demo [UK]
YouTube: Assassin's Creed 3 Gameplay Demo - Ubisoft E3 2012 Press Conference
YouTube: Assassin's Creed III - Naval Battle Gameplay Demo E3 2012

Wat doorsnee trailers

Inside Assassins Creed III 4 part series, met veel info!

The making of AC III mini series by IGN, part I t/m III
YouTube: IGN Presents: The Making of Assassin's Creed III - Origins (Part 1)
YouTube: IGN Presents: The Making of Assassin's Creed III - Refining the Assassin (Part 2)
YouTube: IGN Presents: The Making Of Assassin's Creed 3 - Into The Wild (Part 3)

Voor de PC zijn inmiddels de minimum system requirements bekend. Deze luiden als volgt;
  • Supported OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
  • Processor: 2.66 GHz Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ or better recommended
  • RAM: 2 GB (4 GB recommended)
  • Video Card: 512 MB DirectX 9.0c-compliant with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)*
  • Sound Card: DirectX 9.0c-compliant (5.1 surround sound recommended)
  • DVD-ROM: Dual-layer drive
  • Hard Drive Space: 17 GB
  • Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
  • Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection
Supported Video Cards at Time of Release:
AMD Radeon HD 3870 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 series or better
NVIDIA GeForce 8600 GT / 9 / 100 / 200 / 300 / 400 / 500 / 600 series or better

*Edit* Dit is een work in progress!

[ Voor 94% gewijzigd door Mu.siQ op 12-10-2012 13:25 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19:04
Ziet er prima uit! Zelf heb ik niet zo'n behoefte aan een super uitgebreide topic start voor een game als dit, maar waarschijnlijk denkt niet iedereen er zo over ;) Lijstje met de nieuwste trailers/gameplay beelden is wel erg gewenst!

Bij het zien van de gameplay beelden heb ik er iig erg veel zin in! Hoop dat ze de multiplayer weer wat verbeteren. Speel het iedere keer weer bij een nieuw deel maar haak op een gegeven moment toch af omdat het net niet lekker speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik ben benieuwd. AC2 vond ik helemaal geweldig. Brotherhood was ook nog wel geinig. Alleen Revelations vond ik teveel van hetzelfde en heb ik al snel aan de kant gelegd, vond ik z'n geld ook niet echt waard.
Hopelijk weet AC3 weer wat meer te boeien, want ik vind het een mooie serie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Topicstarter
all killer schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 18:49:
Ziet er prima uit! Zelf heb ik niet zo'n behoefte aan een super uitgebreide topic start voor een game als dit, maar waarschijnlijk denkt niet iedereen er zo over ;) Lijstje met de nieuwste trailers/gameplay beelden is wel erg gewenst!

Bij het zien van de gameplay beelden heb ik er iig erg veel zin in! Hoop dat ze de multiplayer weer wat verbeteren. Speel het iedere keer weer bij een nieuw deel maar haak op een gegeven moment toch af omdat het net niet lekker speelt.
Nou ja, nadat ik dit had gedaan had ik ook weinig trek meer, hehe. Kan nog wel uitgebreider en komt misschien te zijner tijd nog wel :)

De beelden hebben in ieder geval bij mij ook een positieve werking! Heb er ontzettend veel zin in
Tom schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 20:03:
Ik ben benieuwd. AC2 vond ik helemaal geweldig. Brotherhood was ook nog wel geinig. Alleen Revelations vond ik teveel van hetzelfde en heb ik al snel aan de kant gelegd, vond ik z'n geld ook niet echt waard.
Hopelijk weet AC3 weer wat meer te boeien, want ik vind het een mooie serie :)
AC2 was helemaal geweldig, maar Brotherhood was beter! Revelations was wel meer van hetzelfde ja, maar maakt het verhaal compleet, dus hup spelen jij! Je mist de afsluiting van Ezio! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Het ziet er top uit...
Is er al wat bekend over de multiplayer mode ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Topicstarter
Lasteraar schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 22:49:
Het ziet er top uit...
Is er al wat bekend over de multiplayer mode ?
Heb me er persoonlijk nooit in verdiept maar ik zal eens kijken of ik er wat meer over kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Check je eerste zin in de TS nog even. ;)

Nog nooit een AC gespeeld, maar dit ziet er erg vet uit. Ik begrijp uit de Wiki pagina dat het een indirect vervolg is op de eerdere games. Dat vind ik wel weer jammer, maar ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-03 13:27
Ik kan niet wachten tot ac3! Heb tot nu toe alle delen met veel genot gespeelt!
Het enige minpuntje aan de nieuwere games maar zeker geen nadeel is dat je in ac1 nog echt heel hard moest vechten en weg geraken en je sinds de laatste games veel makkelijker weggeraakt. Al een geluk verpest dit de gameplay zeker niet. Misschien maakt het de gameplay zelfs beter :)
bram1984 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:50:

Nog nooit een AC gespeeld, maar dit ziet er erg vet uit. Ik begrijp uit de Wiki pagina dat het een indirect vervolg is op de eerdere games. Dat vind ik wel weer jammer, maar ja.
Achja. Dit komt omdat veel revieuw-site's vermelden dat het steeds meer van hetzelfde was. Maar als je niet alle vorige delen hebt gespeelt kan je nu wel het verhaal van de nieuwe peersonage (connor) meteen volgen. :*)

Ik twijfel op dit moment of ik ac III zou pre-orderen of gewoon zou kopen. (iemand die mij uit mijn lijden kan verlossen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:36

Player1S

Probably out in the dark

Staat al tijdje in pre-order. Dankzij kortingsbonnen voor 49,95 de Freedom Edition besteld.

Hopelijk is deze weer beter dan al zijn voorgangers. De rode draad in het verhaal blijft mij boeien.

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Topicstarter
L1nt schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 18:00:
Staat al tijdje in pre-order. Dankzij kortingsbonnen voor 49,95 de Freedom Edition besteld.

Hopelijk is deze weer beter dan al zijn voorgangers. De rode draad in het verhaal blijft mij boeien.
Inderdaad. Juist die rode draad maakt het erg prettig en zeer interessant!
Henkipenkie schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 13:34:
Ik kan niet wachten tot ac3! Heb tot nu toe alle delen met veel genot gespeelt!
Het enige minpuntje aan de nieuwere games maar zeker geen nadeel is dat je in ac1 nog echt heel hard moest vechten en weg geraken en je sinds de laatste games veel makkelijker weggeraakt. Al een geluk verpest dit de gameplay zeker niet. Misschien maakt het de gameplay zelfs beter :)
[...]
Achja. Dit komt omdat veel revieuw-site's vermelden dat het steeds meer van hetzelfde was. Maar als je niet alle vorige delen hebt gespeelt kan je nu wel het verhaal van de nieuwe peersonage (connor) meteen volgen. :*)

Ik twijfel op dit moment of ik ac III zou pre-orderen of gewoon zou kopen. (iemand die mij uit mijn lijden kan verlossen? :?
Ik ga 'm pre-orderen. Wil 'm hebben op de dag van de release :P Zou ik ook maar doen. Met die special edition of die join or die edition heb je toch weer wat leuks er bij. In de winkel probably weer net wat duurder
bram1984 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 10:50:

ga er zo naar kijken en nog wat aanpassen. Eerst ff kijken of ik wat info kan inwinnen over banners e.d. ;-)

Het indirecte vervolg maakt het nou juist zo leuk. Er zit een rode draad door alle games heen. Ik vind het verhaal ondanks zijn ietwat ongeloofwaardigheids steengoed. Vooral de sfeer en de boodschap die je krijgt is erg goed. We zijn allemaal maar een pionnetje op deze wereld die zich inzetten voor wat je zelf gelooft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik gok op Ufo's op het eind! DIe washington kidnappen en terugbrengen, uiteraard bestuurd door de illuminatie die stiekem templars zijn die stiekem de film crew van discovery channel is die eigelijk werden gestuurd door president bush uit de toekomst.

Ach voor het verhaal speel ik het al lang niet meer (deel 1). Hoop dat het er mooi uit komt te zien. Vond deel 2 en 2,75 erg slecht in sommige design keuzes. Vooral de flow van de cities was slecht gedaan, dat je op 20% van de stad 90% van de missies had en dan op het laatst de hele stad nog unlocked. Lekkker dan.

Maar ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, overigens nogal vreemd dat je in AC op de meest vreemde plekken met buskruit wapens rondloopt, maar op het moment dat die normaal zijn gaat je assasin weer met een boog lopen. Rly?

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kez
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Kez

Drive monkey,drive!

Postius schreef op zondag 08 juli 2012 @ 14:21:
Maar ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken, overigens nogal vreemd dat je in AC op de meest vreemde plekken met buskruit wapens rondloopt, maar op het moment dat die normaal zijn gaat je assasin weer met een boog lopen. Rly?
Tja,een boog is een héél stuk sneller te herladen dan een buskruitwapen dus zo vreemd is het niet imo.

Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:15

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ik heb nu al zin in die bijl :9

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
Volgens de geruchten is het een tomahawk :P
Ga join or die edition een van de dagen pre orderen want kan echt niet langer wachten!;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Kez schreef op maandag 09 juli 2012 @ 05:49:
[...]

Tja,een boog is een héél stuk sneller te herladen dan een buskruitwapen dus zo vreemd is het niet imo.
Behalve in alle andere AC games.... :X 7(8)7

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:53

Mad-Matt

TheDoctor#2181

M'n eerste AC spel, maar kan niet wachten tot hij uit is :)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Mad-Matt schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:48:
:?
Anders ga je eerst even de andere delen spelen :7. Maakt het verhaal ook wat leuker!

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:14

odan

The dark side is within all!

Postius schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:31:
[...]

Behalve in alle andere AC games.... :X 7(8)7
omdat daar een kruisboog in voorkomt.

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Mad-Matt schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 19:48:
Serieus.

Worstel je door AC 1 heen. Verhaal is steengoed alleen gameplay repetief
Pak vervolgens AC 2 en geniet verder van het verhaal. Dan pak je AC Brotherhood. Nog meer genieten van het verhaal.
Sluit af met AC Revelations. Neem afscheid van Ezio en je snakt naar AC 3.

AC3 zal op zich best te spelen zijn zonder de voorgaande delen maar er zit een rode draad in alle delen en om het verhaal goed te snappen moet je eigenlijk alle voorgaande games ook spelen.

De meesten kun je ook relatief goedkoop oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-05 07:47

Michelli

LL.M

Zojuist toch maar mijn bestelling van de Freedom edition geannuleerd bij Bol.com en een bestelling geplaatst bij UbiShop. Door gebruik te maken van de kortingscode "10THANKYOU" scheelt me dat toch weer een tientje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

cheekychimp schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 20:58:
Zojuist toch maar mijn bestelling van de Freedom edition geannuleerd bij Bol.com en een bestelling geplaatst bij UbiShop. Door gebruik te maken van de kortingscode "10THANKYOU" scheelt me dat toch weer een tientje :)
[opschep-modus]de mijne is goedkoper, de mijne is goedkoper, na na na na naa oOo [/opschep-modus]

Verder wel goede tip voor diegene die hem wel zonder korting hebben besteld. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
Hoop dat ze de multiplayer modus nog beter uitbouwen (soms kan ik gewoon verder spelen als de timer al om is:p)
Ik hoop dat ze ook meer reclame gaan maken voor hun dlc want bijna niemand weet van het kaartenpack voor revelations.
De verhaallijn zal wel weer awesome zijn zoals altijd met een mooie omgeving:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

L1nt schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 09:44:
[...]

Serieus.

Worstel je door AC 1 heen. Verhaal is steengoed alleen gameplay repetief
Pak vervolgens AC 2 en geniet verder van het verhaal. Dan pak je AC Brotherhood. Nog meer genieten van het verhaal.
Sluit af met AC Revelations. Neem afscheid van Ezio en je snakt naar AC 3.

AC3 zal op zich best te spelen zijn zonder de voorgaande delen maar er zit een rode draad in alle delen en om het verhaal goed te snappen moet je eigenlijk alle voorgaande games ook spelen.

De meesten kun je ook relatief goedkoop oppikken.
Ik had nooit het geduld voor dat soort spellen, maar gister aan AC1 begonnen. Nog niet zover, ben net met m'n paardje onderweg om de eerste van de 9 man te vermoorden om m'n eer weer terug te krijgen.

Besturing is wel super gaar zeg, denk dat ik maar ff een controller opzoek en daarmee verder ga. Duidelijk een port van console naar pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
speel je op de pc? dan zou je misschien een xbox controller kunnen kopen?
Ik heb geen klachten over de besturing op de pc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

speel op de pc ja, heb geen console.

Het rennen etc is nogal tegen mijn gevoel in, "normaal" is rennen shift, springen is spatie etc.
Dus ff schakelen voor mij. Ik heb ergens een Playstation controller liggen voor de pc, die vanavond eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
playstation contromlers werken toch niet op de pc? of heb je zo'n omschakelbare?
Ik ga revelations nog is helemaal uitspelen en proberen alles 100% te halen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

is een neppert, wel zelfde ontwerp. (gemaakt voor de PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-05 18:20

Slapstick

Me, myself or I

De afgelopen weken heb ik alle delen weer eens gespeeld, mijn doel was om bij elk spel boven de 95% synchronisatie te komen. Zodat ik in tegenstelling tot de eerste keer dat ik alle speelde alle plekken wel zie. AC1 is erg repetitief (vooral nu ik het al voor de derde keer speel) maar het verhaal met Desmond is erg interessant. AC2 is het verhaal van Ezio weer leuker, voor Venetië met carnaval is heel erg mooi. Jammer was dat ik 99 veren gevonden had nadat ik alles uitgespeeld had. Om dan weer alles door te lopen voor die honderdste was me teveel werk. Dit is beter geregeld in revelations waar je halverwege de "animusparts" op de map te zien krijgt.

Brotherhood was een betere uitbreiding op Desmond. De hulpjes maken na verloop van tijd het verhaal wel erg makkelijk ook omdat ik veel tijd tussendoor in de steden besteedde i.p.v. door het verhaal te rushen en later de sidemissies te doen. Daardoor waren mijn hulpjes erg snel op een hoog level waardoor ik zelf amper meer echt hoefde te vechten.

Ook is het vechten veel en veel makkelijker geworden in verhouding met AC1. Ik speel sowieso al weinig met counteraanvallen omdat het te makkelijk maakte. Daardoor ben ik toch enkele keren gestorven bij AC1. Bij AC2 alleen door een verkeerde sprong te maken. Dit kan natuurlijk ook komen door het feit dat ik wat "getrainder" werd.

Revelations blijft een leuke afsluiting van Ezio. Maar weer te makkelijk, pas nadat je alles uitgespeeld heb en weer terug komt is het opeens erg lastig. Het blijft de beste reeks die ik ooit gespeeld heb en ik heb erg veel zin in AC3 en ik hoop dat ik er net zoveel uur in kan steken als in AC1.

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Ik was al enorm uit aan het kijken naar AC3, maar door de nieuwe anvilnext trailer nog meer :)
Het ziet er allemaal steeds iets beter uit! Hopelijk worden sommige textures nog wat bijgewerkt.. zoals bijvoorbeeld de houtblokken (op 0:45) en de wapens (0:58) in de trailer.
Verder ziet het er allemaal al behoorlijk goed uit :D en in mijn ogen een flinke vooruitgang!

linkje naar de trailer : Assassins creed 3 - AnvilNext trailer

Heb deze editie zojuist gevonden bij gamestop: Afbeeldingslocatie: http://collectorsedition.org/uploads/2012/07/assassins_creed_iii_limited_edition_xbox_360_ps3_ntsc_ubisoft_gamestop_exclusive_-540x457.jpg

en deze via ubiworkshop:
Afbeeldingslocatie: http://img.gawkerassets.com/img/17oc3bvubqwnxjpg/original.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door bulletrene op 08-08-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heb zelf de Freedom Edition voor de PC gekocht, beeldjes zijn leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Ik heb de Freedom Edition voor de XBOX360 al een hele tijd in de pre-order staan :P heb er enorm veel zin in :)

@Mad-Matt, bij de Ubishop is nu een figurine van Ezio in de aanbieding. ( zie link )

http://shop.ubi.com/store...velations_-_Figurine.html

[ Voor 8% gewijzigd door bulletrene op 09-08-2012 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
Een van de dagen als men spaarcentjes hoog genoeg zijn ga ik maar de join or die edition pre orderen:)
moet ik hrm zeker niet duurder halen in een winkel voor meer geld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Topicstarter
Wie wil met mij samen de starterspost onderhanden nemen? Ik heb eindelijk weer wat vrije tijd en wil er graag wat moois van maken, maar qua opmaak valt er nog e.e.a. te verbeteren. Dus tips&trucs welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-05 15:33
Hmm, ik moet kiezen tussen de strijdknots van Pontiac, een boarding axe, een piratenmusket en een sawtooth sword he?

Welke gaat het worden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
@mu.siq
ik kan je wel voorzien van de laatste nieuwtjes over assasin's creed 3. Maar dan zul je wel moeten wachten tot ik terug ben van vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Topicstarter
Henkipenkie schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 03:44:
@mu.siq
ik kan je wel voorzien van de laatste nieuwtjes over assasin's creed 3. Maar dan zul je wel moeten wachten tot ik terug ben van vakantie.
Ik ga zelf morgen weg op vakantie dus dat komt dan mooi uit, hehe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:43

Oxigeon

En zo is dat!

heb eens ff naar de AnvilNext trailer gekeken. Krijg toch al steeds meer zin in deze game. Volgende maand FIFA en dan zal deze de eerstvolgende zijn.

Zijn een aantal dingen die me opvallen en wat ik nog nergens gezien heb:
- Wat zal dat met die boten zijn? Kun je je eigen schip gaan besturen? Moet ik me dit misschien gaan voorstellen als je eigen dorp wat je uit kan breiden? Nu misschien kan uitbreiden met kanonnen etc? En dan piraten afslachten etc?

- Wat ik ook wel mooi vind is waar hij zoon roodjas van achteren killt en dan met de gun van die roodjas die gast voor hem afschiet.

Tot nog toe +1 voor deze game. De vorige delen heb ik niet meer gekocht omdat ik dit meer uitbreidingen vond voor deeltje 2. Heb dus alleen deel 1 en 2 gespeeld.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Oxigeon schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:46:

Tot nog toe +1 voor deze game. De vorige delen heb ik niet meer gekocht omdat ik dit meer uitbreidingen vond voor deeltje 2. Heb dus alleen deel 1 en 2 gespeeld.
haal ze snel uit de budgerbak. Zal voor het verhaal haast een must zijn. En ze zijn gewoon goed !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
Oxigeon schreef op maandag 13 augustus 2012 @ 09:46:

Zijn een aantal dingen die me opvallen en wat ik nog nergens gezien heb:
- Wat zal dat met die boten zijn? Kun je je eigen schip gaan besturen? Moet ik me dit misschien gaan voorstellen als je eigen dorp wat je uit kan breiden? Nu misschien kan uitbreiden met kanonnen etc? En dan piraten afslachten etc?

- Wat ik ook wel mooi vind is waar hij zoon roodjas van achteren killt en dan met de gun van die roodjas die gast voor hem afschiet.
Er is op de e3 een gameplay video getoond waarin je duidelijk kan zien dat je een schip kan besturen.
Als je echt niet zou kunnen wachten raad ik je zeker brotherhood en revelations aan angezien ze niet echt uitbreidingen zijn maar ubisoft ze zo heeft genoemd omdat ze volgens mij bij elk nieuw "deel" ze een nieuw personage willen.
Als je nog vragen hebt stel ze maar. Ik heb de e3 en comic con live gevolgt en nog eens herkeken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 380874

Ik had een paar vraagjes betreft AC 3 :

Is er grafisch verschil tussen de PC (hoogste settings) en de Xbox 360?

Zijn de System Requirements al bekend?

Is de pc-editie ook goed uitgewerkt zoals het op de consoles is? of meer geport?

Ten slotte wat raden jullie aan om op wat te spelen? ( PC / Xbox360)

Alvast super bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 380874 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:21:
Ik had een paar vraagjes betreft AC 3 :

Is er grafisch verschil tussen de PC (hoogste settings) en de Xbox 360?
Met welk spel niet?
Zijn de System Requirements al bekend?
http://www.google.nl/sear...s%20assassins%20creed%203
Is de pc-editie ook goed uitgewerkt zoals het op de consoles is? of meer geport?
Wacht, ik start hem even op om het te proberen.
Ten slotte wat raden jullie aan om op wat te spelen? ( PC / Xbox360)
PC voor als je met toetsenbord en muis wil spelen, Xbox 360 voor als je met een controller wil spelen.
Alvast super bedankt!
Graag gedaan.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Bart ® schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 22:31:
[...]
PC voor als je met toetsenbord en muis wil spelen, Xbox 360 voor als je met een controller wil spelen.
Xbox controllers werken niet meer op PCs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 23:51:
[...]

Xbox controllers werken niet meer op PCs?
Zeg ik dat?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat vraag ik aan jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-04 11:46
Als je dit interview leest: http://uk.pc.gamespy.com/...creed-2012/1221571p1.html

Dan lijkt het een simpele port te worden. Als ze zelfs geen keyboard en muis gaan ondersteunen:
Sadly the PC version won't get much special treatment, he admitted: "We're definitely supporting PC, we love PC, but I think it'll be PC with a controller. I don't see us investing hugely in a mouse and keyboard setup. I think if you want to play on PC and you want to play Assassin's Creed, you have a controller." So status quo for the series there, though I personally found the previous games to be playable with mouse and keyboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Ah oke. Nou, ik kan het wel.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-05 07:24
from http://uk.pc.gamespy.com/...creed-2012/1221571p1.html

Sadly the PC version won't get much special treatment, he admitted: "We're definitely supporting PC, we love PC, but I think it'll be PC with a controller. I don't see us investing hugely in a mouse and keyboard setup. I think if you want to play on PC and you want to play Assassin's Creed, you have a controller." So status quo for the series there, though I personally found the previous games to be playable with mouse and keyboard.
Een Actie/Adventure game spelen op de PC met een controler 8)7
Sommigen zullen dat fijn vinden, maar ik zeker niet. Toetsenbord/muis is de aangewezen combinatie om zo'n spel te spelen. Een controller gebruik je alleen als je geen andere keuze hebt zoals op een console. Breng dan geen PC versie uit :(
Mijn plan om deze game aan te schaffen is dus nu de ijskast in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
Op playstation blog is een onderdeel van assasin's creed 3 besproken namelijk het jagen!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-05 08:41
Ik zit erg te twijfelen tussen de PC en de PS3 versie.
Mijn PC kan het aan. Maar dan moet ik wel 29 dagen langer wachten.....
Ook vind ik AC met een controller fijner spelen dan met een muis.
Misschien toch maar eens een goede controller aanschaffen :9
En als ik lees dat het een simpele port wordt, word ik daar ook niet vrolijk van :D

[ Voor 23% gewijzigd door Dubrillion op 20-09-2012 13:34 ]

• Henkipenkie
Dubrillion schreef op donderdag 20 september 2012 @ 13:33:
Ik zit erg te twijfelen tussen de PC en de PS3 versie.
Mijn PC kan het aan. Maar dan moet ik wel 29 dagen langer wachten.....
Ook vind ik AC met een controller fijner spelen dan met een muis.
Misschien toch maar eens een goede controller aanschaffen :9
En als ik lees dat het een simpele port wordt, word ik daar ook niet vrolijk van :D
Ik speel assasin's creed altijd op men Ps3 omdat hij daar eigenlijk voor gemaakt is.
De pc versie is toch een geporte versie dus zou ik gewoon voor de ps3 gaan. Maar als je hem toch voor de pc zou kopen zeker een controller kopen (veel makkelijker spelen dan met de muis = mijn mening).
Er is ook een nieuw onderdeel van Inside Ac3 gekomen waarin ze de map (op land en zee) grondig bespreken.
Linkje: video: Assassin's Creed III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xufuja
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 24-01 20:51
Controller only... Mijn voorkeur gaat uit naar KB+mouse maar als het moet kan ik wel m'n controller afstoffen. Alleen wel vervelend dat ik dan opnieuw moet leren spelen aangezien ik nog nooit AC heb gespeeld met een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivandu
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Heb wel zin in deze titel, vond de vorige twee wel vermakelijk. Al ging het halverwege wel een beetje vervelen, vooral omdat je vrijwel niet te killen was en het mislukken van missies was vaak te wijten aan de camera/controls die dan niet lekker liepen.

Ik vind alleen het targeting systeem een beetje too much, zo'n omlijning om een tegenstander plus de toch al overvolle HUD zorgt er toch voor dat je een beetje uit de ervaring wordt gehaald.

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

De minimale systeemeisen voor de PC zijn bekend!

Minimum system requirements
  • Supported OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
  • Processor: 2.66 GHz Intel Core2 Duo E6700 or 3.00 GHz AMD Athlon 64 X2 6000+ or better recommended
  • RAM: 2 GB (4 GB recommended)
  • Video Card: 512 MB DirectX 9.0c-compliant with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)*
  • Sound Card: DirectX 9.0c-compliant (5.1 surround sound recommended)
  • DVD-ROM: Dual-layer drive
  • Hard Drive Space: 17 GB
  • Peripherals Supported: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
  • Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection
Zoals jullie zien wordt Windows XP niet meer ondersteund, maar aan de andere kant blijft het nog wel redelijk oude hardware ondersteunen - een goede compromis lijkt mij. :)

[ Voor 4% gewijzigd door iApp op 26-09-2012 13:12 ]

An  a day keeps the doctor away.

• BartKers
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 25-04 11:46
Volgens die systeem eisen kan je dus wel met keyboard en muis spelen. Dat is goed nieuws voor diegene die niet met een controller willen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Je kon al met keyboard en muis spelen bij de vorige delen, je wou het alleen niet omdat het zo brak werkt.

Voor de geintresseerde:

Bij wowHD is een 10% kortingsactie voor alles. Hierdoor kun je AC3 voor de PC krijgen voor 25 euro en voor de consoles voor 45 euro incl verzenden. Houd er rekening mee dat het van overal op de wereld kan komen en dat het daardoor wel 4 tot 15 werkdagen kan duren voordat je hem binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik ga een controller aanschaffen voor mij PC.
Ik zit te twijfelen tussen de Razer Onza of de XBOX 360 controller.
De laptop staat een halve meter bij me vandaan, dus ik hoef niet persé een draadloze.
Iemand ervaring met één van de twee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
http://www.mycom.nl/Produ...ed-3-Collector-Ed/1352190

Wauw, bij mycom is de Join or Die version voor de pc wel verdacht goedkoop. :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
LikeAKing schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:21:

Iemand die de Join of Die versie aanschaft en niks met het medailon doet :9 ??
Die zou ik graag over willen nemen als iemand er niks mee doet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dubrillion schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 07:57:
De laptop staat een halve meter bij me vandaan, dus ik hoef niet persé een draadloze.
Razer Onza's gaan sneller stuk dan MS controllers. De extra knoppen en functionaliteiten hebben weinig nut voor AC games. Ik zou als bedraad niet uitmaakt een bedrade MS Xbox controller halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:00
Dubrillion schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 07:57:
Wat exactor IT al zegt: ik zou ook voor de X360 controller gaan, mede omdat alle voorgaande Assassin's Creed delen op een X360 precies hetzelfde speelden als op de PC met een X360-controller.
Het voordeel: de betere graphics op de PC, de fijne analoge besturing van de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Bedankt voor de tips. Ik ga er 1 bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LikeAKing
  • Laatst online: 12-08-2024
Jammer dat snitchbedrijf ubisoft het spel later laten verschijnen voor de pc. (3 weken, maar toch) waarom geen gelijke releases? Also, wat voor multiplayer word het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-05 16:58
LikeAKing schreef op dinsdag 02 oktober 2012 @ 23:42:
Jammer dat snitchbedrijf ubisoft het spel later laten verschijnen voor de pc. (3 weken, maar toch) waarom geen gelijke releases? Also, wat voor multiplayer word het?
Hebben ze tegen de politie gepraat en je erbij gelapt? Waarom is het een snitchbedrijf?

Beetje jammer dit soort opmerkingen :')

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ze geven eerst aan de PC, PS3 en Xbox versie tegelijk te doen. Dan gooien ze de PC naar achter, zodat iedereen die hem wilt spelen vanaf dag één voor de PS3 of Xbox versie gaat en niet wacht tot de PC-versie te downloaden is. PC wordt nog veel gekraakt en zelfs ik heb even getwijfeld om voor de PS3 versie te gaan i.p.v. voor de PC versie. Ik had ze allebei gewoon gekocht, maar ik denk dat dit het idee erachter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-04 07:35

Dreanor

Joene

(jarig!)
Allereerst is het al tijden bekent dat Ubisoft een hekel aan de PC gamer heeft en alles de schuld geeft aan piraterij, terecht of niet.

Dus, de game komt zoals altijd, eerst op de consoles uit zodat Ubisoft geen last van de piraten heeft. Een maand (of langer) later komt het spel op de PC, welke meestal een simpele port is (zoals uit het verleden bleek).

Persoonlijk vond ik de muis/keyboard combo geen probleem met de AC games, speelde het altijd prima weg. Maar nu heb ik het nog nooit met een controller geprobeerd waardoor ik niet beter weet. ;)

Wat ik wel gelezen had in de PU dacht ik, is dat de PC versie er veel en veel beter uit ziet dan de console versies en het meer is denk enkel hogere resolutie en anti-kartel-lijntjes. Maar goed, dit is maar een bron welke zijn info baseerde op GamesCom.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 01-05 13:02

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Dit blijft ook een mooi stukje:
GameSpy: So when's the PC release date?
Ubisoft PR: October 30th.

GameSpy: Yeah, but when's the real PC release date?
Ubisoft PR: It's October 30th.

GameSpy: Uh huh. And can you say that with a straight face?
Ubisoft PR: You can ask me as many times as you like, but the answer will be the same.

GameSpy: Very well, let's move on. So, when will you announce the delay of the PC version?
Ubisoft PR: ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
Nieuwe trailer online gezet door Ubisoft.
Deze keer gaat het over Connor zelf.
http://www.youtube.com/wa...QdGrMn7Fk&feature=g-all-u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:09

hellknight

Medieval Nerd

Anoniem: 337891 schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 16:15:
[...]

Razer Onza's gaan sneller stuk dan MS controllers. De extra knoppen en functionaliteiten hebben weinig nut voor AC games. Ik zou als bedraad niet uitmaakt een bedrade MS Xbox controller halen.
Ik heb zelf een Razer Onza (tournament edition) gehad, en bouwkwaliteit is bepaald niet super inderdaad.
Na 3 weken was 1 van de shoulderbuttons reeds defect (ok, controller was gevallen, maar had uiterlijk geen beschadiging, en xbox controller van een vriend welke herhaaldelijk een dergelijke val had gemaakt werkt nog steeds perfect). Controller is onder garantie vervangen, waarna ik er een paar maanden mee gespeeld heb, daarna heb ik hem een tijd niet gebruikt. Toen ik hem daarna weer wilde gebruiken gaf hij constant input alsof ik de linker stick continue omlaag duwde, wat de controller volledig onbruikbaar maakte.
Mee teruggegaan naar MediaMarkt, en geld teruggekregen

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:17
Net even de Collectors Edition voor de PC pre-ordered. Wilde hem eigenlijk voor de PS3 kopen zoals de vorige 4 delen maar als de collectors edition voor de pc cheaper is dan de normale ps3 versie weet ik het wel. Dan maar de ps3 controller aan de pc hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ben ik de enige die aan het aftellen is??

nog 22 dagen bezig houden met FIFA 13 en dan........ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• odan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:14

odan

The dark side is within all!

en dan? nog een tijdje wachten op de PC release. :'(

Pulse mee voor GoT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Console for the Assassin's win :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
Join or die gepreorderd!:)
heb em op de ps3 gepakt aangezien dat veel beter in de hand ligt bij mij:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
Nog 21 dagen en dan komt eindelijk de Freedom Edition binnen =D

Zat trouwens gisteren Revelations te spelen en ging naar UPlay.. stond Assassins creed 3 al bij.. en de beloningen ook al :P 1 ervan was
spoiler: title
De armor van Ezio uit AC:Brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemean
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-05 20:21

Nemean

ᵀᴴᴱ ᴷᴵᴺᴳ, ᵀᴴᴱ ᴸᴱᴳᴱᴺᴰ

Volgens deze website: http://www.pcworld.com/ar...dles-starting-at-150.html zit er een code (voor een AC3 Download) bij de nieuwe GTX 650 Ti. Mocht iemand dus nog opzoek zijn naar een nieuwe Videokaart en deze game lijkt het me toch wel een top combo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Topicstarter
LikeAKing schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 10:21:

Ja, ik heb de 'meest normale' versie gepreorderd voor 31 euro totaal, maar ik twijfel nu of ik die ga annuleren en deze ga bestellen...

Vanavond thuis nog maar één rustig over nadenken. Gelijk nadenken of het de moeite is om een xbox 360 wireless controller te halen (met/zonder connector anders ebay!). Geloof dat dat met AC III wel lekker wil spelen, alsmede Fifa, maar het kost weer extra duiten en ik heb me persoonlijk nooit echt geërgerd aan de muis+tobo combinatie. Was niet altijd even fijn, soms wat raar, maar echt ergeren deed ik er niet aan.

On secound thought, wat ga ik doen met dat medaillon? Ik heb m'n hoesje, die wil ik sowieso, en ik heb 't spel. Die extra's ga ik waarschijnlijk toch nooit naar kijken. None the less, goede deal van mycom!

Overigens zal ik de OP post weer eventjes wat aanpassen. Wie is er daar handig mee en kan mij hierbij helpen? Ik heb er eigenlijk weinig verstand van, hehe, doe maar wat :>

[ Voor 30% gewijzigd door Mu.siQ op 12-10-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Vandaag op WOW HD voor 40 euro (PS3) incl. verzending :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-03 21:56
Leuk al die making-of beelden van IGN. Die steden zien er echt goed gevuld uit, de mensen lijken allemaal wat te doen te hebben. Ook mooi die rondlopende honden, varkens en ratten. Ben erg benieuwd wat er zoals buiten de storyline te doen is. Hopelijk valt er weer e.e.a. aan winkels/gebouwen op te knappen, al heb ik dat nog niet echt in de huidige beelden gezien. Er is enkel gesproken over de homestead.

Toch nog even op zoek naar een manier om het verhaal tot nu toe even samengevat te krijgen. De grote lijnen heb ik nog wel in m'n hoofd, maar de details niet meer.

Ah nice: deze Desmond trailer geeft al een goede update aangaande de achterliggende storyline! _/-\o_

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=mVRRXfc0Kws]

[ Voor 12% gewijzigd door DaFrenk op 19-10-2012 17:38 . Reden: + Desmond trailer ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V1ncam
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-12-2021
Ik kijk heel erg uit naar dit spel, en hoewel ik erg sceptisch was in het begin moet ik zeggen dat na alle filmpjes de gameplay me heel tof lijkt! Het free-runnen in de bomen zit er goed uit, ondanks dat je zelfs nu al in de filmpjes veel 'dezelfde' bomen zit staan, 2 splitsing vlak na elkaar zie je zo vaak niet irl.

Maar ik huiver wel een beetje bij de setting. Ik denk nog steeds dat je Amerikaanse revolutie geen goede keus is geweest. Ik had veel liever de Franse revolutie gezien. En dan een vrouwelijke hoofdpersonage, dat pas goed bij de vrouwenemancipatie van die tijd. Bovendien is een vrouw elegant (meestal :P) en dat vind ik beter passen bij een assassin dan lompe big-ass Conner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 23:44
Kijk enorm uit naar deze game. Ben benieuwd of hij weer zo goed zal worden als deel 2. Weet alleen nog niet welke editie ik zal kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik heb de PC-Versie (Freedom) in de pre-order staan.
Ik zal hem wel niet meer op max. kunnen draaien aangezien ik een game-laptop heb uit begin 2010.
Eerste generatie i7 en een GTX280m.....
Zit te twijfelen om op het gemakje een eigen PC in elkaar te draaien.

Ik zit wel erg te wachten op deze game. Heb speciaal een Xbox controller aangeschaft
en ben erg benieuwd of ze net als in deel I en II echt een focus op de Assassin / Templar war leggen.
Dat vond ik erg leuk en vind de setting van deel I toch echt nog steeds het gaafst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iApp
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

iApp

Say cheese

Dubrillion schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:11:
Ik heb de PC-Versie (Freedom) in de pre-order staan.
Ik zal hem wel niet meer op max. kunnen draaien aangezien ik een game-laptop heb uit begin 2010.
Eerste generatie i7 en een GTX280m.....
Zit te twijfelen om op het gemakje een eigen PC in elkaar te draaien.

Ik zit wel erg te wachten op deze game. Heb speciaal een Xbox controller aangeschaft
en ben erg benieuwd of ze net als in deel I en II echt een focus op de Assassin / Templar war leggen.
Dat vond ik erg leuk en vind de setting van deel I toch echt nog steeds het gaafst
Kun je die X360 controller ook gebruiken bij games zoals F1 2012, Dirt, Battlefield 3, CoD MW3, Medal of Honor, Saints Row 3 etc? Of alleen games die er speciaal voor geoptimaliseerd zijn, zoals Assassin's Creed en Fifa?

An  a day keeps the doctor away.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 405310

iApp schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:17:
[...]

Kun je die X360 controller ook gebruiken bij games zoals F1 2012, Dirt, Battlefield 3, CoD MW3, Medal of Honor, Saints Row 3 etc? Of alleen games die er speciaal voor geoptimaliseerd zijn, zoals Assassin's Creed en Fifa?
Bij battlefield 3 en saints row 3 gaat het in ieder geval want dat heb k zelf geprobeerd. Van de rest weet k t niet xeker maar daar ga k wel vanuit. Toch is het eigenlijk alleen met fifa en assassins creed aan te raden want met shooters zou je dik verliezen. Gewoon omdat muis en toetsenbord veel preciezer zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
iApp schreef op maandag 22 oktober 2012 @ 14:17:
[...]

Ik heb hem nu geprobeerd met NFS: Most Wanted (oude), Fifa 13, Dishonered, AC: Revelations.
Dus ja ik denk dat hij wel op alles werkt. In ieder geval de wat grotere releases. Ik vind het een wereld ding.
Spellen als Dishonered en Fifa werken beter met een controller als muis en keyboard. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Topicstarter
Nou console mensjes, nog maar 6 dagen! Er komen nog wat meer trailers los en daarna is t gewoon lekker aan de slag.

Helaas als PC hebber nog iets langer wachten maar daar komen we wel overheen. ERG benieuwd hoe het verhaal zich gaat ontwikkelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Gister de Join or Die editie besteld, nu maar wachten en hopen dat m'n geduld meewerkt :D
AC ftw!

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Laatst online: 15:18
Vraagje:
Zijn de extra missies die je bij de SE & JoD & FE versies krijgt, straks ook als aparte DLC verkrijgbaar?

Ik zou de missies zelf graag spelen, dus als die niet als DLC komen dan moet ik wel een speciale versie kopen. Maar naast het feit dat je 40 euro betaald voor 2 extra missies (igv FE, wat ik best veel vind), zit ik eerlijk gezegd niet te wachten op beeldjes, boekjes en multiplayer characters (omdat ik daar toch niets mee doe)...

Ik hoop dus op aparte DLC, ook omdat de standaard SE weer andere extra missies heeft dan JoD en FE en je dus nooit alle extra missie kunt kopen via 1 speciale versie, maar is er iemand die dit zeker weet?

Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• williewonka03
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
zag net dat een pc preorder maar 30 euries is op g2play. ik denk dat ik die wel ga kopen. ben erg benieuwd naar de mp heb die nog nooit gedaan. zijn er meer mensen hier die van plan zijn de mp te gaan spelen op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsYkOfOoL
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-03 16:57
Ben benieuwd of die net zoals Revelations weer paar dagen voor de release bij MM te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

RHE218 schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 11:14:
Vraagje:
Zijn de extra missies die je bij de SE & JoD & FE versies krijgt, straks ook als aparte DLC verkrijgbaar?

Ik zou de missies zelf graag spelen, dus als die niet als DLC komen dan moet ik wel een speciale versie kopen. Maar naast het feit dat je 40 euro betaald voor 2 extra missies (igv FE, wat ik best veel vind), zit ik eerlijk gezegd niet te wachten op beeldjes, boekjes en multiplayer characters (omdat ik daar toch niets mee doe)...

Ik hoop dus op aparte DLC, ook omdat de standaard SE weer andere extra missies heeft dan JoD en FE en je dus nooit alle extra missie kunt kopen via 1 speciale versie, maar is er iemand die dit zeker weet?

Thanks
Bij de Freedom edition krijg je oa

- Exclusieve verpakking
- Een 24 cm hoog kwalitatief figurine van Connor.
- Een steelbook met een ontwerp van de award winnende comic artiest Alex Ross
- George Washingtons notitieboek dat de waarheid en alle geheimen onthult over de Assassins en de Tempeliers tijdens de Amerikaanse Revolutie.
- Exclusieve litho
- Vele extra ULC nl.
- Singleplayer missie "Lost Mayan Ruines" Connors missie leidt hem naar een oude Mayapiramide vol raadsels en mysterie. Speel de legendarische kortelas van kapitein Kidd vrij, een even schitterend als dodelijk stukje staal.
- Singleplayer missie "Ghost of War" Het tij van de revolutie keert in het voordeel van de Tempeliers. Versla je vijanden en speel een krachtig indianenwapen vrij: de strijdknots van Pontiac.
- Multiplayer pakket "Sharpshooter" Schiet met scherp in de multiplayer met het personage de Sharpshooter, 1 relikwie, 1 embleem, 1 speciale afbeelding en de titel 'The Jester'.

De eerste 3 punten zijn voor mij belangrijker dan speciale missies.
In het verleden zijn ze geloof ik niet vrijgegeven. Dus of het nu weer gebeurd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-04 07:49

Donnie

AKA DonCorleone

En hij is alweer gelekt op het internet...

Misschien toch even checken voordat de bestelling binnen komt ;)

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Laatst online: 15:18
L1nt schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:35:
[...]

Bij de Freedom edition krijg je oa

- Exclusieve verpakking
- Een 24 cm hoog kwalitatief figurine van Connor.
- Een steelbook met een ontwerp van de award winnende comic artiest Alex Ross
- George Washingtons notitieboek dat de waarheid en alle geheimen onthult over de Assassins en de Tempeliers tijdens de Amerikaanse Revolutie.
- Exclusieve litho
- Vele extra ULC nl.
- Singleplayer missie "Lost Mayan Ruines" Connors missie leidt hem naar een oude Mayapiramide vol raadsels en mysterie. Speel de legendarische kortelas van kapitein Kidd vrij, een even schitterend als dodelijk stukje staal.
- Singleplayer missie "Ghost of War" Het tij van de revolutie keert in het voordeel van de Tempeliers. Versla je vijanden en speel een krachtig indianenwapen vrij: de strijdknots van Pontiac.
- Multiplayer pakket "Sharpshooter" Schiet met scherp in de multiplayer met het personage de Sharpshooter, 1 relikwie, 1 embleem, 1 speciale afbeelding en de titel 'The Jester'.

De eerste 3 punten zijn voor mij belangrijker dan speciale missies.
In het verleden zijn ze geloof ik niet vrijgegeven. Dus of het nu weer gebeurd.....
Thanks,
Het zou jammer zijn als de verschillende extra missies niet als DLC uitkomt. Het is juist alles eromheen wat ik niet hoef. Ik vind het oprecht heel tof allemaal, maar na het uitpakken doe ik er niets meer mee (empirisch bewezen met de vorige 2 delen van AC en ook Halo Reach) en dan is het zonde om daar 20 of 40 euro meer voor uit te geven, die steek ik liever in de extra missies....

Het zal dus voor mij vermoedelijk de "normale" Special Edition worden met 2 extra missies en hopen op additionele DLC via XBlive

Minder dan een weekje nog! Ik ga dit weekend de zolderkamer alvast opruimen en de minikoelkast vullen d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 03-05 13:24
Speel hem momenteel op de 360 en kan zeggen dat hij het wachten waard is. Dus mensen wees gerust, hij is echt goed! Overigens bestaat hij uit 2 discs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Damn!! dat word dus LA Noire er weer afgooien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
Nog 2 dagen en dan kan ik nog wachten en smeken aan men ouders om em te gaan halen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PacinoAllstars schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 17:02:
Speel hem momenteel op de 360 en kan zeggen dat hij het wachten waard is. Dus mensen wees gerust, hij is echt goed! Overigens bestaat hij uit 2 discs.
Waarom heb je dan niet gewacht op de legale versie?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 26-10-2012 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Anoniem: 337891 schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 19:01:
[...]

Waarom heb je dan niet gewacht op de legale versie?
Wie zegt dat ie geen legale versie heeft?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bart ® schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 20:40:
[...]

Wie zegt dat ie geen legale versie heeft?
Niemand zegt dat maar het feit dat hier erg weinig blije posts verschenen zijn van mensen die een exemplaar bij de lokale gameboer hebben bemachtigd naast het feit dat de gelekte versie gistermiddag gereleased is, doet mij sterk twijfelen aan het bezit van een groen doosje met originele schijfjes er in.

Als mijn vermoedens niet waar zijn: 'excuses aan Pacinoallstars' en 'waar kan ik hem kopen?' :P

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 26-10-2012 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keesie79
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-03 12:39
Weten jullie of AC 3 in 3d te spelen is op de pc, kan het nergens vinden. Heb sinds kort een asus 3d scherm en het lijkt me geweldig deze game in 3d te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91868

keesie79 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 11:20:
Weten jullie of AC 3 in 3d te spelen is op de pc, kan het nergens vinden. Heb sinds kort een asus 3d scherm en het lijkt me geweldig deze game in 3d te spelen.
Volgens de laatste Nvidia drivers release notes niet zo geschikt, weet niet hoe het zit met AMD.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste