Ik heb de Join or Die ed. voor PS3 besteld bij MyCom. Word deze op de releasedag bezorgd of de dag erna, iemand?
Verschilt, ze zeggen meestal 0-3 werkdagen bij de release date voor webshops dus waarschijnlijk op de release dag maar kan ook 1 of 2 dagen erna zijn denk ikFedde schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 14:17:
Ik heb de Join or Die ed. voor PS3 besteld bij MyCom. Word deze op de releasedag bezorgd of de dag erna, iemand?
PSN: MGFlexican.
Nog een paar dagen en de Freedom Edition staat ook hier thuis. Verwacht alleen niet op de releasedag zelf al te kunnen spelen. Grote kans dat er niemand thuis is hier om het pakket aan te nemenL1nt schreef op donderdag 25 oktober 2012 @ 16:35:
[...]
Bij de Freedom edition krijg je oa
- Exclusieve verpakking
- Een 24 cm hoog kwalitatief figurine van Connor.
- Een steelbook met een ontwerp van de award winnende comic artiest Alex Ross
- George Washingtons notitieboek dat de waarheid en alle geheimen onthult over de Assassins en de Tempeliers tijdens de Amerikaanse Revolutie.
- Exclusieve litho
- Vele extra ULC nl.
- Singleplayer missie "Lost Mayan Ruines" Connors missie leidt hem naar een oude Mayapiramide vol raadsels en mysterie. Speel de legendarische kortelas van kapitein Kidd vrij, een even schitterend als dodelijk stukje staal.
- Singleplayer missie "Ghost of War" Het tij van de revolutie keert in het voordeel van de Tempeliers. Versla je vijanden en speel een krachtig indianenwapen vrij: de strijdknots van Pontiac.
- Multiplayer pakket "Sharpshooter" Schiet met scherp in de multiplayer met het personage de Sharpshooter, 1 relikwie, 1 embleem, 1 speciale afbeelding en de titel 'The Jester'.
De eerste 3 punten zijn voor mij belangrijker dan speciale missies.
In het verleden zijn ze geloof ik niet vrijgegeven. Dus of het nu weer gebeurd.....

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Je kan ook pakketjes bij je werk laten afleveren.FeaR schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:15:
[...]
Nog een paar dagen en de Freedom Edition staat ook hier thuis. Verwacht alleen niet op de releasedag zelf al te kunnen spelen. Grote kans dat er niemand thuis is hier om het pakket aan te nemen
Toen ik de gameplaybeelden zag van AC3 was ik eigenlijk wel verkocht.
Had dus een pre-order geplaatst van de game i.c.m. de PS3 super/ultra slim, ben alleen een ongeduldig persoon en heb nu de bundel met Uncharted 3. (mede omdat ik deze toch wou aanschaffen)
Maar deze game gaat er zeker weten komen.
Heb gewoon de legale.Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:15:
[...]
Niemand zegt dat maar het feit dat hier erg weinig blije posts verschenen zijn van mensen die een exemplaar bij de lokale gameboer hebben bemachtigd naast het feit dat de gelekte versie gistermiddag gereleased is, doet mij sterk twijfelen aan het bezit van een groen doosje met originele schijfjes er in.
Als mijn vermoedens niet waar zijn: 'excuses aan Pacinoallstars' en 'waar kan ik hem kopen?'
De moves met vechten zijn goed, zo kan je goed blocken en meerdere kanten op. Wat vooral vet is dat mensen op afstand gaan aanliggen om te vuren, jij kan dan alvorens iemand vastpakken en als schild gebruiken
Het enige wat me irriteert is de outfit van me main character, irritant hoedje doet het hem niet, need bad ass ninja looks.
[ Voor 7% gewijzigd door PacinoAllstars op 28-10-2012 16:49 ]
Denk eens aan reviewexemplaren voor de pers...Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2012 @ 23:15:
[...]
Niemand zegt dat maar het feit dat hier erg weinig blije posts verschenen zijn van mensen die een exemplaar bij de lokale gameboer hebben bemachtigd naast het feit dat de gelekte versie gistermiddag gereleased is, doet mij sterk twijfelen aan het bezit van een groen doosje met originele schijfjes er in.
Als mijn vermoedens niet waar zijn: 'excuses aan Pacinoallstars' en 'waar kan ik hem kopen?'
Cunning linguist.
Bij ons is dat (niet meer) mogelijk sinds we geen receptie meer hebbenS.J_84 schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 15:31:
[...]
Je kan ook pakketjes bij je werk laten afleveren.

Ben benieuwd of de MM in Den Haag AC:3 een dag eerder in de schappen legt. Iemand de game al gespot hier in de regio?
[ Voor 3% gewijzigd door Farid_A op 29-10-2012 10:59 . Reden: typo's ]
Ik irriteer me mateloos aan de vecht controls eerlijk gezegd. Klimmen hebben ze wel mooi gemaakt! Ik vlieg alleen door de sequences. Ben nu al bij 5, en ga nu maar even het eea verkennen! Mochten er mensen vragen hebben; Brand los!PacinoAllstars schreef op zondag 28 oktober 2012 @ 16:48:
[...]
De moves met vechten zijn goed, zo kan je goed blocken en meerdere kanten op. Wat vooral vet is dat mensen op afstand gaan aanliggen om te vuren, jij kan dan alvorens iemand vastpakken en als schild gebruiken
Wat vind je van de sea battles?RMX schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:04:
[...]
Ik irriteer me mateloos aan de vecht controls eerlijk gezegd. Klimmen hebben ze wel mooi gemaakt! Ik vlieg alleen door de sequences. Ben nu al bij 5, en ga nu maar even het eea verkennen! Mochten er mensen vragen hebben; Brand los!
hoe lang duurt een gemiddelde sea battle?
Wat vind je van de ' variatie' van de verschillende battles?
Zijn de tijden waarop je een zee missie kan doen gescript in de sequences of kan je los bepalen wanneer je 1 kan aanvangen?
+ Is het Desmond verhaal groter als eerdere versies?
[ Voor 4% gewijzigd door Lonestander op 29-10-2012 11:34 ]
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Geeft wel weer aan hoe ver ik ben; Ik heb ze nog niet gehad.Lonestander schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 11:30:
[...]
Wat vind je van de sea battles?
hoe lang duurt een gemiddelde sea battle?
Wat vind je van de ' variatie' van de verschillende battles?
Zijn de tijden waarop je een zee missie kan doen gescript in de sequences of kan je los bepalen wanneer je 1 kan aanvangen?
Ik moet zeggen dat ik in het begin niet echt enthousiast was van ACIII. Maar langzamerhand worden er steeds meer functie's unlocked, en nu ben ik op het punt aangekomen dat je langzaamaan alles kunt exploren. Ik zit nu in sequence
spoiler:
, en heb net pas geleerd dat ik mijn beruchtheid kan terugbrengen door de posters van de muur te trekken etc. (Zelfde als in voorgaande delen) Lijkt wel of deze ACIII een iets langere aanloop heeft, en staar ik me blind op de aantal sequences. De omgeving is echt mooi gedaan, en doet me veel denken aan Red Dead Redemption op sommige stukken. (Logisch ook lijkt me).
5
Wat vind je van de nieuwe movement mechanics?
Voor sprinten niet meer rennen en springen in houden, spring je minder vaak de afgrond in als bij vorige versies?
Wat vind je van de grote van de map? klein, groot in vergelijking met vorige ac games?
Voor sprinten niet meer rennen en springen in houden, spring je minder vaak de afgrond in als bij vorige versies?
Wat vind je van de grote van de map? klein, groot in vergelijking met vorige ac games?
Een stuk beter, en vandaar ben ik ook in de war met de nieuwe controls voor vechten. Ik ram continue op X terwijl dat juist niet moet haha. Even afleren dus. Maar je hebt een veilige Freerun-mode; alleen RT indrukken.Wat vind je van de nieuwe movement mechanics?
Dit is volgens mij een stuk beter nu door alleen RT ingedrukt te houden voor de veilige Freerun mode.Toevallig gisteren nog door mijn eigen stomiteit uit een boom gesprongen waardoor ik dood ging, maar in principe hebben ze dit nu goed ondervangen.Voor sprinten niet meer rennen en springen in houden, spring je minder vaak de afgrond in als bij vorige versies?
Kan ik nu nog niet veel overzeggen want heb nog niet alles (=bijna niks) gecleared, maar het voelt huge aan! Ik denk een stuk groter als voorgaande delen.Wat vind je van de grote van de map? klein, groot in vergelijking met vorige ac games?
Yay, nog een paar nachtjes slapen alvorens Ubisoft vanuit Luxemburg ook hier de Freedom Editie gaat versturen (heb het bij Ubisoft zelf besteld; was hij het goedkoopste voor de Xbox360 als je de kortingscode gebruikte ( 10THANKYOU ); 89.99 incl. verzenden.
Ben benieuwd
iig de HDD weer even opschonen als het 2 discs beslaat
Ben benieuwd
Same here. Ik ben ook nog woensdag eerder klaar (laatste college gaat niet door) en heb donderdag en vrijdag vrij. Genoeg tijd om te gaan gamen dusNotna schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 12:22:
Yay, nog een paar nachtjes slapen alvorens Ubisoft vanuit Luxemburg ook hier de Freedom Editie gaat versturen (heb het bij Ubisoft zelf besteld; was hij het goedkoopste voor de Xbox360 als je de kortingscode gebruikte ( 10THANKYOU ); 89.99 incl. verzenden.
Ben benieuwdiig de HDD weer even opschonen als het 2 discs beslaat
Gamesync in alle waarschijnlijkheid ook vandaag. Ze beloven een dag voor de release te versturen en bij deze webshop staat de release datum op 29 oktober. Heb hem gisteren besteld dus hoop hem inderdaad morgen te ontvangen. Kan niet wachten! 
*Edit: Hmm, zie net dat er 29 november staat.. vond het ook al zo gek aangezien ik de PC versie had besteld .. balen!
*Edit: Hmm, zie net dat er 29 november staat.. vond het ook al zo gek aangezien ik de PC versie had besteld .. balen!

[ Voor 20% gewijzigd door stimmits op 29-10-2012 15:02 ]
Right! Mycom annuleert mijn bestelling opeens. Waar het beste Join or Die Edition voor PS3 te bestellen voor snelste levering, iemand? If verschil <20 euro is, mag de Freedom Edition ook wel. Iemand suggesties?!
Bij bol.com en Gamemania zijn alle versies, anders dan de standaard "Special Edition", van de site gehaald. Ik denk dat je voor een andere uitvoering dus ouderwets je wandelschoenen aan moet trekken om de winkels af te gaan als je woensdag je bed uitkomt...Fedde schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:37:
Right! Mycom annuleert mijn bestelling opeens. Waar het beste Join or Die Edition voor PS3 te bestellen voor snelste levering, iemand? If verschil <20 euro is, mag de Freedom Edition ook wel. Iemand suggesties?!
Heb bewust niet gepre-orderd omdat ik toch nog niet kan spelen op woensdag, maar ik heb in de ochtend wel even tijd om een exemplaar op te halen. Ik zal eens kijken welke versies mediamarkt allemaal heeft en het hier vermelden, voor het geval je dan nog geen JoD gevonden hebt...
Succes..
Zonder reden?Fedde schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:37:
Volgens een medewerker van de gamesafdeling van de lokale Media Markt is € 47,- een landelijke actie.
Jep. Tenminste, mij is niets meegedeeld. Heb nog geprobeerd te bellen maar na 10 minuten in de wacht gestaan te hebben geloof ik het wel. Doei Mycom, bij jou ga ik niet meer bestellen :-)
Mm in eindhoven zegt nog niks binnen te hebben als die er was ging die winkel in en dat was waarschijnlijk morgenmiddag.
Edit, lees net mm folder en inderdaad 47 euro actie.
Edit, lees net mm folder en inderdaad 47 euro actie.
[ Voor 18% gewijzigd door PsYkOfOoL op 29-10-2012 17:40 ]
waarom had ik gedacht dat ie dinsdag zou komen??? 
word dus woensdag!! Vreemde dag omdat vaak releases dinsdag of donderdag uit komen.
word dus woensdag!! Vreemde dag omdat vaak releases dinsdag of donderdag uit komen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Mm meestal wel dag van te voren. Met revelations had ik hem op 29e.
Zojuist bevestiging gekregen van UbiShop dat mijn bestelling (Freedom Edition) is verstuurd 
Als het goed is wordt deze morgen bezorgd. Helaas heb ik dan nog geen tijd om te gamen, gezien ik woensdagochtend een presentatie moet geven tijdens mijn werkcollege...
Als het goed is wordt deze morgen bezorgd. Helaas heb ik dan nog geen tijd om te gamen, gezien ik woensdagochtend een presentatie moet geven tijdens mijn werkcollege...
Wat was bij jou de status voordat ie verzonden werd? Betaling ontvangen of bezig met verwerken?cheekychimp schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:36:
Zojuist bevestiging gekregen van UbiShop dat mijn bestelling (Freedom Edition) is verstuurd
Volgens mij bezig met verwerken, maar dat weet ik niet zeker.Fedde schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:38:
[...]
Wat was bij jou de status voordat ie verzonden werd? Betaling ontvangen of bezig met verwerken?
Mag ik hier ook lurken als ik hem voor de Vita heb aangeschaft?
Besteldatum: 29-10-2012cheekychimp schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 21:39:
[...]
Volgens mij bezig met verwerken, maar dat weet ik niet zeker.
Status van bestelling: Bestelling in behandeling
Dat is ie bij mij. Ik hoop eigenlijk hem woensdag te ontvangen, maar aangezien ik met Paypal betaald heb vraag ik me af of dit wel het geval is (geld is al wel van paypal af, gecertificeerde rekening..)
Geachte Notna,
Bedankt voor uw bestelling bij Ubisoft op 13 september 2012. De volgende producten zijn verstuurd. Indien u per creditcard hebt betaald, is het betreffende bedrag nu afgeboekt.
Productnaam: Assassin’s Creed® III - Freedom Edition
Besteld aantal: 1
Verzonden aantal: 1
Shipment Process (UPS)
Location Date Local Time Activity
Amsterdam, Netherlands 10/30/2012 5:32 A.M. Import Scan
10/30/2012 4:50 A.M. Destination Scan
10/30/2012 4:30 A.M. Arrival Scan
Herne-Boernig, Germany 10/30/2012 1:32 A.M. Departure Scan
Herne-Boernig, Germany 10/29/2012 10:57 P.M. Arrival Scan
Langenhagen, Germany 10/29/2012 8:03 P.M. Departure Scan
10/29/2012 7:02 P.M. Origin Scan
Germany 10/29/2012 12:39 P.M. Order Processed: Ready for UPS
Scheduled Delivery:
Tuesday, 10/30/2012, By End of Day

[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 30-10-2012 07:41 ]
Zou t graag willen weten als iemand hem ergens te koop heeft gespot ! Regio Amsterdam
PSN: MGFlexican.
Ik kreeg gister al een mailtje dat ik hem (Xbox360 versie) op kon halen bij Jewaro in Schiedam.. (www.gamesshoppen.nl). Zijn op maandag, woensdag en vrijdagavond geopend. En laten ze nou gisteravond open zijn 
Had ook de Join or Die editie besteld, maar die zou vandaag pas binnen komen dus die kan ik morgenavond ophalen
Had ook de Join or Die editie besteld, maar die zou vandaag pas binnen komen dus die kan ik morgenavond ophalen
Hoe zit het nu met die PS3 exclusieve content? Zit die bij alle PS3 edities of alleen bij de standaard editie? Als ik Wikipedia moet geloven lijkt laatste zo te zijn. Dan weet ik niet welke editie ik nu wil meenemen in de winkel

Bij jewaro staat Vanavond 29-10-2012 af te halen op ons afhaalpunt in Schiedam.
Vanavond maar even langs MM, het komt best vaak voor dat de games in de avond voor de release in de schappen ligt bij ze.
Heb em maar bij Castle Games besteld, je kan hem toch nergens al ophalen haha. Uiteraard de Join or Die edition!
[ Voor 17% gewijzigd door green-tea op 30-10-2012 10:03 ]
Hmm heb van het weekend de xbox versie besteld, status is niet verder dan "order aangemaakt".. Hoop niet dat ie ook gecancelled wordt door mycom.Fedde schreef op maandag 29 oktober 2012 @ 15:37:
Gisteren voor het eerst gehad. Echt leuk om te doen! Heb nu de introductie pas gehad dus kan niet veel vertellen over het verloop van het verhaal.
Mijn bestelling is inmiddels onderweg vanuit Apeldoorn (naar Nijmegen)
Denk dat ik vanavond maar even tijd besteed aan die "the story so far" filmpjes op youtube. Even weer het verhaal opfrissen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Net langs frs en intertoys geweest in eindhoven en die hebben hem maar verkopen morgen pas. Mm zegt ze misschien vanmiddag te hebben maar dat ze dan vanavond na 18 uur in de winkel komen waarschijnlijk. Heb reservering gedaan zodat ze me bellen als die in winkel ligt.
Ik begin steeds meer de hoop te verliezen dat ik hem nog vandaag in me handen krijg. Was van plan om na stage langs MM rotterdam te gaan. Maar denk dat het weinig nut heeft.
Mycom heeft Assassins Creed III Join or Die edition PS3 net verzonden :-D
Wordt 31-10-2012 afgeleverd staat er in de mail.
Wordt 31-10-2012 afgeleverd staat er in de mail.
Xbox Series X | Playstation 5
Ik speel het spel nu al 5 dagen en moet eerlijk zeggen dat er nog redelijk wat bugs inzitten als ik het vergelijk met revelations en brotherhood. Veel tegen muren oplopen en niet omhoog komen terwijl er duidelijk grijppunten zijn maar jah kan niet alles hebben 
Vind wel dat de omgeving er ontzettend geweldig uitziet en vooral de scene waar het zich in afspeelt.
Vind wel dat de omgeving er ontzettend geweldig uitziet en vooral de scene waar het zich in afspeelt.
spoiler: title
Vind het wel vet dat je een grote piratenboot kan varen, je eigen dorp kan opzetten
[ Voor 13% gewijzigd door Fixio op 30-10-2012 14:19 ]
Yummy 

Flag van de figurine kan ook los overigns mocht je dat een storende factor vinden
Al met al heeeeel blij hiermee 
En nu wachten tot de kids naar bed zijn zodat ik kan spelen

Flag van de figurine kan ook los overigns mocht je dat een storende factor vinden
En nu wachten tot de kids naar bed zijn zodat ik kan spelen
Doe de gordijnen dicht en zet de klok een paar uur vooruit en je zegt gewoon zo is wel heel laat.. op naar bed.. Tadaa je kan gamen
Uhu en dan om 3 uur vannacht er weer uit moeten omdat ze klaar wakker zijn, strak planFixio schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:36:
Doe de gordijnen dicht en zet de klok een paar uur vooruit en je zegt gewoon zo is wel heel laat.. op naar bed.. Tadaa je kan gamen
Het is net sex; hoe meer je er naar uitkijkt en weet dat het komt, hoe fijner het uiteindelijk is
.....
right? Of vergelijk ik zojuist het spelen van een game met het hebben van sex...

OT: Figurine is zwaarder dan ik had verwacht en dat de vlag los kan is wel een bijkomende bonus. Weet niet zeker of ik wel fan ben van die vlag dus dat is mooi dan
Nice! Krijg net van Bol.com de mail dat de mijne vandaag verzonden is, PS3-versie. Wat is de kwaliteit van het beeld? Dat het niet te vergelijken is met die van Gears of War 3 is me bekend. Maar is het echt plastic fantastic of nog wel een beetje kwaliteit?
Het is plastic, geen keramiek of iets dergelijks . Maar degelijke kwaliteit is het zeker
Ik vind het er niet heel goedkoop uitzien of aanvoelen iig
Sex na de game kan ookNotna schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:40:
[...]
Uhu en dan om 3 uur vannacht er weer uit moeten omdat ze klaar wakker zijn, strak planAch, ik overleef het wel en je moet het zo zien; ik doe er ook weer langer over om het uit te spelen
Het is net sex; hoe meer je er naar uitkijkt en weet dat het komt, hoe fijner het uiteindelijk is
Op de foto ziet het er goed uit inderdaad, het "beeldje" wat je bij Assassin's Creed II kreeg (White en Black Edition) was echt van de kwaliteit dat ik hem niet neer ga zetten:Notna schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:50:
Het is plastic, geen keramiek of iets dergelijks . Maar degelijke kwaliteit is het zeker

By the looks of it is dit een stuk betere kwaliteit, hoewel ik de figurine van deel 2 nooit zelf heb vastgehouden
Verwijderd
Weet je toevallig tot hoelaat Bol.com dit nog bijwerkt? Ik heb namelijk nog geen bevestiging, en ik wil wel graag weten of ik hem morgen in de bus heb of niet....anders haal ik hem namelijk ergens anders...FeaR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 15:46:
[...]
Nice! Krijg net van Bol.com de mail dat de mijne vandaag verzonden is, PS3-versie.
Intertoys in Deurne verkoopt hem al
Ik heb geen problemen met baby's,over 16 jaar moeten er ook weer lekkere wijven zijn.
Bol verstuurt een aantal keer per dag. Het laatste moment is rond 22:30. Soms is het mailtje iets later, maar de bestelstatus in je account is voor zover ik meegemaakt heb altijd uptodate. Daarnaast heb ik nog nooit een pre-order niet op de aangegeven datum gehad van bol.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:27:
[...]
Weet je toevallig tot hoelaat Bol.com dit nog bijwerkt? Ik heb namelijk nog geen bevestiging, en ik wil wel graag weten of ik hem morgen in de bus heb of niet....anders haal ik hem namelijk ergens anders...
omnia mutantur, nihil interit
Geen idee. Ik heb ook nog geen bevestiging maar hoop hem morgen wel binnen te krijgen. Ga ik naar andere verzendbevestigingen van bestellingen bij bol.com kijken dan werken ze die de hele nacht nog bij.Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:27:
[...]
Weet je toevallig tot hoelaat Bol.com dit nog bijwerkt? Ik heb namelijk nog geen bevestiging, en ik wil wel graag weten of ik hem morgen in de bus heb of niet....anders haal ik hem namelijk ergens anders...
Krijg pas nu net smsje van Gamemania dat ik erom kan komen. Lekker zo laat, ben net thuis van mijn werk, ga niet weer terug richting stad.
Mediamarkt lijkt me van wel als frs en gm verkopen. Ik heb reservering voor 47 euro liggen.. zo is even polshoogte gaan nemen!
Net gekocht voor 47 euro bij MM utrecht !!
Ik heb de black edition en vind die nou niet bepaald lelijk. Staat hier ook mooi op m'n gameroom. En vanaf morgen nog 1 erbijFeaR schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 16:09:
[...]
Op de foto ziet het er goed uit inderdaad, het "beeldje" wat je bij Assassin's Creed II kreeg (White en Black Edition) was echt van de kwaliteit dat ik hem niet neer ga zetten:
[afbeelding]
Mocht iemand de normale editie willen halen bij de Media Markt in Almere wacht dan maar tot morgen hij is hier nog 55 en mag morgen pas voor 47 weg. Overigens hebben ze nog 1 Join or Die liggen voor 69,99 toen ik daar weg ging (ik heb de andere namelijk
) vraag het wel aan een medewerker want hij ligt nog achter.
[ Voor 3% gewijzigd door Ultismash op 30-10-2012 18:14 ]
Stille genieter
Net de special edition opgehaald bij de Media Markt Maastricht. Inclusief de exclusieve PS3 content.
Zojuist ook een exemplaar gehaald bij de MM in Roermond. Helaas nog niet kunnen spelen ivm bezoek. Zal vanavond als ik terug ben eens eventjes kijken hoe hij speelt (en er dan een lange game-avond van maken)
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Net een bericht van Bol.com. M'n Join or Die edition is onderweg!
[ Voor 8% gewijzigd door janvanmil op 30-10-2012 20:07 ]
Flauw maar imho grappig relevante rap: YouTube: ULTIMATE ASSASSIN'S CREED 3 SONG [Music Video]
Iemand die de game bij gamedumper.nl besteld heeft? Game is nog niet verzonden namelijk. Heb wel al een mail weg gedaan maar ik denk dat ik morgen pas reactie krijg.
MM Rotterdam verkoopt hem ook. Was daar rond 17.00 uur, en de verkoper belde iedereen op de pre-order lijst dat ze hem eerder mochten verkopen van de leverancier.
Lekker prijsje ook € 47,-. Hij is nu bezig met de 4.5 GB installeren op m'n PS3.
Lekker prijsje ook € 47,-. Hij is nu bezig met de 4.5 GB installeren op m'n PS3.
Super Express post?...Yeah Right!! Niet dus. Ubisoft die mijn centen int ja!
Gisteren vroeg in de middag Freedom Edition bij de Ubisoft shop besteld met de optie Super Express
waarbij dus tegen extra betaling de levering binnen 1 dag zou moeten plaats vinden.
Nu 1 dag later staat de status van de bestelling nog steeds in behandeling!
Een mailtje naar de klantenservice geeft alleen het bekende antwoord.
Mocht u na 48 uur....bla bla bla...
Ik ben redelijk van mijn stuk om het nog maar zachtzinnig uit te drukken...
Dit is de eerste en zeker ook de laatste bestelling via Ubisoft, Wat een service zeg!
Gisteren vroeg in de middag Freedom Edition bij de Ubisoft shop besteld met de optie Super Express
waarbij dus tegen extra betaling de levering binnen 1 dag zou moeten plaats vinden.
Dit is de eerste en zeker ook de laatste bestelling via Ubisoft, Wat een service zeg!
Mijne staat sinds gisteren ook nog op in behandeling (wel normale verzending). HOop dat ie morgen verzonden word.Moopa1 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:42:
Ik ben echt stikjaloers op iedereen hiero. De PC versie van mij laat nog even op zich wachten ;-) Wel voor over natuurlijk, maar het is jammer dat ik nog moet wachten.
Enfin, ik hou het topic wel in de gaten ofcourse. Ff wat tips&trics scoren.
Enfin, ik hou het topic wel in de gaten ofcourse. Ff wat tips&trics scoren.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Je leest tot nu toe alleen maar: "Ik heb hem besteld" "Is hij al leverbaar" "De mijne is verzonden". Allemaal heel leuk voor je maar totaal geen boeiende info voor dit topic toch?
Hopelijk gaan we tips en trics zien
Hopelijk gaan we tips en trics zien
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Moopa1 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:42:
offtopic:
Ik neem aan dat je begrijpt dat als je eerder besteld je voorrang krijgt op mensen die het gisteren bestellen ongeacht de snelle levering optie? Ze werken af op besteldatum. zodra er 1 op voorraad is voor je, versturen ze het je.
Ik neem aan dat je begrijpt dat als je eerder besteld je voorrang krijgt op mensen die het gisteren bestellen ongeacht de snelle levering optie? Ze werken af op besteldatum. zodra er 1 op voorraad is voor je, versturen ze het je.
Ik had het op 13-09 besteld en had binnen 1 dag (zonder de express optie dus)het bij mij afgeleverd
OT:
Game gisteren een kleine 2 uur gespeeld maar het is wel weer wnnen hoor! Ik weet niet of ik helemaal gecharmeerd ben van de nieuwe bewegingen en de controls die daar bijhoren. Ik bedoel; je bestuurd je assassin nog steeds op dezelfde vertrouwde manier als altijd, maar hij lijkt wel een soort spasme te hebben. Bij de minste geringste aanraking van de control pads naar links of rechts springt hij opzij alsof hij in River Dance zit. En dat met de sensitivity op standaard (5 ). WEllicht even aanpassen dan?
Het vechtsysteem is een stuk moeilijker gemaakt tov van de vorige delen. Aldaar je in de vorige delen gewoon kon counteren tot je een ons weegt, moet je nu goed timen met je counter om vervolgens ook nog eens aan te vallen; de counter houd in dit geval een blok + push weg in. Niet erg, maar wel wennen
Spel zit er grafisch weer leuk uit maar je merkt gewoon dat de huidige generatie consoles op zijn laatste poten aan het staan is. Geen idee of de PC versie hier nog wat aan kan doen maargoed. Zo zitten er ook wat eigenaardige schoonheidsfoutjes in het spel. Denk aan geweren van dode soldaten die in de lucht blijven hangen (ooghoogte), NPC's die een wapen dragen slepen deze door de grond heen, varkens die in de rondte lopen kan je dwars door heen lopen/instaan maar een kip is ineens hetzelfde als een stuk beton
Minimap vind ik ook maar raar; met de linker thumbstick kies je een onderwerp (missie, leganda enz.) terwijl je met de rechter thumbstick over de map kan scrollen voor een way point. Implementatie van de waypoints zijn ook bijzonder; stel je ziet 200m van een waypoint af, dan krijg je mooi een marker op je map maar ook in beeld. Hoe dichter bij je komt, hoe minder de afstand (duh). Echter, zodra je in een afstand bent dat je op de minimap kan zien waar dat is, verdwijnt de marker in je beeld. Dat is raar at first omdat (ik tenminste) daar mij op richt tijdens het lopen/rennen. Als die marker dan ineens weg is sta je wel raar te kijken
Dit zijn echter pas de eerste ervaringen en ik denk serieus dat ik nog te weinig tijd erin heb zitten om goed enthousiast te zijn. Het AC gevoel zit er voor mij nog niet in maar dat is ook omdat
spoiler:
de start character (je begint niet meteen met Conner) mer weg heeft van Stewie Griffin met een apenpakje aan dan dat van een assassin
Al met al heb ik er wel weer zin in maar ik denk dat het spel nog even op gang moet komen. Iets wat AC II ook last van had met Ezio
Ik ben zoiezo geen grote fan van de ubishop. Nu 2 keer dingen besteld (beeldjes van revelations en de nieuwe connor hunter) en tot 2 keer toe de doos beschadigd. Zeer slechte verpakking voor verzenden daar bij ubisoft. Als je erover klaagt krijg je als antwoord: Helaas we kunnen u geen nieuw product toesturen/omruilen. idd zeer slechte service.Moopa1 schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 22:42:
I regret.... things i should have said
Gister het spel uitgespeeld en moet zeggen dat ik er wel wat meer van had verwacht..
Maar het was zeer vermakelijk, nu nog alle side missies doen.
Maar het was zeer vermakelijk, nu nog alle side missies doen.
Ja ik. Heb ook nog steeds niks binnen. Wat wel irritant is want op hun site stond dat je de game binnen heb op releasesdag.bjorntju schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 20:40:
Iemand die de game bij gamedumper.nl besteld heeft? Game is nog niet verzonden namelijk. Heb wel al een mail weg gedaan maar ik denk dat ik morgen pas reactie krijg.
Heb de game besteld voor PC in de Ubishop, met Tweakers kortingscode. Ik heb betaald, maar ik krijg nergens een downloadknop te zien. Ook niet in Uplay. Iemand anders met een hetzelfde probleem?
Misschien omdat ie nog lang niet uit is voor de pc?
To dare is to do
Eerste AC gespeeld met plezier en geen AC2. Nu ben ik wel weer geïnteresseerd in een goede PS3 game, maar ik lees weinig over de multiplayer.
Hoe is deze? Want ik ben op zoek naar een actieve, fast-paced online game.
Hoe is deze? Want ik ben op zoek naar een actieve, fast-paced online game.
Voor info over mp zie de review op tweakers homepage
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Besteld bij een eplaza winkel die nu dicht is. Nog geen reactie ontvangen hoe en wat. Had de luxe versie in bestelling staan. Even afwachten nog
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Nattuurlijk begrijp ik dat mensen die eerder hebben gepreordered hebben voorgaan.Notna schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 07:50:
[...]
offtopic:
Ik had het op 13-09 besteld en had binnen 1 dag (zonder de express optie dus)het bij mij afgeleverd
OT:
Game gisteren een kleine 2 uur gespeeld maar het is wel weer wnnen hoor! Ik weet niet of ik helemaal gecharmeerd ben van de nieuwe bewegingen en de controls die daar bijhoren. Ik bedoel; je bestuurd je assassin nog steeds op dezelfde vertrouwde manier als altijd, maar hij lijkt wel een soort spasme te hebben. Bij de minste geringste aanraking van de control pads naar links of rechts springt hij opzij alsof hij in River Dance zit. En dat met de sensitivity op standaard (5 ). WEllicht even aanpassen dan?
Het vechtsysteem is een stuk moeilijker gemaakt tov van de vorige delen. Aldaar je in de vorige delen gewoon kon counteren tot je een ons weegt, moet je nu goed timen met je counter om vervolgens ook nog eens aan te vallen; de counter houd in dit geval een blok + push weg in. Niet erg, maar wel wennen
Spel zit er grafisch weer leuk uit maar je merkt gewoon dat de huidige generatie consoles op zijn laatste poten aan het staan is. Geen idee of de PC versie hier nog wat aan kan doen maargoed. Zo zitten er ook wat eigenaardige schoonheidsfoutjes in het spel. Denk aan geweren van dode soldaten die in de lucht blijven hangen (ooghoogte), NPC's die een wapen dragen slepen deze door de grond heen, varkens die in de rondte lopen kan je dwars door heen lopen/instaan maar een kip is ineens hetzelfde als een stuk beton.
Minimap vind ik ook maar raar; met de linker thumbstick kies je een onderwerp (missie, leganda enz.) terwijl je met de rechter thumbstick over de map kan scrollen voor een way point. Implementatie van de waypoints zijn ook bijzonder; stel je ziet 200m van een waypoint af, dan krijg je mooi een marker op je map maar ook in beeld. Hoe dichter bij je komt, hoe minder de afstand (duh). Echter, zodra je in een afstand bent dat je op de minimap kan zien waar dat is, verdwijnt de marker in je beeld. Dat is raar at first omdat (ik tenminste) daar mij op richt tijdens het lopen/rennen. Als die marker dan ineens weg is sta je wel raar te kijken
Dit zijn echter pas de eerste ervaringen en ik denk serieus dat ik nog te weinig tijd erin heb zitten om goed enthousiast te zijn. Het AC gevoel zit er voor mij nog niet in maar dat is ook omdatspoiler:de start character (je begint niet meteen met Conner) mer weg heeft van Stewie Griffin met een apenpakje aan dan dat van een assassin
Al met al heb ik er wel weer zin in maar ik denk dat het spel nog even op gang moet komen. Iets wat AC II ook last van had met Ezio
Maar dat staat los van mijn bestelling!
Als ik bij de aankoop zie staan dat ik het produkt kan bestellen en het binnen 1 dag met extra betaling verzonden wordt, waar ga ik dan van uit? Juist! Dat het binnen 1 dag ook daadwerkelijk verzonden wordt!
Lijkt mij vrij duidelijk toch?
Ik heb niks te maken met pre-orders van anderen, ik koop wat ik zie en verwacht dat het dan ook zo uitgevoerd wordt.
Als ik een taxi om 10 uur bestel om mij naar de stad te brengen, ga ik er ook van uit dat ie er om 10 uur is, of moet ik dan ook rekening mee houden dat ie 2 uur later komt omdat hij elders nog wat personen moet vervoeren?
De Ubisoft service is gewoon slecht. Punt uit
Heb gisteren ook nog maar even een extra plankje gemonteerd. Kan de figurine van Assassin's Creed III daar mooi staan. Zojuist mail van Bol dat het pakket bij de buurman af is geleverd. Had de intentie wat over te werken vandaag, maar heb me nèt bedachtL1nt schreef op dinsdag 30 oktober 2012 @ 17:38:
[...]
Ik heb de black edition en vind die nou niet bepaald lelijk. Staat hier ook mooi op m'n gameroom. En vanaf morgen nog 1 erbij
Verwijderd
Wat zijn nu ongeveer de minimum specs om hem op maximaal, of nagenoeg max te kunnen draaien op 1920*1200? Want het zit er namelijk dik in dat ik naast het spel ook meteen een nieuwe pc aan kan gaan schaffen
Weet iemand of hij zo al te halen is bij de mediamarkt?
Als ik op de site kijk van tweakers en mediamarkt zelf staat verwachte levertijd binnen 5 dagen...
Maar ik vraag me af of die dan zo op te halen is.
Als ik op de site kijk van tweakers en mediamarkt zelf staat verwachte levertijd binnen 5 dagen...
Maar ik vraag me af of die dan zo op te halen is.
Ik heb alle Assassin's Creed games gespeeld, op Revelations na.
Is het aan te raden om dit spel nog te gaan spelen voordat ik deel 3 koop?
Aangezien de PC versie toch nog even op zich laat wachten...
An a day keeps the doctor away.
Ik meen mij te herinneren dat die optie nekel garandeerd dat hij na verzenden binnen 1 dag bij je is, niet dat hij meteen verzonden wordt? En je 'punt uit' is wel een beetje overtrokken na 1 ervaring of niet?Moopa1 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 13:43:
[...]
Nattuurlijk begrijp ik dat mensen die eerder hebben gepreordered hebben voorgaan.
Maar dat staat los van mijn bestelling!
Als ik bij de aankoop zie staan dat ik het produkt kan bestellen en het binnen 1 dag met extra betaling verzonden wordt, waar ga ik dan van uit? Juist! Dat het binnen 1 dag ook daadwerkelijk verzonden wordt!
Lijkt mij vrij duidelijk toch?
Ik heb niks te maken met pre-orders van anderen, ik koop wat ik zie en verwacht dat het dan ook zo uitgevoerd wordt.
Als ik een taxi om 10 uur bestel om mij naar de stad te brengen, ga ik er ook van uit dat ie er om 10 uur is, of moet ik dan ook rekening mee houden dat ie 2 uur later komt omdat hij elders nog wat personen moet vervoeren?
De Ubisoft service is gewoon slecht. Punt uit
Ik zou het wel doen, al is het om het verhaal beter te snappen. Beetje zonde als je er 1 gaat overslaan in een mooie serie. Men geeft wel een hele korte flashback in het begin van AC III maar dat doet geen eer aan het verhaal imo.iApp schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:27:
Ik heb alle Assassin's Creed games gespeeld, op Revelations na.
[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 31-10-2012 14:43 ]
Dacht dat 1 en 2 gewoon het verhaal volgde en Brotherhood en Revalations een beetje uitgebreider verhaal op dezelfde characters heeft ? Hoor ook om me heen dat die 2 delen het minst zijn van de hele serie ?Ben wel benieuwd , want heb 1 snel uitgespeeld en ben nu halverwege 2 en kan vanmiddag 3 al ophalenNotna schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:38:
Ik zou het wel doen, al is het om het verhaal beter te snappen. Beetje zonde als je er 1 gaat overslaan in een mooie serie. Men geeft wel een hele korte flashback in het begin van AC III maar dat doet geen eer aan het verhaal imo.
Brotherhood en Revelations breiden het verhaal verder uit. Het verhaal van die twee leggen het belang van Ezio in dit alles uit.
Zitten wederom paar mooie WTF momentjes in maar die overtreffen niet de WTF uit deel 2
Zitten wederom paar mooie WTF momentjes in maar die overtreffen niet de WTF uit deel 2
spoiler: WTF uit deel 2
Waar Minerva niet Ezio aanspreekt maar Desmond
De optie na verzending binnen 1 dag binnen bedoel je? LOL dan kunnen ze wel tot 2013 wachten hahaha!Notna schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 14:38:
[...]
Ik meen mij te herinneren dat die optie nekel garandeerd dat hij na verzenden binnen 1 dag bij je is, niet dat hij meteen verzonden wordt? En je 'punt uit' is wel een beetje overtrokken na 1 ervaring of niet?
[...]
Ik zou het wel doen, al is het om het verhaal beter te snappen. Beetje zonde als je er 1 gaat overslaan in een mooie serie. Men geeft wel een hele korte flashback in het begin van AC III maar dat doet geen eer aan het verhaal imo.
Maar dat is toch echt niet de bedoeling van de Super Express optie! Die staat wel degelijk voor het feit dat je het produkt binnen 1 dag thuis heb.
Overtrokken? Dacht het niet ik betaal toch zeker niet voor de lol extra voor verzendkosten!
Er zijn genoeg online winkels waar je het produkt ook binnen 1 dag binnen hebt, zonder dat je daar extra voor hoeft te betalen!
De hoofdfunktie van Super Express verzending heeft juist de bedoeling om tegen betaling van extra kosten het produkt in 1 dag in huis te hebben en niets anders!
Ik ben zeker niet de enige met deze ervaring. Met mij vele anderen.
Kijk maar eens op het Ubisoft forum. Daar barst het van de klachten...
Het gaat om de manier waarop ze klanten het idee te geven dat ze het produkt snel in huis hebben dmv een speciale Super Express (duur woord) te betalen, terwijl ze gewoon weten dat dat soms gewoon niet werkt.
Dan moeten ze duidelijk erbij vermelden dat de Super Express optie geen vaste garantie geeft en af kan wijken. Dat lees ik namelijk nergens op die site.
Tevens windt ik dan ook dat ze dan zelf de verantwoording moeten nemen en mij daarvan op de hoogte moeten brengen en de extra verzendkosten zelf weer terugboeken, ZONDER dat ik daar zelf nog eens achter mijn eigen recht moet aan gaan lopen en allerlei emailtjes en telefoontjes moet gaan doen.
In mijn mening moeten ze gewoon de verzend optie SUPER EXPRESS hahaha, bij de bestelling geheel weglaten in tijden van grote drukte.
Niet dat ik het nou zo erg vindt om een spelletje een paar dagen later pas te krijgen, maar de manier waarop men zoveel mogelijk geld probeert te cashen op een slinkse wijze.
[ Voor 6% gewijzigd door Moopa1 op 31-10-2012 16:09 ]
F**k.
Bol.com stuurt me net mijn Freedom editie op. Is het de PS3 editie. En ik heb geen PS3...
Long story short: iemand interesse in het spel (inclusief steelbook dan) met de extra missies? Hou ik de rest van de meuk zelf. PM maar.
Bol.com stuurt me net mijn Freedom editie op. Is het de PS3 editie. En ik heb geen PS3...
Long story short: iemand interesse in het spel (inclusief steelbook dan) met de extra missies? Hou ik de rest van de meuk zelf. PM maar.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."