Interfico schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 22:58:
[...]
Ik schrok enorm toen ik het spel begon te spelen. Toen ben ik gaan zoeken op internet en heb ik benchmarks gevonden die laten zien dat het spel inderdaad op 20-24 fps draait. Wellicht ben ik gewoon te verwend door PC gaming, maar ik breng deze game terug en wacht op de PC release.
Ik heb het spel vanmiddag gekocht en merkte het ook, maar het is niet constant. Daarna de game geinstalleerd en er geen last meer van gehad.. (xbox)
Geweldig spel overigens. Had me afgelopen week nog helemaal verzot aan Relevations (om er weer ff in te komen), maar was er ook gelijk weer aan verslaafd. Zat zelfs nog te twijfelen om hem wel te halen, omdat ik niet wist of het netzo leuk zou zijn in dit genre. Nou echt wel

Ik heb er nu zo'n 2 en half uur opzitten. Een paar missies gedaan, nog geen sidetracks. Wel een beetje de map verkent, ook kennis mogen maken met sneeuw en dat ziet er wel netjes uit. Ik vind de animaties ook wel goed, misschien niet altijd even 'mooi' maar bij sommige zinnetjes hoort een bepaalde uitdrukking, en dat komt vaak wel goed tot zijn recht. Ook zie je iemand verschrikt kijken bijvoorbeeld.. Besturing is fijn, niet meer hoeven te springen tijdens het free runnen is ook wel chill.
Enige waar ik tot nu toe steeds de mist mee in ga is de besturing van de Kaart

Ben zo gewend met de linker stick over de map heen te gaan, dat ik nu steeds in een ander menu zit te porren
Ben benieuwd wanneer ik het jochie mag spelen.. Maar niet vertellen hoor. Ik probeer hopeloos tussen al die spoilers door te lezen (gaat redelijk tot nu toe)..
Koperstip wat mij betreft