Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 10:36

RMX

Notna schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 07:50:
[...]
Bij de minste geringste aanraking van de control pads naar links of rechts springt hij opzij alsof hij in River Dance zit. En dat met de sensitivity op standaard (5 ). WEllicht even aanpassen dan?
Heb je dit ook als je enkel RT inhoud ipv RT + A?
Het vechtsysteem is een stuk moeilijker gemaakt tov van de vorige delen. Aldaar je in de vorige delen gewoon kon counteren tot je een ons weegt, moet je nu goed timen met je counter om vervolgens ook nog eens aan te vallen; de counter houd in dit geval een blok + push weg in. Niet erg, maar wel wennen :)
Is inderdaad klote in het begin maar ik heb het nu onder de knie. Het is wel een goede toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Stond zojuist verbaast omdat de postnl bestuurder er stond.
Bleek ze 2x freedom edition te brengen voor xbox 360 :D
Ik was de release date alweer vergeten, dus blij verrast :)
Zit nu nog hellemaal in forza horizon maar daarna tijd voor assassins creed 3 :)
Maare beeldje en de hardcase zijn erg mooi!!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:05
v8power67 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:27:
Stond zojuist verbaast omdat de postnl bestuurder er stond.
Bleek ze 2x freedom edition te brengen voor xbox 360 :D
Ik was de release date alweer vergeten, dus blij verrast :)
Zit nu nog hellemaal in forza horizon maar daarna tijd voor assassins creed 3 :)
Maare beeldje en de hardcase zijn erg mooi!!!
Heb je hem ook 2x besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 10:28
Willybubba schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:04:
F**k.

Bol.com stuurt me net mijn Freedom editie op. Is het de PS3 editie. En ik heb geen PS3... :'(

Long story short: iemand interesse in het spel (inclusief steelbook dan) met de extra missies? Hou ik de rest van de meuk zelf. PM maar.
Stuur je hem toch terug?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

RHE218 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:29:
[...]

Heb je hem ook 2x besteld?
Naja mijn broertje had hem gelijk tijdig besteld dus 1 ervan is van hem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Freedom Edition is uitverkocht. En die extra meuk wil ik toch houden...

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Willybubba schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:37:
[...]

Freedom Edition is uitverkocht. En die extra meuk wil ik toch houden...
http://shop.ubi.com/store...75600/productID.248004000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Damn, ik schrok wel even toen ik de steelbook open trok en niets van een game aantrof! Bleek het gewone PS3-doosje te zijn blijven haken in de doos :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

RMX schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 16:21:
[...]
Heb je dit ook als je enkel RT inhoud ipv RT + A?

[...]
Is inderdaad klote in het begin maar ik heb het nu onder de knie. Het is wel een goede toevoeging.
Dat zou ik moeten checken, keep you posted :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa1
  • Laatst online: 09-12-2013
Weet iemand toevallig of je Assassins ook in 3D kan spelen en dit in het spel kan instellen?
Dus niet op de tv van 2D naar 3D omzetten, maar alleen puur vanuit de configuratie in de game?
Ik krijg de Freedom Edition morgen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
Moopa1 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:14:
Weet iemand toevallig of je Assassins ook in 3D kan spelen en dit in het spel kan instellen?
Dus niet op de tv van 2D naar 3D omzetten, maar alleen puur vanuit de configuratie in de game?
Jazeker, er zijn verschillende 3D instellingen mogelijk. Naast elkaar, boven elkaar en cyaan/rood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Twee uurtjes gespeeld net maar nog niet het gevoel dat ik echt niet kan/wil stoppen. Wellicht komt dat morgenavond wel. Voor vandaag geen games meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:06
Vanmiddag de join or die opgehaald bij mycom, dat medaillon is mooier dan ik had gedacht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa1
DaFrenk schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:27:
[...]

Jazeker, er zijn verschillende 3D instellingen mogelijk. Naast elkaar, boven elkaar en cyaan/rood.
Bedankt voor je antwoord! Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

FeaR schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 18:35:
Twee uurtjes gespeeld net maar nog niet het gevoel dat ik echt niet kan/wil stoppen. Wellicht komt dat morgenavond wel. Voor vandaag geen games meer :)
Nu je het beeldje ook zelf in huis hebt; wat is je uiteindelijke mening erover :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Net een uurtje gespeeld. Leuk tot nu toe. Al vind ik de Voice-Acting tot nu toe wel erg matig. Lijkt ook lage kwaliteit ofzo te zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
Zo toch eplaza.com maar eens gemaild waar en wanneer ik mijn gereserveerde Assassins Creed 3 Freedom Edition PS3 kan ophalen.
De winkels zijn dicht, en ik zit te wachten op die game.
Neem aan dat ze nu anders gaan uitleveren inplaats van de winkels waar ik besteld heb.
Reserveer niet voor niets tenslotte.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Notna schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 20:22:
[...]

Nu je het beeldje ook zelf in huis hebt; wat is je uiteindelijke mening erover :) ?
Iets beter dan de beeldjes bij Assassin's Creed 2 qua detail, maar materiaal is hetzelfde. Maar door de looks staat het beeldje van AC 3 toch meer aan en oogt beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09
Vandaag ook een flinke tijd aan AC3 besteedt, vind hem wel goed :)

Enige waar ik me wel even aan stoorde is dat ze bepaalde props wel heel erg vaak gebruiken. Zo kom je in Boston _overal_ dat waslijntje met rood, wit en blauwe kleding tegen, om de paar meter. Heb ook wel een beetje een paar momenten gehad dat ik het bijna Red Dead Redemption maar dan wat noordelijker en met indianen ipv cowboys vond. Vooral dat jagen en de bijbehorende opdrachten lijken gewoon zo uit RDR te zijn gekopieerd.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grub
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11-02-2024
Klein vraagje, zou dit spel ook draaien op een Dell XPS 16?

Intel Core i7 Processor 620M (2.66GHz,4MB cache)
ATI Mobility Radeon HD 4670
8 GB RAM
256 GB SSD

Vooral de videokaart baart me zorgen. Iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ProfoundValue
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
De aankoop was echt totaal niet gepland, maar liep gister toevallig een Dixons binnen en heb daar toen AC3 (normale versie is genoeg) voor de X360 gekocht. Eens zien of dit deel net zo goed is als door iedereen wordt beweerd..

..Weet nog dat ik een paar jaar geleden AC1 voor de PS3 had gekocht, een paar dagen intensief heb gespeeld maar al héél snel verveeld raakte en sindsdien het spel nooit meer aangeraakt heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

ProfoundValue schreef op donderdag 01 november 2012 @ 02:56:
..Weet nog dat ik een paar jaar geleden AC1 voor de PS3 had gekocht, een paar dagen intensief heb gespeeld maar al héél snel verveeld raakte en sindsdien het spel nooit meer aangeraakt heb...
Assassin's Creed 1 was dan ook na een paar "levels" alleen nog maar hetzelfde en daarom zeer vervelend. Met Assassin's Creed 2 en alle delen binnen die serie is het veel beter geworden. Nu zit er wel een soort inleiding in het begin van Assassin's Creed 3 over hoe alles is gegaan tot nu toe, maar denk dat je toch wel zult missen qua informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Gister ook uurtje of 2 gespeeld. Mijn grootste ergernis tot nu toe: Als je per ongeluk op multiplayer drukt moet je disc 2 erin doen. Je kunt niet cancelen. En dan moet je eerst weer tig keer op knopjes drukken voor je verder kunt.

Rest is gewenning en komt wel weer goed. Je bent alleen geneigd om vast te houden aan het oude systeem.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik merk bij mezelf dat ik het (nog) niet zie als een deel van assassins creed. Het voelt als een totaal ander spel en ik gedraag me er ook anders in. Waar ik in de vorige delen denk ik 80% van de tijd op daken doorbracht, vind ik het hier leuker om een paard te pakken en door de straten te lopen. Wel vind ik de winterse omgeving fantastisch, maar ik heb dan ook een zwak voor sneeuw.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Gister ook het spel gehaald, nouja gehaald... (mijn vriendin was toevallig in de stad, dus vroeg of die de ps3 versie mee kon nemen, zodat ik niet apart naar de MM moest. :) )

Ik heb nu iets van 1,5 uur gespeeld, en zit nu ergens in het begin van sequence 2. De volledig sync, neem ik tot nu toe als bonus. Ik ga er niet speciaal voor, maar ik kijk of ik het wel makkelijk kan uitvoeren. Als ik de volledige sync nie haal dan is het voor mij ook goed. Ik wil me niet dood hameren op precies alles te doen zoals het spel voor schrijft. AC is voor mij altijd de vrije beleving geweest en het zelf bepalen hoe ik iemand uit de weg wil ruimen.

Tot nu toe wel een hele positieve indruk gekregen.
Het kippenvel gevoel dat ik bij het verschijnen van de titel ingame bij ac2 en brotherhood had, was bij ac3 weer een klein beetje. ( bij revelations had ik dit niet, doordat ik de muziek iets minder aan vond spreken )

Morgenavond weer even verder spelen :)

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Ik zie het zeker wel als een deel van assassins creed, vooral door die filmpjes tussendoor.
Dat het anders speelt als de andere delen, daar ben ik het mee eens.

Vraag: ik ben nu bij sequence 4, maar ben amper nog side-missions tegen gekomen. Klopt dat of zie ik iets over het hoofd?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Laatst online: 09-09 12:30
Lonestander schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:27:
Gister ook het spel gehaald, nouja gehaald... (mijn vriendin was toevallig in de stad, dus vroeg of die de ps3 versie mee kon nemen, zodat ik niet apart naar de MM moest. :) )

Ik heb nu iets van 1,5 uur gespeeld, en zit nu ergens in het begin van sequence 2. De volledig sync, neem ik tot nu toe als bonus. Ik ga er niet speciaal voor, maar ik kijk of ik het wel makkelijk kan uitvoeren. Als ik de volledige sync nie haal dan is het voor mij ook goed. Ik wil me niet dood hameren op precies alles te doen zoals het spel voor schrijft. AC is voor mij altijd de vrije beleving geweest en het zelf bepalen hoe ik iemand uit de weg wil ruimen.

Tot nu toe wel een hele positieve indruk gekregen.
Het kippenvel gevoel dat ik bij het verschijnen van de titel ingame bij ac2 en brotherhood had, was bij ac3 weer een klein beetje. ( bij revelations had ik dit niet, doordat ik de muziek iets minder aan vond spreken )

Morgenavond weer even verder spelen :)
Sinds gister avond ook begonnen aan ACIII. Dat kippenvelgevoel had ik zeker bij het verschijnen van de ingame titel! Ook vrije gevoel van de freerun begint langzaam te komen. Vanavond weer verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 12:03
De bevrijdingsmissies zijn echt veels en veels te simpel maar wel goed dat je er lang over doet om iemand te rekruteren door middel van zulke missies, De Almanak pagina´s zijn ook zeer vermakelijk om te pakken aangezien ze constant wegvliegen (Warning: Kan tot grote irritatie lijden), Moordcontracten is naar mijn idee veels te simpel gemaakt, De vechtclub vind ik wel vet want je moet alle gebieden af om mensen af te tuigen om toegelaten te worden, Het jagen op dieren vind ik naar mijn idee te eentonig en saai worden na een tijdje, Het maken en verzenden van goederen in je eigen dorp vind ik echt zacht gezegd geen klote aan...

Maar verder nog we vermakelijk nadat je het verhaal hebt uitgespeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Dat "geen Assassin's Creed gevoel" herken ik wel een beetje.. Maar dat is puur omdat het net allemaal wat anders en nieuw aanvoelt. De besturing is ook (weer) even wennen, werkt toch net wat anders als de voorgaande delen. Maar dat gevoel komt terug naarmate je verder komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Moopa1 schreef op woensdag 31 oktober 2012 @ 17:14:
Ja dat kan en hoe briljant is dat!?!?
Ik was niet op de hoogte dat dit zou kunnen binnen AC3, maar toen ik de settings door zat te nemen (ik kies altijd voor Engelse ondertiteling) kwam ik de optie van 3D tegen. Ik heb een klein vreugde sprongetje gemaakt en een traantje van geluk gelaten toen ik mijn 3D brilletje opzette.... werkelijk briljant..

Kan niet wachten op vanavond 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Het spel ziet er in 3D inderdaad erg goed uit. Beter dan in revelations.
Het kan zich in 3D aardig meten met KZ3, wat imo het best spel in 3D is.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
Jackal131 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 09:08:
Het spel ziet er in 3D inderdaad erg goed uit. Beter dan in revelations.
Het kan zich in 3D aardig meten met KZ3, wat imo het best spel in 3D is.
Revelations ook? :9~
Ik heb mijn TV nog niet zo heel lang, mogelijk dat ik het daarom niet heb gezien maar potverdikkie, dan moet ik Revelations ook nog maar een keer spelen ... so much to do, so little time...
Fixio schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:59:
..
De Almanak pagina´s zijn ook zeer vermakelijk om te pakken aangezien ze constant wegvliegen (Warning: Kan tot grote irritatie lijden)
..
Question:
Als je een pagina uit de almanak niet te pakken krijgt omdat de wind ze wegvoert, kun je dan iets doen om direct een nieuwe poging te doen, of moet je wachten tot de pagina op een (veel) later moment weer "respawned"?

[ Voor 34% gewijzigd door RHE218 op 01-11-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Yeah! Gister middag binnen gehad lekker tot de klok naar 1 november ging doorgespeeld. Inmiddels bij seq 5, en moet zeggen dat het nu pas echt begint. Hoofdkarakter conners net helemaal voorgesteld.

Ben benieuwd wat de rest brengt! Het varen en klimmen voor de bomen vond ik igg het vetst tot nu toe.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelekT86
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-01-2024
Heb maar een uurtje echt kunnen spelen maar moet zeggen dat de sfeer wel bevalt. Enige opmerking tot nu toe is hoe Desmond weer in de Animus "terecht" komt, dat vond ik nogal cheap :P Maar dat ligt denk ik eerder aan mij haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Pff... Gisteren de game gehaald. En Oeeh wat vet is deze game toch... Een heerlijke inleiding voordat het Spel "Echt" op gang komt. zojuist kennis gemaakt met Connor, en begin het nu al vet te vinden om in die bomen te rennen en springen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Swaxie schreef op donderdag 01 november 2012 @ 11:33:
Pff... Gisteren de game gehaald. En Oeeh wat vet is deze game toch... Een heerlijke inleiding voordat het Spel "Echt" op gang komt. zojuist kennis gemaakt met Connor, en begin het nu al vet te vinden om in die bomen te rennen en springen
Het echt op gang komen vond ik wel lang duren, maar dat kan er ook aan liggen dat ik meteen in het begin al ben freeroamen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Slaapje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:15:
Ik merk bij mezelf dat ik het (nog) niet zie als een deel van assassins creed. Het voelt als een totaal ander spel en ik gedraag me er ook anders in. Waar ik in de vorige delen denk ik 80% van de tijd op daken doorbracht, vind ik het hier leuker om een paard te pakken en door de straten te lopen. Wel vind ik de winterse omgeving fantastisch, maar ik heb dan ook een zwak voor sneeuw.
Hier blijkt een hele goede reden voor te zijn kwam ik via de Assassin's Creed wiki achter

spoiler: storyline spoiler
Haytham Kenway is namelijk overgestapt van de Assassin's naar de Templars

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 08:48
Lezen jullie ook alle Animus updates?
Bij voorgaande delen deed ik het nooit, maar betrap me er nu wel op dat ik braaf lees zodra er een nieuw personage in beeld komt. Gebouwen laten me (tot nu toe) koud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
L1nt schreef op donderdag 01 november 2012 @ 13:14:
[...]

Hier blijkt een hele goede reden voor te zijn kwam ik via de Assassin's Creed wiki achter

Haytham Kenway is namelijk overgestapt van de Assassin's naar de Templars
Even over je Spoiler.
Je komt erachter net voordat je als Connor begint te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelli
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 14:43

Michelli

LL.M

Swaxie schreef op donderdag 01 november 2012 @ 15:55:
[...]

Even over je Spoiler.
Je komt erachter net voordat je als Connor begint te spelen.
spoiler:
Het is ook al af te leiden uit de Animus biografie van Connor's moeder. Hierin wordt namelijk gesproken over haar relatie met een Templar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
cheekychimp schreef op donderdag 01 november 2012 @ 16:05:
[...]

spoiler:
Het is ook al af te leiden uit de Animus biografie van Connor's moeder. Hierin wordt namelijk gesproken over haar relatie met een Templar
spoiler:
hahaha. die dingen lees ik namelijk nooit misschien toch maar eens gaan doen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Trouwens lijkt het mij wel cool als Mythbusters eens duikt in deze serie.

- Kan een leap of faith wel echt zoals in de game
- Kan je wel echt een aerial kill doen met een hidden blade?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Tja leap of faith kan best , maar dan wel eenmalig in dat hoopje stro/gras/bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Beakzz schreef op donderdag 01 november 2012 @ 17:54:
Tja leap of faith kan best , maar dan wel eenmalig in dat hoopje stro/gras/bladeren.
Met de juiste techniek kan het misschien best wel. Die koordloper die een programma op Discovery had moet op gegeven moment ook in ondiep water landen. Als je dat op de juiste manier doet, kan het best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
In hoeverre is het nodig de vorige delen gespeeld te hebben? Ik begrijp dat dit een volledig nieuw verhaal is, maar bij Gamekings zeiden ze dat de vorige delen wel helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:09
bram1984 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:12:
In hoeverre is het nodig de vorige delen gespeeld te hebben? Ik begrijp dat dit een volledig nieuw verhaal is, maar bij Gamekings zeiden ze dat de vorige delen wel helpen.
Ligt er meer aan hoeveel waarde je aan het verhaal hecht, is dit 0, dan maakt het niet zoveel uit, wil je graag weten waarom je eea. doet, dan is het wel een aanrader.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Slaapje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 08:15:
Ik merk bij mezelf dat ik het (nog) niet zie als een deel van assassins creed. Het voelt als een totaal ander spel en ik gedraag me er ook anders in.
Idem hier. Ik mis vooral de vibe van de vorige delen. Qua wereld natuurlijk een zeer groot verschil, maar ik vind Boston maar wat kil en doods aandoen. Er lopen wel genoeg mensen en beesten over straat, maar toch mis ik iets. Wellicht dat het nog komt zodra ik wat verder in da game ben, maar tot nu toe valt het me relatief tegen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
bakakaizoku schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:14:
[...]

Ligt er meer aan hoeveel waarde je aan het verhaal hecht, is dit 0, dan maakt het niet zoveel uit, wil je graag weten waarom je eea. doet, dan is het wel een aanrader.
Tja, als je 0 waarde aan verhalen hecht, kun je alle sequels wel af gaan zonder de voorgaande delen gespeeld te hebben?

In mijn optiek is het bij een serie als Uncharted wel van belang de eerdere delen gespeeld te hebben. De verhalen staan wel op zichzelf, maar het is veel leuker als je de personages kent.

Ik vraag me af in hoeverre dit in deze game het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bram1984 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:12:
Nieuw verhaal klopt sowieso niet in zekere zin.

De setting en hoofd personage is anders dan Deel 1 en deel 2, Brotherhood en Revelations maar de rode draad is nog steeds exact hetzelfde.

Heel veel dingen zul je moeilijker snappen ondanks de korte recap aan het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Toch gekocht bij andere winkel! Special alleen dat papier met die code niet gekregen ;(
Haha zit me niet mee

[ Voor 73% gewijzigd door Dutchzilla op 01-11-2012 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:50
Wat heeft de levering met het spel te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Dutchzilla schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:49:
Veel gameplezier! Mijn game gaat niet geleverd worden!
Ben er ook klaar mee ook!
Fuck deze game, en fuck winkels die dingen beloven en niet nakomen
Dan haal je hem op in een winkel? Zo moeilijk moet het toch niet zijn?

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
bram1984 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 18:20:
[...]

Ik vraag me af in hoeverre dit in deze game het geval is.
Niet noodzakelijk. Je mist wat lore. Maar absoluut niks relevants of wat er echt toe doet. Als je die andere delen hebt gespeeld weet je iets meer van bepaalde zaken maar echt van belang is het ook niet. Onthoudt ze willen een zo'n groot mogelijk publiek aanspreken dus ieder verhaal bij AC staat aardig op zichzelf (of ze hakken het in 2en om het nog wat verder uit te melken zoals bij deel 2,5 en 2,75). Maar eerlijk gezegd wordt het verhaal van AC wel snel een warboel.

Tja wil je alles weten dan zul je de voorgaande delen moeten spelen maar je mist geen kritieke informatie. Als kritische kanttekening moet ik er bij zetten dat bij de voorgaande delen niet alle verhaaltjes etc goed zijn uitgewerkt dus er zitten best wat gaten en plotholes en dergelijke in het verhaal. Dat kan ook afbreuk doen aan je ervaring als je er gevoelig voor bent (ik zelf niet maar er zijn mensen die dat soort dingen erg storend vinden). Ik kon in ieder geval smakelijk lachen om sommige dingen en PEWPEW LASORS.

[ Voor 4% gewijzigd door Postius op 01-11-2012 19:33 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Dinsdag besteld bij WOWhd.nl... en nu staat hij op backorder :( Nog meer mensen die hem besteld hebben bij WOWhd.nl ?

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Slaapje schreef op donderdag 01 november 2012 @ 19:23:
[...]

Dan haal je hem op in een winkel? Zo moeilijk moet het toch niet zijn?
Uiteindelijk ergens anders gehaald, maar had er wel de pest in.
ik had de freedom editie voor ps3 gereserveerd staan. die is nergens meer te krijgen.
nu de gewone, alleen zijn ze die voucher nu weer vergeten mee te geven :P
haha. ach ik ga van het weekend eens lekker zitten voor deze game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Ik heb de Vita versie. Daar zit iets in voor als men hem crossplatform aanschaft. Is dit account gebonden? Zo niet, dan mag iemand het hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Zo, tot sequence 5 gedaan. Erg vet, vermaak me best, vooral nu ik eindelijk los mag in de bossen :)

Wel wat buggy (zwevende wapens, soms vastzittende mensen etcetera). En het schieten lijkt voor geen hol te werken, of ligt dat aan mij?

spoiler:
Je moet op een gegeven moment als je met Haytham speelt op een knol achter Braddock aan. Dan is 1 van de optionele doelen om 3 wagens kapot te schieten. Maar wat ik ook doe, kan op Y rossen wat ik wil, schieten doet 'ie niet?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa1
Het is werkelijk niet te geloven! Wacht ik al sinds maandag op de Freedom Edition die vanuit Ubisoft gestuurd zou worden met Super Express! Extra voor betaald en woensdag pas door Ubisoft vertuurd....volgens een bevestigde email met track and trace nr. Niet dus!! :(
Vandaag nog niet ontvangen en UPS gecontact. Blijkt dat Ubisoft helemaal nog niets naar hen verstuurd heeft!
En de Ubisoft helpdeks stuurt het gewoon door naar de 2e lijn, wat dus weken kan gaan duren...
Sorry maar echt een F bedrijf dat Ubisoft vindt ik. Je wordt gewoon keihard voorgelogen.
Ik heb het helemaal gehad met ze. Ik ga dus nooit meer dus via hun bestellen |:(
Zo, dat moest ik even kwijt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

El_Bandito schreef op donderdag 01 november 2012 @ 20:23:
Dinsdag besteld bij WOWhd.nl... en nu staat hij op backorder :( Nog meer mensen die hem besteld hebben bij WOWhd.nl ?
Yep same here. Ik heb momenteel toch geen tijd om te spelen dus vind het geen ramp, maar het is vrij waardeloos als shops op die manier werken (al is er nog niks afgeschreven van m'n cc). Pre-orders doe ik sowieso al niet aan als ik het de eerste dag wil hebben, de Mediamarkt inlopen werkt dan beter. In geval van wowhd was ie vrij gunstig geprijsd, dus ik zie em wel een keer verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07-09 19:59
Jongens. De framerate. Wtf. Ik had m'n Xbox al een tijd niet meer aangeraakt. Maar dit is toch simpelweg onacceptabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Willybubba schreef op donderdag 01 november 2012 @ 22:42:
Zo, tot sequence 5 gedaan. Erg vet, vermaak me best, vooral nu ik eindelijk los mag in de bossen :)

Wel wat buggy (zwevende wapens, soms vastzittende mensen etcetera). En het schieten lijkt voor geen hol te werken, of ligt dat aan mij?

spoiler:
Je moet op een gegeven moment als je met Haytham speelt op een knol achter Braddock aan. Dan is 1 van de optionele doelen om 3 wagens kapot te schieten. Maar wat ik ook doe, kan op Y rossen wat ik wil, schieten doet 'ie niet?
spoiler:
ben je te ver weg voor dat specifieke wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Moopa1 schreef op donderdag 01 november 2012 @ 23:47:
Het is werkelijk niet te geloven! Wacht ik al sinds maandag op de Freedom Edition die vanuit Ubisoft gestuurd zou worden met Super Express! Extra voor betaald en woensdag pas door Ubisoft vertuurd....volgens een bevestigde email met track and trace nr. Niet dus!! :(
Vandaag nog niet ontvangen en UPS gecontact. Blijkt dat Ubisoft helemaal nog niets naar hen verstuurd heeft!
En de Ubisoft helpdeks stuurt het gewoon door naar de 2e lijn, wat dus weken kan gaan duren...
Sorry maar echt een F bedrijf dat Ubisoft vindt ik. Je wordt gewoon keihard voorgelogen.
Ik heb het helemaal gehad met ze. Ik ga dus nooit meer dus via hun bestellen |:(
Zo, dat moest ik even kwijt!
Gooi het eruit :)! Klote dat het zo gaat, maar ze hebben bij ubisoft wel weer een ontzettend lekker spel afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

L1nt schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 07:47:
[...]

spoiler:
ben je te ver weg voor dat specifieke wapen
spoiler:
Maar de wagens lichtten al wel wit op?

Nouja, dan geen 100% sync op die missie hoor. Moet zeggen dat het in de frontier wel heerlijk speelt. Begin is traag enzo, maar vanuit een verhaal-standpunt snap ik wel dat ze 't zo gedaan hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Willybubba schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:27:
[...]

spoiler:
Maar de wagens lichtten al wel wit op?

Nouja, dan geen 100% sync op die missie hoor. Moet zeggen dat het in de frontier wel heerlijk speelt. Begin is traag enzo, maar vanuit een verhaal-standpunt snap ik wel dat ze 't zo gedaan hebben :)
Als er iets oplicht, kan je wel locken op die vijanden maar dat betekend niet direct dat je wapens die afstand ook halen :)

Halverwege Sequentie 5 nu... Wordt er erg gelukkig van ondertussen. Wel wat kleine foutjes die je zo nu en dan tegenkomt, maar daar stoor ik me sowieso nooit zo erg aan. Dus nu al helemaal niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
leonvw schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 09:32:
[...]

Als er iets oplicht, kan je wel locken op die vijanden maar dat betekend niet direct dat je wapens die afstand ook halen :)

Halverwege Sequentie 5 nu... Wordt er erg gelukkig van ondertussen. Wel wat kleine foutjes die je zo nu en dan tegenkomt, maar daar stoor ik me sowieso nooit zo erg aan. Dus nu al helemaal niet :D
Ik begin inderdaad nu ook pas aan het echte verhaal na alle "Trainingen" ben benieuwd!

spoiler:
de eerste zeeslag vond ik ook wel heel erg tof om te doen trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh
  • Laatst online: 13:26

Insehh

Define good enough.

Iemand al meer info over de Wolfpack mode ?
Nog niet naar gekeken, maar de co-op gedachte met vrienden lijkt me heel leuk, moet je hiervoor extra betalen of is dat gewoon een multiplayer mode die er al in zit ?

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Interfico schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 01:18:
Jongens. De framerate. Wtf. Ik had m'n Xbox al een tijd niet meer aangeraakt. Maar dit is toch simpelweg onacceptabel?
Niets onacceptabels aan hoor, heb nergens problemen mee.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
Slaapje schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:22:
[...]

Niets onacceptabels aan hoor, heb nergens problemen mee.
20-24 fps is normaal op consoles tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:23
Interfico schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 11:38:
[...]

Tuurlijk, alles voor mooie beelden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
[...]

Nergens last van.... Dus voor mij is het goed. Of het normaal is kan me vrij weinig boeien ..

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 11:59

Griffin

Is mythical

Gisteravond spel gehaald en uurtje ong gespeeld. Vind wel dat het spel fijner speelt op de PS3 dan op de PC (oude assassin's creed op pc gespeeld). Merk ook dat de prestatiedrang erg groot is. Wil echt een missie perfect afronden met alle 'secondairy objectives' etc (zoals niet ontdekt worden).

* Griffin is blij ermee en ondervind nergens problemen mee (FPS is voldoende dus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

[...]

Want jij kan dat tellen zo op het blote oog? Nergens last van, zal wel tussen de oren zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KunDun
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-01 13:01
Ik loop me gigantisch te ergeren aan iets, toen ik voor het eerst boston in kwam, moest ik naar een kruidenier toe lopen, voor de kruidenier kwam ik iemand met het bordspel Molen tegen.
Dus ik spelen, maar denk dat het bordspel gigantisch bugged is.

Tegenstander mag in de beginfase drie op een rij leggen (in een molen) Maar zodra ik die mogelijkheid heb, weigert de game de steen daar neer te leggen. Ook kon ik op een gegeven moment, een molen maken (drie op een rij) Maar game liet me maar niet die steen verplaatsen die ik nodig had.

En na een aantal spelen, had ik al verloren nadat we allebei onze stenen neergelegd haddden ?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Interfico
Notna schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:57:
[...]

Want jij kan dat tellen zo op het blote oog? Nergens last van, zal wel tussen de oren zitten ;)
Ik schrok enorm toen ik het spel begon te spelen. Toen ben ik gaan zoeken op internet en heb ik benchmarks gevonden die laten zien dat het spel inderdaad op 20-24 fps draait. Wellicht ben ik gewoon te verwend door PC gaming, maar ik breng deze game terug en wacht op de PC release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:23
Notna schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:57:
[...]

Als (voormalig) fervent fps speler voelde ik ook gelijk dat het zo rond de 20-25 fps moest zitten. Het stoort mij verder niet zo, omdat ik voor dit soort games toch geen silky smoothness nodig heb. Persoonlijk snap ik de keuze voor een hogere image quality en lagere framerate dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Laatst online: 20:38
Interfico schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 22:58:
[...]

Ik schrok enorm toen ik het spel begon te spelen. Toen ben ik gaan zoeken op internet en heb ik benchmarks gevonden die laten zien dat het spel inderdaad op 20-24 fps draait. Wellicht ben ik gewoon te verwend door PC gaming, maar ik breng deze game terug en wacht op de PC release.
Ik heb het spel vanmiddag gekocht en merkte het ook, maar het is niet constant. Daarna de game geinstalleerd en er geen last meer van gehad.. (xbox)

Geweldig spel overigens. Had me afgelopen week nog helemaal verzot aan Relevations (om er weer ff in te komen), maar was er ook gelijk weer aan verslaafd. Zat zelfs nog te twijfelen om hem wel te halen, omdat ik niet wist of het netzo leuk zou zijn in dit genre. Nou echt wel :D Ik heb er nu zo'n 2 en half uur opzitten. Een paar missies gedaan, nog geen sidetracks. Wel een beetje de map verkent, ook kennis mogen maken met sneeuw en dat ziet er wel netjes uit. Ik vind de animaties ook wel goed, misschien niet altijd even 'mooi' maar bij sommige zinnetjes hoort een bepaalde uitdrukking, en dat komt vaak wel goed tot zijn recht. Ook zie je iemand verschrikt kijken bijvoorbeeld.. Besturing is fijn, niet meer hoeven te springen tijdens het free runnen is ook wel chill.

Enige waar ik tot nu toe steeds de mist mee in ga is de besturing van de Kaart :+ Ben zo gewend met de linker stick over de map heen te gaan, dat ik nu steeds in een ander menu zit te porren :9

Ben benieuwd wanneer ik het jochie mag spelen.. Maar niet vertellen hoor. Ik probeer hopeloos tussen al die spoilers door te lezen (gaat redelijk tot nu toe)..

Koperstip wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Heeft iemand voor mij een PS3 voucher code :D
zou ik heel tof vinden :o
mijn dm staat open voor u alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Interfico schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 22:58:
[...]

Heb je het op de hdd geinstalleerd? Het is wel zo dat de games van nu zo vaak textures aan het loaden zijn dat dit ten koste van performance gaat. Installeren helpt dan wel vaak.

Maar de grootste vraag is; ondervind je er echt enorme problemen van? Ik speelde vroeger op league niveau FPS en dan wil je het onderste uit de kan idd. Maar is dat echt nodig in deze game?

OT. Gisteren weer even gespeeld en er begint nu wat vaart in te komen (seq. 4) Ik ben wel weer dezelfde tactiek aan het doen als ik met alle delen doen: alle viewpoints eerst, alle treasures en ' vind dit en dat' missies alvorens de main quest te doen. Rek je het tenminste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Dat heb ik dus ook, fps vind ik belangrijk in shooters en in mindere mate in racing games, maar hierbij heb ik negens last van.
KunDun schreef op vrijdag 02 november 2012 @ 18:58:
Ik loop me gigantisch te ergeren aan iets, toen ik voor het eerst boston in kwam, moest ik naar een kruidenier toe lopen, voor de kruidenier kwam ik iemand met het bordspel Molen tegen.
Dus ik spelen, maar denk dat het bordspel gigantisch bugged is.

Tegenstander mag in de beginfase drie op een rij leggen (in een molen) Maar zodra ik die mogelijkheid heb, weigert de game de steen daar neer te leggen. Ook kon ik op een gegeven moment, een molen maken (drie op een rij) Maar game liet me maar niet die steen verplaatsen die ik nodig had.

En na een aantal spelen, had ik al verloren nadat we allebei onze stenen neergelegd haddden ?!?!
Volgens mij moet je nadat je je steen hebt neergelegd (wat dus niet gaat) een steen van de tegenstander klikken die je wilt slaan.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit eraan te denken om deze game te halen...nu heb ik de luxe dat ik zowel een xbox als wel een ps3 heb. Weet iemand of er belangrijke verschillen tussen de versies zijn. Ik bedoel dan met name qua graphics, helderheid, soepelheid.
In het verleden op de xbox gespeeld dus dat is vertrouwd, maar misschien zijn er overtuigende argumenten om deze keer voor de ps3 versie te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:39
Heb even wat hulp nodig... In het begin van het spel, bij de side missie dat je pagina's van een almanac moet verzamelen, loop ik nogal vast. De pagina's komen random ineens op de kaart en dan moet je ze "achtervolgen". Natuurlijk vliegen ze hoog een gebouw over, dus ga je er achter aan. Alleen, iedere keer als ik begin te klimmen en even 2 seconden niet naar dat blad kijk, staat er gelijk, page lost blablabla. Nu is het ook nog eens zo dat ik steeds een gebouw op moet waar guards op staan, dus dit haalt ook het tempo er uit zeg maar. Enige tips? Na 10 tallen keer proberen nogsteeds geen succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:39
all killer schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:04:
Heb even wat hulp nodig... In het begin van het spel, bij de side missie dat je pagina's van een almanac moet verzamelen, loop ik nogal vast. De pagina's komen random ineens op de kaart en dan moet je ze "achtervolgen". Natuurlijk vliegen ze hoog een gebouw over, dus ga je er achter aan. Alleen, iedere keer als ik begin te klimmen en even 2 seconden niet naar dat blad kijk, staat er gelijk, page lost blablabla. Nu is het ook nog eens zo dat ik steeds een gebouw op moet waar guards op staan, dus dit haalt ook het tempo er uit zeg maar. Enige tips? Na 10 tallen keer proberen nogsteeds geen succes...
Ja die naast de eerste herberg is lastig. Het idee is dat je echt op de page springt (uit de lucht pakt dus terwijl hij zweeft), hij gaat niet na verloop van tijd ergens liggen als je hem goed genoeg volgt ofzo. Kostte mij ook een tijdje voordat ik het doorhad.
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:19:
In het verleden op de xbox gespeeld dus dat is vertrouwd, maar misschien zijn er overtuigende argumenten om deze keer voor de ps3 versie te gaan?
Qua graphics weet ik niet maar bij de PS3 krijg je er '60 minuten bonus content' bij (extra missie)

[ Voor 15% gewijzigd door Gtoniser op 03-11-2012 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gtoniser schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:07:
[...]
Qua graphics weet ik niet maar bij de PS3 krijg je er '60 minuten bonus content' bij (extra missie)
En voor de luie mensch: PS3-versie is op één disc waar de XBox er twee heeft en je bij het wisselen van game-modus moet wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Woei, die hunting missies zijn stiekem best leuk ( en lucratief). Ben nu halverwege seq. 4 en ben opnieuw in Boston aangekomen. Alvorens ik verder ga met de main mission; alle almanac paginas oppakken, kistjes verzamelen, courier missies doen enz.

Leuk! En dan weer opzoek naar een paar beren, die pelts zijn 240 pond per stuk, wat lekker aantikt ( elks ook overigens a 140 voor een pelt)

Verhaal gaat nu wel wat vlotter gelukkig, maar kan niet wachten tot ik weer met de hiddenblade aan de gang kan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KleineJoop
  • Laatst online: 15-09 01:53
spoiler:
Als je gaandeweg van personage veranderd; Van haythem naar connor, behoud je dan al je verdiende geld? (misschien een stomme vraag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:26
kleine joop schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 19:38:
spoiler:
Als je gaandeweg van personage veranderd; Van haythem naar connor, behoud je dan al je verdiende geld? (misschien een stomme vraag)
nee, dus je kan beter doorspelen.

Viewpoints enzo behoud je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Main story uitgespeeld. Nu nog alle side missions. Gewelidig spel. Persoonlijk denk ik dat ik dit deeltje wel net zo goed vind als deel 2.
Ik vraag me alleen wel af hoe ik extra assassins recruteer. Het hele verhaal door heb ik maar 1 tot mijn beschikking gehad en heb geen idee hoe ik nog meer kan recruteren (was af en toe wel handig geweest, denk ik).

Credits voor Ubisoft dat ze zo'n goede game hebben neergezet, waar de spanning over hoe het verder af zou kunnen lopen, tot het eind toe konden houden. Na Revelations was ik even bang dat ze het kwijt zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:50
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 13:19:
Ik zit eraan te denken om deze game te halen...nu heb ik de luxe dat ik zowel een xbox als wel een ps3 heb. Weet iemand of er belangrijke verschillen tussen de versies zijn. Ik bedoel dan met name qua graphics, helderheid, soepelheid.
Ik heb beide versies ongeveer twee uurtjes gespeeld (ik wacht op de PC versie), de Xbox versie loopt wat soepeler. Grafisch heb ik niet echt wat gemerkt, maar de PS3 lijkt problemen te hebben met dit spel (ik neem aan dat de PS3 slim versies niet verschillen van de first gen consoles).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFrenk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-08 20:39
all killer schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 17:04:
Toen ik na een van de Kenway missies terug spawnde voor de Inn zag ik hem ineens op de grond liggen/zweven! Toen ik er naar toe rende begon hij te stijgen maar met een sprong vanaf de grond heb ik hem kunnen pakken. Dus blijkbaar begint hij (soms) op de grond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Jackal131 schreef op zaterdag 03 november 2012 @ 23:21:
Main story uitgespeeld. Nu nog alle side missions. Gewelidig spel. Persoonlijk denk ik dat ik dit deeltje wel net zo goed vind als deel 2.
Ik vraag me alleen wel af hoe ik extra assassins recruteer. Het hele verhaal door heb ik maar 1 tot mijn beschikking gehad en heb geen idee hoe ik nog meer kan recruteren (was af en toe wel handig geweest, denk ik).
Met side missions. Blijf me altijd weer verbazen over mensen die dat pas gaan doen als ze het spel al uitgespeeld hebben.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Bart ® schreef op zondag 04 november 2012 @ 09:18:
[...]

Met side missions. Blijf me altijd weer verbazen over mensen die dat pas gaan doen als ze het spel al uitgespeeld hebben.
Same here, je gaat toch juist alle side missies doen alvorens de main uit te spelen? Doe ik ook continu ( zoals codec pages, schatkisten, courier missies enz.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Jup, same here. Ik heb bijvoorbeeld gister de hele middag gespeeld en ben geen steek verder gekomen. Beetje jagen, kistjes zoeken, dat werk. Hier ga ik LANG over doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Notna schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:02:
[...]

Same here, je gaat toch juist alle side missies doen alvorens de main uit te spelen? Doe ik ook continu ( zoals codec pages, schatkisten, courier missies enz.)
Ben ik dus niet mee eens, ik ben nu zo geintereseerd in het verhaal dat ik eigenlijk alleen maar missies aan het spelen ben. Gisteren voor het eerste alle schatkisten die er zichtbaarbaar waren opengemaakt omdat ik geld nodig had. Bevrijdingsmissies ook allemaal gedaan zodat ik wat assassins had om te gebruiken.

Daarbij kan je side missies altijd nog doen.

[ Voor 3% gewijzigd door green-tea op 04-11-2012 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Dan verschillen wij van mening, maar de side missies dragen bij aan het verhaal m.i. Daarnaast leverde het in de vorige delen vaak leuke gear en wapens/items/ geld op wat je weer een edge gaf in de main missie. Ik ga ervanuit dat dit ook hier we het geval is. Verder zorg je er ook voor dat je gecontroleerd naar dingen moet zeoeken. Als je alles op het einde doet, ben je erg veel van hot naar her aan het rennen wat volr mij de lol eraf zou halen. En je zorgt er ook voor dat je niet bijv.de extra assassins ist zoals een poster hierboven ;)

Daarnaast verleng je de speelduur. Vaak als de main missie voorbij is, is er (voor mij iig) geen doel meer het spel te blijven spelen voor die side missies. Op deze manier wel. 2 vliegen in 1 klap :)

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 04-11-2012 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
True. Dat is ook zeker wel waar. De vorige delen konden mij niet tot het eind boeiend, al ben ik wel beetje gefasineerd door leonardo.

Bij dit deel kan ik niet wachten tot de grote boot missie, of die met de grote slachtparij/veldslag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Bart ® schreef op zondag 04 november 2012 @ 09:18:
[...]

Bij de vorige delen was het voor mij duidelijk welke sidemission ik moest doen om nieuwe assasins te recruteren. Bij AC3 is me dat niet duidelijk geworden. Welke sidemissions had ik nodig gehad om nieuwe assasins te recruteren?
De UI is m.i. ook slechter dan de vorige delen, maar dat mocht de pret niet drukken. Het verhaal is namelijk top!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Wat vinden jullie van de mp? Ik heb nooit eerder ac online gespeeld en vind het opzich wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Notna schreef op zondag 04 november 2012 @ 10:02:
[...]

Same here. Per sequence eerst alle side missies die beschikbaar zijn. Daarna pas verder met het verhaal. Vannacht het tunnelsysteem van boston maar eens helemaal verkend zodat ik alle fast travel opties daar heb :) (en toen was het in eens half 5 :P )

Ik zit nu in sequence 7 maar ik krijg één viewpoint in de fontier niet te pakken. Het gaat om boom viewpoint in het zuid oosten van de map, vlak bij een frontiersmankamp en een deel waar je nog niet in kan (not available in this memory). Hadden jullie dit ook, of is mn save geglichted?

[ Voor 9% gewijzigd door janvanmil op 04-11-2012 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:26
heb alle veren gehaald en ook bijna al die houten potjes, zit nog maar in sequence 5 lol!

Voordeel van alle veren halen is dat je mega veel ontwerpen krijgt als reward.

[ Voor 31% gewijzigd door PacinoAllstars op 04-11-2012 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Vragen!

spoiler:
  • Hoe bouw ik nieuwe konvooien? Ben mijn enige kwijt?!
  • Hoe huur ik nieuwe Assassins? Volgens kij door zijmissies te doen, die Liberation missies? Alleen, wanneer krijg ik ze dan? En waarom kan ik mijn verhaal-assassin (die fransoos) niet op missies sturen (LB ingedrukt, kan dan verder niks)?
  • Hoe krijg ik zee-konvooien?

Sommige dingen worden niet zo best uitgelegd... Verder wel een vet spel!

EDIT: Laat maar... Beetje rondkijken in game doet een hoop voor je ;)

[ Voor 97% gewijzigd door Willybubba op 04-11-2012 19:53 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste