Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Mensen de bij seq 8 komen en vastzitten. Tackelen is de methode! (Rondje op ps3)

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht nogsteeds op de PC-versie. En dit terwijl mn hele youtube subscribebox wordt vol gepost met assassins creed III walktroughs. Wat een marteling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16:23
Ik ben nieuw in de AC serie maar wat ik me afvroeg: wat moeten die witte lijnen/spinnenwebben voorstellen die je over je char ziet als je in bosjes gaat kruipen, of die je soms over bijv een deur ziet?

Een soort glitch in de Animus/Matrix ofzo? :s

Edit: oja, ook valt me vaak op dat er een wit cirkeltje boven mijn hoofd staat. Lijkt ook vooral voor te komen als ik door bosjes kruip...:s

[ Voor 22% gewijzigd door Stoffa op 04-11-2012 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-09 10:36

RMX

Wit cirkeltje betekent dat je opgaat in de menigte, en niet opvalt. Spinnenwebben betekent interactie punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
2 uitgespeeld vandaag en vanavond aan 3 begonnen. Moet erg wennen. Waarschijnlijk omdat ik droog uit 2 kom rennen en er wat knoppen veranderd zijn.

Ik zeg niet dat in 1 en 2 alles klopte , maar in 3 erger ik me nu al aan voetjes in de daken en torens als je er op klimt en gewoon een meter naast iemand slaan en hem dus toch raken. Aardig buggy dus in het visuele gedeelte. Verder lijkt het nog meer versimpeld allemaal , maar ik hoop dat het later in het spel weer goed komt.

De tijd waarin het afspeelt vind ik perfect, maar de stem van het character nog erger ! dan die van Enzio ! Nu raak je daar vast wel weer aan gewend , maar vind dit character net even te gladjes en gewoon irritant :p

Wat ik ook jammer vind is dat ze het digitale van de Animus steeds verder door trekken. Lijnen rond characters en een kring als je moet afluisteren. Mij leidt het eigenlijk alleen maar af al moet ik zeggen dat ik dat deel van alle assasins creeds niks vind. Had liever het heden er helemaal niet in gehad en meer "realisme" gezien.

Klinkt misschien allemaal negatief , maar heb hier gelezen dat het later pas los gaat dus daar hoop ik dan maar op :) Ook de eerste die ik rustig aan kan spelen aangezien ik 1 en 2 in de laatste 2 weken heb uitgespeeld :+

Edit : is het nu niet meer mogelijk om een ai personage te selecteren zoals je in 1 en 2 met de triggers doet of mis ik nu wat ?

[ Voor 8% gewijzigd door Beakzz op 05-11-2012 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Stoffa schreef op zondag 04 november 2012 @ 22:38:
Ik ben nieuw in de AC serie maar wat ik me afvroeg: wat moeten die witte lijnen/spinnenwebben voorstellen die je over je char ziet als je in bosjes gaat kruipen, of die je soms over bijv een deur ziet?

Een soort glitch in de Animus/Matrix ofzo? :s

Edit: oja, ook valt me vaak op dat er een wit cirkeltje boven mijn hoofd staat. Lijkt ook vooral voor te komen als ik door bosjes kruip...:s
Zoals hierboven gezegt, je ziet een onderwerp waar je wat mee kan doen of waar iets mee gebeurd. Als je bijv in de bosjes gaat, zal je het over je heen zien komen omdat je dan een cover hebt en enemies je niet zullen zien. Als het op een deur zit, kan je de deur open doen, als het over een persoon zit kan je daar mee interacten enz.

De witten putnjes boven hun hoofd is dus een indicatie dat je in cover bent ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:21

Oxigeon

En zo is dat!

Afgelopen weekend redelijk wat gespeeld. Maar heb toch een vraagje over het konvooi wat je op pad kan sturen. Ik dacht dus 3 boomstronken in te kopen voor 8 en deze 3 met het konvooi mee te sturen en te verkopen voor 25p/st. Ik ze alle 3 met het konvooi meegetuurd is mijn konvooi aangevallen. Nu heb ik helaas dus geen konvooi meer. Maar afwachten wanneer ik weer een nieuwe krijg haha.

Zag wel dat hertenhuiden veel waard waren. Maar kan ik dus helaas niet verkopen. Las hier ergens dat berenhuiden nog meer waard zijn. Dus even kijken waar ik wat beren vind om te killen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

1. Je moet een nieuwe convooi maken met de Ledger in je huis in Homestead (die kan je createn met wat hout geloof ik als je de goede mensen als hebt voor je Homestead). Je kan er zo ook bijv 10 maken ofzo en allemaal tegelijk versturen ;)
2. Beren houden zich vaak op bij water/rivieren (duh) dus ik zou daar eens beginnen. Ze doodmaken is echt appeltje eitje; of je wacht to ze aanvallen en drukt de knoppen oed in (3 keer een cobinatie van 2) of je sluipt op ze af en steekt ze dood. Pijl en boog..... niet doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:21

Oxigeon

En zo is dat!

Notna schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:21:
1. Je moet een nieuwe convooi maken met de Ledger in je huis in Homestead (die kan je createn met wat hout geloof ik als je de goede mensen als hebt voor je Homestead). Je kan er zo ook bijv 10 maken ofzo en allemaal tegelijk versturen ;)
2. Beren houden zich vaak op bij water/rivieren (duh) dus ik zou daar eens beginnen. Ze doodmaken is echt appeltje eitje; of je wacht to ze aanvallen en drukt de knoppen oed in (3 keer een cobinatie van 2) of je sluipt op ze af en steekt ze dood. Pijl en boog..... niet doen :D
Bedankt, weten we dat ook weer. moet ik die gast eens opzoeken

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Het is een boek, niet een gast ;) Het is het boek waar je recources kan kopen en waar je ook je convoi vanuit weg kan sturen dus het is niet ver zoeken (zit in het crafting gedeelte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Afgelopen woensdag de game gehaald, maar na het lineare eerste stuk wat ik in delen heb afgewerkt, gisteren dan echt begonnen. Je word Assassin en dan word je los gelaten in de Frontier. En damn wat is dat een mooi stukje game historie. Enige minpuntje wat ik hier over heb is dat de Viewpoint bomen allemaal hetzelfde zijn. Als je een maal de puzzel van het naar boven klimmen weet geldt dit ook voor de rest.

Maar echt, wat een zone. Ik heb denk ik van 11-19 in de Frontier gelopen, geklauterd, gejaagd, mysteries opgelost, forten bevrijd en door bomen gerent. Ik vond het zo vet dat ik eigenlijk niet weg wilde. Maja de "quests" waren op, dus maar Boston gegaan.

Daar aangekomen eerst alle collectables die al op de kaart stonden (ik had alle viewpoints al gehaald) even opgepikt. En wat side missions gedaan en wat forten bevrijd en toen ik alles gedaan had, maar echt verder gegaan. Al was het maar 1 quest. Daarna besloot ik om de hele underground te gaan clearen :)

Tot nu toe vind ik de beste AC in de reeks. De variatie aan dingen te doen en te ontdekken is geweldig en ik heb me dan ook nog geen moment verveeld. En waar ik in AC1 er de pest in kreeg dat je op gegeven moment alleen nog maar grote hordes aan vijanden aan het verslaan was en niets meer echt stealth kon doen, heb ik daar hier totaal geen moeite mee. Het voelt hier ook natuurlijker om een groepje van 5/6 vijanden tegelijk tegen je te hebben om de een of andere rede.

Ook snap ik de kritiek niet op de stem van Connor. Ik vind het wel passen en ik vind het ook niet slecht ingesproken oid.

Er is 1 ding waar ik wel mee zit en ik hoop dat iemand hier me dit even kan spoilen want het vreet aan me dat het nog niet af is: Komen er later in het spel (ik zit in sequence 5) viewpoints bij in de frontier en Boston? Ik heb namelijk nu "alle" viewpoints, maar de map is verre van compleet en het zit vol met gaten. Dit stoort me enorm, ik wil die map compleet maken! Maar die smalle lijntjes die je maakt met exploren zorgen niet echt voor een motivatie om het echt lopend te doen. Alvast bedankt en vergeet de spoiler tags niet voor mensen die dit niet willen weten :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuaro
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 16:39
Afgelopen weekend paar uur gespeeld op de PS3 en voor mijn gevoel zitten er toch nog veel bugs in. Opeens dood gaan, missies die niet verder gaan. Voor mijn gevoel krijg je ook veel niet mee in het spel, paar keer het gevoel gehad nu dat ik opeens op een compleet andere plek ben zonder daar echt verhaal bij gehad te hebben ( ik skip niks ) . Voor de rest is het toch weer een beleving en ondanks bugs/glitches speel ik graag door!

Heb nu net de naam "Connor" gekregen.

[ Voor 4% gewijzigd door Zuaro op 05-11-2012 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23:41
ye-roon schreef op maandag 05 november 2012 @ 09:58:
Er is 1 ding waar ik wel mee zit en ik hoop dat iemand hier me dit even kan spoilen want het vreet aan me dat het nog niet af is: Komen er later in het spel (ik zit in sequence 5) viewpoints bij in de frontier en Boston? Ik heb namelijk nu "alle" viewpoints, maar de map is verre van compleet en het zit vol met gaten. Dit stoort me enorm, ik wil die map compleet maken! Maar die smalle lijntjes die je maakt met exploren zorgen niet echt voor een motivatie om het echt lopend te doen. Alvast bedankt en vergeet de spoiler tags niet voor mensen die dit niet willen weten :)
spoiler:
Nee, er komen geen viewpoints bij. Enige reden die ik kan bedenken is dat je voor bepaalde side-missions zelf het speurwerk moet doen en dat daarom niet alles direct zichtbaar wordt door de viewpoints. Je dient zelf tegen bepaalde activiteiten "aan te lopen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
- nutteloos

[ Voor 94% gewijzigd door green-tea op 05-11-2012 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik heb de asus k53sv laptop.

Mijn specificaties:
RAM: 8GB
Videokaart: Nvidia Geforce GT540M 1GB
Processor: Intel Core I7
HDD: 640GB

Weet iemand of dit voldoende is voor Assasins Creed 3 op low / medium?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EliHiel
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 22:27
init schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:36:

Mijn specificaties:

Of je computer een bepaalde game aankan, kan je zelf zeer makkelijk testen op volgende site: http://www.systemrequirementslab.com/cyri

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:33
Volgens mij is dit spel voor een amerikaan een feest der herkenning, zo goed als ze het AC universum verwoven hebben met de burgeroorlog. Ik pik af en toe wat op "ow daarom heten die mafkezen in amerika tea party" :)

Heb wel het idee dat het allemaal een stuk makkelijker gaat dan in voorgaande delen, moet eigenlijk ook gaan afremmen; wil graag weten hoe het afloopt maar ik ga al te snel richting het einde heb ik het idee.

Liep trouwens net door New York, roept er iemand "what we have here, is a failure to communicate!". Klonk me bekend in de oren, schijnt een of andere veel gerecyclede movie quote te zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Je hoort wel meer quotes van rondlopen mensen idd :Y
Heb ook een Wilhelm scream voorbij horen komen in een cutscene :P

Gisteren de story-line uitgespeeld... Kan niet wachten om nu lekker op het gemakje rond te dwalen en alles op 100% te zetten :)
Daarna lekker Multiplayeren *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

init schreef op maandag 05 november 2012 @ 15:36:

Mijn specificaties:

Wacht, ik test het even op mijn pc!

OH NEE HIJ IS NOG NIET UIT
|:(

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

CopyCatz schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:14:
Volgens mij is dit spel voor een amerikaan een feest der herkenning, zo goed als ze het AC universum verwoven hebben met de burgeroorlog. Ik pik af en toe wat op "ow daarom heten die mafkezen in amerika tea party" :)

Heb wel het idee dat het allemaal een stuk makkelijker gaat dan in voorgaande delen, moet eigenlijk ook gaan afremmen; wil graag weten hoe het afloopt maar ik ga al te snel richting het einde heb ik het idee.

Liep trouwens net door New York, roept er iemand "what we have here, is a failure to communicate!". Klonk me bekend in de oren, schijnt een of andere veel gerecyclede movie quote te zijn ofzo.
Wat ook leuk is; doet mij heel erg denken aan John Adams. Komt akelig bekend voor, zoals het schieten op de menigte bijv ;) Zo ook Sam Adams (of beter; Samuel Adams)

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 05-11-2012 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Nog tip als je je verveelt en geen zin om missies te doen. Ga underground, leuke puzzels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:38
Weer een paar uur gespeeld vandaag. Heb nu alle Scheepsmissies gedaan. Dit zijn er maar 4 en ze zijn ook vrij makkelijk maar ze het is wel leuk om te doen, weer iets anders. Straks weer verder met de main story denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Lol ik ben in seq 9 en ben er vandaag pas achtergekomen dat je scheepmissies kan doen, en dat is echt wel gaaf! Kom alleen voor het eerst geld tekort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
green-tea schreef op maandag 05 november 2012 @ 22:49:
Lol ik ben in seq 9 en ben er vandaag pas achtergekomen dat je scheepmissies kan doen, en dat is echt wel gaaf! Kom alleen voor het eerst geld tekort!
Misschien een beetje een spoiler maar:
spoiler:
Zodra je die handelsroutes vrij hebt kan je met zeekonvooien flink wat verdienen met handelen tussen je mensen in je homestead en de havens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
spoiler:
Ja dacht ga zorgen dat er alles op me schip zit wat je kan kopen maar dan heb je meer dan 50k nodig haha

Heb gisteren mijn dorp iets uitgebreid, nu kreeg ik meldingen dat ik groente e.d. kan kopen maar waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
green-tea schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:56:
spoiler:
Ja dacht ga zorgen dat er alles op me schip zit wat je kan kopen maar dan heb je meer dan 50k nodig haha

Heb gisteren mijn dorp iets uitgebreid, nu kreeg ik meldingen dat ik groente e.d. kan kopen maar waar dan?
Dat kan je kopen in dat boek wat in je huis ligt. zo'n zelfde boek ligt ook bij de winkels in de frontier, boston en new york

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Ahh oke, maar dan heb ik maar één man die ik kan gebruiken voor het maken van dingen (volgens mij de houthakker) maar heb echt een ton aan ontwerpen. En de rest dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
green-tea schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 08:59:
Ahh oke, maar dan heb ik maar één man die ik kan gebruiken voor het maken van dingen (volgens mij de houthakker) maar heb echt een ton aan ontwerpen. En de rest dan?
Die kan je unlocken door de homestead missies te doen. Daardoor krijg je nieuwe bewoners en kan je deze levelen zodat ze die dingen voor je kunnen maken aan de hand van de recipes.
spoiler:
Als een van de laatste krijg je een kleermaakster die kan dan ook uitbreidingen voor je outfit maken, zoals grotere ammo pouches etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Hoe kan je bewoners levelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Ook door die homestead missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Laatst online: 15-09 15:19
CopyCatz schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:14:
...
Daar begint het nummer Civil War van Guns 'N Roses ook mee...
Toepasselijk :9

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Zosas schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 11:55:
[...]

Daar begint het nummer Civil War van Guns 'N Roses ook mee...
Toepasselijk :9
Helemaal niet :9 :P AC3 gaat over de American Revolutionary War (onafhankelijkheid van Engelse koning) en niet over de Civil War (waarin het zuiden tegen het noorden van de VS vocht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Bart ® schreef op maandag 05 november 2012 @ 16:58:
[...]

Wacht, ik test het even op mijn pc!

OH NEE HIJ IS NOG NIET UIT
|:(
Er zijn toch al wel minimum specificaties uit?

http://www.gamer.nl/nieuw...assassins-creed-3-onthuld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moopa1
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-12-2013
Waar denken jullie waar de volgende Assassins gaat plaatsvinden?
Ik zou het een mooie aansluiting vinden in de tijd dat er tussen de cowboys en indianen gevochten werd om daarna vervolgens de amerikaanse civil war in te gaan en ook in de tijd van Napoleon lijkt mij wel wat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixio
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-09 12:03
Ik vraag me uberhaupt af of er een nieuwe Assassins komt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Moopa1 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:55:
Waar denken jullie waar de volgende Assassins gaat plaatsvinden?
Ik zou het een mooie aansluiting vinden in de tijd dat er tussen de cowboys en indianen gevochten werd om daarna vervolgens de amerikaanse civil war in te gaan en ook in de tijd van Napoleon lijkt mij wel wat :)
Ik ben benieuwd of er nog iets nieuws komt, maar ik verwacht voorlopig niks. Je kan eenzelfde concept in bijna alle tijdsperioden neerzetten natuurlijk, dat is al te zien aan alle spinoffs in onder andere:
spoiler:
de strips (rusland ten tijde van de romanovs);
de boeken (geen idee waar deze zich afspelen);
de AC-embers tekenfilm (chinees / oosters);
de hint naar egypte in het einde van AC-revalations;
de assassin-standbeelden in ACII
etc.

Zelf lijkt me een Robin Hood versie wel grappig: Een templar (robin was met king richard op kruistocht) bekeerd tot assassin in de bossen van van middeleuws engeland. Met de engine van ACIII is daar best wat leuks van te maken.

Of iets in de Japan in de tijd van de Samurai. Ik vind het AC altijd erg interessant om de historische informatie te zien en ik zou graag meer van Japan uit die tijd te weten te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:00
Fixio schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 15:58:
Ik vraag me uberhaupt af of er een nieuwe Assassins komt..
Zo'n goed verkopende game en dan geen vervolg ? Leer de uitgevers kennen :+ Tenminste ..ik denk dat deze wel lekker verkoopt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Beakzz schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:07:
[...]

Zo'n goed verkopende game en dan geen vervolg ? Leer de uitgevers kennen :+ Tenminste ..ik denk dat deze wel lekker verkoopt ?
Daar heb je gelijk in! ACIII is namelijk van alle Ubisoft games het meest ge-pre-ordered (is dit nederlands?) ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
janvanmil schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:12:
[...]
Daar heb je gelijk in! ACIII is namelijk van alle Ubisoft games het meest ge-pre-ordered (is dit nederlands?) ooit.
Klopt, maar speel het spel eens uit en stel je deze vraag dan nog eens.

Na het uitspelen van Revelations was het heel duidelijk dat er nog een deel zou komen en als je goed opgelet had, dan had je redelijk goed kunnen inschatten dat AC3 zich in Amerika zou afspelen.
Met AC3 eindigt het verhaal van Desmond (was al bekend gemaakt door Ubisoft).
Met een beetje fanatsie kun je ook nog wel doorborduren op het verhaal zoals deze eindigt met AC3, maar of ik dat dan interessant zal gaan vinden...?? Time will tell.

Volgens mij heb ik zo niets gespoilerd.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
spoiler:
Ik heb vernomen dat desmond dood gaat, en ze opzoek zijn naar een vrouw waarvan ik de naam ff kwijt ben. Dus het vervolg zal met een vrouw zijn? Vrouwen emancipatie?

Spoiler over het einde, voor mensen die wel spoilers willen lezen maar niet over het einde.

[ Voor 82% gewijzigd door green-tea op 06-11-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Jackal131 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:37:
[...]

Na het uitspelen van Revelations was het heel duidelijk dat er nog een deel zou komen en als je goed opgelet had, dan had je redelijk goed kunnen inschatten dat AC3 zich in Amerika zou afspelen.
Met een beetje fanatsie kun je ook nog wel doorborduren op het verhaal zoals deze eindigt met AC3, maar of ik dat dan interessant zal gaan vinden...?? Time will tell.

Niet te veel gespoilerd iig :) Ik ga ACIII inderdaad eerst maar eens uitspelen en ik weet ook dat het verhaal van desmond eindigt. Maar Ubisoft kan ook verder zonder desmond natuurlijk, dat is het voordeel van de Animus. Gooi er een willekeurig persoon in en je hebt weer een nieuw verhaal! Ze moeten dan wel weer een erg goed verhaal neerzetten om het interessant te laten zijn.

Alleen jammer dat ik de spoiler van green-tea dan weer lees. Green-tea: wil je daar bij zetten dat het om een spoiler over het einde gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Gedaan. Heb wel met een rede in spoiler tag gezet. Daarbij weet ik niet of het bevestigd is. Zoals aangegeven gaan ze niet verder met desmond, 1 + 1 is 2 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Het heeft even geduurd, maar nu ben ik ook wel overtuigd van de kracht van Assassin's Creed. Alleen jammer dat het tot Sequence 4 duurder dat ik pas echt de vibe te pakken kreeg. Pas vanaf dan heb je redelijk wat vrijheid en loop het niet meer zo lineair. Naar mijn inziens was dat toch eigenlijk wel net te lang om boeiend te blijven.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
green-tea schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 17:42:
Gedaan. Heb wel met een rede in spoiler tag gezet. Daarbij weet ik niet of het bevestigd is. Zoals aangegeven gaan ze niet verder met desmond, 1 + 1 is 2 toch?
Ja klopt eigenlijk wel, bedankt toch voor de tag !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:44

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

green-tea schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:42:
spoiler:
Ik heb vernomen dat desmond dood gaat, en ze opzoek zijn naar een vrouw waarvan ik de naam ff kwijt ben. Dus het vervolg zal met een vrouw zijn? Vrouwen emancipatie?

Spoiler over het einde, voor mensen die wel spoilers willen lezen maar niet over het einde.
Ik ben zo iemand die de boeken heeft gelezen. De boeken beschrijven het script zoals ze in de games voorkomen, dus erg veel voegt het nou ook weer niet toe. Alleen, in het boek Revelations wordt er aan het einde al een nieuwe figuur geïntroduceerd, die in de games niet is teruggekomen. (of ik heb nog een bepaalde missie in Revelations gemist, maar ik dacht van niet) Ik weet niet of deze persoon in AC 3 terugkomt, maar ik ga er vooralsnog niet van uit; dat past niet echt in de setting die ik van AC3 weet.

Ik gok en hoop dan ook dat een volgende game in die richting verder gaat.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -unknown
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14-09 17:39
DaFrenk schreef op zondag 04 november 2012 @ 08:41:
[...]

Toen ik na een van de Kenway missies terug spawnde voor de Inn zag ik hem ineens op de grond liggen/zweven! Toen ik er naar toe rende begon hij te stijgen maar met een sprong vanaf de grond heb ik hem kunnen pakken. Dus blijkbaar begint hij (soms) op de grond.
Thanks, dit was net wat ik nodig had, kon hem zo nog net oprapen! Nu al een tijdje geen pagina gezien, dus ben maar door gedaan, hopen dat ik niks mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:07

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

8)7
En die kan je zo te zien heel goed zelf vinden d:)b .

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57
Net uitgespeeld, weet niet wat slechter is, de conclusie van ME3 of de conclusie van AC3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01:42
Is de AI wat slimmer deze keer?:P

[ Voor 3% gewijzigd door vinom op 07-11-2012 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Laatst online: 11-09 16:16
In ieder geval iets slimmer dan wat er getoond wordt in het filmpje.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

Jackal131 schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 16:37:
[...]

Nog geen idee hoe het eindigt maar je kunt ook terug in de tijd gaan.
Desmond was Subject 17....... 16 voorgangers dus O-)

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoiler. Niet over het einde, voor mensen die wel spoilers willen lezen maar niet spoilers over het einde van het verhaal. Rare jongens.

spoiler:
In Sequence 8 gaat een belangrijke personage een lijk onderzoeken terwijl jij verder moet. Je kan het lijk oppakken. De personage onderzoekt vervolgens iets dat je niet meer ziet maar nog ergens boven de grond zweeft. Zelfs als je het lijk tegen hem aan gooit, gaat hij rustig verder met zijn ge-Sherlock.

Elementary dear Connor. Heb best moeten lachen. En best wel lang. Maar net niet genoeg om de scene opnieuw te spelen en het op te nemen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
In die 2e missie de eerste op dat schip. is die kapitein buikspreker?
Ik zie namelijk geen enkele keer zijn mond bewegen als die praat.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Call me stupid, maar hoe klim je weer uit een boom? Naar boven is geen probleem, maar dan zit ik toch echt vast. Niet altijd is er een plek waar je de leap of faith uit kan voeren. Één maal op rondje drukken (PS3-versie) laat Connor wel aan de tak hangen, maar verder naar beneden lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• init
  • Niet online
Bart ® schreef op dinsdag 06 november 2012 @ 22:59:
8)7
[...]

En die kan je zo te zien heel goed zelf vinden d:)b .
Ja maar aangezien ik niet zo'n hardware specialist ben vraag ik me af of iemand anders dit hier verdere informatie over kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gtoniser
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22:39
FeaR schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:55:
Call me stupid, maar hoe klim je weer uit een boom? Naar boven is geen probleem, maar dan zit ik toch echt vast. Niet altijd is er een plek waar je de leap of faith uit kan voeren. Één maal op rondje drukken (PS3-versie) laat Connor wel aan de tak hangen, maar verder naar beneden lukt me niet.
R1 ingedrukt houden plus left stick naar beneden klimt hij naar beneden (als er lagere takken zijn).
Anders gewoon R1 + x om eruit te springen. Misschien dat je hem met R1 + rondje kunt laten vallen ofzo.

Verder:
Vind AC3 een geweldig spel, maar wordt toch erg moe van de bugs. Vooral New York is een ramp:
- Guards die je random aanvallen terwijl je incognito bent
- Posters die niet verschijnen of niet weggaan waarneer je notorious bent
- Notorious zijn en niet kunnen interacten met omroepers of drukkerijen
- Beklimmen van torens dat de besturing ineens denkt: "je wilt vast van de toren afspringen inderdaad, hoppa"
- Een tweede gun hebben is bugged, eerst heb je dan 2x dezelfde gun, daarna als je een nieuwe scene laadt wisselt hij dit voor een andere en krijg je telkens het bericht "1 weapon aquired"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
FeaR schreef op donderdag 08 november 2012 @ 09:55:
Wat dacht je van twee maal op rondje drukken. Na hangen krijg je drop als optie en dan val je naar de tak er onder / klim je dus omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Gtoniser schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:07:
[...]
R1 ingedrukt houden plus left stick naar beneden klimt hij naar beneden (als er lagere takken zijn).
Anders gewoon R1 + x om eruit te springen. Misschien dat je hem met R1 + rondje kunt laten vallen ofzo.
Uit de boom springen lukt hier altijd wel goed, val je wel te pletter. Maar tot op heden is dat wel de snelste manier voor mij.
janvanmil schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:08:
[...]
Wat dacht je van twee maal op rondje drukken. Na hangen krijg je drop als optie en dan val je naar de tak er onder / klim je dus omlaag
Werkt lang niet op elke tak/boom/niveau. Meerdere malen al te pletter gevallen omdat ik vanaf te hoog viel. Sowieso is dat door bomen rennen soms wat buggy. Al meerdere malen gehad dat ik takken miste terwijl ik rustig liep en R1 ingedrukt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noldor
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-09 09:44
Iemand al goed de multiplayer gespeeld? Zo ja, hoe bevalt ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Waar kan ik het recept voor saddle bags vinden trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Noldor schreef op donderdag 08 november 2012 @ 10:15:
Iemand al goed de multiplayer gespeeld? Zo ja, hoe bevalt ie?
Opzich wel geinig beetje saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kyumia
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:13
Pre-order van 30 euro? Kan iemand mij vertellen wat dit precies inhoudt?
http://shop.ubi.com/store...reed%C2%AE_Anthology.html

Zou wel vet zijn voor 30 euro alle 5 delen + alle DLCs + extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Kyumia schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:57:

Misschien een foutje op de website of iets?? want ik las ergens anders dat dit pakket rond de €150,- zou gaan kosten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• green-tea
Als dat zo is pre-order ik hem direct haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Dat moet wel een foutje zijn, maar het staat er toch echt! Het is dat ik alle delen al heb anders zou ik iig de preorder plaatsen. Annuleren kan altijd nog!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

pre-order en betaal nu 30 euro en straks de rest waarschijnlijk :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:59
Kyumia schreef op donderdag 08 november 2012 @ 14:57:

Niet meer beschikbaar als je wilt afrekenen.
Nu kom ik er wel door.
Betaald en bevestiging binnen. Laat ze er nu maar onderuit zien te komen

En hoppa ;
Productnaam: Assassin’s Creed® Anthology
Platform: Xbox 360 (Pre-Ordered)
pre-ordered release date: Thu Nov 29 00:00:00 CST 2012
Besteld aantal: 1
Bedrag: 24,79€
Volgnummers zendingen:

Subtotaal: 24,79€
Verzendkosten: 3,35€

Btw: 5,90€
Totaal: 34,04€

[ Voor 30% gewijzigd door maartend op 08-11-2012 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazzemans
  • Registratie: September 2002
Bij mij is gewoon de prijs van € 149,99 zichtbaar. Helaas!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
bazzemans schreef op donderdag 08 november 2012 @ 15:55:
Bij mij is gewoon de prijs van € 149,99 zichtbaar. Helaas!
Dan doe je iets fout.
Denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noldor
  • Laatst online: 10-09 09:44
maartend schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:01:
[...]

Dan doe je iets fout.
Denk ik.
dat klopt wel op de site staat nog voor 30€ maar zodra je wilt gaan afrekenen verschijnt de 150€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Noldor schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:03:
[...]

dat klopt wel op de site staat nog voor 30€ maar zodra je wilt gaan afrekenen verschijnt de 150€
Zo, dan heb ik misschien mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bulletrene
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-06-2022
Het ziet ernaar uit dat ze doorhebben dat de prijs verkeerd aangegeven werd... aangezien het nu inderdaad aangepast is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
bulletrene schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:23:
Het ziet ernaar uit dat ze doorhebben dat de prijs verkeerd aangegeven werd... aangezien het nu inderdaad aangepast is.
Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met mijn order.
Alvast maar engels oefenen om aan te geven ; koopovereenkomst is gemaakt en dergelijke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
maartend schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:26:
[...]

Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren met mijn order.
Alvast maar engels oefenen om aan te geven ; koopovereenkomst is gemaakt en dergelijke.
Oefen dan ook meteen even met de zoekfunctie op Tnet.. Genoeg over te vinden met de uiteindelijke conclusie dat je koop gewoon ongeldig zal zijn zodra ze aangeven dat het een fout was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
leonvw schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:44:
[...]

Oefen dan ook meteen even met de zoekfunctie op Tnet.. Genoeg over te vinden met de uiteindelijke conclusie dat je koop gewoon ongeldig zal zijn zodra ze aangeven dat het een fout was :)
Hangt er van af. Wat zeggen hun AV, is dat niet in strijd met de wet, kon deze prijs als superaanbieding, enz. Zoek maar eens op TNet.
Tip 'men is daar net bezig met een paltop van HP die ergens te koop stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

In Nederland geld nog steeds dat wanneer het aannemelijk is dat de prijs niet klopt, je gewoon pech hebt en de verkopende partij dus gewoon de koop ongedaan kan maken.

En aangezien AC3 net uit is en over het algemeen nog voor de volle mep te koop is, is het zeer aannemelijk dat AC1, AC2, AC:B, AC:R en AC3 + alle DLC geen 30 euro kost.

succes met hoog en laag springen, ga je niet winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
L1nt schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:59:
In Nederland geld nog steeds dat wanneer het aannemelijk is dat de prijs niet klopt, je gewoon pech hebt en de verkopende partij dus gewoon de koop ongedaan kan maken.

En aangezien AC3 net uit is en over het algemeen nog voor de volle mep te koop is, is het zeer aannemelijk dat AC1, AC2, AC:B, AC:R en AC3 + alle DLC geen 30 euro kost.

Weet ik.
Maar de vorige maal heeft Ubisoft me hard genaaid (HMM6) dat ik nu wel even lastig wil gaan doen.
En misschien hebben we gewoon mazzel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 22:38
L1nt schreef op donderdag 08 november 2012 @ 16:59:

Dit wilde ik precies zeggen. Stoor me altijd aan die lui die dan een bestelling doen terwijl ze weten dat de prijs niet klopt. Dan gaan ze vervolgens wel lopen zeuren dat er een afspraak is gemaakt. Als het om een paar euro's gaat kun je niet weten dat het een fout is, nu wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Lizardz schreef op donderdag 08 november 2012 @ 17:18:
[...]

Dit wilde ik precies zeggen. Stoor me altijd aan die lui die dan een bestelling doen terwijl ze weten dat de prijs niet klopt. Dan gaan ze vervolgens wel lopen zeuren dat er een afspraak is gemaakt. Als het om een paar euro's gaat kun je niet weten dat het een fout is, nu wel.
Mag.
Sinds ik beroepsmatig te maken heb met bedrijven die getekende contracten van clienten van mij (gaat dan vaak over telekombedrijven) absoluut doordrukken, ook al hebben deze mensen dat afgesloten terwijl ze ontoerekeningsvatbaar waren maar niet onder curatele staan, heb ik daar wat minder moeite mee.

Maar oke, BOT maar weer? Is nou niet echt de discussie voor hier.

[ Voor 4% gewijzigd door maartend op 08-11-2012 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Met UPlay-punten net maar de outfit van Ezio gekocht. Ziet er niet heel logisch uit als je daarmee door de bossen wandelt, maar ik vind het wat toffer dan de default van Conner. Aan de kapstokken in Homestad te zien is er nog genoeg te ontdekken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
Wat blijft de Assassin's Creed serie toch geweldig _/-\o_ Mooie omgevingen in elk deel, en ook nog eens leerzaam :D Net de Boston Tea Party namelijk gedaan :)

Deeltje 3 eergisteren gekocht en ben nu op geloof ik 30%. Stuk voor Conner was al geweldig
spoiler:
leuk dat je er op eind achter komt dat je vader een Tempelier is
, maar met Conner speelt het helemaal geweldig. _/-\o_ Besturing is nog beter gemaakt, en je personage is zo wendbaar _/-\o_ Viel me gelijk op toen ik het spel speelde.

Enige jammere van de hele serie vind ik dat je niet zelf savegames kunt maken. Soms wil ik een stuk opnieuw doen (en dan met name die in de huidige tijd voor het verhaal met Juno), maar die kan je dan niet kiezen. Alleen losse missies.

Alleen soms die glitches :P Net Boston Tea Party, Krijg ik die laatste kist van een ally, ben ik zelf onzichtbaar :P Zag er wel grappig uit een kist die bleef zweven in de lucht :+

[ Voor 13% gewijzigd door Ikkuh84 op 08-11-2012 20:53 ]

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
Heb gisteren alle missies in de frontier gedaan.
maar vraag me nu eigenlijk wel af hoe ik bijvoorbeeld een nieuw konvooi kan maken en wat ik daar voor nodig heb?
ben bij Sequence 9
spoiler:
de sequence na dat je (ik geloof) Johson heb moeten kille. Die eerste van de 5 of 6 die je in het vervolg moet gaan omleggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Swaxie schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:34:
maar vraag me nu eigenlijk wel af hoe ik bijvoorbeeld een nieuw konvooi kan maken en wat ik daar voor nodig heb?
ben bij Sequence 9
spoiler:
de sequence na dat je (ik geloof) Johson heb moeten kille. Die eerste van de 5 of 6 die je in het vervolg moet gaan omleggen
Ga naar je huis in Homestead, loop naar het boek toe waar je goods kan kopen voor verschillende blueprints en dar staat ook Konvooien tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Swaxie schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:34:
ben bij Sequence 9
spoiler:
Die konvooien kan je maken in het boek dat je in je huis hebt liggen (en bij de winkels). Voor een land-konvooi heb je Oak Bark en Oak Lumber nodig en voor een zee-konvooi: Spruce Lumber, Oak Bark en Bear Grease.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-09 08:48
janvanmil schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 10:38:
[...]

Die konvooien kan je maken in het boek dat je in je huis hebt liggen (en bij de winkels). Voor een land-konvooi heb je Oak Bark en Oak Lumber nodig en voor een zee-konvooi: Spruce Lumber, Oak Bark en Bear Grease.
Ik neem aan dat je dus dat Oak Bark en Oak Lumber moet kopen ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Pffffffffff gisteren 1.5 uur bezig geweest met 1 missie om daar 100% sync te krijgen. Echt nog nooit zo'n moeilijke missie gehad in een AC game. Uiteindelijk met een gelukje gehaald maar ik was er wel blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Laatst online: 15-09 15:05
Vraagje (voor de zekerheid afgedekt)

spoiler:
Ik zie nergens mijn contactpersoon in Boston Noord voor het aannemen van de derde assassin, ondank dat ik alle liberations op de kaart daar heb uitgevoerd (die fransman en de scherpschutter heb ik inmiddels aan mijn zijde). Doe ik iets verkeerd of heb ik iets over het hoofd gezien? Ik zit in Seq6 mocht dat van invloed zijn.

:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:44:
Pffffffffff gisteren 1.5 uur bezig geweest met 1 missie om daar 100% sync te krijgen. Echt nog nooit zo'n moeilijke missie gehad in een AC game. Uiteindelijk met een gelukje gehaald maar ik was er wel blij mee.
Op een schip met een air assassination of op een heuvel met een air assassination? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Swaxie schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:30:
[...]

Ik neem aan dat je dus dat Oak Bark en Oak Lumber moet kopen ofzo?
Ja dat kan ook in dat boek, die koop je van je mensen uit je homestead!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
RHE218 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 11:50:
Vraagje (voor de zekerheid afgedekt)

spoiler:
Ik zie nergens mijn contactpersoon in Boston Noord voor het aannemen van de derde assassin, ondank dat ik alle liberations op de kaart daar heb uitgevoerd (die fransman en de scherpschutter heb ik inmiddels aan mijn zijde). Doe ik iets verkeerd of heb ik iets over het hoofd gezien? Ik zit in Seq6 mocht dat van invloed zijn.

:?
Precies hetzerlfde verhaal hier, alleen ik zin in Seq. 9. Heb hier al meer mensen over gehoord, maar weet idd niet of het later wel beschikbaar komt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Laatst online: 15-09 15:05
Ereaser schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 14:47:
[...]

Precies hetzerlfde verhaal hier, alleen ik zin in Seq. 9. Heb hier al meer mensen over gehoord, maar weet idd niet of het later wel beschikbaar komt :?
Ben even verder gaan zoeken en ook wat meer info gevonden. Check de link als je er meer over wil lezen [Spoilers all over the page natuurlijk]:

http://uk.ign.com/wikis/a...eed-3/Liberation_Missions

De gegeven situatie is me nog niet eerder opgevallen. Zo thuis maar eens rondkijken aldaar...

[ Voor 5% gewijzigd door RHE218 op 09-11-2012 15:37 . Reden: Spoilerwarning, just to be sure.. You never know who's watching ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 12:27:
[...]

Op een schip met een air assassination of op een heuvel met een air assassination? :P
Op een schip. Die daarna op de heuvel had ik in 1 keer :)
RHE218 schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 15:35:
[...]

Ben even verder gaan zoeken en ook wat meer info gevonden. Check de link als je er meer over wil lezen [Spoilers all over the page natuurlijk]:

http://uk.ign.com/wikis/a...eed-3/Liberation_Missions

De gegeven situatie is me nog niet eerder opgevallen. Zo thuis maar eens rondkijken aldaar...
Ik had hetzelfde. 2 van die liberation missies stonden op de kaart, de derde was vlakbij een fast travel point. Gewoon goed luisteren en je hoort vanzelf iets in de trend "tell us what you know". Zoek dan naar het stukje rood gemarkeerde op de map/minimap en je weet waar het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:44
Op Steam is het nu mogelijk de standaard edition of de ''deluxe edition'' voor 50 of 75 euro te kopen van AC3. De systeemeisen zijn daarbij ook bekend gemaakt:
Minimum:
OS: Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8
Processor: 2.66 GHz Intel® Core™2 Duo E8200 or 2.66 GHz AMD Athlon™ II X4 620
Memory: 2 GB
Graphics: 512 MB DirectX® 10 compliant with Shader Model 4.0 or higher (see supported list)*
DirectX®: 10
Hard Drive: 17 GB
Sound: DirectX compatible (Surround Sound 5.1 capable sound card recommended)
Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection
Peripherals: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
*Supported Video Cards at Time of Release:
AMD Radeon™ HD 4850 / 5000 / 6000 / 7000 series
NVIDIA® GeForce® 8800 GT / 9 / 200 / 400 / 500 / 600 series
Laptop versions of these cards may work, but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game. For the most up-to-date minimum requirement listings, please visit the FAQ on our support website Requires a UPlay account

Recommended:
OS: Windows Vista® (SP2) / Windows® 7 (SP1) / Windows® 8
Processor: 2.6 GHz Intel® Core™2 Quad Q9400 or 3.0 GHz AMD Phenom™ II X4 940
Memory: 4 GB
Graphics: 1024 MB DirectX® 10 compliant with Shader Model 5.0 or higher (see supported list)*
DirectX®: 10
Hard Drive: 17 GB
Sound: DirectX compatible (Surround Sound 5.1 capable sound card recommended)
Multiplayer: 256 kbps or faster broadband connection
Peripherals: Windows-compatible keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
*Supported Video Cards at Time of Release:
AMD Radeon™ HD 4850 / 5000 / 6000 / 7000 series
NVIDIA® GeForce® 8800 GT / 9 / 200 / 400 / 500 / 600 series
Laptop versions of these cards may work, but are not supported. These chipsets are the only ones that will run this game. For the most up-to-date minimum requirement listings, please visit the FAQ on our support website Requires a UPlay account
Is dus een pre-order, want wordt pas later downloadable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Leuk, ik kom er dus nu net achter dat mijn Freedom Edition (tja, druk op het werk) is gegapt of dat de tweaker hiervoor naast zijn Xbox 360 FE óók mijn Xbox 360 FE heeft gekregen. PostNL geeft aan dat ie bezorgd is, namelijk. Gelukkig lijken ze bij Bol.com te begrijpen dat het pakket echt foetsie is en dat ik m'n geld retour krijg.

Morgen eens kijken of ik hem nog elders kan krijgen. Wellicht nog wel, in deze tijden.

Needlessly to say ben ik nu bijzonder humeurig... en dat terwijl ik fluitend van m'n werk ging met het "yay, weekend gevoel" :'(

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Mmmm,

Hebben mensen hier al last gehad van een corrupt savegame op de 360, ik wil vandaag weer verder spelen maar hij crashed (de hele xbox) bij het loaden van de savegame, weet iemand of daar wat tegen te doen is om het te fixen, geen zin om weer 10 uur er in te steken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrkevin
  • Laatst online: 28-07 10:58
Ik heb het spel uitgespeld....
Althans, ik heb bijna alle veren, ik heb 4 forten bevrijd, in Boston alle sluipmoordenaars en almanakken en kistjes.
Vervolgens heb ik de verhalen missies uitgespeeld, er van uitgaand dat ik later de rest nog wel kon gaan doen.

Maar als ik nu weer opstart, kom ik in de laatste scene tegen...een paar tellen voor het eind van het spel :(

Hoe kan ik weer in het spel terecht komen, zodat ik de rest van de side missies uit kan spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keanu_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:52
Hoe lang ben je ongeveer bezig geweest om het spel uit te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:04
mrkevin schreef op zondag 11 november 2012 @ 19:09:
Ik heb het spel uitgespeld....
Althans, ik heb bijna alle veren, ik heb 4 forten bevrijd, in Boston alle sluipmoordenaars en almanakken en kistjes.
Vervolgens heb ik de verhalen missies uitgespeeld, er van uitgaand dat ik later de rest nog wel kon gaan doen.

Maar als ik nu weer opstart, kom ik in de laatste scene tegen...een paar tellen voor het eind van het spel :(

Hoe kan ik weer in het spel terecht komen, zodat ik de rest van de side missies uit kan spelen?
Heb je de credits afgekeken? Bij voorgaande delen was het zo dat je de hele credits af moest kijken en pas daarna kon je verder met het spel. ;)

Ik heb inmiddels nieuwe landkonvooien gemaakt, echter blijft de eerste staan op de status aangevallen. Hoe krijg ik die terug of uit het lijstje? Las op internet dat je naar The Frontier moest om hem te beschermen, maar daar vind ik hem nergens :/

[ Voor 14% gewijzigd door Ophidian op 11-11-2012 19:38 ]

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ophidian schreef op zondag 11 november 2012 @ 19:37:
[...]

Heb je de credits afgekeken? Bij voorgaande delen was het zo dat je de hele credits af moest kijken en pas daarna kon je verder met het spel. ;)
sterker nog, je moet de credits afkijken want daarna krijg je nog epilogue missies die je weer een achievement opleveren.....
Ik heb inmiddels nieuwe landkonvooien gemaakt, echter blijft de eerste staan op de status aangevallen. Hoe krijg ik die terug of uit het lijstje? Las op internet dat je naar The Frontier moest om hem te beschermen, maar daar vind ik hem nergens :/
Schijnt een bug te zijn. Zit met hetzelfde probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Er zitten overigens wel meer vervelende bugs in. Ik ben tot nu toe al 4 keer een ' gat' in de wereld tegen gekomen waardoor ik dwars door een steen of een berg viel in het oneindige wat ervoor zorgde dat ik uiteraard dood ging.

NPC's die op de bar staan ipv ervoor, verkeerde kanten opspringen als je toch zeker weet dat je richting Y op wilt enz.

Ach, het is soms irritant, maar het maakt het plezier er nie tminder om :)

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste