Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Dat heb ik soms ook inderdaad, maar goed dat maakt niet oz heel veel uit,

Ik ben maar weer over nieuw begonnen na dat me savegame corrupt was, denk toch iets te snel creed afgesloten of me xbox uitgezet, dat ie nog aan saven was, dus let er nu maar extra goed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wordt de multiplayer een beetje veel gespeeld op de 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Ik denk dat ik er nu z'on uur of 16 in heb zitten en ik zit ergens in seq 9, ik ben bezig met veel side-missies alvorens ik verder ga met de verhaalmissies.

zo ben ik nu eerst bezig met homestead missies en zeeslagen.
Verder probeer ik alle kisten en trinkets te vinden.

Af en toe wel wat glitches tegen gekomen:

- Dwars door een rots gelopen, kwam toen vast te zitten.
- Lopen naar een homestead-missie, accepteren en dan vast zitten in de loadingscreen, maar ik kon connor wel horen lopen.
- Mijn paard dat opeens vast zat op een kleine rots, waardoor ik eraf moest, stuk verder moest lopen waarna ik hem weer kon roepen.

Andere glitches zijn mij tot nu toe nog niet echt opgevallen. AC3 is desondanks de bovenstaande glitches een waar speelgenot, en ik denk dat ik zeker eens zolang er nog aan kan besteden.

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Mja homestead missions. Ik dacht gisteren, nou ik doe die missies nog ff en dan ga ik filmpje kijken. Afijn 4 uur later was ik daar mee klaar en ben maar naar me nest gegaan :) Vanavond die naval missies maar ff afwerken. Daarna alle veertjes vinden in de frontier en die stomme hunting lodges die blijkbaar niet op me map blijven staan en ik dus niet die quest icoontjes zie (die van de frontiersman stonden er wel ondanks dat ik die nog niet ontdekt had).

Ook nog een plek vinden waar ik van 50 meter of meer naar beneden kan duiken in het water. En een manier vinden om 5 guards binnen 10 seconden te killen in een enkele smoke bomb. (gezien je niet meer kan dubbel assasinaten met 2x hiddenblade(alleen als je een drop assassination doet) word dit erg lastig). En ook nog wat dieren stealth killen met bait en dieren trappen etc.

Echt al die diverse optional dingen is niet goed voor mijn OCD :p

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14:39
ye-roon schreef op vrijdag 09 november 2012 @ 16:00:
[...]

Op een schip. Die daarna op de heuvel had ik in 1 keer :)

[...]

Ik had hetzelfde. 2 van die liberation missies stonden op de kaart, de derde was vlakbij een fast travel point. Gewoon goed luisteren en je hoort vanzelf iets in de trend "tell us what you know". Zoek dan naar het stukje rood gemarkeerde op de map/minimap en je weet waar het is.
Gevonden! Nu met mijn Posse door Boston aan het wandelen, gewoon omdat het kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:52

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

ye-roon schreef op maandag 12 november 2012 @ 09:02:
Mja homestead missions. Ik dacht gisteren, nou ik doe die missies nog ff en dan ga ik filmpje kijken. Afijn 4 uur later was ik daar mee klaar en ben maar naar me nest gegaan :) Vanavond die naval missies maar ff afwerken. Daarna alle veertjes vinden in de frontier en die stomme hunting lodges die blijkbaar niet op me map blijven staan en ik dus niet die quest icoontjes zie (die van de frontiersman stonden er wel ondanks dat ik die nog niet ontdekt had).

Ook nog een plek vinden waar ik van 50 meter of meer naar beneden kan duiken in het water. En een manier vinden om 5 guards binnen 10 seconden te killen in een enkele smoke bomb. (gezien je niet meer kan dubbel assasinaten met 2x hiddenblade(alleen als je een drop assassination doet) word dit erg lastig). En ook nog wat dieren stealth killen met bait en dieren trappen etc.

Echt al die diverse optional dingen is niet goed voor mijn OCD :p
Je kan nog wel dubbel assasinaten als je freerun gebruikt. Je hoeft volgens mij niet echt te rennen( hoewel ik dat wel doe) maar zolang je die knop ingedrukt houd moet het goed gaan. Beetje onduidelijk is het wel tbh. Bij de xdoos dus right trigger :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ben vandaag begonnen aan ac3, had hem al vanaf release maar nu pas zin erin gehad.
En heb denk uurtje of 3 erin zitten. Maar irriteer me meer dan dat ik het echt naar mijn zin heb.
Bestuuring vind ik beetje vaag soms, aantal bugs al gezien, en het nieuwe combat systeem vind ik niet zo fijn als bv die van brotherhood.
En heb nu al veel missies waar ik geen 100% synchronisatie kan halen, omdat ik niet zou weten hoe ik dat soms moet doen.
Ook vind ik de graphics best tegen vallen(xbox 360) en ja ik vermaak me gewoon niet zoals ik wel met alle voorgaande delen had,(heb revalations nog liggen maar niet gespeeld als enige)
Hopen dat het snel beter wordt, want vind het best saai en irriterend tot nu toe.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 12:30
v8power67 schreef op maandag 12 november 2012 @ 17:23:
Ben vandaag begonnen aan ac3, had hem al vanaf release maar nu pas zin erin gehad.
En heb denk uurtje of 3 erin zitten. Maar irriteer me meer dan dat ik het echt naar mijn zin heb.
Bestuuring vind ik beetje vaag soms, aantal bugs al gezien, en het nieuwe combat systeem vind ik niet zo fijn als bv die van brotherhood.
En heb nu al veel missies waar ik geen 100% synchronisatie kan halen, omdat ik niet zou weten hoe ik dat soms moet doen.
Ook vind ik de graphics best tegen vallen(xbox 360) en ja ik vermaak me gewoon niet zoals ik wel met alle voorgaande delen had,(heb revalations nog liggen maar niet gespeeld als enige)
Hopen dat het snel beter wordt, want vind het best saai en irriterend tot nu toe.
Het is inderdaad wat moeilijker (gelukkig) dan de vorige delen. Het verhaal begint naar mijn idee ook pas echt na sequence 3, maar ik speel AC ook voor het verhaal en dan zijn alle kleine bugs wel te vergeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik ben nu bij sequentie 4, maar daar hangt mijn XBOX de hele tijd op het zelfde moment. SUPER frustrerend! Zodra je bij de oude vrouw bent geweest en in een vogel bent veranderd en wakker wordt hangt het spel als je de stenen grond ziet..... Weet iemand een oplossing?
Afbeeldingslocatie: http://www.imghost.nl/download/aargh.jpg

Volgens mij is het een software fout... Mogelijk zijn de stenen 'te zwaar' voor mijn Xbox? Voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad met dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 16:53

Player1S

Probably out in the dark

spel geinstalleerd op de xbox HDD?? Mogelijk krasje op disk.
Hangt je xbox aan het internet? Er was gelijk een title update de eerste keer dat ik hem startte.

Zelf had ik er totaal geen last van.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
Sj44k13 schreef op dinsdag 13 november 2012 @ 23:12:
Ik ben nu bij sequentie 4, maar daar hangt mijn XBOX de hele tijd op het zelfde moment. SUPER frustrerend! Zodra je bij de oude vrouw bent geweest en in een vogel bent veranderd en wakker wordt hangt het spel als je de stenen grond ziet..... Weet iemand een oplossing?
[afbeelding]

Volgens mij is het een software fout... Mogelijk zijn de stenen 'te zwaar' voor mijn Xbox? Voor de rest heb ik nog nooit problemen gehad met dat ding.
Ik had er ook geen problemen mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
L1nt schreef op woensdag 14 november 2012 @ 07:48:
spel geinstalleerd op de xbox HDD?? Mogelijk krasje op disk.
Hangt je xbox aan het internet? Er was gelijk een title update de eerste keer dat ik hem startte.

Zelf had ik er totaal geen last van.
De disk lijkt krasloos. Ik zie althans geen krasjes ofzo. Hoe installeer ik naar hdd? Kan dat nog proberen... Heb wel maar 20gb hdd erin zitten. Anders moet ik dus proberen om te ruilen bij de mm? Dit gaat dan best lastig worden denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Sj44k13 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 09:02:
[...]

De disk lijkt krasloos. Ik zie althans geen krasjes ofzo. Hoe installeer ik naar hdd? Kan dat nog proberen... Heb wel maar 20gb hdd erin zitten. Anders moet ik dus proberen om te ruilen bij de mm? Dit gaat dan best lastig worden denk ik..
Heb je dat nog nooit eerder gedaan ? :o

Anyway; disc erin en als je in de home bent van je xbox, op de ' details' knop drukken als je over ' Play Assassins Creed III' hangt (ik dacht uit mijn hoofd X (blauw)) Zie ook: http://support.xbox.com/e...e6fec42cbaee58ade2641b02e

Dan krijg je een submenu en staat er een mooie install knop. 20 Gb is genoeg voor de 2 schijven om te installen :)

Zal wel een wereld voor je open gaan als je dit nog niet eerder gedaan hebt; kortere laadtijden en een stuk minder lawaai :X

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 14-11-2012 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Disc 2 hoeft niet als je niet online gaat voorlopig. Die is enkel voor het online gedeelte.

Heb je wel de update gehad bij de allereerste keer opstarten?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Hehe bedankt. Ik xbox niet zovaak, eigenlijk alleen maar de Assassins creeds... Denk inderdaad dat een wereld voor mij opengaat (mits het probleem over is), want wat maakt zo'n xbox een lawaai.

edit: HET HEEFT GEWERKT!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Voor 10% gewijzigd door Cobiwan op 15-11-2012 00:57 ]

• ye-roon

ye-roon

knaak

hmm,

Ik heb alle privateer missies gehaald, en alle assasin missies(geen idee of die laatste met mijn probleem te maken heeft). Maar als ik wil traden met 2 van de 4 naval trade posts, heb ik nog steeds Risk: 80% terwijl dit met 75% verminderd zou moeten zijn. Iemand hier nog meer last van?

Is de manier van counterattack nou zo op de schop? ik heb in de eerste missie's de uitleg doorgeklikt omdat ik dacht "dat wel te weten" van de eerdere 4 delen maar nu lijkt alles anders.

Ik speel op de PS3 en dan was het vroeger zo dat je met R1 in de "counter" mode ging staan, en met rondje kon counteren. Nu is dat iets met Rondje lang ingedrukt houden oid?

Weet iemand daar meer over?

Edit: Ik ben nog niet super ver trouwens, heb de eerste missie's met die engelse meneer gedaan en ben nu een kind wat verstoppertje aan het spelen is 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 15-11-2012 15:39 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Notna

Notna

Where are you?®

Counter attack is niet meer zo dom en makkelijk als de vorige delen. Je moet zodra er een rood vierkantje boven het hoofd van de enemy hangt op counter drukken en dan als het beeld in slomo gaat op attack. Als je alleen maar counter blijft bashen zal hij de aanval blocken en de enemy opzij gooien maar verder niet, :)

dus ja, het is wel op de schop gegaan; je moet nu daadwerkelijk nadenken om mensen dood te counteren :P

Overigens voor degene die het nog niet weten; als een groot dier je aanvalt (of een wolf, cougar enz.) en je krijgt buttons die je moet drukken; ipv het 3 keer te herhalen totdat hij de doodsteek geeft; doe het 1 keer en ram dan meteen op attack. Stuk sneller en hij gaat meteen neer ipv een eindeloze oefening :)

Uiteraard is sluipen naar je prooi mooier, maar soms wil dat niet even niet zeg maar :P

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Notna schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:05:
Counter attack is niet meer zo dom en makkelijk als de vorige delen. Je moet zodra er een rood vierkantje boven het hoofd van de enemy hangt op counter drukken en dan als het beeld in slomo gaat op attack. Als je alleen maar counter blijft bashen zal hij de aanval blocken en de enemy opzij gooien maar verder niet, :)

dus ja, het is wel op de schop gegaan; je moet nu daadwerkelijk nadenken om mensen dood te counteren :P

Overigens voor degene die het nog niet weten; als een groot dier je aanvalt (of een wolf, cougar enz.) en je krijgt buttons die je moet drukken; ipv het 3 keer te herhalen totdat hij de doodsteek geeft; doe het 1 keer en ram dan meteen op attack. Stuk sneller en hij gaat meteen neer ipv een eindeloze oefening :)

Uiteraard is sluipen naar je prooi mooier, maar soms wil dat niet even niet zeg maar :P
Er zijn nog wel enemies die je niet kan counteren met een aanval, die moet je dan disarmen, maar daar heb je zat tijd voor in de slowmotion om dat te zien.

Ik ren altijd gewoon op een beer af, veel makkelijker :) Alleen met vossen, wasberen, konijnen en herten ren ik er eigenlijk niet op af

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

OMG!! Gister naar NY gegaan (2e keer dat het mogelijk was). Begonnen met die liberation missies....

volgende in spoiler om niks te verklappen voor diegene die het niet willen weten

spoiler:
Wat zijn die missies waar je die papieren met patrioten moet verwisselen schandalig moeilijk!!! De eerste is 2 vingers in de neus....loop er heen, pickpocket, loop weg, victorie is mine!!

de 2e en 3e zijn gewoon niet leuk. 1tje kijkt elke 2 stappen achterom met werkelijk 0,0 plekken waar je je verdacht kunt opstellen. Die haal ik dus echt NOOIT!!!

de ander hoef je ook maar aan te raken en raakt gelijk in paniek.....

echt FUCK YOU UBISOFT!!! NIET LEUK!!!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54
2 & 3 gaan vanzelf een keertje pissen of praten met iemand en dan heb je kans

Only dead fish go with the flow

• Henkie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13:11
ben nu bezig met het boek voor achilles.. pfft alle home boys volgen en scannen! hoop dat ik er gauw klaar mee ben!

PSN ID: Henkiepenkie56 - tickets zijn te boeken via Henkiepenkie-airlines.nl

• JipJapGoedje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 03-09 16:14
Ik word echt helemaal gestoord van een bepaalde bevrijdingsmissie. In new york moet je leiders inelkaar slaan voor informatie en ze zijn vergezeld door 3 andere. Ik kan met geen mogelijkheid die leider in elkaar slaan. Laat staan 3 keer (3x dezelfde missie doen). Iemand tips?
Ik kan er gewoon naar toe lopen en naast die leider staan, maar hem slaan steken schieten of wat dan.... Niets kan... Grrrrrr spel heeft zoveel bugs, bah!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
JipJapGoedje schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:13:
Ik word echt helemaal gestoord van een bepaalde bevrijdingsmissie. In new york moet je leiders inelkaar slaan voor informatie en ze zijn vergezeld door 3 andere. Ik kan met geen mogelijkheid die leider in elkaar slaan. Laat staan 3 keer (3x dezelfde missie doen). Iemand tips?
Ik kan er gewoon naar toe lopen en naast die leider staan, maar hem slaan steken schieten of wat dan.... Niets kan... Grrrrrr spel heeft zoveel bugs, bah!!!
Volgens mij moet je ze gewoon allemaal in elkaar slaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
JipJapGoedje schreef op donderdag 15 november 2012 @ 22:13:
Gewoon iedereen dodelijk counteren, als het goed is kan je degene die je moet verhoren niet vermoorden, dus die blijft vanzelf over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozzy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:02

Ozzy

omnia mutantur, nihil interit

L1nt schreef op donderdag 15 november 2012 @ 17:15:
OMG!! Gister naar NY gegaan (2e keer dat het mogelijk was). Begonnen met die liberation missies....
spoiler:
je kunt ze blijven volgen tot ze op een gegeven moment stil blijven staan om een gesprek aan te knopen. Op dat moment kun je veilig toeslaan. Degene waarbij er geen muurtjes of hiding spots zijn: probeer eens omhoog te kijken.

omnia mutantur, nihil interit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:38:
Is de manier van counterattack nou zo op de schop? ik heb in de eerste missie's de uitleg doorgeklikt omdat ik dacht "dat wel te weten" van de eerdere 4 delen maar nu lijkt alles anders.

Ik speel op de PS3 en dan was het vroeger zo dat je met R1 in de "counter" mode ging staan, en met rondje kon counteren. Nu is dat iets met Rondje lang ingedrukt houden oid?

Weet iemand daar meer over?

Edit: Ik ben nog niet super ver trouwens, heb de eerste missie's met die engelse meneer gedaan en ben nu een kind wat verstoppertje aan het spelen is 8)7
Hehe ik had hetzelfde. Ik kon mezelf nog wel redden met op B (X360) en dan attack maar op een gegeven moment lukt dat niet meer. Ik vond deze video wel handig mbt counteren:

Vind dat het spel wel een stuk meer bugs heeft dan voorgaande delen. Camera die niet meewerkt als ik tegen 10 man vecht, paard dat blijft vastzitten in een hooikar of targets in missies die niet 'triggeren'. Blijft ondanks wel een verslavend spel.

Jammer dat het levelen van je homestead zo langzaam gaat en dat je weinig nieuwe wapens krijgt. Heb al eeuwen dezelfde wapens en ik zit nu in sequence 10. Zie wel recipes voorbij komen dat ik nieuwe wapens kan maken maar m'n homestead vriendjes zitten nog maar op level 1 of 2 terwijl ik wel alle missies heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:54:
[...]

Hehe ik had hetzelfde. Ik kon mezelf nog wel redden met op B (X360) en dan attack maar op een gegeven moment lukt dat niet meer. Ik vond deze video wel handig mbt counteren:

[video]

Vind dat het spel wel een stuk meer bugs heeft dan voorgaande delen. Camera die niet meewerkt als ik tegen 10 man vecht, paard dat blijft vastzitten in een hooikar of targets in missies die niet 'triggeren'. Blijft ondanks wel een verslavend spel.

Jammer dat het levelen van je homestead zo langzaam gaat en dat je weinig nieuwe wapens krijgt. Heb al eeuwen dezelfde wapens en ik zit nu in sequence 10. Zie wel recipes voorbij komen dat ik nieuwe wapens kan maken maar m'n homestead vriendjes zitten nog maar op level 1 of 2 terwijl ik wel alle missies heb gedaan.
Thnx! ik ga even kijken.
Notna schreef op donderdag 15 november 2012 @ 16:05:

Zoiets had ik al wel verwacht, maar dacht misschien heb ik een instelling gemist oid.

Maakt het wel wat uitdagender idd.

[ Voor 31% gewijzigd door Donstil op 16-11-2012 19:02 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

wanneer leren gamedevelopers nu eindelijk eens dat het NIET leuk is om een missie 100.000.000.000x over te moeten doen??

de enige die het snapte was Team Bondi en die zijn op de fles.....
Zit muurvast in Sequence 12.

Maak er nu gewoon een optie van! Diegene die het 100% zonder enige vorm van hulp willen doen kunnen het wegklikken en diegene die muurvast zit kan gewoon verder zonder een controller of 10 te slopen.
Het spel draait volledig om het verhaal dan ga je toch ook verdomme zorgen dat IEDEREEN, ook diegene die net wat minder handig is hierin, het einde van het verhaal kan bereiken??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:59
Het zou toch vreemd zijn als ze een "skip mission" optie zouden toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rclahsen
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:24
mister_S schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:01:
Het zou toch vreemd zijn als ze een "skip mission" optie zouden toevoegen?
In L.A. Noire (waar L1nt naar verwijst), zat die optie wel. Als je in een actiescène een keer of vijf (of zoiets) doodging dan kreeg je de optie op de actiescène te skippen. Dat hoefde je overigens niet te doen. Als je wel de scène wilde doen (al dan niet na het kijken van een walkthrough op YouTube) dan kon dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

En dat zou bij wet gewoon verplicht moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
L1nt schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:07:
wanneer leren gamedevelopers nu eindelijk eens dat het NIET leuk is om een missie 100.000.000.000x over te moeten doen??

de enige die het snapte was Team Bondi en die zijn op de fles.....
Zit muurvast in Sequence 12.

Maak er nu gewoon een optie van! Diegene die het 100% zonder enige vorm van hulp willen doen kunnen het wegklikken en diegene die muurvast zit kan gewoon verder zonder een controller of 10 te slopen.
Het spel draait volledig om het verhaal dan ga je toch ook verdomme zorgen dat IEDEREEN, ook diegene die net wat minder handig is hierin, het einde van het verhaal kan bereiken??
zo moeilijk kan het niet zijn, ik heb het ook gehaald. (en dat zonder dat ik echt iets te moeilijk vond of een controller gesloopt heb)

Kijk anders effe op een walkthrough website, als je het met een beetje hulp wil doen

[ Voor 4% gewijzigd door janvanmil op 18-11-2012 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-03 20:38
L1nt schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:11:
En dat zou bij wet gewoon verplicht moeten worden.
Niet lollig bedoeld, maar je bent waarschijnlijk nog niet zo oud? Mensen uit het commodore64 tijdperk waren gewend aan spellen die zo moeilijk waren dat ze bijna niet uit te spelen waren. Permadeath en zo, weet je wel. Gewoon googelen en oefenen, niet skippen. Dan kun je net zo goed een film kijken, hoef je niets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:10
ybastiaans schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:07:
[...]

Niet lollig bedoeld, maar je bent waarschijnlijk nog niet zo oud? Mensen uit het commodore64 tijdperk waren gewend aan spellen die zo moeilijk waren dat ze bijna niet uit te spelen waren. Permadeath en zo, weet je wel.
Impossible Mission? Was een geweldige game, niet ondoenbaar, maar sommige gegenerrerde levels war zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

ybastiaans schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:07:
[...]

Niet lollig bedoeld, maar je bent waarschijnlijk nog niet zo oud? Mensen uit het commodore64 tijdperk waren gewend aan spellen die zo moeilijk waren dat ze bijna niet uit te spelen waren. Permadeath en zo, weet je wel. Gewoon googelen en oefenen, niet skippen. Dan kun je net zo goed een film kijken, hoef je niets te doen.
Misschien wel ouder dan jou. Neemt niet weg dat niet iedereen de l33t skills heeft om iets in 1x te halen.
Ubisoft faalt al door alleen zulke mensen in te huren om te testen. En als er nu logische safepoints in zitten maar dat is al te veel gevraagd.

Design studio's en gamers houden er geen rekening mee dat niet iedereen het net zo makkelijk vinden als zij. Krijg je gelijk commentaar als "zo moeilijk kan het niet zijn want ik...."

Team bondi snapte het tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Ik ben het eens met L1nt. En heb genoeg moeilijke games gespeeld. Juist nu ik ouder ben en met een druk leven niet meer de hoeveelheid vrije tijd van schoolgaande jeugd heb, wil ik niet 10+ keer een stuk overnieuw doen. Er moet wel uitdaging inzitten en meerdere keren proberen hoort erbij, maar op een bepaald punt blijven hangen is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
L1nt schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:03:
[...]

Misschien wel ouder dan jou. Neemt niet weg dat niet iedereen de l33t skills heeft om iets in 1x te halen.
Ubisoft faalt al door alleen zulke mensen in te huren om te testen. En als er nu logische safepoints in zitten maar dat is al te veel gevraagd.

Design studio's en gamers houden er geen rekening mee dat niet iedereen het net zo makkelijk vinden als zij. Krijg je gelijk commentaar als "zo moeilijk kan het niet zijn want ik...."

Team bondi snapte het tenminste.
Ik ben juist blij dat dit sinds AC2 weer eens een AC is wat een beetje uitdaging met zich mee brengt en dat ik juist niet alles in een keer haal. Ik heb ook een paar keer gedaan over sequence 12 maar ik ga niet lopen klagen dat er geen skip-mogelijkheid in zit of onlogische save-points.

Ik snap dat je frustratie kwijt wil, maar met zulke uitspraken kan je 'commentaar' verwachten, zeker op een forum ;) :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Uitdaging is leuk maar frustratie niet.
En het is zo enorm simpel.

"Je hebt dit stuk x keer geprobeerd, wilt u het straffeloos overslaan?"

Iemand die het perse zelf wil doen kiest nee. Iemand die de eerste paar keer nee heeft gekozen en er nu klaar mee is kiest ja. Beide personen zijn blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
L1nt schreef op zondag 18 november 2012 @ 19:59:
Uitdaging is leuk maar frustratie niet.
En het is zo enorm simpel.

"Je hebt dit stuk x keer geprobeerd, wilt u het straffeloos overslaan?"

Iemand die het perse zelf wil doen kiest nee. Iemand die de eerste paar keer nee heeft gekozen en er nu klaar mee is kiest ja. Beide personen zijn blij.
Ik begrijp je wel. ik speel AC en eigenlijk alle games die ik echt leuk vind vooral voor het verhaal en dan is het echt zwaar irritant om niet verder te komen. Hopelijk kom je met een walkthrough oid verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Laatst online: 14-09 21:54
Nou sequence 11 is wel weer even leuk maar eigenlijk was vanaf 9 de lol er wel af.

Heb veel van de sidequests gedaan en eigenlijk blijft alleen nog het verzamelen over. Jammer ook dat er maar zo weinig assassination missies zijn.

Free runnen is wel enorm soepel, vechten ook hoewel ik nog steeds het idee heb dat het maar weinig uitmaakt wat ik doe

Vond vorige deel leuker

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:34
Ik ben ook aan het einde gekomen na precies 18 uur speeltijd. Voor mijn gevoel ben ik er ook wel een beetje klaar mee. Misschien dat ik m binnenkort nog eens speel maar nu op zoek naar een nieuw spel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Na veel gescheld en gevloek dan toch eindelijk sequence 12 kunnen afronden.

Zal later vandaag mijn bevindingen over het einde in een spoiler gooien. Wil het een en ander nog even goed laten inzinken, overdenken en napluizen.

Goed, mijn mening over het einde. Let wel, het is mijn mening. Gevormd door mijn verwachtingen en analyses van het einde door mijzelf en anderen op het web.
Zolang ik geen dictator van Nederland ben, hoef je het er dus ook niet mee eens te zijn.

Lezen op eigen risico

spoiler: het einde
Goed, je unlocked dus die tempel en Juno spreekt je aan dat jij (Desmond) zich moet opofferen zodat de wereld gered kan worden. Dit door een apparaat aan te raken.
Plots verschijnt ook Minerva die zegt dat je het niet moet doen want dan komt Juno weer tot leven en kan ze de wereld veroveren en de bevolking haar slaaf maken.

Juno is dus de echte schurk in het verhaal die je met valse voorwendselen die kant heeft op gestuurd.

Het spel maakt de keuze voor je en je kiest dus om jezelf op te offeren en zegt tegen je vader dat ze wel een methode vinden om haar achteraf te verslaan maar de aarde is in ieder geval gered.

Is dit een goed of slecht einde? Nou eigenlijk beide.
Waarom?

Ten eerste het makkelijkste antwoord, slecht:

Na alle voorgaande delen verwacht je een einde waarvan je echt denkt WTF!! OMG!! GENIAAL!! Zoals bijvoorbeeld bij the 6th Sense. De meesten die die film gezien hebben hadden aan het eind zo'n reactie en achteraf viel alles op z'n plek. Maar tijdens de film had je het niet echt door.
Hier zijn natuurlijk uitzonderingen op. Sommigen zagen het wel mijlenver aankomen.

En was dit zo'n einde? Nee. Het gaf niet zo'n genoegdoening. Bij AC2 had je bijvoorbeeld veel meer iets van WTF toen Minerva niet Ezio maar Desmond rechtstreeks toesprak.
Zelfs in AC3 toen je erachter kwam dat je de eerste 4 sequences niet met een Assassin maar met een Templar speelde leverde bij mij een veel groter WTF moment op.

Zelf had ik op gegeven moment al wel een idee hoe het einde volgens mij zou worden. Eerst vertellen ze dat ze alleen vooruit in de tijd konden gaan. Later zag je iemand in een apparaat zitten wat verdacht veel op de Animus device leek. En daarbij vertelden ze dat men doordraaide als ze je eruit haalden.
Dus ik verwachte dat we er misschien wel achter kwamen dat alles 1 grote Animus sessie was en de echte hoofdpersoon in die tempel in de Animus lag terwijl Desmond en Co naar hem toe gingen.
Maar dat was het dus niet.

Maar waarom is het einde dan ook goed?

Nou, om te beginnen moet Desmond een keuze maken. De keuze die hij maakt is eigenlijk een Templar keuze. De Templars willen iedereen onderdrukken terwijl de Assassins vinden dat iedereen volledig vrij moet zijn. Door Juno vrij te laten bied Desmond haar dus de kans om iedereen te onderdrukken. Hij kan dus alleen de wereld redden door te doen waar hij en zijn orde al eeuwen tegen strijden.

En hoewel het einde geen enorme WTF moment was, is het nog steeds een behoorlijke plottwist. En daarbij kun je je afvragen of er een einde zou zijn waarbij je wel een echt 6th sense gevoel bij hebt. De verwachtingen lagen zo hoog dat eigenlijk niks er aan kan voldoen.

Veel belangrijker is dat dit einde voor ons, de liefhebbers van de reeks, veel perspectief bied.
De Assassin's hebben een nieuwe, veel sterkere, tegenstander gekregen in de vorm van Juno.
Wat er is overgebleven van de templars zullen je nieuwe allies worden of ze worden de stormtroopers van Juno.
Desmond is dood maar een nieuwe held(in) zal opstaan en deze zal weer de Animus induiken om te trainen maar nog veel belangrijker, zoeken naar manieren om Juno te stoppen.
Hierbij ligt het voor de hand dat ze naar tijden gaan waarin er nog leden van de First civilisation rond lopen. Of in ieder geval dat het niet vele eeuwen geleden is dat ze nog leefden.
Denk aan een Egypte of de Grieken, Inca's/Mayas of een India. Allemaal beschavingen met verhalen waarop in AC de First Civilisation op gebaseerd is.

Egypte staat al sinds het begin hoog op de wenslijstjes van AC liefhebbers. En misschien mag je straks ook nog zelfs "goden" doden. Immers, de eerste Faraoh's zouden immers echte goden zijn (first civilisation??).

Al met al staat ons weer veel moois te wachten

[ Voor 90% gewijzigd door Player1S op 19-11-2012 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, heb nu alles in het spel gedaan wat ik maar kon doen (heb er zo'n 40 uur inzitten). Nu alleen nog alle missies en naval missies op 100% halen (dit zal nog wel een uitdaging worden... wie heeft dit verzonnen?).

Toch heb ik een beetje gemengde gevoelens over dit spel:

- Ondanks dat Boston en New York goed uitgewerkt zijn spreken de steden mij niet aan. Ik vond het veel leuker om in het oude Rome of Venetie rond te klimmen. Ik mis de grote herkenbare gebouwen uit de vorige spellen
- Waar zijn de "secret" tombes e.d.? Ik vond het gaaf om in de Agia Sofia of in een enorme grot geheime spullen te vinden.
- De Frontier vond ik zeer mooi uitgewerkt. Landschap zag er zeer goed uit. Het (verplicht) jagen was niet nodig geweest.
- De naval missies zijn leuk, maar voor mijn gevoel past dit niet helemaal bij Assassins.
- Het einde... hier had ik veel meer van verwacht. Al 4 spellen lang wordt er naar dit punt toe gewerkt en het viel me vies tegen.

Afijn, al met al heb ik me zeer vermaakt met dit spel. Gisteren eens begonnen aan de multiplayer. Deze is niet veel anders dan Revelations, maar de wolf-pack mode is toch wel leuk om te doen. Hopelijk komt er gewoon een AC4 want deze spellen blijven gaaf om te spelen, hopelijk met een verbeterd verhaal en terug naar de oudheid :)

Edit: Zojuist de menig van mede-tweaker L1nt over het einde gelezen. Hier kan ik mij grotendeels wel in vinden. Toch blijf ik het een slap einde vinden voor een climax dat al 4 spellen lang opgebouwd word.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2012 @ 13:11:

- Ondanks dat Boston en New York goed uitgewerkt zijn spreken de steden mij niet aan. Ik vond het veel leuker om in het oude Rome of Venetie rond te klimmen. Ik mis de grote herkenbare gebouwen uit de vorige spellen
Als we hier Engels hadden gesproken en allemaal Amerikanen waren had je waarschijnlijk precies het tegenovergestelde gezegd ;)
Voor ons is Europa herkenbaarder, voor een Amerikaan is juist Amerika herkenbaarder.
Ik heb wel iets met de VS en dus vond ik al die herkenbare namen ook wel erg gaaf terwijl ik eigenlijk niks heb met een Borgia ofzo.
Edit: Zojuist de menig van mede-tweaker L1nt over het einde gelezen. Hier kan ik mij grotendeels wel in vinden. Toch blijf ik het een slap einde vinden voor een climax dat al 4 spellen lang opgebouwd word.
Ze hebben de lat heel hoog gelegd voor zichzelf. Daarbij moeten we natuurlijk niet vergeten dat ze natuurlijk wel ruimte moeten overlaten voor vervolgen.
Als ze er echt een legendarisch einde aan zouden breien was het verhaal waarschijnlijk ook klaar. Geen enkele opening voor een logisch vervolg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Op de PS3 met deze game bezig en nu op een procent of 30 a 35, terwijl ik qua verhaal nog niet zo ver ben. Ben veel meer met sidequests bezig, en de naval missions etc.

Over het algemeen vind ik het een supertoffe game, maar sommige dingen stoor ik me aan omdat ze minder goed zijn uitgewerkt dan in voorgaande AC games:

- Forten overnemen is soms zeer irritant. Er ligt in de Frontier een fort aan zee, en om even snel te vluchten als ze met een grote groep achter je aan komen is het soms handig even die zee in te duiken. Probleem is wel dat als je niet snel genoeg terug bent in de 'rode' zone van de map je de missie beëindigd, en zodra je dan terug het fort in loopt moet je die leader en de gunpowder storage opnieuw vermoorden/opblazen. Ik ben niet zo supergoed in combat dat ik van 15+ man kan winnen dus dat stuk heb ik best vaak opnieuw moeten doen. In Revelations was dat beter uitgewerkt, als je die leader had gekilled en je nam even je tijd om onzichtbaar te worden had dit geen gevolgen voor het voltooien van de missie.

- Tegenstanders hebben geen levensmeter meer, ga maar eens in combat met een zo'n bijlhakker. Die kun je blijven stabben met je hidden knives maar ze gaan niet dood voor zover ik heb kunnen zien (heb 'm letterlijk 4x in z'n nek gestoken met hidden blades, en hij bleef op me af komen). De enige manier om deze "brutes" te killen is door te ontwapenen en daarna een attack combo te doen. Dat vind ik jammer, in AC2 waren Brutes door de juiste combinatie van counter/block/attack eenvoudig te killen, maar het was niet verplicht. Als je in AC2 alleen attack wilde gebruiken duurde het langer, maar uiteindelijk gingen zelfs Brutes neer.

Wat dat betreft heb ik het idee dat AC3 veel meer scripted is, enemies gaan slechts op 1 enkele manier neer. Als je ontdekt wordt door vijanden terwijl je te paard bent kun je er vergif op innemen dat je paard omdondert en je te voet verder moet gaan etc.

Verder vind ik het jammer dat nieuwe wapens nauwelijks invloed hebben op je combat skills, zodra je je assassins pakje krijgt zit Connor meteen op maximale health/strength.

Tot slot nog een vraagje:
Is het iemand al gelukt de unieke lynx te killen? Hij rent weg, en na een achtervolging kun je 'm niet bijhalen...

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
Reactie op L1nt zijn spoiler:

Ik ben benieuwd waar we dalijk mogen gaan vechten. De optie die jij geeft vind ik erg leuk, maar ik hoop eigenlijk dat we naar Griekenland gaan (griekse Mythologie). In het begin van het spel zei Shaun Hastings er al wat over, maar daar kan je ook weer alle kanten mee op.

Daarnet het spel nog eens opgestart, maar kan me er niet toe zetten om het helemaal af te maken. Misschien doe ik t samen met een maatje nog eens, dan is het wat minder saai :9

[ Voor 22% gewijzigd door Streskip op 19-11-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
L1nt schreef op maandag 19 november 2012 @ 09:25:

Goed, mijn mening over het einde. Let wel, het is mijn mening. Gevormd door mijn verwachtingen en analyses van het einde door mijzelf en anderen op het web.
Zolang ik geen dictator van Nederland ben, hoef je het er dus ook niet mee eens te zijn.
Je mening over het einde sluit goed aan bij mijn gedachten:

spoiler:
Ik vraag me alleen af hoe het dan zit met Lucy. Wie heeft je er toe aangezet om haar in AC:Brotherhood te doden. Volgens mij heb je in AC:1 en AC:2 vooral contact met Minerva en stuurt zij aan op een nieuw begin met Lucy en Desmond als een nieuw soort Adam en Eva. Uiteindelijk zit de twist in Juno die dat wil voorkomen en Desmond Lucy laat doden.

Voor mij zit dus het grootste wtf-moment in de combinatie met alle voorgaande delen.

Heb je ook de epiloog doorgespeeld?

spoiler: epiloog
Nadat je weer als Conner terugbent kan je een een epiloog spelen en daarin pivotpoints zoeken. Enkele stemmen (zoals in het einde van brotherhood) vragen je om pivotpoints te zoeken en als je die allemaal hebt roepen ze dat ze het geheugen van Desmond (tenminste dat denk ik) naar een Cloud geupload hebben. Ook de mulitplayer sluit hierbij aan. Dit biedt in ieder geval genoeg mogelijkheden voor volgende delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

janvanmil schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:43:
[...]

spoiler:
Ik vraag me alleen af hoe het dan zit met Lucy. Wie heeft je er toe aangezet om haar in AC:Brotherhood te doden. Volgens mij heb je in AC:1 en AC:2 vooral contact met Minerva en stuurt zij aan op een nieuw begin met Lucy en Desmond als een nieuw soort Adam en Eva. Uiteindelijk zit de twist in Juno die dat wil voorkomen en Desmond Lucy laat doden.

Voor mij zit dus het grootste wtf-moment in de combinatie met alle voorgaande delen.
spoiler: antwoord op je eerste spoilertag
Desmond zegt op gegeven moment in een gesprek met z'n vader dat ie eigenlijk vrijwillig Lucy doodstak omdat ze hun zou verraden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
janvanmil schreef op maandag 19 november 2012 @ 15:43:
[...]

spoiler:
Ik vraag me alleen af hoe het dan zit met Lucy.
..
spoiler:
Zoals l1nt hierboven ook al aangaf:

Ik heb buiten de Animus redelijk veel gesprekken gevoerd met je crew die daar rondloopt en in een van de gesprekken met (ik dacht eigenlijk) Shaun "The Anoying One" Hastings, heb ik Desmond horen zeggen dat hij hoewel onder invloed van de appel, haar heeft neergestoken "omdat hij het wilde! Hij had de keuze om het niet te doen maar hij zag dat ze uiteindelijk zou zijn overgelopen naar de Tempeliers en dus heeft hij haar toen neergestoken" <- ongeveer de strekking van het verhaal van Desmond, het is alweer even geleden dat ik het tegenkwam in de game...

Het sluit in mijn beleving niet helemaal aan bij het betreffende einde, omdat Desmond volgens mij anders reageert als hij haar daadwerkelijk neersteekt, maar het is wel een einde aan Lucy wat redelijk definitief is...

Hope this helps...

[ Voor 17% gewijzigd door RHE218 op 19-11-2012 16:27 . Reden: L1nt was me voor.. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakstarter
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-01-2022
Is het iemand al gelukt de unieke lynx te killen? Hij rent weg, en na een achtervolging kun je 'm niet bijhalen...
[/quote]

Ik heb hem gedood met zo'n gifpijl, pistool moet volgens mij ook wel lukken
suc6

Zit nu in Sequence 6 na zo'n 23 uur spelen, meer bezig met side missies etc etc en probeer ook zoveel moglijk 100% sync te krijgen, veren al binnen en de meeste schatten en snuisterijen ook, alleen die van New York nog, maar daar kan ik nog niet naartoe :-)
Vermaak me goed met het spel ondanks de bugs, die weerhouden me niet ervan om te blijven spelen, denk dat ik nog wel een uurtje of 30 kwijt ben, ik gebruik het paard eigenlijk nooit en die snelle reislocaties ook maar soms, doe na genoeg alles free running, heb de tijd, hoeft niet in een mand uitgespeeld te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Ok ik zit nu op 99% sync. 17056 van de 17070 punten. En moet nog van 2 clubs challenges. Die van de brawlers (wat mensen disarmen en met eigen wapen killen, die is wel te doen). Maar die van de frontiersmen. Reveal the whole map of New York, Boston en Frontier. Hoe de F doe je dat? Ik hoop niet dat er verwacht word dat ik random in een zigzag patroon ga lopen of een wax on wax of manier om alleen die map maar te vullen. Er moet een trick achter zitten. Weet iemand hoe dit precies te doen? Anders wacht ik wel een paar maanden, en doe de completionist achievement wat later, want dit is echt te insane voor woorden :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
ye-roon schreef op maandag 19 november 2012 @ 22:59:
Ok ik zit nu op 99% sync. 17056 van de 17070 punten. En moet nog van 2 clubs challenges. Die van de brawlers (wat mensen disarmen en met eigen wapen killen, die is wel te doen). Maar die van de frontiersmen. Reveal the whole map of New York, Boston en Frontier. Hoe de F doe je dat? Ik hoop niet dat er verwacht word dat ik random in een zigzag patroon ga lopen of een wax on wax of manier om alleen die map maar te vullen. Er moet een trick achter zitten. Weet iemand hoe dit precies te doen? Anders wacht ik wel een paar maanden, en doe de completionist achievement wat later, want dit is echt te insane voor woorden :S
Ben je niet gewoon nog ergens niet geweest? Ik keek in de prijzenkast op de boerderij, daar zag ik Boston staan. Zelf niet door gehad en ben ook echt niet overal geweest. Kan het in ieder geval moeilijk geloven dat ik daar echt elk hoekje gelopen heb, maar volgens mij verwachten ze dat ook niet. Kijk in ieder geval even welke je wel hebt, dan weet je waar je moet zoeken.

Edit:
Heeft hier iemand de Season Pass? Zit er over te lezen, maar is het wat?

[ Voor 7% gewijzigd door Streskip op 19-11-2012 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peenutzz
  • Laatst online: 16:09
XyritZz schreef op maandag 19 november 2012 @ 14:56:

Trip mines kunnen ze niet zo goed tegen :P

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Niet online
Hoe kan je blocken in Assassins Creed 3? Is dit nog mogelijk op de klassieke manier (een block knop) of werkt het echt heel anders? Moet mijn beginnende Indiaantje nog leren blokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Sjaak, om te blokken hou je in deze game geen knopje meer vast. Zodra je het "rode attack icoontje" boven een vijand ziet, kan je actief blokken door op de B knop te klikken (xbox, het is de rechter knop op je gamepad(geen idee wat dat is op de ps3)). En daarna kan je counteren met x, gooien met b, disarmen met a. En ik dacht dat Y duwen is, maar dat weet ik niet meer zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
ye-roon schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 09:01:
Sjaak, om te blokken hou je in deze game geen knopje meer vast. Zodra je het "rode attack icoontje" boven een vijand ziet, kan je actief blokken door op de B knop te klikken (xbox, het is de rechter knop op je gamepad(geen idee wat dat is op de ps3)). En daarna kan je counteren met x, gooien met b, disarmen met a. En ik dacht dat Y duwen is, maar dat weet ik niet meer zeker.
Blokken met rondje, schoppen met kruisje, terugslaan met vierkantje en disarmen met driehoekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apocalyptus
  • Laatst online: 21-07-2023
Slecht nieuws jongens,

Kreeg net dit van een vriend van mij toegestuurd die in een winkel werk waar ze dit spel verkopen:

De gehele zending voor de release van Assassin’s Creed 3 PC is gestolen op weg van de “replicator” naar het magazijn van Ubisoft Nederland. Dit betekent dus dat alle klanten van Ubisoft in de benelux geen Join or Die krijgen en pas later dan de release datum de andere versies.......

Ik hoop niet dat dit waar is en als het wel zo is; zuur voor de mensen die deze versie besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Apocalyptus schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 10:39:
Slecht nieuws jongens,

Kreeg net dit van een vriend van mij toegestuurd die in een winkel werk waar ze dit spel verkopen:

De gehele zending voor de release van Assassin’s Creed 3 PC is gestolen op weg van de “replicator” naar het magazijn van Ubisoft Nederland. Dit betekent dus dat alle klanten van Ubisoft in de benelux geen Join or Die krijgen en pas later dan de release datum de andere versies.......

Ik hoop niet dat dit waar is en als het wel zo is; zuur voor de mensen die deze versie besteld hebben.
nieuws: Speciale editie Assassins Creed III door diefstal niet leverbaar ;)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:26

hellknight

Medieval Nerd

wow - ben ik even blij dat ik mijn Join or Die Edition bij Amazon.co.uk besteld heb - die zou hier niet door geraakt moeten worden.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

hellknight schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:19:
wow - ben ik even blij dat ik mijn Join or Die Edition bij Amazon.co.uk besteld heb - die zou hier niet door geraakt moeten worden.
Want? Het is de HELE voorraad, niet alleen voor NL afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonvw
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-01 14:49
Als je verder kijkt dan het Tweakers artikel:

"Criminelen hebben deze week de vrachtwagen met de gehele Benelux pc-voorraad van Assassin’s Creed III gestolen. Dat blijkt uit een Ubisoft-mail, in bezit van Entertainment Business, die is verzonden aan retail."

Dus Amazon heeft ze wss gewoon op voorraad :)

Wel mooi kut voor Ubisoft en degene die hem besteld hebben.. Ben benieuwd om wat voor bedrag het gaat, kan best in de cijfers lopen volgens mij |:(

[ Voor 25% gewijzigd door leonvw op 20-11-2012 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

leonvw schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:43:
Als je verder kijkt dan het Tweakers artikel:

"Criminelen hebben deze week de vrachtwagen met de gehele Benelux pc-voorraad van Assassin’s Creed III gestolen. Dat blijkt uit een Ubisoft-mail, in bezit van Entertainment Business, die is verzonden aan retail."

:)
Ah, niet gezien. Mea Culpa (sure shows me om niet alleen op Tweakers af te gaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
leonvw schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:43:
Wel mooi kut voor Ubisoft en degene die hem besteld hebben.. Ben benieuwd om wat voor bedrag het gaat, kan best in de cijfers lopen volgens mij |:(
Als je bedenkt hoeveel games er wel niet in een vrachtwagen passen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Tweakstarter schreef op maandag 19 november 2012 @ 20:16:
[/quote]

Ik heb hem gedood met zo'n gifpijl, pistool moet volgens mij ook wel lukken
suc6

Zit nu in Sequence 6 na zo'n 23 uur spelen, meer bezig met side missies etc etc en probeer ook zoveel moglijk 100% sync te krijgen, veren al binnen en de meeste schatten en snuisterijen ook, alleen die van New York nog, maar daar kan ik nog niet naartoe :-)
Vermaak me goed met het spel ondanks de bugs, die weerhouden me niet ervan om te blijven spelen, denk dat ik nog wel een uurtje of 30 kwijt ben, ik gebruik het paard eigenlijk nooit en die snelle reislocaties ook maar soms, doe na genoeg alles free running, heb de tijd, hoeft niet in een mand uitgespeeld te zijn ;)
Thanks, ik ga dit vanavond eens proberen met een gifpijl. Had daar nog geeneens aan gedacht. Precies hetzelfde als die Peg Leg missies, daar zit je op den duur ook in een achtervolging waarbij een optional requirement is om de kerel die je achtervolgt om te leggen voordat hij z'n vrienden bereikt. Dat was me ook niet direct gelukt, maar zal dus op dezelfde manier met een gifpijltje zo gepiept zijn :).

Vinden jullie overigens ook dat het handel menu nogal onoverzichtelijk is? Als ik iets wil maken en ik heb een grondstof niet die ik wel kan kopen bij één van m'n dorpsgenoten dan krijg ik niet de optie om alles dat ik mis direct aan te schaffen... ik moet zelf onthouden wat ik mis, dit kopen en dan terug gaan naar het crafting menu.

Daarnaast wordt het levellen van je poppetjes in Homestead ook niet echt uitgelegd, moest het in een guide opzoeken dat dit ook gekoppeld is aan de sequence waarin je zit.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
XyritZz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:32:

Vinden jullie overigens ook dat het handel menu nogal onoverzichtelijk is? Als ik iets wil maken en ik heb een grondstof niet die ik wel kan kopen bij één van m'n dorpsgenoten dan krijg ik niet de optie om alles dat ik mis direct aan te schaffen... ik moet zelf onthouden wat ik mis, dit kopen en dan terug gaan naar het crafting menu.
Ja, ontzettend. Het meest irritante vind ik als je wapens of upgrades wil craften en je hebt er net een gecraft. Als je een nieuw recipe wil selecteren begint hij bovenaan de lijst 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isitlightagain
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08-09 22:22
Mbt tot de gesloten pc versies van AC3 kreeg ik de volgende mail van bol:

Geachte heer, XXXXXXXXXXX,

Onlangs heeft u met bestelnummer XXXXXXXXX de game ‘Assassin’s Creed 3 – Freedom Edition’ besteld op onze site. Met betrekking tot de levering van de game laten wij u graag het volgende weten.

Helaas is een vrachtwagen van Ubisoft gevuld met exemplaren van de game ‘Assassin’s Creed 3 – Freedom Edition’ gestolen. Gelukkig kunnen wij uw bestelling wel leveren. Morgen, 21 november 2012, versturen wij de game naar u.

Om te voorkomen dat de gestolen games alsnog gespeeld kunnen worden, heeft Ubisoft ervoor gekozen om alle serial keys van de Nederlandse levering ongeldig te maken. De serial key in de doos van de game die wij morgen naar u versturen, is dus helaas niet bruikbaar. Hierdoor werkt de Freedom Edition helaas morgen niet.

Op 22 november 2012 ontvangt u echter per e-mail van ons een nieuwe, werkende en unieke serial key. Hiermee kunt u de game alsnog spelen.

Het is erg vervelend dat u de game morgen niet gelijk kunt spelen. Hiervoor bieden wij u onze oprechte excuses aan. Wij hopen op uw begrip voor deze situatie.

Met vriendelijke groet,

Bol.com Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

^ Netjes van bol!!

Nog even een brainfart van mijzelf over het einde en de toekomst van Assassin's creed

spoiler:
Er werd voorheen al paar keer gehint naar Adam en Eva en dat Desmond en Lucy de nieuwe Adam en Eva konden worden.

Lucy is allang dood en Desmond zeer waarschijnlijk nu ook. Maar wat als we het Adam en Eva gedeelte niet helemaal letterlijk moeten nemen.

Desmond (Adam) heeft de aarde gered en nu moet Eva (nog onbekend nieuw vrouwelijk hoofdpersoon) de aarde bevrijden van Juno....

Met deze vrouwelijke hoofdpersoon gaan we dus tijden bezoeken waar ze leert hoe Juno verslagen kan worden. Mogelijk tijden waar nog First Civilisation's rondlopen....zoals ik al eerder stelde.

Wie is deze Eva dan??

nog onbekende (tweeling)zus van Desmond? Of een totaal ander iemand? Of leeft Lucy toch nog en komt ze toch weer terug bij de Assassin's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Even voor de duidelijkheid, AC3 is 'los staand' van 1 en 2? (Brotherhood/revelations?) Ik heb 1 gespeeld buiten wat rond springen torens klimmen en knol hollen was ik het best snel zat. AC2 zag er voor mij niet beter uit ofzo. Is AC3 gewoon los staand, en beter dan 1 en 2?

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:03
Zijn er mensen die dit spel op Eyefinity spelen, ik krijg hem namelijk niet aan het werk.

Als ik in de graphic settings de resolutie op 5760x1080 zet, dan "werken" de buitenste 2 monitoren wel, maar blijven zwart. De main monitor werkt wel gewoon.

Iemand een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

prutser001 schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:30:
Even voor de duidelijkheid, AC3 is 'los staand' van 1 en 2? (Brotherhood/revelations?) Ik heb 1 gespeeld buiten wat rond springen torens klimmen en knol hollen was ik het best snel zat. AC2 zag er voor mij niet beter uit ofzo. Is AC3 gewoon los staand, en beter dan 1 en 2?
Los staand? Ja en nee.

Je mist een stuk van de rode draad en het einde zal minder sense maken dan wanneer je 1,2 Brotherhood en Revelations allemaal in die volgorde hebt gespeeld.

Dit wordt echter wel beetje goed gemaakt door de intro wat een soort "previously on...." is.

AC3 is in de basis nog steeds gelijk aan AC1. Als je 1 niks vond om die redenen durf ik niet te zeggen of 3 wel wat voor je is. Koop hem een keer als ie in de aanbieding is, probeer hem bij een vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanmil
L1nt schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 16:26:
^ Netjes van bol!!

Nog even een brainfart van mijzelf over het einde en de toekomst van Assassin's creed

spoiler:
Er werd voorheen al paar keer gehint naar Adam en Eva en dat Desmond en Lucy de nieuwe Adam en Eva konden worden.

Lucy is allang dood en Desmond zeer waarschijnlijk nu ook. Maar wat als we het Adam en Eva gedeelte niet helemaal letterlijk moeten nemen.

Desmond (Adam) heeft de aarde gered en nu moet Eva (nog onbekend nieuw vrouwelijk hoofdpersoon) de aarde bevrijden van Juno....

Met deze vrouwelijke hoofdpersoon gaan we dus tijden bezoeken waar ze leert hoe Juno verslagen kan worden. Mogelijk tijden waar nog First Civilisation's rondlopen....zoals ik al eerder stelde.

Wie is deze Eva dan??

nog onbekende (tweeling)zus van Desmond? Of een totaal ander iemand? Of leeft Lucy toch nog en komt ze toch weer terug bij de Assassin's?
Interesting brainfart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ybastiaans
XyritZz schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 15:32:
[...]
[...]
Uiteindelijk heb ik een beetje het gevoel dat het geen drol uit maakt wat je ze laat maken. Uiteindelijk verdien je het meeste geld door gewoon bevervellen te verhandelen. Makkelijk te krijgen, en verkopen naar de 1e winkel in New York: de allergrootste kar levert je 4500 credits op. :9

Wat je daarna met die credits moet is wel weer een ander verhaal. Ik heb de Aquila flink geupgrade, maar van de wapens word je niet echt beter en er is ook geen armor om te upgraden.

[ Voor 10% gewijzigd door ybastiaans op 21-11-2012 07:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

bootje maken, bootje upgraden en berenvellen en paar bevervellen verhandelen per boot....

14.000+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Ik had de join or die editie besteld via bol.com. En ik kreeg gisteravond inderdaad dus een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd gaat worden. Op hun website staat nog steeds: wordt verwerkt.. maar wel heel erg jammer dit... :( Piraten okj, maar echte dieven...

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:41
Nidhiki schreef op woensdag 21 november 2012 @ 07:52:
Ik had de join or die editie besteld via bol.com. En ik kreeg gisteravond inderdaad dus een mailtje dat mijn bestelling geannuleerd gaat worden. Op hun website staat nog steeds: wordt verwerkt.. maar wel heel erg jammer dit... :( Piraten okj, maar echte dieven...
Ik hebook de mail gehad dat mijn Freedom Edition de 21ste op de post gaat en ik de 22ste een nieuwe serial krijg. Als ze als laatste zeggen dat het hun spijt dat ik morgen (vandaag dus) niet kan spelen hoe kan het dan dat ik nog geen verzending bevestiging heb gehad |:(

Voor de rest probeer ik dit topic te vermijden, maar ben benieuwd of andere mensen al iets meer weten :9
Ik ben heeeeeeel erg benieuwd naar AC:III en probeer alle spoilers en reviews te vermijden.
Snel even een blik op het cijfer en de rest vermijden. Ik wil er zo objectief mogelijk in. Dan heb ik vaak de beste ervaring ermee. De setting van ACI sprak mij het meeste aan. Revelations viel me iets tegen. Hopelijk is dit wat meer een combo van ACI & ACII

[ Voor 18% gewijzigd door Dubrillion op 21-11-2012 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Gisteren een rare actie gehad dat volgens mij gewoon een bug is. Gaat om de tweede 'grote' character die je moet vermoorden.

Optional goals van de missie:
- Kill vanuit de lucht
- Minder dan 4 soldaten omleggen

Ik zit de boel te scouten, kijk wat rond hoe ik het target vanuit de lucht zou kunnen neerhalen... tijdens het scouten vermoord ik 1 gewone soldaat en direct is m'n eerste optional goal mislukt... het killen van de main target vanuit de lucht dus. WTF!

Ik denk fuck it dan maar, dan rush ik er in en zie ik wel wat er van komt. Kill onderweg ten minste 10 gewone soldaten, leg m'n target om en zie ineens dat de optional goal "Minder dan 4 gewone soldaten omleggen" gewoon is geslaagd. Zeer vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
XyritZz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 10:53:
Gisteren een rare actie gehad dat volgens mij gewoon een bug is. Gaat om de tweede 'grote' character die je moet vermoorden.

Optional goals van de missie:
- Kill vanuit de lucht
- Minder dan 4 soldaten omleggen

Ik zit de boel te scouten, kijk wat rond hoe ik het target vanuit de lucht zou kunnen neerhalen... tijdens het scouten vermoord ik 1 gewone soldaat en direct is m'n eerste optional goal mislukt... het killen van de main target vanuit de lucht dus. WTF!

Ik denk fuck it dan maar, dan rush ik er in en zie ik wel wat er van komt. Kill onderweg ten minste 10 gewone soldaten, leg m'n target om en zie ineens dat de optional goal "Minder dan 4 gewone soldaten omleggen" gewoon is geslaagd. Zeer vreemd.
Bij mij was het nog mooier, ik had 3 guards gekilled ik klim in die boom om hem te assassinaten en floep mislukt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ereaser schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:06:
[...]

Bij mij was het nog mooier, ik had 3 guards gekilled ik klim in die boom om hem te assassinaten en floep mislukt :P
Het gekke is wel dat een kill vanuit de lucht voor mij ook echt onmogelijk was, de enige mogelijke optie die ik kon ontdekken was vanuit een boom. Het target staat op z'n paard echter ruim buiten het bereik van de verst uitstekende tak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE218
XyritZz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:42:
[...]

Kak, die had ik niet gezien als optie om bovenop te gaan staan :). Thanks voor de tip. Nouja, ik ga die missie gewoon wel nog eens een keer doen als er wat patches zijn gereleased en er wat bugs zijn opgelost. Deze missie is kennelijk voor meerdere mensen erg buggy :).
Er schijnt eind deze week een 100+ bugkiller update te komen maar ik weet nog niet of ze die specifieke bug gaan fixen (hoewel hij irritant genoeg is). Ik Zal eens kijken of ik daar iets over terug kan vinden...

[ Voor 56% gewijzigd door RHE218 op 21-11-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
RHE218 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:37:
[...]

spoiler:
Maar die gaat wel richting een vlaggenmast, waar de beste man naast/onder staat
Kak, die had ik niet gezien als optie om bovenop te gaan staan :). Thanks voor de tip. Nouja, ik ga die missie gewoon wel nog eens een keer doen als er wat patches zijn gereleased en er wat bugs zijn opgelost. Deze missie is kennelijk voor meerdere mensen erg buggy :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:51

Rhapsody

In Metal We Trust

Zojuist mailtje ontvangen m.b.t. mijn pre-order. Ik heb de Freedom edition besteld via de Ubishop zelf.
Geachte Rhapsody,

Bedankt voor uw bestelling bij Ubisoft op 29 maart 2012. De volgende producten zijn verstuurd. Indien u per creditcard hebt betaald, is het betreffende bedrag nu afgeboekt.

Productnaam: Assassin’s Creed® III - Freedom Edition
Besteld aantal: 1
Verzonden aantal: 1

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
XyritZz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:23:
[...]

Het gekke is wel dat een kill vanuit de lucht voor mij ook echt onmogelijk was, de enige mogelijke optie die ik kon ontdekken was vanuit een boom. Het target staat op z'n paard echter ruim buiten het bereik van de verst uitstekende tak.
Je kon links door wat struiken en langs tenten in die boom komen, vanuit daar liep een tak naar waar hij stond.
Ik had alsnog wel mijn air assassination, maar het objective was al gefailed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Ereaser schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:51:
[...]

Je kon links door wat struiken en langs tenten in die boom komen, vanuit daar liep een tak naar waar hij stond.
Ik had alsnog wel mijn air assassination, maar het objective was al gefailed.
Die route heb ik inderdaad genomen, dus links door struiken en dan richting een boom. Echter stond hij daar niet bij. Zoals hierboven al in spoiler tags staat:

spoiler:
Via een vlaggenmast had ik nog dichterbij kunnen komen. Daar stond hij volgens mij wel onder met z'n paard.

Overigens:
spoiler:
Ik vind het wel tof dat de Templars in deze versie wat minder overduidelijk evil zijn. Heb er nu 2 omgelegd, en beiden snappen ze niet waarom ik ze vermoord heb en daarnaast zijn ze er heilig van overtuigd dat juist de templars het beste met de mensen voor hebben.

In de vorige versies van AC was het vaak de Templars die niets om de mensen gaven en alleen maar macht wilden. Nu is het allemaal wat meer "grijs" gebied waarin ze actief zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
XyritZz schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:26:
[...]

Die route heb ik inderdaad genomen, dus links door struiken en dan richting een boom. Echter stond hij daar niet bij. Zoals hierboven al in spoiler tags staat:

spoiler:
Via een vlaggenmast had ik nog dichterbij kunnen komen. Daar stond hij volgens mij wel onder met z'n paard.
Nu je het zegt ja (lees de spoilers niet, omdat ik hem nog niet heb uitgespeeld), volgens mij ben ik vanaf de tak daarop gesprongen en heb hem toen gepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Rhapsody schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:46:
Zojuist mailtje ontvangen m.b.t. mijn pre-order. Ik heb de Freedom edition besteld via de Ubishop zelf.

[...]
Kijk super :D _/-\o_ d:)b oOo
Bij Bol.com staat ondertussen bij de Freedom Edition voor de PC: vandaag voor 22:30 besteld, morgen in huis :*) . Nu moeten ze mijnes nog even op de post gooien.

Heb jij ook een mailtje gehad dat je wel een nieuwe code over de mail krijgt?
Of is dit niet van toepassing omdat je direct bij Ubisoft besteld heb?

Beter is het pakket voor twaalf uur binnen en de code ook.
Ik heb namelijk ''toevallig'' heel de dag vrij morgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Net de pc versie uitgeprobeerd, heb xbox 360 versie gewoon gekocht maar moest hem testen op pc.
En ziet er echt stukken mooier uit, heb hem op max graphics draaien met TXAA aan.
Maar op 1920x1200 houd ik van die zwarte balken boven en onder.....
Beetje jammer, maar verder mooie game stukken scherper en mooier als console uiteraard, maar helaas te zwaar voor mn pc voor flawless 60fps, haal in steden meestal 45, en max 60 (vsync).
Als ze met drivers dit kunnen verbeteren(nvidia) en ook die zwarte balken kunnen verwijderen koop ik hem ook voor pc :)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhapsody
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:51

Rhapsody

In Metal We Trust

Dubrillion schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:54:
[...]

Kijk super :D _/-\o_ d:)b oOo
Bij Bol.com staat ondertussen bij de Freedom Edition voor de PC: vandaag voor 22:30 besteld, morgen in huis :*) . Nu moeten ze mijnes nog even op de post gooien.

Heb jij ook een mailtje gehad dat je wel een nieuwe code over de mail krijgt?
Of is dit niet van toepassing omdat je direct bij Ubisoft besteld heb?

Beter is het pakket voor twaalf uur binnen en de code ook.
Ik heb namelijk ''toevallig'' heel de dag vrij morgen :9
Ik heb geen mail ontvangen m.b.t. een nieuwe code. Zou goed kunnen dat dat inderdaad met de Ubishop te maken heeft.

Ik heb morgen geen vrij, maar de game wordt ook bij mijn ouders bezorgd... (zelf verhuisd, werk verhuist volgende week; dus heb in maart jl. voor een 'safe' bezorgadres gekozen.)

🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
v8power67 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 12:57:
Net de pc versie uitgeprobeerd, heb xbox 360 versie gewoon gekocht maar moest hem testen op pc.
En ziet er echt stukken mooier uit, heb hem op max graphics draaien met TXAA aan.
Maar op 1920x1200 houd ik van die zwarte balken boven en onder.....
Beetje jammer, maar verder mooie game stukken scherper en mooier als console uiteraard, maar helaas te zwaar voor mn pc voor flawless 60fps, haal in steden meestal 45, en max 60 (vsync).
Als ze met drivers dit kunnen verbeteren(nvidia) en ook die zwarte balken kunnen verwijderen koop ik hem ook voor pc :)
Mijn laptop zal hem ook niet flawless meer kunnen spelen.
Maakt mij ook niet veel uit als die niet veeeeeel mooier is dan de PS3 versie.
Iets mooier mag wel als die maar geen lange laadtijden heeft enz.
Dat vind ik een voordeel van de PC O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Laatst online: 23-06 15:59
iemand ook het probleem met de witte balken en GFX bugs enzo.
hd7970 crossfire hier. met 12.11 beta drivers als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
rayhvh schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:16:
iemand ook het probleem met de witte balken en GFX bugs enzo.
hd7970 crossfire hier. met 12.11 beta drivers als het goed is.
Hoe kom jij aan de PC versie?
Gedownload ?

Ik heb namelijk nog niks binnen ;)

Schijnt dat Ubisoft met het uitkomen van de PC versie die enorme patch (die 100+ bugs gaat pletten)
gaat uitbrengen. Dus nog even één a twee dagen geduld ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Dubrillion op 21-11-2012 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wailing_Banshee
  • Laatst online: 14:57

Wailing_Banshee

You're Next

Dubrillion schreef op woensdag 21 november 2012 @ 09:16:
[...]

Ik hebook de mail gehad dat mijn Freedom Edition de 21ste op de post gaat en ik de 22ste een nieuwe serial krijg. Als ze als laatste zeggen dat het hun spijt dat ik morgen (vandaag dus) niet kan spelen hoe kan het dan dat ik nog geen verzending bevestiging heb gehad |:(
Ja, bedacht ik ook. Niet dat het mij nu veel uit maakt... Ik heb geen DVD speler in mijn PC (kwam er pas achter dat er geen IDE meer inzat toen ik mijn PC aan het installeren was en ik heb alleen nog maar een IDE DVD speler...) Het is ook erg lang geleden dat ik een DVD spel gekocht heb...

Ik ben nu blij dat ik voor de Freedom editie ben gegaan, zat nog te twijfelen tussen die en de Join Or Die...

Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattderi
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-06 13:09
Heeft iemand de game al binnen via de actie van Tweakers? Bij het opvragen van mijn order, vind ik niets meer terug op de site. De game staat ook nog niet in mijn games list. Hebben anderen dit ook voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rayhvh
  • Laatst online: 23-06 15:59
Dubrillion schreef op woensdag 21 november 2012 @ 15:24:
[...]

Hoe kom jij aan de PC versie?
Gedownload ?

Ik heb namelijk nog niks binnen ;)

Schijnt dat Ubisoft met het uitkomen van de PC versie die enorme patch (die 100+ bugs gaat pletten)
gaat uitbrengen. Dus nog even één a twee dagen geduld ;)
eerst teste dan kope. geen demo? hun probleem.

vooral nadat ik gta iv kocht en die het gewoon niet deed omdat het zoon troep console port is |:(

[ Voor 10% gewijzigd door rayhvh op 21-11-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Heb hem net een uurtje gespeeld maar is wel een leuke game - is weer eens wat anders als de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Laatst online: 15:59
RHE218 schreef op woensdag 21 november 2012 @ 11:37:
[...]
Er schijnt eind deze week een 100+ bugkiller update te komen maar ik weet nog niet of ze die specifieke bug gaan fixen (hoewel hij irritant genoeg is). Ik Zal eens kijken of ik daar iets over terug kan vinden...
Die patch is al verwerkt in de PC editie. Eind deze week komt het pas voor consoles gezien certificatie een tijdje duurt.

• janvanmil
mister_S schreef op woensdag 21 november 2012 @ 23:45:
[...]

Die patch is al verwerkt in de PC editie. Eind deze week komt het pas voor consoles gezien certificatie een tijdje duurt.
Ik heb gister de patch al kunnen downloaden. Toen ik ACIII opstarte op de XBOX360 kwam er zo'n update melding.

• evilpin0
  • Laatst online: 20-05-2024
Man man man wat een graphics met alles op hoogst op een 47 inch TV! Echt een genot om te spelen!

http://www.twitch.tv/jannustitannus

• RoseSolane
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:25
Voor de pc spelers die "gewoon" met muis en toetsenbord spelen: Hoe zijn de controls? Wijkt het veel af van AC2? Er was sprake van dat het spel eigenlijk alleen fatsoenlijk te spelen zou zijn met een game controler. AC2 (en de vervolgen) ginge goed met toets en muis.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste