http://www.twitch.tv/jannustitannus
Ik vind Assassins Creed in het algemeen ook gewoon een spel wat je onderuit gezakt moet kunnen spelen, omdat er niet continue actie is en mij lijkt de movement met WASD ook een stuk minder soepel dan een stick.evilpin0 schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:38:
Klopt, ze hebben zelf gezegt ook geen tijd te besteden aan keyboard + muis controls, dus gewoon 360 controller eraan hangen.
Kom op boys anno 2012 pc aan je HD tv hangen en vast genieten van de ps4 graphics
PC aan je tv hangen met een controller is dan ook ideaal
Ik vind spelen met een controller juist waardeloos. Doe mij voor de loopbewegingen maar een toetsenbord, en dan voor alle andere acties een muis. Zo heeft iedereen dus zijn voorkeur.Ereaser schreef op donderdag 22 november 2012 @ 11:57:
[...]
Ik vind Assassins Creed in het algemeen ook gewoon een spel wat je onderuit gezakt moet kunnen spelen, omdat er niet continue actie is en mij lijkt de movement met WASD ook een stuk minder soepel dan een stick.
PC aan je tv hangen met een controller is dan ook ideaal
Vandaag zou bol.com mijn spel gaan uitleveren. Maar helaas, gisteravond een mailtje van Bol.com dat ze ook last hebben van die gestolen lading. Ubisoft doet er alles aan om het te herstellen, maar dat duurt nog enkele dagen tot de eerste deellevering. Vervolgens verwacht Ubisoft een 2e levering te kunnen doen rond 4 december.
En dat terwijl ik dacht dat ik een andere editie had besteld.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
En voor diegenen die het nu nog niet begrijpen: Ik ga het spel niet met een controler spelen, dus aan adviezen in die richting heb ik niets
Idd, ik heb juist altijd het idee als ik met toetsenbord speel dat het zo houterig is tenzij ik met mijn muis de camera bestuur en een kant op beweegDrivinUCrazy schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:09:
[...]
Ik vind spelen met een controller juist waardeloos. Doe mij voor de loopbewegingen maar een toetsenbord, en dan voor alle andere acties een muis. [smal]Zo heeft iedereen dus zijn voorkeur.[/small]
Voornamelijk heb ik dus bij 3th person games, fifa en race games dat ik een controller makkelijker vind
offtopic: Heb 15 jaar met tobo + muis gespeeld, shooters hoog niveau idem rts games. Nu ik wat ouder ben hoeft dat niet meer van mij. Als je achter een een bureautje zit, tja dan heeft een controller maar een aantal games toevoegde waarde, heb je een relext bank en een oversized tv dan is met een controller op de pc hangend aan de tv gewoon gaming 2.0
Ik heb een Xbox controller aangeschaft. Min of meer voor deze game. PC hangt aan me 32inch scherm. Heerlijk onderuit gamen op me bed
Het instellingenmenu lijkt ook erg gaar. Mijn B zit in ieder geval op vierkant
[ Voor 9% gewijzigd door Amanoo op 22-11-2012 14:18 ]
Ja, als je in je wapen menu zit kan die instellen.Amanoo schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:14:
En wat hoort het D-pad te doen? Quick Select?
Heb verder geen idee hoe je de binding kan veranderen, toch wel apart dat hij een xbox controller herkent terwijl Ubisoft de nadruk legt op de ps3 versie
Hij is niet te vinden in de track&trace en de PostNL man is net langs geweest (met een ander pakketje). Ik heb nu dus wel een key, maar geen spel....Dubrillion schreef op donderdag 22 november 2012 @ 13:55:
Ik zit met smart te wachten op me Freedom Edition. Zou voor twaalf uur geleverd worden. Dat halen ze helaas niet meer denk ik..... Beter schieten ze op.
Ik heb een Xbox controller aangeschaft. Min of meer voor deze game. PC hangt aan me 32inch scherm. Heerlijk onderuit gamen op me bed
Kun je het ook ergens downloaden? Dan kan ik het nu wel installeren en spelen, zonder dat ik de doos heb gehad...
Thousands of years ago, cats were worshipped as Gods. Cats have never forgotten this.
Stoppen de meeste schrijvers/componisten niet met schrijven als ze dood gaan? Het is lastig doorschrijven zonder kloppend hart. Wat is daar zo mysterieus aan? Het lijkt me mysterieuzer als ze vrolijk door gaan. Het is hier Discworld niet.
[ Voor 16% gewijzigd door Amanoo op 22-11-2012 14:54 ]
Er is een storing in de track en tracé. Heb ook al gebeld naar de Post NL.Wailing_Banshee schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:26:
[...]
Hij is niet te vinden in de track&trace en de PostNL man is net langs geweest (met een ander pakketje). Ik heb nu dus wel een key, maar geen spel....
Kun je het ook ergens downloaden? Dan kan ik het nu wel installeren en spelen, zonder dat ik de doos heb gehad...
Die konden er voor de rest ook niks van maken, al zeiden ze wel dat het pakketje gisteren is binnen gekomen. Dan moet hij vandaag wel langs gebracht worden... Want hij kan wel een pakket vinden.
Ik heb dus ook alleen een key. Als je hem download en de originele key gebruikt isnhrt eigenlijk geen piraterij
Verwijderd
DS3 tool gebruik je? Zo ja, moet je hem als Xbox360 controller laten functioneren. Dan staan alle knoppen gewoon goed!Amanoo schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:14:
Control schemes zijn weer sporadisch. Ik heb een PS3 controller aan de PC hangen en natuurlijk gaat het spel er weer van uit dat het een Xbox controller is. Resultaat: alle knoppen zitten fout. Vooral Jump, Interact, Attack en Tools lijken verkeerd te zitten. Iemand enige idee hoe die op de PS3 controller gemapped moeten worden? En wat hoort het D-pad te doen? Quick Select?
Het instellingenmenu lijkt ook erg gaar. Mijn B zit in ieder geval op vierkant
Mijn broertje heeft vanmiddag dus Assassins Creed 3 Freedom editie binnen gekregen(besteld bij ubi shop). Ik zou hem ook binnen krijgen(Join or Die editie) maar kreeg dus een mailtje dat die niet kwam vanwege die gestolen vrachtwagen. Dus mijn broertje hem geinstalleerd probeert ie zijn code, werkt ie niet. Dan leen ik even zijn cdtjes om het op mijn eigen computer te installeren, vervolgens typ ik die code van de mail die ik kreeg in werkt ie ook al niet? Iemand enig idee om dit op te lossen?
Dit werd mij mede gedeeld door Game-Mania in Ede waar ik mijn Freedom editie heb besteld.
Er werd mij wel verteld dat de Freedom-editie en gewone versie wel na het weekend met nieuwe code zal binnenkomen (datum onbekend), de Join or Die editie wordt niet meer geleverd (Zie eerdere berichten en ubisoft).
Er was tevens bij de mediamarkt, bart smit ed in Ede geen enkele pc versie van Assassins Creed 3 te krijgen.
(PS heb via steam de game gedownload en kan vanavond wel spelen, moet eerst werken)
[ Voor 8% gewijzigd door TomAngelRipper op 22-11-2012 17:45 ]
Volgens mij is dat Shaun's humor. Rare Brit met z'n Britse humorAmanoo schreef op donderdag 22 november 2012 @ 14:45:
Leuke zin uit het spel: Many of Handel's operas opened here, right up until his death in 1759, when he mysteriously stopped writing them.
Stoppen de meeste schrijvers/componisten niet met schrijven als ze dood gaan? Het is lastig doorschrijven zonder kloppend hart. Wat is daar zo mysterieus aan? Het lijkt me mysterieuzer als ze vrolijk door gaan. Het is hier Discworld niet.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2012 19:04 ]
Wie weet heeft hier iemand er nog wat aan.Beste Ubisoft-fans, begin deze week is de vrachtwagen met de volledige PC-voorraad van Assassin's Creed III voor de Benelux gestolen. We hebben alles op alles gezet om de game toch nog tijdig in de winkels te krijgen en dat is bij alle versies gelukt behalve bij de Join or Die editie. Deze is helaas niet meer te leveren. Nu willen wij de mensen die de Join or Die-editie voor PC besteld hebben tegemoet komen; vandaar dat wij ons hoofdkantoor hebben gevraagd ons extra Medaillons en Artbooks aan te leveren. Nu zullen dit er lang niet voldoende zijn om iedereen die de game besteld heeft tevreden te stellen. Echter zo lang de voorraad strekt, zullen wij de mensen die ons een pre-order bewijs en hun adres mailen (info@ubisoft.nl), voorzien van het Medaillon en het Artbook (welke ook bij de Join or Die editie zitten). We kunnen helaas niet iedereen blij maken, maar hopen dat we in ieder geval zoveel mogelijk de 'pijn' kunnen verzachten.
Battle.net: Gilraen / Origin ID: Gilraen222
Beste klant,
U heeft uw bestelde Assassin's Creed III voor PC onlangs ontvangen.
Aangezien er door grootschalige diefstal alle activatiecodes geblokkeerd moesten worden, kunt u uw product helaas nog niet activeren.
Door middel van deze mail willen we u een nieuwe code toesturen om Assassin's Creed III alsnog te activeren:
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Onze excuses voor het ongemak en wij wensen u heel veel plezier met Assassin's Creed III!
Met vriendelijke groet,
Het UplayShop team
🇪🇺 pro Europa! | Puinhoop Veroorzaken en Vertrekken (PVV)

De statue is geweldig! Nu nog het spel installeren ...

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."
EDIT: en uplay is er nu ook mee opgehouden. wtf?
[ Voor 8% gewijzigd door williewonka03 op 23-11-2012 10:48 ]
helaas druk weekend dus zondag + maandag even no-life modus aan en lekker AC3 spelen =)
---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk
Die mogen zich met recht wegpiraten noemen!Nidhiki schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 11:10:
kon dus niet geleverd worden door piraten met een rijbewijs.
Hmm, tien minuten niet, maar om nu te zeggen dat het heel vlot start, nee dat ook niet.williewonka03 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 12:30:
mijn game werkt nu maar het opstarten duurt dus heel lang. maar hebben er meer mensen dat je op de pc 10 minuten moet wachten totdat uplay is gestart?
"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Ik vermaak me best met AC3 tot nu toe, het is echt een prachtige game op de PC en het liep heel soepel.. tot ik in Boston aan kwam, toen werd meteen de framerate gehalveerd. Ik ben niet de enige met dit probleem, het word wel een beetje vermoeiend dat Ubisoft het niet voor elkaar krijgt om goede ports te maken voor de PC. Hopelijk komt er nog een patch, maar ze hadden genoeg tijd om dit te fixen voor de launch zou je zeggen.
Steam/XBL: Avioto
Maar het is dus normaal dat uplay zo langzaam is? het is echt belachelijk lang bij mij. en ik haal wel makkelijk de specs
Als ik de graphics kijk en de performence die ik heb is het volgens mij redelijk goed optimaliseerd, het zijn er gewoon heel mooi uit en dat kost gewoon veel vermogen.Avioto schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 14:52:
Bij mij duurt het niet zo lang hoor. Maar snel is het allemaal ook niet.
Ik vermaak me best met AC3 tot nu toe, het is echt een prachtige game op de PC en het liep heel soepel.. tot ik in Boston aan kwam, toen werd meteen de framerate gehalveerd. Ik ben niet de enige met dit probleem, het word wel een beetje vermoeiend dat Ubisoft het niet voor elkaar krijgt om goede ports te maken voor de PC. Hopelijk komt er nog een patch, maar ze hadden genoeg tijd om dit te fixen voor de launch zou je zeggen.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Zou ook aan PostNL kunnen liggen. Zo vaak meegemaakt dat ik spullen te laat of niet ontving.Mu.siQ schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:36:
Nou lekker dan. Dit is serieus pre order nummer 4 in de afgelopen 4 maanden die ik NIET op de dag van release in huis heb. Heb de verzendbevestiging wel in m'n inbox liggen...Ik twijfel steeds meer over de voordelen van online bestellen. Het heeft dus bij mij echt nog niet één keer op de deurmat gelegen op de dag van release. Dacht kom thuis na een dag hard werken (dat is waar) en nu ligt er niets. Kan nu 2u spelen anders woensdag pas weer. Bedankt maar weer meneer en mevrouw postbezorgers. Waarom gaat het hier zo vaak mis met pre orders? =(
Anders moet je op Track & Trace kijken wanneer ze hem verstuurd hebben. Kan natuurlijk ook zo zijn dat de winkel hem gewoon te laat op de bus hebben gedaan.
-edit- Zie nu dat je verzendbevestiging al hebt...Dus dan zal het wel PostNL of andere bezorger zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Xyphoid op 23-11-2012 16:40 ]
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Heb gisteren om 11:00 verzendbevestiging van Billgames mogen ontvangen, dus ga er toch vanuit dat die daar op tijd de deur uit is gegaan. Het is brievenbuspost dus dat zou helemaal met een dag op de plaats moeten zijn. Daarnaast is er andere post wel ontvangen (nieuwe consumentengids, heuj!), dus er is al wel een postbode geweest. Ik voel me wel een beetje genaaid met die pre-orders zo...Xyphoid schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:39:
[...]
Zou ook aan PostNL kunnen liggen. Zo vaak meegemaakt dat ik spullen te laat of niet ontving.
Anders moet je op Track & Trace kijken wanneer ze hem verstuurd hebben. Kan natuurlijk ook zo zijn dat de winkel hem gewoon te laat op de bus hebben gedaan.
Heb je geen T&T code?Mu.siQ schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 16:42:
Heb gisteren om 11:00 verzendbevestiging van Billgames mogen ontvangen, dus ga er toch vanuit dat die daar op tijd de deur uit is gegaan.
Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro
Hoop dat 't spel lekker loopt op de pc in ieder geval. Heb een 360 controller ervoor aangeschaft en de 32 inch tv staat klaar voor de bank. Reviews liegen er niet om, heb er wel zin an! Als ik nu 't spel nog had
Tot dan, geniet ervan!
Zijn er hier toevallig mensen die ook bij MyCom hebben besteld en 't wél al binnen hebben?
Lekker afgestemd allemaal weer dit dus, haha.Froop1992 schreef op vrijdag 23 november 2012 @ 17:37:
Ik hoorde van een lokale gamewinkel dat zijn zaterdag pas de eerste pc-versies kregen, wellicht dat dat de dag is. Echter zou de lokale Intertoys hem gisteravond al binnen hebben gekregen, het verschilt dus per winkel.

[ Voor 8% gewijzigd door Gilraen op 23-11-2012 17:55 ]
Als t straks maar lekker speelt!
Erg jammer dat het weer allemaal via externe software moet, dat uplay is echt dramatisch. Matig ook weer dat het een console port is zonder nieuwe interface. HALLO ubisoft ik heb een muis!
Overigens vielen mij die gekke hoedjes op van de Britten, ik neem aan dat dat niet historisch correct is?
Heeft trouwens elke deluxe edition ook de season pass (of is dat dezelfde code) Dit omdat verschillende keystores de deluxe edition voor dezelfde prijs als andere de special edition verkopen (deluxe is toch beter dan special?) en ik graag zeker wil weten dat ik de deluxe edition koop met season pass.
Nog steeds geen verzendbevestiging of wat dan ook. Hoop dat gamedumper het snel verzend. De mail die ik gister kreeg zegt dat ze al stock hebben maar verzenden gebeurt niet.

Savegame is niet meer te fixen. Je hebt ook niet de optie om terug te gaan naar een oudere savefile ofzo, slechter kan niet. Zie ook nog nergens waar ik een savefile kan downloaden.
Edit: Savegame gefixed. De oplossing: begin een nieuwe game, wacht het veel te saaie en lange intro filmpje af, aflsuiten, opnieuw de game starten, je nieuwe savegame is nu bugged en de oude doet het weer.. ONVOORSTELBAAR.
Waarom zijn games de laatste tijd zo verschrikkelijk buggy?
[ Voor 22% gewijzigd door Bremg op 24-11-2012 10:04 ]
Ik vroeg me af, kan je de key om online te spelen nou op iemand anders overzetten? Kan me voorstellen dat het lastig is, omdat de maker van het spel graag wil dat ik het in de winkel zou kopen
Hier trouwens totaal geen last van framedrops, heb eigenlijk altijd boven de 50fps op de hoogste instellingen. Ook als ik bovenop een toren zit en boven Boston uitkijk. Driverversie voor nVidia is 304.79. Wel een prachtig spel trouwens!
Ik heb geen last van een uitvallende controller, speel met een wired 360 controller op Windows 7.Infinchible schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 11:02:
Hebben meer mensen hier trouwens dat als je gaat vechten dat dan af en toe de controller uitvalt? Heb dat al meerdere malen gehad en dat alleen in het begin van het gevecht. Batterijen zijn net nieuw en tijdens klimmen en klauteren is er niets aan de hand. Raar probleem, het gaat om een Xbox controller op Windows.
Hier trouwens totaal geen last van framedrops, heb eigenlijk altijd boven de 50fps op de hoogste instellingen. Ook als ik bovenop een toren zit en boven Boston uitkijk. Driverversie voor nVidia is 304.79. Wel een prachtig spel trouwens!
Het spel ziet er inderdaad erg goed uit op de PC en het speelt ook weer lekker.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Voor het gedeelte in het verleden heb je niet zoveel voorkennis nodig. Zitten wel elementen in die een belangrijke rol (gaan) spelen (in heden en verleden). Maar je krijgt aan het begin een hele bondige samenvatting en ook tijdens het spelen wat kleine hints. Maar je mist toch dan wel het e.e.a. vrees iktechnoaddict schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 10:30:
Vanmiddag koop ik de PS3 versie van iemand over. Ik heb de voorgaande delen niet gespeeld. Hopelijk maakt dat niet al te veel uit (voor het verhaal?)
Volgens mij is het gebonden aan je PSN account. Dus waarschijnlijk moet je een nieuwe kopen.Ik vroeg me af, kan je de key om online te spelen nou op iemand anders overzetten? Kan me voorstellen dat het lastig is, omdat de maker van het spel graag wil dat ik het in de winkel zou kopenMaar ik ben sowieso geen MP speler. Aan de andere kant, als het makkelijk over te zetten is zou ik wellicht de MP eens willen checken.
[ Voor 175% gewijzigd door psychoclown op 27-11-2012 10:44 ]
Iemand enig idee om dat op te lossen?
EDIT: Gebruik de wired Xbox Controller, CPU: i7-2630QM GFX: GT540M
[ Voor 13% gewijzigd door ppiimm123 op 24-11-2012 17:43 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Verwijderd
Van wat ik her en der gelezen heb op verschillende fora is dat vrij veel mensen last hebben van slechte performance in Boston. Bij mij zelf loopt de game als een zonnetje, waar ik ook ben en crashes heb ik eveneens nog niet gehad. Wat zijn de rest van je specificaties?Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 20:23:
Klopt het dat wel veel mensen last hebben op de pc-versie van lag in Boston? Als ik naar beneden of naar boven kijk is er niks aan de hand, en ook de voorgaande missies gaan erg smooth, maar als ik in boston ben gaat de fps gelijk naar beneden. En dan komt het: ga ik naar de Kruidenierszaak dan crasht hij onmiddelijk. erg vervelend, misschien ligt het dat ik een laptop heb, en dat hij nogal warm wordt, maar een HD 5650 moet acIII toch aankunnen.
Mijn PC:
Intel i5-2500k
8GB DDR3
Radeon HD6870 1GB
Verwijderd
Oke ik moet dit toch nog even corrigerenOkasha schreef op donderdag 22 november 2012 @ 19:20:
Twee weken geleden spel gekocht en sindsdien uurtje of 5/6 gespeeld, maar het kan me niet echt bekoren. Te weinig actie, teveel gelul. Het vechten is gaaf, maar ik wil weer good-old huurmoord assignments. Nu ben ik handel aan het drijven, urenlange a-boeiende filmpjes aan het kijken over een verhaal dat niet meer te volgen is etc. ACTIE wil ik
Irritant:
- Snel reizen naar een ander gebied, vervolgens dan op de grens staan, maar nog wel in het vorige gebied, en met de rug naar waar je heen wilt. Dan moet je omdraaien, en gaat ie wéér laden. Zinloos!
De game is inderdaad erg traag met opstarten ja en het handeldrijven is ook niet echt aan mij besteed op dit moment aangezien ik geen flauw idee heb hoe het allemaal werkt. Nieuwe assassins recruteren is ook een stuk minder leuk dan bij voorgaande delen vind ik en bij veel sidequests tast je behoorlijk in het duister van wat je nou precies moet doen. Maar ondanks die puntjes echt een geweldige game!Okasha schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:26:
[...]
Oke ik moet dit toch nog even corrigerenHet spel heeft gewoon een erg lange opstart tijd.. Nu lekker de steden aan het veroveren en de missies aan het doen. Snap van het hele handel drijven nog steeds de ballen niet, denk dat dat meer iets is voor mensen die tijd over hebben
Het vechten is wel echt veel uitdagender geworden, ik heb regelmatig dat ik verlies, vooral wanneer er na een lang gevecht opeens nóg een hele groep aan komt rennen. Ik moet dan alles uit de kast halen of het op het rennen zetten..
Irritant:
- Snel reizen naar een ander gebied, vervolgens dan op de grens staan, maar nog wel in het vorige gebied, en met de rug naar waar je heen wilt. Dan moet je omdraaien, en gaat ie wéér laden. Zinloos!
Iemand trouwens nog tips om snel wat geld te verdienen? Ik wil m'n schip namelijk upgraden
Verwijderd
Ontopic:
Hebben meer mensen er last van dat het spel te veel naar completionist duwt. Ik ben het overzicht totaal kwijt na de eerste 9 sequences. Ben met veel te veel tegelijk bezig waardoor ik geen zin meer heb om door te gaan. Heb al een week niet gespeeld. Nou is Halo 4 een totale bazenspel maar dat is AC3 ook. Vind het jammer dat het spel zo veel te doen heb en ik het niet bij kan houden.
enfin, hij loopt lekker in eyefinity (5760x1080) met een enkele 7950, en een i5 3570k op 4,5 ghz
Illegale software illegaal, dat zie je niet veel.Wombat13 schreef op zondag 25 november 2012 @ 12:54:
[...]
In Nederland is het downloaden van illegale software sowieso al illegaal. Films en muziek mogen (nog), illegale software downloaden heeft nooit gemogen. Laat staan het aanpassen van die software d.m.v. cracks..
Cunning linguist.
Tijdstip van schrijven gezien?Bart ® schreef op zondag 25 november 2012 @ 21:09:
[...]
Illegale software illegaal, dat zie je niet veel.
Ik draait op pc-versie en heb beetje last van tearing
Maar ziet wel mooi uit tegenover vorige versie is wel degelijk vooruitgang geboekt.
foto's van bloedbad
https://www.dropbox.com/s...12_11_25_17_26_36_889.bmp
voor meer foto's
https://www.dropbox.com/sh/yc07rldp61hkspn/HnQmFQFXOS
ik heb het spel gekocht bij HDWOW in de UK maar nog lang niet binnen helaas. Dus heb ik hem gedownload zodat ik toch alvast kan beginnen met de singleplayer. ben ik nu ook een stoutert?

Anyway. op hoogte anti analising settings krijg ik een soort van heftige artifacts. witte lijnen door het beeld. Dit is opgelost als ik hem van highest naar high zet. maarja, daar kopen we de HD7970 niet voor.
Iemand ideeen? kan dit opgelost worden doormiddel van nieuwe videokaart drivers of is dit een known bug die google mij niet kan vertellen?
I
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Mwa, ik heb dat probleem dus ook. Ben nu die domme dingen aan het doen zoals de Working Man Encyclopedie, Frontier challenges enz. Ik heb zojuist alle forten, veren, contracts, ship missions, Assassin missions enz. gedaan. Heb nu ook mkijn assassins posse compleet dus die ook maar aan het levelen naar lvl 11 (Assassin)Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:41:
Discussie hoort hier niet thuis. Maar probeer dat domme argument van 'even proberen zonder toestemming van de verkoper, voordat ik koop' eens met een TV, auto, handtas of diepvrieskalkoen. Je bent strafbaar. Omdat het niet mag. Dat je iets wil en makkelijk, ongestraft kan, betekent niet dat het mag.
Ontopic:
Hebben meer mensen er last van dat het spel te veel naar completionist duwt. Ik ben het overzicht totaal kwijt na de eerste 9 sequences. Ben met veel te veel tegelijk bezig waardoor ik geen zin meer heb om door te gaan. Heb al een week niet gespeeld. Nou is Halo 4 een totale bazenspel maar dat is AC3 ook. Vind het jammer dat het spel zo veel te doen heb en ik het niet bij kan houden.
Ugh, en dan zit ik pas op Sequence uhhh 9? Eerste part daarvan iig (net in NY aangekomen en die eerst helemaal uitgekamt
Over de underground gesproken: Iemand die deze gebruikt afgezien van de Fast Travel Locations? Ik vind het maar een raar iets in de AC reeks; ik heb het alleen maar explored omdat mijn OCD vereiste dat ik de hele kaart (incl. doolopende steegjes

Spendeer even een uur in de frontier en jaag dan vooral veel Elk en Deer (en als je ze vind; beer). Daarnaast; koop ASAP alle kaarten zodat je alle kistjes en dergelijke kan verzamelen. Leveren heel snel heel veel geld opSomerenV schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:57:
[...]
De game is inderdaad erg traag met opstarten ja en het handeldrijven is ook niet echt aan mij besteed op dit moment aangezien ik geen flauw idee heb hoe het allemaal werkt. Nieuwe assassins recruteren is ook een stuk minder leuk dan bij voorgaande delen vind ik en bij veel sidequests tast je behoorlijk in het duister van wat je nou precies moet doen. Maar ondanks die puntjes echt een geweldige game!
Iemand trouwens nog tips om snel wat geld te verdienen? Ik wil m'n schip namelijk upgraden
[ Voor 21% gewijzigd door Notna op 26-11-2012 08:48 ]
Ik heb even een stomme vraag. Als je wordt aangevallen door een dier, wat moet je dan doen om het te overleven? Met stom toeval heb ik één keer eens een aanval van een wolf overleefd, maar daarna word ik altijd afgeslacht. Moet je de counterknop bashen? Ingedrukt houden? Een andere knop? Een toetsencombinatie? Ik heb werkelijk geen idee.
Counteren gaat bij mij ook niet altijd goed. Zodra een vijand aanvalt (rood logo boven zijn hoofd verschijnt) druk ik op de counter knop; spel vertraagt, en dan druk ik op de aanval knop. Dat werkt vaak, maar bij sommige figuren niet. Of zijn dat typische leiderfiguren die dus lastiger zijn om te verslaan?
Verder is mijn indruk dat de afstanden te groot zijn, en het tempo (te) laag. Te veel verhaal dat met filmpjes wordt uitgelegd, en te weinig door het spel. Terwijl het tijdens het spelen juist vaak onduidelijk is wat de bedoeling is. Dit is een duidelijke afwijking van de rest van de reeks.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
De grotere vijanden (de Schotten met een bijl bijv. of de leiders van een groep soldaten) laten zich niet dood counteren; die moet je eerst disarmen alvorens je ze dood kan steken. Anders krijg je een kopstoot of een vuist naar je gezicht. De rest kan je wel kapotdoodcounteren dus dat is easy enough. Maar je merkt snel genoeg (en onthoudDrivinUCrazy schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:02:
Voor degenen die een muis met meerdere knoppen hebben; deze kun je gewoon remappen zodat je bijvoorbeeld de duimknoppen kunt gebruiken. Net zoals in de eerdere versies van AC.Ik ben tot nu toe dus redelijk tevreden over de tobo+muis besturing.
Ik heb even een stomme vraag. Als je wordt aangevallen door een dier, wat moet je dan doen om het te overleven? Met stom toeval heb ik één keer eens een aanval van een wolf overleefd, maar daarna word ik altijd afgeslacht. Moet je de counterknop bashen? Ingedrukt houden? Een andere knop? Een toetsencombinatie? Ik heb werkelijk geen idee.
Counteren gaat bij mij ook niet altijd goed. Zodra een vijand aanvalt (rood logo boven zijn hoofd verschijnt) druk ik op de counter knop; spel vertraagt, en dan druk ik op de aanval knop. Dat werkt vaak, maar bij sommige figuren niet. Of zijn dat typische leiderfiguren die dus lastiger zijn om te verslaan?
Verder is mijn indruk dat de afstanden te groot zijn, en het tempo (te) laag. Te veel verhaal dat met filmpjes wordt uitgelegd, en te weinig door het spel. Terwijl het tijdens het spelen juist vaak onduidelijk is wat de bedoeling is. Dit is een duidelijke afwijking van de rest van de reeks.
WBT het doodmaken van dieren als je aangevallen wordt; bop de Xbox/PS 3 heb je quicktime events. Oftewel; je moet eerst altijd B indrukken (counter) en dan wisselend X/Y/A nagelang wat het spel je aangeeft. Geen idee of dit ook met de PC is maar je kan het niet missen; zou midden in je scherm moeten staan.
Overigens bij deze dieren; Wolfen gaan altijd in 1 keer dood, beren, Elks, bobcat's, jaguars enz niet; die moet je een keer of wat doen TENZIJ je na de eerste keer meteen je hidden knife gebruikt; gaan ze lekker snel dood van
Aha, ik had al zo'n vermoeden. Nou ja, goed dat ze het "probleem" hebben aangepakt dat je met counteren alles en iedereen kunt verslaan. Straks eens even proberen.Notna schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:13:
[...]
De grotere vijanden (de Schotten met een bijl bijv. of de leiders van een groep soldaten) laten zich niet dood counteren; die moet je eerst disarmen alvorens je ze dood kan steken. Anders krijg je een kopstoot of een vuist naar je gezicht. De rest kan je wel kapotdoodcounteren dus dat is easy enough. Maar je merkt snel genoeg (en onthoud) welke je eerst moet disarmen als je het wat vaker doet.
Er komt inderdaad iets in beeld te staan, maar daar reageert ie niet op. Of ik doe iets verkeerd, of het komt doordat ik die knop heb geremapt en dat ie alsnog naar de oude knop kijkt. Maar, ik heb één keer een gelukstreffer gehad, dus het zal wel aan mij liggen.WBT het doodmaken van dieren als je aangevallen wordt; bop de Xbox/PS 3 heb je quicktime events. Oftewel; je moet eerst altijd B indrukken (counter) en dan wisselend X/Y/A nagelang wat het spel je aangeeft. Geen idee of dit ook met de PC is maar je kan het niet missen; zou midden in je scherm moeten staan.
Of gewoon in homestead langs de rivier aan de kant van je villa en dan aan de waterval kant van de brug, daar lopen ontzettend veel bevers die makkelijk te killen zijn omdat ze zo traag zijn en leveren ~150 op. Loop nu zelf met 60 bever huiden rond, binnen kort maar een keer alles verkopenNotna schreef op maandag 26 november 2012 @ 08:46:
Spendeer even een uur in de frontier en jaag dan vooral veel Elk en Deer (en als je ze vind; beer). Daarnaast; koop ASAP alle kaarten zodat je alle kistjes en dergelijke kan verzamelen. Leveren heel snel heel veel geld op
ik heb toevallig deze legaal gekocht, maar de ubisoft service is zo bagger dat ik volgende keer gewoon weer ga downloaden. Maar even over jou reactie, die slaat natuurlijk nergens op. als ik het testen voor koop argument uitprobeer op tv en auto en al die andere dingen, ja als ik een auto zou kunnen downloaden om het uit te proberen zou ik het doen. Sterker nog, je kan tegenwoordig testritjes maken. Natuurlijk zou ik andere dinge als game downloaden als het kon, zodat je zeker weet dat je een goede koop gaat doen. Dat dat niet mag volgends de huidige wetgeving is gewoon een fout in het huidige denken. Ik ben van mening dat het uitproberen voor gebruiken een product alleen maar kan verbeteren. Dat je dan geen ondersteuning voor een product krijgt is natuurlijk logisch, daar ben ik het met je eens.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2012 @ 14:41:
Discussie hoort hier niet thuis. Maar probeer dat domme argument van 'even proberen zonder toestemming van de verkoper, voordat ik koop' eens met een TV, auto, handtas of diepvrieskalkoen. Je bent strafbaar. Omdat het niet mag. Dat je iets wil en makkelijk, ongestraft kan, betekent niet dat het mag.
...
Redelijk tevreden over de tobo+muis besturing van AC3. Hoe tevreden was je over de besturing van de vorige games? Ik ben nog steeds aan het nadenken of ik de game ga aanschaffen. Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen met tobo+muis besturing. En om nu het spel te gaan "proberen" via de onofficiële weg zie ik niet zo zitten.DrivinUCrazy schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:02:
Voor degenen die een muis met meerdere knoppen hebben; deze kun je gewoon remappen zodat je bijvoorbeeld de duimknoppen kunt gebruiken. Net zoals in de eerdere versies van AC.Ik ben tot nu toe dus redelijk tevreden over de tobo+muis besturing.
En nee, ik ga geen controler gebruiken en ja, ik weet het, dat werkt veel beter. Die discussie hebben we een paar dagen geleden al eens gevoerd. Er is geen reden om die weer opnieuw met mij te voeren, want ik heb last van een selectief gehoor. Zal wel de ouderdom zijn
Probleem daar is dat er niet 1 zo'n hoog ventje loopt, maar een stuk of 5-6 en dat er veel mensen zich op de muren opstellen om te schieten. Uiteindelijk is het dus gelukt, maar was weer ouderwets fijne uitdaging. daarna viel op dat ook buiten van die moeilijke ventjes lopen. Zeker als je daar 2-3 van om je heen hebt staan móet je echt rennen of rookbom gebruiken, omdat als je 1 hebt geblocked en daarna wilt terugslaan, krijg je al mep van de ander. Klappen doen vrij veel damage en na 4-5 heb je echt een probleem.
Ik kan zelf totaal niet overweg met een controller. Ben ik simpelweg niet gewend. Mijn eerste AC was deeltje twee en net als hier in AC3 speelt de toetsenbord - muis combi voor mij als een zonnetje. Heb daar zelf echt geen enkel probleem mee.RoseSolane schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:37:
Redelijk tevreden over de tobo+muis besturing van AC3. Hoe tevreden was je over de besturing van de vorige games? Ik ben nog steeds aan het nadenken of ik de game ga aanschaffen. Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen met tobo+muis besturing. En om nu het spel te gaan "proberen" via de onofficiële weg zie ik niet zo zitten.
Het is weer even wennen om de toetsen in de vingers te krijgen na lange tijd geen AC meer gedaan te hebben, maar ik loop, ren, spring, klim, vecht, schiet, etc. etc. weer alsof ik nooit anders heb gedaan. Ik moet alleen mijn muisgevoeligheid nog wat bijstellen, want die is nog een beetje te rap, maar dat is alles.
Geen grote wijzigingen ten opzichte van de vorige delen? Er was sprake van een slechtere ondersteuning van toetsenbord - muis combi.Weakling schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:46:
[...]
Ik kan zelf totaal niet overweg met een controller. Ben ik simpelweg niet gewend. Mijn eerste AC was deeltje twee en net als hier in AC3 speelt de toetsenbord - muis combi voor mij als een zonnetje. Heb daar zelf echt geen enkel probleem mee.
Het is weer even wennen om de toetsen in de vingers te krijgen na lange tijd geen AC meer gedaan te hebben, maar ik loop, ren, spring, klim, vecht, schiet, etc. etc. weer alsof ik nooit anders heb gedaan. Ik moet alleen mijn muisgevoeligheid nog wat bijstellen, want die is nog een beetje te rap, maar dat is alles.
Verwijderd
Ik zou niet weten waar dat verhaal vandaan komt, misschien dat ik verderop er ineens toetsencombinaties bij ga krijgen die anders waren dan voorheen, maar vooralsnog heb ik totaal niet het idee (voor zover mijn geheugen me niet in de steek laat) andere of moeilijkere toetsencombinaties te moeten gebruiken.RoseSolane schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:47:
Geen grote wijzigingen ten opzichte van de vorige delen? Er was sprake van een slechtere ondersteuning van toetsenbord - muis combi.
Vrij logisch lijkt mij, omdat je beter in 360 graden kan lopen (zelfde waarom fifa of racegames veel beter zijn met controller) en het echt een game is waarbij je lekker onderuit kan hangen
Ik game beter als ik een wat actiever houding aanneem.Ereaser schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:54:
[...]
Vrij logisch lijkt mij, omdat je beter in 360 graden kan lopen (zelfde waarom fifa of racegames veel beter zijn met controller) en het echt een game is waarbij je lekker onderuit kan hangen
Beter in 360 graden lopen is een punt in het voordeel van een controler en is ook de reden dat ik die gebruik in FIFA. Daar is het lopen met mijn poppetje zo veel belangrijk dan alle andere handelingen dat ik in dat spel niet meer zonder controler kan. Maar in AC3 zijn er nog zoveel andere dingen belangrijk dat de betere beweging met een controler niet zou moeten opwegen tegen de nadelen. Ware het niet dat Ubisoft een zeer slechte console port heeft gemaakt als het gaat om de interface/besturing. Maar met die van AC2 kon ik uit de voeten dus zal het me ook wel lukken met die van AC3.
Weakling bedankt voor het antwoord.
En toch weer een discussie. Maar nu werd er tenminste nog enige argumentatie gegeven (en een artikel met de mening van Ubisoft).
Ben ik het mee eens dat het bewegen niet zo'n grote impact heeft, maar ik zie verder geen verschillen tussen controller en toestenbord + muis die voordelen hebben.RoseSolane schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:21:
[...]
Ik game beter als ik een wat actiever houding aanneem.
Beter in 360 graden lopen is een punt in het voordeel van een controler en is ook de reden dat ik die gebruik in FIFA. Daar is het lopen met mijn poppetje zo veel belangrijk dan alle andere handelingen dat ik in dat spel niet meer zonder controler kan. Maar in AC3 zijn er nog zoveel andere dingen belangrijk dat de betere beweging met een controler niet zou moeten opwegen tegen de nadelen. Ware het niet dat Ubisoft een zeer slechte console port heeft gemaakt als het gaat om de interface/besturing. Maar met die van AC2 kon ik uit de voeten dus zal het me ook wel lukken met die van AC3.
Weakling bedankt voor het antwoord.
En toch weer een discussie. Maar nu werd er tenminste nog enige argumentatie gegeven (en een artikel met de mening van Ubisoft).
Even wat algemener:
Ubisoft had vooral het selecteren van items een stuk beter kunnen doen.
Op xbox duurt het me toch een beetje te lang voordat de interface laad, dus gebruik ik meestal gewoon de wapens onder mijn quick select. In brotherhood en revelations ging dit toch een stuk soepeler.
Die snap ik niet. In 360 graden lopen? Wat bedoel je daarmee? Dan sta je met je neus toch weer precies dezelfde kant op? Of bedoel je kiten rondom een mob? Dat laatste lukt mij prima met toetsenbord en muis, maar zoals gezegd is dat ook omdat ik daarmee "opgegroeid" ben.Ereaser schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:54:
Daarnaast vond ik het Ubisoft verhaaltje nogal ... ehmm ... apart. Klinkt zo net alsof ze de PC besturing er maar snel even ingepropt zouden hebben, maar dat is totaal niet het geval vind ik. Het werkt allemaal vrij intuitief, soepel en vlekkeloos. Net zo goed als in voorgaande delen in ieder geval.
Ik bedoel dat je alle kanten van de 360 graden cirkel uit kan lopen, dus bijvoorbeeld je loop rechtvooruit en dan loop je schuin 10 graden naar rechts toe terwijl je camera in het zelfde standpunt blijft.Weakling schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:39:
[...]
Die snap ik niet. In 360 graden lopen? Wat bedoel je daarmee? Dan sta je met je neus toch weer precies dezelfde kant op? Of bedoel je kiten rondom een mob? Dat laatste lukt mij prima met toetsenbord en muis, maar zoals gezegd is dat ook omdat ik daarmee "opgegroeid" ben.
Daarnaast vond ik het Ubisoft verhaaltje nogal ... ehmm ... apart. Klinkt zo net alsof ze de PC besturing er maar snel even ingepropt zouden hebben, maar dat is totaal niet het geval vind ik. Het werkt allemaal vrij intuitief, soepel en vlekkeloos. Net zo goed als in voorgaande delen in ieder geval.
De oudjes onder ons kunnen dat ook met een toetsenbord en een muisEreaser schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:58:
[...]
Ik bedoel dat je alle kanten van de 360 graden cirkel uit kan lopen, dus bijvoorbeeld je loop rechtvooruit en dan loop je schuin 10 graden naar rechts toe terwijl je camera in het zelfde standpunt blijft.
Ik snapte in begin niet waarom ik met Haytam begon, want elke review etc ging over Connor, dus was al bang dat ik de verkeerde game had
Toen het over Connor begon vielen alle puzzelstukjes op zijn plaats, wat een heerlijk verhaal is dit eigenlijk. ALles gebeurt in het belang van het verhaal op een paar kleine sidemissions na.
Dik tevreden met deze game, besturing is ook een eitje wat ik minder vond in AC en AC2. (speel op PC btw).
Draait op medium (laag kan niet?) en op 1366*768 resolutie prima op onderstaande specs.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
heb ze maar gewoon neergeschoten nu
[ Voor 21% gewijzigd door Lennardnl op 26-11-2012 18:52 ]
Je kan je settings natuurlijk aanpassen, kwaliteit van het één en ander lager zetten. Probeer het dan nog eens. Zelf draait het hier als een zonnetje op alle high settings en zo'n dikke bak heb ik nou ook weer niet (Intel i5 2500, 8GB DDR3, AMD Radeon HD6850, 1440x900).
Ik heb een Xbox 360 controller gekocht (for Windows, wired), omdat ik het met kb/muis niet vind spelen en het spel grafisch volgens mij veel mooier is dan op de consoles. Bijv. al te zien aan het water op het grote schip in het begin van het verhaal of de zeilen van het schip... echt heel erg realistisch!
Anyway, ik moet nog wennen aan de nieuwe vechttechnieken en ik moet nog een beetje wennen aan welke knoppen wat zijn, omdat ik normaal de PS3 controller gewend ben. A,B,X,Y nog even uit het hoofd leren voor aanvallen van dieren.
Mag ik vragen waarom je niet in High quality speelt op die specs? Ik heb een overclockte Q6600, een GTX470 en speel op High. Heb het aantal FPS niet gemeten (wil ik wel doen als je dat graag wilt weten), en het spel speelt vloeiend. Resolutie is 1920 x 1080.Quad schreef op maandag 26 november 2012 @ 16:25:
Sinds vrijdag aan het spelen, wat een heerlijke game! Ben nu al bij Sequence 5 volgens mij, heb net het eerste gevecht op het schip gehad, erg leuk!
Ik snapte in begin niet waarom ik met Haytam begon, want elke review etc ging over Connor, dus was al bang dat ik de verkeerde game had.
Toen het over Connor begon vielen alle puzzelstukjes op zijn plaats, wat een heerlijk verhaal is dit eigenlijk. ALles gebeurt in het belang van het verhaal op een paar kleine sidemissions na.
Dik tevreden met deze game, besturing is ook een eitje wat ik minder vond in AC en AC2. (speel op PC btw).
Draait op medium (laag kan niet?) en op 1366*768 resolutie prima op onderstaande specs.
Edit: ik ben een koekwous. Had niet goed gekeken naar je videokaart.
[ Voor 3% gewijzigd door Roy23 op 26-11-2012 19:23 ]
Redelijk tevreden betekent bij mij: net zo tevreden als met de andere AC games. Ik heb alle voorgaande delen met tobo en muis uitgespeeld, en ben vrijwel nooit ergens ongewenst vanaf gesprongen. Ik herken die klacht van veel mensen dan ook niet.RoseSolane schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:37:
[...]
Redelijk tevreden over de tobo+muis besturing van AC3. Hoe tevreden was je over de besturing van de vorige games? Ik ben nog steeds aan het nadenken of ik de game ga aanschaffen. Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen met tobo+muis besturing. En om nu het spel te gaan "proberen" via de onofficiële weg zie ik niet zo zitten.
En nee, ik ga geen controler gebruiken en ja, ik weet het, dat werkt veel beter. Die discussie hebben we een paar dagen geleden al eens gevoerd. Er is geen reden om die weer opnieuw met mij te voeren, want ik heb last van een selectief gehoor. Zal wel de ouderdom zijn![]()
Het enige waar ik nog wel eens moeite mee heb is het locken van een bepaalde tegenstander. Maar, dat was ook in de andere games precies zo. Dit komt gewoon doordat het geen FPS is waarbij je zelf over de loop van je wapen kijkt. Redelijk tevreden betekent bij mij ook dat ik sommige functies misschien nog iets anders moet remappen, omdat bijvoorbeeld de knop voor eagle vision, iets dat in ieder spel terugkomt, per AC spel verandert.

Ik speel dus weer als vanouds, op de nieuwe functies na, maar dat is gewoon gewenning.
Lopen is voor mij: recht vooruit/achteruit/zijwaarts, en schuin vooruit/achteruit. Simpel gezegd: iedere 45 graden. Dat kan met het tobo dus gewoon. Ik hoef niet 3 graden naar rechts vooruit te lopen. Indien gewenst draai ik gewoon 3 graden met de muis, klaar. En dat is juist iets wat ik met een controller niet voor elkaar krijg.
Verwijderd
Uiteraad weggelopen van Xbox toen het te erg werd met het gelul, half uur later teruggekomen en elke malloot die ooit bij Ubisoft heeft gewerkt komt nog steeds langs mijn scherm gerold. Dit is bijna grappig te noemen.
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 23:19 ]
Verwijderd

Lol, ik ben nog niet aan het einde,maar moest gister iets met energie in "het heden" doen en toen zzzz ging zzzzzzzz ze af en toe zwevezzzzrigezzzz dingen zzzzz unskippable zzzzzeggenVerwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 23:17:
Zo. AC3 wint met stip de award voor langste, saaiste einde allertijden. Denk je klaar te zijn met het gewauwel, wat nul verband houdt met de interessante gedeeltes van het spel, komen er credits van een half uur. Unskippable. Wat een suf gedoe is dit zeg.
Uiteraad weggelopen van Xbox toen het te erg werd met het gelul, half uur later teruggekomen en elke malloot die ooit bij Ubisoft heeft gewerkt komt nog steeds langs mijn scherm gerold. Dit is bijna grappig te noemen.

haha, zeker AC1, AC2, Brotherhood en Revelations niet gespeeld zekerOkasha schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 06:06:
[...]
Lol, ik ben nog niet aan het einde,maar moest gister iets met energie in "het heden" doen en toen zzzz ging zzzzzzzz ze af en toe zwevezzzzrigezzzz dingen zzzzz unskippable zzzzzeggendacht dat ik dood ging
Wilde gewoon vechten! HOER!
Man wat is dat verhaal slap zeg