Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

offtopic:
Greet? Is dat autocorrect? :p

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
gambieter schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:22:
[...]

offtopic:
Greet? Is dat autocorrect? :p
offtopic:
Het is een soort geintje, ooit geboren als autocorrect, nu vaak door bijv. blogs gekscherend gebruikt. Ik vind het wel mooi ;)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Volgens mij zit Geert daar een beetje naast. Nooit gemerkt dat de SP nou zo veel met Europa of de multiculturele samenleving op heeft. Maar Geert zal wel denken dat de methode die zo goed werkt tegen PvdA en GL ook wel geschikt zal zijn voor de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

anandus schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:32:
offtopic:
Het is een soort geintje, ooit geboren als autocorrect, nu vaak door bijv. blogs gekscherend gebruikt. Ik vind het wel mooi ;)
offtopic:
Kijk uit, voor het wordt gezien als een naamsverbastering ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 20:05
downtime schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 19:47:
Volgens mij zit Geert daar een beetje naast. Nooit gemerkt dat de SP nou zo veel met Europa of de multiculturele samenleving op heeft. Maar Geert zal wel denken dat de methode die zo goed werkt tegen PvdA en GL ook wel geschikt zal zijn voor de SP.
Kwestie van je vijanden kiezen. De strijd gaat voorlopig tussen VVD en SP dus dat zijn de vijanden.
Deze speech is wel weer heel grappig om te lezen hoor. Wat een ongefundeerde maar aanlokkelijke oneliners!

"Afrika zal blij zijn met ome Emiel!"

Awesome.
Beetje jammer dat het om onze toekomst gaat en geen cabaret is, maar het doet wel weer stof opwaaien en het maakt goede televisie >:)

[ Voor 23% gewijzigd door Makkelijk op 24-08-2012 21:37 ]

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ah, dus kroegpraat met oneliners en een all out flamewar in de politiek, dat doet er toe, goeie TV?

Laat je vooral niet vermoeien door inhoud. :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mux
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:04

mux

99% efficient!

Dat is politiek 2.0. Even nietszeggend als vroeger, maar amusanter :P

edit: maar ik blijf erbij, Wilders heeft het beste haar van alle politici.

[ Voor 36% gewijzigd door mux op 25-08-2012 10:47 ]

Youtube: PowerElectronicsBlog - Plank2 (4W computer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
mux schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 10:47:
Dat is politiek 2.0. Even nietszeggend als vroeger, maar amusanter :P

edit: maar ik blijf erbij, Wilders heeft het beste haar van alle politici.
en de meest stalen zenuwen van allemaal, en is mentaal het sterkste.
verder moet ieder voor zich weten wat ze van wilders vinden!

Ik sta achter veel van zijn dingen, niet alles.
maar brussel moet lekker opzouten,
de eurozone uit,
en gulden terug, vind de euro een schijtvaluta.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Dutchzilla schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:46:
[...]
Agree! De Gulden zag er veel mooier uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:46

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Megamind schreef op zondag 02 september 2012 @ 22:48:
[...]

Agree! De Gulden zag er veel mooier uit!
Precies! En who cares als er in onze portemonnee nog maar de halve hoeveelheid muntjes is te vinden omdat onze rijkdom in elkaar stort. Het zijn wel mooie muntjes en prachtige biljetten :Y

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Oeh weet je wat we kunnen doen om te voorkomen dat die Gulden dan kapot gespeculeerd wordt? We koppelen hem aan een grote munteenheid van onze buren, oeh de Euro. Als we hem dan gewoon er 1 op 1 aan koppelen hebben we geen gezeik met dat anders de horeca het zeker weten weer verschrikkelijk in hun voordeel gaat afronden. Hebben we wel onze mooie guldens, zonder veel van de nadelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

furby-killer schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:08:
Oeh weet je wat we kunnen doen om te voorkomen dat die Gulden dan kapot gespeculeerd wordt? We koppelen hem aan een grote munteenheid van onze buren, oeh de Euro. Als we hem dan gewoon er 1 op 1 aan koppelen hebben we geen gezeik met dat anders de horeca het zeker weten weer verschrikkelijk in hun voordeel gaat afronden. Hebben we wel onze mooie guldens, zonder veel van de nadelen :+
Als we nu gewoon stickertjes met "Gulden" printen en deze verspreiden om deze op het woord "Euro" op de eurobiljetjes te plakken dan is dat ook nog veel goedkoper dan nieuwe guldens te drukken, te verspreiden en de euro's in te nemen.....

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online

Sport_Life

Solvitur ambulando

L1nt schreef op maandag 03 september 2012 @ 12:22:
[...]

Als we nu gewoon stickertjes met "Gulden" printen en deze verspreiden om deze op het woord "Euro" op de eurobiljetjes te plakken dan is dat ook nog veel goedkoper dan nieuwe guldens te drukken, te verspreiden en de euro's in te nemen.....
Die PVV -stemmers hebben toch niks door!

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VantageR
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Net op uitzendinggemist gezien: Reporter, met een behoorlijk onthullende uitzending over o.a. de PVV-leden die nu in Brussel zitten. Vond ik toch wel de moeite waard om hier even te delen.

http://reporter.dossierjo...2/afleveringen/07-09-2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

[...]

de eurozone uit,
Waarom vind je de euro een schijtvaluta?

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-07 11:23
[...]

de eurozone uit,
En waar sta je dan niet achter? Misschien kan je dat beter onderbouwen dan waar je wel achter staat.
Verder ben ik je wel dankbaar dat ik zelf mag weten wat ik van Wilders vind.

Heb ook die Reporter-uitzending gekeken. Vond het niet echt een eye-opener. Eigenlijk had ik het zo wel een beetje verwacht. Lekker beetje kankeren op Brussel, maar wel € 300 / dag opstrijken om dat vervolgens te verbrassen in de kroeg.
Het het "onafhankelijke" onderzoek door Lombard door Europa laten betalen vind ik enerzijds triest maar anderzijds amusant. Het getuigt in ieder geval niet van goede smaak, maar ja, die kwalificatie ambiëert de PVV zoiezo niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Witte op 11-09-2012 12:20 ]

Houdoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online
Hmmm... als je PVV zou stemmen, maar niet PvdA-leider Diederik Samsom in het torentje wilt hebben, kan je beter zeker VVD stemmen?
Zo gek veel schelen ze niet eigenlijk, de grootste verschillen volgens de Stemwijzer:
  • Tekort Begroting: Het tekort op de begroting mag in 2013 niet meer dan 3% bedragen.
    VVD: Eens
    PVV: Oneens
  • Toezicht banken: Er moet Europees toezicht op banken komen.
  • Kinderbijslag: De hoogte van de kinderbijslag moet afhangen van het inkomen.
    VVD: Oneens
    PVV: Eens
  • WW-uitkering: De periode dat iemand een WW-uitkering krijgt moet veel korter worden, maar het bedrag moet de eerste maanden wel omhoog.
  • AOW-leeftijd: De leeftijd waarop iemand AOW krijgt moet 65 jaar blijven, in ieder geval tot 2020.
  • Ontslagrecht: Het moet voor werkgevers gemakkelijker worden om werknemers te ontslaan.
  • Studiebeurs: De regering moet de studiebeurs afschaffen. Studenten moeten voortaan geld lenen voor hun studie.
  • Nieuwe moskeeën: De bouw van nieuwe moskeeën moet stoppen.
    VVD: Neutraal: zolang het geen inbreuk maakt op onze kernwaarden en er geen salafisten bij elkaar komen die integratie actief tegenwerken
  • Huur woningen: Verhuurders van woningen moeten zelf kunnen bepalen hoeveel huur ze vragen.
  • Megastallen: Er mogen meer megastallen komen als zij voldoen aan eisen op het gebied van volksgezondheid, dierenwelzijn en milieu.
  • Marktwerking zorg: Er moet meer concurrentie tussen zorginstellingen (marktwerking) komen.
  • Eigen risico huisarts: De huisarts moet onder het eigen risico in de zorg vallen.
  • JSF: Nederland moet zich terugtrekken uit het project voor de ontwikkeling van het gevechtsvliegtuig JSF.
  • Bezuinigingen defensie: De regering moet afzien van nieuwe bezuinigingen op defensie.
Dus... dat zijn de 14 verschillen tussen de PVV en de VVD volgens de Stemwijzer.

Tactisch stemmen op de VVD levert mogelijk een andere coalitie op, als de VVD hoger uitkomt dan de PvdA? De VVD samen met de PVV vervolgens levert weer geen coalitie op, want niemand wilt als 3e partij daarbij, dus dat wordt dan mogelijk VVD, PvdA en.... tsjah, wat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*, rant

[ Voor 96% gewijzigd door Migrator op 09-06-2017 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:57

Croga

The Unreasonable Man

Verwijderd schreef op vrijdag 9 juni 2017 @ 22:03:
Wat mij opvalt is dat werken in Nederland niet loont, als je meer dan de drempel verdient wordt je teruggepakt door de Belastingdienst zodat je netto achteruit gaat, voor mijn gevoel gaat de EU dezelfde kant op, belasting heffen op diegene die het brood verdient
Het hele probleem is niet zozeer "belasting heffen op diegene die het brood verdient". Het probleem is dat de belasting geheven worden op degenen die de kleine stukjes brood verdienen terwijl degenen die het kaviaar verdienen er heel erg weinig last van hebben.
Zeg ik uit ervaring; ik ga van 80k per jaar naar 140k per jaar en die 60k mag ik zo'n 40k zelf van houden....

Dat is het gevolg van tientallen jaren VVD beleid; De zwaarste lasten worden niet meer gedragen door de sterkste schouders maar door de meeste schouders. Volgens mij heet dat communisme >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dit topic is totaal niet meer actueel en hoeft niet voor een rant omhoog te worden geschopt. Slotje dus.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Dit topic is gesloten.