Ben het lijstje nog eens door aan het lopen, en het wordt triester en triester:
In ieder geval van die drie laatsten gaat 'terugsturen' dus knap lastig worden, je komt er iig niet van 'het probleem' mee af, je zadelt er gewoon een andere gemeente op.
En toen was mijn teiltje vol. Even wachten, pak ik een nieuw teiltje. Want dit is nog maar een kleine greep, meer niet.
Het is zo triest dat het bijna (let op: bijna) vanzelf lachwekkend wordt....
De PVV weet niet eens waar ze het over hebben, "de Antillen" bestaan al anderhalf jaar niet meer, dat zijn nu soevereine landen binnen het koninkrijk (Sint Maarten, Aruba, Curacao) of bijzondere gemeenten (Bonaire, Sint Eustatius, Saba).Criminele Antillianen terug naar de Antillen
In ieder geval van die drie laatsten gaat 'terugsturen' dus knap lastig worden, je komt er iig niet van 'het probleem' mee af, je zadelt er gewoon een andere gemeente op.
Dus ook niet voor een aanzienlijk aantal autotochtone Nederlanders? Want als je ziet hoe de gemiddelde jongere 'Nederlands' spreekt, dat is ook behoorlijk belabberd. Of zou het toch wat discriminerender bedoelen?Geen uitkeringen voor boerkadragers of wie belabberd Nederlands spreekt
Waarom AOW weer wel? Laat me raden: zieltjes/stemmen winnen bij de pensionado's? Ben dan consequent, en doe GEEN ENKELE uitkering naar het buitenland (niet dat dat nu wenselijk is, maar het is iig consequent).Stopzetten uitkeringen naar het buitenland, uitgezonderd AOW
Goh... kan het nog korter door de bocht? kan het nog wat denigrerender?Gemeenten of provincies die aan multikul-subsidies doen worden gekort
Ja, echt de allerhoogste prioriteit. Laten we ze allemaal een bomberjack geven. Of allemaal een leger-uniform.Politie-uniform met meer uitstraling
Ja hoor. Doen we. O, daar is de kopvoddentax weer. Echt de hoogste prioriteit ja.Verbied de boerka en de koran, belast hoofddoekjes
Zoals het gezegde al luid: "De beschaving van een land kan men aflezen aan het feit hoe men zijn gevangenen behandelt". Nou, dan weten we ook het beschavingsniveau van de PVV...Geef bewoners van instellingen rechten en pak die van gevangenen af
Ik pleit ook voor 15 procent Hoempapa-muziek, 30 procent kerkmuziek, en 10 procent Hallelujah.Radio 2 zendt minstens 35 procent Nederlandstalige muziek uit
Goed plan. We moeten veel meer oververmoeide vrachtwagenchauffeurs hebben. Meer ongelukken is immers meer werkgelegenheid! Zucht.Afschaffen Europese rij- en rusttijdenregeling voor vrachtwagenchauffeurs
En toen was mijn teiltje vol. Even wachten, pak ik een nieuw teiltje. Want dit is nog maar een kleine greep, meer niet.
Het is zo triest dat het bijna (let op: bijna) vanzelf lachwekkend wordt....
Virussen? Scan ze hier!