waarom heeft toss chronoboost? en terran mules? en zerg larve injects?kaluro2 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 00:27:
[...]
Waarom is protoss afhankelijk van warpgate en vooral forcefields? Dezelfde vraag :-).
warpgate is bedoeld om instant reinforcements en zerg heeft injectlarves om snel remax. Terran heeft alleen techlabs.
Forcefield is om early pushes tegen te houden en mid/end game om te zone-en, fungal is gewoon heel sterk, omdat A het houdt je units stil en het is niet micro intensief zoals snipes en forcefields. Ik ga ervanuit dat BLIZZARD een balanced games en niet zoals EA.
Als fungal een grotere range heeft en kost tijd voordat het arriveert vind ik een goeie nerf. En bovendien het is BETA. Raven vs Infestor. Infestor wint met gemak en kost minder. Maar ik laat het liggen dankzij banelings en fungal gaan mensen marine-splits.
Ik heb window mines meegeoefend, het zijn goeie units ik zie het een tussenvariant van baneling en nuke. Je kan er veel leuke dingen meedoen EN ze zijn goedkoper dan nukes en banelings! Maar ze zuigen tegen veel hp of langzame units.
@add
In BW tijd had je geen ff nodig omdat er waren geen roaches en je had geen larve injects / chronoboost...
[ Voor 4% gewijzigd door zonglew00 op 22-12-2012 04:26 ]