Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-05 13:18

.Frank

Frank.

kezzza schreef op maandag 14 maart 2016 @ 10:32:
Vanavond de tweede ronde van de Crafting Stars Series door de DSCL. zorg dat je er bij bent!

https://www.dutchstarcraftleague.nl/css/

@.Frank wanneer gaan jullie de rankings bekend maken? Ben wel benieuwd hoe de rankings er precies uit zien.
Aw yiss - zin in Crafting Stars vanavond inderdaad! We zijn bezig met 'n nieuwe site waar de volledige ranking ook op komt te staan. Je kan 'm nu vast zien via starcraft.dutchrank.nl/ranking (site nog in aanbouw, sorry voor de rommel!).

De VODs van de finales van vorige keer staan trouwens op YouTube, voor 't geval iemand Koektrommel's Battlecruisers tegen kezzza nog wil zien :)

Koektrommel vs. Alenushka:

FeaR vs. RainMan:

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:46
Die tweede plaatsen worden wel een beetje een dingetje ;) Wel een veel betere performance dan de vorige keer tegen Koektrommel. Wel jammer dat er niet zo heel veel mensen meededen in het Bronze-platinum bracket.

Dus mensen als jullie in de benelux wonen en starcraft een leuk spelletje vinden doe dan mee aan deze twee wekelijkse Crafting Stars Series!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:02
Hoeveel tijd ben je eigenlijk kwijt met het meespelen in het tournooitje? Ik kan met m'n zilver league notering ook wel een gooi doen :)

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-05 13:40
Mijn APM is maar 32 ;-( Ik snap die sneltoetsen niet hoor haha
Kan dat ook nergens instellen lijkt het dat ik base op 1 heb ofzo

Of hoe ik snel 3 workers selecteer en die naar de vespene geyser laat gaan enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-05 01:38
@wimpie wintergaming hweft een uitgebreidde mechanical serie gemaakt. Die je op youtube kunt vinden. Raad je aan die te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Castor385 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:31:
Hoeveel tijd ben je eigenlijk kwijt met het meespelen in het tournooitje? Ik kan met m'n zilver league notering ook wel een gooi doen :)
Hoe lang je bezig bent hangt 'n beetje af van hoe lang je blijft winnen :). We beginnen om 19u en volgens mij waren we afgelopen maandag rond 21u helemaal klaar met de Bronze-to-Platinum tier. Goede kans trouwens dat je in de eerste ronde meteen 'n best-of-three speelt (als er 16 of minder deelnemers zijn), dus dan moet je minimaal op 'n half uurtje rekenen ofzo.

En mocht je eruit vliegen daarna natuurlijk de stream open om te kijken wie er wint :). Hier is de finale met kezzza van afgelopen maandag:

Dutch StarCraft League | Campzone Tapijtrugby-kampioen (I've got the scars to prove it)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
badboyqxy schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 15:38:
@wimpie wintergaming hweft een uitgebreidde mechanical serie gemaakt. Die je op youtube kunt vinden. Raad je aan die te kijken
Thanks ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
Castor385 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 13:31:
Het kostte me afgelopen maandag inderdaad niet zo veel tijd, en het is altijd leuk om mee te doen! leer je wat mensen kennen en een echte Bo3 spelen is ook leuk, buildorders voorbereiden enzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Het lijkt mij ook leuk om te doen, ik heb echter geen enkele build order :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Binnenkort nieuwe co-op map!

Hopelijk ook tegelijk een nieuwe commander!

Hangt misschien samen met Nova launch op 29-03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
hoe kun je je inschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16-05 20:29
Is er iemand die een "vaste" Coop partner zoekt? Ik moet eerlijk zijn dat ik nog een redelijke beginner ben, maar probeer snel te leren.

Speel voornamelijk op zondag/maandag/donderdag in de avond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:56
wimpie007 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 16:06:
Binnenkort nieuwe co-op map!

Hopelijk ook tegelijk een nieuwe commander!

Hangt misschien samen met Nova launch op 29-03
De nieuwe map ziet er leuk uit. Althans als het net zo is als die missie: de tegenstander langzaam steeds verder terug drukken totdat er een eindgevecht plaats vindt.

Een nieuwe commander heb ik nog niet voorbij zien komen. Het zou dan Terran of Zerg moeten zijn maar kan niet zo 1,2,3 bedenken welke units er nog niet vrijgegeven zijn in de COOP-functie. Bij Protoss was het duidelijk dat Karax de carriers zou krijgen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Joarie schreef op woensdag 23 maart 2016 @ 09:22:
[...]

De nieuwe map ziet er leuk uit. Althans als het net zo is als die missie: de tegenstander langzaam steeds verder terug drukken totdat er een eindgevecht plaats vindt.

Een nieuwe commander heb ik nog niet voorbij zien komen. Het zou dan Terran of Zerg moeten zijn maar kan niet zo 1,2,3 bedenken welke units er nog niet vrijgegeven zijn in de COOP-functie. Bij Protoss was het duidelijk dat Karax de carriers zou krijgen.
Denk dat Nova wellicht de commander wordt ;-) Ik heb al gezien dat zij de beschikking krijgt over tanks die een berg op kunnen boosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Voor de Crafting Stars Series? Simpel! Ga naar deze pagina, lees de informatie, en klik op de link naar de bracket waar je je voor wil inschrijven. Je komt dan op BinaryBeast, waar je, als je dat nog niet hebt, een account moet aanmaken om je in te schrijven. Als je verdere vragen hebt kan je altijd mailen naar admin@dutchstarcraftleague.nl. Morgen gaan we weer los! :D

En SUPER VET van Harstem gisteren! Kon helaas de wedstrijd niet live kijken maar heb inmiddels de VODs gezien. Little Kevin wordt nu toch wel groot, damn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-05 04:57
Is dit de eerste Nederlander die een WCS StarCraft II wint? Weet trouwens niet of er een NL-er uberhaubt een WCS SC/BW event heeft gewonnen?

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
Chief-XL schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 03:56:
Is dit de eerste Nederlander die een WCS StarCraft II wint? Weet trouwens niet of er een NL-er uberhaubt een WCS SC/BW event heeft gewonnen?
Way back in the day (2011) heeft Ret de European Battle.net invitational gewonnen, op dat moment het equivalent van de WCS. Was alleen wel een totaal andere competitie toen, 8 spelers op invite basis die uitmaakten welke twee spelers er naar blizzcon gingen. Als ik zo het lijstje met namen zie moet ik toegeven dat ik ze geeneens allemaal herken terwijl ik toen toch redelijk actief SC2 keek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:27
kezzza schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:29:
[...]

Way back in the day (2011) heeft Ret de European Battle.net invitational gewonnen, op dat moment het equivalent van de WCS. Was alleen wel een totaal andere competitie toen, 8 spelers op invite basis die uitmaakten welke twee spelers er naar blizzcon gingen. Als ik zo het lijstje met namen zie moet ik toegeven dat ik ze geeneens allemaal herken terwijl ik toen toch redelijk actief SC2 keek.
In die tijd waren daar toch wel enkele bekenden namen bij. Toen volgde ik de e-sports scene van sc2 nog en toen waren namen als Naniwa, White-Ra, Nerchio en Thorzain redelijk bekend in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
separhim schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:11:
[...]

In die tijd waren daar toch wel enkele bekenden namen bij. Toen volgde ik de e-sports scene van sc2 nog en toen waren namen als Naniwa, White-Ra, Nerchio en Thorzain redelijk bekend in Europa.
Klopt, maar over Tarson en strelok moest ik toch een stuk langer nadenken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• separhim
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 18:27
kezzza schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 11:07:
[...]

Klopt, maar over Tarson en strelok moest ik toch een stuk langer nadenken :P
Ik had je post ook niet helemaal goed gelezen, die andere namen zeggen mij ook niet heel veel, ik ken ze wel maar niet dat je direct weet wie het is of wat die heeft bereikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 15-01 18:46
Iemand die de Nova mission pack al kan spelen? Zou toch vandaag uitkomen?

YouTube: StarCraft II: Nova Covert Ops

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 10:49
HertogJan schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 17:36:
Iemand die de Nova mission pack al kan spelen? Zou toch vandaag uitkomen?

YouTube: StarCraft II: Nova Covert Ops
Het blijkt dat de eerste mission pack van Nova Covert Ops pas op 30 maart uitkomt met Patch 3.2

Ik dacht ook eerst 29 maart, slechte marketing van Blizzard weer ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Ketho op 29-03-2016 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Wat een teleurstelling die Nova Covert Ops; drie missies maar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Castor385
Zie: https://us.battle.net/sho...rcraft-ii-nova-covert-ops

Het zijn er in totaal 9, 3 DLCs van elk 3 missies. De overige twee missie packs komen ergens dit jaar nog uit

[ Voor 19% gewijzigd door Castor385 op 31-03-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Castor385 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:25:
Zie: https://us.battle.net/sho...rcraft-ii-nova-covert-ops

Het zijn er in totaal 9, 3 DLCs van elk 3 missies. De overige twee missie packs komen ergens dit jaar nog uit
DLC kost 7.49 los. Dat is 2.50 per missie...

Ok je kan er 3 kopen voor 14.99 dan is het 1.66

Heb het nog niet gespeeld maar hebben ze ook mooie cutscenes?
Want anders is het alsnog duurder dan de game was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

Rival24

I'll Be Back

De cutscenes zijn niet van het niveau van bijvoorbeeld de intro van de 3 losse games, maar ze zien er best aardig uit.

Qua gameplay vind ik het best de moeite waard, ze hebben wat grapige mechanics erin gestopt die we nog niet in de campaign hebben gezien. Ik zal niet spoilen, maar het 2e deel van de 1e missie is hier een leuk voorbeeld van.

En prijs? Tja, ik zie het als DLC en dat is vrijwel altijd duurder dan de game zelf. Ik lig er niet zo wakker van en van mij mogen ze nog een hoop van dit soort missies maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 01:19
Rival24 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:44:
De cutscenes zijn niet van het niveau van bijvoorbeeld de intro van de 3 losse games, maar ze zien er best aardig uit.

Qua gameplay vind ik het best de moeite waard, ze hebben wat grapige mechanics erin gestopt die we nog niet in de campaign hebben gezien. Ik zal niet spoilen, maar het 2e deel van de 1e missie is hier een leuk voorbeeld van.

En prijs? Tja, ik zie het als DLC en dat is vrijwel altijd duurder dan de game zelf. Ik lig er niet zo wakker van en van mij mogen ze nog een hoop van dit soort missies maken.
Het zijn ook de eerste 3 missies, denk dat ze later pas indruk wekkendere dingen laten zien.
Eerlijk gezegt vind ik het 2de deel van de eerste missie simpel het is wel leuk daar niet van, maar had gehoopt dat ze iets lieten zien waartoe de engine wel niet allemaal in staat is. Je kan notabene WoW her creeeren in de game.

Zeg niet dat ze zover moeten gaan, maar iets met 3rd person zou wel cool zijn zeker ook omdat de orginele Ghost game een stealth infiltratie moest zijn. Hopelijk komt dat in de latere missie packs terug.

Ook om zo de game weer in flexibiliteit te kunnne promoten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024
Ik vond de eerste nova missies eigenlijk te simpel helaas, vooral de mastery achievements. Heb alles first try op Brutal uitgespeeld. Hopelijk krikken ze de moeilijkheidsgraad nog wat op voor vervolgmissies :)

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Rival24 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 10:44:

Nou het zijn niet echt cutscenes zo te zien. gewoon ingame renders. Niet zoals in de echte games prerendered movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net wat 3v3s gespeeld. Met een team waarmee we diamond zijn, dus niet heel bijzonder hoog ofzo. Vijf keer achter elkaar dezelfde tegenstanders, 5x hopeloos ingemaakt, en we verloren maar 2 punten per potje. Zoeken duurde verder ook niet lang, hij matchde ons gewoon telkens weer aan dezelfde, totdat we gingen wachten tot ze offline waren (en toen nog eentje verloren :P).

Het probleem is dat dit voor mij geen opzichzelf staand iets was. Met 2v2 partner hebben we steeds vaker meerdere potjes tegen dezelfde tegenstander, maar daarnaast ook steeds vaker dat we of compleet kansloos ingemaakt worden, of dat we de tegenstander compleet kansloos inmaken. En dat dan 3x op een rij waarbij het niet uitmaakt wat voor een random semi-troll build we kiezen, want we zijn gewoon zoveel beter.

Oftewel hebben andere dit ook gemerkt recent? Ik weet niet of Blizzard nu de matching parameters zover heeft opgerekt dat ze alles wel een goede match vinden, of dat het probleem is dat er simpelweg te weinig mensen nog spelen om een goede match te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
@Sissors: Het is waarschijnlijk toeval, bijkomend dat jij en je tegenstanders tegelijkertijd op de "Play again" knop drukken. Jullie MMR zit dicht bij elkaar dus zijn jullie preferable matches :).

Daar komt bij dat teamgames in verhouding een stuk minder populair zijn voor zover ik weet, dan solo.
Anders wacht je even een extra minuut ofzo, voor je opnieuw zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Die nieuwe COOP-map is wel grappig. Beetje jammer dat nog niet iedereen door heeft dat je echt met beide teammembers rondom de hero moet staan om haar vooruit te laten bewegen. Ben de afgelopen potten alleen maar bezig geweest om de andere teammate te coachen.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 13:05:
@Sissors: Het is waarschijnlijk toeval, bijkomend dat jij en je tegenstanders tegelijkertijd op de "Play again" knop drukken. Jullie MMR zit dicht bij elkaar dus zijn jullie preferable matches :).

Daar komt bij dat teamgames in verhouding een stuk minder populair zijn voor zover ik weet, dan solo.
Anders wacht je even een extra minuut ofzo, voor je opnieuw zoekt.
We verloren twee punten per loss (ipv de gemiddelde 12), dus echt dicht zaten onze MMRs niet bij elkaar ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• badboyqxy
Kan ook zijn dat een van jullie een hogerr onzekerheidsfactor had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
Laat ik nu eens m'n vriendin overtuigt hebben om wat sc2 te streamen, ze is nieuw (bronze protoss), ben benieuwd wanneer ze me weet te verslaan (masters zerg) www.twitch.tv/essaphira :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
kaluro2 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:51:
Laat ik nu eens m'n vriendin overtuigt hebben om wat sc2 te streamen, ze is nieuw (bronze protoss), ben benieuwd wanneer ze me weet te verslaan (masters zerg) www.twitch.tv/essaphira :-)
Haha lachen!
Je moet haar wel even shortcuts en hotkeys leren man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
wimpie007 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 15:15:
[...]

Haha lachen!
Je moet haar wel even shortcuts en hotkeys leren man!
Zit op werk momenteel, maar inderdaad de basics zijn wel erg belangrijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

We zijn weer twee weken verder - dus weer een nieuwe editie van de Crafting Stars Series vanavond! :) Het meest toegankelijke StarCraft-evenentje van Nederland nodigt jullie weer uit om mee te doen. Zoals altijd hebben we aparte brackets voor Bronze tot Platinum en Diamond tot Grandmaster. Ook streamen we de matches weer op Twitch.tv/DSCLeague.

Er zijn maar weinig inschrijvingen voor vanavond, dus goede kans dat je lomp veel punten kan scoren voor de ranking.

Edit: @Kezzza - die tweede plaatsen worden inderdaad wel een dingetje! Wat ging er mis in de finale?

[ Voor 7% gewijzigd door .Frank op 11-04-2016 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezzza
.Frank schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:03:

Edit: @Kezzza - die tweede plaatsen worden inderdaad wel een dingetje! Wat ging er mis in de finale?
Ik had nog geen map gespeeld in het nieuwe seizoen :/ Was allang blij dat ik met de nodige moeite in de finale terecht was gekomen :D

Ga proberen om over twee weken weer wat meer "vlieguren" te maken zodat ik niet zo vreselijk roestig ben en achterloop. Hendronimus speelde een prima macro pot en daar kan ik weinig tegen beginnen als ik niet agressief genoeg expand. Wel grappig dat hij in het skype interview aangaf dat hij het idee had dat ik beter was in de early game, ik speel juist veel liever macro games maar had niet de mogelijkheid deze editie.

Ik kijk in ieder geval weer uit naar de volgende editie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Ik ook - zie er naar uit om je naar de winst te casten in de finale :)

De VODs van maandag staan trouwens online, zie hier voor de links. En meteen maar even kezzza vs. Hendronimus hier embedden:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Voorheen als je met de muis tijdens de game met over de menu knop zweede kon je FPS en Latency zien, maar sinds LotV word het bij mij niet meer aangegeven?

Laatste paar dagen matches met stotters gehad dus vandaar iemand meer info?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Volgens mij kan je met Ctrl + Alt + F dezelfde informatie oproepen (verschijnt dan links boven in beeld). Of 't was Ctrl + Shift + F... nee volgens mij was dat 'unit volgen' in observer mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 31-01 10:21
Is de duur voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:27

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Als je nu LotV koopt voor €39,99 dan krijg je HotS er graties bij. Aangezien ik beiden nog niet heb op zich wel een leuke deal toch? :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Vanavond weer lol met StarCraft :). Nog mensen die meespelen met de Crafting Stars Series (vanaf 19u)?

We zijn trouwens ook nog op zoek naar mensen die 't leuk vinden om admin te zijn. Ervaring niet vereist. Zo kom je ook eens aan de 'andere kant' van StarCraft-toernooitjes, en ik kan je uit ervaring vertellen dat dat best leuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Iemand de GSL-finales gekeken afgelopen zondag? Geweldige games! Veel mensen waren skeptisch omdat 't de GSL-finale was en bovendien een match tussen teamgenoten, vaak geen ingrediënten voor een spektakel. Maar 't was echt heel gaaf, meteen al vanaf de eerste game. Link to VOD for the lazy :).

En in ander nieuws: maandag gaan we weer los met de Crafting Stars Series, ditmaal hebben we zelfs een WOW Cardboard (Google Cardboard-variant) voor de winnaars! Wie claimt deze VR-headsets ditmaal - een Tweaker misschien? :Y)

Zie hier voor alle info om je in te schrijven - gratis uiteraard, en open voor spelers van Bronze tot Grandmaster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Cool! Er komt een reden aan om je lvl 15 commanders weer verder op te pakken.
En damn die mutators zien er nogal pijnlijk en bruut uit.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=K1xV-bGuBdE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Hmm, 5$ voor een nieuwe commander. Dit had ik niet verwacht van Blizzard. Beetje jammer dat ze betaalde content toevoegen buiten de story-mode om.

http://eu.battle.net/sc2/...co-op-missions-12-05-2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mwua, ik weet niet, er was een tijd dat de community zat te zeuren om betaalde updates om de gameontwikkeling op gang te willen houden. Zelf zou ik er wel 5 euro voor over hebben, mits ik die abathur voice ook in de normale MP als voice over kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Het is uiteraard in de huidige game-wereld niet ongewoon om als je zo'n concept hebt om de klant te laten betalen voor extra unlocks zoals commanders en die coolere functies mee te geven dan je "vanilla" commanders. Het hele genre Tower Defense genre zit vol met deze unlocks. Maar had gehoopt dat Blizzard van die strategie zou wegblijven. Zie ook bij D3 waar er steeds weer nieuwe content/functies wordt toegevoegd en dat extra classes gewoon meekomen met een grote (betaalde) expansion

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het klopt dat met enige regelmaat ik mensen hoor klagen dat ze meer willen betalen voor content. Dat kan ik begrijpen bij F2P games, maar bij games waar je gewoon al de handel hebt gekocht vind ik het erg twijfelachtig, tenzij je het over een volwaardige uitbreiding hebt. Microtransacties buiten cosmetische zaken om vind ik not-done. (En zelfs daar ben ik geen voorstander van).

Overigens is het concept van Overwatch ook wel heel geschikt voor zulk soort zaken, dus ik ga ervan uit dat je daar hetzelfde zal zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Volgens de patch notes zouden we vandaag op 3.3.0 uitkomen, maar ik heb helaas nog niks gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Joarie schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 19:05:
Volgens de patch notes zouden we vandaag op 3.3.0 uitkomen, maar ik heb helaas nog niks gezien.
Later in de nacht krijgt EU de patch, staat ook in de launcher.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:21

The Chosen One

Zie signature!

Erg benieuwd naar de mutators. Afgelopen week ff de zerg's geleveled en bijna alles lvl 15. (Zagara nog 14),
Co-op mode is geweldig maar de versie op launch was echt vrij matig kwa content.
Nu met map/commanders erbij en mutators en extra bonus levels etc is het een goede gamemode met wat echte content erin.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Dat gevoel wanneer je een league omhoog gaat _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Dat meisje op 2:22... puh lies...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Psyonara
Calvin&Hobbes schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:05:
Dat gevoel wanneer je een league omhoog gaat _/-\o_

[video]
Vlak voor Hots Expansie uit kwam speelde ik een tijd zerg ( Normaal Terran) nog nooit met Z gewonnen en dan ineens een win in een uitdagende match. Mijn computer staat onder een 2 persoons hoogslaper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Joarie schreef op maandag 16 mei 2016 @ 11:40:
Hmm, 5$ voor een nieuwe commander. Dit had ik niet verwacht van Blizzard. Beetje jammer dat ze betaalde content toevoegen buiten de story-mode om.

http://eu.battle.net/sc2/...co-op-missions-12-05-2016
Ja, vind het ook een beetje raar, maar heb hem natuurlijk wel gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
HertogJan schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:00:
[...]

Ja, vind het ook een beetje raar, maar heb hem natuurlijk wel gekocht.
Die reactie hoor ik wel van meerdere spelers.
Wel beetje crux dat:

- Protoss 3 "gratis" commanders heeft
- Terran 2 "gratis" commanders heeft
- Zerg 2 "gratis" commanders heeft en 1 waarvoor betaald moet worden

Ik verwacht ook dat je voor de 3e Terran commander ook moet betalen, al hoop ik wel dat het Nova is en dat je die meteen krijgt als je de full bundle hebt gekocht van haar.

Maar goed, eerst vanavond maar eens 3.3.0 proberen. Kunnen eindelijk die lvl 15 protoss commanders weer uit het vet gehaald worden. Doe je mee wimpie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Joarie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:43:
[...]

Wel beetje crux dat:

Ik verwacht ook dat je voor de 3e Terran commander ook moet betalen, al hoop ik wel dat het Nova is en dat je die meteen krijgt als je de full bundle hebt gekocht van haar.

Maar goed, eerst vanavond maar eens 3.3.0 proberen. Kunnen eindelijk die lvl 15 protoss commanders weer uit het vet gehaald worden. Doe je mee wimpie? :+
Hoop ook dat het Nova wordt...

Hoe laat ga je beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Joarie schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 08:43:
[...]

Wel beetje crux dat:

Haha goed plan! Ben vanaf een uur of 10 pas online vrees ik

Ik blij dat ik alle commanders op 15 heb al ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
Ben waarschijnlijk rond 20:00-21:00 uur wel online te vinden. Eerst de seizoensfinales van een paar series kijken :+

Ik vermoed dat iedereen meteen begint met Abathur? :)

Ik zit alleen met Raynor nog op lvl 13 (Zerg commanders nog even links laten liggen). Het is wel een tergend lange grind om een commander naar lvl 15 te krijgen. Ben maar gewoon op Normal aan het spelen want tijdstechnisch krijg je dan de meeste punten per gespeelde map. Daarnaast krijg je af en toe ook teamgenoten op Hard toegeschoven die niet weten wat ze doen. Op Normal kun je dan in je eentje nog de boel redden, wat geen verloren punten oplevert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Psyonara schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:49:
[...]

Vlak voor Hots Expansie uit kwam speelde ik een tijd zerg ( Normaal Terran) nog nooit met Z gewonnen en dan ineens een win in een uitdagende match. Mijn computer staat onder een 2 persoons hoogslaper.
\o/ Ouch! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Heb last van framedrop (15fps) in grote battles:

YouTube: Low Starcraft 2 Performance on MSI R9 380 (15FPS)

Las dat het aan patch 3.x kan liggen, iemand die dit kan bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nieuwe muta op brutal is nog best lastig, hard nu 2 keer gedaan. Net alsof die laster 3 keer zoveel damage doet.
Zit hier ingame nog een channel voor GOT zoals bij andere games? Uberhaupt mogelijk bij sc2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
The Chosen One schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:17:
Nieuwe muta op brutal is nog best lastig, hard nu 2 keer gedaan. Net alsof die laster 3 keer zoveel damage doet.
Zit hier ingame nog een channel voor GOT zoals bij andere games? Uberhaupt mogelijk bij sc2?
Nou een tip is om het met Raynor te doen, warpen naar die drill en met yamato cannon. Eenmaal de cannon kapot wordt ie volgens mij niet meer rebuild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morocius
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-04 08:22
Is die nieuwe zerg commander een beetje tof om te spelen? Lees nu net pas dat die uit is, een beetje vreemd eigenlijk zelfs in de battle.net launcher heb ik hem niet voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Erg leuk, heel anders dan de andere Zerg. Leuke units/powers.
En hij staat onder meerdere kopjes in de launcher. ;o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Laatste tijd alleen maar tegenstanders die trashtalk doen e.d. en met behoorlijke ego's dit had in half jaar terug lang niet zo erg. Nu is het zowat elke match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
wimpie007 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 13:04:
[...]

Nou een tip is om het met Raynor te doen, warpen naar die drill en met yamato cannon. Eenmaal de cannon kapot wordt ie volgens mij niet meer rebuild
Inderdaad geen rebuild nadat hij kapot is gemaakt. Maar man, je krijgt als Karax niks gedaan in de early game als die drill nog intact is. De damage is gewoon bruut. Je bent dan volledig afhankelijk van je teammaat die de drill aanpakt. Wat wel helpt is dat als je een (slimme) Terran speler hebt die een scan doet op die locatie zodat een Protoss speler zijn orbital cannon kan gebruiken. Helaas heeft niet iedere Terran speler dit door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Joarie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 08:39:
[...]

Inderdaad geen rebuild nadat hij kapot is gemaakt. Maar man, je krijgt als Karax niks gedaan in de early game als die drill nog intact is. De damage is gewoon bruut. Je bent dan volledig afhankelijk van je teammaat die de drill aanpakt. Wat wel helpt is dat als je een (slimme) Terran speler hebt die een scan doet op die locatie zodat een Protoss speler zijn orbital cannon kan gebruiken. Helaas heeft niet iedere Terran speler dit door
Ja of scan en shadow guard ;-)

Ik had gisteren in 2vs2 een vieze hond (teammaat) die mijn Nexus ging aanvallen. Dus mijn eerste nexus al na 1 seconde nadat de game gestart was. Toen ik zijn workers geprobeerd te stoppen en had ik er nog 2 over..... Lost uiteraard nadat er een enemy zergling mijn basis inkwam.....

Waarom doen mensen dat.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Had 1 Karax die een pylon met cannon bij mijn 2e base neer zette. Denk chill, hij destroyed rocks ff snel.
Toen plaatste die een base daar... en daarna bij zijn eigen.
Ik pingen, vragen. Niks. Toen dacht ik van dan destroy ik je nexus gewoon, 1e paar units gekilled door zijn cannons. Toen nog een keer, toen zag die dat ie niks meer kon doen ertegen en vertrok hij.

Daarna solo verder gespeeld en bijna nog gewonnen ook. Paar seconden te kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
The Chosen One schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 17:01:
Had 1 Karax die een pylon met cannon bij mijn 2e base neer zette. Denk chill, hij destroyed rocks ff snel.
Toen plaatste die een base daar... en daarna bij zijn eigen.
Ik pingen, vragen. Niks. Toen dacht ik van dan destroy ik je nexus gewoon, 1e paar units gekilled door zijn cannons. Toen nog een keer, toen zag die dat ie niks meer kon doen ertegen en vertrok hij.

Daarna solo verder gespeeld en bijna nog gewonnen ook. Paar seconden te kort.
Ja dan snap ik het maar dit was 1 sec in de game dus niks met hoggen van resources ofzo
Ik zou het niet eens doen al pakt iemand alle gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJan
Ik mutation co-op op brutal:

YouTube: 2016 05 26 starcraft 2 co-op mutation brutal

iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
Zag van het weekend dat WCIII populairder/actiever was dan Starcraft in de twitch lijst, is/was er een tournooi gaande?

Hoe relevant is WCIII nog?

SCII is toch voor mij de eerste RTS die ik fanatiek online heb gespeelt WCIII zoveel jaar terug ook wel gedaan maar in een klein groepje waar ik nog echt van niks wist Was wel bewust van een E-sports scene maar nooit gevolgt e.d. dus ook niet bekend met Build orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zegt vaak niet zo heel veel over hoeveel de game echt gespeeld wordt. Soms heb je met Mario World een charity event, of er is een of andere Zelda speedrun. Dat is dan goed gepromote en dan komt de game zelf hoog op Twitch, ondanks dat er dan maar één kanaal is waar ècht naar gekeken wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wimpie007
Ja. Shortcuts en hotkeys gebruiken, en continue workers maken. Ik zie dat je vaak geen workers aan het maken bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
frustratiemode:

OMG!

Net Brutal Coop, krijg ik natuurlijk dat level met die locks capturen en een russiche o.i.d. niet engels pratende noob...

Ik heb die teammate wel 10 keer gezegd, gepingd dat ie moest expanden en dat we anders zouden verliezen maar nee ging liever zijn base defenden met bunkers en ook dat ie mannetjes moest sturen om te cappen. Ik zat op 180/200 supply met alleen maar void rays en hij had denk ik totaal 20 units....

Toen op 80% overload en nog maar 1 punt gecapped knapte er iets en heb ik zijn hele base gewiped en toe stuurde ie nog even zijn hyperion die ik binnen 4 seconden kapot had ;-)

Potje stopte nadat ik zijn laatste supply depot kapot had. Zo

Ik geen XP hij ook niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 503428

wimpie007 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 01:10:
frustratiemode:

OMG!

Net Brutal Coop, krijg ik natuurlijk dat level met die locks capturen en een russiche o.i.d. niet engels pratende noob...

Ik heb die teammate wel 10 keer gezegd, gepingd dat ie moest expanden en dat we anders zouden verliezen maar nee ging liever zijn base defenden met bunkers en ook dat ie mannetjes moest sturen om te cappen. Ik zat op 180/200 supply met alleen maar void rays en hij had denk ik totaal 20 units....

Toen op 80% overload en nog maar 1 punt gecapped knapte er iets en heb ik zijn hele base gewiped en toe stuurde ie nog even zijn hyperion die ik binnen 4 seconden kapot had ;-)

Potje stopte nadat ik zijn laatste supply depot kapot had. Zo

Ik geen XP hij ook niet ;-)
Leave dan gewoon gelijk de game. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Hmmm, all mijn archievements zijn weg bij Starcraft? Dus van WoL, HotS en online. Ik had eerder vandaag nog gespeeld en alles was er nog. Iemand hier ook (wel eens) last van gehad?

Ik heb verder geen windows mappen zitten verplaatsen of wat dan ook. Wel laatst Windows 10 op pc gezet en Nova Missies gekocht.

Edit: ok weer opgelost. Geen idee wat dat was. Ik had uiteraard al een keertje opnieuw uitgelogd, maar nu voor de 3de keer en toen had ik alles weer terug. Misschien onbewust verkeerde regio geselecteerd.

[ Voor 25% gewijzigd door Regeneration op 05-06-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Anoniem: 503428 schreef op zondag 05 juni 2016 @ 11:04:
[...]

Leave dan gewoon gelijk de game. |:(
Dit gaf toch net wat meer voldoening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Korte update vanuit de Dutch StarCraft League: we starten vanavond met een nieuw seizoen van de Crafting Stars Series! Alle Nederlandse spelers, van Bronze tot Grandmaster, zijn van harte uitgenodigd om (gratis, natuurlijk) mee te spelen. Voor de winnaars vanavond hebben we twee Heart of the Swarm Collector's Editions!

De brackets staan hier:
- Bronze-to-Platinum
- Diamond-to-Grandmaster

En alle info over de CSS vind je op DSCL.nl/CSS. Deelnemen is heel makkelijk en erg leuk, probeer het eens!

Ohja: we geven ook een zeldzame Wings of Liberty Collector's Edition weg via sociale media. Zie onze Facebook en Twitter.

De stream gaat live om 19h op Twitch.tv/DSCLeague. Hopelijk tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Die nieuwe CO-OP mutation is niet te doen op Brutal!

[ Voor 7% gewijzigd door wimpie007 op 07-06-2016 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Deze is idd veel moeilijker dan de vorige. Als mensen hem nog samen willen proberen, maybe met TS erbij of zo let me know. Denk dat je echt moet focussen op 1 def en 1 attack (mostly).

TheChosenOne#2201.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
En er komt binnenkort een nieuwe CO-OP Lava map met Tony Vermillion als announcer;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
Toch is dit topic vrij dood valt me op? Geen fanatieke SC2 spelers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 503428

Ik speel weer wat coop en de race levels wat aan het levelen sinds een paar weken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
wimpie007 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 15:41:
En er komt binnenkort een nieuwe CO-OP Lava map met Tony Vermillion als announcer;-)
Oe, details?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
Hier staan wat details: http://eu.battle.net/sc2/en/blog/20145578

Ik speel zelf 1 avondje in de week. Meestal wat random games 1v1 of 4v4.

Lukt het trouwens iemand om die Abathur achtergrond te veranderen. Ik kan proberen wat ik wil in de instellingen, maar Abathur blijft staan. Op een of andere manier stottert die animatie enorm bij mij

[ Voor 42% gewijzigd door Castor385 op 14-06-2016 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ketho
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-04 10:49
wimpie007 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:52:
Die nieuwe CO-OP mutation is niet te doen op Brutal!
Ben er een beetje laat mee, maar die Brutal Mutation was idd ziekelijk moeilijk :'(

Er is nu wel een video ervan verschenen met Nathanias en Polt, blijkt dat het toch wel te doen is met Raynor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ja Polt als je partner... dat is hetzelfde als cheaten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meridius
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-04 23:02
Lange tijd geen SC2 meer gespeeld. Laatst weer eens een potje Crap patrol 2 gedaan.

Misschien toch maar weer eens de co-op gaan proberen. Ziet er wel gaaf uit.

Have I ever told you the definition of insanity?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Meridius schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:19:
Lange tijd geen SC2 meer gespeeld. Laatst weer eens een potje Crap patrol 2 gedaan.

Misschien toch maar weer eens de co-op gaan proberen. Ziet er wel gaaf uit.
Of.... je doet vanavond mee met de Crafting Stars Series :). We hebben weer 'n editie met aparte Bronze-to-Platinum en Diamond-to-Grandmaster brackets. Geen prijs ditmaal, maar natuurlijk wel punten te verdienen voor de ranking en de lol om mee te doen met 'n (gratis) toernooi :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

's Nederlands beste twee StarCraft-spelers Harstem en uThermal zijn door naar de tweede groepsronde bij HomeStory Cup! Die wordt vandaag gespeeld, en morgen de playoffs. Helaas ben ik er zelf niet bij in Krefeld ditmaal - iemand anders wel?

Brackets zijn hier, en stream is hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Blijft toch wel aan de prijs, met € 20,-. Ik heb Hots volgens mij voor € 10,- gekocht. En WoL bij de release uit de winkel... Ik vind Protoss wel saaier geworden qua race. Die leunen echt erg op Photon Overcharge (en Mothership core) en Disraptors bijvoorbeeld. Het is leuker (vind ik) als ze daarvoor units moeten gebruiken (Stalker & Zealot bv) Een beetje saai dat je dan niet allerlei Stalkers en Collossi ziet, en ook niet echt veel later in een match. En qua harass niet echt meer bepaalde timing pushes zie met stalkers etc.. zoals je toen 3 gate had.

Maar omdat ik via Twitch altijd LotV zie, en dat ook (denk ik) het meest gespeeld wordt ranked, wil ik toch graag die versie spelen. Dus misschien maar aanschaffen. 8)

[ Voor 11% gewijzigd door Luxicon op 17-07-2016 21:50 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als late reactie: Eens, Protoss wordt teveel opgebouwd rond hun Mothership Core. In WoL moest Mothership generfed worden omdat het teveel een hero unit zou zijn, en nu hebben ze de Mothership Core die ze eerst in HotS, en nu helemaal in LotV als centrum van gameplay hebben gemaakt. Early game leunen ze defensief er puur op, om het nog niet over offensief gebruik te hebben op sommige maps. En ook later werkt het prima tegen veel harrasment. En bij je leger is het een get-out-of-jail free kaart met zijn recall.

Gewoon hem verwijderen is nogal een balans probleem, maar ik ben ook niet dol op hoe hij er nu in zit.

Wat ik wilde posten: nu dat we onze MMR krijgen te zien weet ik zelf niet of ik daar echt erg blij mee ben. Als je in het midden van je balkje zit is het prima, maar als je aan de onderkant of bovenkant zit heb ik toch het gevoel dat er meer druk op komt, ook al is dat natuurlijk hoe je er zelf mee om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Frank

.Frank

Frank.

Deze post gaat echt weinig toevoegen, maar ik wil 't ergens kwijt - excuses alvast!

Here's the deal: ik was op de StarCraft Community Summit eerder deze maand, waar we twee volle dagen met 't StarCraft-team contact hebben gehad om te spreken over alles van balance tot nieuwe features en van WCS tot grassroots e-sports. Ik mag over de inhoud niets zeggen (NDA), maar ik ben erg enthousiast over 1) Blizzard's motivatie om StarCraft écht een levend platform te laten zijn en blijven en 2) hun plannen om dat te bereiken. Er komen echt mooie dingen aan op alle fronten!

Wel is me ook duidelijk geworden dat ze héél veel goede ideeën op lijsten hebben staan, en dat ze simpelweg niet overal aan toe kunnen komen, en ook niet aan alles tegelijk. Maar prima: dat betekent, net als in de afgelopen jaren, regelmatig updates en verbeteringen.

Mijn #passion is weer helemaal aangewakkerd, heb zin om ook dit jaar weer de DSCL Open te organiseren! Was natuurlijk ook wel 'n beetje een feestje daar op die conferentie, allemaal helden ontmoet (Tastosis, David Kim, PiG, Temp0, WaxAngel, FearDragon, etc. etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klinkt als een goede summit :) Was het toevallig open? Anders had ik wellicht wel heen gewild. Wel een beetje raar dat er een NDA op het hele ding zit. Ik snap dat je niet alles aan het publiek bekend wilt maken omdat je dan te veel verwachting schept, maar alles onder NDA...

Vind de ladder update van laatst echt goed, zodat je ongeveer een idee hebt hoe ver je van promo zit. Dat is namelijk hetgeen mij een tijd echt van spelen heeft gehouden. Forever bronze, toen op een gegeven moment doorgepakt en doorgeschoten naar platinum (en nog diamond bij HotS release). Anyways, afgelopen tijd weer wat potjes unranked zitten doen om het gevoel te krijgen en deze week mijn eerste placement matches gedaan. Ging wel lekker, mijn w/l is in ieder geval positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Het was invite only. In elk geval komt er veel goeds aan, voor zowel de casual als de diehard spelers.

39

Pagina: 1 ... 33 ... 35 Laatste

Let op:
~~~[html]Maak aub gebruik van spoiler-tags als je zaken uit de campaign bespreekt. Niet iedereen heeft het al uitgespeeld en wil het ook graag beleven ;)

Registreren op de tweakers battle.net lijst kan <a href=https://sites.google.com/site/tnetbtagdb/welkom>hier</a>~~~[/html]

Bedelen om keys is niet de bedoeling.