Inmiddels één update geïnstalleerd. Direct daarna vond ie de tweede, maar die kon op de een of andere manier niet geïnstalleerd worden en nu heeft ie hem nog niet opnieuw gevonden. Morgen maar weer proberen
Verwijderd
Ik kreeg het niet voor elkaar via Zune op mijn LG Optimus, vreemd aangezien het de andere updates wel lukte om te forcen. Heb het nu maar via CAB's gedaan. De language files leverden wel een error op somehow...telefoon werkt gewoon. Ik kan alleen niet in de lock/wallpaper settings komen?
Error krijg ik alleen met deze cab file:
diff-7.10.8783.12-7.10.8858.136-armv7-retail-microsoft.lang_0c0a.pks_29c153eae13ce7184ac8abc63eb6345694e9fce0.cab
Dat zou de Spaans moeten zijn.
edit: zie dat ik een eerder Spaanse taalpakket niet erop heb staan, dat zal het wel zijn.
edit2: heeft niets met mijn probleem te maken...ik kan nog steeds niet in het wallpaper scherm komen en ik heb niet meer accent colours?
diff-7.10.8783.12-7.10.8858.136-armv7-retail-microsoft.lang_0c0a.pks_29c153eae13ce7184ac8abc63eb6345694e9fce0.cab
edit: zie dat ik een eerder Spaanse taalpakket niet erop heb staan, dat zal het wel zijn.
edit2: heeft niets met mijn probleem te maken...ik kan nog steeds niet in het wallpaper scherm komen en ik heb niet meer accent colours?
[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 02:59 ]
Hier ook begonnen met updaten. Inmiddels bezig met de tweede.
Eerste was 8779, nu bezig met 8773.12. Benieuwd.
En de derde is bezig: 8858.
7.8 met mini tiles. Nu maar eens kijken hoe ik alles ga ordenen.
Overigens wel gek dat dit dezelfde versie is als de eerder in 2012 gelekte versie van 7.8. Versienummer is in elk geval identiek.
Eerste was 8779, nu bezig met 8773.12. Benieuwd.
En de derde is bezig: 8858.
7.8 met mini tiles. Nu maar eens kijken hoe ik alles ga ordenen.
Overigens wel gek dat dit dezelfde versie is als de eerder in 2012 gelekte versie van 7.8. Versienummer is in elk geval identiek.
[ Voor 52% gewijzigd door FMS op 31-01-2013 08:28 ]
Op mijn (zwarte) Lumia 800 kwam hij via Zune automatisch binnen, op de (cyaan) Lumia 800 van mijn vriendin was er volgens Zune echter geen update. Hij is dus wederom gefaseerd.
Ben tot op heden er wel blij mee, met name de kleine tiles zijn een uitkomst
(kom er toch stiekem wel achter dat er verdomd weinig echte live tiles zijn....
Ben tot op heden er wel blij mee, met name de kleine tiles zijn een uitkomst
Ik ben benieuwd of mijn ouders (L710 en L610) en mijn zusje (die heeft mijn oude HD7) ook al een melding hebben gehad
En of ze dan ook zelf aan het updaten slaan
The ramblings of an idiot
Ik ben gister op de zelfde manier met mijn Lumia 900 ook naar Windows 7.8 gegaan. Maar nu merk ik dat nieuwe inkomende berichten niet meer vet gedrukt worden wanneer je dat mail app opent.Hebben meer mensen hier last van?
Laat maar, zal misschien aan de kleur gelezen hebben, maar zie nu dat enkel het onderwerp bold is. Niet echt duidelijk.
Volgens mij was het wel duidelijker te zien in 7.5...
Laat maar, zal misschien aan de kleur gelezen hebben, maar zie nu dat enkel het onderwerp bold is. Niet echt duidelijk.
Volgens mij was het wel duidelijker te zien in 7.5...
[ Voor 29% gewijzigd door bazzard op 31-01-2013 08:33 ]
Ik heb gister een verse Zune gedownload en die ging toch echt drie keer backup doen. Kan met voorstellen dat ze bij Zune geen rekening gehouden hebben met drie updates die achter elkaar worden uitgevoerd. Normaal zijn ze cumulatief, als in één update.Perceptor schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:50:
[...]
Backup gebeurt als het goed is maar één keer. Dat is een aantal versies terug (Mango?) geloof ik al aangepast in Zune.
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
Klopt het dat de Ringtone maker voor de Nederlandse markt niet in zit? Ik kan hem niet vinden en als ik hem via een qr code op internet probeeer te downloaden zet mijn store dat de applicatie niet beschikbaar is.
Siemens M50, M55, S65, Nokia N72, N95, N8, Lumia 800, 720, 925, 640, 650, Huawei P9, P20, Oneplus 8 Pro, Oneplus 12
Op mijn Lumia 800 was er 1x backup bij de 3 updatesMrSleeves schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 08:34:
[...]
Ik heb gister een verse Zune gedownload en die ging toch echt drie keer backup doen. Kan met voorstellen dat ze bij Zune geen rekening gehouden hebben met drie updates die achter elkaar worden uitgevoerd. Normaal zijn ze cumulatief, als in één update.
T-Mobile is inderdaad altijd laat. Ik heb er daarom ook lekker via Nokia Care Suite een unbranded 7.8 ROM op gezet. Ben ik ook gelijk van dat lelijke T-Mobile splash screen af. Ik draai dus al een tijdje 7.8._Rene_ schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:58:
Het lijkt er inderdaad op dat de unbranded toestellen als eerste aan de beurt zijn. Er zijn diverse meldingen dat t-mobile en vodafone toestellen nog niets binnen hebben.
Vanavond maar eens de 710 van mijn vrouw updaten. Die is al een tijdje jaloers op mijn startscherm
[ Voor 5% gewijzigd door InZane op 31-01-2013 09:28 ]
Ik heb Vodafone branded Lumia 800 en gisteren avond op Zune geen update aangeboden gekregen.
Ik kwam het hier nog niet tegen. Hoe kan je deze update forceren op een Mac met behulp van Windows Phone voor Mac?
Ik heb nu wp7.8 draaien, maar de enige verschillen die ik zie zijn het startscherm en lockschermafbeelding? Is er verder niks veranderd of bijgekomen en mis ik dat of was dat het nou?
en nog 1tje.
7.8 heeft da monochrome of zwart wit theme niet?
Idem hier. Ik heb ook al op hun Facebook en Twitter gevraagd wanneer wij aan de beurt zijn.badluckboy schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:32:
Ik heb Vodafone branded Lumia 800 en gisteren avond op Zune geen update aangeboden gekregen.
Ik zie enkel kleurtjes, wel een vrij "grijsachtige" olive-kleur. Dit is natuurlijk een olijfkleur, maar iets grijzer.dafz0r schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:13:
en nog 1tje.
Je hebt iets meer themes.. ja schokkend he?lucash schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:10:
Ik heb nu wp7.8 draaien, maar de enige verschillen die ik zie zijn het startscherm en lockschermafbeelding? Is er verder niks veranderd of bijgekomen en mis ik dat of was dat het nou?
ja ik ook, maar mijn collega met een (build 2012) lumia 920 heeft zo een mooi grijs theme. En wij vlamingen houden van onze grijstintenPhuncz schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:16:
[...]
Ik zie enkel kleurtjes, wel een vrij "grijsachtige" olive-kleur. Dit is natuurlijk een olijfkleur, maar iets grijzer.
Dat zijn 2 hele dingen hoor! Grootste update voor WP7, kan je niet ontkennenlucash schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:10:
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Op de Mac kan je niet updaten. Alleen op windows met ZuneKoenbr schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 09:40:
Ik kwam het hier nog niet tegen. Hoe kan je deze update forceren op een Mac met behulp van Windows Phone voor Mac?
Is dat zo? Met de Mac connector kan je toch ook wel updaten? Die is er toch niet alleen om media over te zetten?PBP schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:23:
[...]
Op de Mac kan je niet updaten. Alleen op windows met Zune
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Updaten met Mac OS via de app Windows Phone kan wel degelijk. Bij mij werd overigens ook nog geen update aangeboden (T-Mobile branded toestel).
S. Spronkmans & PaT, dat klopt, dat wist ik ook al wel. Ik doel op geforceerd updaten (dus niet 100% 'zoals het hoort').
[ Voor 5% gewijzigd door Koenbr op 31-01-2013 10:34 ]
Op de Microsoft site staat van niet, ik kon het vorige keer ook niet vinden.PaT schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:28:
[...]
Is dat zo? Met de Mac connector kan je toch ook wel updaten? Die is er toch niet alleen om media over te zetten?
Als u een update op een Windows Phone 7 wilt installeren, hebt u de Zune-software nodig. Deze is echter alleen beschikbaar op pc's. Als u een Mac gebruikt, moet u een pc lenen om een update te installeren.
Lijkt me niet helemaal te kloppen, ik heb namelijk ook wel minor updates via Windows Phone kunnen installeren.
Volgens mij is dat geen "Theme", maar een hoog-contrast optie voor slechtzienden.dafz0r schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:13:
en nog 1tje.
Die moet je dus zoeken in "Ease of Access" (of hoe dat ook in het Nederlands heet)
ja idd, maar de grijze die mankeert gewoon (steel heet die denkik op wp8)
Ik vermoed dat dat een vendor of brand thema is. Mijn HTC Trophy van het Duitse Vodafone heeft ook een "Vodafone" rode thema die er niet bij zit, een andere tint dan het rood dat er standaard op staat. Tevens als Vlaming kan ik zeggen dat ik hou van felle kleurtjes, "indigo" op "dark" vind ik heel mooi.dafz0r schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:21:
[...]
ja ik ook, maar mijn collega met een (build 2012) lumia 920 heeft zo een mooi grijs theme. En wij vlamingen houden van onze grijstinten
JE moet ook wel een public link gebruiken en niet een share link. De public link verwijst direct naar het plaatje en kan je krijgen door de image in je public folder te zetten. De share link linkt naar een pagina waarop mensen je plaatje kunnen downloaden
Was vanochtend wel even wennen hoor. Deed mijn telefoon aan en zag er toch behoorlijk anders uit. Overigens wel een nadeel van 7.8 gevonden. De 'normale' tiles zijn nu gigantisch groot omdat ze de tiles gewoon hebben opgerekt. Erg jammer omdat je nu ineens een rij minder van die normale tiles kan hebben. Gelukkig hebben ze dan natuurlijk wel die kleinere tiles toegevoegd.
Als je een Lumia hebt met wp7.8 kun je Bluetooth share uit de store installeren. Je kunt dant foto's en muziek via bluetooth naar andere toestellen (behalve applelucash schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:10:

Heb gisteren alle 3 de updates geïnstalleerd via de windows phone app op mac. Werkt perfect.PaT schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:28:
[...]
Is dat zo? Met de Mac connector kan je toch ook wel updaten? Die is er toch niet alleen om media over te zetten?
Verwijderd
Ik heb gisteravond de update via Zune binnengekregen, werkt vlot! Wat me direct opviel was dat als ik de terugknop lang ingedrukt houdt, er een soort van multitask menuutje tevoorschijn komt - was dit al op 7.5?
Whatsapp opstarten werkt in elk geval wel verdomd snel op deze manier.
Die was er idd al altijdVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:16:
Ik heb gisteravond de update via Zune binnengekregen, werkt vlot! Wat me direct opviel was dat als ik de terugknop lang ingedrukt houdt, er een soort van multitask menuutje tevoorschijn komt - was dit al op 7.5?
Zit bij T-Mobile. Zune verteld me mooi dat mijn telefoon up to date is. (7.10 8773) Geen update nog dus.
[ Voor 11% gewijzigd door P-aul op 31-01-2013 11:30 ]
In WP8 zit standaard een grijs thema, dat heeft mijn 8X ook. Ik denk dat dezelfde kleuren wel in 7.8 zullen zittenPhuncz schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 11:06:
[...]
Ik vermoed dat dat een vendor of brand thema is. Mijn HTC Trophy van het Duitse Vodafone heeft ook een "Vodafone" rode thema die er niet bij zit, een andere tint dan het rood dat er standaard op staat. Tevens als Vlaming kan ik zeggen dat ik hou van felle kleurtjes, "indigo" op "dark" vind ik heel mooi.
The ramblings of an idiot
Nope want mijn toestel zit ook op 7.8 en heeft geen grijs thema.
Zou whatsapp notificatiegeluidjes moeten kunnen maken onder 7,8? Mijn LG E700 net geupdated, maar whatsapp speelt nog steeds stommetje bij mij.
Yep, moet hier ook nog aan wennen. Je moet nu eigenlijk meer scrollen om helemaal naar beneden te geraken. De layout van je startscherm aanpassen is nu eigenlijk meer een must dan een optie.Overigens wel een nadeel van 7.8 gevonden. De 'normale' tiles zijn nu gigantisch groot omdat ze de tiles gewoon hebben opgerekt. Erg jammer omdat je nu ineens een rij minder van die normale tiles kan hebben.
Nergens een "Toggle Gutter" optie te vinden?
[ Voor 16% gewijzigd door spoonman op 31-01-2013 13:15 ]
https://free-sudoku-puzzle.net - http://chordoracle.com - https://resistorcolors.com
Update het plaatje ook?PaT schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:23:
[...]
En wat zou 'goed' werken moeten zijn. Een grote tile is niet beschikbaar, maar hij geeft wel een plaatje van Nederland met bewolking weer... Het regent hier nu niet, dus valt er weinig te beleven op die Tile.
te zien aan de tijd in het plaatje.
Tijd van werken, tijd van rusten
Buienradar werkt hier gewoon prima op de standaard tile.
Verwijderd
If anyone cares: ik heb 't maar opgegeven en er een EU-rom overheen geflashed en heb vanaf daar alles geupdate. Nu werkt het welVerwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 02:03:
Ik kreeg het niet voor elkaar via Zune op mijn LG Optimus, vreemd aangezien het de andere updates wel lukte om te forcen. Heb het nu maar via CAB's gedaan. De language files leverden wel een error op somehow...telefoon werkt gewoon. Ik kan alleen niet in de lock/wallpaper settings komen?
Bij de laatste wanhopige poging om te updaten met behulp van de disconnect-truc is het me toch gelukt om mijn LG Optimus 7 te updaten naar 7.8! Best wel grappig aangezien LG zei dat ze geen update zouden uitgeven.
Tsja, succesvol geuptdate. tot mijn verbazing zag Zune de update gewoon.. maarre, het is toch wel een beetje karig. Niet veel bijzonders, al moet ik toegeven dat de trophy wel sneller aanvoelt, de kleine tiles handig zijn en bing plaatjes op het startscherm een genot zijn...
Maar die normale tiles vind ik te groot geworden, ik had liever de kleine offset met de zwarte balk. Dat voelde slick aan, dit een beetje dommig.
Maar die normale tiles vind ik te groot geworden, ik had liever de kleine offset met de zwarte balk. Dat voelde slick aan, dit een beetje dommig.
Dat werkte bij mij ook de eerste drie a vier dagen. Daarna werd het niet meer geupdate en kreeg het met geen mogelijkheid meer aan de praat.MrSleeves schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:36:
Buienradar werkt hier gewoon prima op de standaard tile.
Zou je voor mij eens willen kijken bij settings\applications\background tasks of buienradar er tussen staat?
En voor diegene die nog wordfeud spelen, staat die er wel tussen?
[ Voor 7% gewijzigd door The Dolf op 31-01-2013 15:18 ]
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Staat er niet tussen. Buienradar heeft daar nooit tussengestaan. Voor een LiveTile is dat ook niet expliciet nodig. Ik weet niet hoe Buienradar het doet, maar in mijn app stel ik de livetile elke keer opnieuw in als de app gestart wordt; gewoon voor het geval dat.
Misschien dat Buienradar maar één keer de LiveTile URL opgeeft (bij eerste keer starten ofzo). Als je de app eraf gooit en opnieuw download, doet'ie het dan nog niet?
Misschien dat Buienradar maar één keer de LiveTile URL opgeeft (bij eerste keer starten ofzo). Als je de app eraf gooit en opnieuw download, doet'ie het dan nog niet?
Nee. Heb zelfs beide versies geprobeerd.MrSleeves schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 15:35:
Staat er niet tussen. Buienradar heeft daar nooit tussengestaan. Voor een LiveTile is dat ook niet expliciet nodig. Ik weet niet hoe Buienradar het doet, maar in mijn app stel ik de livetile elke keer opnieuw in als de app gestart wordt; gewoon voor het geval dat.
Gezocht!
Router
http://www.wp7.nl/forum/f...verst-live-tile-niet.html
Schijnt dus een probleem met WP7.8 en WP8 te zijn.
Schijnt dus een probleem met WP7.8 en WP8 te zijn.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Zou de zoekfunctie in 7.8 niet worden uitgebreid - dat naast Bing ook Google als standaard zoekmachine kon worden ingesteld?
Dat klopt, dat kan ook. Alleen bij browser zoeken, bij de hardwareknop blijft het bing.
Staat bij browserinstellingen
Is dat find my phone ook nieuw in 7.8? Is wel een handige functie om je telefoon op te sporen als je hem verloren hebt. Of als je hem thuis kwijt ben en er is niemand thuis om hem even op te bellen, dan kan je dat heel handig via de website windowsphone.com doen.
Zat ook al in 7.5. En volgens mij in de versie daarvoor ook al.Jefrim schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:31:
Is dat find my phone ook nieuw in 7.8? Is wel een handige functie om je telefoon op te sporen als je hem verloren hebt. Of als je hem thuis kwijt ben en er is niemand thuis om hem even op te bellen, dan kan je dat heel handig via de website windowsphone.com doen.
Gezocht!
Router
Aha. Niet perfect maar wel een vooruitgang. Had graag gezien dat de hardwareknop ook instelbaar zou worden. Ik vind Bing nogal waardeloos._Rene_ schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:27:
Dat klopt, dat kan ook. Alleen bij browser zoeken, bij de hardwareknop blijft het bing.
edit: sorry maar ik zie het niet. Het staat niet onder IE -> settings. Noch onder settings -> applications -> IE.
Find my phone is naar mijn weten er altijd geweest - iig in 7.5.
[ Voor 11% gewijzigd door FMS op 31-01-2013 16:38 ]
Dan is het mij nog nooit opgevallen danThe Dolf schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:32:
[...]
Zat ook al in 7.5. En volgens mij in de versie daarvoor ook al.
Dat zit er echt al in vanaf 7.0Jefrim schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:31:
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ga naar Internet, open instellingen, dan staat daar standaardzoekmachine. Kun je kiezen tussen bing en googleFMS schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:33:
[...]
Aha. Niet perfect maar wel een vooruitgang. Had graag gezien dat de hardwareknop ook instelbaar zou worden. Ik vind Bing nogal waardeloos.
edit: sorry maar ik zie het niet. Het staat niet onder IE -> settings. Noch onder settings -> applications -> IE.
Find my phone is naar mijn weten er altijd geweest - iig in 7.5.
Waar zie je dit precies, vind ik niet.._Rene_ schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:07:
[...]
Ga naar Internet, open instellingen, dan staat daar standaardzoekmachine. Kun je kiezen tussen bing en google
Dat is de laatste versie.FMS schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:15:
Ik zie het daar ook niet. Heb ik dan toch niet de zuivere versie van 7.8?
7.10.8858.136
Ik heb ook die Bing/Google optie (nokia update).
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 31-01-2013 17:19 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Die heb ik ook en ik kan die zoekmachine-instelling kan ik ook niet vinden. Gister al naar gezocht.
Welke taal draai je? Misschien ligt het daaraan. Of iets met de lokatie in het Zune profiel?SinergyX schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:19:
[...]
Dat is de laatste versie.
Standaard NL/NL, profiel ook gewoon NL.
Bij mij Engels. Locatie is wel NL, denk ik. Thuis maar eens controleren.
Zou het daaraan liggen? Vreemd.
Zou het daaraan liggen? Vreemd.
Ik heb alles Nederlands draaien. Deze ROM, destijds geflashed met NaviFirm:
1750.0823.8858.12460 - RM-801 device
Screenshot van mijn instellingen bij IE:

Ik heb al geen update meer ontvangen sinds 8773, wat is hier dan de oorzaak van? (Lumia 800)
[ Voor 6% gewijzigd door Misha1994 op 31-01-2013 17:52 ]
Ik had over de HTC Radar nog niks gehoord, maar de 3e update is 7.8, blijkbaar is deze update voor elke telefoon al uitgekomen?
Bij mijn HTC Trophy Vodafone-branded kan ik enkel kiezen voor Bing en "360 Search", maar geen Google. Spijtig.SinergyX schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:19:
[...]
Dat is de laatste versie.
Zojuist de update geforceerd, ben benieuwd.
Misha1994 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:47:
Ik heb al geen update meer ontvangen sinds 8773, wat is hier dan de oorzaak van? (Lumia 800)
Volgens mij is de update voor alle telefoons, van de oudste LG's tot de nieuwste Lumia's. Mijn Samsung Omnia W heeft hem nu ook.Pajaras schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:48:
Ik had over de HTC Radar nog niks gehoord, maar de 3e update is 7.8, blijkbaar is deze update voor elke telefoon al uitgekomen?
Dat Zune (en je telefoon zelf) zegt dat er geen update is komt door Microsoft, die doen alles liever in stapjes updaten. Je kan de update forceren. Hoe staat verschillende malen uitgelegd op de vorige pagina's. Ik weet de youtubelink nooit... Het zijn trouwens wel 3 of 4 updates die je achter elkaar weer telkens moet forceren.
Trouwens, over whatsapp, ik dacht dat de kleine livetile geen nummertjes zou hebben van ongelezen berichten? Maar bij mij heeft de kleine tile dat wel.
Dat is bizar, heb geforceerde update gedaan op me lumia 800, zou zweren dat hij echt geupdate heeft, staat er bij de informatie toch dat het een 7.5 is. Besturingsysteem 7.10.8779.8
Echt waar 
zit pas nu inmiddels na nog een update op 8783.12
edit, ben nu inderdaad de laatste aan het installeren.

zit pas nu inmiddels na nog een update op 8783.12
edit, ben nu inderdaad de laatste aan het installeren.
[ Voor 30% gewijzigd door Donib op 31-01-2013 19:07 ]
de eerste ging snel, ben al een kwartier bezig met de tweede. pfff ik krijg een lamme arm
Ik heb de google optie niet?_Rene_ schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:25:
[afbeelding]
Waarom zou je Google willen als Bing er is? Ik Google al meer dan een jaar niet meer
Voor de meesten omdat het vertrouwd is. Elke search engine moet je anders benaderen als je niet meteen vind wat je zocht.
Na de update heb ik het gevoel alsof m'n lumia 800 een halve inch breder is
Ik heb het nu een flink aantal keer geprobeerd met de disconnect-truc op mijn Venue Pro, maar ik blijf of Your Phone is up to date of No connection krijgen.
En dat terwijl ik op 7720 zit.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Hmmpf kan ook niet de search engine veranderen in internet explorer, terwijl ik al youtube filmpjes heb gezien met lumia's 800 die dat wel kunnen.
In ieder geval, smaragd groen is wel een mooie kleur voor de tiles
In ieder geval, smaragd groen is wel een mooie kleur voor de tiles
zet je wifi eens uit en de telefoon in flight mode. Met dat laatste weet je zeker dat je geen dataverbinding meer hebt open staan. Dat was bij mij tenminste de truc die het hem deed.Yorin schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:13:
Ik heb het nu een flink aantal keer geprobeerd met de disconnect-truc op mijn Venue Pro, maar ik blijf of Your Phone is up to date of No connection krijgen.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Ik krijg via Zune ook niet meer binnen dan 1750.0823.8858.12430._Rene_ schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:25:
Over welke tel heb jij het? Ik heb een Lumia 800 Cyaan iig, en de optie dus niet.
Verwijderd
Goedenavond,
Na een paar maand heb ik mijn lumia 800 weer aan zune gekoppeld om zo de update naar windows phone 7.8 binnen te halen.
Nu is het probleem dat als ik zune opstart en de telefoon aan de pc koppel komt er de volgende melding:
WINDOWS PHONE
Er kan geen verbinding worden gemaakt met je telefoon. Schakel deze uit en weer aan en probeer opnieuw verbinding te maken.
Dit heb ik al een paar keer gedaan maar telkens dezelfde melding, ook zune al opnieuw geinstalleerd maar nog steeds kan ik hem niet synchroniseren.
Iemand een idee om dit te verhelpen zodat ik de update nog kan binnenhalen?
Dank.
Na een paar maand heb ik mijn lumia 800 weer aan zune gekoppeld om zo de update naar windows phone 7.8 binnen te halen.
Nu is het probleem dat als ik zune opstart en de telefoon aan de pc koppel komt er de volgende melding:
WINDOWS PHONE
Er kan geen verbinding worden gemaakt met je telefoon. Schakel deze uit en weer aan en probeer opnieuw verbinding te maken.
Dit heb ik al een paar keer gedaan maar telkens dezelfde melding, ook zune al opnieuw geinstalleerd maar nog steeds kan ik hem niet synchroniseren.
Dank.
Het valt me ook op dat er iets stuk is aan fontrendering. In Trello.com waren voor de update de symbolen zichtbaar, en nu zie je op die plekken blokjes.
Hebben jullie ook dat de Bluetooth Share app niet werkt? Bij het starten krijg ik de melding "Sorry, but this app doesn't work on your version of Windows Phone." (lijkt een melding van de app zelf te zijn, hoewel hij op 7.5 altijd crashte). Ik heb net zoals iedereen drie updates binnengetrokken.
Hebben jullie ook dat de Bluetooth Share app niet werkt? Bij het starten krijg ik de melding "Sorry, but this app doesn't work on your version of Windows Phone." (lijkt een melding van de app zelf te zijn, hoewel hij op 7.5 altijd crashte). Ik heb net zoals iedereen drie updates binnengetrokken.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Ik heb dit op de Lumia 800 (Engels, VS taal maar Nederlandse live account) niet. Wel een vinkje 'get suggestions from bing as I type' maar die is grayed out._Rene_ schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:25:
[afbeelding]
Firmware: 1750.0805.8773.12220
[ Voor 9% gewijzigd door Sebazzz op 31-01-2013 23:58 ]
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Verwijderd
Er is ook een firmware update van Nokia, zonder deze update werkt de bluetooth sharing niet, (met de melding die jij kreeg). Mijn eigen 800 had die update wel, die van mijn partner niet (wel 7.8). Heb via cabsender de nokia update op die andere telefoon gezet, en daarna werkte het gewoon, zenden en ontvangen van foto's en andere bestanden tussen twee 800 en tussen een 800 en de Lumia 820 werkt correct.Sebazzz schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:55:
Het valt me ook op dat er iets stuk is aan fontrendering. In Trello.com waren voor de update de symbolen zichtbaar, en nu zie je op die plekken blokjes.
Kreeg gewoon op de normale manier 7.8 binnen op mijn Omnia 7.
Maar wat ik dus niet kan vinden is internet sharing. Ik had begrepen dat dit met een normale optie ook nu op de oude toestellen zou zitten, zoals die ook al het geval is/was met veel 7.5 toestellen, echter kan ik het niet vinden. Weet iemand hier iets van af?
Maar wat ik dus niet kan vinden is internet sharing. Ik had begrepen dat dit met een normale optie ook nu op de oude toestellen zou zitten, zoals die ook al het geval is/was met veel 7.5 toestellen, echter kan ik het niet vinden. Weet iemand hier iets van af?
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Mijn Trophy heeft het al een behoorlijke tijd. Zou gewoon in het settings menu moeten staan net onder Bluetooth en boven email+accounts.Benjamin- schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 01:07:
[...] Maar wat ik dus niet kan vinden is internet sharing. Ik had begrepen dat dit met een normale optie ook nu op de oude toestellen zou zitten [...] Weet iemand hier iets van af?
Ik had dit ook. Heb een ander kabeltje (van de Nokia 808 van mijn vrouw) gepakt en toen werkte het wel. Het eerste kabeltje werkte overigens wel om op te laden.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 23:18:
Goedenavond,
WINDOWS PHONE
Dank.
Idd kabeltje wisselen, helpt meestal wel, maar hier ook even aan zune gekoppeld en voila: er is een update!!
en ook nog 7.8!! ben benieuwd. Wel raar dat deze update niet via de wifi werd gedetecteerd? Maar ja ik zal niet zeuren en geduldig wachten tot ie klaar is. Idd 3 updates die achter elkaar worden geinstalleerd dus niet te snel loskoppelen.....O dear het zijn er zelfs meer als 3...
[ Voor 7% gewijzigd door theohelmus op 01-02-2013 08:43 ]
Dit is een bekend probleem bij zowat alle moderne smartphones en tablets:
Gebruik de originele kabel, Chinese/goedkope namaak is vaak niet voorzien van genoeg shielding of heeft teveel weerstand om een (goed) datasignaal tot stand te brengen.
Mijn HTC Trophy zijn touch screen werkt niet meer zodra hij in een goedkope kabel stak, met de originele kabel geen probleem. De kabel heeft voor mij de keuze makkelijk gemaakt door gewoon uit elkaar te vallen (letterlijk).
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar dat zijn dan ook uitzonderingen.
Gebruik de originele kabel, Chinese/goedkope namaak is vaak niet voorzien van genoeg shielding of heeft teveel weerstand om een (goed) datasignaal tot stand te brengen.
Mijn HTC Trophy zijn touch screen werkt niet meer zodra hij in een goedkope kabel stak, met de originele kabel geen probleem. De kabel heeft voor mij de keuze makkelijk gemaakt door gewoon uit elkaar te vallen (letterlijk).
Er zijn natuurlijk uitzonderingen, maar dat zijn dan ook uitzonderingen.
[ Voor 7% gewijzigd door Phuncz op 01-02-2013 08:54 ]
Mij is het gelukt op mijn Venue Pro met de simpele tool Seven-Eighter:Yorin schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 22:13:
http://wmpoweruser.com/a-...ice-to-windows-phone-7-8/
3x laten draaien, anders krijg je niet alles.
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Niet alleen die. Heb nog een data kabel van Nokia die het goed deed in mijn N900, maar waar mijn Trophy schokkerig van wordt. Ik vermoed dan ook dat die Trophy qua hardware ook niet helemaal jofel is en net iets te kieskeurig.Phuncz schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 08:53:
[...] Chinese/goedkope namaak is vaak niet voorzien van genoeg shielding of heeft teveel weerstand om een (goed) datasignaal tot stand te brengen. [...]
De update aan de gang krijgen was geen probleem .
Maar nu blijft hij hangen bij stap 6 van de eerste update .Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Of duurt het gewoon lang en ben ik te snel
Maar nu blijft hij hangen bij stap 6 van de eerste update .Zijn er nog meer mensen met dit probleem? Of duurt het gewoon lang en ben ik te snel
Verwijderd
Ik heb het volgende probleem:
ik heb een nokia lumia 610 en ik heb mijn gsm juist geupdate naar windows phone 7.8 met de disconect truc die hier op dit forum te vinden is. Alles lukt goed en als ik bij telefoon info ga kijken zie ik hetvolgende:
- software: windows phone 7.8
- besturingsysteem: 7.10.8858.136
- firware: 1066.0000.8858.12470
ik heb slechts twee (geforceerde) updates nodig gehad. Ik zie echter niet de nieuwe bluetooth transfer en de ringtone maker? moeten deze afzonderlijk gedownload worden uit de marketplace? of klopt er iets niet bij het updaten? (één update ging over de functionaliteit voor toestellen zonder camera knop, en de andere update was de "effectieve" windows 7.8 update met het vernieuwde startscherm (dat overigens wel geïnstalleerd is)...
kan iemand mij helpen?
ik heb een nokia lumia 610 en ik heb mijn gsm juist geupdate naar windows phone 7.8 met de disconect truc die hier op dit forum te vinden is. Alles lukt goed en als ik bij telefoon info ga kijken zie ik hetvolgende:
- software: windows phone 7.8
- besturingsysteem: 7.10.8858.136
- firware: 1066.0000.8858.12470
ik heb slechts twee (geforceerde) updates nodig gehad. Ik zie echter niet de nieuwe bluetooth transfer en de ringtone maker? moeten deze afzonderlijk gedownload worden uit de marketplace? of klopt er iets niet bij het updaten? (één update ging over de functionaliteit voor toestellen zonder camera knop, en de andere update was de "effectieve" windows 7.8 update met het vernieuwde startscherm (dat overigens wel geïnstalleerd is)...
kan iemand mij helpen?
"Delen via bluetooth" moet je via je toestel zoeken in de Store. Is een Nokia exclusive.
Die Nokia ringtone maker heb ik nog zo 1-2-3 niet kunnen vinden, maar ook daarvan verwacht ik dat je die via je toestel in de Store kan vinden.
Die Nokia ringtone maker heb ik nog zo 1-2-3 niet kunnen vinden, maar ook daarvan verwacht ik dat je die via je toestel in de Store kan vinden.
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Instellingen -> systeem -> gedeeld internet.Benjamin- schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 01:07:
Kreeg gewoon op de normale manier 7.8 binnen op mijn Omnia 7.