Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Nu maar hopen op een self-fulfilling prophecy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:45
Misschien een pooltje opzetten. Kan iederen gokken op een datum in januari. En als het dan toch februari wordt gaan we de pot verzuipen in een centraal gelegen horecagelegenheid. Maar zal we niet mogen hier, zo'n pooltje (Algemene voorwaarden: 'iii.geen handelingen verrichten of Content plaatsen die in strijd zijn met wet- of regelgeving, de goede zeden of de openbare orde;') ;) :Y

Gewoon even afwachten dus.

[ Voor 3% gewijzigd door coenox op 16-01-2013 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theohelmus
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-08 09:52
Lumia800, provider Hi, Nog niets via zune of over wifi! Pffffft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenbr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:43
Nokia Brazilie heeft er een tweet uitgedaan vandaag die het vermoeden geeft dat de uitrol a.s.a.p. begint: http://www.mobilecowboys.nl/winphone/17689

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Ik zeg ook wel eens ASAP iets te doen. Geeft je lekker de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-09 14:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Net nog mn Lumia 800 aan Zune gehangen, helemaal niks. Nokia moet niet zo uit hun nek kletsen, want de updates komen bij Microsoft vandaan. Nokia kan er eigenlijk helemaal niks over zeggen. Hoe vaak hebben wel wel niet gehad dat een of andere MS pief uit Italie of Spanje iets geroepen heeft en dan weer een andere MS pief het weer tegenspreekt.

Ik lees wel dat de Portico update wereldwijd gereleased is nu. Toch weer mooi van Microsoft dat WP8 voorrang krijgt en de WP7 kopers gewoon nog effe moeten wachten. Ik begrijp het wel, want de Portico update lost problemen op bij WP8 waar de WP7.8 update alleen maar extra fucntionaliteit toevoegd. Maar toch....De 7.8 update is allang klaar, waarom dan wachten..... Het aantal WP toestellen is bij lange na niet zo groot als de windows clients die elke dag updates downloaden van de WSUS servers bij MS.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09-2024
Bluetooth share is er nu voor 7.8, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
MRELynx schreef op donderdag 17 januari 2013 @ 19:52:
Nokia moet niet zo uit hun nek kletsen, want de updates komen bij Microsoft vandaan. Nokia kan er eigenlijk helemaal niks over zeggen.
Het lijkt me stug dat MS de WP7.5 toestellen zomaar beginnen te updaten zonder dat ze daar vantevoren de fabrikanten over inlichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

31-1 wordt genoemd op wpcentral, voor de L800 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Zou het nog uitmaken voor unbranded toestellen, zoals mijn HTC Titan?
Dan ben je toch niet afhankelijk van de provider?

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Zou het kunnen dat Microsoft elke telefoon van welk merk dan ook tegelijkertijd naar WP7.8 wil pushen?
Dat zou verklaren waarom Nokia nog moet wachten van Microsoft en dan is er nog een klein kansje dat WP7.8 voor de firstgen telefoons uitkomt! *Hoopt op WP7.8 voor zijn LG Optimus 7*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
Dat lijkt me voor de hand liggen. Zo is het in het verleden ook gegaan bij os updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Windows Phone SDK update voor 7.8 is sinds gisteren beschikbaar voor ontwikkelaars, bron: http://blogs.windows.com/...sdk-update-for-7-8.aspx

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 14:50:
Windows Phone SDK update voor 7.8 is sinds gisteren beschikbaar voor ontwikkelaars, bron: http://blogs.windows.com/...sdk-update-for-7-8.aspx
Ah, meerdere soorten tiles toevoegen aan je WP7.5 app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Verwijderd schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 16:50:
[...]

Ah, meerdere soorten tiles toevoegen aan je WP7.5 app
YEAH!!!

had je meer verwacht? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
hoi hoi, ik heb een vraagje. Ben al jaren een Android gebruiker maar na een Lumia 920 van een vriend in mijn handen gehad te hebben kreeg ik wel de kriebels van hoe smooth het allemaal liep. Nu zit ik dus zelf te twijfelen om een windows phone aan te schaffen maar geen W8 phone. Ik vroeg me af hoe het met de support zit voor W7.5/7.8 en hoe het zit met de appstore? Wel leuk dat alles zo smooth werkt maar als je vast zit met een besturingssysteem wat niet meer geupdate zal worden of waar geen apps meer voor wordt ontwikkeld heb je er vrij weinig aan denk ik zo? En hoe wordt er eigenlijk omgegaan met het feit dat er geen sd-slot zit op deze phones? Kun je niet zoals bij Android dmv een otg kabeltje alsnog een usb/sdkaartje mounten?

Ik heb trouwens een Omnia 7 op het oog omdat ze gunstig geprijst zijn en toch nette specs hebben. Zeker het beeldscherm vind ik erg mooi (kom zelf van een galaxy s2).

[ Voor 23% gewijzigd door m4rtyr op 25-01-2013 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Ik zou zelf geen WP7.5 / 7.8 telefoon kopen. Ook al ben ik er erg blij mee ;) Ik merk nu al dat nieuwe apps alleen beschikbaar zijn voor WP8. En dat wordt als maar meer. Je kunt een HTC 8S kopen voor 275 euro en nu met de MM BTW actie voor nog minder zelfs.

Just my2cents ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ben ook nog "on the fence" voor mijn HTC Trophy, deze wordt misschien voorzien van de update naar 7.8 maar dat lijkt geen oplossing te zijn voor het gebrek aan een goed ecosystem, want zoals je al aanhaalt zijn de nieuwe apps voor WP8-only en die toestellen zijn nog maar pas uit.

Ik denk dan ook dat ik geen Windows Phone meer ga nemen, het platform voelt zo enorm statisch aan. De hele Marketplace komt over als een broedplek voor spam-apps en betaalde waardeloze apps. Ik was de eerste in mijn omgeving met een Windows Phone toestel en ik was er toen hoopvol over echter ben ik na een paar jaren zonder enige vooruitgang en met een zeer matige app store er behoorlijk op uitgekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippengaas
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 23:23
Phuncz schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:48:
Ik ben ook nog "on the fence" voor mijn HTC Trophy, deze wordt misschien voorzien van de update naar 7.8 maar dat lijkt geen oplossing te zijn voor het gebrek aan een goed ecosystem, want zoals je al aanhaalt zijn de nieuwe apps voor WP8-only en die toestellen zijn nog maar pas uit.

Ik denk dan ook dat ik geen Windows Phone meer ga nemen, het platform voelt zo enorm statisch aan. De hele Marketplace komt over als een broedplek voor spam-apps en betaalde waardeloze apps. Ik was de eerste in mijn omgeving met een Windows Phone toestel en ik was er toen hoopvol over echter ben ik na een paar jaren zonder enige vooruitgang en met een zeer matige app store er behoorlijk op uitgekeken.
Ik ben ook nog erg sceptisch over WP8. Vooral met die laatste zin ben ik het met je eens. WP loopt echt soepel, maar er ontbreken nog wel wat zaken (zoals apps). Verandering gaat vrij traag: ik had met WP8 meer revolutionaire veranderingen verwacht, maar de veranderingen zijn tot nu toe minimaal. Er zijn nog wel wat beloftes die erg mooi klinken (zoals Skype integratie), maar helaas moeten we daar op wachten en waren die niet beschikbaar bij de release van WP8. Ik denk dat ik een tijdje android ga proberen en over een jaartje terugkom bij WP8.... als het dan hopelijk een (imo) meer "compleet" platform is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m4rtyr
  • Niet online
Jammer, dit had ik al verwacht. Heb de HTC 8S wel gecheckt, maar het scherm vond ik tegenvallen. Dan maar terug naar Android met een Windows 8 launcher, werkt ook zeer soepel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-09 15:35
De maand januari is bijna voorbij en nog steeds geen WP7.8 via de officiële weg beschikbaar... Het heeft voor mij officieel te lang geduurd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Nog 3 dagen tot de 31e... We gaan t zien. Mag al verlengen maar om dit een of andere reden wil dit toch niet bij T-Mobile, gelukkig zit ik er toch al aan te denken om van provider te switchen (gaan 3G dekking met het t-mobile netwerk rondom het huis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:40
Jefrim schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:44:
De maand januari is bijna voorbij en nog steeds geen WP7.8 via de officiële weg beschikbaar... Het heeft voor mij officieel te lang geduurd...
Oke. en nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jefrim schreef op maandag 28 januari 2013 @ 20:44:
Maar er is toch ook nog geen officiele release-date gecommuniceerd?
Wel zijn er geruchten dat:Q1 duurt nog lang ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Verwijderd schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:10:
[...]

Maar er is toch ook nog geen officiele release-date gecommuniceerd?
Wel zijn er geruchten dat:Q1 duurt nog lang ;)
Het was ook meer dan dat het voor mij persoonlijk te lang duurde. En ik had natuurlijk gehoopt dat hij al uit was gekomen de update. Maar ik zie hem vanzelf wel een keer verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temo44
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-04 09:23
m4rtyr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 10:12:
hoi hoi, ik heb een vraagje. Ben al jaren een Android gebruiker maar na een Lumia 920 van een vriend in mijn handen gehad te hebben kreeg ik wel de kriebels van hoe smooth het allemaal liep. Nu zit ik dus zelf te twijfelen om een windows phone aan te schaffen maar geen W8 phone. Ik vroeg me af hoe het met de support zit voor W7.5/7.8 en hoe het zit met de appstore? Wel leuk dat alles zo smooth werkt maar als je vast zit met een besturingssysteem wat niet meer geupdate zal worden of waar geen apps meer voor wordt ontwikkeld heb je er vrij weinig aan denk ik zo? En hoe wordt er eigenlijk omgegaan met het feit dat er geen sd-slot zit op deze phones? Kun je niet zoals bij Android dmv een otg kabeltje alsnog een usb/sdkaartje mounten?

Ik heb trouwens een Omnia 7 op het oog omdat ze gunstig geprijst zijn en toch nette specs hebben. Zeker het beeldscherm vind ik erg mooi (kom zelf van een galaxy s2).
Er komen nu ook budget WP8 alternatieven uit, zoals de Lumia 620. De HTC 8S is al uit. Genoeg reden om voor iets 'nieuwers' te kiezen, dan te blijven hangen bij een nalatig 7.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Jefrim schreef op maandag 28 januari 2013 @ 21:23:
[...]

Het was ook meer dan dat het voor mij persoonlijk te lang duurde. En ik had natuurlijk gehoopt dat hij al uit was gekomen de update. Maar ik zie hem vanzelf wel een keer verschijnen.
Inderdaad, zodra ik zeker ben welk mijn volgende toestel wordt (zéér kleine kans voor WP8) zal ik de zaak ook voor bekeken houden.

We zijn verwend geweest met iOS en Android, Microsoft heeft in mijn ogen niet uit het WP7 platform gehaald wat het kon en teveel gefocussed op de ontwikkeling van WP8. Leuk en wel dat je phone-OS en je PC-OS hetzelfde versienummer hebben maar niemand was rouwig geweest als de oude toestellen ook nog mee konden gaan. Zeker gezien er niet ineens features zijn bijgekomen die op de WP7-toestellen niet draaien, integendeel het zou zelfs sneller moeten presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HTC heeft (via Twitter) aangegeven vooralsnog geen plannen te hebben om de HD7 te updaten naar WP7.8 (bron: wpcentral.com/...78-update).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

m4rtyr schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 15:31:
Jammer, dit had ik al verwacht. Heb de HTC 8S wel gecheckt, maar het scherm vond ik tegenvallen. Dan maar terug naar Android met een Windows 8 launcher, werkt ook zeer soepel :)
Dat is niet het grootste probleem. HTC is te zuinig geweest met geheugen (schijnen ze vaker last van te hebben). Je kan wel een geheugenkaartje erin hangen (moet wel zelfs), maar daar worden geen apps op geplaatst. Mijn vriendin had een paar filmpjes gemaakt (wel HD) en heeft echt niet veel Apps (op mijn WP7 zit ik al ver over het aantal waarbij je dat alfabet in beeld krijgt, zij niet) en toch vaak "onvoldoende geheugen" als ze (of mee mijn dochter eigenlijk) op youtube zit.

/offtopic

Ik zie dit topic nu pas; hopelijk gaat het snel om. Zit me alleen af te vragen wat dit gaat doen met de grootte van de tegels in pixels. De "balk" aan de rechterkant met pijl verdwijnt (neem ik aan) dus de normale tegels worden allemaal iets groter... Volgens mij moeten redelijk wat apps aangepast worden t.o.v. geschaalde iconen/livetiles.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

De apps zelf hoeven toch niet aangepast te worden? Hooguit hun tile zodat je meer heb aan die drie formaten. Doen ze dat niet, dan zal e.e.a. best meeschalen denk ik.

Misschien dan morgen de wp 7.8 update! Ik ben benieuwd!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Nee, de apps zelf niet. Maar ik heb er eentje en die stuurt qua livetile wel precies het juiste aantal pixels. Kleiner schalen is nooit echt een probleem, maar bij groter wordt het er meestal niet mooier op.
Het is niet zozeer de app die aangepast moet worden, maar meer de webservice die de livetile terugstuurt.

Voor eventueel geïnteresseerden: http://stackoverflow.com/...en-tile-sizes-and-margins

[ Voor 17% gewijzigd door MrSleeves op 30-01-2013 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
PaT schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:47:
De apps zelf hoeven toch niet aangepast te worden? Hooguit hun tile zodat je meer heb aan die drie formaten. Doen ze dat niet, dan zal e.e.a. best meeschalen denk ik.

Misschien dan morgen de wp 7.8 update! Ik ben benieuwd!
Als de apps support willen bieden voor wide tiles, cyclic (image) tiles en iconic files, dan moeten ze wel aangepast worden. Sinds eind vorig jaar is bekend hoe dat moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Temo44 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 22:16:
[...]

Er komen nu ook budget WP8 alternatieven uit, zoals de Lumia 620. De HTC 8S is al uit. Genoeg reden om voor iets 'nieuwers' te kiezen, dan te blijven hangen bij een nalatig 7.8
Dit gaat ook mijn keuze worden, mits natuurlijk WP8 ook voorziet in aantal functies.

Ik draai al tijdje 7.8, maar heb nu nog meer last van niet-werkend internet dan met 7.5 en totaal aan nieuwe functies is marginaal gebleken (live-tile feature is handig, tot alles ingesteld is).

Nu ook zoiets, hoe stuur je iemand jouw ringtone? Grappig: niet. Hoe stuur ik iemand een PDF uit mijn skydrive? Niet. Hoe stuur je uberhaubt iets niet-foto? Niet. Hoe download je iets naar je telefoon? Niet.

Dingen die ik initieel niet zo'n probleem vond, maar nu ik steeds vaker gebruik maken van skydrive/mobiel onderweg, loop je pas echt tegen deze zaken aan.

En mocht het in WP8 niet veel anders zijn, denk ik zelfs dat ik WP gewoon achter me laat. Best dat sommige dingen uit 'functionaliteit' niet kunnen 'by design', maar soms heb je het gevoel met een dumbphone rond te lopen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 21:43
SinergyX schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:02:
[...]

Dit gaat ook mijn keuze worden, mits natuurlijk WP8 ook voorziet in aantal functies.

Ik draai al tijdje 7.8, maar heb nu nog meer last van niet-werkend internet dan met 7.5 en totaal aan nieuwe functies is marginaal gebleken (live-tile feature is handig, tot alles ingesteld is).

Nu ook zoiets, hoe stuur je iemand jouw ringtone? Grappig: niet. Hoe stuur ik iemand een PDF uit mijn skydrive? Niet. Hoe stuur je uberhaubt iets niet-foto? Niet. Hoe download je iets naar je telefoon? Niet.

Dingen die ik initieel niet zo'n probleem vond, maar nu ik steeds vaker gebruik maken van skydrive/mobiel onderweg, loop je pas echt tegen deze zaken aan.

En mocht het in WP8 niet veel anders zijn, denk ik zelfs dat ik WP gewoon achter me laat. Best dat sommige dingen uit 'functionaliteit' niet kunnen 'by design', maar soms heb je het gevoel met een dumbphone rond te lopen.
Ik zit een beetje met hetzelfde gevoel als jou, namelijk dat ik te vaak tegen beperkingen van WP aan loop.
Ook ik heb al een tijdje WP7.8 draaien en ik vind het nieuwe startscherm best grappig, maar verder is er eigenlijk geen bal aan veranderd. Snap eigenlijk niet dat iedereen zo zit te springen om 7.8. Morgen is het bijzondere er alweer af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

SinergyX schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:02:
[...]
SkyDrive app al geprobeerd? Werkt prima volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MrSleeves schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:14:
SkyDrive app al geprobeerd? Werkt prima volgens mij.
Daar heb je niets aan als je een email wil beantwoorden, kies je bijlage, mag je enkel foto's selecteren.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Wat is dan de bedoeling? Je hebt een PDF in SkyDrive staan, die wil je dan downloaden om hem als attachment te sturen? Lijkt me nogal omslachtig als je in de SkyDrive app gewoon kan kiezen om te delen en dan aangeeft naar wie. Persoon krijgt een linkje dat naar de PDF wijst.

Nou ga ik niet zeggen dat die mailbox zo lekker werkt; ik heb een gekoppelde en van één van de twee wil hij steeds de smtp inloggegevens. Ik vul ze correct in, maar worden niet geaccepteerd.

[ Voor 26% gewijzigd door MrSleeves op 30-01-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

PDF is slechts als voorbeeld, ik werk veel met mensen die geen internettoegang hebben, slechts email (outlook). Als je daar een link naar skydrive stuurt heb je er nog niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Dan wordt het lastig ja, bij WP gaat alles via de cloud. Als je een Office document wil mailen, dan wordt het in de cloud gezet en de link wordt aan de mail gehangen.

Punt is natuurlijk ook: welke bestanden zou je kunnen selecteren. Elke app heeft zijn eigen "Isolated Storage" dus vanuit de mail "app" kan je niet bij PDF's die bij de Adobe Reader app zijn opgeslagen. Enige uitzondering is de media bibliotheek waar dus alleen foto's en filmpjes instaan.

[ Voor 46% gewijzigd door MrSleeves op 30-01-2013 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 08:28:
HTC heeft (via Twitter) aangegeven vooralsnog geen plannen te hebben om de HD7 te updaten naar WP7.8 (bron: wpcentral.com/...78-update).
Ik zag het vandeweek ook voorbij komen ja. Maar in een (officieel?) overzicht stond dat de HD7 eind februari/begin maart 7.8 zou krijgen :?

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MrSleeves schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:32:
Dan wordt het lastig ja, bij WP gaat alles via de cloud. Als je een Office document wil mailen, dan wordt het in de cloud gezet en de link wordt aan de mail gehangen.

Punt is natuurlijk ook: welke bestanden zou je kunnen selecteren. Elke app heeft zijn eigen "Isolated Storage" dus vanuit de mail "app" kan je niet bij PDF's die bij de Adobe Reader app zijn opgeslagen. Enige uitzondering is de media bibliotheek waar dus alleen foto's en filmpjes instaan.
Daarom was PDF ook gewoon een voorbeeld, kan ook een ini of cert bestand zijn, zelfs config files die ik heb aangepast en ergens moet toepassen (of even snel naar huis kan mailen), of zoals ander voorbeeld: een ringtone.

Van mij hadden ze gewoon een 'open folder' mogen gebruiken waar je gewoon je dingen in kan zetten, een MP3 bestand, een installatie programma, als soort van 'usb stick in nood'. Maarja, dat werkt toch al niet, zoals Android USB-drive mode heeft, werkt dit niet in WP7.

En dan heb ik eerlijk geen zin 400-500 euro uit te geven aan een WP8 toestel die achteraf precies hetzelfde probleem geeft, of gezien het feit dat daar skydrive nog 'dieper' in het geheel zit met nóg minder functionaliteit.

Het is dat de overige functions juist mijn voorkeur hebben boven android/iphone, wat mij nu nog bij WP7 houden, maar als ik zie wat ik met mijn HD2 (android JB) kan wat mijn lumia gewoon niet kan, ga je toch erg zitten twijfelen (neem zoiets simpels als remote control of dlna streaming - nokia heeft hiervoor software, maar toestel heeft geen wifi-direct).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McBoom schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:36:
Ik zag het vandeweek ook voorbij komen ja. Maar in een (officieel?) overzicht stond dat de HD7 eind februari/begin maart 7.8 zou krijgen :?
Ja, het blijft inderdaad onduidelijk. Vanmiddag nog een bericht gelezen dat HTC via twitter niet altijd betrouwbare informatie verstrekt (miscommunicatie, etc). Pin me er dan maar ook niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:58

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

MrSleeves schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:32:
Je lijkt de PHP mailing list wel ;). Je verhaal is compleet irrelevant - als gebruiker heb je er helemaal niets aan, en je kunt je ook afvragen waarom het dan op die manier ontworpen is.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Houbie
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:43
Er lijkt iets te gebeuren.

Twitter zegt dat er updates beschikbaar zijn, en deze video is verschenen:

YouTube: Windows Phone 7.8 Update - Why and How to Update#!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Op wp7.nl zie ik ook berichten van mensen die de 7.8 update aan het installeren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EgMaf
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-08-2024
Raak je ook nog iets kwijt met die update (smsjes, local stored pictures/music, account settings / password enz)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-09 16:46
EgMaf schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:10:
Raak je ook nog iets kwijt met die update (smsjes, local stored pictures/music, account settings / password enz)?
Ik heb de updates net gedaan en heb alles gelukkig nog :) . Alleen de stand van mijn verbruik in de Counters App is weer terug bij af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Momenteel update mijn HTC Trophy, ben benieuwd of het ook effectief de 7.8 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q2no
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-12-2023
Mijn Trophy is ook net succesvol ge-update :D
Weinig echt schokkende veranderingen. Beste verandering is dat ik nu meer icoontjes op mijn scherm kwijt kan. Nou ja, volgende week hopelijk mijn nokia 920 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
En ook bezig met updaten. Het is gelukt met het internet verbreek truc.

Voor de mensen die niet willen kloten met internetkabel. Scheelt heel wat moeite via deze manier
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:43:
Ik heb een DHCP adres op mijn PC.

Om mijn leven makkelijker te maken gebruik ik onderstaand batch bestandje.

Aktie1:
Open Notepad
Copieer in het bestand

ipconfig /release
pause
ipconfig /renew
pause

Sla 'm op met een willekeurige naam maar wel eindigend met de extentie .bat.

Aktie2:
Start Zune met je Lumia zonder Wifi en Data connectie op je Lumia.
Klik op "update" in Zune. Na een paar seconden dubbelklik je op bovenstaand gemaakte .bat bestand.

Na de notificatie dat er een update is, druk je op enter om het bestand bestand verder te laten lopen. Nu heb je weer internet verbinding en kan de update gedownload worden.

Idem voor de 2de update.

[ Voor 86% gewijzigd door S401 op 30-01-2013 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:57
Hier ook de update eindelijk bezig. Eerst nog twee updates ervoor gehad, maar nu dan toch de update naar 7.8 O+ Versienummer 7.10.8858.136, mocht je 't willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ondertussen bezig aan de 4de update (8783), vreemd want afgelopen weken ook aangekoppeld en al maanden geen updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39
JanW schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:27:
Hier ook de update eindelijk bezig. Eerst nog twee updates ervoor gehad, maar nu dan toch de update naar 7.8 O+ Versienummer 7.10.8858.136, mocht je 't willen weten.
Toch identiek aan de versie die al gelekt was.
Kan je eens kijken of de buienradar livetile goed werkt?

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Ben hier mijn HTC Titan nu ook aan het updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hij is bij mij ook bezig (Samsung Omnia W). Hij vond de updates wel pas toen ik het aan Zune vroeg.
.oisyn schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:54:
[...]

Je lijkt de PHP mailing list wel ;). Je verhaal is compleet irrelevant - als gebruiker heb je er helemaal niets aan, en je kunt je ook afvragen waarom het dan op die manier ontworpen is.
We zijn toch tweakers, dan wil je ook weten hoe&wat?

Reden van Isolated Storage (die ik zo kan bedenken): 1. de ene app kan de andere niet beïnvloeden (veiliger, minder tot geen kans op virussen), 2. app verwijderen en alle sporen van de app worden gewist (i.p.v. dat er overal nog bestanden rondzwerven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Hmm ik krijg hem niet ver upgedate dan tot 8783. Daarna lukt het niet meer met de internet disconnect truc... Meer mensen last van? NVM, blijkbaar was wifi weer ingeschakeld.

[ Voor 16% gewijzigd door S401 op 30-01-2013 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Ik krijg hem hier ook niet met de internet disconnect-truc geüpdatet. Ik zit nu op 7720 op mijn Dell Venue Pro.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Bij mij is het nu gelukt. Niets vreemds uit hoeven halen en ongeveer in een uurtje gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImpaileR
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ImpaileR

The Obsidian Order

Op de Lumia 800 van mij vrouwtje loopt de eerste update nu mbv de disconnect truuk. :)

EDIT 21:42: Derde update staat er op. WP 7.8 O+

[ Voor 23% gewijzigd door ImpaileR op 30-01-2013 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
God.. Mijn Trophy moet echt 10x opnieuw opstarten ofzo.. zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Driek schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 20:35:
[...]

Toch identiek aan de versie die al gelekt was.
Kan je eens kijken of de buienradar livetile goed werkt?
En wat zou 'goed' werken moeten zijn. Een grote tile is niet beschikbaar, maar hij geeft wel een plaatje van Nederland met bewolking weer... Het regent hier nu niet, dus valt er weinig te beleven op die Tile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Na 8783 moest ik de disconnect truc weer uithalen om de 7.8 update te krijgen.. Maar goed.. Bezig met de laatste update nu :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
Ik kan mijn HTC Trophy niet updaten :(.
Er staat dat de huidige versie 7.10 (8773) is...

De disconnect truc werkt ook niet.

Update: De Lumia 800 van m'n pa kan ik ook niet updaten, laatste versie is ook 8773.
Zou er iets mis zijn?

[ Voor 47% gewijzigd door Timons106 op 30-01-2013 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaT
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Timons106 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:43:

De disconnect truck werkt ook niet.
Je moet ook niet met een vrachtwagen over je toestel rijden! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Timons106 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:43:

De disconnect truc werkt ook niet.

Update: De Lumia 800 van m'n pa kan ik ook niet updaten, laatste versie is ook 8773.
Zou er iets mis zijn?
Kan zijn bij je HTC dat dit nu de laatste update is. Zie ook deze tweet erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
Yorin schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:49:
[...] Kan zijn bij je HTC dat dit nu de laatste update is. Zie ook deze tweet erover.
Nee, heb net mijn Trophy geupdate en heb de leuke kleine tiles ^^ Het is wel een Duitse Vodafone Trophy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Het lijkt er inderdaad op dat de unbranded toestellen als eerste aan de beurt zijn. Er zijn diverse meldingen dat t-mobile en vodafone toestellen nog niets binnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:07
PaT schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:47:
[...]

Je moet ook niet met een vrachtwagen over je toestel rijden! :P
Lachte me echt kapot :P, niet helemaal wakker geloof ik.
Caelorum schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:56:
[...]

Nee, heb net mijn Trophy geupdate en heb de leuke kleine tiles ^^ Het is wel een Duitse Vodafone Trophy..
Het gaat bij mij om een unbranded toestel denk ik (er staat geen logo op), maar hij zal wel uit Duitsland of de VS komen (heb het toestel overgenomen van een andere tweaker, het toestel was toen al 1,5 jaar oud, en nog niet uit in Nederland dus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Mijn Dell Venue Pro AT&T branded heeft ook nog geen update, hoe ik het ook probeer. Dat wordt maar iedere dag proberen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Hier update goed gelukt met diverse keren de "disconnect"-methode.
Leuke features...
Ik blijf het jammer vinden dat er nog steeds geen voice-commands mogelijk zijn in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Foi, wat duurt dat synchroniseren/downloaden/backuppen lang zeg.
En dat bij de "kleine" Update 7.10.8773.98.

Kreeg hem overigens zonder enig truukje te hoeven uitvoeren binnen, zodra ik m'n telefoon aansloot en Zune opende.

Edit: Foutje, het gaat over een nog eerdere update. De:
Fixed an issue with app purchases in some regions
Changes default sync times for email
Update.

[ Voor 29% gewijzigd door spNk op 30-01-2013 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

spNk schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:31:
Foi, wat duurt dat synchroniseren/downloaden/backuppen lang zeg.
En dat bij de "kleine" Update 7.10.8773.98.

Kreeg hem overigens zonder enig truukje te hoeven uitvoeren binnen, zodra ik m'n telefoon aansloot en Zune opende.
Over welke foon gaat het hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Lumia 800 Cyaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• klajo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 17:23
mijn HTC TITAN heeft nu ook 7.8
geupdate met de disconnect methode
mooie grote tiles nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerfox
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 00:53

Zerfox

^this guy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkrmr
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 11:58

mkrmr

Tesla Model 3, BMW K1600

Na vele keren proberen is m'n oude Omnia 7 nu in drie stappen op 7.8. Daarna de Lumia 800 ook gelukt. :) Moest wel elke keer weer de disconnect truc uithalen...

[ Voor 34% gewijzigd door mkrmr op 30-01-2013 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
Pfoe.. schrok net wel even. Was net bezig deze foto te maken om hier te posten toen hij opeens weer verder ging met updaten.
Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/rck9mgeulfac73h/2013-01-30%2023.05.42.jpg

Niks aan de hand dus.

Edit: plaatje dut t niet. URL

[ Voor 19% gewijzigd door spNk op 30-01-2013 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• analogworm
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 17:59
vind het wel een beetje suf dat als je dan per se drie cumulatieve updates doet, hij dan ook drie keer hetzelfde moet backuppen... daar is de trophy pot voor drie dubbeltjes het langst bezig...

...eventjes geduld nog want de 920 komt zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
  • Laatst online: 11-09 13:38
Op mijn unbranded lumia 710 geen updates... met behulp van de disconnect wel de 1e 2 updates kunnen installeren.

Echter de 3e is met tot dusver niet gelukt. Ik blijf proberen... :-) Iemand tips?

[ Voor 3% gewijzigd door MrTre op 30-01-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
MrTre schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:43:
Op mijn unbranded lumia 710 geen updates... met behulp van de disconnect wel de 1e 2 updates kunnen installeren.

Echter de 3e is met tot dusver niet gelukt. Ik blijf proberen... :-) Iemand tips?
Bij mij stond de wifi ineens aan na de derde update, dus dat kan je even voor de zekerheid checken. En tel hoeveel seconde het duurt voordat de hij klaar is met het checken van een update. En disconnect ongeveer een seconde daarvoor. Dat is even paar keer proberen, maar na een stuk of 3x lukte mij het ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:19
Wat is die disconnect truc nou eigenlijk? Ik snap er nog niet zoveel van en in Zune vindt ie de update niet op de normale manier. Het gaat bij mij om een Lumia 610 trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
Jefrim schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:46:
[...]

Bij mij stond de wifi ineens aan na de derde update, dus dat kan je even voor de zekerheid checken. En tel hoeveel seconde het duurt voordat de hij klaar is met het checken van een update. En disconnect ongeveer een seconde daarvoor. Dat is even paar keer proberen, maar na een stuk of 3x lukte mij het ook
Thanx voor de tip! maar was niet nodig nu doet ie het wel en is ie lekker bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perceptor
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 08:39
analogworm schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:25:
vind het wel een beetje suf dat als je dan per se drie cumulatieve updates doet, hij dan ook drie keer hetzelfde moet backuppen... daar is de trophy pot voor drie dubbeltjes het langst bezig...
Backup gebeurt als het goed is maar één keer. Dat is een aantal versies terug (Mango?) geloof ik al aangepast in Zune.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
Insert12 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:48:
Wat is die disconnect truck nou eigenlijk? Ik snap er nog niet zoveel van en in Zune vindt ie de update niet op de normale manier. Het gaat bij mij om een Lumia 610 trouwens :)
Dat is in deze quote uitgelegd, hoe en wat:
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 23:43:
Ik heb een DHCP adres op mijn PC.

Om mijn leven makkelijker te maken gebruik ik onderstaand batch bestandje.

Aktie1:
Open Notepad
Copieer in het bestand

ipconfig /release
pause
ipconfig /renew
pause

Sla 'm op met een willekeurige naam maar wel eindigend met de extentie .bat.

Aktie2:
Start Zune met je Lumia zonder Wifi en Data connectie op je Lumia.
Klik op "update" in Zune. Na een paar seconden dubbelklik je op bovenstaand gemaakte .bat bestand.

Na de notificatie dat er een update is, druk je op enter om het bestand bestand verder te laten lopen. Nu heb je weer internet verbinding en kan de update gedownload worden.

Idem voor de 2de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
Insert12 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:48:
Wat is die disconnect truck nou eigenlijk? Ik snap er nog niet zoveel van en in Zune vindt ie de update niet op de normale manier. Het gaat bij mij om een Lumia 610 trouwens :)
Zie:
http://wmpoweruser.com/si...o-force-the-mango-update/

En op Youtube ook diverse filmpjes.. waar het om gaat is dat je je netwerk uitzet, een paar seconden nadat je zune hebt verteld dat ie moet checken voor updates

[ Voor 0% gewijzigd door MrTre op 30-01-2013 23:52 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
MrTre schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:51:
[...]

Zie:
http://wmpoweruser.com/si...o-force-the-mango-update/

En op Youtube ook diverse filmpjes.. waar het om gaat is dat je je netwerk uitzet, een paar seconden nadat je zune hebt verteld dat ie moet checken voor updates
Dank, hij vindt echter nog steeds niks. Ik blijf steken bij 8773.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollovVpo1nt
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:58

HollovVpo1nt

I like gadgets

Ik heb nog nooit een WP geupdate. Moet ik alles backuppen of blijven de bestanden ongewijzigd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
Insert12 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:58:
[...]
Dank, hij vindt echter nog steeds niks. Ik blijf steken bij 8773.
Blijven proberen.. lukte mij ook niet gelijk de 1e keer.
Probeer te tellen hoeveel dec hij doet voordat hij zegt dat ue up-to-date is, en zet dan je netwerk 1 sec daarvoor uit, werkt dat niet, weer 1 sec eerder, etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:45
HollovVpo1nt schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:59:
Ik heb nog nooit een WP geupdate. Moet ik alles backuppen of blijven de bestanden ongewijzigd?
Backup is niet nodig. Alles blijft ongewijzigd, Gewoon aansluiten op Zune en update doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
HollovVpo1nt schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 23:59:
ik kan bevestigen dat van 7.5 naar 7.8 je gegevens gewoon bewaard blijven.

maar van 7.x (<7.5) naar 7.5 weet ik niet meer. Het zou zo maar kunnen dat je dan wel gegevens kwijt raakt. Maar via zune synchoniseren + back-up mogelijkheid zorgt ervoor dat je altijd terug kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
MrTre schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:01:
[...]

Blijven proberen.. lukte mij ook niet gelijk de 1e keer.
Probeer te tellen hoeveel dec hij doet voordat hij zegt dat ue up-to-date is, en zet dan je netwerk 1 sec daarvoor uit, werkt dat niet, weer 1 sec eerder, etc etc
Hij geeft dan iedere keer de melding dat er geen verbinding met internet is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
Insert12 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:11:
[...]

Hij geeft dan iedere keer de melding dat er geen verbinding met internet is :+
Keep trying! Gebruik je wifi of een kabel? Via kabel is het iets makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
MrTre schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:13:
[...]

Keep trying! Gebruik je wifi of een kabel? Via kabel is het iets makkelijker.
Wifi. Krijgen jullie niet die melding dat er geen verbinding is met internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Muta schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:08:
[...]

ik kan bevestigen dat van 7.5 naar 7.8 je gegevens gewoon bewaard blijven.

maar van 7.x (<7.5) naar 7.5 weet ik niet meer. Het zou zo maar kunnen dat je dan wel gegevens kwijt raakt. Maar via zune synchoniseren + back-up mogelijkheid zorgt ervoor dat je altijd terug kan!
Dat gaat ook via backup, als via Zune werkt.

Via de 'nokia' methode was het een complete reset, dan ben je alles kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTre
Insert12 schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 00:14:
[...]

Wifi. Krijgen jullie niet die melding dat er geen verbinding is met internet?
Die heb ik ook vaak gehad. Maar als je blijft proberen lukt het vast een keer ;-)
En zoals gezegd via kabel is het net wat makkelijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insert12
Jep, hij heeft zojuist een update gevonden en is nu bezig. Dank voor de hulp! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wouter7
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08-2022

Wouter7

Enjoy every day.

Zerfox schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 22:45:
[...]

Mijn LG Optimus 7 denkt echter nog niet aan een updaten! :(
Mijn LG is aan het update :) Wel via disconnect truc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41

Speedmaster

Make my day...

Hier ook mijn Trophy via de disconnect truc met dank aan Sake aan het updaten, ben benieuwd!

Edit; is een twee traps update, kreeg eest een kleine update.
Uiteindelijk nogmaals de disconnect truc toegepast en krijg u de melding van een nieuwe update die op kan lopen naar een totale tijd van 30 minuten. Update loopt, zal het resultaat posten.

Edit 1: In totaal nu 3 updates, bij deze laatste wordt inderdaad in het update scherm melding gemaakt van de kleine tiles en uitbreiding van kleuren. Dit zou dus de definitieve 7.8 versie moeten zijn.

En uiteindelijk na 3 updates het nieuwe blauwe opstartscherm met witte letters ipv de zwart met rood.
Tiles zijn ineens mega groot en ga ik nu aanpassen aan mijn wensen.
Vanuit Zune op update klikken en het .bad bestandje wat hierboven genoemd wordt na 5 tellen starten.
Zorg wel ervoor dat Wifi op je telefoon uit staat.

[ Voor 109% gewijzigd door Speedmaster op 31-01-2013 00:59 ]

Pagina: 1 ... 5 ... 9 Laatste