Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[WP7] Windows Phone 7.8 - OS Discussie en ervaringen

Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste
Acties:

• JT
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 21-01 15:18

JT

VETAK y0

Niet nodig; Android bied de optie om niet te syncen dus blijf ik dat gebruiken. Ook zit ik niet te wachten op MS Livecontacten en telefooncontacten door elkaar.

Daarnaast is wat jij zegt een meer stemmingmakerij tegen mensen die bewust met hun privacy omgaan dan inhoudelijk relevant ;)

• 80466
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
quote:
JT schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:29:
[...]
Iemand? Google heeft écht geen uitkomst geboden voor mij...
Ik begrijp niet waarom je je contacten via een sim wilt exporteren terwijl je ze gewoon rechtstreeks uit je gmail account kan gebruiken op Windows Phone.
De Windows Phone contactenlijst in de people hub bestaat uit een mengeling van contacten uit verschillende accounts.
quote:
Daarnaast is wat jij zegt een meer stemmingmakerij tegen mensen die bewust met hun privacy omgaan dan inhoudelijk relevant ;)
Met privacy ben je lekker bezig met android waar zowat elke app zowat je hele inziet en waar de Google al je je naam en adresgegevens overhangt aan elke ontwikkelaar waarvan je een app aanschaft in de Google play marketplace.

80466 wijzigde deze reactie 25-02-2013 23:48 (29%)

• PinokkioTV
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20-01 21:39
quote:
JT schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:27:
Niet nodig; Android bied de optie om niet te syncen dus blijf ik dat gebruiken. Ook zit ik niet te wachten op MS Livecontacten en telefooncontacten door elkaar.

Ik ben met je eens dat het niet zo aardig is wat ik zeg :)

Ik zie het probleem niet, tenzij je het gooit op privacy. Maar als je zo bewust met je privacy om gaat, snap ik niet wat je online doet, en zeker niet met Google.

Kortom: wat jij wilt is vrij eenvoudig, maar om onduidelijke redenen wil je het niet en doe je verkapt aan WP-bashen. Moet jij weten, maar noem het dan gewoon bij de naam ;)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• Marly
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 02:31
quote:
JT schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:27:

Kijk, er zijn mensen, die juist om privacy-redenen nu nog steeds 'n Symbian telefoon hebben, maar dat iemand, die Google's Android gebruikt, 't woord "privacy" in de mond durft te nemen, vind ik een sterk staaltje: Google verzamelt niet alleen je telefoongegevens, maar ook je email-contacten (GMail), de plaatsen waar je geweest bent (Google Maps), de sites, die je bezoekt en de apps, die je downloadt, voor eigen gebruik en voor hun adverteerders. Dat ze dit kunnen en mogen doen, staat ook gewoon in hun voorwaarden, waar je mee akkoord bent gegaan, bij de ingebruikname van je Android telefoon.

Toch zijn er miljoenen tevreden Android gebruikers, grotendeels omdat 't ze niet boeit, deels ook omdat ze (net als bijv. bij Facebook), niet beseffen, hoever dit gaat. Maar wie beweert, "bewust" met zijn privacy om te gaan, zou dit dus terdege moeten beseffen en vèr weg moeten blijven van welke Google dienst dan ook.

• fruitbakje
  • Registratie: juli 2011
  • Laatst online: 09-01 13:40
quote:
Marly schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 03:30:
[...]
Kijk, er zijn mensen, die juist om privacy-redenen nu nog steeds 'n Symbian telefoon hebben, maar dat iemand, die Google's Android gebruikt, 't woord "privacy" in de mond durft te nemen, vind ik een sterk staaltje: Google verzamelt niet alleen je telefoongegevens, maar ook je email-contacten (GMail), de plaatsen waar je geweest bent (Google Maps), de sites, die je bezoekt en de apps, die je downloadt, voor eigen gebruik en voor hun adverteerders. Dat ze dit kunnen en mogen doen, staat ook gewoon in hun voorwaarden, waar je mee akkoord bent gegaan, bij de ingebruikname van je Android telefoon.
Hoeveel grote bedrijven (Yahoo, Apple, MS, Facebook, de NS) doen dat (allemaal) niet dan?
Vanuit marketingoogpunt is dat allemaal geld waard. Bedrijven willen weten wat mensen waar doen, en wat voor mensen het zijn. Dat zou ik ook willen weten als ik succesvol wil zijn met m'n bedrijf. Waar ze minder geinteresseerd in zijn (denk ik, met mijn natuurlijk verre van oneindige kennis) is je naam. Tenminste, ik kan me voorstellen dat ze niet dubbel willen tellen, maar verder zijn ze echt niet geinteresseerd of het nou Kees is die vaak daar met de trein gaat Jan, maar ze willen wel weten of het een student is, een man/vrouw, en of ie ook nog eens vaak wat besteld bij de Kiosk, en dan vaak op het perron of in de stationshal.
Als je idd dat soort dingen (de dingen anders dan je naam) niet wil delen met anderen, dan moet je vooral je internet uitzetten, en nergens meer een OV-chipkaart gebruiken, niet meer pinnen (of iig niet volgens een duidelijk patroon, zoals altijd in de buurt van een winkelcentrum), geen bonuskaart meer gebruiken enz enz.
Al die bedrijven kunnen dankzij die informatie een telefoon maken die beter op jouw wensen aansluit, en relevantere advertenties laten zien (en dat zien zij, niet geheel onterecht, als een dienst!), enz enz. En daardoor wordt het ook goedkoper, wat ook meer op onze wensen aansluit ;) (de mijne iig).
Onthoudt dat Echelon praktisch alles ziet wat je op i-net doet, en zij willen wel je naam weten ;) (en weten die natuurlijk ook). Zij doen het niet met cookies ;).

• JT
  • Laatst online: 21-01 15:18

JT

VETAK y0

quote:
hAl schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:43:
[...]

Ik begrijp niet waarom je je contacten via een sim wilt exporteren terwijl je ze gewoon rechtstreeks uit je gmail account kan gebruiken op Windows Phone.
De Windows Phone contactenlijst in de people hub bestaat uit een mengeling van contacten uit verschillende accounts.
Ook dat wil ik niet want alle emailadressen van mensen die ik ooit eens heb gemaild staan erin :+
quote:
[...]

Met privacy ben je lekker bezig met android waar zowat elke app zowat je hele inziet en waar de Google al je je naam en adresgegevens overhangt aan elke ontwikkelaar waarvan je een app aanschaft in de Google play marketplace.
quote:
Marly schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 03:30:
[...]
Google verzamelt niet alleen je telefoongegevens, maar ook je email-contacten (GMail), de plaatsen waar je geweest bent (Google Maps), de sites, die je bezoekt en de apps, die je downloadt, voor eigen gebruik en voor hun adverteerders.
Google heeft niks meer dan een deel van mijn voornaam. Geen achternaam, geen alternatief emailadres, geen (deel van) adres, geen cc nummer want ik koop niks in de Play store. Ook gebruik ik geen Google Maps met GPS en/of netwerklocatie. Locatieservices staan uit. Telefoonnummers sync ik níet met Google. Een smartphone vandaag de dag die je privacy respecteert is onmogelijk, daarom probeer ik er maar het beste van te maken.
quote:
PinokkioTV schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 00:15:
[...]
Kortom: wat jij wilt is vrij eenvoudig, maar om onduidelijke redenen wil je het niet en doe je verkapt aan WP-bashen. Moet jij weten, maar noem het dan gewoon bij de naam ;)
Sorry, maar nu neem je het te persoonlijk op. Ik krijg nu het idee dat jij vind dat ik je keuze en daarmee jou indirect bekritiseer. En dat je daardoor mij af wil schilderen als WP basher. Ik zoek een functionaliteit, kan deze niet vinden. Ik ben niet echt bekend met WP en kan het antwoord niet vinden met Google. Ik vraag het hier en wanneer ik zeg waarom het voor mij dan afdoet ben ik ineens een WP basher. Het tegenovergestelde is waar: ik ben onder de indruk hoe soepel WP draait, ook op een single core. Het ziet er gelikt uit vind ik en de UI vind ik ook erg fijn (maar dat vind ik van m'n Zune ook vanaf het eerste uur al ;) ). Het benaderd de simpelheid van de iPhone maar bied tóch meer dan alleen icoontjes op je homescreen. Ik vind het een erg mooi OS. Het is alleen niet aan mij besteed vanwege de dingen die ik heb aangehaald: verplichte sync met MS, alle contacten en contactgegevens door elkaar en een gesloten systeem.

• Caelorum
  • Registratie: april 2005
  • Laatst online: 09:13
quote:
JT schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:30:
[...] Ook dat wil ik niet want alle emailadressen van mensen die ik ooit eens heb gemaild staan erin :+ [...]
Alleen de contacten die in je "Mijn contactpersonen" staan worden weergegeven dacht ik, niet alle contactpersonen (dus de "andere contactpersonen" in de nederlandstalige gmail en "mijn contactpersonen"). Tenzij je zelf alle contactpersonen hebt lopen toevoegen aan de "mijn contactpersonen" groep staat alles dus al goed :)

• P-aul
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 02-01 08:41
quote:
Ik heb gisteravond mijn Lumia 800 nog geupdate door middel van de 'forceer truc'.

• PinokkioTV
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 20-01 21:39
quote:
[...]
Sorry, maar nu neem je het te persoonlijk op. Ik krijg nu het idee dat jij vind dat ik je keuze en daarmee jou indirect bekritiseer. En dat je daardoor mij af wil schilderen als WP basher. Ik zoek een functionaliteit, kan deze niet vinden. Ik ben niet echt bekend met WP en kan het antwoord niet vinden met Google. Ik vraag het hier en wanneer ik zeg waarom het voor mij dan afdoet ben ik ineens een WP basher. Het tegenovergestelde is waar: ik ben onder de indruk hoe soepel WP draait, ook op een single core. Het ziet er gelikt uit vind ik en de UI vind ik ook erg fijn (maar dat vind ik van m'n Zune ook vanaf het eerste uur al ;) ). Het benaderd de simpelheid van de iPhone maar bied tóch meer dan alleen icoontjes op je homescreen. Ik vind het een erg mooi OS. Het is alleen niet aan mij besteed vanwege de dingen die ik heb aangehaald: verplichte sync met MS, alle contacten en contactgegevens door elkaar en een gesloten systeem.
Okee, ik heb je verkeerd begrepen :)

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

• MrSleeves
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 29-12-2019

MrSleeves

You'll thank me later.

quote:
hAl schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:43:
[...]

Die je ook weer kan koppelen, dus er staan geen dubbelen in (maar dat zullen de meesten hier wel weten).. :)

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Cruzer
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 21-01 06:50
Ik had dit al gepost in het Whatsapp Windows forum maar volgens mij kan niemand mij helpen. Misschien iemand hier die ook een Lumia 800 heeft met 7.8?

Ik kan geen hyperlinks van een website niet posten, je ziet dan gewoon een tekst ipv de url. De ontvanger ziet wel de url en kan er wel op klikken maar ik niet als verzender kan niet op mijn eigen verzonden url klikken omdat dus gewoon een tekst is.

Echter vrienden met 2.9.4 zien dit wel als zij een URL vernzenden naar mij dan zien zij wel de url en ik ook.

Ik heb een Lumia 800, wp 7.8 en mijn vrienden ook,

Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen. Heb al WA opnieuw geinstalleerd en de Lumia 800 gereboot etc.

Vorige week werkte het versturen van hyperlinks/urls wel...

When the pink is snookered, Go for the brown

• erwindew
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 21-01 11:13
allen,

ik heb hier een accu probleem na een geforceerde 7.8 update. Mijn telefoon bij gebruik binnen een uur leeg.
hij valt dan zonder melding uit.
Volgens de indicatyor is de accu leeg. maar als je hem aan de lader doet is hij half vol. Maar na het loskoppelen valt hij binnen 15 min uit. Iemand hier ervaring mee? ik denk dat ik hem anders maar downgrade naar 7.5

• fruitbakje
quote:
erwindew schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:20:
ik heb hier een accu probleem na een geforceerde 7.8 update. Mijn telefoon bij gebruik binnen een uur leeg.
hij valt dan zonder melding uit.
Volgens de indicatyor is de accu leeg. maar als je hem aan de lader doet is hij half vol. Maar na het loskoppelen valt hij binnen 15 min uit. Iemand hier ervaring mee? ik denk dat ik hem anders maar downgrade naar 7.5
Houd even je data-verbruik in de gaten. Als die omhoog schiet weten we waar het aan ligt. Je kan het in de voorgaande pagina's ergens lezen (ik ben te lui om het voor je op te zoeken)
quote:
Google heeft niks meer dan een deel van mijn voornaam. Geen achternaam, geen alternatief emailadres, geen (deel van) adres, geen cc nummer want ik koop niks in de Play store. Ook gebruik ik geen Google Maps met GPS en/of netwerklocatie. Locatieservices staan uit. Telefoonnummers sync ik níet met Google.
Gebruik je toevallig Chrome? ;)

fruitbakje wijzigde deze reactie 01-03-2013 15:27 (25%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: mei 2000
  • Nu online

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

quote:
Cruzer schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:16:
Ik had dit al gepost in het Whatsapp Windows forum maar volgens mij kan niemand mij helpen. Misschien iemand hier die ook een Lumia 800 heeft met 7.8?

Ik kan geen hyperlinks van een website niet posten, je ziet dan gewoon een tekst ipv de url. De ontvanger ziet wel de url en kan er wel op klikken maar ik niet als verzender kan niet op mijn eigen verzonden url klikken omdat dus gewoon een tekst is.

Echter vrienden met 2.9.4 zien dit wel als zij een URL vernzenden naar mij dan zien zij wel de url en ik ook.
[...]
Ik had dit op mijn Lumia 800 ook en nu op mijn Lumia 820 weer. De ontvanger krijgt echter wel gewoon een link door (en ik dus ook als ik hem ontvang) Geen idee waarom ze dit hebben veranderd...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• martjn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18-01 16:59
Kan iemand mij misschien helpen.
Zoals jullie weten zijn het van WP 7.5 naar WP 7.8 drie updates
Ik heb laatst mijn Nokia Lumia 800 proberen te updaten maar hij is bij de derde en laatste update blijven steken. Ik heb nu dus de eerste twee updates gehad en de huidige softwareversie is nu 7.10 (8783). Zune zegt dat het toestel up-to-date is maar dat is helemaal niet zo want ik mis net de laatste, best wel zuur. Kan iemand mij helpen met die laatste update?

• spNk
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 19-01 21:58
Heb je de forceer truc geprobeerd?

• luifel
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 09:59
hallo, ik heb een nokia 710, met 7.5 er nog op,
maar is het wel wijs om te upgraden, de telefoon werkt perfect, en ik heb het idee, dat bij gebruik
7.8 er niet veel veranderd is.

• fruitbakje
Waarom zou het niet wijs zijn? Naast het nieuwe startscherm zijn er altijd bugfixes.
Even afgezien van de livetile-bug.

• martjn
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 18-01 16:59
quote:
spNk schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:43:
Heb je de forceer truc geprobeerd?
Ja, dat wel maar dat zou in principe toch niks uit hoeven maken?

• shyblue
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11-12-2019
quote:
luifel schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:31:
hallo, ik heb een nokia 710, met 7.5 er nog op,
maar is het wel wijs om te upgraden, de telefoon werkt perfect, en ik heb het idee, dat bij gebruik
7.8 er niet veel veranderd is.
Mijn persoonlijke mening: Als je een gratis beta-tester voor Microsoft wilt zijn, dan forceer je de update.
Als je een reuze stabiel en prima 7.5 versie op de 710 wilt blijven gebruiken, wacht rustig af totdat je een notificatie op je telefoon ziet dat er een update beschikbaar is.
Ik heb ook een 710 en ik gebruik het dagelijks, ik mis helemaal niks.

Ik vind het een beetje belachelijk dat een bedrijf als Microsoft niet in staat is (of niet wil) bij een nieuwe versie ook maar een week (met 10 testers) de tijd neemt om de basis functionaliteiten te testen.

• hjs
  • Registratie: juni 1999
  • Niet online
Ach, ms is geen haar beter dan de rest.
Apple gaat lekker met 6.1.2 :+

hjs wijzigde deze reactie 05-03-2013 19:11 (15%)

• hjs
  • Niet online
Ik heb nu een probleem met één phpbb forum en IE.
Lijkr erop alsof het inlogcookie corrupt is. Ik moet iedere keer opnieuw inloggen en na het inloggen kan ik onderwerpen niet bekijken :(
Andere forums geen probleem lijkt het en via die Nokia browser geen probleem.

Geschiedenis al een paar keer weggegooid, L800 herstart, wat kan ik nog meer doen?

• Tommy The Cat
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 10:18
Hier wordt gesuggereerd dat de update naar 7.8 bewust is vertraagd vanwege problemen met de software.

Tommy The Cat wijzigde deze reactie 06-03-2013 20:48 (16%)

• link0007
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 05-01 21:39
Ik wil heel graag weer weg van Samsung en terug naar Nokia. Is het de moeite+geld waard om een WP8 telefoon te nemen, of voldoet een tweedehands lumia 800 met WP7.8 even goed? Ik gebruik weinig apps en heb liever een goede kwaliteit telefoon + een goede accuduur.

Wat denken jullie: lumia 800 of lumia 520/620?

edit: het is voor mij van groot belang dat ik een goede offline maps-applicatie heb. Vandaar mijn voorkeur voor Nokia. Google Maps op android vind ik echt rampzalig en onwerkbaar.

link0007 wijzigde deze reactie 06-03-2013 17:17 (22%)

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

• shyblue
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 11-12-2019
quote:
link0007 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:57:
Ik wil heel graag weer weg van Samsung en terug naar Nokia. Is het de moeite+geld waard om een WP8 telefoon te nemen, of voldoet een tweedehands lumia 800 met WP7.8 even goed? Ik gebruik weinig apps en heb liever een goede kwaliteit telefoon + een goede accuduur.

Wat denken jullie: lumia 800 of lumia 520/620?

edit: het is voor mij van groot belang dat ik een goede offline maps-applicatie heb. Vandaar mijn voorkeur voor Nokia. Google Maps op android vind ik echt rampzalig en onwerkbaar.
Als je maps en offline navigatie en al de bells&whistles van city lens en integratie van geolocations wilt: neem een Nokia Lumia. Ik wil het niet meer missen. En absoluut geen toestel met maar 4 GB (dus ook geen huawei of htc), het moet 8 GB zijn, omdat je de offline kaarten niet op de sd-card kunt opslaan.

WP 7.8 is op dit moment stopgezet, vanwegen bugs, wanneer de nieuwe versie komt is nog niet duidelijk, ze werken eraan, heb ik begrepen.

Een 2-de hands wp7.5. Nokia Lumia voldoet prima (mijn mening), als je een echte deal kan scoren, bijv een zo goed als nieuw toestel voor 120 euro of minder. Anders neem maar een Lumia 620 of wacht op de 720 of 520.

• Mystikal
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 21-01 22:32

Mystikal

It never hurts to help

Klopt het dat Google nog steeds aan het bakkeleien is met Microsoft. Ik krijg met geen mogelijkheid mijn Google kalender in de Windows phone kalender. Ik draai overigens 7.5, 7.8 is nog steeds niet beschikbaar voor mijn Lumia 900.

Basement Bios ---- Exo-S

• n_n
  • Laatst online: 17-08-2015
Als het goed is moeten er geen problemen zijn.

Al eens op je telefoon naar http://m.google.com/sync/settings/ gegaan?

• Sebazzz
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 21-01 22:28
Er is ook een Windows 8 voor om dit te regelen, wellicht ook een Windows Phone app of een proxy. Mobile Google Sync redirect alleen maar.

[Website en online portfolio]

• n_n
Dat is vreemd, de pagina die ik aangaf doet het prima op mijn lumia 800.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Als ik via settings naar email+account ga en daar een google account wil toevoegen. Dan blijft er nadat deze is toegevoegd een melding geven: Attention Required.

Het is gelukt! Middels deze tutorial. Nooit van deze optie gehoord..

'Application specific password'

YouTube: Using 2-step verification

Basement Bios ---- Exo-S

• Wietsee.
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-01 11:57
Update v8860 rolt nu binnen!

Wietsee. wijzigde deze reactie 14-03-2013 20:32 (12%)

Web Enrichment - regenthet.in - Vakantiehuisje Vasse

• Martin90
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-01 18:36
Inmiddels ook de update binnen, nog geen verschil gemerkt (omnia w). Bing lockscreen schijnt zich nu overal aan te passen aan de timezone

Reactie op wpcentral:
quote:
It does not fix the dead tiles.

Also, Jaxbot (from windowsphonehacker.com) cleverly pointed out that this build dates from January 19th, while the reports on the dead tiles started in early February. https://twitter.com/Jaxbot/status/312280971586187264

Martin90 wijzigde deze reactie 14-03-2013 20:55 (52%)

• The Dolf
  • Niet online
Is er ergens een changelog? MS heeft hem zelf nog niet bijgewerkt.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• sig69
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 10:40
Update is binnen, live tiles doen nog steeds geen fuck :-(

• Wietsee.
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 21-01 11:57
En weer een update beschikbaar v8862 ...

Web Enrichment - regenthet.in - Vakantiehuisje Vasse

• derdappie
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 21-01 21:56
Na de update voor naar versie 7.10.8860.142 gelijk nog een update, nu naar versie7.10.8862.144. Deze fixt bij mij in elk geval het live-tile update probleem. Eindelijk weer buienradar direct op mn homescreen ;)

• Yanze
  • Laatst online: 09-12-2019
quote:
The Dolf schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:00:
Is er ergens een changelog? MS heeft hem zelf nog niet bijgewerkt.
http://www.windowsphone.c...wp7/basics/update-history

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

• sig69
  • Laatst online: 10:40
Ah, de tweede update fixt het inderdaad, jeej!

• The Dolf
  • Niet online
quote:
Die stond er gisteren nog niet. Komt waarschijnlijk omdat toen alleen v8860 beschikbaar was.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• CAP-Team
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 20-01 11:11

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Vanavond nog maar eens updaten :)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S8 | XBOX One

• spone
  • Niet online
quote:
derdappie schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:49:
Na de update voor naar versie 7.10.8860.142 gelijk nog een update, nu naar versie7.10.8862.144. Deze fixt bij mij in elk geval het live-tile update probleem. Eindelijk weer buienradar direct op mn homescreen ;)
Same here voor wat betreft de livetile issue. Wel vreemd dat ik in mijn geval niet direct na de update naar .142 (gisteravond) op mn Lumia 800 .144 aangeboden kreeg, maar pas vandaag. Ik ben er in elk geval weer blij mee.

spone wijzigde deze reactie 15-03-2013 18:56 (3%)

iMac 27" 2017 5K | i5-7600K 3.8 GHz | 40GB | Radeon Pro 580 8GB | 1TB SSD | OS X Mojave

• MrSleeves
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 29-12-2019

MrSleeves

You'll thank me later.

Update gedaan (beide) en de livetiles zijn terug!! :D

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• INGKING
  • Laatst online: 26-09-2019
Ik heb een HTC radar, updated naar 7.10.8862.144

Ik zie geen enkele verandering in tiles en looks, moet ik nog iets instellen?

Bij info staat er : 7.10.8862.144, en windows phone 7.8?

• Martin90
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 21-01 18:36
Visueel zijn er ook geen veranderingen dacht ik? Zou een fix moeten zijn. Je hebt wel de laatste release

• INGKING
  • Laatst online: 26-09-2019
Laat maar, niet goed gekeken thanks

• CAP-Team
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 20-01 11:11

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Na de 8862 update doen mijn live tiles (lees: buienradar) het ook weer. d:)b

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S8 | XBOX One

• Selsun
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 27-03-2019
Hoe kan het dat mijn lumia 900 nog steeds op 7.5 draait en geen update's ontvangt.
Ongeacht via Zune blabla. Krijg geen update helupp!

• Halie68
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 06-05-2019
Ik heb een Lumia 800 en ik heb ook nog steeds geen update ontvangen. Ik zal er geduldig op wachten. Het zal misschien deze week wel komen of anders misschien volgende week.

• Selsun
quote:
Halie68 schreef op maandag 18 maart 2013 @ 17:04:
Ik heb een Lumia 800 en ik heb ook nog steeds geen update ontvangen. Ik zal er geduldig op wachten. Het zal misschien deze week wel komen of anders misschien volgende week.
Hoi Halie68,

Zie dat je hetzelfde probleem heb als ik.

Ik heb vandaag een programma gevonden die je Windows Phone 7.5 update naar 7.8.
Link

Bron

1. Download programma.
2. Pak het uit en vervolgens klik je op het programmetje uitvoeren.
3. Indien klaar sluit je mobiel aan op pc.
4. Klik op zojuist geïnstalleerde programma. Vervolgens gaat vanaf dat moment alles automatisch en wordt je mobiel geüpdate naar Windows 7.8 (duurt redelijk lang, a half uurtje) je mobiel wordt ook ondertussen 3x automatisch opnieuw opgestart.

Je krijg een melding op je pc wanneer de update klaar is.

Hoop dat dit jou ook helpt! :)

• Halie68
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 06-05-2019
Dank je wel voor de link. Ik ga het dan proberen te installeren. :)

• Sebazzz
Enige nadeel is dat dat programma volgens mij niet je OEM firmware updates meepakt ;)

• Selsun
quote:
Sebazzz schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 08:46:
Enige nadeel is dat dat programma volgens mij niet je OEM firmware updates meepakt ;)
Jaa ik ken geen andere manier.
En wat houdt ''OEM firmware'' precies in? :o

• da_PSI
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 21-01 22:13
Ik heb nog steeds geen update gehad maar 7.8.. Heb een HTC radar? Iemand een idee why? Mijn collegas hebben hem al wel, ik alleen niet. Discriminatie?

• Selsun
quote:
da_PSI schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:11:
Ik heb nog steeds geen update gehad maar 7.8.. Heb een HTC radar? Iemand een idee why? Mijn collegas hebben hem al wel, ik alleen niet. Discriminatie?
Goedemorgen!

Mijn Nokia lumia 900 heeft ook geen update gehad naar 7.8 dus discriminatie is uitgesloten. :)
Echter sinds gister heb ik via een programmetje mijn toestel wel kunnen updaten naar 7.8. Eindelijk! _/-\o_
(Zie mijn vorige post)

Succes! d:)b

• da_PSI
quote:
Selsun schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:16:
[...]

Goedemorgen!

Mijn Nokia lumia 900 heeft ook geen update gehad naar 7.8 dus discriminatie is uitgesloten. :)
Echter sinds gister heb ik via een programmetje mijn toestel wel kunnen updaten naar 7.8. Eindelijk! _/-\o_
(Zie mijn vorige post)

Succes! d:)b
Is een backup nodig? Wil namelijk wel al mijn gegevens houden :)

• Selsun
Er is geen backup nodig.
Toen ik namelijk ging updaten had ik gewoon al mijn apps/bestanden/foto's/ etc. nog.
Maar geef geen garantie dat het bij jou ook zo is :p

EDIT: Maak voor zekerheid toch maar een backup! ;)

Selsun wijzigde deze reactie 19-03-2013 09:43 (16%)

• da_PSI
quote:
Selsun schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:42:
Er is geen backup nodig.
Toen ik namelijk ging updaten had ik gewoon al mijn apps/bestanden/foto's/ etc. nog.
Maar geef geen garantie dat het bij jou ook zo is :p

EDIT: Maak voor zekerheid toch maar een backup! ;)
Toch maar ff backup gemaakt, ben hem nu aan het updaten :)

• Selsun
Mooi!

Tijdens het updaten moet je vooral geduld hebben.
Het kan zijn dat hij een tijdje op hetzelfde scherm blijft en lijkt dan alsof er niets gaat gebeuren. Maar wees geduldig.

Uiteindelijk gaat de update verder en wordt je mobiel in totaal 3x opnieuw opgestart.
Vervolgens krijg je een melding op pc wanneer het klaar is! :)

Laat mij weten als het gelukt is! ;)

• da_PSI
quote:
Selsun schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 10:12:
Mooi!

Tijdens het updaten moet je vooral geduld hebben.
Het kan zijn dat hij een tijdje op hetzelfde scherm blijft en lijkt dan alsof er niets gaat gebeuren. Maar wees geduldig.

Uiteindelijk gaat de update verder en wordt je mobiel in totaal 3x opnieuw opgestart.
Vervolgens krijg je een melding op pc wanneer het klaar is! :)

Laat mij weten als het gelukt is! ;)
Yes, gelukt :). Heb nu Win 7.8, alleen de HTC weather werkt niet meer.

Ik dacht dat het misschien softwarematig was, de aan/uit knop.. Maar na de update werkt het nog steeds niet.

• Selsun
Ben blij dat het heeft geholpen :)

Dat kan kloppen, want ook mijn vriend die een update had (via Zune zelf) heeft problemen met live tiles.
Bij volgende update wordt het waarschijnlijk verholpen :? Weet het niet zeker.

Selsun wijzigde deze reactie 19-03-2013 10:46 (10%)

• StygMa
  • Registratie: februari 2011
  • Laatst online: 08:02
Net de update binnen gekregen, ziet er opzich wel beter uit, wel worden sommige tiles wel heel prominent als ze groot zijn en weer erg klein als ze kleiner zijn.

Kan je eigenlijk los van het thema de tiles elk van een eigen kleur voorzien?

• Black Eagle
  • Registratie: december 2002
  • Niet online
Op mijn Lumia 710 heb ik de update nog steeds niet binnen. Een collega van mij heeft zijn update al meer dan een maand geleden mogen ontvangen.

Ik snap echt niet waarom dit zo lang moet duren. Android en Apple hebben een VEEL groter markt aandeel en hun updates worden binnen enkele dagen naar alle toestellen (die de update kunnen ontvangen) uitgerold. Waarom moet dat bij Microsoft zo belachelijk lang duren??

• Constantijn XI
  • Registratie: augustus 2012
  • Laatst online: 04-03-2015
quote:
Black Eagle schreef op zaterdag 23 maart 2013 @ 22:22:
Op mijn Lumia 710 heb ik de update nog steeds niet binnen. Een collega van mij heeft zijn update al meer dan een maand geleden mogen ontvangen.

Ik snap echt niet waarom dit zo lang moet duren. Android en Apple hebben een VEEL groter markt aandeel en hun updates worden binnen enkele dagen naar alle toestellen (die de update kunnen ontvangen) uitgerold. Waarom moet dat bij Microsoft zo belachelijk lang duren??
Kan je de update niet even forceren (mits dat nog mogelijk is), een klein beetje geduld en je hebt Windows Phone 7.8.

• Ramon
  • Registratie: juli 2000
  • Nu online
quote:
Android [...] updates worden binnen enkele dagen naar alle toestellen uitgerold.
Uhm??

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• Kindunos
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 19-01 16:26
quote:

Misschien even met SevenEighter proberen? Dat is een programma dat de update forced.

Ik hoor veel mensen ook klagen over de Android updates hoor. Vaak krijgen de non-flagships helemaal geen updates, en als die er wel zijn verloopt het updateproces ook niet altijd vlekkeloos.

• Sebazzz
quote:
Selsun schreef op dinsdag 19 maart 2013 @ 09:09:
[...]

Jaa ik ken geen andere manier.
En wat houdt ''OEM firmware'' precies in? :o
Fabrikant-specifieke aanpassingen, zeg maar: firmware- en driverupdates en OS-aanpassingen.

In het geval van Nokia bijvoorbeeld Bluetooth sharing en mogelijk nog wat andere zaken.

• luifel
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 20-01 09:59
nu op mijn lumia 710 de melding van een update gehad, even op zune aangesloten, en ja hoor,
is windows 7.8, na een goed half uurtje stond het erop, behalve de grotere tiles merk ik verder geen verschil

• hjs
  • Niet online
quote:
luifel schreef op dinsdag 26 maart 2013 @ 15:41:
nu op mijn lumia 710 de melding van een update gehad, even op zune aangesloten, en ja hoor,
is windows 7.8, na een goed half uurtje stond het erop, behalve de grotere tiles merk ik verder geen verschil
Grootste merkbare verschil is dan ook dat je de tiles nu in 3 formaten kan weergeven :+

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15-01 21:32

Bosmonster

*zucht*

Weet iemand of er een manier is om Outlook sneller/vaker te laten syncen met Exchange? Nu blijven mails heel lang als ongelezen staan op de phone, terwijl ze op de desktop bijvoorbeeld al lang gelezen zijn. Ik kan verder geen instellingen vinden, maar dit zou toch instant moeten kunnen?

Op mn iPhone gaan dit soort dingen a la seconde. Als ik een mailtje aanklik op de desktop zie ik direct de badge verdwijnen op mn phone.

Nu zit ik continu als ik wegloop "ik heb nieuwe mail". Klik.. ownee.. hij's weer beetje laat met syncen...

Bosmonster wijzigde deze reactie 08-04-2013 17:14 (11%)

Error failed

• Douweegbertje
  • Registratie: mei 2008
  • Laatst online: 21-01 14:17

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

quote:
Bosmonster schreef op maandag 08 april 2013 @ 17:14:
Weet iemand of er een manier is om Outlook sneller/vaker te laten syncen met Exchange? Nu blijven mails heel lang als ongelezen staan op de phone, terwijl ze op de desktop bijvoorbeeld al lang gelezen zijn. Ik kan verder geen instellingen vinden, maar dit zou toch instant moeten kunnen?

Op mn iPhone gaan dit soort dingen a la seconde. Als ik een mailtje aanklik op de desktop zie ik direct de badge verdwijnen op mn phone.

Nu zit ik continu als ik wegloop "ik heb nieuwe mail". Klik.. ownee.. hij's weer beetje laat met syncen...
bij accounts en instellingen kun je aangeven hoe vaak je wilt syncen.
Dit kan ook 'bij ontvangst'

My website is secure. https://isitthough.com ?

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

quote:
douweegbertje schreef op maandag 08 april 2013 @ 19:01:
[...]

bij accounts en instellingen kun je aangeven hoe vaak je wilt syncen.
Dit kan ook 'bij ontvangst'
Daar staat het uiteraard al op :)

Ik heb nu weer een mail staan die al een half uur geleden als gelezen is gemarkeerd. Nieuwe mail komt wel direct binnen en dan update ie de badge ook, maar alleen bij gelezen markering synct ie niet automatisch en dat is erg storend..

Bosmonster wijzigde deze reactie 09-04-2013 09:58 (31%)

Error failed

• 80466
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online
quote:
Bosmonster schreef op dinsdag 09 april 2013 @ 09:54:
[...]
Daar staat het uiteraard al op :)

Ik heb nu weer een mail staan die al een half uur geleden als gelezen is gemarkeerd. Nieuwe mail komt wel direct binnen en dan update ie de badge ook, maar alleen bij gelezen markering synct ie niet automatisch en dat is erg storend..
Ik heb geen exchange account maar dat lijkt toch logisch als je 'bij ontvangst' kiest?
Als gelezen markeren gebeurt toch pas na ontvangst en dus ook nadat er al is gesynced?

80466 wijzigde deze reactie 12-04-2013 14:58 (3%)

• n_n
quote:
hAl schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:56:

Ik heb geen exchange account maar dat lijkt toch logisch als je 'bij ontvangst' kiest?
Als gelezen markeren gebeurt toch pas na ontvangst en dus ook nadat er al is gesynced?
Wat ik denk dat er bedoeld wordt is dat wanneer hij vanuit Exchange een nieuw e-mailbericht gepushed krijgt gaat dit zowel naar zijn desktop client als naar zijn Windows Phone nagenoeg direct. (zoals ingesteld).

Maar wanneer hij het bericht op zijn desktop client leest (de status veranderd dan naar gelezen) wordt dit niet direct gesynct naar zijn Windows Phone.

Ik heb ditzelfde effect ook wel eens gezien bij een Hotmail en Gmail account. Normaal gesproken werkt dit goed. Maar soms lijkt de sync niet goed gestuurd te worden. Een handmatige sync laat dit bij mij dan weer goed lopen. of even wachten..

De status wijziging zou gepushed moeten worden vanuit de Exchange server lijkt me.. Mogelijk is er een issue met de Exchange versie die draait icm Windows Phone.

• badluckboy
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 21-01 15:32
schijnt een update voor de Nokia 7.8 telefoons te komen van Nokia:

http://wmpoweruser.com/up...are-8862-now-on-navifirm/

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

quote:
hAl schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 14:56:
[...]

Heb nog een beetje gezocht, maar dit blijkt een standaard beperking te zijn. Snap alleen niet zo goed waar die beperking in zit, in Exchange, of in de Mail client. Maar er wordt niet gesynced bij een wijziging in de read-status.

Dit gebeurt bijvoorbeeld wel bij Gmail/iOS-combinatie. Als je daar iets leest op de desktop, verdwijnt direct de badge op je telefoon. En dat is natuurlijk wel zo prettig..

Error failed

• Shiny Disco
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 23:25
Zondagmorgen kreeg ik een melding op mijn Lumia 800 met daarop dat er een update beschikbaar is. S'avonds de 800 aan Zune gehangen en er stond bij update omschrijving:

- betere synchronatatie email applicatie
- en meer verbeteringen voor windows phone

Zojuist stond ik in de supermarkt en keek ik op me telefoon, weer een update melding. Als update omschrijving stond er:

- fysieke camera knop voor windowphones
- en meer verbeteringen voor windows phone

Is dit dan eindelijk een opstap naar 7.8? Krijg ik komend weekend een update melding met als omschrijving

- vernieuwd startscherm
- etc
- etc
- etc

??

• badluckboy
jep je bent 1 stap verwijderd van 7.8. Nog even geduld!

• Shiny Disco
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 23:25
Het zou eens tijd worden na bijna 5 maanden gewacht te hebben. Hopelijk hebben ze die problemen met de live tiles opgelost toen ze de tussentijdse stop van de uitrol hadden ingezet een tijdje terug. Niet dat dadelijk mijn telefoon een onneembare vesting is na de update

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help

Ik blijf maar problemen hebben met het instellen van mijn gmail op mijn Lumia 900.

Iemand een idee hoe ik dit voor elkaar krijg?

Ik heb heel google al doorgespit, maar een werkende oplossing nog steeds niet gevonden.

En als je het over de duvel hebt...

Het is van belang dat je een eenmalig toegangswachtwoord aanvraagt bij google / gmail via je settings:

-Verbonden applicaties en sites
-Toegang beheren
-Applicatiespecifieke wachtwoorden
-Kies een naam (bijvb Lumia)
-Wachtwoord wordt automagisch gegenereerd. Dit gebruik je als wachtwoord ipv je standaard wachtwoord!

Vervolgens werkt het!

Basement Bios ---- Exo-S

• Klokske_195318
  • Laatst online: 23-04-2017
Weet iemand hoe je kan zien welke app een dataverbinding gebruikt? Want die blijft maar mijn batterij leegslurpen. Wifi geen enkel probleem, maar mobiel is een drama... De autolader kan het zelfs niet bijhouden... Vanochtend ingestapt met 100% en nu is hij compleet leeg. Geen druppel energie meer. Zet je de mobiele verbinding uit, dan is het acceptabel.

Skype weg gedaan, What's app weg, feedback uitgeschakeld, email op iedere 15 minuten... En toch blijft een er een continue verbinding openstaan. Kan je nergens instellen: verbinding maken indien nodig.

Klokske_195318 wijzigde deze reactie 06-06-2013 15:09 (20%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Valcon
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 08-07-2015
WhatsApp is een notoire accu-slurper, omdat hij stiekem actief blijft als audio background task, en actief de 3G open houdt (als er geen wifi is).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Hoe is je 3G bereik? Slecht ontvangst is funest voor je batterij. Probeer het eens uit met 'alleen E' of zoiets i.p.v. 3G. Staat bij de instellingen van je netwerk / provider

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• trolloos
  • Laatst online: 10-10-2016
Ik kan geen updates downloaden voor mijn HTC radar ik krijg telkens deze melding:

"item niet beschikbaar in marketplace voor uw regio"

• Glacier
  • Niet online
Ik lees net dat Skype binnenkort niet meer werkt op 7.8 :(
zijn er alternatieven waarmee er gratis Voice calls kunnen worden gepleegd?

• PaT
  • Registratie: april 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

Nou, dat wordt nog een uitdaging denk ik. Voorheen had je Viber voor WP7.8, hoewel die geloof ik niet heel denderend was op WP7, maar als ik die nu bekijk in de Store is die er alleen voor WP8.

Overigens begint mijn Lumia 900 aan een tweede leven bij mijn moeder. Haar eerste smartphone! Startscherm zo ingericht dat er alleen bellen (met een paar tiles voor directe nummers) whatsapp en sms zichtbaar is. Volgens mij behoorlijk fool-proof!

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

• Glacier
  • Niet online
quote:
PaT schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:20:
Nou, dat wordt nog een uitdaging denk ik. Voorheen had je Viber voor WP7.8, hoewel die geloof ik niet heel denderend was op WP7, maar als ik die nu bekijk in de Store is die er alleen voor WP8.
Hmm..best lastig, aangezien er per dag minstens een uur gebruik wordt gemaakt van Skype momenteel..er moet toch wel iets zijn zou je denken..
quote:
Overigens begint mijn Lumia 900 aan een tweede leven bij mijn moeder. Haar eerste smartphone! Startscherm zo ingericht dat er alleen bellen (met een paar tiles voor directe nummers) whatsapp en sms zichtbaar is. Volgens mij behoorlijk fool-proof!
Mijn vriendin heeft mijn Lumia 800 overgenomen. Ze is er erg tevreden over..maar zonder skype achtige constructie verliest de telefoon natuurlijk wel een hoop aan waarde..

• Caelorum
Mja gelukkig kan je voor zo'n 130E nu een L630 halen. Dan heeft ze WP8 en kan ze weer een jaar of 2/3 vooruit :)

• Glacier
  • Niet online
Het budget is 0 euro, dus ik hoop toch echt dat er een app te vinden is waarmee er gratis gebeld kan worden..

[edit]
Het is Viber geworden! Werkt prima :)

PaT wijzigde deze reactie 19-08-2014 08:45 (18%)

• daffie82
  • Registratie: november 2005
  • Laatst online: 10:05

daffie82

Mi 9T Pro V11.0.3.0 (QFKEUXM)

Hoe zet je mobiel dataverkeer aan op WP 7.8?
Mijn vrouw heeft L800.
Wifi uit, mobiel data op aan (max. 3G) en toch werkt er niets meer (IE werkt niet, whatsapp ook niet).
Is er nog ergens een instelling die ik moet checken?

Heeft niets met roaming toestaan te maken want zitten niet in buitenland.

Bedankt voor de tips!

EDIT : nvm, solved

daffie82 wijzigde deze reactie 22-11-2014 13:30 (6%)

Panasonic TX-P50GT60 / Marantz SR5004 / 4 x KEF HTS 3001 SE (front + rear) + HTC 3001 SE (centre) + REL T-9 sub / Oppo BDP-103EU (MultiRegion+MultiZone)

• badluckboy
quote:
PaT schreef op zondag 10 augustus 2014 @ 15:20:

Haha dat ga ik ook doen bij die van mijn moeder.

• daffie82

daffie82

Hmm
Een raadsel hier voor de experten.
WP 7.8 op een L800.

Wifi staat aan, GSM ligt zo goed als langs de modem. Berichten via whatsapp en/of email komen meteen en goed binnen.
Als je de GSM vergrendeld of automatisch laat vergrendelen (bij mij na 30 seconden) dan komt er niets meer meteen binnen.
Als je dan de GSM unlocked zie je dat hij zijn WIFI netwerk kwijt is, terug connecteert en dan pas komen de meldingen van whatsapp en email binnen.

Hoe kan dit? Heb al allerlei dingen geprobeerd in instellingen maar niets werkt.
Zodra hij vergrendeld verliest hij zijn WIFI connectie.

Iemand een idee??

Panasonic TX-P50GT60 / Marantz SR5004 / 4 x KEF HTS 3001 SE (front + rear) + HTC 3001 SE (centre) + REL T-9 sub / Oppo BDP-103EU (MultiRegion+MultiZone)

• badluckboy
quote:
daffie82 schreef op zondag 23 november 2014 @ 14:48:
Hmm
Een raadsel hier voor de experten.
WP 7.8 op een L800.

Wifi staat aan, GSM ligt zo goed als langs de modem. Berichten via whatsapp en/of email komen meteen en goed binnen.
Als je de GSM vergrendeld of automatisch laat vergrendelen (bij mij na 30 seconden) dan komt er niets meer meteen binnen.
Als je dan de GSM unlocked zie je dat hij zijn WIFI netwerk kwijt is, terug connecteert en dan pas komen de meldingen van whatsapp en email binnen.

Hoe kan dit? Heb al allerlei dingen geprobeerd in instellingen maar niets werkt.
Zodra hij vergrendeld verliest hij zijn WIFI connectie.

Iemand een idee??
Als de dataverbinding uit staat haaltie niks binnen. Met WP 7.x word wifi verbinding verbroken als scherm uitgaat.

• daffie82

daffie82

dat is wel bagger zeg... Is dit met WP 8.1 ook nog zo?

• Caelorum
Nope daar blijft die juist aanstaan en is de andere optie er juist uit gesloopt. Dit omdat is gebleken dat het minder batterij kost met WP8 toestellen ^^

• daffie82

daffie82

Bedankt jongens!
Wel belachelijk dat dit zo werkt bij WP 7.x
Wifi verbreken als het scherm uitgaat... Dat doet zelfs mijn Symbian phone niet!

• walterworld
  • Laatst online: 21-01 20:04
Na lang bellen, mailen en berichten via Facebook gaan ze mijn L1520 dan toch onder garantie repareren. :)
Aangezien ik maandag voor 2 weken op vakantie ga kan ik hem nog niet meenemen :-( . Ben nu al 3 maanden terug aan het vallen op mijn L800. Weet iemand leuke (liefst gratis) games voor de L800? Dit om de tijd te doden tijdens de lange busrit. :O
Veel games die ik tegen kom op de bekende websites zijn enken voor WP 8 of hoger.
Pagina: 1 ... 7 8 9 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True