• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19:03

Sebazzz

3dp

Het is mij opgevallen dat ik het tegelprobleem ook hebt, in 12 dagen is er bijna 400MB data doorheen gegaan. Ik heb eergisteren alle achtergrondtaken uitgeschakeld en alle niet-Microsoft live tiles verwijderd, dit lijkt echter niet te baten! Gisteren is er alsnog 50MB data doorheen gegaan, terwijl de telefoon gewoon in mijn zak zat. Is het een probleem met alle tiles?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08 23:48

MrSleeves

You'll thank me later.

Het schijnt dat als een url van een livetile verwijst naar een nietbestaande afbeelding (zoals bij de tweakers app) de WP een beetje op tilt slaat en de hele tijd blijft proberen de afbeelding op te halen. in 7.5 werd de hele livetile na iets van 3 pogingen gewoon helemaal uitgezet (totdat de app weer geopend werd en daarin de livetile weer werd aangezet).

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Ja, maar de native tiles werken anders. Ik vermoed dat die dus ook een probleem zijn.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:50

neevedr

Dat was ik niet!

MrSleeves schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 09:24:
Het schijnt dat als een url van een livetile verwijst naar een nietbestaande afbeelding (zoals bij de tweakers app) de WP een beetje op tilt slaat en de hele tijd blijft proberen de afbeelding op te halen. in 7.5 werd de hele livetile na iets van 3 pogingen gewoon helemaal uitgezet (totdat de app weer geopend werd en daarin de livetile weer werd aangezet).
Ook als de ShellTileSchedule live tile een wel bestaande afbeelding gebruikt (zoals bij de tweakers app) blijft deze het telkens proberen om hem wel op te halen. In plaats van elke dag (UpdateInterval.EveryDay) haalt hij elke seconde een nieuwe afbeelding op wat natuurlijk best veel dataverbruik tot gevolg heeft. In de nieuwste versie van de Tweakers app wordt de livetile niet meer automatisch bijgewerkt. Andere apps die van dezelfde methode gebruik maken hebben hetzelfde probleem en trekken je databundel ook leeg.
Het probleem zit hem echt in de ShellTileSchedule en niet in het ontbreken van de afbeelding.

[ Voor 3% gewijzigd door neevedr op 14-02-2013 16:10 ]

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Bij mij is het probleem precies andersom: die methode haalt geen enkele afbeelding meer op; en ook het aanpassen van het plaatje bij het starten van de app werkt niet, tenzij het een intern plaatje is.

Verwijderd

neevedr schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:09:
[...]Ook als de ShellTileSchedule live tile een wel bestaande afbeelding gebruikt (zoals bij de tweakers app) blijft deze het telkens proberen om hem wel op te halen. In plaats van elke dag (UpdateInterval.EveryDay) haalt hij elke seconde een nieuwe afbeelding op wat natuurlijk best veel dataverbruik tot gevolg heeft. In de nieuwste versie van de Tweakers app wordt de livetile niet meer automatisch bijgewerkt. Andere apps die van dezelfde methode gebruik maken hebben hetzelfde probleem en trekken je databundel ook leeg.
Het probleem zit hem echt in de ShellTileSchedule en niet in het ontbreken van de afbeelding.
Zouden er zo weinig apps zijn die die methode gebruiken dan?

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 16:37:
[...]
Zouden er zo weinig apps zijn die die methode gebruiken dan?
Dat kan best. Het is namelijk niet zo moeilijk om een push bericht te gebruiken om het te veranderen en dat geeft toch iets meer controle.

Verwijderd

Ben ik blij dat de windows 7.8 update nog steeds niet beschikbaar is voor mijn telefoon.
ik moet zeggen dat jullie geweldig werk leveren! zoek de bugs :P

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:34
Twee van mijn eigen apps updaten ook geen tiles meer sinds een paar dagen na de update :( Hoop dat het snel opgelost wordt

Roomba E5 te koop

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Hoe doe je de tileupdate?

• sig69
Met push messages

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neevedr
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:50

neevedr

Dat was ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Net nog even aan het experimenteren geweest, en het ligt echt aan de 7.8 update. Zodra ik een tilemessage stuur met een BackGroundImage of een BackBackGroundImage dan werkt het niet meer op m'n telefoon, terwijl het in de emulator nog prima werkt. M'n telefoon request het plaatje simpelweg niet.

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

jaaaa, gelukkig ik hoor er ook nog bij :+

de tile van Het Weer is zwart en update niet meer.
(had hem eigenlijk nooit meer als live-tile, maar moest het toch even testen na alle berichten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Nog steeds geen update hiero. Las ergens op nokia.com dat het maximaal 3 weken kan duren voordat de update bij iedereen beschikbaar is. Dus wacht nog maar even af tot de 21e ongeveer.

[ Voor 4% gewijzigd door P-aul op 15-02-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 07-05 07:57
Hier heb ik ook nog geen update mogen ontvangen op mijn Lumia 800. Zowel de telefoon als Zune geven aan dat er geen update beschikbaar is. Zodra ik de telefoon aan Zune hang en ik laat hem naar updates zoeken, krijg ik de melding dat de telefoon up to date is. Ik heb het toestel van KPN dus ik weet niet of meer mensen dit hebben? Ik heb op de facebook pagina van KPN Mobiel gevragen of Nokia de 7.8 update al heeft aangeboden aan KPN maar hier heb ik tot op heden nog geen reactie op mogen ontvangen.

Weet iemand hoelang het nog duurt voordat ik eindelijk WP 7.8 kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peerke63
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08-08 13:41
Ook hier.
Sinds update naar wp7.8 op lumia800 regelmatig melding dat er geen inet-verbinding gemaakt kan worden. Zit dan op zowel wifi als 3G. Nooit eerder gehad.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu al weken te wachten op de update van 7.5 naar 7.8 ,maar nog steeds heb ik hem niet in mijn bezit,
Ik beschik over een Nokia Lumia 900 en mijn provider is Vodafone,
Weet iemand waarom ik nog steeds geen update heb? Ik heb wel gewoon de Zune applicatie op mijn pc staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:17

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Zouden degenen met Windows Phone 7.8 eens kunnen kijken of bij hun bluetooth aan staat?
Ik had dat normaal altijd uit staan in 7.5. Nu zette ik mijn handsfree set aan (waar de telefoon al mee gepaird was), en direct was er verbinding met mijn telefoon. Bleek sinds de update van 7.8 bluetooth opeens aan te staan. Ik weet nog niet hoeveel invloed dat had op de accuduur, maar het zal allicht beter worden als je het uitschakelt. :)

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

@DrivingUCrazy: Ik heb bluetooth (en WiFi) altijd aan staan, gaat prima. Eind van de dag meestal nog rond 30 a 40% over afhankelijk van hoeveel gebruikt.
@Larssie: de disconnect truuc eens proberen?
@peerke63nl: heb de melding nog nooit gezien (HTC Titan)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
DrivinUCrazy schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 07:59:
Zouden degenen met Windows Phone 7.8 eens kunnen kijken of bij hun bluetooth aan staat?
Ik had dat normaal altijd uit staan in 7.5. Nu zette ik mijn handsfree set aan (waar de telefoon al mee gepaird was), en direct was er verbinding met mijn telefoon. Bleek sinds de update van 7.8 bluetooth opeens aan te staan. Ik weet nog niet hoeveel invloed dat had op de accuduur, maar het zal allicht beter worden als je het uitschakelt. :)
Bij mij stond BT ook aan na de update. Daarna uitgezet (maar niet getest met een ander BT apparaat). Waarschijnlijk een oorzaak van alle accu 'problemen' die iedereen had na de update ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

fruitbakje schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 12:31:
[...]
Waarschijnlijk een oorzaak van alle accu 'problemen' die iedereen had na de update ;).
Denk het niet, ik heb Bluetooth altijd aanstaan en merk ook verschil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Mijn bluetooth staat gewoon nog netjes uit zoals voor de update

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YrAvgGamer
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-08 15:15
Iemand een idee waarom voor mijn Titan de update nog steeds niet beschikbaar is? Ook met de 'truck' om hem binnen te halen lukt het me maar niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• out of range
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Een week geleden m'n Lumia 800 gereset naar fabrieksinstellingen en m'n livetiles doen het nog steeds! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triskele10
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 07:22
De live tiles op m'n Omnia7 hebben het eergister opgegeven, ook opgelost met 'n fabrieks reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
triskele10 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 10:52:
De live tiles op m'n Omnia7 hebben het eergister opgegeven, ook opgelost met 'n fabrieks reset.
Beetje jammer dat je dan alles kwijt bent. En wie weet hoe lang ze het deze keer volhouden.

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
out of range schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 09:52:
Een week geleden m'n Lumia 800 gereset naar fabrieksinstellingen en m'n livetiles doen het nog steeds! :)
Ik meen wel eens ergens gelezen dat het veroorzaakt wordt doordat de telefoon in power save mode gaat, zeker geen zin om dat te testen? :)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• /\/\|)
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15-08 18:22
Dit is wat Microsoft er zelf over zegt:
Dear Windows Phone Store Developer,

The Microsoft Windows Phone team has discovered an unexpected Windows Phone 7.8 behavior that is impacting one or multiple of your applications.

Due to this Windows Phone issue, the Live Tile for your app(s) indicated below does not update as expected when pinned to Start on a phone running Windows Phone 7.8. This is due to an unexpected behavior in two of the interval settings of the API for Live Tiles. There is no impact if the app(s) is not pinned to Start. The API is currently being revised, with a new OS release available in coming weeks for new phone manufacturing and an update for eligible existing users. Please keep in mind that this process will take several weeks to complete and not all users will choose to install an OS update.

One option to assist customers experiencing this unexpected behavior is for you to make a change to the API interval settings utilized by your app(s). Below you will find the guidance necessary to make this change. For those of you who choose to take this course of action, we will work with you to expedite re-certification of your app(s).

[...]

Issue

We have identified an unexpected behavior with ShellTileSchedule API when using a ShellTileSchedule.Recurrence = UpdateRecurrence.Interval and ShellTileSchedule.Interval = UpdateInterval.EveryDay|EveryMonth.

This unexpected behavior will only be observed when the app is pinned to Start.

Class: ShellTileSchedule

Property: Interval

Enum: UpdateInterval

Members Affected: EveryDay, EveryMonth

Members Unaffected: EveryHour, EveryWeek

Solution

To address this issue within your app, set the UpdateInterval enum to EveryHour or EveryWeek.

[ Voor 19% gewijzigd door /\/\|) op 21-02-2013 00:01 . Reden: aanvulling 'below' ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Below you will find the guidance necessary to make this change. For those of you who choose to take this course of action, we will work with you to expedite re-certification of your app(s).
Kan je ook posten wat er "below" staat? Vind ik wel interessant.

[ Voor 61% gewijzigd door sig69 op 20-02-2013 22:51 ]

Roomba E5 te koop

• out of range
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
sig69 schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 21:54:
[...]

Ik meen wel eens ergens gelezen dat het veroorzaakt wordt doordat de telefoon in power save mode gaat, zeker geen zin om dat te testen? :)
Wat moet ik precies testen? M'n telefoon is in die week meerdere keren in powersave mode geweest, zodra de telefoon aan de oplader zit update de livetile weer.

• Peter_F
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 27-11-2022
Dat wat het Windows Phone team gevonden heeft, is helaas niet van toepassing bij mijn app Weerplaza.nl. WP7.8 weigert er plots mee om nog extern tile images te downloaden. Ik werk met een background task en geef ieder half uur netjes een nieuwe URL op voor de radar tile, en die hoort dan pas te worden gedownload als de gebruiker op het start-scherm komt. In de foutsituatie vindt die download niet meer plaats, en dat is voor iedere app, ook voor sample apps met de meest simpele code om tiles te updaten.
Na een harde reset werkt alles natuurlijk weer, en heb dus nu geen development Phone meer die deze fout heeft, maar wel een paar gebruikers die niet wisten dat dit een Microsoft probleem is en je dan een 1-ster review geven ;-) De communicatie mag dan ook iets vlotter om aan te geven dat developers er niet veel aan kunnen doen.

Ik hoop dat de patch ook dit probleem oplost. Matthijs Hoekstra reageert niet op mijn mails, dus er is vast niks nieuws te melden sinds ik dit probleem al half januari bij hem gemeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boborc
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22-07 11:39
Ik heb een Lumia 800 met WP7.8. Mijn telefoon heeft van een lege batterij (minder dan 5%) tot opladen tot 90% ruim 12uur!!! Nodig. Hebben er nog gebruikers hier last van? Dit is enorm vervelend.
(Ik zocht waar ik mijn vraag moest posten, en vond dit de beter plaats. Hopelijk is het juist).

[ Voor 0% gewijzigd door Boborc op 23-02-2013 12:29 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Mijn Omnia W maar een paar uur. Kan het aan de lader liggen? Die van m'n moeder en zusje doen het volgens mij niet zo goed als de mijne, en die laten de lader 24/7 in het stopcontact zitten (itt ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucash
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06-09 11:14
Ik heb inderdaad soms dat hij 's ochtends nog steeds bezig is met opladen. Maar dat is niet altijd.. Vond het nogal vreemd dat het alleen af en toe is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Sinds de update op mijn HTC Titan behalve het nieuwe start scherm en dagelijks een nieuwe lockscreen image. Verder weinig verschil gemerkt, zowel positief als negatief. Ook niet dat de batterij minder lang meegaat ofzo.
Oh ja behalve dan dat de buienradar live tile het niet meer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Boborc schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 12:28:
Ik heb een Lumia 800 met WP7.8. Mijn telefoon heeft van een lege batterij (minder dan 5%) tot opladen tot 90% ruim 12uur!!! Nodig. Hebben er nog gebruikers hier last van? Dit is enorm vervelend.
(Ik zocht waar ik mijn vraag moest posten, en vond dit de beter plaats. Hopelijk is het juist).
Ik zou eens andere laders of kabels testen. Je gebruikt de originele?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boborc
Ik heb altijd dezelfde lader gebruikt, nl. de lader die ik meekreeg bij het toestel (dit is een lader van Nokia). Ik haal de lader steeds uit het stopcontact indien niet gebruikt.
lucash schreef op zaterdag 23 februari 2013 @ 20:25:
Ik heb inderdaad soms dat hij 's ochtends nog steeds bezig is met opladen. Maar dat is niet altijd.. Vond het nogal vreemd dat het alleen af en toe is
Ik heb ook al de indruk gehad dat het inderdaad slechts af en toe is, geen idee hoe het komt maar ik vind het wel vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Laatst online: 13:35

JT

VETAK y0

Ik heb nu een WP7.8 toestel tijdelijk, die ik wel wil gebruiken. Maar ik heb er geen zin dat wanneer ik contacten van mijn Android toestel exporteer naar sim en in WP importeer dat deze gesynced worden met MS/Live. Heb je daar nog een keuze in? Of worden contacten hoe dan ook altijd gesyned?

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-09 14:58

Martinspire

Awesomeness

Boborc schreef op zondag 24 februari 2013 @ 17:45:
Ik heb altijd dezelfde lader gebruikt, nl. de lader die ik meekreeg bij het toestel (dit is een lader van Nokia). Ik haal de lader steeds uit het stopcontact indien niet gebruikt.

[...]

Ik heb ook al de indruk gehad dat het inderdaad slechts af en toe is, geen idee hoe het komt maar ik vind het wel vervelend.
Opvallend slechte laadtijd idd. Maar volgens mij was die meegeleverde lader meer een usb-kabel met stekkeraansluiting. Die dingen zijn nooit echt snel. Gebruik zelf meestal die ik bij mn samsung kreeg. Die werkt niet met 5 volt en is dus sneller klaar. Maar ik gok dat je lader dan eerder stuk is dan de telefoon. Misschien anders eens kijken of ie het via de usb-aansluiting van je pc ook zo traag doet. En anders een andere lader.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
Nog steeds geen 7.8 op mijn lumia. Ongelofelijk dat Nokia nog steeds niet elke lumia eigenaar weet te voorzien van de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boborc
Shiny Disco schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:15:
Nog steeds geen 7.8 op mijn lumia. Ongelofelijk dat Nokia nog steeds niet elke lumia eigenaar weet te voorzien van de update.
Je kan de update blijkbaar ook wat forceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
Weet ik en dat heb ik ook al geprobeerd maar is niet gelukt na eindeloos proberen. Nokia heeft de update in augustus aangekondigd, driekwart jaar later nog niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Shiny Disco schreef op zondag 24 februari 2013 @ 21:15:
Alle updates komen bij MS vandaan op de firmware updates na (en die eigenlijk ook). MS houd er heel erg van om alles lekker gespreid te doen. Dat doen ze met Windows, Xbox, Outlook, migratie msn naar Skype en dus ook met updates voor de telefoons. Maar het blijft natuurlijk erg vervelend voor je dat je WP7.8 nog steeds niet hebt. Als je het echt heel erg graag wilt hebben kan je natuurlijk altijd handmatig WP7.8 op je toestel zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vistajevski
  • Laatst online: 10-09 22:41
Over de laatste firmware-update ivm de batterijproblemen van de lumia hebben ze (medio vorig jaar) ook meer dan twee maanden gedaan. Ik kreeg hem zelfs pas een week nadat de officiële updateperiode voorbij was. En ik ben nog wel een lumia-koper van het eerste uur (helaas....). Een 7.8 update heb ik hier ook nog niet gezien, maar als ik de problemen hierzo lees ben ik daar niet rouwig om. Het zou mij ook niet verbazen als ze de update stilletjes even gestopt hebben om het probleem te fixen. Waarom heb je anders een gespreide uitrol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiny Disco
Caelorum schreef op maandag 25 februari 2013 @ 02:01:
[...]

Alle updates komen bij MS vandaan op de firmware updates na (en die eigenlijk ook). MS houd er heel erg van om alles lekker gespreid te doen. Dat doen ze met Windows, Xbox, Outlook, migratie msn naar Skype en dus ook met updates voor de telefoons. Maar het blijft natuurlijk erg vervelend voor je dat je WP7.8 nog steeds niet hebt. Als je het echt heel erg graag wilt hebben kan je natuurlijk altijd handmatig WP7.8 op je toestel zetten.
Eerst de huidige 7.5 toestellen niet update mogelijk maken naar windows phone 8 en vervolgens ook nog heel geforceerd de 7.8 update gaan uitrollen met als gevolg dat vele 7.5 gebruikers de dupe zijn |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Shiny Disco schreef op maandag 25 februari 2013 @ 18:26:
[...] Eerst de huidige 7.5 toestellen niet update mogelijk maken naar windows phone 8 [...]
Dat heeft een hele duidelijke reden en wel dat de 7.5 toestellen allemaal bepaalde hardware niet aan boord hebben zodat het hele Secure Boot (en Bitlocker waarschijnlijk) omvalt en daarmee de veiligheid als platform in gevaar komt. Logisch IMO dat ze dus niet een onbeveiligde versie de wereld in helpen.

Dat de update verder gefaseerd wordt uitgerold is natuurlijk erg vervelend. Ik heb wel het vermoeden dat het overgrote deel van de gebruikers de update gewoon al heeft gehad, maar zonder cijfers van MS is daar niet echt iets zinnigs over te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

JT schreef op zondag 24 februari 2013 @ 18:06:
Ik heb nu een WP7.8 toestel tijdelijk, die ik wel wil gebruiken. Maar ik heb er geen zin dat wanneer ik contacten van mijn Android toestel exporteer naar sim en in WP importeer dat deze gesynced worden met MS/Live. Heb je daar nog een keuze in? Of worden contacten hoe dan ook altijd gesyned?
Iemand? Google heeft écht geen uitkomst geboden voor mij...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
JT schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:29:
[...]

Je kan toch gewoon je toestel syncen met Google? Zo doe ik het althans ...

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Ik bedoel dat ik met Google geen antwoord heb gevonden op mijn vraag ;) Ik heb mijn Live ID ingevoerd voor de marketplace maar ik heb er bijzonder weinig zin in dat al mijn telefooncontacten bij MS terecht komen.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
Tja, dan houdt het op :) Ik kan je zorg niet wegnemen. Ook als je je contacten via je sim op je WP toestel zet (erg 2001, maar goed), kan MS ze misschien ook wel zien. Ik zou zeggen: lichten uit, alle electronica uit en de schuilkelders in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Niet nodig; Android bied de optie om niet te syncen dus blijf ik dat gebruiken. Ook zit ik niet te wachten op MS Livecontacten en telefooncontacten door elkaar.

Daarnaast is wat jij zegt een meer stemmingmakerij tegen mensen die bewust met hun privacy omgaan dan inhoudelijk relevant ;)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JT schreef op maandag 25 februari 2013 @ 19:29:
[...]
Ik begrijp niet waarom je je contacten via een sim wilt exporteren terwijl je ze gewoon rechtstreeks uit je gmail account kan gebruiken op Windows Phone.
De Windows Phone contactenlijst in de people hub bestaat uit een mengeling van contacten uit verschillende accounts.
Daarnaast is wat jij zegt een meer stemmingmakerij tegen mensen die bewust met hun privacy omgaan dan inhoudelijk relevant ;)
Met privacy ben je lekker bezig met android waar zowat elke app zowat je hele inziet en waar de Google al je je naam en adresgegevens overhangt aan elke ontwikkelaar waarvan je een app aanschaft in de Google play marketplace.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
JT schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:27:
Niet nodig; Android bied de optie om niet te syncen dus blijf ik dat gebruiken. Ook zit ik niet te wachten op MS Livecontacten en telefooncontacten door elkaar.

Ik ben met je eens dat het niet zo aardig is wat ik zeg :)

Ik zie het probleem niet, tenzij je het gooit op privacy. Maar als je zo bewust met je privacy om gaat, snap ik niet wat je online doet, en zeker niet met Google.

Kortom: wat jij wilt is vrij eenvoudig, maar om onduidelijke redenen wil je het niet en doe je verkapt aan WP-bashen. Moet jij weten, maar noem het dan gewoon bij de naam ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
JT schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:27:

Kijk, er zijn mensen, die juist om privacy-redenen nu nog steeds 'n Symbian telefoon hebben, maar dat iemand, die Google's Android gebruikt, 't woord "privacy" in de mond durft te nemen, vind ik een sterk staaltje: Google verzamelt niet alleen je telefoongegevens, maar ook je email-contacten (GMail), de plaatsen waar je geweest bent (Google Maps), de sites, die je bezoekt en de apps, die je downloadt, voor eigen gebruik en voor hun adverteerders. Dat ze dit kunnen en mogen doen, staat ook gewoon in hun voorwaarden, waar je mee akkoord bent gegaan, bij de ingebruikname van je Android telefoon.

Toch zijn er miljoenen tevreden Android gebruikers, grotendeels omdat 't ze niet boeit, deels ook omdat ze (net als bijv. bij Facebook), niet beseffen, hoever dit gaat. Maar wie beweert, "bewust" met zijn privacy om te gaan, zou dit dus terdege moeten beseffen en vèr weg moeten blijven van welke Google dienst dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Marly schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 03:30:
[...]
Kijk, er zijn mensen, die juist om privacy-redenen nu nog steeds 'n Symbian telefoon hebben, maar dat iemand, die Google's Android gebruikt, 't woord "privacy" in de mond durft te nemen, vind ik een sterk staaltje: Google verzamelt niet alleen je telefoongegevens, maar ook je email-contacten (GMail), de plaatsen waar je geweest bent (Google Maps), de sites, die je bezoekt en de apps, die je downloadt, voor eigen gebruik en voor hun adverteerders. Dat ze dit kunnen en mogen doen, staat ook gewoon in hun voorwaarden, waar je mee akkoord bent gegaan, bij de ingebruikname van je Android telefoon.
Hoeveel grote bedrijven (Yahoo, Apple, MS, Facebook, de NS) doen dat (allemaal) niet dan?
Vanuit marketingoogpunt is dat allemaal geld waard. Bedrijven willen weten wat mensen waar doen, en wat voor mensen het zijn. Dat zou ik ook willen weten als ik succesvol wil zijn met m'n bedrijf. Waar ze minder geinteresseerd in zijn (denk ik, met mijn natuurlijk verre van oneindige kennis) is je naam. Tenminste, ik kan me voorstellen dat ze niet dubbel willen tellen, maar verder zijn ze echt niet geinteresseerd of het nou Kees is die vaak daar met de trein gaat Jan, maar ze willen wel weten of het een student is, een man/vrouw, en of ie ook nog eens vaak wat besteld bij de Kiosk, en dan vaak op het perron of in de stationshal.
Als je idd dat soort dingen (de dingen anders dan je naam) niet wil delen met anderen, dan moet je vooral je internet uitzetten, en nergens meer een OV-chipkaart gebruiken, niet meer pinnen (of iig niet volgens een duidelijk patroon, zoals altijd in de buurt van een winkelcentrum), geen bonuskaart meer gebruiken enz enz.
Al die bedrijven kunnen dankzij die informatie een telefoon maken die beter op jouw wensen aansluit, en relevantere advertenties laten zien (en dat zien zij, niet geheel onterecht, als een dienst!), enz enz. En daardoor wordt het ook goedkoper, wat ook meer op onze wensen aansluit ;) (de mijne iig).
Onthoudt dat Echelon praktisch alles ziet wat je op i-net doet, en zij willen wel je naam weten ;) (en weten die natuurlijk ook). Zij doen het niet met cookies ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:43:
[...]

Ik begrijp niet waarom je je contacten via een sim wilt exporteren terwijl je ze gewoon rechtstreeks uit je gmail account kan gebruiken op Windows Phone.
De Windows Phone contactenlijst in de people hub bestaat uit een mengeling van contacten uit verschillende accounts.
Ook dat wil ik niet want alle emailadressen van mensen die ik ooit eens heb gemaild staan erin :+
[...]

Met privacy ben je lekker bezig met android waar zowat elke app zowat je hele inziet en waar de Google al je je naam en adresgegevens overhangt aan elke ontwikkelaar waarvan je een app aanschaft in de Google play marketplace.
Marly schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 03:30:
[...]
Google verzamelt niet alleen je telefoongegevens, maar ook je email-contacten (GMail), de plaatsen waar je geweest bent (Google Maps), de sites, die je bezoekt en de apps, die je downloadt, voor eigen gebruik en voor hun adverteerders.
Google heeft niks meer dan een deel van mijn voornaam. Geen achternaam, geen alternatief emailadres, geen (deel van) adres, geen cc nummer want ik koop niks in de Play store. Ook gebruik ik geen Google Maps met GPS en/of netwerklocatie. Locatieservices staan uit. Telefoonnummers sync ik níet met Google. Een smartphone vandaag de dag die je privacy respecteert is onmogelijk, daarom probeer ik er maar het beste van te maken.
PinokkioTV schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 00:15:
[...]
Kortom: wat jij wilt is vrij eenvoudig, maar om onduidelijke redenen wil je het niet en doe je verkapt aan WP-bashen. Moet jij weten, maar noem het dan gewoon bij de naam ;)
Sorry, maar nu neem je het te persoonlijk op. Ik krijg nu het idee dat jij vind dat ik je keuze en daarmee jou indirect bekritiseer. En dat je daardoor mij af wil schilderen als WP basher. Ik zoek een functionaliteit, kan deze niet vinden. Ik ben niet echt bekend met WP en kan het antwoord niet vinden met Google. Ik vraag het hier en wanneer ik zeg waarom het voor mij dan afdoet ben ik ineens een WP basher. Het tegenovergestelde is waar: ik ben onder de indruk hoe soepel WP draait, ook op een single core. Het ziet er gelikt uit vind ik en de UI vind ik ook erg fijn (maar dat vind ik van m'n Zune ook vanaf het eerste uur al ;) ). Het benaderd de simpelheid van de iPhone maar bied tóch meer dan alleen icoontjes op je homescreen. Ik vind het een erg mooi OS. Het is alleen niet aan mij besteed vanwege de dingen die ik heb aangehaald: verplichte sync met MS, alle contacten en contactgegevens door elkaar en een gesloten systeem.

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
JT schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:30:
[...] Ook dat wil ik niet want alle emailadressen van mensen die ik ooit eens heb gemaild staan erin :+ [...]
Alleen de contacten die in je "Mijn contactpersonen" staan worden weergegeven dacht ik, niet alle contactpersonen (dus de "andere contactpersonen" in de nederlandstalige gmail en "mijn contactpersonen"). Tenzij je zelf alle contactpersonen hebt lopen toevoegen aan de "mijn contactpersonen" groep staat alles dus al goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Laatst online: 05-07 16:45
Ik heb gisteravond mijn Lumia 800 nog geupdate door middel van de 'forceer truc'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
[...]
Sorry, maar nu neem je het te persoonlijk op. Ik krijg nu het idee dat jij vind dat ik je keuze en daarmee jou indirect bekritiseer. En dat je daardoor mij af wil schilderen als WP basher. Ik zoek een functionaliteit, kan deze niet vinden. Ik ben niet echt bekend met WP en kan het antwoord niet vinden met Google. Ik vraag het hier en wanneer ik zeg waarom het voor mij dan afdoet ben ik ineens een WP basher. Het tegenovergestelde is waar: ik ben onder de indruk hoe soepel WP draait, ook op een single core. Het ziet er gelikt uit vind ik en de UI vind ik ook erg fijn (maar dat vind ik van m'n Zune ook vanaf het eerste uur al ;) ). Het benaderd de simpelheid van de iPhone maar bied tóch meer dan alleen icoontjes op je homescreen. Ik vind het een erg mooi OS. Het is alleen niet aan mij besteed vanwege de dingen die ik heb aangehaald: verplichte sync met MS, alle contacten en contactgegevens door elkaar en een gesloten systeem.
Okee, ik heb je verkeerd begrepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Verwijderd schreef op maandag 25 februari 2013 @ 23:43:
[...]

Die je ook weer kan koppelen, dus er staan geen dubbelen in (maar dat zullen de meesten hier wel weten).. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Ik had dit al gepost in het Whatsapp Windows forum maar volgens mij kan niemand mij helpen. Misschien iemand hier die ook een Lumia 800 heeft met 7.8?

Ik kan geen hyperlinks van een website niet posten, je ziet dan gewoon een tekst ipv de url. De ontvanger ziet wel de url en kan er wel op klikken maar ik niet als verzender kan niet op mijn eigen verzonden url klikken omdat dus gewoon een tekst is.

Echter vrienden met 2.9.4 zien dit wel als zij een URL vernzenden naar mij dan zien zij wel de url en ik ook.

Ik heb een Lumia 800, wp 7.8 en mijn vrienden ook,

Iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen. Heb al WA opnieuw geinstalleerd en de Lumia 800 gereboot etc.

Vorige week werkte het versturen van hyperlinks/urls wel...

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
allen,

ik heb hier een accu probleem na een geforceerde 7.8 update. Mijn telefoon bij gebruik binnen een uur leeg.
hij valt dan zonder melding uit.
Volgens de indicatyor is de accu leeg. maar als je hem aan de lader doet is hij half vol. Maar na het loskoppelen valt hij binnen 15 min uit. Iemand hier ervaring mee? ik denk dat ik hem anders maar downgrade naar 7.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
erwindew schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 13:20:
ik heb hier een accu probleem na een geforceerde 7.8 update. Mijn telefoon bij gebruik binnen een uur leeg.
hij valt dan zonder melding uit.
Volgens de indicatyor is de accu leeg. maar als je hem aan de lader doet is hij half vol. Maar na het loskoppelen valt hij binnen 15 min uit. Iemand hier ervaring mee? ik denk dat ik hem anders maar downgrade naar 7.5
Houd even je data-verbruik in de gaten. Als die omhoog schiet weten we waar het aan ligt. Je kan het in de voorgaande pagina's ergens lezen (ik ben te lui om het voor je op te zoeken)
Google heeft niks meer dan een deel van mijn voornaam. Geen achternaam, geen alternatief emailadres, geen (deel van) adres, geen cc nummer want ik koop niks in de Play store. Ook gebruik ik geen Google Maps met GPS en/of netwerklocatie. Locatieservices staan uit. Telefoonnummers sync ik níet met Google.
Gebruik je toevallig Chrome? ;)

[ Voor 25% gewijzigd door fruitbakje op 01-03-2013 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Cruzer schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 16:16:
Ik had dit al gepost in het Whatsapp Windows forum maar volgens mij kan niemand mij helpen. Misschien iemand hier die ook een Lumia 800 heeft met 7.8?

Ik kan geen hyperlinks van een website niet posten, je ziet dan gewoon een tekst ipv de url. De ontvanger ziet wel de url en kan er wel op klikken maar ik niet als verzender kan niet op mijn eigen verzonden url klikken omdat dus gewoon een tekst is.

Echter vrienden met 2.9.4 zien dit wel als zij een URL vernzenden naar mij dan zien zij wel de url en ik ook.
[...]
Ik had dit op mijn Lumia 800 ook en nu op mijn Lumia 820 weer. De ontvanger krijgt echter wel gewoon een link door (en ik dus ook als ik hem ontvang) Geen idee waarom ze dit hebben veranderd...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:02
Kan iemand mij misschien helpen.
Zoals jullie weten zijn het van WP 7.5 naar WP 7.8 drie updates
Ik heb laatst mijn Nokia Lumia 800 proberen te updaten maar hij is bij de derde en laatste update blijven steken. Ik heb nu dus de eerste twee updates gehad en de huidige softwareversie is nu 7.10 (8783). Zune zegt dat het toestel up-to-date is maar dat is helemaal niet zo want ik mis net de laatste, best wel zuur. Kan iemand mij helpen met die laatste update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spNk
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 05-09 08:50
Heb je de forceer truc geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luifel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20-05-2023
hallo, ik heb een nokia 710, met 7.5 er nog op,
maar is het wel wijs om te upgraden, de telefoon werkt perfect, en ik heb het idee, dat bij gebruik
7.8 er niet veel veranderd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Waarom zou het niet wijs zijn? Naast het nieuwe startscherm zijn er altijd bugfixes.
Even afgezien van de livetile-bug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 21:02
spNk schreef op maandag 04 maart 2013 @ 21:43:
Heb je de forceer truc geprobeerd?
Ja, dat wel maar dat zou in principe toch niks uit hoeven maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
luifel schreef op dinsdag 05 maart 2013 @ 12:31:
hallo, ik heb een nokia 710, met 7.5 er nog op,
maar is het wel wijs om te upgraden, de telefoon werkt perfect, en ik heb het idee, dat bij gebruik
7.8 er niet veel veranderd is.
Mijn persoonlijke mening: Als je een gratis beta-tester voor Microsoft wilt zijn, dan forceer je de update.
Als je een reuze stabiel en prima 7.5 versie op de 710 wilt blijven gebruiken, wacht rustig af totdat je een notificatie op je telefoon ziet dat er een update beschikbaar is.
Ik heb ook een 710 en ik gebruik het dagelijks, ik mis helemaal niks.

Ik vind het een beetje belachelijk dat een bedrijf als Microsoft niet in staat is (of niet wil) bij een nieuwe versie ook maar een week (met 10 testers) de tijd neemt om de basis functionaliteiten te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ach, ms is geen haar beter dan de rest.
Apple gaat lekker met 6.1.2 :+

[ Voor 15% gewijzigd door hjs op 05-03-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Ik heb nu een probleem met één phpbb forum en IE.
Lijkr erop alsof het inlogcookie corrupt is. Ik moet iedere keer opnieuw inloggen en na het inloggen kan ik onderwerpen niet bekijken :(
Andere forums geen probleem lijkt het en via die Nokia browser geen probleem.

Geschiedenis al een paar keer weggegooid, L800 herstart, wat kan ik nog meer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:59
Hier wordt gesuggereerd dat de update naar 7.8 bewust is vertraagd vanwege problemen met de software.

[ Voor 16% gewijzigd door Tommy The Cat op 06-03-2013 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:45
Ik wil heel graag weer weg van Samsung en terug naar Nokia. Is het de moeite+geld waard om een WP8 telefoon te nemen, of voldoet een tweedehands lumia 800 met WP7.8 even goed? Ik gebruik weinig apps en heb liever een goede kwaliteit telefoon + een goede accuduur.

Wat denken jullie: lumia 800 of lumia 520/620?

edit: het is voor mij van groot belang dat ik een goede offline maps-applicatie heb. Vandaar mijn voorkeur voor Nokia. Google Maps op android vind ik echt rampzalig en onwerkbaar.

[ Voor 22% gewijzigd door link0007 op 06-03-2013 17:17 ]

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shyblue
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-08 11:41
link0007 schreef op woensdag 06 maart 2013 @ 16:57:
Ik wil heel graag weer weg van Samsung en terug naar Nokia. Is het de moeite+geld waard om een WP8 telefoon te nemen, of voldoet een tweedehands lumia 800 met WP7.8 even goed? Ik gebruik weinig apps en heb liever een goede kwaliteit telefoon + een goede accuduur.

Wat denken jullie: lumia 800 of lumia 520/620?

edit: het is voor mij van groot belang dat ik een goede offline maps-applicatie heb. Vandaar mijn voorkeur voor Nokia. Google Maps op android vind ik echt rampzalig en onwerkbaar.
Als je maps en offline navigatie en al de bells&whistles van city lens en integratie van geolocations wilt: neem een Nokia Lumia. Ik wil het niet meer missen. En absoluut geen toestel met maar 4 GB (dus ook geen huawei of htc), het moet 8 GB zijn, omdat je de offline kaarten niet op de sd-card kunt opslaan.

WP 7.8 is op dit moment stopgezet, vanwegen bugs, wanneer de nieuwe versie komt is nog niet duidelijk, ze werken eraan, heb ik begrepen.

Een 2-de hands wp7.5. Nokia Lumia voldoet prima (mijn mening), als je een echte deal kan scoren, bijv een zo goed als nieuw toestel voor 120 euro of minder. Anders neem maar een Lumia 620 of wacht op de 720 of 520.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:48

Mystikal

It never hurts to help!

Klopt het dat Google nog steeds aan het bakkeleien is met Microsoft. Ik krijg met geen mogelijkheid mijn Google kalender in de Windows phone kalender. Ik draai overigens 7.5, 7.8 is nog steeds niet beschikbaar voor mijn Lumia 900.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als het goed is moeten er geen problemen zijn.

Al eens op je telefoon naar http://m.google.com/sync/settings/ gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz

Sebazzz

3dp

Er is ook een Windows 8 voor om dit te regelen, wellicht ook een Windows Phone app of een proxy. Mobile Google Sync redirect alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is vreemd, de pagina die ik aangaf doet het prima op mijn lumia 800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:48

Mystikal

It never hurts to help!

Als ik via settings naar email+account ga en daar een google account wil toevoegen. Dan blijft er nadat deze is toegevoegd een melding geven: Attention Required.

Het is gelukt! Middels deze tutorial. Nooit van deze optie gehoord..

'Application specific password'

YouTube: Using 2-step verification

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:43
Update v8860 rolt nu binnen!

[ Voor 12% gewijzigd door Wietsee. op 14-03-2013 20:32 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 17:18
Inmiddels ook de update binnen, nog geen verschil gemerkt (omnia w). Bing lockscreen schijnt zich nu overal aan te passen aan de timezone

Reactie op wpcentral:
It does not fix the dead tiles.

Also, Jaxbot (from windowsphonehacker.com) cleverly pointed out that this build dates from January 19th, while the reports on the dead tiles started in early February. https://twitter.com/Jaxbot/status/312280971586187264

[ Voor 52% gewijzigd door Martin90 op 14-03-2013 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Is er ergens een changelog? MS heeft hem zelf nog niet bijgewerkt.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Update is binnen, live tiles doen nog steeds geen fuck :-(

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:43
En weer een update beschikbaar v8862 ...

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derdappie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-08 22:49
Na de update voor naar versie 7.10.8860.142 gelijk nog een update, nu naar versie7.10.8862.144. Deze fixt bij mij in elk geval het live-tile update probleem. Eindelijk weer buienradar direct op mn homescreen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Laatst online: 15-08 08:38
The Dolf schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:00:
Is er ergens een changelog? MS heeft hem zelf nog niet bijgewerkt.
http://www.windowsphone.c...wp7/basics/update-history

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
Ah, de tweede update fixt het inderdaad, jeej!

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Die stond er gisteren nog niet. Komt waarschijnlijk omdat toen alleen v8860 beschikbaar was.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team

CAP-Team

Vanavond nog maar eens updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
derdappie schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 08:49:
Na de update voor naar versie 7.10.8860.142 gelijk nog een update, nu naar versie7.10.8862.144. Deze fixt bij mij in elk geval het live-tile update probleem. Eindelijk weer buienradar direct op mn homescreen ;)
Same here voor wat betreft de livetile issue. Wel vreemd dat ik in mijn geval niet direct na de update naar .142 (gisteravond) op mn Lumia 800 .144 aangeboden kreeg, maar pas vandaag. Ik ben er in elk geval weer blij mee.

[ Voor 3% gewijzigd door spone op 15-03-2013 18:56 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrSleeves

MrSleeves

You'll thank me later.

Update gedaan (beide) en de livetiles zijn terug!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Laatst online: 12-02 17:06
Ik heb een HTC radar, updated naar 7.10.8862.144

Ik zie geen enkele verandering in tiles en looks, moet ik nog iets instellen?

Bij info staat er : 7.10.8862.144, en windows phone 7.8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin90
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 30-08 17:18
Visueel zijn er ook geen veranderingen dacht ik? Zou een fix moeten zijn. Je hebt wel de laatste release

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• INGKING
  • Laatst online: 12-02 17:06
Laat maar, niet goed gekeken thanks
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste