Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
There is no knowledge, that is not Power!
Mijn mobiele telefoon doet nog steeds niet. Snap niet wat ik fout doe. Ik kan alle SPLs installeren en dat werkt allemaal prima. Ik kan ook gewoon netjes alle roms installeren die ik wil. Maar hij blijft hangen op het opstart-scherm en doet vervolgens niet meer. Is mijn toestel gebrickt nu? Ik snap er echt niets van. En hebben mensen nog tips?Robkazoe schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:09:
Ik krijg CRC foutmeldingen bij de UltraShot download. Dacht eerst dat het aan mn draadloos netwerk lag, maar met bedraad krijg ik hetzelfde probleem. Ligt dit aan 7zip (9.20)?
Winrar geeft ook foutmeldingenHet gaat om dit bestand: rhiffsta.ch/ultrashot/Dynamics_2.0_Titan.rar
En het feest gaat verder. Telefoon naar HSPL geflasht. Komt hij niet meer voorbij de bootloader. Wil ik de OSPL terugzetten, dan geeft ie de foutmelding:
[Error Description]:
Wrong checksum! Epic 3.
[Info]: USBWorkHSPL.cpp (384)
Wat een k*t-dag zeg.
Betreft een Titan.
---RAWE CEEK!!!---
Nee, deze is nog niet geflast (zit nog WP7.5), is al een paar maanden zo, zelfs toen ik de wilde updaten vd zomer met zune met de tethering- en flip to silence update, herkende mijn laptop noch zune de lumia 710, terwijl hij de L800 perfect herkent.eeNer schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:25:
Heb je de 710 wel al geflashed? Of is dat nog 7.5?
Voor mijn lumia moes tik ik ook Connectivity Cable Driver unĂ¯nstalleren.
En opnieuw opstarten.. Daarna pas werkte het..
Heb overigens ook nog NCS uninstalleerd, maar of dat nodig is geweest weet ik niet. Ik had nog wel connectie met Zune voordat ik geflashed had met NCS terwijl NCS al wel geinstalleerd was.
Heb vd zomer wel Nokia PC Suite van mijn laptop verwijderd, stond er nog op voor mijn 5530. Zou dat er iets mee kunnen maken hebben?
Bij mij is de ervaring met WhatsApp in 7.8 niet heel anders dan in 7.5. Maar wat bedoel je met "wel goed"? Hij doet het in principe gewoon - berichtjes en notificaties komen gewoon binnen. Verder start ie nog traag op enzo, en werkt de app zelf niet zo heel fijn, maar dat ligt meer aan WA dan aan WP. Maar je vraag past beter in het WhatsApp topic.NoFearCreations schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:13:
Iemand die kan bevestigen of WA het met 7.8 wel goed doet? Ik ben inmiddels terug gegaan naar Android omdat ik me zo ergerde aan WhatsApp. Maar mis de snelheid van WP wel.
[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2012 11:20 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Net WP 7.8 erop gegooid. Kreeg die melding dus niet. Alles kwijt. Baal er wel van.obsidian schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:39:
[...]
Ik installeerde WA op mijn telefoon (nieuwe telefoon) en WA vroeg me of ik gespreksgeschiedenis wilde downloaden
Gezocht!
Router
Had je moeten wachten, indien je je goed had geĂ¯nformeerd wist je dat je bij voortijdig updaten alles kwijtraakt.The Dolf schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 01:16:
[...]
Net WP 7.8 erop gegooid. Kreeg die melding dus niet. Alles kwijt. Baal er wel van.
Bij mij wil zowel buienradar, weeronline als accuweather niet verversen.
Tijd van werken, tijd van rusten
Als in 'werken niet bij'? Mijn wordfeud blijft nu al dagen op 1 staan, mijn email op 5 (alles is gelezen) en WA komt niets meer te staan, zelfs als ik nieuwe berichten heb.Driek schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:10:
Hebben meer mensen last van het feit dat veel live-tiles het niet meer doen?
Bij mij wil zowel buienradar, weeronline als accuweather niet verversen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Definieer "voortijdig updaten"Wietsee. schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:36:
[...]
Had je moeten wachten, indien je je goed had geĂ¯nformeerd wist je dat je bij voortijdig updaten alles kwijtraakt.
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
werken idd niet meer bij.SinergyX schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:28:
[...]
Als in 'werken niet bij'? Mijn wordfeud blijft nu al dagen op 1 staan, mijn email op 5 (alles is gelezen) en WA komt niets meer te staan, zelfs als ik nieuwe berichten heb.
Mail, whatsapp etc werken wel...
Same here, nu vind ik enkel nog primetube als eerste resultaat, gezien de reviews erop, lijkt het op een nieuwe naam?Chevalley schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:52:
Ik kan metrotube niet meer vinden in de marketplace.
Edit, primetube werkt erg matig. Ziet er netjes uit, maar video's beginnen standaard af te spelen in het 'totaal scherm' (berichten etc).
[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2012 13:02 ]
MetroTube, a popular Windows Phone YouTube app, has been rendered useless by a recent change in YouTube's backend code. The changes appear to have affected other third-party YouTube apps too, and MetroTube has opted to temporarily hide its app from the Windows Phone Store until a fix is in place. Atta Elayyan, a developer of MetroTube, has confirmed to The Verge that the team has pinpointed a fix and is aiming to make this available soon. As it stands, MetroTube is unusable due to the changes.[...]
[ Voor 58% gewijzigd door Caelorum op 21-12-2012 13:17 ]
En hij doet het ook nog.
Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45
Knap... De applicatie doet het nog wel ja, maar zodra je een video wilt spelen gebeurt er niets. Dat is ook wat er nu kapot is en waarom ze hem tijdelijk uit de Marketplace hebben gehaaldrambocus schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 13:56:
[...] En hij doet het ook nog.
oudjes nog wel maar de nieuwere niet, dus je hebt gelijk

[ Voor 26% gewijzigd door rambocus op 21-12-2012 14:13 ]
ik heb zelf geen windows Phone, maar iemand anders die niet op dit forum actief is vroeg zich dat af.
[ Voor 45% gewijzigd door marcel23456 op 21-12-2012 18:25 ]
Jup, 3rd party developers kunnen dat volgens mij ook niet met WP7.*. Het is overigens wel mogelijk in WP8, dus ik hoopte er stiekem wel op..oisyn schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 17:09:
Kan een app dat vragen? Ik dacht dat dat nog steeds native-only was.
Spijtig van de Nokia OV, gebruikte deze dagelijksSkibidi_RizzXL schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:26:
City Lens heb ik opnieuw kunnen installeren via Nokia Betalabs. Verbinden met Zune lukt hier na de update ook (nog) niet.
Ik hoop wel dat Zune terug aansluiting vindt wanneer de officiële update er is.
Men raad af om eerdere builds terug te installeren, heeft iemand ervaring met downgraden?
Yep, een custom rom met RTM build.marcel23456 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:24:
weet iemand of de 7.8 voor de htc titan ook al te downloaden is?
ik heb zelf geen windows Phone, maar iemand anders die niet op dit forum actief is vroeg zich dat af.
Ik heb zune terug aan het werk gekregen, je moet daarvoor NCS en bijhorende drivers volledig verwijderen, ook zune heb ik verwijderd, herstarten van windows en zune opnieuw geĂ¯nstalleerd, dit heeft geholpenSkibidi_RizzXL schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:26:
City Lens heb ik opnieuw kunnen installeren via Nokia Betalabs. Verbinden met Zune lukt hier na de update ook (nog) niet.
Nu nog een oplossing voor die Nokia OV en City lens en ik ben 100% tevreden.
Nog even vermelden dat ook de lockscreen nu aangeeft of er nieuwe berichten en post aangekomen is op je verschillende mail account
Dat deed 'ie in 7.5 toch ook al?dversa2 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:39:
[...]
Nog even vermelden dat ook de lockscreen nu aangeeft of er nieuwe berichten en post aangekomen is op je verschillende mail account
Jup, gebeurt ook op mijn toestel. Wel bundelt die linked inboxes in één icoon, zoals te verwachten.Ru__ schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:48:
[...] Dat deed 'ie in 7.5 toch ook al?
Heb je deze geprobeerd Nokia_Care_Suite_5.0_2012.45.4.5? die kan namelijk wel een "dood" toestel aan de praat krijgen.r0el schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:37:
Hier de update geflasht; telefoon gebrickedAlthans hij gaat niet meer aan! Ik probeer dit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1457341 maar lijkt vooralsnog niet te lukken/werken. Iemand tips?
[ Voor 0% gewijzigd door dversa2 op 23-12-2012 10:51 . Reden: spelling ]
Op jouw aanraden de meest recente versie gepakt. Biedt vooralsnog ook geen soelaas. Telefoon trilt ook niet, kan niet hard reset worden, heb m al hele nacht aan nokia lader gehad, paar uur aan Zune, het mag allemaal niet baten. Telefoon blijft zo dood als een pier.dversa2 schreef op zondag 23 december 2012 @ 10:38:
[...]
Heb je deze geprobeerd Nokia_Care_Suite_5.0_2012.45.4.5? die kan namelijk wel een "dood" toestel aan de praat krijgen.
Telefoon wordt gewoonweg niet gezien door NCS of anderszins.. Nog meer mogelijkheden?
Klinkt alsof je bootloader niet meer intact is, einde verhaal.r0el schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:00:
[...]
Op jouw aanraden de meest recente versie gepakt. Biedt vooralsnog ook geen soelaas. Telefoon trilt ook niet, kan niet hard reset worden, heb m al hele nacht aan nokia lader gehad, paar uur aan Zune, het mag allemaal niet baten. Telefoon blijft zo dood als een pier.
Telefoon wordt gewoonweg niet gezien door NCS of anderszins.. Nog meer mogelijkheden?
Just like that? Die is er ook niet op een andere manier in te flashen? En als ik met m'n garantie aankom bij Nokia Service Centre; gaan ze dit zien?Wietsee. schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:02:
[...]
Klinkt alsof je bootloader niet meer intact is, einde verhaal.
[ Voor 1% gewijzigd door dversa2 op 23-12-2012 11:20 . Reden: spelling ]
Kun je dit eens proberen? Heeft bij iemand anders tot succes geleid.r0el schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:06:
[...]
Just like that? Die is er ook niet op een andere manier in te flashen? En als ik met m'n garantie aankom bij Nokia Service Centre; gaan ze dit zien?
[ Voor 5% gewijzigd door Wietsee. op 23-12-2012 11:22 ]
Hij heeft dit aangehaald in zijn eerste post hoor!
Excuses, niet gelezen. Dan zijn je kansen helaas verkeken.dversa2 schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:22:
[...]
Hij heeft dit aangehaald hoor in zijn eerste post!
Inderdaad, en bij het [volume up + insert cable] gebeurt er niks en loop ik dus vast. Wordt een Nokia Service Centre opzoeken dan maardversa2 schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:22:
[...]
Hij heeft dit aangehaald in zijn eerste post hoor!

Het kan makkelijker, in msconfig het opstarten van FLSDEVCP uitschakelen. Zune hoefde ik overigens niet opnieuw te installeren.dversa2 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:39:
[...]
Ik heb zune terug aan het werk gekregen, je moet daarvoor NCS en bijhorende drivers volledig verwijderen, ook zune heb ik verwijderd, herstarten van windows en zune opnieuw geĂ¯nstalleerd, dit heeft geholpen
Kan toch wel blijkbaar. Deze app doet het, al heb je er weinig aan (Russisch).Caelorum schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:45:
[...]
Jup, 3rd party developers kunnen dat volgens mij ook niet met WP7.*. Het is overigens wel mogelijk in WP8, dus ik hoopte er stiekem wel op.
http://www.windowsphone.c...3d-4d39-85c8-2a77cd41b647
Wordfeud wel als je de tile op normale grote laat staan. Als je hem verkleint wordt het alleen bijgewerkt als je het programma opent. Bij mij dan toch.Driek schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:38:
[...]
werken idd niet meer bij.
Mail, whatsapp etc werken wel...
Gezocht!
Router
Ook viel mij op dat mijn Carkit BT verbinding niet zo goed werkt met 7.8, ik heb een Peugeot 207 (2008) met ingebouwde carkit. Normaal gesproken krijg ik een melding op mijn Boardcomputer dat mijn 207 contacten wil overnemen uit mijn Lumia maar die melding krijg ik niet. Ervaren jullie dit ook?
When the pink is snookered, Go for the brown
phonesettings-->toepassingen-->berichten-->facebook chat-->aan
Zet gewoon je status op offline? Ga naar berichten > button 'status' onderaan.dversa2 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:09:
Heeft iemand dit ook gemerkt dat als je bij de berichten tegel ook FB chat hebt aanstaan en je dus live berichten binnen krijgt je status op FB chat ook actief (groen) blijft staan? Heel vervelend vindt ik dit, men denkt nu dat ik 24 uur online ben!
phonesettings-->toepassingen-->berichten-->facebook chat-->aan
Vervolgens stel je de chatstatus in op offline. Hetzelfde kun je ook doen bij de 'Ik' tile.
Heb lumia 800 met 7,8 daar doet Delen via Bluetooth het wel op. En mijn contacten staan op mijn carkit ( =touchadapter VW)Cruzer schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:24:
Mmm vreemd ik had per ongeluk Delen via Bluetooth verwijderd en nu wil deze weer installeren via de Marketplace maar wordt aangegeven dat mijn huidige software niet geschikt is om deze app te d/l en te installeren. Voorheen werkte die goed op mijn 7.8. Wat zou de reden zijn dat ik deze nu niet meer kan installeren?
Ook viel mij op dat mijn Carkit BT verbinding niet zo goed werkt met 7.8, ik heb een Peugeot 207 (2008) met ingebouwde carkit. Normaal gesproken krijg ik een melding op mijn Boardcomputer dat mijn 207 contacten wil overnemen uit mijn Lumia maar die melding krijg ik niet. Ervaren jullie dit ook?
maar ik wil zichtbaar zijn met het "phone" icoontje, als ik doe wat je voorstelt dan ben ik helemaal offline, niet?Wietsee. schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:17:
[...]
Zet gewoon je status op offline? Ga naar berichten > button 'status' onderaan.
Vervolgens stel je de chatstatus in op offline. Hetzelfde kun je ook doen bij de 'Ik' tile.
Offline op Windows Live Messenger (MSN) en Facebook.dversa2 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:26:
[...]
maar ik wil zichtbaar zijn met het "phone" icoontje, als ik doe wat je voorstelt dan ben ik helemaal offline, niet?
Daarnaast zichbaar zijn met het 'phone' icoontje op Facebook is op de een of andere manier niet mogelijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Wietsee. op 28-12-2012 10:38 ]
Zet je 'm op offlline dan krijg je ook geen berichten meer binnen in je 'smsbox' als iemand op facebook een berichtje naar je stuurt. Ik wilde ook niet continue online zijn, heb 'm op afwezig gezet, maar dan blijf je ook op aanwezig staan met facebook. Dus dat heb ik dan maar gedaan.dversa2 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:26:
[...]
maar ik wil zichtbaar zijn met het "phone" icoontje, als ik doe wat je voorstelt dan ben ik helemaal offline, niet?
Ja vreemd dat ik deze niet meer kan installeren met mijn 7.8?rambocus schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:18:
[...]
Heb lumia 800 met 7,8 daar doet Delen via Bluetooth het wel op. En mijn contacten staan op mijn carkit ( =touchadapter VW)
When the pink is snookered, Go for the brown
- SIM lock
- Geen SIM Kaart aanwezig
- SIM was kapot
Dacht eerst dat de Radio de SIM niet herkende. Maar als je er geen SIM in doet, dan blijft dat een lastig probleem. Dus 10x zitten flashen voor niets, maar nu werkt ie weer. Kijken wat de Ultrashot doet.
Ik vind het trouwens wel heerlijk dat die zwarte verticale balk aan de rechterkant weg is en dat ik apps nu kleiner kan maken!
[ Voor 14% gewijzigd door Terpstars op 29-12-2012 14:07 ]
Volgens mij hebben ze in WP7.8 een vertraging ingebouwd als je ergens op klikt. Tenminste, dat heb ik ergens gelezen.Terpstars schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:07:
Heb nu een kleine weekje ook de 7.8 update erop staan, op mijn Lumia 900 trouwens. Eigenlijk geen problemen gehad, maar volgens mij is hij wel merkbaar trager geworden bij het openen van apps. Het lijkt soms een seconde te duren voordat een app opent. En dan heb ik het ook over de geintegreerde apps zoals sms, mail of agenda. Het gekke is dat dit soms niet het geval is en soms weer duidelijk wel.
Misschien om het onbedoeld aanraken van kleine tiles te voorkomen. Zo gaat dat in de meeste touchscreen browsers ook. Zodat je niet iets aanklikt als je eigenlijk wilt scrollen.
Wel viel me dit meer op met de onofficiële ROM op m'n Omnia 7, dan op de officiële op de Lumia 800 (maar die is natuurlijk een stukje sneller)
Heb ook een lumia900 met wp7.8 nu erop.Terpstars schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:07:
Heb nu een kleine weekje ook de 7.8 update erop staan, op mijn Lumia 900 trouwens. Eigenlijk geen problemen gehad, maar volgens mij is hij wel merkbaar trager geworden bij het openen van apps. Het lijkt soms een seconde te duren voordat een app opent. En dan heb ik het ook over de geintegreerde apps zoals sms, mail of agenda. Het gekke is dat dit soms niet het geval is en soms weer duidelijk wel.
Ik vind het trouwens wel heerlijk dat die zwarte verticale balk aan de rechterkant weg is en dat ik apps nu kleiner kan maken!
Wat ik heb gemerkt is dat de batt flink sneller leeg is.
Voor de update deed ik bijna 1,5dag met een accu, nu met 7.8, dezelfde apps en werking is ie leeg na ca 13 uurtje, dus de helft sneller als eerst.
Wat ik ook gemerkt heb is als je tiles kleiner maar vaak de badget van notificaties niet meer werken. Gebruik bv notify my windowsphone veel, krijg nu wel de pushberichten binnen en het geluid dat er 1 is alleen de tile geeft niets meer weer als die klein is.
Ook krijg ik notifycenter niet werkend welke vandaag is uitgekomen....
Van de notificaties heb ik zelf niks gemerkt, maar bij mij is de batterij ook merkbaar snelleg leeg. Ik heb er weer dezelfde apps als voorheen opstaan. Merk jij ook dat je telefoon trager is geworden? Ik zei het al eerder, maar vandaag merkte ik het wel heel duidelijk toen ik in een wat langer Whatsapp gesprek met iemand zat. Terwijl ik voorheen nooit echt vertragingen had, dacht ik nu af en toe dat hij echt vastliep. Toch wel irritant...rob3rt schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 17:43:
[...]
Heb ook een lumia900 met wp7.8 nu erop.
Wat ik heb gemerkt is dat de batt flink sneller leeg is.
Voor de update deed ik bijna 1,5dag met een accu, nu met 7.8, dezelfde apps en werking is ie leeg na ca 13 uurtje, dus de helft sneller als eerst.
Wat ik ook gemerkt heb is als je tiles kleiner maar vaak de badget van notificaties niet meer werken. Gebruik bv notify my windowsphone veel, krijg nu wel de pushberichten binnen en het geluid dat er 1 is alleen de tile geeft niets meer weer als die klein is.
Ook krijg ik notifycenter niet werkend welke vandaag is uitgekomen....
Aantal dagen terug dit nieuws gelezen over de 7.8 update, dus misschien is meer werk te verzetten:
http://www.ubergizmo.com/...ows-phone-7-8-rom-update/
Lumia 800 zwart, belgisch van bij vandenborre
Kan dat zijn omdat ik de vorige update manueel heb gedaan?
nieuws: Nokia sluit toegang tot firmware af
Dat heeft niets met voorgaande te maken. Betekent alleen dag we na eind januari niet meer kunnen flashen..oisyn schreef op woensdag 02 januari 2013 @ 11:58:
Of je volgt gewoon het nieuws even
nieuws: Nokia sluit toegang tot firmware af
Dat beantwoordt toch z'n vraag, of niet?Via de servers van Nokia zijn al enige weken grote updates voor onder meer de Lumia 800 en Lumia 920 te downloaden, terwijl die naar verwachting pas in deze of de volgende maand aan gebruikers worden aangeboden
Nu heb ik heb probleem dat ik in NaviFirm Plus dus wel RM kan selecteren (801) maar daarna staat het land waar ik mijn Lumia gekocht heb er niet meer bij.
Ik heb deze vorig jaar in Australie gekocht en die staat er dus niet in (Productcode: 059N6P5)
Betekent dit dat ik nu moet wachten tot 'begin 2013'?
Ben niet zo happig om nu een andere firmware te flashen buiten als iedereen het unaniem eens is dat ik dan niks kan bricken.
Dank bij voorbaat.
't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.
Als het maart wordt...DrivinUCrazy schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 07:48:
Ik snap wel dat het erg tweakerwaardig is om je telefoon te flashen, maar is het nu nog zo erg om te wachten tot begin 2013?
Maar tot nu toe zeiden ze januari, dus ik denk dat we ergens in februari wel de melding binnen gaan krijgen.
[ Voor 38% gewijzigd door Turdie op 05-01-2013 00:50 ]
Dat was niet alleen op 7.8 maar de Market lag erin het geheel uit,doet het nu weer.shadowman12 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 00:35:
Meer mensen problemen met het zoeken&installeren van Apps binnen de Marketplace op WP 7.8? Ik krijg steeds foutmeldingen dat de Marketplace niet beschikbaar is.
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Alle belangrijke data kun je syncen via Zune of uploaden naar je SkyDrive.ThaDude schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:54:
Is het niet mogelijk om alvorens te upgraden een backup van je telefoon te maken en deze terug te zetten? Ik heb trouwens een franse versie bij Belsimpel.nl gekocht. Komt hier de update later of eerder op?
Of deze tool:
[TOOL] WP7 Easy Backup Tool (BETA)
Dit had je zelf toch ook wel vinden door een simpele search:
backup windows phone 7
[ Voor 39% gewijzigd door Turdie op 08-01-2013 18:19 ]
Je was me voor ;-)shadowman12 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:16:
[...]
Alle belangrijke data kun je syncen via Zune of uploaden naar je SkyDrive.
Of deze tool:
[TOOL] WP7 Easy Backup Tool (BETA)
Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X
Twijfel, flash ik zelf of wacht ik geduldig..
[ Voor 16% gewijzigd door ThaDude op 08-01-2013 20:47 ]
We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)
Verwijderd
Voordat iedereen erg enthousiast wordt om zijn Nokia Lumia te flashen via Navifirm/Nokia Care Suite met revisienummer 1750.823.8858.12460. Zal ik adviseren even te wachten, voordat de firmware officieel wordt aangeboden via Zune.
Ik heb namelijk ook twee Nokia Lumia 800 geflasht via Navifirm en geinstalleerd via Nokia Care Suite. Alleen heb ik gemerkt dat er een aantal apps w.o. Buienradar en Weerplaza dat de live tile niet up to date blijft en zelfs vastloopt. Ik heb opnieuw de fabrieksinstellingen hersteld, maar gaat een aantal uur goed, maar dan lopen de beelden op de live tiles weer vast. Let wel! De app zelf werkt wel en kan je ook zonder problemen worden geopend, maar b.v. het radarbeeld op de tile wordt niet weergegeven.
Dus ondanks ik zeer te spreken ben over WP 7.8 qua nieuwe futures ben ik nog niet helemaal overtuigd of dit ook de officiële revisienummer gaat worden die via Zune op kort termijn wordt aangeboden. Via de sites Beste product en WP7.nl (zie onderstaande links) zie ik op de foto's andere revisienummers staan. Dus de vraag is wat wordt nu de uiteindelijke revisienummer die via Zune wordt aangeboden? Zijn deze revisienummers alleen voor preproductie toestellen? En wat zijn jullie persoonlijke ervaringen na het flashen van het toestel?
http://www.wp7.nl/26300/w...ne-7-8-update-voor-nokia/
en
http://www.besteproduct.n...ws_Phone_7_8__is_het_wat_
Ik heb zelf de oude vertrouwde WP 7.5 opnieuw erop gezet en nu werkt alles weer zoals het zou moeten. Ik zelf wacht nu op de officiële versie via Zune...
Zelfde probleem hier!Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:43:
Beste mensen,
Voordat iedereen erg enthousiast wordt om zijn Nokia Lumia te flashen via Navifirm/Nokia Care Suite met revisienummer 1750.823.8858.12460. Zal ik adviseren even te wachten, voordat de firmware officieel wordt aangeboden via Zune.
Ik heb namelijk ook twee Nokia Lumia 800 geflasht via Navifirm en geinstalleerd via Nokia Care Suite. Alleen heb ik gemerkt dat er een aantal apps w.o. Buienradar en Weerplaza dat de live tile niet up to date blijft en zelfs vastloopt. Ik heb opnieuw de fabrieksinstellingen hersteld, maar gaat een aantal uur goed, maar dan lopen de beelden op de live tiles weer vast. Let wel! De app zelf werkt wel en kan je ook zonder problemen worden geopend, maar b.v. het radarbeeld op de tile wordt niet weergegeven.
Dus ondanks ik zeer te spreken ben over WP 7.8 qua nieuwe futures ben ik nog niet helemaal overtuigd of dit ook de officiële revisienummer gaat worden die via Zune op kort termijn wordt aangeboden. Via de sites Beste product en WP7.nl (zie onderstaande links) zie ik op de foto's andere revisienummers staan. Dus de vraag is wat wordt nu de uiteindelijke revisienummer die via Zune wordt aangeboden? Zijn deze revisienummers alleen voor preproductie toestellen? En wat zijn jullie persoonlijke ervaringen na het flashen van het toestel?
http://www.wp7.nl/26300/w...ne-7-8-update-voor-nokia/
en
http://www.besteproduct.n...ws_Phone_7_8__is_het_wat_
Ik heb zelf de oude vertrouwde WP 7.5 opnieuw erop gezet en nu werkt alles weer zoals het zou moeten. Ik zelf wacht nu op de officiële versie via Zune...
Verwijderd
Tijdstip voor het laat ververst is om 13:15
edit:
tijdstip nu 16:05
dus beide live-tiles verversen
[ Voor 32% gewijzigd door rambocus op 09-01-2013 16:15 ]
Verwijderd
De rest wel..
Verwijderd
Volgens deze site, heeft Nokia gezegd dat zij de update dus al gereed hebben staan, maar alleen nog moeten wachten op het startsein van Microsoft. Dus de update waar we al een half jaar op aan het wachten zijn is nu eindelijk af, maar wordt nu dus expres nog langer uitgesteld door MS..
Dat probleem met Buienradar en Weerplaza heb ik bij WP7.5 ook dus ligt waarschijnlijk aan de app zelf in plaats van de firmware.
De ontwikkelaar van weerplaza kon niks vinden. Op zijn 7.8 werkte het kennelijk wel goed, op een andere l800 met 7.5 werkt het ook goed.P-aul schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:59:
[...]
Dat probleem met Buienradar en Weerplaza heb ik bij WP7.5 ook dus ligt waarschijnlijk aan de app zelf in plaats van de firmware.
Woensdag, ook wel bekend als WP-7.8-update-dag.
Hoop je dat of denk je dat?hjs schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:06:
Woensdag, mooie dag voor het starten met de uitrol van 7.8