Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

.oisyn schreef op woensdag 19 december 2012 @ 22:53:
Ik gebruik zelf MetroTube (imho de beste YouTube app by far op WP), heb nergens last van.
Daar zit denk ik mijn probleem :D Helemaal metrotube vergeten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• The Dolf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Probeer hem met NCS te updaten maar krijg continu de melding Unknown product gevolgd door failed to connect. Ik heb de juiste firmware al gedownload. Wat doe ik in godsnaam verkeerd?

Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something

• _Rene_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-12-2024
Wel de WinUSB drivers uit de NCS map geinstalleerd?

• djcasl
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 15:32
Mijn collega heeft met zijn Lumia800 een vraagteken staan bij het batterij icoontje bovenin nadat hij alle updates had binnengehaald tot aan 7.5. Zijn er mensen die dit probleem ook hadden en nu na update naar 7.8 niet meer? Of is dat probleem er dan nog steeds?

There is no knowledge, that is not Power!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Robkazoe schreef op woensdag 19 december 2012 @ 19:09:
Ik krijg CRC foutmeldingen bij de UltraShot download. Dacht eerst dat het aan mn draadloos netwerk lag, maar met bedraad krijg ik hetzelfde probleem. Ligt dit aan 7zip (9.20)?

Winrar geeft ook foutmeldingen :( Het gaat om dit bestand: rhiffsta.ch/ultrashot/Dynamics_2.0_Titan.rar

En het feest gaat verder. Telefoon naar HSPL geflasht. Komt hij niet meer voorbij de bootloader. Wil ik de OSPL terugzetten, dan geeft ie de foutmelding:
[Error Description]:

Wrong checksum! Epic 3.

[Info]: USBWorkHSPL.cpp (384)

Wat een k*t-dag zeg.
Mijn mobiele telefoon doet nog steeds niet. Snap niet wat ik fout doe. Ik kan alle SPLs installeren en dat werkt allemaal prima. Ik kan ook gewoon netjes alle roms installeren die ik wil. Maar hij blijft hangen op het opstart-scherm en doet vervolgens niet meer. Is mijn toestel gebrickt nu? Ik snap er echt niets van. En hebben mensen nog tips?

Betreft een Titan.

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:58

NoFearCreations

3DPrint the world!

Iemand die kan bevestigen of WA het met 7.8 wel goed doet? Ik ben inmiddels terug gegaan naar Android omdat ik me zo ergerde aan WhatsApp. Maar mis de snelheid van WP wel.

---RAWE CEEK!!!---

• levi1700
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-09 10:31
eeNer schreef op woensdag 19 december 2012 @ 18:25:
Heb je de 710 wel al geflashed? Of is dat nog 7.5?

Voor mijn lumia moes tik ik ook Connectivity Cable Driver unĂ¯nstalleren.
En opnieuw opstarten.. Daarna pas werkte het..

Heb overigens ook nog NCS uninstalleerd, maar of dat nodig is geweest weet ik niet. Ik had nog wel connectie met Zune voordat ik geflashed had met NCS terwijl NCS al wel geinstalleerd was.
Nee, deze is nog niet geflast (zit nog WP7.5), is al een paar maanden zo, zelfs toen ik de wilde updaten vd zomer met zune met de tethering- en flip to silence update, herkende mijn laptop noch zune de lumia 710, terwijl hij de L800 perfect herkent.
Heb vd zomer wel Nokia PC Suite van mijn laptop verwijderd, stond er nog op voor mijn 5530. Zou dat er iets mee kunnen maken hebben?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

NoFearCreations schreef op donderdag 20 december 2012 @ 11:13:
Iemand die kan bevestigen of WA het met 7.8 wel goed doet? Ik ben inmiddels terug gegaan naar Android omdat ik me zo ergerde aan WhatsApp. Maar mis de snelheid van WP wel.
Bij mij is de ervaring met WhatsApp in 7.8 niet heel anders dan in 7.5. Maar wat bedoel je met "wel goed"? Hij doet het in principe gewoon - berichtjes en notificaties komen gewoon binnen. Verder start ie nog traag op enzo, en werkt de app zelf niet zo heel fijn, maar dat ligt meer aan WA dan aan WP. Maar je vraag past beter in het WhatsApp topic.

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 20-12-2012 11:20 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• shenr
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-08 22:31
Nou ook maar even geinstalleerd op mn lumia 900. Nog niet veel getest, ben nog bezig om alles weer te installeren ;) Maar het eerste wat me opvalt is, wat lijkt het scherm een stuk groter nu die zwarte balk rechts weg is. Echt bizar gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
obsidian schreef op maandag 17 december 2012 @ 19:39:
[...]

Ik installeerde WA op mijn telefoon (nieuwe telefoon) en WA vroeg me of ik gespreksgeschiedenis wilde downloaden :)
Net WP 7.8 erop gegooid. Kreeg die melding dus niet. Alles kwijt. Baal er wel van.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:45
The Dolf schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 01:16:
[...]

Net WP 7.8 erop gegooid. Kreeg die melding dus niet. Alles kwijt. Baal er wel van.
Had je moeten wachten, indien je je goed had geĂ¯nformeerd wist je dat je bij voortijdig updaten alles kwijtraakt.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:39
Hebben meer mensen last van het feit dat veel live-tiles het niet meer doen?
Bij mij wil zowel buienradar, weeronline als accuweather niet verversen.

Tijd van werken, tijd van rusten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Driek schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:10:
Hebben meer mensen last van het feit dat veel live-tiles het niet meer doen?
Bij mij wil zowel buienradar, weeronline als accuweather niet verversen.
Als in 'werken niet bij'? Mijn wordfeud blijft nu al dagen op 1 staan, mijn email op 5 (alles is gelezen) en WA komt niets meer te staan, zelfs als ik nieuwe berichten heb.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Wietsee. schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 08:36:
[...]

Had je moeten wachten, indien je je goed had geĂ¯nformeerd wist je dat je bij voortijdig updaten alles kwijtraakt.
Definieer "voortijdig updaten"

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
SinergyX schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:28:
[...]

Als in 'werken niet bij'? Mijn wordfeud blijft nu al dagen op 1 staan, mijn email op 5 (alles is gelezen) en WA komt niets meer te staan, zelfs als ik nieuwe berichten heb.
werken idd niet meer bij.
Mail, whatsapp etc werken wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalley
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 25-06 22:39
Ik kan metrotube niet meer vinden in de marketplace. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Chevalley schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 12:52:
Ik kan metrotube niet meer vinden in de marketplace. :(
Same here, nu vind ik enkel nog primetube als eerste resultaat, gezien de reviews erop, lijkt het op een nieuwe naam?

Edit, primetube werkt erg matig. Ziet er netjes uit, maar video's beginnen standaard af te spelen in het 'totaal scherm' (berichten etc).

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 21-12-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:11
The Verge: MetroTube Windows Phone app broken by YouTube's backend, devs working on a fix
MetroTube, a popular Windows Phone YouTube app, has been rendered useless by a recent change in YouTube's backend code. The changes appear to have affected other third-party YouTube apps too, and MetroTube has opted to temporarily hide its app from the Windows Phone Store until a fix is in place. Atta Elayyan, a developer of MetroTube, has confirmed to The Verge that the team has pinpointed a fix and is aiming to make this available soon. As it stands, MetroTube is unusable due to the changes.[...]

[ Voor 58% gewijzigd door Caelorum op 21-12-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 13:07
als je metrotube al had staat hij dan ook niet onder je aankoopgeschiedenis van www.windowsphone.com onder je windowsaccount. Daar kon ik hem gewoon weer oppakken na de upgrade van de week naar 7.8.

En hij doet het ook nog.

Houten ZZW 2755 NNW 3050 Growatt 3600 dakhelling 45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Knap... De applicatie doet het nog wel ja, maar zodra je een video wilt spelen gebeurt er niets. Dat is ook wat er nu kapot is en waarom ze hem tijdelijk uit de Marketplace hebben gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
speel net nog een oude video van andre hazes af , kan nog steeds zoeken en video afspelen

oudjes nog wel maar de nieuwere niet, dus je hebt gelijk :/

[ Voor 26% gewijzigd door rambocus op 21-12-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 23:28
Zijn er al apps voor WP7.8 die gebruik maken van de brede live tile? Misschien een nieuws app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Kan een app dat vragen? Ik dacht dat dat nog steeds native-only was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
weet iemand of de 7.8 voor de htc titan ook al te downloaden is?

ik heb zelf geen windows Phone, maar iemand anders die niet op dit forum actief is vroeg zich dat af.

[ Voor 45% gewijzigd door marcel23456 op 21-12-2012 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
.oisyn schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 17:09:
Kan een app dat vragen? Ik dacht dat dat nog steeds native-only was.
Jup, 3rd party developers kunnen dat volgens mij ook niet met WP7.*. Het is overigens wel mogelijk in WP8, dus ik hoopte er stiekem wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 26-09-2024
mhm, na de update die goed verlopen is via NCS blijkt het onmogelijk om Nokia City Lens en Nokia OV te installeren!, ook kan Zune geen contact meer maken met de telefoon. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skibidi_RizzXL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:42
City Lens heb ik opnieuw kunnen installeren via Nokia Betalabs. Verbinden met Zune lukt hier na de update ook (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
Skibidi_RizzXL schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:26:
City Lens heb ik opnieuw kunnen installeren via Nokia Betalabs. Verbinden met Zune lukt hier na de update ook (nog) niet.
Spijtig van de Nokia OV, gebruikte deze dagelijks :( , heb geprobeerd via betalabs maar ik krijg telkens het bericht dat deze app niet beschikbaar is voor mijn regio of telefoon terwijl apps deze wel gedraaid hebben.
Ik hoop wel dat Zune terug aansluiting vindt wanneer de officiële update er is.
Men raad af om eerdere builds terug te installeren, heeft iemand ervaring met downgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GioStyle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:46
marcel23456 schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:24:
weet iemand of de 7.8 voor de htc titan ook al te downloaden is?

ik heb zelf geen windows Phone, maar iemand anders die niet op dit forum actief is vroeg zich dat af.
Yep, een custom rom met RTM build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
Skibidi_RizzXL schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 11:26:
Ik heb zune terug aan het werk gekregen, je moet daarvoor NCS en bijhorende drivers volledig verwijderen, ook zune heb ik verwijderd, herstarten van windows en zune opnieuw geĂ¯nstalleerd, dit heeft geholpen :)

Nu nog een oplossing voor die Nokia OV en City lens en ik ben 100% tevreden.
Nog even vermelden dat ook de lockscreen nu aangeeft of er nieuwe berichten en post aangekomen is op je verschillende mail account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ru__
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
dversa2 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:39:
[...]
Nog even vermelden dat ook de lockscreen nu aangeeft of er nieuwe berichten en post aangekomen is op je verschillende mail account :)
Dat deed 'ie in 7.5 toch ook al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Ru__ schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:48:
[...] Dat deed 'ie in 7.5 toch ook al?
Jup, gebeurt ook op mijn toestel. Wel bundelt die linked inboxes in één icoon, zoals te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Hier de update geflasht; telefoon gebricked :( Althans hij gaat niet meer aan! Ik probeer dit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1457341 maar lijkt vooralsnog niet te lukken/werken. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
r0el schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 23:37:
Hier de update geflasht; telefoon gebricked :( Althans hij gaat niet meer aan! Ik probeer dit: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1457341 maar lijkt vooralsnog niet te lukken/werken. Iemand tips?
Heb je deze geprobeerd Nokia_Care_Suite_5.0_2012.45.4.5? die kan namelijk wel een "dood" toestel aan de praat krijgen.

[ Voor 0% gewijzigd door dversa2 op 23-12-2012 10:51 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
dversa2 schreef op zondag 23 december 2012 @ 10:38:
[...]

Heb je deze geprobeerd Nokia_Care_Suite_5.0_2012.45.4.5? die kan namelijk wel een "dood" toestel aan de praat krijgen.
Op jouw aanraden de meest recente versie gepakt. Biedt vooralsnog ook geen soelaas. Telefoon trilt ook niet, kan niet hard reset worden, heb m al hele nacht aan nokia lader gehad, paar uur aan Zune, het mag allemaal niet baten. Telefoon blijft zo dood als een pier.

Telefoon wordt gewoonweg niet gezien door NCS of anderszins.. Nog meer mogelijkheden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
r0el schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:00:
[...]

Op jouw aanraden de meest recente versie gepakt. Biedt vooralsnog ook geen soelaas. Telefoon trilt ook niet, kan niet hard reset worden, heb m al hele nacht aan nokia lader gehad, paar uur aan Zune, het mag allemaal niet baten. Telefoon blijft zo dood als een pier.

Telefoon wordt gewoonweg niet gezien door NCS of anderszins.. Nog meer mogelijkheden?
Klinkt alsof je bootloader niet meer intact is, einde verhaal.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
Wietsee. schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:02:
[...]

Klinkt alsof je bootloader niet meer intact is, einde verhaal.
Just like that? Die is er ook niet op een andere manier in te flashen? En als ik met m'n garantie aankom bij Nokia Service Centre; gaan ze dit zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
Je kan hier uw licht eens opsteken, zoek op XDA naar Clean ROM - Stock UI - RTM 8858 Base - Lumia 800 - 7.8 Official.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
Ik heb net updates binnen gekregen van Nokia mbt sommige applicaties en dit op 7.8!, maw ik kan Nokia OV en City Lens en dergelijke terug installeren, updates oa voor netwerk instellen, Nokia collection, enz..

[ Voor 1% gewijzigd door dversa2 op 23-12-2012 11:20 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
r0el schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:06:
[...]

Just like that? Die is er ook niet op een andere manier in te flashen? En als ik met m'n garantie aankom bij Nokia Service Centre; gaan ze dit zien?
Kun je dit eens proberen? Heeft bij iemand anders tot succes geleid.

[ Voor 5% gewijzigd door Wietsee. op 23-12-2012 11:22 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
Hij heeft dit aangehaald in zijn eerste post hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
dversa2 schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:22:
[...]

Hij heeft dit aangehaald hoor in zijn eerste post!
Excuses, niet gelezen. Dan zijn je kansen helaas verkeken.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0el
  • Niet online
dversa2 schreef op zondag 23 december 2012 @ 11:22:
[...]

Hij heeft dit aangehaald in zijn eerste post hoor!
Inderdaad, en bij het [volume up + insert cable] gebeurt er niks en loop ik dus vast. Wordt een Nokia Service Centre opzoeken dan maar |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skibidi_RizzXL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:42
dversa2 schreef op zaterdag 22 december 2012 @ 14:39:
[...]

Ik heb zune terug aan het werk gekregen, je moet daarvoor NCS en bijhorende drivers volledig verwijderen, ook zune heb ik verwijderd, herstarten van windows en zune opnieuw geĂ¯nstalleerd, dit heeft geholpen :)
Het kan makkelijker, in msconfig het opstarten van FLSDEVCP uitschakelen. Zune hoefde ik overigens niet opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
handige tip, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Caelorum schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 18:45:
[...]

Jup, 3rd party developers kunnen dat volgens mij ook niet met WP7.*. Het is overigens wel mogelijk in WP8, dus ik hoopte er stiekem wel op.
Kan toch wel blijkbaar. Deze app doet het, al heb je er weinig aan (Russisch).

http://www.windowsphone.c...3d-4d39-85c8-2a77cd41b647

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dolf
  • Niet online
Driek schreef op vrijdag 21 december 2012 @ 10:38:
[...]

werken idd niet meer bij.
Mail, whatsapp etc werken wel...
Wordfeud wel als je de tile op normale grote laat staan. Als je hem verkleint wordt het alleen bijgewerkt als je het programma opent. Bij mij dan toch.

Gezocht!
Router

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Bij mij werkt het ongeacht de grootte van de tile.

• Cruzer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 12:55
Mmm vreemd ik had per ongeluk Delen via Bluetooth verwijderd en nu wil deze weer installeren via de Marketplace maar wordt aangegeven dat mijn huidige software niet geschikt is om deze app te d/l en te installeren. Voorheen werkte die goed op mijn 7.8. Wat zou de reden zijn dat ik deze nu niet meer kan installeren?

Ook viel mij op dat mijn Carkit BT verbinding niet zo goed werkt met 7.8, ik heb een Peugeot 207 (2008) met ingebouwde carkit. Normaal gesproken krijg ik een melding op mijn Boardcomputer dat mijn 207 contacten wil overnemen uit mijn Lumia maar die melding krijg ik niet. Ervaren jullie dit ook?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
Heeft iemand dit ook gemerkt dat als je bij de berichten tegel ook FB chat hebt aanstaan en je dus live berichten binnen krijgt je status op FB chat ook actief (groen) blijft staan? Heel vervelend vindt ik dit, men denkt nu dat ik 24 uur online ben!
phonesettings-->toepassingen-->berichten-->facebook chat-->aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
dversa2 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:09:
Heeft iemand dit ook gemerkt dat als je bij de berichten tegel ook FB chat hebt aanstaan en je dus live berichten binnen krijgt je status op FB chat ook actief (groen) blijft staan? Heel vervelend vindt ik dit, men denkt nu dat ik 24 uur online ben!
phonesettings-->toepassingen-->berichten-->facebook chat-->aan
Zet gewoon je status op offline? Ga naar berichten > button 'status' onderaan.
Vervolgens stel je de chatstatus in op offline. Hetzelfde kun je ook doen bij de 'Ik' tile.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
Cruzer schreef op donderdag 27 december 2012 @ 22:24:
Mmm vreemd ik had per ongeluk Delen via Bluetooth verwijderd en nu wil deze weer installeren via de Marketplace maar wordt aangegeven dat mijn huidige software niet geschikt is om deze app te d/l en te installeren. Voorheen werkte die goed op mijn 7.8. Wat zou de reden zijn dat ik deze nu niet meer kan installeren?

Ook viel mij op dat mijn Carkit BT verbinding niet zo goed werkt met 7.8, ik heb een Peugeot 207 (2008) met ingebouwde carkit. Normaal gesproken krijg ik een melding op mijn Boardcomputer dat mijn 207 contacten wil overnemen uit mijn Lumia maar die melding krijg ik niet. Ervaren jullie dit ook?
Heb lumia 800 met 7,8 daar doet Delen via Bluetooth het wel op. En mijn contacten staan op mijn carkit ( =touchadapter VW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
Wietsee. schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:17:
[...]

Zet gewoon je status op offline? Ga naar berichten > button 'status' onderaan.
Vervolgens stel je de chatstatus in op offline. Hetzelfde kun je ook doen bij de 'Ik' tile.
maar ik wil zichtbaar zijn met het "phone" icoontje, als ik doe wat je voorstelt dan ben ik helemaal offline, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
dversa2 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:26:
[...]

maar ik wil zichtbaar zijn met het "phone" icoontje, als ik doe wat je voorstelt dan ben ik helemaal offline, niet?
Offline op Windows Live Messenger (MSN) en Facebook.
Daarnaast zichbaar zijn met het 'phone' icoontje op Facebook is op de een of andere manier niet mogelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door Wietsee. op 28-12-2012 10:38 ]

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
ok, dan is dit iets dat onze android vrienden voor hebben op ons, niet het einde van de wereld, het blijft een "coole" telefoon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
  • Laatst online: 17:58
dversa2 schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:26:
[...]

Zet je 'm op offlline dan krijg je ook geen berichten meer binnen in je 'smsbox' als iemand op facebook een berichtje naar je stuurt. Ik wilde ook niet continue online zijn, heb 'm op afwezig gezet, maar dan blijf je ook op aanwezig staan met facebook. Dus dat heb ik dan maar gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 08-09 12:55
rambocus schreef op vrijdag 28 december 2012 @ 10:18:
[...]

Heb lumia 800 met 7,8 daar doet Delen via Bluetooth het wel op. En mijn contacten staan op mijn carkit ( =touchadapter VW)
Ja vreemd dat ik deze niet meer kan installeren met mijn 7.8?

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:13
Heb nu 7.8 er ook op kunnen krijgen. Na een nachtje prutten werkt hij weer. Had enkel een hele lastige "SIM"-error. Konden drie dingen zijn:
- SIM lock
- Geen SIM Kaart aanwezig
- SIM was kapot
Dacht eerst dat de Radio de SIM niet herkende. Maar als je er geen SIM in doet, dan blijft dat een lastig probleem. Dus 10x zitten flashen voor niets, maar nu werkt ie weer. Kijken wat de Ultrashot doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
Heb nu een kleine weekje ook de 7.8 update erop staan, op mijn Lumia 900 trouwens. Eigenlijk geen problemen gehad, maar volgens mij is hij wel merkbaar trager geworden bij het openen van apps. Het lijkt soms een seconde te duren voordat een app opent. En dan heb ik het ook over de geintegreerde apps zoals sms, mail of agenda. Het gekke is dat dit soms niet het geval is en soms weer duidelijk wel.

Ik vind het trouwens wel heerlijk dat die zwarte verticale balk aan de rechterkant weg is en dat ik apps nu kleiner kan maken!

[ Voor 14% gewijzigd door Terpstars op 29-12-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheeky
Terpstars schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:07:
Heb nu een kleine weekje ook de 7.8 update erop staan, op mijn Lumia 900 trouwens. Eigenlijk geen problemen gehad, maar volgens mij is hij wel merkbaar trager geworden bij het openen van apps. Het lijkt soms een seconde te duren voordat een app opent. En dan heb ik het ook over de geintegreerde apps zoals sms, mail of agenda. Het gekke is dat dit soms niet het geval is en soms weer duidelijk wel.
Volgens mij hebben ze in WP7.8 een vertraging ingebouwd als je ergens op klikt. Tenminste, dat heb ik ergens gelezen.

Misschien om het onbedoeld aanraken van kleine tiles te voorkomen. Zo gaat dat in de meeste touchscreen browsers ook. Zodat je niet iets aanklikt als je eigenlijk wilt scrollen.

Wel viel me dit meer op met de onofficiële ROM op m'n Omnia 7, dan op de officiële op de Lumia 800 (maar die is natuurlijk een stukje sneller)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob3rt
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 21:27
Terpstars schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 14:07:

Ik vind het trouwens wel heerlijk dat die zwarte verticale balk aan de rechterkant weg is en dat ik apps nu kleiner kan maken!
Heb ook een lumia900 met wp7.8 nu erop.
Wat ik heb gemerkt is dat de batt flink sneller leeg is.

Voor de update deed ik bijna 1,5dag met een accu, nu met 7.8, dezelfde apps en werking is ie leeg na ca 13 uurtje, dus de helft sneller als eerst.

Wat ik ook gemerkt heb is als je tiles kleiner maar vaak de badget van notificaties niet meer werken. Gebruik bv notify my windowsphone veel, krijg nu wel de pushberichten binnen en het geluid dat er 1 is alleen de tile geeft niets meer weer als die klein is.

Ook krijg ik notifycenter niet werkend welke vandaag is uitgekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terpstars
rob3rt schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 17:43:
[...]

Heb ook een lumia900 met wp7.8 nu erop.
Wat ik heb gemerkt is dat de batt flink sneller leeg is.

Voor de update deed ik bijna 1,5dag met een accu, nu met 7.8, dezelfde apps en werking is ie leeg na ca 13 uurtje, dus de helft sneller als eerst.

Wat ik ook gemerkt heb is als je tiles kleiner maar vaak de badget van notificaties niet meer werken. Gebruik bv notify my windowsphone veel, krijg nu wel de pushberichten binnen en het geluid dat er 1 is alleen de tile geeft niets meer weer als die klein is.

Ook krijg ik notifycenter niet werkend welke vandaag is uitgekomen....
Van de notificaties heb ik zelf niks gemerkt, maar bij mij is de batterij ook merkbaar snelleg leeg. Ik heb er weer dezelfde apps als voorheen opstaan. Merk jij ook dat je telefoon trager is geworden? Ik zei het al eerder, maar vandaag merkte ik het wel heel duidelijk toen ik in een wat langer Whatsapp gesprek met iemand zat. Terwijl ik voorheen nooit echt vertragingen had, dacht ik nu af en toe dat hij echt vastliep. Toch wel irritant...

Aantal dagen terug dit nieuws gelezen over de 7.8 update, dus misschien is meer werk te verzetten:

http://www.ubergizmo.com/...ows-phone-7-8-rom-update/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

mooi om te lezen, ga ik toch maar geduld hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik heb laatst 48 uur gedaan met mijn Omnia 7 batterij met WP 7.8. Lijkt me specifiek een Nokia (ROM) probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19
bij mij komt er nog steeds geen 7.8 update in Zune.
Lumia 800 zwart, belgisch van bij vandenborre

Kan dat zijn omdat ik de vorige update manueel heb gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-09 08:04
Behalve op de Nokia servers is 7.8 nog niet uitgegeven. Je telefoon zegt trouwens vanzelf wanneer er een update is (al weet ik niet hoe vaak ie checkt?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
ah, en gaan ze nog lang op die update zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Of je volgt gewoon het nieuws even
nieuws: Nokia sluit toegang tot firmware af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:45
Dat heeft niets met voorgaande te maken. Betekent alleen dag we na eind januari niet meer kunnen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Zucht.
Via de servers van Nokia zijn al enige weken grote updates voor onder meer de Lumia 800 en Lumia 920 te downloaden, terwijl die naar verwachting pas in deze of de volgende maand aan gebruikers worden aangeboden
Dat beantwoordt toch z'n vraag, of niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafz0r
nogal vaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Tja, meer info zal je in deze topic ook niet gaan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendax
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-08-2023
Goeiedag beste tweakers, ik ben net even bezig geweest om NaviFirm Plus en Nokia Care Suite te installeren voor mijn Lumia 800 te updaten naar 7.8.
Nu heb ik heb probleem dat ik in NaviFirm Plus dus wel RM kan selecteren (801) maar daarna staat het land waar ik mijn Lumia gekocht heb er niet meer bij.
Ik heb deze vorig jaar in Australie gekocht en die staat er dus niet in (Productcode: 059N6P5)
Betekent dit dat ik nu moet wachten tot 'begin 2013'?
Ben niet zo happig om nu een andere firmware te flashen buiten als iedereen het unaniem eens is dat ik dan niks kan bricken.
Dank bij voorbaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrivinUCrazy
  • Laatst online: 23:04

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Ik snap wel dat het erg tweakerwaardig is om je telefoon te flashen, maar is het nu nog zo erg om te wachten tot begin 2013? :P

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
DrivinUCrazy schreef op donderdag 03 januari 2013 @ 07:48:
Ik snap wel dat het erg tweakerwaardig is om je telefoon te flashen, maar is het nu nog zo erg om te wachten tot begin 2013? :P
Als het maart wordt...
Maar tot nu toe zeiden ze januari, dus ik denk dat we ergens in februari wel de melding binnen gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Meer mensen problemen met het zoeken&installeren van Apps binnen de Marketplace op WP 7.8? Ik krijg steeds foutmeldingen dat de Marketplace niet beschikbaar is.

[ Voor 38% gewijzigd door Turdie op 05-01-2013 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
shadowman12 schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 00:35:
Meer mensen problemen met het zoeken&installeren van Apps binnen de Marketplace op WP 7.8? Ik krijg steeds foutmeldingen dat de Marketplace niet beschikbaar is.
Dat was niet alleen op 7.8 maar de Market lag erin het geheel uit,doet het nu weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:35

ThaDude

Hang Loose

Is het niet mogelijk om alvorens te upgraden een backup van je telefoon te maken en deze terug te zetten? Ik heb trouwens een franse versie bij Belsimpel.nl gekocht. Komt hier de update later of eerder op? :P

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
ThaDude schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 12:54:
Is het niet mogelijk om alvorens te upgraden een backup van je telefoon te maken en deze terug te zetten? Ik heb trouwens een franse versie bij Belsimpel.nl gekocht. Komt hier de update later of eerder op? :P
Alle belangrijke data kun je syncen via Zune of uploaden naar je SkyDrive.

Of deze tool:
[TOOL] WP7 Easy Backup Tool (BETA)

Dit had je zelf toch ook wel vinden door een simpele search:
backup windows phone 7

[ Voor 39% gewijzigd door Turdie op 08-01-2013 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dversa2
shadowman12 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 18:16:
[...]

Alle belangrijke data kun je syncen via Zune of uploaden naar je SkyDrive.

Of deze tool:
[TOOL] WP7 Easy Backup Tool (BETA)
Je was me voor ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAP-Team
  • Laatst online: 11-09 13:24

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ben wel benieuwd wanneer ze nu eens met die update komen.. Al met al moet je met het WP platform wel erg veel geduld hebben..

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Die tool had ik dus gevonden, iedereen heeft het er over dat ze hun data verliezen.. Met easy backup hoeft dat dan dus niet :? !

Twijfel, flash ik zelf of wacht ik geduldig..

[ Voor 16% gewijzigd door ThaDude op 08-01-2013 20:47 ]

We're machines just like everything else in nature. (gasloos sinds 01-10-2020, WP: SW75YAA/ERSD-VM2D, DJG WPS 300, 18 hp CPC, 8820 wp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

Voordat iedereen erg enthousiast wordt om zijn Nokia Lumia te flashen via Navifirm/Nokia Care Suite met revisienummer 1750.823.8858.12460. Zal ik adviseren even te wachten, voordat de firmware officieel wordt aangeboden via Zune.

Ik heb namelijk ook twee Nokia Lumia 800 geflasht via Navifirm en geinstalleerd via Nokia Care Suite. Alleen heb ik gemerkt dat er een aantal apps w.o. Buienradar en Weerplaza dat de live tile niet up to date blijft en zelfs vastloopt. Ik heb opnieuw de fabrieksinstellingen hersteld, maar gaat een aantal uur goed, maar dan lopen de beelden op de live tiles weer vast. Let wel! De app zelf werkt wel en kan je ook zonder problemen worden geopend, maar b.v. het radarbeeld op de tile wordt niet weergegeven.

Dus ondanks ik zeer te spreken ben over WP 7.8 qua nieuwe futures ben ik nog niet helemaal overtuigd of dit ook de officiële revisienummer gaat worden die via Zune op kort termijn wordt aangeboden. Via de sites Beste product en WP7.nl (zie onderstaande links) zie ik op de foto's andere revisienummers staan. Dus de vraag is wat wordt nu de uiteindelijke revisienummer die via Zune wordt aangeboden? Zijn deze revisienummers alleen voor preproductie toestellen? En wat zijn jullie persoonlijke ervaringen na het flashen van het toestel?

http://www.wp7.nl/26300/w...ne-7-8-update-voor-nokia/
en
http://www.besteproduct.n...ws_Phone_7_8__is_het_wat_

Ik heb zelf de oude vertrouwde WP 7.5 opnieuw erop gezet en nu werkt alles weer zoals het zou moeten. Ik zelf wacht nu op de officiële versie via Zune...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
andere apps weet ik niet maar buienradar ververst gewoon om het uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
Verwijderd schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 11:43:
Beste mensen,

Voordat iedereen erg enthousiast wordt om zijn Nokia Lumia te flashen via Navifirm/Nokia Care Suite met revisienummer 1750.823.8858.12460. Zal ik adviseren even te wachten, voordat de firmware officieel wordt aangeboden via Zune.

Ik heb namelijk ook twee Nokia Lumia 800 geflasht via Navifirm en geinstalleerd via Nokia Care Suite. Alleen heb ik gemerkt dat er een aantal apps w.o. Buienradar en Weerplaza dat de live tile niet up to date blijft en zelfs vastloopt. Ik heb opnieuw de fabrieksinstellingen hersteld, maar gaat een aantal uur goed, maar dan lopen de beelden op de live tiles weer vast. Let wel! De app zelf werkt wel en kan je ook zonder problemen worden geopend, maar b.v. het radarbeeld op de tile wordt niet weergegeven.

Dus ondanks ik zeer te spreken ben over WP 7.8 qua nieuwe futures ben ik nog niet helemaal overtuigd of dit ook de officiële revisienummer gaat worden die via Zune op kort termijn wordt aangeboden. Via de sites Beste product en WP7.nl (zie onderstaande links) zie ik op de foto's andere revisienummers staan. Dus de vraag is wat wordt nu de uiteindelijke revisienummer die via Zune wordt aangeboden? Zijn deze revisienummers alleen voor preproductie toestellen? En wat zijn jullie persoonlijke ervaringen na het flashen van het toestel?

http://www.wp7.nl/26300/w...ne-7-8-update-voor-nokia/
en
http://www.besteproduct.n...ws_Phone_7_8__is_het_wat_

Ik heb zelf de oude vertrouwde WP 7.5 opnieuw erop gezet en nu werkt alles weer zoals het zou moeten. Ik zelf wacht nu op de officiële versie via Zune...
Zelfde probleem hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met revisienummer 1750.823.8858.12460? Bij mij bleef alleen het logo van buienradar als live tile staan (en ja, de optie voor radarbeeld op tile stond aan). Heb daarna de telefoon opnieuw naar fabrieksinstellingen staan en daarna was het radarbeeld wel zichtbaar voor een aantal uur alleen blijf het beeld staan op de zelfde tijdstip van de vorige dag en ververste dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
1750.0823.8858.12460 is inderdaad het revisienummer, op mijn lumia 800.
Tijdstip voor het laat ververst is om 13:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Strange?? :-S Heb je ook toevallig Weerplaza geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rambocus
heb hem net er op gezet om even te testen, tijdstip staat nu op 14.40

edit:

tijdstip nu 16:05

dus beide live-tiles verversen

[ Voor 32% gewijzigd door rambocus op 09-01-2013 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mijn wp8 htc 8s, werkt de live-tile van buienradar (belgische) ook niet.
De rest wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.standaard.be/mobilia/cnt/DMF20130107_027

Volgens deze site, heeft Nokia gezegd dat zij de update dus al gereed hebben staan, maar alleen nog moeten wachten op het startsein van Microsoft. Dus de update waar we al een half jaar op aan het wachten zijn is nu eindelijk af, maar wordt nu dus expres nog langer uitgesteld door MS.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-aul
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-07 16:45
Dat probleem met Buienradar en Weerplaza heb ik bij WP7.5 ook dus ligt waarschijnlijk aan de app zelf in plaats van de firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Driek
P-aul schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:59:
[...]

Dat probleem met Buienradar en Weerplaza heb ik bij WP7.5 ook dus ligt waarschijnlijk aan de app zelf in plaats van de firmware.
De ontwikkelaar van weerplaza kon niks vinden. Op zijn 7.8 werkte het kennelijk wel goed, op een andere l800 met 7.5 werkt het ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb nu wel het vage probleem, in het pand waar ik werk is er vaak slechte verbinding, in de lift zelfs geen verbinding. Kom ik dan vanuit een ruimte zonder verbinding en ik heb weer 3G, kan ik wel email/facebook lezen, maar browsen naar een website resulteert altijd in een 'kan pagina niet weergeven'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaDude

ThaDude

Hang Loose

Hier ook via NokiaCare naar 7.8 toe. So far So Good :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Niet online

hjs

Woensdag, mooie dag voor het starten met de uitrol van 7.8 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fruitbakje
Klopt.
Woensdag, ook wel bekend als WP-7.8-update-dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Ik ben benieuwd als hij er verschijnt voor de "first-gen" WP7 toestellen, ik heb zelf een HTC Trophy en ik hoop dat ik binnenkort ook mag genieten van een update. Anders wordt het uitkijken naar een nieuw toestel, ben de stagnante ontwikkeling rond het Windows Phone platform toch wel beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19:45
hjs schreef op woensdag 16 januari 2013 @ 09:06:
Woensdag, mooie dag voor het starten met de uitrol van 7.8 :+
Hoop je dat of denk je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs