“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”
Dat tesamen met ACC standaard op afstand 1 zijn nog prio 1 bij mij...
Maar de interface zag er ook een beetje anders uit bij de originele software van VAG (die ik dus laat gebruiken), ik kan niet zo snel een gelijkwaardige screenshot vinden, maar die van een garage waar ik ben geweest zag er niet zo uit:
http://www.vwwatercooled....art-vcds-tweak-94276.html

Zo zie ik dat dus niet met die channels. Ik kreeg echt een MEGAGROTE lijst van ALLES wat er onder 09 en dan 10 - Adaptation te vinden was...
[ Voor 128% gewijzigd door HyperBart op 16-10-2014 16:09 ]
Of is dat standaard tegenwoordig?
Dat is meer iets wat ik verwacht in een topgear intro of zo, daar ga je toch niet voor naar de dealer?
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik had me voorgenomen om het niet te doen, te patserig, maar die kerel deed er heel relaxed over en vroeg of hij moest aanzetten, vooruit dan maar voor de gein... Best grappig.Joostk schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 20:07:
Needle sweep al geactiveerd?
Of is dat standaard tegenwoordig?
Collega's en ik zoeken nu nog wat uit dat we de DRL's in LED altijd op volle sterkte kunnen laten branden, dus bij parkeerstand vol, wanneer de xenon koplampen aan zijn en wanneer de richtingaanwijzers blinken...
Ik heb zelf een OBD kabel gekocht bij OBDshop . nl en die bevalt erg goed.
Werkt met de officiele Ross-Tech software. Ok niet de laatste versie maar doet wel alles in mijn A3 uit 2003.
En functioneert op Windows 7/8 en 64-bit.
Kostte iets van 60 euro meende ik.
Needle sweep is idd best geinig, maar daar stopt het dan ook. Die laptimer, is dat eigenlijk gewoon een chronometer in je DIS dan, slechts één tijd, of hoe?
Die DRL's met achterlichten is gewoon puik veilig, en dan dat je ze kan aan en uitzetten in MMI is ook wel "fun", maar 999/1000 gaan die gewoon aan blijven, wel fijn als je eens echt gewoon "onzichtbaar" wilt rijden om wat voor bizarre reden dan ook. *James Bond mode set on* . Als je ze uitzet gaan de achterlichten ook wel ineens netjes mee uit.HyperBart schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 14:57:
- Spiegel kantelen:
Select STG 52 (Türelektr. Beifahr.) ->
STG Long Coding -> Function 07 ->
Byte 04 ->
Enable Bit 2 ->
Enable Bit 3 ->- Visual Parking Sensors:
Select STG 10 (parking aid) ->
STG access permission - select function 16 ->
Enter access code 71679 ->
STG coding -> Select Function 07 ->
Select byte 2 ->
Bit 0 - visual representation parking sensors - activate- Dagrijlichten (LED) instellingen in MMI (dan kan je ze daar gewoon uit of aan zetten)
Select STG 09 (vehicle power) ->
STG access authorization -> Function 16 ->
Enter access code 31347 ->
STG adjustment -> function 10 ->
Select DRL activation by BAP or sequence of operation possible - channel (2) ->
Set "Active"- Achterlichten gaan mee aan met front dagrijlichten
Select STG 09 (vehicle power) ->
STG access authorization -> Function 16 ->
Enter access code 31347 ->
STG adjustment -> function 10 ->
Channel (6) - Daytime running lights - daytime running lights activated additionally select still light ->
Set "Active"
Omdat de leidinggevende van die technicus met die VCDS computer ons wat zat op te jagen hebben we niet alle settings gevonden, volgende keer eens teruggaan voor volgende mods als die kneus er niet op staat te kijken...
Daarvan hebben we al:HyperBart schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 21:22:
[...]
Collega's en ik zoeken nu nog wat uit dat we de DRL's in LED altijd op volle sterkte kunnen laten branden, dus bij parkeerstand vol, wanneer de xenon koplampen aan zijn en wanneer de richtingaanwijzers blinken...
Dagrijverlichting (LED) niet dimmen bij richting aangeven
[09-Boordnet]
[Security Toegang-16]
Code '31347' invoeren[Aanpassen-10]
[Kanaal 10] kies: 'Leuchte 2SL VRB10-Dimmwert CD 2 auswählen'
Zet waarde op '100'
[Kanaal 10] kies: 'Leuchte 3SL VRB21-Dimmwert CD 3 auswählen'
Zet waarde op '100'
Vooral die "LED's moeten op volle sterkte branden als xenon lampen aan zijn" zijn we nog naar op zoek. Iemand een ideetje?
Bij full LED koplampen komt er wel wat veiligheid in het gedrang omdat de beam/arch waar het witte LED-licht doorgaat ook gebruikt wordt door de knipperlichten, bij xenon koplampen is dit een apart "lichtvlak" in de lichtblok en is dat minder belangrijk. Het verschil is minimaal doch zichtbaar.
De mod van de parkeerlichten full heben we ook al:
Nu nog de mod vinden dat als de xenon headlights aan zijn de LED's ook full blijven branden... Iemand?Keep LED's at Full Brightness with Parking Lights
This will stop the LED's from dimming when the parking lights are turned on.
[09 – Cent. Elect.]
[Coding - 07] -> [Long Coding Helper] -> Byte 3: Bit 2 - Change 0 to 1
[ Voor 4% gewijzigd door HyperBart op 17-10-2014 00:47 ]
Als medeweggebruiker wil ik hier graag tegenin gaan. Als ik zie hoeveel verschil het maakt als die dingen gedimd worden zou ik die optie lekker aan laten staan, zeker als je ze ook nog eens op zijn felst wil instellen. Door al die extra en betere verlichting lijken auto's steeds meer op een kerstboom, raw vallen dan ook steeds minder op.HyperBart schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 00:41:
Ik vind dat het dimmen bitter weinig verschil in veiligheid toevoegt en ik vind het minder mooi.
Bij full LED koplampen komt er wel wat veiligheid in het gedrang omdat de beam/arch waar het witte LED-licht doorgaat ook gebruikt wordt door de knipperlichten, bij xenon koplampen is dit een apart "lichtvlak" in de lichtblok en is dat minder belangrijk. Het verschil is minimaal doch zichtbaar.
Sommigen gebruiken de bochtverlichting zo'n beetje als raw.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Iemand hier in de praktijk ervaring mee of zou deze ervaring mede veroorzaakt kunnen zijn door bv. de comfort modi van de Audi Drive Select optie?Abbadon schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 17:32:
[...]
Afgaande op de Autobild-review van de A3 met 184pk TDI heeft hij een grotere (en schijnbaar wat trager reagerende) turbo:
[...]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Vrij snel.Maasluip schreef op donderdag 16 oktober 2014 @ 11:12:
Je weet toch ook dat het in de winter ook best mooi (en droog) kan zijn en er niet 24/7 sneeuw ligt he?
Maar ik zou inderdaad ook banden voor max 240 km/h of zelfs 210 km/h pakken. Hoe vaak kom je daar nu eigenlijk boven.
We kunnen weer op de uitkijk staan...
1) Een Audi RS4 Avant (kenteken 70-LTX-2); gestolen in de nacht van 15 op 16 oktober 2014 tussen 0.00 en 04.00 uur
2) Een Audi RS4 Sedan (kenteken 43-TP-RL); gestolen in de nacht van 20 op 21 oktober 2014 omstreeks 02.00 uur (foto boven artikel)
www.youtube.com/DerOllie
Mja, dat is als je er vanuit gaat dat je niet gepakt word. Als je er vanuit gaat dat de kans op een achtervolging volgt dan is een RS wel handig. (al kom je dan ook zonder benzine te staan voor je de grens over bent als ik Jism mag gelovenBrilsmurfffje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:54:
Een echt slime overvaller vlucht in een aygo/c1/107 want daar rijden er zoveel van rond, val je toch een heel stuk minder op dan met een RS
yep, daar zijn ze toch overgestapt naar een AygoMeulugar schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:52:
[...]
Mja, dat is als je er vanuit gaat dat je niet gepakt word. Als je er vanuit gaat dat de kans op een achtervolging volgt dan is een RS wel handig. (al kom je dan ook zonder benzine te staan voor je de grens over bent als ik Jism mag geloven) Ik geloof dat de overval op Brinks in Amsterdam ook met audi´s was gedaan welke uiteindelijk gecrashed was in Eindhoven.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Een aygo past tenminste tussen de paaltjes voor het fietspad doorBospa01 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:56:
[...]
yep, daar zijn ze toch overgestapt naar een Aygo
* Meulugar heeft 3 jaar een aygo gereden. Stuurt als een kart, maar als vluchtauto zou ik toch iets snellers kiezen
Panda 100HP ofzo.Meulugar schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 17:58:
[...]
Een aygo past tenminste tussen de paaltjes voor het fietspad door
* Meulugar heeft 3 jaar een aygo gereden. Stuurt als een kart, maar als vluchtauto zou ik toch iets snellers kiezen
Alleen heb je dan wel het probleem dat je een overval in je uppie moet plegen omdat je companen je met geen mogelijkheid meer serieus kunnen nemen
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Verwijderd
Echter is het een doodzonde dat een RS gestolen wordt en uiteindelijk of chrashed, of in de fik wordt gezet na een kraak. Er zijn wel truucs om een rs tegen diefstal te beveiligen. GPS is niet een optie, ook al willen verzekeraars dat. Een jammer is namelijk zo gehaald. En daarmee haal je het signaal eruit waardoor je auto niet langer meer op de kaart is.
- OBD poort blokkeren - de eerste stap richting het stelen van een RS gebeurd op deze manier. Meeste kraken gebeuren via OBD poort, zie ook dit filmpje
- Bearlock stuur of versnellingsbak. Voorkeur is laatste, omdat met een stuur je behoorlijk moet kloten elke keer.
- Killswitch voor brandstofpomp. Zonder kom je toch niet ver.
- Top alarm, als je een RS kunt rijden kan je ook wel 1000 euro missen voor een anti-inbraak.
- Auto stallen in loods, garage, met goede beveiliging.
- RS labels van je auto halen, helaas, maar waar.
- All risk verzekering, must omdat er vaak toch schade overblijft bij een mislukte inbraak.
Ik ben me ook bewust met het posten op fora's, en dat ik de nodige risico zo loop. Maar heb wel wat maatregelen genomen om diefstal tegen te gaan. En als ik iemand zie morrelen aan m'n auto ik breek serieus benen. Hoewel dat voor de geharde crimineel geen reet allemaal uitmaakt of je er nu wel of niet hard voor hebt gewerkt, of veel tijd in hebt gestoken, zij zoeken een vluchtauto en jij hebt er een op de oprit.
https://www.facebook.com/video.php?v=424763167658392
En deze dan...

Zo fucking bruut....
[ Voor 102% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2014 08:40 ]
Prachtige zinVerwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:48:
Als je een RS kunt rijden kan je ook wel 1000 euro missen voor een anti-inbraak.
Zo heb ik een tijdje met een salto gereden, ook net zo'n kart. Maar man man man die fietsbandjes, daar kan je niet normaal een bocht mee door. Rijd je gewoon met het verkeer mee de ring af dan heb je al gillende gympies.FastFred schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 18:24:
Zelfde geldt voor een Smart Fortwo, voor m'n oude weekendbaantje ook een paar jaar in rond gereden. Centrum dat afgezet was met paaltjes, gewoon tussen de paaltjes doorBriljante auto, onwijs veel lol op een besneeuwde, lege parkeerplaats. Robotische semi-automaat is ongelofelijk traag, maar wat een lol met dat ding
[ Voor 80% gewijzigd door Gonadan op 22-10-2014 11:30 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
+1
Vanmorgen toch weer in twijfel gebracht met de volgende lease bak. Ondanks dat de Golf Variant (jaja geen Audi) flink gestegen is in kanshebbers, kwam ik vanmorgen een trailer tegen met stuk of 8 A3 limo's tegen. Wat blijft dat toch een mooie wagen. Komende dinsdag moet mijn huidige A3 voor APK. Toch maar eens met de dealer gaan zitten voor een A3 limo. Eens zien wat ik kan schrappen in mijn optie lijst waardoor de prijs iets zakt.
[ Voor 7% gewijzigd door Pannekoek81 op 22-10-2014 11:44 ]
De mijne wordt volgende week gebouwd
Congrats! Volvo heb ik ook overwogen vanwege de mindere CO2 maar ik kan me niet vinden in hun exterieur. Als alles goed gaat bestel ik morgen mijn volgende A3 Sportback (lease), de derde op rij.PhuSioN schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 15:00:
Zo ben ik ook van gedachte veranderd van een V40 D4 naar een A3 limo dus pas maar op
De mijne wordt volgende week gebouwd
Vandaag een automatisch dimmende binnenspiegel voor de A1 binnengekregen. Plaatsen was even pielen, maar na 30min zat ie erop. Nog niet kunnen testen, doe ik morgenavond wel ofzo. Volgende upgrade: elektrisch inklapbare zijspiegels voor zowel de a1 als de a4.
http://tweakers.net/gallery/103719/sys.
http://www.bm-onderdelens...id=55437&carid=92&catid=2
Als het goed is, krijg ik binnenkort de zijspiegels voor de a1 voor 300 euro, moet dan alleen nog de modules vinden. Zag dat die voor 40 euro p/s verkocht worden, kijken of ik dat voor een mooier bedrag kan vinden. Daarnaast heb ik nog een nieuwe zijspiegelknop nodig en afdekplaatje.
[ Voor 38% gewijzigd door Rainesh op 23-10-2014 10:40 ]
75 euro dat is geen geld! Is het plug&play of moet er ook nog iets in VCDS worden aangepast?Rainesh schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 10:38:
Dimmende binnenspiegel? Voor de a1 kostte het 140 euro, maar voor de a3 8v kost het slechts 75 euro zag ik. Je moet alleen al een licht/regensensor hebben anders is je stekker anders.
http://www.bm-onderdelens...id=55437&carid=92&catid=2
Als het goed is, krijg ik binnenkort de zijspiegels voor de a1 voor 300 euro, moet dan alleen nog de modules vinden. Zag dat die voor 40 euro p/s verkocht worden, kijken of ik dat voor een mooier bedrag kan vinden. Daarnaast heb ik nog een nieuwe zijspiegelknop nodig en afdekplaatje.
Net contact opgenomen met Cartronics in Den Haag. PDC voor+achter voor de a1 (op verzoek van vrouwlief
[ Voor 83% gewijzigd door Rainesh op 23-10-2014 11:29 ]
+1 en ondanks de getinte ramen had ik er best last van.robpol schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:15:
Ik heb net de dimmende binnenspiegel maar gereserveerd, aangezien ik me enorm irriteer aan mensen die achter me rijden met slecht afgestelde verlichting.
Yup, zonder stickers wordt het er absoluut beter op.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:45:
[afbeelding]
Stickers dit weekend eraf halen, aankomende week op de brug voor z'n periodieke kuurtje
Soit, ter vervanging van mjin 2de en ondertussen al 4 jaar oude SB, gisteren mijn bestelling bevestigd voor een nieuwe Audi A3 SB S Line 2.0 TDI van 135(184) kW(pk). Geen grijze muis, ook geen zwart of wit, maar ik heb me gewaagd aan het scuba blauw metallic
- WAS Pack Intuition Plus
- WAT Pack Lounge
- N2R Fijnnappaleder met S line logo
- 7HE Leder Plus interieur (Monopur)
- PNQ GPS Plus met MMI Touch
- 9VS Bang & Olufsen Sound System
- QV3 Digitale tuner (DAB)
- QQ4 Lichtmodule
- PXA Xenon Plus-koplampen met Adaptive light
- 8T2 Snelheidsregelaar met digitale weergave van de gekozen snelheid
- 4ZB Verchroomde vensteromlijsting en B-stijl briljantzwart
- 3S1 Dakreling in geanodiseerd aluminium
- QJ1 Alu look
- VW1 Verduisterde zijruiten (vanaf B-stijl) en achterruit
- 9JE Telefoon- en sleutelhouder in de middenconsole
- 6XE Buitenspiegels elektrisch verstelbaar, verwarmbaar en inklapbaar
- PU7 Licht- en regensensor en binnenspiegel met automatische dag/nacht positie
- 1D2 Afneembare trekhaak, 13-polig
- UH2 Audi hill assist: wegrijhulp
Bericht (duits): http://www.n-tv.de/auto/A...tten-article13835711.html
Check: http://origin-www.audi.co...ren/rueckrufaktionen.html
Je moest toch voor een nieuwe koppeling?Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 19:45:
[afbeelding]
Stickers dit weekend eraf halen, aankomende week op de brug voor z'n periodieke kuurtje
Nice, zal een mooie wagen worden, en ook een lekker blok gekozen. Heb je puur de SB gekozen voor de meest praktische bagageruimte indeling?Ravefiend schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:56:
[...]
Yup, zonder stickers wordt het er absoluut beter op.Die velgen doen me trouwens nog terugdenken aan mijn eerste Audi A3 Sportback in 2006, S line in Avus zilver.
Soit, ter vervanging van mjin 2de en ondertussen al 4 jaar oude SB, gisteren mijn bestelling bevestigd voor een nieuwe Audi A3 SB S Line 2.0 TDI van 135(184) kW(pk). Geen grijze muis, ook geen zwart of wit, maar ik heb me gewaagd aan het scuba blauw metallic... met een rits opties uiteraard:
Nu nog even 144 nachtjes slapen want pas half maart loopt de lease van mijn huidige wagen af.
- WAT Pack Lounge
- QQ4 Lichtmodule
- QJ1 Alu look
You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.
Yup, al van sinds de eerste SB ben ik héél erg tevreden over de kofferbak en dan voornamelijk ook door de grote 5de deur. Met redelijk gemak pas daar zo een ganse fiets in met de achterbanken neergeklapt.RomeoJ schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:47:
[...]
Nice, zal een mooie wagen worden, en ook een lekker blok gekozen. Heb je puur de SB gekozen voor de meest praktische bagageruimte indeling?
Daarom ook eerder mijn voorkeur voor de SB tegenover de nieuwe A3 berline. De SB heeft aan laadvermogen en laadcomfort echt geen enkel gebrek. Enigste minpuntje dat mijn twee vorige SB's nog hadden was de beperkte ruimte voor de passagiers achterin maar deze vernieuwde A3 doet er 58 mm in de lengte bij, dus wat mij betreft is ie een meer dan complete doch compacte auto die geweldig fijn rijdt.
Verwijderd
Velgen zijn origineel audi, en voordat ik de auto gekocht had opnieuw behandeld. Grap van 1k.Ravefiend schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:56:
[...]
Yup, zonder stickers wordt het er absoluut beter op.Die velgen doen me trouwens nog terugdenken aan mijn eerste Audi A3 Sportback in 2006, S line in Avus zilver.
Ze slaan ontzettend snel 'grijs' omdat er erg veel remstof vrijkomt bij het remmen. Meer als de A3 TDI in ieder geval.
Van het weekend ergens een fohn vandaan trekken en alles eraf pielen. Erna wassen, waxen en het kan weer door.
Nog een Scuba Blauw, goed keusRavefiend schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:56:
[...]
Soit, ter vervanging van mjin 2de en ondertussen al 4 jaar oude SB, gisteren mijn bestelling bevestigd voor een nieuwe Audi A3 SB S Line 2.0 TDI van 135(184) kW(pk). Geen grijze muis, ook geen zwart of wit, maar ik heb me gewaagd aan het scuba blauw metallic... met een rits opties uiteraard:
Nu nog even 144 nachtjes slapen want pas half maart loopt de lease van mijn huidige wagen af.
- WAT Pack Lounge
- QQ4 Lichtmodule
- QJ1 Alu look
Ik heb de hatchback in dezelfde kleur besteld (dit jaar nog 14%). Wel jaloers op je vermogen/motor!
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Zelf ook nog nooit gehad maar die paste nou net nog binnen mijn lease budget dus vandaar dat ie ertussen staat en dus geen idee of ik het ga gebruiken maar dat zien we dan wel weer ...The Eagle schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:08:
Ik snap nog steeds niet waarom je hill assist zou willen hebben. Die elektrische handrem is toch ook gewoon een kwestie van wegrijden en dan gaat ie er vanzelf vanaf? Wat is dan de toegevoegde waarde
Voor in de file met automaat. Relaxed hoor. En voor het stoplicht. De automatische rem activeert zichzelf alleen als je in P staat en je gordel afdoet.The Eagle schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 21:08:
Ik snap nog steeds niet waarom je hill assist zou willen hebben. Die elektrische handrem is toch ook gewoon een kwestie van wegrijden en dan gaat ie er vanzelf vanaf? Wat is dan de toegevoegde waarde
Hoewel ACC ook een deel van de behoefte invult.... In de file iig wel.
Verwijderd

Uur staan arbeiden met een fohn, poetsdoek en lijmrestverwijderaar (niet schadelijk voor lak). Resultaat is een stuk beter zonder de bedrijfsreclame zo.
Verwijderd
Nee bedrijfsreclame was voorlopig het doel.. Ik heb alles nog nagelopen maar kon geen resten meer vinden. Heel lichtjes zie je op de achterklep (alleen in zonlicht) dat er een sticker had gezeten. Maar dat zal op ten duur wel weer bijtrekken.
Woensdag drop ik 'm bij de garage, geen idee wanneer ik 'm terugheb
Wees er zuinig op.. Lijkt me de ultieme getaway car voor het dievengilde. Heb je er naast een serieus alarm ook een bearlock of iets in zitten? Of ga je nog iets doen om diefstal te voorkomen?
www.google.nl
Thanks! Klopt is inderdaad gelijk aan die van de GallardoMisteRMeesteR schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:16:
Omfg... 5.2 V10 Lambo blok toch? Fantastisch! Veel veilige kilometers toegewenst!
Wees er zuinig op.. Lijkt me de ultieme getaway car voor het dievengilde. Heb je er naast een serieus alarm ook een bearlock of iets in zitten? Of ga je nog iets doen om diefstal te voorkomen?
Zijn maatregelen getroffen, komt allemaal in orde!
It's All In The "Mix"
Klopt is ook waar, maar wou toch weer wat meer auto!Brilsmurfffje schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:42:
Dikke bak, ik dacht dat je zei dat je na de M5 geen snelle bak meer wilde, al is dit met Quattro een stuk veiliger.
Vind de styling van de S6/RS6 gewoon erg mooi, maar met deze auto rijd ik gewoon normaal!
Het is een heerlijke highway cruiser en daar ga ik hem ook voor gebruiken
It's All In The "Mix"
Het mooiste zou zijn als dit volledig werkt met de stuurbediening / boordcomputer. Bluetooth modules die zich voordoen als AUX input en waar je dus je telefoon zou moeten gebruiken voor next/previous track zou minder optimaal zijn.
Is zeker mogelijk! Kom je uit bij Dension, is niet goedkoop maar doet wel precies wat je wil en goed!JJerome schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:57:
Heeft iemand van jullie toevallig enig idee of het mogelijk is om bluetooth audio achteraf in te bouwen in een A3 uit 2009 met Audi Concert? Er is al bluetooth aanwezig voor spraak, maar A2DP (en uberhaupt communicatie met de radio dus) lijkt te missen.
Het mooiste zou zijn als dit volledig werkt met de stuurbediening / boordcomputer. Bluetooth modules die zich voordoen als AUX input en waar je dus je telefoon zou moeten gebruiken voor next/previous track zou minder optimaal zijn.
It's All In The "Mix"
Klopt, heb ik ook besteld! Maar hij heeft geen AMI aangezien hij een Audi Concert radio heeft!Tijgert schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 00:32:
Een stuk voordeliger is een Tune2Air op je AMI aansluiten, als je een normale AMI hebt tenminste.
It's All In The "Mix"
Zo mooi, de elektrisch inklapbare spiegels voor de a1 zijn onderweg. Nu alleen de modules nog en ff een en ander uitzoeken voor de a4.
Verwijderd
Audi / cosworth heeft met de RS4 B5 gekozen voor een relatief kleine motor met 2 turbo's om zo meer vermogen eruit te knijpen.
Echter weet ik niet de top van die S6, maar de B5 tikt de 310 aan. Voor een auto uit 2001 is dat echt hard.
Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:09:
Is toch niet te vergelijken, een 2.7 liter vs een 5.2 liter ?
Audi / cosworth heeft met de RS4 B5 gekozen voor een relatief kleine motor met 2 turbo's om zo meer vermogen eruit te knijpen.
Echter weet ik niet de top van die S6, maar de B5 tikt de 310 aan. Voor een auto uit 2001 is dat echt hard.
Jij vergelijkt toch ook jou 2.7 tegenover een 1.4. Dat de jouwe oh zo snel is.Jism schreef op vrijdag 29 augustus 2014 @ 17:43:
Als jullie dat snel vinden.... ga ik binnenkort ook maar eens een dashcam filmpje maken van de RS.![]()
Oude A3 staat inmiddels tekoop na de nodige beurten: http://link.marktplaats.nl/m842836739
Hoe dan ook. Los van het blok. De s6 is een hele dikke wagen. Uiterlijk ook super. Mooie aanschaf. Veel plezier en veilige kilometers mee.
Volgens mij boeit het jou alleen maar wat de topsnelheid is van een auto,Verwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 10:09:
Is toch niet te vergelijken, een 2.7 liter vs een 5.2 liter ?
maar daar draait het voor mij helemaal niet om!
Thanks, gaat helemaal goedkomen!Pannekoek81 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:26:
[...]
[...]
Jij vergelijkt toch ook jou 2.7 tegenover een 1.4. Dat de jouwe oh zo snel is.
Hoe dan ook. Los van het blok. De s6 is een hele dikke wagen. Uiterlijk ook super. Mooie aanschaf. Veel plezier en veilige kilometers mee.
It's All In The "Mix"
Verwijderd
Bedankt! Zijn inderdaad niet bepaald goedkoop. Misschien voorlopig maar met een AUX kabeltje blijven prutsen :-)Mixpower schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 18:00:
[...]
Is zeker mogelijk! Kom je uit bij Dension, is niet goedkoop maar doet wel precies wat je wil en goed!
Net de chromen raamschakelaars via ebay gekocht. Normaal per stuk 20 euro, nu 3stuks voor 40 euro gekocht. Kon het niet laten. De "schakelaar-blok" kost normaal 65 euro, nu ook voor 40 euro gekocht.
Nog even en de a1 is rijker uitgerust dan de a4 :\
Denk dat ik de a1 maar ga claimen en dat vrouwlief de a4 maar meeneemt:D
Zo praat je wel vaak ja, maar ik was ook niks aan het vergelijken hoorVerwijderd schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 11:58:
Ja ik rij elke dag minstens topsnelheid over de nederlandse snelwegen. Lekker boeiend. Mooie auto hoor, maar de vergelijking is appels met peren.
It's All In The "Mix"
[ Voor 6% gewijzigd door josvane op 26-10-2014 14:32 ]
Dat is het zeker, foto's komen nog hij gaat eerst even mooi gepoetst worden!josvane schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 14:32:
@mixpower, is het interieur ook zo netjes als het exterieur? Foto's?
It's All In The "Mix"
belofte maakt schuld... nog een scuba blauwe.Martinus schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 12:41:
[...]
Me 2, zal ook netsjes wat fotos posten.... Zon schijnt
Pro line S TDI, MMI Plus, Park-sensors

no comment
Verwijderd
Zo dan! Dat is pas een geile bakMixpower schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 17:12:
Zo, ik kan me na lange tijd hier ook weer melden!
Na de TT geen Audi meer gehad, maar na lange tijd kan ik me hier weer melden!
Mijn nieuwe aanwinst, een S6 V10![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En dan een plaatje van een strafbaar feit plaatsen.Martinus schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:30:
[...]
belofte maakt schuld... nog een scuba blauwe.
[afbeelding]
[afbeelding]
Martinus, supermooie bak! Veel veilige km's!
Mooi mooi toch dat scuba blauw! Nou weet ik wel zeker dat ik geen foute keuze heb gemaakt voor mijn volgende SB.Martinus schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:30:
[...]
Het wordt toch ook wel eens tijd dat men in België ook het concept van 'Ambition Pro Line S' overneemt in plaats van deze twee opties op een Ambition uitvoering:
S line (2.310,00 €)
- Lichtmetalen velgen "5-parallelspaak",7,5x18
- Opbergmodule
- S line logo
- Verlichte make-up spiegel (LED-technologie)
- Deurdrempellijsten met S line opschrift
- S-Line-logo op het koetswerk
- Decoratieve inlegplaatjes, geborsteld aluminium mat
- S line sportvering
- Sportzetels vooraan
- Dakhemel in zwarte stof
- S line-dakrandspoiler
- Deurdrempellijsten met S line opschrift
- S-Line-logo op het koetswerk
- Sportieve bumper
Mooie bakMartinus schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 15:30:
[...]
[afbeelding]
[afbeelding]
Verwijderd
Jij wilt een RS4 elke dag met 310 over de nederlandsche wegen rijden.
Verwijderd
Scheelt 430 euro na beetje onderhandelen .....Beste Jeroen,
ik kan in verband met de grote afname eenmalig garagekorting geven, dan kom je uit op een prijs van € 1785,05 incl BTW.
Tevens kunnen we u ook voorzien indien nodig van alle aanhaalmomenten.
De koppelingsplaat en drukgroep zijn ruildelen, als de onderdelen bij ons opgehaald worden zal hier statiegeld over worden gerekend, dit zal + - € 40,- bedragen en krijgt u uiteraard weer terug tegen inlevering van de versleten koppeling.
Verder begint het er hier een beetje op te lijken dat je het wel aardig vindt om te pochen met hoe duur die wagen van je wel is, afgewisseld met hoe gaaf het ding is. Medelijden zul je in elk geval weinig oogsten, de keuze om voor iets onverstandig duurs te gaan heb je immers zelf al gemaakt (en ik gok dat er destijds al wat popcorn is ingeslagen, wie had deze ontwikkelingen immers _niet_ verwacht). En jaloezie opwekken zou ik op deze manier ook niet echt succesvol willen noemen
Maargoed, het is duur ja.
[ Voor 7% gewijzigd door Carpento op 27-10-2014 11:55 ]
Ravefiend schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 09:02:
[...]
Het wordt toch ook wel eens tijd dat men in België ook het concept van 'Ambition Pro Line S' overneemt in plaats van deze twee opties op een Ambition uitvoering:
Weeral iets waar die Nederlanders beter in af zijn dan ons
Verwijderd
Ik ben er nog niet.Carpento schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 11:51:
Omdat je bizar veel betaalt mag je een klein beetje minder betalen. Dat noemen ze een sigaar uit eigen doos.
Maar ik ben via iemand anders aan het rondkijken, we kunnen van dat bedrag mischien nog 200 afschaven. Dan heb ik exact dezelfde, originele onderdelen.
Had ik al verteld dat ik een versnellingsbak-revisie nodig ga hebben?
Hij klapt bij het op laten komen van de koppeling. Niet letterlijk een klap ofzo, maar echt een bonk, dat voelbaar is bij achteraandrijving. Dit gebeurd alleen wanneer je echt hard schakelt en als een bezetene wegrijdt.
Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:01:
[...]
Hij klapt bij het op laten komen van de koppeling. Niet letterlijk een klap ofzo, maar echt een bonk, dat voelbaar is bij achteraandrijving. Dit gebeurd alleen wanneer je echt hard schakelt en als een bezetene wegrijdt.
Well, don't do that then!Verwijderd schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 12:01:
[...]
Dit gebeurd alleen wanneer je echt hard schakelt en als een bezetene wegrijdt.
Signatures zijn voor boomers.
Verwijderd
Is gewoon slijtage... Ik vermoed dat de versnellingsbak zelf nooit een revisie heeft gehad.
Dat klappen ontstaat als er speling in komt. En die speling sluipt er langzaam in.
Ik kan wel door blijven rijden, en rustig mischien, maar uiteindelijk wordt het erger....
Mooi klusje voor volgend jaar dus.
We kunnen er allemaal wel wat lacherig om doen, maar het blijft een brute auto en jij hebt er toch maar mooi het plezier van...
Zoals al eerder gezegd, als je het naar jezelf kun verantwoorden en het kunt betalen: doen! Pornobak primadeluxe.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Ik kan ook nog goedkoper gaan door bijv een enkelmassavliegwiel, maar dat gaat ten koste van comfort en / of rijgedrag van de auto. Ik wil 'm gewoon zo stock mogelijk behouden.
Dit topic is gesloten.
![]()