Het grote Audi topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 58 Laatste
Acties:
  • 384.882 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

RomeoJ schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:41:
[...]
Nou die BMW 1-serie van hem was ook niet misselijk om eerlijk te zijn ;)
Echter is deze Audi vermoedelijk eerder een nekkendraaier, erg mooie uitvoering! d:)b
dat was idd een leuk uitgevoerde Golf met een BMW-logo :p

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:39
RomeoJ schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:41:
[...]

Nou die BMW 1-serie van hem was ook niet misselijk om eerlijk te zijn ;)
Echter is deze Audi vermoedelijk eerder een nekkendraaier, erg mooie uitvoering! d:)b
Nee het was wel een mooie auto, maar dit heeft toch wel wat meer klasse vind ik zelf!
Vooral vanwege de 3.2 dat is niet duizend in een dozen! :)

Dankjewel! :*)
MrJayMan schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:43:
[...]

dat was idd een leuk uitgevoerde Golf met een BMW-logo :p
Haha zoiets! :P

It's All In The "Mix"

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Mixpower schreef op woensdag 15 augustus 2012 @ 21:00:
Ben er echt helemaal happy mee, wat rijd dat toch heerlijk zo'n 3.2 Quattro :D
Dat geloof ik graag, mooie bak hoor!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

JeroenV_ schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 07:25:
[...]

Dat geloof ik graag, mooie bak hoor!
ik vind de A4 1.8tfsi met voorwielaandrijving al erg soepel. dat moet wel een feest zijn in die VR6!

d:)b

• Mr.Nash
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 27-07 20:20

Mr.Nash

The Undercover Boogieman

Mooie bak. Heb laatst voor het eerst in een quattro gereden en met zoveel vermogen kan ik me alleen voorstellen hoeveel feest het op verlaten wegen moet zijn.

Vandaag kan ik eindelijk m'n A5 sb in ontvangst nemen. Was half 6 al onderweg naar kantoor om ruim op tijd te vertrekken richting de dealer vanmiddag (lang leve flexibele werktijden). Ben benieuwd.

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:39
Thanks all, en die VR6 is zeker een feest wat een geluid! :D
Mr.Nash schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 07:42:
Mooie bak. Heb laatst voor het eerst in een quattro gereden en met zoveel vermogen kan ik me alleen voorstellen hoeveel feest het op verlaten wegen moet zijn.

Vandaag kan ik eindelijk m'n A5 sb in ontvangst nemen. Was half 6 al onderweg naar kantoor om ruim op tijd te vertrekken richting de dealer vanmiddag (lang leve flexibele werktijden). Ben benieuwd.
Oeh, dat is voor jou ook feest dan!

Zijn mooie auto's! 8)

It's All In The "Mix"

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Mooie TT inderdaad, nieuwe model is toch wel een stuk stoerder dan de "oude"

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:35

Wom

Wanneer ik ze in het echt zie rijden valt me altijd op hoe laag een breed dat model eigenlijk is. Toffe auto's iig!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 16 augustus 2012 @ 11:08:
Mooie TT inderdaad, nieuwe model is toch wel een stuk stoerder dan de "oude"
Idd, ook minder 'kappersauto' :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Terug in de Audi A4, en het bevalt wel na 3 weken Passat. De Audi rijd dan toch een stuk fijner.

Vandaag naar de garage geweest, en wel de Volvo garage :? Die hebben voor mij de ISOFIX gefixed :p

Kosten bij Audi Dealer: €850,-
Kosten bij Volvo: "Is goed joh, die 5 minuten"

Jammer dat ze het onderhoud niet kunnen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

PWM schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 15:33:
Terug in de Audi A4, en het bevalt wel na 3 weken Passat. De Audi rijd dan toch een stuk fijner.

Vandaag naar de garage geweest, en wel de Volvo garage :? Die hebben voor mij de ISOFIX gefixed :p

Kosten bij Audi Dealer: €850,-
Kosten bij Volvo: "Is goed joh, die 5 minuten"

Jammer dat ze het onderhoud niet kunnen doen ;)
Wat hebben ze eraan gedaan? Ik moet ook isofix hebben ;)

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Het zit standaard in elke A4 en A5, alleen verstopt onder de bank. Je kan met je hand (vingers naar beneden) voelen in de gleuf tussen rugleuning en zitgedeelte, en je voelt ze zo zitten. Je moet dus de stof van de bank onder de ISOfix krijgen. Die kan je doen door zelf te gaan freubelen en met een schroevendraaier de stof eronder te duwen (zo doen de meeste het).

De Volvo mannen hebben voor mij de bank even losgehaald, en het geheel netjes gemaakt, zodat alles er lekker strak uitziet.

EDIT:

Bekijk wel goed wat je uiteindelijk doet. Wij hebben de Family Fix van Maxi-Cosi, en eigenlijk kan mijn vrouw (1m84) niet meer met goed fatsoen voorin de A4 zitten aangezien haar stoel ver naar voren moet.

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 21-08-2012 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

Oke top. Ga ikzelf ook even freubelen.

We willen ook die family fix (die docking station idd). Dus eventjes testen dan maar ;)

• PWM
  • Niet online

Voor de liefhebber van RS4's :) Inclusief de geschiedenis :)

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 23-08-2012 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 14:15
Sinds vandaag staat de nieuwe A3 in de showroom en die heb ik vanmorgen eens uitgebreid bekeken: ik ben verkocht. Dat interieur is vreselijk cool :P en mooi afgewerkt en de sportstoelen zitten ook nog eens erg goed en zijn precies zo instelbaar als ik wil hebben.

Morgenochtend een testrit in de 2.0TDI, ook nog eens in de uitvoering zoals ik 'm wil hebben, nml. Ambition Pro Line Plus. Moet dan alleen nog de kleur bepalen en of ik voor het panoramadak ga of leuke 18" velgen (want de standaard 17" velgen vind ik prima maar niet meer dan dat). Ben benieuwd hoe hij rijdt, ik gok dat het geen dealbreaker gaat worden, integendeel.
Levertijd viel me niks tegen, als je nu bestelt is hij er in week 41.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

PWM schreef op donderdag 23 augustus 2012 @ 21:07:
[video]

Voor de liefhebber van RS4's :) Inclusief de geschiedenis :)
Blijft een coole bak zo'n B5 RS4 maar dat geel zou niet mijn keuze zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:13

jep

Abbadon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:53:
Sinds vandaag staat de nieuwe A3 in de showroom en die heb ik vanmorgen eens uitgebreid bekeken: ik ben verkocht. Dat interieur is vreselijk cool :P en mooi afgewerkt en de sportstoelen zitten ook nog eens erg goed en zijn precies zo instelbaar als ik wil hebben.
Ik ga 'm morgen ook maar 'ns bekijken. Mijn A5 bevalt m'n vriendin zo goed dat ze na haar Astra ook maar eens aan de A3 moet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:07

Falcon10

Hit it i would !

Heb em zelf eens op de Belgische site geconfigureerd, ik kom op 39000 uit voor een beetje mijn uitvoering :D
Wat me daar wel in opviel : S line sportophanging gaat niet op de 19 duims velgen, enkel de 17 en 18.
En de foto bij de multimedia/GPS interface, is nog steeds de oude GPS 2 DIN module van een paar A3 modellen geleden ?
Dus vermoed dat nog niet alles goed geupdate is op de Belgische config site :D

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Abbadon schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:53:
Moet dan alleen nog de kleur bepalen en of ik voor het panoramadak ga of leuke 18" velgen (want de standaard 17" velgen vind ik prima maar niet meer dan dat). Ben benieuwd hoe hij rijdt, ik gok dat het geen dealbreaker gaat worden, integendeel.
Als je lengte geen probleem is (het dak neemt hoofdruimte in beslag), dan zou ik zeker voor het dak gaan. Audi heeft mooie panaromadaken, en het ziet er ook nog eens heel mooi uit (behalve als je een zwarte auto neemt ;) ). Het geeft de auto een luxe uitstraling, erg mooi.
Levertijd viel me niks tegen, als je nu bestelt is hij er in week 41.
Audi's levertijden, zeker bij nieuwe modellen, kan je vaak met een korrel zout nemen ;) Maar wellicht dat ze dat process met de nieuwe A3 ook hebben aangepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Oh ja, dat is handig van je om even aan te geven. Ik ben redelijk lang maar geen v.d. A3's hier bij de dealer had een panoramadak zodat ik het niet direct kan checken. Morgen even goed kijken hoeveel hoofdruimte ik overhoud onder het normale dak.

Ik overweeg een zilverkleurige A3 (hoewel die nieuwe bruine metallic kleur in het echt ook erg nice is), daar contrasteert het dak ook mooi mee. Aangezien hij ook open kan heb ik er meer aan dan leuke 18" rims. Morgen testrit en dan hak ik de knoop na het weekeinde wel door qua opties en kleurtjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

bij het vorige (huidige) model sportback was de uitvoering met panoamadak voor mij met 1,96m iig erg krapjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Topicstarter
Lange dag aan Audi troubles vandaag......

De morgen begint met de Audi die plots niet meer wil starten. Scherm gaat wel aan en krijg een mooie groene OK melding te zien, maar bij het starten valt echt alle elektronica uit.
Dus gelijk Audi Mobiliteitsservice gebeld, binnen een uur zou er iemand komen, en jawel binnen een kwartier een belletje dat hij er over 10 minuten was, dat was een positieve verrassing omdat ik ook eerdere ervaringen heb met ANWB waar >1,5 uur nog geen uitzonderingen zijn.

Monteur ter plaatse vertelde mij dat hij de accu zou bijladen en vermoedde dat er wellicht per ongeluk een lampje was blijven branden, ik kan me daar niets van herinneren maar ik was allang blij dat de auto na het bijladen weer gewoon als vanouds startte. Drie kwartier met de auto rondgereden en weer neergezet in de veronderstelling dat alles nu weer goed zou zijn met de accu, helaas was dat verkeerd om te denken, want na een herstart binnen een uur deed de auto net zo goed niets meer.

Omdat ik de auto nog maar een paar maanden geleden heb gekocht, had ik direct de dealer gebeld en gevraagd dat de accu waarschijnlijk kapot is en of ze er wat aan konden doen onder garantie. Helaas blijkt de accu uitgesloten te zijn van garantie en dat zou betekenen dat ik dus zelf een nieuwe accu van 250 EUR moet betalen.
Uiteraard was ik het hier niet mee eens en na een aantal keer aandringen bij de leidinggevende van de verkoper kwamen ze toch over de brug dat ze gratis een nieuwe accu zouden plaatsen en dat ik een leenauto meekrijg totdat de auto gemaakt was, dat klonk gelukkig al beter.

Morgen dus de auto nog een keer bijladen met een andere auto en dan naar de dealer brengen, kan ik tijdelijk in een VW Up! rijden :o

Was me het dagje geregel wel, en daarnaast totaal onverwacht :/ Achteraf gezien had de auto wel wat symptomen van een minder functionerende accu, zoals het ESP lampje dat de laatste tijd wel erg vaak bij koude start bleef branden, dit kon verholpen worden door de auto uit te zetten en opnieuw te starten.

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Gisteren testrit gemaakt in de A3 en dat beviel uitstekend. Ik ben over en ga morgen eentje bestellen :P Kleur (moessongrijs metallic en gele accenten in het interieur) en opties ben ik ook al over uit; panoramadak laat ik schieten i.v.m. hoofdruimte maar ook omdat ik andere dingen toch wat belangrijker vind zoals elektrisch verstelbare lendensteunen, betere speakers en sierlijsten. Enige waar ik nog niet 100% over uit ben zijn de velgen, maar dat worden waarschijnlijk de standaard 17" velgen die bij de Ambition line zitten; de nu geboden alternatieven pakken me allemaal niet genoeg om daarvoor de meerkosten te rechtvaardigen.

De 2.0TDI is een heerlijke motor, zeker wanneer je Audi Select in de 'Dynamic' mode zet, dan wordt hij iets bijteriger. 0-100 in 8.6 sec en daarna blijft hij er nog als een gek aan sleuren. Toerenbereik is hoger dan de dieselmotor die ik nu gewend ben, da's erg prettig voor het vlottere bochtenwerkt. De remmen voelen ook goed aan met de juiste hoeveelheid 'bite'. Wanneer je de auto in de stand 'Comfort' zet stuurt hij erg licht en soepel en reageert de motor ietsje relaxter, fijn voor wanneer je rustig wilt rijden. De handbak schakelt ook erg fijn. Al met al een serieus volwassen auto in een kleine verpakking, me like :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Geen Misanorood gekozen?

Erg mooie auto (de bmw 1 serie is minder mooi) maar Audi mag wat meer kleur bekennen...

Zojuist de configurator even getest, een kleine 38k5 maar wel met de B&O audiosyst waar pwm zo over is te spreken. En parkeersensoren als optie... :+ verder valt de prijs wel mee gezien de standaarduitrusting van de Amb ProLine aardig compleet is. Ik heb het idee dat je beter zo'n uitvoering kan kiezen met 2 opties dan een kale Ambiente vol te hangen met opties.

[ Voor 61% gewijzigd door vhal op 26-08-2012 10:01 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Over de 2.0TDI motor gesproken : iemand die hem momenteel ook heeft en vindt dat ie in 1ste en 2de toch wat een beetje tegenvalt ?
In men A5 rijdt ie heerlijk, maar van stilstaand vertrekken, ook al heb je met drive select voor dynamic gekozen, heb ik echt zo iets van : mwha :(
Zou dat eventueel met wat chiptuning op te lossen zijn ? Eenmaal in 3de dan schiet ie inderdaad verder vooruit zoals ik wil, maar die eerste 2 versnellingen zijn om te huilen vind ik.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:37
Weet iemand waarom de A3 na de update nog steeds RNS-E als navigatie heeft? Had iets nieuwers verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
jopie schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:07:
Weet iemand waarom de A3 na de update nog steeds RNS-E als navigatie heeft? Had iets nieuwers verwacht.
Er zit een volledig nieuw (en mooi) systeem in de A3. Volgens mij noemen ze het ook geen RNS-E meer, maar mocht dat wel het geval zijn, het is niet te vergelijken met de oude.

EDIT: Inderdaad, geen RNS-E benaming meer. Je hebt de standaard Navigatie uit het Pro Line pakket, heet gewoon SD-kaart-navigatie voor Europa, of als optie het MMI navigatie plus wat ook in de A4/A6 zit. Ik heb die ook, een zeer solide en goed systeem (en groter scherm met hogere resolutie).

EDIT:

WTF momentje van de dag. Op dat prachtige A3 dashboard, daar waar het scherm pronkt, kan je ook Audi Radio krijgen. Dan leggen ze gewoon een radio op je dashboard :?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/iI0h1W02zLlCNUOpAHjX6dLL/full.png

[ Voor 42% gewijzigd door PWM op 26-08-2012 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
PWM schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:19:
[...]
WTF momentje van de dag. Op dat prachtige A3 dashboard, daar waar het scherm pronkt, kan je ook Audi Radio krijgen. Dan leggen ze gewoon een radio op je dashboard :?
[afbeelding]
Volgens mij is dat gewoon een plat laag bedieningspaneel (wat waarschijnlijk omhoog komt uit het dashboard). Van vooraf gezien is het inderdaad net alsof er een radio op je dashboard ligt. Ziet er evengoed niet uit natuurlijk en ik kan me niet voorstellen dat er veel van deze verkocht zullen worden.

Wat ik wel jammer vind is dat we in Nederland voorlopig alleen het 5.8" scherm krijgen en reken maar dat het MMI met 7" scherm zomaar €1000 duurder wordt. (Terwijl zo'n scherm inkoop minstens twee tientjes duurder is 8)7 ) Ik wacht zelf sowieso op de sportback (weet iemand wanneer die komt?) en heb al besloten dat ik het 5.8"scherm niet wil. Displays met een dikke rand eromheen vind ik zo über-lelijk dat kan echt niet meer in 2012. Als het geheel daardoor te duur wordt, jammer dan. Dan rij ik nog wel een jaartje door in m'n huidige sportback totdat er wat leuke pakketaanbiedingen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
vhal schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 09:42:
Geen Misanorood gekozen?

Erg mooie auto (de bmw 1 serie is minder mooi) maar Audi mag wat meer kleur bekennen...

Zojuist de configurator even getest, een kleine 38k5 maar wel met de B&O audiosyst waar pwm zo over is te spreken. En parkeersensoren als optie... :+ verder valt de prijs wel mee gezien de standaarduitrusting van de Amb ProLine aardig compleet is. Ik heb het idee dat je beter zo'n uitvoering kan kiezen met 2 opties dan een kale Ambiente vol te hangen met opties.
Toevallig overweeg ik die kleur wel, juist omdat er al zoveel grijs rondrijdt :) Ik sta nog in dubio, want het is ook wel weer een beetje schreeuwerig, dat rood. Morgen neem ik het definitieve besluit (want dan ga ik ook bestellen).

Met het Ambition Pro Line Plus pakket heb je idd alle bare essentials, dat is wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
synthdood schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 13:04:
[...]
Wat ik wel jammer vind is dat we in Nederland voorlopig alleen het 5.8" scherm krijgen en reken maar dat het MMI met 7" scherm zomaar €1000 duurder wordt. (Terwijl zo'n scherm inkoop minstens twee tientjes duurder is 8)7 )
€1714,- extra op precies te zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Nu online
Abbadon schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 18:09:
[...]
Met het Ambition Pro Line Plus pakket heb je idd alle bare essentials, dat is wel prettig.
Is er geen leuk pakket met 18" velgen, want als die zoals bij mij onder een A1 al gewoon goed staan, moet een A3 die toch zeker hebben om niet met te kleine wielen rond te rijden?
Of moet je dan gelijk aan de s-line a 2000€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Het S-Line pakket met 18" wielen is 3K (het S-Line exterieurpakket zonder 18" is 2,2K). Dat vind ik teveel voor wat glimmertjes her en der plus zulke wielen; uiteindelijk betaal je, verspreid over de leaselooptijd, het netto volledig uit eigen portemonnee en aan het einde van die looptijd sta je met lege handen. Dan denk ik wel even dubbel na wat ik wel en niet zinvolle opties vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

S-line exterieur pakket is wel meer "dan wat glimmertjes" S-line exterieur bestaat uit dikke voorbumper, achterbumper, sideskirts en eventueel een dakspoiler.... tenminste bij voorgaande versies zal nu niet anders zijn. Bij het S-line interieur pakker krijg je rondom idd wat suffe embleempjes en een aangepast interieur.

S-line exterieur maakt een Audi wel af imho en een stuk dikker... maar s-line exterieur is vaak een dure optie, tzou me niets verbozen als de A3 over een tijd wel in "s-edition" uitvoering komt waarbij je s-line interieur en exterieur voor een leuk bedrag hebt maar dan moet je nog een paar jaar wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2022
PWM schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 08:01:
[...]

€1714,- extra op precies te zijn ;)
I rest my case... |:(

Wat krijg je dan nog meer behalve 1.2 inch aan scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Wat ik met 'glimmertjes' bedoel is dat het puur een optisch feestje is en het geen praktische toegevoegde waarde heeft zoals Xenon's, volledig automatische airco, betere speakers etc. Neemt niet weg dat ik het wel mooi vind, dat S-Line pakket :P Maar daarmee kom ik boven mijn leasebudget en wordt het eigen bijdrage en betaal ik het dus helemaal zelf, en dan vind ik het 't niet waard (want evt. inruilwaardevoordeel geldt niet voor mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mee eensch nut heeft het niet, maar dat hebben 18" velgen ook niet :P als je waarde aan comfort hangt rijd het eerder slechter dan beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
synthdood schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:25:
[...]

I rest my case... |:(

Wat krijg je dan nog meer behalve 1.2 inch aan scherm?
Spraakbesturing (eentje die prettig werkt overigens), een joystick, 3D weergave en splitscreen weergave (1 deel kaar, de ander aanwijzingen bijvoorbeeld).

Je hebt bijvoorbeeld ook in de steden de gebouwen in 3D. Ziet er hartstikke leuk uit, als je in Amsterdam rijd zijn een flink wat gebouwen 1 op 1 overgenomen, de rest van de gebouwen staan er ook maar niet uitgewerkt.

Na de eerste keer, zet je dat weer uit :+ Hoewel het er leuk uit ziet, is het niet praktisch. Als je een bocht moet maken, is de weg bijvoorbeeld achter een gebouw verdwenen, en pas na de bocht zie je weer hoe je verder moet. Leuke gimmick, verder niets.

De reden dat ik Plus heb genomen in de A4 t.o.v. de gewone A4, zijn de hogere resolutie (wereld van verschil), het scrollen en de gesproken besturing. (in de A4 kost het overigens "maar" 700,-, omdat de basis Navigatie al wat uitgebreider is).
Abbadon schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:08:
Het S-Line pakket met 18" wielen is 3K (het S-Line exterieurpakket zonder 18" is 2,2K). Dat vind ik teveel voor wat glimmertjes her en der plus zulke wielen;
Ik weet niet wat er bij de A3 precies bij zit, maar ik heb de S-Line bij de A4 wat mij behalve de velgen ook een dik stuur, het zwarte dak, sportstoelen en mooie bekleding bracht. Ook het S onderstel kan je erbij krijgen zonder extra kosten.

Afbeeldingslocatie: http://www.turkhitbox.com/wp-content/uploads/2007/12/s-line-seats.jpg

Alleen voor de stoelen zou ik het al doen ;) Het ze gekozen met witte stiksels, en dan zijn het echt mooie fijne dingen.

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 27-08-2012 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mjah hij heeft een ambition uitvoering dus dan heb je al sportstoelen, dan moet je het alleen voor de looks vd s-line stoelen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Er zitten idd al sportstoelen in de Ambition :) Voor mij een must overigens. Ik weet precies wat de S-Line uitvoering toevoegt hoor, dat heb ik allemaal al bekeken en had er ook al eentje met dat pakket samengesteld. Het ziet er imo ook beter uit allemaal, maar je moet ergens een grens trekken; B&O speakers zijn ook leuk, MMI Plus ook, panoramadak, design selection Capri-oranje of andere lederen bekleding, assistentiepakket etc. enz. Maar dan zit je zo over de 50K voor een autootje als de A3 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Nu online
Voor dat geld zou ik idd ook niet voor 18" danwel s-line gaan, das een beetje te gek hoewel het natuurlijk allemaal wel erg mooi is ;)

Bij mijn A1 had ik het geluk dat je bij de 'proline s' voor €995 het dark line pakket kunt bestellen waar oa die 18" rotors in zaten, dan hoef je er niet zo lang over na te denken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

sowieso zal je leasebedrag omhoog gaan met 18" velgen (los vd aanschaf) want het onderhoud zal duurder zijn met de 18" banden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

[...]

Toevallig overweeg ik die kleur wel, juist omdat er al zoveel grijs rondrijdt :) Ik sta nog in dubio, want het is ook wel weer een beetje schreeuwerig, dat rood. Morgen neem ik het definitieve besluit (want dan ga ik ook bestellen).
Niet twijfelen : doen !! :)

Heb er zelf ook enorm zitten over nadenken, omdat idd : het is schreeuwerig ..... maar eenmaal je hem voor je deur hebt staan ...... is het gewoon kwijlen tot je uitgedroogd bent ! :)
Missano staat echt op de Audis.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Nu online
Chaoss schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:12:
sowieso zal je leasebedrag omhoog gaan met 18" velgen (los vd aanschaf) want het onderhoud zal duurder zijn met de 18" banden.
Klopt, alleen de winterbandenregeling is al 10E per maand duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Topicstarter
Bedankt voor je reservering. Leuk dat je erbij bent!
We hebben de volgende reservering voor je gemaakt:

Gewenste auto: Audi RS5
:9~ O+

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07:37
PWM schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:19:
[...]

Er zit een volledig nieuw (en mooi) systeem in de A3. Volgens mij noemen ze het ook geen RNS-E meer, maar mocht dat wel het geval zijn, het is niet te vergelijken met de oude.

EDIT: Inderdaad, geen RNS-E benaming meer. Je hebt de standaard Navigatie uit het Pro Line pakket, heet gewoon SD-kaart-navigatie voor Europa, of als optie het MMI navigatie plus wat ook in de A4/A6 zit. Ik heb die ook, een zeer solide en goed systeem (en groter scherm met hogere resolutie).

EDIT:

[afbeelding]
Nu zie ik het ook, ik heb een Sportback gehad, en ging die configureren.
Na jouw bericht zie ik dat de opties voor de sportback en de normale A3 totaal verschillend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Topicstarter
RomeoJ schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 22:38:
Lange dag aan Audi troubles vandaag......

[...]
Oja: de dealer heeft mijn Audi geheel kosteloos gerepareerd, dat wil zeggen een nieuwe accu (+/- 250 EUR) en de auto uitgelezen. Eind goed al goed, rijdt en start weer prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Nu online
Vertel, wat ga je doen met een RS5??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

JeroenV_ schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 07:28:
[...]

Vertel, wat ga je doen met een RS5??
Rondjes Nurburgring rijden !!!! 8)

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
proefritje ring :P
RS5 is wel een fijne daily. Overstuurt ook nog wel aardig O-)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wicked-Game
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:34
[...]

Heb even bij onze oosterburen gekeken en die bieden al een S-Line uitgevoerde uitvoering aan in combinatie met een Ambition. Zal mij niet verbazen dat Audi Nederland dit ook gaat overwegen op den duur onder de noemer S-Edition. Nu vind ik dat de prijzen zeker met S-line erg hard gaan, een slordige 5K erbij.

Solarpanel PVOutput: ParkzichtSolar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Nu online
Falcon10 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:16:
[...]
Rondjes Nurburgring rijden !!!! 8)
Niet verkeerd :o
Neem niet aan dat het een normale huurauto is, maar een bijzonder arrangement oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Lijkt me sterk dat hij de ring op gaat ;)

Maar je hebt meerdere bedrijven die bij de ring auto's verhuren om er op te gaan. RSR of rent race car

[ Voor 16% gewijzigd door KappeNou op 28-08-2012 13:13 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Niet online

RomeoJ

Topicstarter
Nee helaas gaan we niet de ring op.
Dit is een evenement geregeld vanuit mijn Audi dealer, je mag 30 minuten gratis een 'proefrit' maken. Er waren overigens ook meerdere keuzes zoals een Golf GTI, A6, A8, Q3 en Q5. Uiteraard niet zo spannend dan een RS5.

Ben benieuwd! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
best leuke auto. Ik heb ook is een dag de rs5 mee gekregen van PON.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Nu online
Kreeg bij m'n A1 niet eens een mooie sleutelhanger, dus zelf via Ebay maar een mooie besteld
Afbeeldingslocatie: http://i1148.photobucket.com/albums/o574/jeroenv1980/sleutel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06:32
PWM schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:51:
[...]

Spraakbesturing (eentje die prettig werkt overigens), een joystick, 3D weergave en splitscreen weergave (1 deel kaar, de ander aanwijzingen bijvoorbeeld).

Je hebt bijvoorbeeld ook in de steden de gebouwen in 3D. Ziet er hartstikke leuk uit, als je in Amsterdam rijd zijn een flink wat gebouwen 1 op 1 overgenomen, de rest van de gebouwen staan er ook maar niet uitgewerkt.

Na de eerste keer, zet je dat weer uit :+ Hoewel het er leuk uit ziet, is het niet praktisch. Als je een bocht moet maken, is de weg bijvoorbeeld achter een gebouw verdwenen, en pas na de bocht zie je weer hoe je verder moet. Leuke gimmick, verder niets.

De reden dat ik Plus heb genomen in de A4 t.o.v. de gewone A4, zijn de hogere resolutie (wereld van verschil), het scrollen en de gesproken besturing. (in de A4 kost het overigens "maar" 700,-, omdat de basis Navigatie al wat uitgebreider is).

[...]

Ik weet niet wat er bij de A3 precies bij zit, maar ik heb de S-Line bij de A4 wat mij behalve de velgen ook een dik stuur, het zwarte dak, sportstoelen en mooie bekleding bracht. Ook het S onderstel kan je erbij krijgen zonder extra kosten.

[afbeelding]

Alleen voor de stoelen zou ik het al doen ;) Het ze gekozen met witte stiksels, en dan zijn het echt mooie fijne dingen.
En vergeet niet dat als je de B&O speakerset neemt, dat je alleen met de 'plus' uitvoering surround geluid hebt (5.1).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Wicked-Game schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:18:
[...]

Heb even bij onze oosterburen gekeken en die bieden al een S-Line uitgevoerde uitvoering aan in combinatie met een Ambition. Zal mij niet verbazen dat Audi Nederland dit ook gaat overwegen op den duur onder de noemer S-Edition. Nu vind ik dat de prijzen zeker met S-line erg hard gaan, een slordige 5K erbij.
Binnen de Nederlandse Audi-configurator kun je ook de S-Line bij de A3 selecteren, alleen er staat geen prijs bij. Volgens de prijslijst van mijn leasemij. is het een optie van 3.000 Euro.

Anyhow, ik heb 'm al besteld en het is Monsoon Grey geworden. Misano Red vond ik toch iets teveel van het goede. Als ik maar een jaartje in zo'n auto hoefde te rijden had ik het minder erg gevonden maar voor 4-5 jaar durf ik het niet aan. En Monsoon Grey vond ik in het echt goed uitpakken op de A3. Dus de zoveelste grijze leasebak op de weg :P Ik verwacht 'm begin november.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15-09 18:09

vhal

ಠ_ಠ

Abbadon schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:11:
[...]

Anyhow, ik heb 'm al besteld en het is Monsoon Grey geworden. Misano Red vond ik toch iets teveel van het goede. Als ik maar een jaartje in zo'n auto hoefde te rijden had ik het minder erg gevonden maar voor 4-5 jaar durf ik het niet aan. En Monsoon Grey vond ik in het echt goed uitpakken op de A3. Dus de zoveelste grijze leasebak op de weg :P Ik verwacht 'm begin november.
Gefeliciteerd :) Wat maakte de misanored teveel van het goede dan?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
ik zat gisteren achter een nieuwe A3. Zag er netjes uit :)

>PC specs<

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

RomeoJ schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 19:55:
Nee helaas gaan we niet de ring op.
Dit is een evenement geregeld vanuit mijn Audi dealer, je mag 30 minuten gratis een 'proefrit' maken. Er waren overigens ook meerdere keuzes zoals een Golf GTI, A6, A8, Q3 en Q5. Uiteraard niet zo spannend dan een RS5.

Ben benieuwd! :D
'k moet dringend bij mijn dealer eens horen voor zo'n event ! :D

-| Hit it i would ! |-

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ach d'r is imho een verschil tussen grijs en grijs... dat zilvergrijs kan ook echt niet, erg saai, maar kleuren als Monsoon Grey en Daytona grey zijn gewoon erg dik op een Audi.

• Erik-1980
[...]

Binnen de Nederlandse Audi-configurator kun je ook de S-Line bij de A3 selecteren, alleen er staat geen prijs bij. Volgens de prijslijst van mijn leasemij. is het een optie van 3.000 Euro.

Als ik in de nederlandse configurator kijk dan kan ik zowel een s-line exterieur pakket kiezen (2.199 euro) en een s-line sportpakket (2.499 euro). Uitgangspunt is dan een ambition pro line plus 1.4 tfsi.

• PWM
  • Niet online
Vandaag voor het eerst op de passagiers stoel gezeten (1m96) met de Maxi-Cosi en mijn 6 maanden oude zoon achter me. Resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/0LO5MXuiKt1yE4nlx5FhLeMz/thumb.jpg

Nee, de A4 is geen gezinswagen :+

Mijn benen staat dus schuin naast elkaar, omdat ze anders helemaal niet passen :P Geen Audi rant overigens, dit weet je als je hem besteld, althans, moet je weten. Helaas niet zo op onze kinderwens gelet toen ik bestelde }:|

[ Voor 26% gewijzigd door PWM op 30-08-2012 23:00 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Erik-1980 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 11:28:
[...]

Als ik in de nederlandse configurator kijk dan kan ik zowel een s-line exterieur pakket kiezen (2.199 euro) en een s-line sportpakket (2.499 euro). Uitgangspunt is dan een ambition pro line plus 1.4 tfsi.
Bij de A1 kwam de S-edition na een jaar. Ik had mijn eerste A1 in november 2010, toen moest ik alle opties nog los kiezen bovenop Pro Line Business (xenon, metallic lak, automatische airco, Audi Sound System, Audi Music Interface). Toen ik een jaar later een nieuwe A1 kon bestellen (gewisseld van werkgever) kon ik gewoon S-edition nemen, waarbij ik dus ook halfleer, S-line exterieur en interieur en 17" S-line velgen kreeg.

Toch was m'n eerste A1 bijna €2000 duurder :P

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

PWM schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:57:
Vandaag voor het eerst op de passagiers stoel gezeten (1m96) met de Maxi-Cosi en mijn 6 maanden oude zoon achter me. Resultaat:

[afbeelding]

Mijn benen staat dus schuin naast elkaar, omdat ze anders helemaal niet passen :P Geen Audi rant overigens, dit weet je als je hem besteld, althans, moet je weten. Helaas niet zo op onze kinderwens gelet toen ik bestelde }:|
Waarom zit je dan niet zelf achter het stuur :?

m'n ouders hebben een CT200H en als we daar met z'n vieren in moeten dan zit ik (2.04m) altijd achter het stuur omdat het anders ook niet past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:12

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9GGHftOkZGTyRaPkCNGW0GgW/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TDmHqN9B2NqtImH2G0U0xX44/thumb.jpg

Fijn zo'n vallende tak.. :X Om vervolgens het ook nog op foto te laten zetten door CJIB/OM/whatever. -O-
Op die plek (N273 tussen Heelderpeel/Grathem voor de kenners :P) rijd ik normaal dus nooit te hard (sowieso staan die flitspalen daar ook zelden aan volgens mij), nog wat mijn hoofd bij die barst zie ik de flitspaal, kijk op mijn teller, 90km/u (ongeveer), flits, k*t -O-.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-01 14:34
Soms lijkt het wel of al het ongeluk zo kort na elkaar komt, wel een lelijke barst. Daar kan carglass met hun HPX2 hars niets meer mee uithalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10

Falcon10

Hit it i would !

Dit weekend met de vriendin in Maastricht gezeten voor een weekendje.
Hotel lag net buiten het centrum op de andere Maasoever.
Zaterdag was het dan blijkbaar ook nog Flikken Maastricht dag, dus de wagen ipv in de binnenstad, vlak buiten de ring moeten parkeren op een open parkeergarage van Q Park, welke ook al redelijk vol stond, maar achteraan, vlak voor een camera van de bewaking was er nog een plekje.

's avonds laat na al het shoppen en een heerlijk dinertje dat wat lang geduurd had, stond ie gelukkig nog zoals ik hem achtergelaten heb op mij te wachten :

Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/s720x720/574693_4536057885299_1323701458_n.jpg

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
brilsmurfffje schreef op vrijdag 31 augustus 2012 @ 08:56:
[...]

Waarom zit je dan niet zelf achter het stuur :?
Omdat je na 12 bier niet zo goed schijnt te kunnen rijden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Blijft een mooi apparaat Falcon! :Y

Hmmmm.....Passat 2.8 V6 4Motion inruilen de ja of de nee... :?

http://www.autoscout24.nl...556&cd=634799388680000000

:9

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• Erik-1980
Weet iemand toevallig al wanneer de nieuwe motor in de audi A3 leverbaar wordt?
Gaat om 1.4TFSI 140PK met cilinder on demand.

Overal wordt het voorlopig gehouden op 'later dit jaar'.......

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Die Passat is mooi, maar die A4 is ook mooi, alhoewel dat rood echt niet mijn ding is, hij was leuker geweest als hij ook een s-line exterieur had gehad maar dat is vrij zeldzaam op de B6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Erik-1980 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 16:22:
Weet iemand toevallig al wanneer de nieuwe motor in de audi A3 leverbaar wordt?
Gaat om 1.4TFSI 140PK met cilinder on demand.

Overal wordt het voorlopig gehouden op 'later dit jaar'.......
Ik kom net met de zelfde vraag bij een VW dealer vandaan. Bij hun was het nog niet duidelijk. Ook niet voor de A1.
Sinds vandaag staat de Polo Blue GT bij PON in Leusden en vanaf volgende week is hij te bestellen. Hij had net een mail binnen gekregen.
Dan zal dit blok idd waarschijnlijk later dit jaar in andere modellen komen.

[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 07-09-2012 13:17 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Net even een stukje gereden in de nieuwe S4. Wat mij een beetje tegenviel, is dat de auto van binnen echt 100% indentiek is aan mijne. Het enige verschil zijn de wijzerplaten. Is dat bij de RS4 ook zo? Had wel verwacht dat ze iets speciaals hadden gedaan.

EDIT: Laat maar, heb de RS5 gereden, die heeft natuurlijk een identiek dashboard.

Het viel me nu pas op hoe gelijk het eigenlijk wel niet is.

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 07-09-2012 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

Ik hoop dat je het verschil tussen een S4 en RS5 wel kan zien :P
De A5 en A7 zijn imho nog een beetje de originele en mooie Audi's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Volgens mij zijn in een S4 de pedalen ook anders? in een RS4 iig wel, RS4 heeft ook andere stoelen en carbon inleglijsten in het dash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
Bierkameel schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 13:40:
Ik hoop dat je het verschil tussen een S4 en RS5 wel kan zien :P
De A5 en A7 zijn imho nog een beetje de originele en mooie Audi's.
Van buiten idd. Maar van binnen vind ik de A7, A6 en nieuwe A3 het mooist, daar zit nog wat elegantie in het design, alle overige A's missen dat (vooral de A6 en A7 met die eikenhouten Beaufort afwerking vind ik te gek :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Niet dat iemand met zo'n oubollige Mercedes überhaupt kan oordelen wat wel of niet mooi is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Die Supersport stoelen zijn trouwens wel heel erg fijn in een A4. Jammer dat ze €2100,- extra kosten t.o.v. van de normale sportstoelen, maar zeker iets om naar te kijken als je een 2de hands model zoekt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

PWM schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 22:57:

[afbeelding]

Morgen haal ik de joolz en de maxi cosi op ;) Gelijk maar eens testen dan hahaha. Maar idd met 12 bier op, maakt het mij ook niet meer uit dat ik de benen iets moet draaien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20:37

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Falcon10 schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 09:08:
[...]

'k moet dringend bij mijn dealer eens horen voor zo'n event ! :D
Wij hebben ook een keer een uitnodiging gehad voor zo'n event. O.a. rijden in een S6 en S8. Buurman had echter al een S8 (v10) waarmee ik gereden had. Moeiste dus niet genomen :D.

De lokale Audi dealer zit nog wel te zeuren om een langs te komen met de R8. Ze mogen ze alleen niet onderhouden, dus dat zal voorlopig niet gebeuren :P.
Waanzinnig overigens wat voor een bedragen je betaal voor een halve dag (6 ronden!!!) ring.
KappeNou schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 09:22:
proefritje ring :P
RS5 is wel een fijne daily. Overstuurt ook nog wel aardig O-)
Met het gewicht van een RS5 onderstuurt hij volgens mij vooral?.

[ Voor 62% gewijzigd door Tortelli op 08-09-2012 01:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Tortelli schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 00:57:
[...]

Met het gewicht van een RS5 onderstuurt hij volgens mij vooral?.
Niet niet echt. Heel neutraal. Op een parkeer terreintje kan je wel een donut en een powerslide neer zetten O-)

>PC specs<

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Las net op Audiforum dat er gratis navigatie update beschikbaar wordt gesteld onder bepaalde voorwaarden. Wellicht goed om in de gaten te houden: http://www.audiforum.nl/f...-update-in-september.html

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Nog iemand naar audiforum RS meeting geweest? Ik had helaas geen tijd meer.
Gelukkig heb ik vrijdag nog wel in een RS6R gereden, heft het weer een beetje op ;)

Afbeeldingslocatie: http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/244111_366103013466027_509897011_o.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Nu online

Tylen

KappeNou schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:45:
Gelukkig heb ik vrijdag nog wel in een RS6R gereden, heft het weer een beetje op ;)

[afbeelding]
Zaterdag in een Ferrari California gereden ;) Ook wel geinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ook geinig! Niet toevallig langs de boulevard tour?

[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 17-09-2012 13:05 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15-09 16:02
KappeNou schreef op maandag 17 september 2012 @ 12:45:

[afbeelding]
Ook echt de RS6R van Nick?

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Ik neem aan van wel als hij voor de "Afrojet" staat geparkeerd :P

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ja dat klopt. Toch fijn als je auto's weer klaar staan als je van vakantie terug komt ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Nu online
Alleen is die m5 niet van hem.
Die 2 anderen wel, dus hij heeft weinig te klagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Klopt en gelukkig, want die m5 was mijn vervoer terug ;)
We hadden wel mazzel met de beveiliging. Het is niet echt gebruikelijk dat je daar met auto's mag komen.

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Familyman Nick van der Wall....Gaaf hoor :)

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

KappeNou schreef op maandag 17 september 2012 @ 22:31:
Klopt en gelukkig, want die m5 was mijn vervoer terug ;)
We hadden wel mazzel met de beveiliging. Het is niet echt gebruikelijk dat je daar met auto's mag komen.
Jij werkt bij JD Customs ofzo?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillaZ
Zo te zien wel, zit even op de site van JD te klikken....wow, vakwerk die R8 zeg! :9

K to the KillaZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Nee ik ken ze persoonlijk, dus we komen vaak bij elkaar over de vloer. Daarbij help ik wel is voor de lol.
De mooiste foto's staan nog niet online zo te zien. Alleen 1 op de front project page.
Persoonlijk vind ik de R8 nu het mooiste project.

[ Voor 41% gewijzigd door KappeNou op 17-09-2012 22:59 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gammort
Jeej, de nieuwe A4 van m'n pa :), waar ik dan ook in mag rijden natuurlijk :D
Afbeeldingslocatie: http://i45.tinypic.com/345biq9.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Gammort op 18-09-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Is dat wit of suzuka grey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Gammort schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 20:04:
Jeej, de nieuwe A4 van m'n pa :), waar ik dan ook in mag rijden natuurlijk :D
[afbeelding]
Begrijp ik het nou goed en zit er 135PK in? Rijdt dat een beetje?

• Gammort
Aangezien het lease is was metallic verplicht en in plaats van dat we dus Ibiswit hebben genomen moest het de lichtste metallic worden.. die heet Gletsjerwit. Om eerlijk te zijn lijkt het gewoon stralend wit :P
En ik heb er helaas nog niet in gereden maar dat zal ik in de komende dagen vast wel een keer doen. M'n pa is er in ieder geval wel te spreken over :)
En ja klopt 135pk (100kW).. best aardig voor een 2 liter dieseltje in de 20% bijtelling (met die nieuwe regels :P). Wellicht wordt hij nog gechipped, kweenie precies wat het oplevert maar dat is latere zaak. Eerst maar eens zelf erin rijden ;)

• PWM
  • Niet online
Gammort schreef op woensdag 19 september 2012 @ 00:11:
En ja klopt 135pk (100kW).. best aardig voor een 2 liter dieseltje in de 20% bijtelling (met die nieuwe regels :P). Wellicht wordt hij nog gechipped, kweenie precies wat het oplevert maar dat is latere zaak. Eerst maar eens zelf erin rijden ;)
Dat levert je een gezonde 175pk en 400nm op ;)

Welke opties heeft je pa er op? Probleem met die 136pk, is dat je de Pro Line S en/of S Edition niet mag nemen, terwijl die juist bomvol zitten.
Pagina: 1 ... 4 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.