Sorry hoor.. maar dit soort reacties verwacht je niet van een Mod:
Mijn NL A6 uit 2007 is een 'Hot country' uitvoering en dus wel degelijk hier te krijgen.
(als die gesteld mag worden...)
Er is een hoop te vinden on-line, zoals waarom er verschillende PR codes zijn die hetzelfde zeggen, bijvoorbeeld 'Disc brakes Front'. Met wat zoeken vind je dat er verschillende diktes en groottes zijn... maar van Hot Country en Not Hot Country is niks terug te vinden... op een vermoeden van fans en shrouds na.
Wat 'boeit' het? Als het mij nou boeit, waarom zou je die vraag willen stellen aan me ipv gewoon antwoord geven? Vreemd dat jij het vreemd vind om een antwoord te verwachten op een AUDI vraag in het AUDI topic...We wonen niet in een heet land dus wat boeit het, beetje vreemd dat je hier verwacht een antwoord te.krijgen terwijl die uitvoeringen hier waarschijnlijk niet eens te krijgen zijn?
Mijn NL A6 uit 2007 is een 'Hot country' uitvoering en dus wel degelijk hier te krijgen.
In een eerdere post zei ik:Waarom wil je het uberhaupt weten? Aankoop / gebruik buitenland ofzo
En inderdaad vraag ik me dan af of, als ik naar het zonnige zuiden vertrek met een volle afgeladen bak met 3 kinderen en koffers, de 3 liter turbo last kan krijgen van oververhitting als ik heuvel op ga met 35+ graden buiten en de airco aan... Wie weet is daar iets van bekend en dus best een relevante vraag.Mijn huidige A6 Limo is een 'hot country' terwijl de A6 Avant Allroad die ik op het oog heb een 'not hot country' is.
(als die gesteld mag worden...)
Er is een hoop te vinden on-line, zoals waarom er verschillende PR codes zijn die hetzelfde zeggen, bijvoorbeeld 'Disc brakes Front'. Met wat zoeken vind je dat er verschillende diktes en groottes zijn... maar van Hot Country en Not Hot Country is niks terug te vinden... op een vermoeden van fans en shrouds na.
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.