Het grote Audi topic - Deel 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 58 Laatste
Acties:
  • 384.924 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:03
Pater schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 20:32:
Voila, de mijne!

[afbeelding]

Audi A3 Sportback Ambition Pro Line Plus
Hele mooie auto! Veel plezier er mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:12:
Sinds vandaag :

[afbeelding]

2006 2.0 TDI / DSG / Alles erop en eraan. 3 deurs. Lak is echt in uitstekende staat. Hele nette comfertabele auto. Ik wist niet dat het beter kon :D

Van de week de VR6 de deur uit doen. Het is leuk geweest. :)
:D
De VR6 zowaar de deur uit. Zo zie je maar, soms moet je idd even verder kijken dan je neus lang is.
Veel fijne KM's gewenst iig. Heb zelf een 2008 in de lease en da's een heerlijke wagen.
Kijk je wel uit dat je RNS navi er niet uit gejat wordt? :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:59

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

@Jism je hebt wel de Ambition velgen, maar je hebt geen mistlampen dus geen Ambition uitvoering, het is een Attraction uitvoering?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Topicstarter
@Jism: ...desalniettemin een enorm mooie, en fijne wagen! Proficiat.

@Pater: ook een gave bak! Waarschijnlijk krijg ik er binnenkort ook zo eentje (of een Ultra...)
Hoe heet de lakkleur? Je was nog aan het twijfelen over rood of zwart, maar dit lijkt op Monsoongrijs?

Zal ik jullie allebei met de bolides in de startpost verwerken?

[ Voor 37% gewijzigd door RomeoJ op 02-11-2013 14:08 ]

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

Monsoongrijs inderdaad.

Zet hem maar in de startpost. :)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-10-2023
Zo en ook de mijne heb ik sinds donderdag en gelijk even de eerste 1000km erop gezet (even voor het weekend naar huis :)

Afbeeldingslocatie: https://www.dropbox.com/s/r0dxk6z4a2ntsvu/Photo%2031-10-13%2016%2059%2022.jpg
Hmmmm dropbox linkjes werken niet op GOT? Dan linkje zelf: https://www.dropbox.com/s...-10-13%2016%2059%2022.jpg

Helaas ook gelijk een kleine domper: Ik heb de MMI Basis Plus navi en blijkt dat deze dus geen AD2P BT streaming ondersteunt. Fijn .... dealer zegt nog gewoon bij afscheid: Nee muziek kan je luisteren via BT of via AUX kabel je hebt de adapter plaat (in armsteun) niet nodig die is vooral handig voor bellen zodat je de externe antenne gebruikt.

Natuurlijk dan de vraag is het te activeren op de MMI Basic of moet er echt een externe BT adapter aan die maffe connector komen?

Afgezien van dat valt het op dat een wagen met dezelfde motor (VW Passat 150Pk) zuiniger is als deze A4 kan natuurlijk zijn omdat de A4 nieuw is maar ja heb 2 maanden gereden in die Passat en kreeg deze destijds met 750km op de teller (bij inleveren 12K gereden met de Passat)

Last but not least: Fijne auto wel erg wennen allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Eagle schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 11:22:
[...]

:D
De VR6 zowaar de deur uit. Zo zie je maar, soms moet je idd even verder kijken dan je neus lang is.
Veel fijne KM's gewenst iig. Heb zelf een 2008 in de lease en da's een heerlijke wagen.
Kijk je wel uit dat je RNS navi er niet uit gejat wordt? :P
Verwijderd in "Het Grote Volkswagen-topic deel 2"

Er zit geen RNS in. Gewoon een autoradio. Die gaat eruit en komt mijn vorige radio erin. Puur omdat er een USB aansluiting op zit.

Ik zit wel met 1 ding; ik heb alleen op het display in het dashboard welke versnelling ik rij. Geen gegevens verbruik, snelheid, dat soort meuk. Iemand enig idee hoe je dat naar voren tovert? Ze zeggen er zit een knopje ergens maar die kan ik nergens vinden. Wel cruise control enzo...

Nog wat specs: 2.0TDI / DSG / 140PK:
Comfort
Achterbank neerklapbaar
Achterbank neerklapbaar (ongelijke delen)
Bekleding stof donker grijs
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Centrale deurvergrendeling
Centrale deurvergrendeling afstandbediend
Climate control
Cruise Control
Elektrisch bedienbare ramen voor
Getint glas
Hoofdsteunen achter
In hoogte verstelbaar stuur
Stuurbekrachtiging
Toerenteller

Veiligheid
Airbag bestuurder
Airbags voor
Anti blokkeer systeem
Gordijnairbags achter
Gordijnairbags voor
Zij-airbags voor

Exterieur
Buitenspiegels in carrosseriekleur
Bumpers in carrosseriekleur
Laktype basis/uni
Lichtmetalen velgen
Witte knipperlichten

Audio & Navigatie
Navigatiesysteem
Radio
Radio/CD speler

Algemeen
Sperdifferentieel

Overige
Ja
Schakelflippers aan het stuur
1 minpunt: Er zitten 4 verschillende banden onder de velgen :') Ik geloof michelin, pirelli en nog 2 onbekende merken.... Maakt ook niet uit, wil toch een afspraak maken met bandenboer voor nieuwe bandjes.

Extra pics:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Su772qPhf7osxt8uZnX8Zhoo/full.jpg

DSG is wel relaxed. Lekker zelf schakelen met je wijsvingers. :) Auto rijdt heerlijk rustig... is een hele andere beleving dan een VR6 met 200PK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 17:17:
[...]

Verwijderd in "Het Grote Volkswagen-topic deel 2"

Ik zit wel met 1 ding; ik heb alleen op het display in het dashboard welke versnelling ik rij. Geen gegevens verbruik, snelheid, dat soort meuk. Iemand enig idee hoe je dat naar voren tovert? Ze zeggen er zit een knopje ergens maar die kan ik nergens vinden. Wel cruise control enzo...
Rechter hendel aan het uiteinde, naar boven en naar onder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal eens kijken; maar niemand kon het vinden. Zou wel verrot zijn als het er niet op zit ofzo. :P

Edit: Zit er dus echt niet bij. Heeft dat ding het standaard niet ofzo?

Display doet het wel gewoon, als je ESP uitzet komt de melding wel in beeld.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2013 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Een boordcomputer was niet standaard.en aangezien je een attraction heb (=instap model) is er een kans dat je geen boordcomputer hebt.

De bediening zit ook niet echt verstopt, idd op de hendel aan de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:48

Tylen

Dutch ProClass 1000 #56 ⭐⭐⭐⭐⭐

Pater schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 14:32:
Monsoongrijs inderdaad.

Zet hem maar in de startpost. :)
Wat een verschrikkelijk mooie kleur is dat toch. Gefeliciteerd, mooie bak.

“Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:10:
Een boordcomputer was niet standaard.en aangezien je een attraction heb (=instap model) is er een kans dat je geen boordcomputer hebt.

De bediening zit ook niet echt verstopt, idd op de hendel aan de rechterkant.
Ze zijn achteraf wel in te bouwen zie ik, alleen staat het niet meer actueel op de website maar wel in cache: klik

7 tientjes is de wereld niet. Inbouw ook niet lijkt mij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

Tylen schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:57:
[...]

Wat een verschrikkelijk mooie kleur is dat toch. Gefeliciteerd, mooie bak.
Dank je wel! :) Mijn broer heeft exact dezelfde auto, maar dan een s-line. Het ziet er mooi uit, maar ik lease mijn wagen en door de grotere velgen zijn de banden een stuk duurder (ik heb inclusief winterbanden), waardoor ik netto EUR 3.000 zou moeten betalen over de looptijd van het contract. En het s-line pakket is maar EUR 2.500,- waard! Dus dat vond ik zelf iets te gortig voor een iets andere bodykit, 18'' velgen en halflederen bekleding.

Ik ben hier heel erg happy mee en ik ben EUR 50,- netto per maand goedkoper uit dan mijn broer! :)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 09:14
Verwijderd schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 18:17:
Ik zal eens kijken; maar niemand kon het vinden. Zou wel verrot zijn als het er niet op zit ofzo. :P

Edit: Zit er dus echt niet bij. Heeft dat ding het standaard niet ofzo?

Display doet het wel gewoon, als je ESP uitzet komt de melding wel in beeld.
Heb je tussen de klokken een compleet lcd of allemaal lampjes en een heel klein lcd ?

Deze is met een full lcd welke o.a. de buitentemp laat zien en de resterende kilometers op je tank.
Afbeeldingslocatie: http://www.schademobiel.com/uploads/ad/au/audi-a3-8p-8pa-km-teller1333228157_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Als je geen FIS hebt kun je het eigenlijk wel vergeten. Je kunt wel een FIS inbouwen in je tellerbak, maar dan ben je enkel voor een nieuw display al een paar honderd euro kwijt. Dan heb je nog de stuurmodule nodig, kost ook een euro of 80. Hendel erbij voor 70,-, die had je zelf al gevonden.

En dan de hele handel nog coderen, ga ook maar uit van 50,- ofzo als een garage dat moet doen.

Je kunt wel een 2e hands FIS display van ebay af halen, maar dat ga je waarschijnlijk nooit aan het werken krijgen. Startonderbreker zit o.a. daarin gecodeerd en de tellerstand is niet te wijzigen. Vandaar dat je ook een nieuw display nodig hebt waar de dealer/garage de tellerstand wel in kan wijzigen. Die kunnen ook ingeleerd worden op je boordcomputer zodat je startonderbreker niet in de fout schiet.

tldr; niks aan doen because veel te duur/riskant en dus gewoon km-standen op je tankbonnen pennen ;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Pater schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 21:36:
[...]

Dank je wel! :) Mijn broer heeft exact dezelfde auto, maar dan een s-line. Het ziet er mooi uit, maar ik lease mijn wagen en door de grotere velgen zijn de banden een stuk duurder (ik heb inclusief winterbanden), waardoor ik netto EUR 3.000 zou moeten betalen over de looptijd van het contract. En het s-line pakket is maar EUR 2.500,- waard! Dus dat vond ik zelf iets te gortig voor een iets andere bodykit, 18'' velgen en halflederen bekleding.

Ik ben hier heel erg happy mee en ik ben EUR 50,- netto per maand goedkoper uit dan mijn broer! :)
Tja ik heb het ook op de a4 en vind het hem juist afmaken en dus het geld wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Iemand die overigens VCDS / VAG kabel + Software heeft?
Wil nog wat functies inschakelen die standaard niet aan staan.
(needle Sweep, Advanced menu enz enz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Pinky-H9 schreef op zondag 03 november 2013 @ 09:28:
Iemand die overigens VCDS / VAG kabel + Software heeft?
Wil nog wat functies inschakelen die standaard niet aan staan.
(needle Sweep, Advanced menu enz enz)
Check even deze thread op AudiForum.nl:

http://www.audiforum.nl/f...m-vcds-lokatie-topic.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Thanks! Zijn toch wel wat dingen die ik graag nog aangepast wil hebben. Vreemd dat Audi hier zoveel voor vraagt terwijl het toch al in de wagen zit en dmv Software blokeert.

Nu nog in conclaaf met de dealer betreffende AD2P BT Streaming want de dealer vertelde vrolijk dat ik mijn muziek gewoon via BT kon spelen op de radio ..... NOT dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Bij mmi plus kan dat ook volgens mij hoor (iphone dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Pinky-H9 schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:13:
[...]

Thanks! Zijn toch wel wat dingen die ik graag nog aangepast wil hebben. Vreemd dat Audi hier zoveel voor vraagt terwijl het toch al in de wagen zit en dmv Software blokeert.

Nu nog in conclaaf met de dealer betreffende AD2P BT Streaming want de dealer vertelde vrolijk dat ik mijn muziek gewoon via BT kon spelen op de radio ..... NOT dus.
Weet je zeker dat dit niet werkt op MMI basis? Ik heb 2 weken geleden een proefrit gemaakt in een A3 met MMI en kon gewoon mijn muziek afspelen via BT vanaf mijn iPhone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:27

d0s

sssst

Ik had laatst als vervangende auto een A3 mee met standaard MMI, en daarmee kon ik ook probleemloos muziek afspelen vanaf mijn telefoon (HTC ONE S).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Pinky-H9 schreef op zondag 03 november 2013 @ 16:13:
[...]

Bij MMI basic werkt het ook gewoon hoor. Althans het staat in de specificaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-09 11:14
Bij mijn A1 met basic MMI werkt het ook gewoon, kan zo streamen van mijn sgsII heb ik in het begin getest.
Gebruik het alleen verder nooit omdat ik alle muziek op een 2.5" hd heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Vreemd genoeg kan het dus niet. Ik heb een Iphone (5) en een Android (Note II) en beiden krijgen alleen maar het "Headset" profiel en dus geen multimedia streaming.

@depl0y heb jij een linkje naar de specs? Aangezien mijn Audi uit Duitsland komt (Duh ... alle audi's komen daarvandaan maar dit betreft een Duits kenteken / Dealer) wil ik hun die specs wel eens onder hun neus wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Heb je nou MMI of MMI+???

Ik heb in de A4 gewoon MMI en daar kan het NIET mee.
Heb verschillende vervangende vervoer gehad met MMI+ en daar kon het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Pinky-H9 schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:31:
Vreemd genoeg kan het dus niet. Ik heb een Iphone (5) en een Android (Note II) en beiden krijgen alleen maar het "Headset" profiel en dus geen multimedia streaming.

@depl0y heb jij een linkje naar de specs? Aangezien mijn Audi uit Duitsland komt (Duh ... alle audi's komen daarvandaan maar dit betreft een Duits kenteken / Dealer) wil ik hun die specs wel eens onder hun neus wrijven.
Als ik de prijslijst van de A3 bekijk, vind ik dit:

Afbeeldingslocatie: http://sortedbits.com/Screen%20Shot%202013-11-04%20at%2008.41.09.png

Het standaard navigatiesysteem bevat een connectivity pakket. In het connectivity pakket zit Bluetooth Audio Streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Hij heeft een A4. Dat is anders dan de A3.

Heb je 3d view als je navigeert? Of heb je alleen recht van boven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Tylen schreef op maandag 04 november 2013 @ 08:44:
Hij heeft een A4. Dat is anders dan de A3.

Heb je 3d view als je navigeert? Of heb je alleen recht van boven?
Oops, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Ik weet de naam is erg verwarrend maar het wordt een MMI Basic Plus genoemd op de duitse prijslijst.
Voor de duidelijkheid heb alleen platte weergave (2D), wel kleuren scherm en dus geen HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Dan heb je geen bluetooth streaming. Daar zit dat niet op. Ik heb dezelfde configuratie en telefoon.

Edit: Het is opzich wel apart hoor. Want als je flitsmeister open hebt staan en het juiste kanaal in flitsmeister selecteert. Dan zie je dat airplay aangaat. En als je vervolgens muziek gaat afspelen doet hij het wel ;) Maar hele slechte kwaliteit. Dus de hardware kan het wel. ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Tylen op 04-11-2013 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinky-H9
Destemeer reden om bij de dealer te gaan klagen :)

Ze geven mij ten eerste volledig verkeerde informatie en zuurste is omdat dit een business pakket betrof die wat voordeliger zou zijn en de HDD niet interesant was ik voor de Basic Plus gekozen heb. Dealer verzekerde mij dat BT Audio Streamen geen enkel probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:45

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

JeroenV_ schreef op maandag 04 november 2013 @ 07:32:
Bij mijn A1 met basic MMI werkt het ook gewoon, kan zo streamen van mijn sgsII heb ik in het begin getest.
Gebruik het alleen verder nooit omdat ik alle muziek op een 2.5" hd heb staan.
Jij hebt dus ook een Audi music interface met USB aansluiting, en dat werkt dus goed met een 2.5" HD? In de gekochte Audi zit het ook, en heb het nu ook in de Scirocco zitten en dat werkt perfect. Ik ga er voor 99% vanuit dat het in de Audi weer net zo goed werkt...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
DerOllie schreef op maandag 04 november 2013 @ 11:29:
[...]

Jij hebt dus ook een Audi music interface met USB aansluiting, en dat werkt dus goed met een 2.5" HD? In de gekochte Audi zit het ook, en heb het nu ook in de Scirocco zitten en dat werkt perfect. Ik ga er voor 99% vanuit dat het in de Audi weer net zo goed werkt...
Jep, heb een kabeltje AMI -> usb gekocht, en een 2.5" samsung m3 harddisk.
Werkt als een trein, schijf wordt netjes herkend door de MMI.
Wel opletten dat je hem fat32 formatteerd, ntfs werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

JeroenV_ schreef op maandag 04 november 2013 @ 12:54:
[...]

Jep, heb een kabeltje AMI -> usb gekocht, en een 2.5" samsung m3 harddisk.
Werkt als een trein, schijf wordt netjes herkend door de MMI.
Wel opletten dat je hem fat32 formatteerd, ntfs werkt niet.
Ah, kopen hoef ik hem niet, hij wordt geleverd bij de (nieuwe) A3. Ik heb een WD Passport nu erin zitten, werkt goed.

Wel zag ik dat het vakje waar hij in komt te liggen, erg ruim is, hij zou kunnen schuiven bij optrekken en remmen. Bij mn Scirocco staat ie omhoog in de armleuning, en zit ie vast geklemd eigenlijk.
Hoe heb jij dat opgelost, of niet? of ligt ie bij jou in de A1 ergens anders?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
Hij ligt gewoon in het dashboardkastje, heb de schijf onder de map liggen met de boekjes dus bewegen doet ie niet. Ik hoor hem in ieder geval nooit schuiven ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik heb in de A4 (ook AMI) een netje zitten in het dashboard kastje waarin je de ipod/hdd kan schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

De A3 heeft hem dus in de armsteun, midden in, en das best een ruim vakje. Ik zal eens kijken wat ik daarvoor kan regelen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
DerOllie schreef op maandag 04 november 2013 @ 16:05:
De A3 heeft hem dus in de armsteun, midden in, en das best een ruim vakje. Ik zal eens kijken wat ik daarvoor kan regelen...
Om er nou zelf wat in te knutselen vind ik ook weer zo weer wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Klitteband stripje op de HDD en aan de zikkant van je bakje. Klaaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Tylen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:02:
Helaas is dat op je telefoon weer wat lelijk. Maar voor een HDD is dat inderdaad een goed idee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 07:48
Hmmmmm....turbo van mijn A5 1.8TFSI was kapot. Auto bijna week kwijtgeweest en dat na nog geen 35k km. Schijnt dat de turbo van deze motor (2012) relatief vaak stuk gaat vanwege variabele oliedruk. Eerste TFSI motor die daar gebruik van maakt :(

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Tylen schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:02:
Kijk, daar heb ik wat aan. Thanks! d:)b Vreemd genoeg had ik dit zelf ook kunnen verzinnen, aangezien ik mijn verbandtrommel op dezelfde manier in de koffer heb bevestigd, ik "klit" hem vast aan de bekleding in de kofferbak...
sorted.bits schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 08:32:
[...]

Om er nou zelf wat in te knutselen vind ik ook weer zo weer wat.
mee eens, maar om nou na een week mn HDD weg te gooien omdat ie te veel stoten heeft gehad, neuh... :+

[ Voor 27% gewijzigd door DerOllie op 05-11-2013 09:31 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-09 16:45
Chief-XL schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 09:18:
Hmmmmm....turbo van mijn A5 1.8TFSI was kapot. Auto bijna week kwijtgeweest en dat na nog geen 35k km. Schijnt dat de turbo van deze motor (2012) relatief vaak stuk gaat vanwege variabele oliedruk. Eerste TFSI motor die daar gebruik van maakt :(
Lol, dat is een lekkere reparatie. Fijn dat je dat weet als je de auto zelf gekocht hebt. Dan wil je die niet rijden buiten de garantieperiode.

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand een goede en optionele sub voor in een A3?

Ik wil af van dat dikke kisten met versterkers enzo.. wil er gewoon iets standaards in en netjes hebben ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:29

Sick Nick

Drop the top!

Zit er in jouw A3 niet een subwoofer al in de kofferbak? Zit bij mij links in de kofferbak, netjes weg gewerkt rondom de wielkast ruimte (onderdeel van het 10 speaker pakket).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:29

Sick Nick

Drop the top!

Dan zou ik kijken of je zoiets 2ehands kan kopen, neemt geen extra ruimte in, ziet er clean uit en klinkt meer dan voldoende. het beukt niet zo hard als een grote dikke kist uiteraard maar dat wil je denk ik ook niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat is inderdaad 1 deel van de gehele set.

Ik heb op dit moment 4 speakers. 2 in de deur, 2 bovenin het dash en de behorende tweeters.

Achterin zit wel ruimte (Dus passagiers achter) om daarin 2 extra deurspeakers in te plaatsen. Er wordt gezegd dat dat geluid al vaak beter is dan nog een losse sub erbij.

Ik heb de sub en versterker nog wel staan, maar dat is groot, loch en er moeten draden weer getrokken worden. Geen zin in. Wil de auto zo lekker origineel mogelijk houden.

Grote beurt overigens deze week doen inclusief DSG oliewissel, en met volgende week een zowel motorische als DSG tuning uit laten voeren. Kreeg ik gratis bij de verkoop van mijn VR6, aangezien de vraagprijs voor hun net iets te hoog was. Zo kwamen we netjes in the middle met elkaar. Tuner zelf is een bekende en levert goed werk af aldus vele. :)

Vooral de DSG tune moet zorgen dat ie veel rapper schakelt ook zonder vertraging. Als je nu met flippers schakelt dan zit er een vertraging van een seconde tussen. Dat kan sneller. Verwachte vermogen moet van 140PK naar 175PK met 90nn extra koppel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightStar
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 09:14
Wel navigatie en geen 5.1 installatie ? (dus ook geen speaker in het midden van het dashboard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evano
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 19:57
Verwijderd schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 14:48:
Vooral de DSG tune moet zorgen dat ie veel rapper schakelt ook zonder vertraging. Als je nu met flippers schakelt dan zit er een vertraging van een seconde tussen. Dat kan sneller. Verwachte vermogen moet van 140PK naar 175PK met 90nn extra koppel komen.
Leuke koppelstijging maar zou ik zelf nooit doen. Die DSG-bak kan namelijk naar verluidt maar maximaal 350 Nm aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar staat dat ? Want anders ga ik wel even vragen zuinig te zijn met het extra koppel.

Is een 2006 TDI 2.0 met DSG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 11:07

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Officieel volgens VAG is de DQ250 tot 350 Nm. Verschillende tuners gaan tot 400 Nm en ik heb wel verhalen gelezen van 450. Maar uiteraard is de slijtage groter.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 19:56

Wom

Overigens zijn er tuners (JD bijv,) die ook sets hebben met andere platen ed., voor hogere waardes.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Er zit ook verschil in de 6 bak en 7 bak. De 1 kan meer aan dan de andere. Kweet alleen niet meer hoe het precies zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19-09 07:48
MrFl0ppY schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 10:13:
[...]

Lol, dat is een lekkere reparatie. Fijn dat je dat weet als je de auto zelf gekocht hebt. Dan wil je die niet rijden buiten de garantieperiode.
Het komt relatief veel voor maar wil niet zeggen dat het bij 10% van deze motoren gebeurt :). Reparatie viel onder garantie maar ik heb deze zowiezo in de lease.

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maasluip schreef op woensdag 06 november 2013 @ 11:45:
Officieel volgens VAG is de DQ250 tot 350 Nm. Verschillende tuners gaan tot 400 Nm en ik heb wel verhalen gelezen van 450. Maar uiteraard is de slijtage groter.
Thx. Goed om te weten. Geen zin in dat ik superpk's en extra koppel heb en de boel eruit knal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthdood
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 20:51
Tylen schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:32:
Er zit ook verschil in de 6 bak en 7 bak. De 1 kan meer aan dan de andere. Kweet alleen niet meer hoe het precies zit.
De 7-bak in de A3 8v kan maar 250NM aan! Wees dus voorzichtig met tunen. Voor mij een reden om de 1.8TFSI als optie links te laten liggen. Ik snap nog steeds niet dat ze de 1.8 aan deze bak hebben gekoppeld, vooral als je bedenkt dat de 2.0TDI wel de good old 6 bak DSG krijgt die het koppel tenminste aankan. Als ze de 1.8 met de 6bak DSG hadden geleverd dan was het naar mijn mening een veel betere auto geweest.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik sowieso erg twijfel of ik nu wel of niet S-tronic wil of niet. Ik wil op zoch dolgraag automaat gaan rijden maar de kwetsbaarheid van de 7-bak t.o.v. een handbak en de daarmee gemoeide astronomische reparatiekosten maken me erg terughoudend. Misschien dan toch maar weer voor een handbak gaan. (die we heel fijn schakelt overigens!). Dan komt ook de 1.8 ineens weer in beeld bedenk ik me nu :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

Ik heb 3 jaar een 2.0 tdi dsg gereden (140pk) en mis die versnellingsbak echt. Wat een genot was dat. Heb nu dus een 2.0 tdi handbak :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LightStar schreef op dinsdag 05 november 2013 @ 15:21:
Wel navigatie en geen 5.1 installatie ? (dus ook geen speaker in het midden van het dashboard)
Om even terug te komen, er zat navigatie in (Een blaupunkt autoradio met daarin navigatie / een DVD'tje) maar geen bekende RNS unit ofzo.

Ik heb deze eruit getrokken en vervangen met mijn originele radio. De kleuren van leds sluiten veel beter bij interieur (rood) dan dat die blaupunkt kon (blauw). Het was ook een navi dat alleen lijntjes tekenen kon ... verder niets bijzonders. De reden van swap is voornamelijk om de USB poort die mijn vorige radio dus wel had, en daardoor eenvoudig muziek op te plaatsen valt.

Wat gespeeld met loudness en andere instellingen, heb ondanks de 4 speakers best goed geluid. Ga nu kijken voor 4 speakers voor achterin (In deurpanelen) en denk dat ik er relatief goed geluid uit persen kan zonder gebruik van sub en dergelijk.

Zo blijft de auto toch enigzins origineel zonder te sleutelen. Garage heeft onderdelen besteld, best een lijstje en gaat deze rond zaterdag op voor grote beurt. Kosten schelen meer dan de helft, aangezien ik materiaal voor inkoopsprijs krijg en niet met daarbovenop nog een marge.

Heb omvormer, beamer, versterker en sub inmiddels tekoop gezet, mag voor habbekrats weg.

@hierboven; schakelt inderdaad heerlijk. Vooral de kickdown als je het gas intrapt... > Zoefffff!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2013 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Yeuh, de dealer heeft net gebeld en woensdag kan ik mijn auto ophalen. Spannend en een lange week tegemoet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:58
Sterkte met wachten depl0y. Zal zeker een lange week gaan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

sorted.bits schreef op donderdag 07 november 2013 @ 12:14:
Yeuh, de dealer heeft net gebeld en woensdag kan ik mijn auto ophalen. Spannend en een lange week tegemoet :(
Succes met wachten. Mijn auto staat als sinds 01-11 op status "wordt bij dealer besteld", terwijl het ook een showroom model betreft.

Ze zullen het wel druk hebben deze maand bij de leasemaatschappijen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Das ook net voor de 15e dan, omdat je zei dat het zeker voor de 15e werd... scheelt 2 daagjes 8)

Ik moet mag nog 8 weken wachten vanaf morgen... oOo :N
http://www.hoelangnog.nl/id/1350

[ Voor 13% gewijzigd door DerOllie op 07-11-2013 13:16 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
DerOllie schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:14:
[...]

Das ook net voor de 15e dan, omdat je zei dat het zeker voor de 15e werd... scheelt 2 daagjes 8)

Ik moet mag nog 8 weken wachten vanaf morgen... oOo :N
http://www.hoelangnog.nl/id/1350
Ja, vanaf 15 november is bij onze leasemaatschappij de leverings-stop. De levering MOEST voor die tijd zijn, anders werd hij naar januari geschoven.

Edit: En dan moest ik nog anderhalve maand in die rare BMW 1 serie rijden.

[ Voor 7% gewijzigd door sorted.bits op 07-11-2013 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

sorted.bits schreef op donderdag 07 november 2013 @ 13:19:
[...]

Ja, vanaf 15 november is bij onze leasemaatschappij de leverings-stop. De levering MOEST voor die tijd zijn, anders werd hij naar januari geschoven.
Ja ik (her)ken het... (8>

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Edit: En dan moest ik nog anderhalve maand in die rare BMW 1 serie rijden.
En dan te bedenken dat er ergens op de wereld vast wel iemand is die met tegenzin nog een maand in die gare A3 moet rijden voordat zijn BMW 1 serie wordt geleverd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Verwijderd schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:10:
[...]

En dan te bedenken dat er ergens op de wereld vast wel iemand is die met tegenzin nog een maand in die gare A3 moet rijden voordat zijn BMW 1 serie wordt geleverd :)
Yup, smaken verschillen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylen

Tylen

De nieuwe 2 serie is anders best rideable ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Tylen schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:38:
Vind de 3 serie ook fantastisch hoor, alleen die werd nogal duur met wat leuke opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Tylen schreef op donderdag 07 november 2013 @ 14:38:
Die had mijn inziens wat extremer gemogen, meer zoals de nieuwe 3 serie. Vind deze 2 wel vrij standaard BMW. Wellicht een vleugje i8 erin ofzo...

Maar goed, weer on-topic... ;)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
[...]
Dan is het zeker geen model waarvan volgend jaar de bijtelling wordt aangepast?
Meestal als dat zo is leveren ze alsnog wel uit, collega van mij kreeg vorig jaar laatste week december zelfs nog een auto geleverd die toen nog 20% was en daarna 25% zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorig jaar een weekje in een 120i gereden, kwam op zich lekker van de plek af en de stoelen zaten prima. De afwerking van het interieur vond ik een beetje hokkie-wokkie en had meer van BMW verwacht.

Maar eigenlijk hoor ik hier helemaal niet meer te posten aangezien mijn A4 plaats heeft moeten maken voor een V70 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
JeroenV_ schreef op donderdag 07 november 2013 @ 15:38:
[...]

Dan is het zeker geen model waarvan volgend jaar de bijtelling wordt aangepast?
Meestal als dat zo is leveren ze alsnog wel uit, collega van mij kreeg vorig jaar laatste week december zelfs nog een auto geleverd die toen nog 20% was en daarna 25% zou worden.
Nope, is volgend jaar nog steeds 20%, maar ik wilde niet zo lang wachten.

Ik kon ook nog een A4 bestellen, die werd dan 'waarschijnlijk' week 52 geleverd, dan was hij nog 20%. Zodra hij een week later geleverd zou worden zou hij 25% worden. Ze konden me niet garanderen dat het week 52 werd en de leasemaatschappij was niet van plan et verschil te compenseren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grote beurt erdoorheen.

- Olie / Olie filter / Dieselfilter / Luchtfilter / Diesel threatment erin enz...

Voor de rest weinig spannends.... op het plaatsen van een busje met 1 of andere geur waarvan de airco vol 15 min aanmoest met gesloten deuren en ramen. ruikt naar toilet-spray nu ofzo maar het schijnt geur weg te vreten.

Maandag de auto afzetten waarop de ECU van de DSG naar JD wordt opgestuurd, de motor wordt erna getweaked op het moment dat alles weer terug is. Ook DSG olie-wissel wordt dan direct gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-lhr.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1393921_358417450970881_265073985_n.jpg

Heeft nog geen 220 euro gekost O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even een veer voor Audi :p Na mijn A3 en A4 was (en ben) ik wel klaar met het merk, teveel problemen gehad.

Ik heb nu een Golf 7 als voorloopauto, de 1.6TDI. Mijn broer kwam vandaag met zijn nieuwe Audi A3 E-Edition 1.6TDI voorrijden. Heb een stuk gereden, en kon nu ook mooi vergelijken.

Waar ik de vorige Audi A3 oprecht een opgedirkte Golf vond, is deze A3 echt een wereld van verschil. Alles staat op een veel, veel hoger niveau. Echt prachtig afgewerkt die auto. Niets dan lof.

Het enige wat de Golf beter doet is stuurgevoel overbrengen. De A3 filtert op een Audi manier weer alle communicatie weg. Voor de rest een 10 met een griffel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MR_VIPER
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-09 13:55

MR_VIPER

Ik ben niet te ondertitelen!

*never mind*

[ Voor 98% gewijzigd door MR_VIPER op 10-11-2013 11:19 ]

*empty*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-09 12:49
PWM schreef op zondag 10 november 2013 @ 11:11:
Even een veer voor Audi :p Na mijn A3 en A4 was (en ben) ik wel klaar met het merk, teveel problemen gehad.

Ik heb nu een Golf 7 als voorloopauto, de 1.6TDI. Mijn broer kwam vandaag met zijn nieuwe Audi A3 E-Edition 1.6TDI voorrijden. Heb een stuk gereden, en kon nu ook mooi vergelijken.

Waar ik de vorige Audi A3 oprecht een opgedirkte Golf vond, is deze A3 echt een wereld van verschil. Alles staat op een veel, veel hoger niveau. Echt prachtig afgewerkt die auto. Niets dan lof.

Het enige wat de Golf beter doet is stuurgevoel overbrengen. De A3 filtert op een Audi manier weer alle communicatie weg. Voor de rest een 10 met een griffel.
Drive Select geprobeerd? Daarmee kan je het stuurgevoel veranderen van volstrekt ongevoelig en comfy naar iets wat nog enigszins gevoel doorgeeft en preciezer stuurt :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Abbadon schreef op zondag 10 november 2013 @ 14:34:
[...]

Drive Select geprobeerd? Daarmee kan je het stuurgevoel veranderen van volstrekt ongevoelig en comfy naar iets wat nog enigszins gevoel doorgeeft en preciezer stuurt :)
Zit dat er standaard op? Dan heb ik dat helaas gemist :) Volgende keer nog maar eens kijken.

EDIT: Niet op de E edition zie ik. Vanaf de Ambition is het wel standaard. Zeker een aan te raden optie dus.

[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 10-11-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/964296_359543560858270_452183578_o.jpg

Morgen stallen, tijdelijk een V70 automaat als leenauto :') :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Als dat toevallig een V70 2,5 benzinebak is zou het me niet eens verbazen als je de A3 niet meer terugwilt.
Rijdt heerlijk, en in die V70 krijg je al je foto en videomeuk met gemak in :)

Plus een Volvo is met 2,5 ton op de teller natuurlijk pas net ingereden. Hoef je met een A3 niet te proberen, laat staan met een Golfje :P

[ Voor 27% gewijzigd door The Eagle op 10-11-2013 23:12 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die VR6 ging weg met 316k op de teller. Ze trekken de 4 ton ook nog wel hoor. Ik heb die V70 gezien maar zoiets zou niets voor mij zijn. Te groot, te spitse neus, te lange kont, asociaal hoog verbruik (1 op 5 ofzo? :P ) en een stukje meer rekening houden met inparkeren omwille de lengte van dat ding. :P Zoveel zeul ik toch niet mee... Heb 'm toch maar voor 1 dag nodig in Amsterdam.....

Ben zelf de A3 voor 2 dagen kwijt. Kost me in principe bijna niets. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Gastank er in en gaan :Y)

Voor jou overigens wel praktisch: in de V70 schuif je met de bank plat zo een matras achterin. Dat red je met de A3 niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de auto net ... maar ik breng 'm straks weer terug. :P

Verbruik is ziekelijk hoog... 1 op 5 geloof ik. En als je het gas intrapt dan kom je er heel snel achter wat 4x4 en 270 PK doet :P

Ik moet morgen naar amsterdam, en wil iets netter overkomen dan met een V70. Eerlijk gezegd de krappe ruimtes in de stad vrees ik dat die V70 niet bespaard blijft. De auto / tuning verzet ik dan even naar morgen/overmorgen. Hoef ik ook geen leenauto aangezien ik dan niet te rijden hoef.

en waarom moet ik een matras achterin hebben? :D

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Plaats/tijd onafhankelijk kunnen werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-09 02:46

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

PWM schreef op zondag 10 november 2013 @ 15:10:
[...]

Zit dat er standaard op? Dan heb ik dat helaas gemist :) Volgende keer nog maar eens kijken.

EDIT: Niet op de E edition zie ik. Vanaf de Ambition is het wel standaard. Zeker een aan te raden optie dus.
De vraag is dan of die optie alleen genoeg is, of dat de Ambition ook beter aanvoelt door het andere onderstel. Althans, als ik de configurator mag geloven heeft de Ambition standaard een sportonderstel en de e-edition niet?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Eagle schreef op maandag 11 november 2013 @ 13:36:
Plaats/tijd onafhankelijk kunnen werken :P
geen matras voor nodig ... haha!

Audi breng ik morgenavond naar garage, kan ik morgenmiddag teminste met fatsoen naar amsterdam. Helaas ander minder goed nieuws:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/uIEgPQukHXTkSafXfUt63uiP/full.jpg

:/ Tievuslijers... wanneer het ontstaan is geen idee. Merkte het vandaag pas op. Als ik zulk lui ooit 1 keer betrap breek ik benen on the spot. stinkende misgunners! Bij de tankdop ook al een heerlijk lekkere groef van een sleutel .....

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2013 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:38:
[...]

Audi breng ik morgenavond naar garage, kan ik morgenmiddag teminste met fatsoen naar amsterdam. Helaas ander minder goed nieuws:

[afbeelding]

:/ Tievuslijers... wanneer het ontstaan is geen idee. Merkte het vandaag pas op. Als ik zulk lui ooit 1 keer betrap breek ik benen on the spot. stinkende misgunners!
Das een dikke zwarte streep! :o

Ik neem aan dat dat paint is, en je de kras er boven bedoeld...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RomeoJ
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

RomeoJ

Matched: (.*)

Topicstarter
Ja, ik moest er ook 3 keer goed naar kijken eerdat ik dat zag :)

You only need two tools in life: WD-40 and Duct-Tape, if it doesn't move and it should, use the WD-40. If it does move and it shouldn't, use the Tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om inderdaad voor de verzekering te verduidelijken waar het om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

The Eagle schreef op maandag 11 november 2013 @ 12:18:
Gastank er in en gaan :Y)

Voor jou overigens wel praktisch: in de V70 schuif je met de bank plat zo een matras achterin. Dat red je met de A3 niet :P
In een auto slapen is meer iets voor mensen zonder huis... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle

The Eagle

Wie had het over slapen :? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon10
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:01

Falcon10

Hit it i would !

Altijd kut zo'n klojos die met sleutels langs je wagen gaan. Geef ik je groot gelijk in om ze direct er goed van langs te geven als je er tegenkomt !

Ik stond gisteren met men 5 aan de kant met een niet platte, platte band.
Was vertrokken bij klant tegen Roermond, rij de autostrade op, en heb zo het idee dat ie vanachter wat begint te zwalpen, en had opeens geluid alsof er enorm veel wind stond, terwijl de bomen nauwelijks bewogen.
Maar asap aand e kant gegaan aan het tankstation 10 km verderop. En ja, achterband rechts leek wat platjes. Direct maar assistentie gebeld, die er na een uurtje waren. Band eraf, en gecontroleerd, raar genoeg niets aan te zien. Band terug bijgepompt en terug erop. Vervolgens naar huis kunnen rijden zonder problemen.
Vanmorgen met bang hartje terug de wagen in, maar hij stond nog hard. Blijf het in elk geval raar vinden. ZIjn nieuwe winterbanden die er nu 3 weken opliggen. En wagen stond op fabrieksterein, dus geen kinds ofzo die banden aflaten.

-| Hit it i would ! |-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

Verwijderd schreef op maandag 11 november 2013 @ 16:38:
[...]

[afbeelding]

:/ Tievuslijers... wanneer het ontstaan is geen idee. Merkte het vandaag pas op. Als ik zulk lui ooit 1 keer betrap breek ik benen on the spot. stinkende misgunners! Bij de tankdop ook al een heerlijk lekkere groef van een sleutel .....
Dit hebben ze bij de leaseauto van mn vader ook een keer geflikt, was op het parkeerterrein van de AH. Moest daar even snel heen voor een pak melk. Duur pak melk dat wel. Ik kwam terug bij de auto en er zat een kras letterlijk van voorlicht tot achterlicht. Op het parkeerterrein hingen camera's maar hier kregen we geen toegang tot. Gelukkig dekte de verzekering het compleet spuiten van de rechterflank van de auto..

Altijd heel zuur als mensen je het niet gunnen om in een mooie wagen rond te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainesh
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-09 10:48
Vandaag een setje winterbanden op stalen wielen voor 350 euro kunnen scoren. Maat 185/60/R15 op Continental TS800 met 7mm profiel. En ik krijg nog eens een opbergstandaard bij :) Voor de a1 had ik nog geen setje, dus komt goed uit!

Enige waar ik mee zit is het volgende:

Heb ik nou nieuwe wielbouten nodig of niet? Volgens audiforum worden er bol-conische wielbouten gebruikt bij originele audi velgen (zoals de 18inch rotors). Maar bij mijn a4 heb ik geen bol-conische wielbouten en dat zijn ook originele velgen...heb voor mijn a4 wintersetje dus ook aparte bol-conische wielbouten.

Ik kom er niet uit, wie kan hier antwoord op geven?

http://tweakers.net/gallery/103719/sys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Veel succes morgen. Slaap je er wel om vannacht? O-) :D

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
DerOllie schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 16:57:
[...]

Veel succes morgen. Slaap je er wel om vannacht? O-) :D
Thanks, ik hoop het :P. Morgen om 9:30 kan ik hem halen en ik heb er enorm veel zin in.

Moet morgen nog even mijn huurauto stofzuigen en dan kan ik die daar ook achterlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slaapzak voor de deur bij de dealer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 00:47:
slaapzak voor de deur bij de dealer?
Nope, gewoon in bed geslapen ;) Nu mijn huurauto nog even in orde maken en straks die kant maar eens op.
Pagina: 1 ... 14 ... 58 Laatste

Dit topic is gesloten.