SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Beyond Good and Evil is best een vermakelijke game. Lang geleden nog op mijn PS2 gespeeld.
Ik heb toch op Lara Croft gestemd. Die game wil ik nog steeds een keer proberen.
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
Leuk spel, jaren geleden op de ps2 gespeeld, is volgens mij ook een hd remake van gemaakt voor de ps3
7 euro voor SR3 is gewoonweg een koopje, een van de spellen die ik net na de launch gekocht heb (meestal wacht ik op de sales)Therapy777 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 17:49:
Denk dat ik mijn X360 kopie van fallout 3 verkoop voor een tientje en 'm op de PC aanschaf. Met mods is die nog best leuk om te spelen lijkt me. Op de xbox weerhielden de graphics me er van om lang door te spelen. Te veel hergebruik van dezelfde textures haalden de immersie weg imo.
Ik twijfel erg over Saints Row 3. Lijkt me ook lachen (leuker dan GTA) maar ja... iets met weinig tijd en veel backlog enzo...
Superdeal voor 4,99!
Ducati: making mechanics out of riders since 1946
Als ik de game los en daarbij alle DLC erin gooi ben ik goedkoper uit als de Franchise Pack. Echter krijg ik dan de melding dat ik dingen dubbel koop bij het afrekenen.
Nu ben ik er al achter dat in de Season Pass DLC pack 3 DLC zitten die ik daar nog los naast had. Dus die die losse verwijderd en opnieuw geprobeerd.
Dan krijg ik nog de melding dat ik DLC dubbel koop maar ik kom er niet achter welke. Kan iemand helpen hoe Saint Row te kopen (zo goedkoop mogelijk want de Franchise Pack is duurder dan alles los kopen
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Verwijderd
Je hebt geen DLC nodig om je te vermaken in dit game, heb er 40 uur coop gameplay opzitten zonder DLC. Single player niet eens aangeraakt. Geniaal spel!Dreanor schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:49:
Ik kom er niet helemaal out met Saint Row: The Third en zijn DLC.
Als ik de game los en daarbij alle DLC erin gooi ben ik goedkoper uit als de Franchise Pack. Echter krijg ik dan de melding dat ik dingen dubbel koop bij het afrekenen.
Nu ben ik er al achter dat in de Season Pass DLC pack 3 DLC zitten die ik daar nog los naast had. Dus die die losse verwijderd en opnieuw geprobeerd.
Dan krijg ik nog de melding dat ik DLC dubbel koop maar ik kom er niet achter welke. Kan iemand helpen hoe Saint Row te kopen (zo goedkoop mogelijk want de Franchise Pack is duurder dan alles los kopen).
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/38589089Dreanor schreef op maandag 16 juli 2012 @ 18:49:
Dan krijg ik nog de melding dat ik DLC dubbel koop maar ik kom er niet achter welke. Kan iemand helpen hoe Saint Row te kopen (zo goedkoop mogelijk want de Franchise Pack is duurder dan alles los kopen).
Hoop dat het voldoende informatie is
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Gezien het feit dat MW3 op de eerste dag er was zou ik haast denken dat BO ook een keer langs zou moeten komen.
[ Voor 3% gewijzigd door MegaTronics op 16-07-2012 19:00 ]
tevens ik wacht op een mass effect sale
Verwijderd
Verwijderd
Ik hoop op een Sniper Elite V2 Sale!!!
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 19:05 ]
Misschien handiger om de tweakers groep chat te pakken ? Mits mensen daar nog niet inzitten, kunnen ze dat ook meteen doenGAMEKINGZ schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:00:
NOTE: is het misschien niet beter dat we een chatgroup of chatroom aanmaken in steam om met elkaar te praten oid?
tevens ik wacht op een mass effect sale. Call of duty franchise ook.
Rupsen, Rapsen.
IRC FTW!Metian schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:05:
[...]
Misschien handiger om de tweakers groep chat te pakken ? Mits mensen daar nog niet inzitten, kunnen ze dat ook meteen doen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Where
Vandaag valt het tegen met de deals
Verwijderd
Al een tijdje liep ik erover te twijfel (supergoede reviews maar niet echt een "game") maar voor 2,- euro had ik graag de knoop door!
Dan koop ik morgen avond wel een biertje minder
Tegen? Assassins Creed EINDELIJK een keer fatsoenlijk afgeprijst, RAGE voor het eerst zo cheap en Dear Esther volgens mij voor het eerst in een aanbieding. Ik vind het wel prima, wordt een dure avond
Btw, RAGE is VEEL voordeliger in USA (de helft).
Same here, lijkt me wel leuk voor de verandering eens wat andersVerwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:14:
[...]
![]()
Al een tijdje liep ik erover te twijfel (supergoede reviews maar niet echt een "game") maar voor 2,- euro had ik graag de knoop door!
Dan koop ik morgen avond wel een biertje minder
Verwijderd
Installing Assassins Creed Brotherhood Deluxe Edition
Maar goed je hebt gelijk wat rage betreft, ik had hem dmv een vriend uit usa voor $5 laatste sale (was wel met een coupon maargoed).
Verwijderd
Vandaag Fallout NV ue en de seasonpass voor Saints Row maar gekocht.
Voor de rest niet zo heel veel boeiends vandaag helaas. Ik hoop ook dat Lara Croft het wint in de Community keuze.
Verwijderd
Ik heb op BG&E gestemd gewoon omdat ik de andere 2 games al heb.GodDamage schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:22:
Ben benieuwd wat de community keuze wordt maar ik raad iedereen aan om op Lara Croft te stemmen. Dit is zo'n tien uur topvermaak in de coöp. Leuker dan de Lego-games maar helaas wat aan de korte kant.
Vandaag Fallout NV ue en de seasonpass voor Saints Row maar gekocht.
Dat Lara Croft spel is idd een toppertje, soms wel wat onhandige controls. Helaas ook vaak disconnects tijdens coop gameplay. Het spel is niet helemaal bugvrij.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Ik heb de local-coöp met mijn broer gedaan met elk een gamepad en dat speelt bug-vrij en makkelijk qua besturing. Het is ook nog eens gezelliger!Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:23:
[...]
Ik heb op BG&E gestemd gewoon omdat ik de andere 2 games al heb.
Dat Lara Croft spel is idd een toppertje, soms wel wat onhandige controls. Helaas ook vaak disconnects tijdens coop gameplay. Het spel is niet helemaal bugvrij.
En wie nooit BG&E gespeeld heeft: Kopen! Technisch is het niet perfect, maar qua sfeer en verhaal: heeeerlijk. Fantastische soundtrack ook.
Lara Croft is ook heel goed (vooral in Co-Op) maar ik raad wel sterk aan om die met (xbox) controller te spelen.
[ Voor 77% gewijzigd door boe2 op 16-07-2012 19:30 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Zeker het geld waard imo!MegaTronics schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:32:
Is Metro 2033 een leuk spel? Voor die 2,49 kan ik ook de gok nemen.
An a day keeps the doctor away.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Verwijderd
Ehhh wat?
Nope, het lijkt mij ook wel interessant. Ik ken het niet maar het ziet er goed uit.Mnstrspeed schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:35:
Ben ik nou de enige die hoopt dat Mirror's Edge voor 2,50 wint?
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Heb er in ieder geval op gestemd.Mnstrspeed schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:35:
Ben ik nou de enige die hoopt dat Mirror's Edge voor 2,50 wint?
Rupsen, Rapsen.
Red Faction voor 2,50 is ook nice
Steam/XBL: Avioto
Haha, ik heb ook gewoon Dear Esther volledig op Youtube gekeken. Uiteraard zocht ik naar 1080p footage en een commentator die op de gepaste momenten stil is.GAMEKINGZ schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:17:
Tja bekijk het aan deze kant , als je de games al hebt ... en dear esther complete gameplay video op youtube hebt gezien tja ... valt het tegen.
Maar goed je hebt gelijk wat rage betreft, ik had hem dmv een vriend uit usa voor $5 laatste sale (was wel met een coupon maargoed).
Of ik er nu geld voor ga geven om de developers te steunen?
Neen. Hoewel de game zeer mooi is, is het ook niet meer dan wat omgevingen in elkaar flansen en een verhaal opstellen. Daarnaast is het ook nog is een remake.
Dan support ik liever andere indie developers, die wel iets van gameplay erin verwerken.
edit: Hier is de playlist YouTube: Dear Esther (2012) Walkthrough in 1080p HD en hier de eerste video
100% worth it.MegaTronics schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:32:
Is Metro 2033 een leuk spel? Voor die 2,49 kan ik ook de gok nemen.
[ Voor 20% gewijzigd door Asgaro op 16-07-2012 19:48 ]
Idd, AoE3 vind ik meer €2,50 waard dan €9,50.Trinsec schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:34:
Mmm, de dailies van vandaag lijken me helemaal niet interessant. Ik vind Age of Empires 3 ook wat te duur voor een relatief oud spel nu.
En als je van plan was AoE3 te kopen, dan zou ik toch eerder een recent spel halen voor een tientje meer. (Anno bijvoorbeeld).
Verwijderd
Voor deze prijs zou ik hem laten liggen.Siebsel schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:31:
Zit te twijfelen om Age of Empires III te kopen. Wat zeggen jullie?
Microsoft heeft hem wel eens voor 0,10 cent in de aanbieding gedaan om "Games for Windows Live" te promoten dus dan is 9,24 euro echt veelste veel voor een 6 jaar oud spel.
Daarnaast is de community ook een beetje dood dus mag je wel een extra kopie kopen voor je vrienden als je aan de MP nog wat plezier wilt hebben.
Edit:
Neem Shogun 2 voor dezelfde prijs, heb je veeeeel meer plezier aan als je van een goede RTS houdt. Moderner spel, uitstekende mod support en nog een redelijk actieve community.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 19:46 ]
Verwijderd
Dat bedoel ik dus, ik wist helemaal niet dat Fear3 coop had, en voor 5 euro..Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:27:
Fear 3 kan je ook echt niet laten liggen als je graag coop speelt.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
"Season Pas" is alle DLC met extra gameplay, die heb ik wel gekocht.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:46:
Net Trine 2 gekocht, maar zit nu ook te twijfelen over Saints Row the Third (nadat hierboven werd gezegd dat die het geld waard is). Is het het ook waard om alle DLC te kopen? Kost toch weer bijna €13 extra, wat op een prijs van 7,50 best veel isEn zo nee, zijn er bepaalde DLC's die je móet hebben?
De rest zijn (vermakelijke) extra voertuigen en kostuums, sommige daarvan waren wel leuk. De rest kun je skippen.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Heb ik iets gemist op CoD gebied?MegaTronics schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:47:
Metro 2033 is in the pocket, tesamen met de CoD Warchest.
Ik koop bijna nooit DLC's, en zelfs zonder DLC's heb je ruim 30 uur plezier aan het spel; Dus ik zou het op die €7,50 houden.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:46:
Net Trine 2 gekocht, maar zit nu ook te twijfelen over Saints Row the Third (nadat hierboven werd gezegd dat die het geld waard is). Is het het ook waard om alle DLC te kopen? Kost toch weer bijna €13 extra, wat op een prijs van 7,50 best veel isEn zo nee, zijn er bepaalde DLC's die je móet hebben?
By the way, Saints Row 3 is mijn GOTY van 2011 samen met BF3!
Lijstje tot nu toe:
Darksiders
Max Payne 1, 2 en 3
Trine 2
Penumbra Collection
Alan Wake's American Nightmare
Dear Esther
Assasin's Creed 1 & 2
Assasin's Creed Brotherhood
The Ship
Dirt 2
The Binding of Isaac
Maar je kan voor 18,25 alle 'nodige' DLC mee pakken, wil je alleen het spel dan is 7,50 echt een leuke prijs.
Nodig nee, een hoop van de DLC is uiterlijk en wat auto's.
En auto's kan je zelf ook leuk pimpen, voor ieder wat wils.
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Vijf dagen ver in de sale en naast een paar impulsaankopen heb ik alles van m'n wishlist al binnen. Skyrim staat daar wel nog op, maar ik wacht wel tot die later 'ns goedkoper valt op te pikken. Had ook niet verwacht die nu al te kopen - ondertussen heb zeker genoeg om me zoet te houden tot kerstmis
Legend of Grimrock - 5.59 EUR
The Witcher 2 - 15.99 EUR
L.A. Noire Complete Edition - 9.99 EUR
Batman Arkham City - 9.51 EUR
Saints Row: The Third - 7.49 EUR
+ Saints Row: The Third - Season Pass DLC Pack - 3.49 EUR
+ Saints Row: The Third - Maximum Pleasure Pack - 1.36 EUR
Monkey Island 1&2 Bundle - 3.74 EUR
Bastion - 3.49 EUR
Dead Space 2 - 7.49 EUR
Fallout New Vegas Ultimate - 9.99 EUR
Assassin's Creed Brotherhood - Deluxe - 7.49 EUR
Totale schade: 85,62 EUR - valt best mee
Is Shogun 2 het waard?Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:43:
[...]
Neem Shogun 2 voor dezelfde prijs, heb je veeeeel meer plezier aan als je van een goede RTS houdt. Moderner spel, uitstekende mod support en nog een redelijk actieve community.
Ik hou zelf meer van een game zoals die uit de Command & Conquer serie, terwijl Shogun 2 voor mijn idee meer realistischer is en meer strategische elementen in zich heeft. (Waar ik weer niet zo van houd)
Meer mensen plezier beleefd aan dit spel?
En is Sid Meier's Civilization V een vergelijkbaar spel? Want dat leek mij ook wel een mooi spel.
een paar (4 van de 16) DLC's hebben ook nog wapens en auto's, dus dat is misschien ook nog interessant (voor de 2 euro die het tesamen kost)GAMEKINGZ schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:51:
Voor saints row 3 is alleen de season pak het waard om te kopen aangezien hier alle extra gameplay missie en story inzitten...
Thnx voor het advies! Shogun 2 ziet er zeker wel supertof uit. Alleen krijg ik die 32GB op m'n HDD momenteel never nooit leeg..Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:43:
[...]
Voor deze prijs zou ik hem laten liggen.
Microsoft heeft hem wel eens voor 0,10 cent in de aanbieding gedaan om "Games for Windows Live" te promoten dus dan is 9,24 euro echt veelste veel voor een 6 jaar oud spel.
Daarnaast is de community ook een beetje dood dus mag je wel een extra kopie kopen voor je vrienden als je aan de MP nog wat plezier wilt hebben.
Edit:

Voor co-op of multiplayer inderdaad, anders kan je ze beter even achterwege laten als je alleen de saints row verhaallijnen wilt spelen.Tarkin schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:54:
[...]
een paar (4 van de 16) DLC's hebben ook nog wapens en auto's, dus dat is misschien ook nog interessant (voor de 2 euro die het tesamen kost)
Nee hoor, De War chest is gewoon CoD, CoD United Offensive en CoD2
Het zijn eigenlijk 3 verschillende spellenHardCoreGamer schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:52:
[...]
Is Shotgun 2 het waard?
Ik hou zelf meer van een game zoals die uit de Command & Conquer serie, terwijl Shotgun 2 voor mijn idee meer realistischer is en meer strategische elementen in zich heeft. (Waar ik weer niet zo van houd)
Meer mensen plezier beleefd aan dit spel?
En is Sid Meier's Civilization V een vergelijkbaar spel? Want dat leek mij ook wel een mooi spel.
C&C is RTS (Real-Time Strategy), Civ 5 is TBS (Turn-Based Strategy) en Shogun (niet shotgun
C&C is inderdaad meer tactisch, waar je bij Shogun 2 en Civ 5 meer het grote (lange termijn) plaatje in de gaten moet houden.
Gelukkig hebben in zowel Shogun 2 als Civ 5 een demo op Steam, dus je kan voor jezelf uitproberen of het wat voor je is
Edit:
En verder zie de topics
[PC] Total War: Shogun 2
[PC] Civilization V
[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 16-07-2012 19:59 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
I know, maar het is niet in de aanbieding althans niet -75% ofzo.MegaTronics schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:56:
[...]
Nee hoor, De War chest is gewoon CoD, CoD United Offensive en CoD2
Shotgun Shogun 2 is dus waarschijnlijk iets meer voor mij dan Civ 5.anandus schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:56:
[...]
Het zijn eigenlijk 3 verschillende spellen
C&C is RTS (Real-Time Strategy), Civ 5 is TBS (Turn-Based Strategy) en Shogun (niet shotgun) heeft elementen van allebei.
C&C is inderdaad meer tactisch, waar je bij Shogun 2 en Civ 5 meer het grote (lange termijn) plaatje in de gaten moet houden.
Gelukkig hebben in ieder geval Shogun 2 als Civ 5 een demo op Steam, dus je kan voor jezelf uitproberen of het wat voor je is
Bedankt, ik zal de demo's eens installeren!
Heeft iemand nog een leuke multiplayer game op Steam gezien?
Nee, dat niet. ik vermoed dat die toch niet veel goedkoper gaat worden. Als er nog een goedkoper zou gaan worden is het Black ops wel.GAMEKINGZ schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:57:
[...]
I know, maar het is niet in de aanbieding althans niet -75% ofzo.
[ Voor 41% gewijzigd door MegaTronics op 16-07-2012 19:59 ]
Inderdaad, dat denk ik ook.MegaTronics schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:59:
[...]
Nee, dat niet. ik vermoed dat die toch niet veel goedkoper gaat worden. Als er nog een goedkoper zou gaan worden is het Black ops wel.
Misschien dat MW2 nog voor de laatste keer in de aanbieding zal komen, maar meer verwacht ik ook niet.
Tot nu toe ligt mijn interesse steeds meer in games die op Origin verkocht wordt. (Crysis, Medal of Honor, Battlefield, Need for Speed etc...) Helaas worden deze niet meer in Steam verkocht; Anders was het wel een héél leuk weekje voor me geweest.
Edit:
Ik vond Fable III echt 10x niks op mijn voormalige X360. (I & II Trouwens ook niet)Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:02:
Is Fable III het waard om te kopen?
Het is maar net of je ervan houdt.
Heb je eerdere delen al wel gespeeld?
[ Voor 20% gewijzigd door iApp op 16-07-2012 20:04 ]
Nope. Die is nog geen 99ct waard.Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:02:
Zeker. Erg leuke game, maar wel rekening mee houden dat het extreem rpg light is en de combat is ook makkelijk. Maar die setting en sfeer en wereld is geweldigVerwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:02:
Verwijderd
Heb ik die ultimate edition van Fallout NV nu gemist?Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:51:
Mooi zo!
Vijf dagen ver in de sale en naast een paar impulsaankopen heb ik alles van m'n wishlist al binnen. Skyrim staat daar wel nog op, maar ik wacht wel tot die later 'ns goedkoper valt op te pikken. Had ook niet verwacht die nu al te kopen - ondertussen heb zeker genoeg om me zoet te houden tot kerstmis![]()
Legend of Grimrock - 5.59 EUR
The Witcher 2 - 15.99 EUR
L.A. Noire Complete Edition - 9.99 EUR
Batman Arkham City - 9.51 EUR
Saints Row: The Third - 7.49 EUR
+ Saints Row: The Third - Season Pass DLC Pack - 3.49 EUR
+ Saints Row: The Third - Maximum Pleasure Pack - 1.36 EUR
Monkey Island 1&2 Bundle - 3.74 EUR
Bastion - 3.49 EUR
Dead Space 2 - 7.49 EUR
Fallout New Vegas Ultimate - 9.99 EUR
Assassin's Creed Brotherhood - Deluxe - 7.49 EUR
Totale schade: 85,62 EUR - valt best mee
De pack (bethesda) staat er wel maar dat is eigenlijk hetzelfde als de ultimate pack voor FNV, maar die is in verhouding duurder dan 10 euro voor FNV + alle DLC. Gezien hij nu 24 euro is
Verwijderd
Meh. Dat gaat er dan nu voor zorgen dat ik de bethesda pack toch maar niet koopShodan schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:08:
Fallout NV (ultimate) was in de flash sales
Verwijderd
Metro 2033 2,49
Orcs Musti Die (+DLC/pakket) 4,49
Borderlands (+DLC/pakket) 7,49
Super Street Fighter IV Arcade Edition (+DLC/pakket) 14,48
Darksiders + Trine Bundle (samen gekocht, weet niet meer aparte prijs) 8,98
Portal 2 4,99
Saints Row 3 (+DLC/pakket) 24,99
Totaal: 67,91. </valt mee>
Moet zeggen dat ik op het moment nog nergens spijt van heb.
Ik ook!hifigamefreak schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:07:
Zit Codemasters nog in de run? Ben namelijk erg geïnteresseerd in F1 2011 of Dirt 3.
Ik heb ze nog niet in de sales voorbij zien komen, hopelijk komt dat nog...
f1 nog niet, maar dirt reeks is al geweest, wie weet nog een keer.HardCoreGamer schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:14:
[...]
Ik ook!
Ik heb ze nog niet in de sales voorbij zien komen, hopelijk komt dat nog...
Er komt waarschijnlijk een bundel met alle MW games. Persoonlijk verwachte ik niet zo'n goeie korting, dat is op de COD spellen toch nooitHardCoreGamer schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:02:
[...]
Inderdaad, dat denk ik ook.
Misschien dat MW2 nog voor de laatste keer in de aanbieding zal komen, maar meer verwacht ik ook niet.
Zit n toch maar 33% of minder op de games niet?soulcrusher schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:19:
[...]
Er komt waarschijnlijk een bundel met alle MW games. Persoonlijk verwachte ik niet zo'n goeie korting, dat is op de COD spellen toch nooit

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Dirt reeks wel, Dirt 3 alleen nog niet. Daarnaast heb ik eigenlijk liever F1 2011 dan Dirt 3, persoonlijke voorkeur. Maar mocht Dirt 3 voor 75% off langskomen dan zwicht ik toch wel hoor ook al is hij via Freerecordshop goedkoper.mellowpimp schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:17:
[...]
f1 nog niet, maar dirt reeks is al geweest, wie weet nog een keer.
Wel als je ze nog niet gespeeld hebt. Fear 1 is geweldig. Fear 2 iets minder. Fear 3 ga ik zelf nu aanschaffen dus daar weet ik nog niks over.Grudgie schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:18:
F.E.A.R Collection voor €9,99. NiceMensen die dat al hebben aangeschaft? Is dat moeite waard of niet echt.
Waarom zou je, zonde van de schijfruimte10K schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:23:
Als er 150% korting op zit, koop ik misschien wel een cod game
-Arma 2 Combined Operations voor Day Z natuurlijk. 20 euro
-The Orange Box voor alle Half Life 2 games, was goedkoper dan ze apart te kopen. 10 euro
-Trine 2 4 euro?
-Plants vs Zombies 4 euro? ik weet het al niet meer juist hoeveel die kostte.
Ik had nog zin om saints row te kopen, maar mijn credit card die ik gekregen heb omdat mijn bagage een dag te laat was aangekomen is inmiddels leeg
En zo niet, dan wacht ik wel tot de mod uit zijn alpha stage is
Dear Esther is een behoorlijke teleurstelling. Het ziet er allemaal wel erg mooi uit maar meer als rondlopen is het niet.
DuhWernerL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:49:
Dear Esther is een behoorlijke teleurstelling. Het ziet er allemaal wel erg mooi uit maar meer als rondlopen is het niet.
Hmm.. Klinkt wat onvriendelijk als ik het zo teruglees, sorry
Maar Dear Esther is inderdaad een "blablabla interactief experiment blabla storytelling blabla", niets meer, niets minder.
[ Voor 35% gewijzigd door anandus op 16-07-2012 20:57 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Die heb ik alle drie al.soulcrusher schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:19:
[...]
Er komt waarschijnlijk een bundel met alle MW games. Persoonlijk verwachte ik niet zo'n goeie korting, dat is op de COD spellen toch nooit
MW3 was de eerste dag -50%
[ Voor 25% gewijzigd door MegaTronics op 16-07-2012 21:04 ]
Van de daily's vandaag heb ik AC:R al eerder deze sale opgepikt voor dezelfde prijs in een flash deal of zo, Metro 2033, AoE en SW:KOTOR heb ik al.
De rest lijkt me niet echt wat. Gelukkig maar, dan blijft het dus mooi goedkoop vandaag
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Verwijderd
@Hieronder, zat ik ook al naar te kijken maar zit meestal weer van die spellen bij die ik toch nooit ga spelen en wel weer 2 euro (ja 2 euro!
[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2012 21:08 ]
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.