Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
F.E.A.R 1 en twee heb ik helemaal verslonden, prachtige games en heel erg sfeervol!Grudgie schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:18:
F.E.A.R Collection voor €9,99. NiceMensen die dat al hebben aangeschaft? Is dat moeite waard of niet echt.
Je kunt op het internet wat tweaks vinden waardoor o.a de schaduwen wat beter zijn, het maakt het spel zelf niet grafisch prachtig maar wel meteen een stuk sfeervoller.
Deel drie speel ik op dit moment en ik ben nu halverwege, qua sfeer en level desing is het toch allemaal een beetje standaard maar de A.I is een stuk beter en er zitten een aantal hele leuke stukjes in.
Zeker die 10,- euro waard. Wel spelen met de lichten uit en het volume op hoog!
tsja, we wonen helaas niet in amerika
http://www.cheapassgamer....ead.php?t=316274&page=638
Aanmelden, rondvragen, profit.
Ik ken zelf wat amerikanen van online games, daar vraag ik 't zelf meestal aan. Ik ben ook wel eens benaderd in een uitzonderlijk geval toen een game hier in de EU goedkoper was. Toen heb ik dat ook voor die persoon geregeld. Geen kunst.
[ Voor 41% gewijzigd door Therapy777 op 16-07-2012 21:18 ]
Hitman: Blood Money 2,49 EUR
Trine 2 3,24 EUR
Fallout New Vegas Ultimate 9,99 EUR
Bleek dat Darksiders een flitsdeal was geweest, maar die had ik gemist. Door een tip uit dit topic toch nog voor vijf euro een Steam-key aan kunnen schaffen op Green Man Gaming
Portal 2: 4,99 euro
The darkness 2: 12,49 euro
Dear esther: 1,99 euro
Audiosurf: 2,49 euro (Het zag er grappig uit en de rest van de indie bundle interesseerde me niet
Metro 2033: 2,49
Metro 2033 kon ik ook niet laten liggen. Audiosurf is wel grappig maar ben blij dat ik er niet meer voor betaald heb
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
- Krater 10,49 Is helaas maar 25% korting.
Ik probeer me in te houden wat kopen betreft
Saint row the thirth + maximum pleasure pack + 3th season pass
En metro 2033!
voorlopig enkel from dust gekocht, ik zie wel wat er nog komt.
http://store.steampowered.com/?cc=nlRevenNL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:00:
Voor onbekende reden wil steam mij ineens de prijzen in dollar voorschotelen. Als mensen nog Rage willen kopen, vergelijk het even met de dollarprijs
[afbeelding]
Deze link volgens en je hebt weer euro's.
Tot nu toe:
Batman 1 and 2 and Gotham City Impostors Bundle €22,49
Anno 2070 DLC's €11,91
Assassin's Creed Pack - Deluxe €49,99
Bioshock Franchise Pack €9,99
jewel man, je moet niet alleen naar de voorpagina kijken, maar ook actief op zoek gaan naar games die je leuk lijken.HardCoreGamer schreef op maandag 16 juli 2012 @ 20:14:
[...]
Ik ook!
Ik heb ze nog niet in de sales voorbij zien komen, hopelijk komt dat nog...
ik heb zarerdag dirt3 gekocht voor 20 euro
er is ook een "pack" van dirt
http://store.steampowered.com/sub/14271/
[ Voor 11% gewijzigd door mrc4nl op 16-07-2012 21:38 ]
ora et labora
Tot nu toe heb ik alleen Assassins Creed Revelations en Alan Wake gekocht, rond de €20 totaal. Netjes lijkt me.
Ik gok, omdat 38 studios failliet is, dat er niemand een go kan geven om de game in sale te gooien.Timo12 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:42:
Is het mogelijk dat Kingdoms of Amalur nog langs gaat komen? Aangezien er nu totaal geen korting op wordt gegeven..
Tot nu toe heb ik alleen Assassins Creed Revelations en Alan Wake gekocht, rond de €20 totaal. Netjes lijkt me.
Mijn scha(n)de:
- Hitman: Blood Money
- Saints Row: The Third + Season Pass DLC Pack
- The Walking Dead
- Dear Esther
- L.A. Noire Complete Edition
- Batman Arkham City: Harley Quinn
- Borderlands GOTY
- The Witcher 2
- Two Worlds II Bundle
- Bunch Of Heroes
- Bunch of Heroes Halloween DLC
- Dead Island
- Max Payne 3 (ROW)
- Bioshock 2
- Alan Wake Bundle (Summer 2012)
Gaat hard mijn steam account, 206 games alweer. Maar volgens mij rekent steam ook elke DLC als "game" op je account. Gezien ik alle DLC voor bijv. Magicka heb dan gaat het wel hard natuurlijk.
PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman
Klopt dat hij voor 20 euro te koop was maar dat is 'maar' 50% off, ik ga pas voor 10 euro dus 75% off zeker gezien hij bij Freerecordshop maar 8,50 is.mrc4nl schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:34:
[...]
jewel man, je moet niet alleen naar de voorpagina kijken, maar ook actief op zoek gaan naar games die je leuk lijken.
ik heb zarerdag dirt3 gekocht voor 20 euro
er is ook een "pack" van dirt
http://store.steampowered.com/sub/14271/
Anyways, F1 2011 is toch interessanter niet alleen qua game maar ook qua prijs want voor 10 euro (75% off) krijg je die nergens.
Steam/XBL: Avioto
Tja als je bij alles zo gaat denken
Ik heb me gelukkig nog in kunnen houden met alleen walking dead en alan wake.. Maar dit zal vast komen omdat ik de daily deals tot nu toe niet bijzonder interessant vind (of de interessante spellen al heb
Verwijderd
Alles kan kapot, wat wil je nog meer wetenRevenNL schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:07:
Ik twijfel nog over Red Faction Guerrilla. Goede game, maar eerder al voor zo'n 30% gespeeld via een minder legale weg dus geen idee meer waarom ik was gestopt.
Voor 2,50 euro is het een instant buy wat mij betreft. Blijft een erg vermakelijk spel!
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Ik wil nog wel kunnen slapen snachtsBoeboe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:01:
Amnesia voor 3,74. Gelieve enkel te spelen met hoofdtelefoon in volledig donkere ruimte
Als je nog meer horror wilt: ik kan Nightmare House 2 aanraden.Boeboe schreef op maandag 16 juli 2012 @ 23:01:
Amnesia voor 3,74. Gelieve enkel te spelen met hoofdtelefoon in volledig donkere ruimte
Dit is een gratis mod voor HL2 Episode 2. Production value ligt wel hoog, vind ik. En de sfeer zit zeer goed.
http://nh2.wecreatestuff.com/
http://www.moddb.com/mods/nightmare-house-2
Voor 2,50 zeker meenemen als je het nog niet gespeeld heb!
Ga ik zeker doen. Op de xbox 360 gespeeld en zeker het geld meer dan waard.Preau schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 00:32:
Ja goedzo, Mirror's Edge heeft gewonnen. Ondanks dat ik hem al heb, heb ik er toch op gestemd, is gewoon een geweldig spel.
Coïtus ergo sum
Steam/XBL: Avioto

hoe hou je dat vol?! ik heb al voor 50 euro aan 2 tot 15 euro games gekochtJefrim schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 00:45:
En ik heb me nog steeds ingehouden en nog helemaal niks gekocht.Eerst maar eens Skyrim en andere rijtje games uitspelen.
jafuqua schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 01:06:
wow complete fear pack voor 9,99 euro (81%) korting ! maar was fear nou leuk ?
Fear is/was super. Veel Fear 1 online gespeeld, de online mode werd later gratis. Fear 2 duidelijk minder, maar Fear 3 is ook goed!fuqua schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 01:06:
wow complete fear pack voor 9,99 euro (81%) korting ! maar was fear nou leuk ?
Zelf ook gekocht, had Fear 3 minder legaal, de rest wel legaal, maar zo alles op Steam voor 10 euro.. ach.... net zo handig toch!
Gisteren 2 dlc's van Dead Island gekocht.
De slowchat daarna is wellicht onnodig.
Skyrim, COD MW3, deus ex
Zowiesooo skyrim dat de volgende sale wordt
Ik vind het dan ook een raar beleid dat je het daar niet over mag hebben in dit topic.
Als slowchat/onzinnige posts voorkomen moeten woorden zou ik eerder 'verbieden' dat iedereen lijstjes gaat posten welke games die heeft gekocht. Sorry, maar dat boeit mij echt bar weinig... Dat kun je wel bewaren voor na de sale, want die lijstjes worden steeds langer ook
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
Indie Bundle Day 1 - The Baconing, EDGE, Anomaly Warzone Earth, Cave Story +, Lone Survivor
Indie Bundle Day 2 - Universe Sandbox, E.Y.E, Oil Rush, Botanicula, Splice
Indie Bundle Day 3 - Braid, Bit Trip Bat, Runespell Overture, Bunch of Heroes, Insanely Twisted Shadow Planet
Indie Bundle Day 4 - Atom Zombie Smasher, Sanctum, Blocks That Matter, Sword and Sowrcery (& soundtrack), A Valley Without Wind
Indie Bundle Day 5 - Audiosurf, Greed Corp, Gemini Rue, The Tiny Bang Story, Ys: The Oath in Felghana
Indie Bundle Day 6 - DEFCON, Awesome, SpaceChem, TRAUMA, Ticket to Ride
Indie Bundle Day 7 - Zombie Driver, Dungeons of Dredmor, Vessel, Avadon: The Black Fortress, QUBE
Indie Bundle Day 8 - Wings of Prey, Hoard, Swords and Soldiers, Demolition Inc, Sol Exodus
Indie Bundle Day 9 - Zeno Clash, VVVVVV, Revenge of the Titans, Jamestown, Capsized
Indie Bundle Day 10 - Machinarium, Eufloria, Beat Hazard, Bit Trip Runner, All Zombies Must Die
Indie Bundle Day 11 - World of Goo, Star Ruler, Hydrophobia, Orion, Waveform
Defo Skyrim jayzx schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 01:31:
Mmm
Skyrim, COD MW3, deus ex
Zowiesooo skyrim dat de volgende sale wordt
die is al langsgekomen in de sale, voor 50% en voor 33% als ik me niet vergis, en dan nog hebben mensen die die rpg niet hebben, tsss
ora et labora
De Skyrim community is veel groter dan de MW3 community op steam lijkt hetmrc4nl schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 01:40:
[...]
die is al langsgekomen in de sale, voor 50% en voor 33% als ik me niet vergis, en dan nog hebben mensen die die rpg niet hebben, tsss
+ 80% van MW3 vind ik het nog te duur
[ Voor 5% gewijzigd door yzx op 17-07-2012 01:41 ]
Gewoon een heel grote verzameling snoertjes
En mw3 was vanaf de release al te verkrijgen voor +- 15 euro op meerdere keysites, weliswaar ru keys...maar denk dat iedereen nu wel weet hoe die te activeren zijnyzx schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 01:41:
[...]
De Skyrim community is veel groter dan de MW3 community op steam lijkt het
+ 80% van MW3 vind ik het nog te duur
Niet in het gaming gedeelte, daar ligt het onder het gemiddelde. Onder gamers algemeen ligt intelligentie lager dan gemiddeld. Sowieso gaat MW3 winnen verwacht ik. Skyrim is al in de aanbieding geweest en iedereen wilt MW3.Compizfox schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 01:42:
Het was toch al bekend dat de intelligentie van de gemiddelde Tweaker boven gemiddeld ligt?![]()
[ Voor 22% gewijzigd door Tsurany op 17-07-2012 02:01 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Portal 1&2 bundle (€6, gift)
Fallout 3 ultimate (€5)
Fallout NV ultimate (€10)
WEBN & chill (@IBKR)
Eigenlijk zou je een badge moeten krijgen voor niks kopen, da's pas een uitdaging.masauri schreef op maandag 16 juli 2012 @ 21:28:
voor mij ist ook al een prestatie om is een dag niks te kopen:-p
voorlopig enkel from dust gekocht, ik zie wel wat er nog komt.
Voor de sale heb ik L.A. Noire gekocht, nu Dear Esther en Saints Row the third. Dus valt nog mee.

Verstuurd vanaf mijn Computer®
ik had al de disk versie, en en nu ook op steamPreau schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 00:32:
Ja goedzo, Mirror's Edge heeft gewonnen. Ondanks dat ik hem al heb, heb ik er toch op gestemd, is gewoon een geweldig spel.

ora et labora
MW3 is de eerste dag toch al 50% off geweest?Tsurany schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 02:00:
[...]
Niet in het gaming gedeelte, daar ligt het onder het gemiddelde. Onder gamers algemeen ligt intelligentie lager dan gemiddeld. Sowieso gaat MW3 winnen verwacht ik. Skyrim is al in de aanbieding geweest en iedereen wilt MW3.
Als je een paar keer ververst kan je hem wel zienmasauri schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:06:
Het is ook de eerste keer dat ik zie bij de flitskortingen: "dit spel is in jou regio niet beschikbaar?"
masauri schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:06:
Het is ook de eerste keer dat ik zie bij de flitskortingen: "dit spel is in jou regio niet beschikbaar?"
Eh... dat werkt inmiddels ook niet meer?mellowpimp schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:11:
Als je een paar keer ververst kan je hem wel zien
when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal
http://store.steampowered.com/?cc=us
Het is Dungeon Siege 3, voor 5 dollar
Thx Priemt, in mijn geval mis ik dan niks.priemt schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:16:
Met deze link doet ie het wel:
Het is Dungeon Siege 3, voor 5 dollar
Maar toch vind ik het ma raar dat ze zoiets doen zoals Trinsec al zei.
Alsof ze te weinig spellen hebben die ze in de flitskortingen kunnen doen:-p
Sorry, beetje pissed off dat dit niet te zien was op de front page en dat ik wat Amerikaantjes had moeten strikken om erachter te komen.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
op de spelpagina is dat dezelfde korting hoor. Dus je word niet extra genaaid (buiten dan 1$ = 1€ gezever)Trinsec schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:20:
En ik WIL Dungeon Siege 3, dat is mijn huidige #1 gewilde spel!Nouja, het is *WEL* voor 75% off in het spelpagina! IK GA DAT NEMEN VERDOMME!
Sorry, beetje pissed off dat dit niet te zien was op de front page en dat ik wat Amerikaantjes had moeten strikken om erachter te komen.
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Dat kun je zelf ook zien door gewoon de url van de steam store aan te passenTrinsec schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:23:
Oh weet ik, daarom ging ik naar de spelpagina. Maar het was wel ERG nice geweest als we dat op de frontpagina konden zien zonder wat Amerikanen te moeten vragen WELK spel nou in de aanbieding was!
http://store.steampowered.com/?cc=nl
http://store.steampowered.com/?cc=uk
http://store.steampowered.com/?cc=ru
etc
gewoon land code aanpassen.
En, yaaaaay! *Wipes #1 game off wishlist*
I'm so uberhappy nu! Jippieeeeee!

[ Voor 60% gewijzigd door Trinsec op 17-07-2012 07:34 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Verwijderd
Vreemde reactie voor een spel dat gewoon matig is. Deel 1 en 2 waren goed, deel 3 is gewoon troep.Trinsec schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:20:
En ik WIL Dungeon Siege 3, dat is mijn huidige #1 gewilde spel!Nouja, het is *WEL* voor 75% off in het spelpagina! IK GA DAT NEMEN VERDOMME!
blup
Maar met de Dungeon Siege Complete krijg je 1 en 2 er gratis bij. Dus nu heb ik de volle collectie.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 07:58:
[...]
Vreemde reactie voor een spel dat gewoon matig is. Deel 1 en 2 waren goed, deel 3 is gewoon troep.
En je kan 1 en 2 niet apart kopen op Steam.
[ Voor 5% gewijzigd door Trinsec op 17-07-2012 08:02 ]
when the Evil Ones came!
Trinsec's Journal
Fallout 3 GOTY
Fallout New Vegas Ultimate Edition
The Walking Dead
Back to the Future Collection
Tom Clancy's Ghost Recon AWF2
Dead Space 1 & 2
Daar komen waarschijnlijk nog Assassin's Creed Collection en Civ 5 bij...
Macbook Pro 16" 2021 - iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB - Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case - iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB - Apple TV 4K 32GB
Heb deze sale gekocht:
Fable III Collection (1 en 3 + DLC)
Hitman Collection
Mirror's Edge
Sonic Generations
Trine 1 en 2
Ik was te laat voor Fallout 3, New Vegas en PayDay: The Heist, maar hopelijk komen ze nog terug.
Ik heb ook nog Settlers 7 en The Witcher 2 op mijn wishlist staan, maar ik ben aan het wachten tot ze extra korting krijgen, anders koop ik ze waarschijnlijk op de laatste dag (afhankelijk van wat ik dan al heb uitgegeven
GefeliciteerdJefrim schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 00:45:
En ik heb me nog steeds ingehouden en nog helemaal niks gekocht.Eerst maar eens Skyrim en andere rijtje games uitspelen.
Anyway mijn schade:
Prince of Persia Warrior Within - €1,24
Chrome Bundle - €1,49
Totaal : €2,73
Jammer dat ik dead rising heb gemist, achteraf wel beter want wil liever het eerste deel
Voor mensen die snel prijzen willen checken : http://steamprices.com
[ Voor 5% gewijzigd door TheAnthonyNL op 17-07-2012 08:29 ]
Helemaal niets
Ik merk dat het gebrek aan sale-achievements ervoor zorgt dat ik beduidend minder koop.
Achievements waren voor mij vaak net dat duwtje dat ik nodig had om het te kopen als ik twijfelde, maar ik merk nu dat ik me nu makkelijker inhoud.
[ Voor 10% gewijzigd door anandus op 17-07-2012 08:29 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Verwijderd
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2012 08:32 ]
Verwijderd
Ik heb nu 2 uur zitten in Orcs must Die (1), en moet zeggen dat ik me erg vermaak. Zal zo even kijken hoe 2 eruit ziet. Voor een mooi prijsje mag ie wel tussen mijn lijst staanRevenNL schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:30:
Orcs must die 2 welke zojuist in de pre-purchase is gegaan heeft ook al 10% korting meegekregen. Komt 30 juli uit.
Schade was tot gisteren redelijk beperkt met enkel Payday: The Heist en From Dust. Gisteren toch overstag gegaan en Dear Esther, Red Faction Guerilla, Rage en Assassin's Creed I, II en Brotherhood Deluxe gekocht

€13,49 http://store.steampowered...1790/?snr=1_7_suggest__13Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:32:
[...]
Ik heb nu 2 uur zitten in Orcs must Die (1), en moet zeggen dat ik me erg vermaak. Zal zo even kijken hoe 2 eruit ziet. Voor een mooi prijsje mag ie wel tussen mijn lijst staan
Same, mijn genres komen niet echt voorbij met de korting die ik verwacht.frankdewal schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:49:
Ik ben denk ik de enigste in heel Nederland die op de steam sales kijkt die nog maar 5 euro aan terraria heb uitgegeven, verder zit er nog niks boeiends bij voor mij... spijtig genoegVorig jaar zaten er zoveel awesome games bij, maar ik vind dit jaar gewoon helemaal niks leuks van de sales
![]()
![]()
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Knew itVerwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:30:
Skyrim wins~ (De keuze van de community)
[ Voor 10% gewijzigd door Kapoon op 17-07-2012 09:00 ]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
inderdaad! Ik ga hem ook even opzoeken, 10% is wel mooi. En wie deel 1 nog niet heeft, in deel 2 zit een stuk van deel 1 (ik meen 10 levels) en alles kan in deel 2 in co op mode gespeeld wordenVerwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:32:
[...]
Ik heb nu 2 uur zitten in Orcs must Die (1), en moet zeggen dat ik me erg vermaak. Zal zo even kijken hoe 2 eruit ziet. Voor een mooi prijsje mag ie wel tussen mijn lijst staan
Hier hetzelfde, kon de verleiding niet meer weerstaan, ben benieuwd naar de co-op in deze game. Met deel 1 mezelf ontiegelijk vermaakt en miste de multiplayer, waardoor ik het niet helemaal uitgespeeld heb.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:56:
Oooeeeee Co-Op. Nu ga ik toch echt twijfelen om em te kopen.
Deal is om 5 uur weer afgelopen, gaat dat lukken ?prutser001 schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:59:
Vanavond Skyrim maar aanschaffen, had hem liever nog goedkoper gezien maar ik denk niet dat dit gaat gebeuren. Ik moet ook wel zeggen dat er een hoop voorbij komt maar ik vraag me dan af 'speel ik het wel?'
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Dat was/is de 16deIceStorm schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 08:37:
Als het goed is komt zo de 15e stemronde. Eens zien of er dan weer een badge-leveltje bij kan komen
Had er zelf ook 1 gemist.
Hij geeft bij mij nog 8 uur aan maar ik doe het wel even in de pauzeZethiel schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:01:
[...]
Deal is om 5 uur weer afgelopen, gaat dat lukken ?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Verwijderd
Dungeon Siege seriesfrankdewal schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:04:
Welk spel van de flits sales is niet beschikbaar in mijn regio?
http://store.steampowered...1638/?snr=1_7_suggest__13
Is dus wel beschikbaar, gewoon een fout van steam.
[ Voor 9% gewijzigd door Rutger Mulder op 17-07-2012 09:09 ]
Van wat ik er over gelezen heb, is het een start, next, next, finish verhaaltje.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:07:
Iemand Dear Esther gekocht en die er wat zinnigs over kan zeggen? Hij is wel heel goedkoop nu (2 euro), heeft hoge scores in reviews, maar wat het precies is? Het lijkt me saai?
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Verwijderd
Ik zag hier ergens voorbij komen dat de gameplay echt K*t is. (movement etc..)Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:07:
Iemand Dear Esther gekocht en die er wat zinnigs over kan zeggen? Hij is wel heel goedkoop nu (2 euro), heeft hoge scores in reviews, maar wat het precies is? Het lijkt me saai?
Niets mis met de "gameplay". Je gaat alleen van een kale reis terugkomen als je enige actie verwachtte: Het is eigenlijk gewoon een interactief verhaal.Verwijderd schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:09:
[...]
Ik zag hier ergens voorbij komen dat de gameplay echt K*t is. (movement etc..)
*edit* Men stem gaat nu ook naar The Witcher 2
[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 17-07-2012 09:14 ]
Verwijderd
HeheBoeboe schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:10:
[...]
Niets mis met de "gameplay". Je gaat alleen van een kale reis terugkomen als je enige actie verwachtte
@Daarbij vote voor The Witcher 2 EE!
Nope, Community Vote #14 is net announced in Summer Camp group dus dit is 15.Vae Victis schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 09:02:Dat was/is de 16deHad er zelf ook 1 gemist.
En ik ben bij deze 'verheven timmerman'
De titel van dit topic is "Steam Summersale 2012", en dat is ook de enige titel. (Inhoudelijke) vragen over games of kwaliteit hiervan horen hier niet thuis. Niet om te pesten, maar om dit topic leesbaar te houden. Als je de hele dag in dit topic woont, valt het misschien niet op, maar als je 1x per dag kijkt, moet je berichten over de sale bijna zoeken.
En, excuus dat ik daar niet eerder een reactie op heb gegeven, handel is niet toegestaan, geen uitzondering. Dit geldt dus ook voor de 4-1 deals of het zoeken naar andere personen hiervoor.
Je mag DM gebruiken of zoekt andere kanalen.