Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 14:22
Anoniem: 195780 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:02:

Helaas introduceerde MM hiermee een tweedeling en maakte de verwarring nog groter dan die al was.
De ene groep mocht de stick behouden, de andere groep kreeg het niet vrijblijvende "voorstel" de stick(s) terug te sturen.
Dat kan natuurlijk ook niet echt.
Ja en in Anoniem: 467036 in "32GB USB 3.0 Drive voor 18 euro?" werd al uitgelegd dat dat een foutje was. Het belangrijkste is dat ze gewoon het beloofde product leveren. Wanneer ze dat doen, is daarmee de kous af wat mij betreft. Stick "lekker toch houden, want ze vragen d'r om" is een beetje geneuzel in de marge. Tweedeling of niet, het zijn individuele afspraken er daar kun je geen algemene rechten aan ontleden.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195780

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49530

Anoniem: 195780 schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:02:
[...]
Helaas introduceerde MM hiermee een tweedeling en maakte de verwarring nog groter dan die al was.
De ene groep mocht de stick behouden, de andere groep kreeg het niet vrijblijvende "voorstel" de stick(s) terug te sturen.
Kreeg dit antwoord van MM op mijn ticket:
Geachte meneer,

Bedankt voor uw contactopname met Media Markt.

Aangezien het hoofdkantoor dacht dat het over een beperkt aantal klanten ging en niet de gehele verzending. Werd dit aanbod inderdaad gedaan, echter zijn die klanten op dit moment ook op de hoogte gesteld van dat het oude artikel alsnog geretourneerd moet worden.

U behoort in dit geval de instructies van de mail op te volgen om in aanmerking te komen voor het juiste artikel.

Excuses voor de late reactie.

Met vriendelijke groet,

Jasper Ros
Uw Media Markt team
Nog maar even afwachten of de beloofde goede USB-sticks inderdaad ook echt op maandag verstuurd zijn.

Verder heb ik zelf de USB-stick die ik afgelopen vrijdag besteld heb bij MM, en die ook maandag verzonden zou zijn, pas net (donderdag) binnen gekregen.

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 49530 op 26-07-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:08
Anoniem: 195780 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:13:
[...]
Het dwingende karakter van het MM bericht is uiterst merkwaardig.
Als ik jou iets geef, dan kan ik dat later niet meer terug eisen.
Dat is onomkeerbaar, zelfs een kind begrijpt dat elementaire recht.
Ik snap dat je het voor jezelf wil goedpraten. Maar dit betreft helemaal geen gift van de Mediamarkt aan jou. Dit betreft een verkeerde levering, een non conformiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-06 03:41
Als mediamarkt mij een e-mail stuurt met het verzoek de verkeerde levering te behouden buiten de bestelling om (daar de bestelling de week erop uitgeleverd zal worden) dan is dat toch een gift? Als ik vervolgens 2 uur later ook nog eens gebeld word en te horen krijg dat ik i.v.m. het ongemak dat deze kwestie met zich mee heeft gebracht de 3 verkeerde geleverde sticks als goedmaker mag behouden, hoe is dat dan geen gift? Perongeluk (of helaas zelfs bij expres) een verkeerd product leveren ben je nog geen rechtmatig eigenaar, maar zodra rechtmatig eigenaar afstand doet van de producten ben je dat daarna wel (indien je akkoord gaat). Als je geheel ongevraagd producten ontvangt die toegezonden zijn in een poging je ervoor te laten betalen ben je wel direct rechtmatig eigenaar. Het is voor mij een grijs gebied wat de wet zegt als je iets opgestuurd krijgt en er achteraf word gemeld (al is het na enkele maanden pas) dat het een foutje betrof (naar verkeerde adres bijvoorbeeld). Ik vermoed dat je DAN niet rechtmatig eigenaar bent. 'Hoe zit het dan met producten waarvoor men je wil laten betalen en daarna word er nog vermeld dat er perongeluk naar het verkeerde adres was verzonden' etc etc. Andere kwesties, maar toch handig om te weten.

Timeline:

Besteld
Navraag levering
Ontvangen verkeerd product (ophalen)
Gewezen op verkeerde levering met verzoek correcte levering
Gewezen op mislabelde producten + de grootste verontwaardiging van deze op een oplichtingspoging lijkende zet.
Tijdje niks gehoord
Beginnen te zeiken
Gehoord dat ik pech heb en geld terug kan krijgen + van kastje naar muur
Gezeken tegen muur (hoofdkantoor)
Muur bied excuses aan en geeft het een en ander toe, vraagt om wat er precies mis is met geleverde
Aangegeven wat er mis mee is en tijdje (dag of 4-5) niks gehoord
Mailtje + belletje dat ik correcte levering mag verwachten en verkeerde items voor het ongemak mag behouden.
Hierop gereageerd dat ik ten eerste helemaal niet uit ben op 6 usb sticks krijgen, maar dat gewoon de juiste sticks al voldoende zijn, dat ik begrijp dat ik ze alsnog aangeboden krijg en dat ik ze daarom maar doneer aan het goede doel
Een tweede e-mail gestuurd met de vraag of ik de sticks op mijn huisadres ontvang of wederom bij lokale mediamarkt moet komen afhalen.
Opbrengsten gedoneerd aan KWF kankerbestrijding.
Nog altijd niks gehoord op de laatste 2 mailtjes en nog altijd wachtend op de levering die eind vorige week uiterlijk plaats had moeten vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-07-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Anoniem: 195780 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:49:
[...]

Het is een verwarrende geschiedenis geworden, maar je moet het nu niet ingewikkelder maken dan nodig is door persoonlijke integriteiten in twijfel te gaan trekken.
Precies, en dan gewoon ophouden met zeveren. Ben blij dat -waarschijnlijk- iedereen die besteld heeft (en geklaagd heeft?) toch de juiste stick(s) krijgen, en dat voor een belachelijk lage prijs.

(edit: had ik die aanbieding maar op tijd gezien, dan had ik m ook besteld >:) )

[ Voor 8% gewijzigd door Reepje op 26-07-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:07
Reepje schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:03:
[...]

Precies, en dan gewoon ophouden met zeveren. Ben blij dat -waarschijnlijk- iedereen die besteld heeft (en geklaagd heeft?) toch de juiste stick(s) krijgen, en dat voor een belachelijk lage prijs.
Ik had hem begin juli besteld, maar nu pas over geklaagd, ben benieuwd wat er aan gedaan wordt. Ik heb iig niets van MM gehoord, heb nu zelf geklaagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

db I Delirium schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:05:
Ik had hem begin juli besteld, maar nu pas over geklaagd, ben benieuwd wat er aan gedaan wordt. Ik heb iig niets van MM gehoord, heb nu zelf geklaagd...
Iedereen die hem via de dagaanbieding eind juni besteld heeft, heeft dezelfde mail (die ook al eerder in dit topic gequote is) gekregen. Verwacht dat jij hetzelfde bericht gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Anoniem: 49530 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:24:
[...]

Iedereen die hem via de dagaanbieding eind juni besteld heeft, heeft dezelfde mail (die ook al eerder in dit topic gequote is) gekregen. Verwacht dat jij hetzelfde bericht gaat krijgen.
Heb nu inderdaad het bericht binnen, met de melding dat ik die mail al gehad zou moeten hebben... Spamfolder net ook nog even op kop gezet maar niets gezien...
Het zal dus wel netjes opgelost worden neem ik aan... Foute stick kan (uiteraard) gratis geretourneerd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:08
Anoniem: 195780 schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:49:
[...]
Het is een verwarrende geschiedenis geworden, maar je moet het nu niet ingewikkelder maken dan nodig is door persoonlijke integriteiten in twijfel te gaan trekken.
Ik trek de integriteit van niemand in twijfel. En wanneer jij de schriftelijke bevestiging hebt dat je de stick mag houden kunnen ze deze belofte uiteraard niet intrekken. Het enige dat ik merk is dat een aantal mensen in dit topic graag gebruik willen maken van de compensatie die anderen hebben gekregen in plaats van de regeling voor iedereen. Zo werkt het helaas niet. Ook al ben ik het eens dat MM het niet handig aanpakt door twee verschillende regelingen aan te bieden (met en zonder het behouden van de sticks).

En deze hele zaak draait om non-conformiteit van de stick. Als je ook juridisch bent onderlegd nodig ik je graag uit om via DM een gesprekje te voeren met artikel 7:17 BW in de aanslag. Dus om dit "niets mee van doen" te noemen is nogal kortzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Morgen maar eens bellen waar de sticks blijven (morgen tenslotte 1 week later dan beloofd)

Anderen al gebeld?

[ Voor 72% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-07-2012 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octium
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-06 16:20
Heb dinsdag nog maar eens een email gestuurd om na te vragen wat de status is. Kreeg de volgende (nette) reactie.

Geachte heer Tweaker,

Dank voor uw reactie.
Zojuist heb ik navraag gedaan bij onze afdeling inkoop.
De juiste stick wordt volgende week bij u geleverd.
Er moest een nieuwe voorraad geleverd worden.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

xxxx yyyyy, Multi Channel Coördinator
E-Commerce
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Media Markt-Saturn Holding Nederland B.V.

---
Trouwens het is nog steeds een raadsel waar de aangetekende brief die ik gestuurd had naar MMS online is gebleven. Het is in onderzoek kreeg ik deze week te horen. Zou max 10 dagen gaan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-06 22:23
Octium schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 23:37:
Heb dinsdag nog maar eens een email gestuurd om na te vragen wat de status is. Kreeg de volgende (nette) reactie.

Geachte heer Tweaker,

Dank voor uw reactie.
Zojuist heb ik navraag gedaan bij onze afdeling inkoop.
De juiste stick wordt volgende week bij u geleverd.
Er moest een nieuwe voorraad geleverd worden.
Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

xxxx yyyyy, Multi Channel Coördinator
E-Commerce
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
Media Markt-Saturn Holding Nederland B.V.

---
Trouwens het is nog steeds een raadsel waar de aangetekende brief die ik gestuurd had naar MMS online is gebleven. Het is in onderzoek kreeg ik deze week te horen. Zou max 10 dagen gaan duren.
Heb je hem dan ook terug moeten sturen of mocht je de foute versie houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayblue
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-06 14:51
Raad eens wat ik vanochtend aantrof in de post? Enveloppe met daarin de correcte USB 3.0 stick van Verbatim :-) Ik had mijn stick vorige week woensdag teruggestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadzuric50
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-10-2022
Hier ook een enveloppe aangetroffen op de mat.
Helaas denk ik dat de soap nog wat langer zal doorgaan..
Mijn adres staan inderdaad op de enveloppe, maar er staat een heel andere naam bij.
Bovendien gok ik dat de 1 onderaan op de adressticker betekent dat er 1 stick geleverd moest worden aan die persoon. Er zit namelijk 1 stick in de enveloppe, en niet de 3 die ik had besteld...
Dit zou ook betekenen dat er iemand anders er nu 3 krijgt terwijl ze er 1 besteld hadden?

Ticket maar weer eens aanvullen :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Oooeh.. dat is niet zo fijn nee.. mensen maken fouten, ik ga er vanuit dat je een uitzondering bent en ze het niet bij iedereen verkloot hebben.

Ik heb ze net gebeld en ze worden inderdaad behoorlijk handmatig verzonden buiten het systeem om, de heer aan de lijn ging aan de persoon vragen (die ze dus verzend) hoe het zit met mijn bestelling en of ik die thuis krijg of wederom bij het filiaal moet komen afhalen. Het antwoord op die vragen zou ik zo snel mogelijk op mijn ticket krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jayblue
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 28-06 14:51
TWeaKLeGeND schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 11:25:
Oooeh.. dat is niet zo fijn nee.. mensen maken fouten, ik ga er vanuit dat je een uitzondering bent en ze het niet bij iedereen verkloot hebben.

Ik heb ze net gebeld en ze worden inderdaad behoorlijk handmatig verzonden buiten het systeem om, de heer aan de lijn ging aan de persoon vragen (die ze dus verzend) hoe het zit met mijn bestelling en of ik die thuis krijg of wederom bij het filiaal moet komen afhalen. Het antwoord op die vragen zou ik zo snel mogelijk op mijn ticket krijgen.
Je krijgt het gewoon thuis gestuurd. Ik had de foutieve stick bij de MediaMarkt opgehaald, omdat ik daar iedere dag langskom. De correcte stick is naar mijn huisadres gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octium
0Burner0 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 08:24:
[...]

Heb je hem dan ook terug moeten sturen of mocht je de foute versie houden?
Ik heb zowel per email als ook per telefoon te horen gekregen dat ik de oude stick kon behouden. Ook in deze email wordt niet gezegd dat ik de oude zou moeten inleveren, dus ik wacht nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 428891

ik heb tot mijn verrassing vandaag 2 keer de juiste usb stick mogen ontvangen,ze kwamen net met de post binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 175758

Ik heb deze nu in de plaats gekregen http://www.verbatim-europ..._6139_0_30853__12090.html

Komt hij overeen met degene die hier besproken wordt? Het lijkt er wel op.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 175758 op 28-07-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja dat is de goede:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Nu online

NSG

Je weet niks!

Ik heb hem ook binnen, gelijk even gebenchmarkt met crystaldiskmark.
De 4K write valt me vies tegen, maar buiten dat vind ik het een mooi resultaat, in elk geval veel beter als de vorige stick.

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/5013d6bebf02b/5013d6bebec2a-1000MB.PNG

Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads5/5013d6b40de4b/5013d6b40da78-100MB.PNG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ook mensen die er al meer dan 1 hebben ontvangen en dan niet in een envelop maar als pakket?

Ik ken overigens maar 1 USB 3.0 stick met goede 4k waardes (5-6mB/s) en dat is de kingston ultimate V1 of V2 (ik dacht V1)

Dat deze slecht zou zijn in random writes verwachtte ik wel, maar ik ga er truecrypt containers/mkvtjes op wegschrijven dus geen last van :D

[ Voor 59% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 28-07-2012 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:31
Heb inmiddels ook de goede stick ontvangen, komt alles toch nog goed :)

Goede stick

[ Voor 40% gewijzigd door Puch-Maxi op 28-07-2012 17:19 . Reden: Dit is de goede ]

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadzuric50
Anoniem: 195780 schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 16:42:

[...]

Inderdaad, op de 4k gaan zij allemaal nat
Ook deze die ik zelf heb haalt mooie 4k scores.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Dat is ook een aardige stick zo te zien :-)

Alhoewel ik slechte verhalen hoor over het gebruik van die stick op USB 2.0 poorten, hoe zit dat bij jou? Anders bestel ik daar wel ff een 64GB van.

[ Voor 63% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 28-07-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 25-06 14:22
Pfft, m'n laptop was zo onder de indruk van de stick dat deze meteen BSOD-de. ;( Na herstart werd de stick wel herkend, maar op geen enkele manier kreeg ik deze gemount. Uiteindelijk na systeemherstel gedaan te hebben werkte het weer. :P

Nou ja, de resultaten met FAT:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ji0RZrW8T7MgxYmzXLMoRznb/full.png

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0Burner0
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-06 22:23
Puch-Maxi schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 16:24:
Heb inmiddels ook de goede stick ontvangen, komt alles toch nog goed :)

[afbeelding]
Hier ook twee gekregen (twee besteld).
Heb de oude mogen houden :)

Edit: Wel een beetje jammer van de flyer stem op ons als beste webshop |:(
Oplossing was goed communicatie was RUK.

[ Voor 15% gewijzigd door 0Burner0 op 29-07-2012 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ben er tevreden mee hoor,die snelheden zijn toch prima,naar mijn mening dan en voor dat geld,jammer alleen inderdaad dat het zo'n moeite koste(vele inspanningen van medetweakers hier!).

Bij mediamarkt online bestel ik in ieder geval niet weer wat!Daarvoor is er teveel verkeerd gegaan daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor diegene die de oude sticks mochten behouden, de vraag:
Hadden jullie voor de massamail al een ticket geopend of de toezegging gekregen de oude sticks te mogen behouden ?
Wat hebben jullie op de massamail geantwoord ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Anoniem: 49530 schreef op zondag 29 juli 2012 @ 16:50:
Voor diegene die de oude sticks mochten behouden, de vraag:
Hadden jullie voor de massamail al een ticket geopend of de toezegging gekregen de oude sticks te mogen behouden ?
Wat hebben jullie op de massamail geantwoord ?
Al veeeeeel eerder een ticket geopend, ik ben er vrij zeker van dat ik de eerste was die een ticket heeft geopend. Achteraf om vragen kan je altijd proberen maar slaat verder nergens op natuurlijk.

Hetgeen mij het meeste dwars zat was dat mediamarkt ermee weg ging komen dat mensen zonder dat ze het wisten expres een verkeerd product in huis hadden gekregen. Die massamail is daarmee een oplossing voor het echte probleem. Iedereen heeft daarmee namelijk zelfs na het al lang in gebruik nemen van de stick, de kans gekregen die om te wisselen (geheel kosteloos en op risico van mediamarkt bij het terugsturen!!).

Er waren voorvechters die het wel zagen, en ervoor 'vochten' en daarbij vaak stuitten op een slechte service van het bedrijf, maakt het bedrijf dus goed door die mensen de extra service te geven van het behouden van de oude sticks. Als jij niet tot deze groep behoort, heb je daar dus totaal geen recht op. Helaas zijn er mensen bij die wel hebben gevochten maar er geen extra voor krijgen, dan begrijp ik dat ze dat minder leuk vinden, maar van mijn kant uit boeit het me niet veel, ik heb die extra sticks gewoon gedoneerd, trage meuk had ik toch al wel genoeg :P

Dan nog de mensen die al eerder geld terug hebben geaccepteerd, dat is deels hun eigen fout geweest en dan kan je niet zozeer stellen dat die nog recht hebben op de deal 'achteraf' daar het een eigen keuze was om er geen probleem van te maken of op zijn minst te wachten tot de voorvechters een deal wisten te krijgen. Het zal die mensen nu achteraf ook niet zo heel veel uitmaken gok ik zo. Alhoewel, postcodeloterij net opzeggen omdat je er toch geen heil in ziet of 'die ijsjes die ik soms win' niet zo belangrijk voor je zijn en een week later valt de straatprijs is het toch wel balen.

En dan heb je als laatste nog de kleine groep die geld terug door hun strot geduwd kregen zonder dat ze dat wilden, dat is de enige echt benadeelde partij geweest in deze actie.

EDIT: Ja, we kregen eerst een mailtje met 'je hebt gewonnen, je krijgt je sticks, en die prutdingen, die mag je ook houden' daarna nog een belletje erachteraan, en uiteindelijk pas de massamail die elke besteller heeft ontvangen.

[ Voor 8% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 30-07-2012 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc-mechanic
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-06 21:20
en toch zoals ik al eerder in mijn bericht vermelde kan het nog gekker
ik was 1 van de eerste die zijn usb sticks terug heeft gestuurd
maar toen het bericht kwam dat deze vervangen gingen worden heb ik
een nieuwe ticket aangemaakt om opheldering te vragen
nieuw bericht ontvangen met de keuze houden/omruilen/geld terug
heb ik alsnog voor omruilen gekozen wat ik op dat moment nog niet
wist dat mm het bedrag al had terug gestort
hier heb ik ook weer een melding van gemaakt dat ik al voor omruilen had gekozen
nieuw bericht:

In de email die u anderhalve week geleden van ons ontvangen heeft, hebben wij u geinformeerd dat u 2 nieuwe usb-sticks van ons gaat ontvangen.
wij hebben u ook verzocht de verkeerde sticks te retourneren naar het adres dat in de mail vermeld staat.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team
ik denk ok, geen probleem alleen de usb sticks kwamen niet
geld terug usbsticks terug probleem opgelost voor mm
maaarrrr
na nogmaals te hebben gevraagd waar de usb sticks bleven(dit alles via mail webshop)
gisteren verstuurd , vielen alsnog vanmorgen jaja
2 x de goede usb sticks op de mat nou jullie weer
maar ik ben ook de slechtste niet alsnog weer een mail verstuurd
met mijn hartelijke dank voor de goede maar moeizame medewerking
en ook aangeboden om toch de 2 x18 euro te willen betalen waar zij
ook recht op hebben zo ben ik dan ook wel weer
_/-\o_ 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:23
Vage shizzle inderdaad, heb de verkeerde stick nog in mijn auto in een envelop liggen om terug te sturen, krijg net een bubbles ding binnen met de goede snelle stick er in. Nu nog even een USB 3.0 moederbord scoren :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
:P En ik nog altijd wachten op mijn vervangende sticks, zonder oude sticks, zonder geld.

Tjah ;-) Zie het nog wel komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-06 23:34
TWeaKLeGeND schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 22:44:
:P En ik nog altijd wachten op mijn vervangende sticks, zonder oude sticks, zonder geld.

Tjah ;-) Zie het nog wel komen
Trage stick kopen voor 'special price'? O-)

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 195780 op 01-08-2012 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 195780 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 03:09:
Voor ~€15,- heb je toch ook een USB3 insteekkaartje. :?
Jawel maar deze stick is natuurlijk een extreem goede reden om een heleboel dingen te vervangen nu hè O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-06 11:27

duderuud

Sliden is koel

Ik moet een nieuwe Macbook Air kopen...2011 versie heeft nog geen USB 3.0 ;)

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn018
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 20:24
pc-mechanic schreef op dinsdag 31 juli 2012 @ 14:19:
en toch zoals ik al eerder in mijn bericht vermelde kan het nog gekker
ik was 1 van de eerste die zijn usb sticks terug heeft gestuurd
maar toen het bericht kwam dat deze vervangen gingen worden heb ik
een nieuwe ticket aangemaakt om opheldering te vragen
nieuw bericht ontvangen met de keuze houden/omruilen/geld terug
heb ik alsnog voor omruilen gekozen wat ik op dat moment nog niet
wist dat mm het bedrag al had terug gestort
hier heb ik ook weer een melding van gemaakt dat ik al voor omruilen had gekozen
nieuw bericht:

In de email die u anderhalve week geleden van ons ontvangen heeft, hebben wij u geinformeerd dat u 2 nieuwe usb-sticks van ons gaat ontvangen.
wij hebben u ook verzocht de verkeerde sticks te retourneren naar het adres dat in de mail vermeld staat.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team
ik denk ok, geen probleem alleen de usb sticks kwamen niet
geld terug usbsticks terug probleem opgelost voor mm
maaarrrr
na nogmaals te hebben gevraagd waar de usb sticks bleven(dit alles via mail webshop)
gisteren verstuurd , vielen alsnog vanmorgen jaja
2 x de goede usb sticks op de mat nou jullie weer
maar ik ben ook de slechtste niet alsnog weer een mail verstuurd
met mijn hartelijke dank voor de goede maar moeizame medewerking
en ook aangeboden om toch de 2 x18 euro te willen betalen waar zij
ook recht op hebben zo ben ik dan ook wel weer
_/-\o_ 8)7
Oh dus jij krijgt je sticks gewoon gratis?

Ik heb ongevraagd mijn geld teruggekregen (toen ik om ruilen vroeg), en ze weigeren me nu iets te sturen. Ze zeggen we hebben het geld teruggegeven dus koopcontract is ontbonden. Belachelijk dat mediamarkt gewoon ff het koopcontract ontbind. Ik heb aangeboden om het bedrag dat ik in eerste instantie betaald had (24 euro + 1,90 verzendkosten) weer te willen besteden voor alsnog de juiste stick (dus eigenlijk gewoon de initiele bestelling herhalen). Maar ze zeggen dat de kortingsperiode nu voorbij is. Echt belachelijk van mediamarkt, maken ze 2 fouten, moet ik er voor opdraaien terwijl andere klanten de sticks wel gewoon gratis ontvangen - ik snap er niks meer van.
Welk e-mail adres heb je gebruikt voor jou contact? De persoon die steeds op mijn tickets antwoord is volgens mij gewoon beetje gehandicapped ofzo - misschien moet ik gewoon een andere connectie hebben bij mediamarkt zodat het eindelijk fatsoenlijk afgehandeld kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn018
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-06 20:24
Anoniem: 195780 schreef op woensdag 01 augustus 2012 @ 16:41:
[...]

Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar bel anders even met een persoon van vlees en bloed.
Dan kun je de hele frustrerende ervaring in alle rust (vooral in rust!!) uitleggen en dat je min of meer met een voldongen feit bent geconfronteerd en dat je bezwaar op dat moment totaal genegeerd werd.
Jij hebt de koop niet ontbonden, dat heeft MM gedaan. :X
Dat heet intimidatie, je hebt je laten afbluffen en dat is niet netjes van MM. :+
Customer support webshop bellen dus.
Ja, je hebt helemaal gelijk. Maar ik ben meer een mail-type jammer genoeg. Maar als ik echt nog wil krijgen wat ik verdien (en dat is wat ik toen besteld heb, voor de prijs die ik toen betaald heb) zal ik waarschijnlijk toch moeten bellen - dat zal ik niet ontkennen :-)

Maar het is nooit slecht om eens te kijken hoe anderen het hebben aangepakt. Mede om als argument te gebruiken in de zin van dat niet alle klanten gelijk behandeld worden (om argument van mediamarkt zoals ''maar dit is nu eenmaal het beleid'' te weerleggen)

Ik zal morgen bellen, ben benieuwd hoe dat gaat :-)
---
*edit* misschien kan ik ook gewoon weer langsgaan bij de mediamarkt morgenmiddag. Face to face is misschien nog beter als telefonisch. Dan is hoe jij het zo mooi noemt "persoon van vlees en bloed" ook nog eens fysiek/visueel aanwezig :-)

[ Voor 9% gewijzigd door Martijn018 op 01-08-2012 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc-mechanic
voor martijn:
ik heb veel gereageerd op de webshop met mijn mediamarkt account
zij kunnen dan ook hier op gelijk reageren
en over de gratis usb scticks het laatste nieuws:

Woensdag 1 augustus 15:42 door Media Markt Online
Geachte meneer .......,

Wij waarderen het zeer dat u in dit uitzonderlijke geval aanbied uw geretourneerde bedrag nogmaals aan ons wilt overmaken. Echter kunnen wij in dit geval geen losse betaling ontvangen zonder dat hiervoor een order plaats vind. U heeft de USB sticks namelijk al in uw bezit. Gezien uw eerlijkheid en uw hernieuwde vertrouwen in Media Markt Online, doen wij u in dit geval de USB sticks cadeau. Gezien het feit dat u ook actief bent op Tweakers fora, zien wij natuurlijk ook graag een positieve reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt Team

dus dat ik een x tweakers forum heb genoemd in een bericht
zal misschien ook wel geholpen hebben

enja ik ben nu heel positief O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadzuric50
Ik schreef eerder dat ik ipv de 3 gekochte, er maar 1 ontvangen had in een enveloppe met een onbekende naam er op (wel mijn adres).
Vandaag de 3 ontvangen, nu dus het ticket aangevuld met de vraag wat er met de extra stick moet gebeuren.

Anyway.. erg blij met de sticks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik zit nog altijd zonder sticks en zonder geld :P Morgen toch maar weer belletje aan wagen als ik dan nog niks binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Net terug van vakantie en er zat een leuk cadeautje in de brievenbus.. de juiste stick :D
Eind goed, al goed.. al heeft het wel ff geduurd !

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc-mechanic
mazzelaar haha
maar ff zonder flauwe kul
ben wel benieuwd naar het resultaat
b.v
hebben de mensen die hier gereageerd hebben ook daadwerkelijk de sticks gekregen
misschien kan iemand ff een polletje maken?
wel of niet gekregen
moet nog krijgen
helemaal nog geen reactie gehad
ben na alle rompslomp toch wel tevreden met deze oplossing
hmm lijkt al wel een pol ;)
edit;
zo te tien lijkt iedereen tevreden wat ik me niet kan voorstellen
maarja het is niet anders doe er maar een slot op dan 8)7

[ Voor 15% gewijzigd door pc-mechanic op 07-08-2012 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik wacht nog :P had niet gebeld maar gereageerd op mijn ticket, en kreeg als antwoord dat ik nog antwoord zou krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Zojuist van de telefoon:

U bent helaas niet de enige die ze nog niet heeft ontvangen, ze zijn wel verzonden, waarschijnlijk iets misgegaan na verzending, we houden u op de hoogte bla bla, excuses, niet met lege handen, etc etc.

Dus ik vraag om een tracking code:

We versturen deze producten met briefpost.

Ja maar, mijn eerste verkeerde zending had gewoon een tracking nummer, waarschijnlijk omdat het om 3 exemplaren ging.

Oh, ja, nou we houden u op de hoogte via de ticket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edf
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 21-09-2022

edf

Ik zit ook ook steeds op mijn stick te wachten en ben al zover dat ik mijn rechtsbijstandverzekering heb ingeschakeld.
Mediamarkt komt steeds afspraken met mij niet na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Verklaar je nader?

Ik heb nu ruim een maand na bestellen nog steeds geen USB sticks, en ik heb al 3-4x gehoord dat ze 'uiterlijk DAN en DAN komen' etc. Die 'afspraken' worden onder andere niet nagekomen. Ook krijg ik af en toe aan de telefoon bijvoorbeeld te horen dat ik 'vandaag nog' antwoord zal ontvangen maar vaak krijg ik het dan 1-2 dagen later of zelfs nooit.

Nu zijn ze nogal vaag over wat de volgende stap is die ze zullen ondernemen. Als ze nou zeggen tjah we hebben ze niet meer maar we zullen wederom een batch bestellen en je hoort het zodra die batch binnen is, bijvoorbeeld, dan is dat een duidelijk verhaal. Maar nu hoor ik dat het bij het hoofdkantoor ligt om te kijken wat er precies gedaan word om ons 'niet met lege handen te laten staan.'

Ik ben nog wel bereid het even af te wachten maar ik kan heel goed begrijpen dat meneer hierboven het al zat is.

[ Voor 20% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 10-08-2012 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 195780 op 10-08-2012 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Daar heb je een punt, alhoewel hij aangeeft dat mediamarkt keer op keer beloftes niet nakomt kan ik me heel goed voorstellen over welke beloftes hij het heeft ;-)

Het word tijd dat ik voor mezelf ook maar eens een ultimatum stel, eens even over nadenken wanneer ik tijd heb om wat meer te zeiken.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octium
Op 13-7 werd aangegeven dat de week erop overgegaan zou worden tot uitlevering van de juiste stick. Zowel telefonisch als per email.

Op 23-7 had ik niets ontvangen en stuurde nogmaals een bericht naar mm.netherlands.internet@media-saturn.com. Ene mv. multi channel coordinator antwoordde dezelfde dag met "Zojuist heb ik navraag gedaan bij onze afdeling inkoop. De juiste stick wordt volgende week bij u geleverd.Er moest een nieuwe voorraad geleverd worden.Nogmaals excuses voor het ongemak."

Op 7-8 heb ik nog niets mogen ontvangen (was dus duidelijk een zoethoudertje) en stuurde mevrouw Multi Channel Coördinator nogmaals een berichtje om na te vragen wat de status was, helaas kreeg ik tot op heden geen antwoord en heb ik ook nog steeds geen juiste USB stick.

Op 9-8 dan maar een email naar contact@mediamarkt.nl en nog maar een keer vragen waarom het allemaal NOG niet afgehandeld is. Het laat zich raden dat ik heden nog geen email terug heb. Ze zwijgen ineens lijkt het. Snap echt niet dat mediamarkt zich nu weer zo laat kennen. Lijkt we of er iemand terug is van vakantie die weer roet in het eten aan het gooien is. Ze waren net goed bezig, nu is het weer het zelfde drama als dat het was.

De aangetekende brief die ik naar aanleiding van de affaire heb gestuurd naar MMS online in rotterdam leek niet aangekomen te zijn volgens track en trace. Heb een formulier in moeten vullen, waarmee post een onderzoek is begonnen. 10 werkdagen zouden ze nodig hebben. Natuurlijk ook hier na 10dagen geen reactie, wel een case nr. Deze week maar eens navraag gedaan en werd ik eindelijk teruggebeld door een dame van de post. Ja we hebben de ontvangende partij een brief gestuurd om te kijken of ze het wel of niet ontvangen hebben. Dat snapte ik natuurlijk niet, jullie hebben toch een tracking systeem???? Ja maar dat ging weleens fout, bijv vergeten te scannen.... Het navragen duurt langer dan 10dagen. De dame had er al lange tijd op aangedrongen dat die 10dagen eens aangepast moest worden op het berichtje dat je van hun krijgt. Als ze geen reactie zou krijgen dan zouden ze "tot uitkeren" overgaan. Vroeg natuurlijk gelijk wat ze daarmee bedoelde, of dat ze dan de portokosten (7.5eur) terugsturen. Nee dan keren ze een standard bedrag uit van 50eur ! whow dat was nog eens positief, zou ook al weer een mooie compensatie zijn. Gelijk de dame ook maar mijn menig gegeven over track en trace, dat het erg slecht is, je kunt uit de info die er staat namelijk niet afleiden wat er aan de hand is. De verwachte datum wordt door de computer automatisch opgehoogd zolang er niet is gescand, maar blijkbaar niet meer dan 4 dagen lang. Ja ze wist van de problemen en ze waren aan het werk om het allemaal te verbeteren. Ze was duidelijk getrained in ja ik begrijp u te zeggen ....

Nu wacht ik nog even wat de post gaat zeggen. Ga nog een keer een bericht sturen naar alle email addressen en een bericht toevoegen aan het ticket. Als dat niets brengt, ga ik de rechtsbijstand inschakelen. Dan gaat het mss online gegarandeerd veel meer werk en geld kosten dan de stick waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Wel een mooi leermoment, de verwikkelingen van Octium.

Kort samengevat: Je besteld een stick voor een belachelijk lage prijs, maar krijgt een andere goedkopere stick.
Je hebt recht op de stick die je besteld hebt, daartoe ga je een gesprek aan met de mediamarkt, met als doel de goede stick te krijgen.

Octium pakt het echter anders aan en is meteen goed van leer getrokken, mails vlogen de mediamarkt om de oren, alsmede een aangetekende brief. Het is niet gek dat er dan een file over je komt, met een rode vlag.

Resultaat van dat alles. Octium heeft niet zijn stickie, heeft een hoop sores aan zijn kop, en is superboos (want anders ga je niet zitten dreigen met advokaten).

Kijk, als je nu een telefoon had besteld voor 200 euro, en ze hadden je een baksteen gestuurd, ok. Maar voor zo een lullig stickie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octium
Reepje schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 14:50:
Wel een mooi leermoment, de verwikkelingen van Octium.

Kort samengevat: Je besteld een stick voor een belachelijk lage prijs, maar krijgt een andere goedkopere stick.
Je hebt recht op de stick die je besteld hebt, daartoe ga je een gesprek aan met de mediamarkt, met als doel de goede stick te krijgen.

Octium pakt het echter anders aan en is meteen goed van leer getrokken, mails vlogen de mediamarkt om de oren, alsmede een aangetekende brief. Het is niet gek dat er dan een file over je komt, met een rode vlag.

Resultaat van dat alles. Octium heeft niet zijn stickie, heeft een hoop sores aan zijn kop, en is superboos (want anders ga je niet zitten dreigen met advokaten).

Kijk, als je nu een telefoon had besteld voor 200 euro, en ze hadden je een baksteen gestuurd, ok. Maar voor zo een lullig stickie.
Het is voor mij puur een principe kwestie geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 26-06 17:54
Octium schreef op zaterdag 11 augustus 2012 @ 15:33:
[...]Het is voor mij puur een principe kwestie geworden :)
Probeer je principes toch soms aan de kant te zetten, je hebt vooral jezelf ermee. Het leven is te kort voor dit soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Precies :-)

Ik ben zelf vrij laid back (tenzij het om een substantieel bedrag gaat EN de instantie/winkel niet bereid is te communiceren) en het is meer een kwestie van laten merken dat ze niet zomaar alles kunnen flikken. In dit geval was het dus zo dat als wij er niet waren al die mensen die het niet in de gaten hadden dat ze 'opgelicht' waren. Zou dat erg zijn voor die mensen? Waarschijnlijk niet. Horen grote winkels er zomaar mee weg te kunnen komen? Ik vind dus van niet. En een zooi belletjes en mailtjes heb ik daar met plezier voor over. Nu het enkel nog om mijn eigen exemplaren gaat die ik nog zal moeten krijgen, stuur ik elke week even een reminder en wacht ik het rustig af tot ik vind dat ik genoeg heb gewacht en dan begint de cyclus weer opnieuw, alhoewel ik inmiddels al weer betere sticks heb en deze helemaal niet meer 'wil' :P

[ Voor 7% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 12-08-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vandaag uiteindelijk de juiste stick ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Nog niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Hier ook nog steeds niks... Ze zijn het aan het uitzoeken zeggen ze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octium
vandaag per email:
van no-reply@mediamarkt.nl 16:08
Geachte Tweaker

Als bijlage treft u de ontvangstbevestiging van het door u verzonden product aan.

Met vriendelijke groet,

Het Media Markt team
http://www.mediamarkt.nl/contact

En om 18:15
Geachte meneer/mevrouw,

Uw bestelling is nogmaals door ons naar u verzonden. Helaas is ook deze niet bij u aangekomen.

Helaas hebben wij het artikel niet meer op voorraad. Om deze reden kunnen wij het artikel helaas niet nogmaals naar u verzenden. Wij zullen het aankoopbedrag terugstorten op uw rekening. Dit bedrag zult u binnen 5 werkdagen ontvangen.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij hopen u bij deze voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

x y
Uw Media Markt team

Wat moet hier weer mee? Kan echt niet geloven dat ze van zoveel mensen de stick kwijt zijn geraakt bij de post. Vroeg me af of het niet komt doordat ik de stick heb besteld en heb laten bezorgen bij media markt. Misschien liggen er daar nu een berg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rikadoo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Iemand nog een stick over? Heb wel interesse. Zag nu ook op Paradigit een stick van 32GB, helaas USB 2.0.

AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Ik heb OOK mijn eerste sticks laten bezorgen bij MM en heb als eerste geklaagd, ook als praktisch eerste te horen gekregen telefonisch dat ik nieuwe sticks zou krijgen. Misschien dat er nooit iets naar MM ophalers is verzonden? Ik heb ze ook al om een tracking code gevraagd net zoals ik bij eerste levering kreeg maar dat deden ze niet werd er verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodlan
  • Laatst online: 10-06 23:27
Hier ook nog steeds niet de juiste ontvangen. De verkeerde stick al ruim een maand geleden retour gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octium
Ik geef ze nog een paar dagen te reageren op mijn email. Daarna is het echt menens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Octium schreef op dinsdag 21 augustus 2012 @ 20:33:
Ik geef ze nog een paar dagen te reageren op mijn email. Daarna is het echt menens.
Neem aan dat je reeds vergaande gesprekken hebt gehad met je advocaat nu over de komende rechtszaak? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octium
YES !!!! Chapeau voor Mediamarkt !!! Gelukkig heeft Mediamarkt ook medewerkers die luisteren en zich niet laten kennen richting hun klanten.

Vandaag dan toch een envelope van "Fiege post" ,dagstempel 28-8-2012 met daarin de echte USB 3.0 stick.
Voel me nu ineens wel ongemakkelijk, en de oude stick mogen behouden, en geld terug voor de oudestick, en een nieuwe stick, en 50eur terug van de Post omdat onderzoek definitief niet heeft kunnen aantonen waarom de aangetekende brief niet was aangekomen....

Eind goed al goed!

ps. zijn er nog meer mensen die toch nog een stick gekregen hebben?

• TWeaKLeGeND
Ik heb nog altijd niks, en ben weer doorverwezen naar contact@ ik heb gereplied dat ik het belachelijk vind dat ik weer een klacht neer moet gaan leggen bij het hoofdkantoor, maar heb dit de dag erna toch maar OOK gedaan, zal morgen maar weer eens een belletje wagen

Wat is dat fiege post? is dat een bedrijf, of gewoon aparte naam van de afzender werkzaam bij MM?

[ Voor 15% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 30-08-2012 19:58 ]

• Danny the dog
TWeaKLeGeND schreef op donderdag 30 augustus 2012 @ 19:56:
...
Wat is dat fiege post? is dat een bedrijf, of gewoon aparte naam van de afzender werkzaam bij MM?
Ze hebben in ieder geval n pakkende slogan 'Fiege biedt precieze levertijd'... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Ik heb zojuist mn ticket maar weer aangevuld, heb nog niks ontvangen! 3 weken geleden zouden ze uitzoeken waar de vertraging vandaan kwam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Niet gechecked... kale info, dagaanbieding:

1 DayFly - Corsair 32GB USB 3.0 - 220/55 MB/sec voor € 29,99

[Edit] Blijkt niet zo'n knaller van een prijs...
Zie Zer0 in "Algemeen korting en aanbiedingen topic - deel 2"

[ Voor 29% gewijzigd door Danny the dog op 09-09-2012 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Een reply op mijn ticket dat ik alsnog de sticks geleverd zal krijgen.. Ben benieuwd

[ Voor 91% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-09-2012 14:31 ]

• TWeaKLeGeND
Inmiddels ook een email dat de sticks deze week geleverd zullen worden en wel op mijn huisadres ipv bij filiaal.

En enkele uren later inderdaad een verzendmailtje, lijkt er heel sterk op dat er maar 1 stick (ipv3) verzonden is gezien het gewicht en de factuur als bijlage geeft er ook maar 1 aan, en ook de trackingcode geeft toch echt het filiaal aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodlan
  • Laatst online: 10-06 23:27
Ik heb hem deze week eindelijk ontvangen.

• TWeaKLeGeND
Ik kreeg vorige week te horen dat ik:

Mijn geld terug zou krijgen en enkele minuten later dat..
Ik 'deze week' mijn 3 sticks op huisadres zou ontvangen en enkele uren later..
Een mailtje van het systeem dat er een pakje onderweg was naar MM filiaal met 1 exemplaar

Heb om uitleg gevraagd en kreeg te horen 'negeer dat mailtje gewoon het gaat gewoon naar je huisadres, maar omdat ik 2 mailtjes kreeg met uitnodiging tot af komen halen ben ik toch gaan kijken, en ja inderdaad lag er 1 exemplaar op me te wachten.

Ik heb dit wederom gecommuniceerd naar mijn inmiddels 'vaste contactpersoon' en de dame in kwestie wist me te verzekeren dat er echt gewoon 3 naar mijn huisadres zouden komen en ik vanwege alles dat er tot nu toe mis was gegaan de 4e dan maar ook moest houden. En vandaag kwam dan eindelijk een envelop van fiegte logistics o.i.d. met een mediamarkt tape dichtgeplakt, met 3 exemplaren.

Chapter closed :-)

• Danny the dog
TZC-T1-FX schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:35:
Hallo tweakers,

Ik kwam ineens een USB 3.0 drive van 32GB tegen voor slechts 18 euro in de pricewatch!

Normaal kosten die dingen rond de 45 euro.

pricewatch: Verbatim Store'n'Go USB 3.0 32GB Blauw

Durft iemand ze te bestellen? :9~
Eind goed.. al goed? :+

Het heeft me toch ff n tijdje geduurd zeg!! ;)

• TWeaKLeGeND
;-)

Ik vermoed dat nu inmiddels de meeste mensen voorzien zijn, ik was inmiddels van plan mijn sticks direct weer te verkopen omdat ik alweer snellere sticks heb gekocht, maar ik denk ze toch maar voor backups te gaan gebruiken nu

• Danny the dog
Ach, het zijn fijne sticks.
Een 10GB mkv heb je in n paar minuutjes overgetankt, terwijl dat normaliter een half uur duurde.
Dus, ideaal om de 3D spulletjes op de niet-3D vaardige mediaspelert af te spelen :P

Ik heb ook voor de prijs van 2 snelle sticks (2 x 18 + 1,95 = 37,95) welgeteld DRIE snelle sticks ontvangen én de 2 'trage' mogen houden :P
Dus, ff tellen, 2 x traag a € 17,- en 3 x snel a € 44,- = € 166,-
Voordeel is dus € 128,- op n aankoop van € 38,- :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er zijn zoveel sticks heen en weer gestuurd en er was zoveel miscommunicatie. Sticks die kwijt raakten. Mensen die wel hun trage stick moesten opsturen, anderen die dit niet hoefden.

Het was waarschijnlijk een stuk goedkoper voor de MM geweest, om direct toe te geven dat er een fout was gemaakt. Dit in plaats van het proberen te verdoezelen met het opsturen van de trage sticks, met de grote barcode-sticker erop van de snelle sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
Toen ik dit weekend thuis kwam van vakantie kon ook ik mn stick afhalen bij de buurvrouw...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
Precies, zo hoort het, dit is een aanbieding, ook netjes incl verzendkosten :-) deze stick voor 18 euro neerzetten is geen aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Jammer dat het al uitverkocht is. Had ik graag gewild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Het is alleen wel jammer dat deze usb stick waar iedereeen zich zo druk over maakt nauwelijks sneller is als een usb 2.0 stick...
Wil je een usb 3.0 stick die daadwerkelijk gebruik maakt van de snelheid van 3.0 dan betaal je daar ook echt wel een stuk meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Meessen schreef op dinsdag 11 december 2012 @ 12:54:
Jammer dat het al uitverkocht is. Had ik graag gewild.
Ik heb er nog een liggen in de verpakking, nieuw en ongebruikt.
Mocht je interesse hebben kan die wel in een enveloppe naar je toe komen voor de 13 euro die Saturn er voor vroeg.

DM me maar als je interesse hebt.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste