Nog steeds niks ontvangen, maar wat een sneue oplichtersbende die Mediamarkt.
Wanneer je iets verkoopt ga je een overeenkomst aan met iemand. De MM biedt product A aan voor prijs X, ik zeg akkoord (dan heb je dus een overeenkomst) en maak het geld over. De MM heeft vervolgens de plicht om product A te leveren. Nu denken ze blijkbaar dat ze ook wel product B kunnen opsturen en als ik het niet goed vind, nou dan krijg je toch je geld terug? Easy way out! Nee, zo werk het niet MiserabelMarkt.
Wanneer je iets verkoopt ga je een overeenkomst aan met iemand. De MM biedt product A aan voor prijs X, ik zeg akkoord (dan heb je dus een overeenkomst) en maak het geld over. De MM heeft vervolgens de plicht om product A te leveren. Nu denken ze blijkbaar dat ze ook wel product B kunnen opsturen en als ik het niet goed vind, nou dan krijg je toch je geld terug? Easy way out! Nee, zo werk het niet MiserabelMarkt.
Ding zit in een blisterverpakking, niet in een doosje. Dat je het eruit gehaald hebt, zien ze dus altijd en groot kans dat ze ook even controleren of je wel hetzelfde product hebt teruggestuurd. Dan krijg je natuurlijk je geld niet meer terug. Los daarvan als het wel zou lukken, dan naai je uiteindelijk weer iemand anders ermee, indirect.Freekers schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 20:05:
Aangezien 't artikelnummer hetzelfde is moet dat geen probleem zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door Atomsk op 06-07-2012 21:38 ]
_██_
(ಠ_ృ)