Op verzoek verwijderd
"Opgepakt" is nogal overdreven imho. Er staat 1 forum post met 1 antwoord. Had frontpage nieuws verwachtVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 05:22:
Ook op Hardware.info wordt het probleem eindelijk opgepakt.
Nickname does not reflect reality
Verwijderd
Nou die gene die het antwoord heeft gegeven is ook niet helemaal lekker volgens mij.
Zou het een MM medewerker zijn
Zou het een MM medewerker zijn
de USB stick is nu helemaal verdwenen van de mediamarkt website. Volgens mij zien ze in dat ze er te veel terug krijgen :-)
*edit*
en nu hij is weer terug...
*edit*
en nu hij is weer terug...
[ Voor 14% gewijzigd door Martijn018 op 11-07-2012 17:46 ]
http://www.mediamarkt.nl/...,10259,350591,298771.html
Hij staat enkel op "tijdelijk uitverkocht" (was van korte duur)
Hij staat enkel op "tijdelijk uitverkocht" (was van korte duur)
[ Voor 9% gewijzigd door NSG op 11-07-2012 14:46 ]
Hier ook, maar zag hem eerder inderdaad op Tijdelijk Uitverkocht. Rare gang van zaken dit alles, slecht gespeeld door zo'n groot bedrijf als MediaMarkt
Ok.... en nu gaan ze echt te ver!
Krijg net een reactie binnen van MM, waarin ze zeggen dat het artikel dat ze nu voor € 44,- aanbieden het juiste is. Dat is dus nog stééds artikel 1161107 en nog steeds dezelfde info etc etc.
Dit, terwijl hierboven het bewijs staat dat als je de stick voor € 44,- besteld, je ook nú nog de trage V3 krijgt.
Krijg net een reactie binnen van MM, waarin ze zeggen dat het artikel dat ze nu voor € 44,- aanbieden het juiste is. Dat is dus nog stééds artikel 1161107 en nog steeds dezelfde info etc etc.
Dit, terwijl hierboven het bewijs staat dat als je de stick voor € 44,- besteld, je ook nú nog de trage V3 krijgt.
Zie hieronder de reactie van MediaMarkt....db87 schreef op dinsdag 10 juli 2012 @ 17:22:
...
Ik ben zo eigenwijs geweest om afgelopen weekend de USB-stick nogmaals te bestellen maar dan voor de volle 44 euro. Vandaag pakketje aan de deur. 3x raden welke USB-stick ik heb ontvangen? Inderdaad weer de verkeerde usb-stick.
...
Wat moet je nou nog met zo'n asociale opstelling?Geachte meneer,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Bij de dagaanbieding wat u heeft besteld, stonden de verkeerde
productspecificaties. Het artikel dat momenteel met die specificaties
op de website staat voor 44 euro is juist.
Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling om te ruilen.
U kunt het artikel wel retourneren, zodat u het volledige aankoopbedrag
retour ontvangt.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
[ Voor 19% gewijzigd door Danny the dog op 11-07-2012 14:44 ]
Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....
Verwijderd
Het enige verschil nu is dus de prijs, ze willen de sticks gewoon niet voor 18 euro van de hand doen.
Terwijl wij een overeenkomst hebben liggen waarmee zij verplicht zijn dit product te leveren voor die prijs.
Het enige wat zij nu doen ios zichzelf nog meer in de problemen brengen.
Ik zit er aan te denken om mijn rechtsbijstand verzekering in te schakelen.
Terwijl wij een overeenkomst hebben liggen waarmee zij verplicht zijn dit product te leveren voor die prijs.
Ik zit er aan te denken om mijn rechtsbijstand verzekering in te schakelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2012 15:03 ]
Nou.... wanneer de periode van 14 dagen omruiltijd voorbij zijn, zit jij echter in de problemen.Verwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 14:51:
Het enige verschil nu is dus de prijs, ze willen de sticks gewoon niet voor 18 euro van de hand doen.
Je hebt dan officieel geen recht meer op geld terug en zit vanaf dan met een slome stick (of meerdere) die je eigenlijk niet wou.
Ik ben bang dat MM zich toespeelt op dat scenario en de boel zo lang rekt totdat iedereen zijn/haar geld terug heeft gevraagd.
Die doen toch niks in zulke zaken, omdat de kosten voor het opstarten van een procedure vele malen hoger zijn dan het geleden 'verlies'. Je kunt hoogstens het voorstel krijgen dat de rechtsbijstand je de 18 euro vergoedt uit coulance.Ik zit er aan te denken om mijn rechtsbijstand verzekering in te schakelen.
[ Voor 50% gewijzigd door Danny the dog op 11-07-2012 15:07 ]
Verwijderd
Je moet gewoon de stick terug sturen en zij mogen niet zonder jou toestemming je geld terug geven, je hebt nog steeds je koop overeenkomst waarin staat dat zij de juiste stick moeten leveren.
Onze zaak is het inderdaad om de stick op tijd terug te sturen.
Onze zaak is het inderdaad om de stick op tijd terug te sturen.
http://www.consumentenaut...verkeerd-product-geleverd
Let wel, dat er in dit geval geen wettelijke verplichtingen zijn vanuit de kant van de consument, wij hebben ons product simpelweg nog niet geleverd gekregen, en hoeven helemaal niks terug te sturen dat mediamarkt ons ongevraagd heeft opgestuurd. Ze moeten ons kosteloos alsnog het juiste product opsturen, en dan zijn wij eventueel zo aardig het verkeerde product op hun kosten en risico te retourneren.
Je hebt hier niet te maken met een 14 dagen termijn. Dat is voor consumenten die zich bedenken, een afkoelperiode om de koop te laten bezinken en of het product te bezichtigen.
http://www.consuwijzer.nl..._s/Ongevraagde_toezending
Let wel, dat er in dit geval geen wettelijke verplichtingen zijn vanuit de kant van de consument, wij hebben ons product simpelweg nog niet geleverd gekregen, en hoeven helemaal niks terug te sturen dat mediamarkt ons ongevraagd heeft opgestuurd. Ze moeten ons kosteloos alsnog het juiste product opsturen, en dan zijn wij eventueel zo aardig het verkeerde product op hun kosten en risico te retourneren.
Je hebt hier niet te maken met een 14 dagen termijn. Dat is voor consumenten die zich bedenken, een afkoelperiode om de koop te laten bezinken en of het product te bezichtigen.
http://www.consuwijzer.nl..._s/Ongevraagde_toezending
[ Voor 4% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-07-2012 15:13 ]
Het lijkt mij dat, wat TweakLegend ook al zegt, dat die 14 dagen bedenktijd voor een product geld wat we daadwerkelijk besteld hebben. Niet voor de slome USB stick. Ik snap best dat je het verkeerde product op de bus kan doen, maar dit zijn geen foutjes meer.
Wie zegt dat men niet gewoon de verkeerde info van de site heeft gecopy-paste? Het wordt hier gepresenteerd alsof er moedwillig foute informatie op de site is gezet om flutproducten in grote getalen af te zetten. Als dat al zo zou zijn kom je daar toch nooit publiekelijk achter, hoe vaak je ook gaat mailen/bellen of noem maar op.
Stuur dat ding gewoon terug en krijg dat tientje terug. Ben je van het gezeur af.
Stuur dat ding gewoon terug en krijg dat tientje terug. Ben je van het gezeur af.
De enige kans die jullie maken is door samen in één groep aktie te ondernemen.
Lijst van mensen met namen, en adressen verzamelen, en samen een aangetekende brief versturen.
Samen kunnen jullie een lange adem hebben, en dan wordt het ook een aanzienlijk bedrag waar het om gaat.
Als jullie het individueel aanpakken, dan weet MM toch dat jullie 1 voor een afhaken, en die 18 euro voor lief nemen.
Lijst van mensen met namen, en adressen verzamelen, en samen een aangetekende brief versturen.
Samen kunnen jullie een lange adem hebben, en dan wordt het ook een aanzienlijk bedrag waar het om gaat.
Als jullie het individueel aanpakken, dan weet MM toch dat jullie 1 voor een afhaken, en die 18 euro voor lief nemen.
https://www.facebook.com/hausbrandeck
Er is moedwillig een ander product toegezonden, dit product is gemaskeerd door een handmatige label aan te brengen om zo voor te doen als het bestelde product.
In welke wereld heb je het dan over een enkel een copy-paste foutje, of een druk en zet fout? Enige verklaring waarbij mediamarkt zelf geen kwade bedoelingen gehad heeft kunnen hebben (op zijn minst in de fase van levering) is dat als de leverancier mediamarkt heeft opgelicht met de verkeerde labels, maar mediamarkt heeft al toegegeven dat ze bewust de keuze hebben gemaakt een ander product toe te sturen.
In welke wereld heb je het dan over een enkel een copy-paste foutje, of een druk en zet fout? Enige verklaring waarbij mediamarkt zelf geen kwade bedoelingen gehad heeft kunnen hebben (op zijn minst in de fase van levering) is dat als de leverancier mediamarkt heeft opgelicht met de verkeerde labels, maar mediamarkt heeft al toegegeven dat ze bewust de keuze hebben gemaakt een ander product toe te sturen.
[ Voor 4% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-07-2012 15:34 ]
Inderdaad, als het een zetfout was geweest, had je de verkeerde stick(s) ontvangen, met een verkéérd artikelnummer. In dat geval hadden ze wél 'sorry' kunnen zeggen als je aan de bel had getrokken.
Dan was t niet eens zo erg geweest, balen, maar goed.
Maar nu hebben we het over opzettelijke en toegegeven misleiding.
Dan was t niet eens zo erg geweest, balen, maar goed.
Maar nu hebben we het over opzettelijke en toegegeven misleiding.
Verwijderd
Redfish laat zich blijkbaar graag oplichten, maar wij doen dat niet, we zullen onze USB sticks krijgen!
Nou kan ik nog wel meer manieren bedenken waarop dit verkeerd had kunnen gaan.
-verpakkingsfout fabriek
-labelfout fabrikant
-groothandel die verkeerde nummer doorgeeft
-fout bij inklaring magazijn
-fout in copy-paste van de website
Met opzettelijk fout geadverteerd zou je dus zeggen: Mediamarkt denkt: ongeveer 1000 mensen hebben misschien interesse in deze USB stick à 44 euro. Laten we nu proberen van die mensen af te snoepen door dezelfde stick aan te bieden voor een veel goedkopere prijs = 18 euro. Stiekem sturen we ze een veel tragere stick en hopen dat niemand een snelheidstest doet = extra omzet voor ons en goed imago, want Mediamarkt is veeeel goedkoper dan de rest en je krijgt toch een 'kwaliteitsproduct' (als je de werkelijke snelheid niet meet).
Nou heb ik geen idee wat de inkoopprijs van deze sticks zal zijn. Normaal is dit rond de 15-25% van de verkoopprijs. Maar omdat Mediamarkt de sticks voor 18 euro verkoopt en niet voor 44 euro kúnnen ze hier nauwelijks voordel uit halen. Het enige voordeel dat ze kunnen behalen is het aantal mensen dat de stick nu voor 18 euro bij MM koopt, vergeleken met het aantal mensen dat zonder deze actie bij een andere winkel had gekocht. Nu hangt het compleet af van hoeveel mensen deze stick nu hebben gekocht ipv een andere winkel waar hij duurder is, maar dan nog gaat het echt om peanuts (voor een bedrijf). Ik denk daarom ook dat hier geen opzet in het spel is, maar gewoon een fout gevolgd door het 'proberen' deze fout alsnog recht te zetten door de verpakking/site/gegevens aan te passen.
De prijs was ook "zo goed dat ik er maar ... heb besteld". Er was dus eigenlijk al een belletje aan het rinkelen bij de kopers.
Áls er inderdaad sprake is van opzet is het een kwalijke zaak, maar het gaat hier om dusdanig kleine bedragen en m.i. vergezochte denkwijze van de kant van MM tot bewuste misleiding, dat de hele conspiracytheorie erachter mij als onwaarschijnlijk over komt.
-verpakkingsfout fabriek
-labelfout fabrikant
-groothandel die verkeerde nummer doorgeeft
-fout bij inklaring magazijn
-fout in copy-paste van de website
Met opzettelijk fout geadverteerd zou je dus zeggen: Mediamarkt denkt: ongeveer 1000 mensen hebben misschien interesse in deze USB stick à 44 euro. Laten we nu proberen van die mensen af te snoepen door dezelfde stick aan te bieden voor een veel goedkopere prijs = 18 euro. Stiekem sturen we ze een veel tragere stick en hopen dat niemand een snelheidstest doet = extra omzet voor ons en goed imago, want Mediamarkt is veeeel goedkoper dan de rest en je krijgt toch een 'kwaliteitsproduct' (als je de werkelijke snelheid niet meet).
Nou heb ik geen idee wat de inkoopprijs van deze sticks zal zijn. Normaal is dit rond de 15-25% van de verkoopprijs. Maar omdat Mediamarkt de sticks voor 18 euro verkoopt en niet voor 44 euro kúnnen ze hier nauwelijks voordel uit halen. Het enige voordeel dat ze kunnen behalen is het aantal mensen dat de stick nu voor 18 euro bij MM koopt, vergeleken met het aantal mensen dat zonder deze actie bij een andere winkel had gekocht. Nu hangt het compleet af van hoeveel mensen deze stick nu hebben gekocht ipv een andere winkel waar hij duurder is, maar dan nog gaat het echt om peanuts (voor een bedrijf). Ik denk daarom ook dat hier geen opzet in het spel is, maar gewoon een fout gevolgd door het 'proberen' deze fout alsnog recht te zetten door de verpakking/site/gegevens aan te passen.
De prijs was ook "zo goed dat ik er maar ... heb besteld". Er was dus eigenlijk al een belletje aan het rinkelen bij de kopers.
Áls er inderdaad sprake is van opzet is het een kwalijke zaak, maar het gaat hier om dusdanig kleine bedragen en m.i. vergezochte denkwijze van de kant van MM tot bewuste misleiding, dat de hele conspiracytheorie erachter mij als onwaarschijnlijk over komt.
De mogelijkheden die je noemt zijn in dit geval allen niet mogelijk.
Dit is wat er is gebeurt:
Aanbieding geplaatst, blijkbaar de verkeerde, intern overleg omdat er niet geleverd kan worden voor die prijs zonder verlies te maken.
Besluit is om dan maar een alternatief te leveren zonder de klanten ervan op de hoogte te stellen.
Alternatieve product word omgelabeled met een label van het correcte product. Was er gewoon het correcte product geleverd dan zou er niet zo een enorm handmatig label omheen geplakt worden. Ik heb eerder een MM online product ontvangen en er zat niet zo een label omheen, dit lijkt speciaal op dit product geplaatst te zijn. Ook is de naamgeving die op het label staat specifiek de naamgeving die MM ervoor gebruikte, en dus niet de officiele naam die het product heeft, dit is geheid niet door een fabrikant gedaan, ook niet door een leverancier om enkele van de bovenstaande redenen.
Dit is wat er had moeten gebeuren:
Aanbieding geplaatst na controle en de correcte prijs OF de correcte specs erbij. Indien er toch een fout insluipt, stuur je de klanten een mailtje en gaat er tegelijkertijd een inkoper op zoek naar alternatieven die eventueel ook al worden voorgesteld in het mailtje. De consument krijgt de optie geld terug met excuses i.v.m druk/zet fout en de optie een alternatief product af te nemen.
En nee, dat je er 2 of 3 koopt wil nog lang niet zeggen dat de prijs onrealistisch goed is, ik koop vaak zat een X aantal van een product als er een gunstige prijs is, meestal hebben mensen om me heen er namelijk ook interesse in. Daarnaast heb ik er gewoon meer nodig.
Waar jouw denkfout dus ligt is hier:
'MM heeft ons proberen op te lichten door expres de verkeerde specs neer te zetten om zo veel bestellingen te genereren'.
Versus het daadwerkelijke
'MM probeert ons na een fout van hun kant af te schepen met een product dat geen alternatief is voor het bestelde product, dit product word ook nog eens gemaskeerd (of dit nu administratief is of puur voor misleiding) en doet er verder geen moeite aan om de klanten aan te geven dat ze niet in huis hebben gekregen wat ze besteld hebben."
We zeggen helemaal niet dat MM bewust begon aan oplichting, maar dat ze een door hun gemaakte fout op zeer dubieuze wijze proberen op te lossen waardoor het wel op oplichting uitmond, zolang ze de klanten er niet van verwittigen een kutstick te hebben geleverd is dat gewoon zo.
Dit is wat er is gebeurt:
Aanbieding geplaatst, blijkbaar de verkeerde, intern overleg omdat er niet geleverd kan worden voor die prijs zonder verlies te maken.
Besluit is om dan maar een alternatief te leveren zonder de klanten ervan op de hoogte te stellen.
Alternatieve product word omgelabeled met een label van het correcte product. Was er gewoon het correcte product geleverd dan zou er niet zo een enorm handmatig label omheen geplakt worden. Ik heb eerder een MM online product ontvangen en er zat niet zo een label omheen, dit lijkt speciaal op dit product geplaatst te zijn. Ook is de naamgeving die op het label staat specifiek de naamgeving die MM ervoor gebruikte, en dus niet de officiele naam die het product heeft, dit is geheid niet door een fabrikant gedaan, ook niet door een leverancier om enkele van de bovenstaande redenen.
Dit is wat er had moeten gebeuren:
Aanbieding geplaatst na controle en de correcte prijs OF de correcte specs erbij. Indien er toch een fout insluipt, stuur je de klanten een mailtje en gaat er tegelijkertijd een inkoper op zoek naar alternatieven die eventueel ook al worden voorgesteld in het mailtje. De consument krijgt de optie geld terug met excuses i.v.m druk/zet fout en de optie een alternatief product af te nemen.
En nee, dat je er 2 of 3 koopt wil nog lang niet zeggen dat de prijs onrealistisch goed is, ik koop vaak zat een X aantal van een product als er een gunstige prijs is, meestal hebben mensen om me heen er namelijk ook interesse in. Daarnaast heb ik er gewoon meer nodig.
Waar jouw denkfout dus ligt is hier:
'MM heeft ons proberen op te lichten door expres de verkeerde specs neer te zetten om zo veel bestellingen te genereren'.
Versus het daadwerkelijke
'MM probeert ons na een fout van hun kant af te schepen met een product dat geen alternatief is voor het bestelde product, dit product word ook nog eens gemaskeerd (of dit nu administratief is of puur voor misleiding) en doet er verder geen moeite aan om de klanten aan te geven dat ze niet in huis hebben gekregen wat ze besteld hebben."
We zeggen helemaal niet dat MM bewust begon aan oplichting, maar dat ze een door hun gemaakte fout op zeer dubieuze wijze proberen op te lossen waardoor het wel op oplichting uitmond, zolang ze de klanten er niet van verwittigen een kutstick te hebben geleverd is dat gewoon zo.
[ Voor 33% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 11-07-2012 16:33 ]
Vraag me eigenlijk af of ze bij MM meelezen in dit topic of er überhaupt van op de hoogte zijn.
Gezien het niveau van de correspondentie van hun zijde lijkt me dat niet zo te zijn.
Gezien het niveau van de correspondentie van hun zijde lijkt me dat niet zo te zijn.
Verwijderd
Het lijkt me handig om nu met zijn allen te besluiten welke actie we gaan ondernemen.
Dit individuele gedoe heeft zo te zien geen enkele zin.
Dus wie, wat, wanneer gaan we dingen doen?
Dit individuele gedoe heeft zo te zien geen enkele zin.
Dus wie, wat, wanneer gaan we dingen doen?
...met een CC aan Geenstijl.nl of Powned, die zijn ook wel goed in het confronteren van huftersVerwijderd schreef op woensdag 11 juli 2012 @ 17:28:
[...]
Goede tip, laten wij het topic onder hun aandacht brengen.
Verwijderd
Ik denk dat we het tot op dit moment eigenlijk even netjes moeten houden.
Als last resort zou dat een goede optie zijn.
Als last resort zou dat een goede optie zijn.
Vind jij dat MM zich dan netjes opstelt nu?
Helaas kunnen we ons niet wenden tot Kassa, Radar en consorten, vanwege de zomerstop en sowieso trage reactietijd. De rijdende rechter komt alleen als je náást de MM woont en de Consumentbond schrijft hoogstens een klein artikeltje over 2 - 3 maanden
Op zich is al gebleken dat zelfs artikels op Geenstijl.nl in de publiciteit komen en reacties uitlokken.
Dus... waarom niet? t Is toch ook geen stijl wat MM ons flikt nu (en toegeeft, dat vooropgesteld)
Helaas kunnen we ons niet wenden tot Kassa, Radar en consorten, vanwege de zomerstop en sowieso trage reactietijd. De rijdende rechter komt alleen als je náást de MM woont en de Consumentbond schrijft hoogstens een klein artikeltje over 2 - 3 maanden
Op zich is al gebleken dat zelfs artikels op Geenstijl.nl in de publiciteit komen en reacties uitlokken.
Dus... waarom niet? t Is toch ook geen stijl wat MM ons flikt nu (en toegeeft, dat vooropgesteld)
[ Voor 5% gewijzigd door Danny the dog op 11-07-2012 17:42 ]
...Misschien lezen ze toch mee....
Dit artikel is tijdelijk uitverkocht in onze webshop. Bezoek onze winkels voor mogelijke beschikbaarheid.
De MM en lezen... dan waren ze er ook op tijd achter gekomen dat ze de verkeerde specs hadden 'gedrukt'
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
WTF, dit had ik niet verwacht van Mediamarkt. Dit gaat echt te ver!
"May our framerates be high and our temperatures low."
Mediamarkt maakt toch netjes geld terug over..
Dit tientjeswerk lijkt mij het net als REDFISH niet waard. Lijkt me sterk dat iemand op het Mediamarkt kantoor dit heeft opgezet. Door dit soort kleine bedragen zullen ze niet veel verkrijgen, behalve een slechte naam.
't is gewoon een teleurstelling: geen geld kunnen besparen
. Foutjes worden gemaakt, kijk naar de 18-euro laptop van Bol.com..
Overigens probeer ik me tegenwoordig te wenden tot de lokale elektronicawinkel ipv zo'n enorm concern. Een paar zaakjes waar je spul als weerstandjes kan krijgen zijn hier al opgedoekt, jammer
. Kan me nog intrede van Mediamarkt herinneren in Eindhoven, was toen wel trots, maja..
Dit tientjeswerk lijkt mij het net als REDFISH niet waard. Lijkt me sterk dat iemand op het Mediamarkt kantoor dit heeft opgezet. Door dit soort kleine bedragen zullen ze niet veel verkrijgen, behalve een slechte naam.
't is gewoon een teleurstelling: geen geld kunnen besparen
Overigens probeer ik me tegenwoordig te wenden tot de lokale elektronicawinkel ipv zo'n enorm concern. Een paar zaakjes waar je spul als weerstandjes kan krijgen zijn hier al opgedoekt, jammer
[ Voor 27% gewijzigd door sm1ley op 12-07-2012 00:40 ]
Verwijderd
Het gaat helemaal niet om 2 tientjes of om het terug betalen.
Wij willen gewoon het product wat wij hebben besteld en waarvoor we hebben betaald.
Dit zijn geen foutjes meer maar onder je verplichtingen uit willen komen.
Wij willen gewoon het product wat wij hebben besteld en waarvoor we hebben betaald.
Dit zijn geen foutjes meer maar onder je verplichtingen uit willen komen.
Via de PW heb ik deze ook gevonden toen hij voor €18,- werd aangeboden. Gelijk besteld natuurlijk, ik heb immers sinds kort USB 3.0!
24 Juni: Bestelling (beloofde levertijd 3-5 dagen)
01 Juli: Klacht1: (product nog niet ontvangen)
03 Juli: Verzendbevestiging (later dan beloofd)
06 Juli: Reactie MM (advies; wachten tot en met 9 juli)
09 Juli: Klacht2: Nog steeds niets ontvangen.
10 Juli: Reactie MM (doorgezet naar juiste afdeling)
Blijkbaar nemen ze bij mij niet eens de moeite om het verkeerde product te sturen, ze sturen gewoon helemaal niets.
Mocht ik de verkeerde nog krijgen, want ik geloof niet dat ik wél de juiste zal krijgen, ben ik bereid om samen met andere een formele klacht in te dienen.
24 Juni: Bestelling (beloofde levertijd 3-5 dagen)
01 Juli: Klacht1: (product nog niet ontvangen)
03 Juli: Verzendbevestiging (later dan beloofd)
06 Juli: Reactie MM (advies; wachten tot en met 9 juli)
09 Juli: Klacht2: Nog steeds niets ontvangen.
10 Juli: Reactie MM (doorgezet naar juiste afdeling)
Blijkbaar nemen ze bij mij niet eens de moeite om het verkeerde product te sturen, ze sturen gewoon helemaal niets.
Mocht ik de verkeerde nog krijgen, want ik geloof niet dat ik wél de juiste zal krijgen, ben ik bereid om samen met andere een formele klacht in te dienen.
Spannend!Geachte meneer de Tweaker,
Dank u wel voor uw reactie.
Wij gaan uw klacht doorzetten naar de desbetreffende afdeling.
Zodra wij hierop een antwoord hebben ontvangen, zullen wij u
hierover informeren.
We hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
MM,
Uw Media Markt team
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Zelfde reactie gehad. Benieuwd of ze nu wel met een redelijk voorstel komen.
_██_
(ಠ_ృ)
Ook ik heb deze reactie zojuist ontvangen nadat ik aangaf eventueel verdere stappen te nemen (voorbeeld v/d Neckermann TV bijgevoegd).Atomsk schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 12:35:
[...]
Zelfde reactie gehad. Benieuwd of ze nu wel met een redelijk voorstel komen.
Ben ook benieuwd. Ik kan me overigens van mijn vorige werkgever herinneren dat mijn leidinggevende totaal niet blij was dat er een klacht bij ICTWaarborg terecht kwam over een omruiling van een USB-stick.
Ik hoop dat Media Markt ook inziet dat een stapeltje klachten a € 20,- p/s wellicht niet de moeite is om koste wat kost tegen te werken.
Verwijderd
Donderdag 12 juli 14:21 door Media Markt Online
Geachte meneer Remkes,
Hartelijk dank voor uw contactopname met Media Markt.
Uw aanvraag wordt naar de desbetreffende afdeling doorgestuurd. Zodra wij meer informatie ter beschikking hebben nemen wij weer contact met u op.
Wij hopen u hiermee voldoende ge�nformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Geachte meneer Remkes,
Uw aanvraag wordt naar de desbetreffende afdeling doorgestuurd. Zodra wij meer informatie ter beschikking hebben nemen wij weer contact met u op.
Wij hopen u hiermee voldoende ge�nformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Volgens mij is er ergens een interne memo rond gegaan
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht xD.Freekers schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 14:44:
Volgens mij is er ergens een interne memo rond gegaan
"mensen stuur klachten over die USB-stick maar even door, we weten nog niet of we ze allemaal af gaan poeieren of dat we ons toch maar aan de wet gaan houden en de juiste sticks uit gaan leveren".
Verwijderd
Ja die lui zullen nu ook wel denken van "Shit die gasten blijven volhouden"
Er zullen alleen zat mensen zijn die wel gewoon geld terug gevraagd hebben.
Dus ze hebben al een hele hoop afgevangen ben ik bang.
Er zullen alleen zat mensen zijn die wel gewoon geld terug gevraagd hebben.
Dus ze hebben al een hele hoop afgevangen ben ik bang.
Ik heb een klachtbrief meegestuurd inclusief screenshots toen ik de stick terugstuurde
Reactie van MM, klinkt goed.
Geachte heer K,
Bij dezen bevestigen wij de ontvangst van uw klachtbrief.
Het betreurt ons te vernemen dat er een onjuist artikel aan u verstuurd is.
Wij hebben dit direct opgenomen met de betreffende afdeling en zullen u alsnog het juiste artikel toezenden.
Deze zal in de loop van volgende week bij u geleverd worden.
Met vriendelijke groet,
Media Markt Team
Reactie van MM, klinkt goed.
Geachte heer K,
Bij dezen bevestigen wij de ontvangst van uw klachtbrief.
Het betreurt ons te vernemen dat er een onjuist artikel aan u verstuurd is.
Wij hebben dit direct opgenomen met de betreffende afdeling en zullen u alsnog het juiste artikel toezenden.
Deze zal in de loop van volgende week bij u geleverd worden.
Met vriendelijke groet,
Media Markt Team
Ok, kijk, dat ziet er idd goed uit!
Heb je in die brief gezet dat je enkel en alleen akkoord gaat met levering van de juiste sticks?
Is wel slim aangepakt trouwens, een retourproduct móeten ze wel aannemen, itt een aangetekende brief.
Jammer alleen dat voor velen van ons de 14 dagen afkoeltermijn (waarop ze zich zullen beroepen) volgende week afloopt.
Hou ons op de hoogte!
Heb je in die brief gezet dat je enkel en alleen akkoord gaat met levering van de juiste sticks?
Is wel slim aangepakt trouwens, een retourproduct móeten ze wel aannemen, itt een aangetekende brief.
Jammer alleen dat voor velen van ons de 14 dagen afkoeltermijn (waarop ze zich zullen beroepen) volgende week afloopt.
Hou ons op de hoogte!
Ik heb ondere andere deze zin gebruikt:
Het product dat uitgeleverd is, is vele malen minder snel en voor mij niet bruikbaar, ik zie graag het juiste product alsnog uitgeleverd.
Het product dat uitgeleverd is, is vele malen minder snel en voor mij niet bruikbaar, ik zie graag het juiste product alsnog uitgeleverd.
21 mb/s overdracht snelheid op USB 3.0 is het max wat ik haal, ding is echt heel langzaam voor een USB 3.0 stick. Me externe HDD's doen makkelijk x3 die snelheid. (zijn wel 1tb maar goed)TZC-T1-FX schreef op maandag 25 juni 2012 @ 00:35:
Hallo tweakers,
Ik kwam ineens een USB 3.0 drive van 32GB tegen voor slechts 18 euro in de pricewatch!
Normaal kosten die dingen rond de 45 euro.
pricewatch: Verbatim Store'n'Go USB 3.0 32GB Blauw
Durft iemand ze te bestellen?
Today me will live in the moment unless it's unpleasant in which case me will eat a cookie
Heb je t nu over de V3 of de correcte snelle stick? (de grijze of de blauwe)
En heb je t over 21 mbps of 21 MB/s?
En heb je t over 21 mbps of 21 MB/s?
[ Voor 12% gewijzigd door Danny the dog op 12-07-2012 19:33 ]
Troll? of gewoon te dom/lui om dit topic door te lezenTunefulDJ_Mike schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 19:00:
[...]
21 mb/s overdracht snelheid op USB 3.0 is het max wat ik haal, ding is echt heel langzaam voor een USB 3.0 stick. Me externe HDD's doen makkelijk x3 die snelheid. (zijn wel 1tb maar goed)

Status update van mijn zijde:
Vandaag heeft de postbode een vijfde poging ondernomen om de aangetekende brief bezorgt te krijgen bij mediamarkt. Dat is weer mislukt. Ik vermoed dat het gewoon niet mogelijk is een aangetekende brief te sturen naar
MMS Online Nederland B.V.
Prins Alexanderplein 32 -36
3067GC Rotterdam
Wel vreemd, het is ook het officiele adress in KvK. Anway,hopeloos, had ook de brief al gestuurd naar contact@mediamarkt-info.nl en die werd dan vandaag beantwoord met:
Tickets ingediend via de servicepagina worden zonder bijlage aangeleverd aan de klantenservice van Media Markt online.
Wij willen u verzoeken uw schrijven te richten aan contact@mediamarkt.nl.
Dan kan uw schrijven ook direct op het hoofdkantoor afgehandeld worden.
Waardeloos......
Dan maar weer naar contact@mediamarkt.nl sturen. Het is de laatste stap, volgende stap is de advocatuur en rechter.
Vandaag heeft de postbode een vijfde poging ondernomen om de aangetekende brief bezorgt te krijgen bij mediamarkt. Dat is weer mislukt. Ik vermoed dat het gewoon niet mogelijk is een aangetekende brief te sturen naar
MMS Online Nederland B.V.
Prins Alexanderplein 32 -36
3067GC Rotterdam
Wel vreemd, het is ook het officiele adress in KvK. Anway,hopeloos, had ook de brief al gestuurd naar contact@mediamarkt-info.nl en die werd dan vandaag beantwoord met:
Tickets ingediend via de servicepagina worden zonder bijlage aangeleverd aan de klantenservice van Media Markt online.
Wij willen u verzoeken uw schrijven te richten aan contact@mediamarkt.nl.
Dan kan uw schrijven ook direct op het hoofdkantoor afgehandeld worden.
Waardeloos......
Dan maar weer naar contact@mediamarkt.nl sturen. Het is de laatste stap, volgende stap is de advocatuur en rechter.
Verwijderd
Geachte meneer Remkes,
Naar aanleiding van uw bericht zouden wij u het volgende willen meedelen.
Wij zullen er zorg voor dragen dat u eind volgende week alsnog 2 juiste USB-sticks zult ontvangen.
De geleverde USB-sticks kunt u behouden.
Onze excuses voor het ontstane ongemak.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Wij zullen er zorg voor dragen dat u eind volgende week alsnog 2 juiste USB-sticks zult ontvangen.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Dat is een hele mooie oplossing van de media markt! en nu nog voor iedereen graag!
Owja als iemand goedkoop van zijn trage 32gb stick af wilt laat maar weten!
Owja als iemand goedkoop van zijn trage 32gb stick af wilt laat maar weten!
[ Voor 33% gewijzigd door boombes op 13-07-2012 11:11 ]
11 x Ja-solar 270wp op zuid. Liveoutput: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=48942
Kijk! Dat klinkt al beter!Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:06:
Ik heb zojuist ook via de webshop proberen contact te krijgen over het omruilen, maar via de servicepagina heb ik nu blijkbaar een 'Klacht' ingediend en wordt dit binnen 14 dagen opgepakt... Heb ik iets verkeerd gedaan?
Overzicht heb je niet op die servicepagina. Teveel keuzemogelijkheden als je het mij vraagt.
[ Voor 35% gewijzigd door gertvdijk op 13-07-2012 11:21 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Er komt schot in de zaak, maar ze nemen alleen contact met je op wanneer je een onderbouwde klachtbrief naar ze schrijft.
[ Voor 11% gewijzigd door PPanic op 13-07-2012 11:30 . Reden: typo ]
Tja.. en die kun je dus alleen maar bij hen krijgen door hem in de doos met retourartikels te stoppen blijkbaar.PPanic schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:30:
Er komt schot in de zaak, maar ze nemen alleen contact met je op wanneer je een onderbouwde klachtbrief naar ze schrijft.
Aangezien ze aangetekende post niet eens aannemen.
Maar goed, met het uitleveren van de juiste sticks aan ook maar één klant, scheppen ze wel een precedent voor alle anderen.
Dus als ik het goed begrijp heb je dadelijk voor 37,90 euro --> 2 snelle USB sticks én 2 langzame USB sticks? (totale waarde 120 euro+)Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:06:
Geachte meneer Remkes,
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
Nu ben ik echt super jaloers :-)
Verwijderd
Nee hoor ik heb alleen gestuurd van jullie hebben het verkeerde gestuurd wij hebben een overeenkomst en geconfronteerd met hun eigen algemene voorwaarden
dit was een quote op ppanic
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2012 11:43 ]
Verwijderd
Dat begrijp jij heel goedMartijn018 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:37:
[...]
Dus als ik het goed begrijp heb je dadelijk voor 37,90 euro --> 2 snelle USB sticks én 2 langzame USB sticks? (totale waarde 120 euro+)
Nu ben ik echt super jaloers :-)
Mijn bericht is 3 dagen geleden doorgestuurd naar de juiste afdeling, maar heb daarna niks meer vernomen...
Zou jij misschien even kunnen quoten wat je hun gestuurd had betreft hun algemene voorwaarden? Dan kan ik dat ook gebruiken voor mijn email :-)Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:38:
Nee hoor ik heb alleen gestuurd van jullie hebben het verkeerde gestuurd wij hebben een overeenkomst en geconfronteerd met hun eigen algemene voorwaarden
Verwijderd
Ik heb geen artikelen van de A V gequote alleen verwezen naar de voorwaarden.Martijn018 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:42:
[...]
Zou jij misschien even kunnen quoten wat je hun gestuurd had betreft hun algemene voorwaarden? Dan kan ik dat ook gebruiken voor mijn email :-)
maar hoe heb je ze dan geconfronteerd met hun eigen voorwaarden? Ook niet verwezen naar een bepaald onderdeel van de voorwaarden dan?Verwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:45:
[...]
Ik heb geen artikelen van de A V gequote alleen verwezen naar de voorwaarden.
Verwijderd
Wacht ik zal opzoeken wat ik heb gestuurdMartijn018 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:48:
[...]
maar hoe heb je ze dan geconfronteerd met hun eigen voorwaarden? Ook niet verwezen naar een bepaald onderdeel van de voorwaarden dan?
Verwijderd
Beste #####,
Van zet en druk fouten is geen sprake, als het artikelnummer ingevoerd word op de website kom ik altijd bij de juiste pagina van de juiste stick aan met daarbij precies de goede specificaties.
Op basis van deze specificaties heb ik besloten deze stick aan te schaffen.
Kijkend naar jullie algemene voorwaarden zijn jullie verplicht het bestelde artikel te leveren.
Wij hebben samen namelijk een overeenkomst dat u dit artikel voor deze prijs moet leveren.
Nogmaals verzoek ik u over te gaan tot de levering van het juiste product.
Met vriendelijke groet,
Tristan Remkes
Van zet en druk fouten is geen sprake, als het artikelnummer ingevoerd word op de website kom ik altijd bij de juiste pagina van de juiste stick aan met daarbij precies de goede specificaties.
Kijkend naar jullie algemene voorwaarden zijn jullie verplicht het bestelde artikel te leveren.
Wij hebben samen namelijk een overeenkomst dat u dit artikel voor deze prijs moet leveren.
Met vriendelijke groet,
Tristan Remkes
Ah, op die manier! Ik zal eens kijken of iets in deze richting ook bij mij gaat werken :-) Ik laat het nog wel wetenVerwijderd schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:52:
Beste #####,
Met vriendelijke groet,
Tristan Remkes
Heb het mailtje ook gehad, bij mij staat er niet specifiek het aantal sticks maar wel 'sticks' in meervoud (had er 3), maar heb er wel mixed feelings bij hoor, over het houden van de trage sticks, dat is helemaal niet mijn bedoeling geweest (behalve dan als protest actie ze te behouden EN het geld terug te krijgen i.v.m. 'ongewenst toesturen' maar die vlieger zou niet op gaan omdat het niet ongewenst was maar gewoon een verkeerde levering). Ik wilde gewoon netjes krijgen wat ik besteld had, of ik had het gewoon geaccepteerd als ze op dag 1 netjes gemeld hadden dat er een fout was gemaakt en mijn geld terug geaccepteerd.
Daarnaast ben ik benieuwd wie allemaal de correcte sticks toegezonden krijgen:
Iedereen die besteld heeft
Iedereen die geklaagd heeft
Iedereend die geklaagd heeft inclusief de mensen die al geld terug hebben geaccepteerd (doubt it)
Iedereen die een degelijk stukje klagen heeft neergezet met daarin duidelijk vermeld dat ze de koopovereenkomst na moeten komen en dat we niet gediend zijn van omgelabelde producten en hierin volhardend is gebleven.
Ik gok, enkel de laatste groep.
Nou ik heb dus veel liever dat iedereen netjes een mailtje krijgt met de optie de sticks om te ruilen dan dat enkel de volhardende klagers de juiste producten krijgen plus de troep ook nog eens mogen houden. Maargoed, ik ga over de huidige oplossing niet meer klagen denk ik.
ps. Ik heb middels twee e-mail adressen met ze gecommuniceerd, mijn bestel e-mail, als eerste van iedereen gezien ik de stick als eerste binnen had, hierop kreeg ik te horen dat ik pech had, ik heb toen een officiele klacht gedaan naar hoofdkantoor zowel via hoofdkantoor zelf (met mijn zakelijke e-mail!) als via een reply op mijn ticket. Ik heb op ticket response gekregen dat het doorgestuurd zou worden. En op mailtje naar hoofdkantoor kreeg ik als response excuses en we gaan het uitzoeken en laat ons weten wat dan de inferieure specs zijn etc. Uiteindelijk dus niks meer daarna terug gehoord op mijn zakelijke @ en enkel op het @ waarmee ik heb besteld en ik de ticket heb aangemaakt.
Daarnaast ben ik benieuwd wie allemaal de correcte sticks toegezonden krijgen:
Iedereen die besteld heeft
Iedereen die geklaagd heeft
Iedereend die geklaagd heeft inclusief de mensen die al geld terug hebben geaccepteerd (doubt it)
Iedereen die een degelijk stukje klagen heeft neergezet met daarin duidelijk vermeld dat ze de koopovereenkomst na moeten komen en dat we niet gediend zijn van omgelabelde producten en hierin volhardend is gebleven.
Ik gok, enkel de laatste groep.
Nou ik heb dus veel liever dat iedereen netjes een mailtje krijgt met de optie de sticks om te ruilen dan dat enkel de volhardende klagers de juiste producten krijgen plus de troep ook nog eens mogen houden. Maargoed, ik ga over de huidige oplossing niet meer klagen denk ik.
ps. Ik heb middels twee e-mail adressen met ze gecommuniceerd, mijn bestel e-mail, als eerste van iedereen gezien ik de stick als eerste binnen had, hierop kreeg ik te horen dat ik pech had, ik heb toen een officiele klacht gedaan naar hoofdkantoor zowel via hoofdkantoor zelf (met mijn zakelijke e-mail!) als via een reply op mijn ticket. Ik heb op ticket response gekregen dat het doorgestuurd zou worden. En op mailtje naar hoofdkantoor kreeg ik als response excuses en we gaan het uitzoeken en laat ons weten wat dan de inferieure specs zijn etc. Uiteindelijk dus niks meer daarna terug gehoord op mijn zakelijke @ en enkel op het @ waarmee ik heb besteld en ik de ticket heb aangemaakt.
[ Voor 33% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 13-07-2012 12:26 ]
Van: contact@mediamarkt.nl
Verzonden: vrijdag 13 juli 2012 10:05:57
Aan: "undisclosed-recipients:"@media-saturn.com
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw geduld.
Naar aanleiding van de verkeerd geleverde USB stick(s) zullen wij overgaan tot opnieuw uitleveren.
Uiterlijk eind volgende week zou de juiste USB stick(s) bij u geleverd moeten worden.
Graag verzoeken wij u de verkeerd geleverde USB stick(s) te behouden.
Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
^^ zo ziet mijn mailtje er dus uit, vraag me af of ze deze keer dan gewoon thuis geleverd worden of dat ik ze weer moet afhalen
Verzonden: vrijdag 13 juli 2012 10:05:57
Aan: "undisclosed-recipients:"@media-saturn.com
Geachte heer/mevrouw,
Bedankt voor uw geduld.
Naar aanleiding van de verkeerd geleverde USB stick(s) zullen wij overgaan tot opnieuw uitleveren.
Uiterlijk eind volgende week zou de juiste USB stick(s) bij u geleverd moeten worden.
Graag verzoeken wij u de verkeerd geleverde USB stick(s) te behouden.
Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.
Met vriendelijke groet,
Uw Media Markt team
^^ zo ziet mijn mailtje er dus uit, vraag me af of ze deze keer dan gewoon thuis geleverd worden of dat ik ze weer moet afhalen
[ Voor 6% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 13-07-2012 12:37 ]
@Tweaklegend
@Tristanremkes
Hebben jullie beide contact gehad via het contact@mediamarkt.nl adres of ook gewoon via het contactformulier waar je standaard naar verwezen wordt als je mailt naar contact@mediamarkt-info.nl?
[Edit:] Tweaklegend, ik zie inmiddels dat jij het dus uiteindelijk rond hebt gekregen via het contactformulier.
Was wat snel met stellen van de vraag
@Tristanremkes
Hebben jullie beide contact gehad via het contact@mediamarkt.nl adres of ook gewoon via het contactformulier waar je standaard naar verwezen wordt als je mailt naar contact@mediamarkt-info.nl?
[Edit:] Tweaklegend, ik zie inmiddels dat jij het dus uiteindelijk rond hebt gekregen via het contactformulier.
Was wat snel met stellen van de vraag
[ Voor 26% gewijzigd door Danny the dog op 13-07-2012 12:42 ]
Verwijderd
Contact via contact@mediamarkt.nl maar ik werd regelrecht doorgestuurd naar de service pagina waar ik een ticket aan moest maken.
In eerste instantie dus via die info, wat automatisch een ticket werd, met e-mail adres 1.
Daarna later toen er geen schot in de zaak kwam met mijn andere e-mail adres gemailed naar contact@ maar dezelfde tekst ook nog bij de ticket erbij gedaan, ik kreeg later op ticket het antwoord dat mijn klacht doorgespeeld werd.
Uiteindelijk dus dit mailtje ontvangen op mijn 1e e-mail adres, waarmee ik dus enkel via de ticket contact heb gehad.
Daarna later toen er geen schot in de zaak kwam met mijn andere e-mail adres gemailed naar contact@ maar dezelfde tekst ook nog bij de ticket erbij gedaan, ik kreeg later op ticket het antwoord dat mijn klacht doorgespeeld werd.
Uiteindelijk dus dit mailtje ontvangen op mijn 1e e-mail adres, waarmee ik dus enkel via de ticket contact heb gehad.
Ok... tja... dan zullen we maar even afwachten. (e-ticket)
Ik heb ze nl ook gewezen op hun eigen voorwaarden en de gesloten koopovereenkomst.
Ben eens benieuwd of ik de oude ook mag houden plus nieuwe correcte krijg.
Beiden bedankt voor de info
Ik heb ze nl ook gewezen op hun eigen voorwaarden en de gesloten koopovereenkomst.
Ben eens benieuwd of ik de oude ook mag houden plus nieuwe correcte krijg.
Beiden bedankt voor de info
[ Voor 7% gewijzigd door Danny the dog op 13-07-2012 12:46 ]
Ben benieuwd! Hier nog niks binnen maar mijn tickets werden meestal pas in de avond geupdated... erg vaag.
Verwijderd
Zojuist gebeld door MM met de bevestiging dat ik de oude 2 sticks mag houden en de nieuwe zsm opgestuurd krijg!
Geachte heer/mevrouw,
Enige tijd geleden heeft u gebruik gemaakt van onze dagaanbieding, USB 3.0 Station 32 GB voor 18 euro.
Helaas hebben wij geconstateerd dat er een ander artikel aan u afgestuurd is, namelijk USB 3.0 V3 32 GB.
Wij hebben verschillen geconstateerd in kleur en in de maximum snelheid.
Beide artikelen zijn wel 32GB en USB 3.0.
Indien de USB 3.0 V3 32 GB niet aan uw eisen voldoet, bieden wij u de kans deze om te ruilen voor de USB 3.0 Station 32 GB.
Mocht u op dit aanbod in willen gaan, kunt u een reply sturen op deze email.
Graag vernemen wij dan onderstaande gegevens:
• Bestelnummer
• Naam
• Omruiling OF geld terug
U kunt het onjuist ontvangen product kosteloos retourneren aan:
Media Markt Online
Antwoordnummer 410
4460 VB Goes
Onze oprechte excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Media Markt Team
Enige tijd geleden heeft u gebruik gemaakt van onze dagaanbieding, USB 3.0 Station 32 GB voor 18 euro.
Helaas hebben wij geconstateerd dat er een ander artikel aan u afgestuurd is, namelijk USB 3.0 V3 32 GB.
Indien de USB 3.0 V3 32 GB niet aan uw eisen voldoet, bieden wij u de kans deze om te ruilen voor de USB 3.0 Station 32 GB.
• Bestelnummer
• Naam
• Omruiling OF geld terug
Media Markt Online
Antwoordnummer 410
4460 VB Goes
Met vriendelijke groet,
Media Markt Team
Geachte heer/mevrouw,
· Bestelnummer
· Naam
· Omruiling OF geld terug
Media Markt Online
Antwoordnummer 410
4460 VB Goes
Met vriendelijke groet,
Media Markt Team
· Bestelnummer
· Naam
Media Markt Online
Antwoordnummer 410
4460 VB Goes
Met vriendelijke groet,
Media Markt Team
Ik heb onderstaande reactie gekregen:
edit: lol. Ze hebben net een mass-mailing uitgestuurd blijkbaar....
Ze bieden dus niet iedereen de mogelijkheid om de oude, langzame, te houden.Geachte heer/mevrouw,
· Bestelnummer
· Naam
Media Markt Online
Antwoordnummer 410
4460 VB Goes
Met vriendelijke groet,
Media Markt Team
edit: lol. Ze hebben net een mass-mailing uitgestuurd blijkbaar....
[ Voor 3% gewijzigd door gertvdijk op 13-07-2012 16:45 ]
Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.
Kreeg zojuist deze mail van MM:
Wordt ik nou toch nog 'genaaid' aangezien ik de stick moet terugsturen en anderen in dit topic de oude mogen houden?Geachte heer/mevrouw,
· Bestelnummer
· Naam
Media Markt Online
Antwoordnummer 410
4460 VB Goes
Met vriendelijke groet,
Media Markt Team

Zojuist mail ontvangen,
Edit: Blijkbaar niet de enige
Edit: Blijkbaar niet de enige
[ Voor 89% gewijzigd door NSG op 13-07-2012 16:49 ]
LOL Met z'n 3en tegelijk dezelfde mail gepost... jongens ga eens werken en niet je mailbox F5en
3en? 10en bijna. Overigens is dit niet eerlijk voor de mensen die wel hun stick mochten houden lijkt me?
Ik had het topic nog open en push mail (redelijk "default" tegenwoordig) doet de rest xD.Freekers schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:46:
LOL Met z'n 3en tegelijk dezelfde mail gepost... jongens ga eens werken en niet je mailbox F5en
Ik denk dat het voor hen juist wél okay is hoorIamzero456 schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:48:
Overigens is dit niet eerlijk voor de mensen die wel hun stick mochten houden lijkt me?
[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 13-07-2012 16:50 ]
Wat nou als je replied en zegt 'Ja hallo ik heb vanmiddag nog gebeld en toen werd gezegd je mag de stick houden...'?
Mfg nu is het wéér niet goed.... Wat raar dat "wij" zo'n bepaalde naam in het buitenland hebben
Je bedoelt 'the Dutch'...?Brad Pitt schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:51:
Mfg nu is het wéér niet goed.... Wat raar dat "wij" zo'n bepaalde naam in het buitenland hebben
Ik heb bovenstaande mail ook nét gehad, maar ben ook van mening dat je alle 'slachtoffers' gelijk moet behandelen. We hebben t zelfde bedrag betaald en dezelfde rechten.
Ik zal t in ieder geval in de mail zetten.
Maar, neemt niet weg dat het mooi is dat ze éindelijk overstag gaan, want ze hebben me dr toch een potje moeilijk over gedaan.
Heb het ook in de reply mail gezet hoor. Snap niet helemaal waarom hier nu weer onderscheid gemaakt wordt.Danny the dog schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:01:
Nou eigenlijk niet, want de twee die hierboven aan hebben gegeven dat ze het mogen houden, hebben er namelijk meerdere gekocht. Ik had er zelf maar één besteld.Danny the dog schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:01:
[...]
Je bedoelt 'the Dutch'...?![]()
Ik heb bovenstaande mail ook nét gehad, maar ben ook van mening dat je alle 'slachtoffers' gelijk moet behandelen. We hebben t zelfde bedrag betaald en dezelfde rechten.
Maar, neemt niet weg dat het mooi is dat ze éindelijk overstag gaan, want ze hebben me dr toch een potje moeilijk over gedaan.
Maar goed, heb in een reply vermeld dat ik alsnog de juiste stick geleverd wil krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door NSG op 13-07-2012 17:47 ]
Ik had er ook meerdere...
Maar heb t in de mail gezet.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Maar heb t in de mail gezet.
Gelijke monniken, gelijke kappen.
Bedankt tweakers, 't heeft wat teweeg gebracht, want ik heb ze geen enkele mail gestuurd.Geachte heer/mevrouw,
etc.
[ Voor 37% gewijzigd door sm1ley op 13-07-2012 17:11 ]
Dat is wel frapant! Dan betreft t toch een algehele terugroepactie!
Dat vind ik dan toch wel netjes van MM.... al heeft t (ons) de nodige moeite gekost
Dat vind ik dan toch wel netjes van MM.... al heeft t (ons) de nodige moeite gekost
Ze sturen niet iedereen de optie op houden van de oude sticks omdat niet iedereen emotioneel zo diep verwond is als ons!! Heb er ongetwijfeld nog jaren lang nachtmerries van...
Jan met de pet heeft een stick besteld, verkeerde gekregen, niks aan de hand merkte het niet, krijgt nu optie op omwisselen, prima.
Wij hier liepen tegen een vervelende muur op, hebben daardoor een slechte ervaring, en de mensen die er dus daadwerkelijk over hebben geklaagd en tegen die muur op liepen krijgen daarom een goedmakertje in de vorm van de oude stick mogen houden.
Zoals eerder heb ik liever dat iedereen eerlijke informatie krijgt dan dat ik de stick mag houden, nu blijkt dat beiden het geval is en ik ben er dan ook ontzettend blij mee te zien dat MM iedereen netjes de kans tot omruilen geeft.
Jan met de pet heeft een stick besteld, verkeerde gekregen, niks aan de hand merkte het niet, krijgt nu optie op omwisselen, prima.
Wij hier liepen tegen een vervelende muur op, hebben daardoor een slechte ervaring, en de mensen die er dus daadwerkelijk over hebben geklaagd en tegen die muur op liepen krijgen daarom een goedmakertje in de vorm van de oude stick mogen houden.
Zoals eerder heb ik liever dat iedereen eerlijke informatie krijgt dan dat ik de stick mag houden, nu blijkt dat beiden het geval is en ik ben er dan ook ontzettend blij mee te zien dat MM iedereen netjes de kans tot omruilen geeft.
[ Voor 3% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 13-07-2012 17:17 ]
In dat geval is het misschien verstandiger om het antwoord op onze geopende tickets af te wachten.sm1ley schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:09:
[...]
Bedankt tweakers, 't heeft wat teweeg gebracht, want ik heb ze geen enkele mail gestuurd.
Heb er ook over geklaagd maar moet de brakke stick wel terugsturenTWeaKLeGeND schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:16:
en de mensen die er dus daadwerkelijk over hebben geklaagd en tegen die muur op liepen krijgen daarom een goedmakertje in de vorm van de oude stick mogen houden.
Van de 3 sticks ga ik er nu eentje testen:
61mB/s read (niet eens zo slecht)
14mB/s write (voor mij toch wel de belangrijkere eigenschap daar ik zo snel mogelijk backups wel wil kunnen schrijven en ik erg weinig van de sticks zal lezen)
8mB/s random read (mooi voor installaties)
0.009mB/s random writes ..
+ Oom van mijn vriendin heeft zondag een bingo waar de opbrengsten van naar KWF kankerbestrijding gaat. (Fiets sponsor tour de france fietsen voor kanker gedoe)
Ik heb hier 2 leuke USB sticks van 32 GB die bij de prijzen mogen ;-)
61mB/s read (niet eens zo slecht)
14mB/s write (voor mij toch wel de belangrijkere eigenschap daar ik zo snel mogelijk backups wel wil kunnen schrijven en ik erg weinig van de sticks zal lezen)
8mB/s random read (mooi voor installaties)
0.009mB/s random writes ..
+ Oom van mijn vriendin heeft zondag een bingo waar de opbrengsten van naar KWF kankerbestrijding gaat. (Fiets sponsor tour de france fietsen voor kanker gedoe)
Ik heb hier 2 leuke USB sticks van 32 GB die bij de prijzen mogen ;-)
[ Voor 157% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 13-07-2012 17:35 ]
Ja, de read is inderdaad niet best. Kijken of de juiste stick zijn specificaties waar gaat maken.
[ Voor 74% gewijzigd door NSG op 13-07-2012 17:46 ]
Verwijderd
Jep,ik heb niet geklaagd maar wel een mail van de media markt ontvangen dat ik de sticks om mag ruilenDanny the dog schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 17:14:
Dat is wel frapant! Dan betreft t toch een algehele terugroepactie!
Dat ga ik dus ook doen
Bedankt aan iedereen die zich daarvoor in hebben gezet :)!