Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc-mechanic
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 22:28
het kan zelfs nog beter:

beste mediamarkt,
ik had bij u via de webshop 2 usb sticks gekocht
usb 3.0 drive 32gb store 'n go
bij aankomst bleken niet de goed sticks geleverd te zijn
na contact te hebben gehad met de klantenservice
konden deze niet omgeruild worden om dat de bestelde sticks niet leverbaar waren ik kon alleen mijn geld terug krijgen
nu blijkt dat mediamarkt toch deze sticks gaat uitleveren aan
de klanten die deze besteld hadden en zij mogen de oude sticks
houden (zie bericht)
Van: contact@mediamarkt.nl
Verzonden: vrijdag 13 juli 2012 10:05:57
Aan: "undisclosed-recipients:"@media-saturn.com

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw geduld.

Naar aanleiding van de verkeerd geleverde USB stick(s) zullen wij overgaan tot opnieuw uitleveren.
Uiterlijk eind volgende week zou de juiste USB stick(s) bij u geleverd moeten worden.

Graag verzoeken wij u de verkeerd geleverde USB stick(s) te behouden.

Nogmaals onze excuses voor het ontstane ongemak.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

Uw Media Markt team

deze is mail is van een andere klant die ook de sticks
wilde retouneren
deze mail heb ik niet gehad
ik kon en heb helaas de usb sticks al retour gestuurd
omdat mij niks bekend was van deze mail.
graag zou ik ook nog voor deze terug en omruil actie
in aanmerking komen.
mvgr
antwoord:
Geachte heer/mevrouw,

Enige tijd geleden heeft u gebruik gemaakt van onze dagaanbieding, USB 3.0 Station 32 GB voor 18 euro.

Helaas hebben wij geconstateerd dat er een ander artikel aan u afgestuurd is, namelijk USB 3.0 V3 32 GB.

Wij hebben verschillen geconstateerd in kleur en in de maximum snelheid.

Beide artikelen zijn wel 32GB en USB 3.0.

Indien de USB 3.0 V3 32 GB niet aan uw eisen voldoet, bieden wij u de kans deze om te ruilen voor de USB 3.0 Station 32 GB.

Mocht u op dit aanbod in willen gaan, kunt u een reply sturen op deze email.

Graag vernemen wij dan onderstaande gegevens:

· Bestelnummer

· Naam

· Omruiling OF geld terug

U kunt het onjuist ontvangen product kosteloos retourneren aan:

Media Markt Online

Antwoordnummer 410

4460 VB Goes

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Team

en de sticks waren al terug gestuurd van de week
het begint ergens op te lijken bij mm
nu alleen nog wachten of we de goede krijgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 17:11
Ik ga er geen probleem van maken dat ik de oude niet mag houden, ik heb de klacht gestuurd met als doel de juiste stick te krijgen en daar gaan ze nu op in. Wel heb ik nogmaals vermeld dat mijn verpakking alleen nog een streepjescode is, zodat ze daar bij aankomst niet opeens een probleem van maken.

Ik ben wel blij dat ik tegenwoordig de policy "alles eerst encrypten" aanhou voor mezelf, anders had mijn hele PC zonder encryptie op dat ding gestaan.

Ik heb overigens gek genoeg een 100 MB/s average read onder AIDA64 getest een week geleden, ik was juist erg blij dat de stick zo snel was (alleen het encrypten duurde wel best lang met 2 uur), wat erop kan duiden dat de write niet zo best is (niet getest).

[ Voor 22% gewijzigd door BDHowner op 13-07-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Krijgen we straks een blauwe USB stick van Trust oid. ;)

Vind het ook wel mooi zo. Krijg wel de indruk dat ze daar op lagere niveaus maar wat aanrommelen om zaken recht te breien, zonder dat het hoofdkantoor daar goedkeuring aan geeft.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Atomsk schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:56:
Krijgen we straks een blauwe USB stick van Trust oid. ;)

Vind het ook wel mooi zo. Krijg wel de indruk dat ze daar op lagere niveaus maar wat aanrommelen om zaken recht te breien, zonder dat het hoofdkantoor daar goedkeuring aan geeft.
tja inderdaad ik heb ze specifiek een bericht met de vraag of de geleverde sticks echt wel die zouden zijn die op de site stonden,met specs en al.

En het antwoord daarop was ja 8)7,dagen lang heeft de aktie nog op de site gestaan,zonder dat de fout ontdekt werd 8)7 .Echt ze hebben nog veel te doen daar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Octium
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 30-07 10:38
Hoera, het begint te werken!

Vandaag 3! verschillende emails gehad over het onderwerp en als klap op de vuurpijl werd ik omstreeks 14:00 zelfs mobiel gebeld door mediamarkt online met toelichting. Nou was eigenlijk wel versteld.

Wel verwarrend is die laatste email van rond 16:42. Er werd heel duidelijk gesteld zowel telefonisch als in de twee eerste emails aangegeven dat de oude stick niet terug hoefde. in de laatste email dien je op te geven of je het artikel wilt terugsturen of niet. Ik vermoed dat ik in twee parrallel trajecten zit (de taaie doorzetters die jurische taal praat en de groep voldoende gezeurd). De aangetekende brief has ik ingescand en daar wie was nu wel ontvangen. Kreeg een nette reactie erop van een dame "Multi Channel Coördinator E-Commerce".

Ben nu toch wel verheugd dat ze het nu professioneel op aan het pakken zijn.

De aangetekende brief zweeft nog ergens rond, waar is een mysterie. Volgens track en trace is bezorg datum sinds gisteren onbekend, mogelijk heeft de postbode de moed opgegeven en hebben ze een afhaalbericht achtergelaten. Navraag gisteren bij de PostNL leverde vandaag een email op met een "Navraag formulier pakketzendingen" dat ik dien in te vullen. Ben benieuwd wat daar nog uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 17:05
Ze hebben waarschijnlijk iedereen die de stick besteld heeft de standaard mail gestuurd waarin je een keuze moet maken.

De mensen die (op een andere manier) contact hebben gezocht, krijgen nog een separate reactie en mogen als compensatie voor het ongemak de oude stick(s) houden. Tenminste, ik denk dat dat de tactiek is.

Ik wacht dus ook (hoopvol) maar even op een reactie vanuit mijn e-ticket.
Die trajecten lopen blijkbaar volledig los van elkaar.

Dat is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...
Indien de USB 3.0 V3 32 GB niet aan uw eisen voldoet, bieden wij u de kans deze om te ruilen voor de USB 3.0 Station 32 GB.
Mocht u op dit aanbod in willen gaan, kunt u een reply sturen op deze email.
...
U kunt het onjuist ontvangen product kosteloos retourneren
Als je via je e-ticket geen nieuwe Stick krijgt kun je altijd nog reageren op de mail. Alleen via het mail-traject moet je de trage Stick inleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WUT ik heb rond 10 uur gisteren een mail ontvangen dat ik de oude sticks mag houden en de nieuwe opgestuurd krijg, om 3 uur in de middag een belletje met die bevestiging en om kwart voor 5 een mail met de melding dat ik ze terug moet sturen.
Ik snap er niets meer van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het al!
De mensen die echt een ticket hebben aangemaakt mogen de sticks houden!
Personen die alleen besteld hebben mogen de sticks omruilen.
Iedereen is namelijk in de massamail gedaan om de sticks om te ruilen aangezien het anders flink wat werk word om alle mensen er tussen uit te vissen die een ticket hebben aangemaakt.

De mensen die dus die omruil mail hebben gehad na via het ticket systeem en telefonisch te horen hebben gekregen dat ze de oude sticks mogen houden mogen die omruil mail negeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:43:
Ik snap het al!
De mensen die echt een ticket hebben aangemaakt mogen de sticks houden!
Personen die alleen besteld hebben mogen de sticks omruilen.
Iedereen is namelijk in de massamail gedaan om de sticks om te ruilen aangezien het anders flink wat werk word om alle mensen er tussen uit te vissen die een ticket hebben aangemaakt.

De mensen die dus die omruil mail hebben gehad na via het ticket systeem en telefonisch te horen hebben gekregen dat ze de oude sticks mogen houden mogen die omruil mail negeren!
Lees ff de rest van het topic voordat je reageert aub...

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Freekers schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 14:48:
[...]

Lees ff de rest van het topic voordat je reageert aub...
freeker iets vriendelijker mag wel heh!

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 23:54
Het is nog even afwachten welke stick we nu opgestuurd krijgen, maar ik moet toch zeggen dat MediaMarkt dit (uiteindelijk) toch wel goed heeft opgelost. Al duurde het even tot we door konden dringen tot het juiste managementniveau. :+

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn018
  • Laatst online: 02-06 20:24
Danny the dog schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:20:
Ze hebben waarschijnlijk iedereen die de stick besteld heeft de standaard mail gestuurd waarin je een keuze moet maken.
Mij niet, en ze reageren ook niet op mijn service ticket :-(
Ik word jaloers van wat ik hier allemaal hoor, lijkt alsof ze mij vergeten zijn of hard negeren. Als ik morgenavond nog steeds geen antwoord heb start ik gewoon een nieuwe service ticket... onzin dit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Laatst online: 22:05

NSG

Je weet niks!

Om mijn ticket word er ook niet meer gereageerd, 9-7 ticket aangemaakt, 11-7 is deze doorgezet naar de juiste afdeling, maar sindsdien heb ik niks meer vernomen.

Ook had ik wel verwacht dat er vrij vlot gereageerd zou worden op de reply's op de omruil-mail, maar hier ook niks meer van gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Enes_81 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:19:
Om mijn ticket word er ook niet meer gereageerd, 9-7 ticket aangemaakt, 11-7 is deze doorgezet naar de juiste afdeling, maar sindsdien heb ik niks meer vernomen.

Ook had ik wel verwacht dat er vrij vlot gereageerd zou worden op de reply's op de omruil-mail, maar hier ook niks meer van gehoord.
Die mail is toch pas vrijdag gekomen?
Denk niet dat ze in t weekend werken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
Reactie gekregen op mijn opmerking waarom bepaalde mensen de stick mogen houden en ik de mijne naar hen moet retourneren:

"Dank voor uw reactie.

Na ontvangst van uw retour, zullen wij overgaan tot verzending van het juiste artikel."

Dat is dan duidelijk :) Geen gratis sticky pour moi :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Raar... ik krijg dit:
Geachte heer,

Dank voor uw reactie.

Wij zullen z.s.m. overgaan tot het verzenden van het juiste artikel.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Team
Blijkbaar wordt er geen actie van me verwacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:13:
Ik kan mij moeilijk voorstellen dat MM met hun kreupele logistiek nu ook nog een tweedeling gaat hanteren om dit af te handelen.
Verwacht persoonlijk niets binnen te krijgen voordat ze daar de vekeerde stick retour hebben gehad eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Verwijderd schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:13:
[...]
Ben intussen wel benieuwd, laat je de achterhoede weten hoe het verder gaat?? O-)
Tuurlijk :)
Brad Pitt schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:15:
[...]
Verwacht persoonlijk niets binnen te krijgen voordat ze daar de vekeerde stick retour hebben gehad eigenlijk :)
Tja, ik onderneem echt geen actie nu.
Er staat duidelijk dat ze de boel zsm zullen versturen, daar wacht ik dan ook maar even op.
Als ik vrijdag nog niks heb, neem ik nog maar eens contact op. (dan is voor mij de 'zsm' wel gepasseerd ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Brad Pitt schreef op maandag 16 juli 2012 @ 10:39:
Reactie gekregen op mijn opmerking waarom bepaalde mensen de stick mogen houden en ik de mijne naar hen moet retourneren:

"Dank voor uw reactie.

Na ontvangst van uw retour, zullen wij overgaan tot verzending van het juiste artikel."

Dat is dan duidelijk :) Geen gratis sticky pour moi :P
Dat is geen reactie op je opmerking, maar gewoon een standaard antwoord terug, heb namelijk hetzelfde antwoord ontvangen.

Maar, hoe gaan ze eigenlijk weten dat het om mijn USB stick gaat? Er word niet gevraagd om een briefje mee te sturen met je ordernummer o.i.d.

[ Voor 12% gewijzigd door NSG op 16-07-2012 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Enes_81 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 11:34:
Dat is geen reactie op je opmerking, maar gewoon een standaard antwoord terug, heb namelijk hetzelfde antwoord ontvangen.
Uiteraard is het een standaard mail, maar het is nog wel een reactie op mijn vraag :P
Maar, hoe gaan ze eigenlijk weten dat het om mijn USB stick gaat? Er word niet gevraagd om een briefje mee te sturen met je ordernummer o.i.d.
Common sense zegt mij dat je niet gewoon een stickje in een blanko envelop er heen moet sturen met verder niets erbij. Kan je wel proberen natuurlijk, maar verwacht geen nieuwe stick terug dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Zojuist per mail ontvangen:
Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw reactie.

Na ontvangst van uw retour, zullen wij overgaan tot verzending van het juiste artikel.

U kunt uw retour versturen aan:

Media Markt Online

Antwoordnummer 410

4460 VB Goes

Met vriendelijke groet,

Media Markt Team
Er lijkt dus inderdaad een twee-kamp te ontstaan

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
Enes_81 schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:19:

Ik denk dat ons ticket (voor hun i.i.g.) al buiten dat topic om afgehandeld is (die massa-mail).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jb044
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:20
Proest communicatie is duidelijk niet hun sterkste punt:
Geachte heer/mevrouw,

Dank voor uw reactie.
Na ontvangst van uw retour, zullen wij overgaan tot verzending van het juiste artikel.

U kunt uw retour versturen aan:

Media Markt Online
Antwoordnummer 410
4460 VB Goes

Met vriendelijke groet,
Media Markt Team

-----Oorspronkelijk bericht-----
Van: xxxxxx
Verzonden: zondag 15 juli 2012 11:49
Aan: Media NL, Internet
Onderwerp: Re: Uw bestelling bij Media Markt Online, USB 3.0 Station 32 GB

hallo,

Bestelnummer: xxxxxx
Naam: xxxxxx
Omruiling

Ik heb overigens de stick ingeleverd bij mijn lokale Mediamarkt om reden die u hieronder beschrijft: u heeft niet geleverd wat ik besteld had.
Hierbij heb ik alleen het aankoopbedrag van 18 euro retour ontvangen, uit coulance lijkt mij dan ook dat ik u alleen 18 euro verschuldigd ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
jb044 schreef op maandag 16 juli 2012 @ 14:20:
Proest communicatie is duidelijk niet hun sterkste punt:

[...]
Ja van die standaardmails word je af en toe *** moe. Bij mijn vorige werk had er iemand een Nederlandse standaardmail op een Engelse vraag gestuurd, dan krijg je ongeveer een indruk van de intelligentie van dat soort medewerkers.

Ik heb er echter niet altijd moeite mee, mijn verpakking ontbreekt bijv. en ik krijg als reactie de stick terug te sturen, dat is voor mij dan direct een keiharde bevestiging dat de verpakking niet nodig is :). Als ze daar later over zeiken krijgen ze van mij gewoon de conversatie toegestuurd. Op die manier kun je jezelf weleens makkelijk indekken, al blijft het irritant dat je nog net niet met een computer aan het communiceren bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Ik zie het ook niet goedkomen als ze pas de USB sticks versturen als ze de oude ontvangen hebben.

Wel om de volgende redenen
- Verdwijnen van de USB sticks tijdens het versturen naar de MM
- Onvoldoende gegevens op de envelop/papieren bij de teruggestuurde USB sticks
- Missende verpakking
- De hoeveelheid teruggestuurde USB sticks is groot

En gezien ze met een automatische e-mail iedereen beantwoorden.....

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Rob schreef op maandag 16 juli 2012 @ 19:26:
Ik zie het ook niet goedkomen als ze pas de USB sticks versturen als ze de oude ontvangen hebben.

Wel om de volgende redenen
- Verdwijnen van de USB sticks tijdens het versturen naar de MM
- Onvoldoende gegevens op de envelop/papieren bij de teruggestuurde USB sticks
- Missende verpakking
- De hoeveelheid teruggestuurde USB sticks is groot

En gezien ze met een automatische e-mail iedereen beantwoorden.....
Voor onvoldoende gegevens in het pakketje ben je toch echt zelf verantwoordelijk ;)

Denk ook niet dat ze zoveel sticks terug zullen krijgen. Veel mensen (niet Tweakers) hebben de stick vast al in gebruik en zien het verschil toch niet tussen de ene USB 3.0 stick en een andere. Daarvoor was t gewoon een leuke dagaanbieding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die een antwoord hebben gehad op hun ticket ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Ja ik. Het enige dat daarin stond was dat ik vrijdag een mail had gehad mbt omruiling.
Ze hebben de 2 kanalen dus samengevoegd (mail en e-ticket stroom)

Iemand al de juiste stick ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2012 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:17
Geachte heer *,

De juiste USB sticks zullen zo spoedig mogelijk aan u verstuurd worden.
Naar verwachting in de loop van volgende week.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gertvdijk
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-09 10:57
Per mail heb ik gevraagd hoe ik de oude stick kan retourneren. Heb wel een adres, maar geen retournummer of andere referentie gekregen. Dus hoe zouden ze mijn stick kunnen herkennen? Het antwoord op die vraag was een copy-paste van het adres. Volledig mijn vraag genegeerd dus. Hmm.

Kia e-Niro 2021 64 kWh DynamicPlusLine. See my GitHub and my blog for articles on security and other stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExploitSolo
  • Laatst online: 15:17
Ik heb net weer een mail verstuud met de vraag wat met de oude stick te doen ivm bedrijfsgevoelige (ofc not, just a joke) data :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BDHowner
ExploitSolo schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:08:
Ik heb net weer een mail verstuud met de vraag wat met de oude stick te doen ivm bedrijfsgevoelige (ofc not, just a joke) data :)
Ik denk dat dat voor sommige mensen echt nog weleens lastig kan zijn ja. Ikzelf gebruikte de stick voor de backup van al mijn data (ik heb niet zo extreem veel).

Ik ben echter redelijk veel op V&A te vinden en met oog daarop encrypt ik tegenwoordig eerst alle nieuwe schijven. Ik heb er nu dus simpelweg een "clean-command" overheen gegooid :).

Niemand die die 256-bit AES 20+ character key van mij ooit te pakken gaat krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Afgelopen Maandag heb ik in het al aangemaakte ticket gevraagd waarom ik nog steeds geen antwoord had gekregen op mijn klacht.

Vandaag kreeg ik als antwoord dat ik vrijdag een mail ontvangen zou moeten hebben, met daaronder de mail van afgelopen vrijdag.

Ik geef het dan maar op en zal de verkeerde stick maar opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pc-mechanic
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-08 22:28
ik heb sinds woensdag geen contact meer met mm
heb nu elke dag een mail gestuurd omtrent de afhandeling van de sticks
maar alles word genegeerd er worden wel tickets aangemaakt en netjes op de webshop
gezet maar er komt geen reply van mm
en ff over de de aanbieding denk ik dat ze lollig willen zijn met deze aanbieding
maar nu ff niet
ik heb zelf aangegeven dat ik ze om wilden ruilen in de mail
en toch hebben het geld al terug gestort
dus ik verwacht dat er niet veel meer komt
geen mails en sticks
bedankt voor de goede samenwerking mm maar dat stopt
nu ff hier
:( :( :( :( ;w ;w ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste tweakers,

Zoals u allen heeft gemerkt, is er een fout ontstaan bij de levering van onze dagaanbieding van 23 juni.
Er was enige tijd benodigd om uit te zoeken wat de oorzaak van het probleem was, hoe de situatie op te lossen en de beschikbaarheid van het juiste artikel na te gaan.

In de tussentijd is er helaas een verkeerde communicatie vanuit het callcenter ontstaan waarbij er is beloofd het nieuwe product op te sturen, zonder dat het verkeerd geleverde product geretourneerd moet worden.
Inmiddels hebben wij u en alle overige gedupeerde klanten benaderd en een kosteloze omruiling aangeboden voor het juiste artikel.

Daarnaast is verzocht het verkeerd verstuurde onjuiste artikel aan ons te retourneren.
Het is zoals u heeft ervaren natuurlijk nooit leuk als er in een dergelijke situatie iets mis gaat.
Media Markt biedt om de ontstane situatie daarom haar oprechte excuses aan voor dit ongemak en zullen er alles aan doen het bestelde product zo snel mogelijk bij u te leveren.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Ok... welke grapjas heeft net een profiel aangemaakt? 8)7

Sowieso is een aantal mensen persoonlijk toegezegd dat ze het 'oude' product mochten houden.
Om wat voor reden dan ook, compensatie voor het ongemak, what ever.

Kosteloze omruiling klinkt wel heel sjiek, maar dat is een grondrecht van de consument!

En nu we toch bezig zijn: die zogenaamde 'verkeerde communicatie' was gewoon een georganiseerde partij leugens om mensen af te wimpelen.

Maar goed.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:51:
Beste tweakers,

Zoals u allen heeft gemerkt, is er een fout ontstaan bij de levering van onze dagaanbieding van 23 juni.
Er was enige tijd benodigd om uit te zoeken wat de oorzaak van het probleem was, hoe de situatie op te lossen en de beschikbaarheid van het juiste artikel na te gaan.

In de tussentijd is er helaas een verkeerde communicatie vanuit het callcenter ontstaan waarbij er is beloofd het nieuwe product op te sturen, zonder dat het verkeerd geleverde product geretourneerd moet worden.
Inmiddels hebben wij u en alle overige gedupeerde klanten benaderd en een kosteloze omruiling aangeboden voor het juiste artikel.

Daarnaast is verzocht het verkeerd verstuurde onjuiste artikel aan ons te retourneren.
Het is zoals u heeft ervaren natuurlijk nooit leuk als er in een dergelijke situatie iets mis gaat.
Media Markt biedt om de ontstane situatie daarom haar oprechte excuses aan voor dit ongemak en zullen er alles aan doen het bestelde product zo snel mogelijk bij u te leveren.

Met vriendelijke groet,

Media Markt Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Dit klinkt ook weer als een geautomatiseerd berichtje.
Er wordt ook niet ingegaan op vragen die hier gesteld worden...

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Profiel is ook vandaag pas aangemaakt.
Het is niet voor niks MEDIA markt en niet Service Markt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Sorry. Niet goed op m'n rekeningoverzicht gekeken. Er was wel een terugstorting, maar dat was van een ander "Media"bedrijf. Mediamarkt heeft niets teruggestort dus.

Ben aan vakantie toe blijkbaar :P :$

[ Voor 132% gewijzigd door Atomsk op 20-07-2012 15:43 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan het onderzoeken. :)

Update: lijkt inderdaad van MediaMarkt afkomstig.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:55

Koenvh

Hier tekenen: ______

Atomsk schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:17:
Hier is het ook teruggestort. Bah, wat een klootzakken. :(

Had eerder vandaag nog iemand van Consuwijzer aan de lijn, die terugbelde n.a.v. een klacht die ik had ingediend over de MM. Toen verkeerde ik echter nog in de veronderstelling dat de MM het alsnog netjes zou oplossen. Ik heb me blijkbaar vergist. -O-

Voor wie het nog niet gedaan heeft zou ik echt willen aanraden een klacht in te dienen bij www.consuwijzer.nl. Ben hier een beetje klaar mee.

[...]

Ik had duidelijk aangegeven dat ik wilde omruilen. Krijg ik toch geld teruggestort. :r
offtopic:
Is inbreken en alle 32GB USB 3.0 Drive's stelen niet een veel beter idee? :+

Wees blij dat de MM nog iets heeft gedaan, dat is ook niet altijd het geval. Die klacht indienen is een goed idee.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Atomsk schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:17:
Hier is het ook teruggestort. Bah, wat een klootzakken. :(

[...]

Ik had duidelijk aangegeven dat ik wilde omruilen. Krijg ik toch geld teruggestort. :r
Had jij de foute sticks dan teruggestuurd op hun verzoek, aangegeven dat je wou ruilen als reactie op de collectieve e-mail en dan nóg je geld teruggestort gekregen ipv het juiste artikel?? :?

Staat een van de M's van MM voor Misleiding ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Haha, dit topic begint epische proporties te krijgen, wat een soap zeg. :F

Hoe je het ook bekijkt, bij mediamarkt online is het een zooitje. Ik dacht eerst dat dit allemaal goed en wel is opgelost en iedereen blij was, maar iedere keer krijgt het om de dag een andere wending. Heerlijk leesvoer iig.

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:55

Koenvh

Hier tekenen: ______

Deem schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:34:
Haha, dit topic begint epische proporties te krijgen, wat een soap zeg. :F

Hoe je het ook bekijkt, bij mediamarkt online is het een zooitje. Ik dacht eerst dat dit allemaal goed en wel is opgelost en iedereen blij was, maar iedere keer krijgt het om de dag een andere wending. Heerlijk leesvoer iig.
Wie maakt:
Media Markt Online: De musical
Na het beroemde topic op Tweakers.net, met in de hoofdrol: ... :9~

Gelukkig zijn de 18 eurootjes (<leuk om te zeggen) wel teruggestort.

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Zie Atomsk in "32GB USB 3.0 Drive voor 18 euro?"

Had niet goed in m'n rekeningoverzicht gekeken.

[ Voor 199% gewijzigd door Atomsk op 20-07-2012 15:45 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Atomsk schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:38:
[...]
omdat ze dat zo gewend zijn. |:(
Dat doen ze wel meer, standaard handelen... Ik heb eens een artikel teruggebracht (kado) waar de plastic MM bandjes nog omheen zaten en de doos volledig origineel dicht getaped was.

Wat denk je dat ze doen bij de retourenbalie?

Juist.... bandjes doorknippen en de doos opensnijden, om te controleren of alles nog wel compleet was :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik wacht met het terugsturen totdat ik het per mail bevestigd krijg of het nu wel of niet moet, want het is me toch een zooitje aan het worden niet normaal.
Forumpost hier vanaf een accountje wat vandaag is aangemaakt vertrouw ik niet. Too many trolls on the internets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob
  • Niet online

Rob

Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 15:20:
[mbr]We gaan het onderzoeken. :)

Update: lijkt inderdaad van MediaMarkt afkomstig.[/]
Ze plaatsen 1 bericht en denken daarmee alles opgelost te hebben. Lekker aan de vrijdagmiddagborrel waarschijnlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn018
Ik wordt in ieder geval niet meer geholpen door de mediamarkt. Ze willen mij geen compromis sluiten of iets dergelijks, en omdat ze dus een tweede fout hebben gemaakt bovenop de fout van de verkeerde stick bezorgen, ben ik ineens de pineut. Belachelijk dit...
Voor iedereen die mijn verhaal vergeten is:
Toen ik de stick ontving en zag dat het niet de correcte was, ben ik meteen naar een vestiging gegaan. Daar gevraagd om de correcte stick. Ok, zei hij. Toen ging ie 5 minuten lang op een PC dingen zitten doen, en toen kreeg ik ineens een formulier voor m'n neus waar ik moest tekenen dat ik mijn geld terug gekregen had. Toen ik zei dat ik hiervoor weigerde te tekenen, en dat ik hier kwam voor de goede stick terug te krijgen, en niet mijn geld terug (want ik wist dat de stick nu duurder was geworden, dus geld terug zou nadelig zijn). Maar hij zei dat hij de hele retourneringsprocedure al had afgemaakt en dat ik nu niet meer terug kon. Ja, IK kon niet meer terug voor iets waar ik niet om gevraagd had.
Dus ik een ticket gemaakt op de mediamarkt website, en nu blaffen ze me af met de boodschap van ja sorry, maar het koopovereenkomst is nu ontbonden, dus we hoeven geen zak meer voor je te betekenen.

Dus ik kan fluiten naar m'n goedkope USB stick...
Heeft iemand een suggestie hoe ik dit aan kan pakken? Tickets maken heeft geen zin want ik heb al 5 keer betoogd daar waarom ik een nieuwe stick zou moeten ontvangen, of in ieder geval voor de prijs die ik toen bij het bestellen betaald had en ik kreeg alleen maar flut antwoorden.

Dus, wat zouden jullie doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn018
Nog een andere vraag trouwens. Die man die mijn laatste ticket beantwoorde zegt het volgende "De klanten die het oude product in eerste instantie mochten houden hebben inmiddels een mail gehad met daar als nog het verzoek om het oude artikel te retourneren."
Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Iedereen heeft dezelfde standaard mail gehad.
Staat ook hierboven ergens als quote.

MM gooit zich van de ene misleiding en leugen in de andere.

Maar goed, wil je éindelijk het product dat je gekocht hebt, zul je toch eerst het oude moeten opsturen..
Is wel de laatste keer dat veel mensen iets (online) gekocht hebben bij MM..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:35:
[...]

Nee, dat is dus niet zo. |:(
De ene helft(??) hier heeft bericht gekregen dat ná de retour de nieuwe stick zal worden verzonden, het andere deel (waaronder ik) kreeg dat bericht aanvankelijk ook, maar dat werd wéér later omgezet naar een "U kunt de stick behouden!!".
...
Je kunt dat ook op een normale manier zeggen, maar goed.

Kijk ff op pagina 12 van dit topic: iedereen heeft op een bepaald moment dezelfde standaard mail gehad.
Zie ook Freekers schreef in "32GB USB 3.0 Drive voor 18 euro?" op vrijdag 13 juli 2012 @ 16:45

Edit: Met betrekking tot onderstaande:
Verwijderd schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 20:53:
[...]

Ik zou de klantenservice van de webshop bellen.
No offence, maar als MM zich al niet aan schriftelijke afspraken houdt, denk je dan dat ze dat met mondelinge toezeggingen doen?

[ Voor 43% gewijzigd door Danny the dog op 20-07-2012 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Use Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/edit.gif please :)

[ Voor 4% gewijzigd door Brad Pitt op 21-07-2012 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Is er btw al íemand die zijn/haar stick(s) retour heeft gestuurd en de juiste heeft ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 15:31
Kan iemand me het mailadres geven waar ik het antwoord op de mail met het omruilvoorstel naar toe kan sturen?

Ik heb namelijk geen mail ontvangen, maar wel de tekst ontvangen via mijn aangemaakte ticket. Helaas stond daar alleen niet in wie ik moet mailen dat ik akkoord ben met het omruilvoorstel... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

mm.netherlands.internet@media-saturn.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
Dank! Ben benieuwd wanneer de juiste stick op de mat valt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ESteg schreef op maandag 23 juli 2012 @ 11:24:
Dank! Ben benieuwd wanneer de juiste stick op de mat valt... :)
Heb je de foute ook al terug gestuurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ESteg
Gaat vandaag de deur uit, wacht alleen nog op een bevestiging dat er geen RMA-code o.i.d. bijgevoegd moet worden...

[ Voor 64% gewijzigd door ESteg op 23-07-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net de verzendbevestiging van de 32 GB USB-stick die ik afgelopen vrijdagavond voor € 14 in de dagaanbieding besteld heb. Kijk dan kan het wel snel, dat is binnen 1 werkdag.

En dan ga ik mij zeker afvragen waarom het de vorige keer 6 werkdagen kostte voordat de verzendbevestiging kwam, en het pakketje zelf weer 4 werkdagen daarna pas kwam.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-07-2012 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 23:54
Ik heb mijn verkeerd geleverde stick ook opgestuurd, ben benieuwd of ik er nog wat van weer hoor...

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Track&Trace had ik vorige keer ook niet, volgens mij was dat alleen als hij bij mediamarkt werd afgeleverd of bij een groter aantal sticks.

Maar bedankt voor de "update" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:20:
Ik heb net contact gehad met het MM Callcenter en de stick's zouden reeds zijn verstuurd.
Zij zouden als Post.nl meewerkt dus morgen binnen kunnen/moeten zijn.
Nadat iets bij de MM verstuurd is kan het nog dagen duren voordat je het binnen hebt. Zit nu nog op de stick te wachten waarvan ik afgelopen maandag een verzendbevestiging heb gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danny the dog
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 17:20:
Ik heb net contact gehad met het MM Callcenter en de stick's zouden reeds zijn verstuurd.
Zij zouden als Post.nl meewerkt dus morgen binnen kunnen/moeten zijn. 8)

Geen info mbt een Track& Trace, ik denk dat wij die deze keer moeten missen.
.... en jij had de oude sticks al teruggestuurd of heb je ze gehouden?

Ik stond nl net op t punt de oude sticks dan toch maar terug te sturen, omdat ik niks meer hoor van MM via e-mail. (Ik had een toezegging gehad dat de sticks zsm verstuurd zouden worden zonder de vraag om eerst terug te sturen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Op zich vind ik het wel een blunder van de MM. Ze leverden de verkeerde stick, maar geen waardeloze stick.

Iedereen boos natuurlijk, goed zo de mondige consument laat zich geen poot uitdraaien.

Maar diezelfde mondige consument, die eerlijk behandeld wil worden (terecht), ontpopt zich ook tot de inhalige consument. Lekker de verkeerde stick houden (dat zal ze leren........).

hahaha, 124 GB voor 36 euries (voor degenen die er 2 besteld hadden), terwijl 1 stick van 32 GB voor 40 euro al goedkoop zou zijn....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silasje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-08 16:54

Silasje

www.Entjes.eu

Vandaag had de Aldi een 32GB USB 2.0 stick van Emtec voor maar 13 euro per stuk, deze werken probleemloos, heeft iedereen deze aanbieding gemist? of is niemand meer in 2.0 geintereseerd?

Canon 7D MII, 550D, Tokina 11-16mm F2.8, Sigma 17-70mm F2.8/4, Sigma 30MM F1.4, Canon 50mm 1.8 STM, Sigma 70-200 F2.8, En de bende eromheen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Niet online
Silasje schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 21:33:
Vandaag had de Aldi een 32GB USB 2.0 stick van Emtec voor maar 13 euro per stuk, deze werken probleemloos, heeft iedereen deze aanbieding gemist? of is niemand meer in 2.0 geintereseerd?
Omdat usb 2 wat langzaam is en deze stick wel in het bijzonder:

overdrachtsnelheden tot 15 MB/S bij lezen en 5 MB/S bij schrijven?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2012 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:02:

Helaas introduceerde MM hiermee een tweedeling en maakte de verwarring nog groter dan die al was.
De ene groep mocht de stick behouden, de andere groep kreeg het niet vrijblijvende "voorstel" de stick(s) terug te sturen.
Dat kan natuurlijk ook niet echt.
Ja en in Verwijderd in "32GB USB 3.0 Drive voor 18 euro?" werd al uitgelegd dat dat een foutje was. Het belangrijkste is dat ze gewoon het beloofde product leveren. Wanneer ze dat doen, is daarmee de kous af wat mij betreft. Stick "lekker toch houden, want ze vragen d'r om" is een beetje geneuzel in de marge. Tweedeling of niet, het zijn individuele afspraken er daar kun je geen algemene rechten aan ontleden.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 25 juli 2012 @ 22:02:
[...]
Helaas introduceerde MM hiermee een tweedeling en maakte de verwarring nog groter dan die al was.
De ene groep mocht de stick behouden, de andere groep kreeg het niet vrijblijvende "voorstel" de stick(s) terug te sturen.
Kreeg dit antwoord van MM op mijn ticket:
Geachte meneer,

Bedankt voor uw contactopname met Media Markt.

Aangezien het hoofdkantoor dacht dat het over een beperkt aantal klanten ging en niet de gehele verzending. Werd dit aanbod inderdaad gedaan, echter zijn die klanten op dit moment ook op de hoogte gesteld van dat het oude artikel alsnog geretourneerd moet worden.

U behoort in dit geval de instructies van de mail op te volgen om in aanmerking te komen voor het juiste artikel.

Excuses voor de late reactie.

Met vriendelijke groet,

Jasper Ros
Uw Media Markt team
Nog maar even afwachten of de beloofde goede USB-sticks inderdaad ook echt op maandag verstuurd zijn.

Verder heb ik zelf de USB-stick die ik afgelopen vrijdag besteld heb bij MM, en die ook maandag verzonden zou zijn, pas net (donderdag) binnen gekregen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2012 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
  • Laatst online: 03-08 14:00
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:13:
[...]
Het dwingende karakter van het MM bericht is uiterst merkwaardig.
Als ik jou iets geef, dan kan ik dat later niet meer terug eisen.
Dat is onomkeerbaar, zelfs een kind begrijpt dat elementaire recht.
Ik snap dat je het voor jezelf wil goedpraten. Maar dit betreft helemaal geen gift van de Mediamarkt aan jou. Dit betreft een verkeerde levering, een non conformiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:16
Als mediamarkt mij een e-mail stuurt met het verzoek de verkeerde levering te behouden buiten de bestelling om (daar de bestelling de week erop uitgeleverd zal worden) dan is dat toch een gift? Als ik vervolgens 2 uur later ook nog eens gebeld word en te horen krijg dat ik i.v.m. het ongemak dat deze kwestie met zich mee heeft gebracht de 3 verkeerde geleverde sticks als goedmaker mag behouden, hoe is dat dan geen gift? Perongeluk (of helaas zelfs bij expres) een verkeerd product leveren ben je nog geen rechtmatig eigenaar, maar zodra rechtmatig eigenaar afstand doet van de producten ben je dat daarna wel (indien je akkoord gaat). Als je geheel ongevraagd producten ontvangt die toegezonden zijn in een poging je ervoor te laten betalen ben je wel direct rechtmatig eigenaar. Het is voor mij een grijs gebied wat de wet zegt als je iets opgestuurd krijgt en er achteraf word gemeld (al is het na enkele maanden pas) dat het een foutje betrof (naar verkeerde adres bijvoorbeeld). Ik vermoed dat je DAN niet rechtmatig eigenaar bent. 'Hoe zit het dan met producten waarvoor men je wil laten betalen en daarna word er nog vermeld dat er perongeluk naar het verkeerde adres was verzonden' etc etc. Andere kwesties, maar toch handig om te weten.

Timeline:

Besteld
Navraag levering
Ontvangen verkeerd product (ophalen)
Gewezen op verkeerde levering met verzoek correcte levering
Gewezen op mislabelde producten + de grootste verontwaardiging van deze op een oplichtingspoging lijkende zet.
Tijdje niks gehoord
Beginnen te zeiken
Gehoord dat ik pech heb en geld terug kan krijgen + van kastje naar muur
Gezeken tegen muur (hoofdkantoor)
Muur bied excuses aan en geeft het een en ander toe, vraagt om wat er precies mis is met geleverde
Aangegeven wat er mis mee is en tijdje (dag of 4-5) niks gehoord
Mailtje + belletje dat ik correcte levering mag verwachten en verkeerde items voor het ongemak mag behouden.
Hierop gereageerd dat ik ten eerste helemaal niet uit ben op 6 usb sticks krijgen, maar dat gewoon de juiste sticks al voldoende zijn, dat ik begrijp dat ik ze alsnog aangeboden krijg en dat ik ze daarom maar doneer aan het goede doel
Een tweede e-mail gestuurd met de vraag of ik de sticks op mijn huisadres ontvang of wederom bij lokale mediamarkt moet komen afhalen.
Opbrengsten gedoneerd aan KWF kankerbestrijding.
Nog altijd niks gehoord op de laatste 2 mailtjes en nog altijd wachtend op de levering die eind vorige week uiterlijk plaats had moeten vinden.

[ Voor 19% gewijzigd door TWeaKLeGeND op 26-07-2012 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reepje
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:49:
[...]

Het is een verwarrende geschiedenis geworden, maar je moet het nu niet ingewikkelder maken dan nodig is door persoonlijke integriteiten in twijfel te gaan trekken.
Precies, en dan gewoon ophouden met zeveren. Ben blij dat -waarschijnlijk- iedereen die besteld heeft (en geklaagd heeft?) toch de juiste stick(s) krijgen, en dat voor een belachelijk lage prijs.

(edit: had ik die aanbieding maar op tijd gezien, dan had ik m ook besteld >:) )

[ Voor 8% gewijzigd door Reepje op 26-07-2012 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:46
Reepje schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:03:
[...]

Precies, en dan gewoon ophouden met zeveren. Ben blij dat -waarschijnlijk- iedereen die besteld heeft (en geklaagd heeft?) toch de juiste stick(s) krijgen, en dat voor een belachelijk lage prijs.
Ik had hem begin juli besteld, maar nu pas over geklaagd, ben benieuwd wat er aan gedaan wordt. Ik heb iig niets van MM gehoord, heb nu zelf geklaagd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

db I Delirium schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:05:
Ik had hem begin juli besteld, maar nu pas over geklaagd, ben benieuwd wat er aan gedaan wordt. Ik heb iig niets van MM gehoord, heb nu zelf geklaagd...
Iedereen die hem via de dagaanbieding eind juni besteld heeft, heeft dezelfde mail (die ook al eerder in dit topic gequote is) gekregen. Verwacht dat jij hetzelfde bericht gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db I Delirium
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:46
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 16:24:
[...]

Iedereen die hem via de dagaanbieding eind juni besteld heeft, heeft dezelfde mail (die ook al eerder in dit topic gequote is) gekregen. Verwacht dat jij hetzelfde bericht gaat krijgen.
Heb nu inderdaad het bericht binnen, met de melding dat ik die mail al gehad zou moeten hebben... Spamfolder net ook nog even op kop gezet maar niets gezien...
Het zal dus wel netjes opgelost worden neem ik aan... Foute stick kan (uiteraard) gratis geretourneerd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnsk87
  • Laatst online: 03-08 14:00
Verwijderd schreef op donderdag 26 juli 2012 @ 15:49:
[...]
Het is een verwarrende geschiedenis geworden, maar je moet het nu niet ingewikkelder maken dan nodig is door persoonlijke integriteiten in twijfel te gaan trekken.
Ik trek de integriteit van niemand in twijfel. En wanneer jij de schriftelijke bevestiging hebt dat je de stick mag houden kunnen ze deze belofte uiteraard niet intrekken. Het enige dat ik merk is dat een aantal mensen in dit topic graag gebruik willen maken van de compensatie die anderen hebben gekregen in plaats van de regeling voor iedereen. Zo werkt het helaas niet. Ook al ben ik het eens dat MM het niet handig aanpakt door twee verschillende regelingen aan te bieden (met en zonder het behouden van de sticks).

En deze hele zaak draait om non-conformiteit van de stick. Als je ook juridisch bent onderlegd nodig ik je graag uit om via DM een gesprekje te voeren met artikel 7:17 BW in de aanslag. Dus om dit "niets mee van doen" te noemen is nogal kortzichtig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste