Jah heb ik ook last van komt volgens mij doordat het RAM geheugen volloopt en dan de Xperia Home Launcher eruit knald om ruimte te maken. Zorg dat je minder apps hebt die in het RAM geheugen staan. Heb zelf viber al verwijderd ma facebook outlook en whatsapp te verwijderen gaat mij te ver.
weet niet of het bij jullie ook zo is maar krijg net een update binnen voor JB.
EDIT: build nr blijft 6.2.B.0.200, weet dus niet wat er geupdate is. Sony pc companion had een ellenlange typenaam voor de patch.
EDIT2: Lijkt alsof de patch het filmen in 1080p minder laggy gemaakt heeft (zelfs bij donkere omgevingen), morgen eens met gewoon buitenlicht proberen.
EDIT: build nr blijft 6.2.B.0.200, weet dus niet wat er geupdate is. Sony pc companion had een ellenlange typenaam voor de patch.
EDIT2: Lijkt alsof de patch het filmen in 1080p minder laggy gemaakt heeft (zelfs bij donkere omgevingen), morgen eens met gewoon buitenlicht proberen.
[ Voor 71% gewijzigd door Tomskii5 op 18-07-2013 02:37 ]
Snap echt niet dat zoveel mensen problemen hebben. Mijn GSM staat halfvol met applicaties en werkt nog steeds vloeiend. De enige applicatie die ik heb die iets van besparingen doet is Go Power master om de batterij te sparen als hij in stby staat/ 's nachts.
Ge
Ik zou me waarlijk kapot schamen om dat ding überhaupt op marktplaats te zetten.
Heb bedacht dat ik em over een maand of 3 gewoon kapot sla onder het mom van "foutje bedankt"
Heb die verzekering niets voor niets.
Wat'n misselijk stuk electronica heeft Sony afgeleverd. Pff
Ps heb nu GB draaien, dat is nog het beste van allemaal maar zelfs dat is eigenlijk ruk voor een toestel met deze specs.
Haha +1 !Verwijderd schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 18:34:
Ben mijn telefoon ook spuugzat. Helaas kan ik er niet meer dan 150 euro voor vangen
Ik zou me waarlijk kapot schamen om dat ding überhaupt op marktplaats te zetten.
Heb bedacht dat ik em over een maand of 3 gewoon kapot sla onder het mom van "foutje bedankt"
Heb die verzekering niets voor niets.
Wat'n misselijk stuk electronica heeft Sony afgeleverd. Pff
Ps heb nu GB draaien, dat is nog het beste van allemaal maar zelfs dat is eigenlijk ruk voor een toestel met deze specs.
Verwijderd
blijft apart, hoe gemengd de reakties zijn.
vraag (hoeft niet beantwoord te worden hoor ;-)) ik me wel af of de XS schoppers straks wel tevreden zijn met een volgende telefoon, of dat ze dan in dat topic net zo vrolijk verder steen en been klagen.
vraag (hoeft niet beantwoord te worden hoor ;-)) ik me wel af of de XS schoppers straks wel tevreden zijn met een volgende telefoon, of dat ze dan in dat topic net zo vrolijk verder steen en been klagen.
Verwijderd
ik krijg ook al enkele dagen een melding dat er een nieuwe update is via pc companion.
maar wanneer ik wil updaten geraak ik niet verder dan stap 2 in pc companion.
telkens volgt er een fout 1100????
heb het progje al opnieuw geinstalleerd, maar zonder resultaat...
contact opgenomen met sony.moest het dan eens proberen met het progje update service, maar dit loopt ook niet van een leien dakje:kan geen verbinding maken met internet!en dit terwijl mijn firewal+virus scanner uitgeschakeld zijn.ik heb nu versie 4.1.2
heeft iemand nog dit probleem gehad om te updaten?
maar wanneer ik wil updaten geraak ik niet verder dan stap 2 in pc companion.
telkens volgt er een fout 1100????
contact opgenomen met sony.moest het dan eens proberen met het progje update service, maar dit loopt ook niet van een leien dakje:kan geen verbinding maken met internet!en dit terwijl mijn firewal+virus scanner uitgeschakeld zijn.ik heb nu versie 4.1.2
heeft iemand nog dit probleem gehad om te updaten?
Als dat een goed en degelijk toestel is natuurlijk niet. Ik heb meerdere Android toestellen gehad, en allen hadden wel hun beperkingen, maar waren de betaalde prijs wel waard. Vb. Dat een HTC Wildfire S een trage telefoon is, dat weet je voordat je hem koopt, want daar is de prijs ook naar. Echter zit deze goedkope telefoon wel goed en stevig in elkaar. en doet die verder wat je ervan verwacht.Verwijderd schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 09:45:
blijft apart, hoe gemengd de reakties zijn.
De SXS heeft gewoon een aantal bugs die je niet van tevoren weet, en daarnaast is de bouwkwaliteit slecht. De combinatie van die 2 dingen heeft er bij mij voor gezorgd dat ik dus geen Sony meer hoef. Ik ben 1x eerder zo negatief geweest over een telefoon, en dat was de Samsung E900. Jaaaaaren geleden dus.
Heb je er al eens aan gedacht dat je misschien gewoon wat pech hebt dit keer? Een keertje op een bepaalde manier verkeerd gevallen of iets dergelijks? Wie weet als je HTC Wildfire S een keertje toevallig ongelukkig was gevallen dat er iets was afgebroken en dan had je dat ook een slecht toestel gevonden...jroz2001 schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 11:35:
[...]
Als dat een goed en degelijk toestel is natuurlijk niet. Ik heb meerdere Android toestellen gehad, en allen hadden wel hun beperkingen, maar waren de betaalde prijs wel waard. Vb. Dat een HTC Wildfire S een trage telefoon is, dat weet je voordat je hem koopt, want daar is de prijs ook naar. Echter zit deze goedkope telefoon wel goed en stevig in elkaar. en doet die verder wat je ervan verwacht.
De SXS heeft gewoon een aantal bugs die je niet van tevoren weet, en daarnaast is de bouwkwaliteit slecht. De combinatie van die 2 dingen heeft er bij mij voor gezorgd dat ik dus geen Sony meer hoef. Ik ben 1x eerder zo negatief geweest over een telefoon, en dat was de Samsung E900. Jaaaaaren geleden dus.
Ik vind de bouwkwaliteit voor een telefoon van 400 euro (toen ik hem kocht in ieder geval) namelijk erg goed. Hij is al erg vaak gevallen op tegels en al en er zit helemaal niets los, geen opvallende krasjes behalve op de screenprotector die ik om het half jaar een keer vervang, er kraakt niks, de klepjes zitten stevig, materiaal aan de achterkant voelt lekker aan, door de smalle vorm ligt 'ie lekkerder in de hand dan de gemiddelde Samsung en HTC. Ik zie het dus niet hoor...
En noem de bug waardoor jij het een k*t-toestel vindt nou eens bij naam? Want ik heb wel wat bugjes, maar die zijn echt niet heel irritant (toegegeven, ik film bijna nooit, dus die lag-bug is bij mij niet van toepassing).
Ik snap dus echt niet hoe je met bovenstaande 2 punten tot de conclusie kunt komen dat de prijs/kwaliteit verhouding slecht is. Zeker omdat dit een wat goedkoper toestel was naast concurrenten van HTC en Samsung. Die ik toen ook heb overwogen, maar door de prijs niet heb genomen. Op dat moment wist ik dat ik genoegen ging nemen met 'net iets minder dan de duurdere telefoons'.
PSN: ButsMG
Bouwkwaliteit: Tuurlijk verschilt het hoe je omgaat met de telefoon. Je hebt standaard slijtageplekjes (zoals op de hoekjes van de telefoon, waar de lak loslaat. Daar hoor je mij dan ook niet over. Wat dan wel: Het plastic blokje onderaan dat wiebelig is, bij de koptelefoonaansluiting een scheurtje naar de buitenkant. Bij de volumeknop 2 scheurtjes naar de buitenkant, de klepjes voor de HDMI en USB aansluiting zijn bagger. Vooral voor USB is dat een zeer slechte keuze geweest, omdat je dat klepje minimaal 1x per dag en en dicht doet. Waarom geen schuifklepje zoals verschillende Samsung en Nokia telefoons hebben? Ziet er mooier uit, en werkt 10x beter.Daarnaast sluit de backcover niet naadloos aan. Bij de zwarte versie valt dat niet op, bij mijn witte wel.Masegate schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 12:11:
[...]
Heb je er al eens aan gedacht dat je misschien gewoon wat pech hebt dit keer? Een keertje op een bepaalde manier verkeerd gevallen of iets dergelijks? Wie weet als je HTC Wildfire S een keertje toevallig ongelukkig was gevallen dat er iets was afgebroken en dan had je dat ook een slecht toestel gevonden...
Ik vind de bouwkwaliteit voor een telefoon van 400 euro (toen ik hem kocht in ieder geval) namelijk erg goed. Hij is al erg vaak gevallen op tegels en al en er zit helemaal niets los, geen opvallende krasjes behalve op de screenprotector die ik om het half jaar een keer vervang, er kraakt niks, de klepjes zitten stevig, materiaal aan de achterkant voelt lekker aan, door de smalle vorm ligt 'ie lekkerder in de hand dan de gemiddelde Samsung en HTC. Ik zie het dus niet hoor...
En noem de bug waardoor jij het een k*t-toestel vindt nou eens bij naam? Want ik heb wel wat bugjes, maar die zijn echt niet heel irritant (toegegeven, ik film bijna nooit, dus die lag-bug is bij mij niet van toepassing).
Ik snap dus echt niet hoe je met bovenstaande 2 punten tot de conclusie kunt komen dat de prijs/kwaliteit verhouding slecht is. Zeker omdat dit een wat goedkoper toestel was naast concurrenten van HTC en Samsung. Die ik toen ook heb overwogen, maar door de prijs niet heb genomen. Op dat moment wist ik dat ik genoegen ging nemen met 'net iets minder dan de duurdere telefoons'.
Bugs: Je doet nu net alsof iedereen loopt te zeiken over bugs, maar geen enkele bij naam noemt. Ik zou zeggen: lees het topic nog eens door. In goede kwaliteit lag-free filmen zit er niet in. Een spelletje doen, en een muziekje aan zit er niet in, omdat er een groot memory issue is. Als je je telefoon intensief gebruikt, wordt die erg warm, met als gevolg dat die heel wat stappen terug doet in prestaties, omdat die anders oververhit raakt. Hier heb ik dan last van, en andere hebben weer andere problemen.
Voorheen ook nog een SGS II gehad, dat was een betere telefoon als deze. Ja oke, minder scherm mindere camera, maar dat weet je van tevoren. De bouwkwaliteit was 10x beter, en de bugs die deze telefoon had zijn opgelost door Samsung. Waar ik je wel gelijk in geef is dat de SXS erg fijn in de hand ligt.
Wegens overgevoelige reacties op positieve berichten over mijn sxs de inhoud verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Gai op 26-07-2013 20:57 ]
Sinds de JB update (waar ik erg tevreden over ben, vooral dat het batterydrain issue is opgelost) ben ik veel van mijn instellingen kwijt na een herstart. Het 3G valt af en toe weg (1x 3dg ofzo) een herstart zorgt er dan voor dat deze het weer doet. Ik gebruik de Nova launcher en moet dan een aantal widgets opnieuw instellen (die zijn gewoon verdwenen) en mijn Swiftkey toetsenbord opnieuw instellen. Voor de update (ook met Nova) hoefde dat nooit. Iemand tips?
@Gai
Het feit dat jij hem in een hoesje bewaard zegt erg veel. Uiteraard is die dan beter beschermt tegen vallen/ stoten/ krassen, etc. Voor mij is een telefoon een gebruiksartikel waar ik niet teveel moeite voor wil doen om hem spik en span te houden. Een krasje op m'n scherm is dan ook m'n eigen schuld, daarover hoor je mij niet klagen. Loslatende lak gebeurt echter niet door onzorgvuldig gebruik, dat gebeurt door normaal gebruik, je houdt 'm vast, je hebt m in je broekzak zitten, etc. Veel telefoons hebben dat, dus dat is ook zeker niet mijn grootste probleem. Ik heb ook het idee dat het bij de witte veel meer opvalt dan bij de zwarte, dus dat kan het verschil ook zijn.
De scheurtjes aan de zij en bovenkant zijn naar mijn mening gewoon ontwerpfouten. Die bij m'n koptelefoon zat er al na 3 maanden. Als die dat niet eens aan kan...
Daarnaast draai jij GB, wat ook een hoop verklaard. Als jij overgaat op JB zal je ook te maken krijgen met lag bij filmen op 1080p, en slecht memory management. Gebrek aan kennis is grote onzin.
Het feit dat jij hem in een hoesje bewaard zegt erg veel. Uiteraard is die dan beter beschermt tegen vallen/ stoten/ krassen, etc. Voor mij is een telefoon een gebruiksartikel waar ik niet teveel moeite voor wil doen om hem spik en span te houden. Een krasje op m'n scherm is dan ook m'n eigen schuld, daarover hoor je mij niet klagen. Loslatende lak gebeurt echter niet door onzorgvuldig gebruik, dat gebeurt door normaal gebruik, je houdt 'm vast, je hebt m in je broekzak zitten, etc. Veel telefoons hebben dat, dus dat is ook zeker niet mijn grootste probleem. Ik heb ook het idee dat het bij de witte veel meer opvalt dan bij de zwarte, dus dat kan het verschil ook zijn.
De scheurtjes aan de zij en bovenkant zijn naar mijn mening gewoon ontwerpfouten. Die bij m'n koptelefoon zat er al na 3 maanden. Als die dat niet eens aan kan...
Daarnaast draai jij GB, wat ook een hoop verklaard. Als jij overgaat op JB zal je ook te maken krijgen met lag bij filmen op 1080p, en slecht memory management. Gebrek aan kennis is grote onzin.
Wegens overgevoelige reacties op positieve berichten over mijn sxs de inhoud verwijderd
[ Voor 83% gewijzigd door Gai op 26-07-2013 20:57 ]
Deze laatste zin van jou liet mij ook denken dat je normaal op GB draait en alleen JB had geprobeerd om te testen misschien.Gai schreef op vrijdag 19 juli 2013 @ 18:03:
...
Verder gb, dus ik vermoed gebrek aan kennis luk raak van alles installeren , en als de ingangen zelfs scheuren onzorgvuldig gebruik.
Dit dus. Maar als je dan toch JB draait, dan geloof ik in 1 klap je verhaal niet meer. Er is verder NIEMAND die lagfree op 1080p kan filmen.PsycoHero schreef op maandag 22 juli 2013 @ 14:57:
[...]
Deze laatste zin van jou liet mij ook denken dat je normaal op GB draait en alleen JB had geprobeerd om te testen misschien.
Ik vind het fijn voor je dat je lag free kunt filmen echter...Sony erkent het probleem dus het
Is allerminst frapant dat jij als enige SXS bezitter...en er zijn er miljoenen verkocht heh ! Dat jij
Dan toch als enige dat geluk treft dat je wel 1080p lag of stutter free kunt filmen.
Tevens is het opmerkelijk dat jou JB update 300% indruist tegen ieder ander zijn bevinding.
Goed..
Nogmaal, ik ben blij voor je.
Geloof er echter geen reet van.
Is allerminst frapant dat jij als enige SXS bezitter...en er zijn er miljoenen verkocht heh ! Dat jij
Dan toch als enige dat geluk treft dat je wel 1080p lag of stutter free kunt filmen.
Tevens is het opmerkelijk dat jou JB update 300% indruist tegen ieder ander zijn bevinding.
Goed..
Nogmaal, ik ben blij voor je.
Geloof er echter geen reet van.
Heb vandaag ook mijn telefoon geüpdatet, maar kan nog steeds niet vloeiend opnemen @ 1080p. Als ik kijk naar de details van de video geeft ie ook aan dat ie maar 19fps is ipv 29/30. Toegeven ik heb geen verse update gedaan, maar mijn persoonlijke data behouden. Geen idee of dit invloed heeft, maar hier is het probleem in elk geval niet opgelost.jroz2001 schreef op maandag 22 juli 2013 @ 15:04:
[...]
Dit dus. Maar als je dan toch JB draait, dan geloof ik in 1 klap je verhaal niet meer. Er is verder NIEMAND die lagfree op 1080p kan filmen.
Ben wel benieuwd of de overige problemen nu minder aanwezig zijn zoals laggende keyboard, wifi bereik verbeterd, algehele performance etc. Want dat is iets waar ik na GB > JB wel last van heb. Wordt vervolgd.
[ Voor 79% gewijzigd door Gai op 26-07-2013 20:56 ]
17 fps is niet vloeiendGai schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 05:48:
Helaas is bij mij de framerate 17fps maar het gaat wel vloeiend het beeld stopt niet zeg maar.
Daar had ik nog niet naar gekeken.

[ Voor 83% gewijzigd door Gai op 26-07-2013 20:56 ]
Ik heb het ook over vloeiend.
17 fps is niet vloeiend, en daarmee kan je nog steeds geen normaal filmpje maken. 25 fps is toch wel een minimum.Gai schreef op woensdag 24 juli 2013 @ 05:48:
het gaat wel vloeiend
[ Voor 85% gewijzigd door Gai op 26-07-2013 20:56 ]
Ik heb het idee dat de meeste problemen toch worden veroorzaakt door de groter wordende apps. JB gebruikt standaard meer geheugen en vooral Google+ is een lastige. Als je maps niet gebruikt kun je deze beter uitschakelen, want die wordt ook steeds groter. Ik denk dat 1Gb niet meer genoeg is.
Ik heb hier een telefoontje met Android 2.2 en 256Mb geheugen en daar kan Google+ niet eens meer op.
Ik heb hier een telefoontje met Android 2.2 en 256Mb geheugen en daar kan Google+ niet eens meer op.
10kWp zon - 20kWh accu - 62kWh auto - 3,5kW L/L - HAOS
Doe nou niet zo achterlijk joh. Je doet eerst alsof je zonder problemen full hd kan opnemen, en later zeg je dat je een fps van 17 hebt.
Met andere woorden: ook jij kan geen fatsoenlijk filmpje opnemen in full hd.
Ik heb het idee dat jij hier meer bent om een beetje te trollen.
Sinds de update naar JB is mijn voorheen fijne telefoon een telefoon geworden waarvan ik spijt heb hem gekocht te hebben.
Battery drain is zeer groot.
Paar keer per dag moet het homescreen opnieuw opgebouwd worden.
Filmen gaat niet soepel meer
Minstens 1 keer per dag valt het internet uit, alleen rebooten helpt dan.
Het gebeurd ook als ik thuis ben met wifi, het ligt dus niet aan het schakelen tussen zendmasten.
Wil ik even teletekst kijken ofzo, dan gaat dat 1 of meerdere keren niet en moet ik rebooten.
Voor de update werkte dat gewoon goed.
Het gebeurd ook als ik thuis ben met wifi, het ligt dus niet aan het schakelen tussen zendmasten.
Wil ik even teletekst kijken ofzo, dan gaat dat 1 of meerdere keren niet en moet ik rebooten.
Verwijderd
Het is tijd voor een de nieuwere update.Arjantje72 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:36:
Sinds de update naar JB is mijn voorheen fijne telefoon een telefoon geworden waarvan ik spijt heb hem gekocht te hebben.
Is hier al iets bekend over?
Er gaat er eentje komen, met veel bugfixes. Het is altijd een beetje de standaard voor Sony om een grote update te doen, om daar daarna een .1-release voor uit te brengen met erg veel verbeteringen aan de prestaties en stabiliteit. Zeg maar een service pack
Verwijderd
zoals ik al eerder heb gepost:
Ik krijg via pc companion de melding van een nieuwe update maar het updaten lukt niet......fout 1100:@
Voor mij mag er nu wel een ficks komen!!
Ik krijg via pc companion de melding van een nieuwe update maar het updaten lukt niet......fout 1100:@
Voor mij mag er nu wel een ficks komen!!
Verwijderd
JB is al maanden uit.MKV schreef op maandag 29 juli 2013 @ 11:40:
eerst zien, dan geloven. Ik zit nog op 4.0.4. :-p
Wil je niet updaten?
Verwijderd
Die problemen vallen bij mij wel mee.Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 12:50:
Gezien de huidige problemen lijkt me dat niet verstandig.
4.3?AmbroosV schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:16:
Er gaat er eentje komen, met veel bugfixes. Het is altijd een beetje de standaard voor Sony om een grote update te doen, om daar daarna een .1-release voor uit te brengen met erg veel verbeteringen aan de prestaties en stabiliteit. Zeg maar een service pack
Voorlopig niet gepland, als Qualcomm met drivers komt zou het wel nog kunnen, maar dan nog zal het nog een hele tijd duren.
Die problemen heb ik niet, alleen het filmen dan.(720p gaat beter) Batterij gaat bij mij juist langer meeArjantje72 schreef op zondag 28 juli 2013 @ 22:36:
Misschien met SUS of flashtool een keertje alles opnieuw flashen.
Ah, Gai heeft volgens mij ook ingezien dat die alleen maar onzin praatte
Verwijderd
nee, jij doe lekker volwassen.
fijn ding, die SXS (in combinatie met pac-rom en 3.4 kernel), alleen accuduur zou wat beter mogen.
fijn ding, die SXS (in combinatie met pac-rom en 3.4 kernel), alleen accuduur zou wat beter mogen.
jroz2001 schreef op maandag 29 juli 2013 @ 19:53:
Ah, Gai heeft volgens mij ook ingezien dat die alleen maar onzin praatte
Wordt tijd, werkt ansich wel de laatste update alleen soms heeft ie zijn gebreken.AmbroosV schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:16:
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Heb je enig idee wanneer? Want ik ben redelijk geduldig maar op dit moment stelt de Xperia S mijn geduld wel heel erg op de proef. Ik zit namelijk al te kijken voor een opvolger...AmbroosV schreef op maandag 29 juli 2013 @ 10:16:
Werkt HDMI met deze rom?Verwijderd schreef op maandag 29 juli 2013 @ 21:00:
[ Voor 25% gewijzigd door Lanfear28 op 30-07-2013 12:53 ]
Help, mij scherm geeft de kleuren opeens niet meer goed weer. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Heb al wat gezocht maar heb nog niets gevonden.

- Als ik een screenshot maak zijn de kleuren daarin gewoon goed (als ik deze op de pc bekijk)
- Android 4.1.2

- Als ik een screenshot maak zijn de kleuren daarin gewoon goed (als ik deze op de pc bekijk)
- Android 4.1.2
[ Voor 19% gewijzigd door leenm op 30-07-2013 16:49 ]
Verwijderd
als ik de startpost zo bekijk wel:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2177236
(ik heb hdmi nog niet gebruikt)
Verwijderd
Wat heeft Google+ met maps te maken ?peter123 schreef op vrijdag 26 juli 2013 @ 13:04:
Ik heb het idee dat de meeste problemen toch worden veroorzaakt door de groter wordende apps. JB gebruikt standaard meer geheugen en vooral Google+ is een lastige. Als je maps niet gebruikt kun je deze beter uitschakelen, want die wordt ook steeds groter. Ik denk dat 1Gb niet meer genoeg is.
Heb zopas google+ verwijderd van mijn SXS en maps werkt nog. Zal nu eens kijken of mijn SXS sneller is nu zonder google+
Laatst dacht ik dat 4.1.2 een regelrechte ramp was omdat mijn mobiel haperde.
Toen dacht ik laat is mijn telefoon opschonen, hier is een goed programmatje voor. Clean Master, hij maakt je cache leeg daarna loopt hij weer als een zonnetje!
Toen dacht ik laat is mijn telefoon opschonen, hier is een goed programmatje voor. Clean Master, hij maakt je cache leeg daarna loopt hij weer als een zonnetje!
Zo te zien staat ie op negatieve kleuren. Dat doet mijn iPod touch ook wel eens at random...leenm schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 16:48:
Help, mij scherm geeft de kleuren opeens niet meer goed weer. Iemand een idee wat het probleem kan zijn? Heb al wat gezocht maar heb nog niets gevonden.
[afbeelding]
- Android 4.1.2
Ik kan alleen nergens vinden waar je het uit/aan zou moeten zetten... Niet onder Toegankelijkheid iig. Je hebt geen app geïnstalleerd die negative colors kan instellen?
Heb al gezocht naar een optie om negatieve kleuren aan of uit te zetten. In de default browser zit er wel een, maar die geld alleen voor webpages en staat uit. Ook zal er ongetwijfeld een app zijn die dit mag, tegenwoordig wil de zaklamp zelfs mn mail kunnen lezenRubii18 schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 13:28:
Je hebt geen app geïnstalleerd die negative colors kan instellen?
Ik zal eens kijken wat terugzetten naar fabrieksinstellingen doet.
Beste tweakeraars,
Ik stuur deze post namens mijn pa, die met zijn xperia s de wanhoop nabij is. Om te beginnen, was eerst erg blij met z'n xperia, en die hield het ongeveer een dikke dag uit op een volle accu. Sinds een bepaald moment echter is de telefoon een nachtmerrie geworden, omdat als hij geluk heeft, de telefoon het nét van vertrek naar werk tot terugkomst misschien volhield, met minimalistisch gebruik.
We zijn dus gaan troubleshooten en hebben gevarierd wifi uitgezet, aangezet, schermhelderheid aangepast, factory reset, helemaal laten leeglopen, zo'n beetje al het denkbare hebben we geprobeerd. Als laatste troef de phone maar opgestuurd naar een reparatiecentrum via t-mobile. Wij twee weekjes wachten, en krijgen vervolgens het toestel terug, prachtig verpakt met de melding erop dat ze niks hebben kunnen repareren omdat de geformuleerde klacht hun niet opviel. Overigens stond er nu ook iets compleet anders bij de geformuleerde klacht, namelijk dat de telefoon niet meer op zou laden...
Mijn pa is zo'n beetje ten einde raad, maar weigert er nog verder moeite in te steken, maar ik ben overtuigt dat er een oplossing is.
Mijn vader runt Android 4.1.2 , build nummer 6.2.b.0.200 .
Ik stuur deze post namens mijn pa, die met zijn xperia s de wanhoop nabij is. Om te beginnen, was eerst erg blij met z'n xperia, en die hield het ongeveer een dikke dag uit op een volle accu. Sinds een bepaald moment echter is de telefoon een nachtmerrie geworden, omdat als hij geluk heeft, de telefoon het nét van vertrek naar werk tot terugkomst misschien volhield, met minimalistisch gebruik.
We zijn dus gaan troubleshooten en hebben gevarierd wifi uitgezet, aangezet, schermhelderheid aangepast, factory reset, helemaal laten leeglopen, zo'n beetje al het denkbare hebben we geprobeerd. Als laatste troef de phone maar opgestuurd naar een reparatiecentrum via t-mobile. Wij twee weekjes wachten, en krijgen vervolgens het toestel terug, prachtig verpakt met de melding erop dat ze niks hebben kunnen repareren omdat de geformuleerde klacht hun niet opviel. Overigens stond er nu ook iets compleet anders bij de geformuleerde klacht, namelijk dat de telefoon niet meer op zou laden...
Mijn pa is zo'n beetje ten einde raad, maar weigert er nog verder moeite in te steken, maar ik ben overtuigt dat er een oplossing is.
Terug flashen na ics of gb. 4.1 is jb en dat is kansloos slecht.
Sony levert flut updates die het toestel brak maken.
Vergeet niet...de SxS was nieuw wat betreft specs al achterhaald.
Dus verwacht niet dat jb überhaupt soepel gaat draaien.
Terug na ginger bread is je oplossing. Heb ik nu ook en herken je problemen.
Gingen bread is wel niet hip qua interface maar functioneert wel.
Sorry hoor, maar dit is echt zulke grote onzin he. Er zijn genoeg gebruikers bij wie JB wel prima draait, dus presenteer je mening niet als een feit.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 00:38:
Terug flashen na ics of gb. 4.1 is jb en dat is kansloos slecht.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Verwijderd
Bij mij draait JB inderdaad ook prima.Sherlock schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 08:04:
[...]
Sorry hoor, maar dit is echt zulke grote onzin he. Er zijn genoeg gebruikers bij wie JB wel prima draait, dus presenteer je mening niet als een feit.
Je kunt een factory reset proberen. daarnaast kun je batterystats installeren om te kijken welke processen ervoor zorgen dat de telefoon actief blijft.TacticalRooster schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 00:00:
Beste tweakeraars,
Verder is het handig om te kijken welke apps er op de achtergrond blijven draaien. Indien je deze niet gebruikt zou ik deze verwijderen van de telefoon.
Een app zoals juice defender installeren. Ik had dat probleem ook met mijn toestel.TacticalRooster schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 00:00:
Beste tweakeraars,
Ook van alles geprobeerd, niks hielp. Maar met die app gaat de accu bijna 2 keer zo lang mee.
Ja want, niemand heeft last van battery drain met JB...vreemd, dit is toch een erkend probleem.Sherlock schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 08:04:
[...]
Sorry hoor, maar dit is echt zulke grote onzin he. Er zijn genoeg gebruikers bij wie JB wel prima draait, dus presenteer je mening niet als een feit.
En gelukkig heeft niemand last van geheugen problemen...raar, ook een erkend probleem.
En zo kunnem we nog even doorgaan met het gezever.
Het is een ellen lange lijst met problemen die iedereen heeft met JB en die worden gewoon erkend.
De mensen die roepen dat ze het niet hebben die liegen alsof het gedrukt staat of lopen te trollen.
XDA staat vol met pagina's problemen met de JB update. De update is gewoon slecht..niet meer en niet minder. Of dat nou door de beperkingen van de sxs komt of anders doet niet ter zaken.
JB en een xperia s m.u.v. custom roms is gewoon geen geslaagde combinatie.
Of dacht jij dat Sony met plezier en service hoog in't vaandal bug fixes en patches aan het uitrollen was
voor een toestel waar ze liever vorig jaar al voor waren gestopt met ondersteunen.
Feiten zijn:
Ginger bread -> ok
ICS -> matig tot goed.
Jelly Bean -> klote ! Niks is beter geworden hooguit trager / slechter. (bij sommige vrijwel onbruikbaar)
Zo is het...misschien dat jij alleen POU speelt op je sxs en dat dat wel draaid...gefeliciteerd dan.
Daar heb ik geen duur toestel voor gekocht.
Al deze dingen klopen, maar dat heeft niks te maken met dat de hardware achter loopt toen hij al uit kwam. De rom is gewoon niet goed en een ander verhaal kan je er niet van maken.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:25:
[...]
Ja want, niemand heeft last van battery drain met JB...vreemd, dit is toch een erkend probleem.
En gelukkig heeft niemand last van geheugen problemen...raar, ook een erkend probleem.
En zo kunnem we nog even doorgaan met het gezever.
Het is een ellen lange lijst met problemen die iedereen heeft met JB en die worden gewoon erkend.
De mensen die roepen dat ze het niet hebben die liegen alsof het gedrukt staat of lopen te trollen.
XDA staat vol met pagina's problemen met de JB update. De update is gewoon slecht..niet meer en niet minder. Of dat nou door de beperkingen van de sxs komt of anders doet niet ter zaken.
JB en een xperia s m.u.v. custom roms is gewoon geen geslaagde combinatie.
Of dacht jij dat Sony met plezier en service hoog in't vaandal bug fixes en patches aan het uitrollen was
voor een toestel waar ze liever vorig jaar al voor waren gestopt met ondersteunen.
Feiten zijn:
Ginger bread -> ok
ICS -> matig tot goed.
Jelly Bean -> klote ! Niks is beter geworden hooguit trager / slechter. (bij sommige vrijwel onbruikbaar)
Zo is het...misschien dat jij alleen POU speelt op je sxs en dat dat wel draaid...gefeliciteerd dan.
Er was in het top segment zeker destijds betere hardware voor handen...maar goed, de hardware was gezien de prijs nog wel te doen. Het is wel allerminst teleurstellend dat je htc's en samsungs uit het budget vak rondjes ziet lopen op ics om de sxs.
Sony heeft het gewoon niet voor elkaar...dit begon met ics wat later redelijk functioneerde maar met JB gaat Sony no way nog eens zoveel update's uitbrengen. Die zijn gewoon klaar met de xperia s. Je mag in je handen klappen als de 1080p bug wordt gefixed maar daar gaat het stoppen ook. ( let maar op ! )
Feit is.. En dan geef ik je wel gelijk in jou argument...met de hardware van de sxs mag je toch allerminst verwachten dat JB soepel draaid. En dat doet het dus niet. We zijn dus in principe gedwongen tot gebruik van gb of ics ...want JB brengt geen vooruitgang.
Ps....worden er überhaupt nog wel driver updates doorgevoerd voor JB op de sxs ?
Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen.
Sony heeft het gewoon niet voor elkaar...dit begon met ics wat later redelijk functioneerde maar met JB gaat Sony no way nog eens zoveel update's uitbrengen. Die zijn gewoon klaar met de xperia s. Je mag in je handen klappen als de 1080p bug wordt gefixed maar daar gaat het stoppen ook. ( let maar op ! )
Feit is.. En dan geef ik je wel gelijk in jou argument...met de hardware van de sxs mag je toch allerminst verwachten dat JB soepel draaid. En dat doet het dus niet. We zijn dus in principe gedwongen tot gebruik van gb of ics ...want JB brengt geen vooruitgang.
Ps....worden er überhaupt nog wel driver updates doorgevoerd voor JB op de sxs ?
Kan het me eerlijk gezegd niet voorstellen.
Volgens mij is een forum bedoeld om medegebruikers te helpen, maar goed.
Ik ben geen intensieve gebruiker, maar heb weinig tot geen problemen.
Verwijderd
hetzelfde hier.steven85 schreef op zaterdag 03 augustus 2013 @ 12:17:
Volgens mij is een forum bedoeld om medegebruikers te helpen, maar goed.
Sinds gister overgestapt op slimbean. Wat een genot! Alles werkt, soepel en snel. En het heeft een fantastische layout. Echt een verademing! Nog nul hangs of hickups. Dit is hoe de S zou moeten werken!
Verwijderd
Ben je opzoek naar een echt snelle en stabiele JB 2.11 versie, dan kan ik deze adviseren :
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2343975
Die gast is goed bezig en louter goede commentaren.
Ik draai sinds zijn release op deze versie en 0,0 problemen.
Zijn er toevallig nog tweakers die last hebben van een "WiFi-probleem" ... sinds deze morgen kan de WiFi-verbinding niet meer ingeschakeld worden. Eigenlijk nog nooit last van gehad. heb al eens geprobeerd om hem volledig te resetten met on/off - volume-up, maar dit helpt blijkbaar niet. En eigenlijk heb ik niet veel zin om hem nogmaals volledig te resetten, heb ik +/- 3w geleden pas gedaan en nu werkt hij vrij redelijk.
Iemand raad? Of met hetzelfde probleem?
Ik ontken ook helemaal niet dat er problemen mee zijn, maar jij doet alsof iedereen er last van heeft en dat is dus pertinent niet waar.Turbo-Puppy schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:25:
[...]
Jouw mening is geen feit
Feiten zijn:
Jij vindt:
Ginger bread -> ok
ICS -> matig tot goed.
And if you don't expect too much from me, you might not be let down.
Ik heb een tijd geleden besloten me niet meer druk te maken om mensen die roepen dat JB troep is.
Laat ze lekker ontevreden zijn over JB, laat ze lekker een k*tleven hebben. Laat ze lekker ranten. Laat ze maar lekker denken dat we de telefoon alleen maar gebruiken om te bellen. Relax...
Er zullen inmiddels nog weinig mensen zijn die een Xperia S overwegen aan te schaffen, dus ze zullen niemand onnodig tegenhouden om een SXS te nemen.
Edit:
Ik wilde overigens wel deze zin nog even aanhalen, want deze is echt hilarisch:
Laat ze lekker ontevreden zijn over JB, laat ze lekker een k*tleven hebben. Laat ze lekker ranten. Laat ze maar lekker denken dat we de telefoon alleen maar gebruiken om te bellen. Relax...
Er zullen inmiddels nog weinig mensen zijn die een Xperia S overwegen aan te schaffen, dus ze zullen niemand onnodig tegenhouden om een SXS te nemen.
Edit:
Ik wilde overigens wel deze zin nog even aanhalen, want deze is echt hilarisch:

[ Voor 19% gewijzigd door ButsMG op 06-08-2013 11:22 ]
PSN: ButsMG
Dat heb ik ook regelmatig, bij mij werkt opnieuw opstarten gelukkig wel.MM51_Mini schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 10:43:
Zijn er toevallig nog tweakers die last hebben van een "WiFi-probleem" ... sinds deze morgen kan de WiFi-verbinding niet meer ingeschakeld worden. Eigenlijk nog nooit last van gehad. heb al eens geprobeerd om hem volledig te resetten met on/off - volume-up, maar dit helpt blijkbaar niet. En eigenlijk heb ik niet veel zin om hem nogmaals volledig te resetten, heb ik +/- 3w geleden pas gedaan en nu werkt hij vrij redelijk.
Hoezo voegt het niks meer toe, mijns inziens is het beter een centraal topic te hebben voor eventuele nieuwe vragen en ervaringen bij eventuele updates, dan telkens kleinere topics die geopend worden bij problemen en vragen!Gai schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:00:
Kan dit forum gesloten worden, het voegt helaas niets meer toe, maar is wel een mooi naslagwerk.
Dat neemt niet weg dat het niveau qua bijdrages in mijn optiek wel iets omhoog kan!
[ Voor 3% gewijzigd door michaelscott op 06-08-2013 13:31 ]
ja ambroos heeft blijkbaar weinig te melden of is ook even lekker druk met andere dingen zoals vakantie 
back on topic, ik heb hier en daar ook wel last van de traagheid van mijn sxs.
filmpjes afspelen etc is allemaal geen probleem, maar met typen slaat ie toch vast ofzo.
ook de foto's zijn niet echt brilliant vind ik, maar dat ligt denk ik vooral aan de software die gewoon nog steeds niet optimaal is.
back on topic, ik heb hier en daar ook wel last van de traagheid van mijn sxs.
filmpjes afspelen etc is allemaal geen probleem, maar met typen slaat ie toch vast ofzo.
ook de foto's zijn niet echt brilliant vind ik, maar dat ligt denk ik vooral aan de software die gewoon nog steeds niet optimaal is.
Niet eens. Laat maar open, ik vind het namelijk nog wel wat toevoegen.Gai schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 13:00:
Kan dit forum gesloten worden, het voegt helaas niets meer toe, maar is wel een mooi naslagwerk.
Werkt de cameratoets bij jou wel?WhiteKnight schreef op zondag 04 augustus 2013 @ 10:28:
Sinds gister overgestapt op slimbean. Wat een genot! Alles werkt, soepel en snel. En het heeft een fantastische layout. Echt een verademing! Nog nul hangs of hickups. Dit is hoe de S zou moeten werken!
Verwijderd
niets van de hierboven besproken problemen ?Verwijderd schreef op dinsdag 06 augustus 2013 @ 09:53:
Ben je opzoek naar een echt snelle en stabiele JB 2.11 versie, dan kan ik deze adviseren :
filmen op 1080p ...
snelheid camera ...
dan zou ik mij aan deze misschien ook eens wagen,
want mijn SXS doet mij teveel aan ms dos denken, continu in het geheugen spitten om te kijken wat kan uitgeschakeld worden, en welke apps overlast bezorgen ...
Verwijderd
Sinds de update kan ik ook niet meer normaal filmen. Filmpjes waren altijd perfect, maar nu hapert het en is er niet meer op te kijken...
Slimbean geprobeerd maar de cameratoets werkt niet, filmbug is ook nog steeds aanwezig en ik ben ook niet gecharmeerd van de Nova launcher en het black theme. De rom is wel snel maar bij het gebruiken van de Youtube app liep mijn phone vast. Ik zit inmiddels weer op stock ICS want dat bevalt tot nu toe het best.
Verwijderd
Pac-rom al geprobeerd?
enne... launcher, camera... dat is toch best persoonlijk?
kies de app die je het best past (bij mij: Apex en camera zoom)
Een van de redenen om destijds te kiezen voor de SXS was voor mij de aparte cameratoets, de Bravia engine, filmen op 1080P en de HDMI aansluiting. Bij de meeste costum roms werkt dit niet of niet goed vandaar dat ik terug ben gegaan naar ICS.Verwijderd schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 18:40:
Pac-rom al geprobeerd?
[s]update: Pac-rom geinstalleerd en bevalt tot nu toe goed
4 spontane reboots in 5 dagen, back to stock.
[ Voor 10% gewijzigd door Lanfear28 op 11-08-2013 10:23 ]
Snap echt niet wat iedereen loopt te klagen over de Xperia S. Inderdaad werkt 1080P niet goed. Maja, daar ken ik best overheen komen. Dan film ik wel op 720P totdat er een update is waarin het wel werkt. Ik ben die van mij een paar maanden kwijt geweest en het is een verademing om hem weer in mijn handen te hebben na 2 maanden terug op HTC Desire.
Die van mij had een defecte gyroscope sensor. Telefoon was op 2 weken na een jaar oud, dus toch maar opgestuurd naar de winkel waar ik hem gekocht had. (4Launch). Deze hebben 'm doorgestuurd naar het Sony reparatiecentrum. Na 4 weken kwam ie ongerepareerd terug, dus hebben ze 'm weer terug naar het reparatiecentrum gestuurd. Bijna 4 weken later nog steeds geen nieuws...
Blijkbaar vond 4Launch het ook te lang duren, want als service hebben ze me vandaag een nieuwe Xperia S gestuurd! Super!
Die van mij had een defecte gyroscope sensor. Telefoon was op 2 weken na een jaar oud, dus toch maar opgestuurd naar de winkel waar ik hem gekocht had. (4Launch). Deze hebben 'm doorgestuurd naar het Sony reparatiecentrum. Na 4 weken kwam ie ongerepareerd terug, dus hebben ze 'm weer terug naar het reparatiecentrum gestuurd. Bijna 4 weken later nog steeds geen nieuws...
Blijkbaar vond 4Launch het ook te lang duren, want als service hebben ze me vandaag een nieuwe Xperia S gestuurd! Super!
[ Voor 9% gewijzigd door Blackouts op 10-08-2013 19:01 ]
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Verwijderd
mijn accu gaat ook in een rap tempo leeg. Nu is het voornamelijk whatsapp wat zoveel verbruikt, terwijl ik nog geen berichtje gestuurd heb vandaag. Meestal is het het Android systeem dat veel van de accu vraagt. Heb juice defender geinstalleerd en hoop dat dat wat op gaat leveren. Had er zo nu en dan met ICS ook al last van... Sony adviseerde me om het toestel te repareren via PC Companion. Maar ja, dan moet je alles backuppen en alle data gaat verloren. Dat komt nu ff niet goed uit dus niet gedaan.Arjantje72 schreef op vrijdag 02 augustus 2013 @ 15:11:
[...]
Een app zoals juice defender installeren. Ik had dat probleem ook met mijn toestel.
Ook van alles geprobeerd, niks hielp. Maar met die app gaat de accu bijna 2 keer zo lang mee.
Verwijderd
't nadeel van apps als juicefender blijft dat er minder vaak gesychroniseert wordt. dus... in slaap komen berichtjes van whatsapp/mail e.d. niet of sterk vertraagd binnen.
eeuwig dilemma, ik wil wel langer met de accu doen, maar (meestal) ook geen vertraagde berichten doorkrijgen.
eeuwig dilemma, ik wil wel langer met de accu doen, maar (meestal) ook geen vertraagde berichten doorkrijgen.
Verwijderd
Goed nieuws...Davy24 schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 22:06:
Zo te zien zit er een update in de pijplijn.
Laat maar komen!
Ik gebruik nu al 2 weken http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2341233, met doomkernel, en dat bevalt mij erg goed. Wel natuurlijk een aantal bugs die ook in stock voorkomen, maar werkt erg soepel!Lanfear28 schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 19:21:
[...]
4 spontane reboots in 5 dagen, back to stock.
In dat topic wordt de Haxxorx kernel geadviseerd, maar die draait niet lekker bij mij, met Doomkernel geen problemen!
Verwijderd
FW 6.2.B.1.96 sinds vandaag op PTCRB http://www.ptcrb.com/vend...t_guest.cfm?modelid=20799
Dus kom maar op met die update, hopelijk einde van deze week nog!
ps: FW ook beschikbaar voor XSL (lucky me) en Acro S bezitters.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2013 14:30 ]
Verwijderd
Mensen zeg het even als je de update hebt en voor welke provider.Verwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 14:27:
FW 6.2.B.1.96 sinds vandaag op PTCRB http://www.ptcrb.com/vend...t_guest.cfm?modelid=20799
Om mezelf maar even te quoten: ik heb dus een splinternieuwe Xperia S gekregen en me valt op dat de coating op de achterkant anders is, ruwer. Misschien beter dan de oude, die er toch wat af ging en glanzend werd?bramv82 schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:59:
Oude tel was van 12W16
Nieuwe is van 13W06
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Ik kan me nog herinneren dat mijn Xperia lekker ruw was toen ik hem 8 maanden geleden kocht. Ik heb hem er meteen bijgepakt. En janee hoor, mijn Xperia is nu helemaal glad en glanzend. Ik denk dat jouw nieuwe over een half jaar ook weer glad is.bramv82 schreef op woensdag 14 augustus 2013 @ 17:59:
[...]
Om mezelf maar even te quoten: ik heb dus een splinternieuwe Xperia S gekregen en me valt op dat de coating op de achterkant anders is, ruwer. Misschien beter dan de oude, die er toch wat af ging en glanzend werd?
dan moet je hier toch even 2 a 3 weken gedult hebben heb hem vandaag naar Tmobile gebracht voor reparatieVerwijderd schreef op dinsdag 13 augustus 2013 @ 15:03:
[...]
Mensen zeg het even als je de update hebt en voor welke provider.
want had de bekende bug van de koptelefoon die niet meer uit ging waardoor ik niets meer over me normale speakers hoorde
je had hem ook al terug gezet naar fabriek instellingen maar zelf dat ging niet werken
maar dus nu even zonder SxS .... moet het even doen met een nokia 100 ( even aan geschaft omdat ik niet zonder telefoon wilde zitten maar je wordt wel even 15 jaar terug gegooid
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
volgens mij zitten we met zijn allen angstvallig te wachten op de aankomende firmware update
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
zeker weten, alles wat er te melden was is al gedaan, nu even afwachten wat ze in de nieuwe update daadwerkelijk hebben geupdate.
True.
Gelukkig heb ik geen branded toestel, maar dan nog: waarschijnlijk kan ik (wéér) niet wachten tot de Generic NL versie beschikbaar is voor mij toestel ( gefaseerde uitrol naar SI nummer van toestel ), en komt er 'dus' een ROM op zodra deze via bijv. xda te vinden valt.
Tot die tijd hou ik mijn smoel. Alle 'bugs' zijn bekend, en in een deel van de problemen uit het bashen hier boven herken ik, en een deel niet. We shall see.
Gelukkig heb ik geen branded toestel, maar dan nog: waarschijnlijk kan ik (wéér) niet wachten tot de Generic NL versie beschikbaar is voor mij toestel ( gefaseerde uitrol naar SI nummer van toestel ), en komt er 'dus' een ROM op zodra deze via bijv. xda te vinden valt.
Tot die tijd hou ik mijn smoel. Alle 'bugs' zijn bekend, en in een deel van de problemen uit het bashen hier boven herken ik, en een deel niet. We shall see.
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
Ik ben eigenlijk wel heel blij met JB. Batterij duur is nog nooit zo goed geweest. Omdat ik veel reis is Google Now ook echt een aanvulling. Kaarten, valuta, bezienswaardigheden enz. Alles werkt ook gewoon heel mooi samen, chrome, agenda enz. Camera is OK, had ik in het begin al meer van verwacht, maar tis en blijft een telefoon. Het enige echte min punt vind ik het elke keer weer opbouwen van de Home screen, dat duurt echt te lang. Benieuwd wat de update daar aan zal doen. Smooth as butter????
Goed nieuws! Iemand al een spiegeltje?
XperiaS_LT26i_6.2.B.1.96_1257-6919.ftfobiyannkenobi schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 21:51:
Goed nieuws! Iemand al een spiegeltje?
Verwijderd
Zeg het even als je de update aan het binnen hengelen bent.
Ook zeggen welke provider etc...
Dank u...
Dank u...
Wil ik ook graag weten!Verwijderd schreef op zaterdag 24 augustus 2013 @ 05:14:
Zeg het even als je de update aan het binnen hengelen bent.
Dank u...