Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Omdat ik nog geen .200 geflashed had, ben ik erg beniewd naar de mensen die nu de .211 flashen.
Zijn de bekende bugs uit .200 werkelijk opgelost ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oude Willem
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-06 19:16
Als ik xperiablog zo lees lijkt het helaas een update te zijn voor andere regio's... "1080p still laggy, no stamina" en "Ok, there is no difference between 200 & 211, still same bugs, I thinks 211 is just a regional version of 200, cause there were no 200 for arabic region before."

Maar mocht ie hier nog komen, dan denk ik dat hij eind deze week komt. JB kwam 3 (werk)dagen na de eerste berichten en als ik me goed herinner zat er bij vorige updates ook ongeveer zo lang tussen.

[ Voor 26% gewijzigd door Oude Willem op 11-06-2013 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oude Willem schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 21:20:
Als ik xperiablog zo lees lijkt het helaas een update te zijn voor andere regio's... "1080p still laggy, no stamina" en "Ok, there is no difference between 200 & 211, still same bugs, I thinks 211 is just a regional version of 200, cause there were no 200 for arabic region before."

Maar mocht ie hier nog komen, dan denk ik dat hij eind deze week komt. JB kwam 3 (werk)dagen na de eerste berichten en als ik me goed herinner zat er bij vorige updates ook ongeveer zo lang tussen.
Volgens een poster op XDA is 1080p lag gefixt in .211 http://forum.xda-develope...p?p=42463622&postcount=10

.211 Update krijg ik iig nog niet binnen via PCC, dus nog even afwachten of het daadwerkelijk gefixt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Laatst online: 13-09 18:57
van wat ik lees is er weinig gefixt, alleen wifi lijkt sneller te zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik lees inderdaad ook dat de 1080p lag nog niet gefixed is.
Alleen wifi en gps lijkt sneller te gaan nu, maar dat is alles.

En inderdaad lijkt het erop dat dit de Arabische versie van de .200 is, die zij nog niet gekregen hadden.

Hopelijk komt er nog een update om daadwerkelijk de bugs te fixen.
Tot die tijd blijf ik, denk ik, op ICS draaien omdat deze voor mij zeer stabiel en snel werkt en ik werkelijk geen enkel probleem ermee heb.
Zoveel meer bied JB niet t.o.v. ICS vind ik.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
speedme schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:56:
Ik lees inderdaad ook dat de 1080p lag nog niet gefixed is.
Alleen wifi en gps lijkt sneller te gaan nu, maar dat is alles.

En inderdaad lijkt het erop dat dit de Arabische versie van de .200 is, die zij nog niet gekregen hadden.

Hopelijk komt er nog een update om daadwerkelijk de bugs te fixen.
Tot die tijd blijf ik, denk ik, op ICS draaien omdat deze voor mij zeer stabiel en snel werkt en ik werkelijk geen enkel probleem ermee heb.
Zoveel meer bied JB niet t.o.v. ICS vind ik.
Veel is inderdaad misschien een groot woord. Maar het zijn kleinigheidjes die het hem doen. De notificatiebalk is 10x fijner dan hoe 'ie in ICS was. Email app is echt verbeterd (stabieler en intuitiever). Bluetooth lijkt toch beter te zijn (die klacht die ik eerder had los ik op door te wachten met bluetooth aanzetten tot de autoradio al aan staat). Nieuwe unlock screen is fijner. Foto's zijn van aanzienlijk betere kwaliteit. Alles werkt een stuk soepeler (maar dat is een gevoel). Het lijken dus allemaal kleine dingetjes. Maar het zijn wel de dingetjes die je in het dagelijkse gebruik goed merkt.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Ik heb mijn SXS nu sinds maart dit jaar en hij is unlocked and rooted.
Verder wat kleine cosmetische aanpassingen, zoals een uitgebreidere notificatie-balk met hoop toggles, de Cybershot camera mod en nog wat kleine dingen.
Ik vind dat uitermate prettig werken en foto's zijn ook van behoorlijke kwaliteit.

BT gebruik ik alleen voor handsfree bellen en werkt ook feilloos.
Voor muziek streamer gebruik ik BT niet, dus zou ik niet weten eigenlijk.

Voor email gebruik ik de Gmail en Hotmail app, dus niet de default mail app.

Al met al heeft het natuurlijk puur met persoonlijk gebruik te maken of men ICS of JB fijner vind werken.
Puur voor mijn eigen gebruik, zie ik niet veel voordelen in JB tegenover ICS.

Voor mij moet een telefoon gewoon doen wat hij moet doen en met name stabiel zijn.
Dan ben ik al tevreden :)

Ik ben absoluut niet vies van het flashen van custom roms, want mijn vorige telefoon zat ik praktisch elke dag te flashen. Maar uiteindelijk was er altijd wel iets, wat ik veel gebruik, dat niet goed werkte.

Sinds ik deze SXS heb met de kleine aanpassingen, vind ik het echt een heerlijk toestel.
En daarom zal ik nu niet zo snel iets nieuws, dus JB, proberen voordat ik goed de ervaringen van anderen gelezen heb.

Maar nogmaals, dat is mijn persoonlijke mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssnarf
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07:06
Pas de. 200 germany geflasht enkel nu loop ik tegen een netwerk probleem aan.
Als ik een pagina op internet zoek of een andere netwerk app gebruik valt soms alles weg.
3g of h teken blijft staan maar de pijltjes zijn weg en de pagina of app wil niet verder laden.
Zit op Vodafone netwerk niks aparts gedaan enkel de settings via sms geladen.
Zijn er meer mensen die hier last van hebben of moet ik iets anders doen want dit is wel storend.

Ook batterij vliegt snel leeg vooral als je avast erop hebt staan samen met die Google zooi, die 2 eraf helpt wel maar niet genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
geen last van met mijn .200 maar zoals hier boven staat misschien toch maar eens de .211 proberen franssnarf! hopelijk helpt dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Heeft er al iemand nieuws over de update van de provider Hi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Op het forum van KPN las ik het volgende:
Re: jelly bean xperia s

op 12-06-2013 16:10

Beste Glenn en r_great,

ik kan jullie het volgende vertellen.

KPN heeft de update nog niet vrij gegeven. Ik kan jullie niet vertellen wanneer dit gaat gebeuren.

Zodra het zover is, zal je toestel aangeven dat er een update beschikbaar is. Daarnaast kun je als gebruiker van het toestel ook zelf in het opvragen of er updates beschikbaar zijn.

KPN test de nieuwe updates niet, dit wordt door de verantwoordelijke fabrikant, in dit geval Sony, gedaan.

Ik vertrouw erop jullie zo voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Afra
Dit geldt vast ook voor klanten van Hi. Er is dus nog steeds niks duidelijk en ze kunnen zogenaamd niks zeggen...

Owja, linkie: http://forum.kpn.com/t5/M...bean-xperia-s/td-p/103992

[ Voor 5% gewijzigd door Rubii18 op 12-06-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Toch ben ik benieuwd naar de komende update, zoals eerder al is aangegeven werkt het wel goed, alleen bij mij is de accu duur er niet beter op geworden, sterker nog, 1,5 dag haalt ie niet eens meer. Een dag en dan is het over. En af en toe buggy, apps hangen ineens vast of blijven op zwart beeld en soms is ie wat sloom met switchen of dat soort dingen. Loopt niet altijd even soepel.

Het nalopen als je aan het typen bent is wel minder nu, of ik typ te snel of er loopt ie anders te bokken.

Maar echt perfect is het nog niet. :)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lrzUlIv.png
Nergens last van die batterijdrain

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik irriteer me mateloos aan het nieuwe toetsenbord, en dan vooral aan het bijbehorende woordenboek. Voorheen kwamen er zinnige woordsuggesties te staan, tegenwoordig moet ik ieder woord tot aan de op een na laatste letter typen voordat ik een zinnige suggestie krijg. Het woordenboek staat vol met niet bestaande woorden. Bijvoorbeeld, ik wil "doen" typen, ik krijg als suggestie na de eerste 3 letters het volgende: die, dow, díe, dié, dor, díé, d'or, dooe enz. Dit is bij veel woorden zo, onbestaande woorden met apostrofs op plaatsen waar ze niet kunnen staan in de Nederlandse Taal. Ik maak ook gebruik van het Engels woordenboek, hierbij is het precies hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:42:
Ik irriteer me mateloos aan het nieuwe toetsenbord, en dan vooral aan het bijbehorende woordenboek. Voorheen kwamen er zinnige woordsuggesties te staan, tegenwoordig moet ik ieder woord tot aan de op een na laatste letter typen voordat ik een zinnige suggestie krijg. Het woordenboek staat vol met niet bestaande woorden. Bijvoorbeeld, ik wil "doen" typen, ik krijg als suggestie na de eerste 3 letters het volgende: die, dow, díe, dié, dor, díé, d'or, dooe enz. Dit is bij veel woorden zo, onbestaande woorden met apostrofs op plaatsen waar ze niet kunnen staan in de Nederlandse Taal. Ik maak ook gebruik van het Engels woordenboek, hierbij is het precies hetzelfde.
Ik gebruik SwiftKey, dus weet het niet zeker, maar kan het zo zijn dat het woordenboek "leert" van de woorden die je veel gebruikt en dat je nu door een factory reset (bij de update) alle geleerde woorden kwijt bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Masegate schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:09:
[...]

Ik gebruik SwiftKey, dus weet het niet zeker, maar kan het zo zijn dat het woordenboek "leert" van de woorden die je veel gebruikt en dat je nu door een factory reset (bij de update) alle geleerde woorden kwijt bent?
De woorden (voornamelijk namen) die ik gedurende het gebruik heb toegevoegd staan er nog wel gewoon in. Misschien moeten de andere dagelijkse woorden inderdaad eerst "aangeleerd" worden. Toch blijft het vreemd dat er zo veel onbestaande woorden tussen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 12:18:
[...]

De woorden (voornamelijk namen) die ik gedurende het gebruik heb toegevoegd staan er nog wel gewoon in. Misschien moeten de andere dagelijkse woorden inderdaad eerst "aangeleerd" worden. Toch blijft het vreemd dat er zo veel onbestaande woorden tussen staan.
Dat is inderdaad sowieso wat vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Ik merkte dit ook al. Zoals vanmiddag wilde ik Amsterdam typen. Bij Amst kwam er eerst "Amsterdamse" te staan en pas bij de d geloof ik volledig Amsterdam. Het zit inderdaad niet helemaal goed in elkaar.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:21
Ik irriteer me mateloos aan het nieuwe toetsenbord,
Ik irriteer me vooral nog steeds aan de traagheid. Ligt dit aan het Xperia toetsenbord, of aan de Xperia zelf? Als ik de Desire van mn vrouw pak (uit 2010) vind ik het iedere keer weer een verademing hoe vlot deze reageert en typt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sinds de versie van 2013 is het Xperia-toetsenbord inderdaad wat trager. Soms reageert het niet/verkeerd als je echt snel typt. Ik heb ze er hogerop al eens attent op gemaakt maar er is voorlopig nog geen verbetering in zicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super irritant dat die batterij zo snel leeg gaat. Normaal had ik op het eind van de dag zo'n 30/40%, nu ben ik al blij als dit 10% is.

(en mensen die zeggen dat ze geen last hebben van een batterydrain, geloof ik niet. Zie die printscreen hierboven bijv. waarbij het scherm maar 10% van de accu heeft gebruikt. Als je telefoon de heletijd in feite op standby staat is het logisch dat die amper wat verbruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij al nieuws over de JB update voor hi/kpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 20:56

psyy138

blackbulls.nl

Verwijderd schreef op zaterdag 15 juni 2013 @ 13:06:
Super irritant dat die batterij zo snel leeg gaat. Normaal had ik op het eind van de dag zo'n 30/40%, nu ben ik al blij als dit 10% is.

(en mensen die zeggen dat ze geen last hebben van een batterydrain, geloof ik niet. Zie die printscreen hierboven bijv. waarbij het scherm maar 10% van de accu heeft gebruikt. Als je telefoon de heletijd in feite op standby staat is het logisch dat die amper wat verbruikt)
dat heb ik bij elke sony rom, daarom zit ik nu op stock android :(, maar nog steeds verbruikt de telefoon veel batterij.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
Ik heb ook maar ff SwiftKey Keyboard gedownload. Holy **** wat een verademing.

Meteen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in dezelfde catergorie, maar mi beter ;-) ...

Swype (tegenwoordig ook in de play store, eerder via beta's te downloaden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik heb een vraagje m.b.t. foto's maken vanuit whatsapp direct de chat in.

In whatsapp kwam ik erachter dat Xperia S (en andere xperia toestellen ook) geen bevestiging vraagt wanneer je een foto maakt vanuit een whatsapp chat. Je voegt een foto in via je camera app en nadat de foto gemaakt is, wordt deze gelijk de chat in gegooid zonder te vragen of de foto juist is. Bijv een samsung galaxy 3 doet dit weer wel en dat lijkt me een stuk handiger om ook te hebben.

Is daar een oplossing voor?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
eerst een foto maken en dan in de app mikken..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ dat kan.

ik gebruik Camera Zoom Fx, die vraagt wel eerst of je de foto ok vindt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:31

Zeror

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 07:22:
^^ dat kan.

ik gebruik Camera Zoom Fx, die vraagt wel eerst of je de foto ok vindt...
Ja lekkere app..... :/
Ik maak foto, keur hem niet goed door op de rode X te drukken. Staat ie vervolgens toch in de chat. :?

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reventon
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-10-2024
psyy138 schreef op donderdag 30 mei 2013 @ 22:33:
[...]

instellingen -> weergave -> helemaal onderaan
Bedankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi/kpn lijkt helemaal uitgesloten van de JB update.

Niemand weet wat er aan de hand is.

Zelfs Sony en Hi/kpn lijken het niet te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga morgen even navragen waar de update voor KPN blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:43:
Ik ga morgen even navragen waar de update voor KPN blijft.
Bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15-09 20:47
En als je dan toch bezig bent, vraag ook direct even naar de Telfort update. Hier is ook nog niks te bekennen.

mvg en bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je me even de SI van je Telfort-toestel doorgeven? Staat op de achterkant, bvb 1234-5678.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubii18
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
AmbroosV schreef op zondag 16 juni 2013 @ 15:05:
Kan je me even de SI van je Telfort-toestel doorgeven? Staat op de achterkant, bvb 1234-5678.
Ik geef die van mij voor de zekerheid ook even door (KPN): 1257-0954

Hoe langer het duurt, hoe vager ik die SI constructie vind worden trouwens. Het is toch eigenlijk te gek dat als ik dezelfde telefoon ergens anders had gekocht, of een paar maanden eerder/later, ik misschien wel de update al had? Hoe doet een fabrikant als Samsung of HTC dat dan?

[ Voor 34% gewijzigd door Rubii18 op 16-06-2013 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rubii18 schreef op zondag 16 juni 2013 @ 19:55:
[...]

Ik geef die van mij voor de zekerheid ook even door (KPN): 1257-0954

Hoe langer het duurt, hoe vager ik die SI constructie vind worden trouwens. Het is toch eigenlijk te gek dat als ik dezelfde telefoon ergens anders had gekocht, of een paar maanden eerder/later, ik misschien wel de update al had? Hoe doet een fabrikant als Samsung of HTC dat dan?
Exact dezelfde manier, gewoon minder duidelijk.

Sony heeft al sinds de Sony Ericsson-dagen vrij diepe banden met de operatoren, en die hebben dikwijls heel wat eisen qua software. Als er dan eens een app van hun het niet geweldig doet komt de firmware de QA niet door en kan er heel wat vertraging voorkomen. Of soms duurt het gewoon lang om goedkeuring te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Heb hem nu een week draaien, en vind het top. Die small apps vind ik helemaal het einde

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb swiftkey geinstalleerd,maar wat ik hieraan vervelend vind,zijn de emoticons.
met het standaard toetsenbord zie je de emoticons op je toetsenbord en met swiftkey niet.
is hier iets aan te veranderen?verder moet ik ook wel zeggen dat swiftkey enorm snel is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:04
Heb gisteren GB 2.3.7 op de XS gezet om te proberen en volgens mij is dit toch gewoon de beste rom die er is. UI is minder mooi en functioneel maar de werking is gewoon goed.

Als er een goede JB uit komt waarbij alles goed werkt dan zal ik het weer eens proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Garret1410 op 17-06-2013 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:45
Verwijderd schreef op zondag 16 juni 2013 @ 10:30:
Hi/kpn lijkt helemaal uitgesloten van de JB update.

Niemand weet wat er aan de hand is.

Zelfs Sony en Hi/kpn lijken het niet te weten.
Volgens mij kreeg ik ICS ook pas na een paar maanden van Hi... Wat een ***bedrijf. Stap gewoon over naar een andere provider straks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op maandag 17 juni 2013 @ 11:48:
[...]

Volgens mij kreeg ik ICS ook pas na een paar maanden van Hi... Wat een ***bedrijf. Stap gewoon over naar een andere provider straks.
nee ics kreeg ik al heel snel toen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Garret1410 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 08:34:
Heb gisteren GB 2.3.7 op de XS gezet om te proberen en volgens mij is dit toch gewoon de beste rom die er is. UI is minder mooi en functioneel maar de werking is gewoon goed.

Als er een goede JB uit komt waarbij alles goed werkt dan zal ik het weer eens proberen.
De post van de week prijs gaat na jou !

Helemaal mee eens. Het is gewoon weer een verademing om een functionerend toestel in handen te hebben. Dat het een andere of minder spannende UI heeft is snel vergeten als je toetsenbord weer vlot werkt, apps weer snel openen en foto & video functies weer gewoon werken zoals bedoelt. De delen functie van GB is trouwens ook perfect. Bij ICS was deze redelijk verziekt en bij JB compleet vergaloppeerd.

Wie een werkende XSX wil verzoek ik dit topic achteruit door te bladeren.... Je komt vanzelf uit bij de GB rom ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08:35
Mensen,

Sinds de update (4.1.2 Generic NL) heb ik heel vaak dat wanneer ik het scherm aan wil doen (gewoon met powerknop) de backlight niet aangaat. Waardoor je vervolgens het scherm weer uit moet doen (ondanks dat je niet zie dat het aanstaan) en weer aan moet doen.

Hebben meer mensen hier last van en weet iemand een oplossing?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Shifty47 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 15:17:

Hebben meer mensen hier last van en weet iemand een oplossing?
Ja en ja.

Oplossing = downgraden naar ICS of GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeror schreef op zondag 16 juni 2013 @ 09:16:
[...]

Ja lekkere app..... :/
Ik maak foto, keur hem niet goed door op de rode X te drukken. Staat ie vervolgens toch in de chat. :?
[over camera zoom fx]

bij mij werkt het kruisje naar behoren... geen upload naar whatsapp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
  • Laatst online: 22-05 20:59
Nou ik weet niet wat er aan de hand is, maar een recovery flashen wilt niet lukken, dit terwijl het me eerder wel eens gelukt was (heb nu een ander toestel, wel weer een Xperia S).

Ik zit op firmware .50. Door middel van RunMe.bat laten rooten.Vervolgens geprobeerd met RecoverX recovery te installeren, maar dat lukt niet. Ik krijg geen foutmelding, volgens de software loopt alles goed, maar ik kom gewoon niet in recovery.

.55 geprobeerd. RunMe.bat werkt hier al niet, dus blijft stranden bij het rooten. Het toestel zegt "bestand hersteld" of zoiets, maar het programmatje reageert er niet op en blijft dus continu staan.

Zelfs nog Gingerbread geprobeerd, maar die strandt ook al bij root installeren.

Wat gaat er hier fout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees dat veel mensen klagen over de .200 update.
Zijn er nog mensen zoals ik waar alles goed werkt en waar de update een verbetering is?
Of ben ik de enige ?

Kwestie van de mensen die hier komen kijken voorafgaande aan een update en die denken dat dit
bij iedereen slecht afloopt ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
jroz2001 schreef op maandag 17 juni 2013 @ 17:26:
[...]

Ja en ja.

Oplossing = downgraden naar ICS of GB.
Bedankt voor je reactie maar ik ben toch opzoek naar een iets andere oplossing... :/
Iemand anders nog ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DitisKees
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-07 13:23
Shifty47 schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:32:
[...]

Bedankt voor je reactie maar ik ben toch opzoek naar een iets andere oplossing... :/
Iemand anders nog ideeën?
Upgraden naar FXP (CM10).

Dell E6420 | Sony Cybershot WX220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 01:23:
Ik lees dat veel mensen klagen over de .200 update.
Zijn er nog mensen zoals ik waar alles goed werkt en waar de update een verbetering is?
Of ben ik de enige ?

Kwestie van de mensen die hier komen kijken voorafgaande aan een update en die denken dat dit
bij iedereen slecht afloopt ...
Voor mij is de JB update een verademing. Ik heb inmiddels nergens meer last van. Alles werkt sneller en stabieler en de batterij gaat echt langer mee dan voorheen. De camera werkt vele malen beter, bluetooth werkt vele malen beter, ik heb echt niks meer te klagen sinds JB. _/-\o_

Edit: Na posten bedacht ik me één minpuntje waar ik eigenlijk nooit echt last van heb aangezien ik mijn telefoon nooit uitschakel/opnieuw opstart: Na uitschakelen en weer inschakelen moet ik opnieuw 'SwiftKey' selecteren als standaard toetsenbord. That's it...

[ Voor 16% gewijzigd door ButsMG op 18-06-2013 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambroos : heb je al nieuws over de hi/kpn situatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog geen antwoord ontvangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AmbroosV schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 09:11:
Nog geen antwoord ontvangen...
oke , alvast bedankt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
Masegate schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:44:
[...]

Voor mij is de JB update een verademing. Ik heb inmiddels nergens meer last van. Alles werkt sneller en stabieler en de batterij gaat echt langer mee dan voorheen. De camera werkt vele malen beter, bluetooth werkt vele malen beter, ik heb echt niks meer te klagen sinds JB. _/-\o_

Edit: Na posten bedacht ik me één minpuntje waar ik eigenlijk nooit echt last van heb aangezien ik mijn telefoon nooit uitschakel/opnieuw opstart: Na uitschakelen en weer inschakelen moet ik opnieuw 'SwiftKey' selecteren als standaard toetsenbord. That's it...
Helemaal mee eens, JB is een stuk beter dan ICS voor mij.
Herken inderdaad wel het Swiftkey probleem, moet telkens opnieuw ingeschakeld worden na een reboot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
Ik heb net als veel anderen bij JB last van 1080p video recording. Hoe kan je deze op 720p zetten? Dat is namelijk voor mij al genoeg en daar schijnen geen problemen mee te zijn.

Rooten op .55 op Recovery flashen op .50 niet gelukt trouwens, tot iemand een oplossing heeft blijf ik even op JB. Ik wil namelijk uiteindelijk een JB custom rom installeren, die met een donker thema over de skin van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
  • Laatst online: 15-09 10:53
Masegate schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:44:
[...]

Na uitschakelen en weer inschakelen moet ik opnieuw 'SwiftKey' selecteren als standaard toetsenbord. That's it...
Dit probleem heb ik ook. Ik werk met een custom ROM (Trinity Vengeance RaptorXL V2.2), tenminste gebasseerd op JB voor Xperia S maar met wat aanpassing. Werkt echt super.

Accu gaat met gemak 2 dagen mee. In de nacht gebruikt hij zonder data 3% (23.00 - 07.00) en met data ongeveer 6/7%.

Ben er erg tevreden mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister-Mark
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-08 07:30
Mister-Mark schreef op maandag 10 juni 2013 @ 13:00:
...

Echter is er één major issue die me echt irriteert, hij onthoudt gewoon GEEN standaard app instellingen, bij iedere link blijft hij vragen met welke app hij die moet openen. Hoe vaak ik ook Chrome en altijd aan klik hij blijft het vragen. Ook in het instellingen menu bij apps staat bij Chrome, geen standaardwaarden ingesteld. En zo ook naar iedere reboot zijn de toetsenbord instellingen verdwenen (daar is een workaround voor bekend, maar dat moet toch niet nodig zijn Sony)
Ik heb de update geïnstalleerd met Update Service en een cleane install laten doen, iemand nog tips?
Echt niemand anders last van dit probleem of een mogelijke oplossing?
Ik heb hem later nogmaals opnieuw clean geinstalled, ook heel het interne geheugen geleegd, maar het probleem blijft, en is erg irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifty47
DitisKees schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 08:37:
[...]

Upgraden naar FXP (CM10).
Ik zou graag de stock rom behouden..
Jammer dat er geen oplossing voor is. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag komt van TeamEOS de 4.2.2 rom uit met kernel 3.4 en lagfree 1080p filmen.
Voor mij geen officiele roms meer wat een prutsers die rom bouwers van Sony.

Als je interesse hebt : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2273821

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Verwijderd schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 13:58:
Zaterdag komt van TeamEOS de 4.2.2 rom uit met kernel 3.4 en lagfree 1080p filmen.
Voor mij geen officiele roms meer wat een prutsers die rom bouwers van Sony.

Als je interesse hebt : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2273821
Kijk ! Dat klinkt zeer interessant.
Ik ga het zeker volgen en de eerste reacties afwachten.
Als het wat is, flash ik deze op mijn SXS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

speedme schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 17:28:
[...]

Kijk ! Dat klinkt zeer interessant.
Ik ga het zeker volgen en de eerste reacties afwachten.
Als het wat is, flash ik deze op mijn SXS :P
Ik draai nu de nightly build 19 en deze is al super, lekker snel en batterij is prima.
Draai al vanaf het begin de TeamEOS roms, kleine uitstap naar SlimBean gemaakt maar toch snel weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchjoy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
Mannen experts!

Ik heb een Xperia S met Android Versie 4.04 - Buid 6.1.A.2.55, deze heb ik vorig jaar met een Zwitserse Rom geupdate met tips via dit forum. Draait gewoon in het Nederlands. Ik had gehoopt dat ik een bericht via m'n foon zou krijgen om te updaten, helaas niets gehad, ook koppelen aan de Sony Applicatie heeft geen succes.

Kan iemand mij vertellen welke versie ik moet gebruiken voor de nieuwste versie? Ik begrijp ook dat als je omwegen gebruikt je licenties verliest op media op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dutchjoy schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 10:50:
Mannen experts!

Ik heb een Xperia S met Android Versie 4.04 - Buid 6.1.A.2.55, deze heb ik vorig jaar met een Zwitserse Rom geupdate met tips via dit forum. Draait gewoon in het Nederlands. Ik had gehoopt dat ik een bericht via m'n foon zou krijgen om te updaten, helaas niets gehad, ook koppelen aan de Sony Applicatie heeft geen succes.

Kan iemand mij vertellen welke versie ik moet gebruiken voor de nieuwste versie? Ik begrijp ook dat als je omwegen gebruikt je licenties verliest op media op je telefoon?
AmbroosV in "[Sony Xperia S] (deel 2, ICS/JB-generatie)"

Daar staan alle instructies in om handmatig te updaten naar Jelly Bean, zonder risico en zonder gegevensverlies :) Je bootloader unlocken is alleen nodig als je custom-software wilt flashen, gewoon de software van een andere regio kan je altijd zonder problemen flashen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefal
AmbroosV schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:03:
[...]

Daar staan alle instructies in om handmatig te updaten naar Jelly Bean, zonder risico en zonder gegevensverlies :) Je bootloader unlocken is alleen nodig als je custom-software wilt flashen, gewoon de software van een andere regio kan je altijd zonder problemen flashen!
Ook als je Custom software wilt draaien schijnt een unlocked bootloader niet nodig te zijn, voor Sony-based Custom ROMs iig. Mij wilt het echter niet lukken. Niemand schijnt me ook te kunnen helpen :'( dus anders toch maar unlocken weer, heb gelezen dat re-locken ook heel makkelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchjoy
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-06-2024
AmbroosV schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:03:
[...]

Bedankt Ambroos! We gaan vanavond is lekker rommelen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gai
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-01 12:06

Gai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
thefal schreef op woensdag 19 juni 2013 @ 13:40:
[...]

Ook als je Custom software wilt draaien schijnt een unlocked bootloader niet nodig te zijn, voor Sony-based Custom ROMs iig. Mij wilt het echter niet lukken. Niemand schijnt me ook te kunnen helpen :'( dus anders toch maar unlocken weer, heb gelezen dat re-locken ook heel makkelijk is.
Mij is het relocken nog niet gelukt... Ik heb Hi, en ik heb die duitse .ftf er op geflashed, geen problemen really. Behalve video filmen, maar dat deed ik toch bijna nooit. Beetje lage framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 26-08 09:33
Via de Sony software net android4.1.2 op mijn SXS gezet... Erg fijn, voelt snappier aan dan 4.0 interface is iets veranderd, maar hij voelt weer aan als een nieuwe telefoon!! :*)

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rinusnl
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2024
Inderdaad voelt als een nieuwe telefoon! Eerste gezicht lijkt hij sneller maar dat kom denk door mijn kriebels in mijn buik haha :)
1,5 jaar oude telefoon, heb vaker de support slechter gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Mister-Mark schreef op dinsdag 18 juni 2013 @ 12:34:
[...]

Echt niemand anders last van dit probleem of een mogelijke oplossing?
Ik heb hem later nogmaals opnieuw clean geinstalled, ook heel het interne geheugen geleegd, maar het probleem blijft, en is erg irritant.
Ik heb het ook, stoor mij er aan maar klik maar gewoon elke keer handmatig de gewenste app aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ambroos heb je al nieuws over hi/kpn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 23:45
Hi forum:

https://forum.www.hi.nl/a...d-4-1-a-25836/index2.html

Dat wordt dus gewoon niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 13:13:
Ambroos heb je al nieuws over hi/kpn?
Nog niets gehoord...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartsled
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:42
Zuur dat het bij Hi niet wil opschieten. Maar wat let jullie om niet gewoon een algemene rom te installeren? Ik heb de Nordic draaien en die is veel fijner dan wat ik ooit van m'n provider (Vodafone) heb gehad. Minimaal qua bloatware :)

Overigens heeft om de dag hier informeren of iemand meer weet weinig zin, denk dat het Hi forum daar de plek voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mir4dor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09:24
Okay, ik ben weer een beetje afgekoeld na mijn laatste bericht, een paar vraagjes en opmerkingen.

Waar eerst het weerbericht stond, (meest linker scherm) staat nu: "kan widget niet laden". Ik vroeg me af of hier een oplossing voor is.

Ik speel redelijk intensief Ingress en merk dat als ik een tijdje bezig ben de telefoon erg traag reageert op spel commando's, hier had ik met ICS geen last van.

Nu meen ik hier ergens gelezen te hebben dat het resetten naar fabrieksinstellingen zou kunnen helpen. Is dit zo en waar moet ik dan even rekening mee houden ? Of had ik dit moeten doen voor de update naar JB ?

Daily driver; MB R171 SLK280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel_
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 12-05 11:27
Widgets die het niet meer doen moet je even verwijderen en opnieuw toevoegen, dit werkte bij mij gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
mir4dor schreef op donderdag 20 juni 2013 @ 16:07:
Okay, ik ben weer een beetje afgekoeld na mijn laatste bericht, een paar vraagjes en opmerkingen.

Waar eerst het weerbericht stond, (meest linker scherm) staat nu: "kan widget niet laden". Ik vroeg me af of hier een oplossing voor is.

Ik speel redelijk intensief Ingress en merk dat als ik een tijdje bezig ben de telefoon erg traag reageert op spel commando's, hier had ik met ICS geen last van.

Nu meen ik hier ergens gelezen te hebben dat het resetten naar fabrieksinstellingen zou kunnen helpen. Is dit zo en waar moet ik dan even rekening mee houden ? Of had ik dit moeten doen voor de update naar JB ?
het trager worden heeft volgens mij te maken met memory management van JB.
Google heeft in de laatste paar versies hier flink aan gesleuteld. Mijn mening is dat het sinds Gingerbread slechter geworden is, omdat sommige apps op de achtergrond stoppen met werken. Andere zullen het misschien niet met mij eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
Ik sinds kort een vreemd probleem. Mijn accu status blijft op 100% staan. Hebben jullie tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:06

timovd

Voorsprong door techniek

Dat zou ik ook wel willen :-)
Heb je root-toegang?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
211 geïnstalleerd, en mijn batterij is na een halve dag op stand-by en 1 telefoontje van 5 minuten compleet leeg. Waardeloos. Ik had de pre-rooted van Doomlord er op gezet. Iemand anders zelfde probleem met deze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bambam7 schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 20:23:
211 geïnstalleerd, en mijn batterij is na een halve dag op stand-by en 1 telefoontje van 5 minuten compleet leeg. Waardeloos. Ik had de pre-rooted van Doomlord er op gezet. Iemand anders zelfde probleem met deze?
Op .200 met de wekker aan verlies ik heel veel batterij, volgens mij hebben meerdere ook hier last van. Voor het slapen gaan van de lader gehaald op 100% en 7 uren verder nog maar 75% over. Zonder wekker heb ik nog 92% over in de morgen. Beide gevallen met Wifi aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bambam7
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-12-2024
Bedankt voor je reactie. Even testen. Maar ik heb de wekker wel dagelijks nodig voor mijn pillen enzo...
Misschien toch ff wachten tot een update dan maar en tijdelijk terug naar ICS. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje: hoe laag gaat jullie accu mee gemiddeld? En wat doen jullie eraan om die accu zo lang mogelijk mee te laten gaan op zo'n dag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Verwijderd schreef op zaterdag 22 juni 2013 @ 11:10:
vraagje: hoe laag gaat jullie accu mee gemiddeld? En wat doen jullie eraan om die accu zo lang mogelijk mee te laten gaan op zo'n dag?
Beetje triviale vraag. Is gewoon puur afhankelijk van hoe veel je hem gebruikt. Staat je scherm veel aan? Minder dan een dag. Staat je 3G constant aan is ie aan het up/downloaden? Minder dan een dag. Doe je amper wat, behalve een keertje een paar whatsappjes? 4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes77
Normaal haalde ik ongeveer 12 uur op een accu, nu een dag (16 uur). Let op: wel in Stamina mode, wifi en data staan dan niet de gehele tijd aan. Het kan dan wat langer duren voor je een mail of bericht binnen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik bedoelde dan gewoon inderdaad bij normaal gebruik. Dus niet dat je tv of films kijkt, niets download enzo. Mijne doet het weer wat meer naar wens. Afgelopen dagen ging ie in rap tempo leeg terwijl ik 'm amper heb aangeraakt. Android systeem vreet batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johannes77
Als je de Stamina modus activeert, zal verbruik dalen. Juist dan heb je de meeste profijt hiervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanputten80
timovd schreef op vrijdag 21 juni 2013 @ 17:03:
Dat zou ik ook wel willen :-)
Heb je root-toegang?
Late reactie. Ja heb root toegang. Heb verschillende dingen geprobeerd maar het is me niet gelukt om het goed te krijgen.
IK heb opnieuw een ROM moeten installeren. Nu werkt het weer prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,
Vanmiddag update opgehaald voor Sony Xperia S LT26i
Ik heb deze telefoon nu een jaar en gebruik hem voornamelijk als camera en beeldbewerking, beetje whattapp.
Na de update is het album leeg, geen duimnageltjes meer. Aan de opdslagruimtegebruik te zien, zijn de foto's nog wel aanwezig. Maar ik kan er dus niet bijkomen.
Aan de pc gehangen, zie ik ook geen album meer.
Rara
Help

dank voor de reacties alvast, ik ben geen expert in soft- en hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gewoon een foto maken, halfuurtje wachten, telefoon eens herstarten en nog een halfuurtje wachten. Meestal is de mediascanner dan terug gestart en alweer klaar klaar en verschijnen ze plots allemaal terug in je album én op je PC (via USB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
Had dit ook al gepost bij accesoires, maar misschien is het hier wat beter omdat dit topic wat drukker is.

Ik heb de laatste maanden problemen met het opladen van de telefoon. Via de lader duurt het inmiddels ongeveer 6 uur om de telefoon op te laden. Het ligt iig niet aan de lader want ik heb verschillende laders geprobeerd en ook verschillende roms gedraaid.

Nu kwam ik bij dx.com deze lader tegen:
http://dx.com/p/replaceme...ria-s-lt26i-golden-186828

Kan deze gewoon eenvoudig ingebouwd worden in mijn telefoon zonder dat er grote problemen optreden? Heeft iemand van jullie dit al eens geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Laatst online: 09:29

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Lader? Ik zie een batterij O-)
Ik denk wel dat je de garantie verspeelt als je een andere batterij erin zet.
Overigens zorgt een stukje elektronica in de telefoon voor het opladen, de batterij hoeft niet defect te zijn.
Of er zit wat los in/bij de usb connector.

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
THEALPHA schreef op maandag 24 juni 2013 @ 13:16:
Had dit ook al gepost bij accesoires, maar misschien is het hier wat beter omdat dit topic wat drukker is.

Ik heb de laatste maanden problemen met het opladen van de telefoon. Via de lader duurt het inmiddels ongeveer 6 uur om de telefoon op te laden. Het ligt iig niet aan de lader want ik heb verschillende laders geprobeerd en ook verschillende roms gedraaid.

Nu kwam ik bij dx.com deze lader tegen:
http://dx.com/p/replaceme...ria-s-lt26i-golden-186828

Kan deze gewoon eenvoudig ingebouwd worden in mijn telefoon zonder dat er grote problemen optreden? Heeft iemand van jullie dit al eens geprobeerd?
Wat denk je van garantie? Lijkt mij een veiligere optie. Zoals hierboven al gezegd wordt kan het aan zoveel factoren liggen waarom je batterij niet meer snel opgeladen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Mijn oplader blokje is stuk gegaan. Als je batterij niet snel oplaadt is het waarschijnlijker dat de lader die je gebruikt (als het niet de standaard lader is) geen 1.5A output heeft, maar lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Stidge schreef op maandag 24 juni 2013 @ 14:25:
Mijn oplader blokje is stuk gegaan. Als je batterij niet snel oplaadt is het waarschijnlijker dat de lader die je gebruikt (als het niet de standaard lader is) geen 1.5A output heeft, maar lager.
Het ligt iig niet aan de lader want ik heb verschillende laders geprobeerd en ook verschillende roms gedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timovd
  • Laatst online: 09:06

timovd

Voorsprong door techniek

Welke output hadden de laders die je hebt geprobeerd?

Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
De laders die ik allemaal geprobeerd heb voordat ik genoegen nam met 5.15W (ongeveer 1A) waren allemaal 300-800mA. Eentje was 7.5W (1.5A, zelfde als origineel), maar die deed er ook 6 uur over, blijkbaar geen snellaad functie.

De 5W laders die ik nu heb (zaten bij Logitech Performance Mouse MX) doen het prima. Niet alle laders werken blijkbaar hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
Bedankt,
ga ik daar nog even naar kijken voordat ik met mijn batterij ga klooien.
Pagina: 1 ... 44 ... 49 Laatste