gemiddeld. Wel alles aan behalve BT en NFC en 7 uur slaap tussendoor
maar wel wat gegamed en ik moest alles nog instellen (2,5 uur screen-on)
@Tiduz, het is geen Nederlandse FW en heeft dus geen Nederlands APN's (behalve Vodafone want die is internationaal hetzelfde).
Dus je kan via Settings > Xperia > Internet settings automatisch downloaden, of handmatig toevoegen
zelfde probleem, hoe kom ik hier weg?Tiduz schreef op zaterdag 27 april 2013 @ 23:05:
ik kreeg een of andere error tijdens flashen, met stomme kop reboot device gekozen en nu zie ik alleen het sony logorecovery kom ik niet in krijg blauwe lampje en de strip licht wel op maar daarna alleen SONY
Even tien minuten wachten dan maar misschien een wonder dat die dan boot?
edit: Ben nu in recovery menu... alleen nu heb ik geen flauw idee hoe ik die shit fix haha, dat word nachtje googlen
edit: ok, volume up + powerbutton lang genoeg inhouden...
Vervolgens probeer ik in Flashtool een standaard firmware terug te flashen maar krijg ik dit:
29/011/2013 15:11:54 - INFO - Device connected in flash mode
29/012/2013 15:12:25 - INFO - Selected LT26i_6.1.A.2.45_GENERIC NL.ftf
29/012/2013 15:12:25 - INFO - Preparing files for flashing
29/012/2013 15:12:31 - INFO - Please connect your device into flashmode.
29/012/2013 15:12:33 - INFO - Opening device for R/W
29/012/2013 15:12:33 - INFO - Reading device information
29/012/2013 15:12:37 - INFO - Start Flashing
29/012/2013 15:12:37 - INFO - Processing loader
29/012/2013 15:12:37 - INFO - Checking header
29/012/2013 15:12:37 - INFO - Ending flash session
29/012/2013 15:12:37 - ERROR -
29/012/2013 15:12:37 - ERROR - Error flashing. Aborted
29/012/2013 15:12:38 - INFO - Device disconnected
Ik heb vandaag de bootloader unlocked, kan dat er wat mee te maken hebben?
edit2: ok, gefixed door netjes de goede volgorde aan te houden, zoals de flashtool me uitlegt.
[ Voor 49% gewijzigd door Stidge op 29-04-2013 15:20 ]
Nieuwe ROM met de flashtool erop zetten.
edit: ah, had je al geprobeerd.... Vreemde foutmelding. Geen idee helaas.
[ Voor 16% gewijzigd door jroz2001 op 29-04-2013 15:17 ]
ik ben er nu namelijk uit dat ik in ieder geval weer terug kan gaan naar 4.0.4, maar k zou het liefst dit kleine avontuur willen eindigen met JB.
[ Voor 49% gewijzigd door Stidge op 29-04-2013 15:58 ]
internal storage is de sdcard..Stidge schreef op maandag 29 april 2013 @ 15:57:
wat is precies 'sdcard'? Ik kan via explorer naar internal storage, en dan?
ik ben er nu namelijk uit dat ik in ieder geval weer terug kan gaan naar 4.0.4, maar k zou het liefst dit kleine avontuur willen eindigen met JB.
Vaak is het in een andere map plaatsen al voldoende.
Maar het kan ook een corrupte file zijn.
Al kan het ook zijn dat het toestel zijn id kwijt is... je kan het fixxen door de build.prop aan te passen OF je doet .55 opnieuw flashen, de advanced stock kernel 17 flashen, data/factory reset en dalvik wipe > JB flashen.
Topic start goed doorlezen, je moet in CWM /system dismounten en daarna flashenStidge schreef op maandag 29 april 2013 @ 16:03:
Ik had dus net die .zip-file in een mapje JB gezet, in mn internal storage. Vervolgens via het CWM recovery menu die zip file geselecteerd en toen kreeg ik die status 7 error...
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

blijft telkens terugkomen, als ik knop inhou en app info kijk krijg ik toetsenblok als app, probeert een app me telefoonboek te gebruiken ofzo?

[ Voor 84% gewijzigd door Tiduz op 30-04-2013 21:33 ]
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
al heb ik geen idee wat er bedoeld wordt met "gegevensservice" (data?)
heel raar, ik reboot maar ff want nu word ik paranoia
CPU: I5 6600K - Cooler: Noctua NH-D15S - RAM: 8GB Kingston HyperX Fury Black - GFX: GFX: MSI RTX 2070 Super - SSD: 250GB Samsung 850 Evo - Case: CoolerMaster CM Storm Stryker - PSU: Corsair RM750i
ik ken die hele melding niet.. dus sorry kan je niet helpen.
Misschien dat het morgen weer over is?
Maar het zal goed kunnen ja, ik dacht dat ik de enige was omdat ik niemand er nog over hoorde, dus ik dacht straks is er WEER iets verkeerd gegaan met de rom twee dagen terug
Nog bedankt
De JB leak draait echt geweldig! Ik heb veel geklaag afgelopen tijd, maar deze ROM is beter dan welke custom ROM dan ook.
Verder loopt ie als een trein en super responsive. Batterij verbruik lijkt ook prima te zijn.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Notificaties via het ledje werken bij mij wel....Damian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:14:
Hier de JB leak ook draaien. Echter notificaties via het ledje links werken nog niet. Verder streamt hij nu wel ID3 info over bluetooth naar mijn autoradio! geniaal
Verder loopt ie als een trein en super responsive. Batterij verbruik lijkt ook prima te zijn.
Het is wel zo dat als ik hem van de (netstroom)lader loskoppel, het ledje aan blijft staan. Even aan pc hangen en loskoppelen, en het is opgelost.
Ik was gisteren in het centrum van Amsterdam, en de batterij van mijn Xperia S werd in standby-modus razendsnel leeggetrokken. Had hem 's morgens nog helemaal opgeladen, en rond 21u was ie dood. Had geen GPS of andere fratsen aan, alleen 3G. Enige wat ik kan bedenken is dat het contact met de zendmast(en) zwak was door de tienduizenden gebruikers op dat moment en dat die continue verbindingspogingen veel stroom vroegen. 3G uitzetten had vast geholpen.
Misschien is dit een normaal verschijnsel, maar heb het zelf nog niet eerder meegemaakt.
maar goed... het heeft te maken dat de telefoon steeds probeert aan te loggen op het netwerk wat dus soms wel lukt, soms niet. Maar de telefoon wordt dus bij idle er ook weer vanaf gegooid vanwege alle andere requests. Ik weet niet wat de retry / timeout tijden zijn maar deze liggen relatief laag (dus vaak opnieuw proberen) wat dus veel batterij zuipt.
Normaal gesproken gebeurt dit ook... er kunnen bv 200 mensen op 1 node, terwijl er 250 in de buurt zijn. Dan verbreekt de node automatisch (of waar nodig) de verbinding, maar dit valt bijna niet op.
Nu waren er 20.000 mensen op 1 node...
Daarnaast hangt het ook van de frequentie af... in Japan heb je alleen 3G op de 800mhz band dus dan switch hij nooit van frequentie en je hebt vanwege de lage band ook een goed bereik. In Nederland daar en tegen is het dekkingsgebied niet 100% 3G en zit de 3G frequentie tegen de 2100mhz band aan (slechter bereik dan de 800mhz band) en 2G op de 900mhz band... dus switched hij nog weleens van 3G naar 2G en weer terug.
Ja de leaked JB kun je gewoon flashen via recovery Op XDA kun je meer info en de download vinden.Tomskii5 schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 22:07:
moet je de leaked rom ook flashen via recovery of hoeft dat niet?
Streamen van ID3 info? Is dat een MOD? Dat doet de JB leak bij mij niet namelijk... lijkt me wel heerlijk!Damian schreef op woensdag 01 mei 2013 @ 11:14:
Hier de JB leak ook draaien. Echter notificaties via het ledje links werken nog niet. Verder streamt hij nu wel ID3 info over bluetooth naar mijn autoradio! geniaal
Nope, gewoon de standaard gelekte laatste rom van Doomlord. Ik gebruik de Walkman app die er al standaard in zit.drvinnie schreef op donderdag 02 mei 2013 @ 08:00:
[...]
Streamen van ID3 info? Is dat een MOD? Dat doet de JB leak bij mij niet namelijk... lijkt me wel heerlijk!

en dan overstappen naar een hatsjie batsjie merk? SuccesArcticWolf schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:45:
ik begin toch een beetje terug te krabbelendie leak begon leuk... maar het begint nu toch weer wat te laggen (misschien omdat ik teveel vraag...) maar goed. Ik heb een Oppo Find 5 besteld, voorlopig geen Sony meer voor mij
Grote merken met dure spelers gebruiken een Oppo als basis.
Met smartphones is Oppo minder bekend, maar ze doen goed mee met de A merken
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Ik dus onderzoeken hoe dit kan blijkt dat mijn exchange (de built in mail client) ineens 396mb verstookt heeft (alleen vandaag!!).
Ik heb ik hier 2 mail adressen aan gekoppeld beide heb ik getest door de sync uit te schakelen, maar de exchange services blijft een flink aantal mb's verbruiken.
Toen ik begon met typen had ik 396 en ik zit inmiddels op 399 zonder ook maar enige vorm van sync met exchange..
Heeft iemand hier een verklaring/oplossing voor?
EDIT: Ook nog even zitten googlen. Helaas heb ik niet direct wat kunnen vinden, ze hebben het voornamelijk over het veranderen van wachtwoorden en dit is bij mij niet het geval.
[ Voor 13% gewijzigd door prekz op 04-05-2013 12:11 ]
Geen idee... maar misschien gewoon ff de hele mail app resetten?prekz schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:08:
Vanochtend kreeg ik 2 mailtjes van tmobile dat mijn dataverbruik bijna op was en dat mijn verbruik helemaal op was.
Ik dus onderzoeken hoe dit kan blijkt dat mijn exchange (de built in mail client) ineens 396mb verstookt heeft (alleen vandaag!!).
Ik heb ik hier 2 mail adressen aan gekoppeld beide heb ik getest door de sync uit te schakelen, maar de exchange services blijft een flink aantal mb's verbruiken.
Toen ik begon met typen had ik 396 en ik zit inmiddels op 399 zonder ook maar enige vorm van sync met exchange..
Heeft iemand hier een verklaring/oplossing voor?
EDIT: Ook nog even zitten googlen. Helaas heb ik niet direct wat kunnen vinden, ze hebben het voornamelijk over het veranderen van wachtwoorden en dit is bij mij niet het geval.
Allereerst gefeliciteerd!ArcticWolf schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 12:14:
[...]
Geen idee... maar misschien gewoon ff de hele mail app resetten?
Ik heb de App gestopt via instellingen -> apps.
Heeft helaas weinig effect, exchange zit inmiddels al op 407mb. Ook zie ik bij het batterij verbruikt dat de app continue bezig is (sync staat nog steeds uit)
ik bedoelde wipe data via apps
Hier geen problemen. Geniet er nog elke dag van.ArcticWolf schreef op vrijdag 03 mei 2013 @ 21:45:
ik begin toch een beetje terug te krabbelendie leak begon leuk... maar het begint nu toch weer wat te laggen (misschien omdat ik teveel vraag...) maar goed. Ik heb een Oppo Find 5 besteld, voorlopig geen Sony meer voor mij
Verwijderd
de jb update voor de sxs zal ook wel ergens in juni/juli komen.Lieuwe15 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 09:27:
Waarom heeft de xperia P al wel JB en de S nog niet (op de leak na)
In het begin erg over te spreken, na ervaring laatste maanden nooit geen sony meer voor mij tenzij ze de updates sneller gaan leveren en de bouwkwaliteit van de telefoon gaan verbeteren want dat is ook een ramp

[ Voor 30% gewijzigd door dirk- op 06-05-2013 16:55 ]
Met m'n X10i was dat na 18 maanden wel anders, maar daar stond ook wel erg veel 'rotzooi' op
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
heb dit gevolgd maar ik kom echt niet in mijn recovery, mijn telefoon start gewoon normaal op.
O.R.C. Black Bulls Rugby
brand het lampje wel bij sony splashscreen?psyy138 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 20:30:
http://theunlockr.com/201...ery-on-the-sony-xperia-s/
heb dit gevolgd maar ik kom echt niet in mijn recovery, mijn telefoon start gewoon normaal op.
Probeer eens een ander toetsenbord. Het toetsenbord van Sony heeft een soort ingebouwde 'lag'. Erg naar en vervelend, gebruik daarom zelf altijd swiftkey of swype.dirk- schreef op maandag 06 mei 2013 @ 16:54:
Dat ze maar opschieten want ik begin nu toch wel een hekel te krijgen aan sony en in het bijzonder de sony xperia s. Wat is de mijne toch ontzettend traag geworden. Berichtjes typen is vaak een probleem, word soms zelfs onmogelijk. (6.1.A.2.55)
In het begin erg over te spreken, na ervaring laatste maanden nooit geen sony meer voor mij tenzij ze de updates sneller gaan leveren en de bouwkwaliteit van de telefoon gaan verbeteren want dat is ook een ramp
NeeArcticWolf schreef op maandag 06 mei 2013 @ 21:07:
[...]
brand het lampje wel bij sony splashscreen?
Als ik via ROM manager in recovery wil komen dan vraagt die wel toestemming aan superuser maar zodra ik op OK moet klikken om verder te gaan crasht de app :
Nu heb ik wel toestemming maar kom ik nog steeds niet in recovery... Ik denk dat er ergens iets fout is gegaan, moet mijn tel in fastboot staan tijdens het proces of gewoon aan ?
[ Voor 21% gewijzigd door psyy138 op 06-05-2013 23:35 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
Ik doe niets aparts met mijn telefoon. De bouwkwaliteit is slecht, dat kan ik wel zeggen aangezien ik altijd netjes met mijn mobiel omga. Hij is zelfs nog nooit gevallen en toch heb ik een scheur onder de transparante balk. Mijn achterklepje schuift er zo van af en de coating is op veel plekken weg.avec_style schreef op maandag 06 mei 2013 @ 19:39:
same here. Ik vraag mij echt af wat sommige mensen doen met hun telefoon. Ik heb in de loop van de tijd behoorlijk veel troep op mijn telefoon gezet maar ik kon er altijd redelijk vlot mee werken.
Hij is bij mij toch echt ook erg traag met momenten. Geheugen zit voor de helft vol,
Ik zal eens een ander toetsenbord gaan proberen. Bedankt voor de tipCyleo schreef op maandag 06 mei 2013 @ 22:40:
[...]
Probeer eens een ander toetsenbord. Het toetsenbord van Sony heeft een soort ingebouwde 'lag'. Erg naar en vervelend, gebruik daarom zelf altijd swiftkey of swype.
Uh?psyy138 schreef op maandag 06 mei 2013 @ 23:20:
[...]
Nee
Als ik via ROM manager in recovery wil komen dan vraagt die wel toestemming aan superuser maar zodra ik op OK moet klikken om verder te gaan crasht de app :
Nu heb ik wel toestemming maar kom ik nog steeds niet in recovery... Ik denk dat er ergens iets fout is gegaan, moet mijn tel in fastboot staan tijdens het proces of gewoon aan ?
Je hebt je bootloader nu geunlocked en je hebt nog gewoon .55 erop staan?
http://dl.dropbox.com/u/12943198/XPS_Kernels/ics17.elf
die kernel flashen met fastboot zou het moeten oplossen.
ja ik heb er nog gewoon .55 opstaan en boatloader is als het goed is unlocked ja.ArcticWolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 07:30:
[...]
Uh?
ik zal straks thuis is proberen om die kernel te flashen.
O.R.C. Black Bulls Rugby
Die van mij valt regelmatig op de grond, is zelfs een paar keer van de trap gestuiterd en ziet er nog bijna als nieuw uit. Alleen de achterkant heeft wat glanzende gedeeltes. Nooit een hoesje om heen gehad oid.dirk- schreef op maandag 06 mei 2013 @ 23:59:
[...]
Ik doe niets aparts met mijn telefoon. De bouwkwaliteit is slecht, dat kan ik wel zeggen aangezien ik altijd netjes met mijn mobiel omga. Hij is zelfs nog nooit gevallen en toch heb ik een scheur onder de transparante balk. Mijn achterklepje schuift er zo van af en de coating is op veel plekken weg.
Hij is bij mij toch echt ook erg traag met momenten. Geheugen zit voor de helft vol,
En traag is ie zeker niet met de gelekte JB rom.
Dus wat jullie met je telefoon doen is mij een raadsel?
Maar goed, ik zeg ook maar wat....
Iemand?
Edit: ik zie nu dat er toch wel tooltjes voor zijn, maar om wéér iets te gaan draaien wat zo ergens in te stellen valt is ook niet de bedoeling lijkt me. Dus als het gewoon kan?
[ Voor 16% gewijzigd door MKV op 07-05-2013 13:26 . Reden: Iets beter gezocht ;-) ]
Als je het antwoord hebt hoor ik dat ook graag!MKV schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 13:13:
Probeer nu al een tijd te vinden waar in ICS in te stellen is (als het al kan) wat standaard het bluetooth volume moet zijn.
ik ben net in mijn recovery gekomen maar weet niet meer hoe, een of andere toets combinatie wanneer ik mijn telefoon aanzetten.ArcticWolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 07:30:
[...]
Uh?

heb RecoverX tool gebruikt
heb het gevonden, via Flashtool -> tools -> reboot -> recovery -> dafault recovery version
en nu ik CWM erop heb geinstalleerd doet mijn telefoon helemaal niks meer
[ Voor 22% gewijzigd door psyy138 op 07-05-2013 15:07 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
flash die kernel met fastboot en hij zal het weer doen...psyy138 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 14:45:
[...]
ik ben net in mijn recovery gekomen maar weet niet meer hoe, een of andere toets combinatie wanneer ik mijn telefoon aanzetten.![]()
![]()
maar nu weet ik niet meer hoe haha, iemand enig idee?
heb RecoverX tool gebruikt
heb het gevonden, via Flashtool -> tools -> reboot -> recovery -> dafault recovery version
en nu ik CWM erop heb geinstalleerd doet mijn telefoon helemaal niks meer, als ik het aanzet voel ik een tril maar scherm blijft zwart
, heb van te voren gewoon een wipe gedaan
wipen hoeft niet bij kernels.
ik heb die factory reset gedaan maar dat hoeft dus niet?ArcticWolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:12:
[...]
flash die kernel met fastboot en hij zal het weer doen...
wipen hoeft niet bij kernels.
dus alleen cache wipe?
O.R.C. Black Bulls Rugby
ook niet eens XDpsyy138 schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:13:
[...]
ik heb die factory reset gedaan maar dat hoeft dus niet?
dus alleen cache wipe?
unlocken en ics17.elf flashen > klaar
gewoon met flashtool?ArcticWolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:18:
[...]
ook niet eens XD
unlocken en ics17.elf flashen > klaar
O.R.C. Black Bulls Rugby
yea en fastboot modes... ik gebruik fastboot via cmd, maar via flashtool werkt het ook prima.
krijg niks geflashed omdat hij geeen root rechten heeft (zegt flashtool) lijkt wel alsof mijn hele telefoon leeg is.ArcticWolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 15:22:
[...]
yea en fastboot modes... ik gebruik fastboot via cmd, maar via flashtool werkt het ook prima.
probeer nu een hele systeem te flashen tft versie .45
[ Voor 29% gewijzigd door psyy138 op 07-05-2013 16:02 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
deze website wel gevolgd toch?
http://unlockbootloader.sonymobile.com/
dat heb ik blijkbaar niet gedaan nee, maar nu wel. heb de kernel geflashed en zit nu in recovery maar als ik de rom van nozomi erop wil zetten geeft die status 7 aan.ArcticWolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:03:
Dan is hij dus niet geunlocked?
deze website wel gevolgd toch?
http://unlockbootloader.sonymobile.com/
O.R.C. Black Bulls Rugby
http://xdafileserver.nl/i...26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FICS
.55 downloaden en die kernel nu wel goed flashen
daarna de JB rom erop flashen (wel eerst .55 even opstarten en instellen)
[ Voor 7% gewijzigd door ArcticWolf op 07-05-2013 16:21 ]
het is gelukt.... EINDELIJKArcticWolf schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 16:20:
klopt... want er staat waarschijnlijk geen software meer op, dus hij is z'n ID kwijt.
http://xdafileserver.nl/i...26i%29%2FSTOCK+ROMS%2FICS
.55 downloaden en die kernel nu wel goed flashen![]()
daarna de JB rom erop flashen (wel eerst .55 even opstarten en instellen)
[ Voor 11% gewijzigd door psyy138 op 07-05-2013 17:32 ]
O.R.C. Black Bulls Rugby
voordat die uiteindelijk echt gedownload kan worden houd ik denk ik nog steeds cyanogenmod van nozomi omdat deze me toch lekkerder voelt dan sony's schil.Emiel_ schreef op dinsdag 07 mei 2013 @ 18:00:
Over EINDELIJK gesproken![]()
Xperia S Jelly Bean firmware (6.2.B.0.200) certified
O.R.C. Black Bulls Rugby
Verwijderd
De stappen die je moet volgen om de bug te initieren:
1. druk op power knop
2. voer pincode in, maar druk nu niet op OK
3. verplaats de blinkende cursor door op je touchscreen te drukken op een andere plek bijvoorbeeld voor het eerste getal, als je in de status bar kijkt zie je een icoontje dat het toetsenbord geopend wordt
4. druk nu op OK
5. wat je nu ziet is dat het toetsenbord als het ware het scherm omhoog drukt i.p.v. op het scherm geplaatst wordt.
6. wisselen tussen schermen blijft bug actief, gebruik back of home knop om deze bug te deactiveren
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2013 23:58 ]
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb nu trouwens ongeveer een jaartje m'n Xperia S en heb al bericht gekregen dat ik mag verlengen, maar op dit moment is er niks wat mij echt aanspreekt. De Z viel al af en de SP gaat 'm ook niet worden. Misschien de ZL dan of er moet nog iets moois komen. Tot Augustus heb ik de tijd met verlengen.
Het is toch wel een prima toestel moet ik zeggen. Maar na bijna een jaar heb ik wel wat minpuntjes:
-Batterij vrij snel leeg
-Coating van de behuizing gaat eraf en wordt glad (vooral bij de randjes)
-In de achterklep gaat speling zitten en kraakt zo nu en dan
-Camera is soms de focus kwijt
-Haperingen tijdens opnemen video
-Browser sluit vaak spontaan af
-Toestel reageert soms niet of traag
-Defecte pixels (eerste modellen hadden slechte displays geloof ik)
Verder vraag ik me nog steeds af waarom er 2 verschillende front camera's zijn gebruikt. Ik heb een raar hoekige (soort van ster) front cam en ik heb ook gewoon ronde gezien die andere foons altijd hebben.
@W84
Van jouw commentaar kan ik het volgende beaamen:
- Snel leeg: Check. laatste weken extreem. Denk zelf dat eens leeg-gooien en herinstallatie kan schelen, maar ik wacht wel even op JB
- Coating: gebruik sinds 1e uur een Nillkin hardcover. toestel is 'fabrieksnieuw' op slijtage plekken aan de voorkant na
- Achterklep: Tja, Met cover heb ik geen last van een achterklep
- Camera focus: Jups. Soms (ook tijdens filmen) duurt t absurd lang voor de focus weer gevonden is
- Haperingen in video: Jups. Dacht eerst dat 't aan mij lag, maar komt vaker ( te vaak ) voor helaas.
- Scherm: eerste heb ik na 1 dag geretourneerd wegens defecte pixels. Maar het geel kleuren van echt iets van de eerste productieweken (tot week 12 2012 ongeveer). Daarna zijn (volgens mij) geen toestelspecifieke problemen opgetreden met t scherm.
Waarom valt als opvolger de Z af voor jou?
Bij mij specifiek wegens het ontbreken van de camera knop.
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
en mijn SXS gaat naar m'n broertje toe, dus bijdeze

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker
Werkt bij mij prima, misschien even opnieuw installeren?jroz2001 schreef op vrijdag 10 mei 2013 @ 18:44:
Meer mensen bij wie Carmageddon niet werkt? (vandaag gratis te downloaden)
O.R.C. Black Bulls Rugby

Eerst is hij 110MB en stopt hij bij 83%, daarna is hij 37MB dan idem

Heeft iemand een .apk?
[edit]Hmm, heeft te maken met de dir waar de .obb in zit ...
Play store bleef hangen dus nu installeert ie niet automagisch
[ Voor 30% gewijzigd door Speedy-Andre op 11-05-2013 00:11 ]
Ik zou bijna twijfelen om straks de full versie te installeren, deze draait al prima.
Ik heb het toestel ook 1 jaar in gebruik en dit is ook mijn probleem. Ik begin me hier behoorlijk aan te storen.W84 schreef op donderdag 09 mei 2013 @ 20:16:
Vandaag werden opeens alle apps automatisch geupdate... Jelly Bean al ergens deze dagen?![]()
-Toestel reageert soms niet of traag
Vooral WhatsApp geeft vertraging. Het starten van WhatsApp duurt lang en loopt met regelmaat vast en reageert niet. Dit heb ik kunnen verhelpen door het te verwijderen en ook de mappen op de interne kaart te verwijderen. Toen opnieuw geinstalleerd en toen deed ie het weer ok. (tot vorige week, nu weer langszaam..)
Heb het toestel ook al een keer opnieuw geinstalleerd maar heeft ook niet geholpen. Wat ik nog kan doen is hem nogmaals opnieuw installeren en dan ook het interne/kaart geheugen te verwijderen. Lijkt wel of er cache geheugen is maar helemaal vol is gelopen.
Heeft iemand nog tips? Of andere ervaringen? Misschien is het rooten en installeren vna andere ROM wel een optie?