Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:34

psyy138

blackbulls.nl

vanputten80 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:50:
[...]

Ik heb het toestel ook 1 jaar in gebruik en dit is ook mijn probleem. Ik begin me hier behoorlijk aan te storen.
Vooral WhatsApp geeft vertraging. Het starten van WhatsApp duurt lang en loopt met regelmaat vast en reageert niet. Dit heb ik kunnen verhelpen door het te verwijderen en ook de mappen op de interne kaart te verwijderen. Toen opnieuw geinstalleerd en toen deed ie het weer ok. (tot vorige week, nu weer langszaam..)
%%%%
Heb het toestel ook al een keer opnieuw geinstalleerd maar heeft ook niet geholpen. Wat ik nog kan doen is hem nogmaals opnieuw installeren en dan ook het interne/kaart geheugen te verwijderen. Lijkt wel of er cache geheugen is maar helemaal vol is gelopen.

Heeft iemand nog tips? Of andere ervaringen? Misschien is het rooten en installeren vna andere ROM wel een optie?
tommyz schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:08:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Vooral Whatsapp/Facebook zijn erg langzaam. Ik heb wel memorybooster pro erop gezet, en deze apps aan de whitelist toegevoegd. Dit helpt wel iets, maar heb nog steeds constant <12% geheugen over. Ik heb gewoon 't gevoel dat er veel te veel bloatware op de standaard image staat. Ben me ook aan 't verdiepen in een custom ROM, maar weet nog niet welke :)
gebruik zelf de custom rom van nozomi (standaard android, cwm) en moet zeggen dat ik hier eigenlijk geen last van heb.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:17
Wat bij mij enorm geholpen heeft is het stock Xperia keyboard te vervangen door swiftkey. Sindsdien loopt mijn SXS echt wel veel vlotter met af en toe nog eens een kleine hapering, maar dat heb je op elke android smartphone wel eens even.

https://valid.x86.fr/s6z3z0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Tomskii5 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 22:05:
Wat bij mij enorm geholpen heeft is het stock Xperia keyboard te vervangen door swiftkey. Sindsdien loopt mijn SXS echt wel veel vlotter met af en toe nog eens een kleine hapering, maar dat heb je op elke android smartphone wel eens even.
Klopt, dat toestenbord is echt suboptimaal, zeker voor de snellere typer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

Heb mijn SXS nu al meer dan een jaar had een jaar abbo en heb nu gewoon een sim only afgesloten voor een jaar omdat ik niet inzie waarom ik een nieuwe telefoon nodig heb..

Natuurlijk hij word nu wat trager inderdaad whatsapp en facebook voornamelijk.
verder gebruik ik hem veel voor internet maar bijna geen spelletjes dus hij is snel zat batterij gaat gewoon 20 uur mee door mijn niet extreme gebruik van spelletjes.
ik vind nog niet dat de nieuwe telefoons voor het geld wat ze ervoor vragen zoveel meer bieden zodat ik het er voor over heb. ik ben wel heel benieuwd naar JB want dan zal alles vast mooier lopen en als het zover is heb ik weer een jaar lang een fijne telefoon.

maar wat ik me nog steeds afvraag en of ik er wat aan kan doen is het volgende:

Dat google + en maps zitten toch altijd stiekem wat van de batterij te vragen en worden toch op 1 of andere manier opgestart of draait op de achtergrond hoe kan ik deze altijd uitgeschakeld hebben staan tot ik ze opstart?

maps gebruik ik af en toe.. maar google + nooit.. GPS heb ik altijd uit..
dus waarom staan deze dingen aan op de achtergrond.

heb geen custom rom erop en ben nog steeds heel tevreden!
mijn volgende telefoon word waarschijnlijk wel weer een Sony _/-\o_

alvast bedankt.

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

wickedm3n schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 12:56:
Heb mijn SXS nu al meer dan een jaar had een jaar abbo en heb nu gewoon een sim only afgesloten voor een jaar omdat ik niet inzie waarom ik een nieuwe telefoon nodig heb..

Natuurlijk hij word nu wat trager inderdaad whatsapp en facebook voornamelijk.
verder gebruik ik hem veel voor internet maar bijna geen spelletjes dus hij is snel zat batterij gaat gewoon 20 uur mee door mijn niet extreme gebruik van spelletjes.
ik vind nog niet dat de nieuwe telefoons voor het geld wat ze ervoor vragen zoveel meer bieden zodat ik het er voor over heb. ik ben wel heel benieuwd naar JB want dan zal alles vast mooier lopen en als het zover is heb ik weer een jaar lang een fijne telefoon.

maar wat ik me nog steeds afvraag en of ik er wat aan kan doen is het volgende:

Dat google + en maps zitten toch altijd stiekem wat van de batterij te vragen en worden toch op 1 of andere manier opgestart of draait op de achtergrond hoe kan ik deze altijd uitgeschakeld hebben staan tot ik ze opstart?

maps gebruik ik af en toe.. maar google + nooit.. GPS heb ik altijd uit..
dus waarom staan deze dingen aan op de achtergrond.

heb geen custom rom erop en ben nog steeds heel tevreden!
mijn volgende telefoon word waarschijnlijk wel weer een Sony _/-\o_

alvast bedankt.
als ik jou was zou ik dan de app maps uitschakelen bij alle apps, ik zelf heb een custom rom erop gezet en heb bijna geen wakelocks meer ( apps op de achtergrond waardoor de app telefoon aanzet)

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickedm3n
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-08 14:55

wickedm3n

Always having fun!

@psyy138 ik zou wel willen maar ik weet niet en of ik dat kan doen want ik heb geen custom rom.

Kan je Google+ ook ergens gewoon uitzetten?

In progress: VW kever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

wickedm3n schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 19:21:
@psyy138 ik zou wel willen maar ik weet niet en of ik dat kan doen want ik heb geen custom rom.

Kan je Google+ ook ergens gewoon uitzetten?
ja, op de volgende manier; instellingen -> apps -> alles -> en dan zoeken naar o.a. maps, google+ enz enz
je kan trouwens niet elke app uitschakelen maar die je opnoemt wel

[ Voor 8% gewijzigd door psyy138 op 14-05-2013 20:35 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je kan ook gewoon de sync uitzetten van die apps.

onder accounts > google > "je account" > en dan google+ etc uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Ik zeg dit niet met zekerheid, maar volgens iemand op xda zou de Xperia S update stilletjesaan aan het uitrollen zijn naar de toestellen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2278211

Of interpreteer ik de beginpost verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:52
Tomskii5 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 21:45:
Ik zeg dit niet met zekerheid, maar volgens iemand op xda zou de Xperia S update stilletjesaan aan het uitrollen zijn naar de toestellen.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2278211

Of interpreteer ik de beginpost verkeerd?
Lijkt er wel op. Schokkender vind ik echter dat er ook wordt aangegeven dat dit de laatste update voor de SXS is. Met andere woorden: koop je een Sony smartphone, dan mag je na een jaar al dag zeggen tegen updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 12:42
jroz2001 schreef op dinsdag 14 mei 2013 @ 22:57:
[...]

Lijkt er wel op. Schokkender vind ik echter dat er ook wordt aangegeven dat dit de laatste update voor de SXS is. Met andere woorden: koop je een Sony smartphone, dan mag je na een jaar al dag zeggen tegen updates.
De X10 zou ook geen update meer krijgen. Het zou aan de S3 processor kunnen liggen ook uiteraard en misschien brengfen ze voor 4.1.2 nog wel kleine updates uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16:27

RobertowNL

For your gear!

Quallocomm heeft gewoon de stekker uit deze chipset getrokken. Sony kan gewoonweg niet updaten. (tenzij ze Quallcomm kunnen dwingen).De chipset uit de S was dan ook al niet meer het nieuwste toen de telefoon uitkwam.

Helaas heeft Sony niet de hele source voor alle onderdelen beschikbaar gekregen voor de ASOP, wellicht heeft/had dat ook wat met de processor / GPU te maken.

Er komen vast nog wel updates vanuit de community naar 4.x / 5.0 maar dat gaat gewoon minder soepel zijn dan met de juiste kernel / source.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Met andere woorden: Sony heeft de verkeerde chipset gebruikt voor hun flagship. Dit soort strategische keuzes mogen wij Sony best aanrekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

half mei en nog geen JB voor de SXS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Al zouden ze het aan het uitrollen zijn, dan moeten de providers de firmware nog aanpassen en goedkeuren voordat daadwerkelijk de uitrol begint naar de klanten. Reken maar dat het nog even kan duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joost89 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:01:
Al zouden ze het aan het uitrollen zijn, dan moeten de providers de firmware nog aanpassen en goedkeuren voordat daadwerkelijk de uitrol begint naar de klanten. Reken maar dat het nog even kan duren.
klopt , ik denk aan eind juni of begin juli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost89
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-05 09:59

joost89

Android <3

Verwijderd schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:20:
[...]

klopt , ik denk aan eind juni of begin juli.
Ik baal wel als een stekker.... ook al doet mijn sxs nog wel redelijk... begin toch te merken dat de software niet meer optimaal loopt vergeleken met de apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-07-2021
Ik heb mijn sxs nu ook al langer dan een jaar en net zoals enkele andere gebruikers begon ik te merken dat het trager werd. Nu geroot en bootloader unlocked, kan ik weer een jaartje uitzitten met nieuwe roms en andere ongein. Blijft het nog in ieder geval interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
joost89 schreef op woensdag 15 mei 2013 @ 13:01:
Voordeel aan in Belgie wonen: je koopt gewoon het toestel zelf zonder provider bullshit :)
Nadeel aan in Belgie wonen: een gsm is dan ook duurder :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:45

JayPe

Ondertitel

Mwoah: Ik heb mijn SXS gewoon in de winkel gekocht,zonder abo. Bam 1 keer bloeden maar géén provider-lockin. Dus ook géén maanden wachten tot je provider z'n eigen rom gebakken heeft.

Voordeel aan in België wonen: goeie muziek van eigen bodem
Nadeel van in België wonen: ?? Profit!

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gai
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 03-01 12:06

Gai

Het voordeel van in Nederland wonen is, dat de Nederlander nu eenmaal de intelligentie heeft om zelf zijn sony xperia s te flashen naar evt generieke firmware :-)
Het nadeel is dat we nu eenmaal niet zo heel lekkere friet kotten hebben amay !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Gai schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:03:
Het voordeel van in Nederland wonen is, dat de Nederlander nu eenmaal de intelligentie heeft om zelf zijn sony xperia s te flashen naar evt generieke firmware :-)
En geen Eddy Wally :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
Gwan tana ma baaj 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Gai schreef op donderdag 16 mei 2013 @ 09:03:
Met zure mayo.... laat maar zitten!

Ook Belgisch bier is in België niet goedkoper dan hier, dus dat gaat ook al niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Duits bier is het lekkerst...

Kom mensen on-topic...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Dit is nog wel uit de hand gelopen zo blijkt :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

Ik heb inmiddels JB draaien op mijn SXS. de 6.2.B.0.203 wel te verstaan. Kwam vandaag gewoon OTA binnen.

Smoooth!

*of nee wacht.. Ik werd ruw gestoord in mijn slaap, en plop daar ging weer een droom aan diggelen*

To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Hij zou toch echt deze maand moeten verschijnen. Opnieuw bevestigd onder dit filmpje: YouTube: Xperia™ Z Vs The Northern Lights: From Under Other Stars, PYYRAMIDS w/ Damian Kulash, Martien Mulder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Ik zou zeggen, hou de hoop hoog. Maar aangezien .200 al gecertificeerd was (en ze wss nog enkele bugs moesten wegwerken), kan het gewoon niet al te lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davy24
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Is er trouwens al bekend of de camera weer fatsoenlijk gaat werken met JB?
Gisteren weer liggen klooien om binnen m'n nieuwe nichtje op de plaat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldva
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23:24
Gisteren toen ik wakker werd haalde ik mijn xperia s uit de oplader, en het bleek dat deze pas 80% aan batterij had. Toen ik ging kijken waaraan het lag, zag ik dat hij midden in de nacht opeens een paar uur was gestopt met opladen. Vanochtend wilde ik mijn xperia s weer uit de oplader pakken, maar deze stond ineens uit en gaat niet meer aan. Hij laat alleen de rode led zien omdat hij aan het opladen is. Ik ben 2 dagen naar een festival geweest maar ik kan me niet voorstellen dat dit er iets mee te maken heeft.
Heeft iemand een oplossing?

[ Voor 16% gewijzigd door ronaldva op 25-05-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De JB update is wel erg vertraagd.
Van eind april naar juni/juli.

Kunnen we niet ergens klagen met zijn allen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEALPHA
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09-04 22:04
Davy24 schreef op zondag 19 mei 2013 @ 22:19:
Is er trouwens al bekend of de camera weer fatsoenlijk gaat werken met JB?
Gisteren weer liggen klooien om binnen m'n nieuwe nichtje op de plaat te krijgen.
Ik heb nu die gelekte versie van JB en het is onmogelijk om daar zonder schokken 1080p te filmen. Camera doet het verder wel aardig. Iemand misschien een oplossing daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:38
THEALPHA schreef op maandag 20 mei 2013 @ 12:43:
[...]

Ik heb nu die gelekte versie van JB en het is onmogelijk om daar zonder schokken 1080p te filmen. Camera doet het verder wel aardig. Iemand misschien een oplossing daarvoor?
De processor van de SXS is gewoon te traag voor 1080p. Je kunt 'm beter op 720p zetten. Dat gaat wel soepel als het goed is...

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
bramv82 schreef op maandag 20 mei 2013 @ 13:39:
[...]

De processor van de SXS is gewoon te traag voor 1080p. Je kunt 'm beter op 720p zetten. Dat gaat wel soepel als het goed is...
Stop bullshitting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die processor is zeker snel genoeg voor 1080p, want onder gingerbread en ICS heb je die stotteringen nl niet.

Die stotteringen zit alleen in de "leaked" JB rom, wat inmiddels al een maand oud is. Wanneer de officiële rom uitkomt dan zal het helemaal verholpen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Verwijderd schreef op maandag 20 mei 2013 @ 21:04:
Wanneer de officiële rom uitkomt dan zal het helemaal verholpen zijn.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Zucht, denk je nu echt dat ze hem gaan uitbrengen met minder functies dan de voorgaande rom?

Heb je daar een bron voor nodig? 1080p werkte op de GB en ICS rom, dus gaat ie op JB ook echt wel werken hoor.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

Hmm. filmen onder ICS gaat wèl goed? Oh? Das nieuw voor mij.
En onder GB ook?

Mijn SXS heeft moeite met filmen. Onder 'stock instellingen' wel te verstaan. (ik heb nog nooit d'r aan gedacht om ook maar iets te veranderen aan de instellingen)
Ik krijg schokjes in de filmpjes. Ik zie dat tijdens het filmen en ik zie dat tijdens het afspelen van de filmpjes. Ik dacht heel lang dat t alleen optrad tijdens het filmen, en dat t opgeslagen filmpje wèl okay was, maar helaas.

Ook heeft de camera soms moeite om tijdens het filmen scherp te stellen. Dan verlies de camera focus en ben je zomaar een halve minuut 'wazig' aan het filmen.

Als daar fixes voor bestaan of work-arounds ( zoals het instellen naar 720P? ) dan is zou dat fijn zijn, maar aangezien ik ook 'gewoon' een dedicated HD camera heb heb ik mij er nog nooit druk om gemaakt.

PS: Mijn SXS uit week 14 ( 12W14 ) kwam met GB en is sinds augustus 2012 op ICS over. Dus ruim de tijd gehad om onder GB en onder ICS de schokjes waar te nemen.

[ Voor 8% gewijzigd door JayPe op 21-05-2013 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Damian schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:25:
Zucht, denk je nu echt dat ze hem gaan uitbrengen met minder functies dan de voorgaande rom?

Heb je daar een bron voor nodig? 1080p werkte op de GB en ICS rom, dus gaat ie op JB ook echt wel werken hoor.
Ja, want de camera werkt op ICS ook net zo goed als op GB? Dat iets werkt in versie x betekend bij Sony niet automatisch dat het ook bij een nieuwere versie nog werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 22:42

Damian

Insane Obtrusion

Mjah prima, bij mij altijd goed gewerkt, zowel onder ICS als GB.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
Damian schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 10:55:
Mjah prima, bij mij altijd goed gewerkt, zowel onder ICS als GB.
Dan ben je de enige, aangezien filmen bij iedereen minder smooth gaat, en foto's binnen 10x minder scherp zijn als voorheen. Gelukkig is dit in JB opgelost. Maar goed om te horen dat er toch 1 iemand is die geen problemen heeft met de camera in ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• on99
inderdaad, heb zelf ook veel problemen gehad met het scherpstellen en ben niet de enige. The misses heeft daar ook last van en m'n broertje ook. Zit nu op een custom rom, maar daar heb je weer andere problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:30

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dan heb ik zeker Sxs nr. 2 die binnen goed scherp stelt met Ics en ook smooth met 1080p filmt _O-

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
Speedy-Andre schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 12:30:
Dan heb ik zeker Sxs nr. 2 die binnen goed scherp stelt met Ics en ook smooth met 1080p filmt _O-
Voor het scherp stellen en constant focussen kan ik aanraden om hem op infinity te zetten. Levert een veel rustiger beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
jroz2001 schreef op dinsdag 21 mei 2013 @ 11:29:
[...]

Dan ben je de enige, aangezien filmen bij iedereen minder smooth gaat, en foto's binnen 10x minder scherp zijn als voorheen. Gelukkig is dit in JB opgelost. Maar goed om te horen dat er toch 1 iemand is die geen problemen heeft met de camera in ICS.
In de plaats van zo een debiele reactie te typen waarbij je er vanuit gaat dat omdat jij en enkele andere personen problemen hebben met 1080p bijna iedereen dat heeft, zou je mss best eerst even nadenken.

Ook ik heb geen probleem op 1080p te filmen op de SXS (ICS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Venta
  • Laatst online: 22-12-2022
Bij mij schiet hij ook 1080p naar behoren.
Heb laatste weken wel ineens last van battery drain, waar het daarvoor wel enigzins meeviel.
Hoe kan dit nou ineens komen? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
  • Laatst online: 25-09-2024
Als ik op het moment de xperia s mag beschrijven noem ik het een ramp toestel. Wat een haperingen krijgt de software opeens. De skin van sony is perfect alleen begint hij nu wel heel irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helemaal geen last van haperingen en filmen op 1080p in ICS gaat hier supervloeiend, gingerbread heb ik helaas nooit kunnen testen want mijn SXSL is standaard met ICS geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

*mag ik even in de flame-war inbreken*

Het al dan niet soepel schieten in 1080p is imho een serieus probleem. En ik mag mijzelf wel in het hoekje' Xperia S fanboy' plaatsen: ik ben zeer tevreden met het toestel en ook al zijn er legio opvolgers die interessant zijn, ik blijf voorlopig gewoon lekker mijn SXS trouw.

Maar: Dat het filmen dus bij sommigen schokjes oplevert is toch jammer. En dat sommigen misschien een onhandige woordkeuze/zinopbouw hebben wil nog niet zeggen dat t probleem niet bestaat.

Ik geef niet direct de processor of de android versie de schuld, maar ik vermoed zelf dat t aan achtergrond processen ligt of aan 'vervuiling' van de installatie. Daarom roep ik ook niet dat t 'de schuld is van Sony en of Android en of de skin of weet ik veel wat, maar probeer ik eerst zelf de oorzaak te achterhalen of tot een oplossing te komen.

Ik hóóp dat met een frisse ' factory-reset' na de te verwachten update naar JB dat mijn toestel minder last heeft van battery drain en mogelijk zelfs soepel in HD zal filmen. Of dat dan aan een verbetering in de software ligt, of aan het feit dat ik 't toestel dan weer helemaal 'clean, empty and fresh' heb, dat zal ik waarschijnlijk nooit weten.

Maar goed: sommigen zijn kortzichter dan anderen :-) Doe je weinig aan.

*afwachtende op JB*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteKnight
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 22:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:43
Ik vind de Xperia S juist heel goed filmen voor een telefoon. Vooral de optie dat je de focus op oneindig kan zetten is doorslag gevend. In JB is dit weg gehaald en is een gemiste kans.

Heb gefilmd met verschillende toestellen en en continu scherpstellen is gewoon irritant, dus het was voor mij een verademing dat het bij de XS in te stellen was.

Kwaliteit van de film ligt vaak aan degene die ermee filmt. Je moet gewoon rekening houden met belichting, licht inval, achtergrond, bewegingen enz..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

(cyanogenmod, nozomi) Ik weet niet of er meerdere last van hebben, maar als ik een foto maak loopt mijn camera app vast. maakt niks uit welke app ik er voor gebruik.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteKnight
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-08 22:28

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Als je hier kijkt: http://www.sonymobile.com/nl/software/phones/xperia-s/

Staat dat er ook. Laten we 'alweer' hopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommyz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:01
psyy138 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 20:26:
(cyanogenmod, nozomi) Ik weet niet of er meerdere last van hebben, maar als ik een foto maak loopt mijn camera app vast. maakt niks uit welke app ik er voor gebruik.
Bij mij werkt het goed. Het enige probleem is dat ik video alleen in 480p en 720p op kan nemen.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

tommyz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 13:12:
[...]

Bij mij werkt het goed. Het enige probleem is dat ik video alleen in 480p en 720p op kan nemen.
ik heb het pas sinds vorige week ongeveer, hierdoor kan ik ook geen fotos meer maken want die komen niet in mijn galerij te voor schijn.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommyz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:01
Het schijnt ook een kwestie van wachten te zijn. Wanneer de Sony ROM met JB komt, kunnen deze drivers weer in CM10 gebruikt worden. Dan moet je zowel alle opties van het fototoestel als van de videocamera kunnen gebruiken :) Overigens is het handig om even te kijken of er geen gekke dingen aan staan bij de opties van de camera. Mijn filmen werkte niet meer doordat ik een special effect had geselecteerd. Hierdoor liep mijn galerij elke keer vast.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

tommyz schreef op donderdag 23 mei 2013 @ 14:12:
Het schijnt ook een kwestie van wachten te zijn. Wanneer de Sony ROM met JB komt, kunnen deze drivers weer in CM10 gebruikt worden. Dan moet je zowel alle opties van het fototoestel als van de videocamera kunnen gebruiken :) Overigens is het handig om even te kijken of er geen gekke dingen aan staan bij de opties van de camera. Mijn filmen werkte niet meer doordat ik een special effect had geselecteerd. Hierdoor liep mijn galerij elke keer vast.
heb niks veranderd daarom, kan ook gewoon zien waar ik een foto van maak.
maar zodra ik een foto maak loopt het vast, video werkt bijvoorbeeld wel weer.
mijn front camera werkt ook alleen back niet.

Na een herstart werkt het blijkbaar weer

[ Voor 8% gewijzigd door psyy138 op 23-05-2013 23:26 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cedras
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21:47
En wij los met de JB update. Frankerijk is als eerste aan de beurt.

http://www.xperiablog.net...lvr.it&utm_medium=twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cedras schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 14:00:

zeg het ff als ie er is hier in NL en voor welke provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eens topic gelezen, niemand in Frankrijk heeft reeds de update, en volgens mensen in Zweden die helpen met de update is er nog niets gereleased ... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_Bandito
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-05-2024
Mensen,

Heb sinds gisteren ook de Xperia S nieuw gekocht en heb een vraag: hebben jullie ook een lichte trillingen in het scherm wanneer je het scherm dus inschakeld :?

i7 2600K / Gigabyte GA-Z68x-UD3H-B3 / 8GB Corsair / ZoTac GTX570 / 60GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag.....
Moet volgende week mijn abbo verlengen en nu in het bezit van een Experia S.
De Exp Z is een stukje groter dan de S.
Hoe bevalt de grootte in het dagelijks leven?
Ik ben een heavy user van gsm, gebruik geen case o.i.d. en ze gaan daardoor 1 jaar mee. Heb liever een handzame foon die je zo in je broekzak meeneemt...

Door abbo-vorm kan ik elk toestel uitzoeken. Heb het hele grote scherm niet direct nodig voor films of foto's, neig daarom naar het formaat van de Iphone5 (eiglk al jaaaaren anti apple)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-08 16:39
De reden dat ik een Xperia S heb gekocht is omdat deze nog net handzaam was. De Z en de One zijn, vind ik, nét te groot om fijn in je broekzak te hebben. Ik zou een 4.7" scherm met dunne bezel echt als maximum beschouwen om nog normaal in je broekzak te hebben. Tenzij je extreem baggy pants draagt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackouts
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:38
Waarschijnlijk krijg je een ander antwoord in het Xperia Z topic.

Met andere woorden: de grootte is voor iedereen persoonlijk.

Steek eens een Xperia Z in je broekzak en kijk of je nog kan fietsen... ;)

Maar goed, ik zeg ook maar wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, verhip! Ik dacht dat ik in het Z-topic zat!!
My bad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lieuwe15
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:39
bramv82 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:11:
Waarschijnlijk krijg je een ander antwoord in het Xperia Z topic.

Met andere woorden: de grootte is voor iedereen persoonlijk.

Steek eens een Xperia Z in je broekzak en kijk of je nog kan fietsen... ;)
Mwah, wel even vragen als je in de winkel staat, anders wordt je zo erg nageroepen/achterna gerend :9
Een keer werd mij vriendelijk doch dringend gevraagd waarom ik de telefoon in mijn broekzak stopte en wat ging lopen en hurken :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5

Die fransozen verdorie toch. :P

EDIT: Server ligt plat bij Sony PC Companion, zou kunnen dat het binnen een uurtje ofzo ook in België uitrolt.

[ Voor 14% gewijzigd door Tomskii5 op 24-05-2013 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drvinnie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 20:21
Verwijderd schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:02:
Even een vraag.....
...
Ik ben een heavy user van gsm, gebruik geen case o.i.d. en ze gaan daardoor 1 jaar mee. Heb liever een handzame foon die je zo in je broekzak meeneemt...
Dan zou ik je niet de Xperia S aanraden. De case van die van mij scheurt al na 4 maanden, zonder te laten vallen. Deze telefoon is vrij zwak. Ter vergelijking: M'n 3 jaar oude HTC Desire is tientallen keren op asfalt, straat, bergpaadjes gevallen en doet het nog prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Tomskii5 schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 16:43:
[...]

Die fransozen verdorie toch. :P

EDIT: Server ligt plat bij Sony PC Companion, zou kunnen dat het binnen een uurtje ofzo ook in België uitrolt.
Aight, dus in augustus hebben we hem ergens in Nederland, safe guess?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Stidge schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:45:
[...]

Hehe mjaa mss wel :P

Nog steeds niets hier in België, valse hoop I guess :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
België? Waar ligt dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maukoo
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 23:05
Stidge schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 21:45:
[...]

Haha ja. Precies een jaar na de ICS update. Mij maakt het niet veel meer uit heb nu een Xperia Z. Maar mijn vriendin nog gewoon de S. Dus ik hou het voor haar in de gaten.

Nu ik de Z heb met JB kan ik niet echt zeggen dat het zo'n wereld van verschil is met een S met ICS. Kan aan mij liggen hoor. Ok de Z reageert soms net wat sneller maar om dan gelijk de S als langzaam te bestempelen, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldva
deze bericht heb ik een weekje geleden geplaatst, en dacht dat het probleem de oplader was, mijn mobiel laad echter nog steeds niet goed op. (ook niet met andere opladers).

"Gisteren toen ik wakker werd haalde ik mijn xperia s uit de oplader, en het bleek dat deze pas 80% aan batterij had. Toen ik ging kijken waaraan het lag, zag ik dat hij midden in de nacht opeens een paar uur was gestopt met opladen. Vanochtend wilde ik mijn xperia s weer uit de oplader pakken, maar deze stond ineens uit en gaat niet meer aan. Hij laat alleen de rode led zien omdat hij aan het opladen is. Ik ben 2 dagen naar een festival geweest maar ik kan me niet voorstellen dat dit er iets mee te maken heeft. "

Heeft iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

@ronaldva: Battery-pull al eens gedaan?

( aan-knop en volume up inhouden tot je 3 x een trilling voelt , dus niet bij de eerste bzz stoppen )

Verder:
XDA heeft iemand een JB .200 lek ofzoiets:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2295033

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:05

W84

Iemand een idee wat je nog ongeveer krijgt voor een nog geen jaar oude (zonder een krasje) Xperia S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldva
@JayPe: Ja heb ik al geprobeerd, heeft helaas niet gewerkt. Toch bedankt voor je reactie.

[ Voor 20% gewijzigd door ronaldva op 25-05-2013 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

@Ronaldva: Heb je de standaard Xperia S 'snellader' nog? Bij mij werkte deze niet goed met een andere (langere) usb kabel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldva
@JayPe ik gebruik de standaard snellader met bijgeleverde usb-kabel nog, maar ook met mijn oude galaxy s2 oplader geeft hij hetzelfde probleem.

Hier 2 screenshots van mijn batterijgegevens.
Zoals je ziet geeft de mobiel een groot deel van de tijd aan dat hij aan het opladen is, maar doet hij dat niet.

Afbeeldingslocatie: http://postimg.org/image/8orgogx9j/
Afbeeldingslocatie: http://postimg.org/image/53vl58spz/

http://postimg.org/image/53vl58spz/
http://postimg.org/image/8orgogx9j/

[ Voor 8% gewijzigd door ronaldva op 25-05-2013 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

ronaldva schreef op zaterdag 25 mei 2013 @ 17:34:
@JayPe ik gebruik de standaard snellader met bijgeleverde usb-kabel nog, maar ook met mijn oude galaxy s2 oplader geeft hij hetzelfde probleem.

Hier 2 screenshots van mijn batterijgegevens.
Zoals je ziet geeft de mobiel een groot deel van de tijd aan dat hij aan het opladen is, maar doet hij dat niet.

[afbeelding]
[afbeelding]

http://postimg.org/image/53vl58spz/
http://postimg.org/image/8orgogx9j/
waarschijnlijk heb je last van wakelocks, heb ik ook heel erg veel last van gehad. ben daarom overgegaan naar custom rom. maar je kunt proberen om maps, google+ uit te schakelen.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

*op XDA zijn de eerste berichten over de .200 leak positief.

Alhoewel Stamina mode ontbreekt en ook HDR (foto/video) niet aanwezig lijkt te zijn ( wat wel het geval is bij de nieuwere modellen die reeds van JB zijn voorzien ), lijkt t erop dat de .200 leak soepeler draait dan de eerdere .197 leak. Ook wordt er door sommige gebruikers gesproken over soepeler (zonder schokken) filmen en weergeven van HD video. Dat is niet alleen een bevestiging van 't vermoeden dat meerdere SXS gebruikers last hebben van schokkerige video opname, maar ook nog eens een opsteker dat 't met de JB update waarschijnlijk verholpen zal zijn ( of op z'n minste minder frequent aanwezig)

Fingers x-ed

BTW: de .200 versie welke sinds vandaag als 'gelekte versie' beschikbaar is, is nog duidelijk een pre-build/developerbuild, omdat deze niet op een standaard non-rooted en bootlocked toestel geinstalleerd kan worden.

Benieuwd of er nog een nieuwer, hoger versie nummer komt (en dat via http://www.ptcrb.com/vend...t_guest.cfm?modelid=20799 nog wordt gecertificeerd ) of dat t gewoon dit buildnummer wordt, met enkel dus een non-developer stempel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:29
drvinnie schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 20:46:
[...]

Dan zou ik je niet de Xperia S aanraden. De case van die van mij scheurt al na 4 maanden, zonder te laten vallen. Deze telefoon is vrij zwak. Ter vergelijking: M'n 3 jaar oude HTC Desire is tientallen keren op asfalt, straat, bergpaadjes gevallen en doet het nog prima.
Ik heb de mijne nu ruim een jaar, gebruik m dagelijks tientallen keren, is ook al een paar keer gestuiterd (laminaatvloer) maar ziet er eigenlijk nog als nieuw uit. Geen scheurtje, barstje, krasje, niks. Dus wat mij betreft een prima stevig toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Ondertussen is .200 geleaked op xda etc is alweer voor brown devices of unlocked. 1080p is blijkbaar nu in orde en rom werkt nog sneller + battery life improved.

http://www.xperiablog.net...-build-leaks-6-2-b-0-200/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

Tomskii5 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 01:48:
Ondertussen is .200 geleaked op xda etc is alweer voor brown devices of unlocked. 1080p is blijkbaar nu in orde en rom werkt nog sneller + battery life improved.

http://www.xperiablog.net...-build-leaks-6-2-b-0-200/
"oud" nieuws, maar de berichten zijn wisselend. Sommigen hebben meer positieve ervaringen (t.o.v. ICS .55 en/of JB .197) dan anderen: Laggy video is er één van: bij sommigen is 't opgelost, bij anderen niet. Maar voor een leak die net 24 uur beschikbaar is, is het wellicht erg kort dag om een objectief oordeel te geven.

Alleen voor unlocked bootloaders nog. Maar elke ontwikkeling is er één zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomskii5
Ja klopt, ergens weten we dan ook dan Sony aan de problemen werkt (het zou maar erg zijn terwijl de consument ongeduldig wordt) maar het mag nu toch wel eens gaan komen. Hij zou volgens Sony in frankrijk gereleased zijn, tot op de dag van vandaag heeft niemand hem al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

Die keutel van die zogenaamde release in Frankrijk is al weer ingetrokken hoor :-)

De laatste week zijn d'r meer keutels geweest, zo ook de vermelding van een nieuwe firmware versie op de support-page welke per 24-4-2013 beschikbaar zou zijn ( met daarbij een fw versie genoemd welke niet gecertificeerd is). Dat zou een tikvout zijn: de datum zou 24-05 moeten zijn (hoopte men) en de FW build zou niet 6.1.A maar 6.2.B moeten zijn.... hoopten velen.

Ook was er een rus die een scheet liet op twitter (Dmitry?) die ook iets riep, en dan is er nog de blog van Sony Brazilië, waar de JB update voor Juni op de kalender staat.

Nou: Eind deze week is eind mei voorbij,. Ik zie wel wanneer* t schip strand. *pun intended

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stidge
Misschien als JB uit is, is het eindelijk de telefoon die ik dacht dat het zou zijn toen ik hem een jaar geleden kocht. Aka soepel, goede camera en de viable mogelijkheid om 1080p te filmen...

[ Voor 5% gewijzigd door Stidge op 27-05-2013 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayPe

JayPe

Ondertitel

Vanmorgen vloog ze nog:
De pot in.. Eerste paar minuten deed ie het nog, en reageert nu niet meer op aanraking van het scherm.

Heeft laten drogen nog zin of is dat ijdele hoop?

Anders wordt 't tijd voor een waterdicht modelletje. De Acro S als variant op de normale S dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akbslayer
  • Laatst online: 13-09 18:57
even een nachtje in een bakje met rijst leggen, dan worden er door de rijst snacht chineesjes aangetrokken en die maken dan gelijk je telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jroz2001
En vooral niet droogföhnen, op een verwarming leggen, of in de zon. Gewoon een bakje rijst, en 24 uur lang niet aankomen.

edit: .200 leak geïnstalleerd. Merk geen verschil tov .197

[ Voor 20% gewijzigd door jroz2001 op 27-05-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

nu maar afwachten op een nieuwe JB rom waar alles goed werkt want vind de sony schil best fijn.

[ Voor 24% gewijzigd door psyy138 op 27-05-2013 15:06 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Ik had hem vandaag in vliegtuig modus staan. In 8 uur tijd percentage van 95 % naar 30%, bij verbruik staat android systeem bovenaan met 70%. Iemand een idee het dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dirk- schreef op maandag 27 mei 2013 @ 17:04:
Ik had hem vandaag in vliegtuig modus staan. In 8 uur tijd percentage van 95 % naar 30%, bij verbruik staat android systeem bovenaan met 70%. Iemand een idee het dit kan?
heb ook heel lang dat probleem gehad, vrienden hebben het ook. zelf weet ik de oplossing niet precies, volgens mij niemand 8)7. maar probeer is google+ en maps uit te schakelen. het heeft iets te maken met locatie verversing zover ik weet.

meer info over wakelocks http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1827676

[ Voor 7% gewijzigd door psyy138 op 27-05-2013 18:19 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
Ik heb google + al uit staan, heb hem gister ook in vliegtuig modus gehad en slechts 10 procent verloren of nog minder dus ik vind het vreemd. Wel lastig want ik kan gewoon niet meer vertrouwen op de accu. Over 10 maanden kan ik een nieuwe uitkiezen _/-\o_ Maar ik hoop dat het met de nieuwe software allemaal een stuk beter word dan update ik hem daarna nooit meer, Gingerbread liep zo soepel.

[ Voor 31% gewijzigd door dirk- op 27-05-2013 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dirk- schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:03:
Ik heb google + al uit staan, heb hem gister ook in vliegtuig modus gehad en slechts 10 procent verloren of nog minder dus ik vind het vreemd. Wel lastig want ik kan gewoon niet meer vertrouwen op de accu. Over 10 maanden kan ik een nieuwe uitkiezen _/-\o_ Maar ik hoop dat het met de nieuwe software allemaal een stuk beter word dan update ik hem daarna nooit meer, Gingerbread liep zo soepel.
heb her ook veel last vast, het is niet alleen onze type mobiel de SXS... veel meer toestellen lijken er last van te hebben. maar beb er nog steeds niet uit wat, bij mij zou het met fastdormancy te maken hebben.

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk-
psyy138 schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:07:
[...]

heb her ook veel last vast, het is niet alleen onze type mobiel de SXS... veel meer toestellen lijken er last van te hebben. maar beb er nog steeds niet uit wat, bij mij zou het met fastdormancy te maken hebben.
Ik heb het ook al vaker gehad met mijn vorige telefoon ( LG vieuwty smart maar dat was dan ook echt een ramp toestel). Ik wacht rustig op jelly bean want die stamina modus werkt goed op de xperia p hier in huis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psyy138

psyy138

blackbulls.nl

dirk- schreef op maandag 27 mei 2013 @ 19:46:
[...]

Ik heb het ook al vaker gehad met mijn vorige telefoon ( LG vieuwty smart maar dat was dan ook echt een ramp toestel). Ik wacht rustig op jelly bean want die stamina modus werkt goed op de xperia p hier in huis :)
ik ook 8)

nieuwe rom erop gezet (http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2271613)

werkt echt soepel zeg, nog nooit is mijn sxs zo snel geweest 8)

[ Voor 18% gewijzigd door psyy138 op 29-05-2013 13:32 ]

O.R.C. Black Bulls Rugby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W84
  • Laatst online: 11:05

W84

Pfff, ik ben toch wel blij dat ik van dit toestel af ben. Begrijp me niet verkeerd, ik heb er veel plezier van gehad en het blijft een toppertje. Vooral qua design, maar de prestaties worden slechter en slechter. Ik heb 'm nu ongeveer een jaartje en de laatste tijd constant crashes/freezes en lag. Normaal muziek luisteren en internetten is er niet eens meer bij. Ik ga 'm leeggooien en krijgt een nieuwe eigenaar, helaas! :)

P.S. Is er misschien een knoppencombo om 'm zo te krijgen zoals gekocht?
Pagina: 1 ... 40 ... 49 Laatste