vanputten80 schreef op maandag 13 mei 2013 @ 12:50:
[...]
Ik heb het toestel ook 1 jaar in gebruik en dit is ook mijn probleem. Ik begin me hier behoorlijk aan te storen.
Vooral WhatsApp geeft vertraging. Het starten van WhatsApp duurt lang en loopt met regelmaat vast en reageert niet. Dit heb ik kunnen verhelpen door het te verwijderen en ook de mappen op de interne kaart te verwijderen. Toen opnieuw geinstalleerd en toen deed ie het weer ok. (tot vorige week, nu weer langszaam..)
%%%%
Heb het toestel ook al een keer opnieuw geinstalleerd maar heeft ook niet geholpen. Wat ik nog kan doen is hem nogmaals opnieuw installeren en dan ook het interne/kaart geheugen te verwijderen. Lijkt wel of er cache geheugen is maar helemaal vol is gelopen.
Heeft iemand nog tips? Of andere ervaringen? Misschien is het rooten en installeren vna andere ROM wel een optie?
gebruik zelf de custom rom van nozomi (standaard android, cwm) en moet zeggen dat ik hier eigenlijk geen last van heb.tommyz schreef op maandag 13 mei 2013 @ 14:08:
Ik heb precies hetzelfde probleem. Vooral Whatsapp/Facebook zijn erg langzaam. Ik heb wel memorybooster pro erop gezet, en deze apps aan de whitelist toegevoegd. Dit helpt wel iets, maar heb nog steeds constant <12% geheugen over. Ik heb gewoon 't gevoel dat er veel te veel bloatware op de standaard image staat. Ben me ook aan 't verdiepen in een custom ROM, maar weet nog niet welke
O.R.C. Black Bulls Rugby